Android: Turn by Turn Navigation Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 261.302 views

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Bogey Dope schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:40:
Ik gebruik nu al een ruime tijd geregeld Google Nav, ok het is geen Tomtom, maar het dekt aardig de lading.
Er is echter één ding dat ik me afvraag.
Af en toe (meestal binnen de bebouwde kom), geeft de navigatie een melding in de vorm van een pling geluid, en verder niets.
Dus je rijd over een weg en dan pling, soms een paar keer na elkaar soms niet.
Dus ik vroeg me af of iemand weet waarom die dat doet.
Het is in ieder geval niet het herberekenen van de route, zat zelf te denken aan nieuwe verkeersinformatie of zo.
al een oplossing voor deze vraag inmiddels???
het is zeker geen waarschuwing dat je de max. snelheid overtreedt of i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Is dat niet een nieuwe route aanwijzing? Ik zag dat hij rechtdoor op kruispunt als nieuwe aanwijzing zag. Je krijgt dan geen begeleidende stem maar wel een ping. Tenminste dat dacht ik na 1 keer gebruik te zien.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 13:40

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Weet iemand in welke navigatie Cyprus zit ??

Ik ga over 2 weken op vakantie daar en wil toch graag wel wat navigatie hebben daar. Op mijn TomTom Europe staat Cyprus niet, Google Maps is niet echt een optie op mijn Android telefoon en Navigon kent Cyprus niet (ook niet onder "Griekenland").

Dus, welke navigatie heeft Cyprus in zijn "Europa" map zitten (of desnoods als losse map). :?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
WHiZZi schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:49:
Weet iemand in welke navigatie Cyprus zit ??

Ik ga over 2 weken op vakantie daar en wil toch graag wel wat navigatie hebben daar. Op mijn TomTom Europe staat Cyprus niet, Google Maps is niet echt een optie op mijn Android telefoon en Navigon kent Cyprus niet (ook niet onder "Griekenland").

Dus, welke navigatie heeft Cyprus in zijn "Europa" map zitten (of desnoods als losse map). :?
Navigatie gaat lastig worden, maar ik zie dat er wel Openstreetmaps zijn. Misschien kun je met MapDroyd of met Maps[-] in ieder geval zien waar je bent op de kaart ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er iemand die wel eens gebruik gemaakt heeft van GPS tracking software? Ik ken My Tracks can Google, maar die maakt iedere keer een nieuwe track aan en dat wil ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:55
FireDrunk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Ik wil hem niet voor fietsroutes gebruiken, tis dat ik toevallig voor mijn vakantie werk op de fiets zit ;)
Over 2 weken lease auto, en daar moet hij het goed doen :)

Mijn voorlopige ervaring met CoPilot

Pluspunten:
Goede, duidelijke interface
Goede menustructuur.
Sublieme 3d weergave.
Gebruikt compas (voor mijn gevoel) om bochten te nemen, werkt dus perfect op rotondes.
Kompas op homescherm

Nadelen (icm Samsung Galaxy S)
Soms traag reageren, maar dat kan (heel) goed door traag SD geheugen komen.

GROOT nadeel:
GEEN snelheidsweergave, op geen enkele manier.

Ik moet de snelweg nog op met het ding, en heb rijstrookweergave nog uitstaan.
heb je dan geen snelheidsmeter in jouw wagen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
pina schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:20:
[...]

heb je dan geen snelheidsmeter in jouw wagen? 8)7
GPS is nauwkeuriger

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Precies. Cruise control aan op 124 "echte" kilometers, iedereen inhalen en nul kans op bekeurigen :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Heeft iemand al gevonden welke offline navigatie-tool ook kaarten voor Japan aanbiedt? In Japan zelf zijn immers ook navigatiesystemen te koop, dus zeker weten dat die kaarten tenminste bestáán.

Alles gebaseerd op OSM hoeft alvast niet, omdat OSM-kaarten voor Japan bagger zijn (in bijv Kyoto zitten enorme lege stukken, waar je nog volop in de binnenstad zit: fail)

[ Voor 16% gewijzigd door _Thanatos_ op 31-08-2010 15:47 ]

日本!🎌

• binjap
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2021
madmaus schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:08:
Is dat niet een nieuwe route aanwijzing? Ik zag dat hij rechtdoor op kruispunt als nieuwe aanwijzing zag. Je krijgt dan geen begeleidende stem maar wel een ping. Tenminste dat dacht ik na 1 keer gebruik te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
mtr33 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:13:
Weet iemand of het mogelijk is om bij Navigon POI's toe te voegen? Ik heb op mijn WM nog poi databases die ik graag ook op mijn Android telefoon zou gaan gebruiken. Navigon geeft zelf aan dat betreffende poi's (nog) niet voor Android beschikbaar zijn. Wordt dus knutselen. Kopieren van de .pom/nfs bestanden naar de poi map werkt in elk geval niet. Alle hulp is welkom.
Niemand een idee hoe/of dit kan? Zou balen zijn als ik m'n poi's niet mee kan nemen naar android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18
mastair schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:28:
Voor iedereen die er over nadenkt om Navigon aan te schaffen.

De service is echt belabberd. Ik ben al anderhalve week bezig om de activatie over te zetten van mijn oude telefoon (hero) naar mijn nieuwe telefoon (desire). Ik heb al 8 telefoontjes gepleegd (à 20 euro) en 5 mails gestuurd (maar daar heb ik nog nooit een antwoord op gezien; ook al beloven ze binnen 24u te antwoorden).

Aan de telefoon krijg je sowieso alleen maar engelstaligen te spreken. Deze beloofden mij elke keer dat ze de activatiecode zouden resetten, en dat ik een bevestiging zou krijgen. Dat zou allemaal binnen 24 uur moeten gebeuren. De bevestiging heb ik nog nooit gekregen, en de activatiecode werkt nog steeds niet.

Dat waren mijn ervaringen, doe er mee wat je wilt. :)
Ik heb een iets andere ervaring. Dat wachten op die email van de heractivering herken ik, maar ik ben wel snel geholpen aan de telefoon door een Nederlandstalig sprekend persoon.

Ik ben dan ook tevreden over de sofware en aftersales.

Er is nu nog een nieuwere versie uit waarbij de files en vertragingen in beeld worden gebracht. Heb 'm net geïnstalleerd en zal het eens proberen.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ergens op het forum gelezen dat A-GPS negatief op de kwaliteit van googlenav uit zou werken.
Hoe schakel ik A-GPS uit? ik vermoed dat dit ingebakken software is en dat het niet kan worden uitgeschakeld.
Is A-GPS een soort quick GPS fix of i.d. ?
Overigens met origenele software vodafone JF3, redelijke ( af en toe even "off the road") resultaten wat GPS betreft.

edit1 ( soms wordt je in eens een stukje wijzer...geplukt van zibb.nl)
A-GPS staat voor Assisted Global Positioning System, dus met een beetje hulp. Die hulp krijgt u van het mobiele telefonie-netwerk. Een groot voordeel van A-GPS is dat de eerste positiebepaling (de first fix) van de GPS-ontvanger een stuk sneller gaat. Over het algemeen duurt het enkele minuten voordat een GPS-ontvanger de juiste satellieten gevonden heeft en uw positie heeft bepaald. Bij A-GPS krijgt de GPS-ontvanger hulp van uw telefoon, deze staat immers in verbinding met de dichtstbijzijnde telefoonmast. Voor uw telefoon is het al ongeveer bekend waar u zich bevindt, en daar maakt A-GPS graag gebruik van.

[ Voor 48% gewijzigd door smeijers op 05-09-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:01:
Ergens op het forum gelezen dat A-GPS negatief op de kwaliteit van googlenav uit zou werken.
Hoe schakel ik A-GPS uit? ik vermoed dat dit ingebakken software is en dat het niet kan worden uitgeschakeld.
Ik heb hetzelfde op mijn X10 Mini terwijl ik dit op mijn G1 niet had. Met Cardiotraine/Google Maps/Nav moet ik A-GPS uitzetten anders is het onbetrouwbaar (op mijn G1 was dit NIET zo), ook al staat GPS dus OOK aan. A-GPS zet je uit ergens onder locatie -> vinkje weghalen bij netwerkmasten gebruiken. Hij gebruikt dan alleen nog maar de GPS. Dit lijkt me trouwens een bug in de X10 Mini (GPS of iets anders) want bij m'n G1 (ook 1.6) was dat niet zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:36:
[...]

Ik heb hetzelfde op mijn X10 Mini terwijl ik dit op mijn G1 niet had. Met Cardiotraine/Google Maps/Nav moet ik A-GPS uitzetten anders is het onbetrouwbaar (op mijn G1 was dit NIET zo), ook al staat GPS dus OOK aan. A-GPS zet je uit ergens onder locatie -> vinkje weghalen bij netwerkmasten gebruiken. Hij gebruikt dan alleen nog maar de GPS. Dit lijkt me trouwens een bug in de X10 Mini (GPS of iets anders) want bij m'n G1 (ook 1.6) was dat niet zo.
smeijers schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:01:
Is A-GPS een soort quick GPS fix of i.d. ?
Overigens met origenele software vodafone JF3, redelijke ( af en toe even "off the road") resultaten wat GPS betreft.

edit1 ( soms wordt je in eens een stukje wijzer...geplukt van zibb.nl)
A-GPS staat voor Assisted Global Positioning System, dus met een beetje hulp. Die hulp krijgt u van het mobiele telefonie-netwerk. Een groot voordeel van A-GPS is dat de eerste positiebepaling (de first fix) van de GPS-ontvanger een stuk sneller gaat. Over het algemeen duurt het enkele minuten voordat een GPS-ontvanger de juiste satellieten gevonden heeft en uw positie heeft bepaald. Bij A-GPS krijgt de GPS-ontvanger hulp van uw telefoon, deze staat immers in verbinding met de dichtstbijzijnde telefoonmast. Voor uw telefoon is het al ongeveer bekend waar u zich bevindt, en daar maakt A-GPS graag gebruik van.
Ga naar Settings/Location and security en vinkt Use wireless networks uit. Magic he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Ik heb een paar weken met Copilot door de VS gereden, toch wel een paar irritaties in het programma. De kaarten waren een aantal keer fout: een keer had hij een groot verkeersplein helemaal fout, en af en toe waren op en afritten/aansluitingen verkeerd aan elkaar geknoopt. Maar wat een grotere irritatie is dat hij een paar keer tijdens een rit ineens van route veranderde, een keer een u-turn wilde maken op een Interstate, en dat hij 2 keer vond dat de snelweg af-en weer op sneller was dan gewoon op de snelweg blijven.

En helemaal irritant is dat Copilot de snelheden op de Amerikaanse Highways niet goed kent, waardoor de inschatting van de ritduur er faliekant naast zit. Eenmaal is het gelukt om een rit van 3 uur binnen 1.5 uur te rijden, zonder veel te hard te rijden. Het lijkt alsof Copilot veel stukken weg op 30 mph heeft staan terwijl je er 55 mph mag. En dat scheelt nogal wat! Vreemd genoeg had tom-tom hier vorig jaar in de VS ook al last van. Lastig voor je dagplanning, en in het begin schrik je je rot.

Aan de interface moest ik wel wennen, maar na enkele weken wordt je steeds handiger en ontdek je dat de meerdere manieren om een bestemming in te voeren stuk voor stuk handig zijn. de POI's vond ik ook uitgebreid en nuttig. Het zou wel leuk zijn om meer stemmen te hebben, de stem die er nu inzit vind ik nogal onvriendelijk.

Op mijn oude Nokia had ik vorig jaar tom-tom, daar had ik minder over te klagen. Maar 20 dollar voor de kaarten van Noord Amerika, vind ik toch een goede deal, en dan kan ik wel leven met de foutjes. Met de NL/EU kaarten heb ik nog geen ervaring. 50 pond vind ik daar dan weer te veel geld voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Dijkhuis op 05-09-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:06
De update naar 3.5 ('Navigon Select'?) loopt meteen vast op mijn Hero, wanneer ik hem na installatie opstart. Vreemd is ook dat 'ie de nieuwe versie náást de oude versie installeert. :? Zijn er meer mensen (al dan niet met een T-Mobile abbo, net als mij) die met de update met dit soort rare fratsen geconfronteerd zijn?

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

eisbaer

Zie signature

In het begin was het wel even zoeken waar de instellingen zitten in navigon. Dat kan nog verschillen per scherm. Verder bevalt-ie eigenlijk wel bijna perfect. Bijna, want als je het stemvolume wijzigt dan wijzigt je ringtone volume ook meteen mee. Ik zie dat navigon nu 60 euro voor europa is dus ik zit er toch aan te denken om 'm aan te schaffen. Ik vraag me alleen af hoe het nu zit met het overzetten van je licentie als je naar een ander android toestel gaat. Op de website staat dat het een kwestie is van de helpdesk bellen maar in dit topic staan minder positieve ervaringen. Hoe lang duurt het nou voordat je licentie aan je nieuwe imei nummer gekoppeld is en hoe is die procedure waarbij de licentie op je oude toestel uitgeschakeld wordt?

[ Voor 4% gewijzigd door eisbaer op 09-09-2010 22:00 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Is er iemand die inmiddels gevonden heeft hoe je het volume van de stem van Google Navigatie harder kunt krijgen? Ik heb een Desire en het "navigatievolume" staat max, maar nog is de stem heel zacht, je moet de radio uitzetten om de stem goed de kunnen horen.
Ik heb overigens alle volumes op max staan, maar niets helpt...

Wie weet raad?

• hvdhoeven
Is er al geintegreerde file info + alternatieve routes op basis van file-info bij een Android navigatiesysteem ingebouwd?
Ik denk aan Sygic, Navigon, ... Toe ik een paar maanden geleden heb gekeken, had dat nog geen enkele app. Nu heeft alleen Google Navigatie wel file-info geintegreerd, maar die app heeft weer andere hndigheidjes niet...

• hvdhoeven
smeijers schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:53:
[...]

al een oplossing voor deze vraag over het 'ping geluidje' in Google Navigatie inmiddels???
het is zeker geen waarschuwing dat je de max. snelheid overtreedt of i.d.
Ik vraag me dit ook al langer af... Niemand weet dit? Vreemd.

[ Voor 6% gewijzigd door hvdhoeven op 11-09-2010 10:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is die ping niet gewoon dat je een nieuwe notificatie hebt als een calender-event, een nieuwe sms enz.

Verwijderd

Nee, dat is het niet.

• ginod
  • Laatst online: 20:33
Volgens mij is die ping een melding van iets nieuws. Nieuwe weg, nieuwe straatnaam, etc...

[ Voor 4% gewijzigd door ginod op 11-09-2010 11:23 ]

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Is dat niet het geluidje van verlies/hervatting van het GPS signaal? Tenminste, toen ik laatst door een beboste omgeving reed, viel de gps continue weg en hoorde ik ook steeds zo'n geluidje.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• madmaus
Zou tomtom de overstap naar Android nog maken? Tijd geleden was er hoopvol bericht dat ze zo'n grote markt niet konden negeren. Maar sindsdien is het akelig stil, als je contact met tomtom opneemt krijg je het verzoek om de nieuwsbrief in de gaten te houden.

Verwijderd

Ik heb even een vraag over Google maps en Navigon mobile navigator.
Ik heb sinds een paar dagen een samsung galaxy met google maps navigation.
Ik had begrepen dat google maps ook een alternatieve route laat zien als er ergens een file staat, maar als ik dit probeer, dan draait het scherm alleen maar rond, en laat geen alternatieve route zien.
Ook het ontbreken van de flitspalen vind ik wel jammer, ik begreep dat die ook niet in Google maps te plaatsen is, klopt dit?
Nu ben ik berder gaan kijken en ben op Navigon Mobile navigation uitgekomen.
Nu heeft Navigon tot dinsdag een aanbieding voor de Android.
http://www.navigon.com/po...=22910&produktId=15162228
nu vraag ik me het volgende af, ik heb een half uur met Navigon aan de telefoon gehangen, maar die wisten mij geen antwoord te geven.
Zijn de flitspalen en de Navigon live services gratis te gebruiken, of moet je daar weer een apart abonnement voor afsluiten.
Hoe is Navigon?
http://www.navigon.com/ex..._Datenblatt_UK_100816.pdf
bedankt alvast

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Die live services zijn een welkome inkomstenbron voor die lui, want een abonnement. Als de helpdesk niet binnen een halfuur weet te vertellen dat het gratis is, wat een mooie aktie zou zijn, denk ik niet dat het gratis is ;-)

Het progje is simpel maar effectief.

edit: je kan in het menu tijdens het rijden een 'blokkade' aangeven- het progje rekent dan een alternatieve route uit.

[ Voor 18% gewijzigd door theMob op 11-09-2010 13:49 ]

Verwijderd

theMob schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:48:
Die live services zijn een welkome inkomstenbron voor die lui, want een abonnement. Als de helpdesk niet binnen een halfuur weet te vertellen dat het gratis is, wat een mooie aktie zou zijn, denk ik niet dat het gratis is ;-)
Weet iemand wat dit voor Android kost?

• madmaus
ehhh is dit wat je bedoeld?

http://www.navigon.com/po...?produktFamilieId=6517980

Gewoon van de site afgehaald. Lijkt me vreemd dat ze dit bij de helpdesk niet kunnen vertellen, en dat je na 30 minuten geen antwoord hebt gekregen.

Verwijderd

madmaus schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:07:
ehhh is dit wat je bedoeld?

http://www.navigon.com/po...?produktFamilieId=6517980

Gewoon van de site afgehaald. Lijkt me vreemd dat ze dit bij de helpdesk niet kunnen vertellen, en dat je na 30 minuten geen antwoord hebt gekregen.
Nee, dit is voor de normale Navigon, niet voor Android

Verwijderd

hvdhoeven schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:32:
[...]

Ik vraag me dit ook al langer af... Niemand weet dit? Vreemd.
Bij mij pingt-ie, als hij een wifi-netwerk heeft gevonden...

• theMob
Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:09:
[...]

Nee, dit is voor de normale Navigon, niet voor Android
Als het er niet expliciet bijstaat dat het voor Android werkt dan werkt het vrijwel zeker niet. Hier en daar zeggen ze ´Werkt met Windows-PDA´.

Als je echt van die file meldingen enzo gebruik wilt maken zou ik een dedicated kastje kopen. Dan heb je een fabrikant-eigen systeem en heb je een plek om verhaal te halen als het niet werkt. Ik zou dan in ieder geval géén Garmin nemen: http://forum.gps.nl/viewt...=30468&highlight=bemobile

Voor Android zou ik me er niet teveel van voorstellen op dit moment. Zelf zou ik in zo'n geval voor TomTom gaan, want die lijken het redelijk werkend te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
FireDrunk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Ik wil hem niet voor fietsroutes gebruiken, tis dat ik toevallig voor mijn vakantie werk op de fiets zit ;)
Over 2 weken lease auto, en daar moet hij het goed doen :)

Mijn voorlopige ervaring met CoPilot

Pluspunten:
Goede, duidelijke interface
Goede menustructuur.
Sublieme 3d weergave.
Gebruikt compas (voor mijn gevoel) om bochten te nemen, werkt dus perfect op rotondes.
Kompas op homescherm

Nadelen (icm Samsung Galaxy S)
Soms traag reageren, maar dat kan (heel) goed door traag SD geheugen komen.

GROOT nadeel:
GEEN snelheidsweergave, op geen enkele manier.

Ik moet de snelweg nog op met het ding, en heb rijstrookweergave nog uitstaan.
Ik heb hier nu ook CoPilot Live 8 draaien (op Galaxy S ook). Als je rechtsonder op die blauwe balk klikt, dan kun je uit 6 opties kiezen wat je te zien krijgt. Daartussen staat ook de optie: snelheid en afstand. Dus je kunt wel degelijk je gps snelheid zien. Zou wel een beetje een misser zijn als dat niet zou kunnen natuurlijk.
(Zie nu dat het op de vorige pagina ook al was beantwoord, sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Effe een vraag dat google maps navigatie programma, dat geeft weinig info als je aan het rijden bent zoals uitvoegen etc alleen links of rechtsaf. Zijn er uitbreidingen op deze navigatie of moet ik gewoon naar een andere turn by turn?

Ik heb ook gekeken je kan ook geen volume instellingen in dat proggie kwijt, of zijn er al wat updates?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Waar had je gezien dat het tot dinsdag is?

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:47
eisbaer schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:11:
[...]
Waar had je gezien dat het tot dinsdag is?
NAVIGON heeft een nieuwe versie van haar navigatiesoftware voor Android smartphones gereed. Versie 3.5.0 bevat drie nieuwe features, waaronder de Reality Scanner.

De NAVIGON Android software was al voorzien van functies als een rijstrookassistent, het invoeren van coördinaten en NAVIGON MyRoutes, maar krijgt daar nu NAVIGON Traffic Live, Text-to-Speech en een Reality Scanner bij. Traffic Live biedt je constant actuele reisinformatie en adviseert de optimale route. Text-to-Speech helpt je de aandacht bij het verkeer te houden door straatnamen en afritnummers voor te lezen.

Het meest in het oog springend is echter de volledig nieuwe feature Reality Scanner. Deze functie moet het makkelijker maken om POI's in de omgeving te vinden en helpt om je beter te kunnen oriënteren. Met behulp van de ingebouwde camera van de telefoon en de GPS-ontvanger worden POI's in de omgeving binnen een straal van 500 meter automatisch gevonden en op het beeldscherm getoond. Wordt binnen een straal van 500 meter geen POI gevonden dan wordt deze radius automatisch uitgebreid naar 1.000 meter en verder. Op het scherm zie je naast de naam van de POI ook de afstand en een icoon die de POI-categorie aangeeft.

Update 3.5.0 is voor de Europese versie per direct verkrijgbaar en voor de regionale versie vanaf half september. Bestaande gebruikers kunnen de software-update gratis downloaden en voor nieuwe gebruikers hanteert NAVIGON een tijdelijke introductieprijs.Tot 14 september 2010 betaal je voor de EU 40 (Europa) versie EUR 59,95 in plaats van EUR 89,95 en voor de regionale versie betaal je tussen 15 september en 30 september EUR 39,95 in plaats van EUR 59,95.

Update 3.5.0 voor Navigon Android App verkrijgbaar

/edit:
Iemand een idee of die Traffic Live een gratis service is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mantis schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:22:
Bestaande gebruikers kunnen de software-update gratis downloaden
_/-\o_
en voor nieuwe gebruikers hanteert NAVIGON een tijdelijke introductieprijs.[b]Tot 14 september 2010 betaal je voor de EU 40 (Europa) versie EUR 59,95 in plaats van EUR 89,95
Best wel erg goedkoop voor heel Europa!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
...
/edit:
Iemand een idee of die Traffic Live een gratis service is?
Ze hebben dan sinds mijn vorige bericht de info gewijzigd bij Navigon, want nu staat eea wel vermeld op hun site. Onder andere:
Traffic Live kunt u rechtstreeks kopen met de functie App Purchase in MobileNavigator.

Lijkt dus niet gratis :z

Persoonlijk vind ik de wijzigingen niet echt spannend. De standaard POI's gebruik ik eigenlijk nooit en mijn toestelletje zit naast het stuur tegen de ventilatiesleufjes aan, dus de camera zal nooit naar buiten kunnen kijken om de niet gebruikte POI's weer te geven. De live services zijn voor mijn gebruik ook niet erg interessant, inderdaad tenzij het gratis zou zijn - maar ja...

Als ze nu zouden zorgen dat je je eigen POI's zou kunnen inladen dan zou ik er wel een goed gevoel over krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:47
theMob schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:21:
[...]

Ze hebben dan sinds mijn vorige bericht de info gewijzigd bij Navigon, want nu staat eea wel vermeld op hun site. Onder andere:
Traffic Live kunt u rechtstreeks kopen met de functie App Purchase in MobileNavigator.

Lijkt dus niet gratis :z
Volgens mij is dat voor de iPhone versie. Voor Android zit het er standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Ze moeten continu moeite doen die data te verzamelen. Dat kost geld.

Ga naar deze pagina over Navigon op Android:
http://www.navigon.com/po...le_navigator_android.html

klik dan op 'Traffic live - meer informatie'. Dan zie je de tekst die ik eerder plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ik heb alleen benelux van navigon nodig dus ik kan volstaan met 39 euirs ..... europa heb ik niet nodig ..... wel jammer dat mensen met een Iphone via Tmobile hem gratis krijgen .... of was dat een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik wil graag Europe, maar ik kan pas op 16 september een HTC legend bestellen (verlengen).. ben bang dat het dan niet meer kan als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Navigon is ook vandaag nog maar 60 euri voor heel Europa. Morgen naar Frankrijk, dus die gaat mee :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theMob schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:38:
Ze moeten continu moeite doen die data te verzamelen. Dat kost geld.

Ga naar deze pagina over Navigon op Android:

klik dan op 'Traffic live - meer informatie'. Dan zie je de tekst die ik eerder plaatste.
http://www.navigon.com/po.../live_services/index.html
volgens mij de eerste 15 maanden inclusief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:46
Ik kan echt enorm weinig reviews vinden over Navigon, en de aanbieding is erg kort dag. Ik ga proberen vanavond nog even een testrit te maken met de trial versie. Maar ik zou het dus enorm waarderen als iemand hier wat input kan geven over hoe Navigon zich verhoudt tot CoPilot. Die laatste had ik vanochtend getest, en ondanks dat hij vlot en accuraat was, voelt het gewoon nét niet af op de één of andere manier. Op afbeeldingen oogt Navigon gewoon wat strakker en degelijker. Ondanks dat werkte CoPilot zeker niet verkeerd, maar met de huidige aanbieding is Navigon Europa wel een flink stuk goedkoper. Duitsland is wel een must-have voor mij.

Heeft iemand een compleet beeld over hoe Navigon zich verhoudt tot CoPilot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:06
Wellicht zegt het al voldoende dat ik bewust naar Navigon overgestapt ben en Co-Pilot naar mijn reserve-telefoon verbannen heb? De gesproken instructies van Navigon vind ik nl. veel minder voor twijfel vatbaar als die van Co-Pilot, ze zijn simpelweg veel duidelijker. Bovendien ziet Navigon er, zoals je zelf al aangeeft, een heel stuk minder speelgoedachtig uit. Heeft Navigon dan geen nadelen? Jawel hoor, zo zou ik bijv. graag mijn snelheid ook in beeld zien. Maar totdat TomTom voor Android uitkomt, ben en blijf ik een tevreden Navigon-gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 10:54:
Is die ping niet gewoon dat je een nieuwe notificatie hebt als een calender-event, een nieuwe sms enz.
Bij mij gaf hij gisteren steeds eeen ping als er een route wijziging was, en de telefoon de nieuwe route had ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Ik kan het mis hebben, maar ik lees het als dat bij de apparaten met 'Live' in de naam de Live Services zijn voorgeïnstalleerd en je ze de eerste tijd gratis krijgt:

http://www.navigon.com/po.../live_services/index.html

Over Navigon vs, CoPilot:
Ik heb ze beide geprobeerd, maar CoPilot werkt niet lekker samen met de resolutie van mijn telefoon (320x240) dus dat was maar een korte kennismaking. CoPilot heeft meer functies maar die voegen wat mij betreft niet erg veel toe aan het simpel van A naar B navigeren. Navigon oogt strakker en is erg basic, maar werkt prima. De stem in CoPilot vond ik vreselijk, een beetje lijzig met een sterk Rotterdams accent. De stem in Navigon is helder en professioneel. Al met al kom je met beide war je wezen wilt, het is meer persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
dddddaaf schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:29:
Heeft Navigon dan geen nadelen? Jawel hoor, zo zou ik bijv. graag mijn snelheid ook in beeld zien.
Als je op de balk bovenaan met de 'i' klikt wisselt hij tussen aankomsttijd, af te leggen afstand en huidige snelheid. Het is alleen nogal klein weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Cid Highwind schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:50:
Heeft iemand een compleet beeld over hoe Navigon zich verhoudt tot CoPilot?
CoPilot heb ik nooit lekker aan de praat gekregen. Het lukte me niet om een bestemming in te voeren dus die heb ik er af gegooid. Navigon gebruik ik nu een paar weken. Ik vind het eigenlijk nog prettiger dan tomtom. De instellingen is wat meer zoeken. Zoals de rijsnelheid waar je bovenin op de balk moet aantoetsen. Dat moet je ook maar in het forum lezen maar als je ze eenmaal weet dan is het prima. Ik vind de stem mooi helder en het belangrijkste van alles, tot nog toe ben ik nog niet verkeerd gestuurd. Rijstrook begeleiding vind ik ook mooi gedaan.Als je de batterij wilt sparen kun je het scherm uitzetten waarbij de stembegeleiding blijft werken. Ik heb wel eens moeite gehad om een plaats in te voeren. Hij accepteerde de volgende letter niet meer. Vervolgens heb ik in een scherm terug met scroll down de plaats geselecteerd. Geen idee of ik de enige ben die dat had en of het in de nieuwe versie nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Wie kan mij de weg wijzen waar ik alleen de benelux versie van Navigon kan vinden want op marktplaats (android market) kan ik alleen kiezen voor de Europa versie en de update. Aangezien ik niet met de auto naar het buitenland ga, is Benelux voor mij voldoende. Voor de rest van de wereld gebruik ik wel GG MAps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik hoor hier vreemd genoeg bijna niks over Sygic Mobile Maps 10. In mijn ogen met afstand de beste navigatiesoftware voor Android. Qua schermindeling lijkt het erg op TomTom Navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
SMulTiE schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:41:
Ik hoor hier vreemd genoeg bijna niks over Sygic Mobile Maps 10. In mijn ogen met afstand de beste navigatiesoftware voor Android. Qua schermindeling lijkt het erg op TomTom Navigator.
Volgens mij hoor ik enkel slechte verhalen. Mensen die naar links gestuurd worden terwijl ze naar rechts moeten. Onnodige informatie. Er moeten in dit topic ook wel zulk soort verhalen staan.
Ik gebruik copilot maar misschien stap ik wel over op navigon.

[ Voor 5% gewijzigd door madmaus op 14-09-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat ik me nog met betrekking tot Navigon MobileNavigator afvraag is hoe het zit met:
  • kaartupdates
  • verkeersinformatie
  • andere updates
Zijn die dingen ongelimiteerd/een aantal jaren of iets dergelijks, ik kan het op de navigonpagina's maar niet vinden...

Ook vind ik het jammer dat je de stem de Android-taal gebruikt en je niet automatisch in de kaarttaal (eventueel alleen voor straatnamen) kan laten spreken of ook handmatig kan instellen.

[ Voor 25% gewijzigd door begintmeta op 14-09-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
eisbaer schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:22:
[...]
en het belangrijkste van alles, tot nog toe ben ik nog niet verkeerd gestuurd.
Ik wel, 'sort of' dan. Ik reed een stukje om het progje te testen en kwam bij de Waver. Daar zei de stem 'nu rechtsaf slaan' wat ik ook deed. Dat bleek dus vlak vóór het bruggetje te zijn terwijl het de bedoeling was dat ik ná het bruggetje afsloeg. Nu is de Waver maar een paar meter breed en heeft aan beide zijden een weg.

Terwijl ik dus op de verkeerde oever reed bleef het progje me aan de overkant op de gedroomde weg projecteren. Thuis heb ik de tracklogs bekeken (op de telefoon had ik een tracklog progje draaien en ik had mijn Garmin Oregon meegenomen als referentie) en die projecteerden me dus de hele tijd daadwerkelijk op de oever waar ik echt reed.

Navigon heeft dus een vrij extreme 'plak aan de geprojecteerde weg' functie. Dit is handig als je bijvoorbeeld ergens rijdt waar ook een ventweg is en de GPS eventjes niet zo nauwkeurig signaal krijgt. De functie voorkomt dan onnodig herberekenen en verkeerde aanwijzingen. Zoals het geïmplementeerd is in Navigon vind ik het naar mijn smaak te sterk. Ik reed kilometers lang op de verkeerde oever en het progje bleef er maar vanuit gaan dat ik op de berekende route zat terwijl de GPS duidelijk wist dat dat niet waar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

theMob schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:51:
[...]het progje bleef er maar vanuit gaan dat ik op de berekende route zat terwijl de GPS duidelijk wist dat dat niet waar was.
Het zou ook kunnen dat eenmaal op de verkeerde oever, doorrijden de beste oplossing was en dat je later weer de goede kant op gestuurd werd. Gebeurde dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Nee, de route werd geprojecteerd aan de overkant en het pijltje (ik dus) werd ook aan de overkant geprojecteerd. Pas toen ik na een paar kilometer handmatig ging herberekenen werd mijn eigen kant van de Waver gebruikt. Je hebt daar bijna geen bruggen (voor auto's, als voetganger is het geen probleem) dus ik moest omkeren of acht kilometer doorrijden. Het progje is een beetje te plakkerig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:01

The Legend

*Plop*

Ik heb Navigon aangeschaft via de website, maar nu is het nog knap lastig om de software op m'n Desire te krijgen 8)7 Ik heb Navigon Fresh geinstalleerd maar die software moet voor elke klik een half uur laden :X

[edit]

No software is found krijg ik steeds, jah das nogal logisch ik probeer het juist te installeren :/

[ Voor 21% gewijzigd door The Legend op 14-09-2010 23:59 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• Cid Highwind
@ The Legend

Ja dat heb ik dus ook. Een minder officiële trial versie installeren is zoals gewoonlijk weer een stuk eenvoudiger. Ik snap echt niet wat er bij zulke bedrijven aan mankeert om eens een goed programma op te zetten om het illegaal downloaden tegen te gaan. Met behulp van een torrent client had ik de boel er al lang op gehad, maar middels de officiele software met een legale key is weer eens een ramp.

Verwijderd

The Legend schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 23:51:
Ik heb Navigon aangeschaft via de website, maar nu is het nog knap lastig om de software op m'n Desire te krijgen 8)7 Ik heb Navigon Fresh geinstalleerd maar die software moet voor elke klik een half uur laden :X

[edit]

No software is found krijg ik steeds, jah das nogal logisch ik probeer het juist te installeren :/
ik heb het zelfde
vandaag heb ik een hele tijd met navigon gebeld (weg korting)
Ik heb wel al een s/n maar ik hoor morgen een mail te krijgen hoe je het moet installeren.
Je kan vanuit Fresh geen Navigatie installeren

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik ben nu maar de trial uit de market aan het installeren, kijken of je die dan kunt activeren.

[edit]

Dat lijkt te werken. Ik heb nu op MyNavigon op de website 3 geregistreerde producten staan 8)7 maar ik kan nu wel navigeren met de software (ook over de grens, dus het zou geen trial moeten kunnen zijn).

[ Voor 53% gewijzigd door The Legend op 15-09-2010 08:15 ]

• Mouse_NL
The Legend schreef op woensdag 15 september 2010 @ 00:14:
Ik ben nu maar de trial uit de market aan het installeren, kijken of je die dan kunt activeren.

[edit]

Dat lijkt te werken. Ik heb nu op MyNavigon op de website 3 geregistreerde producten staan 8)7 maar ik kan nu wel navigeren met de software (ook over de grens, dus het zou geen trial moeten kunnen zijn).
trial? waar is die te vinden?

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:06:
[...]

trial? waar is die te vinden?
Die kun je via de market binnenhalen ;-)

• Cid Highwind
Ik heb gisteren al gekeken, maar het enige wat op de market te vinden is, was een volledige versie (die gelijk naar Google Checkout leidt) en een gratis update waar je verder niks aan hebt. Een trial stond er niet tussen.

Edit: Maar goed, gezien hier wordt gemeld dat het zou moeten werken geef ik het nog een kans :)

Edit 2: Wanneer de gratis applicatie wordt geselecteerd krijg ik het volgende bericht.

"NAVIGON select is intended only for customers of participating mobile network operators and device manufacturers. This software can not be started on your device. However, you can purchase the software 'NAVIGON MobileNavigator' in Android Market."

Wordt deze applicatie dan in ieder geval wél herkent in Navigon Fresh op mijn PC?

Mijn toestel is overigens een (non-branded) HTC Legend, bij Hi.

[ Voor 61% gewijzigd door Cid Highwind op 15-09-2010 10:23 ]

• Mouse_NL
Die staat er pas op dan en de uitgereide versie is weer 89 euries !

Ik kan hem niet gebruiken want waarschijnlijk behoort vodafone niet tot de deelnemende telefoonbedrijven? Raar maar waar!

Je mag de trial gebruiken als je hiervoor een volledige versie hebt gekocht? how wiered is this !je koopt toch niet eerst het produt om vervolgens het te gaan testen? ... Zal aan mij liggen maar dit is raar.

[ Voor 83% gewijzigd door Mouse_NL op 15-09-2010 10:34 ]

• Cid Highwind
@ Mouse_NL
Is dat hetzelfde bericht als wat ik zojuist heb beschreven?
Ik ben benieuwd bij welke operator The Legend zit. Ik wacht ook graag het bericht van Proo af, hopelijk hoeven we zelf dan niet aan de helpdesk te hangen.

Wat ik overigens wel toevallig vindt is dat wij kennelijk allemaal buiten de marketplace om de software aanschaffen. Voor mij persoonlijk komt dit omdat ik de gehele google checkout procedure met té veel regeltjes en wettelijke bepalingen doordrenkt vind. Zeker omdat google het toch al niet zo nauw neemt met persoonlijke gegevens en het verhandelen hieraan naar derde partijen (zie Picasa gebruikersovereenkomst), heb ik hen niet graag als middle-man. Dit is voor mij de reden geweest om direct bij Navigon te shoppen. Maar echt eenvoudiger wordt het er kennelijk niet op.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb een non-branded Desire met Vodafone als provider. Als ik zoek in de market op "navigon" krijg ik 2 resultaten. De eerste is de versie die direct naar Google check-out leidt, en de tweede is de 'gratis' versie. Die heb ik geïnstalleerd en dat lijkt nu de volledige versie te zijn geworden. Ben wel benieuwd wat er over 30 dagen gebeurd..

Het moet haast wel de volledige versie zijn trouwens omdat ik al eerder de test versie heb gebruikt op dezelfde telefoon. Bij een eerdere poging (voordat ik de software had gekocht) gaf de test versie aan dat de 30 dagen op waren en hij dus niet meer bruikbaar was.

[ Voor 28% gewijzigd door The Legend op 15-09-2010 11:02 ]

• Mouse_NL
Cid Highwind schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:33:
@ Mouse_NL
Ik ben benieuwd bij welke operator The Legend zit. Ik wacht ook graag het bericht van Proo af, hopelijk hoeven we zelf dan niet aan de helpdesk te hangen.

Wat ik overigens wel toevallig vindt is dat wij kennelijk allemaal buiten de marketplace om de software aanschaffen. Voor mij persoonlijk komt dit omdat ik de gehele google checkout procedure met té veel regeltjes en wettelijke bepalingen doordrenkt vind. Zeker omdat google het toch al niet zo nauw neemt met persoonlijke gegevens en het verhandelen hieraan naar derde partijen (zie Picasa gebruikersovereenkomst), heb ik hen niet graag als middle-man. Dit is voor mij de reden geweest om direct bij Navigon te shoppen. Maar echt eenvoudiger wordt het er kennelijk niet op.
Iid het is hetzelfde vraag ik mij af wat en hoe want ik heb dat ding nog niet op mijn Samsung gehad? Een trial is toch test dan moet ie toch gratis zjn en e dat is hij nu niet aangezien je ale en keer iets gekocht moest hebben?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Het is iig een wazig verhaal. Deze producten staan als geregistreerd in mijn MyNavigon:
Productnaam: MN7_ANDROID_TRIAL
Datum van registratie: 26-apr-2010
Software: MN7_ONBOARD_ANDROID
Status: UPGRADED

Productnaam: Navigon EU MN7 Android
Datum van registratie: 14-sep-2010
Software: MN7_ONBOARD_ANDROID
Status: UPGRADED
Activeringscode: ***********************

Productnaam: Navigon MN7 Android Select
Datum van registratie: 15-sep-2010
Software: MN7_ONBOARD_ANDROID_SELECT
Status: ACTIVE
Activeringscode: ***********************
De eerste is dus de proefversie die ik in april al een keer gedownload had, en al weer had verwijderd. De tweede is de aangeschafte versie via de website. De derde is de proefversie die ik na midderdagnacht (dus de 15e) heb geinstalleerd. Die versie kunnen jullie dus niet downloaden begrijp ik :? Bij de 2e en 3e staan overigens verschillende activerinscodes (beide heb ik nergens ingevuld oid).

Het is een zooitje 8)7

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:09:
Het is iig een wazig verhaal. Deze producten staan als geregistreerd in mijn MyNavigon:

[...]

De eerste is dus de proefversie die ik in april al een keer gedownload had, en al weer had verwijderd. De tweede is de aangeschafte versie via de website. De derde is de proefversie die ik na midderdagnacht (dus de 15e) heb geinstalleerd. Die versie kunnen jullie dus niet downloaden begrijp ik :? Bij de 2e en 3e staan overigens verschillende activerinscodes (beide heb ik nergens ingevuld oid).

Het is een zooitje 8)7
Buiten het feit dat Navigon best een prima navigatie-tool is, klopt het dat het installen en updaten een beetje vreemd werkt. Zelf hieronder mijn ervaring wat dat betreft.

Op 18-augustus heb ik NavigonEU via de Market aangeschaft. Het was toen versie 2.6.1. Het installeren ging prima en de mappen heb ik via Fresh opgehaald en daarna naar mijn sdkaart gekopieerd. Allemaal niet zo n probleem. Toen las ik echter van de week dat er een update naar versie 3.5.0 beschikbaar was. Ik uiteraard in de market kijken, echter er was geen update beschikbaar, alleen de aanbieding van €59,95?! Contact opgenomen met Navigon en die verteld mij dat de Navigon Select Free [v3.5.0] wel in de market moest staan. Een dag later heb ik gekeken en stond de free-versie er inderdaad in! Deze opgehaald en geïnstalleerd. Vreemd vond ik wel dat ik weer zo n 2Gig aan mappen moest ophalen. De mappen stonden toch al op mijn sdkaart! Achteraf snap ik wel dat je die download moest doen, er zijn wat opties bijgekomen wwaronder een apparte POI-map en het is uitgebreidt met Reallity-Scanner.

Maar goed, ik heb ze dus toch maar via wifi binnengehaald en daarna werkte 3.5.0 weer prima. Versie 2.6.1 kon ik toen gewoon verwijderen. Als ik nu via Fresh kijk wat ik heb staan zijn het dus de 2.6.1 geregistreerd en full, en de 3.5.0 geregistreerd en full. Ik ga ervan uit dat Navigon gekoppeld is aan je toestel en op enig moment dat hij verbinding maakt je meteen registreerd op Fresh. En dat ook doet al je de trial doet voor 30-dagen.

Tot slot, mocht je nu echt snel contact met Navigon willen hebben. Schrijf dan een mail naar twitter@navigon.com. Ik had binnen 24 uur een antwoord van een Amerikaanse medewerker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 12:47 ]

Verwijderd

Cid Highwind schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:33:
@ Mouse_NL

Helaas blijft Navigon erg stil.
Ik heb al een s/n ontvangen, maar ik zou nog een uitleg krijgen wat ik zoou moete ndoen om het werkend te krijgen.
Via Fresh kan je alleen Navigon apparaten registreren en geen telefoons - VAAG.
Ik heb om de zelfde reden als jij besloten om direct bij Navigon te kopen, maar het heeft me nu al erg veel telefoon tikken gekost.
Navigon kon mijn betaling niet vinden - erg vervelend allemaal

Ik hou je op de hoogte

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:41:
Ik heb een non-branded Desire met Vodafone als provider. Als ik zoek in de market op "navigon" krijg ik 2 resultaten. De eerste is de versie die direct naar Google check-out leidt, en de tweede is de 'gratis' versie. Die heb ik geïnstalleerd en dat lijkt nu de volledige versie te zijn geworden. Ben wel benieuwd wat er over 30 dagen gebeurd..

Het moet haast wel de volledige versie zijn trouwens omdat ik al eerder de test versie heb gebruikt op dezelfde telefoon. Bij een eerdere poging (voordat ik de software had gekocht) gaf de test versie aan dat de 30 dagen op waren en hij dus niet meer bruikbaar was.
Die kan je volgens mij als nieuwe gebruiker niet binnenhalen.
Er staat dat die alleen te gebruiken is als je al een Navigon op je telefoon hebt staan.
Dus ik heb wel al betaald, maar hoe ik de software nu krijg is nog een grote vraag voor mij.
Weet iemand dit?

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dat lijkt mij sterk, het is juist bedoelt als testversie om nieuwe klanten over de streep te trekken. Je zou dus alleen gratis kunnen testen (30 dagen) als je het product al gebruikt en dus gekocht hebt :? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door The Legend op 15-09-2010 15:11 ]

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb de EU versie online via navigon.com gekocht voor 59 euro. Op MyNavigon staat mijn order netjes met 'verzendwijze: downloadproduct' en 'Afleverstatus: Afgeleverd'. Echter heb ik ook geen flauw idee hoe nu de juiste software op mijn telefoon te krijgen.

Om nu een app te installeren die ik elders gedownload heb en te proberen deze met mijn s/n te registreren vind ik ook twijfelachtig. Dit komt op mij behoorlijk amateuristisch over. Koop je eens een app op de nette manier en dan heb je nog meer gezeur dan bij het uitproberen via andere wegen.

Als iemand instructies heeft over hoe het werkend te krijgen dan houd ik me aanbevolen.

Verwijderd

Yodah schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:57:
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb de EU versie online via navigon.com gekocht voor 59 euro. Op MyNavigon staat mijn order netjes met 'verzendwijze: downloadproduct' en 'Afleverstatus: Afgeleverd'. Echter heb ik ook geen flauw idee hoe nu de juiste software op mijn telefoon te krijgen.

Om nu een app te installeren die ik elders gedownload heb en te proberen deze met mijn s/n te registreren vind ik ook twijfelachtig. Dit komt op mij behoorlijk amateuristisch over. Koop je eens een app op de nette manier en dan heb je nog meer gezeur dan bij het uitproberen via andere wegen.

Als iemand instructies heeft over hoe het werkend te krijgen dan houd ik me aanbevolen.
De applicatie uit de market opgehaald neem ik aan? Navigon opstarten. Als het goed is, wil ie dan mappen gaan downloaden. Dat kan op twee manieren. Via de pc [Fresh] of via Wifi. Zelf heb ik het via wifi gedaan, dat gaat prima.. Wil je het via Fresh en de pc doen. Installeer dan fresh op je pc en maak een account aan. Doorloop het hele registreer verhaal. Hang dan je telefoon als diskdrive aan je pc en fresh zal je telefoon herkennen. Dan kan je de mappen gaan downloaden en zullen ze op je telefoon worden gezet. Daarna kan je de installatie afmaken. Zie ook de post die ik eerder vandaag heb geplaatst. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met twitter@navigon.com en leg daar je probleem voor. Doe het wel in het engels. Binnen 24 uur heb je een response.

• Cid Highwind
Ik heb het verhaal voorgelegd middels het e-mail adres dat Heppieboeddah heeft gegeven. Mocht ik een antwoord krijgen zal ik het ook gelijk hier door geven.

• Mouse_NL
En nog steeds kan ik de trial niet installeren en is de Benelux versie niet naar 39 euro of op androïde market te vinden.

Ik vraag me af hoe het komt dat die T-mobile gasten met een Iphone het gewoon gratis konden krijgen en de gewone persoon niet eens de trial mag uitproberen mites hij in het verleden (schijnt) geld heeft gedokt. Voor de vaste klanten vind ik het ook een farce.

Als je al de routeplanner hebt is het een kwestie van updates kopen en niet van een heel nieuw programma. Wat hun doen zijn de abonnementen die vroeger los waren (flitspaal / file) nu in het proggie hebben verwerkt en zeggen kijk geheel nieuw.

Die gasten hebben de kernel van dat proggie stevig in hun bezit en zijn het nu aan het uitmelken. Ik ga ervan uit dat de bestaande klant na het zien van de trial overgaat op de3 nieuwe versie (ook voor heel Europa) en de nieuwe klanten die komen wel na de mond tot mond reclame.

Nog zoiets ze bieden heel Europa aan als actie. Ik vraag me af hoeveel van hun klanten daadwerkelijk de navigatie (los van Nederland België, Duitsland, en Frankrijk) in het buitenland gebruikt. JE wordt een beetje opgezadeld met een stuk of 40 landen waar je denk ik niet veel aan hebt of je moet elk jaar een ander and bezoeken.

Waarom die kaarten gratis zijn (zgn.) is ook weer om de klant het gevoel t geven kijk je koopt een hel groot pakket. Wat ze vergeten erachter te zeggen is: Waarvan de drie kwart je toch niet zal gebruiken.

Zo ook nu als ik lees dat er enkele van jullie zin die dat ding hebben aangeschaft, nog via hun site ook en ren lang moeten belle en wachten n geen mens die je kan vertellen hoe dat ding te installeren.

Het gaat om geld mensen veel geld. Ik moet zeggen van Google is mij iets te beperkt en ik heb niets aan de grote EU - versie van Navigon, want ik ga niet met de Navi op vakantie in Europa. Meestal zitten we of in Nederland of de VS. En mocht ik naar Duitsland gaan dan neem ik wel Google want dan riskeer ik ook geen boete vanwege de flitspalen die in Navigon staan.

Ik ga dus wachten op de kleine versie, als die goedkoper wordt en dan via andoide markt installen ....en voor degene die nog niet gelukt is blijf zeuren bij ze het gaat om jou geld en met jou meerdere mensen.

Als er veranderingen zijn hoor ik het graag zodat ik meteen van aanbiedingen gebruik kan maken.

• Cid Highwind
De kaarten kan je per land installeren voor zover ik kon zien a.d.h.v. een illegaal alternatief. Dus als je ruimte wilt besparen is dat een goede optie. Ik denk dat ik zelf ook maar eens op die manier ga installeren, mocht ik niet tijdig een normale oplossing vinden. Wellicht kan ik van binnenuit de app wel mijn code invullen. Het zal jammer zijn als het zo zou moeten, en in het ergste geval vraag ik gewoon het geld terug. Daar zouden ze immers niet moeilijk over doen volgens hun website, en anders is er nog de creditcard dienst waarmee ik het terug zou kunnen sommeren lijkt me.

Verder is het wel gewoon een goed pakket voor een héél goede prijs. CoPilot is duurder, althans, ten tijde van die aanbieding. Ik zou zeggen, wacht het even af en geef het een kans. Het is niet fijn dat we nu de handel niet gelijk kunnen installeren en gebruiken, maar waar een wil is, is een weg :)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als je Google navigatie in Duitsland gebruikt ben je al snel duurder uit dan het EU pakket van Navigon vermoed ik :P

• Mouse_NL
Cid Highwind schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:30:
De kaarten kan je per land installeren voor zover ik kon zien a.d.h.v. een illegaal alternatief. Dus als je ruimte wilt besparen is dat een goede optie. Ik denk dat ik zelf ook maar eens op die manier ga installeren, mocht ik niet tijdig een normale oplossing vinden. Wellicht kan ik van binnenuit de app wel mijn code invullen. Het zal jammer zijn als het zo zou moeten, en in het ergste geval vraag ik gewoon het geld terug. Daar zouden ze immers niet moeilijk over doen volgens hun website, en anders is er nog de creditcard dienst waarmee ik het terug zou kunnen sommeren lijkt me.

Verder is het wel gewoon een goed pakket voor een héél goede prijs. CoPilot is duurder, althans, ten tijde van die aanbieding. Ik zou zeggen, wacht het even af en geef het een kans. Het is niet fijn dat we nu de handel niet gelijk kunnen installeren en gebruiken, maar waar een wil is, is een weg :)
Gezien de beelden en revieuws is het een heel goed product vindt het alleen jammer dat het installeren rot gaat en de Benelux versie niet in prijs daalt terwijl dat vandaag zou gebeuren en dat je de trial niet kan benaderen. Ik was zo gebrand op dat spul!

Verwijderd

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt door sommige posters. Haal Navigon gewoon uit de market en volg de instructies op. Dit geldt uiteraard alleen voor de legale gebruikers. De illegale gebruikers moeten even wachten op FTD.... 8)7

http://nl.androlib.com/r.aspx?r=Navigon+select

In twee post heb ik al aangegeven hoe te updaten en hoe te installen. Is echt niet zo moeilijk.. |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:45:
[...]

De applicatie uit de market opgehaald neem ik aan? Navigon opstarten. Als het goed is, wil ie dan mappen gaan downloaden. Dat kan op twee manieren. Via de pc [Fresh] of via Wifi. Zelf heb ik het via wifi gedaan, dat gaat prima.. Wil je het via Fresh en de pc doen. Installeer dan fresh op je pc en maak een account aan. Doorloop het hele registreer verhaal. Hang dan je telefoon als diskdrive aan je pc en fresh zal je telefoon herkennen. Dan kan je de mappen gaan downloaden en zullen ze op je telefoon worden gezet. Daarna kan je de installatie afmaken. Zie ook de post die ik eerder vandaag heb geplaatst. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met twitter@navigon.com en leg daar je probleem voor. Doe het wel in het engels. Binnen 24 uur heb je een response.
waar vul je je s/n dan in?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:18:
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt door sommige posters. Haal Navigon gewoon uit de market en volg de instructies op. Dit geldt uiteraard alleen voor de legale gebruikers. De illegale gebruikers moeten even wachten op FTD.... 8)7

In twee post heb ik al aangegeven hoe te updaten en hoe te installen. Is echt niet zo moeilijk.. |:(
Waarom?

Bijzonder belangrijk:
Deze software kan alleen als
update worden gebruikt door
alle klanten die eerder al
een van de volledige versies
hebben gekocht.

hierom, ik heb geen eerdere versie, kan je deze dan wel gebruiken?

Geinstalleerd!!! en werkt niet.de gratis versie is alleen te gebruiken voor telefoonbedrijven en deelnemende apparaatfabrikanten.
dit is toch wel een beetje ...

Ik heb de gratis uitvoering geprobeerd, die andere is niet binnen te halen, dit omdat er direct om een creditkaart wordt gevraagd
heeft iemand anders een goed idee?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 18:47 ]

Verwijderd

Via Fresh. Maar is in principe niet nodig, hij wordt meteen aan je foon gekoppeld. Ik heb ook nooit een s/n moeten invullen op mijn telefoon. Wel op fresh toen ik registreerde
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:34:
[...]

Bijzonder belangrijk:
Deze software kan alleen als
update worden gebruikt door
alle klanten die eerder al
een van de volledige versies
hebben gekocht.

hierom, ik heb geen eerdere versie, kan je deze dan wel gebruiken?
Neen, de update is alleen voor gebruikers van de oudere versie. Staat er ook duidelijk bij.
Geinstalleerd!!! en werkt niet.de gratis versie is alleen te gebruiken voor telefoonbedrijven en deelnemende apparaatfabrikanten.
dit is toch wel een beetje ...
heeft iemand anders een goed idee?
Klopt dat is alleen al je de Navigon al mee hebt gekregen bij aankoop van het toestel. Als de 2.6.1 niet meer in de market staat als uitprobeer versie, dan is ie er niet meer, en zal Navigon het 30 dagen trial niet meer aanbieden. Dit vermoedelijk om fraude te voorkomen.... >:)

rest je niets anders dan 3.5.0 aan te schaffen. M 24 uur proberen en als ie niet beval, m te de-installeren waarna je teruggave krijgt

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 18:59 ]

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:18:

Ik wil niet heel Europa vandaar dat ik hem nog niet van de Market heb geplukt.

FTD. heb ik het meeste voor mijn series die hier nog niet uit zijn.

Navigatie - software koop ik ga ik legaal kopen -- illegaal is het gewoon teveel gedoe, daar ben ik niet echt meer van !

UPDATE:

De Winkel van Sinkel aka Navigon is nu voor Android leeg echt grappig! Hebben te veel tweakers geklaagd? Echt bizar gewoon, wat een rare dag, ik heb een navigatie nodig om me een weg te banen ... haha .. :*) }:O

http://www.navigon.com/po...ml?produktFamilieId=22910

@proo: hier met jou ook nog 1 wachtende

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
[...]

Via Fresh. Maar is in principe niet nodig, hij wordt meteen aan je foon gekoppeld. Ik heb ook nooit een s/n moeten invullen op mijn telefoon. Wel op fresh toen ik registreerde

[...]

Neen, de update is alleen voor gebruikers van de oudere versie. Staat er ook duidelijk bij.

[...]

Klopt dat is alleen al je de Navigon al mee hebt gekregen bij aankoop van het toestel. Als de 2.6.1 niet meer in de market staat als uitprobeer versie, dan is ie er niet meer, en zal Navigon het 30 dagen trial niet meer aanbieden. Dit vermoedelijk om fraude te voorkomen.... >:)

rest je niets anders dan 3.5.0 aan te schaffen. M 24 uur proberen en als ie niet beval, m te de-installeren waarna je teruggave krijgt
Dat is juist het probleem.
Ik heb de 3.5 op de website gekocht, en dan??
Software is nergens te vinden!!

En je telefoon aan Fresh hangen heeft ook al geen zit, Navigon ziet je telefoon niet als een Navigon unit, dit omdat de software niet te vinden is, dus ik kan niets installeren
Navigon is absoluut niet klantvriendelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 19:30 ]

• Cid Highwind
Hey verrek, de boel werkt! Vraag niet hoe :P

Ik ga er in ieder geval nog even mee spelen, hopende het écht aan de praat te krijgen. Wat ik had gedaan was namelijk via torrents binnen getrokken versie mijn telefoon gekoppeld aan Navigon Fresh. Deze werd gezien als de Trial overigens. Toen heb ik via Fresh mijn licentiecode ingevuld, deze is toen aan mijn toestel gekoppeld.

Toen bleek dat ik nog steeds niét de maps kon downloaden die ik er bij gekocht had (Europe 40). Ze verschenen niet in de lijst, ondanks dat ik daar wel gemachtigd toe zou zijn. Vervolgens heb ik de zooi er maar afgehaald, maar wel voor de zekerheid een backup gemaakt op mijn harde schijf (van hetgeen ik verwijderde van de SD-kaart) en ging ik maar eens kijken hoe mijn geld terug te vragen. Nu zag ik dat ze een Android Trial beschikbaar hebben. Afijn, die dus maar gedownload:

In tegenstelling tot eerst kon ik hem nu wel installeren en ook nog eens opstarten. Hij vroeg mij toen via de PC of WLan de kaarten te downloaden. Mijn standaard kaartje is echter te klein (2GB), dus ik terug naar mijn PC om te kijken wat er nu wordt gevraagd in Fresh. En hij ziet spontaan de volledige versie zoals The Legend het ook heeft. Heerlijk omslachtig, maar ik hoop dat het nu werkt. Die torrent was overigens van versie 2.6.1.

Edit: Nogmaals, ik hoop dat het voor anderen minder omslachtig zal werken. Maar ik hoop dat mijn bevindingen helpen. Mijn advies is de link te volgen en het via die trial proberen te activeren. Ik ben momenteel mijn kaarten van Q3 aan het downloaden. Alles schijnt goed te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Cid Highwind op 15-09-2010 22:53 ]

• The Legend

The Legend

*Plop*

Het verschil zit hem dus puur in de eerdere installatie. Dan pakt hij de trial versie uit de Market wel. De "oplossing" is dus eerst een illegale versie downloaden en installeren, dan verwijderen, daarna de trial versie uit de Market downloaden en installeren en koppelen via Fresh.

Logisch :+

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik versta niet goed wat iedereen (of heel wat posters hier) tegen de Sygic navigatie oplossing hebben...

Bij mij (op een HTC Legend) werkt die perfect. Nog geen 1 keer heeft Sygic me in de steek gelaten of verkeerd gestuurd. Ook niet op vakantie naar zuid Frankrijk, perfect verlopen.
't Enige wat er ruk aan is is het feit dat er Sygic geen gebruik maakt van 't native keyboard van android zelf maar een eigen onhandig keyboard naar voor schuift.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:05:
[...]

Dat is juist het probleem.
Ik heb de 3.5 op de website gekocht, en dan??
Software is nergens te vinden!!

En je telefoon aan Fresh hangen heeft ook al geen zit, Navigon ziet je telefoon niet als een Navigon unit, dit omdat de software niet te vinden is, dus ik kan niets installeren
Navigon is absoluut niet klantvriendelijk
Als je de Navigon helpdesk belt (0900-0400468, niet gratis) wordt je op een email lijst gezet, krijg je de trial app link vanavond toegestuurd is me beloofd. De trial app is namelijk uit de market verdwenen, zijn ze mee bezig, maar dit is de tussenoplossing. En als ik de link krijg post ik 'm ook wel ff hier ;)

En ik heb de app binnen via mail. Moet ik 'm doormailen doe mij dan ff een mail birdbabe at gmail dot com

En nog een edit:
Op mijn HTC Desire (Android 2.2) kan ik hier niets mee. Krijg direct force-close, kan niet opstarten: "Sorry! The application Navigon (process com.navigon.navigator) has stopped unexpectedly. Please try
again."

:(

[ Voor 18% gewijzigd door dragon2 op 16-09-2010 13:26 ]

• Cid Highwind
@ Dragon2

Hier hetzelfde. Ik had echter gewoon een mailtje gestuurd naar twitter@navigon.com, dus geen telefoonkosten ;) Er werd mij in het bericht stap voor stap uitgelegd hoe het te installeren, bij deze een copy/paste:
By means of a subsequent process, you can install the latest version of the Android software on your device.

1 - Please save the attached file to your desktop.
2 - Please copy this file to the memory card (either via a memory card reader or USB cable)
3 - Please download the Andexexplorer from the Android Market(If not already installed).
4 - Go over the Andexplorer on the SD card and select on the memory card the copied .Apk file
5 - Please install this file
6 - Try and Buy version is now installed and you can use your activation code. (Your code: XXXXX-XXXXX-XXXXX)
7 - Enter the activation code and restart the navigation software.
8 - The Try and Buy version can now be uninstalled (Menu -> settings -> Manage Applications -> NAVIGON -> deinstall)
Volgens mij hebben ze me zelfs een nieuwe code toegestuurd, eens kijken of ik daar een vriend blij mee kan maken aangezien ik het met mijn eerder ontvangen code ook al werkend had gekregen op een andere manier. Ik heb echter nog geen crash meegemaakt, wel dat de applicatie tijdens het rijden verdween.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Bij gebrek aan DM, Cid zou je mij dat bericht met de .apk kunnen doormailen (legend at mytweakers dot net)? Mocht m'n huidige installatie problemen geven dan kan ik dat proberen :)

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 16-09-2010 13:47 ]

Verwijderd

nou het bestandje staat erop
hoera er gebeurt wat.
Maar het is de 2.61 uitvoering, en heb daarom de 3.5 uit de market gehaald.
Maar ik blijf de 2.61 houden.
Gaat de nieuwe versie niet de oude versie overschrijven dan?
Hoe start ik de 3.5 versie op.
Maar er gebeurd nu tenminste al wat.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nee de nieuwe versie overschrijft de oude niet. Je hebt dus 2x Navigon geïnstalleerd en je kunt de oude verwijderen.

• Mouse_NL
De android versie is niet te krijgen via hun site zelf. Volgens mij doen ze alleen zaken via maket place?

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mouse_NL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:18:
De android versie is niet te krijgen via hun site zelf. Volgens mij doen ze alleen zaken via maket place?
5 posts boven je staat wat er aan de hand is.... ;)

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:15
Mij is het inderdaad gisteren ook nog gelukt. Eerst de testversie die ik elders gedownload heb terug op mijn hero gezet. Dan (gisteren, vandaag is hij blijkbaar weg) die 3.5 trial versie geinstalleerd, en dan aan mijn pc met navigon fresh hangen om alle kaarten te downloaden en installeren.

Nu kan ik dus netjes over de grens navigeren met up to date kaartmateriaal. De 'nieuwe' randweg in Eindhoven staat er al prima op, evenals wat nieuwe rotondes hier in de buurt. De snelheid van de applicatie houdt trouwens niet over op de hero, maar het is acceptabel.

Ik had bijna gezworen dat ik zoiets nooit meer legaal zou kopen, omdat het alleen maar voor problemen zorgt, maar het viel nog mee. Maar hopelijk krijgen ze het proces wat verbeterd en beter gedocumenteerd. Want ik kan me niet voorstellen dat een gemiddelde gebruiker dit zelf uit gaat vogelen.

• Mouse_NL
dragon2 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:28:
[...]

Als je de Navigon helpdesk belt (0900-0400468, niet gratis) wordt je op een email lijst gezet, krijg je de trial app link vanavond toegestuurd is me beloofd. De trial app is namelijk uit de market verdwenen, zijn ze mee bezig, maar dit is de tussenoplossing. En als ik de link krijg post ik 'm ook wel ff hier ;)

En ik heb de app binnen via mail. Moet ik 'm doormailen doe mij dan ff een mail birdbabe at gmail dot com

En nog een edit:
Op mijn HTC Desire (Android 2.2) kan ik hier niets mee. Krijg direct force-close, kan niet opstarten: "Sorry! The application Navigon (process com.navigon.navigator) has stopped unexpectedly. Please try
again."

:(
Eeh thanx voor het sturen van de app! kan ik nu met fresh gaan upaten naar kaarten of nog niet?

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.