Geen effecten, geen color FX, zie ik soms iets over het hoofd of is dit gewoon een instapmodel met wat leuke-maar-in-de-praktijk-gebruiken-we-het-amper-snufjes?
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-08-2009 18:38 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geen effecten, geen color FX, zie ik soms iets over het hoofd of is dit gewoon een instapmodel met wat leuke-maar-in-de-praktijk-gebruiken-we-het-amper-snufjes?
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-08-2009 18:38 ]
maw: beetje jammer dusKaap schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Super mooi om dit te zien. Leuke gear btw!Erikie schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 01:20:
[...]
ohja, hier nog een keer m'n booth, ik ben er iets te trots op denk ik :
[afbeelding]
Het is ook helemaal geen flagship model, maar een mobile mixer.Kaap schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Erg nette mixer die X1700.tooter schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:26:
Oohja Wat vinden jullie van de nieuwe denon DN-x1700 ??
Op aboutdj een mooie Pijnbanktest.
http://www.aboutdj.nl/rev.../1247-denon-dn-x1700.html
[ Voor 28% gewijzigd door Da_maniaC op 10-08-2009 19:59 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 11-08-2009 07:41 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 17% gewijzigd door Tsunami op 11-08-2009 12:14 ]
Ik vind em er wel grappig uit zien, ik denk ook dat de prijs best cheap is, en dat Denon de intenties heeft om de DN-S700 als entrylevel speler voor de DN-S1200 te plaatsen en dus de S1200 daarom duurder heeft gemaakt. Niets mis met cheap hoor, als het alsnog kwaliteit is.Anoniem: 297187 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:09:
Kvind dat de S700 nogal cheap overkomt.
De headphones zijn dan wel weer vet.
Anoniem: 297187
Een MK zou wijzen op een paar minimale tweaks. Dus of een nieuwe mode, of niets, of ze zijn dus dom.Cartman! schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:22:
Moeten dat soort vragen op GoT? Stuur Reind gewoon een PM of vraag t anders op AboutDJ forum zelf...
Ben benieuwd of Pioneer met meer gaat komen, ik hoop op een CDJ1000MK4 of heel nieuw model
dus daarmee wil je zeggen dat bijv. usb functie of touchscreen of midi zou betekenen dat er een nieuwe MK1 uitkomt? Maw een CDJ 700, 900, 2000, 1500 w/e?Saturnus schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:44:
[...]
Een MK zou wijzen op een paar minimale tweaks. Dus of een nieuwe mode, of niets, of ze zijn dus dom.
Ik heb boven boxjes hangen, maar ik monitor eigenlijk puur door mijn koptelefoon. Dan hoor ik alles een stuk beter.Anoniem: 297187 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:26:
Heel mooie setup hoor
Enkel mis ik je monitors nog
[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 11-08-2009 18:04 ]
Bedankt voor je uitleg. Wat wij altijd doen is in een eigen chatroom maken op paltalk. Paltalk is oorspronkelijk bedoeld om voice chat mogelijk te maken, maar wordt tegenwoordig ook gebruikt om muziek voor elkaar af te spelen. Dit is dus mogelijk via stereo mix. Maar door de maya aan te sluiten op de line in heb dus hetzelfde resultaat als stereo mix. (ik denk het wel aangezien er ook veel mensen setjes draaien in rooms met complete dj set ups van klein tot professioneel)Da_maniaC schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:02:
Ik denk dat je ergens een denkfout maakt, want normaal gesproken heb je de stereo mix functie helemaal niet nodig. Dit hangt echter af van de manier waarop je mixed en audio wil versturen.
Doe je dit met DJ software kan je namelijk de Maya44 kiezen als Audio apparaat.
Je vrienden kunnen dan luisteren als je een shoutcast server op zet, waar je kiest om de audio die van de Maya44 af komt te gaan streamen.
Omdat je stereo-mix kent, heb ik zo het vermoeden dat je via MSN mensen wil laten meeluisteren ofzo?
Dit kan wel, maar of je de Maya44 dan als weergave apparaat kan kiezen weet ik niet zeker (volgens mij wel).
Als dat niet lukt kan je altijd de uitgang van de Maya44 aansluiten op de Line-in van je onboard geluidskaart en dan kies je deze als opnameapparaat.
Zelf heb ik een kabel lopen van de Rec. out van mijn mixer naar de Line in aansluiting van mijn PC.
Zo kan ik ten alle tijde kiezen of ik via MSN herrie wil versturen, wil streamen of gewoon een liveset op wil nemen met behulp van CoolEdit/Audacity.
Ja, dat doe ik ook. Heb een shoutcast server geinstalleerd op mn dedicated bak, werkt als een zonnetjeDa_maniaC schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:02:
Zelf heb ik een kabel lopen van de Rec. out van mijn mixer naar de Line in aansluiting van mijn PC.
Zo kan ik ten alle tijde kiezen of ik via MSN herrie wil versturen, wil streamen of gewoon een liveset op wil nemen met behulp van CoolEdit/Audacity.
[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-08-2009 12:09 ]
In het midden staat in iedergeval een SVM1000, maar daarnaast geen idee....Cartman! schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:34:
edit: zie net deze foto van vandaag: http://twitpic.com/dkff1 maar voor mn gevoel staat daar apparatuur die ik nooit gezien heb.... iemand die dit kan bevestigen?
Misschien zijn het toch gewoon DVJ1000's met een pioneer schermpje erop, zodat de gebruiker meteen ziet wat hij doet.Da_maniaC schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:28:
Het zou me echter niet verbazen als ze alsnog met een of andere unit uitkomen die lijkt op een CDJ1000 met nieuwe features en een LCD kleurenscherm. (En dat mensen het dan alsnog kopen voor een belachelijke prijs).
[ Voor 30% gewijzigd door Da_maniaC op 12-08-2009 15:55 ]
Volgens mijn bronnen zou Pioneer dit jaar met 2 nieuwe producten komen... 1 ervan is gereleased en vond ik persoonlijk niet heel erg "bijzonder" dus wat dat andere zal zijn ben ik ook benieuwd naar.CoB schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:59:
waar blijft pio met z'n producten![]()
k kijk zelfs op me werk of ze al aangekondigd zijn
Hahaha dude, dan heb je écht een bril nodigAnoniem: 297187 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:07:
2de hands Reloop RMX 40? Ik heb die van mij onlangs verkocht, maar hij is in mijn ogen gewoon gelijkwaardig met een DJM600
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Ik heb inderdaad mijn Ecler Nuo 3 van 14 maanden nog te koop staanDa_maniaC schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:03:
Volgens mij heeft iemand in dit topic (Kaap) nog een Ecler Nuo 3 te koop staan.
Is ook een zeer interessant alternatief. Kwalitatief erg goed ook.
Ja klopt. Werd er zelf ook niet zo warm van. Hopelijk bewaren ze t beste voor t laatst.Reind schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 03:17:
[...]
Volgens mijn bronnen zou Pioneer dit jaar met 2 nieuwe producten komen... 1 ervan is gereleased en vond ik persoonlijk niet heel erg "bijzonder" dus wat dat andere zal zijn ben ik ook benieuwd naar.
Je wil echt geen 600 meer vandaag de dag. Die dingen klinken zo ontzettend butkroegtijger schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:06:
Ik denk dat ik er wel uit ben dan... Nu de Vestax en later eventueel upgraden naar een DJM600DJM700 of eventueel een DJM800
Kheb van men DJM 600 naar de RMX 40 overgegaan, en buiten de flanger en de gebruikte materialen vind ik hem zeker evenwaardig, zeker rekening houdend met de prijs-_D_- schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:25:
[...]
Hahaha dude, dan heb je écht een bril nodig
Maar je kan een IQ2 van Reloop overwegen, of een Vestax idd.
boven budget is natuurlijk relatief, maar wil er niet te gek veel aan uitgeven aangezien het ding toch weer de deur uit gaat over niet al te lange tijd, dus gaat me eigenlijk effe te ver.Cartman! schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:15:
Wel boven je budget maar wellicht toch interessant: een DJM400 met flightcase voor €475,- €425,-
misschien de xone 22 of nuo 2.0?kroegtijger schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:09:
[...]
boven budget is natuurlijk relatief, maar wil er niet te gek veel aan uitgeven aangezien het ding toch weer de deur uit gaat over niet al te lange tijd, dus gaat me eigenlijk effe te ver.
[ Voor 12% gewijzigd door CoB op 15-08-2009 14:59 ]
hehe gek onnie
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik heb gisteren heel relaxt gedraaid.Het publiek reageerden het meest op de house dance en trance muziek.Cartman! schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:33:
Hoe ging t?
hehe gek onnie
Mooi! Wat draai je?Sfinx- schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:38:
Een paar fotootjes van m'n nieuwe setup:
2 CDJ800-MK2 Pioneers, en m'n Ecler NUO5 bordje waar ik nu al verslaafd aan benEen review heb ik al ergens eerder in dit topic geplaatst.
PLAATJES
Meer foto's staan op djresource.eu maar die ligt op het moment even plat blijkbaar...
Nette set.G8KeePeR schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:16:
Sinds dinsdag mijn allereerste set geïnstalleerd :
2x Denon S-3700 en een A&H Xone 92
Vandaag echter een eerste merkwaardigheid vastgesteld, bij VBR mp3 (via usb) wil hij blijkbaar de hotstarts niet memoriseren...![]()
Erg vervelend vind ik dat. Heeft iemand van jullie dat ook al kunnen vaststellen ?
Ter info : ik heb gisteren de laatste nieuwe firmware gedownload en geïnstalleerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 16-08-2009 23:23 ]
Heel gevarieerd, althans op feestjes. Maar thuis (of bij gelegenheid) durf ik wel 'ns een setje trance - m'n oude passie - of elektro/house te draaien
Lol de Bingoplayers... Daar moet ik maandag voor openen. Dat onze stijlen niet overeen komen vonden ze weinig boeiendWhite schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 23:15:
Ben benieuwd waarmee Pioneer op de proppen zal komen als verassing. Ze worden toch van een aantal kanten ingehaald op DJhardware de laatste tijd.
Zo, vandaag even beetje lopen spelen bij _-D-_ thuis, blijft lastig. Thanks voor de mogelijkheid nog!
Wat tracks meegekregen van hem, redelijk geïnspireerd geraakt en vanavond gelijk een nieuwe set in elkaar gedraaid.
Bron: Nu.nlJERUZALEM - Een dj heeft zijn muziekkeuze op een bruiloftsfeest in Israël flink moeten bezuren. Hij werd in elkaar geslagen door de gasten, omdat hij het waagde westerse muziek te draaien.
De man draaide muziek op een bruiloft van bedoeïenen in de Negev-woestijn in het zuiden van Israël.
Het feest begon met Arabische muziek, maar na een tijdje zette de dj een nummer van het Britse duo Pet Shop Boys op. De vrouwen op het bruiloftsfeest gingen uit hun dak, wat voor bedoeïenen een grote schande is.
De mannelijke gasten eisten dat de dj weer Arabische muziek zou draaien, maar hij weigerde. Daarop werd hij in elkaar geslagen. Twee mensen zijn opgepakt.
Nouja, als ik tijdens een feestje Israelische gebedsmuziek op ga zetten wordt ik ook in elkaar geslagenOnedayflyer682 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:40:
Speciaal voor de DJ's die in het buitenland draaien:
[...]
Bron: Nu.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Florinsz op 17-08-2009 14:43 ]
Goede beat eronder en wat ritmysche gate effecten op het gebed en niemand die het in de gaten heeft.White schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:05:
[...]
Nouja, als ik tijdens een feestje Israelische gebedsmuziek op ga zetten wordt ik ook in elkaar geslagen
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Traktor Scratch, wel platen maar geen loeizware platentas.Kaap schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:19:
Vanavond draaien, zin in!, Als headliner hebben we Noisecontrollers. Benieuwd wat die er van gaan bakken.
In other words...ik wil me richten op nog 3 muziekstijlen naast Hardstyle. Dat financieren op vinyl is echter niet te doen. Ik was al van plan 1 CDJ aan te schaffen dit najaar, maar twijfel nu of ik niet gewoon compleet zal overstappen op CD's. Ik zie er alleen maar voordelen van in, maar....ja...vinyl...is toch dat waar het in de 90's allemaal mee begon.
Ik vind het zwaar romantisch om met me loeizware platentas op pad te gaan. En vind het geweldig om platen te draaien, als ik achter zon CDJ sta voel ik me toch...niet compleet of voldaan, kan het niet echt beschrijven.
* Randy vind dat maar een hele zware beslissing waar die echt nog eens een maand of 3 over moet nadenken.
Kan ik op feesten niet mee uit de voeten...Sc00t schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:24:
[...]
Traktor Scratch, wel platen maar geen loeizware platentas.
Dat gevoel dat niets wilt lukken heeft iedereen wel eens...Krizzie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:35:
Ik zit echt al 3 maanden in een gigantische dip als het om mixen gaat. Niks wilt lukken en geen enkele track wil passen aan de ander. Echt irritant. Heb al 2x mijn show moeten annuleren (oudere laten replayen).
Ondertussen lopen de tracks op die ik graag in m'n volgende mix wil hebben (nog 2 weken de tijd voor) en nog wil het niet lukken.
hehe gek onnie
Beter goed gestolen dan slecht bedacht,lijkt veel op de Denon manierSfinx- schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:37:
Kan je duidelijk de tracks zien op de display en de draaiknop is waarschijnlijk voor navigatie en selectie. Maar naar goeie gewoonte gaat die ongetwijfeld weer lekker veel centjes kosten
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Jep, zal vast 2000e+ worden vrees ik. T blijft speculeren helaas, hopelijk weten we snel meerCoB schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:15:
Helaas. Een heel nieuw model. Betekent wss dat de 800 en 1000 lijnen dezelfde prijzen blijven.
Meestal bij de aankoop van (in-ear) hoofdtelefoons kan je ze ook niet ruilen bij de shop. Dat is niet voor niks!G8KeePeR schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:05:
Hmm, dilemma - ik kan in een 2nd hand shop een Xone XD-53 koptelefoon kopen voor 110 euro. Hij is op zich nog in goede staat, enkel het converteerstukje met kleine naar grote jack ontbreekt, wat natuurlijk niet echt een ramp is.
MAAR : eigenlijk vind ik het nogal onhygienisch om een koptelefoon van 'een vreemde' op m'n hoofd/oren te zetten...
[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 25-08-2009 11:57 ]
Sorry maar wat een stom geheimzinnig gedoe met dat "Dawn...". Laat ze gewoon wachten of ons voorschotelen met een video die een paar vette features in actie laat zien.Cartman! schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:05:
Inmiddels is er een tweede video verschenen over de "Dawn of a new species" met niemand minder dan Armin van Buuren: http://www.djsounds.com/08/24/dawn-of-a-new-species-2/
Ik denk toch aan een soort harddisk waarin je playlists kunt maken zodat je van te voren vast kunt instellen wat je ongeveer wil draaien. Daarnaast blijft de slot-in voor cd's en een USB functie voor sticks etc. Erg benieuwd maar ik vrees dat ie hoe dan ook te duur gaat zijn.
Kan dat geen nieuwe zijn? Het enige waar hij iets van heeft is de CDJ-400, maar nog steeds is die blauwe een stuk breder tenzij er met de foto geknoeid is.edit: nog zoiets...ik kom het volgende tegen tijdens het stemmen bij de DJ Mag Top 100:
[afbeelding]
Blauwe leds in de jog ipv. rode, best wel nice...
Lol, op dit soort reacties zitten ze dus precies te wachten bij Pioneer. Dat is nou de klacht van dit soort reclame. Het wekt gewoon de nieuwsgierigheid. Of irritatie of wat dan ook. Maar er wordt dus wel over gesproken.Saturnus schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
Sorry maar wat een stom geheimzinnig gedoe met dat "Dawn...". Laat ze gewoon wachten of ons voorschotelen met een video die een paar vette features in actie laat zien.
Wat je noemt zou voor Pioneer wel vooruitgang zijn maar om dat nou die hele "Dawn..." titel te geven krijg ikneigingen van.
[...]
Kan dat geen nieuwe zijn? Het enige waar hij iets van heeft is de CDJ-400, maar nog steeds is die blauwe een stuk breder tenzij er met de foto geknoeid is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
En staat ondanks die features die die wel kan t.o.v. CDJ's, niet in clubs.Cartman! schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:06:
Daar staat alleen geen Pioneer op.
Heb je Benga ook meegekregen? Was heerlijk bezig met z'n vinyls, maar wel slordig dat ie het geluid 2x uit liet vallenSc00t schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:20:
Sow, terug van lowlands en wat kan die boys noize plaatjes draaien met alleen wat cdj1000's en een DJM800. Wist helemaal niet dat dat mogelijk was met alleen de Tiesto vloot.
Bij Benga had ik het idee dat het minder op mixen aankwam maar meer op het goede moment nummers in- en uitfaden. Kan zijn dat het niet klopt maar ben niet zo into de dubstep. Boys Noize vond ik echter van een compleet ander niveau.White schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:13:
[...]
Heb je Benga ook meegekregen? Was heerlijk bezig met z'n vinyls, maar wel slordig dat ie het geluid 2x uit liet vallen.
Je hebt geen MIDI mixer nodig om dat te doen.Saturnus schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:11:
Maar stel je hebt een MIDI mixer...dan kan je toch weer 4 decks totaal aansturen?
Om het nog wat gecompliceerder te maken; mijn mixer heeft een interne low latency geluidskaart en 2 USB-ingangen. Ik kan dus met 2 USB-kabels de mixer aan mijn computer verbinden en dan ziet Windows 2 geluidskaarten extra. Je kan vervolgens beide geluidskaarten aan een deck toewijzen in Traktor bijvoorbeeld, en dan heb je dus 2 gescheiden kanalen. Hang een MIDI controller aan je PC, de 1200 van Denon bijvoorbeeld, maak een knop om van deck te wisselen in Traktor en je bent feitelijk klaar.Saturnus schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:19:
Hmm ja inderdaad.
Als we dus over CD-spelers praten is het maar net hoeveel USB-ingangen je hebt. Dan vul je al die spelers met timecode CDs...als je dan een externe mixer hebt, heb je dus een audio interface nodig met het aantal aansluitingen als dat je spelers hebt, maar als je MIDI mixer hebt wordt alles intern gemixed en heb je maar 1 output nodig...toch?
En als je draaitafels hebt (die geen USB hebben (hier wel USB, maar slechte DAC)) heb je dus een audio interface nodig met zoveel inputs als dat je draaitafels hebt. En voor de mixer geld dan hetzelfde als voor CD-spelers.
Zit mijn theorie hier nog goed?
At least it's not for me
And find serenity
Mja, er is niet echt een beperking.Saturnus schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:19:
Hmm ja inderdaad.
Als we dus over CD-spelers praten is het maar net hoeveel USB-ingangen je hebt. Dan vul je al die spelers met timecode CDs...als je dan een externe mixer hebt, heb je dus een audio interface nodig met het aantal aansluitingen als dat je spelers hebt, maar als je MIDI mixer hebt wordt alles intern gemixed en heb je maar 1 output nodig...toch?
En als je draaitafels hebt (die geen USB hebben (hier wel USB, maar slechte DAC)) heb je dus een audio interface nodig met zoveel inputs als dat je draaitafels hebt. En voor de mixer geld dan hetzelfde als voor CD-spelers.
Zit mijn theorie hier nog goed?
Weet je zeker dat dit met 2 USB kabels werkt?-_D_- schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:43:
[...]
Om het nog wat gecompliceerder te maken; mijn mixer heeft een interne low latency geluidskaart en 2 USB-ingangen. Ik kan dus met 2 USB-kabels de mixer aan mijn computer verbinden en dan ziet Windows 2 geluidskaarten extra. Je kan vervolgens beide geluidskaarten aan een deck toewijzen in Traktor bijvoorbeeld, en dan heb je dus 2 gescheiden kanalen. Hang een MIDI controller aan je PC, de 1200 van Denon bijvoorbeeld, maak een knop om van deck te wisselen in Traktor en je bent feitelijk klaar.
Ik heb overigens een Reloop IQ2 USB mixer
[ Voor 32% gewijzigd door Da_maniaC op 27-08-2009 15:54 ]
Waarom zou er een MIDI-verbinding zijn tussen mijn PC en mijn mixer? Mijn mixer heeft een interne geluidskaart en ondersteunt überhaupt geen midi. Het enige wat je doet is tegen je PC zeggen dat je 2 (externe) geluidskaarten hebt, en ze zijn allebei aangesloten op hun eigen kanaal op de mixer. Ik kan dus per kanaal kiezen of ik phono wil, line, of USBDa_maniaC schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:51:
Weet je zeker dat dit met 2 USB kabels werkt?
Is het niet 1 kabel voor de audio en 1 voor de MIDI ofzo?
Bijna alle apparaten die ik ken doen beide vaak allemaal over 1 kabel dus dat zou wel vreemd zijn.
(Niet dat het verder uit maakt).
Als de gebruiker puur en alleen met MIDI/PC wil werken dan volstaat 1 speler en dan is een 3700 wel de moeite waard iddOverigens zou dat wel een leuke beginner set zijn. (Reloop IQ2 USB + S1200).
Je heb dan een leuke externe mixer en ook nog eens een audio interface etc.
(Met het lage bedrag wat je in mijn ogen aan die mixer uitgeeft zou het misschien voor sommige zelfs rendabel worden om dan een S3700 te kopen, werkt in mijn ogen toch nog net wat beter en leuker).
At least it's not for me
And find serenity
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq