Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 52.126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die Champion dropt dus ook wapens, nu eindelijk eens een waardige bow? (buiten ulduar is het allemaal niet veel soeps).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:42:
Die Champion dropt dus ook wapens, nu eindelijk eens een waardige bow? (buiten ulduar is het allemaal niet veel soeps).
http://db.mmo-champion.com/i/47568/true-aim-long-rifle/

True-aim Long Rifle
Epic
Binds when picked up
Gun
Ranged
Speed 3.00
297 - 552 Damage
(141.5 damage per second)
+34 Agility
+35 Stamina
Durability 90 / 90
Requires Level 80
Item Level 219
Equip: Increases your armor penetration rating by 34.
Equip: Increases attack power by 42.
Disenchanting requires Enchanting (375)
Sells for 14g 87s 18c

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:20
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:42:
Alleen een gun afaik *edit* wat Teunis net komt te linken :)
DnB-Terrorists schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:05:
Volgens mij is dat alleen van de laatste baas.
Klopt idd wel dat er een ilvl 219 tussen zat :)
Ik heb van de eerste 'boss' (de jousting encounter dus) een ilevel 219 chest ontvangen voor m'n huntard :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 06-08-2009 17:00 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:53
De comments zeggen op

http://www.wowhead.com/?item=47493#comments

ook dat inderdaad de dps nu op 212 ligt, dus a la ilvl219. Mooi voor de casuals / ongelukkigen, die nog niets beters hadden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

"Additional instances cannot be launched"

RAGE

3 parties horde die alles ganken wat los en vast zit natuurlijk, dat hoort er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58
Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:29:
[...]

Je hebt de schaduw setting op zijn hoogste staan? Een standje lager zetten doet het oplossen.

Pfff.. Ik heb een addon dilemma.

Of mijn huidige UI compilation updaten of een nieuwe bouwen. Aan de ene kant heb ik wel zin de laatste, maar aan de andere kant. Ik heb geen zin om te zoeken naar geschikte addons. :/
En hier ik dus al verschillende patches lang last van. Iedere keer weer.
Ik ben eruit!
Ik ga zelf een UI compilation bouwen met eigen gemaakte textures. De inspiratie komt van de Roth UI welke gebaseerd is op UI in de Diablo games. Nu hopen dat ik niet hoef te programmeren, want dat kan ik niet :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:08
Zo, heb met m'n 5-box team de normal versie van ToC op farm dus kan nu een paar keer per uur 5xabyss crystals verdienen :-) Dit weekend mezelf maar eens even bezig houden met de Heroic versie.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:43
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:35:

RAGE

3 parties horde die alles ganken wat los en vast zit natuurlijk, dat hoort er bij.
Huh? zijn er nog zoveel op trollbane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:') hilarisch.

Trollie, al in die nieuwe instance geweest met Lingering?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 19:36
Zo, vandaag gemerkt dat er ook goede en leuke Pug's bestaan :D
Vond een groepje met goede humor en fatsoenlijke dps. Begonnen met VH HC. Dat ging zo lekker dat we daarna meteen maar even UP, UK en HoL HC hebben gedaan. Damn dat ging vlot.

Van de emblems meteen maar een Spiked Battlegurd Choker gekocht.

Daarna nog paar keer ToC normal gedaan, wat tank gear gevonden.
En eindelijk een betere cape Drape of the Undefeated en nog een nieuwe breastplate Breastplate of the Imperial Joust

all in all een best lekkere dag. :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Weet iemand hoe de fuck je BG experience krijgt? Sinds 3.2.0 zat dat er in, en we wonnen WSG net met 2 captures vs 0 toen de tijd om was. Ik weet niet of dat een factor was, maar ik zag niks over XP oid. NIEMAND leek het ook verder te weten, iemand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 22:19
Vanavond een guild run voor Naxx-10. Met een guild van twaalf dagen oud om negen uur begonnen en om half twaalf gestopt en twee quarters leeg: Construct quarter en Plague Quarter. We hadden een paar wipes, maar wel een succesvolle avond. De GM was erg tevreden over de DPS die neergezet werd. Zelf heb ik drie stuks armor mogen looten: Gauntlets of Combined Strength, Ravaging Sabatons en m'n tweede T7 item: Heroes' Scourgebone Legplates.

M'n DPS was tijdens de laatste boss om en nabij de 2200, dus dat gaat ook veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Nog even over mijn vrijgekomen talentpoints op mijn hunter.
Door de patch schijn hunters een extra talentpoint gekregen te hebben (was me niet opgevallen) en dat is afgelopen nacht recht getrokken en vandaar de vrijgave van de punten, aldus een GM.

Hoe de xp in bg's werkt weet ik ook niet. In de chat in AV zei vanmiddag iemand dat ie naast 15k honor ook al anderhalf level had gehaald maar dat lijkt me overdreven want dan gaat niemand meer PvE levellen straks als je zo snel gaat in AV.
Daarnaast vind ik het wat minder dat je nu als lvl 80 verzuipt in de teamgenoten die lvl 72-75 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:29:
[...]

Huh? zijn er nog zoveel op trollbane?
Waarom veronderstel je dat ik op trollbane speel? :p

Ik zit op Frostmane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Rakkerzero schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:24:
Ik ben eruit!
Ik ga zelf een UI compilation bouwen met eigen gemaakte textures. De inspiratie komt van de Roth UI welke gebaseerd is op UI in de Diablo games. Nu hopen dat ik niet hoef te programmeren, want dat kan ik niet :P
Neuh dat hoeft niet. Achtergrond kun je erin zetten met BTEX (opsplitsen in 4 tga bestanden, instellen ingame en klaar), knoppen met Bartender en je unitframes met zoiets als Pitbull4.

Die orbs kun je ook doen, daar is wel een mod voor had ik eens gezien, weet alleen de naam niet meer.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
Weet iemand hoe de fuck je BG experience krijgt? Sinds 3.2.0 zat dat er in, en we wonnen WSG net met 2 captures vs 0 toen de tijd om was. Ik weet niet of dat een factor was, maar ik zag niks over XP oid. NIEMAND leek het ook verder te weten, iemand hier?
Welk level ben je?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

De server der servers :Y)

Moet zeggen, het lijkt er ook steeds drukker te worden.. heb veel vaker problemen met instances.
Achja, nu maar hopen dat Blizzard ooit die bakken upgrade zodat iedereen relaxed kan spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:47:
[...]

Moet zeggen, het lijkt er ook steeds drukker te worden.. heb veel vaker problemen met instances.
Achja, nu maar hopen dat Blizzard ooit die bakken upgrade zodat iedereen relaxed kan spelen :/
Daar zijn ze al mee bezig zelfs :) Vandaar de extended downtimes op sommige servers elke week.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
Gisteravond van 65 naar 67 gegaan in Nagrand. Nagrand ook klaar. Moet dus nog 1 level gaan pakken, denk dat ik dat het beste maar in Netherstorm kan gaan doen, Terrokar quests zijn nu al groen. En dan naar Northrend. Zit op 4.5 dagen /played, benieuwd wat /played wordt als ik 80 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kaap schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:50:
Gisteravond van 65 naar 67 gegaan in Nagrand. Nagrand ook klaar. Moet dus nog 1 level gaan pakken, denk dat ik dat het beste maar in Netherstorm kan gaan doen, Terrokar quests zijn nu al groen. En dan naar Northrend. Zit op 4.5 dagen /played, benieuwd wat /played wordt als ik 80 ben.
Gz! :) ik ben nu bijna 67.. en net klaar in Hellfire Pensuela :p dus vanavond ff 67 ticken en kijken of ik nog een instance kan joinen!
Rakkerzero schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:24:
[...]

Ik ben eruit!
Cool, die ga ik ook installeren!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Heren,

Hoe zit het nou met dat vliegen in northrend onder lvl 77.

Ik dacht dat als je 1 lvl80 character had, je voor 1000G een boek kon kopen die je aan een lager level kon geven. Nu zie ik ook heel veel mensen praten over heirloom book of flying.

Kan ik de flying skill nu kopen voor geld of moet ik hiervoor embleems inleveren.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:58:
Door de patch schijn hunters een extra talentpoint gekregen te hebben (was me niet opgevallen) en dat is afgelopen nacht recht getrokken en vandaar de vrijgave van de punten, aldus een GM.
Ik stond gisteren mooi voor joker tijdens een instance run door die verandering. Boss fight begint: ... wtf waar zijn mijn talents naartoe :? Zoals je al zei, ze hebben alles reset van woensdag op donderdag, waardoor woensdag alles normaal leek. Zoiets verwacht je vlak na een nieuwe patch, niet een dag later.
sabriel schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:33:
Heren,

Ik dacht dat als je 1 lvl80 character had, je voor 1000G een boek kon kopen die je aan een lager level kon geven. Nu zie ik ook heel veel mensen praten over heirloom book of flying.

Kan ik de flying skill nu kopen voor geld of moet ik hiervoor embleems inleveren.
Je kan dat boek kopen voor 1000g en doorgeven zoals je zelf al aangaf. De verkoper staat aan het flightpath in Dalaran.

[ Voor 34% gewijzigd door Kapoen op 07-08-2009 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 17:18
Gistaravond WoW gekopieerd van mijn laptop (waarop ik het meest speelde) naar mijn nieuwe desktop.
Ik bgeon maar met de grootste directory (data), waarna ik maar een bij mijn schoonouders een bakje ging doen :) Toen ik terug was de rest gekopieerd (m.u.v. Interface, Cache, Screenshots en WTF).

Vervolgens gekeken of alles werkte (dus of ik niks vergeten was).

Alles werkte, dus tijd om add-ons te intalleren.
Ik draai op dit moment de volgende add-ons:
- Bartender 4
- Spartan UI 2.6 Beta
- Omen
- Recount
- Titan Panel
- Identity
- TomTom

Add-ons die ik nog wil installeren zijn:
- Een AH add-on (auctioneer of een lichtere add-on)
- Cartographer
- Gatherer (zodra deze is bijgewerkt)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:45:

Ik stond gisteren mooi voor joker tijdens een instance run door die verandering. Boss fight begint: ... wtf waar zijn mijn talents naartoe :? Zoals je al zei, ze hebben alles reset van woensdag op donderdag, waardoor woensdag alles normaal leek.
Dat had ik gisteren dus ook bijna voor. Net voor we ToC HC ingingen en ik mijn trueshot aura wou gaan gebruiken dacht ik van oei... mijn actionbar is weer om zeep. Duurde even voor ik doorhad dat mijn talents gereset waren. Ik heb nog wel alles kunnen herstellen voor we de instance binnen gingen. Daar heb ik trouwens een mooie hunter chest én mooie hunter shoulders kunnen looten. Mijn guildie ging er enkele mooie gems voor craften en dan heb ik weer een mooie upgrade gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

Gisteren voor het eerste de nieuwe 5 man heroic in geweest :) . 2 nieuwe items mogen looten, een shoulder en een neck. Ging eigenlijk best makkelijk daarbinnen. 3 bosses die je snel even doet, alles was dan ook in 1 keer neer :) . Dat wapen wat op heroic valt kan ik nog steeds best wel gebruiken. Ik loop nog steeds rond met het wapen van Loken en Demise van Heigan :+ . Wel vaak genoeg dat ik heb kunnen rollen op een ander wapen, maar altijd te laag gerolled :+ . Komt goed :) .

Heb nou wel het idee met de nieuwe patch dat alles een stuk sneller laad. Heb natuurlijk ook voor m'n paladin altje de nieuwe heirloom chest gehaald en even met 3'tjes (2 paladins en een shammy) Zul'Farak leeggeroofd. Ik heb nu de chest en shoulders die dus bij elkaar voor 20% extra experience zorgen :) . Ging erg snel en soepel. Had meer dan een vol level experience erbij :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:42
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:12:
[...]

:w
RaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 07:47:
[...]

:w Mijn pala is ook op forstmane, maar zijn jullie horde of alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 282721 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:55:
[...]

Dat had ik gisteren dus ook bijna voor. Net voor we ToC HC ingingen en ik mijn trueshot aura wou gaan gebruiken dacht ik van oei... mijn actionbar is weer om zeep. Duurde even voor ik doorhad dat mijn talents gereset waren. Ik heb nog wel alles kunnen herstellen voor we de instance binnen gingen. Daar heb ik trouwens een mooie hunter chest én mooie hunter shoulders kunnen looten. Mijn guildie ging er enkele mooie gems voor craften en dan heb ik weer een mooie upgrade gehad :).
Die chest heb ik ook al geloot. Ik hoop vandaag dat geweertje te vangen aangezien ik nog altijd met de heirloom bow rondloop. Nuja, moest het ding toch niet droppen dan koop ik dat geweertje voor 25 champion seals (en je zal zien dat morgen dat geweer wel zal droppen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:58:
Had onze hunter gisteravond ook last mee, kwam er na de instance pas achter. :P

Wij hebben eerst even in de nieuwe instance gekeken. P2 wel een paar keer gehaald, maar nooit met twee levende tanks. Om 21:00 dus maar richting Ulduar.

Tot FL gecleared, Freya/Mimiron towers genuked zoals altijd. Boss komt, heeft 63M health en drie buffs. :? Wipe dus, terug naar binnen en hij heeft netjes twee buffs en 45M health. Pull, heal to full en weer drie buffs en 63M health. :? Thorim's tower genuked, toen had 'ie dus twee buffs. :P Ook dat was nog teveel dit keer, hadden nieuwe mensen mee die de pyrite stack niet up wisten te houden, dus uiteindelijk ook de laatste tower maar neergehaald.

Razorscale next, a quick shave achievement gehaald en in twee weken tijd m'n tweede Razorscale Talon geloot. Erg lekker om die te DW'en. :P Toen XT, waar nu van drie kanten adds komen. DPS had daar nogal moeite mee en lag te snel, dus wipe. Andere tankspot gekozen, en toen ging 'ie neer. Was inmiddels door dat gedoe op FL ook al elf uur, dus gecalled.

Toen met wat guildies nog maar de nieuwe instance gefarmed. Leverde me persoonlijk Girdle of the Pallid Knight (normal) en Helm of the Crestfallen Challenger (heroic) op. Nog twee items te gaan uit heroic voor m'n tanksetje nu. :)

Tenslotte nog even dailies afgemaakt, nieuwe quests zijn vrij makkelijk en leveren leuk gold op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 15:04

chromeeh

the Gnome

sabriel schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:33:
Heren,

Dat 'boek' is de heirloom :)
Daarmee kun je een lvl 68 Cold Weather flying leren.

Gister avond pas tegen 21.30, uiteraard direct in LFG gesprongen.
Krijg een invite voor DTK, join ik, word gesummoned.
De shammy in de group wou snel een addon uitschakelen, dus relogged.
Komt hij terug 'sorry this is going nowhere' en leaved 8)7

Daarna een group gevonden voor VH, niet de meest soepele run maar ging ok :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 04-07 12:26
apNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
Zelf woensdag AV gedaan met mijn lvl 60 DeathKnight en kreeg tussen de 10k en 15k honor per potje... Ondanks dat we verloren... Maar inderdaad zag ik niks in beeld dat ik wat gekregen had... Ik had er gewoon bewust op gelet omdat ik nieuwsgierig was :)

Edit:
xp dus ipv honor... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:23:
[...]

Zelf woensdag AV gedaan met mijn lvl 60 DeathKnight en kreeg tussen de 10k en 15k honor per potje... Ondanks dat we verloren... Maar inderdaad zag ik niks in beeld dat ik wat gekregen had... Ik had er gewoon bewust op gelet omdat ik nieuwsgierig was :)
10k 15k honor in een potje? je bedoelt zeker xp?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:45:
[...]

[...]

Je kan dat boek kopen voor 1000g en doorgeven zoals je zelf al aangaf. De verkoper staat aan het flightpath in Dalaran.
Maar die bevat toch maar 1 charge? of kan je die ongelimteerd doorsturen naar je alts? maar ja dan is het redelijk nutteloos :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:36:
[...]

Maar die bevat toch maar 1 charge? of kan je die ongelimteerd doorsturen naar je alts? maar ja dan is het redelijk nutteloos :P
Natuurlijk kan je dat maar eenmaal gebruiken :) Met 1 boek al je alts bedienen? I wish! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:37:
[...]

Natuurlijk kan je dat maar eenmaal gebruiken :) Met 1 boek al je alts bedienen? I wish! ;)
hehe ja idd dat zou zo op zijn als dat kon maar ja die BoA chest en shoulder stacken leverd al genoeg XP extra op dus gaat al razend hard

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmm, dus je krijgt nu XP in av, misschien vanavond maar is met m'n priest induiken dan :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Gisteren voornamelijk op m'n Druid gespeeld. Die is nu bijna level 73 en ook bijna klaar in Borean Tundra. Daarna gaat de reis toch maar weer naar Dragonblight en daarna heb ik Zul'Drak en Storm Peaks gepland. De laatste heb ik nog nooit helemaal leeg gespeeld, alleen tot Terrace of the Makers (na Sons of Hodir questline).
Met Flight Form is het wel heel snel en effectief questen. Ik kill geen overbodige mobs meer, al geeft dat uiteindelijk wel minder xp, maar boeiend... Named mobs is het vaak erboven vliegen, catform, prowl, Pounce. Of Bearform en dan chargen vanuit de lucht :+

Later op de avond nog eenmaal ToC normal en eenmaal heroic gedaan. De healer die mee was, was niet de meest betrouwbare. Ik was tank op m'n DK, hopend op een stamina trinket. Op één van de bazen in normal mode zag ik een crit op me langskomen :o en dat met 571defense (Sigil actief) zal wel een boss-ability zijn geweest, net zoals die mobs in Halls of Lightning.
Op normal vielen tankboots voor me, maar die waren/zijn gelijk aan degene die ik uit Naxx10 heb (ook ilevel 200), alleen met meer expertise, handig voor threat dus. In heroic viel de Polearm, en ik was de enige die 'm kon gebruiken! Mooie upgrade van het Argent Tournament Sword, al vraag ik me af of ik de hit van dat Sword niet teveel ga missen. Time will tell.

Vanavond de 10man normal mode van die instance. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo gisteren eens de 10 man raid geprobeerd met 2 healers (1 offspec) en gelukkig gehaald. Was wel even intens healen maar leuke uitdaging. Daarna Ulduar 10 in voor wat achievements en na 22:30 (onder hittedruk gestopt). Een aantal guildies wilden nog wel OS3d 10 man doen en die moest ik nog hebben voor de title. Snel dps gespecced en de instance in gegaan met 1 tank, 1 healer en 8 dps' ers. 4 tries later lag sart op zijn gat en was ik de achievements rijker. Heb zelfs de mount nog gewonnen en ben nu een black drake rijker :D

Ook de nieuwe 5 man dungeon bekeken maar moet zeggen dat deze in P2 net voor de 2e baas erg pittig is om te healen. Dat heb ik dus al in mijn T8.5/7.5 gear als healer. De tank was ook T8.5 (DK). Voor heroic geared mensen is dit dus een pittige dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MuVo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:10:
:w Mijn pala is ook op forstmane, maar zijn jullie horde of alliance?
Beide Alliance. Weet niet waar Carnagy tegenwoordig op speelt maar ik zit of op Raserian (Rogue) of op Wiebel (Priest) :P

De naam van mn Priest is pro, geen grappen maken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:37:
[...]

hij is exact dezelfde prijs als de normale coldweather flying.. wat is dan in godsnaam het profijt dat je die tome kan doormailen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
killbillfast schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
[...]

10k 15k honor in een potje? je bedoelt zeker xp?
Ow damn ja inderdaad xp... (kleine heeft me rond 5:30 uit bed geschreeuwd :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]

hij is exact dezelfde prijs als de normale coldweather flying.. wat is dan in godsnaam het profijt dat je die tome kan doormailen?
Volgens mij moet je anders wachten tot lvl 77 om het zelf te kopen... Niet gechecked btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

omdat je het boek pas op lvl 80 kunt kopen voor je alts ,en je anders pas op lvl 77 het kan trainen. Daarvoor is het nuttig ;-) daarnaast kun je op lvl 68 nog niet " legaal " naar Dalaran tenzij je portal fixt :P

[ Voor 16% gewijzigd door Dakreal op 07-08-2009 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
[...]

Deze kun je al vanaf level 68 gebruiken en de normale Cold Weather Flying kun je pas kopen vanaf 77.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow had het lvl 68 verhaal gemist! ik las lvl 68 als lvl 78.. excuses :D

Gisteren eindelijk TOC in geweest, met mijn protadin als eerste op HC, gelijk de tank ring te pakken gekregen! :) maar al met al was het best wel makkelijk. Black knight gevecht is wel super gaaf.

Echt zo balen van het weekend dacht ik ah 3.2 duurt nog wel even, dus heb ik mijn JC tokens opgemaakt aan minder nuittige patterns... iets van 15 tokens. helaas..

en ik moet al mijn prismatics nog omgemmen omdat ze niet meer voor de socket bonus werken :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Moet zeggen dat toc behoorlijk saai is. Gisteren aan aantal keer gefarmed voor trinkets. Maar je staat zo lang te wachten voor alle mobjes eens in de arena zitten :( Verder wel erg makkelijke instance om free epix te scoren.
Het is net cot:strat waar je eindeloos op arthas moet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 06-07 22:45
Quitting time.. en onverwacht ook. Na een jaar of twee liegen tegen mezelf moeten toegeven dat mijn verslaving niét "onder controle" is. Tijd voor koude kalkoen.

Damn, dat is toch wel serieus emotioneel.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Gisteren voor het eerst de 5 man HC gedaan van de nieuwe instance.
Wat een heftige pot om te tanken zeg! Gelukkig kun je alles interrupten, dus dat scheelt weer een hoop ellende.

Mooie loot gehad, van alle 3 de bosses, we hadden de tauren (healer) een rogue en nog iets, van alle drie mooi wat leuks gehad, een ring, helaas zonder DEF rating, maar wel goeie parry en STR + STA inclusief een blauwe socket, een necklace, en een nieuwe helm.. Allemaal lvl 219, dus dat zit wel goed.

Daarna hebben we nog een 10 man naxx gedaan, alle 4 de quarters afgemaakt, helaas nog 1 wipe bij patchwerk, omdat de offtank het voor het eerst deed, en niet naast me ging staan.

Verder is het wel aardig dat je nu de nieuwe emblems krijgt, waardoor je tenminste je gear kunt upgraden.

Na 1 avondje zo'n 16 emblems, niet verkeerd toch :)

Nu kunnen we eindelijk naar ulduar werken, want die bosses vind ik toch heel wat lastiger dan de bosses in naxx of in Trail of the Champion.

Heeft er iemand btw een loot link van de nieuwe instance?

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 07-08-2009 10:19 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 12:44
Iemand interesse in een gratis maand WoW? Ik ben van plan om mijn account weer tot leven te wekken, het blijf toch wel kriebelen. Met een Scroll of Resurrection kan ik 10 dagen weer rond kijken en als het me bevalt koop ik weer een maand speeltijd en krijg jij een maand gratis. PM me ff als interesse hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Erick81 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
Iemand interesse in een gratis maand WoW? Ik ben van plan om mijn account weer tot leven te wekken, het blijf toch wel kriebelen. Met een Scroll of Resurrection kan ik 10 dagen weer rond kijken en als het me bevalt koop ik weer een maand speeltijd en krijg jij een maand gratis. PM me ff als interesse hebt :)
Done!

@Dexter
Succes kerel :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

Done!

@Dexter
Succes kerel :w
Hehe Same ;) Denk dat je alleen net eerder was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
FragNeck schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:15:
Heeft er iemand btw een loot link van de nieuwe instance?
Op mmo-champion.com hebben ze een pagina met alle informatie ivm patch 3.2, en er is een pagina voorzien voor de loot van deze instance. Alleen geven ze op mmo-champion wel de verkeerde ilevels weer, op de live servers dropt er ileve 219 loot in de heroic en volgens mmo-champion zou dat 'maar' 213 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:53
DexterBelgium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:13:
Quitting time.. en onverwacht ook. Na een jaar of twee liegen tegen mezelf moeten toegeven dat mijn verslaving niét "onder controle" is. Tijd voor koude kalkoen.

Damn, dat is toch wel serieus emotioneel.
Succes ermee!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 12:44
Erick81 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
Het mag helaas niet zo zijn
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.
Dan toch maar een game card gaan kopen. Thanks all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sorry ik moest grinneken vanwege de reactie en je nick name ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Lol Bumble :)

Vanwege ziekte eigenlijk nog niet veel gezien van de patch, alleen ff de 10 en 25 mans gedaan, gevolgd door een keer de heroic instance. 10 mans was ezpeasy, 25 mans hebben we toch 1.5 uur over gedaan om iedereen elkaar niet op te laten blazen, de poisons goed te removen, etc etc. Maar wel plat :)

Heroic ging ook lekker, had em op m'n warrior getanked maar dan snoeien ze toch vrij had (Naxx10 gear :/ ). Nieuw tanking zwaard en ring, me likes. Helaas zit ik wel weer onder def cap ineens omdat er op beiden geen defense zat... maar weer 'ns zien hoe ik dat ga fixen.

DK nerfs zijn ernstig trouwens. Ik ben er zo'n 3.5k HP op achteruit gegaan (Blood tank) en dik 2k armor als het niet meer is. Magoed is alleen lastig voor de healers :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

begrijp ik het goed, kun je nu al vanaf lvl 68 vliegen in Northend of kun je het alvast leren voordat je 77 bent? Want anders maakt Blizz het wel heel erg makkelijk, ruim een half jaar na de expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:39:
begrijp ik het goed, kun je nu al vanaf lvl 68 vliegen in Northend of kun je het alvast leren voordat je 77 bent? Want anders maakt Blizz het wel heel erg makkelijk, ruim een half jaar na de expansion.
Patchnotes.....

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmm, ik zie nog nergens een update van Omen, iemand een goede vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
3.5k HP eraf, 7% dodge, armor niet echt naar gekeken, en dat is in naxx10/25 tank gear, gelukkig is het "maar" mijn offspec maar even goed ben ik er niet blij mee.

Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig :p, ondanks het fijt dat ik qua gear nu wel echt achterloop (naxx25 dps gear omdat ik zo'n 5 maanden afwezig ben geweest) viel de dps me niets tegen, nu alleen zien mijn Angry Dead MH en Hailstorm OH te vervangen door nieuwe wapens en dan gaan werken aan mijn armor.

Wel een nieuwe tank helm, tank trinket en tank zwaardje kunnen looten voor mijn offspec set in ToC 5 man (normal en HC).

Moet zeggen dat het me niet tegenvalt na mijn afwezigheid, de guild die ik ben gejoined is nogal casual met 2 raids per week ipv het oude 4/5/6 dagen raiden dat ik eerst deed, blijft er tenminste tijd over voor Eve :p
Skillz schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:44:
Hmmm, ik zie nog nergens een update van Omen, iemand een goede vervanger?
Omen werkt gewoon goed nog hoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 07-08-2009 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:15
Afgelopen dagen mijn gear helemaal opnieuw opgeleukt met wat epic gems. Het is trouwens wel jammer dat de JC gems nu niet meer als prisma gems werken, maar nu hun eigen kleur hebben. Hierdoor krijg ik mijn gemslot bonussen lastig rond.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere feral tanks hun gear gemmen, aangezien we bijna geen blauwe gemslots meer hebben.

Ik stack nu zoveel mogelijk agi + stamina voor rode sockets, en agi + hit voor gele sockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Maranno schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:47:
3.5k HP eraf, 7% dodge, armor niet echt naar gekeken, en dat is in naxx10/25 tank gear, gelukkig is het "maar" mijn offspec maar even goed ben ik er niet blij mee.

Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig :p, ondanks het fijt dat ik qua gear nu wel echt achterloop (naxx25 dps gear omdat ik zo'n 5 maanden afwezig ben geweest) viel de dps me niets tegen, nu alleen zien mijn Angry Dead MH en Hailstorm OH te vervangen door nieuwe wapens en dan gaan werken aan mijn armor.

Wel een nieuwe tank helm, tank trinket en tank zwaardje kunnen looten voor mijn offspec set in ToC 5 man (normal en HC).

Moet zeggen dat het me niet tegenvalt na mijn afwezigheid, de guild die ik ben gejoined is nogal casual met 2 raids per week ipv het oude 4/5/6 dagen raiden dat ik eerst deed, blijft er tenminste tijd over voor Eve :p
Hmm 3,5k in Naxx gear? Zit volledig in 226+ gear dus dan is het misschien nog meer... we hadden gisteren geen priest en dus geen forti dus het leek minder erg... niets is minder waar :'(

Meh ik heb nog steeds geen goeie 1h, ze willen maar niet droppen, de enkele keer dat het wel lukt is er altijd weer een nieuwe rogue/hunter/w.e. bij :'(

M'n oude 2H frost dps spec is ernstig generfed zeg... de "king" frost strike doet nu nog maar zo'n 22% van m'n dps waar dat vroeger 40%++ was. Bah.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, en Frost 2H DPS was toch niet echt overpowered of wel soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:57:
Volgens mij was Unholy vooral OPd, de rest valt wel mee :P ( in vergelijking met andere classes )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ging gister nog even kijken bij de barber met mijn druid, maar kan je geen preview krijgen van de bear en cat skin? Nu elke keer 1,5 gold uit te geven (ja ja, ik let op de kleintjes :P) zit ik ook niet op de wachten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Maranno schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:47:

Gisteren gelijk weer DW gespecced en moet zeggen voelt weer geweldig :p
Ik loop in Naxx10/25 gear te tanken en ben maar 2.2k hp, 2,5% dodge en 1k armor verloren. Wel parry erbij gekregen waardoor totale avoidance loss wat lager is. Benieuwd waar de verschillen vandaan komen. :)

En ja, DW is erg lekker. Was er nooit een grote fan van, maar sinds de patch is het echt heerlijk. Nog geen fatsoenlijke instance ofzo gedaan ermee (wel even op target dummy staan jassen), maar de gemiddelde questmob ligt toch in 3-5 sec om. :)

Edit: Oof, zie net dat de top horde guild op Tura ermee gestopt is. :o :|

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 07-08-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:14:
Ging gister nog even kijken bij de barber met mijn druid, maar kan je geen preview krijgen van de bear en cat skin? Nu elke keer 1,5 gold uit te geven (ja ja, ik let op de kleintjes :P) zit ik ook niet op de wachten.
Hmmm... 1.5g :O was gewoon 10 tellen werk! :D maarja.. dat zegt iemand die ook teveel uitgeeft :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, maand of wat geleden restant van m'n geld uitgegeven aan craft gear voor paladin, dus denk accountwide mischien iets van 150g, en had weinig zin weer geld heen en weer te gaan mailen :P En het is toch maar voor even wat rondneuzen, ben niet echt meer van plan te gaan spelen.

En wat spot mijn oog:
http://db.mmo-champion.co...kshalla-the-shadows-bane/
Een heuze bow! Maar, net als die Ulduar versie, niet voor de casuals weggelegd.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SinergyX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:14:
Gogo mmo-champion waar ze per haarkleur de skins hebben staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Door de geliefde patch 3.2 is mijn UI echt totaal een puinhoop, dus een goede rede om de boel weer eens aan te passen. Zal nog wel even duren voordat Spartan UI de nieuwe versie uitkomt.

Vraagje:

1. Iemand ervaring met Bartender4 en Dominos?
2. Al een update van groupbuttons of simulair (GB is al 3 jaar uit de roulatie dus blijf vragen :+)
3. Recount nog steeds de beste DPS meter?

Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ben level 20 en ik deed WSG
UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:23:
[...]

Edit:
xp dus ipv honor... 8)7
Hoe zag je dat je 10 a 15k XP kreeg? Enkel op je XP balk, of werd dat nog ergens anders getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
apNia schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:37:
Hoe zag je dat je 10 a 15k XP kreeg? Enkel op je XP balk, of werd dat nog ergens anders getoond?
Enkel door de xp balk in de gaten te houden... Vond het ok jammer dat het niet beter in beeld gebracht werd, kon het zelfs niet in de eventlog terugvinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:12:
[...]

Dunno, dacht altijd dat je alliance trollbane speelde : )
MrVegeta schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:32:
:') hilarisch.

Trollie, al in die nieuwe instance geweest met Lingering?
Yup, woensdag 1e boss down en donderdag zowaar 25 mans ulduar gedaan.

Moet niet gekker worden op trollbane !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
ImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

Dunno, dacht altijd dat je alliance trollbane speelde : )

[...]

Yup, woensdag 1e boss down en donderdag zowaar 25 mans ulduar gedaan.

Moet niet gekker worden op trollbane !
heb nog ergens een 70 druid tauren rond dwaaaaluh op trollybane 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

UdiBenLudi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:42:
[...]

Enkel door de xp balk in de gaten te houden... Vond het ok jammer dat het niet beter in beeld gebracht werd, kon het zelfs niet in de eventlog terugvinden... :(
OK ga ik dat in de gaten houden. Idioot evengoed toch? Zal wel bugje zijn of feature die er nog niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Exitium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:30:
[...]

Gogo mmo-champion waar ze per haarkleur de skins hebben staan. :P
Deze twee om precies te zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/may/druidforms_nightelf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/may/druidforms_tauren.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Maduth schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:36:
Door de geliefde patch 3.2 is mijn UI echt totaal een puinhoop, dus een goede rede om de boel weer eens aan te passen. Zal nog wel even duren voordat Spartan UI de nieuwe versie uitkomt.

Vraagje:

1. Iemand ervaring met Bartender4 en Dominos?
2. Al een update van groupbuttons of simulair (GB is al 3 jaar uit de roulatie dus blijf vragen :+)
3. Recount nog steeds de beste DPS meter?

Thank you :)
Ik heb Dominos en die werkt gewoon. En verder gebruik ik Skada voor dmg/healing meters. Is veel lager in gebruik dan Recount. Dan kom ik toch gauw op 70-80mb.. nu zo rond de 50mb.

En groupbuttons weet ik niet wat dat is..

Heb trouwens maar weining problemen ondervonden met me addons (90% van curse) en ze updaten elke dag wel een keer ofzo.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta

Wanneer komt je weer spelen, we need you !

En je bent onderhand vast wel door je films heen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:25:
MrVegeta

Streel z'n ego nou niet teveel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:57:
Het WAS aardig in line met Blood 2H dps, en idd een Unholy DK was - mits goed gespeeld - nog beter. Magoed die's weer afhankelijk van pet uptime en de kans om af en toe goed te AoEen. Naja ik zeur niet Frost strike was ook belachelijk OP in PvP waar de nerf voor bedoeld was.
Wat ik gewoon jammer vind is dat je nu per se weer 2x 1H moet hebben omdat Frost 2H gewoon niet goed genoeg meer is. Het KAN wel, maar je trekt gewoon lang niet genoeg profijt van de spec en veel talents. Meh.

Dan maar weer blood dps tot ik een leuk paar 1H-ers kan looten...

Ander vraagje: elke keer als ik van spec verander komt er een soort balk door m'n scherm heen, met een paar lege vakjes erop. Hebben anderen dat ook? Komt dat door Bartender ofzo? Een /rl lost het wel op maar het begint enorm irritant te worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 07-08-2009 12:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313266

ImdaMned schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:25:
MrVegeta

En je bent onderhand vast wel door je films heen : P
Immie, je hebt de echte beste priest van Trollbane weer terug, dus wat mekker je? :*) (als ik weer gegeared ben dan 8) ).

En Alu, kom terug spelen, het is nu weer een stuk gezelliger !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
porn* schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:38:
[...]Het WAS aardig in line met Blood 2H dps, en idd een Unholy DK was - mits goed gespeeld - nog beter. Magoed die's weer afhankelijk van pet uptime en de kans om af en toe goed te AoEen. Naja ik zeur niet Frost strike was ook belachelijk OP in PvP waar de nerf voor bedoeld was.
Wat ik gewoon jammer vind is dat je nu per se weer 2x 1H moet hebben omdat Frost 2H gewoon niet goed genoeg meer is. Het KAN wel, maar je trekt gewoon lang niet genoeg profijt van de spec en veel talents. Meh.

Dan maar weer blood dps tot ik een leuk paar 1H-ers kan looten...

Ander vraagje: elke keer als ik van spec verander komt er een soort balk door m'n scherm heen, met een paar lege vakjes erop. Hebben anderen dat ook? Komt dat door Bartender ofzo? Een /rl lost het wel op maar het begint enorm irritant te worden :)
Ach mijn naxx 1handers houden het redelijk uit tegenover ulduar 2h dps'ers, gewoon langzaam aan upgraden.

Nu scheelt het dat ik niet meer in een top guild zit en me dus wat meer kan veroorloven omdat ze pas 8 bosses in Ulduar plat hebben en dus nog zwaar aan het gearen zijn daar, mijn naxx 25 gear loopt vergeleken met wat guild gemiddeld is niet eens veel achter.

Op je andere vraag geen idee, maar het heeft waarschijnlijk te maken met je "stance" bars omdat deze automatisch switchen bij een swap naar je dual spec.
Exitium schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:20:
[...]

Ik loop in Naxx10/25 gear te tanken en ben maar 2.2k hp, 2,5% dodge en 1k armor verloren. Wel parry erbij gekregen waardoor totale avoidance loss wat lager is. Benieuwd waar de verschillen vandaan komen. :)

En ja, DW is erg lekker. Was er nooit een grote fan van, maar sinds de patch is het echt heerlijk. Nog geen fatsoenlijke instance ofzo gedaan ermee (wel even op target dummy staan jassen), maar de gemiddelde questmob ligt toch in 3-5 sec om. :)
Geen idee precies maar ben van 29.800 nog wat naar zo'n 26.900 gegaan.

Ik was in het begind DW maar toen ze dat nerfden nog heel even 2H Blood geweest en er daarna mee gestopt, DW trekt me toch het meest.

[ Voor 31% gewijzigd door Ashrah op 07-08-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:44:
[...]

Beide Alliance. Weet niet waar Carnagy tegenwoordig op speelt maar ik zit of op Raserian (Rogue) of op Wiebel (Priest) :P

De naam van mn Priest is pro, geen grappen maken! :P
Tegenwoordig ben ik meestal terug te vinden om mijn shaman, Friedl :)

Carnagy is iemand anders hier trouwens :p

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 07-08-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm een paar weken geleden een aantal nieuwe mods geinstalleerd namelijk mikes scrolling combat text en Scrochno (en nog een paar kleintje maar die weet ik niet precies)
deze gebruik zowel als mijn protpala als mijn mage, maar op mijn Paladin komt er afentoe een geel valk midden over mijn karakter met "Fiery payback" en die gaat eigenlijk pas weer weg als ik dood ga. super irritant maar het zegt mij ook helemaal niks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gohan-san schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:21:
Hmm een paar weken geleden een aantal nieuwe mods geinstalleerd namelijk mikes scrolling combat text en Scrochno (en nog een paar kleintje maar die weet ik niet precies)
deze gebruik zowel als mijn protpala als mijn mage, maar op mijn Paladin komt er afentoe een geel valk midden over mijn karakter met "Fiery payback" en die gaat eigenlijk pas weer weg als ik dood ga. super irritant maar het zegt mij ook helemaal niks.
Tip: Zonder mods werkt WoW net zo goed alleen dan sneller ;-) Enige mod die ik gebruik is Questhelper atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:25:
Tip: Zonder mods werkt WoW net zo goed alleen dan sneller ;-) Enige mod die ik gebruik is Questhelper atm.
Met ^^
maar ik heb dan ook nog een inventory addon, zodat je alles in 1x ziet ipv 5 van die bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
[...]

Klopt, ik had tot gisteren de standaard lay-out maar dan uitgebreid met allerhande add-ons. De FPS was af en toe om te huilen. Gisteravond heb ik de Roth UI gedownload omdat ik die zag in de post van Rakkerzero en die heb ik uitgebreid met Omen, Recount, Scrolling BattleText en Questhelper. Geheugenverbruik is link verminderd en de FPS is wat omhoog gegaan. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Eerste Google Hit:
Fiery Payback Rank 2
When below 35% health all damage taken is reduced by 20% and your Pyroblast spell's cast time is reduced by 3.5 secs while the cooldown is increased by 5 secs.

Waarschijnlijk 1 van de Mage only addons die je hebt aanstaan

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

no shit :p ik vind de blizzard frames standaard helemaal niks. het is voor mij zuiver cosmetisch, en qua fps valt het allemaal wel mee bij mij :) alleen dit is iets irritants waar ik niet van weet waardoor het komt.

Bossmods redelijk vereist.
En dan nog wat dingentjes :)
Teunis schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Eerste Google Hit:
Fiery Payback Rank 2
When below 35% health all damage taken is reduced by 20% and your Pyroblast spell's cast time is reduced by 3.5 secs while the cooldown is increased by 5 secs.

Waarschijnlijk 1 van de Mage only addons die je hebt aanstaan
hmm apart maar dat zal dan in inderdaad wel, is een mage talent dat bijna niemand heeft. of ik kan mij niet voorstellen dat een mage deze gebruikt :P

[ Voor 39% gewijzigd door Valkyre op 07-08-2009 13:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Ik geef zelf ook de voorkeur aan zo weinig mogelijk add-ons te gebruiken. Voor mijn rogue heb ik echter wel mods nodig zoals roguepowerbars, anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm. Voor mijn hunter heb ik onlangs Dominos geinstalleerd omdat de vanilla UI te krap is om alles weer te geven aan talents en macros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:03:
[...]

Ik geef zelf ook de voorkeur aan zo weinig mogelijk add-ons te gebruiken. Voor mijn rogue heb ik echter wel mods nodig zoals roguepowerbars, anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm. Voor mijn hunter heb ik onlangs Dominos geinstalleerd omdat de vanilla UI te krap is om alles weer te geven aan talents en macros.
Je bent ervan op de hoogte dat je ook UI scaling kan doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 18:27
Tjah wat kan ik zeggen. I like my new bear butt :D. En Libing bomb is meteen een stuk geiniger geworden ook.

Ben zelf ook men UI wat aan het bijschaven. Screen komt wel als het toonbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Probeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:03:
[...]

...anders is het net alsof ik naar een tenniswedstrijd kijk op mijn 27 inch scherm...
Verkapte "kijk mij eens een grote peni...groot scherm hebben"? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:09:
[...]

Je bent ervan op de hoogte dat je ook UI scaling kan doen? :P
Jaja, maar daarmee heb ik nog geen extra actionbars :)
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
[...]

Verkapte "kijk mij eens een grote peni...groot scherm hebben"? :P
Als ik mij niet vergis heeft één van de wow spelers op dit forum zelfs twee van die dingen staan (en in zijn sig :) ). 't is trouwens de schuld van Dell dat ik zo'n groot scherm heb, ik wou liever een 24 inch kopen, maar die week stond dit model goedkoper dan het 24 inch equivalent :?

[ Voor 52% gewijzigd door Kapoen op 07-08-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
robeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.
Dat heet uitdaging. :P Of in korte vorm: moeilijk doen :)

(zonder omen is het mi nog niet eens zo moeilijk, healen weet ik niet).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
NMe schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:16:
[...]

Probeer maar eens te raiden zonder DBM/BigWigs of Omen, of fatsoenlijk te (raid)healen zonder addons als Grid, Healbot of Click.
Healbot = lal
en als dps heb je geen mods nodig om te raiden :)

respect voor andere die het gebruiken hoor, maar ik vind het onzin :)

Ik raid al jaren zonder een raidmod en krijg nooit commentaar, daarnaast.. zeker healbot.. tja.. moet ik daar nog iets van zeggen.. gebruik dan GRID.. daar heb je nog enige skill voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Het spelen met mods en UI veranderen is ook een beetje fun voor sommige. Ik vind het altijd wel leuk om wat "nieuws" te maken. Of het nou veel mee toegevoegde waarde heeft, boeit me niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Maduth schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:49:
Het spelen met mods en UI veranderen is ook een beetje fun voor sommige. Ik vind het altijd wel leuk om wat "nieuws" te maken. Of het nou veel mee toegevoegde waarde heeft, boeit me niet :+
UI is wat anders dan bv healbot.. een mooie UI draagt wat bij aan de speelbaarheid of gewoon eye candy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

SpoTs schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Healbot = lal
en als dps heb je geen mods nodig om te raiden :)

respect voor andere die het gebruiken hoor, maar ik vind het onzin :)

Ik raid al jaren zonder een raidmod en krijg nooit commentaar, daarnaast.. zeker healbot.. tja.. moet ik daar nog iets van zeggen.. gebruik dan GRID.. daar heb je nog enige skill voor nodig
Mods zorgen vaak gewoon voor net dat beetje meer, zelfde als met macros. Sommige vinden het onzin of zelfs cheaten ik vind max dps of sneller reageren op dingen belangrijker. Als een mod mij een betere speler maakt dan neem ik hem zeker (muv de niet toegestane ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:59:
[...]

Mods zorgen vaak gewoon voor net dat beetje meer, zelfde als met macros. Sommige vinden het onzin of zelfs cheaten ik vind max dps of sneller reageren op dingen belangrijker. Als een mod mij een betere speler maakt dan neem ik hem zeker (muv de niet toegestane ofc).
Het feit is alleen dat je er zelf niet beter van word :) Ik gebruik zelf alleen macro's waar ik andere niet mee benadeel.. zoals bv met Power Infusion heb ik een macro gemaakt dat ik die op mezelf cast zonder van target te wisselen. Daarnaast nog een macrotje om 1 trinket + racial tegelijk te gebruiken. Ennuh.. ik heb nog een macro die automatisch Flight of ground mount selecteerd aan de hand van het gebied waar ik in zit.

In principe word je alleen maar een slechtere spelers door mods. Als blizzard de functie er spontaan uittrekt.. dan ben jij ( fictief) niets meer.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.