Patch dagboek,
Gisteren toen ik thuis kwam, heb ik de installatie aangezet en daarna zag ik dat mijn server (Skullcrusher) tot zeker 8uur nog offline was. Maar ik had nog genoeg te doen, dus ben later op de avond rond 9uur pas weer ingelogd en toen waren er geen problemen meer.
Eerst heb ik m'n level 72 Druid voorzien van Northrend Flying, dus die is een 150% speed vogeltje nu. Vanochtend (de kleine was vroeg wakker, dus ik ook) even een beetje gequest en het is nu wel heel simpel questen moet ik zeggen.
Daarna heb ik 2 runs in de nieuwe Heroic 5man instance gedaan met m'n Mage en andere guildies op hun beste chars. Eén keer zijn we gewhiped, niemand wist tactics, en na het mount stukje waren de elite riders ineens weer levend en die werden natuurlijk niet direct opgepikt.
Hierna hoefden we gelukkig niet meer dat mount stuk te doen (damn, wat duurt dat lang

) en ging de rest redelijk soepel. We kregen Shadow of Onyxia en de healer had het best zwaar, maar toch ging alles neer. Ook de laatste baas, en wat een mooie loot dropt daar

Daarna een run op m'n Hunter gedaan met dezelfde mensen op hun alts, en hier ook 'maar' 1 wipe. Vrij intens qua healing begreep ik, maar volgens mij is het vrij simpel zodra je deze heroic doorhebt. Natuurlijk zullen verse 80's het wel moeilijk hebben. In deze run mocht ik 2 items looten, neck en shoulders

zie
Armory. Hmm items staan er nog niet eens
Mooie nieuwe catskin, ben wit, op m'n Druid.
M'n Dk nog even gespecced. Blood tank vond ik toch maar niks (HS spam is saai), en aangezien ik al Frost DPS ben, is ie nu weer Unholy tank. Door de Frost Presence nerf heeft ie nu nog maar 26k hp unbuffed

hij had 28k, en dat met compleet Naxx10 gear, tijd om een Stam trinket te scoren
Komend weekend is er een guildmeeting / LAN in Nederland, maar ik kan er niet bij zijn. Zo'n 35 mensen komen, dus die zullen we alles raiden, wat betekent dat er voor mij geen plaats zal zijn. Maakt niet zoveel uit, zal het toch wel druk hebben