Zojuist weer eens Wintergrasp gedaan, viel mee vandaag, 8 tegen 31
Dus verloren, maar ik snap nu waarom Tenacity helemaal niet werkt. Een aantal aanpassingen zou het veel eerlijker maken:
1. Tenacity buffs moet ook gaan gelden voor vehicle damage, nu heeft een vehicle met 10 tenacity buffs wel veel meer HP maar kan slecht voor 2K een wall damagen....erg triest natuurlijk, iedereen die een klein beetje nadenkt weet al dat alleen hierdoor de hele buff al waardeloos is.
2. Spelers met tenacity buffs zijn flink in de minderheid, dus ze zullen een groter gebied moeten bestrijken met minder mensen....oplossing: movement speed. De Tenacity buff moet ook movement speed gaan buffen, , natuurlijk ook (juist!) voor de vehicles.
3. Tenacity moet een 1 vs 3 situatie eerlijker maken, beetje lastig als je dan nonstop gecc-ed wordt. Oftewel, tenacity reduced the duration van alle vormen van CC bij, laten we zeggen, 5% duration minder per tenacity buff, dat betekent dat je met 20 tenacity buffs immune bent voor CC, niet meer dan eerlijk als je bedenkt dat je dan met 10 keer zo weinig spelers speelt.
4. Towers: minder spelers moeten in dezelfde hoeveelheid tijd het fort binnen, dat kan natuurlijk nooit eerlijk zijn, dus als er daadwerkelijk minder Alliances / Hordes zijn, dan geldt de tower debuff niet. Dus als op het moment dat de towers neergaan, de andere partij meer dan, later we zeggen 8 tenacity buffs heeft, gebeurd er niets. Nu gaan spelers direct roepen dat het niet eerlijk is, omdat je dan voor niets de towers hebt neergehaald, maar met 8 tenacity buffs is de andere partij zóó in de minderheid, dat de situatie sowieso al oneerlijk is eigenlijk.
Een laatste opmerking, het is blijkbaar mogelijk dat een paladin die gebubbled is een RPGG kan gebruiken. Dit is natuurlijk volstrekt belachelijk en buitengewoon overpowered, typisch die dingen waarvan ik me toch sterk afvraag waarom Blizzard daar gewoon niet over nadenkt. Oftewel, gebruik je RPGG, dan valt je bubble weg.