[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.483 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:24
Powershell schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:35:
[...]

anders re-arm je hem toch tot 120 dagen :? volledige legale truc :)

http://www.neowin.net/index.php?act=view&id=38289

werkt ook op 7
Ja precies, dat bedoelde ik ook.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
TheVMaster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:29:
Zohww..ik ben ook weer in het land :+ Heb ik nog wat gemist?

Windows 7 event(tje) was trouwens erg leuk en we hebben allemaal een leuke Windows 7 fleeze jack gekregen :+ Collectors item hehe
Leuk :) Ik heb de italiaanse technet-aanbieding gemist dus ik zal wel gebruik maken van "slmgr -rearm" tot ik genoeg heb gespaard om een legale versie te kopen, met illegale keys begin ik niet :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is er iemand die voor mij de 64bit versie van de Windows Mail folder in Vista zou willen uploaden. Ik heb nog wel een acronis backup waar deze in zit, maar kan hem niet openen omdat Acronis nog niet functioneerd in 7.

thx

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:08
Petervanakelyen schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:18:
[...]

Leuk :) Ik heb de italiaanse technet-aanbieding gemist dus ik zal wel gebruik maken van "slmgr -rearm" tot ik genoeg heb gespaard om een legale versie te kopen, met illegale keys begin ik niet :)
precies same here, mijn zakelijke laptop ga ik zo voorzien van de enterprise versie (via de zaak, gold partner dan mag het) maar thuis moet ik het tot 22 oktober doen met de technet versie en dan elke 30 dagen re-armen ;(

* Zwelgje is idd zon moraalridder die alles legaal wil en heeft

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Tot hoeverre zijn er beperkingen tot het eigen gebruik van windows 7 van msdn? ben wel benieuwd. mag je het thuis installeren?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Crypter schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
Tot hoeverre zijn er beperkingen tot het eigen gebruik van windows 7 van msdn? ben wel benieuwd. mag je het thuis installeren?
Ja, er zijn bij TechNet of MSDN-versies twee opties:

a) Wat je mag: gebruiken voor test-doeleinden.
b) Wat je kan: gebruiken tot in de eeuwigheid, en zoveel keer activeren als je maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50
Crypter schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
MSDN mag alleen gebruikt worden in testomgevingen om te testen licentie technisch. Dus als je thuis "test"en je hebt toestemming van de eigenaar van het account dan mag het. De eigenaar van het account is verantwoordelijk voor het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bah, waarom is de Admin$ nou niet direct benaderbaar vanuit een workgroup profiel :r
Gelukkig kan ik het omzeilen door manueel de KAV Network agent te runnen en via dat protocol pushen........
zelfs deze KB werkte niet
Description of User Account Control and remote restrictions in Windows Vista

[ Voor 29% gewijzigd door LuckY op 07-08-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
MrFl0ppY schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:31:
[...]

Heb inmiddels de minder legale versie gebruikt. Die kun je voor 30 dagen activeren. 14 augustus hoef ik dus alleen even de key op de halen en dan ben ik safe. Ik gok erop dat de professional op MSDNAA-pagina komt te staan. MS kennende is dat wel het geval.

Vanavond maar even installen op de SSD vanaf USB (hehe mooi hé die vooruitgang!)
Bij mij stond Vista er in eerste instantie alleen in de Business variant erop. Enige tijd later pas volgens mij de Enterprise...Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik gebruik zowel de x86 (voor de laptop) en de x64 (voor de desktop) en ik vind de x64 beter.
Klein voorbeeldje: Homegroup gebruik ik niet, dus als ik de homegroup verlaat komt die ook niet meer in Windows Explorer te staan. In de x64 versie werkt dat dus prima. In de x86 versie moet ik eerst ook nog 2 services handmatig op disabled zetten voordat Homegroup uit die Explorer is verdwenen. Het lijkt dus alsof er meer aandacht is besteed aan de x64 versie.
Ik heb gewacht met installeren voordat ik zeker wist dat die hashcode goed was. Ik had die gelekte namelijk ook al gedwonload, maar ja, je weet het nooit zeker of het wel de echte was. Gisteren dus gezien dat de hascodes exact hetzelfde zijn, dus ik heb hem niet opnieuw gedownload van Technet. In de komende maand even m'n key ophalen en testen maar. Exact Globe icm SQL Express 2008 SP1 werkt in ieder geval al prima. Ik kan in ieder geval al facturen inboeken en debiteurenlijstjes uitdraaien. VGA drivers heb ik nog niet veranderd, ik speel toch geen spelletjes, dus die standaard drivers zijn voor mij goed genoeg.

Thuis op de PC even kijken hoe HDTV films afspelen. Werkt Media Player Classic Home Cinema goed? Met hardware accelleratie?

Wat werkt een verse installatie toch altijd lekker in het begin. Zo'n-schoon-uit-de-douche gevoel krijg ik er altijd van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

LuckyY schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:39:
Bah, waarom is de Admin$ nou niet direct benaderbaar vanuit een workgroup profiel :r
Gelukkig kan ik het omzeilen door manueel de KAV Network agent te runnen en via dat protocol pushen........
zelfs deze KB werkte niet
Description of User Account Control and remote restrictions in Windows Vista
Neen hier ook niet. Het heeft vroeger wel gewerkt, die LocalAccountTokenFilter toeveogen maar nu niet meer.

Ik moet dus iedere keer een share aanmaken *zucht. En ik kan moeilijk toch UAC gaan afzetten he? :?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:20:
Is er iemand die voor mij de 64bit versie van de Windows Mail folder in Vista zou willen uploaden. Ik heb nog wel een acronis backup waar deze in zit, maar kan hem niet openen omdat Acronis nog niet functioneerd in 7.

thx
Daar baal ik dus ook van dat Acronis nog niet werkt...

Ook werkt mijn Juniper Netscreen VPN client nog niet.

Voor de rest werkt tot nu toe alles goed en snel.

Alleen jammer dat het classic start menu verdwenen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

anthonycd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:41:
[...]
Bij mij stond Vista er in eerste instantie alleen in de Business variant erop. Enige tijd later pas volgens mij de Enterprise...Ben benieuwd...
Volgens Kaiseros in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..." wordt het Professional en Enterprise voor MSDNAA.
Maar wel weer raar dat ze wel Ultimate RC erop hebben staan bij MSDNAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Cyb schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:32:
[...]

Volgens Kaiseros in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..." wordt het Professional en Enterprise voor MSDNAA.
Maar wel weer raar dat ze wel Ultimate RC erop hebben staan bij MSDNAA.
Mja dat is op zich niet zo raar, want de RC is er alleen in Ultimate? We zullen zien, ben benieuwd wanneer hij bij de UvT / Sbit erbij staat, met Vista duurde dat volgens mij wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
Weet iemand hoe lang Windows 7 RTM Ultimate 32-bit met de key die ik gisteravond bij Technet ophaalde geactiveerd blijf.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Pierre_nr1 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:54:
Weet iemand hoe lang Windows 7 RTM Ultimate 32-bit met de key die ik gisteravond bij Technet ophaalde geactiveerd blijf.?
Normaalgezien onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Snake schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:15:
[...]

Neen hier ook niet. Het heeft vroeger wel gewerkt, die LocalAccountTokenFilter toeveogen maar nu niet meer.

Ik moet dus iedere keer een share aanmaken *zucht. En ik kan moeilijk toch UAC gaan afzetten he? :?
Je bedoelt je Windowsfolder Opnieuw sharen :X

Fijn is dat ik heb namelijk problemen met Kaspersky... maar die hebben ook een beta programma voor windows 7 :)
Maar kan niet veel doen momenteel laptop is aan het truecrypten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:42

DDX

RC is iig niet te upgraden :

Afbeeldingslocatie: http://img199.imageshack.us/img199/1482/w7install.jpg

link is niet helemaal bijgewerkt :

http://technet.microsoft....rary/dd446674(WS.10).aspx

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Ik dacht, kan ik lekker beetje kloten vandaag, maar blijkbaar krijgen de beta-testers geen voorrang op de download servers. Duurt nog 11 uur en gaat met 70KB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Sillymidget schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:30:
Ik dacht, kan ik lekker beetje kloten vandaag, maar blijkbaar krijgen de beta-testers geen voorrang op de download servers. Duurt nog 11 uur en gaat met 70KB/s.
Je kan toch gewoon de DVD binnenhengelen via andere kanalen ? Zolang de MD5-sum of SHA-1 hash matched is er geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Dat ben ik dan nu ook maar aan het doen.
Heb de RC1 draaien op mijn HTPC, icm MediaPortal. Nog geen problemen gehad, dus ik verwacht dat deze ook wel ok zal draaien ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:29:
[...]

Daar baal ik dus ook van dat Acronis nog niet werkt...

Ook werkt mijn Juniper Netscreen VPN client nog niet.

Voor de rest werkt tot nu toe alles goed en snel.

Alleen jammer dat het classic start menu verdwenen is...
Gebruik onder Windows 7 Network Connect 6.3.0 en sinds gisteravond 6.4.0 en dat gaat allemaal prima, wat voor probleem heb jij dan? (Wij hebben een Juniper SA 2500 volgens mij)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ja het kan wel, je moet dan alleen de iso extracten, en dan naar de sources folder gaan.
In deze folder staat een bestand genaamd cversion.ini.
Hier pas je de minclient aan naar 7100.0 (was 7233.0).
Ja slaat nu die file weer op en je kan de setup gewoon uitvoeren :). (een clean install is natuurlijk wel aan te raden, maar als je echt wilt upgraden kan je dit doen)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sillymidget schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:30:
Jij download vanaf Connect dan? Mocht je vanaf TechNet/MSDN Downloaden, dan kun je ook gebruik maken van de high speed links via Akamai (zie de TS voor info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57
Cassius schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:54:
Ben benieuwd wanneer surfnet er op in gaat springen. Zie nog geen pre-release acties o.i.d.
Van het surfspot forum:
L.S.,

We verwachten in november Windows 7 te kunnen gaan aanbieden.
Houd voor meer informatie onze website en/of de nieuwsbrief in de gaten.

Met vriendelijke groet,

SURFSPOT.NL

Dat betekent dat ik Windows RTM gewoon geinstalleerd kan laten met de 120 dagen activation, en dan ergens in november een key kan kopen op surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

oscardt schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

Van het surfspot forum:
L.S.,

We verwachten in november Windows 7 te kunnen gaan aanbieden.
Houd voor meer informatie onze website en/of de nieuwsbrief in de gaten.

Met vriendelijke groet,

SURFSPOT.NL

Dat betekent dat ik Windows RTM gewoon geinstalleerd kan laten met de 120 dagen activation, en dan ergens in november een key kan kopen op surfspot.
Dan moet je nog wel weten welke editie (pro, enterprise, ultimate), of zoals gebruikelijk bij Surfsport, een upgrade versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
TheVMaster schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:03:
[...]

Jij download vanaf Connect dan? Mocht je vanaf TechNet/MSDN Downloaden, dan kun je ook gebruik maken van de high speed links via Akamai (zie de TS voor info).
Ja had ik al even gekeken ivm de waarschuwing welke je bovenaan de reply-pagina krijgt. Maar ik download inderdaad vanaf Connect. Heb geen toegang tot de andere downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

http://blogs.msdn.com/uka...-in-msdn-aa-and-elms.aspx
Thursday, August 06, 2009 8:59 PM
Windows 7 RTM now in MSDN AA and ELMS!

I’m very excited to announce that Windows 7 RTM is now available for download in MSDNAA and ELMS!

The release for MSDNAA includes the following:

· Windows 7 (x86 and x64) Professional

· Windows 7 (x86 and x64) Enterprise (VL Edition for labs)

We have started the process of loading the Professional SKUs into MSDNAA (ELMS) and are tracking for a availability date of 8/13.

Enjoy!!
Dus nu beschikbaar, maar hij moet nog "geload" worden :S, dat duurt t/m 13 aug?

Maar ik weet voldoende. Ik ga de Pro editie meteen installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Even een update: Het backuppen met Acronis Backup & Recovery 10 werkt onder Windows 7. Vooral handig dat mijn eigen scripts van True Image 9.7 gewoon 1 op 1 over konden. Het terugzetten van losse bestanden gaat ook goed. Echter, het terugzetten van een volume resulteerd in een crash van het pakket. Moet alleen nog eens kijken of die dat gedrag ook vertoond als die moet restoren vanaf een lokaal aangesloten schijf (gebruik nu een share op mijn server).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb anders al wel een tutorial hiervoor gevonden. Wel vraag ik me af waarom je zou willen upgraden. Windows installaties vinden dat nooit zo prettig en dat is ook met Windows 7 het geval in mijn ervaring.
Cyb schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:31:

Volgens mij staat er dat men hoopt dat Windows 7 RTM beschikbaar is op 13 Augustus en klopt eerdere berichtgeving ook, dat het op de 14e pas komt.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 07-08-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Cyb schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:31:

[...]

Super bericht, ik ga ook meteen de Professional versie installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de ultimate download, heb je dan de mogelijkheid om professional te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:00:
Als je de ultimate download, heb je dan de mogelijkheid om professional te installeren?
Ja, door ei.cfg te verwijderen uit de ISO.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 14:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Grrmbl ... de configtool van m'n Auzentech X-Plosion 7.1 doet het niet, ik kan dus niet instellen dat ik via S/PDIF geluid wil en heb dus geen geluid, zowel met de drivers van Auzentech.com als cmedia.com.tw (het is een CMI8770 chipset). Tevens doet Internet Explorer het niet meer als ik bovenstaande drivers installeer :?

Iemand een idee? Deze drivers deden het perfect onder de RC ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 22:13
Arfman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:11:
Grrmbl ... de configtool van m'n Auzentech X-Plosion 7.1 doet het niet, ik kan dus niet instellen dat ik via S/PDIF geluid wil en heb dus geen geluid, zowel met de drivers van Auzentech.com als cmedia.com.tw (het is een CMI8770 chipset). Tevens doet Internet Explorer het niet meer als ik bovenstaande drivers installeer :?

Iemand een idee? Deze drivers deden het perfect onder de RC ...
Afbeeldingslocatie: http://w7info.com/articles/wp-content/images/record3.png
Daar voor S/PDIF kiezen werkt niet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Heel vreemd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om Windows te booten vanaf de DVD :S Heb de ISO uitgepakt met Winrar, daarna dat ei.cfg bestandje verwijderd, vervolgens weer een ISO van gemaakt mbv Nero, maar als ik de DVD wil opstarten vertikt tie 't gewoon om dat te doen. Ook al geprobeerd om de uitgepakte bestanden te branden met UltraIso, maar dat maakt ook niet uit. Zal wel iets doms over het hoofd zien, maar wat?

Btw, als ik de DVD in de PC doe, komt die wel met een automatische pop-up om Windows te installeren, maar als ik deze stappen volg, kan ik de C partitie niet formatteren.

[ Voor 16% gewijzigd door mauricedb op 07-08-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:26
mauricedb schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:31:
Heel vreemd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om Windows te booten vanaf de DVD :S Heb de ISO uitgepakt met Winrar, daarna dat ei.cfg bestandje verwijderd, vervolgens weer een ISO van gemaakt mbv Nero, maar als ik de DVD wil opstarten vertikt tie 't gewoon om dat te doen. Ook al geprobeerd om de uitgepakte bestanden te branden met UltraIso, maar dat maakt ook niet uit. Zal wel iets doms over het hoofd zien, maar wat?
Jups :P

Alleen de bestanden zijn niet opstartbaar. Je moet wel een opstartbare DVD maken :)

Je kan anders bijv. PowerISO gebruiken. Daarmee de ISO openen (niet branden!), dan die ei.cfg verwijderen, en dan branden. Daarbij blijft de 'opstartbaarheid' behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Oja, dan was ik denk ik dat vergeten haha. Ik zal er nogmaals een ISO van maken, en deze ISO vervolgens als opstartbare DVD maken.

Zal wel door de warmte komen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door mauricedb op 07-08-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 02:50
Iemand ervaring met het installeren van McAffee via EPO? Ik krijg het hier op kantoor niet voor elkaar.
De EPO installeren lukt nog wel, maar krijgt vervolgend niet de anti-virus gepusht, als ik hem handmatig wil installeren wordt ik getrackeerd op een BSOD...
Ik heb al gezocht op internet maar vind alleen post van een paar maanden geleden...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ramon schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]
Daar voor S/PDIF kiezen werkt niet?
Helaas, nee .. S/PDIF staat er niet tussen. Daarnaast is er meer aan de hand denk ik: als ik de drivers installeer doen allerlei programma's het niet meer, loopt Control Panel vast, etc.

Fijn hoor .. is eindelijk de RTM uit, heb je geen SoundBlaster gekocht in verband met drivergeneuzel, krijg je dit gezeik .. zit er nog aan te komen dat ik straks de RC weer mag installeren, die deed het wél goed ... :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Is WLM nu nog steeds niet aangepast dat deze netjes gebruik maakt van de nieuwe taskbar ? Ik krijg nog steeds het effect alsof er 2 vensters open staan van WLM, terwijl ik alleen m'n contactpersonen heb openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoeZoWie
  • Laatst online: 10-01 15:18

HoeZoWie

Azure Cloud & System Engineer

Ultimate en Enterprise zijn te downloaden, maar de keys hier voor moeten nog worden geplaatst.
(as we speak/ as i write this)
Verder is de rest al in English aanwezig hoor - ik ben nu aan het downloaden ;) :0 :0

H03z0w!3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 15:24

Wmm

Zou iemand met technet zo vriendelijk willen zijn de sha1 waarde van de E versie van W7 64 bit te posten (Ultimate dvd)? Sewer had er een hele lijst gepost, maar niet met de E versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
tiguan schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:48:
Is WLM nu nog steeds niet aangepast dat deze netjes gebruik maakt van de nieuwe taskbar ? Ik krijg nog steeds het effect alsof er 2 vensters open staan van WLM, terwijl ik alleen m'n contactpersonen heb openstaan.
Nee, inderdaad, het werkt nog steeds niet goed. Misschien dat er een nieuwe versie komt van WLM bij de officiele release in Oktober ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Er is ook nog helemaal geen nieuwe WLM uitgekomen. Misschien dat er verandering in het verschiet staat bij de volgende versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 23:31
Zoek even in dit topic, staat al vaak genoeg vermeld. WLM en vista modus in Program Files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Termi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:54:
[...]

Zoek even in dit topic, staat al vaak genoeg vermeld. WLM en vista modus in Program Files.
Of gewoon de contactlist wegklikken, dan heb je ook maar 1 icoontje :)
( * anandus heeft sinds Win7 alles uit de tray verbannen :P)
Overigens gebruik ik nooit de contactlist, maar 'send instant message'

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 07-08-2009 14:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscardt
  • Laatst online: 19:57
[essage=32377779,noline]Wmm schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:53[/message]:
Zou iemand met technet zo vriendelijk willen zijn de sha1 waarde van de E versie van W7 64 bit te posten (Ultimate dvd)? Sewer had er een hele lijst gepost, maar niet met de E versies.
Er komt geen Windows 7 E, als het goed is krijgt de consument straks een keuzevenster met welke browser ze willen. Zie bijvoorbeeld ook http://www.techspot.com/n...wserless-Windows-7-E.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 16-09 15:24

Wmm

oscardt schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:02:
[...]

Er komt geen Windows 7 E, als het goed is krijgt de consument straks een keuzevenster met welke browser ze willen. Zie bijvoorbeeld ook http://www.techspot.com/n...wserless-Windows-7-E.html
Dus het heeft helemaal geen zin nu om de E versie te installeren zodat ik die kan activeren met de key die ik koop als W7 in de winkels verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 22:13
Arfman schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:45:
[...]

Helaas, nee .. S/PDIF staat er niet tussen. Daarnaast is er meer aan de hand denk ik: als ik de drivers installeer doen allerlei programma's het niet meer, loopt Control Panel vast, etc.

Fijn hoor .. is eindelijk de RTM uit, heb je geen SoundBlaster gekocht in verband met drivergeneuzel, krijg je dit gezeik .. zit er nog aan te komen dat ik straks de RC weer mag installeren, die deed het wél goed ... :(
Ook niet iets als digital out? ;)

Anders zou ik gewoon ff je onboard geluidskaart gebruiken totdat je drivers Win7-ready zijn ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daemon en alcohol52 zijn nog niet geschikt voor de RTM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

Sjah schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:31:
Daemon Tools Lite heb ik hier anders gewoon draaien op de RTM :) Werkt ook nog :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:31:
Alcohol 120% V1.9.8 build7612 draait daar in tegen wel onder de RTM ;)
Opzich wel apart want de laatste Alcohol 52% heeft precies hetzelfde versie en build nummer maar die doet het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

For the love of god stop met bashen. Ben jij nog niet aangepast aan het feit dat Windows 7 minder gebruik wilt maken van de taskbar? Daarom dat het ook allemaal standaard verborgen staat.

Als het je niet aanstaat ga je toch terug naar Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snake schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:41:
For the love of god stop met bashen. Ben jij nog niet aangepast aan het feit dat Windows 7 minder gebruik wilt maken van de taskbar? Daarom dat het ook allemaal standaard verborgen staat.

Niet zo aangebrand aub, hou het gezellig. De taskbar is immers wat anders dan de systemtray. De systemtray is grondiger aangepakt (want daar 'verdwijnt' MSN Messenger / WLM) dan de taskbar, dus hoe kan je dan van de taskbar af willen? :)

Ik heb overigens Messenger 8.5 (nieuwere versie vind ik niks) en deze vervolgens vastgepint aan de taskbar, als een soort quicklaunch dus, dat werkt ook erg goed moet ik zeggen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 07-08-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ramon schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:28:
[...]

Ook niet iets als digital out? ;)

Anders zou ik gewoon ff je onboard geluidskaart gebruiken totdat je drivers Win7-ready zijn ;)
Nee, ook niet :P
Dat andere idee kwam ik ook op, nadat ik gefrustreerd installatie #1 had verwijderd .. nu bij nummer 2 deze raad opgevolgd, dat werkt. Echter, het betreft een ASUS P5Q-E mobo met ADI Soundmax drivers, en ik kan niet vinden waar ik de speakers op 5.1 kan zetten. In het Control Panel kan het, bij de properties van de speakers, maar daar luisters hij niet naar; de configtool laat nog steeds maar 2 speakers zien en ik heb inderdaad alleen stereogeluid .. iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
[...]

Hoe zij je dat in godsnaam als een bash? Ik vroeg me gewoon af of hier niet al een oplossing voor gevonden was. Jeez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 15-09 09:10
Jammer dat alleen de Professional editie naar MSDN:AA komt, zelf zat ik eerder op Ultimate of Enterprise te kijken aangezien je hierbij een MUI kunt gebruiken zodat je een mooie Nederlandsche versie hebt. Tja, nu is het dilemma dus, of wachten, of gewoon de Engelse versie installeren ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Is het geen idee om een tweak topic te maken met nette FAQ? Met veel voorkomende problemen? B.v. Hoe je UAC uitschakelt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:51
$#%@#$%
probeert nu windows 7 rtm(technet) op de aspire one a150 te mikken.

Bootable usb stick gemaakt zoals het hoort met ultimate (professional ook geprobeerd).
Hij start goed vanaf stick, maar bij het installeren is hij na 1sec klaar met copying windows files en hangt vervolgens op expanding windows files (0%).
2x verschillende sticks geprobeerd.

iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:45

Lightah

Strikes Again

alex3305 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:23:
Jammer dat alleen de Professional editie naar MSDN:AA komt, zelf zat ik eerder op Ultimate of Enterprise te kijken aangezien je hierbij een MUI kunt gebruiken zodat je een mooie Nederlandsche versie hebt. Tja, nu is het dilemma dus, of wachten, of gewoon de Engelse versie installeren ....
Ik zie toch echt de ultimate erop staan.. ?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
[...]

Volgens mij weet jij niet goed wat hij bedoelt. Er is niets verborgen aan, en WTF heeft het te maken met bashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Mensen blijven we wel even een beetje netjes tegen elkaar. Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Lightah schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:31:
[...]

Ik zie toch echt de ultimate erop staan.. ?
Dat is de Release Candidate, die was er alleen voor Ultimate. Voor MSDN: AA is alleen de profissional editie binnenkort beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik weet de inlog gegevens niet van de TU/e voor de MSDNA ... iemand die ze kan posten / DM'en? Kan me niet voorstellen dat de TU/e geen alliance heeft :/ ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 12:13
sharkzor schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:26:
$#%@#$%
probeert nu windows 7 rtm(technet) op de aspire one a150 te mikken.

Bootable usb stick gemaakt zoals het hoort met ultimate (professional ook geprobeerd).
Hij start goed vanaf stick, maar bij het installeren is hij na 1sec klaar met copying windows files en hangt vervolgens op expanding windows files (0%).
2x verschillende sticks geprobeerd.

iemand dit ook gehad?
Bij mij ging het kopieeren ook heel snel en daarna moest ik iets van 10 minuten wachten, voordat er iets gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cassius schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:37:
Ik weet de inlog gegevens niet van de TU/e voor de MSDNA ... iemand die ze kan posten / DM'en? Kan me niet voorstellen dat de TU/e geen alliance heeft :/ ?
Heb je al gechecked of de TU/e meedoet aan het MSDNAA programma van MS? Kan je heel simpel (zelf) doen op de MSDNAA site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:51
MichelatNL schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Bij mij ging het kopieeren ook heel snel en daarna moest ik iets van 10 minuten wachten, voordat er iets gebeurde.
zelfs numlock dee het niet meer. cursor zat vast. klinkt mij als een vastloper.. geen activiteit op de usb stick/harddisk. vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MVLS site zijn ze ook aan het updaten nu. Ik zie de Windows 7 Professional ISO's al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Bij ons is het nu wachten tot we de partner key krijgen om hem uit te kunnen rollen naar de eerste serie 'test' pc's/gebruikers.

[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 07-08-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Ik heb Windows 7 Professional geïnstalleerd (straks met key van MSDNAA activeren) en heb via Vistalizator Windows naar het Nederlanders gekregen, echter heb ik het idee dat Windows hierdoor een beetje ''van slag'' is en hij een beetje traag reageert op alles. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Update: Ik tik dit vanaf een restore van Acronis Backup. Het werkt wel, echter moet je dan niet proberen om ook je MBR terug te zetten. Zodra je dat wilt terug zetten crashed Acronis Backup. Zzometeen nog even testen of het terug zetten ook goed gaat als die rechtstreeks naar de RAID1 gaat restoren (in deze poging had ik de mirror verwijderd). Maar goed, eerst even wachten op de rebuild voordat die weer kan :).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand al een Vista to Widnows 7 upgrade gedaan? In principe ben ik tegen upgrades maar aangezien mijn Vista erg goed loopt (en ja, ik wil toch naar 7) en veel software heeft geinstalleerd en ik geen zin heb om al het werk opnieuw te doen zat ik te denken aan het volgende:

huidige is Vista Ultimate NL
Installeren English MUI
Upgrade naar Windows 7 RTM
Install dutch MUI.

Iemand enig idee of dit kan werken?
(uiteraard maak ik een backup, dus mocht het zooitje worden dan kan het altijd nog een schone install worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:58
tiguan schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:19:
[...]

Hoe zij je dat in godsnaam als een bash? Ik vroeg me gewoon af of hier niet al een oplossing voor gevonden was. Jeez.
Ja er is hier een oplossing voor.

Zet hem op compatible mode vista :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, bij mij staan de icoontjes die in de tray komen standaard wel verborgen, m.u.v. volume en netwerk.
Als je op het pijltje links van de tray klikt en dan 'customize' kiest, dan kan je zelf bepalen wat wel en niet verborgen is.
(Of zoals bij mij gewoon lekker allemaal verbergen :) )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog meer mensen met MVLS toegang? De Pro versie staat er al een paar uur op, maar de Enterprise helaas nog niet. Tenminste, niet bij mij. Iemand anders die hem er wel tussen heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb (met hulp van tjtristan die zo vriendelijk was de bestanden online te zetten) Windows Mail weer werkend. Alleen ben ik nog aan het uitzoeken hoe je netjes de Defaults ervoor kan instellen zoals mailto, .eml etc. Nu is eml niet zo spannend maar mailto veranderd elke keer terug naar Windows Mail. Nu kan ik bijvoorbeeld ook vanuit Photo gallery een email sturen.

http://www.winhelponline....ult-programs-listing.html

Het mooiste zou zijn als je hem in de lijst met Default programs kon zien.

Edit
Heb mailto goed functioneren nu

Dit even opslaan als reg file en runnen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto]
@="URL:Mail Protocol"
"EditFlags"=dword:00000002
"URL Protocol"=""
"FriendlyTypeName"=hex(2):40,00,25,00,50,00,72,00, 6f,00,67,00,72,00,61,00,6d,\
00,46,00,69,00,6c,00,65,00,73,00,25,00,5c,00,57,00 ,69,00,6e,00,64,00,6f,00,\
77,00,73,00,20,00,4d,00,61,00,69,00,6c,00,5c,00,77 ,00,69,00,6e,00,6d,00,61,\
00,69,00,6c,00,2e,00,65,00,78,00,65,00,2c,00,2d,00 ,32,00,31,00,31,00,00,00

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\DefaultIcon]
@=hex(2):25,00,50,00,72,00,6f,00,67,00,72,00,61,00 ,6d,00,46,00,69,00,6c,00,65,\
00,73,00,25,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,64,00,6f,00 ,77,00,73,00,20,00,4d,00,\
61,00,69,00,6c,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,4d,00,61 ,00,69,00,6c,00,2e,00,65,\
00,78,00,65,00,2c,00,2d,00,32,00,00,00

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell]

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open]

[HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command]
@=hex(2):22,00,25,00,50,00,72,00,6f,00,67,00,72,00 ,61,00,6d,00,46,00,69,00,6c,\
00,65,00,73,00,25,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,64,00 ,6f,00,77,00,73,00,20,00,\
4d,00,61,00,69,00,6c,00,5c,00,57,00,69,00,6e,00,4d ,00,61,00,69,00,6c,00,2e,\
00,65,00,78,00,65,00,22,00,20,00,2f,00,6d,00,61,00 ,69,00,6c,00,75,00,72,00,\
6c,00,3a,00,22,00,25,00,31,00,22,00,00,00

[ Voor 55% gewijzigd door Tranzy op 07-08-2009 22:26 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van_Sijll schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:48:
Ultimate en Enterprise zijn te downloaden, maar de keys hier voor moeten nog worden geplaatst.
(as we speak/ as i write this)
Verder is de rest al in English aanwezig hoor - ik ben nu aan het downloaden ;) :0 :0
De keys stonden er vanmiddag al.. ze staan alleen niet op de gebruikelijke plek. Ga naar je eigen keys en zie daar..je beta key is veranderd in een RTM key :)

Dit staat er bij mij sinds vanmiddag:
If you retrieved a key for the Windows 7 Beta or RC, a Windows 7 key has been provided for your convenience

Ook waren de Pro en Ult iso's greyed out op de site en de rest was wel te downloaden, maar als ik dan via de portal ging kreeg ik een of andere wazige download manager (niet de gebruikelijke dus) en kreeg ik alsnog ultimate.. beetje apart :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 17-09 08:29
Maar die key krijg je dus alleen te zien als je subscriber bent? Ik heb namelijk ook Beta keys op kunnen vragen als technet lid (geen betaald lidmaatschap) maar kan dus geen RTM key vinden op de technet pagina bij "my keys"

Zijn VLK's overigens OS gebonden, of kan een XP VLK ook voor Vista of Win7 gebruikt worden?

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 07-08-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
Schweino schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:38:
Maar die key krijg je dus alleen te zien als je subscriber bent? Ik heb namelijk ook Beta keys op kunnen vragen als technet lid (geen betaald lidmaatschap) maar kan dus geen RTM key vinden op de technet pagina bij "my keys"

Zijn VLK's overigens OS gebonden, of kan een XP VLK ook voor Vista of Win7 gebruikt worden?
Zal Microsoft gratis Windows 7 keys uitdelen onder mensen met een veredelde MSN account? Ik ben bang van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze geven het niet gratis weg he ;) Wel betalen dus.

VLK's zijn OS gebonden idd en ook iso gebonden. Werkt dus niet op een retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

waarschijnlijk kon de beta op technet krijgen omdat deze sowieso vrij te krijgen waren....
VLK keys zijn niet hetzelfde dus een xp key is niet hetzelfde als de VLK key voor 7.

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59

Ondanks het feit TechNet ISOs bedoeld zijn voor het opzetten van testsituaties zijn het toch volwaardige producten - die gaat MS écht niet voor niks weggeven aan iedereen die een paar maanden de beta/RC heeft gedraaid.

En VLKs zijn inderdaad aan een OS gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

GJtje schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:37:
[...]
Heb anders al wel een tutorial hiervoor gevonden. Wel vraag ik me af waarom je zou willen upgraden. Windows installaties vinden dat nooit zo prettig en dat is ook met Windows 7 het geval in mijn ervaring.
Was ook meer een test, boeit verder ook niet echt idd.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:10:
Zijn hier nog meer mensen met MVLS toegang? De Pro versie staat er al een paar uur op, maar de Enterprise helaas nog niet. Tenminste, niet bij mij. Iemand anders die hem er wel tussen heeft staan?
Staat er hier ook niet tussen, maar heeft er denk mee te maken dat via spla alleen de pro versie beschikbaar is, en enterprise enkel via volume licensing.

[ Voor 33% gewijzigd door DDX op 07-08-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Klopt het dat als je eenmaal Ultimate gedownload heb deze grijs word op MSDN? Dit is namelijk bij mij het geval...
Ik had gelukkig al keys gemaakt en deze stonden dus al bij mn keys in de lijst.

Bij het installeren duurt het bij mij ook heel erg lang voordat hij verder ging bij 0% expanden...
Ik heb de Nederlandse language pack geinstalleerd en het werkt allemaal prima hier :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:48
op de MSDNAA die het alfa-college gebruikt staat nog steets alleen de windows 7 ultimate RC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 17-09 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:45:
[...]

Ja ze geven het niet gratis weg he ;) Wel betalen dus.
Je weet maar nooit, heb natuurlijk erg m'n best gedaan om de beta's en RC te testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 20:40
Gutteguttegut schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 04:53:
Klopt het dat als je eenmaal Ultimate gedownload heb deze grijs word op MSDN? Dit is namelijk bij mij het geval...
Ik had gelukkig al keys gemaakt en deze stonden dus al bij mn keys in de lijst.
Ik kan hem gewoon meerdere keren downloaden, zoals elke release in MSDN :?

Maar je kan altijd bij de msdn top downloads terecht.

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 08-08-2009 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:06:
[..]

Staat er hier ook niet tussen, maar heeft er denk mee te maken dat via spla alleen de pro versie beschikbaar is, en enterprise enkel via volume licensing.
Wij hebben een VL met SA, dat is het vreemde. Maar de pagine met de product codes geeft ook een fout nu, ze zullen er wellicht nog niet helemaal klaar meer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het nog had gelezen, er stond namelijk dat ze voor de zgn. "Top Downloads" extra capaciteit hebben en ze daarom niet in de gewone lijst met technet downloads stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:09
Handige tip maar is het niet voor niks dat ze minimum 7233 erin hebben gezet? Niet dat je dadelijk in de problemen komt ofzo en alles kwijt bent en alsnog een clean install moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zitten er nog maxima verbonden aan de hoeveelheid keys die je kan krijgen voor de RC? Ik had al eens een x86 key gevraagd, en nu download ik weer die ISO maar krijg ik een totaal andere. Ik dacht dat dat aan je Live ID gekoppeld was.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

@hierboven die downloads waren greyed out omdat die via akamai werden aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
@Tranzy
Graag gedaan, ik gebruik ook liever Windows Mail dan Windows Live Mail dus bij mij gaat die er ook op bij Windows 7.
Bedankt voor de reg file om 'm default te maken :).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Voor de gene die merken dat de pro en ultimate versie op technet greyed out zijn. Klik op "details".

Van daaruit kan je naar de "top downloads" waar de iso's zijn te downloaden.

Ook staat er een linkje om de keys te generen.

Dit is vanaf gisteren ochtend al bruikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nicket84 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:23:
Voor de gene die merken dat de pro en ultimate versie op technet greyed out zijn. Klik op "details".

Van daaruit kan je naar de "top downloads" waar de iso's zijn te downloaden.

Ook staat er een linkje om de keys te generen.

Dit is vanaf gisteren ochtend al bruikbaar!
De links naar de Top Downloads staat ook in de TS :+ Natuurlijk moet je nog steeds inloggen, maar ik dacht..kom da's handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Zo, dat Easy Transfer is inderdaad wel "easy" zeg! De RTM geinstalleerd en het tevoren aangemaakt bestand teruggezet. Fluitje van een cent en zelfs je instellingen voor Office staan al weer goed, ik startte net Outlook na installatie voor het eerst op, wat nou email account gegevens invullen, kwam meteen in mijn IMAP box bij Xs4all _/-\o_

Allen nog even wat software zoals Logitech drivers opnieuw installeren en ik ben weer helemaal terug met wat ik had staan binnen no time. Alles heeft me tot nu toe maar een uurtje gekost!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:14:
Zo, dat Easy Transfer is inderdaad wel "easy" zeg! De RTM geinstalleerd en het tevoren aangemaakt bestand teruggezet. Fluitje van een cent en zelfs je instellingen voor Office staan al weer goed, ik startte net Outlook na installatie voor het eerst op, wat nou email account gegevens invullen, kwam meteen in mijn IMAP box bij Xs4all _/-\o_

Allen nog even wat software zoals Logitech drivers opnieuw installeren en ik ben weer helemaal terug met wat ik had staan binnen no time. Alles heeft me tot nu toe maar een uurtje gekost!
Ik heb dat gisteren ook gedaan. Mijn oude installatie was een in place upgrade van Vista naar Beta naar RC maar nu toch maar een clean install gedaan. Easy transfer gedaan en binnen een uur draaien. Je krijgt zelfs een lijst met applicaties die je geinstalleerd had. Alle settings staan goed en zelfs dingen als autocomplete in IE en outlook zijn meegekomen. Niet verwacht dat het zo makkelijk zou zijn.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic!

Hoe snel/langzaam je download loopt hoeven we niet te weten, lees even hier voor een (mogelijke) oplossing voor trage downloads. Berichten over trage downloads etc. worden rücksichtlos verwijderd.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door dit of een van de voorgaande topics heen te zoeken (dat kan met de search rechtsbovenin - kies dit topic). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....
Minder legale zut loopt kans om spontaan te verdwijnen en je een onvrijwillig bericht op te leveren. De regels die op het forum gelden - copyright zijn gewoon van kracht!