Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 195 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 52.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Zontar schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:01:
als je als Disc/Holy levelt loont het de moeite om iig 5 punten te steken in die tier 1 shadowtalent die increased regen geeft na een kill (kan even niet op naam komen en zit op werk). Met die talent erbij kan je 6+ mobs neermaaien voordat je out of mana gaat.
Dat is spirit tap, heb daar nu 3 punten in, de overige 2 punten in improved spirit tap komen ook zeker nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

uashy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:08:
[...]

Dat is spirit tap, heb daar nu 3 punten in, de overige 2 punten in improved spirit tap komen ook zeker nog.
Das toch niet in Tier 1 Improved Spirit Tap ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Voor disc heb ik deze gebruikt (+/-) http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0xLZG

Punten: Shadow - Disc en toen pas Holy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ShadowBumble schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:14:
[...]

Ik heb zelf geeneens punten in Spirit tap als Disc zijnde, is ook niet nodig met een shitload aan spirit ( makkelijk verkrijgbaar in outlands )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:15

Valkyre

Kitesurf FTW!

uashy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02:
[...]

Ja, ik weet dat ik als shadow ook kan healen. Maar ik weet niet zeker of het in de lagere levels een goede spec is om te healen. Aan de andere kant, ik ga me wel steeds meer ergeren aan het trage levelen. Met mijn pala vloog ik overal doorheen, vergeleken daarmee ga ik nu als een slak.

Misschien dat ik ook wel ga respeccen en als ik dan gevraagd wordt om te healen, kan ik het altijd proberen. Waarschijnlijk valt het ook best mee en is healen met shadow goed te doen.

Vind het wel jammer dat dual spec zou belachelijk duur is, anders had ik dat gedaan op level 40.
Hoe lager het level hoe minder het uitmaakt hoe je gespecced bent heb ik meer het idee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter8888
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:27
Ik zit de laatste tijd met een probleempje, wellicht dat iemand hier mij kan en wil helpen met het volgende:

Steeds vaker begin ik me licht te ergeren aan de FPS die ik heb tijdens encounters in met name Ulduar (25). Met name encounters waar ontzettend veel effecten zijn zorgen ervoor dat mijn fps tussen de 13-17 komt, met name XT 002 hard mode is een ramp, maar ook Mimiron hard en algalon hebben een flinke impact. Ik zat er aan te denken om mijn videokaart te upgraden naar bijv. een GTX275, waar ik mee zat is of dit effect gaat hebben of dat de engine van WoW gewoon zo brak is dat het ook op dergelijke kaarten bij dergelijke gevechten gewoon een drama is.

Mijn huidige systeem:

E6600 @ 3,0ghz
4GB
8800gts 320mb

Aan het geheugen van de videokaart lijkt het niet te liggen, een guildie heeft namelijk hetzelfde systeem maar dan met een 8800gtx. Ik speel overigens op 1920x1200 met grotendeels alles op high. Lager zetten is geen optie, vandaar dat ik graag wil upgraden. Concreet: biedt een hedendaagse videokaart de performance om de grafisch zware encounters met voldoende fps op beeld te zetten?

alvast bedankt

Main: Woefwaffer (Mage), Alts: Woefwafje/Miauwmiauwer) on Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

wouter8888 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:19:
Ik zit de laatste tijd met een probleempje, wellicht dat iemand hier mij kan en wil helpen met het volgende:

Steeds vaker begin ik me licht te ergeren aan de FPS die ik heb tijdens encounters in met name Ulduar (25). Met name encounters waar ontzettend veel effecten zijn zorgen ervoor dat mijn fps tussen de 13-17 komt, met name XT 002 hard mode is een ramp, maar ook Mimiron hard en algalon hebben een flinke impact. Ik zat er aan te denken om mijn videokaart te upgraden naar bijv. een GTX275, waar ik mee zat is of dit effect gaat hebben of dat de engine van WoW gewoon zo brak is dat het ook op dergelijke kaarten bij dergelijke gevechten gewoon een drama is.

Mijn huidige systeem:

E6600 @ 3,0ghz
4GB
8800gts 320mb

Aan het geheugen van de videokaart lijkt het niet te liggen, een guildie heeft namelijk hetzelfde systeem maar dan met een 8800gtx. Ik speel overigens op 1920x1200 met grotendeels alles op high. Lager zetten is geen optie, vandaar dat ik graag wil upgraden. Concreet: biedt een hedendaagse videokaart de performance om de grafisch zware encounters met voldoende fps op beeld te zetten?

alvast bedankt
tip zet de shaduw volledig uit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 17:13
Iemand al meer info over 3.2? Of loop ik achter en is die er al. heb nu 2 dagen niet gespeeld en heb dus de woensdag gemist. Ik ga er helaas van uit dat er nog op gewacht kan worden... En spelen er nog meer Tweakers op Xavius realm \ Horde? Heb een BE hunter en wil eens wat meer leren over het spel want het schiet niet echt op.... zit nu op lvl 32 volgens mij en kwa gear loop ik extreem achter op andere spelers en ik zou eens wat tips en hints en info willen om te kunnen zien of ik een beetje goeie "shit" aan heb/bij me heb
in tegenstelling tot andere spelers op hetzelfde level. Als ik onduidelijk ben sorry daarvoor, thats just me:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dreflar schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:44:
Iemand al meer info over 3.2? Of loop ik achter en is die er al. heb nu 2 dagen niet gespeeld en heb dus de woensdag gemist. Ik ga er helaas van uit dat er nog op gewacht kan worden... En spelen er nog meer Tweakers op Xavius realm \ Horde? Heb een BE hunter en wil eens wat meer leren over het spel want het schiet niet echt op.... zit nu op lvl 32 volgens mij en kwa gear loop ik extreem achter op andere spelers en ik zou eens wat tips en hints en info willen om te kunnen zien of ik een beetje goeie "shit" aan heb/bij me heb
in tegenstelling tot andere spelers op hetzelfde level. Als ik onduidelijk ben sorry daarvoor, thats just me:P
je loopt achter en hij is er al!
spoiler:
mirror of Arthas is de eerste boss in de nieuwe instance! echt te vet man! wat een gruwelijk mooi gevecht is dat nu al. Hardmode gaat nog wel even duren voor de meesten gok ik zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 30-07-2009 14:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:24

Mijn huidige systeem:

E6600 @ 3,0ghz
4GB
8800gts 320mb

alvast bedankt
Heb het ook gehad, oorzaak: Addons die het veroorzaakte,

Probeer eens al je addons te vernieuweun, dus die je nu hebt verwijderen en opnieuw downloaden. + kijk of je lichte versies van wow addons pakt, bijvoorbeeld maar een simple chat mod of zo.

Tevens de addons die ik gebruik voor mijn chat zijn:

chatter.

Mochty die dat niet zijn:
http://arnoschouten.nl/test/addons.jpg

dat is mijn addon lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Dreflar schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:44:
Gear is vooral crap tot level 60, ik heb het idee dat gear vanaf TBC wat meer cookie cutter is geworden, met specifieke classes in het achterhoofd bij de rewards.

Voor hunters wordt het dan veelal mail armor met:
+AGI
+STA
+INT
+Attackpower

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42

Mijn huidige systeem:

E6600 @ 3,0ghz
4GB
8800gts 320mb

alvast bedankt
Of het echt helpt weet ik niet, daar ga ik me niet over uit laten.
Waar ik me meer over verbaas is dat jij serieus een paar honderd euro wil gaan betalen om een paar gevechten beter te kunnen doen. Zet speciaal voor die gevechten je videoeffecten wat lager en het werkt ook prima :)
Uiteraard is het wel je eigen keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
_Peter2_ schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:20:
[...]

Gear is vooral crap tot level 60, ik heb het idee dat gear vanaf TBC wat meer cookie cutter is geworden, met specifieke classes in het achterhoofd bij de rewards.

Voor hunters wordt het dan veelal mail armor met:
+AGI
+STA
+INT
+Attackpower
voeg nog even Shaman toe en je bent er ;-) die delen tegenwoordig precies dezelfde stats ( mits Enhancement )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Nog eff een vraag ik heb poos terug een friend geinvite om te spelen en daarvoor kreeg ik uiteindelijk een zebra die vanaf 60 gebruikt kon worden. Die heb "lekker slim" toegekend aan die hunter van 32 nu met de 3.2 patch is dan ook me zebra al bruikbaar op lvl40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Hmm, nog even over Yogg... 2 portals brengt ons op de beste try op 75%... A lot to work on :'(
Al hadden ze een suboptimale raid setup. Achja... vanavond hopen dat we XT eens hardmode kunnen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige systeem:

E6600 @ 3,0ghz
4GB
8800gts 320mb

alvast bedankt
Het je de setting Set ProcessAffinityMask "3" onderin je config.wtf toegevoegd?

Mijn uitleg/ervaring wat ik ervan begrepen heb in ieder geval.

Met een E6600 heb je 2 fysieke cores, en 2 virtuele :? Wat er gebeurd zonder deze setting is dat WOW gaat draaien op de eerste 2 cores of in ieder geval maar op 1 core (dus 1x fysiek en 1x virtual) bij mij zorgde dat voor superveel problemen met fps, vooral in dalaran bijvoorbeeld. Nadat ik deze setting had toegevoegd liep het als een zonnetje.

Inmiddels heb ik een I7 draaien en eerst had ik weer volop problemen in dalaran (8 cores, 4 fysiek) en nadat ik de setting Set ProcessAffinityMask "255" had toegevoegd nooit meer een probleem gehad.

Als je het in detail helemaal wilt weten zijn er op de wow forums (vooral usa forums) heel veel threads hierover te vinden.

Als mijn uitleg niet klopt (ik ben ook maar een mens:P) heb je hier in ieder geval veel meer info: http://forums.worldofwarc...inityMask+%223%22&x=0&y=0

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
ShadowBumble schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:14:
[...]

Ja hoor, dat is tier 1.
Maduth schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:15:
Voor disc heb ik deze gebruikt (+/-) http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuhhVRIsffRt0xLZG

Punten: Shadow - Disc en toen pas Holy.
Heb nu even gespeeld met deze build en dat gaat al een stuk beter! Nog geen healing gedaan, maar dat komt hopelijk snel komende dagen :) .

[ Voor 49% gewijzigd door uashy op 30-07-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:30:
Goede morgen allemaal,

Ik ben maandag voor het laatst ingelogt op wow, toch even een kort verslagje…
Het enige dat ik wilde doen was 10 potjes arena op mijn priest. Op deze manier kan ik toch nog wat puntjes pakken en mijn eerste pvp item in WotLK kopen. Ik heb tot nu toe 3 items uit VoA gehaald voor mijn priest, daar doe ik een blauwe tailor chest bij en daarmee pvp ik een beetje… Ik zit geloof ik rond de 290 resilience dan.

Anyway, mn bro wilde deze week liever op zn warrior arena in, dus joinde ik zn team met 2020 rating. Daar is nu nog 1960 rating van over, we speelden uiteindelijk 5-5. Ik was er zelf wel tevreden mee, een beetje LoS spelen en dispellen doet wonderen, maar ik ben gewoon veel te kwetsbaar, ook al spelen we het goed, dan is het nog steeds lastig om te winnen. Was stiekem toch wel leuk. Ik heb ondertussen denk ik ook wel genoeg punten om een itempje te kunnen kopen.

De guild heeft gister weer flink wat trys op Yoggy kunnen doen. P1 is helemaal onder controle, P2 hebben we goede tacs, nu nog performance van de dps. De verschillen zijn veel te groot. Daardoor worden na verloop van tijd overrun…

Hoeveel keer zou je ongeveer de portals in moeten voor een first kill?
Wij zitten eigenlijk constant op 2 brain phases voordat we P3 in vallen.. Maar wij sturen dan ook een moonkin en 3 melee (tank +2DPS of 3DPS) die portals in. Boomkin popt Starfall om de tentacles te exposen, en de melee werkt ze netjes af terwijl de boomkin ze up houdt. Dan heb je 4 DPS op brain, en power je dus echt in no time door die brain heen. Buiten heb je tevens veel tijd op de gestunde adds. e enige twee kills die wij tot nu toe gemaakt hebben is 't eigenlijk consistent zo gegaan. Zodra we op 3 brain phases uitkwamen werden we buiten overwhelmed...

--kuch

10 man tactics werken niet voor 25 man, en niet gerefreht voor de reply... goedemorgen!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter8888
  • Laatst online: 12-09 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:19:
[...]

Ik ga die proberen en die andere link van je even doorlezen, bedankt!

Main: Woefwaffer (Mage), Alts: Woefwafje/Miauwmiauwer) on Outland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Grudgie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:21:
[...]

Hoe krijg je bij die addon de chatbar zoals hier linksonder?
http://i192.photobucket.c...laran-Handmaiden%7cv1.jpg
das toch een kwestie van unlocken en juist plaatsen en scalen? of mis ik wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zoals gezegd, nieuwe interface. :)

Afbeeldingslocatie: http://xs941.xs.to/xs941/09315/wowscrnshot_073009_230615582.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs941.xs.to/xs941/09315/wowscrnshot_073009_210413787.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ziet er erg leuk uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:21:
[...]

Hoe krijg je bij die addon de chatbar zoals hier linksonder?
http://i192.photobucket.c...laran-Handmaiden%7cv1.jpg
een beetje photoshop werk en KG panels voor een backdrop panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En langzaam kruipen we richting Northrend.. Disc priest op lvl 63 nu!
Ondertussen beginnen mijn stats ook te stijgen. Nog steeds erg gefocussed op spirit voor mijn mana regen. Zit nu op 301 mp5! dat merk je zeker wel!

Heb zin om me vol te proppen met northrend gear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik ben op zoek naar een addon waarmee je de standaard actionbars kan tweaken.
Ik zoek dus niet zoiets als Bartender wat voor mij te bloated is, maar iets kleins.
Als ik de standard action bars iets kleiner zou kunnen maken en de microbar zou kunnen 'hiden' zou ik blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

SpoTs schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:27:
En langzaam kruipen we richting Northrend.. Disc priest op lvl 63 nu!
Ondertussen beginnen mijn stats ook te stijgen. Nog steeds erg gefocussed op spirit voor mijn mana regen. Zit nu op 301 mp5! dat merk je zeker wel!

Heb zin om me vol te proppen met northrend gear :D
Gaat de goede kant op! Dat komt in de buurt van mijn resto shaman toen die net 80 gedinged was :).

Ik heb mijn pally naar 72 weten te schoppen gister. Na de rampzalige healing ervaring heb ik mijn 2de spec naar prot aangepast, dat gaat veel beter! Gister succesvolle Nexus run getanked met een shadowpriest als healer. Ik heb al de nodig tank ervaring op mijn alliance DK alhoewel dit toch wel heel verschillend is met een paladin (1-h + shield is veel cooler als tank! :*)). De Nexus quests complete en weer een paar leuke blauwe tank items erbij. Voordat ik nexus inging even geoefend met mijn nieuwe spec door wat te AoE grinden, 12 mobs van hetzelfde level tegelijk was geen enkel probleem.

Nu mij de komende tijd maar focussen op twee uitdagingen: Lvl 80 en genoeg geld krijgen voor epic flying op mijn eerste horde char! Ik hoop dat herbalism me hier wel bij gaat helpen, maar ik merk al dat het vergeleken met mining een minder goede moneymaker is.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dagboekje ,

Gisteren een complete off-avond. Wat er mis kan gaan, ging ook mis :( . Kon misschien mee naar Ulduar met main maar no luck en toen een eeuwigheid zitten wachten op een tank. Uiteindelijk (19:30 - 23:30) maar 2 Heroics gedraaid (Nexus/Gundrak) en totaal 3 whipes. Moet ik wel zeggen dat we een shammy erbij kregen in Gundrak (2de instance). Maar ondanks 3 whipes, ging deze Priest echt veel dood (5-6 keer). Ook daar moet ik bij zeggen dat ik heel onnozel een keer in een overgebleven patrouille liep. :S

Dit is mijn alt Priestje: http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Madut

Nu dropt er gisteren deze: http://www.wowhead.com/?item=37641#comments

Moet ik even erbij vertellen dat ik bij het moment van healing swtich, ik mijn pvp gear/Mystic Frostwoven aantrok (althans, de set... heb zelf nog nooit gepvped eigenlijk met deze char :+). Toen deed ik even snel een flash heal op een member en zag de healing omhoog schoot (van 1,5k naar > 3k).

Nu begin ik te twijfelen, volgens mij is mijn gear gewoon niet goed genoeg en heb ik wat fundamentele fouten gemaakt. Bijvoorbeeld: http://www.wowhead.com/?item=41609 (Wispcloack) ipv deze http://www.wowhead.com/?item=41610#comments (Deathchill)

Daarom heb ik zo flauw vermoeden dat de gedropte blue beter voor mij is dan de epic mounshroud.

Kan iemand mij vertellen hoe het zit, wat kan ik nu echt veranderen? Ik ga natuurlijk nog HC's draaien voor meer upgrades natuurlijk.

Vanavond maar even niet achter het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hoi dagboek, :w

Gisteren eerst Ulduar in. Oneshots op FL+2, Razorscale, XT002, Kologarn, Toen wat wipes op cat lady.

Mage: "I even die with my standard rotation, don't know what to say.."
GL: "Maybe you should give the tank a few seconds to get aggro before you start to nuke"

Toen 'ie dat deed lag en niet meer binnen vijf seconden de vloer van dichtbij lag te bekijken, en de pala z'n macro had gefixed zodat 'ie niet constant de boss van me af tauntte, ging ze dan ook neer. Toen nog twee tries op Hodir, maar eerste try lag de halve DPS groep en zijn we bewust gewiped omdat we enrage niet meer konden halen. Tweede try kregen de healers het voor elkaar me een seconde of acht niet te healen. Was ook elf uur, dus maar gecalled toen.

Wilde dailies gaan doen, maar ze zochten nog een healer voor VH normal. (lock boost run) Hadden een 80 alt DK tank, 80 mage, 78 DK, 74 lock en ik dan op m'n 73 pala. Kreeg water van de mage, maar dat heb ik niet aangeraakt. Kwartiertje later waren we klaar, dus toen alsnog dailies gedaan en gelogd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Spots: gefeliciteerd! Als ik jou was zou ik me niet op spirit richten tegen de tijd dat je in de buurt van level 80 bent. Spirit is namelijk flink generfed, intellect is DE nieuwe regen stat (komt vooral door de OoC regeneration nerf).

“OK guys, our goal for tonight is to clear as far as possible into Ulduar, we want some quality time with Yoggy again! No hardmodes, just a fast and clean clear…”

Dus we doen FL zonder torens en iedereen wordt gevraagd een voertuig te nemen die hij goed kent  WIPE! Eén keer 8 stacks pyrite op de baas, niemand die de torens uitschakelt, ik en de raidleader 1 en 2 dps met een motor onder onze reet! *zucht*

XT op 5% geen hard-mode – 1shot, Kolo nieuw record, Catlady uiteraard weer 1 wipe omdat onze warriors WEER vergeten dat ze moeten interupten. Mimi, Thorim, Hodir allemaal oneshots.

“OK guys, we got 40 minutes left, lets get Razor and stop a bit early… There will be an award for the person that outdamages Fiyurious on this fight with his overpowered class and spec!”

Snelle kill, en Fiyurious weer op nr1. ;) Wel lekker, dat is namelijk mijn maatje. Heb hoge verwachtingen geschept om hem binnen te halen, die maakt hij ruimschoots waar!

Anyway, uiteindelijk een beetje een sloppy raid, wel weer 8 bazen neer en dus een goed uitzicht voor de rest van de cycle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:21:
@ Spots: gefeliciteerd! Als ik jou was zou ik me niet op spirit richten tegen de tijd dat je in de buurt van level 80 bent. Spirit is namelijk flink generfed, intellect is DE nieuwe regen stat (komt vooral door de OoC regeneration nerf).

“OK guys, our goal for tonight is to clear as far as possible into Ulduar, we want some quality time with Yoggy again! No hardmodes, just a fast and clean clear…”

Dus we doen FL zonder torens en iedereen wordt gevraagd een voertuig te nemen die hij goed kent  WIPE! Eén keer 8 stacks pyrite op de baas, niemand die de torens uitschakelt, ik en de raidleader 1 en 2 dps met een motor onder onze reet! *zucht*

XT op 5% geen hard-mode – 1shot, Kolo nieuw record, Catlady uiteraard weer 1 wipe omdat onze warriors WEER vergeten dat ze moeten interupten. Mimi, Thorim, Hodir allemaal oneshots.

“OK guys, we got 40 minutes left, lets get Razor and stop a bit early… There will be an award for the person that outdamages Fiyurious on this fight with his overpowered class and spec!”

Snelle kill, en Fiyurious weer op nr1. ;) Wel lekker, dat is namelijk mijn maatje. Heb hoge verwachtingen geschept om hem binnen te halen, die maakt hij ruimschoots waar!

Anyway, uiteindelijk een beetje een sloppy raid, wel weer 8 bazen neer en dus een goed uitzicht voor de rest van de cycle!
Ik heb de spirit nu vooral omdat ik dan fatsoenlijk kan questen zonder downtime. Ik kan nu achter elkaar doorknallen zonder dat mijn mana op gaat. Zelfde geld voor healing in instance. tegen de tijd dat ik richting de 80 ga.. is 3.2 ook uit en ga ik dan even kijken welke stat het meest geprefereerd word. Op zich is Spirit voor Disc altijd wel een goeie stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

woopie, net the lich king trial geactiveerd en dit weekend misschien een kopietje ophalen.
Moet zeggen, als je meer dan 6 maand hebt stilgezeten is het toch wel weer even wennen, het lijkt net of je weer opnieuw begonnen bent. :-/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat goed dan Hulkie. Zo ging het ook een beetje in m'n oude guild toen we op 25 man nog bezig waren om een Yogg kill te scoren. Als je daar een avondje in de week aan kan spenderen komt die kill wel.

Ben zelf sinds een paar weken overgestapt naar een andere guild waar het niveau toch een stapje hoger ligt en daar de afgelopen weken wat progressie mee geboekt. Afgelopen woensdag Freya 3knocks neer op 25 man en kunnen nu eindelijk naar Algalon. Hoef alleen nog maar Yog+1 op 25 man voor de drake :)

Gisteren ook weer 10 man ulduar gedaan en alle hardmodes gedaan zover we tijd hadden. Was toch een stukje pittiger dan vorige week omdat we maar 1 healer hadden van normale team en de ander was een alt die 2 weken level 80 was. Best aardig om dan toch met 2 healers council, thorim en hodir te kunnen doen.

Hopelijk kunnen we deze lockout nog wel een teampje samenstellen voor vezax hardmode 10 man. Dat is de laatste daar die ik nodig heb voor de 10 man mount.

Deze week ook nog 2 bezoekjes aan Algalon brengen en eens zien of we wat neer kunnen krijgen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middag :)

Gisteren enkel VoA10 gedaan als tank op m'n DK, dropt de T7 DPS chest voor me... mooi! Had ik alleen al :P

Vanavond Ulduar10 in met m'n Mage. Altijd gezellige groep, dus heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:19:
[...]

Even hieraan ondersteunend zie: http://www.wowwiki.com/CVar_processAffinityMask voor alle informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

als ik de wow forums mag geloven kan je voor een dual core beter
SET processAffinityMask "5" gebruiken,
met #3 zou CPU1 + Virtuele Cpu 1 gebruikt worden.

Met optie #5 beide CPU's in gebruik.

(maar misschien dat CPU1 + Hyperthreading CPU1 is wel beter voor je performance ik weet het niet

Btw, Kael thas mount gehaald! in heroic MGT afgelopen woensdag nu alleen nog de belf transform trinket :D samen met een paladin, rammen we meestal in 20 min door heroic MGT heen.

2de boss is wel wat lastig, maar als frost spec en rustig die sparks killen gaat het beste. in de arena gewoon nuke nuke, wij kleren niks dus kan helaas mijn mirrors niet poppen, maar goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 31-07-2009 10:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:29:
Gisteren enkel VoA10 gedaan als tank op m'n DK, dropt de T7 DPS chest voor me... mooi! Had ik alleen al :P

Vanavond Ulduar10 in met m'n Mage. Altijd gezellige groep, dus heb er zin in :)
I haat VoA.

Van de week ook op mn Rogue even een VoA25 groep gevonden.. geen fail groep gelukkig en Ema ging gelijk plat en tussen de loot zat ook een T8.5 Rogue Pants! Ik helemaal blij dat ik mn T7 kan vervangen, loopt er een full blue Rogue bij, zonder achievement etc of andere nuttige toevoeging aan de raid en die wint die legs :/ Ik was behoorlijk pissed minder vrolijk.

Achja.. ooit zal het en droppen en zal ik hem winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:21

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Gohan-san schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:10:
[...]
Fear - Dot - Howl of terror.
dan is het toch klaar met een lock? hehe
Vaste partner zoeken, en dan veel oefenen denk ik zo.
Haha, die dot's vallen wel tegen als destro (gebruik er buiten immo zelfs geen :9).
Maduth schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:39:
[...]
1. Oefenen
2. Nooit openen met Death Coil
3. Blijven bewegen (als je niet cast)
4. Goed gebruik maken van Fear/HoT

... als het niet lukt, gaan schelden at locks UP zijn :+
Duh, als je verliest zijn de tegenstanders én OP en lucky geweest :+. Met puntje 3 en 4 heb ik wel wat moeite, ik ben er ondertussen al wel achter dat het in arena je skill voor 50% bestaat uit het goed kunnen timen van fear, death coil en shadow fury (aoe stun). Met fear heb ik het soms nog wel wat lastig, de DR werkt me tegen vaak.
junglebeast schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:46:
Heb een tijdje met een lock en ik als resto druid in een 2vs2 gezeten. Ik ging dan eerst afwachten in prowl tot de lock rond de 60-70% health zat.. en dat duurde een tijdje hehe. En dan 1 van de tegenstanders bespringen, die stunnen.. andere werd door de lock gekilled en dan was het appeltje-eitje.

Geen idee of dit nog steeds een goeie 2vs2 combo is.
Wat een toeval, in trade zitten zoeken achter een leuke 2v2 partner. Ik kreeg een whisper van een resto druid die ongeveer hetzelfe gegeared is als ik en over skype beschikte. Met deze resto druid heb ik gisteren een nieuw team gestart en 66 matches gespeeld, om te eindigen op 1K rating. Van deze 66 matches hebben we er toch 34 kunnen winnen dus we staan positief :P. Heb me alleszins rot zitten amuseren in arena, voor het eerst dat ik er zo 'deftig' speel, heel veel geleerd op 1 avond spelen :). Er is in ieder geval nog véél ruimte voor verbetering, zeker aan mijn kant, maar dat is net het leuke van het spel O+.

Er waren wel wat combo's waar we het érg lastig tegen hadden, maar dat zal wel normaal zijn en kwestie van wat juiste technieken te vinden samen. Vanavond gaan we (hopelijk) verder spelen en voor de volgende 1000 rating :+.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

DeadLock schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:04:
[...]

Haha, die dot's vallen wel tegen als destro (gebruik er buiten immo zelfs geen :9).

[...]

Duh, als je verliest zijn de tegenstanders én OP en lucky geweest :+. Met puntje 3 en 4 heb ik wel wat moeite, ik ben er ondertussen al wel achter dat het in arena je skill voor 50% bestaat uit het goed kunnen timen van fear, death coil en shadow fury (aoe stun). Met fear heb ik het soms nog wel wat lastig, de DR werkt me tegen vaak.
Ben dan een lock aan het levelen 72 inmiddels, maar zou affliction niet een betere pvp spec zijn? je zal dan mider burst hebben, maar de constante dmg + healing op jezelf is behoorlijk op lijkt mij zo.
mits je natuurlijk haunt er af kan krijgen, maar die cast time is behoorlijk kort.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
RaseriaN schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:00:
[...]

I haat VoA.

Van de week ook op mn Rogue even een VoA25 groep gevonden.. geen fail groep gelukkig en Ema ging gelijk plat en tussen de loot zat ook een T8.5 Rogue Pants! Ik helemaal blij dat ik mn T7 kan vervangen, loopt er een full blue Rogue bij, zonder achievement etc of andere nuttige toevoeging aan de raid en die wint die legs :/ Ik was behoorlijk pissed minder vrolijk.

Vandaar dat je dus beter zelf (of met de guild) zo'n semi-pug kan organiseren. Dan kan je lekker zelf de concurentie bij voorbaat uitsluiten >:)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GoUdViS schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:09:
[...]

Gaat de goede kant op! Dat komt in de buurt van mijn resto shaman toen die net 80 gedinged was :).

Ik heb mijn pally naar 72 weten te schoppen gister. Na de rampzalige healing ervaring heb ik mijn 2de spec naar prot aangepast, dat gaat veel beter! Gister succesvolle Nexus run getanked met een shadowpriest als healer. Ik heb al de nodig tank ervaring op mijn alliance DK alhoewel dit toch wel heel verschillend is met een paladin (1-h + shield is veel cooler als tank! :*)). De Nexus quests complete en weer een paar leuke blauwe tank items erbij. Voordat ik nexus inging even geoefend met mijn nieuwe spec door wat te AoE grinden, 12 mobs van hetzelfde level tegelijk was geen enkel probleem.

Nu mij de komende tijd maar focussen op twee uitdagingen: Lvl 80 en genoeg geld krijgen voor epic flying op mijn eerste horde char! Ik hoop dat herbalism me hier wel bij gaat helpen, maar ik merk al dat het vergeleken met mining een minder goede moneymaker is.
Gewoon ff wat holy gear sparen op 80 en dan try again ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
[...]

I haat VoA.

Ach ben blij dat je uberhaubt drops ziet. Het enige dat ik ALTIJD CONSEQUENT zie droppen is de shit voor m'n DK (waar ik VoA alleen maar ff voor de guild mee doe) en daar heb ik niks op nodig. De rest: nooit drops, hoef niet eens zuur te zijn om m'n <20 rolls zoals normaal :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

uashy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02:
Vind het wel jammer dat dual spec zou belachelijk duur is, anders had ik dat gedaan op level 40.
Duur? Neeee joh...

Eergisteren werd ik gevraagd in guild of ik wilde tanken met een laag in de 70 character voor een Nexus normal met alleen maar levels in die range. Prima, maar ik had alleen een DPS gespecte character die zou kunnen tanken. Respec moest ik dan twee keer doen met de kans dat als het bevalt ze het vaker vragen, dan maar dual spec.

Ik 1k goud uitgegeven, klaar met speccen voor een tank rol, bijna op locatie met een Gryphon; vragen ze of ik uit de groep wil gaan want ze missen nog een healer en ze hadden al een level 78 tank in de groep, makkelijker dan een 74. Grmbl :(

Zeg dan niet dat je een groep op instance level wil hebben... |:(

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

I haat VoA.

Tja, dat is een PuG. Als je daar niet tegen kan moet je niet mee gaan. Ik zat ooit in een PuG en toen riep de raidleader minimaal X dps anders mag je niet rollen. Een kwart van de raid weg en niet weten te vervangen voor WG opnieuw begon.

Plus, ik ga met mijn mage ook wel mee, die wil namelijk ook nog wel drops van Archevon. Aan de idiote dps eisen kan ik niet voldoen, maar draai toch in de bovenste helft van de dps lijst mee in een aantal succesvolle VoA25 runs. Maw de eisen zijn vaak ook idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Nice hoor lekker leeg ook dat je zo weinig knoppen op je interface hebt ik heb er meestal wel meer nodig alhoewel ik probeer zoveel mogelijk te combineren met macro's.
Je hebt helemaal niks meer van de wow interface gebruik je sneltoetsen voor dingen als interface enzo of zit er ergens een menuutje?

Even kijken wat ik allemaal zie:

parrot
classtimer / power aura
recount
grid

Bars zijn dat cycycled en bartender?

En wat zijn je target bars die vind ik wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:23:
Ach ben blij dat je uberhaubt drops ziet. Het enige dat ik ALTIJD CONSEQUENT zie droppen is de shit voor m'n DK (waar ik VoA alleen maar ff voor de guild mee doe) en daar heb ik niks op nodig. De rest: nooit drops, hoef niet eens zuur te zijn om m'n <20 rolls zoals normaal :D
Wat een keus.. of het dropped niet of je rolt ruk ;) En dan denk je goed te rollen (ik had met deze roll 50, dus kon alle kanten op) rollt die gek 58. Tjah.. soms is het best deprimerend. En dan is gear verzamelen met Badges toch best prettig :Y)

* RaseriaN steals some lucky dice!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:26:
Tja, dat is een PuG. Als je daar niet tegen kan moet je niet mee gaan. Ik zat ooit in een PuG en toen riep de raidleader minimaal X dps anders mag je niet rollen. Een kwart van de raid weg en niet weten te vervangen voor WG opnieuw begon.

Plus, ik ga met mijn mage ook wel mee, die wil namelijk ook nog wel drops van Archevon. Aan de idiote dps eisen kan ik niet voldoen, maar draai toch in de bovenste helft van de dps lijst mee in een aantal succesvolle VoA25 runs. Maw de eisen zijn vaak ook idioot.
Ik denk niet dat je zovaak pech hebt met rolls als dat ik altijd gehad heb. Zo ook een keer met een semi guild run, rollen wij voor wat spots en ik presteer het om onder een 8 te rollen. En dat gebeurd ook elke keer als er wat dropped. Maargoed dat is het risico van een PuG maar kan soms wel vervelend zijn.

Eisen zijn soms ook erg idioot, maar als die kerel er maar 2k DPS uitvrot in een 25 man dan vind ik het toch niet een toevoeging aan de Raid ;)

[ Voor 44% gewijzigd door RaseriaN op 31-07-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

In de show u UI hierbij mijn nieuwe aangezien ik van Feral naar Resto als main spec ben gegaan:

http://members.ziggo.nl/cnvdpoel/WoWuiLron.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:26:
[...]

hmm moet zeggen als ik een wsg ook opzet ik minimaal 1.5k dps vraag anders heb je daar gewoon niks te zoeken. zo simpel is het. emalon is gewoon een pve boss, en heb je gewoon een x amount of dps nodig om de adds op tijd neer te krijgen.
Meestal kijk ik de adds even aan, en als er dan echt mensen zijn die te laag uitvallen even inspect enz. en dan is het zwaai zwaai.

Omdat ik zelf een mage ben, inspect ik inderdaad ook de andere mages, en kwam toen een mage tegn die geen gems/enchants had, blue pvp gear (lvl 70 en lvl 80) groene shit, en lees goed een GRIJZE ring... dan snap je het niet, dus ik whisper hem met de vraag of dit zijn gear is waarmee hij mee wil. hij gaf aan dat dat het was.
Ik: With this gear, un prepared and even this (link grey ring) thats not really fair and your dps will probably suck.
hij: it would agree with you if you were the raidleader.
ik: lol luckily the RL is a friend of mine, and we are setting this voa up togheter.
(RL was mij alleen vergeten te promote omdat ik even moest reloggen voor iets)

Zwaai zwaai Mage toen.

Daar is niks elitairs aan, maar je moet gewoon een beetje prepared.

@Raserian,
acht ik zie alleen maar DK/Priest/Warlock spul en dan houdt het wel op

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:26:
[...]

Nice hoor lekker leeg ook dat je zo weinig knoppen op je interface hebt ik heb er meestal wel meer nodig alhoewel ik probeer zoveel mogelijk te combineren met macro's.
Je hebt helemaal niks meer van de wow interface gebruik je sneltoetsen voor dingen als interface enzo of zit er ergens een menuutje?

Even kijken wat ik allemaal zie:

parrot
classtimer / power aura
recount
grid

Bars zijn dat cycycled en bartender?

En wat zijn je target bars die vind ik wel mooi.
Parrot? Wasda? :P

Heb nog twee bars net boven m'n minimap zitten die alleen zichtbaar zijn als je erboven hovert. Staan dingen als professions, hearthstone, bandages, food enzo op. Char screen, questlog, achievement tab etc open ik allemaal via sneltoetsen.

Classtimer en Power Aura gebruik ik ook niet trouwens. :P

Wat je ziet is:
- Fubar
- Bartender (met ButtonFacade Serenity skin)
- Pitbull
- Grid
- Recount
- Omen
- Elkano's Buffbars
- Bigwigs
- MikScrollingBattleText
- Eén of andere minimap addon :P
- DKI runes en diseases
- Prat

Ga vanavond nog een kleine aanpassing maken. Ga naast m'n disease timers met behulp van Digits nog even een numerieke weergave van health/RP maken. Balkjes zijn handig om een idee te hebben, maar met name voor RP is een nummertje handiger.

Moet zeggen dat m'n interface aardig opgeruimd is. Eerste screen is raidend, en na drie uur raiden staat performance ding in Fubar op 46.7 MiB. Was met m'n ouwe UI vaak 90+ dan. :o

Verder nog wat aan het klooien geweest met GrimReaper, maar dat werkt nog niet echt. Iemand die daar eventueel een vervanger voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 12-09 12:42
Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:40:
[...]

hmm moet zeggen als ik een wsg ook opzet ik minimaal 1.5k dps vraag anders heb je daar gewoon niks te zoeken. zo simpel is het. emalon is gewoon een pve boss, en heb je gewoon een x amount of dps nodig om de adds op tijd neer te krijgen.
Meestal kijk ik de adds even aan, en als er dan echt mensen zijn die te laag uitvallen even inspect enz. en dan is het zwaai zwaai.

Omdat ik zelf een mage ben, inspect ik inderdaad ook de andere mages, en kwam toen een mage tegn die geen gems/enchants had, blue pvp gear (lvl 70 en lvl 80) groene shit, en lees goed een GRIJZE ring... dan snap je het niet, dus ik whisper hem met de vraag of dit zijn gear is waarmee hij mee wil. hij gaf aan dat dat het was.
Ik: With this gear, un prepared and even this (link grey ring) thats not really fair and your dps will probably suck.
hij: it would agree with you if you were the raidleader.
ik: lol luckily the RL is a friend of mine, and we are setting this voa up togheter.
(RL was mij alleen vergeten te promote omdat ik even moest reloggen voor iets)

Zwaai zwaai Mage toen.

Daar is niks elitairs aan, maar je moet gewoon een beetje prepared.

@Raserian,
acht ik zie alleen maar DK/Priest/Warlock spul en dan houdt het wel op
Bestaan er grijze ringen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:42:
[...]

Parrot? Wasda? :P

Heb nog twee bars net boven m'n minimap zitten die alleen zichtbaar zijn als je erboven hovert. Staan dingen als professions, hearthstone, bandages, food enzo op. Char screen, questlog, achievement tab etc open ik allemaal via sneltoetsen.

Classtimer en Power Aura gebruik ik ook niet trouwens. :P

Wat je ziet is:
- Fubar
- Bartender (met ButtonFacade Serenity skin)
- Pitbull
- Grid
- Recount
- Omen
- Elkano's Buffbars
- Bigwigs
- MikScrollingBattleText
- Eén of andere minimap addon :P
- DKI runes en diseases
- Prat

Ga vanavond nog een kleine aanpassing maken. Ga naast m'n disease timers met behulp van Digits nog even een numerieke weergave van health/RP maken. Balkjes zijn handig om een idee te hebben, maar met name voor RP is een nummertje handiger.

Moet zeggen dat m'n interface aardig opgeruimd is. Eerste screen is raidend, en na drie uur raiden staat performance ding in Fubar op 46.7 MiB. Was met m'n ouwe UI vaak 90+ dan. :o

Verder nog wat aan het klooien geweest met GrimReaper, maar dat werkt nog niet echt. Iemand die daar eventueel een vervanger voor weet?
Welke addon was nou voor je target bars?
En parrot is die combat text ziet er bijna identiek uit zal wel weer een iets andere versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Ossi schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Bestaan er grijze ringen dan?
precies wat ik me afvroeg :)

ja dus, welgeteld 2, die een aardig lage droprate hebben ook nog, dus het kost moeite om ze te krijgen ;)

http://www.wowhead.com/?items=4.-2&filter=qu=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:01:
Welke addon was nou voor je target bars?
Target bars als in unitframes? Da's Pitbull. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 09-09 15:49
Ongelooflijk hoe mensen steeds hun UI zo clean krijgen :P. Ik probeer om de zoveel weken om de mijne clean en minimalistisch te houden en het lukt maar met moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

HanH schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:08:
[...]

precies wat ik me afvroeg :)

ja dus, welgeteld 2, die een aardig lage droprate hebben ook nog, dus het kost moeite om ze te krijgen ;)

http://www.wowhead.com/?items=4.-2
Kan het link je niet bekijken iets met werk en proxy, en javascript niet ondersteund.
maar yeah het was een grijze ring, er stond wel een tekst bij, of het uitzonderlijk is of niet, i dont care maar daar kom je niet mee aanzetten in een raid :P

Grijs of Wit weet niet precies meer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 31-07-2009 12:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:35:
[...]

Kan het link je niet bekijken iets met werk en proxy, en javascript niet ondersteund.
maar yeah het was een grijze ring, er stond wel een tekst bij, of het uitzonderlijk is of niet, i dont care maar daar kom je niet mee aanzetten in een raid :P

Grijs of Wit weet niet precies meer :P
beide grijze ringen hebben tekst erbij:
Flores' Lost Seal of Approval
Finger
"Dripping with the juice of a particularly nasty bug."
Tarnished Silver Ring
Finger
"This ring has seen better days."
Bij de witte ringen zitten trouwens de trouwringen e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 31-07-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 23:27
Hoi,

Ik zoek iemand met wat warlock kennis voor hulp.
Men warlock alt is nu een tijdje 80, en gebruikt de Deep destro spec met 3 punten in affliction voor de hit talent.

Qua gear valt het eigenlijk wel mee met een combinatie van Naxx 10 & 25 zooi of gelijkwaardig.
Wat hitrating betreft zit ook op 300+, maar men damage blijft gewoon zuigen.

Verder dan 3.3 or 3.5k dps geraak is niet in 25M raids, en das minder dan men pally main in lol ret spec.
Wanneer ik op MMO champion ga kijken of naar andere locks kijk zie ik dat deze iets meer dmg doen (4k+) maar raar of zelden zie ik een lock boven op dps staan, terwijl het toch echt pure dmg dealers zijn.
Met 2100 SP hoopte ik toch echt wel om iets meer dmg te doen

Ligt het aan mijn gear, aan mijn spec of is de class gewoon prut voor het moment?
Waar kan men naartoe gaan met affliction en een degelijke rotatie?

Alle hulp is welkom, desnoods roll ik een mage, hunter of rogue _/-\o_

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinty schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:47:
Hoi,

Ik zoek iemand met wat warlock kennis voor hulp.
Men warlock alt is nu een tijdje 80, en gebruikt de Deep destro spec met 3 punten in affliction voor de hit talent.

Qua gear valt het eigenlijk wel mee met een combinatie van Naxx 10 & 25 zooi of gelijkwaardig.
Wat hitrating betreft zit ook op 300+, maar men damage blijft gewoon zuigen.

Verder dan 3.3 or 3.5k dps geraak is niet in 25M raids, en das minder dan men pally main in lol ret spec.
Wanneer ik op MMO champion ga kijken of naar andere locks kijk zie ik dat deze iets meer dmg doen (4k+) maar raar of zelden zie ik een lock boven op dps staan, terwijl het toch echt pure dmg dealers zijn.
Met 2100 SP hoopte ik toch echt wel om iets meer dmg te doen

Ligt het aan mijn gear, aan mijn spec of is de class gewoon prut voor het moment?
Waar kan men naartoe gaan met affliction en een degelijke rotatie?

Alle hulp is welkom, desnoods roll ik een mage, hunter of rogue _/-\o_
Armory link zou handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinty
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 23:27
[...]
Armory link zou handig zijn ;)
Moest het werk het toelaten, ik zou direct de link erbij zetten :)
Moelijke manier dan maar, Char name: Grimsinty, realm is Khadgar

Asus K8V SE Deluxe, Athlon 64 2800+, XFX 6600 GT, 768 400 Mhz DDR RAM, 80 GB Maxtor 7200 rpm, philips dvdrw208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Sinty schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:52:
[...]

Hit rating alsnog een stukje omhoog, unbuffed moet je nml voor ulduar op 449 zitten (of 441).

Tevens, welke rotatie gebruik je en welke spells mainly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ons zijn het de dk's die bovenaan staan, waaronder ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:40:
[...]
Ja, alleen legde de raidleader een grens van 3000dps op, niet echt nodig voor emalon en iets dat ik (net) niet haal als ik een beetje pech heb met crits en geen hotstreak procs krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Sinty schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:52:
[...]

Nog een Khadgarian zie ik al ;)

Maar kijk eens een beetje bij Aphexis of Drased op Khadgar dat zijn 2 goede locks (Aph is een alt van mijn maat). Met destro doen zij best nette dps alhoewel Drased wel de beste lock van khadgar is imho. Haalt altijd 6/7k dps in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armory link van Sinty :)

Zoals gezegd je hit naar 14% minimaal. Al heb je waarschijnlijk een Draenei in je raid, dus 13%. Als je ook een Spriest of Boomkin hebt kun je zelfs naar beneden naar 10% hit.
Daarnaast moet je de lat voor jezelf niet al te hoog leggen. Je hebt nog PvP items, paar blues, waardoor je nog erg veel omhoog kan. 3,5k DPS in een 10man raid zou met deze gear mogelijk moeten zijn, in een 25man kun je 500-1000 extra rekenen, maar hangt erg af van de buffs.

Daarnaast is de rotatie en cooldown management van Destro belangrijk :)

Volgens mij is Glyph of Immolate ook beter voor Destro dan Glyph of Life Tap, aangezien het 2 spells (Immo en Conflag) aanzienlijk verbeterd. Maar daar kan een fulltime Lock je zekerheid over geven.
Kijk eventueel eens in de Destro topics op Elitistjerks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

HanH schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:38:
[...]

beide grijze ringen hebben tekst erbij:

[...]

[...]

Bij de witte ringen zitten trouwens de trouwringen e.d.
Volgens mij was dit hem:

Flores' Lost Seal of Approval
Finger
"Dripping with the juice of a particularly nasty bug."
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:06:
[...]

Ja, alleen legde de raidleader een grens van 3000dps op, niet echt nodig voor emalon en iets dat ik (net) niet haal als ik een beetje pech heb met crits en geen hotstreak procs krijg.
ah nee klopt om het af te ronden voor malygos en voa zeg ik meestal 2k dps wat toch wel goed te doen moet zijn. en ook wel min of meer minmaal.

heb je een fire spec? of een FFB spec?
FFB spec kan heel goed zijn, maar is veel te afhankelijk van crits, daarom ben ik fire spec en nu ik aardig in de ulduar epics zit begin ik nu aardig in de 4k dps te stabaliseren.

Spellhawk op TVC (maar daar zit jij dacht ik ook op de alliance kant ;))

[ Voor 51% gewijzigd door Valkyre op 31-07-2009 13:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:09:

Zoals gezegd je hit naar 14% minimaal. Al heb je waarschijnlijk een Draenei in je raid, dus 13%. Als je ook een Spriest of Boomkin hebt kun je zelfs naar beneden naar 10% hit.
Daarnaast moet je de lat voor jezelf niet al te hoog leggen. Je hebt nog PvP items, paar blues, waardoor je nog erg veel omhoog kan. 3,5k DPS in een 10man raid zou met deze gear mogelijk moeten zijn, in een 25man kun je 500-1000 extra rekenen, maar hangt erg af van de buffs.

Daarnaast is de rotatie en cooldown management van Destro belangrijk :)

Volgens mij is Glyph of Immolate ook beter voor Destro dan Glyph of Life Tap, aangezien het 2 spells (Immo en Conflag) aanzienlijk verbeterd. Maar daar kan een fulltime Lock je zekerheid over geven.
Kijk eventueel eens in de Destro topics op Elitistjerks.
als je 3 puntjes in affliction doet dan wil je de volgende glyphs:
- life tap
- immolate
- conflag

als je die skipt en je in destro de talents neemt voor mana terug dan wissel je life tap in voor incinerate

er is op dit moment helemaal niks met de lock class in pve, van de ranged dps'ers doen we zeker in de top mee, je moet ons natuurlijk niet vergelijken met melee als het een uber melee friendly fight is, meestal moet melee ook veel lopen en dan gaan wij juist weer over hun heen

om goede dps te doen zijn een aantal dingen belangrijk als destro lock:
- goede gear, komt vanzelf :)
- juiste spec, zie EJ en hierboven voor glyphs
- juiste rotatie (prio is immolate, conflag, (life tap), chaos bolt, filler)
- efficient de casts chainen (als er iedere keer 0,5 sec gewaste wordt is dat funest voor dps)

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Dank voor de opmerkingen over de grijze ringen, mijn bank-alt moet nog even wat verder gepimpt worden :P

Tip voor anderen die het leuk vinden: haal tijdens halloween ook op je bank-alt steeds je trick or treat, ik heb nu op m'n bank-alt een Hallowed Helm. Vrij uniek, zeker in combinatie met de robe van de Elder holiday (midsummer shoulders erbij ging me net wat te ver :P)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:06:
[...]

Sorry hoor maar als je geen 3000 dps kan doen in een 25-man setting op een tank and spank fight dan hoor je gewoon nog thuis in naxx 10 / heroics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Zijn er ook servers waarbij de auctionhouse prijzen niet zo extreem hoog liggen. Of in ieder geval waar de auctionhouse goed gevult is? En ik heb een gnome lock lvl 56 tot nu toe volledig demonology gespecced maar ik vind hem nogsteeds te slap en saai zijn er tips en trucs om me locje wat intressanter te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:09:

Al heb je waarschijnlijk een Draenei in je raid, dus 13%. Als je ook een Spriest of Boomkin hebt kun je zelfs naar beneden naar 10% hit.
Draenei moet in je party zitten voordat je die +1% hit krijgt.

Verder zou ik, zeker voor 25 man (heb je eigenlijk altijd een shadowpriest of moonkin), voor 11% hit gaan, anders zit je zwaar over de cap heen. Of nog beter 14% hit aanhouden en respeccen naar mijn destro build +glyphs. Dit geeft de raid en jezelf replenishment (hoewel dat bijna altijd wel iemand anders ook kan doen in 25 man). Maar je krijgt ook veel mana terug van casten en dus hoef je een stuk minder te lifetappen. Verder mis je sowieso 1% crit in je huidige talents omdat je shadowburn ipv backlash 3/3 hebt.

Maar 3,5k dps is zeker niet verkeerd voor de gear die je op dit moment hebt. Ligt ook een beetje aan op welke baas je dit test? Als je dit bijvoorbeeld op patchwerk doet zal dit een stuk hoger zijn dan zeg de eerste baas v.d. spiderwing.

Ik zit op de meeste bazen in ulduar makkelijk in de top 5. En overall meestal in de top 3. Dus er is inderdaad niks mis met lock dps. (In 3.3 krijgt destro zelfs nog een kleine buff).

Rotatie: Immolate altijd op het target houden. Conflag voor Chaos bolt (vanwege pyroclasm) en verder incineraten. Hoef je geen CoE te doen (er is een unholy DK of moonkin) dan kan je nog Curse of Doom erbij doen voor wat extra dps.

Maar goed in deze drie threads staat sowieso alles wat je moet weten :P:
http://elitistjerks.com/f...lent_destruction_warlock/ (destruction)
http://elitistjerks.com/f...tioncraft_post_3_1_specs/ (warlock specs)
http://wowmb.net/forums/f104/30669-whats_hit_cap_mr_wolf/ (hit cap)

[ Voor 29% gewijzigd door Thormodo op 31-07-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Zo een tijdje geleden dat ik hier gepost heb :P
Ben de laatste tijd wel wat minder gaan spelen, druk irl, druk met andere games (FF & Anno 1404 :P)

Maar goed, m'n mage schiet lekker op, lvl 73 inmiddels (hard op weg richting de 74)
Heb de Hierloom shoulders & staff maar doorgegeven naar een priest die ik had gemaakt :)

Ik zit alleen een beetje in dubio over over ik dual spec zal nemen op m'n mage of niet...
Ik speel nu met een frost spec, en kan leuk meekomen in instances.
Als ik dual spec neem zal ik frost <> fire nemen, frost voor solo, fire voor instances.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:56:
[...]

als ik de wow forums mag geloven kan je voor een dual core beter
SET processAffinityMask "5" gebruiken,
met #3 zou CPU1 + Virtuele Cpu 1 gebruikt worden.

Met optie #5 beide CPU's in gebruik.

(maar misschien dat CPU1 + Hyperthreading CPU1 is wel beter voor je performance ik weet het niet

Btw, Kael thas mount gehaald! in heroic MGT afgelopen woensdag nu alleen nog de belf transform trinket :D samen met een paladin, rammen we meestal in 20 min door heroic MGT heen.

2de boss is wel wat lastig, maar als frost spec en rustig die sparks killen gaat het beste. in de arena gewoon nuke nuke, wij kleren niks dus kan helaas mijn mirrors niet poppen, maar goed.
domme vraag misschien maar maakt WoW potentieel gebruik van 4 cores dan? (nooiy geweten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik lees:

1. Curse of Doom – Highest DPCT of all your spells, read below however for extra information.
2. Immolate – Gives an increase to your Incinerate and CB damage through Fire and Brimstone and enables Conflagrate.
3. Conflagrate – To proc both Backdraft and Pyroclasm.
4. CB – Stronger nuke than Incinerate.
5. Incinerate – when DoTs are up and CB and Conflag is on CD, this is your "filler".

Maar geen corrution dan?

Stomme vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Chefbierrr schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:07:
[...]

domme vraag misschien maar maakt WoW potentieel gebruik van 4 cores dan? (nooiy geweten).
Gisteren wel iets over gelezen op de wow forums, paar gasten van tech support (blues) reageerde ook in die topics. standaard laat het geloof ik windows bepalen hoe de resoucres verdeeld moeten worden.
met deze setting kan je wow dus vast zetten op bepaalde cores, adhv zelf optie 5 aangezet, maar toen kwam mijn vriendin thuis dus geen idee of het veel effect heeft.
(heb een E6600)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Chefbierrr schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:07:
[...]

Je mag denk ik al blij zijn als hij 1 core gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren Naxx 25 gemaakt en Ruthless gewonnen :) . Daarna net verloren op de axe van KT ;( .

Toen hoorde ik in Guild chat dat er een ninja op OS25 geweest was, niemand van onze guild gelukkig. Dat nieuws verspreide zich super snel want binnen 5 minuten stond heel General, trade, LFG en WG chat er vol mee :X . Ook op realm forum van Blizzard is het gemeld :D .

Zelf nog even een snelle OS10 gedaan, kwam bij het laatste draakje erbij, helaas voor niemand loot, behalve dan de bag en de spoils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nog maar ff wat spelen, niets te doen hiero, buurt is zo dood als een pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Inferno schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:35:
Dank voor de opmerkingen over de grijze ringen, mijn bank-alt moet nog even wat verder gepimpt worden :P

Tip voor anderen die het leuk vinden: haal tijdens halloween ook op je bank-alt steeds je trick or treat, ik heb nu op m'n bank-alt een Hallowed Helm. Vrij uniek, zeker in combinatie met de robe van de Elder holiday (midsummer shoulders erbij ging me net wat te ver :P)

[...]
Sorry hoor maar als je geen 3000 dps kan doen in een 25-man setting op een tank and spank fight dan hoor je gewoon nog thuis in naxx 10 / heroics.
Dat ziet er toch niet uit i.c.m. m'n bankalt z'n kostuum + prachtige Indy hat + Diamond Tipped Cane!!!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wat ik trouwens nog niet had vermeld, gister heb ik ook nog even een VoA met mijn paladin gedaan… Er was een groep op zoek naar dps. Ik whisper leader of hij nog een tankadin kan gebruiken, en krijg meteen een invite. Blijkt achteraf dat we met 3 tankadins zitten, ik en de twee gasten die de run opzetten… We geinen een beetje in whispers dat er toch nooit paladin loot valt, en inderdaad niks, noppes, nada. Weer de usual DK, warlock, en warrior shit. Wel weer badges en een soepele run!

Bij Archavon dropt de mount, ook nog nooit gezien! Na een dikke roll van 6(!) weet ik dat ik kansloos ben… Maar tegen alle verwachtingen in wordt het item gewonnen door iemand die ook nog iets bij heeft gedragen aan het gevecht! Namelijk een warrior die de dps meters topte :) That made my day, heb die kerel hartelijk gefeliciteerd en ben de raid geleaved.

Komende week geen wow voor mij, ga lekker een week zeilen met vrienden… Nu maar hopen dat de wind een beetje mee werkt, en we naar Engeland kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
/sigh
Sinds vorige (of zijn het er al weer 2 ?!) week zijn raids gecanceled tot further notice. :(
Ik heb getracht om 10 man op poten te krijgen, maar dat ziet er ook niet meer na uit.
max 4 signs.

Moet wel eerlijk zeggen dat zonder raiden WoW wel erg saai is, zeker als je niks uit rare uit de AH nodig hebt of zo.
En ben rond hangen in IF onderhand ook wel genoeg van.
Helaas niet veel kenissen binnen onze server (Khadgar) om te kijken of daar ergens kan helpen.

Me alt zit ver genoeg in naxx 25 gear om in ulduar te kunnen, maar dat wordt nauwelijks gepugged bij ons.
Zat er over te denken om bank-alt naar 80 te levelen, maar dit weekend ga maar in AION rond hangen
(weet toch wel zodra voor 8 keer de quest moet doen het zo zat ben, zonder dat ook nog echt van plan ben om de toon aan te raken).

WTB raiding again. (of 3.2)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
Dreflar schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:38:
Zijn er ook servers waarbij de auctionhouse prijzen niet zo extreem hoog liggen. Of in ieder geval waar de auctionhouse goed gevult is? En ik heb een gnome lock lvl 56 tot nu toe volledig demonology gespecced maar ik vind hem nogsteeds te slap en saai zijn er tips en trucs om me locje wat intressanter te krijgen?
Binnen twee levels sta je in Outland en dan krijg je items die stukken beter zijn zo gepresenteert op een blaadje :) Auction house gebruiken tijdens levellen kan je best vermijden, zeker voor een eerste char.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:22:
/sigh
Sinds vorige (of zijn het er al weer 2 ?!) week zijn raids gecanceled tot further notice. :(
Ik heb getracht om 10 man op poten te krijgen, maar dat ziet er ook niet meer na uit.
max 4 signs.
Als je alleen maar simpelweg een raid aanmaakt in calendar voor 10 man en hoopt dat mensen signen kom je niet ver met ongemotiveerde mensen. Kijk in je guild welke mensen je wel mee wilt nemen naar 10 man ulduar en vraag ze wel dag/tijdstip er voor schikt. Met wat meer moeite heb je dan een gebalanceerde 10 man groep en kan je wat hardmodes doen. Een paar zijn vrij makkelijk als je al redelijk wat 25 man gear uit ulduar hebt geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
Is demonology wel een beetje goeie spec om mee te levelen of is er een leukere spec om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Teunis schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:22:
/sigh
max 4 signs.
Mja ken het. Wij zitten nu al 3, 4 wat 5 maanden (??) vast op Yogg en komen niet (veel) verder. Raids continu gecancelled, max 20 man online, tsja altijd hetzelfde in vakanties he. Zijn nu als een gek aan het recruiten geweest en hebben inmiddels zo'n 5 nieuwe members, waarmee we de afgelopen raids iig net vol konden krijgen. Niet optimaal maar het is al heel lang geleden dat we met 25en gingen :)

Het is dus ff slikken of gquit of recruiten tot het na de zomer waarschijnlijk weer wat beter gaan :(

@Richard ben affli geweest, toen demo, toen affli, toen weer demo en daar van 70-80 mee gegrind. Toffe spec imo maar ieder z'n ding, beiden is goed te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 31-07-2009 16:03 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreflar schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:48:
Is demonology wel een beetje goeie spec om mee te levelen of is er een leukere spec om mee te beginnen?
Ik vind/vond Demonology maar saai om te levelen.
Affliction is wat meer dynamischer vind ik zelf. Alhoewel... DoT-DoT-DoT-next :P
Maar als ik met een pet (demon) wil spelen, pak ik m'n Hunter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo me hunter gaat ook lekker.. inmiddels 56. Ben haar geloof begin deze maand begonnen. Heb alleen de heirloom shoulders. Net ook me 4 eerste mobs gekilled in Borean Tundra :) (Moest herbalism upgraden naar 375). Alleen werkt het niet echt die scarabs naar de hold kiten.. de guards doen geen flikker. :(

Oh en gelijk maar een screenshotje van me gui.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2upd4b7.jpg

- Pitbull unitframes
- Prat (chat)
- OmniCC (cooldowns)
- MikScrollingBattleText
- Quartz (spell timers)
- Fubar
- Skada dmg meters
- Omen
- Yurrcombatlog
- KgPanels
- Dominos hotbars (een bartender alternative)
- Squeenix mapaddon
- TipTac tooltip
- Elkbuffbars

en wat ander spul tijden raids (DBM, Ora2, Grid, XRS, Big Brother).. wat ik nog niet doe met me hunter..

[ Voor 35% gewijzigd door junglebeast op 31-07-2009 18:40 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomers zijn vrij frustrerend als je meer in een casual guild zit en niet veel extra raiders hebt. In vorige guild zoveel raids gecancelled zien worden door verkeerde setups of weer eens tekort aan spelers omdat er 8-9 tegelijk niet konden opdagen etc. En als je een instance een tijdje op farmmode hebt staan komen mensen ook niet meer. Gelukkig heeft Ulduar hardmodes die je wel scherp houden en waar je jezelf nog een tijdje mee bezig kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
junglebeast schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:57:
Zo me hunter gaat ook lekker.. inmiddels 56. Ben haar geloof begin deze maand begonnen. Heb alleen de heirloom schouders. Net ook me 4 eerste mobs gekilled in Borean Tundra :) Alleen werkt het niet echt die scarabs naar de hold kiten.. de guard doen geen flikker. :(

[afbeelding]
Misschien handig voor jou en voor de volgende mensen die hun GUI dumpen om even erbij te zetten welke mods je gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Net even zitten spelen met een talent calculator....
Ik ga m'n mage dual spec maken...

Frost for solo, Fire voor instance / multi purpose.

Wellicht dat ik 1x respec naar fire voordat ik dual spec haal, om te kijken of er echt een groot verschil zit in de dmg output :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:57:
Zomers zijn vrij frustrerend als je meer in een casual guild zit en niet veel extra raiders hebt. In vorige guild zoveel raids gecancelled zien worden door verkeerde setups of weer eens tekort aan spelers omdat er 8-9 tegelijk niet konden opdagen etc. En als je een instance een tijdje op farmmode hebt staan komen mensen ook niet meer. Gelukkig heeft Ulduar hardmodes die je wel scherp houden en waar je jezelf nog een tijdje mee bezig kunt houden.
Juist de casual guilds overleven bij ons. De grootste progress guilds zijn gedisband, members gemigrate of gewoon andere guilds gejoined. Zullen vast wel weer opgestart worden etc. magoed in de zomer gaat het altijd slecht met dat soort guilds.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

chromeeh schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:17:

Wellicht dat ik 1x respec naar fire voordat ik dual spec haal, om te kijken of er echt een groot verschil zit in de dmg output :)
Waarom niet gewoon arcane? check mijn mage naam = Arwenie server = Darkspear. kan geen armory linken werk weetje.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

chromeeh schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:17:

Frost is bagger in pve, en dan ook echt bagger!
Als je 2 specs PVE wilt maken kan je het volgende doen:
Fire / FFB of
Fire / Arcane

FFB vind ik zelf veel te random, daar is Fire een stuk stabieler qua dps en nog steeds big numbers :)
focus vooral op Crit!

Fire spec is lastig gearwise omdat je vanuit je talents geen +hit krijgt voor je fire spells, dus de volle 17% moet je van gear krijgen, op een gegeven moment met ulduar gear is dat overigens geen probleem meer

Arcane overheerst Haste voornamelijk samen met spelldmg/int

Vind zelf Arcane geen reet aan qua spec, dus ben altijd fire, en heb even een pvp build in mijn DS zitten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:17:
[...]

Juist de casual guilds overleven bij ons. De grootste progress guilds zijn gedisband, members gemigrate of gewoon andere guilds gejoined. Zullen vast wel weer opgestart worden etc. magoed in de zomer gaat het altijd slecht met dat soort guilds.
De progress guilds op onze server overleven het vrij goed maar dat is dan ook op Silvermoon. Horde kennen we er niet en er loopt zoveel alliance rond dat je een groot genoege recruitment pool hebt.
Migraten van de server af gebeurd volgens mij niet veel als alliance. Wat meer horde in wintergrasp zou echter geen kwaad kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Gohan-san schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Frost is bagger in pve, en dan ook echt bagger!
Als je 2 specs PVE wilt maken kan je het volgende doen:
Fire / FFB of
Fire / Arcane

FFB vind ik zelf veel te random, daar is Fire een stuk stabieler qua dps en nog steeds big numbers :)
focus vooral op Crit!
Focus op crit? wtf?
Fire spec is lastig gearwise omdat je vanuit je talents geen +hit krijgt voor je fire spells, dus de volle 17% moet je van gear krijgen, op een gegeven moment met ulduar gear is dat overigens geen probleem meer

Arcane overheerst Haste voornamelijk samen met spelldmg/int

Vind zelf Arcane geen reet aan qua spec, dus ben altijd fire, en heb even een pvp build in mijn DS zitten :)
Schijnt dat met BiS gear dat arcane=fire qua dps.

Maar arcane is me te moeilijk. Ik spam fireballs sinds AQ40 (jaja, ik was nub, ik had moeten scorchen. Blame m'n frost periode door fire immune mobs in MC/BWL) dus daar hou ik het lekker bij. Met pvp wel frost. Ben niet beweegelijk genoeg om arcane te spelen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 15:49
junglebeast schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:57:
Zo me hunter gaat ook lekker.. inmiddels 56. Ben haar geloof begin deze maand begonnen. Heb alleen de heirloom shoulders. Net ook me 4 eerste mobs gekilled in Borean Tundra :) (Moest herbalism upgraden naar 375). Alleen werkt het niet echt die scarabs naar de hold kiten.. de guards doen geen flikker. :(

[afbeelding]
Misschien een domme vraag, maar ik zou als beginnende wow-speler graag weten welke mod die damge done boven je char en pet zo gekleurd maakt? ZIet er namelijk overzichtelijk uit.

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
dat is scrolling combat text (zoek op curse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:21

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ook maar eens een screenshot van mijn wow UI posten (klikbaar voor high-res versie).

Afbeeldingslocatie: http://screens.flim.be/wow_ui_small.jpg

Niet zo héél spannend en voor sommigen misschien veel te rommelig, maar het speelt wel lekker naar mijn mening :). Toch ook even het lijstje van gebruikte addons meegeven voor de mensen die er interesse in zouden hebben.
  • Bartender4 + Buttonfacade voor het aanpassen van de action bars en de skins van de knoppen. Dit is naar mijn mening echt wel een 'must have' addon'. Je kan er héél veel leuke dingen mee doen :).
  • OmniCC om cooldowns op de knoppen te tonen op een handigere manier. Op het screenshot zie je dat alleen bij hs.
  • Quartz voor de castingbar.
  • MikScrollingBattleText voor handige en leuke scrolling combat text, zie je wel niet zo héél veel van op het moment van screenshot.
  • Titanpanel + wat extra's ervoor.
  • Atlasloot
  • SexyMap (minimap)
  • ag_Unitframes
  • Auctioneer
  • DBM (handig voor pvp ook)
  • DoTimer
  • DRTimers
  • Gladius
  • Prat
  • PreformAVEnabler (erg handige addon om als groep te kunnen queuen voor bg's zonder premades te doen :+).
  • Questguru
Best veel addons als je erbij stilstaat, maar de meeste kan ik eigenlijk niet meer missen :>.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
haha gister dachten we even een dedicated few undying run te doen, valt er een rogue dood neer bij de eerste de boss in spiderquarter.. omg :p, naja het was misschien iets te ambitieus maar dat het zo snel over zou zijn haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
Oh, er worden UI'tjes gepost. Dan doe ik ook ff mee :P
Er is qua indeling weinig veranderd sinds de laatste keer dat ik mijn UI postte.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4gVhSVsylHenBpq4E76O9bqE/full.jpg

Je ziet aan de linkerkant een dubbele chatblok. Een voor general chat en een voor Guild/Party/Raid chat.
Aan de rechterkant zie je de combatlog. Boven de combatlog staat de questlog (nQuestlog) met daarnaast 3 quick slots, om bijv. snel bij potions, quest items te kunnen zonder iedere keer de bags te openen. Buff en debuff statussen rechtsboven. Map linksboven.
Onderin zie je Fubar met wat dingetjes. Daarboven zie je 2 grotere quick slot bars en twee kleinere. Hier staan al mijn spells enzo in. Dan staan er nog twee grotere quickslots bij, Deze twee staan gelinked aan de twee zijknoppen van mijn muis. De achtergronden van de quickbars is geregeld met KgPanels, welke ik fijner/preciezer vind dan het bekende eePanels.
Wat je, denk ik, wel opvalt is dat ik genoeg dingen in beeld kan brengen zonder dat het echt in de weg zit tijdens het spelen. Dat was ook precies de bedoeling toen ik deze UI aan het samenstellen was.

De rest is bekend denk ik. De Raid interface moet ik nog bouwen, maar dat komt wel als ik echt ga raiden enzo.

En de addons die mij dit geven + WoW speelbaar maken :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zXDFEiCAc5ZO6PxES6DiOHv8/full.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 01-08-2009 13:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Help,

Ik ben nieuw in world of warcraft en heb een orc warrior van level 18.
Ik ben bezig aan "the disurption ends" in the barrens.
Maar telkens als ik een razormane defender wil aanvallen, dan verschijnt er "you cannot attack that target", terwijl hij mij wel al aan het aanvallen is.

Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 09-09 15:49
FFB is doorgaans de betere keuze in het begin voor TTW/Fire omdat dat redelijk gear dependant is. Trouwens, met FFB moet je net veel minder hit in je gear gaan voorzien vanwege de elemental precision talent.

Ik heb Frost voor PvP en grinden, FFB voor PvE. Bij FFB gaat het vooral om crit. Veel crits is veel meer kans op een hot streak proc. Ik heb even arcane gespecced indertijd. Fijne build en leuke cijfers, maar geeft wel een andere kijk op mana :P. Bij FFB is de rotatie simpelweg scorch -> LB -> FFB -> on proc: pyro -> FFB enz tot de LB en scorch moeten gerefreshed worden. De arcane rotatie hangt vooral af van hoe lang het gevecht gaat zijn en hoeveel mana je hebt. Arcane is haste, FFB crit.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.