Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 325.561 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95166

ConZito schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:22:
http://tweakers.net/ext/i/1248640257.jpg

Bij de IKEA :)

Is de Besta serie, je moet er alleen wel zelf iets van maken, een beetje extra.
Ik heb zelf dit (samengestelde) meubel uit de Besta serie:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19842464

Als morgen mijn TV staat zal ik eens een foto posten. Het is een mooi meubel. Deurtjes zijn van 100% doorzichtig glas (lijkt mat op voorbeeld foto), maar als je wil kan je andere deurtjes plaatsen of foto's tussen het glas en een hardboard plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

Neobahamuth schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:45:
4. Wat is er 'verouderd' aan een splinternieuwe LCD van amper 2 dagen oud (!), een PopCorn Hour en Blu-ray speler van enkele maanden oud? :?
Gelukkig had je de aanhalingstekens rond het woord verouderd gezien... Wat ik bedoelde is dat ik me af vroeg of je een favoriete set had en telkens de voorganger naar een andere locatie verplaatste. Verder natuurlijk super om buiten een filmpje te kijken onder de sterren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Anoniem: 185410 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:11:
[...]

Gelukkig had je de aanhalingstekens rond het woord verouderd gezien... Wat ik bedoelde is dat ik me af vroeg of je een favoriete set had en telkens de voorganger naar een andere locatie verplaatste. Verder natuurlijk super om buiten een filmpje te kijken onder de sterren!
Ah zo. Dan had ik je verkeerd begrepen. 8)7
Het is voor de duidelijkheid dus slechts 1 set. We hebben van elk toestel slechts 1 exemplaar.
(Ieder heeft op z'n kamer wel telkens een eigen tv, dvd-speler en digibox maar dat komt omdat we geen centrale tv in de woonkamer hebben staan.)
In de zomer wordt alles buiten opgesteld en de rest van het jaar moet het binnen gestald worden. Helaas is hier binnen nergens ruimte om alles optimaal op te stellen maar dat vind ik niet zo erg.

Edit:

Hier is nog een oud filmpje van de opstelling in de partytent:

[ Voor 7% gewijzigd door Neobahamuth op 12-08-2009 15:36 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Ik heb sindskort een nieuwe kamer en deze heb ik dan ook geheel opnieuw ingericht met een nieuwe set.

De situatie voorheen was:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/6010/14dscf2627.th.jpg

TV: philips 37pfl 5603D
Home cinema set: Onkyo htr-518
Xbox360 pro

Nieuwe situatie:

Vooraanzicht
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/6035/29dscf3214.th.jpg

Zijaanzicht
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/3620/45dscf3215.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/7136/71dscf3216.th.jpg

Achterwand
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/8650/64dscf3213.th.jpg

Surround speaker
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/5999/12dscf3208.th.jpg

Apparatuur
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/5590/48dscf3205.th.jpg

AB's
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/1705/49dscf3201.th.jpg

Gitaren
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/6624/75dscf32044.th.jpg

Mini koelkastje
Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img197/8199/62dscf32022.th.jpg

Wat je ziet:
TV: Philips 37pfl5603D Full Hd
Speakerset: Jamo s606 HCS5
Receiver: Onkyo tx-sr507
HD DVD: Toshiba hd-ep30
Spelcomputer/blu-rayspeler: Playstation 3
Dvd speler: Onkyo dv-sp504

Het speakerdraad wat nog in zicht is bij de surroundspeakers wordt nog weggewerkt ook komt er in de hoek nog een dvd kast maar die moet nog gemaakt worden.

Graag reacties over wat jullie er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185410

Leek in eerste instantie een andere TV. Waarom heb je de foto van de koelkast gespiegeld? Staat hij inmiddels in een andere hoek ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 15:06
This-is-life schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:34:
Ik heb sindskort een nieuwe kamer en deze heb ik dan ook geheel opnieuw ingericht met een nieuwe set.

[afbeelding]

Xbox360 pro

Nieuwe situatie:

Vooraanzicht
[afbeelding]

Zijaanzicht
[afbeelding]

[afbeelding]

Achterwand
[afbeelding]

Surround speaker
[afbeelding]

Apparatuur
[afbeelding]

AB's
[afbeelding]

Gitaren
[afbeelding]

Mini koelkastje
[afbeelding]

Wat je ziet:

Het speakerdraad wat nog in zicht is bij de surroundspeakers wordt nog weggewerkt ook komt er in de hoek nog een dvd kast maar die moet nog gemaakt worden.

mooie les paul ;) zelfs al is het een epiphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Anoniem: 185410 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:41:
Leek in eerste instantie een andere TV. Waarom heb je de foto van de koelkast gespiegeld? Staat hij inmiddels in een andere hoek ofzo?
nope kwam er net ook achter heb een foutje gemaakt bij het bewerken van de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
darkpluisje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:46:
[...]

mooie les paul ;) zelfs al is het een epiphone :P
jep ben er zeer blij mee ;) een les paul werd me iets te duur daar speel ik net iets te weinig gitaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsolodimos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-02-2024
@ This-is-life

Leuke setup. Ik snap alleen niet waarom mensen nou zo graag voor een tv gaan wanneer ze een thuisbioscoop willen creeeren. Zo te zien zit je er best wat meters van af. Dit zou betekenen dat het beeld toch aardig klein moet zijn. Gezien ik weet hoeveel je tv ongeveer kost, weet ik dat je daar een hele leuke 720p beamer voor hebt (voor misschien wel zelfs minder) of zelfs een 1080p beamer, dan wel voor ietsjes meer. Je hebt een mooie kale muur, daar zou je perfect op kunnen projecteren, around 80-100'' diagonaal. Dat is een hele andere ervaring als je dat vergelijkt met jouw, 37'' (?) tv. Zeker wanneer je ook een leuke geluidsset hebt.
Vanwaar de keuze voor een tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

Tsolodimos schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:23:
@ This-is-life

Leuke setup. Ik snap alleen niet waarom mensen nou zo graag voor een tv gaan wanneer ze een thuisbioscoop willen creeeren. Zo te zien zit je er best wat meters van af. Dit zou betekenen dat het beeld toch aardig klein moet zijn. Gezien ik weet hoeveel je tv ongeveer kost, weet ik dat je daar een hele leuke 720p beamer voor hebt (voor misschien wel zelfs minder) of zelfs een 1080p beamer, dan wel voor ietsjes meer. Je hebt een mooie kale muur, daar zou je perfect op kunnen projecteren, around 80-100'' diagonaal. Dat is een hele andere ervaring als je dat vergelijkt met jouw, 37'' (?) tv. Zeker wanneer je ook een leuke geluidsset hebt.
Waarschijnlijk omdat een TV handiger is om overdag in het licht naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 215257 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:24:
Waarschijnlijk omdat een TV handiger is om overdag in het licht naar te kijken?
Wat nou overdag TV kijken. TV kijken doe je maar in je eigen tijd. Overdag moet je werken om belasting te kunnen betalen!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hadebaja
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06-2022
This-is-life schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:34:

[afbeelding]

Xbox360 pro

Nieuwe situatie:

Vooraanzicht
[afbeelding]

Zijaanzicht
[afbeelding]

[afbeelding]

Achterwand
[afbeelding]

Surround speaker
[afbeelding]

Apparatuur
[afbeelding]

AB's
[afbeelding]

Gitaren
[afbeelding]

Mini koelkastje
[afbeelding]

Wat je ziet:

Hoe gaan de Jamo S606 speakers icm de onkyo 507? Ik heb zelf ook een nkyo 507 en zit over betaalbare nieuwe speakers te denken maar je leest erg veel verschillende verhalen over het vermogen van de Onkyo receivers?

Ziet er verder goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 11:23

R-B

Blokkert

En nog belangrijker, hoe klinken die jamo's? :D

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Tsolodimos schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:23:
@ This-is-life

ik heb wel zitten twijfelen voor een beamer maar over de afstand heb je het mis, ik zit namelijk maar ongeveer 2,5 meter van mijn tv af dit omdat mijn kamer maar 3 meter diep is. Daarom lijkt een beamer en scherm me iets te groot. Ik ben eventueel wel van plan om over een half jaartje een 42 of 46 inch tv aan te schaffen maar opzich is mijn 37 inch voor de kijkafstand zeer geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
@ R-B en Hadebaja

Ik heb de speakers nu 2 weken in gebruik en ze zijn nog niet helemaal ingespeeld. Ik ben er zeer tevreden over ze produceren echt een mooie bas en de andere tonen klinken ook goed. Echter ben ik niet echt een audiofiel en omdat ik hiervoor een simpel onkyo surround setje had is deze set uiteraard een enorme verbetering. Ik raad de set wel aan, hij is echt mooi en persoonlijk vind ik het geluid geweldig. Wel heb ik nog een beetje last van galm in mijn kamer wat ik op de een of andere manier nog moet verhelpen (misschien iemand tips?) dus helemaal in perfecte condities heb ik de speakers nog niet kunnnen beluisteren.

De receiver kan de speakers goed aan tenzij je wilt dat je speakers snoeihard gaan dat gaat hij niet halen.

[ Voor 8% gewijzigd door This-is-life op 12-08-2009 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136863

This-is-life schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:38:Wel heb ik nog een beetje last van galm in mijn kamer wat ik op de een of andere manier nog moet verhelpen (misschien iemand tips?) dus helemaal in perfecte condities heb ik de speakers nog niet kunnnen beluisteren.
Kleedje, en je kan een houten framepje maken met daar achter van dat noppen schuim er over doek gespannen, dit doen ze ook in muziek hallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
Anoniem: 136863 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:59:
[...]

Kleedje, en je kan een houten framepje maken met daar achter van dat noppen schuim er over doek gespannen, dit doen ze ook in muziek hallen
een kleed komt er nog inderdaad, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313943

Hey na hier tijdje rond gekeken tehebben zal ik ook maar een keer me set-up posten.
Ondanks dat ik hier nieuw ben en nu pas lid wordt ben ik toch een fan van het audio gebueren.
Een aantal jaren geleden toen ik 16 was kocht ik mijn eerste speakers namelijk de jbl mx1500.
Twee jaar later werden deze vervangen door een paar jbl hp490 (7 hoekig model met glazen boven plaat)
Niet veel later kwam der een harman/kardon avr3000 receiver omdat ik surround wou aanschaffen.
Deze set bestond nu dus uit deze componenten.
De surround set werd compleet gemaakt met de jbl lx2002 als rears een center uit de lx serie en een rel qauke subwoofer.
Na een paar jaar dit gehad tehebben raakte ik uitgekeken en geluisterd,surround was toch niet helemaal mijn ding kijk niet veel films en dus totaal overbodig.
Om een lang verhaal kort temaken de complete set is verkocht op de receiver na.
Ik besloot dus om gewoon weer stereo tegaan spelen in de eerste instantie omdat ik tevreden was over jbl kocht ik een paar jbl northridge e100 een jaar later gingen ze weer de deur uit.
Ik wou echt van muziek gaan genieten en niet genoegen nemen met iets wat me eigenlijk niet beviel het geluid van de jbl's ze klonken niet slecht maar kon altijd beter.
Na een zoek toch en een paar winkels verder ging ik voor de volgende speakers om de keuze uit temaken.
Focal chorus 826.
Bns (type weet ik niet meer)
Triangle antal ex en triangle altea ex (deze bleken toen niet meer leverbaar volgens winkel)

Op de bns en wat andere speakers knapte ik wat af lieten me meerdere speakers beluisteren waren erg geduldig daar.

De triangle's die ik wou beluisteren omdat ik het uiterlijk mooi vond hadden ze niet kende het merk verder niet daarom was ik benieuwd wat die voor sound stage neer zette.
Wel hadden ze de quartet staan van triangle die ik heb beluisterd maar toch echt meer kosten dan dat ik van plan was.

Daarom viel uit endelijk de keuze op de focal chorus 826 dus die gingen samen met mij mee naar nijmegen.
na een half jaar geluisterd tehebben hiernaar (op de avr3000) was ik toch wel tevreden hier over maar het geluid van de quartet's kon ik me ook nog goed voor de geest halen.
Het geluid van de focal's was wel mooi en ik bleef toch maar kijken op het internet of ik nergens de triangle's kon vinden al was het maar even om ze tebeluisteren.
En ik vond ze natuurlijk ook weer stonden de quartet's daar tespelen op een buizen versterker.
Ik ging voor een goede stereo versterken en natuurlijk kijk je dan ook naar andere spullen die der staan.
ik een paar versterkers beluisterd (primare,vincent,advance aucoustics,arcam)
en ook even de triangle antal beluisterd maar van binnen had ik de keuze al gemaakt het zou vandaag geen versterker worden was ik bang voor....
4 dagen later vrachtwagen voor de deur de triangle quartet's werden bezorgt (paste niet in de auto samen)
Ik heb ze nu sind's november 2008 en ze bevallen goed :)
Absoluut totaal geen spijt van klinken in mijn oren zeer mooi ;) maargoed smaken verschillen natuurlijk en gelukkig dat dat er is.
En nu is ben ik dus weer verder aan het sparen voor een goede 2 kanaals kwaliteit versterker.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/9448/37triangle7.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/8666/53triangle03.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/6184/79triangle10.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/9329/18triangle13.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/6500/88dsc0003.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/5343/71dsc0010.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgplace.com/img25/1675/53dsc0005.th.jpg

Op de laatste foto zie je staan.

Harman/Kardon avr 3000
Harman/Kardon hd750 cdspeler
Harman/Kardon dvd22
Luidspreker kabels zijn monitor audio REFERENZ LS502 2X6.0MM met wbt stekker deraan gesoldeerd. (voldoet prima)
De verbinding van de avr naar de cd speler gaat via een van der hul interlink.
De optische uitgang van de dvd gaat via een profigold kabel.
Net als de analoge uitgang van de dvd speler trouwens (anders gaat de receiver niet op stereo als je een muziek dvd op hebt staan maar automatisch op surround)

Hoofdtelefoon is een sennheiser hd600
Wat niet op de foto's tezien is een ps3 en de tv deze moet toch vervangen worden maar een andere versterker is het eerste op me verlang lijstje.
en ook een nieuw stereo meubel welke ik zelf wil gaan bouwen

gegroet >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 313943 op 12-08-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Kan je je plaatjes in een [img/img] :P zetteN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 00:13
Anoniem: 131383 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:50:
Kan je je plaatjes in een [img/img] :P zetteN
Ik zou ze eerst resizen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P zie net dat ze idd erg groot zijn uit gevallen zal ze even kleiner maken en opnieuw uploaden *juustem gedaan*

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 313943 op 12-08-2009 22:29 ]

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

OMD

Klinkt dat zo, die speakers zo in de hoek weg-gemoffeld :?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-04 23:55
Heb je zulke goeie, en ik denk ook dure speakers, zet je ze strak in de hoek. Dat komt het geluid niet ten goede denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door xXDimiXx op 13-08-2009 12:39 . Reden: typo ]

Live life to the fullest!

Anoniem: 215257

Exirion schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:27:
[...]

Wat nou overdag TV kijken. TV kijken doe je maar in je eigen tijd. Overdag moet je werken om belasting te kunnen betalen!
Ah dus jij werkt vandaag van 6:21 tot 21:08 :o Wat een leven...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 215257 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:50:
Ah dus jij werkt vandaag van 6:21 tot 21:08 :o Wat een leven...
En nog brutaal ook... werken jij! :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
@ Ramon K.

Ik ben net met de vorige sprekers eens, waarom staan je speakers zo in een hoekje gedrukt? . Je kunt ze beter eens minimaal 30 cm van beide muren verwijderen, dat zal het geluid waarschijnlijk meer verbeteren dan welke kabel of versterker dan ook. Overigens wel een leuke setup.

Non taken

Op de foto lijkt het inderdaad of ze echt strak in de hoek staan in werkelijkheid staan ze met de achterkant 10 cm van de muur en de zijkant circa 20 cm van de muur af.
Overgens heb ik wel de speakers op verschillende manier geplaatst en vervolgens beluisterd de speakers bv schuin de kamer in gericht en ze dichter op elkaar geplaats (staan zoon 4 meter uit elkaar).
Echter gaf dit niet het juiste geluid wat ik zocht ze staan niet in een hele grote kamer moet ik eerlijk zijn ben thuis wonend (wel mee betalend hoor :P )
Maar ik wou dan ook een goede set voor als ik het huis uit ga waar ik nog lang plezier van kan beleven.
Op dit moment klinken de speakers mooi strak zonder een overdreven basgeluid te produceren.
En de reden dat de avr deruit gaat is sinds dat ik deze speakers heb wordt ie enorm warm zo warm zelfs dat je de hitte gewoon voelt na een goed uur spelen op normaal niveau moet ik hem uitzetten om te laten afkoelen want dan komt der een enorm harde brom uit die je boven het geluid uithoort (komt overgens niet uit de speakers maar echt uit de harman )

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-04 23:55
Hmm dan denk ik dat je Harmon aan zijn eindje is. het kan ook wel zijn dat dat gebrom de koeler is die aan springt alsie wat warm wordt. Dat is bij mij ook, alleen hoor je em niet erg (H/K avr645)

Live life to the fullest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:39
Hier mijn setup.

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a344/kwhuisman2/IMG_0019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a344/kwhuisman2/IMG_0021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.photobucket.com/albums/a344/kwhuisman2/IMG_0022.jpg

LG 32Lx2r (gaat in november naar de slaapkamer en wordt vervangen door een groter LCDtje)
Philips dvp5960 dvd speler
Samsung DP1500
Onkyo TX SR304E
Canton 5.1 setje
WD TV en 1 TB mybook

Kastje homemade (hooglans geverfd MDF en een 30 tal deuveltjes)

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 13:32
Subwoofer in de kast!? Da's weer iets nieuws! Staat hele meubel niet te trillen/resoneren als een bezetene dan, als je enthousiast een filmpje kijkt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik denk dat ie teveel chocolade eet ;) Of soaps kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Haha ik weet dat het niet ideaal is, maar wel makkelijk. Mijn kamer heeft een L vorm en we hebben twee zit plaatsen. Er zitten wieltjes onder het kastje waardoor ik het makkelijk kan verplaatsen. Ik heb nog geen last gehad van getril of ander naar geluid.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-05 13:32
Dat je het kastje kan verplaatsen is uiteraard superhandig. De subwoofer mag echter best gewoon op een vaste plek staan hoor, buiten het meubeltje 8) Uit het zicht mag ook, als ie er maar uit is :)

Zowel de wieltjes als de locatie van het meubel zullen het trillen niet echt tegengaan lijkt mij zo :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xXDimiXx schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 23:12:
Hmm dan denk ik dat je Harmon aan zijn eindje is. het kan ook wel zijn dat dat gebrom de koeler is die aan springt alsie wat warm wordt. Dat is bij mij ook, alleen hoor je em niet erg (H/K avr645)
Zover ik me bewust ben heeft de avr3000 geen fan die aanspringt O-) anders zou die heel heel gehorig zijn ;)

@cobb leuke set en ook handig uit het zicht zo die subwoofer als het kastje dicht is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Vandaag de Def. Tech 7001SC's gehoord, geen ideale audiofiel verantwoorde luisterruimte en opstelling, maar dat is het bij mij thuis immers ook niet.

Eerst even de fase nagelopen, instellingen van de ingebouwde subs en toen maar gaan luisteren. Al snel tot de conclusie gekomen dat je dit voor HT sowieso een keer gehoord moet hebben. Dat het enorm ruimtelijk geluid weet te produceren tijdens films, veel detailering, strakke laagweergave en bizar veel volume. Wat dat betreft is het voor HT absoluut een goede keuze.

Toen wat muziek gaan luisteren, dance, techno, minimal, club, totaal geen probleem. Strak, duidelijk instrumenten te plaatsen erg breed stereobeeld, het vulde de ruimte erg goed. Vervolgens wat soundtracks van films er doorheen geblazen, ook hier was het voor mij weer precies naar waar ik opzoek ben.

Als laatste nog wat ranzige metal, metalcore, hardcore, trash, rock en punk. Heel erg verschillende resultaten en dat was met name toe te schrijven aan een aantal brakke producties. Iedereen is vast bekend met het feit dat CD's steeds harder geproduceerd worden. Oudere Metallica, RaTM en Incubus CDs klonken als juweeltjes (zelfs de live recordings), platen van Sworn Enemy, Killswitch Engage en Meshuggah waren toch beduidend minder, wel luisterbaar, enigzins dragelijk, maar enorm ranzig rondom het middengebied en rommelig in het hoog (is het overigens ook op m'n KRK's en in de studio op PSI's), wat mij betreft niet iets ten nadele van de luidsprekers.

Daarna nog wat verschillende poppie rockie dingetjes zoals de Eagles, Bob Dylan ook gewoon zoals het wat mij betreft moet klinken. Als laatste de Hip-Hop archieven open getrokken met KRS-One en NWA, nog wat populaire meuk erbij, ook heerlijk.

Conclusie is dat ze voor HT echt ideaal zijn, soundtracks, klassiek, spraak, effecten, dieplaag, ze zijn er een ster in. Muziek, ik kan er mee leven, ze laten hier en daar wat steken vallen wat betreft stereobeeld en plaatsing, dit vanwege het bipolaire design. Met "slechte" harde opnames van wat stevigere muziek is het middengebied en hoog gewoon wat meer aanwezig dan gewenst, maar dat luister ik toch niet echt aandachtig in huis. Wel denk ik dat ze nog beter zijn als je ze wat meer power geeft en dat gaan ze bij mij thuis ook krijgen.

Geslaagd luisterdagje dus, wel wat warm, want de airco was stuk :+

[ Voor 5% gewijzigd door ConZito op 15-08-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232075

Zo na lang dit topic gevolgd te hebben ook maar is mijn set plaatsen

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/p.wullur/setup_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/p.wullur/setup_2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/p.wullur/setup_3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/p.wullur/setup_4.JPG

wat je ziet:

- Pioneer PDP-LX5090
- Infinity beta 50 speakers
- denon AVR1706(aan het kijken voor vervanging met hdmi aansluiting)
- PS3 en xbox360
- UPC HD mediabox
- sennheiser RS120 draadloze koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:00

DSK

boeiend...

Opnieuw een update (gaat precies snel de laatste tijd):

Was: DSK in "Post hier foto's en specs van je home ci..."

Nieuwe aanwinst(en):
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht9.jpg

Totaaloverzicht:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht13.jpg

Ook overgestapt van de analoge Telenet-kabel naar TV-Vlaanderen:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht14.jpg

Eindelijk ook eens mijn TV deftig gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht15.jpg

Het verschil is heel duidelijk:
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht16.jpg
Afbeeldingslocatie: http://boeiend.be/tmp/audio/ht17.jpg

U ziet:
- Marantz SR4001
- Marantz DV3001s
- Sony 32" HD-ready TV
- 2x Jamo S606 Black Ash
- Xbox 360
- Audiotrak Maya EX5 draadloos via USB aan mijn laptop aangesloten
- Visiosat G3D met 4LNB's (Astra 1,2,3, Eurobird & Hotbird)
- Topfield TF7700 HSCI
- DiSEqC-switch
- TV-Vlaanderen CI & smartcard

De aankoop van satellietschotel en alle toebehoren is er gekomen doordat mijn buitenlandse vriendin hier binnenkort komt wonen & ik al een tijdje aan het uitzien was naar een beter alternatief voor de kabel.
Zoals je kunt zien is de kwaliteit ervan echt slecht (er zit enkel deze TV op aangesloten, direct op de hoofdaansluiting).

Qua aansluitingen kom ik wat in de problemen eigenlijk. De receiver heeft slechts 2 HDMI-ingangen en die waren bezet door mn Xbox & DVD-speler. Mijn TV heeft er maar ééntje (de reciever dus) Voorlopig heb ik nu maar de XBOX terug met component aangesloten en geluid via toslink aan de reciever. De Topfield is in de plaats van de Xbox gekomen dan.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-05 13:27

HenkS

Da_king alias HenkS

Ik dacht dat beeld via de schotel net heel goed zou moeten zijn?

Ik ga namelijk over jaar in Belgie wonen en ga ook aan de schotel. Ik heb begrepen van een kennis dat je echt superstrak beeld hiermee hebt.

Hoe is de ervaring hiermee vroeg ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 23:23
HenkS schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:51:
DSK laat zien hoe het beeld nu is, en hoe het was. ;) Het ziet er nu dus perfect uit!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Ron!n schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:56:
[...]

DSK laat zien hoe het beeld nu is, en hoe het was. ;) Het ziet er nu dus perfect uit!
ik las de zin verkeerd 8)7 koffie-tijd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Ik ga namelijk over jaar in Belgie wonen en ga ook aan de schotel. Ik heb begrepen van een kennis dat je echt superstrak beeld hiermee hebt.

Mja het is niet echt duidelijk in mn post... het na-beeld (hoe het nu is) staat eerst en daaronder het voor-beeld. Gisterenavond ook nog even vergeleken (kabel is nog niet afgezegd) terwijl ik CSI aan het kijken was en het verschil is echt groot. Het geluid klinkt ook merkbaar beter.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 06:47

silitek

Tubes Only

Beeld via schotel is nog steeds het neusje van de zalm...Op z'n Topfield 7700 HSCI HD recievertje met aston module TV vlaanderen of Canaal digitaal. Hd beeld en geluid. Ook de tuner/radio is briljant...Ik heb deze combinatie nu 3jaar en wil niks anders ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

DSK schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met alle respect, maar als ik foto's maak van hoe analoge TV er bij mij uitziet dan ziet dat er even goed uit als jouw schotel-foto's. Op foto's kun je de verschillen niet goed zien, en jouw analoge-TV-foto is wel heel erg beroerd. Analoge TV kan veel en veel beter als je een goed signaal hebt en goeie bekabeling gebruikt. Het probleem is dat veel mensen slechte bekabeling hebben liggen en dat signalen vaak ook nog hopeloos slecht gesplit en doorgelust worden, en vaak niet eens getermineerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

DSK schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 15:03:
Opnieuw een update (gaat precies snel de laatste tijd):

Was: DSK in "Post hier foto's en specs van je home ci..."

Nieuwe aanwinst(en):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Totaaloverzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Eindelijk ook eens mijn TV deftig gebruiken:
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

U ziet:
- Marantz SR4001
- Marantz DV3001s
- Sony 32" HD-ready TV
- 2x Jamo S606 Black Ash
- Xbox 360
- Audiotrak Maya EX5 draadloos via USB aan mijn laptop aangesloten
- Visiosat G3D met 4LNB's (Astra 1,2,3, Eurobird & Hotbird)
- Topfield TF7700 HSCI
- DiSEqC-switch
- TV-Vlaanderen CI & smartcard

De aankoop van satellietschotel en alle toebehoren is er gekomen doordat mijn buitenlandse vriendin hier binnenkort komt wonen & ik al een tijdje aan het uitzien was naar een beter alternatief voor de kabel.
Zoals je kunt zien is de kwaliteit ervan echt slecht (er zit enkel deze TV op aangesloten, direct op de hoofdaansluiting).

Qua aansluitingen kom ik wat in de problemen eigenlijk. De receiver heeft slechts 2 HDMI-ingangen en die waren bezet door mn Xbox & DVD-speler. Mijn TV heeft er maar ééntje (de reciever dus) Voorlopig heb ik nu maar de XBOX terug met component aangesloten en geluid via toslink aan de reciever. De Topfield is in de plaats van de Xbox gekomen dan.
Hoeveel zenders heb je op dit moment wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Exirion schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:15:
[...]

Met alle respect, maar als ik foto's maak van hoe analoge TV er bij mij uitziet dan ziet dat er even goed uit als jouw schotel-foto's. Op foto's kun je de verschillen niet goed zien, en jouw analoge-TV-foto is wel heel erg beroerd. Analoge TV kan veel en veel beter als je een goed signaal hebt en goeie bekabeling gebruikt. Het probleem is dat veel mensen slechte bekabeling hebben liggen en dat signalen vaak ook nog hopeloos slecht gesplit en doorgelust worden, en vaak niet eens getermineerd zijn.
het beeld hier is analoog idd wel heel slecht. ik heb thuis goede kabels en niet veel doorgelust en heb analoog goed signaal, al zijn er wel een paar zenders die echt slecht zijn, maar die blijken in ons hele appartementencomplex slecht te zijn. sommige mensen hebben er ook wel eens voor gebeld, maar er wordt weinig/niks aan gedaan (ach ja zijn ook niet de meest boeiende zenders) en ik kan ook digitaal kijken via tele2. maar zo'n schotel lijkt me wel wat :) (voor als ik verhuisd ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSK

DSK

boeiend...

Exirion schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:15:
[...]

Zoals te lezen is in mijn post, is mijn TV als enige toestel aangesloten met een degelijke kabel van nog geen 2m op de hoofdaansluiting in mijn appartement. Dat er iets mis is met het signaal of de rest van de bekabeling is me volledig duidelijk. Bij mijn ouders thuis is er ook goed beeld via de kabel, vergelijkbaar met het beeld dat ik nu heb.

Alleen kan/wil men er niks aan doen in mijn geval dus is overstappen de enige optie. Heb verschillende keren gebeld naar Telenet hiervoor. Ik betaal(de) €13.33 per maand en er was ook een activatiekost van €50 (terwijl het signaal nog actief was van de vorige bewoner). Nu ga ik €9.99 betalen en de satelliet kwam er toch voor mijn toekomstige.

Ik probeer niet aan te tonen dat satelliet zoveel beter is dan analoge TV... In mijn geval valt het gewoon niet te ontkennen.
DJ-Visto schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Hoeveel zenders heb je op dit moment wel?
Dat zouden er (in theorie) een 2200 moeten zijn (FTA-kanalen inclusief radio) + de kanalen van TV-Vlaanderen. Een groot deel is echter (slechte) prono-advertenties, onverstaanbaar (arabisch) of shopkanaal.

Alles samen zullen er zo'n 100 kanalen zijn die mn vriendin of ik zullen bekijken.

Blog (Linux-related)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:35

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Ach ik zou ook nooit terug willen naar kabel of iets anders. Schotel is gewoon super!
Heb hier zelf een Dreambox 8000hd staan! :) heerlijk hd kijken en eventueel wat meer zenders met de juiste software/connecties. ;)

Heb iig al een hoop mensen kunnen overtuigen dat schotel televisie super is en nu ze het ook hebben, willen ze echt niet meer terug! :D

Zal binnenkort mijn setje ook posten, als alles eindelijk klaar is! :)

Heb voor de schotel zelf een motor (diseqc hh120) er op zitten! :) Met een 120cm schotel van triax en een speciale kop voor de grote afstand. Aangezien deze helemaal achter op de schuur gemonteerd zit! :)

[ Voor 19% gewijzigd door mydogisgone op 17-08-2009 18:35 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57
Van het weekend mijn HTPC in elkaar gezet en naar een andere kamer verhuisd, dus het is tijd voor een paar foto's :)
De foto's zijn klikbaar.
Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0062%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0063%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0064%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0065%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0067%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://beta.infocaster.net/Images/tmp/IMG_0068%20(Small).JPG

Wat je ziet:
  • TV: Samsung LE40S62BX (behoorlijk achterhaald, maarja)
  • Receiver: Harman/Kardon AVR255
  • DVD speler: Harman/Kardon DVD29
  • Speakerset: Harman/Kardon HKTS11BQ (Harman/Kardon CineDublin set) (zit wat stof op de subwoofer :P)
  • HTPC kast: Antec Fusion Remote Zwart (specs hieronder)
  • Xbox 360 Pro
  • UPC DVR Mediabox
Wat je niet ziet:
  • Nintendo Wii & +/- 80 games
  • +/- 40 Xbox 360 games
Wat er nog moet komen:
  • Een universele afstansbediening (zit te denken aan een Logitech Harmony (ONE bijvoorbeeld)
  • Misschien een blu-ray speler in de HTPC (heb ik nu nog niet nodig)
  • Software + codecs voor de HTPC (nog niets aan gedaan)
HTPC specs:
#ProductPrijsSubtotaal
1Antec Fusion Remote Zwart€ 126,40€ 126,40
1Asus Xonar HDAV1.3 Slim----
1be quiet! Straight Power BQT E6-400W€ 48,25€ 48,25
1Corsair XMS2 TWIN2X4096-6400C5 4GB (2x 2GB) DDR2€ 41,80€ 41,80
1Gigabyte GA-E7AUM-DS2H€ 116,62€ 116,62
1Intel Core 2 Duo E7400€ 93,84€ 93,84
1Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB€ 60,17€ 60,17
1Scythe Shuriken CPU Cooler€ 24,49€ 24,49
ImporterenTotaal€ 511,57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

iNFiNiTY- schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:58:
On nederige stulpje - nog in progress! [

TV:

Panasonic TX-P42S10E Viera

Reciever/DVD:

Harman Kardon AVR-145
Harman Kardon Dvd 37

Speakers/Sub:

JBL SCS 178 + Sub
JBL Northridge E80 (als replaced fronts)

Gear/Gadgets:

Logitech Harmony 525
Gamecube
PS2
PS3
PSP
Xbox 360

PC:

Quadcore @ 4ghz
9800GTX+ sLi
Asus P5N32-E
4GB Corshair Dominator
2.5 Terabyte schijf
22'' Samsung Syncmaster 226BW
Logitech G11 & G5
Windows 7

[afbeelding]

Hoe et was..

[afbeelding]

Hoe het is ..

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijstje van dingen die nog gedaan moeten worden of gedaan zijn! + hoe het gaat worden.

- Tv ophangen.
- Speaker standaards !!!!! of zuilen als fronts. ( ze staan er klaar voor! )
- Nieuw meubel ( laag )
- PC verhuizen naar de huiskamer.
- Kabelgoot TV ( of in de muur wegwerken )
- Dwars/steun-balk TV inkorten!
- Beamer! HD & Projectie scherm!
- Nieuwe Reciever: Pioneer VSX-1018AH
- Nieuwe Blu-Ray speler. ( aant dubben welke! )
- Panorama's van het geheel als alles klaar is! & close-ups
- Electrische bediening van de verlichting.
Eindelijk de dwarsbal ingekort!! wat een verschil pfffffffffffffffff

de kast is weg van het raam, de inval is pachtig :love: alleen moet de tv weer worden verhangen zodat hij in het midden komt te hangen .. haha.
De bamboe lampen gerepareerd a 80 eurie per stuk die kortsluiting hadden gemaakt :(
maar goed..nieuwe kabels erin en weer als nieuw!

Op naar het projectie scherm en de beamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Het is bijna zover.. aankomend weekend verhuizen.. dus binnenkort nieuwe pics..

Een vraag voor jullie.. ik wil graag de flatscreen ophangen.. maar zit met de bekabeling.

Nu heb je tegenwoordig ook van die wandpanelen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan op de ikea site maar 1 paneel vinden en dat ziet er niet echt mooi uit..

De reden dat de ikea de voorkeur heeft omdat ze de tv deze week al willen monteren + beugel.. en ik alleen 's avonds tijd heb om het op te halen (dus dan moet het de ikea worden :P)

Ik zoek zoiets maar dan zonder het meubel..

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/80843_PE205289_S4.JPG

Anders een mdf paneel halen en schilderen.. of toch maar een kabel gootje. Iemand ervaring met zoiets?

[ Voor 35% gewijzigd door Workaholic op 18-08-2009 20:30 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heet dat meubel? Ik kan het niet op de ikea site vinden. Ik zoek zoiets voor in de slaapkamer.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 95166 op 18-08-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Anoniem: 95166 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:55:
[...]

Hoe heet dat meubel? Ik kan het niet op de ikea site vinden. Ik zoek zoiets voor in de slaapkamer.
15 seconden werk .... :P http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10133943

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Dat wandpaneel bestaat overigens uit drie delen.
Je kunt het mooist denk ik twee panelen MDF halen, deze goed schuren ontvetten etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Cobb schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:40:
Dat wandpaneel bestaat overigens uit drie delen.
Je kunt het mooist denk ik twee panelen MDF halen, deze goed schuren ontvetten etc..
Je krijgt ze alleen nooit zo mooi glad als zo'n glimmend ikea paneel (wit). Het glos effect van de tv dus.

Twee panelen is inderdaad praktischer, maar wel minder mooi door de lijn in het midden?

Hierna nog de vraag hoe je de kabels achter een mdf plaat krijgt, hoe je deze dan bevestigd tegen de muur en als laatste hopen dat dit 50 kilo gaat houden? 50" plasma..

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belachelijk. Heb gisteren de hele avond op die site zitten kijken. Net weer! En dan is het gewoon de eerste. Toch maar weer eens naar de opticien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Je kan ze ook met opzet niet tegen elkaar schuiven, maar let's say een centimer of 5 tussenruimte. Dat zou ik dan wel horizontaal doen en die ruimte waar je dan doorheen kijkt opvullen met dunne houten plaatjes/plasticjes/melkglas.

Zoiets (zij-aanzicht):
|
| < plaat
|_
_| < latje
|
| < plaat
|

Twee platen tegen elkaar schuiven wordt nooit echt mooi je krijgt dan een naad die echt heel erg opvalt.
Wat ik schets is inprincipe zoals ze systeemplafonds leggen ook en houten systeemwanden in kantoorpanden.

[ Voor 12% gewijzigd door ConZito op 18-08-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Misschien toch maar overwegen om te gaan frezen of een mooi alu kabelgootje..

frezen heeft de voorkeur maar dan moet de muur weer gaan repareren.. te veel gedoe :P

Denk dat ik maar opzoek ga naar een chique kabelgootje ofzo.. zilver of zwart..

Stel dat ik ga frezen.. kom ik met 1 hdmi kabel, 1 component kabel en 1 stroom kabel weg? Mocht ik meer hdmi nodig hebben kan ik toch zo'n hdmi splitter neerzetten met meerdere channels?

[ Voor 47% gewijzigd door Workaholic op 18-08-2009 22:08 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Ik zou persoonlijk nooit kabels infrezen die gemaakt zijn voor bepaalde standaard en die wellicht over 5 jaar weer vervangen zijn door iets beters. Je bent zo gebonden aan wat er in je muur zit, zou ik nooit willen, hoe mooi het ook kan zijn. Speakerkabels is wat anders, dat is gewoon koper met een analoog signaal, als je 7 kanalen uitlegt door je kamer dan ga je dat niet snel aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10
Ja of je maakt iets in de muur waar je later zelf nog draden door kan trekken. Dus geen lullig PVC pijpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
lowfi schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:14:
Ja of je maakt iets in de muur waar je later zelf nog draden door kan trekken. Dus geen lullig PVC pijpje.
12CM PVC, kan je poepen tijdens het TV-kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik denk dat het een mooi alu kabelgootje gaat worden van vogels ofzo.. binnen een half uur klaar.. dan maar wat minder mooi.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Ik wil dat het vrijdag is, dan kan ik mijn nieuwe cadeautjes posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Workaholic schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:30:
Ik denk dat het een mooi alu kabelgootje gaat worden van vogels ofzo.. binnen een half uur klaar.. dan maar wat minder mooi.
Waarom niet langs de plaatselijke bouwmarkt, daar een rechthoekige afzuigkapbuis halen + 2 hoekprofielen.

Past makkelijk in iedere muur, is mooi afgewerkt nadat je eroverheen stucwerk hebt aangebracht en groot genoeg dat er zelfs een scartkabel met connectors er doorheen past.
Naar mijn idee de mest practische en mooiste manier om je kabels weg te werken.

En het beste komt nog. Het is maar voor 15 euro materiaal. ex. stucwerk

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Doppert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:48:
[...]

Waarom niet langs de plaatselijke bouwmarkt, daar een rechthoekige afzuigkapbuis halen + 2 hoekprofielen.

Past makkelijk in iedere muur, is mooi afgewerkt nadat je eroverheen stucwerk hebt aangebracht en groot genoeg dat er zelfs een scartkabel met connectors er doorheen past.

tnx goed plan, zoals ik al eerder aangaf, zoiets ga ik ook doen na mijn verhuizing (pas volgend jaar) maar dit is idd een goed idee.

heb er nu al zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
kipusoep schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:56:
Van het weekend mijn HTPC in elkaar gezet en naar een andere kamer verhuisd, dus het is tijd voor een paar foto's :)
De foto's zijn klikbaar.
[afbeelding]
Ik zie je front speakers niet, heb je die ook zo hoog opgehangen als de rear speakers? Zoja, dan zou ik het meubel wat verplaatsen en de fronts op hoofdhoogte (tijdens het zitten) hangen...

Anoniem: 314947

Doppert schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:48:
[...]

hoi, Ik heb zelf met hetzelfde probleem gezeten ,en heb een 50mm pvc buis met aan de uiteindes een 45graden bocht (ivm kabeldoorvoer)in de muur gefreest. Dit alles netjes laten stucen en waar de doorvoor uit de muur komt heb ik een balken frame gemaakt hierop is weer een plaat 22mm mdf gemonteerd waaraan de tv hangt.
Voordeel is dat overtolige kabellengte in de geslote ruimte achter de mdf plaat kan worden geduwd en dat de tv iets naar voren komt (balk 7cm en 22mmdf) wat een mooi efect geeft.
in die 50mm pvc pijp zitten nu 2 hdmi kabels en 1voeding 3x2,5mm en er passen nog wel 2 hdmi's bij.
wel is het handig om de voeding zelf te maken bv een 3x2,5 neopreem kabel en deze doorvoeren door pvc buis hierna pas afmonteren met contrastekker waar de tv stekker later weer in komt.binnenkort zal ik proberen een paar foto's te uppen.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Anoniem: 314947 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:59:
[...]

hoi, Ik heb zelf met hetzelfde probleem gezeten ,en heb een 50mm pvc buis met aan de uiteindes een 45graden bocht (ivm kabeldoorvoer)in de muur gefreest. Dit alles netjes laten stucen en waar de doorvoor uit de muur komt heb ik een balken frame gemaakt hierop is weer een plaat 22mm mdf gemonteerd waaraan de tv hangt.
Voordeel is dat overtolige kabellengte in de geslote ruimte achter de mdf plaat kan worden geduwd en dat de tv iets naar voren komt (balk 7cm en 22mmdf) wat een mooi efect geeft.
in die 50mm pvc pijp zitten nu 2 hdmi kabels en 1voeding 3x2,5mm en er passen nog wel 2 hdmi's bij.
wel is het handig om de voeding zelf te maken bv een 3x2,5 neopreem kabel en deze doorvoeren door pvc buis hierna pas afmonteren met contrastekker waar de tv stekker later weer in komt.binnenkort zal ik proberen een paar foto's te uppen.
ja wel erg benieuwd naar je pics.. kun je ze dan ook maken met de tv van de muur af :)

HenkS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:31:
[...]

ja wel erg benieuwd naar je pics.. kun je ze dan ook maken met de tv van de muur af :)
ik kan helaas alleen het eindresultaat laten zien.
mischien dat ik van het weekend wel ff fotos maak van de pvc buis die uit de muur komt.

wat je ziet:
onkyo sr606
panasonic blue-ray
panasonic plasma 42 inch full hd
humax 500hd
2x kef iq7se
1x kef iq2c
2x kef iq3
1x kef c4 sub
2x nexus luidspreker standaart tbv iq3
3x audio quist hdmi kabel
1x supra sub kabel
1x monster optische kabel

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img4/t2ltxry.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img4/jj6jl91.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img4/duxcjx2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img4/uazsti1.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 314947 op 22-08-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 14:06

Spoooky

Core temp 37°C

d.v,

waar heb je je meubel vandaan? Ziet er mooi (en redelijk groot) uit. Wat zijn de maten?

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 12-05 12:28

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

mijn setje voor DVD te kijkken en game op te doen ( let niet op vloer hier kan niks aan doen ik woon nog thuis )

wat zie je
Marantz SR8200
Marantz CC3000
Medion 42inc LCD full HD tv
Xbox 360 Elite
PS3
Sennheiser HD650

speakers
4x Elac ELT 10
1x Elac CC201a
1x Rel Q100 12"

voor zit al dik Van Medevoort kabels alleen achter moet nog van dezen kabels komen zit nu nog van die goed koop dun kabeltjes maar geld is even op :'(
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/1039/newsetup001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/8297/newsetup002.jpg

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Laatst online: 10-05 06:20
Motaro schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:12:
mijn setje voor DVD te kijkken en game op te doen ( let niet op vloer hier kan niks aan doen ik woon nog thuis )

...
Je kan er niets aan doen dat de vloer niet gestofzuigd wordt? :P

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
DOOSCH!

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/2iarey1.jpg

Binnenkort meer als het netjes aangesloten en bekabeld is :)

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2a7e8wn.jpg

En ze doen het trouwens perfect :+

De camo-badslippers trouwens ook!

[ Voor 34% gewijzigd door ConZito op 21-08-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08-2024
Om maar even terug te komen op de de PVC buizen, voor de woonkamer heb ik een 12 cm pvc buis via de meterkast naar de onderkant van mijn vloer laten komen waarna daar alle home cinema spullen neergezet worden.

Oftewel zo ziet het er dus achter de televisie op dit moment uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a8ea39a2c06f/4a8ea39a2b8a1-IMG_1476.thumb.jpg

Handige en goede oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Laatst online: 12-05 12:28

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Who Am I? schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:28:
[...]

Je kan er niets aan doen dat de vloer niet gestofzuigd wordt? :P
hehehe word best vaak gedaan maar om dat ik nog hamster op mijn kamer heb en kooi soms beetje schoon moet gemaakt worden is vloer snel weer vies

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-05 12:38
Anoniem: 314947 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:11:
[...]

ik kan helaas alleen het eindresultaat laten zien.
mischien dat ik van het weekend wel ff fotos maak van de pvc buis die uit de muur komt.
Zo die bank zit volgens mij echt relaxed. Ik zou non stop in slaap vallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294526

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/16rz46.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 294526 op 22-08-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spoooky schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 07:46:
d.v,

waar heb je je meubel vandaan? Ziet er mooi (en redelijk groot) uit. Wat zijn de maten?
na tientallen meubelwinkels te hebben bezocht en niks kunne vinden, heb ik dit audio meubel op de site van neckermann gevonden. er was alleen 1 nadeel dat de reciever er niet in paste omdat deze te hoog was maar achteraf vindt ik dat niet erg omdat hij nu vrij staat ivm (koeling) de warmte die dat ding afstraalt.
Nico111 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:49:
[...]

Zo die bank zit volgens mij echt relaxed. Ik zou non stop in slaap vallen :9
de bank zit en ligt echt perfect, ideaal voor lange films de gotfather trilogy op blue-ray in 2 avonden achter elkaar gekeken

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 314947 op 22-08-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Deze sub heb ik zelf ook (met de C3 als rear en C6 als center). Hoe vind jij deze subwoofer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Tijd geleden dat ik een post geplaatst heb. Intussen een hoop gebeurd.

Je ziet:

Samsung LE37B550
Yamaha RX-457 reciever
Yamaha DVD-S657
Xbox 360 elite
Center: Kef C6
Fronts: Magnat Projekt 4.1 (binnenkort vervangen door Kef C7's)
Rears: Kef C3
Subwoofer: Kef C4
Bekabeling: Oehlbach en HQ kabels
iMac (i.c.m. XBMC aangesloten op de LCD televisie)
Nespresso DeLonghi Latissima (heel belangrijk)

Schuinaanzicht van mijn home cinema:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/01.jpg

Hotspot:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/02.jpg

Zicht vanuit de hotspot:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/03.jpg

Afstand tussen hotspot en televisie/luidsprekers:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/04.jpg

iMac (i.c.m. XBMC) aangesloten op de apparatuur:

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/05.jpg

Vaak als ik alleen een film of een serie kijk, zet ik een heerlijke grote en luie stoel dichterbij de televisie, het is net waar ik zin in heb. Zoals jullie zien is de center opgehangen. Verder wil ik dit jaar nog overgaan tot het aanschaffen van Kef C7 fronts.

En dit staat allemaal op een studentenkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-05 07:59

vanDaal

-ismeereentje

NvM schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:42:

[afbeelding]
Leuk gedaan in combinatie met de muur. Ik zou de boel nog wel iets meer aankleden, anders wordt het wel een beetje somber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Hoe heb je die center opgehangen? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een manier om mijn center op te hangen (Mordaunt Short Avant 905i). Die staat nu voor de TV, maar dan valt precies een randje weg.
Ik neem aan dat je geen schroeven hebt gebruikt, dit wil ik namelijk niet.

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:19

FeaR

In GoT we trust

[afbeelding]
Moet zeggen dat ik die muur ook wel tof vind.
Hoe heb je dat gedaan met dat grove effect er in?
Gewoon een beetje "kliederen" met de stuc of...?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
FeaR1986 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

Dat doe je met structuurverf. Kun je gewoon bij de Gamma kopen (weet ik omdat ik daar werk). Is van zichzelf gewoon wit, maar je kunt er met iedere muurverf/latex gewoon een kleur overheen aanbrengen. Of in de bouwmarkt zelf (in het filiaal waar ik werk kan dat iig wel) een structuurverf met een kleur laten mengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NvM schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:17:
[...]

Deze sub heb ik zelf ook (met de C3 als rear en C6 als center). Hoe vind jij deze subwoofer?
ik gebruik de sub alleen voor films en voor muziek (stereo) schakel ik hem uit.
ben er overigens zeer tevreden over, hij gaat lekker diep en blijft strak, heeft ook nog nooit de neiging gehad om te klippen.denk dat je voor dat geld weinig beters kunt kopen.

en wat zijn jou bevindingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Who Am I? schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:31:
[...]
Dat doe je met structuurverf. Kun je gewoon bij de Gamma kopen (weet ik omdat ik daar werk). Is van zichzelf gewoon wit, maar je kunt er met iedere muurverf/latex gewoon een kleur overheen aanbrengen. Of in de bouwmarkt zelf (in het filiaal waar ik werk kan dat iig wel) een structuurverf met een kleur laten mengen.
Structuurverf ken ik wel, heb zelf bij de Formido gewerkt. Maar de structuur op de foto lijkt zo veel grover dan wat ik ooit met structuurverf heb gezien. Maar kan ook komen doordat de kleur op de foto donkerder is dan ik altijd gezien heb. Maar ga het sowieso proberen, al weet ik niet of het een goed idee is in combinatie met een tv met ambi-light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

vanDaal schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:11:
[...]

Leuk gedaan in combinatie met de muur. Ik zou de boel nog wel iets meer aankleden, anders wordt het wel een beetje somber.
Her en der hangen wat ingelijst posters en LP hoezen, maar die vallen net buiten de foto's. Verder houd ik van een strakke en overzichtelijke kamer :)
Anoniem: 314947 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

ik gebruik de sub alleen voor films en voor muziek (stereo) schakel ik hem uit.
ben er overigens zeer tevreden over, hij gaat lekker diep en blijft strak, heeft ook nog nooit de neiging gehad om te klippen.denk dat je voor dat geld weinig beters kunt kopen.

en wat zijn jou bevindingen dan?
Zeer enthousiast over de subwoofer! Wat je zegt, je kunt voor het geld amper iets beters kopen. Het verbaast me elke keer weer hoe diep en subtiel de subwoofer klinkt. Bij mij gaan alle lage tonen naar de subwoofer (fronts ingesteld op small), en ook voor muziek vind ik het een verrijking.
FeaR1986 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

De structuurverf zat er al op toen ik hier kwam wonen. Heb het wel antraciet geschilderd, wat een enorme klus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287157

Tijdje geleden dat ik een post geplaatst heb. Intussen is er het een en het ander veranderd.

Je ziet:
Samsung Le40A552
Onkyo tx-sr506
Onkyo dv-sp406
samsung dcb-270
Ps3 20GB
Xbox 360 20GB
Wii
Joytech controlcenter 245c
Htpc

Speakers:

Center: Kef q6c
Fronts: Mordaunt short 904i
Rears: Kef Cresta 2

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e203/Thedutchbrick/P1010104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e203/Thedutchbrick/P1010105.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e203/Thedutchbrick/P1010101.jpg

Mijn Stereo spul:

Marantz pm 4001
Denon Dcd-920
Squeezebox classic
Dual 1210 Platenspeler

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e203/Thedutchbrick/P1010103.jpg

Ik stuur dit allemaal aan met een Harmony one en in de kamer naast mijn kamer staat een server om films naar mijn Htpc te streamen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 287157 op 22-08-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170013

Nieuwe foto na een kleine update (welliswaar niet direct HT gerelateerd. ;) Ein-de-lijk mijn verduisterende rolgordijnen opgehangen, nieuwe vloerlamp en wat gezellige kussens voor op de bank *;

Excuses voor de donkere foto, fototoestel is naar de mallemoere.... :>
Afbeeldingslocatie: http://94.100.113.159/700700001-700750000/700725001-700725100/700725022_6_9INa.jpeg

Spec's:

Pioneer PDP SX5080D KURO
Marantz SR7002
Marantz CD7300
Fronts: Scandyna Minipod
Rears: Scandyna Micropods
Center: Scandyna Cinepod
Sub: SVS Pci 20-39 incl. Auralex Gramma
Playstation 3
Macbook G4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 20:57
Motaro schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:44:
[...]

hehehe word best vaak gedaan maar om dat ik nog hamster op mijn kamer heb en kooi soms beetje schoon moet gemaakt worden is vloer snel weer vies
offtopic: Ben jij toevallig de Motaro uit Oss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistLock
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:32
Dit is mijn Tv hoekje. Is wel basic maar meer dan voldoende voor mij.
Wat je ziet :
Samsung UE46B7020
Samsung HTS BD7200
Telenet HD digicorder
Monster-Cable HT 800
Tv is opgehangen met de ultra slim wallmount van Samsung
Tv en HTS zij verbonden met pc via wireless dongle WIS09.
PS3 Slim wordt verwacht :)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/sven.dp/HTS/DSC04219%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/sven.dp/HTS/DSC04215%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/sven.dp/HTS/DSC04213%20(Small).JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/sven.dp/HTS/DSC04213%20(Small).JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:55
Nice, hoe ging dat ophangen met die wallmount, hangt die ver van de muur, en zit die voor jou gevoel goed vast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistLock
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:32
Wallmount ophangen was heel simpel, elke steun is slechts bevestigd met 1 schroef en hangt wel stevig vast. Tv hangt ong. 10 - 15 mm van de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?

Afbeeldingslocatie: http://www.voordemens.nl/Tweakers.net/01.jpg
Had het vanmiddag al gevraagd, maar volgens mij had je er per ongeluk overheen gelezen :)
Hoe heb je die center opgehangen? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar een manier om mijn center op te hangen (Mordaunt Short Avant 905i). Die staat nu voor de TV, maar dan valt precies een randje weg.
Ik neem aan dat je geen schroeven hebt gebruikt, dit wil ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Who Am I? schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:51:
[...]

Had het vanmiddag al gevraagd, maar volgens mij had je er per ongeluk overheen gelezen :)

[...]
De Kef C serie heeft een wallmount systeem waardoor je de center kunt ophangen d.m.v. schroeven. Dus helaas wel met behulp van schroeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homecinema4all
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 22:57
Aangezien nu zo beetje mijn set compleet is, wil ik ook even wat specs en foto’s laten zien.

Foto1:
Marantz SR5003 homecinema versterker
Silverstone CW02 – HTPC ( Q6600, 4 Gb ram, 320 + 750 + 750 HD’s, ATI HD4650, LG bluray )
Panasonic DMP-BD35

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/htpcampbluray.jpg

Foto 2:
Jamo S606
Jamo sub

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/jamosubleft.jpg

Foto 3:
Jamo S606

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/jamoright.jpg

Foto 4:
Panasonic TH42PX60 ( staat te koop op tweakers :) )
Jamo S60-CEN centerspeaker
Philips DCR2020 - digitale TV ontvanger

Afbeeldingslocatie: http://i641.photobucket.com/albums/uu137/xplosive_c4/plasmacenterdecoder.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door homecinema4all op 29-08-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 22:04
Cool, zo met die Silverstone en de Marantz :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Inderdaad....dat gaat erg goed samen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Erg mooi, dat hebben ze vast afgekeken;)

Jammer dat je 2 houten kastjes naast elkaar hebt staan. zou mooie zijn als dit 1 meubel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Abbadon schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:08:
Cool, zo met die Silverstone en de Marantz :P
Inderdaad!
Dacht eerst dat het een dikke Marantz eindversterker was, net zoiets als de A1HD van Denon. Maar later zag ik pas dat het een HTPC-behuizing was. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294526

Omdat de vorige foto's een beetje slecht waren hier een aantal nieuwe:

Samsung LE37M86B
Jamo S 606 HCS 3 speaker set (net opgehaald)
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/33zdw89.jpg

onkyo TX-SR 507
Playstation 3
Xbox 360
UPC hd media box
binnenkort een blu ray speler van sony erbij
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/16aecmx.jpg

en de poes word een beetje moe van al dat geluid :)
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/21lnbk5.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 294526 op 24-08-2009 00:02 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.