Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 51.986 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
SpoTs schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:21:
Spijtig man, het is ook erg repetief dit spel.. Zijn je mates er ook mee gestopt? Dit is namelijk 1 van de redenen dat ik nog speel namelijk. Gezellig met vrienden gamen.

Hoezo cancel je hem eigenlijk? je kunt toch ook gewoon je subscriptie uitzetten?
Ik bedoel dus dat ik die afboekingen gestop heb. M'n account is nog tot 30 sept actief :) Da's ook de enige manier hoe je kunt cancellen.
Ja maar ik heb tenminste een echt leven!!!1111oneoneleven ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

10 man TOC ge3-shot vrijdag
indien met deftig groepje zijn de north beasts niet al te lastig

maar definitly niet puggable :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:22
Denk dat pug eerder strand op Yogg dan op north beasts
Maar ja er is altijd groot verschil tussen pugs en pugs :P

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Northrend beasts 25 man HD: http://www.youtube.com/watch?v=ywQb2Yg5SCg

Moet zeggen...niet 1 van mijn favorieten als een rogue...die knockback van icehowl is irritant ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Teunis schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:11:
Denk dat pug eerder strand op Yogg dan op north beasts
Maar ja er is altijd groot verschil tussen pugs en pugs :P
ik zou nooit ulduar puggen, tenzij voor enkel flame + 0 te doen op een altje :)

naxx 25 is soms al een ramp... thaddius...
Anoniem: 127642 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:13:
Northrend beasts 25 man HD: http://www.youtube.com/watch?v=ywQb2Yg5SCg

Moet zeggen...niet 1 van mijn favorieten als een rogue...die knockback van icehowl is irritant ;p
maar t blijft grappig als hij een muur in crasht :+

[ Voor 32% gewijzigd door BlaSfem0n op 10-08-2009 15:20 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
Atlas schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:21:
[...]

Wordt best lastig. ZG had ik ook moeite mee op mijn lvl 80 retri paladin. Dus als ik jou was zou ik eerst eens naar 80 lvl-en, wat gear verzamelen en dan eens gaan rondneuzen. Onyxia is een erg leuke om te solo-en :)

Edit: ow je zei ZF, niet ZG. ZF moet wel te doen zijn ja :)
En anders: gewoon proberen en zien waar je strand ;)
Start baron run, Scholo, ZF moet allemaal cker lukken. Baron is misschien nog iets te hoog maar als je rond lvl 68-70 zit kan dat cker.

Baron is aardig gold toch nog en kans op mount ofc :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Anoniem: 312121 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:25:
[...]

Ik weet niet hoor maar ik tank heroics op mijn pally waarbij ik alleen maar light judge en ik ga gewoon niet oom :) Sanctuary + constant divine plea. Als je te vaak je DP eraf laat vallen dan pull je simpelweg gezegd niet snel genoeg. En als je 15 sec per trash pack doet mag je hem elke 4 packs een keertje laten droppen.
Klein voorbeeldje van Utgarde keep.

C
En als je dan nog probs hebt moet je gewoon iemand met replenish inviten :)
je vergeet dat je in block gear in de meeste heroics amper dmg krijgt...en geen mana terug krijgt van spiritual attu. omdat je dus niet gehealed word.. Ik ken ook wel mijn 34K stam gear aantrekken met 20% dodge ipv me block gear met 31k hp en 36% block maar dan loopt ik veel meer dmg op... en das niet tof :+

en ik vind het leuker om de priest alleen te smite te laten casting ipv een renew.

meeste problemen heb k in VH hc :P er is maar een pack dat dmg doet en die doen steeds soort arcane explosion...

[ Voor 9% gewijzigd door HStyles op 10-08-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Nieuwe Noob in de game, Gummetje, nu lvl 18 op Hellscream, Human Warrior. Had eerst de 10 dagen trial nadat Spellborn niet meer speelbaar was ivm complete afwezigheid van andere spelers. Tis hier wel wat drukker zeg maar :)

Erg leuk spel, bevalt me tot nu toe nog goed. Nu opzoek naar een guild die niet van de vaste raid schema's is, ben een extreem vrije tijds speler en ga ook echt niks inplannen om te kunnen raiden. Gewoon meer voor de fun en de help indien nodig dus. Suggesties iemand?

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

RZor schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:45:
Nieuwe Noob in de game, Gummetje, nu lvl 18 op Hellscream, Human Warrior. Had eerst de 10 dagen trial nadat Spellborn niet meer speelbaar was ivm complete afwezigheid van andere spelers. Tis hier wel wat drukker zeg maar :)

Erg leuk spel, bevalt me tot nu toe nog goed. Nu opzoek naar een guild die niet van de vaste raid schema's is, ben een extreem vrije tijds speler en ga ook echt niks inplannen om te kunnen raiden. Gewoon meer voor de fun en de help indien nodig dus. Suggesties iemand?
Welkom :).

Mijn suggestie is ga je geen zorgen maken om raiden nog, levelen is een avontuur op zich :). Join een leuke leveling guild waarmee je bekend kan worden met het spelletje terwijl je de wereld van WoW ontdekt. Het zal je vast bevallen!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Tjah ik heb die vandaag toch echt getanked in full block gear met 2 threat trinkets waarbij ik ruim over de blockrating cap zit dus idd alles wordt wel geblocked. En vh tjah die portals met 1 mob kunnen nog mana probs opleveren maar als je gewoon concecrate uit je rotatie laat op die single target mobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

GoUdViS schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:51:
[...]

Welkom :).

Mijn suggestie is ga je geen zorgen maken om raiden nog, levelen is een avontuur op zich :). Join een leuke leveling guild waarmee je bekend kan worden met het spelletje terwijl je de wereld van WoW ontdekt. Het zal je vast bevallen!
Ken je er op Hellscream?

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

1. /console shadowinstancing 0
Methode werkt, geen geknipper meer.

2. Ik vraag me nog steeds af waarom fps nog laag is. Blijkt dat ik al tijdje zit te spelen op 1920x1080 met 8xAA zit te spelen. Had niet door dat alles nogal smooth eruit ziet :)
8xAA is nogal hoog. 4xAA geeft ook prima beelden, en dat is ook hoog genoeg.
(20-30 fps op 500/300 instelling, 4xAA in plaats van 900/750 met HD4870)

Het gekke is dat als ik Ati Tray Tool op 900/750 zet, de fps niet eens omhoog gaat? Wat is er aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

RZor schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:52:
[...]

Ken je er op Hellscream?
Ik speel zelf op Twisting Nether, maar probeer eens te kijken op het realm forum van Hellscream. Ook wordt er regelmatig voor guilds geadverteerd in het trade channel, die is alleen zichtbaar als je in een hoofdstad staat.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

RZor schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:52:
[...]

Ken je er op Hellscream?
Kijk ook eens hier http://www.wowwiki.com/Server:Hellscream_Europe wellicht zit er een leuke guild tussen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03
Shao Kahn schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:16:
Weet iemand welke instance op lvl 64 retri pala te solo'en is?

Zul Farrak lijkt me bv wel ok maar soms wel heel veel mobs en weinig sellable loot schijnbaar.
Waarom wil je nu al die lagere instances doen? Voor gold moet je het in feite niet doen, want je krijgt meer dan genoeg binnen door gewoon te levellen tot 80. Op 80 zou je dan bijvoorbeeld Straholme kunnen doen voor runecloth, argent dawn reputation tokens en eventueel de baron mount :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 23:46
ErwienO schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

Start baron run, Scholo, ZF moet allemaal cker lukken. Baron is misschien nog iets te hoog maar als je rond lvl 68-70 zit kan dat cker.

of je runt stratholme living side en maak een killing in righteous orbs die nog steeds erg gewild zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Zojuist weer eens Wintergrasp gedaan, viel mee vandaag, 8 tegen 31 |:(
Dus verloren, maar ik snap nu waarom Tenacity helemaal niet werkt. Een aantal aanpassingen zou het veel eerlijker maken:

1. Tenacity buffs moet ook gaan gelden voor vehicle damage, nu heeft een vehicle met 10 tenacity buffs wel veel meer HP maar kan slecht voor 2K een wall damagen....erg triest natuurlijk, iedereen die een klein beetje nadenkt weet al dat alleen hierdoor de hele buff al waardeloos is.
2. Spelers met tenacity buffs zijn flink in de minderheid, dus ze zullen een groter gebied moeten bestrijken met minder mensen....oplossing: movement speed. De Tenacity buff moet ook movement speed gaan buffen, , natuurlijk ook (juist!) voor de vehicles.
3. Tenacity moet een 1 vs 3 situatie eerlijker maken, beetje lastig als je dan nonstop gecc-ed wordt. Oftewel, tenacity reduced the duration van alle vormen van CC bij, laten we zeggen, 5% duration minder per tenacity buff, dat betekent dat je met 20 tenacity buffs immune bent voor CC, niet meer dan eerlijk als je bedenkt dat je dan met 10 keer zo weinig spelers speelt.
4. Towers: minder spelers moeten in dezelfde hoeveelheid tijd het fort binnen, dat kan natuurlijk nooit eerlijk zijn, dus als er daadwerkelijk minder Alliances / Hordes zijn, dan geldt de tower debuff niet. Dus als op het moment dat de towers neergaan, de andere partij meer dan, later we zeggen 8 tenacity buffs heeft, gebeurd er niets. Nu gaan spelers direct roepen dat het niet eerlijk is, omdat je dan voor niets de towers hebt neergehaald, maar met 8 tenacity buffs is de andere partij zóó in de minderheid, dat de situatie sowieso al oneerlijk is eigenlijk.

Een laatste opmerking, het is blijkbaar mogelijk dat een paladin die gebubbled is een RPGG kan gebruiken. Dit is natuurlijk volstrekt belachelijk en buitengewoon overpowered, typisch die dingen waarvan ik me toch sterk afvraag waarom Blizzard daar gewoon niet over nadenkt. Oftewel, gebruik je RPGG, dan valt je bubble weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MysticSnake schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:09:
Zojuist weer eens Wintergrasp gedaan, viel mee vandaag, 8 tegen 31 |:(
Dus verloren, maar ik snap nu waarom Tenacity helemaal niet werkt. Een aantal aanpassingen zou het veel eerlijker maken:

1. Tenacity buffs moet ook gaan gelden voor vehicle damage, nu heeft een vehicle met 10 tenacity buffs wel veel meer HP maar kan slecht voor 2K een wall damagen....erg triest natuurlijk, iedereen die een klein beetje nadenkt weet al dat alleen hierdoor de hele buff al waardeloos is.
2. Spelers met tenacity buffs zijn flink in de minderheid, dus ze zullen een groter gebied moeten bestrijken met minder mensen....oplossing: movement speed. De Tenacity buff moet ook movement speed gaan buffen, , natuurlijk ook (juist!) voor de vehicles.
3. Tenacity moet een 1 vs 3 situatie eerlijker maken, beetje lastig als je dan nonstop gecc-ed wordt. Oftewel, tenacity reduced the duration van alle vormen van CC bij, laten we zeggen, 5% duration minder per tenacity buff, dat betekent dat je met 20 tenacity buffs immune bent voor CC, niet meer dan eerlijk als je bedenkt dat je dan met 10 keer zo weinig spelers speelt.
4. Towers: minder spelers moeten in dezelfde hoeveelheid tijd het fort binnen, dat kan natuurlijk nooit eerlijk zijn, dus als er daadwerkelijk minder Alliances / Hordes zijn, dan geldt de tower debuff niet. Dus als op het moment dat de towers neergaan, de andere partij meer dan, later we zeggen 8 tenacity buffs heeft, gebeurd er niets. Nu gaan spelers direct roepen dat het niet eerlijk is, omdat je dan voor niets de towers hebt neergehaald, maar met 8 tenacity buffs is de andere partij zóó in de minderheid, dat de situatie sowieso al oneerlijk is eigenlijk.

Een laatste opmerking, het is blijkbaar mogelijk dat een paladin die gebubbled is een RPGG kan gebruiken. Dit is natuurlijk volstrekt belachelijk en buitengewoon overpowered, typisch die dingen waarvan ik me toch sterk afvraag waarom Blizzard daar gewoon niet over nadenkt. Oftewel, gebruik je RPGG, dan valt je bubble weg.
toon volledige bericht
Lal.. als je niet met 20 tenacity kan winnen zonder CC immunity dan ben je gewoon een naab en moet je niet naar WG gaan. met 20x Tenacy 1-shot je vrijwel elke counterclass met 20k hp :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:22:
[...]

Lal.. als je niet met 20 tenacity kan winnen zonder CC immunity dan ben je gewoon een naab en moet je niet naar WG gaan. met 20x Tenacy 1-shot je vrijwel elke counterclass met 20k hp :)
Ja, zeker in een 1v1 situatie, echter dat is totaal niet aan de orde. Met 20 tenacity buffs praten we over 1 vs 10 ofzo. Dus 1 stun van 5 seconden en 10 classes die 5 seconden lang op je nuken. Laten we zeggen...met 2500 DPS, vrij matig nog.
Dus 2500 damage per seconde is, 12500 damage per 5 seconden, is 125K damage dat je dus krijgt. Stel dat je het overleeft, dan ben je de 2 seconden daarop vast wel dood. In die 2 seconden kun je met alle geluk van de wereld net 1 of 2 spelers oneshotten en dus 6 spelers blijven vrolijk rondlopen.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticSnake op 11-08-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gister na het afronden van Borean Tundra (inclusief Breaking Through solo als demo-warlock ... lovely) eens dat Battlegroups experience uitgeprobeert. Ik lachte me rot. 18.5k experience voor willekeurige objectives (towers destroyen, Balinda omleggen) en 25k+ voor een Vandarr kill. Op die manier had ik in een uurtje de laatste 25% van level 74 gedaan en de eerste 25% van mijn level 75. Als ik dat nog een beetje vol kan houden de komende dagen dan heb ik op level 80 een bak honor (als ik al niet teveel heb tegen die tijd) en een sloot marks, waar ik helaas niks meer aan heb :)

Wel grappig, ik had niet verwacht dat de experience gain zoveel zou zijn. Denk dat ik wat meer BG's ga doen zodat ik de quests die ik nog heb te doen straks met meer gold gain kan afronden (plus dat ik de meeste dan gewoon solo kan doen waar ik nu nog wat hulp bij nodig heb).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MysticSnake schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:31:
[...]

Ja, zeker in een 1v1 situatie, echter dat is totaal niet aan de orde. Met 20 tenacity buffs praten we over 1 vs 10 ofzo. Dus 1 stun van 5 seconden en 10 classes die 5 seconden lang op je nuken. Laten we zeggen...met 2500 DPS, vrij matig nog.
Dus 2500 damage per seconde is, 12500 damage per 5 seconden, is 125K damage dat je dus krijgt. Stel dat je het overleeft, dan ben je de 2 seconden daarop vast wel dood. In die 2 seconden kun je met alle geluk van de wereld net 1 of 2 spelers oneshotten en dus 6 spelers blijven vrolijk rondlopen.
Ik heb zelf ook vaak met tenacity gespeelt.. en vind het allemaal wel meevallen :) juist met Tenacity is het een stuk leuker.. dikke crits :D
redfoxert schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:32:
Gister na het afronden van Borean Tundra (inclusief Breaking Through solo als demo-warlock ... lovely) eens dat Battlegroups experience uitgeprobeert. Ik lachte me rot. 18.5k experience voor willekeurige objectives (towers destroyen, Balinda omleggen) en 25k+ voor een Vandarr kill. Op die manier had ik in een uurtje de laatste 25% van level 74 gedaan en de eerste 25% van mijn level 75. Als ik dat nog een beetje vol kan houden de komende dagen dan heb ik op level 80 een bak honor (als ik al niet teveel heb tegen die tijd) en een sloot marks, waar ik helaas niks meer aan heb :)

Wel grappig, ik had niet verwacht dat de experience gain zoveel zou zijn. Denk dat ik wat meer BG's ga doen zodat ik de quests die ik nog heb te doen straks met meer gold gain kan afronden (plus dat ik de meeste dan gewoon solo kan doen waar ik nu nog wat hulp bij nodig heb).
Dit is idd echt te lal, ik heb gisteren ook 50% van m'n xp bar gefixed hiermee.. maarja.. het enige nadeel is.. dat ik van de 10 runs gisteravond.. er maar 1 heb gewonnen.. de rest allemaal verloren :/

[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 11-08-2009 08:40 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:38:
[...]

Ik heb zelf ook vaak met tenacity gespeelt.. en vind het allemaal wel meevallen :) juist met Tenacity is het een stuk leuker.. dikke crits :D
Er zijn verschillende vormen van outnumbered worden, maar op onze realm is het vaak 8-15 vs 50-67....dus 6 keer zoveel Hordes, er staan 5 bij elke workshop en ze hebben er 30 rond de fortress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Gisteren niet veel spannends gedaan. Eerst Mimiron tries, eerste avond. Hebben P1 t/m 3 nu onder controle, alleen gaan er nog teveel mensen dood in P4. Combinatie van shockwave en laser barrage blijkt nog wat lastig voor sommigen.

Daarna nog even met een guildgroepje de daily heroic door. Was CoS, en dat was ook de normal daily. Eén van de rogues vroeg of we een timed run konden proberen, omdat ze bijna epic flying skill had. Proberen, wat proberen? :P Hadden ruim vijf minuten over zonder écht haast te maken. Daarna ook nog maar even ToC heroic gedaan, met één wipe. Dismount blijft kut, ze resetten daar geen aggro ofzo denk ik. Icy touch een mob en hij hobbelt vrolijk naar een rogue dertig meter verderop. Wel even gecleared though. Toen nog even dailies gedaan en toen was 't weer bedtijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MysticSnake schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:52:
[...]

Er zijn verschillende vormen van outnumbered worden, maar op onze realm is het vaak 8-15 vs 50-67....dus 6 keer zoveel Hordes, er staan 5 bij elke workshop en ze hebben er 30 rond de fortress.
toen ik nog op mijn moonkin speelde hadden we ook heel vaak tenacity.. en had ik hier geen probleemn mee, gewoon eropaf en knallen maar.. No guts no glory imo :P

maar om dan te zorgen dat je en sneller loopt en vervolgens ook nog immune to cc.. right :p

Tevens.. Aanvallende partij wint meestal altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:57:
Niet om mijn server. Ik speel het eigenlijk nooit, maar je ziet wel altijd de buff dat je de shards in Hc's kunt krijgen als je Wintergrasp in je bezit hebt. Ik sta eerder te kijken dat we de buff niet hebben dan wel.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Quote from: Ghostcrawler
I don't know that I would say we want tanking niches. I ultimately am agreeing with what you're saying, but once we say "tanking niches" players have visions of the DK who parks outside of Icecrown until boss 4, 17 and 31 (yes, IC is that big).
31 BOSSES IN ICECROWN CITADEL WHAT THE FUCK ?!?!

Nu begrijp ik ineens waarom ze die "extend raid" feature nu al hebben geimplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

redfoxert schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:21:

Nu begrijp ik ineens waarom ze die "extend raid" feature nu al hebben geimplementeerd.
Eindelijk, lekker lang bashen in een instance :Y) En dan natuurlijk een berg trash ertussen die qua moeilijkheid in de buurt komen van bosses. Mesa like! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren was op onze server ( Twisting Nether) Yogg25 realm first, denk hardmode. geen idee eigenlijk :P resulteerde in wat trolls en wat spam :p altijd gezellig! Vanavond de lvl 72 aantikken imo! en nog meer honor scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Afgelopen weekend naar AQ40 geweest voor de archievement.
Wat een afknapper was het eigenlijk, had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Waren in totaal met 15 man en bursten gewoon door de bosses heen zonder tactics.
Geeft toch een nare nasmaak van de epic feeling welke we hadden op level 60 toen we eindelijk voor C'thun stonden. 1 geforceerde whipe op twins omdat we even problemen hadden met agro-issues op de switches (geen 5s warning voor teleports etc).

Gisteren naar SWP geweest, ook weer met 15 man, maar dat viel even tegen.
Vooral brutalus was even slikken.
ik was als 2de- tank mee en nam agro over op verzoek van de DK, 10s later spalch, 35k hit en dode tank.
Na 2 whipes was ook brutalus neer en voor de rest allemaal 1-shots.
Een een blije hunter, de eindboss dropte de legandary bow, eerste legandary voor de raidgroup die al ruim 4 jaar bestaat, lang leve random drops.

Een kreeg nog complimenten over mijn tanking, ik met een paar handmade-epics en blues samen met een groep die afgelopen week Ulduar 25 man hebben gecleared en vet in de epics zitten en heb geen noemenswaardige agro-issues gehad. Toch wel leuk voor mijn ego.

Nu nog even AQ20 voor mijn archievement.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:57:
[...]

toen ik nog op mijn moonkin speelde hadden we ook heel vaak tenacity.. en had ik hier geen probleemn mee, gewoon eropaf en knallen maar.. No guts no glory imo :P

maar om dan te zorgen dat je en sneller loopt en vervolgens ook nog immune to cc.. right :p
Ik geloof dat niemand ''problemen'' heeft met de tenacity buff, alleen hij werkt niet zoals hij moet. Uiteindelijk geldt namelijk nog altijd dat de enige strategie in Wintergrasp is: Get more Alliance than Hordes.
Tenacity was gemaakt om die regel te breken, maar dat lukt dus niet voldoende.
Dat verschilt per realm, doorgaans vinden spelers aanvallen veel leuker dan verdedigen, dus voor een offensive battle joinen meer mensen dan voor defensive, vaak zijn de spelers van de aanvallende partij meer gemotiveerd en speler actiever.
Echter, de aanvallende partij kan nooit winnen als er 5-6 keer zoveel Hordes aan het verdedigen zijn, hetgeen dus erg vaak gebeurt op onze realm.

Dan kun je dus 3 dingen doen: 1. Realm populatie veranderen door FCM, maar op onze realm zijn er bwel meer Hordes, maar ook vooral heel weinig Alliance die in PvP/Wintergrasp geïnteresseerd zijn. Dus FCM hoeft niet te werken.
2. Je zou een manier kunnen bedenken om ook de minder in Wintergrasp geïnteresseerde spelers naar Wintergrasp toe te trekken, de beste oplossing is natuurlijk om het mogelijk te maken om epic gems te kopen met Wintergrasp Mark of Honor, dan zullen er ineens wel veel Alliances joinen, maar dat lijkt me een tijdelijke oplossing.
3. Tenacity aanpassen, zodat wanneer er sprake is van hele grote verschillen in aantal Horde / Alliance er toch nog een enigzins eerlijke battle gespeeld kan worden.

Ik denk dat de laatste optie op de lange termijn en voor de meeste realms het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MysticSnake schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

Ik geloof dat niemand ''problemen'' heeft met de tenacity buff, alleen hij werkt niet zoals hij moet. Uiteindelijk geldt namelijk nog altijd dat de enige strategie in Wintergrasp is: Get more Alliance than Hordes.
Tenacity was gemaakt om die regel te breken, maar dat lukt dus niet voldoende.

[...]

Dat verschilt per realm, doorgaans vinden spelers aanvallen veel leuker dan verdedigen, dus voor een offensive battle joinen meer mensen dan voor defensive, vaak zijn de spelers van de aanvallende partij meer gemotiveerd en speler actiever.
Echter, de aanvallende partij kan nooit winnen als er 5-6 keer zoveel Hordes aan het verdedigen zijn, hetgeen dus erg vaak gebeurt op onze realm.

Dan kun je dus 3 dingen doen: 1. Realm populatie veranderen door FCM, maar op onze realm zijn er bwel meer Hordes, maar ook vooral heel weinig Alliance die in PvP/Wintergrasp geïnteresseerd zijn. Dus FCM hoeft niet te werken.
2. Je zou een manier kunnen bedenken om ook de minder in Wintergrasp geïnteresseerde spelers naar Wintergrasp toe te trekken, de beste oplossing is natuurlijk om het mogelijk te maken om epic gems te kopen met Wintergrasp Mark of Honor, dan zullen er ineens wel veel Alliances joinen, maar dat lijkt me een tijdelijke oplossing.
3. Tenacity aanpassen, zodat wanneer er sprake is van hele grote verschillen in aantal Horde / Alliance er toch nog een enigzins eerlijke battle gespeeld kan worden.

Ik denk dat de laatste optie op de lange termijn en voor de meeste realms het beste is.
toon volledige bericht
Op wat voor server speel je dan? over het algemeen is de balance toch wel redelijk :/ Epic gems implementeren nerf je weer een hoop andere dingen mee.. dus dat is ook geen oplossing. Oplossing is gewoon het meer intressant maken om te participeren. De rewards zijn bagger namelijk.. ( afgezien van een paar items )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

M'n Paladin bevalt me wel in de Battlegrounds :o)
Gisteren na de eerste winst in WSG heb ik m'n eerste PvP reward kunnen kopen, een neck met Agility en Stam (er was geen Strength versie helaas) op level 29! De potjes gingen redelijk snel en ik moet zeggen dat het gros van de Horde prima speelt. Natuurlijk wordt er in het middenveld Alliance aangevallen, maar dat is ook deel van de verdediging. Ik loop echter bijna altijd linea recta naar de Alliance base. Met maar weinig classes heb ik moeite, en vaak kost het zeker 2 Alliance om me in de problemen te brengen.
Rogues hebben geen kans, Warriors niet, Warlocks zeker niet als Arcane Torrent van cooldown af is (Silence) en Priests duurt gewoon langer :P Bij Mages is Hand of Freedom heilig en Druids doen nog te weinig damage om me neer te krijgen. Hunters kunnen wel pijn doen, maar ik ben nog maar 1 skilled Hunter tegengekomen die ook daadwerkelijk probeerde weg te blijven van me en probeerde te kiten. Arcanite Reaper met Crusader scheelt veel natuurlijk :)
Pursuit of Justice is heerlijk als talent, want alle classes haal je in.
Eenmaal had ik de vlag, ging door de tunnel en er zaten 2 achter me aan, en ik deed zo'n Judgement op 'm dat ie langzamer loopt (naam even kwijt). Die haalde me niet meer in en door Consecration ging ie niet uit combat :P
Meerdere potjes kom ik gewoon zonder deaths uit, met alle buffs nog actief voor de volgende.

Arathi Basin zo'n 3x gedaan, en allen gewonnen. Horde is toch echt sterker hier, geen idee waarom. Maar bij elke start zie ik een goede verdeling van spelers over de nodes.

Einde van de avond nog een blue Ring kunnen kopen van WSG marks. Volgende stap is het behalen van meer AB marks voor de Boots en Belt die een flinke upgrade zullen zijn :)
Hier is een Armory van m'n 29 Paladin. Bijna level 30 nu trouwens. Met geschat 3,5-4uur spelen ben ik dan bijna 2 levels omhoog gegaan met alleen BG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Ik heb zelf een lvl 77 hunter en ben zeg maar zwaar geliefd met mijn BM spec. Ik wil gewoon goed kunnen raiden op 80 nadat heroics heb gedaan. Maar iedereen die mogelijk geïnteresseerd is wil dat ik uiteindelijk naar survival ga... Dus, is eigenlijk wel mogelijk om goed te kunnen raiden met BM spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 228929 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:51:
Ik heb zelf een lvl 77 hunter en ben zeg maar zwaar geliefd met mijn BM spec. Ik wil gewoon goed kunnen raiden op 80 nadat heroics heb gedaan. Maar iedereen die mogelijk geïnteresseerd is wil dat ik uiteindelijk naar survival ga... Dus, is eigenlijk wel mogelijk om goed te kunnen raiden met BM spec?
Als jij je goed voelt met BM spec dan speel je BM :) Liever een gemotiveerde speler dan eentje die tegen z'n zin een bepaalde spec gebruikt.
[...]

Dat wilt nog niet zeggen dat we effectief 31 verschillende encounters zullen krijgen. Nu telt Blizzard bijvoorbeeld de 4 horsemen in Naxx ook als 4 verschillende bosses.

[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 11-08-2009 10:56 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 228929 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:51:
Survival LnL heeft nu wel een interne timer gekregen, proc rate is flink stuk lager. Gister sarth gedaan en kon nu stuk makkelijker meekomen met een SV hunter. (tja, als je nog gametijd hebt, moet je het wel gebruiken vind ik :P)

An sich kon ik met BM spec aardig meekomen, maar gaat je pet dood ben je wel bizar veel dps kwijt (leuk als er stumpertjes DPS charts spammen waar jij en pet apart op staan - is dacht ik nog in te stellen in omen).

Ik ben MM gebleven, met BM voor solo spec (onyxia solo :P), samen met watcher is het gewoon 4 buttons spammen tot je klaar bent, geen procs om op te letten, chimera is handig voor mana en die insta-recharge geeft nog hier en daar wat extra boost.

Krijg wel een ... hekel aan mijn paladin, relatief te zwak (naja, met 23k hp wordt je snel gekicked) om mee te mogen met HC's, maar alles ervoor heb ik al (crafted etc). Retri spec haal ik amper 1200 dps solo, ik heb er helemaal geen gear voor :P

En outlands is gewoon dood.. was even in de ijdele hoop warlock wat exp te geven, er loopt daar gewoon niemand rond :/

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 11:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:08
Vind de BG XP van 3.2 wel lekker :9
Laatste paar dagen met heirloom shoulders de BG's in schiet wel lekker op.
Me druid is nu 49, dus nog ff dan kunnen we Outland in *O*

Druid spelen in WSG is wel leuk. Je sneakt naar hun vlag, checkt of er hordjes in de buurt zijn met je track humanoids, je jat de vlag en dash'ed door de tunnel en neemt gelijk ff de speed buff mee. Eenmaal buiten naar travel form en hopen dat er geen hordjes met 5 man tegelijk op je af komen... Bij de Alliance tunnel weer terug naar catform en rennen! :P Als je wat horde tegen komt snel naar bearform en hopen dat je het redt... Gister overleeft en gecapped met een hp of 100 over :P

Die mages met frost nova is ook altijd zo leuk, dat helpt niet jongens... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Holy crap... als je dat op farm hebt ben je alsnog 2 weken bezig....

Alle bosses dan maar samen pullen en aoeen! :p

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 11-08-2009 11:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

ErwienO schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:58:
[...]

Baron run is echt te makkelijk als je solo gaat....
Met 2 man is het moeilijk :+

Met 2 man is Baroness Anastari irritant door de mind control, als je solo bent heb je dat probleem niet :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:14:
[...]

Met 2 man is Baroness Anastari irritant door de mind control, als je solo bent heb je dat probleem niet :D
Eum, je moet wel minimaal lvl 70 zijn, anders is het een lastige hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:23
Ik werd (als warrior) ook niet echt vrolijk van die disease, die je health naar beneden brengt (20 min duration?). Zal nu op lvl 80 wel niet zo'n probleem meer zijn.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psych schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:21:
Ik werd (als warrior) ook niet echt vrolijk van die disease, die je health naar beneden brengt (20 min duration?). Zal nu op lvl 80 wel niet zo'n probleem meer zijn.
inderdaad, dat zijn gewoon zure dingen. die disease doet: -100% health regen, en elke 15 sec nature damage :) aka.. sux. Zijn daarnaast nog een paar irritante. Op lvl 80 resist je die poep over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13:32

chromeeh

the Gnome

SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:17:
[...]
Eum, je moet wel minimaal lvl 70 zijn, anders is het een lastige hap!
Uiteraard.... Maar ik mag toch aannemen dat dat duidelijk mag zijn....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister even in nagrand nog even de de Mastery Quests gedaan en de ultimate bloodsport wat resulteerde in dat ik ding lv68 was en 15% ofzo. Gelijk HS naar dalaran portal stormwind , en het bootje op in northrend nu staan mij Druid in de Inn in BT te wachten op vanavond waar weer weer snel verder kunnen met levellen.

Het Einde is in zicht overigens voor de liefhebbers hier Lv68 Druid playtime is nu 2 dagen en 6 uur.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:04:
Zo gister even in nagrand nog even de de Mastery Quests gedaan en de ultimate bloodsport wat resulteerde in dat ik ding lv68 was en 15% ofzo. Gelijk HS naar dalaran portal stormwind , en het bootje op in northrend nu staan mij Druid in de Inn in BT te wachten op vanavond waar weer weer snel verder kunnen met levellen.

Het Einde is in zicht overigens voor de liefhebbers hier Lv68 Druid playtime is nu 2 dagen en 6 uur.
Ben lvl 71, en zit op 3d 3h :p ( halverwege naar 72 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:23
[...]

killen jullie die bosjes dan voor je het hek open doet ? >.<

7 min in strat baron gekilled en eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:19:
[...]

Bij mijn weten moet je alle bosses clearen om " the slaughterhouse " te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:19:
[...]

Schijnbaar is de bug/hack met de kratten gefixt in 3.2. Heb het zelf niet meer geprobeert, ik had mn mount pre3.2 al :) Je zult dus nu inderdaad de ziggurats (en dus ook de bosses) moeten clearen wil je de gate naar de Slaughterhouse open kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Bij mijn weten moet je alle bosses clearen om " the slaughterhouse " te openen.
nee hoor je kon kistjes openen die buggde en dan ging het hek open :) 8 stuks kost je 3 min

EDIT : ja heb het net geprobeerd is silent gefixed dus nu MOET je ze killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor bosses denken jullie dat er in Icecrown Citadel zullen zitten? 31 stuks, waar er natuurlijk meerdere per gevecht kunnen zitten, maar wel apart meetellen in die 31. (dus niet 31 bossfights, maar misschien 25 o.i.d.)
Lich King
Sindragosa (naam?)
Saurfang Jr en die Alliance dude
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Of één van de twee blijft voor dat gevecht gewoon om het hoekje uit de Line of Sight van de Baroness staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Miles Teg schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:26:
[...]

Of één van de twee blijft voor dat gevecht gewoon om het hoekje uit de Line of Sight van de Baroness staan. :P
Of je nuked gewoon zo hard dat ze geen MC cast. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:28:
[...]

Of je nuked gewoon zo hard dat ze geen MC cast. :+
Leukste is toch hopen dat die ander ge-MC'd wordt en 'm dan proberen dood te slaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:24:
Wat voor bosses denken jullie dat er in Icecrown Citadel zullen zitten? 31 stuks, waar er natuurlijk meerdere per gevecht kunnen zitten, maar wel apart meetellen in die 31. (dus niet 31 bossfights, maar misschien 25 o.i.d.)
Lich King
Sindragosa (naam?)
Saurfang Jr en die Alliance dude
...
Zag in een mmo-etc topic een paar waarschijnlijken langskomen. Saurfang & de alliance dude lijken me zelf niet heel logisch gezien het ingrijpen van Alexstrasza. Wel goeden uit die thread:

- Sindragosa
- weer herstelde Kel'Thuzad
- Invincible (paard)
- Falric and Marwyn
- Secondary leaders to KT's Cult of the Damned: Pai Stormbringer and Ul'haik Hadanot

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:04:

RAF toch wel denk dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Miles Teg schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

Leukste is toch hopen dat die ander ge-MC'd wordt en 'm dan proberen dood te slaan. :+
Deed ik altijd met mijn paladin tijdens boosts >:) daarna weer ressen uiteraard :p
Zulke tijden haal jij niet zonder RAF hoor ;-) dit is dus idd met RAF

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 11-08-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:42:
Zulke tijden haal jij niet zonder RAF hoor ;-) dit is dus idd met RAF
Iid dit is inclusief RAF anders is het onmogelijk ik heb voor mezelf als doel gestelt dat ik binnen 4.5 dagen lv80 wil zijn. Wat op dit moment nog op schema ligt dus aangezien ik over lv70 t/m lv80 heb ik met me warrior 2.8 ingame dagen over gedaan zonder guides of hulp.

Nu krijg ik regelmatig een boost door een instance omdat er een aantal bij ons flink aan het rep grinden zijn op de server.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57
Dutchman! schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:38:
[...]

Zag in een mmo-etc topic een paar waarschijnlijken langskomen. Saurfang & de alliance dude lijken me zelf niet heel logisch gezien het ingrijpen van Alexstrasza. Wel goeden uit die thread:

- Sindragosa
- weer herstelde Kel'Thuzad
- Invincible (paard)
- Falric and Marwyn
- Secondary leaders to KT's Cult of the Damned: Pai Stormbringer and Ul'haik Hadanot
Ik vermoed dat the Lich King meerdere forms zal hebben. BIjv. dat je na het verslaan van de Lich King nog tegen de spirit van Ner'zhul moet vechten ofzo. Daarna kun je Kil'jaeden ook nog een keer verwachten aangezien hij in Sunwell namelijk niet doodgegaan is.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 11-08-2009 14:03 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:02:
[...]

Ik vermoed dat the Lich King meerdere forms zal hebben. BIjv. dat je na het verslaan van de Lich King nog tegen de spirit van Ner'zhul moet vechten ofzo. Daarna kun je Kil'jaeden ook nog een keer verwachten aangezien hij in Sunwell namelijk niet doodgegaan is.
Ik betwijfel het, misschien een Lich form.. maar meer zal het niet zijn :) Het is namelijk gewoon een mens die een deathknight geworden is.. en door het zwaard wat extra krachten onderweg heeft opgepakt ;-)
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:02:
[...]

Iid dit is inclusief RAF anders is het onmogelijk ik heb voor mezelf als doel gestelt dat ik binnen 4.5 dagen lv80 wil zijn. Wat op dit moment nog op schema ligt dus aangezien ik over lv70 t/m lv80 heb ik met me warrior 2.8 ingame dagen over gedaan zonder guides of hulp.

Nu krijg ik regelmatig een boost door een instance omdat er een aantal bij ons flink aan het rep grinden zijn op de server.
En dan te bedenken dat je vroeger met supersnelheid er nog 6d over deed om lvl 60 te worden :D

[ Voor 34% gewijzigd door Dakreal op 11-08-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:08:
[...]

Ik betwijfel het, misschien een Lich form.. maar meer zal het niet zijn :) Het is namelijk gewoon een mens die een deathknight geworden is.. en door het zwaard wat extra krachten onderweg heeft opgepakt ;-)
Niet echt. :P De lich king bestond namelijk al, inderdaad de spirit van Ner'zhul. Later is Arthas daar als het ware aan toegevoegd. De spirit van Ner'zhul zou dan inderdaad ook goed een phase in dat gevecht kunnen zijn. (misschien een phase met twee bosses, Arthas en de spirit van Ner'zhul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 10:43
Ik betwijfel dat je andere 'vormen' ziet dan arthas zelf zoals ie nu is. Wil je weten waarom, moet je het laatste hoofdstuk van het boek Warcraft:Rise of the Lich King (ergens van internet afgeplukt in e-reader vorm :)) lezen! :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:08:
[...]

De lich King is de spirit van de orc sjamaan Ner'zhul opgesloten in een blok ijskristallen in de vorm van de een troon. Doordat Arthas de verleiding van het zwaard magische Frostmourne, welke bewaakt werd door The Guardian, niet kon weerstaan werd Arthas Menethil samengesmolten met de spirit van Ner'zhul waardoor de Lich King een menselijke vorm aangenomen heeft, namelijk dat van Arthas.
Dat Ner'zhul werd gevangen in een blok ijskristallen komt doordat zijn ontmoeting met Kil'jaeden, die nog een appeltje te schillen had met de sjamaan.
Exitium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Niet echt. :P De lich king bestond namelijk al, inderdaad de spirit van Ner'zhul. Later is Arthas daar als het ware aan toegevoegd. De spirit van Ner'zhul zou dan inderdaad ook goed een phase in dat gevecht kunnen zijn. (misschien een phase met twee bosses, Arthas en de spirit van Ner'zhul)
Ik denk dat Arthas tijdens het gevecht of al eerder in de instance Sindragosa oproept, zoals in de cinematic trailer van WotLK. Waardoor misschien ook wel weer een gevecht krijgt net als met Malygos, maar dan vele male moeilijker.
Tappone schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:18:
Ik betwijfel dat je andere 'vormen' ziet dan arthas zelf zoals ie nu is. Wil je weten waarom, moet je het laatste hoofdstuk van het boek Warcraft:Rise of the Lich King (ergens van internet afgeplukt in e-reader vorm :)) lezen! :)
Het boek heb ik hier liggen, maar moet het nog lezen. Maar wat ooit los was, kan weer los komen doordat Arthas bijv. verslagen wordt. Wie weet wat Blizzard verzint om het spannend te houden :)

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 11-08-2009 14:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Exitium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Aaaah dat stukje heb ik even gemist.. dat verklaard zijn krachten ;-)

In principe.. lijkt het mij dan; Als Arthas gedood word.. dat deze spirit of Ner'zhul zijn lichaam verlaat, en dus de volgende phase is.. maarja..dat gevecht word dan echt ziek lang :o aangezien ( in ingame movies e.d. ) Arthas al op 30mil hp zit
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:20:
[...]

De lich King is de spirit van de orc sjamaan Ner'zhul opgesloten in een blok ijskristallen in de vorm van de een troon. Doordat Arthas de verleiding van het zwaard magische Frostmourne, welke bewaakt werd door The Guardian, niet kon weerstaan werd Arthas Menethil samengesmolten met de spirit van Ner'zhul waardoor de Lich King een menselijke vorm aangenomen heeft, namelijk dat van Arthas.
Dat Ner'zhul werd gevangen in een blok ijskristallen komt doordat zijn ontmoeting met Kil'jaeden, die nog een appeltje te schillen had met de sjamaan.
Wil dit dan zeggen dat Kil'jaeden sterker is dan TLK?

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 11-08-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Aah, ja dacht al dat het om RAF ging. RAF is wel relax, maar heb het niet gedaan omdat je dan toch nog die 20 levels erna moet.... Vind eigenlijk dat ze die RAF grens wel is naar 70 mogen brengen ipv 80... dan is het weer een optie... Nu vind ik die 1ste 60 levels zonder raf ook goed te doen, met heirloom items lijkt ik de 3 dagen played niet eens te halen om 60 te hitten

[ Voor 100% gewijzigd door Betthen op 11-08-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:
Ja, hij heeft de Lich King min of meer gecreëerd door Ner'zhul gevangen te houden in een blok ijs.
Zoals ik al zei, in Sunwel is hij niet doodgegaan, hij moest alleen door omstandigheden terugtrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
sabriel schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:28:
* dagboek *

Afgelopen weekend naar AQ40 geweest voor de archievement.
Wat een afknapper was het eigenlijk, had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Waren in totaal met 15 man en bursten gewoon door de bosses heen zonder tactics.
Geeft toch een nare nasmaak van de epic feeling welke we hadden op level 60 toen we eindelijk voor C'thun stonden. 1 geforceerde whipe op twins omdat we even problemen hadden met agro-issues op de switches (geen 5s warning voor teleports etc).
Met een PUG moet je gewoon geen dot's gebruiken, dan is er niets aan de hand en is het appeltje-eitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:20:
Ik denk dat Arthas tijdens het gevecht of al eerder in de instance Sindragosa oproept, zoals in de cinematic trailer van WotLK. Waardoor misschien ook wel weer een gevecht krijgt net als met Malygos, maar dan vele male moeilijker.
Ik verwacht dat Sindragosa de Sapphiron van Arthas is, boss net voor hem dus.
SpoTs schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:
In principe.. lijkt het mij dan; Als Arthas gedood word.. dat deze spirit of Ner'zhul zijn lichaam verlaat, en dus de volgende phase is.. maarja..dat gevecht word dan echt ziek lang :o aangezien ( in ingame movies e.d. ) Arthas al op 30mil hp zit

[...]

Och, Thaddius zit ook op 30M health geloof ik, FL nog een stuk hoger. Eén of andere superpower en dat is zo neer.

En the Lich King heeft ook niet stilgezeten de laatste tijd, maar is wel een creatie van Kil'Jaeden ja. in SWP was 'ie ook maar half gesummoned, dus z'n ware kracht hebben we nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Wat dachten jullie van Mal'Ganis? Die is ook nog niet dood.

quote van BlizzCast Episode 7:

Jeffrey Kaplan
The real goal is throughout the Warcraft games how many times can you kill Mal'Ganis?

[ Voor 56% gewijzigd door HanH op 11-08-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Also, the 31 bosses thing might have just been a bad joke ...

Quote from: Ghostcrawler (Source)
I was the person who set the original Kill Yogg achievement to 22 minutes too. Just sayin'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, kleine update.

Drie HC dungeons gerunned. VH, UK en Nexus. De black knight questline van de Argent Tournament afgerond (en op zoek na een groep voor ToC). De rep van de Argent Crusade is nu 7.500 in revered. Heb dus ook een sloot van de nieuwe badges.

Zit nog 8 pets af van de pet carrier die ik krijg bij 50 pets. Heb nog geen echte vreemde pets want die zijn duur. Maar dankzij het transmuten van zaken naar Majestics Zirkon en het vendoren op AH kan ik wat duurdere pets bemachtigen.
Ik moet nog een stuk of 10 recipes van de Dalaran Cooking Challange kopen (heb de koksmuts al) en dan zit ik op 135 recipes en ik meot er nog een stuk of 5 van The Rock cooking challange. Dus heb dan een stuk of 140 recipes.

Morgen heb ik mijn vijfde alchemey transmutation waardoor ik de quest af heb voor de extra transmutation te krijgen. :)

Al met al gaat het dus best aardig.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Nog voor het einde van dit deel maar eens posten. Aannemelijke bosses lijken mij iedereen die in de DK starter area zat maar sindsdien niet meer op het toneel verschenen zijn, zoals bijvoorbeeld de Horseman die je een quest geeft voor je charger. En dan nog een battlemaiden-boss, ze zijn tenslotte zo'n beetje zijn persoonlijke lijfwachten.

Eindelijk 80 overigens met mijn Paladin. Lekker bezig in het Argent Tournament, tot zover ben ik al kampioen van Thunderbluff en Silvermoon City en heb al het Greatsword of the Sin'dorei gekocht, eindelijk weer een zwaard wat er als een zwaard uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:35

junglebeast

hier staat iets

HanH schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:43:
Wat dachten jullie van Mal'Ganis? Die is ook nog niet dood.

quote van BlizzCast Episode 7:

Jeffrey Kaplan

[...]
Ja daar zat ik ook aan te denken..

En ik heb lekker een lvl 69 binnen de 24 uur. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

even een vraagje, we zijn op dit moment bezig om yogg10 onder de knie te krijgen, hoe pak je de brain room het beste aan op 10 man? we hebben op dit moment 2 retri's die erdoorheen rennen maar na 2 portal phases is yogg nog niet eens op 80% en ik had begrepen dat ie na 3 portals toch wel naar phase 3 moet gaan? iemand tips?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

killbillfast schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:04:
even een vraagje, we zijn op dit moment bezig om yogg10 onder de knie te krijgen, hoe pak je de brain room het beste aan op 10 man? we hebben op dit moment 2 retri's die erdoorheen rennen maar na 2 portal phases is yogg nog niet eens op 80% en ik had begrepen dat ie na 3 portals toch wel naar phase 3 moet gaan? iemand tips?
:) Zou beginnen met 4 man naar binnen te sturen in plaats van 2 aangezien er 4 portals spawnen of 5 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk dat je over de bosses inderdaad alleen maar kunt speculeren. Ik weet zeker dat het vol oude bekenden zal zitten en een paar onverwachtte verassingen. We zullen wel een dungeon krijgen a la Naxx waarbij het is opgedeelt in verschillende compartementen met the Lich King als ultieme endboss. Ik denk dat het uiteindelijk uit draait op eerst'' just the Lich King' met wat vervelende fases waarbij veel undead worden gerezzed en er wat vervelende debuffs zijn. Uiteindelijk een tweegevecht met Arthas en Ner'Zhul. Ik denk dat het uiteindelijk erop uit draait dat Arthas weer bij zinnen komt en het geheel eindigt met cinematisch gevecht tussen Arthas en Ner'Zhul. Maar dit is natuurlijk een gokje.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb net weer een ideetje gepost op het suggestion forum van WoW. Vond het wel leuk om hem hier ook te posten.
Hey, i just got my thoughts on a new feature for players to start a character on level 55.

:: The Death Knight starting area and after ::

Players receive the ability to create a Death Knight when a characters turns lvl 55. Players can start playing as Death Knights. The long questchain of the Death Knight starting area must be done to get to the ablity that i am going to explain here.

:: The special questchain: The Alchemist ::

When Death Knights have completed the starting area and the battle with the Lich KIng is over players can take a new special questchain to get their living form back. This questchain can be acquired from "MIssing sign (just like a Wanted sign)" and leads to an alchemist that is captured in the Scholomance instance.
The alchemist tells you that he have seen how undead creatures have been created and he might know a way to reverse the whole process. This when you questchain starts. It have many quests involved in both plaguelands to gather several items.

:: Your own class at level 55 ::

When the whole thing is done, you get told by the alchemist it takes a bit of your life to transform you back into a living person. Meaning your lvl 58 Death Knight will be downgraded to level 55 again, but this time you have no class, but the alchemist opens a portal to you chosen faction capital. When you go through you will be teleported into the kings/warchiefs room of the capital (Example: Orcs goes to Thrall). At the king or warchief you choose you class of your choice and start the game as lvl 55 player with a class of you choice. Of course you keep the money you got as DK, but you will lose your DK mount, but you get a new mount of your faction offered by your king (a free ticket to get a new one at mount vendor).

:: Restrictions ::

Of course Blizzard wants only that there are only 1 DK on your account per realm. Of course this special questchain have the same rule. It can only be acquired once per realm, but activates that you can create another Death Knight, cause you lost you first one through this quest.

What do you think?
toon volledige bericht
Wat vinden jullie van het idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben sowieso voor alts op level 55 starten.
Maar je hebt niks geschreven over talentpoints en manieren om deze te verkrijgen. Of wilde je gewoon 45 punten geven aan een beginnende Orc Shaman bijvoorbeeld?
Het ontwikkelen van een dergelijke questchain, zoals DK's het hebben, om talentpoints te verkrijgen voor elke class, is voor Blizzard denk ik teveel van het goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 27-05 20:50

Seraphin

Meep?

Exitium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:37:
[...]
En the Lich King heeft ook niet stilgezeten de laatste tijd, maar is wel een creatie van Kil'Jaeden ja. in SWP was 'ie ook maar half gesummoned, dus z'n ware kracht hebben we nog niet gezien.
Ik zou toch eigenlijk hopen dat Kil'Jaeden nu afgelopen is. Dood of niet; de hele TBC-part is nu wel afgerond imo.

Wie van de twee (lore-technisch?) sterker is, lijkt me moeilijk te zeggen; Kil'Jaeden heeft vooral Ner'zhul te grazen genomen. De (restanten van) de spirit van Ner'zhul heeft zich toen later ontwikkeld in the Lich King (kwam er stukje bij beetje achter dat hij doden weer kon opwekken en controleren), en nog weer later heeft hij zich samengevoegd met Arthas. Kortom de LK heeft aardig vaak "ding" geroepen en gerespecced ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Anoniem: 127642 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:13:
[...]

:) Zou beginnen met 4 man naar binnen te sturen in plaats van 2 aangezien er 4 portals spawnen of 5 zelfs.
Je zou inderdaad kunnen beginnen met het insturen van 4 mensen ipv 2. Ook heb je sites zoals www.bosskillers.com dat heel overzichtelijk de tactics uitlegt. Wellicht heb je daar wel wat aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Seraphin schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:04:
[...]

Ik zou toch eigenlijk hopen dat Kil'Jaeden nu afgelopen is. Dood of niet; de hele TBC-part is nu wel afgerond imo.

Wie van de twee (lore-technisch?) sterker is, lijkt me moeilijk te zeggen; Kil'Jaeden heeft vooral Ner'zhul te grazen genomen. De (restanten van) de spirit van Ner'zhul heeft zich toen later ontwikkeld in the Lich King (kwam er stukje bij beetje achter dat hij doden weer kon opwekken en controleren), en nog weer later heeft hij zich samengevoegd met Arthas. Kortom de LK heeft aardig vaak "ding" geroepen en gerespecced ;)
Ik vind het allemaal best zolang ik Sargeras ze ass maar mag wopen in 2016 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, het verhaal kan sowieso na the Lich King alle kanten op gaan. Sowieso moet de Emerald dream en The mealstrom nog komen. Vooral die eerste is voor veel mensen onbekend (ook mij).

Kwa losse eindjes zijn er nog een hele reeks gaatjes op te vullen:

- De endboss van the blue dragonflight moet nog komen.
We hebben allemaal big ass dragons verslagen maar nog niet de laatste draak die de Blue Dragonflight controleerd. Deze zou zijn doorgedraait maar misschien zien we hem nog onverwachts terug bij the Lich King ofzo??

- De endboss van Gun'Drak moet nog komen.
In Gun'Drak hebben we alle priests verslagen maar de baas van alle Drakkari heeft het meste 'mojo' gekregen van de sterkste god van de Drakkari echter hebben we nog niet zijn ass mogen kicken.

- Er schijnt nog een kasteel ergens te staan wat identiek is aan UK/UP maar nog niets voor bij is gezet. Dit zou dus een nieuwe Vrykul Instance dienen te worden. Weet iemand hier iets van??

Sargaras is idd een hele grote eindboss. Echter moet ik daarbij wel kanttekenen dat het verhaal van de Goden en de Titans groter is dan Sargeras. Waarom ging Sargaras in tegen de andere Titans, enkel uit eigen profijt? Het kan zijn dat Sargaras, net als sommige Titancreaties onder invloed is van een God. Vooralsnog is hier nog niets over bekend dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Auredium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:37:
Uiteindelijk een tweegevecht met Arthas en Ner'Zhul. Ik denk dat het uiteindelijk erop uit draait dat Arthas weer bij zinnen komt en het geheel eindigt met cinematisch gevecht tussen Arthas en Ner'Zhul. Maar dit is natuurlijk een gokje.
Maar vanuit icecrown begreep ik dat arthas het laatste stukje 'morality' heeft weggehaald, zijn hart, dus kan hij toch niet meer bij zijn zinnen komen? Weet ik alleen even niet meer of dat dat ding zijn hart nou was dat je helemaal onderin die 'tunnel' in het water ziet liggen, tijdens die hele questchain. (waar je ook even met arthas himself mag spelen). Dan gok ik enkel arthas -> spirit van Ner'Zhul.

Weet ik trouwens niet wat er nav die ulduar trailer gebeurd met die vete van die orc en human (namen even kwijt), iemand daar update van? :P Heel ulduar heb ik gemist, dus daarvan weet ik amper wat :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 11-08-2009 18:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We zitten nu ongeveer op het punt dat Blizzard het Warcraft verhaal moet gaan verlengen. Daarvoor was het enkel actie/reactie op wat er in de voorgaande Warcraft verhalen was gebeurd, maar nu komt er dus iets nieuws aan. Het is afwachten wat Icecrown Citadel + de nieuwe expansion gaan brengen qua lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Rakkerzero schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:33:
We zitten nu ongeveer op het punt dat Blizzard het Warcraft verhaal moet gaan verlengen. Daarvoor was het enkel actie/reactie op wat er in de voorgaande Warcraft verhalen was gebeurd, maar nu komt er dus iets nieuws aan. Het is afwachten wat Icecrown Citadel + de nieuwe expansion gaan brengen qua lore.
Er is helemaal geen nieuwe lore nodig voor minstens de twee volgende expantion packs. De kans is heel groot dat de volgende expantion draait om de Maelstrom, met in de hoofdrol als 'big bad' Queen Azshara.

En dan is er natuurlijk nog de Emerald Dream, met als 'big bad' de Emerald Nightmare.

Dan is er ook nog Deathwing (alhoewel er veel kans is dat we die te zien krijgen in de Maelstrom, en Sargeras natuurlijk.

Het is goed mogelijk dat er op dat punt een Warcraft IV is of komt, waarin weer een heel stuk nieuwe lore gecreërd kan worden, waardoor er weer zat materiaal is voor weer nieuwe expantion packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219676

Auredium schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:23:
Mja, het verhaal kan sowieso na the Lich King alle kanten op gaan. Sowieso moet de Emerald dream en The mealstrom nog komen. Vooral die eerste is voor veel mensen onbekend (ook mij).

Kwa losse eindjes zijn er nog een hele reeks gaatjes op te vullen:

- De endboss van the blue dragonflight moet nog komen.
We hebben allemaal big ass dragons verslagen maar nog niet de laatste draak die de Blue Dragonflight controleerd. Deze zou zijn doorgedraait maar misschien zien we hem nog onverwachts terug bij the Lich King ofzo??

- De endboss van Gun'Drak moet nog komen.
In Gun'Drak hebben we alle priests verslagen maar de baas van alle Drakkari heeft het meste 'mojo' gekregen van de sterkste god van de Drakkari echter hebben we nog niet zijn ass mogen kicken.

- Er schijnt nog een kasteel ergens te staan wat identiek is aan UK/UP maar nog niets voor bij is gezet. Dit zou dus een nieuwe Vrykul Instance dienen te worden. Weet iemand hier iets van??

Sargaras is idd een hele grote eindboss. Echter moet ik daarbij wel kanttekenen dat het verhaal van de Goden en de Titans groter is dan Sargeras. Waarom ging Sargaras in tegen de andere Titans, enkel uit eigen profijt? Het kan zijn dat Sargaras, net als sommige Titancreaties onder invloed is van een God. Vooralsnog is hier nog niets over bekend dacht ik.
toon volledige bericht
Malygos is de aspect van de blauwe vlucht netzoals alextraza en deathwing, Dus baas.

En dan vergeet je nog uldum in het noorden van tanaris, volgens mij lookalike ulduar.
En Grim'batol in the wetlands, en mounthyal in Winterspring (niet die COT versie)

Ik gooi er ff weer wat bij over Icecrown, In SM armory heb je op het einde allemaal standbeelden die volgensmij bijna allemaal in northrend vermist zijn, hint?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 219676 op 11-08-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 219676 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:
Ik gooi er ff weer wat bij over Icecrown, In SM armory heb je op het einde allemaal standbeelden die volgensmij bijna allemaal in northrend vermist zijn, hint?
De hint zal zijn. Arthas was eerst een van hen, nadat hij als LIch KIng terugkeerde en zijn volk min of meer is gaan uitroeien is er een groep ontstaan die tegen Arthas vocht, de Scarlet Crusaders. Daar zullen die beelden waarschijnlijk vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 22-05 11:04

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik ben echt een beetje de weg kwijt kwa dps raiden. Is dagger of sword degene met de meeste dps output?

Heb nu de fleshshaper en titansteel shanker, maar die zijn hard aan vervanging toe.

Overigens, 320 hit, 3.2k AP, 28% crit.

Ik weet dat daggers veel sneller swingen en dus in korte tijd veel meer dmg kunnen doen. Maar in de praktijk valt dit toch vies tegen. Ik kan niet zeggen dat m'n dps shit is, maar hoger dan de 3de plaats kom ik meestal niet in een heroic.

Ik weet hoe ik een char moet gearen, maar met m'n rogue loop ik elke keer in een doolhof.

Hmm, wordt het nou weer sword/sword, fist/swords, mutilate dagger, of mace.

Ben nu dus gewoon Mutilate raid gespecced, maar hoor top dps te doen met goede wapens.

Edit; je moet trouwens ook het geluk hebben bij je rolls en dat heb ik dus echt nooit ;) Een hoop goede daggers en swords gemist, waardoor ik nog steeds met deze rondloop en moeilijker een raid inkom.

Hopelijk kan m'n guild me er ff snel doorheen loodsen >:)

[ Voor 15% gewijzigd door PcManiaxx op 11-08-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 219676 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:
[...]

Malygos is de aspect van de blauwe vlucht netzoals alextraza en deathwing, Dus baas.

En dan vergeet je nog uldum in het noorden van tanaris, volgens mij lookalike ulduar.
En Grim'batol in the wetlands, en mounthyal in Winterspring (niet die COT versie)

Ey Hoppel, speel je nog steeds op Trollbane?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe deel is er!! Graag daar verder

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rIkpLr2XjxtmMxP1s1fvOq5Q/full.jpg
klik op het plaatje om naar het nieuwe deel te gaan

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 11-08-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:23

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.