Sorry maar ik lolde weermr.DJ95 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:20:
Ik gebruik nu alleen nog flanger.
Kennen jullie deze al: http://www.djcontests.nl/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
haha , ja moet nog veel ontdekken=p
maar is een hdj-1000 limited edition van pioneer een goede koop?
Heb je hem al op je hoofd gehad? Weet je of die goed klinkt? Zou je dat niet eerst gaan doen voordat je een aanzienlijk bedrag uitgeeft?mr.DJ95 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:34:
[...]
haha , ja moet nog veel ontdekken=p
maar is een hdj-1000 limited edition van pioneer een goede koop?
ja , hij zit heerlijk en heeft goed geluid , maar mischien dat jullie ervaring ermee hebben? aangezien er weinig reviews op internet staan in mijn ogen. het was trouwens of een dr.dre beats solo van monster of een hdj 1000.
zouden jullie even kunne laten weten wat jullie hiervan vinden? http://soundcloud.com/alexanderwitte
zouden jullie even kunne laten weten wat jullie hiervan vinden? http://soundcloud.com/alexanderwitte
[ Voor 18% gewijzigd door mr.DJ95 op 21-07-2011 01:36 . Reden: aanvulling ]
HDJ-1000 is een koptelefoon die veelste te veel op de bass leunt. Plus dat 'ie kneiter zwaar is en daardoor altijd van je kop glijdt.
[ Voor 4% gewijzigd door Sjoewe op 21-07-2011 09:23 ]
Dr Dre zijn rukdingen, ik zou ook niet voor Pioneer gaan. waar je op moet letten;mr.DJ95 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:38:
ja , hij zit heerlijk en heeft goed geluid , maar mischien dat jullie ervaring ermee hebben? aangezien er weinig reviews op internet staan in mijn ogen. het was trouwens of een dr.dre beats solo van monster of een hdj 1000.
- thuis heb je vaak minder hard staan als in een zaal, kies een gesloten model die zoveel mogelijk van de buitenwereld isoleert zodat je ook in een luide zaal duidelijk kan monitoren.
- voor DJ-en hoef je geen high-end geluidskwaliteit te hebben, maar voornamelijk goed hoorbaar om je mix mee te beatmatchen.
- je hebt die krengen vaak half op je kop staan, een lichte HF die strak blijft zitten gaat je veel ergernis besparen.
Ik heb een tijd lang koptelefoons/monitors gereviewd en veel dingen over m'n hoofd gehad, de IMO meest geschikte voor DJ-en is een behoorlijk budget ding, maar voldoet strak aan bovengenomde eisen. De Sennheiser HD202, tegenwoordig nog geen 25,-. Goed gesloten en geisoleerd, beats komen punchy en duidelijk binnen en makkelijk om half over 1 oor te zetten zonder dat ie afvalt.
@ hierboven , dankjewel voor je advies. hier heb ik wat aan! , de hdj 1000K vind ik er gewoon heel stoer uitzien en ik vind hem lekker zitten.
[ Voor 40% gewijzigd door mr.DJ95 op 21-07-2011 12:19 ]
Hoe een koptelefoon zit en hoe hij eruit ziet zijn juist punten die voor mij totaal niet boeiend zijn. Je staat immers niet 2 uur lang met dat ding op je hoofd.
Wil je je koptelefoon ook voor thuis gaan gebruiken, dan kan ik me voorstellen dat comfort meer van toepassing is.
Moet er wel bij vertellen dat een maat van me een Sennheiser HD205 heeft welke belachelijk strak tegen m'n hoofd klemt. Dan wordt comfort ineens wel erg belangrijk
Wil je je koptelefoon ook voor thuis gaan gebruiken, dan kan ik me voorstellen dat comfort meer van toepassing is.
Moet er wel bij vertellen dat een maat van me een Sennheiser HD205 heeft welke belachelijk strak tegen m'n hoofd klemt. Dan wordt comfort ineens wel erg belangrijk
Toevallig hier nog mensen die hun xone 42 / 92 en/of krk rp 8 g2 kwijt willen
...
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Ik vind dat echt een butt ding, ja voor thuis en semi-amateur gebruik zal 't vast goed zijn (maar ja dan zijn de betere Sony in-ears dat ook), maar sta je met 2 monitoren om je heen te draaien, dan gaan deze echt te kort schietenvlaaing peerd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:05:
Ik heb een tijd lang koptelefoons/monitors gereviewd en veel dingen over m'n hoofd gehad, de IMO meest geschikte voor DJ-en is een behoorlijk budget ding, maar voldoet strak aan bovengenomde eisen. De Sennheiser HD202, tegenwoordig nog geen 25,-. Goed gesloten en geisoleerd, beats komen punchy en duidelijk binnen en makkelijk om half over 1 oor te zetten zonder dat ie afvalt.
/my 2 cents
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Wat me opvalt is hoe hard je koptelefoon wel niet staat als je staat te draaien in een club.
Zet eens voor de gein je koptelefoon eens op dat volume als je gewoon thuis bent.
Zet eens voor de gein je koptelefoon eens op dat volume als je gewoon thuis bent.
Klein tipje van Flipje: tijdens een gig ipv je koptelefoon harder te zetten, je monitor zachter zettenkaos- schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:01:
Wat me opvalt is hoe hard je koptelefoon wel niet staat als je staat te draaien in een club.
Een ervarinkje van Aartje : Geen monitoren hebben. De PA stond zo stuiterhard dat ik het prima kon horen in de boothBtM909 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:25:
[...]
Klein tipje van Flipje: tijdens een gig ipv je koptelefoon harder te zetten, je monitor zachter zetten
Maar dan zeker wel met 1,5seconde vertraging
is me ook regelmatig overkomen dat PA hard staat in kleine ruimte en dat je last van echo en vertraging hebt. zeker met weinig ervaring is dit heel erg vervelend
't is inderdaad ook niet normaal hoe hard sommige PA's staan (perron in rotterdam is zo'n voorbeeld).. maar misschien een tipje, zet je monitors gewoon lekker hard, evenals je koptelefoon (technics rdp1200 ? kunnen echt knetterhard) en oordoppen in
.
traktor scratch!
Als ik een twee uurs set doe, heb ik hem dus juist _wel_ 2 uur lang op mijn hoofd. Alleen al zodat ik echt alle volumes onder controle heb.kaos- schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:59:
Hoe een koptelefoon zit en hoe hij eruit ziet zijn juist punten die voor mij totaal niet boeiend zijn. Je staat immers niet 2 uur lang met dat ding op je hoofd.
...:::everybeat.nl
heb ook al aantal jaar oordoppen maar probeer met draaien toch altijd zonder en monitor/koptelefoon zachter..Erikie schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:10:
't is inderdaad ook niet normaal hoe hard sommige PA's staan (perron in rotterdam is zo'n voorbeeld).. maar misschien een tipje, zet je monitors gewoon lekker hard, evenals je koptelefoon (technics rdp1200 ? kunnen echt knetterhard) en oordoppen in.
Apart. ik heb dan toch behoorlijk "pro" feesten gedraaid met die dingen en kan echt zeggen dat die dingen meer "mijn maatje" zijn geworden dan een HDJ1000 waar je ook nog eens veel teveel voor betaalt. Veel te bassig en helemaal niet comfortabel. De Sennheiser HD202's isoleren, punchen door en zitten goed om je smoel. waarom zou ik iets anders nemen als die dingen je nog geen 3 tientjes kosten?BtM909 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:19:
[...]
Ik vind dat echt een butt ding, ja voor thuis en semi-amateur gebruik zal 't vast goed zijn (maar ja dan zijn de betere Sony in-ears dat ook), maar sta je met 2 monitoren om je heen te draaien, dan gaan deze echt te kort schieten
/my 2 cents
heb zelf de Pioneer HDJ 500 en ben daar tot nog toe meer dan tevreden over. Ook na een uur of 6 dj'en comfortabel, licht, goede afdichting en in mijn ogen//oren goeie punch.
Het is ook voor een groot deel subjectief. Ik riep het wellicht iets te stellig, omdat je ook moet kijken naar dingen als frequentiebereik e.d.vlaaing peerd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:34:
[...]
Apart. ik heb dan toch behoorlijk "pro" feesten gedraaid met die dingen en kan echt zeggen dat die dingen meer "mijn maatje" zijn geworden dan een HDJ1000 waar je ook nog eens veel teveel voor betaalt. Veel te bassig en helemaal niet comfortabel. De Sennheiser HD202's isoleren, punchen door en zitten goed om je smoel. waarom zou ik iets anders nemen als die dingen je nog geen 3 tientjes kosten?
Als het voor jou goed werkt, dan moet je dat gewoon doen... Kan je er tenminste een paar per jaar voor slijten
Hi guys,
vraagje over dj'en in combi met ableton.
Ik heb zelf een jaar of zeven gedraaid (vinyl en cd)
Inmiddels feitelijk gestopt met draaien en sinds een jaar bezig met produceren (ableton)
Nu vroeg ik me af... wat als ik zou willen draaien m.b.v. ableton. Wat is dan (in het kort) de workflow? Want daar heb ik eigenlijk totaal geen zicht op, ondanks het feit dat ik met ableton reeds werk.
Is het zo dat veel mensen simpelweg mp3 bestanden van de tracks in ableton zetten (session view), deze warpen en via een externe mixer (of intern + midi controller) aan elkaar mixen?
Of wordt de focus juist gelegd op het van huis uit voorbereiden van sets en tal van losse loopjes te maken van bestaande (of zelf geproduceerde) tracks? Als dit zo is dat is het me wel ff een monnikenwerk zeg....
Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie.
[edit]
Ik gebruik overigens een PC, EMU 1212M interface, Novation Nocturn controller, Novation SL 49 MK2 keyboard, Launchpad, Syrincs M3-220 monitor set.. Dit alles aangesloten op mijn oude dj mixer (Vestax PCV 275)
vraagje over dj'en in combi met ableton.
Ik heb zelf een jaar of zeven gedraaid (vinyl en cd)
Inmiddels feitelijk gestopt met draaien en sinds een jaar bezig met produceren (ableton)
Nu vroeg ik me af... wat als ik zou willen draaien m.b.v. ableton. Wat is dan (in het kort) de workflow? Want daar heb ik eigenlijk totaal geen zicht op, ondanks het feit dat ik met ableton reeds werk.
Is het zo dat veel mensen simpelweg mp3 bestanden van de tracks in ableton zetten (session view), deze warpen en via een externe mixer (of intern + midi controller) aan elkaar mixen?
Of wordt de focus juist gelegd op het van huis uit voorbereiden van sets en tal van losse loopjes te maken van bestaande (of zelf geproduceerde) tracks? Als dit zo is dat is het me wel ff een monnikenwerk zeg....
Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie.
[edit]
Ik gebruik overigens een PC, EMU 1212M interface, Novation Nocturn controller, Novation SL 49 MK2 keyboard, Launchpad, Syrincs M3-220 monitor set.. Dit alles aangesloten op mijn oude dj mixer (Vestax PCV 275)
[ Voor 11% gewijzigd door Dacide op 22-07-2011 13:26 ]
Ik heb de Dr. Dre Studio wit, en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Er zijn inderdaad headphones die een betere bass heeft. Maar het geluid in de headphone is gewoon goed "in evenwicht"
Wil je het goed doen dan komt het daar op neerDacide schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:19:
Als dit zo is dat is het me wel ff een monnikenwerk zeg....
Maar idd, samples warpen van mp3'tjes is een goed begin, maar dan zou je zelfs nog in traktor kunnen blijven. Daarnaast kun je wel meer met effecten doen etc. Zelf gewoon loopjes maken van je eigen werk is natuurlijk 't vetst (ook om te doen), maar ik zou een paar maanden vakantie nemen in dat geval
Ik ben nu bezig met 4 tracks in ableton 2 gebruik ik voor de percussions (bassdrum, percussions appart, met de eventuele gescheiden effecten), en 2 voor het muzikale (de basslijn & lead). Ik kan er op het moment helaas maar 4 gebruiken omdat ik het even moet doen met een xone:1d. Zelfs dan heb ik het gevoel dat ik echt knoppen te kort kom. Binnenkort maar even een 8 kanaals midicontrollertje zoeken, en mn 1d puur alleen gebruiken voor de effects.
Maar het vergt dus ernstig veel tijd, en ik weet zelf niet of ik het efficient doe.. Volgens mij is er ook niet echt een standaard, puur eigen inzicht & creativiteit..
traktor scratch!
Even een nieuwe mix voor het nieuwe weekend 
Tracklist:
1. Joris Voorn - Incident (Miyagi) (Original Mix)
2. Housemade - Move Your Ass (Manyus and D Guida House Mix)
3. Dootage - Cash Money (Mademoiselle Luna Remix)
4. Pleasurekraft - Carny (Heartik and Rainer Weichhold Theatre Remix)
5. Truelove - Get Down (Original Mix)
6. Gramophonedzie and Joey Negro feat. Shea Soul - No Sugar (Club Mix)
7. Danny Freakazoid and Matt Caseli - Long Legs Running 2011 (Kolya and Matuya Mix)
8. Swedish House Mafia - Save The World
9. Katy Perry - Last Friday Night (Carlos Cid & Greg Bahary's Hott 22 Vocal Club Mix)
10. Alex Gaudino feat. Kelly Rowland - What A Feeling (Nicky Romero Remix Edit)
Tracklist:
1. Joris Voorn - Incident (Miyagi) (Original Mix)
2. Housemade - Move Your Ass (Manyus and D Guida House Mix)
3. Dootage - Cash Money (Mademoiselle Luna Remix)
4. Pleasurekraft - Carny (Heartik and Rainer Weichhold Theatre Remix)
5. Truelove - Get Down (Original Mix)
6. Gramophonedzie and Joey Negro feat. Shea Soul - No Sugar (Club Mix)
7. Danny Freakazoid and Matt Caseli - Long Legs Running 2011 (Kolya and Matuya Mix)
8. Swedish House Mafia - Save The World
9. Katy Perry - Last Friday Night (Carlos Cid & Greg Bahary's Hott 22 Vocal Club Mix)
10. Alex Gaudino feat. Kelly Rowland - What A Feeling (Nicky Romero Remix Edit)
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
(dubbel post! browser craps out on me. sorry)
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 18:22 ]
Verwijderd
Ik voel de behoefte om een, wellicht retorische, vraag te stellen.
Mijn Stanton dj pro 3000 is kapot, hoe kan het ook anders. NEE, deze koptelefoon is nog nooit van mijn kamer geweest. JA, ik bewaar hem zelfs in de foudraal. NEE, ik heb hem niet laten vallen. JA, het is gewoon een ding van "slechte" kwaliteit
.
Bax-shop accepteert uiteraard een retour van het ding en het wordt gemaakt. hoop ik.
In mijn mail heb ik gevraagd of het mogelijk is om de Stanton in / om te ruilen. (het vertrouwen is weg).
Dit was eventueel mogelijk. we konden in ieder geval samen tot een oplossing komen.
Mijn idee: Sennheiser HD 25-1 II Basic.
Nog nooit een slecht woord over gehoord eigenlijk. Maar voor ik ga proberen om bax-shop hier in mee te laten gaan; iemand een mening over de sennheiser?
(bijna geen slechte review tegen gekomen maar een extra eerlijke mening kan geen kwaad)
Mijn Stanton dj pro 3000 is kapot, hoe kan het ook anders. NEE, deze koptelefoon is nog nooit van mijn kamer geweest. JA, ik bewaar hem zelfs in de foudraal. NEE, ik heb hem niet laten vallen. JA, het is gewoon een ding van "slechte" kwaliteit
Bax-shop accepteert uiteraard een retour van het ding en het wordt gemaakt. hoop ik.
In mijn mail heb ik gevraagd of het mogelijk is om de Stanton in / om te ruilen. (het vertrouwen is weg).
Dit was eventueel mogelijk. we konden in ieder geval samen tot een oplossing komen.
Nog nooit een slecht woord over gehoord eigenlijk. Maar voor ik ga proberen om bax-shop hier in mee te laten gaan; iemand een mening over de sennheiser?
(bijna geen slechte review tegen gekomen maar een extra eerlijke mening kan geen kwaad)
Verwijderd
Zorg dat je de versie met een draad haalt van de HD 25, want je hebt ook goedkopere versies maar daar heb je twee draden en zijn ze niet gekruld.
Verwijderd
Ik denk dat je de hd 25 sp bedoelt. Die wil ik ook niet.
Maar ik wil sowieso geen gekruld draad. De headphone moet ook dienst doen om mijn ipod namelijk.
Verder dan mijn VCI op mijn slaapkamer kom ik ook niet dus ik hoef geen dj booth door te huppelen. Mocht ik meer lengte nodig hebben dan koop ik wel een gekruld snoer (interlink achtig iets ofzo ding freubel je kent t wel)
HD 25-1 II Basic is degene die ik bedoel.
Voor alsnog toekomst muziek als bax-shop hier niet in mee wil of kan werken. Dan eerst zelf de (Gerepareerde / nieuwe) stanton verkopen en alsnog voor de Senn gaan
.
Maar ik wil sowieso geen gekruld draad. De headphone moet ook dienst doen om mijn ipod namelijk.
Verder dan mijn VCI op mijn slaapkamer kom ik ook niet dus ik hoef geen dj booth door te huppelen. Mocht ik meer lengte nodig hebben dan koop ik wel een gekruld snoer (interlink achtig iets ofzo ding freubel je kent t wel)
HD 25-1 II Basic is degene die ik bedoel.
Voor alsnog toekomst muziek als bax-shop hier niet in mee wil of kan werken. Dan eerst zelf de (Gerepareerde / nieuwe) stanton verkopen en alsnog voor de Senn gaan
Ik denk dat het allerbeste is om zelf wat koptelefoons te proberen. Ik heb zelf diverse gehad en geprobeerd, waar voor mij de hdj 1000 van pioneer gewoon pijn deed aan mijn oren en ik er de schurft aan had, en uiteindelijk na veel wikken en wegen toch voor de hdj 2000 ben gegaan, ondanks de hoge prijs. Ik vind sennheisers ook mooi spul voor de prijs die je ervoor betaalt, maar het blijft uiteindelijk je eigen keuze.
Succes in ieder geval
Succes in ieder geval
dankjewel guys , ik vond de hdj 1000 erg lekker zitten en goed klinken. ik heb hem binnen sinds vandaag bevalt super goed , alleen weten jullie of hij moet inspelen of iets dergelijks?
Ik heb zelf de Xone XD-53 koptelefoon, vind ik zelf echt een prettig ding, erg goed geluid.
Ben gewoon zelf gaan luisteren en voelen bij tonecontrol in Haarlem (top zaak overigens, wordt je altijd goed, vriendelijk en vakkundig geholpen) en ik vond dat de beste/lekkerste koptelefoon voor mij budget van max 150eu.
Ben gewoon zelf gaan luisteren en voelen bij tonecontrol in Haarlem (top zaak overigens, wordt je altijd goed, vriendelijk en vakkundig geholpen) en ik vond dat de beste/lekkerste koptelefoon voor mij budget van max 150eu.
[ Voor 9% gewijzigd door ElayZ op 23-07-2011 00:49 ]
Danceflight 794 van 23 juli 2011 nu terug te luisteren! Enjoy!
[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-23-juli-2011]
En weer een heerlijke tracklist met piemeltjeshouse en keihard raggende beuk beats!
1. Robert Abigail - Cuba (Alex Sandrino Remix)
2. Roger Sanchez ft. Mobin - Worldwide (Adrian Lux & Blende Remix)
3. Hed Kandi - Disco's Revenge (David Jones Remix)
4. Jochen Miller - One Day (Original Mix)
5. Pryda - Mirage (Original Mix)
6. Stefano Noferini - Buhstyle
7. Gonzalez - Cuban Queen
8. Public Domain Soundsystem - Separate Your Senses (Deepack Remix)
9. Phuture Noize - Sleep
10. The R3bels - Pattern 2
11. Adaro - Hit you with the bang shit
12. Tatanka - Eternal
13. Digital Punk - One living world
14. Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
15. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-23-juli-2011]
En weer een heerlijke tracklist met piemeltjeshouse en keihard raggende beuk beats!
1. Robert Abigail - Cuba (Alex Sandrino Remix)
2. Roger Sanchez ft. Mobin - Worldwide (Adrian Lux & Blende Remix)
3. Hed Kandi - Disco's Revenge (David Jones Remix)
4. Jochen Miller - One Day (Original Mix)
5. Pryda - Mirage (Original Mix)
6. Stefano Noferini - Buhstyle
7. Gonzalez - Cuban Queen
8. Public Domain Soundsystem - Separate Your Senses (Deepack Remix)
9. Phuture Noize - Sleep
10. The R3bels - Pattern 2
11. Adaro - Hit you with the bang shit
12. Tatanka - Eternal
13. Digital Punk - One living world
14. Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
15. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Remix)
nee , niet op die manier. Ik dacht dat de speakers wat soepeler moeten worden ofzo iets geks.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:04:
@mrdj96: Elke speaker moet inspelen, als je er in gelooft.
Voor iedereen die het nog niet gezien had (of zelfs nog niet wist) we zijn bezig een feest te organiseren met mensen van dit topic.
Het feest heet FOUR.

check Facebook
Het feest heet FOUR.

check Facebook
On September 3rd 2011, four events presents FOUR at the HSA Groningen.
What's FOUR?
4 Colors, 4 Styles, 4 Area’s
By people who love the music, for people who love the music.
Various dj’s and artists from all over Holland.
And even from Belgium, Spain and Germany!
Line up:
Blue room (Drum n’ Bass):
Vema (ES)
Hemorrage (ES)
Seismic Drum Industries
Kaos & Proces
Minimal Noise
Bait
Red Room (Techhouse/Techno):
Micka
Jed1
Disco-ties
ElayZ
Tom Sinistra
Verdi
Spaander
Yellow room (Deep/minimal):
Hedgehog (DE)
Dennis Williams
Ferdinand
Whyte
DIR
*Special guest*
Green room (Dub/Dubstep):
DJ Vema (ES)
Kaizoku
Journeymen Soundsystem
Monitor App (BE)
Kaos & Proces
Crime & Punishment
Takin' Aim Crew
For more info and tickets: http://www.four-events.nl/
Online: €8,- + fee (not available yet, soon!)
VvK: De Jongens van Hemmes, Plato, Cafe de Kult: €9,-
Deur: €10,-
En hoofdletters en iets minder raar engels
Een koptelefoon voor het leven. Ik heb ook de basic want de accessoires vond ik niet nodig en zijn ook los verkrijgbaar. Krulsnoer is alleen handig voor draaien, niet voor allround gebruik en vond het te zwaar hangen omdat de koptelefoon zelf enorm licht is. Er zitten geen nadelen aan alleen het geluid wat er uit komt is iets wat je zelf moet beoordelen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:20:
Hehe sorry m8, blijft lastig
Staat prima zo volgens mij, er staan toch hoofdletters?
Als je suggesties hebt hoe t anders moet post t dan maar ff op t andere forum.
[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 25-07-2011 02:54 ]
Flyer is dope idd 
Wat is de capaciteit van dit HSA?
Wat is de capaciteit van dit HSA?
Ja geef mij de schuld maar weer, ik sgrijf de hele tijd al Kees & Prozac.ElayZ schreef op maandag 25 juli 2011 @ 02:19:
Hehe sorry m8, blijft lastigik kopieer gewoon lijstje van vlaaingpeerd, ik pas t ff aan.
@BtM909
Zo'n 500/600
NiceElayZ schreef op zondag 24 juli 2011 @ 02:43:
Voor iedereen die het nog niet gezien had (of zelfs nog niet wist) we zijn bezig een feest te organiseren met mensen van dit topic.
Het feest heet FOUR.
[afbeelding]
check Facebook
[...]
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Jammer van de stijlen...
* BtM909 rent
Maar voor volgende editie en andere muziekstroom erbij, ben ik zeker down
* BtM909 rent
Netjes hoor Elayz en Whyte, doe de groetjes aan Alex(Hedgehog) van me, misschien dat ik ook nog ff kom buurten.
Ziet er allemaal goed uit jongens.. Sorry dat ik niet meer mee wilde doen, was me iets te veel moeite voor te weinig speelruimte. Maar ik hoop dat het keihard uitverkocht raakt en een succes wordt
. Flyer etc zien er nice uit. Ik zou wel zsm beginnen met online kaartverkoop, nu helemaal jullie net een fb evenement hebben aangemaakt.
Overigens : Als jullie je vervelen, neem dan de boot naar vlieland, daar hebben we een after georganiseerd voor t 'in to the great wild' festival
Overigens : Als jullie je vervelen, neem dan de boot naar vlieland, daar hebben we een after georganiseerd voor t 'in to the great wild' festival
traktor scratch!
Misschien een volgende keer, met andere, voor mij, betere muziekstijlen. Nu zou ik na 2 uur liggen slapen in een hoekje
Thnx voor alle reply's iedereen!
Jullie zijn allen welkom uiteraard. Als het je genre niet is, wie weet volgende keer 4 andere kleurtjes...
Jullie zijn allen welkom uiteraard. Als het je genre niet is, wie weet volgende keer 4 andere kleurtjes...
Nieuwe set, beetje richting de stijl van Seth Troxler, Jamie Jones, Damian Lazarus, Maceo Plex en consorten
I like!addictive schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:06:
[audio]
Nieuwe set, beetje richting de stijl van Seth Troxler, Jamie Jones, Damian Lazarus, Maceo Plex en consorten
traktor scratch!
Als je Martin Solveig en Afrojack remixed, mag je sowieso niks zeggen.BtM909 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:02:
Jammer van de stijlen...
* BtM909 rent

+1bram1984 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:24:
[...]
Als je Martin Solveig en Afrojack remixed, mag je sowieso niks zeggen.
Hehe my thoughts exactlybram1984 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:24:
[...]
Tracklist plx ^_^addictive schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:06:
[audio]
[ Voor 42% gewijzigd door -_D_- op 27-07-2011 15:54 ]
At least it's not for me
And find serenity
Heb geen tracklist gemaakt, gewoon on the fly, maar als je ff op souncloud comment bij de tijd, kan ik je de tracks makkelijk geven
/hap Volgens mij is dat juist zijn puntbram1984 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:24:
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)
Ok mensen, ik zit in dubio, misschien dat jullie kunnen helpen.
Ik wil een nieuwe, betere mixer aan gaan schaffen.
Ik draai met vinyl tijdcode. Ik heb nu een Xone DX (bedoeld als midi controller maar werkt prima met timecode) Maar ik wil toch een goeie analoge mixer ipv alleen maar digitaal.
Nu twijfel ik wat ik zal doen.
Ik wil wel timecode kunnen draaien met Traktor in ieder geval.
Een Xone 92 + audio10 + X1 = 1800eu (heb nu Audio 4 dus kan af met de hardware upgrade, software had ik al geupgrade)
óf DJM900 die midi en geluidskaart heeft en TS certified is = ook 1800.
Óf een AH DB4, welke nog niet TS certified is (maar waarschijnlijk wel zal werken dmv zelfde trucje waarmee ik nu met mn DX werk) = 2000
Die laatste valt denk ik sowieso af, want erg duur, erg vol gebouwd ding, Ingewikkeld.
Budget maakt (op zich) niet heel veel uit, naja boven de 2000 ga ik iig niet.
Voordeel van losse elementen kopen (1e optie) is dat je naar een gig alleen geluidskaart en X1 mee hoeft te nemen.
Wat denken jullie?
[edit] PS de Xone DX is te koop, PM me voor meer info.
Ik wil een nieuwe, betere mixer aan gaan schaffen.
Ik draai met vinyl tijdcode. Ik heb nu een Xone DX (bedoeld als midi controller maar werkt prima met timecode) Maar ik wil toch een goeie analoge mixer ipv alleen maar digitaal.
Nu twijfel ik wat ik zal doen.
Ik wil wel timecode kunnen draaien met Traktor in ieder geval.
Een Xone 92 + audio10 + X1 = 1800eu (heb nu Audio 4 dus kan af met de hardware upgrade, software had ik al geupgrade)
óf DJM900 die midi en geluidskaart heeft en TS certified is = ook 1800.
Óf een AH DB4, welke nog niet TS certified is (maar waarschijnlijk wel zal werken dmv zelfde trucje waarmee ik nu met mn DX werk) = 2000
Die laatste valt denk ik sowieso af, want erg duur, erg vol gebouwd ding, Ingewikkeld.
Budget maakt (op zich) niet heel veel uit, naja boven de 2000 ga ik iig niet.
Voordeel van losse elementen kopen (1e optie) is dat je naar een gig alleen geluidskaart en X1 mee hoeft te nemen.
Wat denken jullie?
[edit] PS de Xone DX is te koop, PM me voor meer info.
[ Voor 16% gewijzigd door ElayZ op 27-07-2011 23:58 ]
Ik heb een Xone 92 en dat was de beste koop die ik ooit heb gedaan, maarrrr....
De Xone 92 en de Pioneer DJM 900 zijn twee heel erg verschillende producten die eigenlijk alleen kwa prijs overeenkomen. De Xone is uniek door de combinatie van een 4-band EQ en twee uitmuntende analoge filters,je hebt volledige controle over het geluid hierdoor, maar de mixer heeft verder niks aan boord kwa foefjes.
Voordeel is wel dat met een Audio 10 in je setup (Kan ook voor Audio 6 gaan?) flexibel bent. Als je een keer ergens draait neem je die mee ipv de hele mixer meezeulen.
DJM 900 is de nieuwe standaard voor de toekomst, maar ik ben niet zo'n fan van de EQ en de filters op de Pioneer. Ik vind dat ze erg digitaal klinken (wat ze ook zijn) en dat de frequentiescheiding van de equalizer gewoon beroerd is. De laag pakt heel veel van de mid mee etc. Dat gezegd hebbende krijg je als het over specificaties hebt wel de meeste mixer voor je centen.
Ik vind de DB4 stiekem toch de beste van het stel, want het ding is geniaal. Analoge filter per kanaal, of Isolator, of gewone EQ, looper per kanaal, EFX, geluidskaart.. etc.
De Xone 92 en de Pioneer DJM 900 zijn twee heel erg verschillende producten die eigenlijk alleen kwa prijs overeenkomen. De Xone is uniek door de combinatie van een 4-band EQ en twee uitmuntende analoge filters,je hebt volledige controle over het geluid hierdoor, maar de mixer heeft verder niks aan boord kwa foefjes.
Voordeel is wel dat met een Audio 10 in je setup (Kan ook voor Audio 6 gaan?) flexibel bent. Als je een keer ergens draait neem je die mee ipv de hele mixer meezeulen.
DJM 900 is de nieuwe standaard voor de toekomst, maar ik ben niet zo'n fan van de EQ en de filters op de Pioneer. Ik vind dat ze erg digitaal klinken (wat ze ook zijn) en dat de frequentiescheiding van de equalizer gewoon beroerd is. De laag pakt heel veel van de mid mee etc. Dat gezegd hebbende krijg je als het over specificaties hebt wel de meeste mixer voor je centen.
Ik vind de DB4 stiekem toch de beste van het stel, want het ding is geniaal. Analoge filter per kanaal, of Isolator, of gewone EQ, looper per kanaal, EFX, geluidskaart.. etc.
Hmmz ja daar zeg je wel iets.
Stof tot nadenken.
Maar dat betekent wel dat je bij een gig overal zelf je mixer mee naartoe moet gaan slepen...
Net wat je ook zegt, het is erg makkelijk om alleen Audio10+X1 mee te hoeven nemen.
Audio 6 kan ook maar 4decks optie is wel aantrekkelijk, dat kan niet met Audio6 toch?...
En ik heb zoiets van als ik nu wat nieuws ga kopen dan wil ik wel gelijk echt iets goeds kopen waar ik echt alles mee kan en niet dat ik over een jaar weer denk van hmmmz toch maar iets anders kopen.
Dat dacht ik namelijk in eerste instantie bij de DX ook, maar gaande weg wil je toch meer/ andere opties hebben. Die DX was 1150 toen ik m kocht, nu nog maar 600... Ik wil ook wel iets kopen dat een beetje waardevast is.
Stof tot nadenken.
Maar dat betekent wel dat je bij een gig overal zelf je mixer mee naartoe moet gaan slepen...
Net wat je ook zegt, het is erg makkelijk om alleen Audio10+X1 mee te hoeven nemen.
Audio 6 kan ook maar 4decks optie is wel aantrekkelijk, dat kan niet met Audio6 toch?...
En ik heb zoiets van als ik nu wat nieuws ga kopen dan wil ik wel gelijk echt iets goeds kopen waar ik echt alles mee kan en niet dat ik over een jaar weer denk van hmmmz toch maar iets anders kopen.
Dat dacht ik namelijk in eerste instantie bij de DX ook, maar gaande weg wil je toch meer/ andere opties hebben. Die DX was 1150 toen ik m kocht, nu nog maar 600... Ik wil ook wel iets kopen dat een beetje waardevast is.
xone:92. Waarom? je effecten stuur je toch aan in traktor met een midicontroller. Daarnaast zijn de filters zoals de filters horen te zijn : subliem.. De pioneer is wat dat betreft wel standaard, maar ik zie voornamelijk bij techno feestjes de xone:92 in overvloed. Daarnaast vind ik de xone ook veel mooier eruit zien
(de zwarte dan)
traktor scratch!
Mja, 4 decks. Ik geloof er niet in. Zeker niet als je met timecode draait.ElayZ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:12:
Ik ga heel Traktor er binnen nu en een paar maanden sowieso uitgooien, ben het zat.
Simpel cdspelertje erbij scoren en dan alleen nog maar meer vinyl kopen tot ik failliet ben
@Sjoewe
Uiteindelijk vind ik dat zelf ook het mooist. Gewoon classic 2 platen aan elkaar klussen. Het is naar mijn mening ook heel erg afhankelijk welk genre je draait. Heb wel es 3 dnb platen door elkaar heen gedraaid, maar is het echt een hele grote toevoeging? Nee.
Met techno/deep/minimal-achtige genres heb je er meer ruimte voor en kan het interessant zijn.
Het 3e en 4e deck zijn wel erg leuk voor samples/loops/fx.
Uiteindelijk vind ik dat zelf ook het mooist. Gewoon classic 2 platen aan elkaar klussen. Het is naar mijn mening ook heel erg afhankelijk welk genre je draait. Heb wel es 3 dnb platen door elkaar heen gedraaid, maar is het echt een hele grote toevoeging? Nee.
Met techno/deep/minimal-achtige genres heb je er meer ruimte voor en kan het interessant zijn.
Het 3e en 4e deck zijn wel erg leuk voor samples/loops/fx.
Het is persoonlijk denk ik, maar ik vind de toegevoegde waarde miniem. Want als je drie platen moet layeren om tot wat fatsoenlijks te komen, dan kan je ook gewoon één goede draaien. 
Maar mijn motieven zijn nog iets anders, ik draai met vinyl omdat ik het verzamelen ervan zo leuk vind. Mijn collectie zegt echt iets over mezelf. Ik heb voor sommige platen heel veel moeite gedaan om ze in handen te krijgen en dat zijn echt m'n kindjes. Van mp3's krijg je dat gevoel toch niet echt. Ik niet in ieder geval.
Plus het gevoel van door die bakken te bladeren, iets tegen te komen wat je kwa naam niet kent, maar dat dan zo'n vette plaat blijkt te zijn, die ook nog eens niemand kent, onbeschrijfelijk. Dan heb je echt een paar 'weapons' in je tas zitten.
Maar mijn motieven zijn nog iets anders, ik draai met vinyl omdat ik het verzamelen ervan zo leuk vind. Mijn collectie zegt echt iets over mezelf. Ik heb voor sommige platen heel veel moeite gedaan om ze in handen te krijgen en dat zijn echt m'n kindjes. Van mp3's krijg je dat gevoel toch niet echt. Ik niet in ieder geval.
Plus het gevoel van door die bakken te bladeren, iets tegen te komen wat je kwa naam niet kent, maar dat dan zo'n vette plaat blijkt te zijn, die ook nog eens niemand kent, onbeschrijfelijk. Dan heb je echt een paar 'weapons' in je tas zitten.
Daarnaast:
Ik had me voorgenomen om me oogkleppen op te zetten en alleen nog maar vinyl te gaan kopen. Maar nu ik toch weer naar wat specifiekere dingen op zoek ben kom ik er toch op een pijnlijke manier achter dat niet alles meer wordt gereleased op vinyl. Noodgedwongen om digitale releases te kopen omdat ik die nummers zo smerig vet vind, dubbele gevoelens ;-( ..
Ik had me voorgenomen om me oogkleppen op te zetten en alleen nog maar vinyl te gaan kopen. Maar nu ik toch weer naar wat specifiekere dingen op zoek ben kom ik er toch op een pijnlijke manier achter dat niet alles meer wordt gereleased op vinyl. Noodgedwongen om digitale releases te kopen omdat ik die nummers zo smerig vet vind, dubbele gevoelens ;-( ..
Zet je d'r een cd-spelertje bij, toch?
Maar het meeste wat ik leuk vind komt juist nu gewoon nog op vinyl uit en daarnaast ook omdat ik een ding heb met obscure nineties housetechno spul dat op vage sublabels ergens tussen 1988 en 2001 alleen op vinyl is verschenen.
Maar het meeste wat ik leuk vind komt juist nu gewoon nog op vinyl uit en daarnaast ook omdat ik een ding heb met obscure nineties housetechno spul dat op vage sublabels ergens tussen 1988 en 2001 alleen op vinyl is verschenen.
Daar ben ik het dan weer niet helemaal met je eens.Sjoewe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:40:
Het is persoonlijk denk ik, maar ik vind de toegevoegde waarde miniem. Want als je drie platen moet layeren om tot wat fatsoenlijks te komen, dan kan je ook gewoon één goede draaien.
Je kunt gewoon 2 super tracks aan elkaar willen lassen en de sample decks /loops gebruiken om bijv 1 geluidje uit een van die tracks te pakken wat goed bij de ander past en heel subtiel in te voegen. Waardoor je een sublieme mix krijgt van je tracks. Hangt ook wel samen met het genre natuurlijk. Maar met techno/techhouse is dat zeker goed te doen en kun je echt geweldige samensmeltingen maken.
+1
Daarnaast heb ik vaak de 3e en/of 4e track op half volume in de mix zitten. Levert soms echt leuke combo's op.
Voor mij persoonlijk is het draaien een stuk leuker geworden nu ik er een 3e en 4e deck bij heb. Ik ben veel drukker met alles, en kan veel meer creativiteit in mijn mix kwijt.
Daarnaast heb ik vaak de 3e en/of 4e track op half volume in de mix zitten. Levert soms echt leuke combo's op.
Voor mij persoonlijk is het draaien een stuk leuker geworden nu ik er een 3e en 4e deck bij heb. Ik ben veel drukker met alles, en kan veel meer creativiteit in mijn mix kwijt.
Die potentie is er zeker, dat klopt. Maar wat Sjoewe volgens mij bedoelt, al kan ik me vergissen, is dat er maar weinig DJ's zijn die zo goed zijn in wat ze doen, dat het daadwerkelijk iets substantieels toevoegt. Met andere woorden; het kan heel vet zijn, maar je moet heel goed zijn om de meerwaarde eruit te halen. Anders heeft het niet zo veel nut.ElayZ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:47:
Maar met techno/techhouse is dat zeker goed te doen en kun je echt geweldige samensmeltingen maken.
At least it's not for me
And find serenity
Ik heb poosje terug bij Bax gestaan vanwege TSP2 en ik mocht meteen effe met de DJM900 spelen, daar stond het op aangesloten. Ik vond persoonlijk de DJM900 geen bijzonder ding. Ik ben gewend om in clubs altijd op een DJM800 te rammen en ik voelde bij de DJM900 absoluut niks extra. Die touch sensetive fader is grappig maaaaaaaar geen verbetering op de rotaryknob. Sterker nog...waarom zit de dry/wet van de DJM700 er niet op? Of wellicht dat ik dat over het hoofd heb gezien. Touch is prone voor wrijving waardoor het gewenste effect niet uit de verf komt zoals je in gedachten had.Sjoewe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:06:
Ook had ik het idee dat de DJM900 iets van de robuustheid van de DJM800 had verloren.
Dus als je een analoge mixer zoekt vind ik die DJM900 geen meerwaarde hebben t.o.v. een 800. En voor dat geld....you catch my drift.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-07-2011 01:35 ]
Maar dan fik je toch ook gewoon een paar MP3tjes op CD en heeft het nog steeds niet de waarde van vinyl. Dan bespaar je met timecode nog CD's ook. Maar als je ergens moet draaien bespaard het een hoop ombouw tijd/gekloot.Sjoewe schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:30:
Zet je d'r een cd-spelertje bij, toch?
Gewoon timecode blijven draaien en als je ergens moet draaien de tracks ff op cd fikken?
Nee, dan heeft het zeker niet de waarde van vinyl, maar als je bepaalde dingen niet kan krijgen dan heb je geen echt alternatief natuurlijk. (zonder laptop dan)
Ik ben zelf na 5 jaar gewoon een beetje Timecode-moe. Al dat gesleep, aansluiten, thuis de boel weer terugprikken steeds. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
Ik ben zelf na 5 jaar gewoon een beetje Timecode-moe. Al dat gesleep, aansluiten, thuis de boel weer terugprikken steeds. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoewe op 29-07-2011 10:40 ]
Snapik, ik ga vanavond ff draaien bij iemand in de studio en zie er nu al tegenop om die zooi weer los te trekken. Ik denk dat ik ff een paar CDtjes ga branden
.
Maar dat had ik een paar maandjes geleden ook gedaan en toen zag ik die CD's weerliggen en dacht ik doe er ook helemaal 0,0 mee en heb ze toen weggegooid
Maar dat had ik een paar maandjes geleden ook gedaan en toen zag ik die CD's weerliggen en dacht ik doe er ook helemaal 0,0 mee en heb ze toen weggegooid
Vinyl verkoop zit weer in de lift (al sinds 2009 trouwens), CD verkoop is as usual gedaald:
http://www.nu.nl/muziek/2...derom-omhoog-in-2011.html
Helaas worden de onafhankelijke labels hier niet in meegenomen (die het meeste dance produceren), welke qua vinyl ook meer afzet dan de grote labels.
Blijkbaar heeft het zwarte bakkeliet ook nog wel aantrekkingskracht bij niet-DJ's. En wat mij betreft mag het ook nog wel 300 jaar bestaan.
http://www.nu.nl/muziek/2...derom-omhoog-in-2011.html
Helaas worden de onafhankelijke labels hier niet in meegenomen (die het meeste dance produceren), welke qua vinyl ook meer afzet dan de grote labels.
Blijkbaar heeft het zwarte bakkeliet ook nog wel aantrekkingskracht bij niet-DJ's. En wat mij betreft mag het ook nog wel 300 jaar bestaan.
Zit al best lang in dubio.
Heb nog twee draaitafels (super OEM van American Audio)... verkeren in absolute nieuwstaat en zijn enkel op de slaapkamer gebruikt.
Daarnaast nog een +/- 300 vinyls (tech house, deep house, progressive, minimal en techno)
Draai momenteel niet meer. Enkel nog soms met CD als ik de CDJ's van een vriend leen.
Verder enkel nog produceren.
Wat is een reële vraagprijs voor een super OEM draaitafel? zat zelf te denken aan 150/170 euro p/stuk. Spelers komen van André vandaan (New-Line) en zijn volledig vrij van speling gemaakt.
En wat is een reële prijs voor vinyl om te verkopen... (set prijs/losse prijs)
Heb nog twee draaitafels (super OEM van American Audio)... verkeren in absolute nieuwstaat en zijn enkel op de slaapkamer gebruikt.
Daarnaast nog een +/- 300 vinyls (tech house, deep house, progressive, minimal en techno)
Draai momenteel niet meer. Enkel nog soms met CD als ik de CDJ's van een vriend leen.
Verder enkel nog produceren.
Wat is een reële vraagprijs voor een super OEM draaitafel? zat zelf te denken aan 150/170 euro p/stuk. Spelers komen van André vandaan (New-Line) en zijn volledig vrij van speling gemaakt.
En wat is een reële prijs voor vinyl om te verkopen... (set prijs/losse prijs)
Is het niet gewoon zonde omdat te gaan verkopen? Ik gebruik ze ook niet zo maar heb netjes opgesteld op een leuk tafeltje. Platen eronder en dat staat toch wel behoorlijk decoratief. Het geld wat je er voor krijgt is ook minimaal, tenzij je echt geld nodig hebt zou ik ze verkopen. 150 voor beide incl mixer zit je dan op.
Als 150 euro de prijs zou zijn voor beide draaitafels dan hou ik ze inderdaad mooi zelf.
Reden van verkoop is dat ik het geld en de ruimte prima kan gebruiken.. Maar dat moet wel enigszins in balans zijn met de prijs die ik ervoor kan krijgen.
Zat zelf al te rekenen op 300 euro voor de TT"s en nog eens een 300-900 euro voor het vinyl... en dan loont het zich wel. Maar ik zal wel weer te optimistisch gerekend hebben haha.
Reden van verkoop is dat ik het geld en de ruimte prima kan gebruiken.. Maar dat moet wel enigszins in balans zijn met de prijs die ik ervoor kan krijgen.
Zat zelf al te rekenen op 300 euro voor de TT"s en nog eens een 300-900 euro voor het vinyl... en dan loont het zich wel. Maar ik zal wel weer te optimistisch gerekend hebben haha.
wat is op vandaag de dag nog een reële vraagprijs voor vinyl?
Of moet ik echt de moeite doen om alles te inventariseren en te plaatsen op discogs ofzo?
Of moet ik echt de moeite doen om alles te inventariseren en te plaatsen op discogs ofzo?
Tja dat ligt er natuurlijk heel erg aan wat ertussen zit, maar realistisch is de hele bups voor 350-400.
Of je splitst het op in 3 of 4 losse bundels van 100 platen, dan kan je evt wat hoger gaan.
Of je splitst het op in 3 of 4 losse bundels van 100 platen, dan kan je evt wat hoger gaan.
[ Voor 30% gewijzigd door Sjoewe op 29-07-2011 16:51 ]
Btw even een vraagje hier voor de oude rotten, ik ben pas een jaartje misschien meer bezig met draaien etc, maar vroegah toen de CD spelers op de markt kwam, stond toen iedereen te vlammen op mp3tjes met als kwaliteit 128kbps? Of?
De nieuwe aflevering van Danceflight 794 mixt by me! Of course, met mijn Stanton SCS 1D en 1M (2x).
[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-29-juli-2011]
Tracklist:
1. Real El Canario - International Style (Extended Radio Mix)
2. Sander van Doorn - Koko (Original Mix)
3. Beatthiefs - Umbungo (Chocolate Puma Remix)
4. Bingo Players & Nicky Romero - Sliced (Original Mix)
5. Taio Cruz - Dynamite (Ralphi Rosario Club Remix)
6. Tiko's Groove - Me Faz Amar (Brian Chundro and Santos Mix)
7. Swedish House Mafia - Miami to Ibiza (Extended Vocal Mix)
8. Southside Spinners - Luvstruck 2010 (Benny Royal Remix)
9. Steve Angello - Knas (Original Mix)
10. The Vision & Soundfreakerz - Coming Home (Original Mix)
11. Wasted Penguinz - Anxiety (Defqon 2011 Edit)
12. Digital Punk & Profyler - Rock the party
13. Ruffneck & Miss Twilight - No turning back (High Voltage Remix)
14. Soundcreators - Way of Life
15. Titan - Remember me
16. Bassbutcherz - Smoke it (Original Mix)
17. DJ Phil Ty - Our deepest fear
Enjoy!
[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-29-juli-2011]
Tracklist:
1. Real El Canario - International Style (Extended Radio Mix)
2. Sander van Doorn - Koko (Original Mix)
3. Beatthiefs - Umbungo (Chocolate Puma Remix)
4. Bingo Players & Nicky Romero - Sliced (Original Mix)
5. Taio Cruz - Dynamite (Ralphi Rosario Club Remix)
6. Tiko's Groove - Me Faz Amar (Brian Chundro and Santos Mix)
7. Swedish House Mafia - Miami to Ibiza (Extended Vocal Mix)
8. Southside Spinners - Luvstruck 2010 (Benny Royal Remix)
9. Steve Angello - Knas (Original Mix)
10. The Vision & Soundfreakerz - Coming Home (Original Mix)
11. Wasted Penguinz - Anxiety (Defqon 2011 Edit)
12. Digital Punk & Profyler - Rock the party
13. Ruffneck & Miss Twilight - No turning back (High Voltage Remix)
14. Soundcreators - Way of Life
15. Titan - Remember me
16. Bassbutcherz - Smoke it (Original Mix)
17. DJ Phil Ty - Our deepest fear
Enjoy!
Ik ben de laatste weer veel bezig geweest. Nieuwe setup op basis van Traktor Pro 2 wat me enorm goed bevalt. Eindelijk het gevoel weer terug te komen op mijn oude niveau na veel oefenen. Deze mix is het eerste resultaat hiervan.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/micka-dj/micka-walking-on-golden-shoes]
Duur: 2 uur 20 minuten
Stijl: begint vrij diep en enigzins psychedelisch, hierna gaat het over naar wat meer groovy techno afgewisseld met wat stevigere platen. Het einde van de mix is wat meer tribal en funky house georiënteerd.
Tracklist:
1. Aaron-Carl - Crucified - Quantec Remix
2. Harvey McKay - Nightwalker
3. Danny Serrano, Piek - Je Ne Veux Plus - Butch Remix
4. Guy J - Dust
5. Kebacid - Rippes Dreams
6. Marcelus - Shape
7. Jamie Anderson, Deepgroove - Sticks And Stones - Deepgroove Remix
8. Festa Bros, DJ PP - Punto Com
9. Sinisa Tamamovic - London Move
10. Slam - Black Gold
11. Kaiserdisco - Peak Tram
12. Gary Beck - Hey Big Girl
13. DJ Madskillz - Burning
14. Carlo Lio - Finder's Keepers
15. Slam - The Tritone
16. Carlo Lio - Plus This
17. Rino Cerrone, Markantonio - Thing For Hands
18. Samuel L. Session - The Organ Track - Carlo Lio Remix
19. DJ Hi-Shock - Asama Express - Gayle San Remix
20. Sergio, Benoit - Midnight People - Technasia Dub 1
21. Osunlade - Pride - Johnny D Remix
22. Boris Brejcha - Yeah! - Deepgroove Remix
23. Gary Beck - Enough Talk
24. Kaiserdisco - Jaana - Carlo Lio Remix
25. Nick Curly - Aymara
26. Tigerskin - Otto's Game
27. The BPA, Jamie T - Local Town Feat Jamie T - Yousef Circus Rework
28. Outart - Carrot
29. Markus Mehta, Alec Chizhik - Chaos Theory - Rino Cerrone Remix
30. Sven Vath - Ballet Romance - Yousef Circus Rework
31. Beckers, D-Nox - Sunner
32. Alfonso Ares - Lycra - Marko Nastic Remix
33. Funk D'Void, Pedro Galante - Safado
34. Denney - Dancing on Rainbows - Yousef Circus Rework
35. 4Th Measure Men - 4 You - Maya Jane Coles Remix
36. Chaim - Don't Shout
De mix is overigens opgedragen aan mijn broers. Één daarvan heb ik gouden (kleurige
schoenen gegeven toen hij 2 jaar geleden naar de VS is verhuist, als een symbolisch cadeau.
Veel plezier met luisteren
[Soundcloud: http://soundcloud.com/micka-dj/micka-walking-on-golden-shoes]
Duur: 2 uur 20 minuten
Stijl: begint vrij diep en enigzins psychedelisch, hierna gaat het over naar wat meer groovy techno afgewisseld met wat stevigere platen. Het einde van de mix is wat meer tribal en funky house georiënteerd.
Tracklist:
1. Aaron-Carl - Crucified - Quantec Remix
2. Harvey McKay - Nightwalker
3. Danny Serrano, Piek - Je Ne Veux Plus - Butch Remix
4. Guy J - Dust
5. Kebacid - Rippes Dreams
6. Marcelus - Shape
7. Jamie Anderson, Deepgroove - Sticks And Stones - Deepgroove Remix
8. Festa Bros, DJ PP - Punto Com
9. Sinisa Tamamovic - London Move
10. Slam - Black Gold
11. Kaiserdisco - Peak Tram
12. Gary Beck - Hey Big Girl
13. DJ Madskillz - Burning
14. Carlo Lio - Finder's Keepers
15. Slam - The Tritone
16. Carlo Lio - Plus This
17. Rino Cerrone, Markantonio - Thing For Hands
18. Samuel L. Session - The Organ Track - Carlo Lio Remix
19. DJ Hi-Shock - Asama Express - Gayle San Remix
20. Sergio, Benoit - Midnight People - Technasia Dub 1
21. Osunlade - Pride - Johnny D Remix
22. Boris Brejcha - Yeah! - Deepgroove Remix
23. Gary Beck - Enough Talk
24. Kaiserdisco - Jaana - Carlo Lio Remix
25. Nick Curly - Aymara
26. Tigerskin - Otto's Game
27. The BPA, Jamie T - Local Town Feat Jamie T - Yousef Circus Rework
28. Outart - Carrot
29. Markus Mehta, Alec Chizhik - Chaos Theory - Rino Cerrone Remix
30. Sven Vath - Ballet Romance - Yousef Circus Rework
31. Beckers, D-Nox - Sunner
32. Alfonso Ares - Lycra - Marko Nastic Remix
33. Funk D'Void, Pedro Galante - Safado
34. Denney - Dancing on Rainbows - Yousef Circus Rework
35. 4Th Measure Men - 4 You - Maya Jane Coles Remix
36. Chaim - Don't Shout
De mix is overigens opgedragen aan mijn broers. Één daarvan heb ik gouden (kleurige
Veel plezier met luisteren
Verwijderd
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hoe ik tijdens het spelen van de muziek kan scratchen met de Traktor S4.
Nu kan ik wel scratchen, maar dan stopt zeg maar de muziek en dat is niet wat ik wil.
Op het NI forum heb ik dit ook nog niet kunnen vinden, dus vandaar dat ik deze vraag hier stel.
Nu kan ik wel scratchen, maar dan stopt zeg maar de muziek en dat is niet wat ik wil.
Op het NI forum heb ik dit ook nog niet kunnen vinden, dus vandaar dat ik deze vraag hier stel.
Voor de mensen die zin hebben in een lekkere diepe dub techno set....
Check James Dan, hier te volgen: http://restricted.ome-les.com/blog/live-broadcast/
Check James Dan, hier te volgen: http://restricted.ome-les.com/blog/live-broadcast/
Het was een kort setje, maar alles was alweer klaar.
Track in 2 decks laden en eentje scratchenVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:30:
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken hoe ik tijdens het spelen van de muziek kan scratchen met de Traktor S4.
Maar je wilt dus scratchen met één plaat, en dat deze dan tegelijkertijd ook doorspeelt?
Afgelopen vrijdag met vlaaing peerd (en nog 2 andere dj's) een dubstep feestje in Hengelo gerockt. Big ups naar hem, aangezien ik hem een dag van tevoren gevraagd heb. Was erg geslaagd! (over 2 weken komt er een vervolg!)
LOL, gek hè, dat de plaat dan stopt. Snap je wel wat scratchen is?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:30:
Hij bedoeld dat de muziek dan niet meer klinkt denk ik. Crossfader issue?bram1984 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 09:30:
[...]
LOL, gek hè, dat de plaat dan stopt. Snap je wel wat scratchen is?
Nee, hij denkt toch duidelijk dat muziek door loopt als je scratched.
Dat er nog zo actief gepost wordt! Ik kan me de eerste paar deeltjes van dit topic nog herinneren 
Weet iemand van jullie wellicht welke remix dit is van Lady Gaga's "Bad Romance"? Of tips waar ik zou kunnen zoeken? Shazam komt niet verder dan "Bad Romance" en op YouTube heb ik een stuk of 15 remixjes geluisterd, die het allemaal niet zijn
http://soundcloud.com/bbs...h-lady-gaga-remix-is-this
-edit- Linkje doet het hier prima?
Weet iemand van jullie wellicht welke remix dit is van Lady Gaga's "Bad Romance"? Of tips waar ik zou kunnen zoeken? Shazam komt niet verder dan "Bad Romance" en op YouTube heb ik een stuk of 15 remixjes geluisterd, die het allemaal niet zijn
-edit- Linkje doet het hier prima?
[ Voor 4% gewijzigd door TripleM op 31-07-2011 22:05 ]
Linkje is d00d
Pardon, track stond op prive. Domdomdom. Doet het nu wel:
[ Voor 37% gewijzigd door TripleM op 01-08-2011 10:00 ]
Waar komt die recording vandaan?
Opgenomen in een bar in Turkije (Kusadasi). Ik dacht eerst nog: "hey dat mixt ie leuk", maar dat duurde zo lang dat ik toch vermoed dat het een remix is. Maar welke...
[ Voor 3% gewijzigd door TripleM op 01-08-2011 11:25 ]
Verwijderd
Iemand goede ervaringen met de Midi Fighter Pro?
En ik wil heel graag het "mappen" leren voor op de Traktor S4. Heeft iemand daar nog wat tips voor?
Ik heb al wat tutorials op youtube er van gezien, maar dat is meer voor de gevordene na mijn idee.
En ik wil heel graag het "mappen" leren voor op de Traktor S4. Heeft iemand daar nog wat tips voor?
Ik heb al wat tutorials op youtube er van gezien, maar dat is meer voor de gevordene na mijn idee.
Dit topic is gesloten.