Ervaringen met Tringg

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik had eerst een Tringg 3G abo en ben een paar maanden later overstapt naar Tring 3G Buitenland. Ik vraag me nu dus af, wanneer mijn jaarcontract verlopen is. Is er bij het overstappen naar Tring 3G Buitenland een nieuwe jaar contract ingegaan? Aangezien Mijn Tringg pagina wel daaraan is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365496

Ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Regio Rotterdam centrum. Iemand ook last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08

MsG

Forumzwerver

Getver ik merk het ook net ineens met sms'en. Moet dit nou echt tringg? :P

Omg. Groningen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:36
's-Hertogenbosch ook al vanaf 18.00 geen netwerk..... grrrrrrrrr.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Storingen mogen in een apart topic, zie ook Telecomproviders Beleid Graag weer on topic!

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396371

arts.timothy schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:32:
Ik bel op dit moment al bijna anderhalf jaar via Tringg, echter begin ik me toch steeds meer aan een aantal zaken te irriteren. Hebben meer mensen last van het volgende?

1. Tijdens het bellen valt vrij vaak en willekeurig het gesprek weg, en moet ik deze persoon opnieuw bellen.
Op dit moment ben ik niet in beweging (bijvoorbeeld met de trein), dus zou je denken dat het niet aan de zendmast kan liggen. Hierdoor ben ik weer een minuut kwijt vanwege het afronden. Het gebeurt ook steeds vaker.

2. Soms wanneer ik bel, worden de gesprekken helemaal vervormt, soortgelijke geluiden van het aloude inbeldmodem komen dan door het gesprek heen, en mijn stem is nauwelijks te verstaan, en ik kan ook nauwelijks nog iets horen. Het lijkt op zo'n moment wel alsof ik met Aliens aan het bellen ben.

3. Sinds Tringg afrondt op de hele minuten, zijn mijn verbruikte belminuten per maand letterlijk verdubbelt, terwijl het volgende werd verteld in de aankondigingsmail: ''De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.''
Naar mijn mening verbruikte ik gemiddeld, nu zit ik op de max.

4. Ik ben nu 1 keer afgesloten door Tringg omdat ik ''tegen de maximale grens'' aan zat. Ik heb binnen een minuut na de SMS geantwoord per mail, zoals gevraagd, echter ben ik niet aangesloten. Ik moet er wel bij vertellen dat het op een vrijdag ochtend gebeurde, en op zondag mijn nieuwe maand in ging, maar ik vind het wel vervelend dat dit niet met een beetje tempo gaat, ik kon op dat moment ook niet meer internetten.
Ze mogen wat mij betreft op vrijdag wel wat meer prioriteit stellen bij deze zaken, zodat klanten niet heel het weekend last hebben van hun trage administratie, ook omdat hun klantenservice dan is gesloten.

5. In dezelfde mail (als bij punt 3. besproken) werd het volgende gezegd: ''Vanzelfsprekend willen we dat je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.'' Ook hier heb ik nooit meer wat van gezien. Dit was eigenlijk ook de reden om te blijven bij Tringg, het lijkt meer op een vals lokkertje.

De beschreven bel problemen heb ik overigens met verschillende soorten telefoons gehad, om zeker te weten dat het daar niet aan lag: iPhone 3GS, Samsung U600, T-Mobile G1/HTC Dream, allemaal officieel geunlockt door een provider.

Zijn er meer mensen met een van deze problemen?
Zeer zeker!
En het insturen van klachten leidt ook nooit tot reactie.
Vraag me af hoe lang Tringg dit volhoudt, maar ik zie dat zij ook deelnemen aan het forum... Ik hoor graag de reactie van Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arts.timothy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-05-2024
Update over Tringg All In:

Mijn vraag
Beste Tringg, Ruim een jaar geleden hebben jullie als lokkertje aangegeven dat er een Tringg All-In abonnement zou komen, deze heb ik tot op heden nog steeds niet gezien. Aangezien ik bij jullie ben gebleven door dit abonnement, zou ik graag horen wanneer het nieuwe type in gebruik wordt genomen. Tringg All-In werd overigens tijdens de tariefverhoging en minuut-afronding in mei 2010 aangekondigd. Mvg Tim

Antwoord Tringg
Beste Tim,

Op 21-2 jongstleden hebben wij je e-mail ontvangen. In deze e-mail geef je aan dat je informatie wilt over de nieuwe Tringg abbonementen. Graag geven wij onze reactie.

Het klopt dat wij bezich zijn met de nieuwe abbonement die komen bij Tringg.
Helaas door technische redenen duurt dit langer dan verwacht.
Wij kunnen je helaas geen excate datum geven voor de nieuwe abbonementen echter zodra deze komen ontvangen de klanten hier informatie over of komt op de website te staan.

Excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie kan je terecht op de website www.tringg.nl
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Tringg

Wist je dat je op MijnTringg de status van je units kan bekijken? Ga nu naar www.tringg.nl/selfservice en log in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
Is dat een geintje met die spelfouten of is dat echt zo?? Kan het gewoon bijna niet geloven.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik snap die spelfouten wel
dat met abbonementen kan wel kloppen, aangezien ze heel erg
afwijken van de normale abonnement die wij gewend zijn.

Bezich.. zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet, dus dat
woordje kennen ze ook niet. vandaar die fout.
Hetzelfde geld voor het niet kunnen geven van een excate datum.
Dit speelt al bijna een JAAR, en nog steeds niets.
Jongens ik snap gewoon niet hoe jullie dit volhouden.
Al die klachten, Betaal wat meer en bespaar jezelf de ellende.
Ik snap niet hoe het uberhaupt mogelijk is dat deze oplichters nog bestaan.

Ik ben er gelukkig goed vanaf gekomen destijds, met 2 openstaande facturen, waar ik tot op heden nog
niets over heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Och zoveel problemen heb ik niet hoor. Kom eens met een andere provider met een 1250 flexibele sms/bel-bundel. Die is er niet bij anderen, of je moet aan bedragen >80 euro denken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Jantje_
Ik moet MsG ook gelijk geven, ik heb nagenoeg nooit problemen en ze zijn veruit goedkoopste provider!
Alleen zo'n mailtje vol spelfouten is niet echt professioneel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397673

wie weet hoe ik tringg kan bereiken bel de klantenservice en krijg niemand aan de lijn ik heb een 3g abbo genomen een week geleden en heb geen data stuur ze al de heele week berichten enz en levert niks op geen antwoord wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Welk nummer heb je dan gebeld? Toen ik nog bij ze zat kon ik ze eigenlijk altijd bereiken op 0900-5551113.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397692

christian27 woon jij toevallig in het noorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat mijn 3G verbinding niet goed is bij Tringg
de 3G verbinding valt vaak weg, dan moet ik me telefoon uit en aan zetten dan werkt hij weer even (soms 15 min, soms 30 min, soms 1 min) als hij weg valt moet ik me telefoon weer uit en aan doen, (soms werkt dit ook niet) of ik moet me internetverbinding uit en weer aan zetten werkt soms ook.
Ik vind dit verrekte irritant.
de instellingen heb ik goed.
ik kan niet over op 2g want ik heb HTC Desire die kan geloof ik alleen op 3G.
dit heb ik in de drie noordelijke provincies.
Bij Telfort had ik dit probleem NOOIT!
Gekke is ook dat ik soms vol verbinding heb,
Soms is de verbinding weer helemaal weg. terwijl ik op zefde plek zit. (dit had ik bij telfort ook nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi_Kevin
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
Het is weer tijd voor de regelmatige netwerkstoring, iig in R'dam. Waar was dat storingstopic ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javedlatif
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-04 03:55
Ik ben nu een half jaar klant van Tringg. Mijn belverbruik volgens Tringg is 500 - 600 min/sms per maand. Ik vermoed dat dit lager zou zijn geweest als Tringg niet op hele minuten zou afronden.

Ik heb ook weleens (1-2x per maand) rare episodes met Tringg:

- Gesprek valt opeens uit.

- Ik ben tijdelijk onbereikbaar voor bepaalde nummers, terwijl anderen mij prima kunnen bereiken, en ook andersom.

Voor de rest ben ik zeer tevreden met het gebruiksgemak. Maandelijks wordt 30 euro van mijn rekening afgeschreven en kan ik 98% van de tijd ongehinderd bellen.

Gezien mijn verbruik zou ik bij andere aanbieders evenveel kwijt zijn als nu, met het verschil dat ik het dubbele aantal aan minuten te besteden.

Over het algemeen heb ik niets te klagen en ben ik tevreden over Tringg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-04 11:04
heb laatste weken ook vaker last van onbereikbaarheid in omgeving rotterdam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 18:20

Slapstick

Me, myself or I

Ik krijg net een mailtje van tringg dat mijn contract omgezet wordt naar KPN.

Zou dit een reden kunnen zijn om makkelijk mijn abonnement op te zeggen?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 00:20

Roytoch

Nietes

Nee, de voorwaarden blijven namelijk hetzelfde.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste.......

Je belt momenteel via Tringg. Deze dienst wordt je geleverd door 6GMOBILE B.V.. Onze service is gebaseerd op het betrouwbare mobiele netwerk van KPN.

Met deze e-mail laten wij jou weten dat KPN B.V. per 1 maart 2011 de bestaande overeenkomst die jij met Tringg hebt van 6GMOBILE B.V. heeft overgenomen. Je contractuele wederpartij is per 1 maart 2011 dus gewijzigd in KPN B.V..

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg. Mocht je om welke reden dan ook niet willen meewerken aan deze aanpassing, dan kun je binnen 5 werkdagen contact opnemen met telefoonnummer 023-8906605 (vanaf maandag 14 maart).

Wij vertrouwen erop je hiermee goed te hebben geïnformeerd en wensen je nog veel bel- en SMS plezier bij Tringg.

Met vriendelijke groet,

Harry van Streun
Algemeen Directeur
6GMOBILE B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slapstick schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:05:
Ik krijg net een mailtje van tringg dat mijn contract omgezet wordt naar KPN.

Zou dit een reden kunnen zijn om makkelijk mijn abonnement op te zeggen?
Ik denk het wel.
Anders zetten ze er niet neer dat als je er niet mee eens bent hun kunt bellen.

Mijn 3g werkt nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

De keren dat mijn 3g niet werkt kan ik op 1 hand tellen.
Vind soms wel dat ik iets te vaak mijn toestel uit/aan moet zetten om alles weer werkend te krijgen.
Verder bel ik zonder problemen.

Wat betreft de overname van KPN erg vreemd mijn abbo bij KPN is per 1 maart overgezet naar Tringg en nu worden ze overgenomen door KPN :?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Laatst online: 04-05 07:52
Ik ben heel erg benieuwd wat er met het unit model gaat gebeuren. Hanteren zij dezelfde eenheid, per 1MB per 60 seconden en per SMS of gaat dat op de schop? Als er een bedrijf sneaky is, dan is het KPN wel. Ik heb graag dat ze daarover heel snel duidelijkheid verschaffen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bestaande klanten kunnen opzeggen als ze dat veranderen, dus voor bestaande klanten zullen ze dat niet zo snel doen (tenzij het zwaar verliesgevend is natuurlijk)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Edwin van Cleef schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:38:
De keren dat mijn 3g niet werkt kan ik op 1 hand tellen.
Vind soms wel dat ik iets te vaak mijn toestel uit/aan moet zetten om alles weer werkend te krijgen.
Verder bel ik zonder problemen.

Wat betreft de overname van KPN erg vreemd mijn abbo bij KPN is per 1 maart overgezet naar Tringg en nu worden ze overgenomen door KPN :?
De KPN dacht : Edwin, you can run but you can't hide. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

"Door de overgang naar KPN zijn klanten niet meer gebonden aan hun contract, ondanks dat de tarieven en voorwaarden ongewijzigd blijven."

Wel dus. Mijn excuses voor mijn eerdere, naar nu blijkt onjuiste, aanname :)

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cntdown
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-01 21:12
Ik krijg net de simkaart van tringg binnen, netjes de 35 eu betaald via pin aan meneer de bezorger en de simkaart in mijn htc touch hd gedaan.
Nu kan die telefoon geen enkel netwerk vinden of iets in die richting, paar keer uit en aan gedaan, maar dat werkt niet, laten zoeken naar een netwerk, maar hij vind niks.
Iemand een ideetje wat ik hiermee moet doen? Ik heb tringg al gemaild, maar ik verwacht niet snel een reactie terug..

Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cntdown schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:09:
Ik krijg net de simkaart van tringg binnen, netjes de 35 eu betaald via pin aan meneer de bezorger en de simkaart in mijn htc touch hd gedaan.
Nu kan die telefoon geen enkel netwerk vinden of iets in die richting, paar keer uit en aan gedaan, maar dat werkt niet, laten zoeken naar een netwerk, maar hij vind niks.
Iemand een ideetje wat ik hiermee moet doen? Ik heb tringg al gemaild, maar ik verwacht niet snel een reactie terug..

Alvast bedankt:)
Die ervaring heb ik ook dat ze langzaam per mail zijn.
Als je twitter hebt moet je deze aanspreken.
Hun account naam is @tringgNL daar reageren ze wel snel en erg behulpzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cntdown
Anoniem: 397692 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:12:
[...]

Die ervaring heb ik ook dat ze langzaam per mail zijn.
Als je twitter hebt moet je deze aanspreken.
Hun account naam is @tringgNL daar reageren ze wel snel en erg behulpzaam
Bedankt voor de tip. Net een tweet gestuurd, wachtend op de reactie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-04 21:47
Tring opzeggen.

Net het tel uit het emailtje gebeld...kan gewoon opzeggen. Hiervoor moet je het volgende doen.
  • Bellen met het nr uit het emailtje
  • Reden van opzeggen aangeven overnamen kpn
  • Mail sturen naar administratie@tringg.nl met reden overname kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cntdown
Net even met de helpdesk gebeld. blijkt er een fout ergens te zijn, en moeten ze nog met een leverancier praten, voordat ik kan bellen.. Waarschijnlijk morgen middag pas.
Ik vind het maar belachelijk dat het nooit is een keer is zoals het verkocht word bij de telecom bedrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
edumertz schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:38:
Tring opzeggen.

Net het tel uit het emailtje gebeld...kan gewoon opzeggen. Hiervoor moet je het volgende doen.
  • Bellen met het nr uit het emailtje
  • Reden van opzeggen aangeven overnamen kpn
  • Mail sturen naar administratie@tringg.nl met reden overname kpn
Thanks. Ik denk er nu ook aan om op te zeggen, volgens mij is mijn jaarcontract ook bijna voorbij. Had Tringg ergens in maart vorig jaar aangevraagd, maar heb ergens in juli geüpgraded naar Tringg Buitenland, ik weet niet of daardoor een nieuw jaarcontract is ingegaan.
1e paar maanden heb ik wel veel gebruik gemaakt van "onbeperkt" bellen, maar de laatste paar maanden kom ik niet eens meer boven de 200 units uit volgens mij xD (kan dus wel ergens anders een goedkopere abo afsluiten) Tegenwoordig gebruikt bijna niemand meer sms, maar gewoon WhatsApp e.d. Aan onbeperkt inet heb ik al bijna genoeg. Daarnaast heb ik nauwelijks mobiel bereik in onze nieuwbouw huis en zit ik nu vaak op WiFi.

Ik wil wel heel graag me nr behouden, vraag me af of dit wel makkelijk gaat met Tringg. Ook heb ik voor Tringg Buitenland 100 euro borg betaald, die moet ik natuurlijk ook terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
ik heb vandaag een gsm bij kpn met abbo besteld en aangegeven dat ik per direct wilde overstappen.
helpdesk kon niet aangeven of dit mogelijk was en heeft de datum op 1 april gezet, gsm komt wel morgen.
Verschillende helpdesk medewerkers van kpn aan de lijn gehad maar niemand had van tringg ooit gehoord of van een overname van kpn.bv per 1 maart.

Geen idee of ik tringg nog moet inlichten? volgens kpn zou alles goed moeten gaan maar heb in dit topic wel andere ervaringen gelezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236324

Waarom bel je niet gewoon, ik ben heel netjes en goed geholpen. Al konden ze mijn probleem niet oplossen. Het toestel van mij is simlock-vrij, maar voorzien van een beschermd toegangspunt(APN). Kan wel bellen met andere providers, maar niet internetten. In mijn geval kan ik alleen internetten met een Vodafone abonnement.
Het is dus raadzaam om eerst te checken of je toegangspunten te verwijderen zijn voordat overstapt naar een SIM-only van een andere telefoonmaatschappij!!

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 236324 op 16-03-2011 10:49 . Reden: wat aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
ik heb een mail naar tringg verzonden aangezien dat deze week ivm met de overname op die wijze van je verwacht wordt
Verder stap ik hopelijk nu van mijn htc diamand2 ellende af naar een stabieler iphone4 met kpn abbo.
Voor mij is het onduidelijk af het nu aan het windows htc gebeuren ligt of aan tringg dat ik zo vaak in de week gewoon niet bereikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 236324 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:46:
Waarom bel je niet gewoon, ik ben heel netjes en goed geholpen. Al konden ze mijn probleem niet oplossen. Het toestel van mij is simlock-vrij, maar voorzien van een beschermd toegangspunt(APN). Kan wel bellen met andere providers, maar niet internetten. In mijn geval kan ik alleen internetten met een Vodafone abonnement.
Het is dus raadzaam om eerst te checken of je toegangspunten te verwijderen zijn voordat overstapt naar een SIM-only van een andere telefoonmaatschappij!!
Kun je niet gewoon een profiel aanmaken en die selecteren? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236324

Heb hierover contact gehad met een Nokia sevicepoint, hun vertelden me dat dat alleen op te lossen is door er nieuwe software op te zetten...
heb oude Nokia 6630, werk prima, alleen jammer dat Vodafone zijn stempel zo dik erop drukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-05 19:08
Tringg storing .Ik dacht dat het verleden tijd was met kpn aan roer :(.
Kon titel niet meer veranderen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door saharoen op 22-03-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Haha ik ook :). Ik merk het verder nog niet trouwens, ik kon gewoon een sms verzenden.

Misschien handig om te vermelden dat je het over Tringg hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:58
22/03/2011 7:30 - Op het ogenblik is er een storing in ons netwerk waardoor het mogelijk is dat u problemen ondervind met bellen en SMSen. Wij verwachten dat de storing in de loop van de morgen verholpen zal worden. Onze excuses voor de overlast!

[ Voor 29% gewijzigd door RadioAir op 23-03-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 18:21
Ik heb alweer bijna een jaar Tringg 3g/buitenland en ben bestwel tevreden.

Krijg ik net een smsje van TELFORT :?
"Beste klant, wilt u uw voicemails afluisteren? Bel dan voortaan 1233 inplaats van uw eigen nummer. uw voicemailbox is hierdoor beter beveiligd. Groet, Telfort"

Zijn er meer die dit bericht hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Binnenkort is er bij mij waarschijnlijk geen noodzaak meer aan zoveel units ( :'( ). heeft iemand ervaring met overstappen met nummerbehoud? Gaat dat een beetje vlotjes en lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
zo mij zie je niet meer in dit topic, ik ben in 2 wkn tijd overgestapt naar kpn, hopelijk nu wel weer altijd bereikbaar.

nummerbehoud is zonder problemen gegaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

dus technisch gezien van KPN naar KPN? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Niet echt. Het netwerk van KPN is zo betrouwbaar als de infra die er achter hangt, en die is met KPN beduidend beter dan met Tringg.

Sinds 1-4 staat er weer bovenaan mijn scherm Vodafone NL, het was heel fijn om in de trein te kunnen bellen zonder dat mijn gesprekken onderbroken werden :) was al bijna vergeten hoe dat voelde! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dus je bent overgezet op Telfot? Dat is op zich goed, zit zelf bij Telfort en daar zijn inderdaad een stuk minder storingen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaknormel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Momenteel telfort de goedkoopste
Ook hebben ze sindskort de belstatus beschikbaar gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Vanaf vanochtend een gekke situatie, zijn er nog meer mensen met dit probleem?

- als ik probeer te bellen krijg ik een tape van KPN, die vertelt: 'wegens administratieve redenen is w abonnement buiten gebruik gesteld. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice, kijk voor het nummer op de website.'

- Na te zijn bijgekomen van de ironie in deze mededeling kwam ik er achter dat de klantenservice alleen op werkdagen tussen 9 en 5 bereikbaar is. Ik kan dit weekend dus niet bellen of gebeld worden. Mijn dank is groot.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand een direct nummer van KPN waar wel opgenomen wordt in het weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er zijn wel andere nummers maar ik denk niet dat ze je daar kunnen helpen. Tringg is opgezet om zo goedkoop mogelijk je zo veel mogelijk te laten bellen. Een helpdesk die dicht is in het weekend hoort daar schijnbaar bij :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Was je bundel niet gewoon op z'n eind? Of heb je een nieuwe SIM maar deze nog niet in gebruik genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10-2024

lf2

Voor hun service hoef je het niet te doen |:( |:(
20 minuten wachten aan de lijn om te horen: ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Nu gaan we de gevolgen merken van de overname van Tringg door kpn. kijk maar eens op www.tringg.nl maar vooral op www.simyo.nl/tringg
Daar wordt beweert dat alles gelijk is gebleven maar we worden geconfronteerd met een par "voordelen". namelijk:
- je simkaart wordt nietmeer afgesloten als je de grens van de bundel voor bellen of internet passeert. Je belt dan automatisch verder tegen het buitenbundel tarief. Wel heel "vriendelijk" omdat veelbellers nu dus ineens voor verrassingen komen te staan als ze niet regelmatig hun verbruik online checken. Jammer is ook dat "vaste prijs geen verrassingen"nu dus eigenlijk nergens meer op slaat. Verder gaat de internetsnelheidomlaag, naar wat wordt nergens vermeld. IN feite kan je dus volgens mij wel opzeggen omdat er iets verandert is. Ik denk daar wel over omdat ik Tringg juist zo prettig vond omdat ik werd geblokkeerd als ik tegveel belde. Nu zou ik dus gewoon ineens betalen zonder het te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Geld dat niet alleen voor nieuwe klanten? Ik heb geen wijzigingen gekregen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Je moet juist GRUWELIJK BLIJ zijn dat je overgezet wordt naar Simyo. Dit betekent dat je gebruik kan maken van het "echte" KPN netwerk, en dus zonder problemen snel kan internetten, je beter bereikbaar zal zijn zonder die constante ruisvorming etc etc etc. Super ontwikkeling dus die ze best een jaar eerder hadden mogen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dicksterk schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:19:
Nu gaan we de gevolgen merken van de overname van Tringg door kpn. kijk maar eens op www.tringg.nl maar vooral op www.simyo.nl/tringg
Daar wordt beweert dat alles gelijk is gebleven maar we worden geconfronteerd met een par "voordelen". namelijk:
- je simkaart wordt nietmeer afgesloten als je de grens van de bundel voor bellen of internet passeert. Je belt dan automatisch verder tegen het buitenbundel tarief. Wel heel "vriendelijk" omdat veelbellers nu dus ineens voor verrassingen komen te staan als ze niet regelmatig hun verbruik online checken. Jammer is ook dat "vaste prijs geen verrassingen"nu dus eigenlijk nergens meer op slaat. Verder gaat de internetsnelheidomlaag, naar wat wordt nergens vermeld. IN feite kan je dus volgens mij wel opzeggen omdat er iets verandert is. Ik denk daar wel over omdat ik Tringg juist zo prettig vond omdat ik werd geblokkeerd als ik tegveel belde. Nu zou ik dus gewoon ineens betalen zonder het te merken.
Je zou Hollandse Nieuwe (500 belminuten) kunnen overwegen, of dat Hi kiddo-abo dat pas op de frontpage stond.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Net nieuwe simkaart binnen. In brief staat in mei word nummer omgezet maar geen exacte datum :? .

[ Voor 3% gewijzigd door saharoen op 23-04-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dan bel/mail je ze toch even? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste mensen hebben jullie de Sim yo brief goed gelezen?
Er staat in dat je als je 1250 minuten hebt verbruikt gewoon door kunt bellen.
En je dan tarief betaald van 0.20 cent per minuut.

Hier ga ik niet mee akkoord ik ben akkoord gegaan met die 1250 minuten en als ik het verbruik heb dat het dan tijdelijk wordt geblokkeerd. dit zijn mijn voorwaarden bij tringg!

En in deze email staat dat alles het zelfde bleef:
Beste.......

Je belt momenteel via Tringg. Deze dienst wordt je geleverd door 6GMOBILE B.V.. Onze service is gebaseerd op het betrouwbare mobiele netwerk van KPN.

Met deze e-mail laten wij jou weten dat KPN B.V. per 1 maart 2011 de bestaande overeenkomst die jij met Tringg hebt van 6GMOBILE B.V. heeft overgenomen. Je contractuele wederpartij is per 1 maart 2011 dus gewijzigd in KPN B.V..

Je hoeft verder niets te doen, want de dienstverlening, voorwaarden en tarieven blijven ongewijzigd. Je blijft dus profiteren van het scherpe aanbod van Tringg. Mocht je om welke reden dan ook niet willen meewerken aan deze aanpassing, dan kun je binnen 5 werkdagen contact opnemen met telefoonnummer 023-8906605 (vanaf maandag 14 maart).

Wij vertrouwen erop je hiermee goed te hebben geïnformeerd en wensen je nog veel bel- en SMS plezier bij Tringg.

Met vriendelijke groet,

Harry van Streun
Algemeen Directeur
6GMOBILE B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Anoniem: 397692 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:55:
Beste mensen hebben jullie de Sim yo brief goed gelezen?
Er staat in dat je als je 1250 minuten hebt verbruikt gewoon door kunt bellen.
En je dan tarief betaald van 0.20 cent per minuut.
"Wilt u niet overstappen naar Simyo Trringg, mailt u dan uiterlijk 29 april 2011 uw opzegging naar Tringg@simyo.nl. Uw contract en mobiele nummer zal dan op 15 mei 2011 komn te vervallen tenzij u zelf zorgt draagt voor een tijdige overstap naar een andere provider."

Dat staat er bij mij.

Ik ga weer terug naar een kleiner abbo, zelfde maanlasten, minder sms/belminuten maar met subsidie op een toestel. Ben benieuwd of ze dat aankunnen bij voda, als ik nu een toestelbestelling doe waarbij het abbo 15 mei in moet gaan al, met nummerbehoud dus, terwijl ze het toestel dan nog niet kunnen leveren. We'll see, dinsdag regelen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staat niet in de brief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Dank voor je duidelijke bijdrage. Staat wel in mijn brief. Wellicht zou je er even bij kunnen vertellen sinds wanneer je klant bent bij Tringg? Misschien zit daar verschil in. Ik ben sinds 17 mei 2010, bijna een jaar dus.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
In mei wordt uw nummer overgezet naar de nieuwe simkaart van Simyo. Deze heeft u onlangs per post ontvangen. Hebt u geen brief met simkaart ontvangen, neem dan contact met ons op!

Staat er op de site, maar ik heb nog helemaal niks ontvangen per post of per e-mail hierover. Ik ben niet de enige toch? Zal waarschijnlijk na de feestdagen wel post ontvangen neem ik aan.

/edit
Ik had vorig jaar €100,- borg betaald aan Tringg om in buitenland te kunnen bellen en gebeld te worden. Dit moet ik denk ik wel in de gaten gaan houden, vraag me namelijk af of ze dit goed in de administratie verwerkt hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door xileS op 24-04-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sowieso kan je na een jaar automatisch elke maand opzeggen. Ik vind het nu nog te vroeg om op te zeggen, al vind ik het automatisch doorbellen op hoog tarief zeer onwenselijk en bovendien gebruik ik het abbo niet heel veel meer. Tijd voor iets goedkopers. Alleen krijg je deze prijs/hoeveelheid-verhouding nergens anders zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 18:21
xileS schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:01:
/edit
Ik had vorig jaar €100,- borg betaald aan Tringg om in buitenland te kunnen bellen en gebeld te worden. Dit moet ik denk ik wel in de gaten gaan houden, vraag me namelijk af of ze dit goed in de administratie verwerkt hebben.
Ik had vandaag tringg aan de lijn want ik had een brief gehad waar een verkeerd nummer instond. De man vertelde mij dat het nummer bij hem in zijn systeem het nummer was waar ik ook mee belde. Het oude nummer van de simkaart (voor nummer portering) was in de brief gezet.

Heb meteen even gevraagd van de 100euro en dat was al door meerdere gevraagd. Het blijft gewoon zo dat Simyo je 100euro uitkeert na beëindiging van contract.
Hij had het ook doorgegeven aan zijn meerdere dat het op de website moet komen. Dat zal dus binnenkort wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch

Roytoch

Nietes

Vanochtend nog een sms gekregen met dat support nummer erin. Ding is de hele dag meteen niet bereikbaar, zonde, wil weten of mijn opzegging door is gekomen. Dem no answer the phone, maar misschien sta ik er al in als opzegger / niet beantwoorden :P iemand er al doorgekomen vandaag en hoe lang was de wachttijd?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe zit het eigenlijk als ze je doorschuiven naar een andere aanbieder? Want ik had dus al een jaar Tringg, waardoor je dus daarna maandelijks kan opzeggen. Dat recht blijft nog steeds lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:16
Je kan gewoon opzeggen. Want volgens de voorwaarden krijg je een andere contractpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja ik bedoel dat ik nu niet per se wil opzeggen, maar wel over 2 of 3 maand oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik was van Simyo naar Tringg overgestapt en nu wordt ik automatisch overgezet naar Simyo xD.

Maar ik heb nog steeds geen exacte datum gekregen wanneer het nummer wordt overgezet, maar ben vast niet de enige neem ik aan.

[ Voor 41% gewijzigd door xileS op 01-05-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Ik heb een nummerporteringsverzoek bij een andere prepaidaanbieder ingediend. Ik vind de service van Simyo onder de maat. Bellen naar de klantenservice is me gelukt. Dinsdag heb ik na een half uur wachten maar opgehangen maar vandag werd ik na 23 minuten geholpen. Het is erg druk, opzeggingen zijn zo massaal dat er 3 werkdagen voor nodig zijn om hierop te reageren. IK ben wel benieuwd, waar gaan de opzeggers heen?
Zelf heb ik mijn nummer(wat ik erg graag wil houden) naar en prepaidaanbieder geporteerd. IK geef mezelf 3 weken om rustig een nieuw abonnement te zoeken. Hollandsnieuwe vind ik niet interessant, het maximaal aantal belminuten is daar 550. Dat zijn er voor mij te weinig. Maar ik denk dat nu Tringg verdwijnt er weleens andere partijen in dit gat in de markt kunnen springen. Ik wacht dus nog even af voor ik beslis en zal het zeker laten weten als ik iets gevonden heb. IK ben ook benieuwd, als jullie opzeggen, waar jullie heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Vandaag overgezet naar simyo.
Ik denk dat dit topic binnenkort dicht kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

sinds ik overgezet ben van Tringg naar Simyo kan ik geen sms berichten meer versturen en heb de vraag naar simyo gemaild.
Ik ben benieuwd hoe snel men met een oplossing komt.
verder heb ik het idee dat mijn internet sneller reageert dan bij Tringg en kan ik met simyo gewoon bellen met skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Edwin van Cleef schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:17:
sinds ik overgezet ben van Tringg naar Simyo kan ik geen sms berichten meer versturen en heb de vraag naar simyo gemaild.
Ik ben benieuwd hoe snel men met een oplossing komt.
verder heb ik het idee dat mijn internet sneller reageert dan bij Tringg en kan ik met simyo gewoon bellen met skype.
Nr van de sms-centrale veranderen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb niks hoeven veranderen eerst, alleen mijn APN-instellingen van internet werkten opeens niet meer, nu internet.bt veranderd in basicinternet, na een reboot werkte het weer.

Het internet zou mogelijk sneller kunnen reageren omdat Tringg op de een of andere manier altijd via Duitsland ging, ik weet niet hoe, maar al die locatie- en andere internetchecks dachten bij mij altijd Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Marzman schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Nr van de sms-centrale veranderen?
Ik heb 2 configuratie berichten gehad welke ik opgeslagen heb op mijn telefoon.
Ik ga er vanuit dat dan alles goed moet werken.
Internet en telefonie werkt zonder problemen alleen het versturen van smsberichten dus niet maar het ontvangen dus weer wel.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik het nummer van de berichtencentrale terug kan vinden in zowel mijn telefoon als op de site van simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
ik vind als berichtencentralenummer voor simyo: 0653131313 misschien kan je dat eens proberen?(alleen instellen voor verzenden, want ontvangen gaat al goed bij jou)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:28
Voor de mensen die niet regelmatig hun belminuten controleren, ik ben het script van het tringg belminuten script al aan het ombouwen dat het ook werkt op Simyo. Je kan dan makkelijk zien hoeveel belminuten je deze maand en per dag nog over hebt. Ook heeft simyo wat extra gegevens die Tringg niet had, misschien dat ik die er ook wel ga in bouwen.

ETA? geen :) cURL werkt inmiddels al met simyo, grafisch ben ik alleen niet zo behendig ;)

Moet trouwens zeggen, mijn vriendin is afgelopen week overgezet van Tringg naar Simyo en dat is vlekkenloos gegaan, als het goed is wordt ik vandaag omgezet kijken of dat ook zo perfect gaat.

Wat wel leuk is, de belminuten besteding bij Simyo is bijna realtime :)

http://217.121.175.54/tringg/tringg.php

Dit wordt van de simyo website gehaald, uiteraard heb om privacy redenenen (de inlog van me vriendin) even de naam, bankrek, telnr en mail veranderd. Als iemand beetje makkelijk een mobile gui kan maken houd ik me aanbevolen.

[ Voor 40% gewijzigd door Senaxx op 10-05-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
@senax
zou wel je persoonlijke gegevens eruit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeORay
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:02
dicksterk schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:45:
ik vind als berichtencentralenummer voor simyo: 0653131313 misschien kan je dat eens proberen?(alleen instellen voor verzenden, want ontvangen gaat al goed bij jou)
Ik heb ook het probleem dat ik niet kan smsen en bij mij staat dit nr. gewoon al ingesteld. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

NeORay schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook het probleem dat ik niet kan smsen en bij mij staat dit nr. gewoon al ingesteld. :-(
Ik heb een email gestuurd naar simyo met de vraag of ze iets voor mij konden betekenen.
Ze hebben iets op de server gereset naar verluid de mail en toen moest het werken.
Na verder onderzoek was ik er ook achtergekomen dat de instellingen van Tringg nog steeds in mijn telefoon stonden en heb deze allemaal handmatig verwijderd.
Nu weet ik niet of het door de reset komt of gewoon door de verwijdering dat alles gewoon weer werkt maar beiden tips zijn zeker het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het hele storende van al die Tringg wijzigingen vind ik dat ik wel kan opzeggen, maar niet zelf kan kiezen per wanneer ik wil opzeggen. Ik wil namelijk mijn abonnement opzeggen per 1 oktober 2011 om vervolgens een iPhone-5 abonnement te nemen. :+

De laatste maanden bel ik namelijk nauwelijks meer en Tringg is zijn geld pas echt waard indien je een paar honderd minuten per maand belt, dus overstappen is voor mij inmiddels een goede optie. :)

Ik ben echter wel enorm bang voor het verliezen van mijn telefoonnummer, want ik zie de amateurs van de helpdesk er echt voor aan, om een vlekkeloze overgang structureel te verkloten.

[ Voor 26% gewijzigd door chronoz op 14-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Het duurde bij mij 2 maanden voordat ik bij Tringg was, steeds weer problemen met het overzetten van m'n nummer. Was echt niet blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Gisteren om 16:30 20 minuten gewacht, maar niemand nam op. Ze hebben ook geen e-mail contactformulier.

Ben nu aan het bellen, zit nu 520 minuten te wachten. Ik wil alleen weten per wanneer mijn abonnement opzegbaar is en hoe ik het moet aanpakken indien ik een vloeiende overgang wil ik september/oktober naar een iPhone-abonnement.

Gister en vandaag om 16:00 ook geprobeerd, maar toen werd ik niet eens in de wacht gezet. "Helaas, op dit moment is er geen medewerker die u te woord kan staan".

Zelfs nu in de ochtend.... 3 dagen later... onbereikbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door chronoz op 19-05-2011 09:18 . Reden: Ik bel wel volgende week ergens, pfff. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@Chronoz: Hoe lang ben je al bij Tringg? Ik heb van de klantenservice begrepen dat je het volgende moet doen:
Sluit gewoon je Iphone-abonnement dat je wilt nemen af en verzoek bij die nieuwe provider om nummerbehoud. Zij vragen dan het nummer op bij Simyo en Simyo zal dan je contract ontvinden omdat er geen nummer meer bij hoort. Dus zeg nu niet op, wacht to je het Iphone-abonnement wil nemen en neem dan gewoon je nummer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403266

Dit is mijn tweede maand bij Simyo en ik loop al tegen hoge rekeningen aan.

In de eerste mail van Tringg werd mij verteld dat er niets aan de voorwaarden, dienstverleningen en tarieven zou veranderen. Nu blijkt dat er geen blokkade meer is wanneer je het datalimiet overschrijd.
Ik zit er deze maand dus met ongeveer 250 euro over mijn datalimiet heen. Het instellen van een blokkade is ook een deel van de dienstverlening.

Simyo helpdesk gaf aan dat er ook mensen zijn die blij waren dat er geen blokkade meer is :S. Welke idioot wil nu 30 cent voor 1 MB gaan betalen.

Jammer dat Tringg er niet meer is. Het was een mooi transparant abonnement waarbij je nooit tegen onverwachtse kosten. Het is toch belachelijk dat je 10 euro voor 1 GB betaald maar zodra je er overheen gaan 30 cent per MB betaald? Ik voel mij in iedergeval goed genaaid.

Oude Tringg gebruikers pas dus op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat is dus precies waarom Tringg in haar vorige vorm niet werkte blijkbaar. Het businessmodel is nu denk ik net als andere abbonementen; dat men hoopt dat je er overheen gaat. Hetzelfde geldt nu helaas voor de 1250 bel/sms-units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Sorry maar dat stond in de brief met de nieuwe simkaart en en 1 gb is bij normaal gebruik zat. Ik heb zelf nexus one android. en je kan het online elke dag .

Abonnementsvorm: Simyo Tringg (1250 min/sms)
Tegoed minuten/sms: 221

Geldig t/m 30-06-2011
Tringg internetbundel
619 MB resterend
Geldig t/m 30-06-2011 mijn status nu zoals je ziet minuten gaan hard bij mij maar data valt mee. thuis wifi n met 40mb vdsl ;)

je gebruik met een paar uur zien vertraging dus om te zeggen dat het aan Simyo ligt. Dan heb je ongeveer 800mb na je bundel gebruikt en dat is eigen verantwoordtlijkheid.

[ Voor 32% gewijzigd door saharoen op 28-06-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nou ja het is wel een beetje lelijk dat wordt gedaan alsof er niets veranderd, terwijl voor velen het automatisch blokkeren het hele idee was van Tringg. Als ik zoveel belde of surfde dat ik tegen de grens aan zou komen (heb ik momenteel niet meer) dan zou ik het nieuwe systeem ook irritant vinden. 35 is al duur genoeg, daar wil ik niet nog kosten naast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ben ook Tringg-af straks. Heb de vele units niet meer nodig. Ik ga zelf naar Hollandsnieuwe 275 met 1GB bundel erbij. Prijs-unit gesproken ga je er hoe dan ook op achteruit, maar dat is bijna met alles zo. Tringg was heel goedkoop voor wat je kreeg. Als je nu naar de nieuwe tarieven kijkt bij KPN ben je daar ongeveer 150 kwijt voor min of meer hetzelfde. Ik zag net pas dat je Tringg niet meer kan bestellen. Had mijn contract dus beter kunnen verkopen ipv opzeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Contactovername niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat kan altijd nog op een minder officiele manier. Maar ik denk dat ze Tringg willen uitfaseren, te weinig winstgevend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Je bedoeld daarmee rekeningnummer veranderen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Is het nou zo dat Tringg is overgenomen door Simyo, maar dat het onbeperkt bellen/internetten abbo van €34,95 niet meer wordt aangeboden?

http://www.simyo.nl/tringg/tarieven

Ik kan op de site van Simyo nergens dit abbonnement vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Dat klopt helemaal ;) . Je kan verkapt 1 overnemen als je iemand kunt krijgen ;). Officieel geen contractovername.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Juist nu met die hoge tarieven van concurrenten is Tringg heel concurrerend voor veel mensen. Maar ik denk dat de marge laag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Voor wie tringg een goed project vond: vectone mobile biedt nu de unlimited bundle voor 25 euro per maand. hiervoor krijg je 3000 minuten(fair use policy) naar vast en mobiel om te bellen. sms zit er niet bij in maar wel 300mb gratis internet per opwaardering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dank voor je bericht!

Verdere discussie over deze provider mag in een eigen topic.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste