Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 52.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

echt ongeloofelijk wat een mongolen er trouwens op het forum rondlopen, zit even een paar posts daar te lezen en wat een hippies zeg.. LEZEN sukkels:
Please oh please let us change our race. I hate myself more each day for rolling a human. And Ill be damned if Im going to let any blood elf set foot in my city.
Does that mean we will be able to race-change our characters by going back and forth or is that feature also being implanted?
Staat gewoon in de blue post 8)7

en van die sukkels die roepen yaay, can't wait to have a gnome shaman....
|:(

afijn 3.2 vandaag! ik kan vrijdag pas inloggen voor het eerst :P

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 05-08-2009 10:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Dagboek, :)

Gisteren niet heel veel gedaan, behalve me redelijk vervelen. Eerst dailies gedaan, daarna laatste quests gedaan om een vriendin neutral te krijgen met Sons of Hodir, en tussendoor nog even een ander geholpen met drie elites in de buurt daar.Vervolgens gigantisch slap lopen ouwehoeren in een chatchannel met vrienden. :P Bankzaken geregeld, had van 't weekend AH volgezet en het meeste verkocht. Daarna vroeg een andere vriendin of ik SH wilde doen met haar, ze had arcane dust nodig om enchanting te lvlen. Heroic gecleared. Daarna voor nog wat dust normal Ramparts in, waar ze bijna doodging omdat ik teveel pullde en zij iets deed voor ik een DnD had liggen. :P Uiteindelijk nog een SH normal gedaan ook, en toen was het alweer bedtijd. :P

Vanavond:
- Heirloom boekje kopen voor m'n druid (miner) en misschien ook m'n pala)
- Heirloom cloth chest kopen
- Nieuwe instance doen, proberen normal even te farmen voor wat drops
- Heroics farmen
- Nieuwe dailies bekijken
- Mounts kopen (capitals, gryphons) voor achievement

Zal misschien niet alles doen, heb ook nog een verjaardag, maar wil wel 'ns kijken hoe ver ik kom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42
eendje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:57:
[...]
De enige class die mag huilen over nerfs zijn feral cat druids...
LOL, de damage meters toppen als _hybrid_ en dan klagen dat je generfed wordt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:02:
[...]

what the hell dat meen je niet.... een avondje pvpen / ganken, en je gaat gewhisppered worden door een level 1 horde met alle scheld kannonnades van dien denk ik zo..
Gank dan niet, zou ik zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:30:
[...]

Gank dan niet, zou ik zeggen 8)7
Transfer dan naar een PVE server zou ik dan zeggen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Even samenvattend, welke classes gaan er nu op vooruit en welke gaan er op achter uit?
Healing priests iig (zowel disc and holy) en druid cat dps voor zover ik af kan gaan op de guildchat response op deze patch.
Voor disc vind ik de verandering iig vreemd, ze voegen 2 sec toe aan de penance cd (pvp verandering neem ik aan) terwijl ze ook gewoon de glyph hadden kunnen verwijderen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:38:
[...]

mensen die PvP gelijk zetten aan Ganken zijn echt nab. PUNT
blouweKip schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:45:
[...]

Healing priests iig (zowel disc and holy) en druid cat dps voor zover ik af kan gaan op de guildchat response op deze patch.
Voor disc vind ik de verandering iig vreemd, ze voegen 2 sec toe aan de penance cd (pvp verandering neem ik aan) terwijl ze ook gewoon de glyph hadden kunnen verwijderen.
Op zich valt daar wel wat over te zeggen 12 - 2 sec = 10 sec, - 20% = 8
dus in principe gaan we er niet eens zo op achteruit, waar het eerst: 6.4 was is het nu 8. dus maar 1.6 sec langer. en zo vaak heb je hem niet nodig imo :p

[ Voor 58% gewijzigd door Dakreal op 05-08-2009 09:52 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:51:
[...]

mensen die PvP gelijk zetten aan Ganken zijn echt nab. PUNT
Mensen die aannames doen en andere mensen woorden hun mond leggen hebben een bord voor hun kop :O
En mensen die whinen over ganken moeten gewoon naar een pve server gaan.

Ik sten nergens pvp gelijk aan ganken. Op een pvp server kan het gebeuren, het wordt gedaan, get over it.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:
[...]

Mensen die aannames doen en andere mensen woorden hun mond leggen hebben een bord voor hun kop :O
En mensen die whinen over ganken moeten gewoon naar een pve server gaan.

Ik sten nergens pvp gelijk aan ganken. Op een pvp server kan het gebeuren, het wordt gedaan, get over it.
Zoals je het in eerste instantie uitdrukte leek het alsof je degene die aan het ganken was adviseerde naar een PvE server te gaan omdat die geen zin had in level 1 whispers.

Je bedoeld dus degene die geganked WORD om te transferren naar een PvE server ... vandaar de reactie waarschijnlijk :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:02:
[...]

what the hell dat meen je niet.... een avondje pvpen / ganken, en je gaat gewhisppered worden door een level 1 horde met alle scheld kannonnades van dien denk ik zo..
En natuurlijk ook reporten als ze je uitschelden. Bij ernstige verbale verwensingen > 3 dagen ban :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:38:
[...]

Leuke troll-poging... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Gezien je smiley is het handiger dat je wat vroeger naar bed gaat : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:57:
[...]

de enige class die mag huilen over nerfs zijn feral cat druids...
Ik ben zelf Feral DPS, en klaag zeker niet. Mijn DPS was zeker te hoog, en de nerf is maar klein.
Volgens EJ maar 2%, dat kan ik heus wel missen.

[ Voor 27% gewijzigd door TJHeuvel op 05-08-2009 12:44 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ach ganken is voor mij meer een term, om eens eens wat alliance te killen, niet zo zeer het corpsecampen, daar heb ik een graf hekel aan.

Maar ja ik vind het suffe change om alliance/horde characters te hebben op 1 en dezelfde pvp server. het voegt op zich niet zoveel toe, maar het altijd wel iets unieks.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:28
Ik kan alleen maar melde : hulde :)

Nu kan ik all me chars op 1 account zetten inplaats van op 2

2 alliance op de server
3 horde op de server

Bespaard me dus wel even geld elke maand :), kost wel geld om over te zetten weer maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

Mektheb schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:26:

2 alliance op de server
3 horde op de server

Bespaard me dus wel even geld elke maand :), kost wel geld om over te zetten weer maja
Betaal je serieus 13e per maand omdat je perse op dezelfde realm wil spelen :?
Ik pvp in het geheel niet, maar ik zou het probleem er niet van inzien om op twee verschillende realms te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:26:

2 alliance op de server
3 horde op de server

2 chars moven heb je binnen 3 maanden terug verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:31:
[...]

Ik pvp in het geheel niet, maar ik zou het probleem er niet van inzien om op twee verschillende realms te spelen ?
Ik PvP wel, maar ik snap ook niet waarom je 2x 13 euro per maand wilt betalen voor dezelfde server.
Mijn characters staan gewoon op twee verschillende realms; mijn Horde-chars (mijn Paladin dus) staat op Emeriss, en mijn Alliance-chars (mijn Priest & mijn Warlock, waar ik nu het meeste op speel), staan op Frostmane.

Alleen ik ga nu wel door die PvP-faction change, dat je dus horde & Alliance op 1 realm kan zetten wel doen. Vind Emeriss beetje uitgestorven, bevalt Frostmane mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bokkie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:53:
Sja precies dat weet je nu eenmaal op een PVP Server, zo had ik gister terwijl ik mij Argent Daillies aan het doen was ook opeens een Serpent Sting op me terwijl ik lande in Crusaders pinacle , dus even door de rondte kijken en ja hoor daar staat de Horde Hunter, even spieken of de naam gelijk is als degene die Serpent Sting om me gooide, ja hoor daar was ie, Switches naar ARMS Build ( CTRL-SHIFT-ALT+0 oftewel Gkey 5 ) Voila Full hatefull Gladiator aan en gaan met die banaan.

Sja dat was natuurlijk een gelopen zaak en terwijl ik hem rustig aan het corpsecampen was ( althans campen ) ik vloog rondjes boven zijn lijk wachten tot hij weer full health had en pakte hem dan weer, tot hij probeerde te heartstonen , dan interrupte ik zijn HS alleen en deed verder niks onder het motto jij gaat nergens heen, je wou zo graag kom maar dan.

Nadat ik hem ongeveer een keertje of 15 gekilled had respawnde hij of bij de spirit resser of was hij uitgelogged en ben ik verder gegaan, krijg ik opeens op een lv1 Alliance account een Wishper of ik dat niet meer wou doen want het was niet eerlijk omdat ik full hatefull had, ja zo ken ik er nog wel een paar, jankerts altijd als ze niet kunnen winnen is het oneerlijk.

Voor de rest gister op me Druid nog geweest nog maar 30% tot level 66 dus dat loopt ook lekker. Zou vanavond met de Guild 25 Man coloseum gaan doen echter heeft vrouwlief gister mensen uitgenodigt voor een BBQ bij ons thuis dus dat gaat voor mij helaas niet door.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Ik heb ook een tweede account met een poppetje op mijn realm erbij, maar dat was alleen maar omdat ik [A] sneller wil lvlen met mn chars [B] die zhevra mount wilde :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:39:
[...]

Sja precies dat weet je nu eenmaal op een PVP Server, zo had ik gister terwijl ik mij Argent Daillies aan het doen was ook opeens een Serpent Sting op me terwijl ik lande in Crusaders pinacle , dus even door de rondte kijken en ja hoor daar staat de Horde Hunter, even spieken of de naam gelijk is als degene die Serpent Sting om me gooide, ja hoor daar was ie, Switches naar ARMS Build ( CTRL-SHIFT-ALT+0 oftewel Gkey 5 ) Voila Full hatefull Gladiator aan en gaan met die banaan.

Sja dat was natuurlijk een gelopen zaak en terwijl ik hem rustig aan het corpsecampen was ( althans campen ) ik vloog rondjes boven zijn lijk wachten tot hij weer full health had en pakte hem dan weer, tot hij probeerde te heartstonen , dan interrupte ik zijn HS alleen en deed verder niks onder het motto jij gaat nergens heen, je wou zo graag kom maar dan.

Nadat ik hem ongeveer een keertje of 15 gekilled had respawnde hij of bij de spirit resser of was hij uitgelogged en ben ik verder gegaan, krijg ik opeens op een lv1 Alliance account een Wishper of ik dat niet meer wou doen want het was niet eerlijk omdat ik full hatefull had, ja zo ken ik er nog wel een paar, jankerts altijd als ze niet kunnen winnen is het oneerlijk.

Voor de rest gister op me Druid nog geweest nog maar 30% tot level 66 dus dat loopt ook lekker. Zou vanavond met de Guild 25 Man coloseum gaan doen echter heeft vrouwlief gister mensen uitgenodigt voor een BBQ bij ons thuis dus dat gaat voor mij helaas niet door.
Nice, ik heb gisteren ook nog ff op mijn priest gespeelt.. gezien de komende wijziging van vandaag word dat zeker intressant ( flight e.d. :P )

Zit nu op lvl 65 en moet nog 20% naar lvl 66. Dan nog 2 lvls en dan ist northrend time.. Kheb ff de drops in de instances bekeken. Het ziet ernaar uit dat ik vrij rap full northrend blue ben :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ShadowBumble schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:39:
Dit is altijd leuk voor die gankers. In <naam kwijt> (30-40 zone) waren er altijd lvl80s die alles neermaaien wat ze tegenkomen, tot zware irritatie aan toe. Toen uiteindelijk maar eens 'hunter becomes hunted' spelen, mijn 80 erbij en flink de aanval op die 80s inzetten, kreeg al snel hulp van wat anderen. Komt er later een scheld orkest in de chat, ik was noob lame stupid retart en sociaal helemaal niets. :')

Doet me denken aan gezegde: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Maar sommige gevallen was het wel handig, scheelde weer flink stuk lopen en door pvp kill gaat je gear toch niet kapot :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:31:
[...]

Ik speel alliance als main, mijn horde chars zjin uit de hand gelopen hobby's van het PvP en Arena vs the horde ik dus goeie gesprekken en leuke tijden met de tegenpartij heb gehad en zo dus met hun in contact bleef.

Kortom als je mekaar tegenkomt vanaf begin in WoW en je doet mee aan alle arena seasons en vroeger met high warlord en marshall etc al mekaar de pan in hakte, krijg je na 4 jaar toch een ./wave of een /kiss
en dat loopt verder tot een forum post, crossrealm chars etc.

Vandaar ik horde speel ook op de zelfde server als me main alliance om dus in contact te blijven met me rivals / vrienden / collega's

Edit : En ik speel op 2 clients tegelijk, zou ik ze op 1 account hebben kan ik maar 1 tegelijk spelen..
terwijl je met de ander nu zinloos kan farmen of lvlen terwijl je dus in Wintergrasp zit ;)
Alleen is dat dan over als ik ze over zet :)

edit 2: en het valt nu nog mee zijn 2 accounts maar heb ook wel is met 3/4 verschillende gespeeld
maar daar spelen nu maatjes op

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 05-08-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekje:
Gisteren geprobeerd algalon 25 nog neer te krijgen voor de patch maar meer progress dan 1 big bang is er niet van gekomen. Mensen vallen nog wat te vaak om. Daarna geprobeerd om de 10 man ulduar nog ff te clearen met 2 groepen maar wederom een healer te weinig voor mijn groep. Uiteindelijk had de andere groep ook een healer te weinig dus m'n alt maar gepakt om hen te helpen.
Die was al welgeteld 1x in ulduar geweest tot mimiron en nu gelijk hardmode vezax geoneshot. Best verevelend dat dat de laatste achievement was die mijn main nodig heeft voor glory of the raider :(
Raidleader wilde daarna yogg+0 doen. Dat was toch best even pittig met 2 healers in phase 1. Verloren regelmatig iemand omdat de interrupts niet vlekkeloos gingen en die aoe+dot+extra dmg taken debuff je raid heel snel droppen zonder extra healing en hp van de watchers.
Wel een paar keer tot phase 3 gekomen maar geen stabiele overgang kunnen maken. Denk dat 2 healers waarvan 1 een alt was een beetje te optimistisch is voor yogg+0 :) Wel weer lol gehad en aardig om gevechten ook vanuit een ander perspectief te zien.

Heb ook wow op m'n werk geïnstalleerd staan. Vanmiddag respeccen, reglyphen en gems kopen. Wat spul voor alts fixen met die heirlooms en vanavond hopelijk een stabiel genoege server voor raids.
Enige vervelende is de enorme hoeveelheid gems die ik moet vervangen in gear. Tank/dps/pvp sets en dan nog overal die extra sockets in bracers/gloves/belts gaat toch rustig 30-40 gems kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:15:
Heb ook wow op m'n werk geïnstalleerd staan. Vanmiddag respeccen, reglyphen en gems kopen. Wat spul voor alts fixen met die heirlooms en vanavond hopelijk een stabiel genoege server voor raids.
Enige vervelende is de enorme hoeveelheid gems die ik moet vervangen in gear. Tank/dps/pvp sets en dan nog overal die extra sockets in bracers/gloves/belts gaat toch rustig 30-40 gems kosten :)
Tegen de tijd dat de servers weer up zijn ben ik al klaar met werken. Ga er maar niet vanuit dat de servers voor 17.00 up zijn. Kan het ook niet tegenvallen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:15:
Wat voor werk doen sommige mensen dat dat zomaar mag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:25:
[...]

Tegen de tijd dat de servers weer up zijn ben ik al klaar met werken. Ga er maar niet vanuit dat de servers voor 17.00 up zijn. Kan het ook niet tegenvallen ;-)
Zou verklaren waarom ik geen servers zie staan. Was net ff ingelogd. Eerst maar eens checken of die time-lost proto rondvliegt voordat ik de nieuwe content ga checken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 11:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:11:
[...]
Edit : En ik speel op 2 clients tegelijk, zou ik ze op 1 account hebben kan ik maar 1 tegelijk spelen..
terwijl je met de ander nu zinloos kan farmen of lvlen terwijl je dus in Wintergrasp zit ;)
Alleen is dat dan over als ik ze over zet :)

edit 2: en het valt nu nog mee zijn 2 accounts maar heb ook wel is met 3/4 verschillende gespeeld
maar daar spelen nu maatjes op
Na het lezen van je verhaal vind ik je usericon opeens erg goed bij je passen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door bitpixl op 05-08-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:27:
[...]

Zou verklaren waarom ik geen servers zie staan. Was net ff ingelogd.
Op het inlogscherm is het al 15:00 geworden (was 11:00 toen ik vannacht voor het laatst keek).

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zertaxka schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:30:
[...]

Op het inlogscherm is het al 15:00 geworden (was 11:00 toen ik vannacht voor het laatst keek).
Toen ik vanochtend keek stond ie ook al op 15.00 ( vanochtend alvast even update gedraait :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Skillz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:29:
[...]

Na het lezen van je verhaal vind ik je usericon opeens erg goed bij je passen ;)
Lol :)

Sja je moet je pc toch benutten he :P

Verder is het ook erg leuk om af en toe is een horde of iets te spreken op je eigen server waarvan ze normaal je bij ulduar proberen te ganken, en dan de volgende x ze je zien een ./wave doen inplaats van frostshock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:26:
[...]

Wat voor werk doen sommige mensen dat dat zomaar mag :o
Werk in een klein bedrijf en draai de zaak alleen nu de baas op vakantie is. Eigen tijd beetje indelen met pauzes etc. Maar zit hier ook wel eens buiten werktijd en dan is het geen enkel probleem om wow eens aa te hebben. Videokaart van het systeem is niet bepaald krachtig dus meer dan wat standaard dingen als ah shoppen, vissen etc is er niet echt bij :)
Als het werk er niet onder lijdt heb je geen gezeik he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

maw, crit wordt weer iets belangrijker voor locks thats it, oh en als je nog steeds raids meedeed als fg/es >_<
Erm.. mijn lock is felguard/emberstorm en ik sta permanent in de top 3 DPS. (3x T7, 1x T8 en 4 ulduar 10 pieces). Vanavond in ieder geval eens m'n affl test spec omzetten naar empowered imp, eens kijken of 't meer of minder DPS geeft.

Minen zal trouwens ook interessant worden in WG, als 't goed lees en je bent in de zone terwijl je niet bent 'uitgekozen' word je terug geschopt naar je HS (Dally voor 99,9%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

DPS warriors zijn gebuffed :) , neem in elk geval aan dat je deze talents gebruikt wanneer je Arms/Fury specced bent. Geen idee hoe het precies met de talent points van prot warriors zit though. We krijgen nou best wel veel meer Attack Power door de "Armored to the Teeth" talent :) . Nu van elke 108 armor 1/2/3 AP erbij ipv bij elke 180 armor :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
damn... ik wil naar huis om de patch te installeren, maar zit hier op het werk nog 2 uur vast in een conference call waar gewoon niks in gezegd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sianto schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:04:
damn... ik wil naar huis om de patch te installeren, maar zit hier op het werk nog 2 uur vast in een conference call waar gewoon niks in gezegd wordt...
En dan installeer je patch en kan je vervolgens minimaal 3 uur naar het inlogscherm staren :) ja dat is zeker nuttig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
sianto schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:04:
Vanochtend voordat je naar je werkt gaat even inloggen, de download/patch begint dan vanzelf en tegen de tijd dat je thuis bent issie klaar en kan je tekeer gaan met add-ons :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ImdaMned schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:07:
Vanochtend voordat je naar je werkt gaat even inloggen, de download/patch begint dan vanzelf en tegen de tijd dat je thuis bent issie klaar en kan je tekeer gaan met add-ons :Y)
Je bedoelt load out of date addons aanvinken en inloggen? :P

Doe het anders. Kwart over vijf thuis, inloggen en DL'en, ondertussen douchen, eten koken en eten, dan is dat ding inmiddels ook wel geïnstalleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

oja dat krijgen we ook weer addons :(

QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Exitium schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:10:
[...]

Je bedoelt load out of date addons aanvinken en inloggen? :P
Ja. Ik heb echt geen zin om alle addons opnieuw te gaan downloaden. De grootste ramp is het opnieuw instellen van sommige addons.
Ben veel te hecht aan mijn huidige UI die al out of date addons gebruikt. :P

Aan de andere kant. Ik zou ook eens een keer moeite kunnen nemen om de boel eens opnieuw te gaan doen. ......Nah, geen zin in.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Kennen jullie www.wowathon.com al? 3 studenten spelen WoW voor 8-9 dagen om geld op te halen voor Childs Play. Best mooi gebaar en leuke bezigheid als je op de servers wacht die online komen.
-----

Dagboekje :)

Mijn DK/Hunter duo is nu level 63/61. Ik ga eerst de DK naar 65 brengen en dan weer de Hunter. Tot aan lvl 70 want dan gaat het niet zo heel hard meer.

De DK level ik Unholy en de Hunter is BM. Ik merk wel dat de DK erg gemakkelijk door de mobs heen maait.. en ook snel. De Hunter gaat ook wel alleen doet het veel rustiger aan, niet dat ze in de problemen komt als er 3 of 4 mobs om de pet staan. Maar de DK kan al een stuk of 6-7 aan.

Met patch 3.2 en de flying skill van 150% is ook super voor het levelen en om van quest naar quest te gaan.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Curse client en all mijn addons worden geloof ik geupdate met een paar drukken op de knop :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Gohan-san schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:20:
Curse client en all mijn addons worden geloof ik geupdate met een paar drukken op de knop :)
Curse doet hier alleen nog maar QH en recount updaten, de rest zal nog wel komen in de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gohan-san schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:20:
Werkt bij mij helaas niet. De helft van mijn addons staan niet op Curse :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:27:
[...]

Werkt bij mij helaas niet. De helft van mijn addons staan niet op Curse :7
idd bij mij ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vond Curse altijd wel een fijne site, maar het laatste 2 jaar vind ik hem enorm achteruit gegaan. Mede doordat de site te commercieel geworden is. De zoekfunctie werkt er bijv. maar half.
Ik ga tegenwoordig naar wowinterface.com. Veel fijner in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:35:
Ik vond Curse altijd wel een fijne site, maar het laatste 2 jaar vind ik hem enorm achteruit gegaan. Mede doordat de site te commercieel geworden is. De zoekfunctie werkt er bijv. maar half.
Ik ga tegenwoordig naar wowinterface.com. Veel fijner in gebruik.
Wat moet je ook op die site :P

Ik ram eens per week eens op de curse knop, zie hem wat updates installen, wacht tot het klaar is, en dan weer appeltje+Q :P. Zo nu en dan zie ik hier wat addons die misschien handig zijn, die kan je dan ook opzoeken in de client, ook daar is geen site voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

ik ook gedaan :+ vanmorgen voordat ik de deur uit rende :P wow opgestart en toen deze begon installeren weggegaan :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:37:
[...]

Ik ram eens per week eens op de curse knop, zie hem wat updates installen, wacht tot het klaar is, en dan weer appeltje+Q [...]
Apple-gebruiker?
Werkt WoW beetje lekker nog onder MacOSX? Ik ga eind deze maand een MacBook Pro aanschaffen (voor schoolwerk, lees programmeren). Maar het liefste wil ik ook gewoon WoW opdraaien, hoef ik mij niet zo te vervelen in de trein & op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
GoTCoast schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Apple-gebruiker?
Werkt WoW beetje lekker nog onder MacOSX? Ik ga eind deze maand een MacBook Pro aanschaffen (voor schoolwerk, lees programmeren). Maar het liefste wil ik ook gewoon WoW opdraaien, hoef ik mij niet zo te vervelen in de trein & op school.
Op de 13 inch kan je fatsoenlijk spelen maar als je echt wil raiden dan zou ik toch voor een 9600 grafische kaart gaan dat trekt de 9400M niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:26:
[...]

Curse doet hier alleen nog maar QH en recount updaten, de rest zal nog wel komen in de komende dagen :)
Auctionlite, DKi runes, Dominos. fubar 3.6, Mikscrollingbattletext, OmniCC, PallyPower, Pitbull, Prat, Skada.

Hmm zeker een nieuwe patch ofzo? :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Auctionlite ziet er wel interessant genoeg uit als vervanging van de overbloated autioneer.
Vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
WoWace en WoWinterface hier. Leuke sites om addons af te halen. Straks maar eens de patch binnenhalen als ik in windows zit. Ben benieuwd naar de mage changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
nadd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:16:
[...]

Op de 13 inch kan je fatsoenlijk spelen maar als je echt wil raiden dan zou ik toch voor een 9600 grafische kaart gaan dat trekt de 9400M niet echt fijn.
Ik ga de 15" versie kopen, zit volgens mij zelfde videokaart in als 13" MPB (dus de 9400M).
Is de videokaart zo ook nadat je de laptop hebt gekocht uit te bereiden? (en aan wat voorn kosten moet ik denken?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
GoTCoast schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:44:
[...]

Ik ga de 15" versie kopen, zit volgens mij zelfde videokaart in als 13" MPB (dus de 9400M).
Is de videokaart zo ook nadat je de laptop hebt gekocht uit te bereiden? (en aan wat voorn kosten moet ik denken?).
Goedkoopste model van de 15 inch heeft alleen de 9400M de duurdere variant heeft wel de 9600 erbij. Later is dit niet uit te breiden. Dus ik zou van te voren even goed kijken wat je wil. Die met 9600 is 200E duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Volgens mij kun je macs niet uitbreiden. Daarnaast.. WoW in de trein? :p

Anyways nog 1:10 voor de mensen die aan het wachten zijn. Is er trouwens al iets nieuws op breaking news te zien? of staat er nog steeds dat het niet werkt.. hopelijk zijn alle oude addons nog wel werkend na 3.2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Uitbreiden lijkt me sterk nadat je hem gekocht heb, de meeste laptops zit de videokaart erbij in gebakken.
Dus denk je het VOORaf moet kiezen als dat mogelijk is, en kost je denk ik 100 / 200 meer voor een iets betere kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:31
[...]

De gekoopste 15" heeft inderdaad 9400M. Als je wilt gamen zou ik de iets duurdere nemen zodat je een 9600M GT met eigen RAM hebt of genoegen nemen met effecten enzo op laag zetten. Ik weet niet of je achteraf nog je videokaart kunt upgraden met dat unibody design. WoW draait overigens prima op OS X, nooit problemen mee gehad op iMac.

Edit: ik schrijf te langzaam

[ Voor 3% gewijzigd door Plymp op 05-08-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:51:
[...]

Volgens mij kun je macs niet uitbreiden. Daarnaast.. WoW in de trein? :p
Internet hotspot in de trein?

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:55:
[...]

Internet hotspot in de trein?
doelde meer op het no-life gehalte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:37:
[...]

Wat moet je ook op die site :P

Ik ram eens per week eens op de curse knop, zie hem wat updates installen, wacht tot het klaar is, en dan weer appeltje+Q :P. Zo nu en dan zie ik hier wat addons die misschien handig zijn, die kan je dan ook opzoeken in de client, ook daar is geen site voor nodig :P
Precies, ik stem mijn mods af op welke beschikbaar zijn in curseclient (en volgens mij is dat echt 99% van alles wat je nodig hebt).
maakt het patchen her configuereren alleen maar makkelijker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Sinds ik weer WoW speel heb ik eigenlijk alleen nog maar op mijn lvl80 shaman actief zitten spelen (mainspec: resto en offspec: elem), maar nu het questen in TBC toch weer een stuk sneller gaat worden met flying mounts op lvl60 wil ik toch wel 1 van mijn alts ook naar 80 gaan halen.. Nu heb ik nog een rogue, paladin, deathknight en druid op lvl60 hangen echter weet ik niet goed welke ik zal gaan levelen.. Op de dk na heb ik al mijn alts eigenlijk niet meer sinds WOLTK aangeraakt dus ik heb ook eigenlijk geen idee wat er allemaal veranderd is. De DK vind ik iig niet zo, maar ik wil er dus wel graag een melee char bij aangezien mijn shammie helemaal caster spec is.

Ik ben vooral benieuwd naar reacties van mensen die bv ervaring hebben met een feral cat druid vs een rogue in PVE of PVP of die mij bv de verschillen kunnen aangeven tussen een druid beer tank en een paladin tank..

Dus wat heb jij liever mee in een HC 5 Man als:
Tank: Feral Druid of Prot Paladin?
Healer: Resto Druid, Holy Paladin of Resto Shaman?
DPS: Feral Cat Druid, Balance Druid, Rogue, Retribution Paladin, Elemental Shaman of Enchantment Shaman?

En wat heb jij liever mee in een 10/25 (bij verschil ook aangeven) Man Raid als:
Tank: Feral Druid of Prot Paladin?
Healer: Resto Druid, Holy Paladin of Resto Shaman?
DPS: Feral Cat Druid, Balance Druid, Rogue, Retribution Paladin, Elemental Shaman of Enchantment Shaman?

Ben benieuwd waar jullie allemaal mee komen :).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Imo heeft een tank een schild + 1-h.. maarja.. dat is mijn visie van tanken :P ( No bear, No dk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Uhmmie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:06:
...

Ben benieuwd waar jullie allemaal mee komen :).
Heb zelf Enhancement/resto shammy, prot pala, feral tank/balance druid en fire/frost mage op 80 nu en heb het meeste plezier in de shammy en druid gehad tot nog toe... Vanavond waarschijnlijk verder met shammy, die changes zijn super maar ook balance druid kan lekker zijn met die eclipse veranderingen... hmmmm...

Keuzes zijn misschien ook afhangkelijk van in welk guild je bent... Wanneer er al 4 balance/tank druids zijn zal het minder leuk zijn omdat je minder kansen krijgt in raids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:08:
Imo heeft een tank een schild + 1-h.. maarja.. dat is mijn visie van tanken :P ( No bear, No dk )
precies vind ik ook een stuk stoerder. maar acht tegenwoordig maakt het geen klap uit wat je mee nement.
als healers vind ik druids altijd wel handig voor all de hots, Disc priest om preventief dmg te reducen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:01:
[...]

Ik lees Warcraft boeken in de bus om mijn lore kennis bij te houden voor WoW :+

* Zeror vindt dat je de loremaster title ook moet kunnen krijgen via een lore vragenlijst :P

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:25:
[...]

Ik lees Warcraft boeken in de bus om mijn lore kennis bij te houden voor WoW :+

* Mektheb vindt dat je de loremaster title ook moet kunnen krijgen via een lore vragenlijst :P
Zo moeilijk is loremaster toch niet :P

Ben bezig op dit moment met The Seeker en The exalted lukt nog niet helemaal maar goed tijdnood raiden en geen zin in WoW met 30 graden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb mijn PC maar 10 minuten aan gehad om 11.00 en ik was klaar om te spelen. Zag alleen dat het nu 15.00 geworden is terwijl gisterenavond bij het uitloggen nog 11.00 vermeld werd.

Ik dacht om de tijd te doden dan maar een aantal potjes CoD WaW te doen maar die had ik al een tijdje niet meer gespeeld. Moest daarom eerst nog even 1,6 gb aan patches binnenhalen, wat een rotdag vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Bij ons gaan we express niet raiden omdat patchday is (of we 10 raiders morgen hebben vraag ik me ook af)

Edit:
Keuzes (dual prot , eigenlijk voor ulduar, of reti gaan)
Reti: http://www.wowhead.com/?talent#sVZE0zZVfbtbIuhdIfsu:0Gamc0
of
Reti: http://www.wowhead.com/?talent#sVZEZVfrxbIuhdIfsu:0Gamc0

Crusader (Humanoids,Demons,Undead, Elementals)
Prot - crusader Mobs: http://www.wowhead.com/?talent#sZV0tAbuMusIufdts0x0c:pkG
Prot - Non Crus. Mobs: http://www.wowhead.com/?talent#sVZV0tAbuMusIufdts0h:pkG

[ Voor 66% gewijzigd door Teunis op 05-08-2009 15:09 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:01:
[...]

Dankje :P.
Ik heb voor mijn opleiding (en omdat ik van plan ben om met mijn OV hele land door te reizen) veel internet nodig (constant eigenlijk, google is de Bijbel bij ons). Daarvoor heb ik zo'n dongle met zakelijk internet van KPN.

Maar je kan WoW dus wel spelen onder de 9400M, alleen dan niet goed raiden? Nou opzich maakt dat toch niets zoveel uit, ben niet echt een raider, en als ik dat wil doen, dan ga ik wel op mijn PC spelen (ook 2x 24" schermen o.a.)

Edit: ik lees ook altijd de boeken; heb ze allemaal volgens mij _/-\o_ , dus No-lifer klopt opzich wel :+ .

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 05-08-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al kunnen inloggen?

Ik heb op mijn main account mijn account samengevoegd met mijn battle.net account, en als ik nu met mijn gemergede account probeer in te loggen krijg ik "unable to connect". Als ik met mijn tweede account inlog, dan kan ik wel verbinden, maar krijg ik een lege realmlist (wat wel normaal is aangezien de servers nog niet up zijn).

Ik maak me dus een beetje zorgen omdat ik met mijn battle.net account helemaal niet kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:57

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:09:

Ik heb op mijn main account mijn account samengevoegd met mijn battle.net account, en als ik nu met mijn gemergede account probeer in te loggen krijg ik "unable to connect". Als ik met mijn tweede account inlog, dan kan ik wel verbinden, maar krijg ik een lege realmlist (wat wel normaal is aangezien de servers nog niet up zijn).

Ik maak me dus een beetje zorgen omdat ik met mijn battle.net account helemaal niet kan inloggen.
Hier ook nog niet, maar ja, patch day, dus is standaard, en goed weer, dus chillen maar :P

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:26
De realms zijn NU langzaam up aan het komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mijn Realm Khadgar is al up maar blijkbaar hebben ze de battle.net servers nog in onderhoud want ik kom er nog niet in. Ook ik heb unable to connect dus is niet doordat je net gemerged hebt Carnage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Ik kan met battle.net gewoon inloggen, wel voor eerst dat ik een que heb maar dat is wel te verwachten :S

@Khadgar
lol @ drukkte JC vendor

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 05-08-2009 15:38 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Altijd fijn... retards die gaan inloggen op een server waar ze niet op spelen...

Outland is 'up', maar verder dan 't loading screen kom ik niet ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:09:

Ik kan mij wel inloggen heb ook een Battle.net account, alleen wel een iets oudere (ruim 3 weken oud al).
Kwam in mijn realm op Frostmane in een queue van 1,5 min (alleen nog nooit eerder meegemaakt).
Alleen toen ik erinzat, kon hij mijn characterlijst niet lezen. Dus maar weer WoW afgesloten, nu maar een Steam-spel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Geef het gewoon de tijd en probeer het 16.30 weer :) over het algemeen wat hier ook al aangegeven word.. loggen mensen op een random server in als ze niet op hun eigen server kunnen. EN krijg je daar gewhine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Lekker dan, turalyon weer extended maintenance, samen met een nog een zootje andere realms :S.

* RoelZ gaat maar weer eens wat nuttigs doen 7(8)7
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:50:
[...]
Ik blijf op mijn tweede account trouwens hangen op authenticating, dus blijkbaar loopt er ook wat mis met de login servers.
Dat is toch na elke patch zo :? B)

[ Voor 47% gewijzigd door Kettrick op 05-08-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:41:
[...]

Ik kan mij wel inloggen heb ook een Battle.net account, alleen wel een iets oudere (ruim 3 weken oud al).
Kwam in mijn realm op Frostmane in een queue van 1,5 min (alleen nog nooit eerder meegemaakt).
Alleen toen ik erinzat, kon hij mijn characterlijst niet lezen. Dus maar weer WoW afgesloten, nu maar een Steam-spel doen.
Ondertussen heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb al wat gegoogled, en dan vind ik wel enkele links naar de wow-europe forums, maar die zijn blijkbaar offline, dus das geen hulp.

Ik blijf op mijn tweede account trouwens hangen op authenticating, dus blijkbaar loopt er ook wat mis met de login servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

vassago schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:26:
[...]

LOL, de damage meters toppen als _hybrid_ en dan klagen dat je generfed wordt. _/-\o_
PVP , daar komen de nerfs wel hard aan namelijk , ook in combinatie met de changes aan 2v2 (waar we nog enigsinds goed waren ) en de res changes.
we zijn nu echt useless in arena.
voor pve maakt het idd geen fuck uit.

[ Voor 27% gewijzigd door dontcare op 05-08-2009 15:54 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Hopelijk dat alles vlotjes draait vanaf een uur of 19.00

Namelijk van plan met de guild enkele groepjes samen te stellen om de HC's te farmen voor de nieuwe badges.
Vrees er wel voor dat we niet de enigste zullen zijn en dat we vaak "Unable to load additional instances" op het scherm zullen zien :P Tenzij ze ondertussen al de beloofde veranderingenn hebben doorgevoerd.

Spijtig dat we nu met de nieuwe content patch Ulduar 10 of 25 niet hebben kunnen clearen

Zitten nu op 11/14 Uld10 met FL en XT op hard (meer uit tijdsgebrek anders hadden we verder kunnen geraken) en 8/14 ULD25 (waar we ook eigenlijk verder kunnen geraken, enkel freya is nog wat lastig, rest van de bazen zijn zo goed als op farm en hodir hadden we op 50%)

En ik ga toch nog eens arms speccen op warrior... als het me dan nog niet bevalt, wordt de hunter main, die doet nu al minstens gelijkwaardige dps met mindere gear, en hij heeft de gun van XT normal hardmode (best in slot dacht ik zo) :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga zo eerst de plantjes water geven bij me broer thuis :P dat is rond 18:45 dan kom ik rond 19:45 thuis en dan pas ga ik de patch aanzetten ( van een link niet via blizzard sloom ) dan inloggen en hopen alles up is

20:30 gelijk naxx 10 in clearen en dan als dat klaar is nax 25 met de guild in ook gelijk clearen
bedtijd gegokt 02:00 met een hoop badges en loot er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mijn Realm draait.
Maar dat geld niet meer voor mijn add-ons blijkbaar. :(

Bartender 4, Gatherer, Atlas, Healbot, QH.
Geen enkele add-on werkt nog. :/

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Da_maniaC schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:02:
Mijn Realm draait.

Hurray voor Basic default interface. Scheelt een hoop troep op je scherm. En healen moet je kunnen zonder mods! :P (questhelper is wel irri :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:47:
Lekker dan, turalyon weer extended maintenance, samen met een nog een zootje andere realms :S.
Dat is dan de vierde week op rij of zo? :) Niet dat het wat uitmaakt, ik zit toch op 't werk tot 19u meestal ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Blijkbaar is het de eerste "patch" voor veel mensen hier :D

De chaos op de servers zal groot zijn, random disconnects, instances die niet laden en meer van die onzin.

Ach het zal zijn tijd wel duren, tot die tijd rustig afwachten, het is toch te warm om je er druk om te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

TheNiker schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:10:
Met TBC en WotlK was het ongeveer hetzelfde, en toch maar hopeloos proberen in te loggen :P...
Niet dat ik tijd heb om wat te doen, maar gewoon even spieken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Da_maniaC schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:02:
Mijn Realm draait.

Load out of date addons aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
TheNiker schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:10:

De chaos op de servers zal groot zijn, random disconnects, instances die niet laden en meer van die onzin.

Ach het zal zijn tijd wel duren, tot die tijd rustig afwachten, het is toch te warm om je er druk om te maken :D
ach, zolang je met de boot naar northrend niet in stonetalon mountains eindigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

sianto schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:13:
[...]

ach, zolang je met de boot naar northrend niet in stonetalon mountains eindigt...
Dat dat met een horde boot gebeurd is nog tot daar aan toe, alliance is dat toch wel erg opmerkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SpoTs schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:05:
[...]

Hurray voor Basic default interface. Scheelt een hoop troep op je scherm. En healen moet je kunnen zonder mods! :P (questhelper is wel irri :P )
troep die standaard ui is juist shit... :P

Mijn ui is clean , heb geen buttons op me scherm :) klikken doe je toch niet dus waarom moet ik de knoppen zien

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 05-08-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 17:13
Ik snap persoonlijk "nog" niet veel van macro's dus ik zal het moeten hebben van klikken op de nummertjes intikke wat na een uur of 2 al aardig wat irritatie wekt. Vooral omdat het overbodig schijnt te zijn. Is er een manier om mijn hunter een makkelijke macro te geven? of een link naar een site die zo goed mogelijk uitleg bied over maken van macro's? Zal misschien wel eerder zijn gevraagd en daarvoor mijn excuus maar ik zit op werk en kan het niet zo 1.2.3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al de zoveelste patch voor mij.. en dat het zo lang duurt voordat alles online is en werkt maakt mij niks uit, maar dat ze zo leuk zeggen "ja, echt, 15:00 is alles online" en vervolgens 16:22 mijn realm nog steeds niet in de realmlist staat is gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RoeLz schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:15:
[...]

Dat dat met een horde boot gebeurd is nog tot daar aan toe, alliance is dat toch wel erg opmerkelijk :D
Zou opvallender zijn als het een horde boot is, aangezien die zeppelins hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:24:
Het is al de zoveelste patch voor mij.. en dat het zo lang duurt voordat alles online is en werkt maakt mij niks uit, maar dat ze zo leuk zeggen "ja, echt, 15:00 is alles online" en vervolgens 16:22 mijn realm nog steeds niet in de realmlist staat is gewoon irritant.
ga je wat anders doen ? ik log nooit in met patchday pas savonds dan is het enigsinds normaal of teminste te doen ( ook niet altijd maar goed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ergste voor mij is nog wel dat mijn realm wel gewoon up is (zelfs geen queue heeft), maar dat ik nog steeds niet can inloggen, enkel en alleen omdat ik een merged battle.net account heb.

Met mijn tweede account kan ik prima inloggen.

Ik lees op forums zoals mmo-champion dat ze deze problemen ook hebben gehad in de US, dan zou je toch denken dat het hier niet zal voorkomen :/

wow-europe forums zijn trouwens al helemaal offline :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:24:
Omdat heel de WoW community om 15:00 klaar staat om direct in te loggen en het raar vinden dat de servers die load niet kunnen verwerken. En het argument om daar dan betere/snellere servers tegen aan te gooien is niet relevant. Dat kost zoveel meer geld voor een veels te korte opbrengst.

Trouwens wat erg, niet kunnen WoW'en! The world is coming to an end!

@Ontopic
Gisteren LvL42 kunnen aantikken met mn SPriest, straks maar gelijk de 100% Mount halen :Y)
Zal een hoop schelen met questen en rondrennen naar questgebieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

RaseriaN schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:48:
[...]

Trouwens wat erg, niet kunnen WoW'en! The world is coming to an end!
Indeed the world is offline! o wait a minute that is not the real world!

* Valkyre flees the scene

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:54:
[...]

Indeed the world is offline! o wait a minute that is not the real world!

/me flees the scene
Hey, ik heb vakantie, en dan wil ik gewoon lekker kunnen WoW-en, volgende week is het weer werken geblazen :'(
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.