Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 52.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Kom thuis, server down... wat nu?

A. Pot Tennis
B. Fanatiek overwerken
C. TV all the way
D. Hangmat buiten plus Koude pint!!!!

Hmmmmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Eten koken? :P Anders C, omdat ik geen bier drink. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
F. Pint + bloemetjes watergeven + pizza bestellen + patch aanzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

of als we allemaal eerlijk zijn 25 x proberen in te loggen per minuut en op iedere server die online komt een lvl 1 char maken en spammen dat je server het nog niet doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

vassago schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:26:
[...]

LOL, de damage meters toppen als _hybrid_ en dan klagen dat je generfed wordt. _/-\o_
ik wou ook gewoon een tijd lang OP zijn :( mag ook wel als je ziet waar cat dps vandaan moet komen. Prot warriors deden meer dmg...

anyway

ik zit nog lekker op m'n werk en als ik thuis kom kan ik direct inloggen!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben als retri pally van 2k naar 1.7 dps gegaan. Andere pally van 4.5k naar 3.6k.. Gaat lekker.
Ik dacht dat voornamelijk pvp generfed zou worden, maar pve schijnbaar dus ook helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn,

unable to connect constant. Tracert komt ergens tot prs-tc-i1-link-telia.net [80.91.250.30] en dan houd het feest op.

Maar weer verder aan studie bezigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:50:
Fijn,

unable to connect constant. Tracert komt ergens tot prs-tc-i1-link-telia.net [80.91.250.30] en dan houd het feest op.

Update 17:40: Realms still down and not expected online for at least another hour.

Je zou toch verwachten dat ze een keer leren van die patchdays. Kunnen ze niet beter gewoon de realms de hele dag dicht plannen zodat niemand valse verwachtingen krijgt ...

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 05-08-2009 17:54 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:50:
Fijn,

Toevallig een merged b.net account? Vele mensen, waaronder ik, hebben er last van. Wow-Europe forums zijn nog steeds down, dus ook niks geen feedback over het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:54:
[...]

Toevallig een merged b.net account? Vele mensen, waaronder ik, hebben er last van. Wow-Europe forums zijn nog steeds down, dus ook niks geen feedback over het probleem.
Yup!

Overigens zouden mijn realms, Bronzebeard en Ragnaros gewoon moeten werken.

Wel dikke prusts actie van blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

net geprobeerd,en geen probleem om in te loggen op emerald :) nu ff eten koken :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

En weer een nieuwe pet erbij :) Curious Oracle Hatchling. Erg cute.
Lightbringer werkt ook gewoon hoor :) Net al eventjes een nieuwe quest chain in Dalaran gedaan.

[ Voor 41% gewijzigd door SandsOfArrakis op 05-08-2009 18:02 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het zelfde probleem met niet kunnen conecte.
Stom genoeg gister avond 3uur voordat de boel offline ging heb ik mijn account gemerged en kan dus nu niet meer inloggen...

Heb ik weer *zucht*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
jahoor ik wist het gewoon. Thunderhorn is down zoals ALTIJD. Altijd problemen in dat serverpark in frankfurt. Ook veel andere duitse realms zijn down. Rare Duitsers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:54:
[...]

Update 17:40: Realms still down and not expected online for at least another hour.

Je zou toch verwachten dat ze een keer leren van die patchdays. Kunnen ze niet beter gewoon de realms de hele dag dicht plannen zodat niemand valse verwachtingen krijgt ...
Je zou toch verwachten dat de spelers leren van patchdays, kunnen ze niet beter gewoon 1 a 2 dagen wachten, zodat niet alle spelers klokslag 15:00 de logonservers staan te hammeren

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16:48

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:13:
[...]

Je zou toch verwachten dat de spelers leren van patchdays, kunnen ze niet beter gewoon 1 a 2 dagen wachten, zodat niet alle spelers klokslag 15:00 de logonservers staan te hammeren
Inderdaad ja, voor de gein om 15.30 gekeken. Nog maar een paar servers online met ieder ruim 9000 man in de wachtkamer :D Half uur later kon ik zonder problemen inloggen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:13:
[...]

Dat doe ik ook niet, kom pas net thuis.

Besides, mn vriendin kan WEL inloggen en ik op mijn account op haar pc ook. Mijn eigen pc lijkt een beetje van slag ofzo :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit me zo te bedenken, waarom zoveel posts over downtime en patches, wist ik veel dat 3.2 vandaag live is gegaan :X Mischien heb ik nog ergens op 1 van m'n RAF accountjes nog wat playtime over, zal eens kijken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

" Work continues. Realms are not expected back until after 20:00. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:05:
" Work continues. Realms are not expected back until after 20:00. "
Het gaat overigens over de volgende realms:
  • Earthen Ring
  • Ravencrest
  • Runetotem
  • Shadowsong
  • Shattered Hand
  • Silvermoon
  • Skullcrusher
  • Spinebreaker
  • Stormrage
  • Stormreaver
  • Stormscale
  • Terenas
  • Thunderhorn
  • Turalyon

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Sta net 10 minuten te kachelen bij die JC vendor in Dalaran op Turalyon, hij reageert niet door de lag dan kan ik eindelijk patterns kopen en meteen disconnected. De cavias op het rad moeten voer hebben geloof ik.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 16:54
Beetje lag op silvermoon, maar het werkt.
Alleen door de nieuwe patch heb ik ineens last van knipperende schaduwen (N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
mennuz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:20:
Beetje lag op silvermoon, maar het werkt.
Alleen door de nieuwe patch heb ik ineens last van knipperende schaduwen (N)
Je hebt de schaduw setting op zijn hoogste staan? Een standje lager zetten doet het oplossen.

Pfff.. Ik heb een addon dilemma.

Of mijn huidige UI compilation updaten of een nieuwe bouwen. Aan de ene kant heb ik wel zin de laatste, maar aan de andere kant. Ik heb geen zin om te zoeken naar geschikte addons. :/
En hier ik dus al verschillende patches lang last van. Iedere keer weer.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 22:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Shadow flikkert ook hier als een gek. Heb maar gewoon shadow helemaal op low gezet, geen gekkigheid meer. De shadow engine is geen haar beter geworden tov 3.1... de fps is rond 19-30 fps terwijl ik HD4870 heb.
Helemaal op low komt ie weer terug naar 60+ fps.
Mogelijk hebben vooral Ati owners last van. Voorheen met 8800GT geen serieuze fps drops meegemaakt en loopt al beter.

Ik heb al zonder problemen op Bloodhoof kunnen spelen sinds eind middag en dus eindelijk l80 geworden voor het eerst in mijn leven... duurt zo lang.

Ik moet inderdaad veel addons bijwerken, maar nog lang niet alle addons zijn in orde. Een Profession addon zorgt zelfs voor complete freeze spel. Morgen maar even disablen. MonkeyQuest en QuestGuru gaan ook ervoor kapot, maar gelukkig updates gevonden. pMinimap ook, maar een korte fix in code laat ie weer terugkomen.
Alleen EquipCompare zorgt voor de foutmeldingen (allemaal met gametooltip onderdeel).

Er zullen snel meer updates komen in loop van tijd. Geduld.

Positief is dat je normale gryphon mount 250% speed is geworden. Sneller dan betere mount. Het is ook makkelijker om aan gryphon te komen met veel lagere kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door MrDummy op 05-08-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, na een beetje oefenen, nieuwe rotatie en mijn talents te hebben gereset. Kom ik nu uit op 2.6k dps, in plaats van de 1.7 van vanmiddag. Vergeleken met vorige patch toch een boost van 600 dps.

(Moet wel bij vermelden dat ik er een nieuwe epic pants bij heb die niet super veel beter is dan mijn vorige)

http://eu.wowarmory.com/c...ght%27s+Hammer&n=Thrandul

Alleen her en der nog even betere enchants plaatsen, maar dat komt wel. Eerst maar even badges scoren en nieuwe epics halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hmm me Pala dps is niet zo ver omlaag gegaan.. zat zo rond de 2.4k in de 10man naxx. Voorheen 2.8k ofzo.
Alleen me addons werken niet allemaal, maar dat was wel verwacht.

En normale flying is 150%..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
Vandaag de nieuwe 5-man and 10 man gedaan.
Althans.. 5-man gedaan zowel Normal als HC en 10 man vol op gewiped.

Erg leuke opzet, weer eens wat anders dan normaal.
Alleen die 10 man.. DAMN. We zijn met het guild net met Ulduar bezig. Freya is ons nog niet gelukt.
Maar dit is wel ff een stapje hoger.

Kwa retri pala dps vind ik het zeker wel nice wat er is gedaan.
Mis wel mn SoM maar de combinatie van SoR en SoV (ligt aan of de andere kant het lang genoeg overleeft) is best goed te doen.
Vandaag in een PuG VH HC zat ik bij Erekem en z'n 2 adds op 4.2K Dps :) erg nice

http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Aszune&n=Valvar

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Betreft die epic gems, ik snap niet waarom de pure kleuren rood, geel en blauw 20 emblem of heroism kosten en de gemengde kleuren paars, groen en oranje maar 10 emblem of heroism.
Dit is vooral vreemd omdat als je de epic gems met honor wilt kopen, ze wel allemaal even duur zijn, namelijk 10K honor per epic gem.

Het verbaasde me wel dat Koralon the Flamewatcher, de nieuwe boss van VOA er nog niet was, die komt wellicht met season 7, maar dan is het wel raar dat de nieuwe Wintergrasp items, Titan-Forged Leggings / Bracers bijvoorbeeld, er wel al zijn.

Maar goed vvoralsnog komt de patch beter op me over dan ik had verwacht, de warrior boosts zijn sterk en ik vind het echt fantastich dat de overpowerde classes Death Knight en (retri) Paladin eindelijk eens een flink pak op hun donder hebben gekregen.
Er zijn Death Knights die gewoon 2,5K HP hebben verloren en retri Paladins zien hun damage omlaag gaan met 600-700 DPS.
Genieten gewoon! :D

De eerste boss van die nieuwe instance is free kill trouwens, op 25 man tenminste, dat valt me wel weer iets tegen dan, ik had hem moeilijker verwacht. Nou ja, met een FPS van tussen de 1.8 en 5.8 is het nog wel een uitdaging om in leven te blijven. Ik snap niet waarom Blizzard die instances zo maakt, ze zouden toch geleerd moeten hebben van DaLAGran, echter, het kan ook zijn omdat de halve realm op dat moment ook in die instance was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
XT bugged :P adds bleven nonstop komen.
Na raidcall nog maar even snel mijn DK respecced, DPS spec frost dual wield, maar toen kwam ik erachter dat ik mijn 1-handers een tijd terug al gevendored had :X

toen even een HC-HV getanked. zonder defcap en met een gedropte hp pool paar keer doodgegaan, maar wel gehaald, 1x uit los gelopen achter een randje van mij, 1x de healer die de mage aan het healen was ipv mij.

Bloodtanking voelt nu anders, vanmiddag maar respeccen naar frost tank, dus dan 2x frost spec :P

Had dinsdag avond nog wat glyphs op ah gezet, en gisteren dus ook dik 1k binnen gehaald, jammer dat ik niet genoeg tijd had om meer glyphs op ah te zetten :<

Door alle lag alleen nog niet de nieuwe instance kunnen bekijken, maar wel; al van guildies gehoord dat hij eigenlijk te makkelijk is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Woop 10 man Beasts of Northrend down, ik moet zeggen dat ze toch erg easy zijn op normal mode. We hadden er welgeteld een uur voor nodig.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo gisteren weer druk bezig geweest op mijn priest, ben nu zo een 30% verwijderd van lvl 67.. dus nog 1.3 lvl en dan kan ik eindelijk naar outlands om mijn gear nog is te verbeteren :)

Gisteren nog even Slavepens gedaan zonder al te veel moeite.. ook al deed iedereen zijn best om constant off-target te pakken van tank waardoor ze extra damage pakten.. zelfs nog een shaman met 4k hp die dat constant deed wat dus resulteerde dat hij een paar keer dood gaan omdat die mobs hem voor 700 hitten :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
SpoTs schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:21:
Zo gisteren weer druk bezig geweest op mijn priest, ben nu zo een 30% verwijderd van lvl 67.. dus nog 1.3 lvl en dan kan ik eindelijk naar outlands om mijn gear nog is te verbeteren :)

Gisteren nog even Slavepens gedaan zonder al te veel moeite.. ook al deed iedereen zijn best om constant off-target te pakken van tank waardoor ze extra damage pakten.. zelfs nog een shaman met 4k hp die dat constant deed wat dus resulteerde dat hij een paar keer dood gaan omdat die mobs hem voor 700 hitten :P
Gister van 62 naar 65 in zon 4 uurtjes spelen, speel 2.5 week nu vanaf level 1 zonder RAF of heirloom items, minder dan 4.5 dagen /played. Flying mount van 150% maakt het echt erg simpel en snel. Dingde precies 65 met de laatste quest turnin in Zangramash. Vanavond in Nagrand verder, hopelijk daar 68 dingen en HI2U Northrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:46:
[...]

Gister van 62 naar 65 in zon 4 uurtjes spelen, speel 2.5 week nu vanaf level 1 zonder RAF of heirloom items, minder dan 4.5 dagen /played. Flying mount van 150% maakt het echt erg simpel en snel. Dingde precies 65 met de laatste quest turnin in Zangramash. Vanavond in Nagrand verder, hopelijk daar 68 dingen en HI2U Northrend.
Welke class speel je? :P tevens is 62 naar 65 in 4 uur wel ERG snel :p dat betekend dat je op 300k per uur zat. was je rested? heb mijn priest ook gelvld met RAF, maar dat werkt maar tot lvl 60 :(

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gistere maar begonnen met farmen van emblems :)

10 man naxx clear
Os 10 man clear
EoE 10 man clear
Voa 10 man & 25 man clear
en nax 25 3 wings done

Al met al een leuke avond hoop emblems en gold, ook gelijk ff die nieuwe blauwe mount gekocht van de Elven in Darnassus, nu nog 10mounts te gaan :)
Blijven toch leuke fights zoals Gluth lekker 7k knallen, en moet zeggen die change van de living bomb zorgt er voor je veel meer procced dan eerst echt dik in orde :)

Al met al best tevreden, nog niet de nieuwe instance in geweest maar dat komt wel vant weekend vanavond naxx afmaken en dan ulduar in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gisteren de nieuwe instance gedaan. De 25 man baas was even wennen op de eerste poging en tweede poging ging ie al plat. Het verdelen van de loot duurde bijna langer dan de baas zelf. Daarna naar Ulduar gegaan. Bleek XT redelijk bugged met een stroom aan adds.Veel meer adds dan voor de patch. Uiteindelijk wel XT plat en de achievement voor het opblazen van adds met bom bots gehaald zonder het echt te proberen.
Na Ulduar nog even de nieuwe baas maar dan 10 man gedaan. Eerste poging vergaten de healers de tank met de damage debuff te healen tussen p1 en p2. Tweede poging baas plat. Deze normal modes gaan heel snel emblem farm mobs worden heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tr!gger schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:35:
Sta net 10 minuten te kachelen bij die JC vendor in Dalaran op Turalyon, hij reageert niet door de lag dan kan ik eindelijk patterns kopen en meteen disconnected. De cavias op het rad moeten voer hebben geloof ik.
Mja, wilde die quest voor JC tokens accepteren toen ik bij hem stond. Kon op accept klikken wat ik wilde, maar er gebeurde niks. :P
MysticSnake schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 05:53:
Er zijn Death Knights die gewoon 2,5K HP hebben verloren
2.2k hier, en bijna 1k armor. Tanken ging zonder problemen tho, en de eerste drop is alweer binnen. :P

Gisteren wat later online door verjaardag. Eerst specs weer in orde gemaakt. Blood tank spec is hetzelfde gebleven, en DPS is nu frost DW. Even getest op de target dummy en moet zeggen dat die spec toch verdomd lekker is. :P Met een bagger OH kwam ik toch rond de 3k uit. Tijdje met een warrior vriend staan ouwehoeren en uiteindelijk maar gekeken voor een pugje naar de nieuwe instance.

Warrior joinde de pug ook. Pala relogde nog even, vijf minuten later weer online. Toen DC'de de warrior, gelijk gezeik van de healer en pala voor replacement, binnen 15 sec ofzo. Warrior was er binnen een minuut weer, DC'de na een minuut of twee weer en weer gezeik van die twee. (ze hadden mij leader gemaakt) Gelijk erna commentaar van de pala dat 'ie niet veel tijd had, en de healer stond op het punt met een andere groep mee te gaan. Was het toen al zat, dus groep geleaved. Tien minuten later hadden we een guildgroep + die warrior en hebben we de instance drie keer gecleared, met twee The Black Heart drops. Eerste voor mij natuurlijk. :P

Heroic niet gedaan, veel guildies waren al saved. Vanavond raid in Ulduar waarschijnlijk (kijken dan even of we misschien de nieuwe instance gaan proberen) en daarvoor of daarna weer wat instance farming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Goedemorgen :)

Gister maar even ingelogd om te kijken hoe de nieuwe shaman totembars nu geworden zijn en meteen VH hc gehealed. Moet zeggen die grotere sprongen zijn echt lekker. Tevens is met 1 druk op de knop 4 totems ploffen ook een verademing.

Toen even een poging gedaan in de nieuwe bg. Dat was meteen weer een reset naar blizz reality. Ondank dat er volgens mijn lijst maar 6 bg's gaande waren in onze battle group, lag, lag, lag.
Jammer dus.

Naja dan maar ff de argent tournament daily's doen voor wat poen en loggen dacht ik.
Helaas dus geen kombo meer van scourge en citadel quest. De nieuwe heb ik nog niet geprobeerd, maar gezien een ervan het verzamelen van eieren is zie ik het somber in.

Tot nog toe dus niet veel plezier met de patch gehad :)... Naja vandaag eens wat meer verdiepen in de nieuwe instances...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik snap trouwens niet dat Retri-dins zeuren over dat ze dps zijn verloren. het is 1 van de meest op'de classes naast dk. Ik vind deze nerf dus ook zeker terecht. Van mijn part mag er nog wel een keer met de nerf-bat overheen. ( en ja ik heb zelf ook een lvl 80 paladin )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Gisteren lekker die nieuwe instances gedraaid. Eest op HC (whipe-along) dus terug naar normal gegaan om de boel even te bekijken. Toen deze gecleared was, op naar de HC variant en ook daar de boel gecleared. Absoluut geen loot mogen ontvangen maar het was wel leuk om met een groupje van vijf eens lekker te whipen en uit te vinden over hoe en wat. Zeer grote waardering voor de tank en healer aangezien de DPS (met mijn erin natuurlijk) onder de maat lag eigenlijk voor de HC.

In het weekend nog maar een paar keer :+

PS. Ook me eerste raid ervaring in Ulduar 10 gehad (althans alleen Flame). De wrist mogen looten en toen dus de nieuwe instance in met de complete server. Vanavond gaat Ulduar verder maar kan ik er helaas niet bij zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
SpoTs schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:14:
Ik snap trouwens niet dat Retri-dins zeuren over dat ze dps zijn verloren. het is 1 van de meest op'de classes naast dk. Ik vind deze nerf dus ook zeker terecht. Van mijn part mag er nog wel een keer met de nerf-bat overheen. ( en ja ik heb zelf ook een lvl 80 paladin )
Dus jij vond dat je PvE dps te hoog was als Ret? .... mmm

Wat wel zo was (en nog steeds zo is) is dat Ret pure faceroll was. Guildie heeft (pre-patch) een hele raid met een /castrandom macro gedpsed, hij verloor verdorie maar 200 dps en zat nog steeds vlot over 4k...

Ze moeten écht iets doen aan het hele combat systeem van ret, FCFS blows.

Ach ja, ik geen last meer van, vond Ret zo saai dat ik als offspec voor holy ben gegaan, main blijft prot for life ofc.

Gisteren normal en HC five man. Meteen The Black Heart mogen looten. :)

Wie denkt er ook dat hij die blablabla volgende week al weer beu zal zijn (tis verdorie nog erger dan Arthars in CoS). Er werd bij ons op vent gewoon gecheered toen die announcer werd gedeathgripped door The Black Knight.

[ Voor 14% gewijzigd door DexterBelgium op 06-08-2009 09:45 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
SpoTs schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 08:48:
[...]

Welke class speel je? :P tevens is 62 naar 65 in 4 uur wel ERG snel :p dat betekend dat je op 300k per uur zat. was je rested? heb mijn priest ook gelvld met RAF, maar dat werkt maar tot lvl 60 :(
Warrior (voor diegene die zich nu iets afvragen, ja dat klopt wat je denkt). Ja het ging echt retesnel, maar ja, 150% flying mount. Vloog Zangramash in rond half 7, accepte alle quests in eerste 2 questhubs, weet exact hoe te vliegen en welke quests in welke volgorde, opstijgen, vlieg, questmob, dismount en chargen vanuit de lucht, om half 11 was ik terug in oggrimmar. Too easy nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Maak dan aub wel het onderscheid PvP/PvE, in PvE waren we wat mij betreft helemaal niet zo overpowered. Ik kon met best goede gear redelijk meekomen maar werd weggeblazen door onze warlock en boomkin.

Nu heb ik helaas geen report van de Uld 10 raid gisteren maar in dat collesium 10 mans geval deed ik iets van 2500 DPS, en dat valt mij vies tegen. Ulduar zelf leek iets hoger uit te komen, ergens tussen de 2500 en de 2900. Wel moet ik nog respeccen en de nieuwe expertise glyph aanschaffen.

Misschien moet ik maar shadowpriest worden, die zie ik regelmatig goede DPS doen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 20:42
Ik snap trouwens niet dat Retri-dins zeuren over dat ze dps zijn verloren. het is 1 van de meest op'de classes naast dk. Ik vind deze nerf dus ook zeker terecht.
LOL, generfed. We zijn juist geboost :+
En terecht ook, PVE dps was veel te laag.

Check bv. http://wowwebstats.com/h1sujxxsp6zti?s=584355-721403 hier stonden wij voor de patch echt niet.

Wel even respeccen naar Seals of the Pure en de SoV glyph halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, gister ff ingelogged, alleen even m'n nieuwe cat/bearform bekeken. Awesome!

Alleen: ik ben echt een beetje klaar met WoW vrees ik. Moet ook m'n raidcomm maar eens inlichten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gister ook nog die nieuwe 5 man in gegaan(hc ) . volle melee groep. wat een piss instance lol. stelt dus echt niets meer voor. Rest van alle heroics is ook een lachertje.

enige positieve is dat de laadtijden veel sneller zijn en ook meer fps.

Verder hoor ik me mede pala healers ook al zeggen flash of light + sacred shield is OP lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch dagboek,

Gisteren toen ik thuis kwam, heb ik de installatie aangezet en daarna zag ik dat mijn server (Skullcrusher) tot zeker 8uur nog offline was. Maar ik had nog genoeg te doen, dus ben later op de avond rond 9uur pas weer ingelogd en toen waren er geen problemen meer.
Eerst heb ik m'n level 72 Druid voorzien van Northrend Flying, dus die is een 150% speed vogeltje nu. Vanochtend (de kleine was vroeg wakker, dus ik ook) even een beetje gequest en het is nu wel heel simpel questen moet ik zeggen.

Daarna heb ik 2 runs in de nieuwe Heroic 5man instance gedaan met m'n Mage en andere guildies op hun beste chars. Eén keer zijn we gewhiped, niemand wist tactics, en na het mount stukje waren de elite riders ineens weer levend en die werden natuurlijk niet direct opgepikt.
Hierna hoefden we gelukkig niet meer dat mount stuk te doen (damn, wat duurt dat lang :P) en ging de rest redelijk soepel. We kregen Shadow of Onyxia en de healer had het best zwaar, maar toch ging alles neer. Ook de laatste baas, en wat een mooie loot dropt daar :)
Daarna een run op m'n Hunter gedaan met dezelfde mensen op hun alts, en hier ook 'maar' 1 wipe. Vrij intens qua healing begreep ik, maar volgens mij is het vrij simpel zodra je deze heroic doorhebt. Natuurlijk zullen verse 80's het wel moeilijk hebben. In deze run mocht ik 2 items looten, neck en shoulders :) zie Armory. Hmm items staan er nog niet eens :P

Mooie nieuwe catskin, ben wit, op m'n Druid.

M'n Dk nog even gespecced. Blood tank vond ik toch maar niks (HS spam is saai), en aangezien ik al Frost DPS ben, is ie nu weer Unholy tank. Door de Frost Presence nerf heeft ie nu nog maar 26k hp unbuffed :'( hij had 28k, en dat met compleet Naxx10 gear, tijd om een Stam trinket te scoren :P

Komend weekend is er een guildmeeting / LAN in Nederland, maar ik kan er niet bij zijn. Zo'n 35 mensen komen, dus die zullen we alles raiden, wat betekent dat er voor mij geen plaats zal zijn. Maakt niet zoveel uit, zal het toch wel druk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gisteren nog stuk 3 de nieuwe instance gedaan, is wel geinig.
Denk als die instance met naxx 25 gear wil gaan doen dat best lastig kan gaan worden.

Ook hebben de nieuwe boss gekilled op normal 10 man, vrij makkelijk op paar tries en een DC.
Moet wel zeggen dat ze de DK behoorlijk generfed hebben (ik speel er niet eens 1).
In de 10 man hadden we gisteren even veel HP, en ik heb zelfs de Greatness trinket ge-equipe en was niet geflasked :S. voor de patch was de DK op 500 hp na in 25 man aan de 50k hp :S
Moest giga wennen aan feit dat Exo nu cast is geworden. (paar keer tijdens boss fights of pull proberen te exo-pull en :(
Maar met BoS en AD aanpassing ben zeer blij. AD heeft wel paar keer me leven gered gisteren.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:06:
Ah, na een beetje oefenen, nieuwe rotatie en mijn talents te hebben gereset. Kom ik nu uit op 2.6k dps, in plaats van de 1.7 van vanmiddag. Vergeleken met vorige patch toch een boost van 600 dps.

(Moet wel bij vermelden dat ik er een nieuwe epic pants bij heb die niet super veel beter is dan mijn vorige)

http://eu.wowarmory.com/c...ght%27s+Hammer&n=Thrandul

Alleen her en der nog even betere enchants plaatsen, maar dat komt wel. Eerst maar even badges scoren en nieuwe epics halen.
Wat heb jij dan veranderd aan je rotatie?
Ik zag trouwens dat CS ook een stuk minder damage doet wat gecountered word door kortere cooldown. Maar het lijkt of hij ook veel meer geblocked word.

tegenover een nerfje staat meestal ook wel een bufje maar ik kan ze niet echt ontdekken bij pally's

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de paladins Q&A leest op de site van WoW zie je dat Ghostcrawler aangeeft dat de PvE damage van pallies een boost nodig had maar dat ze bezig zijn met de PvP kant omdat ze daar nog veel te veel burstdamage doen en de tegenstanders veel te weinig kans hebben (wat ook wel klopt). Je hebt een paar man nodig om een pally neer te krijgen, ook al vanwege dat stomme schild wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvermoon was erg laggy gisteren ja. Stomme is dat de instance servers gewoon goed waren. Gelijk trial of the crusader gedaan en daarna ulduar ingedoken. Beetje irritant dat loot in de nieuwe raidinstance niet lootable was en dat emblems ook niet toegekend werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje wat is de afkorting OP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
dat klinkt ernaar dat in een volgende update dan weer een boost komt in PVE.

Raar dat ze exo weer spellable maken in PVP als ze PVP willen nerfen....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Openings Post,
Over Powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:37:
Ben als retri pally van 2k naar 1.7 dps gegaan. Andere pally van 4.5k naar 3.6k.. Gaat lekker.
Ik dacht dat voornamelijk pvp generfed zou worden, maar pve schijnbaar dus ook helaas.
Waarom gebruik je glyph of Divince storm ipv. de Seal of Vengeance glyph terwijl je bijna geen expertise hebt?

Beetje raar om te klagen als je spec/gear/glyphs niet eens kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Op Boss fights zie ik wel een boost.. op trash niet maar dat is niet zo belangrijk die paar dps scheelt wat seconden ofzo.. Bleef ergens in de 3.5k hangen op Bossfights en dat deed ik voorheen ook wel ongeveer.

Zelf ben ik er nog niet uit wat ik zal doen. Ik level nu een DK en Hunter om die beide dps te maken, ranged en melee. De DK kan dan eventueel een offtank worden ofzo. Daarom zal ik wat tank gear gaan verzamelen op me Paladin om daar een goeie tank van de maken. En Holy zal wel een spec worden waar ik veel raids mee ga doen.

Gisteren was ik op 4HM ook holy respecced om achterin te gaan staan. Beacon of Light op me partner en gaan met die banaan. :) Mana regen is wel een stuk minder nu dus het is weer terug naar TBC tijden denk ik.

En de epic gems gaan voor gekke bedragen nu, lol. 500 tot wel 2k voor de zelfde cut.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:44:
Als je de paladins Q&A leest op de site van WoW zie je dat Ghostcrawler aangeeft dat de PvE damage van pallies een boost nodig had maar dat ze bezig zijn met de PvP kant omdat ze daar nog veel te veel burstdamage doen en de tegenstanders veel te weinig kans hebben (wat ook wel klopt). Je hebt een paar man nodig om een pally neer te krijgen, ook al vanwege dat stomme schild wat ze hebben.
Als je een beetje arena kan spelen snap je wel hoe je ret pallies makkelijk kan counteren. Serieus, 1 stun elke 40 sec, elke 10 sec een dikke burst en that's it. En als ie bubbled heroic throw of mass dispel. Ik speel samen met een disc priest en het is gewoon pally bursten en z'n bubble dispellen. Voor ie dat doorheeft is de gemiddelde pally wel dood. En andere classes hebben ook wel dingen om rets te counteren. Deze patch geen burst meer en geen ms/interrupts dus geen mogelijkheid meer voor rets om een healer af te maken.
Dat nabs met minder dan 20k hp en <400 resi zeuren dat ret pallies OP zijn in arena ligt meer aan gear dan aan de ret pally z'n burst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Ahh gisteren avond meteen maar de 10m van de tournament ingedoken.. 5 man met T7/T8 mix en 5 met HC/Naxx gear.. Na 3 uur op de impaler vonden we 't genoeg.

Nu kwam het voornamelijk door een tank die moeite had met taunten en 2 healers die liever geBBQ'd werden dan dat ze loot kregen >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:06:
[...]

Als je een beetje arena kan spelen snap je wel hoe je ret pallies makkelijk kan counteren. Serieus, 1 stun elke 40 sec, elke 10 sec een dikke burst en that's it. En als ie bubbled heroic throw of mass dispel. Ik speel samen met een disc priest en het is gewoon pally bursten en z'n bubble dispellen. Voor ie dat doorheeft is de gemiddelde pally wel dood. En andere classes hebben ook wel dingen om rets te counteren. Deze patch geen burst meer en geen ms/interrupts dus geen mogelijkheid meer voor rets om een healer af te maken.
Dat nabs met minder dan 20k hp en <400 resi zeuren dat ret pallies OP zijn in arena ligt meer aan gear dan aan de ret pally z'n burst :)
23k hp in pvp gear en 600 resillience(DK), na de burst van een pally met gelijke gear ben ik op 4k hp.
Is wel erg makkelijk mensen nabs noemen he als ze niet beginnen met gearen :) wat een feit is.. is dat de burst van Ret pally's veeel te hoog is :) en daar mag zeker wel iets aan gedaan worden. Valt het ook niet op dat veel mensen ret spelen in pvp? veel skill heb je er niet voor nodig. HoJ.. 12345 honor.. next target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker ret was niet moeilijk in pvp bg. Hoge burst en goeie surviveability. Maar in arena kom je er niet barstens veel tegen met hoge ratings. Tegen een 2v2 team met een fatsoenlijke healer doe je als ret niet veel tenzij je erg lucky bent met burst crits of met een andere samenspeelt. Echter meer resi is meer crit reduction :)
Ik ben het er wel mee eens dat de burst generfed moest worden in pvp. Het vervelende is dat pve burst daarmee ook volledig weg is. Ik heb een hekel aan arena/pvp omdat alle pve nerfs voortkomen uit pvp balance problemen. Verder door ret burst weg te nemen en er geen utility voor terug te geven ga je ze veel minder zien in arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel geen arena maar bg's. Maar zolang er geen priest in de buurt is voor een dispell magic valt er weinig tegen te beginnen en priests zijnmaar zelden in de buurt wanneer je bv AV speelt. Ik speel tot nu toe met mijn hunter pvp, niet met een andere klasse hoewel ik nu ook met mijn warrior bg's wil gaan doen. Mijn hunter heeft 400+ resi en 20k+ health en maakt weinig kans. Slechts 1 keer gewonnen van een pally maar dat lag vooral aan zijn skills vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag. Ik logde zojuist mijn hunter en en zag dat alle talentpoints vrijgegeven zijn om mij onduidelijke reden. Gisterenavond was dat niet het geval, alleen de talentpoints van mij pets waren vrijgegeven om onduidelijke redenen. Die punten zijn nu niet vrijgegeven maar die van mijn hunter nu dus wel en daar baal ik stevig van omdat ik nu zowel BM als MM weer opnieuw moet gaan doen.
Mijn 9 andere chars hebben (nog) wel gewoon hun builds behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister even ingelogt op mijn hunter, na uur of 3 patchen (ik zat nog op 3.0.8 ofzo? :P) maar ik had alles nog qua skills en tree.

Enkel de bug van pet en talent wissel zit er nog in, blijft jammer als je even niet oplet. (MM/BM).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Heerlijk om weer te vliegen :D
Direct gisteren de heirloom tome gehaald voor m'n mage :)
Discovery xp gaat ook hard :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Vliegen over Dalaran en Wintergrasp... m'n early morning miningruns gaan dubbel zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 17:13
Jaja weer een vraag hoor... Waar kan ik die basic flying mount halen? Ksnap er vrij weinig van noem het tijd tekort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
even een vraagje tussendoor wat is de gemiddelde prijs voor een runed orb op jullie servers ?

Want ik heb niet zien om 12x 1000g uit te geven zoals het eerst was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Laatst online: 05-09 11:38
Dreflar schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:20:
Jaja weer een vraag hoor... Waar kan ik die basic flying mount halen? Ksnap er vrij weinig van noem het tijd tekort :(
In outlands, Hellfire peninsula, linkerrechterzijde van de inn (wel buiten dus)
onder afdakje, waar de gryphons staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:21:
even een vraagje tussendoor wat is de gemiddelde prijs voor een runed orb op jullie servers ?

Want ik heb niet zien om 12x 1000g uit te geven zoals het eerst was ;)
Zal nu wel hard achteruit gaan met emblems of triumph maar bij ons kosten ze nu tussen de 900 en 1100g per stuk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Huhm dan moet ik maar even kijken of ik me alt bank leeg moet plunderen, vind 12x 900g 1000g best een hoop. voor iets wat toch vervangt uit eindelijk maar goed tis wel een upgrade

Sash of ancient power
Spellslinger Slippers

Was ik van plan te gaan laten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dreflar schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:20:
No offense.. maar je krijgt een mail in je mailbox op de char waar je die mount kan halen.. die verteld precies waar je moet zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Mektheb schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:38:
Huhm dan moet ik maar even kijken of ik me alt bank leeg moet plunderen, vind 12x 900g 1000g best een hoop. voor iets wat toch vervangt uit eindelijk maar goed tis wel een upgrade

Sash of ancient power
Spellslinger Slippers

Was ik van plan te gaan laten maken
Zou ik niet meer doen, nu de nieuwe patch uit is. Ik raad aan eerst maar eens kijken wat je allemaal uit the Coliseum kunt plunderen de komende weken. En emblems of Triumph geven misschien ook wel betere rewards dan de crafted epics die je noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:38:
[...]

No offense.. maar je krijgt een mail in je mailbox op de char waar je die mount kan halen.. die verteld precies waar je moet zijn :/
hey dit staat niet in Questhelper ja! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
geert1 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:47:
[...]

Zou ik niet meer doen, nu de nieuwe patch uit is. Ik raad aan eerst maar eens kijken wat je allemaal uit the Coliseum kunt plunderen de komende weken. En emblems of Triumph geven misschien ook wel betere rewards dan de crafted epics die je noemde.
Ja dat is dan wel zo, maar om maar een dom iets te zeggen die items passen wel goed bij tier 8.5 :)
en alleen daarvoor wil ik het wel doen en natuurlijk is het upgrade

En vind het persoonlijk nietzo netjes staan iedereen beste inslot regeld om hardmodes enz te doen en ik maar denk ow patch makkelijk dkp inzetten en gaan

maar ik snap je punt ik ga idd ff zoeke, en dan kijken wat ik doe misschien alleen de boots dan laten maken en de belt kijken wat er is of andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, TOC is stiekem veel te makkelijk. In 4 tries hadden we de eerste encounter neer op 25-man gisteravond, en dat terwijl er gigantisch geprutst werd. In de uiteindelijke kill kregen we ook de achievement voor het tegelijk killen van de twee Jormungars, realm first. Ik mag hopen dat de tweede baas meer uitdagingen biedt...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:25:
Bah, TOC is stiekem veel te makkelijk. In 4 tries hadden we de eerste encounter neer op 25-man gisteravond, en dat terwijl er gigantisch geprutst werd. In de uiteindelijke kill kregen we ook de achievement voor het tegelijk killen van de twee Jormungars, realm first. Ik mag hopen dat de tweede baas meer uitdagingen biedt...
Gok van niet want iedereen moet de gear krijgen om naar de lichking te gaan next big patch ;)

Wss zijn hardmodes nog altijd de challange en verder niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag en gistern ToC 5 man HC gedaan.

Wat een simpele pruts instance. Eerste poging met 4 scrubs en ik in t8.5 healer gear. Alles ge-one-shot, vandaag met een vol T8.5 team er nog maar eens doorheen geslagen.

Free epics all around. Wat bezielde blizzard toen ze besloten bazen in de normal instance epic drops te geven.

Vanavond ToC 25man HC doen. Zal ook wel een koekie zijn. >_<.

Overigens bevallen de shaman healing changes me absoluut niet. De healing wave focus is echt niet fijn. De omslag van het machine gunnen van LHW+riptides naar trage heals voelt sluggish. Chain heal buff is ook niet om over naar huis te schrijven. Zelfs met alle gear omge-gemmed naar haste is het nog steeds niet veel goeds.

Maar eens kijken hoe het zich evolved at MT healer vanavond, misschien nog even snel ulduar 25 in om nieuwe HEP waardes te meten. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:29:
Vanavond ToC 25man HC doen. Zal ook wel een koekie zijn. >_<.
Het zou knap zijn als je dat voor elkaar zou krijgen. De herioc mode is pas beschikbaar nadat je alle bazen in 25 man normal mode hebt verslagen. Op dit moment is één baas geactiveerd. De rest komt in de komende weken. Of bedoel je misschien 25 man normal mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:29:
Vandaag en gistern ToC 5 man HC gedaan.

Wat een simpele pruts instance. Eerste poging met 4 scrubs en ik in t8.5 healer gear. Alles ge-one-shot, vandaag met een vol T8.5 team er nog maar eens doorheen geslagen.

Free epics all around. Wat bezielde blizzard toen ze besloten bazen in de normal instance epic drops te geven.
Sorry hoor.. maar je vind het makkelijk met tier 8.5.. de beste gear die prepatch te krijgen was... :S

Trek is wat heroic gear aan van prepatch en probeer het dan nog eens.. want dat is de gear die de meeste mensen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vergelijkbare 5man instance (qua timing etc.) in TBC dropte ook al epic loot. In heroic alle bosses, in normal mode alleen Kael'Thas. Zoveel is er dus niet veranderd, en is het dus geen verrassing.
Voor groepen met minder dan Ulduar gear kunnen de encounters lastig genoeg zijn.

Als je Ulduar25 gegeared bent, had je toch niet verwacht dat je in een nieuwe 5man tot het uiterste getest werd of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Merken jullie ook weer een toename van heroic runs? Dat was zo'n beetje enige wat mij nog trok van end-content, mischien dat ik op een blauwe maandag hier en daar een heroic mee kan pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Niet blij met de shaman healing changes?
Je consumed geen water shield orbs meer wat veel global cooldowns scheelt, de damage reduction is voor iedereen goed, de armor was alleen voor tanks handig, chain heal jumped verder en de jumps worden minder zwak dan voorheen en ik weet het nog niet zeker maar iedere jump lijkt individueel mana te kunnen regennen met de improved water shield talent. Dat betekend dus straks met tier 9 4 set bonus dat ik op 50% crit kans zit op met chain heal wat dus betekend dat je bijna gratis chain heals kan spammen.]
Ook LHW is nog zodanig snel dat er prima mee te healen valt, de mijne zit met haste totem op 1.2sec, dat was hiervoor met Tidal Waves 0.8 sec, is beneden de global cooldown dus ik had voor de patch een winst van 0.2 seconden, maar de extra crit kans weegt imo niet op tegen die 0.2 sec cast tijd winst.

Ik ben iig erg blij met de resto shaman veranderingen. Zondag maar even testen hoe het in een 25 mans werkt. Vanavond pass ik ff vanwege het weer, lekker bbq'en met vrienden spreekt me meer aan dan raiden atm ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:02:
Merken jullie ook weer een toename van heroic runs? Dat was zo'n beetje enige wat mij nog trok van end-content, mischien dat ik op een blauwe maandag hier en daar een heroic mee kan pikken.
ja das logisch sherlock :P haha

iedereen wil conquest kunnen ze tier halen, pants, belt , neck etc
rune orbs > gear te laten maken

zodat guilds verder komen in ulduar etc dus ja iedereen doet massaal heroic's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:02:
Emblems of Conquest
kan ik eindelijk op mijn dk die fucking sigil halen >_<
Blijf het jammer vinden dat Emblem's of heroism echt waardeloos zijn, heb er nog steeds 400+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Waardeloos? Koop epic gems en verkoop ze?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mektheb schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:03:
ja das logisch sherlock :P haha

iedereen wil conquest kunnen ze tier halen, pants, belt , neck etc
rune orbs > gear te laten maken

zodat guilds verder komen in ulduar etc dus ja iedereen doet massaal heroic's
Het was een vraag, maar niet bevestigend bedoeld :P Gister enkele tegen 1 uur ofzo even 5 minuten rondgelopen (gear check voor die emblems) en toen was het bizar rustig.

Maar dus conquest = heroic/naxx/sarth/etc.
triumph = nieuwe instance (Soc?) en ulduar?

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

ik heb nog niet kunnen checken maar de Triumph vendor verkoopt die t9 tokens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DnB-Terrorists schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:05:
Waardeloos? Koop epic gems en verkoop ze?
hmmz verrek :D zie ik nu pas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
killbillfast schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:11:
ik heb nog niet kunnen checken maar de Triumph vendor verkoopt die t9 tokens?
Volgens mij wel...
Ik vind het wel jammer dat ze nu alweer nieuwe badges hebben geimplementeerd...
Het gaat allemaal wel erg hard.

Volgens mij heeft een tiende van de guilds Ulduar pas op farm, en dan heb ik het niet eens over hard mode.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
Erg leuk om te lezen hoe mensen nog steeds over Retripala's praten :D
Volgens mij is niemand het er nog over eens of we nu gebuffed of generft zijn deze patch :D
Ik zelf ben iig gebuffed zoals ik t zie in mn dmg meter.
Je moet alleen wel weten wanneer je welke Seal gebruikt.
SoR bij targets die minder dan 30 seconden leven en in groups
SoV bij bosses.

Net nog hard gelachen/gehuild.
Pug naar de 5man ToC HC.
Iedereen klagen dat we alleen maar aan t wipen waren op de eerste bosses.
Kijk ik eens in de dmg meter.
DK tank: 1.6K Dps
dps1: 1.1K
dps2: 900
Ik: 3.2K
|:( Goh waarom zouden ze zo langzaam dood gaan (en ik steeds over aggro-en terwijl ik niet eens moeite deed)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat kan je met die Isle of Conquest Mark of Honor doen? Ik kan niet echt iets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Hoe zit dat nou met die instance? Ik snap het niet helemaal geloof ik :+ .

Het is een heroic 5 man? Maar je kan er ook met 10 en 25 man in? Op normal, heroic en hard modes?

Wat voor item levels vallen daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
2 instances: 1 5man en 1raid

5man normal: epics ilvl200 (incl trinkets)
5man heroic: epics ilvl213 (incl wapens)

10man normal raid: eerste baas te doen (geen idee loot, ws ~Uld25)
10man heroic raid: pas over 5 weken open

25man normal raid: eerste baas te doen (geen idee loot)
25man heroic raid: pas over 5 weken open

Dus er zijn geen Hard Modes zoals we ze kenden, maar is het een aparte raid geworden (heroic).

[ Voor 13% gewijzigd door psych op 06-08-2009 15:57 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
5 man normal: ilvl 200
5 man heroic: ilvl 213
10 man normal: ilvl 232
10 man heroic: ilvl 245
25 man normal: ilvl 245
25 man heroic: ilvl 258

5 man en 10/25 man zijn verschillende instances trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 06-08-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de heroic 5man drops ilevel 219, dat gaf de nieuwe Blizzard optie aan ingame gisteren (show ilevel).

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

heroic 5 man drops zijn inderdaad allemaal ilevel 219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:01:
Volgens mij zijn de heroic 5man drops ilevel 219, dat gaf de nieuwe Blizzard optie aan ingame gisteren (show ilevel).
Lijkt mij ook meer voor de hand liggend, anders liggen ze in tune met Naxx 10 en de normale heroics.. dat is ook ilvl 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Volgens mij is dat alleen van de laatste baas.
Klopt idd wel dat er een ilvl 219 tussen zat :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DnB-Terrorists schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:05:
Volgens mij is dat alleen van de laatste baas.
Klopt idd wel dat er een ilvl 219 tussen zat :)
Zou ook nog kunnen. Ik kreeg alleen 2 items van de laatste baas en die waren 219 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Maar de wapens hebben wel dezelfde dps als ilvl 213 wapens (zoals Black Ice), dus dat duidt erop dat het aangeven van lvl219 niet klopt.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Van MMO-Champion
Recent in-game fixes - August 2009
* The weapon damage and armor of items dropped in the 5-man Coliseum Heroic version have been updated to match their item level.
Misschien dat het nu inmiddels in aangepast dan :P

[ Voor 11% gewijzigd door Radiance op 06-08-2009 16:24 ]

Youtube

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.