Voor gisteren stond er een Naxx10 op het programma. Ik had bij de inschrijving ervoor aangegeven dat ze konden kiezen uit 3 van m'n chars (Warrior, DK, Hunter) die mee konden. Maar ze kozen er geeneen

Er stonden dan ook 14 ingeschreven en ik was 1 van de ongelukkigen die niet mee mochten; de raidleader had met rolls mensen uitgepikt.
Teleurstelling later m'n Hunter gelogd en gekeken of ik een PuG kon joinen. Deze char kon nog een aantal upgrades gebruiken, dus het was niet helemaal nutteloos

5 Minuten later had ik een invite te pakken, maar toen ze nog 1 Mage zochten werd ik ineens vanuit het niets gekicked. Ik whisperde de raidleader met de vraag waarom, krijg je een antwoord: "got hunter friend". Communicatie skills ftw... geef dan in ieder geval aan waarom en kick iemand niet zomaar zonder iets te zeggen...
Anyway, 5 minuten later zat ik in een andere raid. Ze stonden voor Anub en konden me summonen. Ondertussen was de guildgroep ook gestart. In mijn raid was maar 1 andere DPS die boven de 3k zat, dus enorm snel ging het niet, maar zo goed als iedereen wist wat ie moest doen, dus dan kom je er wel.
Er dropten redelijk wat Hunter/Shaman items, maar ik had telkens beter, en dus was de Resto Shaman wel blij met z'n offspec items (ook 2x T7). Over het algemeen stond ik op 3,5k dps, en op Loatheb tegen de 5k. Wat me daar opviel, was dat de Lock (de andere 3k+ dps) niet de crit buff oppikte daar, en dus ook tegen de aggro van de tank aan zat te hikken. Hij zat al vol met Naxx items, maar Spores killen kende ie niet

Thaddius ging goed met maar 1 dooie. Razuvious MC ging verbazingwekkend goed. Sapph geen dooien. En op KT kreeg ik geen heals tijdens Frost Blast, dood. Na een combatress liep de offtank langs me om een add te pakken, kregen we allebei Frost Blast en natuurlijk ging de healing prio naar de offtank, maar we wipten op 23k hp van Kel'Thuzad! /cry
De try erna ging wel erg soepel en deze keer kreeg ik de T7, aangezien de Shaman passte voor me; hij had al 5 items ofzo

Heb 'm maar even bedankt in whisper
Mijn PuG was trouwens eerder klaar dan de guildgroep, dus er ging even een

naar die groep in guildchat