Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 52.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Vandaag heb ik besloten mijn guild te verlaten en een andere guild te zoeken. De laatste tijd had je op z'n hoogst vijf, zes man online en dat is niet leuk meer. Ik was m'n alt aan het levelen en ik zag een request van een guild die op zoek waren naar nieuwe members. Vanavond stond een Naxx-10 run op de planning om te kijken wat het niveau van de guild was.

Ik heb gelijk gejoined en werd hartelijk welkom geheten. Vanavond heeft de guild dus de Naxx-10 run gedaan waarbij er vier bosses zijn omgelegd. Toen ik om half elf online kwam, werd er gevraagd of ik nog mee wilde. Ik heb helaas alleen nog maar trash gezien, maar de guild op zich zit wel aardig in elkaar. Nu ga ik me dus richten op heroics om m'n gear te verhogen zodat ik een beetje fatsoenlijk mee kan komen in Naxx, want dat ging niet zo lekker vanavond. Ik haalde op z'n hoogst 1.2K dps, maar m'n guildleader was tevreden over hoe het ging. Nu heb ik weer helemaal zin gekregen om te WoW-en. Dat gaat nog wat worden als Diablo III en Starcraft II uit gaan komen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb op mijn main character (blood elf, warlock lvl80) 60.000 honor points gestacked staan. Ik heb bewust gewacht met uitgeven todat ik lvl80 zou halen.

Kan iemand mij wat advies geven over welk cloth-item ik hier het best mee kan kopen? Ik zit namelijk niet in een guild (vind ik wel best zo) en de mensen in /who /trade zijn ook niet erg behulpzaam. Ik heb op dit moment (voor zover mogelijk) redelijk goede BLAUWE gear uit instances en wil uiteraard alles gaan vervangen door betere paarse gear. Mijn doel is om straks wat harder to rocken in heroic instances/raids. Ik wil dus m'n DPS in PvE verhogen. In principe moet al m'n blauwe gear uiteindelijk vervangen worden, waarbij m'n Legs (denk ik) als laatste omdat die wel goeie enchants erop heeft zitten.

Sergeant Thunderhorn (37.2, 64.5 orgrimmar) lijkt wel interessante spullen te hebben, maar heeft het überhaupt wel zin om zoveel honor points uit te geven aan die gear daar in Orgr? Of kan ik dat het beste doen icm andere marks of honor/punten/badges? Of kan ik beter wachten op raid/instance-drops? Kortom wat ik kan het beste doen met m'n zuurverdiende puntjes :) ? Uitgangspunt nogmaals is dat ik betere gear wil om m'n blauwe te vervangen tbv hogere DPS in PvE.

(ik moet ze zoiezo uiteindelijk toch wel ergens uit gaan geven.......toch? :) )

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
temp00 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 01:46:
Ik heb op mijn main character (blood elf, warlock lvl80) 60.000 honor points gestacked staan. Ik heb bewust gewacht met uitgeven todat ik lvl80 zou halen.

Kan iemand mij wat advies geven over welk cloth-item ik hier het best mee kan kopen? Ik zit namelijk niet in een guild (vind ik wel best zo) en de mensen in /who /trade zijn ook niet erg behulpzaam. Ik heb op dit moment (voor zover mogelijk) redelijk goede BLAUWE gear uit instances en wil uiteraard alles gaan vervangen door betere paarse gear. Mijn doel is om straks wat harder to rocken in heroic instances/raids. Ik wil dus m'n DPS in PvE verhogen. In principe moet al m'n blauwe gear uiteindelijk vervangen worden, waarbij m'n Legs (denk ik) als laatste omdat die wel goeie enchants erop heeft zitten.

Sergeant Thunderhorn (37.2, 64.5 orgrimmar) lijkt wel interessante spullen te hebben, maar heeft het überhaupt wel zin om zoveel honor points uit te geven aan die gear daar in Orgr? Of kan ik dat het beste doen icm andere marks of honor/punten/badges? Of kan ik beter wachten op raid/instance-drops? Kortom wat ik kan het beste doen met m'n zuurverdiende puntjes :) ? Uitgangspunt nogmaals is dat ik betere gear wil om m'n blauwe te vervangen tbv hogere DPS in PvE.

(ik moet ze zoiezo uiteindelijk toch wel ergens uit gaan geven.......toch? :) )
honor is voorall PvP based gear, wat natuurlijk wel kan helpen, maar beste gear komt toch echt om mee te starten van PvE heroic's en badges kan kopen, je kan met badges of heroism Tier kopen niet alles maar toch hoop leuke dingen, ook kan je gewoon wekelijks mee gaan op VoA 10 man en 25 man om te hopen op een random tier 7 of 8 noem maar wat :)
Rep kan je ook halen met bepaalde factions voor gear Kirintor Wyrmrest Accoord etc :)

Zit wel wat tijd in maar moet niet all te moeilijk zijn eventueel wat pugs mee doen in naxx 10 of iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

De addon Quartz,wie kan me daar wat beter uitleg bij geven hoe je die moet instellen?
Ik snap er niet echt heel veel van als ik in het menu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Grudgie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:59:
De addon Quartz,wie kan me daar wat beter uitleg bij geven hoe je die moet instellen?
Ik snap er niet echt heel veel van als ik in het menu zit.
Quartz heeft toch geen nut meer sinds je casts geque-ed worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:00
ImdaMned schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:27:
[...]

Niet iedereen speelt een class waar ze facerollen over het toetsenbord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

ImdaMned schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:27:
[...]

Er zit meer in dan alleen een cast timer. Ik vind de andere timers ook wel handig. En de latencybar blijft altijd handig.

Het menu is best lastig in te stellen, veel opties, maar de belangrijkste is de castbar van de speler die in stellen is, verplaatsbaar en de grote e.d. Ook kun je bij de target je spell timers zetten.

Gisteren een drama (pug) Ulduar25. Veel nieuwe spelers blijkbaar die de tactics niet helemaal wisten. Of net aan 1300-1500 dps wisten te produceren. Hopelijk gaan we toch wat mensen na trekken de volgende keer of ze wel Ulduar aankunnen. Hier een rapportje http://wowwebstats.com/z2svtrtkgbmnc (voor de duidelijkheid, Mission, Lillmiss, Gyam en Kinky waren de tanks :) )

Verder nog met een stel guildies Naxx10 in gedoken. En dat liep heel erg soepel.. 6 bosses down. Zitten nu op 4HM, en stopte om 3 uur of zo. :) Ook leuke healing gear gekregen voor me druid en ga die vandaag eens enchanten e.d.

/wave Thoras en Kett

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mektheb schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 02:49:
[...]

honor is voorall PvP based gear, wat natuurlijk wel kan helpen, maar beste gear komt toch echt om mee te starten van PvE heroic's en badges kan kopen, je kan met badges of heroism Tier kopen niet alles maar toch hoop leuke dingen, ook kan je gewoon wekelijks mee gaan op VoA 10 man en 25 man om te hopen op een random tier 7 of 8 noem maar wat :)
Rep kan je ook halen met bepaalde factions voor gear Kirintor Wyrmrest Accoord etc :)

Zit wel wat tijd in maar moet niet all te moeilijk zijn eventueel wat pugs mee doen in naxx 10 of iets
Mm tier 7/8, dat klinkt wel goed :). VoA 10/25 ga ik zeker doen dan (stond zoiezo op de planning......je ziet het zo vaak voorbij komen, nu mag ik eindelijk mee........hoop ik tenminste :P). Je heb het trouwens over "wekelijks". Kan je die maar één keer p/week doen? Of heeft dat met daily heroic oid te maken ofzo? Over die rep had ik gelezen. Schijnt idd dat je daarmee ook wel leuke gear kan verdienen.

Dus als ik je goed begrijp kan ik, in afwachting van mooie raid drops, gewoon m'n honor points uitgeven om m'n blauwe gear te vervangen? Of heb ik die honor points later nodig om wat meer PvE georienteerde gear te kopen in combinatie met die badges? Of zijn er zeg maar geen PvE-gear 'combinatie aanbiedingen' en staan die badges los van de honor points?

Beetje vaag hoe ik het omschrijf, ik hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk overkomt :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
/wave

Gisteravond ook maar een pugje gedaan, Naxx25. Hebben in totaal zeven verschillende tanks gehad en zoveel gewisseld dat we in totaal 40 man gebruikt hebben. Begonnen tegen negen uur en rond een uur of twee waren we dan toch klaar. ;( Heb het meeste lopen tanken (op Thaddius en Sapphiron na, en ben negende geworden op damage done.

Gelukkig wel leuke run qua loot.
Boss 1: Shoulders.
Boss 2: Gloves.
Was al half aan het hopen dat het zo door zou blijven gaan (:P), maar kreeg toen pas weer wat bij Sapphiron. (trinket die ik nog niet gebruik op het moment) Verder ook genoeg emblems voor de tank cloak, dus geslaagde run wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
temp00 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Mm tier 7/8, dat klinkt wel goed :). VoA 10/25 ga ik zeker doen dan (stond zoiezo op de planning......je ziet het zo vaak voorbij komen, nu mag ik eindelijk mee........hoop ik tenminste :P). Je heb het trouwens over "wekelijks". Kan je die maar één keer p/week doen? Of heeft dat met daily heroic oid te maken ofzo? Over die rep had ik gelezen. Schijnt idd dat je daarmee ook wel leuke gear kan verdienen.

Dus als ik je goed begrijp kan ik, in afwachting van mooie raid drops, gewoon m'n honor points uitgeven om m'n blauwe gear te vervangen? Of heb ik die honor points later nodig om wat meer PvE georienteerde gear te kopen in combinatie met die badges? Of zijn er zeg maar geen PvE-gear 'combinatie aanbiedingen' en staan die badges los van de honor points?

Beetje vaag hoe ik het omschrijf, ik hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk overkomt :)
exact zoals je het zegt alle HONOR is voor PVP, alle badges en dingen kan je weer PvE mee kopen en ook PvP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
denwilly schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:10:
Help,

Ik ben nieuw in world of warcraft en heb een orc warrior van level 18.
Ik ben bezig aan "the disurption ends" in the barrens.
Maar telkens als ik een razormane defender wil aanvallen, dan verschijnt er "you cannot attack that target", terwijl hij mij wel al aan het aanvallen is.

Weet iemand hier raad mee?
Even weglopen van de mob en dan omdraaien en opnieuw aanvallen. Wellicht staat de mob net verkeerd bij je waardoor ie achter je staat ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
junglebeast schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:46:
[...]
Gisteren een drama (pug) Ulduar25. Veel nieuwe spelers blijkbaar die de tactics niet helemaal wisten. Of net aan 1300-1500 dps wisten te produceren. Hopelijk gaan we toch wat mensen na trekken de volgende keer of ze wel Ulduar aankunnen. Hier een rapportje http://wowwebstats.com/z2svtrtkgbmnc (voor de duidelijkheid, Mission, Lillmiss, Gyam en Kinky waren de tanks :) )
Is die druid (Kyran) echt zo goed of is de rest gewoon aan het slacken? Ik zie twee rogues die maar de helft aan dps hebben bijgedragen van wat de druid gedaan heeft :?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Kapoen schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:34:
[...]

Is die druid (Kyran) echt zo goed of is de rest gewoon aan het slacken? Ik zie twee rogues die maar de helft aan dps hebben bijgedragen van wat de druid gedaan heeft :?
Tijd voor wat :') hier..

Ik heb net 10 profiles van die wws opgezocht, en iedereen zit dik in de epics, sommige 1,2 maar ook met 3 of meer valorous. Dan verdien je een dikke schop onder je kont(en een schop uit de raidgroup) als je zo presteert, te zielig voor woorden als iemand zover boven de rest kan komen te staan(of zover onder de betere, for that matter).
Ik vraag me echt soms serieus af waarom sommige mensen zo kunnen sucken(voornamelijk pugs), die lijken niks te snappen. Vandeweek in DTK ook. Ik met mijn paladin erheen, onze MT als tank, dikke 36k hp, goeie healer erbij en 2 random dps. Een rogue die niet boven de 800-900 dps uit komt in nagenoeg full epic gear.. ;(
En luisteren, ho maar. Vraag je een 2e paladin in de groep of hij light wil judgen omdat ik wisdom doe, en gewoon niet doen he.. Ook een keer een hunter gehad die continu in viper zat, vind je het gek dat je dan geen dps doet.. :P
ImdaMned schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:04:
[...]

Schijnt dat met BiS gear dat arcane=fire qua dps.

Maar arcane is me te moeilijk. Ik spam fireballs sinds AQ40 (jaja, ik was nub, ik had moeten scorchen. Blame m'n frost periode door fire immune mobs in MC/BWL) dus daar hou ik het lekker bij. Met pvp wel frost. Ben niet beweegelijk genoeg om arcane te spelen : P
Dude, ook jij verdient een pak rammel. Arcane moeilijk? :+
Het is nog makkelijker als fire. Je hoeft geen scorch up te houden, je hoeft alleen maar een beetje te kijken of je een proc krijgt van je missile barrage, en dat je niet OOM gaat. :P Fire is lastiger om alles goed te timen qua spells.
Arcane is alleen leuk op fights zoals mimiron, voor de rest is het crap. Daar kan je tenminste elke 2 min makkelijk evocate gebruiken(phaseswitch), zonder dpsloss.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
Weet iemand waarom ik de volgende macro niet werkend krijg?

code:
1
2
#showtooltip
/castsequence reset=5  icy touch, plague strike, blood boil, blood boil, unholy blight

Hij gaat goed tot en met de blood boil, om de een of andere reden word deze niet gecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

cable-one schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:51:
Weet iemand waarom ik de volgende macro niet werkend krijg?

code:
1
2
#showtooltip
/castsequence reset=5  icy touch, plague strike, blood boil, blood boil, unholy blight

Hij gaat goed tot en met de blood boil, om de een of andere reden word deze niet gecast
Waarschijnlijk ligt het aan jouw, bij mij werkt hij namelijk gewoon.

Laatste tijd een beetje klaar met wow. Tijdje op me DK gespeeld, maar nu ik northend ben aan gekomen vind ik er ook geen zak meer aan. Me 80 Mage wil ik epic flying op, maar bij de 2k gold sta ik nu weer stil. instances wil niet lukken, 9/10 zijn dikke fail pugs.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

jarnotjuh schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:53:
[...]

Tijd voor wat :') hier..

Ik heb net 10 profiles van die wws opgezocht, en iedereen zit dik in de epics, sommige 1,2 maar ook met 3 of meer valorous. Dan verdien je een dikke schop onder je kont(en een schop uit de raidgroup) als je zo presteert, te zielig voor woorden als iemand zover boven de rest kan komen te staan(of zover onder de betere, for that matter).
Ik vraag me echt soms serieus af waarom sommige mensen zo kunnen sucken(voornamelijk pugs), die lijken niks te snappen. Vandeweek in DTK ook. Ik met mijn paladin erheen, onze MT als tank, dikke 36k hp, goeie healer erbij en 2 random dps. Een rogue die niet boven de 800-900 dps uit komt in nagenoeg full epic gear.. ;(
En luisteren, ho maar. Vraag je een 2e paladin in de groep of hij light wil judgen omdat ik wisdom doe, en gewoon niet doen he.. Ook een keer een hunter gehad die continu in viper zat, vind je het gek dat je dan geen dps doet.. :P
Ja ik snap er zelf ook niet veel van.. Ik geloof maar 6 of 7 dps boven de 3k dps zaten. Ik vermoed dat een aantal net Ulduar binnen stappen die vooral naxx25 hebben gedaan en die niet helemaal weten hoe je blauwe vlammen moet ontwijken. Naxx is nu inmiddels al easy mode vergeleken met Ulduar.

2 warriors: Atlantian en Jaani in onze guild.. Met de gear die Atlantian heeft vind ik het nog knap om 1700 dps te halen tegenover Jaani die dik in epics en een score heeft van 2058 en net amper 1500 er uit perst... maar die hebben helemaal niks te zoeken in Ulduar.
Kapoen schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:34:
[...]

Ja die was wel erg goed bezig. Komt ook van een betere raidguild. En voor de rest zie boven. Die Coolrouge doet normaal ook wel betere dps.. maar het kwam er niet echt uit die avond.. te veel slackers en mensen die te onervaren waren in Ulduar.

[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 02-08-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Afgelopen weekend een hoop gespeeld met mijn Priest en ben van 33 naar 39 gegaan :Y)
Heb wel een berg geganked waar je u tegen zegt.. zelfs zo erg dat een LvL80 DK me op een gegeven moment maar begon te corpsecampen omdat, ik denk zijn alt, iets te vaak heb afgemaakt in een eerlijk gevecht. Daarna ook mijn Rogue maar naar STV (of quest gebied naar keuze) getrokken en daar even huis gehouden, blijf het zo slap vinden om dan gelijk je LvL80 erbij te halen als je het niet kan winnen :/

Priest begint nu serieus damage te doen en kan niet wachten tot ik vanavond LvL40 aantik voor Shadow Form!
Meer Damage doen en minder Damage krijgen :Y) Ook nog even aan mn Professions gewerkt en ben met Tailoring op ~185 blijven steken maar Enchanting ging lekker tot 215! Tailoring vreet echt een berg materials en ben bang dat ik daar een hoop van moet gaan kopen. Silk Cloth lijkt niet zo heel veel meer te droppen.
Enchanting materials maak ik me niet zo druk om, krijg genoeg tijdens het questen en maatje van me stuurt al zijn groene items op (zit in zelfde Level range) waardoor ik om kom in de materials :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
RaseriaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:05:
Lief dagboek,

Afgelopen weekend een hoop gespeeld met mijn Priest en ben van 33 naar 39 gegaan :Y)
Heb wel een berg geganked waar je u tegen zegt.. zelfs zo erg dat een LvL80 DK me op een gegeven moment maar begon te corpsecampen omdat, ik denk zijn alt, iets te vaak heb afgemaakt in een eerlijk gevecht. Daarna ook mijn Rogue maar naar STV (of quest gebied naar keuze) getrokken en daar even huis gehouden, blijf het zo slap vinden om dan gelijk je LvL80 erbij te halen als je het niet kan winnen :/

Priest begint nu serieus damage te doen en kan niet wachten tot ik vanavond LvL40 aantik voor Shadow Form!
Meer Damage doen en minder Damage krijgen :Y) Ook nog even aan mn Professions gewerkt en ben met Tailoring op ~185 blijven steken maar Enchanting ging lekker tot 215! Tailoring vreet echt een berg materials en ben bang dat ik daar een hoop van moet gaan kopen. Silk Cloth lijkt niet zo heel veel meer te droppen.
Enchanting materials maak ik me niet zo druk om, krijg genoeg tijdens het questen en maatje van me stuurt al zijn groene items op (zit in zelfde Level range) waardoor ik om kom in de materials :Y)
Schiet lekker op man :) bevalt Shadow een beetje nu? Voor zover je dat nu kunt beoordelen :).

Mijn priestje is nu lvl 64.. en zit nu op 370 mp5 ofzo :p zit nu op het punt dat ik kan blijven casten zonder dat mana op gaat. Dus dat is wel lekker, helpt ook zeker mee voor het levelen.

Hoop dit weekend wel in Northrend te zitten. Doe het lekker rustig aan :) gear tweaken op 80 heeft pas nut in 3.2 aangezien daar alle Mana regen tables worden omgegooit :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lief zondagboek (tja, had zaterdagnacht al gepost :P),

Gistermiddag dailies gedaan as usual, daarna heroicje getankt voor een vriendin. HoS, alleen een paar wipes op tribunal doordat mensen niet uit de lasers liepen. Daarna met haar nog wat gequest, ze kan nu bijna Sons dailies gaan doen. :)

Daarna raid, alles was al gecleared tot de keepers. Een paar maanden terug was t/m Freya al gecleared, maar van die groep speelt ruim de helft niet meer. Met deze groep hadden we t/m Thorim gedaan, en Ignis en de Council nog niet. Begonnen met Hodir, wat vrij slordig begon. Hadden geen optimale setup:
- DK tank (ik)
- Pala tank
- Holy pala
- Holy pala
- Resto druid
- Ret pala
- Rogue
- Rogue
- Mage
- Shadowpriest

We begonnen ook vrij slordig. Na een paar tries toch een kill, twee achievements (I Have the Coolest Friends en Cheese the Freeze) en een T7 legtoken voor mij. O+

Vervolgens Thorim, alleen vorige week gekilled en dat had aardig wat voeten in de aarde. Deze keer een fraaie oneshot though, met de warrior/hunter/shaman token. ;(

Door naar Freya. Trash gecleared met één wipe omdat de pala een pack niet ver genoeg terug pullde en we er een pack bomen bijkregen. Freya zelf liepen we in het begin continu stuk na een paar waves. Half uur voor raidend even in /o overlegd of we bleven of dat we niet beter Council of Ignis konden proberen. Guildleader en ik waren vrij stellig dat we op Freya moesten blijven, hadden trash niet voor niets gecleared tenslotten. Twintig minuten later werd dat beloond met een vlekkeloze kill (:D) en weer een warrior/hunter/shaman token. ;(

Toen nog even trash naar Mimiron gecleared en man, dat is echt geniaal. :D Trash dat 'trash' heet, die robots waar je in kan springen, de trein.. echt geweldig gedaan dat. :)

Gestopt, broekje gegemmed en enchanted (heerlijke lading expertise erbij, zit nu eindelijk richting de soft cap), epic achievement gehaald daardoor (:P) en dezelfde vriendin geholpen met gems voor haar nieuwe Cover of the Keepers. Kreeg van haar nog te horen dat ze me wel in hun nieuwe guild (oude is dinsdag ergens gedisband) wilden hebben, maar dat heeft ze maar afgeslagen voor me. :P

Vanavond hopelijk genoeg mensen, is nog beetje moeilijk in te schatten. Hebben tot dusver één tank, één tank/healer en één healer. Eventueel kunnen we met anders een halve altgroep naar Naxx, maar da's nog even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Gisteren voor de uhm 4de avond Mimiron geprobeerd. Elke keer met dezelfde groep omdat ze we sneu zouden vinden als iemand niet geinvite werd en de baas toch gedowned werd.

Nu is mimi in mijn ogen echt niet zo spannend, phases doorlopen en voila, baasje plat. Maar het fenomeen 'Rockets' is voor sommige guildies van ons te complex. Het feit dat er een dik rood ding verschijnt op de grond is moeilijk te bevatten. Laat staan mensen die er doorheen aan het rennen zijn :|

Een ander fenomeen wat eigenlijk best scary was... 10-man voa.. emalon... recount dps iedereen zit netjes op 2.5k+ dps.. behalve 1 fury warrior... met welgeteld 415DPS.. moet wel een foutje zijn toch? Nope.. emalon down en hij had gepeaked op 509DPS. I dunno maar zo goed als m'n chars deden meer dmg op lvl 70 - we hebben 'm niet gekicked trouwens en hij heeft T8 leggings gewonnen....

Anyways moest even m'n frustratie kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Devion schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:32:
Gisteren voor de uhm 4de avond Mimiron geprobeerd. Elke keer met dezelfde groep omdat ze we sneu zouden vinden als iemand niet geinvite werd en de baas toch gedowned werd.

Nu is mimi in mijn ogen echt niet zo spannend, phases doorlopen en voila, baasje plat. Maar het fenomeen 'Rockets' is voor sommige guildies van ons te complex. Het feit dat er een dik rood ding verschijnt op de grond is moeilijk te bevatten. Laat staan mensen die er doorheen aan het rennen zijn :|

Een ander fenomeen wat eigenlijk best scary was... 10-man voa.. emalon... recount dps iedereen zit netjes op 2.5k+ dps.. behalve 1 fury warrior... met welgeteld 415DPS.. moet wel een foutje zijn toch? Nope.. emalon down en hij had gepeaked op 509DPS. I dunno maar zo goed als m'n chars deden meer dmg op lvl 70 - we hebben 'm niet gekicked trouwens en hij heeft T8 leggings gewonnen....

Anyways moest even m'n frustratie kwijt :)
509 dps? :S... mijn Disc priest op lvl 64 heeft al 550 dps... sommige mensen moet echt DORA gaan spelen ipv WoW :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuk om die WoW UI's te zien, misschien wel een apart topicje waard? :P
Als ik naar die laatste UI's kijk heb ik direct zoiets van daar gaat 1/5e van je scherm... :/
Ik ben benieuwd of er meer mensen hetzelfde denken en veel kleinere menu's hebben.

Verder een dwarf hunter begonnen en na zoveel jaar horde is het wel een aangename afwisseling :)
Mijn main is een tauren hunter en ik vind de spelbeleving met een dwarf hunter een stuk leuker
omdat ze klein zijn en alles sneller lijkt(!) te gaan. Verder is het niet grappig om te zien
hoeveel meer beschikbaar is op de AH aan de ally side en hoeveel goedkoper alles is.
Was te verwachten met een bijna 1:2,5 horde-ally ratio.

Kan verder niet wachten om Humar weer te gaan tamen :P

[ Voor 49% gewijzigd door bitpixl op 03-08-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:17:
Schiet lekker op man :) bevalt Shadow een beetje nu? Voor zover je dat nu kunt beoordelen :).
Shadow bevalt echt super, begint ook gewoon steeds sneller te gaan want ik merk gewoon dat elke talentpoint verschil maakt in mijn damage output. Denk wel dat ik op het eind naar Disc of Holy ga :p
Mijn priestje is nu lvl 64.. en zit nu op 370 mp5 ofzo :p zit nu op het punt dat ik kan blijven casten zonder dat mana op gaat. Dus dat is wel lekker, helpt ook zeker mee voor het levelen.

Hoop dit weekend wel in Northrend te zitten. Doe het lekker rustig aan :) gear tweaken op 80 heeft pas nut in 3.2 aangezien daar alle Mana regen tables worden omgegooit :/
Kan nu ook een groot aantal mobs aan voordat ik Oom raak en als ik het slim speel (dus veel wanden ipv Mind Flay) dan kan ik bijna non-stop doorgaan. Echt ideaal spelen :P. 4 Levels in 1 week moet toch wel lukken in Outland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:43:
[...]

509 dps? :S... mijn Disc priest op lvl 64 heeft al 550 dps... sommige mensen moet echt DORA gaan spelen ipv WoW :S
Mijn lv64 Druid pompt er al meer uit dan dat. Die doet bijna 600 DPS currently , ik heb zelf een fury warrior gespeelt ( van lv1 t/m lv76 ) en dat moet zeer zeker beter kunnen eigenlijk zelfs moet beter doen.

Hoen dan ook ik heb dit weekend helemaal niks gedaan anders dan een beetje AH-en, resultat was 1800g rijker met het verkopen van (pre)tbc enchanting mats, en dan heb ik pas 2 coloms uit mijn gbank gecleared nog niet eens de overige 5 die ik vol heb staan met essences en dusts.

Tevens mijn Titanium Ore verzameling ik zit nu op ongeveer 3/4 van een gbank tab vol met titanium stocks en aangezien ze nu ook powders hebben toegevoegt om sneller JC tokens te krijgen gaat er niks meer in de verkoop maar gaat alles geprospect worden voor de epic gems/JC tokens.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:46:
Kan nu ook een groot aantal mobs aan voordat ik Oom raak en als ik het slim speel (dus veel wanden ipv Mind Flay) dan kan ik bijna non-stop doorgaan. Echt ideaal spelen :P. 4 Levels in 1 week moet toch wel lukken in Outland?
Nice, ik pakte gister nog een 64 elite solo * pew pew :P * je merkt wel dat disc niet bedoeld is voor dps.. maar je hp bar blijft wel vol :)

4 lvls in 1 week zou een eitje moeten zijn, echter heb ik niet zo heel veel tijd om te spelen ;-) maar doe het lekker rustig aan, alle tijd! ik doe voornamelijk instances atm.. dat is ook te merken.. zit in Hellfire Pensuela pas op 49/90 quests done -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:11:
zit in Hellfire Pensuela pas op 49/90 quests done -_-
Das al de helft als mijn totale quest geschiedenis tot aan lv64 ofzo :P

[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 03-08-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 12-09 19:52
Devion schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:32:
Was het een relatief onervaren groep met Mimi/Hodir problemen? Ik roep dan nog altijd een paar keer "Video -> Effects -> Projected textures ON"

(zou trouwens default weer on moeten staan tegenwoordig, maar is ergens rond WotLK 3.1 een tijdje default off geweest. je hebt ook mensen die het uitzetten om FPS problemen te voorkomen, doe ik ook wel eens in 25 mans raids als er toch niets spannends is om op te letten)

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchman! op 03-08-2009 10:35 . Reden: was patch 3.1 volgens het almachtige google ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ShadowBumble schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:17:
[...]

Das al de helft als mijn totale quest geschiedenis tot aan lv64 ofzo :P
Ik heb geloof ik pas 70 quest's done in totaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Na weken problemen met attendence en motivatie problemen hebben we eindelijk een leuke week raiden. We willen al langer 25 man hardmodes doen, maar heel veel mensen zijn op vakantie, willen niet, kunnen niet etc etc. Ook bij normale raids was het meer regel dan uitzondering dat er 2-3 niet op kwamen dagen. Hielp natuurlijk niet echt met het moraal. Veel geklaag was ook het resultaat.

Tot afgelopen donderdag. Nieuwe week, nieuwe raids, duidelijk targets en hardmodes. En gelijk orbituary gehaald en XT op 5% in hardmode! Dit alles in een opgewekte, leuke raid zonder gezeur en gezanik! Gisteravond hebben ze XT in 1 try neer gehaald en vanavond gaan we weer verder.

Ik had altijd de gedachte dat Ulduar mij niet lang meer zou boeien, maar op deze manier zit er toch nog een uitdaging in.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh en onze 10 man team heeft glory of the ulduar raider gehaald op zaterdag \o/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekendboek :)

Vrijdag ben ik Ulduar10 in geweest, maar dat ging niet bijzonder goed. M'n Priest was nodig om te healen, en we hebben bazen gekilled t/m Catlady. Toen was de tijd op, vooral omdat we bijna een uur later startte, doordat er mensen niet op kwamen dagen of gewoon niet hadden gesigned.
Geen loot, geen mazzel, volgende keer nieuwe kansen. Ik probeer op m'n Mage te focussen met gear e.d., maar daar komt weinig van terecht als de rest niet wil healen of geen char daarvoor heeft.

De rest van het weekend van alles en nog wat gedaan. Heroic hier, questen daar. M'n Druid is level 72 geworden, en heeft een Healing Dualspec gekregen, maar heb 'm nog niet nodig gehad.

Gisterenavond had m'n guild me nodig voor Ulduar25, weer op m'n Priest.
In 2,5uur hebben we Catlday, Hodir en Thorim neergehaald. Niet echt veel, maar we hadden maar iets van 18 vaste raiders, de rest mensen zoals ik: casual, geen beste gear. Een paar daarvan mistten ook nog de brains. De hele raid (en server) had last van lag, en op Hodir had ik maar iets van 5fps. M'n computer is geen high-end, maar normaal gesproken is het niet zo erg. De eerste 2 tries was ik dan ook dood, door het missen van Flash Freeze etcetera. Derde try ging wel goed, en ineens was het ook een kill :+
Mijn Recount? 2500 HPS als Discipline. Prayer of Healing no.1, Prayer of Mending no.2, Glyph of Prayer of Healing no.3 :) Die laatste voor het eerst zo hoog gezien! Heerlijk, beetje hasted PoH's rondgooien en ProM laten bouncen. Ondertussen Shields en DA's overal. Inner Focus + Divine Hymn tijdens één van de Frozen Blows stukken geeft ook heerlijke healing.

Vanavond komt de kleine weer thuis van vakantie met d'r echte vader, waardoor ik weer terugga naar 1x per week raiden. Niet erg, komt m'n Druid tenminste ergens, want questen is het enige wat kan als je elk moment afk moet kunnen :)
Komende woensdag waarschijnlijk Patch 3.2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:56:
Morgen weten we het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

klein vraagje trouwens. Kan je de Pyrite count zien als gunner? Ik heb uiteraard de standaard ui van blizzard niet meer en ik kan de count niet zien als gunner. Er is wel een addon die het laat zien, maar ook alleen als driver. Ligt het aan mij, of moet je als gunner vertrouwen op je driver voor de count?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Stiekem hoop ik daar op ja, rondvliegen (op alt char) met zo'n 'borrowed mount' is geen pretje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb even wat gold uitgegeven dit weekend en mijn warrior heeft nu een tank set en dualspec. Fury/arms dps in iLevel200 blues/epics is echt prut, 2k dps in 10 mans. Mijn mage perte er in mindere gear al 3k dps uit.

Gevolg, muv van enkele vrienden op de server kom ik als dps warrior geen PuG raids in. Geen PuG raids, geen betere gear zodat ik fatsoenlijke dps kan doen. Tanks zijn vaak wel gevraagd, dus voor het eerst in 4 jaar gisteren met een warrior getankt. (in heroics weliswaar, ben crit immune voor heroics nog niet voor raids tenzij ik zo'n TBC flask slik) Was erg veel veranderd en heb erg moeten wennen. Maar met een beetje mazzel kom ik nu wel VoA en Naxx25 PuGs in :) (en dan hopen op wat tier tokens en dan de dps versie halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hoop het wel ja. Gisteren voor de gein eens zitten kijken, maar wat er in die 5 mans instance dropt is echt bar goed moet ik zeggen.

Upgrades voor m'n tankset.
Helm of the Crestfallen Challenger (heroic, vervanging van de craftable)
Regal Aurous Shoulderplates (heroic, tikje afhankelijk van de rest of het een echte upgrade is of niet)
Mark of the Relentless (heroic, vervanging van Sand-worn Band waarschijnlijk)
Girdle of the Pallid Knight (normal, vervanging van AN heroic belt)
The Black Heart (normal, vervanging van Essence of Gossamer)

En dat is alleen nog tank spul, heb ik het nog niet eens gehad over DPS gear. :X

Ga m'n DPS spec waarschijnlijk respeccen in 3.2 trouwens, naar ofwel blood ofwel frost DW. Pas 1h swordje van Razorscale 10 geloot, als ik er nog één kan looten is DW een hele leuke optie met de komende buffs.

Denk dat ik ook gelijk heirloom boekje koop voor m'n druid (en mss ook pala) zodat 'ie overal kan minen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:10:
[...]
Stiekem hoop ik daar op ja, rondvliegen (op alt char) met zo'n 'borrowed mount' is geen pretje :'(
Wat is die borrowed mount eigenlijk en wat is er zo ruk aan? Al mijn characters hebben eigenlijk zodra het kon een normal flying mount gekregen en de eerste 3 ook vrij vlot epic flying. (Gold was in TBC al zo verdiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:16:

Wat is die borrowed mount eigenlijk en wat is er zo ruk aan? Al mijn characters hebben eigenlijk zodra het kon een normal flying mount gekregen en de eerste 3 ook vrij vlot epic flying. (Gold was in TBC al zo verdiend)
Als je enkel nog 150 riding hebt kan je ergens in icecrown (of iig die zone waar HoL/HoS zit) bij 1 NPC een 'loaned mount' krijgen, die heeft dacht ik 60% flyspeed en is enkel te gebruiken in 3 zones. Vond ik wel genoeg om me rond te gaan, al was icecrown daily questen niet echt een pretty en je unmounten is beetje problematisch.

Zeker nu 3.2 de prijzen omlaag gaan is dit erg handige optie, scheelt je flink wat gold :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2009 11:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gister met een man of 8 (einde van de run waren het er bijna 20) mc en bwl gedaan was toch wel weer leuk om alles te zien. Wel echt belachelijk hoe makkelijk alles is zeg had ergens nog verwacht dat bepaalde dingen misschien lastig zouden zijn. Maar wat een lachertje vaelastraz met 40 bugged adds van boss ervoor echt super makkelijk neer. Oke geen vergelijking ofc met lvl 60 maar toch had ik het niet zo makkelijk verwacht. Mensen die er nog nooit waren geweest hadden ook echt zoiets van hoe moeilijk kon deze boss zijn met zoveel regen (unlimited mana rage energy etc etc). Wel geinig.

We zouden eigenlijk BT gaan doen maar met 8 man wilde ik daar niet aan beginnen zeker omdat ik de enige was die er al geweest was hehe.

Volgende week wilde iedereen weer graag maar dan BT hoop maar dat ze dan wel beseffen dat je niet net als in mc alles kan tanken en pullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:19:
[...]

Als je enkel nog 150 riding hebt kan je ergens in icecrown (of iig die zone waar HoL/HoS zit) bij 1 NPC een 'loaned mount' krijgen, die heeft dacht ik 60% flyspeed en is enkel te gebruiken in 3 zones. Vond ik wel genoeg om me rond te gaan, al was icecrown daily questen niet echt een pretty en je unmounten is beetje problematisch.

Zeker nu 3.2 de prijzen omlaag gaan is dit erg handige optie, scheelt je flink wat gold :)
Om het met een lullige quote te zeggen: ^this

Unmounten is inderdaad lastig en de mount is uiteraard zo traag als een slak. Maar met het oog op 3.2 kan ik redelijk wat besparen en daardoor voor mijn main misschien zo'n mammoth met vendors aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:27:
[...]

Unmounten is inderdaad lastig en de mount is uiteraard zo traag als een slak. Maar met het oog op 3.2 kan ik redelijk wat besparen en daardoor voor mijn main misschien zo'n mammoth met vendors aanschaffen.
Je weet dat de nieuwe argent Squire's ook zo een soort functie krijgen alleen dan op een CD based he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
eendje schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:02:
klein vraagje trouwens. Kan je de Pyrite count zien als gunner? Ik heb uiteraard de standaard ui van blizzard niet meer en ik kan de count niet zien als gunner. Er is wel een addon die het laat zien, maar ook alleen als driver. Ligt het aan mij, of moet je als gunner vertrouwen op je driver voor de count?
Ja. Als het goed is heb je een gele balk onder de health balk van het vehicle. Ziet er uit als een rogue enegery balk. Als deze helemaal vol zit, dan moet er 50 in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/

gisteren Heroic: I love the smell of saronite in the morning down

Wat een nachtmerrie is dat gevecht voor rogues -_- Elke wipe weer kicken, constant threat boosten van tank en als de add erbij komt die ook nog eens all out dpsen terwijl je nog steeds elke cast van Vezax moet interupten -_-

Maar goed, toch na 10 tries down zonder eerdere practice xD
http://wowwebstats.com/us5xauqoxpcrg?s=521027-601156
47 million damage is een hoop lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Dutchman! schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:32:
[...]

Was het een relatief onervaren groep met Mimi/Hodir problemen? Ik roep dan nog altijd een paar keer "Video -> Effects -> Projected textures ON"

(zou trouwens default weer on moeten staan tegenwoordig, maar is ergens rond WotLK 3.1 een tijdje default off geweest. je hebt ook mensen die het uitzetten om FPS problemen te voorkomen, doe ik ook wel eens in 25 mans raids als er toch niets spannends is om op te letten)
Jah, probleem was alleen dat de onervaren tevens de 2 van de healers waren. Phase 4 met 1 healer is net iets té. Projected textures is inderdaad meerdere malen geroepen, vermoed wel dat het aanstaat bij iedereen.. maarja, dat betekend niet automatisch dat mensen ook zichzelf verplaatsen als er een rood cirkeltje onderzich verschijnt :X

In ieder geval vanavond poging #4, vreemde is wel dat Hodir en Thorim echt vloeiend gingen en dan mimi die de party-pooper is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ShadowBumble schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:34:
[...]

Je weet dat de nieuwe argent Squire's ook zo een soort functie krijgen alleen dan op een CD based he ?
Een CD van 8 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:04:
[...]

Focus op crit? wtf?

[...]
Waar wil jij je dan op focussen? je wil je crit percentage zo hoog krijgen, of je dat nu middels spirit/intellect/crit rating doet boeit niet.
Hoe meer "Hot streaks" hoe hoger je dps. en natuurlijk een gezonden hoeveelheid Spelldmg (en de Hit cap spreekt voor zich)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

MantaMania schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:25:
Gister met een man of 8 (einde van de run waren het er bijna 20) mc en bwl gedaan was toch wel weer leuk om alles te zien. Wel echt belachelijk hoe makkelijk alles is zeg had ergens nog verwacht dat bepaalde dingen misschien lastig zouden zijn. Maar wat een lachertje vaelastraz met 40 bugged adds van boss ervoor echt super makkelijk neer. Oke geen vergelijking ofc met lvl 60 maar toch had ik het niet zo makkelijk verwacht. Mensen die er nog nooit waren geweest hadden ook echt zoiets van hoe moeilijk kon deze boss zijn met zoveel regen (unlimited mana rage energy etc etc). Wel geinig.

We zouden eigenlijk BT gaan doen maar met 8 man wilde ik daar niet aan beginnen zeker omdat ik de enige was die er al geweest was hehe.

Volgende week wilde iedereen weer graag maar dan BT hoop maar dat ze dan wel beseffen dat je niet net als in mc alles kan tanken en pullen ;)
Maandje geleden MC gedaan met 3 man. Nog steeds niet moeilijk, maar zeker de bazen liggen niet zomaar. Daardoor lijkt het nog ergens op ;) Maar het is inderdaad niet te vergelijken met lvlcap 60 van vroeger.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:00
Devion schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:48:
[...]

Jah, probleem was alleen dat de onervaren tevens de 2 van de healers waren. Phase 4 met 1 healer is net iets té. Projected textures is inderdaad meerdere malen geroepen, vermoed wel dat het aanstaat bij iedereen.. maarja, dat betekend niet automatisch dat mensen ook zichzelf verplaatsen als er een rood cirkeltje onderzich verschijnt :X

In ieder geval vanavond poging #4, vreemde is wel dat Hodir en Thorim echt vloeiend gingen en dan mimi die de party-pooper is :)
Ach zo heb ik een keer heel de lasers van Kologarn gemist terwijl ze m'n halve beeld innamen en heel mn beeld aan het flashen was van de warnings over die lasers 8)7

Beetje teveel opgegaan in het gevecht zeg maar :P
Ook leuk om dan gebattlerezzed te worden en het moment dat je respawend besluit Kologarn de lasers op de healer te zetten... waar ik net verscheen met 0,niks aan health |:(

Baal er trouwens wel van dat er zo weinig boeiends zit voor Retri palla's in Ulduar.
Ja, vanaf Freya de T8 tokens maar verder verdomd weinig wat echt voor mij bedoeld is.
Enige leuke was Ironsoul van FL.

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 03-08-2009 12:07 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Patch 3.2 komt zoiezo nog niet

Er is nog niet aangegeven dat Season van PvP is afgelopen en dat S7 gaat beginnen Patch 3.2 = Begin nieuwe Season arena en dat is tot nu toe altijd nog aangegeven 2 weken van te voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 12-09 19:52
LordMithril schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
Baal er trouwens wel van dat er zo weinig boeiends zit voor Retri palla's in Ulduar.
Ja, vanaf Freya de T8 tokens maar verder verdomd weinig wat echt voor mij bedoeld is.
Enige leuke was Ironsoul van FL.
Vooral jammer dat Arp nog zo weinig voor de pally's doet though. Ik gebruik nog steeds de axe van KT 10 mans (Death's Bite) met 90 crit, maar heb ook nog een unenchanted ironsoul liggen. Kan er een bak goud tegenaan gooien voor de chant en regemmen voor hit, misschien dat hij er nét iets meer DPS uitsleept, maar volgens mij is het XT hard mode wapen nagenoeg de enige die voor retri paladins echt wat opleverd vanuit 10 mans. 25 mans puggen begint net een beetje te komen bij ons op de server, maar zelf nog niet voorbij crazy cat lady gekomen. En in een PuG een goed wapen winnen is ook niet 123 geregeld :P

Er zit een bak Arp op ulduar armor en wat mij betreft vooral te weinig expertise. Misschien wordt het na de patch beter, heb nog niets op de PTR geprobeerd.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:27:

Ik heb hem op mijn paladin, crusader aura helpt een beetje :D

Maargoed, ik kon er mee rond komen, anders pakte ik een flightpoint of rende stuk met m'n trouwe paard. Die paar keer dat het wat onderhandig is, tja so be it. Kon m'n gold wel beter besteden, aan crafted gear etc.

Voordeel was wel in icecrown bijvoorbeeld, hoog in de lucht, auto-run en koffie pakken, tegen de tijd dat je terug was was je wel ongeveer op de plek waar je wilde zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2009 12:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:23:
[...]
Frost is bagger in pve, en dan ook echt bagger!
Als je 2 specs PVE wilt maken kan je het volgende doen:
Fire / FFB of
Fire / Arcane
Ben nu Frost <> Arcane...
Arcane is lekker pewpew'en in instances, Frost is te relax tijdens het levelen vind ik :)
Quest: Get x of item y = pull een stuk of heel veel mobs, frostnova, blizzard, loot, next! :D

Ieder z'n speelstijl :)
Persoonlijk vind ik Arcane best leuk spelen, heb het weekend redelijk veel instances gedaan.
Daarnaast ook wat gequest, voor questen vind ik Frost echt veeeeeeeel fijner dan Arcane, maar kan ook zijn dat het een stuk gewenning is :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik heb mijn WoW noodgedwongen (mobo crash = raid kapot = data kwijt :'( ) opnieuw moeten installeren (lang leve die webinstall!) en ben van 15-20 fps op drukke momenten in Dalaran naar 40-45 fps gegaan! Misschien de moeite waard om eens al je addons weg te gooien en opnieuw te installeren, desnoods WoW helemaal opnieuw te doen.

Merk het healer probleem op onze realm ook een beetje, vroeger altijd tanks, da's nu iets minder heeft Blizz goed gedaan. Nu de healers nog... :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:42:
[...]

Ik heb hem op mijn paladin, crusader aura helpt een beetje :D

Maargoed, ik kon er mee rond komen, anders pakte ik een flightpoint of rende stuk met m'n trouwe paard. Die paar keer dat het wat onderhandig is, tja so be it. Kon m'n gold wel beter besteden, aan crafted gear etc.

Voordeel was wel in icecrown bijvoorbeeld, hoog in de lucht, auto-run en koffie pakken, tegen de tijd dat je terug was was je wel ongeveer op de plek waar je wilde zijn.
Als ik zoiets had gedaan, was ik nu overleden aan overmatig koffie gebruik :P

Doe mij maar gewoon epic flight :) ik wil niet steeds moeten wachten op een spel.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:05:
Ik heb mijn WoW noodgedwongen (mobo crash = raid kapot = data kwijt :'( ) opnieuw moeten installeren (lang leve die webinstall!) en ben van 15-20 fps op drukke momenten in Dalaran naar 40-45 fps gegaan! Misschien de moeite waard om eens al je addons weg te gooien en opnieuw te installeren, desnoods WoW helemaal opnieuw te doen.
Kunnen natuurlijk ook je drivers zijn natuurlijk. Die van je RAID Controller ;) Sowieso is het nooit verkeerd om een keer te herinstalleren en je AddOns opnieuw neer te dumpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:06:
[...]

Als ik zoiets had gedaan, was ik nu overleden aan overmatig koffie gebruik :P

Doe mij maar gewoon epic flight :) ik wil niet steeds moeten wachten op een spel.. :p
Naja, enkel koffie was inderdaad niet goed geweest :P

Het was meer: fly up -> auto-run -> alt-tab -> internetten.
Veelal icm met wat PS3 games, makkelijk te varieren :P

Wel irritant als ik vanaf mijn hunter met epic fly even ging spelen met mijn paladin, dan merk je pas hoe traag dat ding is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
CD + epic op alt > 20k gold uitgeven voor een mount IMO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:05:
[...]

Merk het healer probleem op onze realm ook een beetje, vroeger altijd tanks, da's nu iets minder heeft Blizz goed gedaan. Nu de healers nog... :)
Zure shit :(

Ik heb alleen dat probleem bij 25mans, in gevechten als Hodir. En die doe ik zeldzaam...
Heb m'n Addons een half jaar geleden allemaal opnieuw gedaan toen ik een eigen UI gebouwd heb.
WoW herinstalleren vind ik onnodig :P (Ja, ben eigenwijs!)

Het blijft raar hè. Het grootste deel van de spelers wil DPS-en. Dat kan als reden hebben dat ze grote getallen willen zien. Maar als je die getallen nu groen maakt, heb je ze ook, als healing :)
Maar ik vrees dat de meesten de druk en verantwoordelijkheid niet aandurven / -willen. DPS is immers lay-back-push-buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

er staat ook een repair.exe in de wow root folder, als je die runt, kom je ook weer op een hele schone wow installatie uit ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:19:
Het blijft raar hè. Het grootste deel van de spelers wil DPS-en. Dat kan als reden hebben dat ze grote getallen willen zien. Maar als je die getallen nu groen maakt, heb je ze ook, als healing :)
Maar ik vrees dat de meesten de druk en verantwoordelijkheid niet aandurven / -willen. DPS is immers lay-back-push-buttons.
Als ik lay-back-push-buttons ga spelen op mijn Rogue doe ik echt maar de helft van mijn DPS hoor. Tuurlijk, het is niet zo intensief als healen, maar het vraagt toch nog best wel concentratie. Sowieso heb je dat meer als Melee zijn dan als Caster/Ranged aangezien je daar minder last hebt van Cleave's / AoE's en al die andere meuk die een boss naast zn voeten kan doen ;)

En sowieso, als je ziet hoevaak Healers overal de schuld van krijgen.. wordt je ook niet vrolijk van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Exitium schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

CD + epic op alt > 20k gold uitgeven voor een mount IMO. :P
't is 'maar' 16k hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RaseriaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

Als ik lay-back-push-buttons ga spelen op mijn Rogue doe ik echt maar de helft van mijn DPS hoor. Tuurlijk, het is niet zo intensief als healen, maar het vraagt toch nog best wel concentratie. Sowieso heb je dat meer als Melee zijn dan als Caster/Ranged aangezien je daar minder last hebt van Cleave's / AoE's en al die andere meuk die een boss naast zn voeten kan doen ;)

En sowieso, als je ziet hoevaak Healers overal de schuld van krijgen.. wordt je ook niet vrolijk van :)
Nou is volgens mij rogue ook wel 1 van de lastigste dps rotaties omdat je echt veel dingen moet up houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46

Kettrick

Rantmeister!

RaseriaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:32:
[...]
Ach, alle schuld verhalen negeer ik sowieso, geneuzel :P

Als de dps geen adds killed en de healers het niet bijhouden is het zeker de schuld van de healers 7(8)7. Mensen die met opbouwende ideeën komen luister ik graag naar, "ffs, healing sux, omg omg NOOBS etc." doet me weinig :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ah wacht, korting. Dan nog, is drie epic flyers in 3.1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:41:
Nou is volgens mij rogue ook wel 1 van de lastigste dps rotaties omdat je echt veel dingen moet up houden :)
Mutilatie is de lastigste van de Rogue Specs. Volgens mij is alleen Druid lastiger dan Rogue's.
Dit is alleen een gok, ken de andere classes verder niet zo inhoudelijk ;)
RoeLz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:41:
Ach, alle schuld verhalen negeer ik sowieso, geneuzel :P
Is denk ik ook soms maar het beste om te doen.
Gewoon langs je heen laten gaan en die gast gewoon 'per ongeluk' iets te laat healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

RaseriaN schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:52:
[...]
Gewoon langs je heen laten gaan en die gast gewoon 'per ongeluk' iets te laat healen ;)
Gewoon als laatste ressen, dan krijg je ze pas echt op de kast >:)

Ik res sowieso de mensen die vragen als laatste, wordt zo moe van die figuren die om een res vragen, alsof ik ( of andere ressers ) niet zie dat er nog wat corpses liggen... vooral leuk in raids als je met healers in een groep zit, het werkt pas echt goed als je deze tactiek samen toepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Mutilatie is de lastigste van de Rogue Specs. Volgens mij is alleen Druid lastiger dan Rogue's.
Ik ken rogues niet, maar druids zijn inderdaad vrij pittig. :P Zeker als je de tier 7 2-set bonus niet hebt en je mangle op moet houden. Als je een arms warrior of een feral tank op je target hebt wordt het ineens een stuk makkelijker. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

RoeLz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 13:57:
[...]

Ik res sowieso de mensen die vragen als laatste, wordt zo moe van die figuren die om een res vragen, alsof ik ( of andere ressers ) niet zie dat er nog wat corpses liggen... vooral leuk in raids als je met healers in een groep zit, het werkt pas echt goed als je deze tactiek samen toepast ;)
sowieso die luilakken gewoon terug lopen, in ulduar is het in 9 van de 10 keer gewoon sneller om zelf ook terug te lopen. als je uberhaupt in ress range ligt.

soms als ik even moeten pissen ofzo dan vraag ik een healer even om te ressen, omdat ik moet zeiken, hebben we allebei alleen maar profijt van mij. maar inderdaad het welbekende.
Ress me, of nog irritanter, /y HEAL ME!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
[...]
Ik zou best een keer willen tanken met m'n DK, maar dan moet ik daar wel de gear voor hebben. Het vervelende is alleen dat als er een keer een tank item dropt, ik commentaar krijg als ik wil needen omdat ik als DPS niets heb aan defense, dogde en parry. Misschien dat het met m'n nieuwe guild iets anders is, maar zo ver heb ik nog niet gekeken met die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

dev10 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:03:
[...]

Ik zou best een keer willen tanken met m'n DK, maar dan moet ik daar wel de gear voor hebben. Het vervelende is alleen dat als er een keer een tank item dropt, ik commentaar krijg als ik wil needen omdat ik als DPS niets heb aan defense, dogde en parry. Misschien dat het met m'n nieuwe guild iets anders is, maar zo ver heb ik nog niet gekeken met die gasten.
Simpele oplossing, zeg dat het voor je offspec is. Neem dan dual spec en tadaaa

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
[...]

...
Het grootste deel van de spelers wil DPS-en. Dat kan als reden hebben dat ze grote getallen willen zien. Maar als je die getallen nu groen maakt, heb je ze ook, als healing :)
Toen ik nog WoW-de (gestopt in oktober 2008) had ik een Pala healer op 70 en een Draneii Mage op 70.
Beiden was voor mij even relaxt, icm met mijn Logitech G15 alle Healing gemacroed. Met mijn Mage dps-en was ook veel van hetzelfde roteren.

Maarr. Als Mage zelden gehoord dat ik niet genoeg dps deed, terwijl de klachten over healing er wel waren. Meestal in PUGs. Ik liet de DPS die steeds maar weer aggro pulde en dus veel damage kreeg gewoon nog een keertje extra doodgaan als ze begonnen te mekkeren over mijn healing.... :+

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

[...]

Tja dat geneuzel van res me res plx etc etc is gewoon irritant.
Ik blijf altijd rustig liggen als het kan, soms is een res te link omdat je mogelijk weer de boss / mobs pulled. Dan is het een release en even terug hobbelen.

Nog veel beter zijn degenen die je plat whispen op zo'n moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wij in de Guild hebben daar een simpele regel voor namelijk , je rent ALTIJD terug tenzij er op vent iets anders gezegt word. Healers hebben het altijd al druk zat.

Derin tegen word er ook niet echt zachtzinning me je opgegaan als je de healer de schuld geeft van jezelf dood gaan. Er word altijd een healer assigned aan een group en als er iemand dood gaat Wishpered de betreffende healer een officer met de reden of het aan het aan hem/haar zou liggen of niet.

[ Voor 47% gewijzigd door ShadowBumble op 03-08-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
idd dood is lekker terug wandelen of als er een baas is met loot geressed worden maar netjes wachten

En blijf je lekker liggen bij een wipe en iedereen komt terug, dan wachten we gezellig met ze alle op je tot je weer terug gewandeld ben, want je laat 24 andere wachten ;)

simpel maar werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Even tussendoor; ben bezig met een marcro die life tap (rank 1) cast en dan Immolate. Iemand een idee?

Ik kom niet verder dan deze (tis trouwes me eerste macro)

/cast Life Tap (rank 1)
/stop casting
/cast Immolate

Dit omdat de loop tijden bijna altijd het zelfde zijn. Dus als Immolate voorbij is, moet je weer Life tap casten... zou mooi in me rotatie passen (denk ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gewoon niet ressen tot ze er dan alsnog om vragen. :P "Oh, you still dead? Sorry, didn't see you"

Enige keer dat ik erom vraag is als ik op zo'n onmogelijke plek ligt dat ik vrij makkelijk gemist kan worden, en dan pas als iedereen geressed is en ik niemand naar me toe zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is zowiezo ontzettend stom als je de andere laat lopen omdat je zelf te lui bent. Ik zou die gasten niet eens ressen. meestal zijn het ook de nab dpser's die geen zin hebben om te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
ShadowBumble schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:14:
Wij in de Guild hebben daar een simpele regel voor namelijk , je rent ALTIJD terug tenzij er op vent iets anders gezegt word. Healers hebben het altijd al druk zat.

Derin tegen word er ook niet echt zachtzinning me je opgegaan als je de healer de schuld geeft van jezelf dood gaan. Er word altijd een healer assigned aan een group en als er iemand dood gaat Wishpered de betreffende healer een officer met de reden of het aan het aan hem/haar zou liggen of niet.
Hoe was het ookalweer?
When the tank dies...blame the healer
When the healer dies...blame the tank
When the DPS-er dies...blame the DPS-er

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

_Peter2_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:54:
[...]
Hoe was het ookalweer?
When the healer dies...blame the tank
When the DPS-er dies...blame the DPS-er blame the healer & the tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
[...]
Is ook niet altijd waar natuurlijk.
2 leuke situaties:
1. Tank rent vorolijik hard vooruit om te pullen zonder aan te kondigen...healer is nog niet eens in de buurt

2. Healer is OOM, tank pulled vrolijk een volle groep + patrol en vind het vreemd dat hij geen healing krijgt

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe was het ookalweer?
When the tank dies...blame the healer QQ @ Blizzard!
When the healer dies...blame the tank QQ @ Blizzard!
When the DPS-er dies...blame the DPS-er QQ @ Blizzard!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ging het niet als volgt:

When the tank dies.......blame the healer
When the Healer dies....blame the healer
When the DPS dies......blame the healer
When we whipe............blame the healer

Maar als je DPS heb je altijd wel een streepje voor, je kan altijd meeliften op de andere DPS-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
_Peter2_ schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:07:
[...]

Is ook niet altijd waar natuurlijk.
2 leuke situaties:
1. Tank rent vorolijik hard vooruit om te pullen zonder aan te kondigen...healer is nog niet eens in de buurt

2. Healer is OOM, tank pulled vrolijk een volle groep + patrol en vind het vreemd dat hij geen healing krijgt
Ik kreeg laatst een whine omdat de tank 3 groups pullde en ik constant gesilenced werd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Maduth schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:19:
Even tussendoor; ben bezig met een marcro die life tap (rank 1) cast en dan Immolate. Iemand een idee?

Ik kom niet verder dan deze (tis trouwes me eerste macro)

/cast Life Tap (rank 1)
/stop casting
/cast Immolate

Dit omdat de loop tijden bijna altijd het zelfde zijn. Dus als Immolate voorbij is, moet je weer Life tap casten... zou mooi in me rotatie passen (denk ik :) )
Gebruik /castsequence, zie ook http://www.wowwiki.com/Making_a_macro voor meer info over hoe je dat doet met scheiding / sequence resets / eventuele mod-toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:28:
[...]

Ik kreeg laatst een whine omdat de tank 3 groups pullde en ik constant gesilenced werd 8)
dps'er weten het dan ook altijd voor elkaar te krijgen om de mobs die silencen als laatste neer te halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb als iets anders gevonden, Life Tapper (modje van wowinterface.com).

Thanks for the maar diie mod zal ik vanavond even checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

RoeLz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:44:
[...]

dps'er weten het dan ook altijd voor elkaar te krijgen om de mobs die silencen als laatste neer te halen :')
doh die staan achteraan, en met tab, krijg je die dan niet als eerste! of alles gaat tegelijk neer want je bent toch aan het aoeen! :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Dagboek.

Gister voor het eerst in een paar weken algalon 10 weer eens gedaan. Natuurlijk geen holy paladin of een priest beschikbaar en dus nogal wat probs met healing op tank en overleven van big bang. Niet neerkregen maar wel wat progressie gemaakt. Andere groep kwam tot 8%. Binnenkort pogingen op 25 man doen.

Daarna 25 man verder afgemaakt maar het was vrij laggy gisteren. Behoorlijke castdelays nu en dan waardoor we steeds moesten wipen voor de timer op hodir maar toch neer en bijna 10k avg dps op m'n pally eruit gepompt. Op Thorim hadden we iets teveel melee waardoor camps te groot werden en chain lightning melee ging 1shotten op het eind. Wel neer na wat wisselingen en nieuwe ring gescoord :)

Vezax HM ging deze week verassend goed. Binnen het uur omgelegd maar weer geen 2H zwaard :(
Met het oog op komende patch voor paladins moet ik echt een wapen scoren zonder expertise. Vanavond met hernieuwde moed yogg+1 doen. Hopelijk een fatsoenlijke setup om brain phases te kunnen burnen en dan eindelijk m'n protodraakje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
SpoTs schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:31:
Het is zowiezo ontzettend stom als je de andere laat lopen omdat je zelf te lui bent. Ik zou die gasten niet eens ressen. meestal zijn het ook de nab dpser's die geen zin hebben om te lopen.
Ik zie eigenlijk vaker dat een tank niet rent. bij iedere whipe 'brb' 'toilet' et cetera. Gek genoeg wordt er op t moment dat je denkt 'verrek maar!' wel teruggelopen...

Ah well. De wereld is vergeven van mensen die nooit iets hun schuld vinden. Als een tank steeds aggro verliest is 't de schuld van anderen, als de tank dood gaat is 't de schuld van de healer (ook als de tank tracht de gehele instance te pullen). Als je lage DPS doet komt 't doordat de tank teveel beweegt, als de DPS aggro trekt komt 't door de tank (ook als het verkeerde target vol wordt aangevallen). Als de healer niet goed healed (verkeerde spells, foute beslissingen), is de tank undergeared (gaat zeker op wanneer de healer in kwestie voorheen een ULD25 tank heeft gehealed in een UK hc ofzo...) Bla bla bla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Maduth schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:20:
Ging het niet als volgt:

When the tank dies.......blame the healer
When the Healer dies....blame the healer
When the DPS dies......blame the healer
When we whipe............blame the healer

Maar als je DPS heb je altijd wel een streepje voor, je kan altijd meeliften op de andere DPS-ers.
+1

Eén van de verschillende redenen waarom ik trouwens niet raid. En dungeon speel ik nog het liefst in de nacht wanneer de kindjes aan het slapen zijn. Eigenlijk zou ik zelfs meer willen neertellen voor een server met een min leeftijd. 8)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
[...]

Zure shit :(

Ik heb alleen dat probleem bij 25mans, in gevechten als Hodir. En die doe ik zeldzaam...
Heb m'n Addons een half jaar geleden allemaal opnieuw gedaan toen ik een eigen UI gebouwd heb.
WoW herinstalleren vind ik onnodig :P (Ja, ben eigenwijs!)

Ja dat had ik ook, en Dalaran dan. Ik ben met meerdere mensen eens dat het ook aan andere zaken kan liggen nog steeds, maar ik denk toch echt dat WoW ook net als Windows dichtslibt, of het nu door addons komt of WTF settings of whatever. Proberen kan geen kwaad, kost wel tijd :+
[...]
Ik vind het tot op heden eigenlijk wel meevallen had er misschien iets meer van verwacht :)

Heel dat healer dps verhaal, ach healen is ook niet moeilijk, probleem is dat als je slackt, een fout maakt, of een verkeerde keuze maakt (tank met 50% hp NET even niet healen om een instant op die ene dps op 5% te doen), dan gaat er iemand dood, terwijl je als dps maar ff een beetje dps verliest. De verantwoordelijkheid is iets hoger imo.

En eigenlijk is het maar goed als ik sommige pug dpssers zie; zo'n full epic dude die 1k dps doet, die wil je eigenlijk toch ook niet als healer hebben of wel dan ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

IStealYourGun schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

+1

Eén van de verschillende redenen waarom ik trouwens niet raid. En dungeon speel ik nog het liefst in de nacht wanneer de kindjes aan het slapen zijn. Eigenlijk zou ik zelfs meer willen neertellen voor een server met een min leeftijd. 8)
Ik zit gelukkig in een guild waar het grootste deel van de members 18+ is, dat scheelt behoorlijk. Helaas voeren we dat niet echt als criteria waardoor er de laatste tijd toch wat kids bij zijn gekomen. Wat mij betreft worden alle recruits die zich als kleuters gedragen direct gekicked :w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

IStealYourGun schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:27:
[...]

+1

ja en nee, rond die tijd zijn veel vaak dronken/stoned althans bij on in de guild ik als non-drinker/smoker is dat nou soms best irritant. in hc's zijn wij toch overgeared dus daar maakt het niet heel erg veel uit. maar dat kan ook vaak voor geen meter opschieten met die gasten :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:16:
[...]

Ik zie eigenlijk vaker dat een tank niet rent. bij iedere whipe 'brb' 'toilet' et cetera. Gek genoeg wordt er op t moment dat je denkt 'verrek maar!' wel teruggelopen...
Als ik 25 man tank en we chainpullen dan is dat het beste moment voor ene toilet break :)
In Ulduar heb je veel meer breaks en weinig trash dus daar boeit het niet zo maar nax is gewoon 1 grote chainpull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Zo, net 4 HC's achter elkaar gedaan. AN, DTK, OK en Gundrak. @ items mogen looten. een sword en een wand. Me wand was nodig aan vervanging toe, die kwam nog uit AN normal. :$ Wand was ook wel een leuke upgrade die ik mocht hebben. :)

Ook zit ik nu bijna op de helft van mijn epic flying. :D

Iemand trouwens een goede DPS meter? violation geeft 2.8k dps terweil die bij anderen gewoon 1.8 geeft. Natuurlijk is 2.8 lekker, maar geeft geen beeld hoe ik presteer.

[ Voor 23% gewijzigd door Borgoth op 03-08-2009 17:15 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recount werkt best goed. Geeft meestal wel dezelfde nummers als wanneer ik een log upload om te analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
vlieg je net je rondje in storm peaks om te herbe, zie je de TLPD ( time lost proto drake ) dus je denkt WOOP !

is iemand hem helaas al aant killen :( QQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens een goede DPS meter? violation geeft 2.8k dps terweil die bij anderen gewoon 1.8 geeft. Natuurlijk is 2.8 lekker, maar geeft geen beeld hoe ik presteer.
'k gebruik al tijden Recount: http://wow.curse.com/down...dons/details/recount.aspx, welke prima bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Ondertussen is mijn disc priest alweer halverwege 43 en het gaat steeds lekkerder. Met normale mobs zorg ik gewoon dat mijn shield op blijft, zodat ik nagenoeg geen damage pak. Met een paar spells en wat wanden gaat het dan wel relatief makkelijk. Meerdere mobs is ook geen probleem, het duurt alleen langer.

Healen krijg ik ook steeds meer behendigheid en lol in. Ben nog wel op zoek naar een manier om te zien hoeveel damage power shield geabsorbeerd heeft. Ben verder nog op zoek naar goede healing addons, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kwam ik op mmo-champion tegen... :) :)

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/3531bap.png

[ Voor 27% gewijzigd door junglebeast op 03-08-2009 18:10 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste