Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het hele storende van al die Tringg wijzigingen vind ik dat ik wel kan opzeggen, maar niet zelf kan kiezen per wanneer ik wil opzeggen. Ik wil namelijk mijn abonnement opzeggen per 1 oktober 2011 om vervolgens een iPhone-5 abonnement te nemen. :+

De laatste maanden bel ik namelijk nauwelijks meer en Tringg is zijn geld pas echt waard indien je een paar honderd minuten per maand belt, dus overstappen is voor mij inmiddels een goede optie. :)

Ik ben echter wel enorm bang voor het verliezen van mijn telefoonnummer, want ik zie de amateurs van de helpdesk er echt voor aan, om een vlekkeloze overgang structureel te verkloten.

[ Voor 26% gewijzigd door chronoz op 14-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-07 10:32
Het duurde bij mij 2 maanden voordat ik bij Tringg was, steeds weer problemen met het overzetten van m'n nummer. Was echt niet blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Gisteren om 16:30 20 minuten gewacht, maar niemand nam op. Ze hebben ook geen e-mail contactformulier.

Ben nu aan het bellen, zit nu 520 minuten te wachten. Ik wil alleen weten per wanneer mijn abonnement opzegbaar is en hoe ik het moet aanpakken indien ik een vloeiende overgang wil ik september/oktober naar een iPhone-abonnement.

Gister en vandaag om 16:00 ook geprobeerd, maar toen werd ik niet eens in de wacht gezet. "Helaas, op dit moment is er geen medewerker die u te woord kan staan".

Zelfs nu in de ochtend.... 3 dagen later... onbereikbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door chronoz op 19-05-2011 09:18 . Reden: Ik bel wel volgende week ergens, pfff. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
@Chronoz: Hoe lang ben je al bij Tringg? Ik heb van de klantenservice begrepen dat je het volgende moet doen:
Sluit gewoon je Iphone-abonnement dat je wilt nemen af en verzoek bij die nieuwe provider om nummerbehoud. Zij vragen dan het nummer op bij Simyo en Simyo zal dan je contract ontvinden omdat er geen nummer meer bij hoort. Dus zeg nu niet op, wacht to je het Iphone-abonnement wil nemen en neem dan gewoon je nummer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn tweede maand bij Simyo en ik loop al tegen hoge rekeningen aan.

In de eerste mail van Tringg werd mij verteld dat er niets aan de voorwaarden, dienstverleningen en tarieven zou veranderen. Nu blijkt dat er geen blokkade meer is wanneer je het datalimiet overschrijd.
Ik zit er deze maand dus met ongeveer 250 euro over mijn datalimiet heen. Het instellen van een blokkade is ook een deel van de dienstverlening.

Simyo helpdesk gaf aan dat er ook mensen zijn die blij waren dat er geen blokkade meer is :S. Welke idioot wil nu 30 cent voor 1 MB gaan betalen.

Jammer dat Tringg er niet meer is. Het was een mooi transparant abonnement waarbij je nooit tegen onverwachtse kosten. Het is toch belachelijk dat je 10 euro voor 1 GB betaald maar zodra je er overheen gaan 30 cent per MB betaald? Ik voel mij in iedergeval goed genaaid.

Oude Tringg gebruikers pas dus op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-08 12:14

MsG

Forumzwerver

Dat is dus precies waarom Tringg in haar vorige vorm niet werkte blijkbaar. Het businessmodel is nu denk ik net als andere abbonementen; dat men hoopt dat je er overheen gaat. Hetzelfde geldt nu helaas voor de 1250 bel/sms-units.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:37
Sorry maar dat stond in de brief met de nieuwe simkaart en en 1 gb is bij normaal gebruik zat. Ik heb zelf nexus one android. en je kan het online elke dag .

Abonnementsvorm: Simyo Tringg (1250 min/sms)
Tegoed minuten/sms: 221

Geldig t/m 30-06-2011
Tringg internetbundel
619 MB resterend
Geldig t/m 30-06-2011 mijn status nu zoals je ziet minuten gaan hard bij mij maar data valt mee. thuis wifi n met 40mb vdsl ;)

je gebruik met een paar uur zien vertraging dus om te zeggen dat het aan Simyo ligt. Dan heb je ongeveer 800mb na je bundel gebruikt en dat is eigen verantwoordtlijkheid.

[ Voor 32% gewijzigd door saharoen op 28-06-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja het is wel een beetje lelijk dat wordt gedaan alsof er niets veranderd, terwijl voor velen het automatisch blokkeren het hele idee was van Tringg. Als ik zoveel belde of surfde dat ik tegen de grens aan zou komen (heb ik momenteel niet meer) dan zou ik het nieuwe systeem ook irritant vinden. 35 is al duur genoeg, daar wil ik niet nog kosten naast hebben.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben ook Tringg-af straks. Heb de vele units niet meer nodig. Ik ga zelf naar Hollandsnieuwe 275 met 1GB bundel erbij. Prijs-unit gesproken ga je er hoe dan ook op achteruit, maar dat is bijna met alles zo. Tringg was heel goedkoop voor wat je kreeg. Als je nu naar de nieuwe tarieven kijkt bij KPN ben je daar ongeveer 150 kwijt voor min of meer hetzelfde. Ik zag net pas dat je Tringg niet meer kan bestellen. Had mijn contract dus beter kunnen verkopen ipv opzeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Contactovername niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat kan altijd nog op een minder officiele manier. Maar ik denk dat ze Tringg willen uitfaseren, te weinig winstgevend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Je bedoeld daarmee rekeningnummer veranderen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Is het nou zo dat Tringg is overgenomen door Simyo, maar dat het onbeperkt bellen/internetten abbo van €34,95 niet meer wordt aangeboden?

http://www.simyo.nl/tringg/tarieven

Ik kan op de site van Simyo nergens dit abbonnement vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Dat klopt helemaal ;) . Je kan verkapt 1 overnemen als je iemand kunt krijgen ;). Officieel geen contractovername.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Juist nu met die hoge tarieven van concurrenten is Tringg heel concurrerend voor veel mensen. Maar ik denk dat de marge laag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor wie tringg een goed project vond: vectone mobile biedt nu de unlimited bundle voor 25 euro per maand. hiervoor krijg je 3000 minuten(fair use policy) naar vast en mobiel om te bellen. sms zit er niet bij in maar wel 300mb gratis internet per opwaardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank voor je bericht!

Verdere discussie over deze provider mag in een eigen topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste