Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://db.mmo-champion.com/i/47568/true-aim-long-rifle/SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:42:
Die Champion dropt dus ook wapens, nu eindelijk eens een waardige bow? (buiten ulduar is het allemaal niet veel soeps).
True-aim Long Rifle
Epic
Binds when picked up
Gun
Ranged
Speed 3.00
297 - 552 Damage
(141.5 damage per second)
+34 Agility
+35 Stamina
Durability 90 / 90
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Increases your armor penetration rating by 34.
Equip: Increases attack power by 42.
Disenchanting requires Enchanting (375)
Sells for 14g 87s 18c
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Alleen een gun afaik *edit* wat Teunis net komt te linkenSinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:42:
Die Champion dropt dus ook wapens, nu eindelijk eens een waardige bow? (buiten ulduar is het allemaal niet veel soeps).
Ik heb van de eerste 'boss' (de jousting encounter dus) een ilevel 219 chest ontvangen voor m'n huntardDnB-Terrorists schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:05:
Volgens mij is dat alleen van de laatste baas.
Klopt idd wel dat er een ilvl 219 tussen zat
[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 06-08-2009 17:00 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
http://www.wowhead.com/?item=47493#comments
ook dat inderdaad de dps nu op 212 ligt, dus a la ilvl219. Mooi voor de casuals / ongelukkigen, die nog niets beters hadden.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Anoniem: 41820
"Additional instances cannot be launched"
RAGE
3 parties horde die alles ganken wat los en vast zit natuurlijk, dat hoort er bij.
Ik ben eruit!Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:29:
[...]
Je hebt de schaduw setting op zijn hoogste staan? Een standje lager zetten doet het oplossen.
Pfff.. Ik heb een addon dilemma.
Of mijn huidige UI compilation updaten of een nieuwe bouwen. Aan de ene kant heb ik wel zin de laatste, maar aan de andere kant. Ik heb geen zin om te zoeken naar geschikte addons.
En hier ik dus al verschillende patches lang last van. Iedere keer weer.
Ik ga zelf een UI compilation bouwen met eigen gemaakte textures. De inspiratie komt van de Roth UI welke gebaseerd is op UI in de Diablo games. Nu hopen dat ik niet hoef te programmeren, want dat kan ik niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
I want to live forever, so far.. so good.
Huh? zijn er nog zoveel op trollbane?Anoniem: 41820 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:35:
RAGE
3 parties horde die alles ganken wat los en vast zit natuurlijk, dat hoort er bij.
Trollie, al in die nieuwe instance geweest met Lingering?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vond een groepje met goede humor en fatsoenlijke dps. Begonnen met VH HC. Dat ging zo lekker dat we daarna meteen maar even UP, UK en HoL HC hebben gedaan. Damn dat ging vlot.
Van de emblems meteen maar een Spiked Battlegurd Choker gekocht.
Daarna nog paar keer ToC normal gedaan, wat tank gear gevonden.
En eindelijk een betere cape Drape of the Undefeated en nog een nieuwe breastplate Breastplate of the Imperial Joust
all in all een best lekkere dag.
Bier, Whiskey en Metal!!
M'n DPS was tijdens de laatste boss om en nabij de 2200, dus dat gaat ook veel beter.
Anoniem: 230001
Door de patch schijn hunters een extra talentpoint gekregen te hebben (was me niet opgevallen) en dat is afgelopen nacht recht getrokken en vandaar de vrijgave van de punten, aldus een GM.
Hoe de xp in bg's werkt weet ik ook niet. In de chat in AV zei vanmiddag iemand dat ie naast 15k honor ook al anderhalf level had gehaald maar dat lijkt me overdreven want dan gaat niemand meer PvE levellen straks als je zo snel gaat in AV.
Daarnaast vind ik het wat minder dat je nu als lvl 80 verzuipt in de teamgenoten die lvl 72-75 zijn.
Neuh dat hoeft niet. Achtergrond kun je erin zetten met BTEX (opsplitsen in 4 tga bestanden, instellen ingame en klaar), knoppen met Bartender en je unitframes met zoiets als Pitbull4.Rakkerzero schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:24:
Ik ben eruit!
Ik ga zelf een UI compilation bouwen met eigen gemaakte textures. De inspiratie komt van de Roth UI welke gebaseerd is op UI in de Diablo games. Nu hopen dat ik niet hoef te programmeren, want dat kan ik niet
Die orbs kun je ook doen, daar is wel een mod voor had ik eens gezien, weet alleen de naam niet meer.
When all else fails, resurrect and start over
Welk level ben je?apNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
Weet iemand hoe de fuck je BG experience krijgt? Sinds 3.2.0 zat dat er in, en we wonnen WSG net met 2 captures vs 0 toen de tijd om was. Ik weet niet of dat een factor was, maar ik zag niks over XP oid. NIEMAND leek het ook verder te weten, iemand hier?
De server der servers
Moet zeggen, het lijkt er ook steeds drukker te worden.. heb veel vaker problemen met instances.
Achja, nu maar hopen dat Blizzard ooit die bakken upgrade zodat iedereen relaxed kan spelen

Daar zijn ze al mee bezig zelfsRaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:47:
[...]
De server der servers
Moet zeggen, het lijkt er ook steeds drukker te worden.. heb veel vaker problemen met instances.
Achja, nu maar hopen dat Blizzard ooit die bakken upgrade zodat iedereen relaxed kan spelen
Gz!Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:50:
Gisteravond van 65 naar 67 gegaan in Nagrand. Nagrand ook klaar. Moet dus nog 1 level gaan pakken, denk dat ik dat het beste maar in Netherstorm kan gaan doen, Terrokar quests zijn nu al groen. En dan naar Northrend. Zit op 4.5 dagen /played, benieuwd wat /played wordt als ik 80 ben.
Cool, die ga ik ook installeren!Rakkerzero schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:24:
[...]
Ik ben eruit!
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Hoe zit het nou met dat vliegen in northrend onder lvl 77.
Ik dacht dat als je 1 lvl80 character had, je voor 1000G een boek kon kopen die je aan een lager level kon geven. Nu zie ik ook heel veel mensen praten over heirloom book of flying.
Kan ik de flying skill nu kopen voor geld of moet ik hiervoor embleems inleveren.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik stond gisteren mooi voor joker tijdens een instance run door die verandering. Boss fight begint: ... wtf waar zijn mijn talents naartoeAnoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:58:
Nog even over mijn vrijgekomen talentpoints op mijn hunter.
Door de patch schijn hunters een extra talentpoint gekregen te hebben (was me niet opgevallen) en dat is afgelopen nacht recht getrokken en vandaar de vrijgave van de punten, aldus een GM.
Je kan dat boek kopen voor 1000g en doorgeven zoals je zelf al aangaf. De verkoper staat aan het flightpath in Dalaran.sabriel schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:33:
Heren,
Ik dacht dat als je 1 lvl80 character had, je voor 1000G een boek kon kopen die je aan een lager level kon geven. Nu zie ik ook heel veel mensen praten over heirloom book of flying.
Kan ik de flying skill nu kopen voor geld of moet ik hiervoor embleems inleveren.
[ Voor 34% gewijzigd door Kapoen op 07-08-2009 08:47 ]
Ik bgeon maar met de grootste directory (data), waarna ik maar een bij mijn schoonouders een bakje ging doen
Vervolgens gekeken of alles werkte (dus of ik niks vergeten was).
Alles werkte, dus tijd om add-ons te intalleren.
Ik draai op dit moment de volgende add-ons:
- Bartender 4
- Spartan UI 2.6 Beta
- Omen
- Recount
- Titan Panel
- Identity
- TomTom
Add-ons die ik nog wil installeren zijn:
- Een AH add-on (auctioneer of een lichtere add-on)
- Cartographer
- Gatherer (zodra deze is bijgewerkt)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 282721
Dat had ik gisteren dus ook bijna voor. Net voor we ToC HC ingingen en ik mijn trueshot aura wou gaan gebruiken dacht ik van oei... mijn actionbar is weer om zeep. Duurde even voor ik doorhad dat mijn talents gereset waren. Ik heb nog wel alles kunnen herstellen voor we de instance binnen gingen. Daar heb ik trouwens een mooie hunter chest én mooie hunter shoulders kunnen looten. Mijn guildie ging er enkele mooie gems voor craften en dan heb ik weer een mooie upgrade gehadKapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:45:
Ik stond gisteren mooi voor joker tijdens een instance run door die verandering. Boss fight begint: ... wtf waar zijn mijn talents naartoeZoals je al zei, ze hebben alles reset van woensdag op donderdag, waardoor woensdag alles normaal leek.
Heb nou wel het idee met de nieuwe patch dat alles een stuk sneller laad. Heb natuurlijk ook voor m'n paladin altje de nieuwe heirloom chest gehaald en even met 3'tjes (2 paladins en een shammy) Zul'Farak leeggeroofd. Ik heb nu de chest en shoulders die dus bij elkaar voor 20% extra experience zorgen
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:12:
[...]
Waarom veronderstel je dat ik op trollbane speel?
Ik zit op Frostmane

RaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:47:
[...]
De server der servers

Die chest heb ik ook al geloot. Ik hoop vandaag dat geweertje te vangen aangezien ik nog altijd met de heirloom bow rondloop. Nuja, moest het ding toch niet droppen dan koop ik dat geweertje voor 25 champion seals (en je zal zien dat morgen dat geweer wel zal droppenAnoniem: 282721 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:55:
[...]
Dat had ik gisteren dus ook bijna voor. Net voor we ToC HC ingingen en ik mijn trueshot aura wou gaan gebruiken dacht ik van oei... mijn actionbar is weer om zeep. Duurde even voor ik doorhad dat mijn talents gereset waren. Ik heb nog wel alles kunnen herstellen voor we de instance binnen gingen. Daar heb ik trouwens een mooie hunter chest én mooie hunter shoulders kunnen looten. Mijn guildie ging er enkele mooie gems voor craften en dan heb ik weer een mooie upgrade gehad.
Had onze hunter gisteravond ook last mee, kwam er na de instance pas achter.Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:58:
Nog even over mijn vrijgekomen talentpoints op mijn hunter.
Wij hebben eerst even in de nieuwe instance gekeken. P2 wel een paar keer gehaald, maar nooit met twee levende tanks. Om 21:00 dus maar richting Ulduar.
Tot FL gecleared, Freya/Mimiron towers genuked zoals altijd. Boss komt, heeft 63M health en drie buffs.
Razorscale next, a quick shave achievement gehaald en in twee weken tijd m'n tweede Razorscale Talon geloot. Erg lekker om die te DW'en.
Toen met wat guildies nog maar de nieuwe instance gefarmed. Leverde me persoonlijk Girdle of the Pallid Knight (normal) en Helm of the Crestfallen Challenger (heroic) op. Nog twee items te gaan uit heroic voor m'n tanksetje nu.
Tenslotte nog even dailies afgemaakt, nieuwe quests zijn vrij makkelijk en leveren leuk gold op.
Dat 'boek' is de heirloomsabriel schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:33:
Heren,
Daarmee kun je een lvl 68 Cold Weather flying leren.
Gister avond pas tegen 21.30, uiteraard direct in LFG gesprongen.
Krijg een invite voor DTK, join ik, word gesummoned.
De shammy in de group wou snel een addon uitschakelen, dus relogged.
Komt hij terug 'sorry this is going nowhere' en leaved

Daarna een group gevonden voor VH, niet de meest soepele run maar ging ok
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Zelf woensdag AV gedaan met mijn lvl 60 DeathKnight en kreeg tussen de 10k en 15k honor per potje... Ondanks dat we verloren... Maar inderdaad zag ik niks in beeld dat ik wat gekregen had... Ik had er gewoon bewust op gelet omdat ik nieuwsgierig wasapNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
Weet iemand hoe de fuck je BG experience krijgt? Sinds 3.2.0 zat dat er in, en we wonnen WSG net met 2 captures vs 0 toen de tijd om was. Ik weet niet of dat een factor was, maar ik zag niks over XP oid. NIEMAND leek het ook verder te weten, iemand hier?
Edit:
xp dus ipv honor...

10k 15k honor in een potje? je bedoelt zeker xp?UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:23:
[...]
Zelf woensdag AV gedaan met mijn lvl 60 DeathKnight en kreeg tussen de 10k en 15k honor per potje... Ondanks dat we verloren... Maar inderdaad zag ik niks in beeld dat ik wat gekregen had... Ik had er gewoon bewust op gelet omdat ik nieuwsgierig was
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Maar die bevat toch maar 1 charge? of kan je die ongelimteerd doorsturen naar je alts? maar ja dan is het redelijk nutteloosKapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:45:
[...]
[...]
Je kan dat boek kopen voor 1000g en doorgeven zoals je zelf al aangaf. De verkoper staat aan het flightpath in Dalaran.
Natuurlijk kan je dat maar eenmaal gebruikenGohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Maar die bevat toch maar 1 charge? of kan je die ongelimteerd doorsturen naar je alts? maar ja dan is het redelijk nutteloos
hehe ja idd dat zou zo op zijn als dat kon maar ja die BoA chest en shoulder stacken leverd al genoeg XP extra op dus gaat al razend hardKapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:37:
[...]
Natuurlijk kan je dat maar eenmaal gebruikenMet 1 boek al je alts bedienen? I wish!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 236827
Met Flight Form is het wel heel snel en effectief questen. Ik kill geen overbodige mobs meer, al geeft dat uiteindelijk wel minder xp, maar boeiend... Named mobs is het vaak erboven vliegen, catform, prowl, Pounce. Of Bearform en dan chargen vanuit de lucht
Later op de avond nog eenmaal ToC normal en eenmaal heroic gedaan. De healer die mee was, was niet de meest betrouwbare. Ik was tank op m'n DK, hopend op een stamina trinket. Op één van de bazen in normal mode zag ik een crit op me langskomen
Op normal vielen tankboots voor me, maar die waren/zijn gelijk aan degene die ik uit Naxx10 heb (ook ilevel 200), alleen met meer expertise, handig voor threat dus. In heroic viel de Polearm, en ik was de enige die 'm kon gebruiken! Mooie upgrade van het Argent Tournament Sword, al vraag ik me af of ik de hit van dat Sword niet teveel ga missen. Time will tell.
Vanavond de 10man normal mode van die instance. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ook de nieuwe 5 man dungeon bekeken maar moet zeggen dat deze in P2 net voor de 2e baas erg pittig is om te healen. Dat heb ik dus al in mijn T8.5/7.5 gear als healer. De tank was ook T8.5 (DK). Voor heroic geared mensen is dit dus een pittige dungeon.
Beide Alliance. Weet niet waar Carnagy tegenwoordig op speelt maar ik zit of op Raserian (Rogue) of op Wiebel (Priest)MuVo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:10:
Mijn pala is ook op forstmane, maar zijn jullie horde of alliance?
De naam van mn Priest is pro, geen grappen maken!
hij is exact dezelfde prijs als de normale coldweather flying.. wat is dan in godsnaam het profijt dat je die tome kan doormailen?Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:37:
[...]
Natuurlijk kan je dat maar eenmaal gebruikenMet 1 boek al je alts bedienen? I wish!
Ow damn ja inderdaad xp... (kleine heeft me rond 5:30 uit bed geschreeuwdkillbillfast schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
[...]
10k 15k honor in een potje? je bedoelt zeker xp?
Volgens mij moet je anders wachten tot lvl 77 om het zelf te kopen... Niet gechecked btw...Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]
hij is exact dezelfde prijs als de normale coldweather flying.. wat is dan in godsnaam het profijt dat je die tome kan doormailen?
omdat je het boek pas op lvl 80 kunt kopen voor je alts ,en je anders pas op lvl 77 het kan trainen. Daarvoor is het nuttig ;-) daarnaast kun je op lvl 68 nog niet " legaal " naar Dalaran tenzij je portal fixtGohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]
hij is exact dezelfde prijs als de normale coldweather flying.. wat is dan in godsnaam het profijt dat je die tome kan doormailen?
[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 07-08-2009 09:54 ]
Deze kun je al vanaf level 68 gebruiken en de normale Cold Weather Flying kun je pas kopen vanaf 77.Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]
Gisteren eindelijk TOC in geweest, met mijn protadin als eerste op HC, gelijk de tank ring te pakken gekregen!
Echt zo balen van het weekend dacht ik ah 3.2 duurt nog wel even, dus heb ik mijn JC tokens opgemaakt aan minder nuittige patterns... iets van 15 tokens. helaas..
en ik moet al mijn prismatics nog omgemmen omdat ze niet meer voor de socket bonus werken
Anoniem: 312121
Het is net cot:strat waar je eindeloos op arthas moet wachten
Damn, dat is toch wel serieus emotioneel.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Wat een heftige pot om te tanken zeg! Gelukkig kun je alles interrupten, dus dat scheelt weer een hoop ellende.
Mooie loot gehad, van alle 3 de bosses, we hadden de tauren (healer) een rogue en nog iets, van alle drie mooi wat leuks gehad, een ring, helaas zonder DEF rating, maar wel goeie parry en STR + STA inclusief een blauwe socket, een necklace, en een nieuwe helm.. Allemaal lvl 219, dus dat zit wel goed.
Daarna hebben we nog een 10 man naxx gedaan, alle 4 de quarters afgemaakt, helaas nog 1 wipe bij patchwerk, omdat de offtank het voor het eerst deed, en niet naast me ging staan.
Verder is het wel aardig dat je nu de nieuwe emblems krijgt, waardoor je tenminste je gear kunt upgraden.
Na 1 avondje zo'n 16 emblems, niet verkeerd toch
Nu kunnen we eindelijk naar ulduar werken, want die bosses vind ik toch heel wat lastiger dan de bosses in naxx of in Trail of the Champion.
Heeft er iemand btw een loot link van de nieuwe instance?
[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 07-08-2009 10:19 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Done!Erick81 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
Iemand interesse in een gratis maand WoW? Ik ben van plan om mijn account weer tot leven te wekken, het blijf toch wel kriebelen. Met een Scroll of Resurrection kan ik 10 dagen weer rond kijken en als het me bevalt koop ik weer een maand speeltijd en krijg jij een maand gratis. PM me ff als interesse hebt
@Dexter
Succes kerel

Hehe Same
Op mmo-champion.com hebben ze een pagina met alle informatie ivm patch 3.2, en er is een pagina voorzien voor de loot van deze instance. Alleen geven ze op mmo-champion wel de verkeerde ilevels weer, op de live servers dropt er ileve 219 loot in de heroic en volgens mmo-champion zou dat 'maar' 213 zijn.FragNeck schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:15:
Heeft er iemand btw een loot link van de nieuwe instance?
Succes ermee!DexterBelgium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:13:
Quitting time.. en onverwacht ook. Na een jaar of twee liegen tegen mezelf moeten toegeven dat mijn verslaving niét "onder controle" is. Tijd voor koude kalkoen.
Damn, dat is toch wel serieus emotioneel.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Het mag helaas niet zo zijnErick81 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
Iemand interesse in een gratis maand WoW? Ik ben van plan om mijn account weer tot leven te wekken, het blijf toch wel kriebelen. Met een Scroll of Resurrection kan ik 10 dagen weer rond kijken en als het me bevalt koop ik weer een maand speeltijd en krijg jij een maand gratis. PM me ff als interesse hebt
Dan toch maar een game card gaan kopen. Thanks allThis is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.
Sorry ik moest grinneken vanwege de reactie en je nick name
Vanwege ziekte eigenlijk nog niet veel gezien van de patch, alleen ff de 10 en 25 mans gedaan, gevolgd door een keer de heroic instance. 10 mans was ezpeasy, 25 mans hebben we toch 1.5 uur over gedaan om iedereen elkaar niet op te laten blazen, de poisons goed te removen, etc etc. Maar wel plat
Heroic ging ook lekker, had em op m'n warrior getanked maar dan snoeien ze toch vrij had (Naxx10 gear

DK nerfs zijn ernstig trouwens. Ik ben er zo'n 3.5k HP op achteruit gegaan (Blood tank) en dik 2k armor als het niet meer is. Magoed is alleen lastig voor de healers
Bnet pindle#2913
Anoniem: 230001
Patchnotes.....Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:39:
begrijp ik het goed, kun je nu al vanaf lvl 68 vliegen in Northend of kun je het alvast leren voordat je 77 bent? Want anders maakt Blizz het wel heel erg makkelijk, ruim een half jaar na de expansion.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig
Wel een nieuwe tank helm, tank trinket en tank zwaardje kunnen looten voor mijn offspec set in ToC 5 man (normal en HC).
Moet zeggen dat het me niet tegenvalt na mijn afwezigheid, de guild die ik ben gejoined is nogal casual met 2 raids per week ipv het oude 4/5/6 dagen raiden dat ik eerst deed, blijft er tenminste tijd over voor Eve
Omen werkt gewoon goed nog hoorSkillz schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:44:
Hmmm, ik zie nog nergens een update van Omen, iemand een goede vervanger?
[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 07-08-2009 10:48 ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere feral tanks hun gear gemmen, aangezien we bijna geen blauwe gemslots meer hebben.
Ik stack nu zoveel mogelijk agi + stamina voor rode sockets, en agi + hit voor gele sockets.
Hmm 3,5k in Naxx gear? Zit volledig in 226+ gear dus dan is het misschien nog meer... we hadden gisteren geen priest en dus geen forti dus het leek minder erg... niets is minder waarMaranno schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:47:
3.5k HP eraf, 7% dodge, armor niet echt naar gekeken, en dat is in naxx10/25 tank gear, gelukkig is het "maar" mijn offspec maar even goed ben ik er niet blij mee.
Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig, ondanks het fijt dat ik qua gear nu wel echt achterloop (naxx25 dps gear omdat ik zo'n 5 maanden afwezig ben geweest) viel de dps me niets tegen, nu alleen zien mijn Angry Dead MH en Hailstorm OH te vervangen door nieuwe wapens en dan gaan werken aan mijn armor.
Wel een nieuwe tank helm, tank trinket en tank zwaardje kunnen looten voor mijn offspec set in ToC 5 man (normal en HC).
Moet zeggen dat het me niet tegenvalt na mijn afwezigheid, de guild die ik ben gejoined is nogal casual met 2 raids per week ipv het oude 4/5/6 dagen raiden dat ik eerst deed, blijft er tenminste tijd over voor Eve
Meh ik heb nog steeds geen goeie 1h, ze willen maar niet droppen, de enkele keer dat het wel lukt is er altijd weer een nieuwe rogue/hunter/w.e. bij
M'n oude 2H frost dps spec is ernstig generfed zeg... de "king" frost strike doet nu nog maar zo'n 22% van m'n dps waar dat vroeger 40%++ was. Bah.
Bnet pindle#2913
Volgens mij was Unholy vooral OPd, de rest valt wel meeAnoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:57:
Tsja, en Frost 2H DPS was toch niet echt overpowered of wel soms?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik loop in Naxx10/25 gear te tanken en ben maar 2.2k hp, 2,5% dodge en 1k armor verloren. Wel parry erbij gekregen waardoor totale avoidance loss wat lager is. Benieuwd waar de verschillen vandaan komen.Maranno schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:47:
3.5k HP eraf, 7% dodge, armor niet echt naar gekeken, en dat is in naxx10/25 tank gear, gelukkig is het "maar" mijn offspec maar even goed ben ik er niet blij mee.
Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig
En ja, DW is erg lekker. Was er nooit een grote fan van, maar sinds de patch is het echt heerlijk. Nog geen fatsoenlijke instance ofzo gedaan ermee (wel even op target dummy staan jassen), maar de gemiddelde questmob ligt toch in 3-5 sec om.
Edit: Oof, zie net dat de top horde guild op Tura ermee gestopt is.
[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 07-08-2009 11:29 ]
Hmmm... 1.5gSinergyX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:14:
Ging gister nog even kijken bij de barber met mijn druid, maar kan je geen preview krijgen van de bear en cat skin? Nu elke keer 1,5 gold uit te geven (ja ja, ik let op de kleintjes) zit ik ook niet op de wachten.

En wat spot mijn oog:
http://db.mmo-champion.co...kshalla-the-shadows-bane/
Een heuze bow! Maar, net als die Ulduar versie, niet voor de casuals weggelegd.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 11:35 ]
Gogo mmo-champion waar ze per haarkleur de skins hebben staan.SinergyX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:14:
Ging gister nog even kijken bij de barber met mijn druid, maar kan je geen preview krijgen van de bear en cat skin? Nu elke keer 1,5 gold uit te geven (ja ja, ik let op de kleintjes) zit ik ook niet op de wachten.
Vraagje:
1. Iemand ervaring met Bartender4 en Dominos?
2. Al een update van groupbuttons of simulair (GB is al 3 jaar uit de roulatie dus blijf vragen
3. Recount nog steeds de beste DPS meter?
Thank you
Ik ben level 20 en ik deed WSG
Hoe zag je dat je 10 a 15k XP kreeg? Enkel op je XP balk, of werd dat nog ergens anders getoond?UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:23:
[...]
Zelf woensdag AV gedaan met mijn lvl 60 DeathKnight en kreeg tussen de 10k en 15k honor per potje... Ondanks dat we verloren... Maar inderdaad zag ik niks in beeld dat ik wat gekregen had... Ik had er gewoon bewust op gelet omdat ik nieuwsgierig was
Edit:
xp dus ipv honor...
Enkel door de xp balk in de gaten te houden... Vond het ok jammer dat het niet beter in beeld gebracht werd, kon het zelfs niet in de eventlog terugvinden...apNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:37:
Hoe zag je dat je 10 a 15k XP kreeg? Enkel op je XP balk, of werd dat nog ergens anders getoond?
Dunno, dacht altijd dat je alliance trollbane speelde : )Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:12:
[...]
Waarom veronderstel je dat ik op trollbane speel?
Ik zit op Frostmane
Yup, woensdag 1e boss down en donderdag zowaar 25 mans ulduar gedaan.MrVegeta schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:32:
hilarisch.
Trollie, al in die nieuwe instance geweest met Lingering?
Moet niet gekker worden op trollbane !
heb nog ergens een 70 druid tauren rond dwaaaaluh op trollybaneImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
Dunno, dacht altijd dat je alliance trollbane speelde : )
[...]
Yup, woensdag 1e boss down en donderdag zowaar 25 mans ulduar gedaan.
Moet niet gekker worden op trollbane !
OK ga ik dat in de gaten houden. Idioot evengoed toch? Zal wel bugje zijn of feature die er nog niet in zit.UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:42:
[...]
Enkel door de xp balk in de gaten te houden... Vond het ok jammer dat het niet beter in beeld gebracht werd, kon het zelfs niet in de eventlog terugvinden...
Deze twee om precies te zijnExitium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:30:
[...]
Gogo mmo-champion waar ze per haarkleur de skins hebben staan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb Dominos en die werkt gewoon. En verder gebruik ik Skada voor dmg/healing meters. Is veel lager in gebruik dan Recount. Dan kom ik toch gauw op 70-80mb.. nu zo rond de 50mb.Maduth schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:36:
Door de geliefde patch 3.2 is mijn UI echt totaal een puinhoop, dus een goede rede om de boel weer eens aan te passen. Zal nog wel even duren voordat Spartan UI de nieuwe versie uitkomt.
Vraagje:
1. Iemand ervaring met Bartender4 en Dominos?
2. Al een update van groupbuttons of simulair (GB is al 3 jaar uit de roulatie dus blijf vragen)
3. Recount nog steeds de beste DPS meter?
Thank you
En groupbuttons weet ik niet wat dat is..
Heb trouwens maar weining problemen ondervonden met me addons (90% van curse) en ze updaten elke dag wel een keer ofzo.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wanneer komt je weer spelen, we need you !
En je bent onderhand vast wel door je films heen : P
Streel z'n ego nou niet teveelImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:25:
MrVegeta

Het WAS aardig in line met Blood 2H dps, en idd een Unholy DK was - mits goed gespeeld - nog beter. Magoed die's weer afhankelijk van pet uptime en de kans om af en toe goed te AoEen. Naja ik zeur niet Frost strike was ook belachelijk OP in PvP waar de nerf voor bedoeld was.Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:57:
Tsja, en Frost 2H DPS was toch niet echt overpowered of wel soms?
Wat ik gewoon jammer vind is dat je nu per se weer 2x 1H moet hebben omdat Frost 2H gewoon niet goed genoeg meer is. Het KAN wel, maar je trekt gewoon lang niet genoeg profijt van de spec en veel talents. Meh.
Dan maar weer blood dps tot ik een leuk paar 1H-ers kan looten...
Ander vraagje: elke keer als ik van spec verander komt er een soort balk door m'n scherm heen, met een paar lege vakjes erop. Hebben anderen dat ook? Komt dat door Bartender ofzo? Een /rl lost het wel op maar het begint enorm irritant te worden
[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 07-08-2009 12:39 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 313266
Immie, je hebt de echte beste priest van Trollbane weer terug, dus wat mekker je?ImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:25:
MrVegeta
En je bent onderhand vast wel door je films heen : P
En Alu, kom terug spelen, het is nu weer een stuk gezelliger !
Ach mijn naxx 1handers houden het redelijk uit tegenover ulduar 2h dps'ers, gewoon langzaam aan upgraden.porn* schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:38:
[...]Het WAS aardig in line met Blood 2H dps, en idd een Unholy DK was - mits goed gespeeld - nog beter. Magoed die's weer afhankelijk van pet uptime en de kans om af en toe goed te AoEen. Naja ik zeur niet Frost strike was ook belachelijk OP in PvP waar de nerf voor bedoeld was.
Wat ik gewoon jammer vind is dat je nu per se weer 2x 1H moet hebben omdat Frost 2H gewoon niet goed genoeg meer is. Het KAN wel, maar je trekt gewoon lang niet genoeg profijt van de spec en veel talents. Meh.
Dan maar weer blood dps tot ik een leuk paar 1H-ers kan looten...
Ander vraagje: elke keer als ik van spec verander komt er een soort balk door m'n scherm heen, met een paar lege vakjes erop. Hebben anderen dat ook? Komt dat door Bartender ofzo? Een /rl lost het wel op maar het begint enorm irritant te worden
Nu scheelt het dat ik niet meer in een top guild zit en me dus wat meer kan veroorloven omdat ze pas 8 bosses in Ulduar plat hebben en dus nog zwaar aan het gearen zijn daar, mijn naxx 25 gear loopt vergeleken met wat guild gemiddeld is niet eens veel achter.
Op je andere vraag geen idee, maar het heeft waarschijnlijk te maken met je "stance" bars omdat deze automatisch switchen bij een swap naar je dual spec.
Geen idee precies maar ben van 29.800 nog wat naar zo'n 26.900 gegaan.Exitium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:20:
[...]
Ik loop in Naxx10/25 gear te tanken en ben maar 2.2k hp, 2,5% dodge en 1k armor verloren. Wel parry erbij gekregen waardoor totale avoidance loss wat lager is. Benieuwd waar de verschillen vandaan komen.
En ja, DW is erg lekker. Was er nooit een grote fan van, maar sinds de patch is het echt heerlijk. Nog geen fatsoenlijke instance ofzo gedaan ermee (wel even op target dummy staan jassen), maar de gemiddelde questmob ligt toch in 3-5 sec om.
Ik was in het begind DW maar toen ze dat nerfden nog heel even 2H Blood geweest en er daarna mee gestopt, DW trekt me toch het meest.
[ Voor 31% gewijzigd door Ashrah op 07-08-2009 12:57 ]
Anoniem: 41820
Tegenwoordig ben ik meestal terug te vinden om mijn shaman, FriedlRaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:44:
[...]
Beide Alliance. Weet niet waar Carnagy tegenwoordig op speelt maar ik zit of op Raserian (Rogue) of op Wiebel (Priest)
De naam van mn Priest is pro, geen grappen maken!
Carnagy is iemand anders hier trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 07-08-2009 13:09 ]
deze gebruik zowel als mijn protpala als mijn mage, maar op mijn Paladin komt er afentoe een geel valk midden over mijn karakter met "Fiery payback" en die gaat eigenlijk pas weer weg als ik dood ga. super irritant maar het zegt mij ook helemaal niks.
Tip: Zonder mods werkt WoW net zo goed alleen dan sneller ;-) Enige mod die ik gebruik is Questhelper atm.Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:21:
Hmm een paar weken geleden een aantal nieuwe mods geinstalleerd namelijk mikes scrolling combat text en Scrochno (en nog een paar kleintje maar die weet ik niet precies)
deze gebruik zowel als mijn protpala als mijn mage, maar op mijn Paladin komt er afentoe een geel valk midden over mijn karakter met "Fiery payback" en die gaat eigenlijk pas weer weg als ik dood ga. super irritant maar het zegt mij ook helemaal niks.
Met ^^SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
Tip: Zonder mods werkt WoW net zo goed alleen dan sneller ;-) Enige mod die ik gebruik is Questhelper atm.
maar ik heb dan ook nog een inventory addon, zodat je alles in 1x ziet ipv 5 van die bags.
Klopt, ik had tot gisteren de standaard lay-out maar dan uitgebreid met allerhande add-ons. De FPS was af en toe om te huilen. Gisteravond heb ik de Roth UI gedownload omdat ik die zag in de post van Rakkerzero en die heb ik uitgebreid met Omen, Recount, Scrolling BattleText en Questhelper. Geheugenverbruik is link verminderd en de FPS is wat omhoog gegaan. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met raiden.SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
[...]
Tip: Zonder mods werkt WoW net zo goed alleen dan sneller ;-) Enige mod die ik gebruik is Questhelper atm.
Eerste Google Hit:Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:21:
"Fiery payback"
Fiery Payback Rank 2
When below 35% health all damage taken is reduced by 20% and your Pyroblast spell's cast time is reduced by 3.5 secs while the cooldown is increased by 5 secs.
Waarschijnlijk 1 van de Mage only addons die je hebt aanstaan
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
no shitSpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
[...]
Bossmods redelijk vereist.
En dan nog wat dingentjes
hmm apart maar dat zal dan in inderdaad wel, is een mage talent dat bijna niemand heeft. of ik kan mij niet voorstellen dat een mage deze gebruiktTeunis schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:33:
[...]
Eerste Google Hit:
Fiery Payback Rank 2
When below 35% health all damage taken is reduced by 20% and your Pyroblast spell's cast time is reduced by 3.5 secs while the cooldown is increased by 5 secs.
Waarschijnlijk 1 van de Mage only addons die je hebt aanstaan
[ Voor 39% gewijzigd door Valkyre op 07-08-2009 13:35 ]
Ik geef zelf ook de voorkeur aan zo weinig mogelijk add-ons te gebruiken. Voor mijn rogue heb ik echter wel mods nodig zoals roguepowerbars, anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm. Voor mijn hunter heb ik onlangs Dominos geinstalleerd omdat de vanilla UI te krap is om alles weer te geven aan talents en macros.SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
[...]
Je bent ervan op de hoogte dat je ook UI scaling kan doen?Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:03:
[...]
Ik geef zelf ook de voorkeur aan zo weinig mogelijk add-ons te gebruiken. Voor mijn rogue heb ik echter wel mods nodig zoals roguepowerbars, anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm. Voor mijn hunter heb ik onlangs Dominos geinstalleerd omdat de vanilla UI te krap is om alles weer te geven aan talents en macros.
Ben zelf ook men UI wat aan het bijschaven. Screen komt wel als het toonbaar is.
Probeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
[...]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verkapte "kijk mij eens een grote peni...groot scherm hebben"?Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:03:
[...]
...anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm...
Jaja, maar daarmee heb ik nog geen extra actionbarsSpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:09:
[...]
Je bent ervan op de hoogte dat je ook UI scaling kan doen?
Als ik mij niet vergis heeft één van de wow spelers op dit forum zelfs twee van die dingen staan (en in zijn sigAnoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
[...]
Verkapte "kijk mij eens een grote peni...groot scherm hebben"?
[ Voor 52% gewijzigd door Kapoen op 07-08-2009 14:26 ]
Dat heet uitdaging.NMe schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
robeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.
(zonder omen is het mi nog niet eens zo moeilijk, healen weet ik niet).
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 14:27 ]
Healbot = lalNMe schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
[...]
Probeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.
en als dps heb je geen mods nodig om te raiden
respect voor andere die het gebruiken hoor, maar ik vind het onzin
Ik raid al jaren zonder een raidmod en krijg nooit commentaar, daarnaast.. zeker healbot.. tja.. moet ik daar nog iets van zeggen.. gebruik dan GRID.. daar heb je nog enige skill voor nodig
UI is wat anders dan bv healbot.. een mooie UI draagt wat bij aan de speelbaarheid of gewoon eye candyMaduth schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:49:
Het spelen met mods en UI veranderen is ook een beetje fun voor sommige. Ik vind het altijd wel leuk om wat "nieuws" te maken. Of het nou veel mee toegevoegde waarde heeft, boeit me niet
Mods zorgen vaak gewoon voor net dat beetje meer, zelfde als met macros. Sommige vinden het onzin of zelfs cheaten ik vind max dps of sneller reageren op dingen belangrijker. Als een mod mij een betere speler maakt dan neem ik hem zeker (muv de niet toegestane ofc).SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:43:
[...]
Healbot = lal
en als dps heb je geen mods nodig om te raiden
respect voor andere die het gebruiken hoor, maar ik vind het onzin
Ik raid al jaren zonder een raidmod en krijg nooit commentaar, daarnaast.. zeker healbot.. tja.. moet ik daar nog iets van zeggen.. gebruik dan GRID.. daar heb je nog enige skill voor nodig
Het feit is alleen dat je er zelf niet beter van wordMantaMania schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:59:
[...]
Mods zorgen vaak gewoon voor net dat beetje meer, zelfde als met macros. Sommige vinden het onzin of zelfs cheaten ik vind max dps of sneller reageren op dingen belangrijker. Als een mod mij een betere speler maakt dan neem ik hem zeker (muv de niet toegestane ofc).
In principe word je alleen maar een slechtere spelers door mods. Als blizzard de functie er spontaan uittrekt.. dan ben jij ( fictief) niets meer.
Dit topic is gesloten.