Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Find what you love and let it kill you"
zolang ze worden verkocht zou EA het echt niet uitmaken.Gunner schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:13:
Dat zal EA leuk vinden, dat zo ruim voor de release verkopen.
maar als het om downloaden gaat ja dan vinden ze het idd niet leuk.
maar ik ga denk ik morgen even kijken als die er is anders koop ik hem vrijdag
Verwijderd
waarvoor heb je die nodigVerwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:41:
kan iemand die game al heeft de stats van Feyenoord posten ?
thx
Inderdaad, net de game opgehaald in de FRS Utrecht, winkelcentrum Overvecht (Mag ik dat wel zeggen?

Apart was wel dat de Bart Smit en de Dixons (die nog wel recht tegenover de FRS staat), de game nog niet in de schappen hadden liggen.
Thanks voor de tip, rij ik straks gelijk even langsCaptainCharisma schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:47:
[...]
Inderdaad, net de game opgehaald in de FRS Utrecht, winkelcentrum Overvecht (Mag ik dat wel zeggen?). Staat een hele FIFA 10 stand met de X360, PC, Wii, PSP, PS2 en PS3 versies. Heb meteen de PS3 versie meegenomen.
(€59,99)
Apart was wel dat de Bart Smit en de Dixons (die nog wel recht tegenover de FRS staat), de game nog niet in de schappen hadden liggen.
Waarom is dat apart? De officiële release is pas vrijdag. Ik vind het juist apart dat het spel zo relatief vroeg voor de release dus al te krijgen is.CaptainCharisma schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:47:
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 29-09-2009 14:49 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Was net, ironisch genoeg, wederom bij Foregames en precies op dat moment gingen ze alles weer in de schappen leggen. EA moet ook gewoon niet zeiken, gun zulk relatief kleine ondernemingen ook eens een primeur

Succes met een exemplaar bemachtigen allemaal
Wie een potje wil, voeg toe: Floepie [Xbox 360]
[ Voor 31% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 29-09-2009 14:57 ]
Dat is apart omdat in dit soort gevallen over het algemeen het gezegde geldt: "Als één schaap over de dam is..."Gunner schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:49:
[...]
Waarom is dat apart? De officiële release is pas vrijdag. Ik vind het juist apart dat het spel zo relatief vroeg voor de release dus al te krijgen is.
Als je de FRS uitloopt en 6 meter rechtdoor blijft lopen, sta je meteen in de Dixons. Maar ook zij hebben het spel nog niet liggen. Dat vind ik apart.
[ Voor 11% gewijzigd door WickedWizard op 29-09-2009 15:00 ]
En dan maar in het schap. Ik kan er mee inkomen of het netjes is of niet. Het is wel logisch.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
http://www.easports.com/e...g/fifa-10-ready-to-launch
Burp

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gelijk wedstrijdje Liverpool - Ajax gespeeld en gewonnen met 7-1, filmpje van de goals is nu aan 't uploaden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NBiva4N7XRE]
Speelt erg lekker Fifa 10 moet ik zeggen, allemaal lekker vloeiend!
Goaltjes zijn ook zeer verschillend, korte schoten, lange afstandsschoten, corners, vrije trappen enzovoort...
De kleur van het veld begin ik al redelijk aan te wennen moet ik zeggen, dus dat is wel een pluspuntje.
Kan niet wachten todat ze allebei binnen zijn en ik kan multiplayeren met een vriend van me! It's amazing =)
EDIT: Trouwens ook eerst eigen goaltje van de computer meegemaakt, te zien in 't filmpje ook!
EDIT II: Keepers komen trouwens altijd uit nu, beetje ongeloofwaardig imho...
EDIT III: Waarom heet A.C. Milan nu opeens alleen Milan.. Nu moet ik 20x klikken als ik met hun wil spelen
EDIT @ Hieronder: Gebruik tinypic.com ofzo, imageshack is gaar
[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 29-09-2009 16:37 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://i36.tinypic.com/1yr1px.jpg
Dit kan toch echt niet meer in 2009.
Het speelt niet eens zó slecht, het is tenminste een mooi zoethoudertje totdat ik hem voor de ps3 ontvang.
[ Voor 23% gewijzigd door t0mmiiiii op 29-09-2009 17:34 ]

Ik was 60 euro kwijt
Ik krijg geen verbinding met de ea server, zowel op ps3 als 360
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier speel ik anders alleen maar online wedstrijdjes op de PS3.SCIxX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:03:
Goh, misschien omdat de servers nog niet up zijn.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
De recentste drivers zijn geïnstalleerd en XP media center SP3 herkent ook beide. Bij elk ander spel kan ik wel beide controllers gebruiken (BV: NHL). Weet iemand een workaround of een patch hiervoor?
Alvast bedankt!
- geselecteerde Fifa 10 spelertjes hebben een groen, driehoekje boven hun hoofd! Groen, net als 't gras =s (Fifa '09 was geel)
- keepers komen altijd uit, is niet echt echt realistisch als ze tot de 16 meter lijn lopen
- er is maar 1 geluidje opgenomen als men een schop krijgt, die ik constant hoor...
Maak 'n sliding, verover de bal.. en 2 seconden later hoor ik 'oeh' 'oeh' 'oeh'.. Je raakt gewoon iedereen.. beetje onrealistisch
- hands is niet meer zo storend aanwezig zoals in de demo dus dat is een meevaller
- Echt alle namen van de grote clubs zijn nu ingesproken, valt me alleszins mee
- Goaltjes zijn echt maar 1 meter diep, doet niks af aan het scoren, maar zit er gek uit
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 29-09-2009 23:06 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hoezo beter met betaald online
Ik heb hem voor de ps3 nu, alleen nu nog de tijd om ff een potje te spelen.
FRS zuidplein verkocht hem wel en saturn op zuidplein nog niet.
Burp
Wedstrijd duurt wel erg lang moet ik zeggen 6 minuten per helft!
Lijkt me een redelijke prijs, hoewel ik het nog steeds te veel vind
Verwijderd
Zeer ironische opmerking dit. heh..Wii4all schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:20:
alleen die klote xbox heeft last van online problemen
hoezo beter met betaald online
Anyway die van mij ligt te wachten, donderdag tijd voor de ultieme test
Demo is hier al helemaal grijs gespeeld, en als ik alle reacties lees op diverse fora is het echt een vette game, ik heb er al zin in! Er wordt beloofd, morgen in de bus, ik hoop het!
Verwijderd
Patch? Heb ik wat gemist?Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:40:
Belangrijke patch op de releasedag inderdaad, maar ze doen er echt heel veel aan om de game optimaal te krijgen.
[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 30-09-2009 01:03 ]
Verwijderd
Mede door de langere games, heb ik nog met 4-3 weten te winnen.
Fifa 10 speelt echt fantastich en voelt op alle fronten veel beter dan 09.
Dat is wel een voordeel ja, maar het blijft (te) lang.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 01:46:
Heerlijk die 6 minuten ranked games. Stond net hopeloos achter met Chelsea tegen Real Madrid. De 0-3 valt ook nog voor de rust en het kost me moeite om verder te willen spelen.
Mede door de langere games, heb ik nog met 4-3 weten te winnen.
Fifa 10 speelt echt fantastich en voelt op alle fronten veel beter dan 09.
Online is zo moeilijk, had 4-0 w/l maar nu alweer 4-4 w/l
Voor de PS3 bezitters. Gisteren kon ik nog FIFA Interactive World Cup spelen , maar vanochtend vroeg een nieuw account gemaakt voor de PS3, en toen kon ik FIFA Interactive World Cup wel selecteren.
Kunnen jullie het nog selecteren?
http://www.easports.com/media/play/video/9781135
Is het echt veel beter dan 09 ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
De 360-dribbling is in ieder geval zeker een verademing!
Probeer de demo, hij is beter vind ik.On_E schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:09:
Ik zit nog sterk te twijfelen of ik m moet kopen op de 360.
Is het echt veel beter dan 09 ?
wel veel moeilijker
Je kunt de knoppen aanpassen he?Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:20:
Net even zitten spelen, maar valt gruwelijk tegen als je de knoppen van PES gewend bent
De 360-dribbling is in ieder geval zeker een verademing!
Wel gelijk een mooie vrije trap met Gerrard onder de muur door.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9781124
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Op een drassig veld.
Ik weet niet of het daar aan lag maar de wedstrijd verliep meteen wat stroever.
Het ingooien is opgelost. In de demo duurde het soms lang voordat de cpu ingooide nu gooien ze wel snel in en vaak ook beter dan voorheen.
Wat ook leuk was, ik speelde de bal een poosje rond en dan begint het publiek bij elke bal die je rondspeeld te juichen. Wel grappig gedaan.
De speelstijl van het ned. team ligt mij alleen nog niet zo, iets te verdedigend. Ik moet nog ff kijken hoe ik die taktieken wat beter kan instellen, dus wat meer vleugelaanval. Nu stond de spits er een beetje alleen voor.
Jammer trouwens dat er niet nog meer internationale teams inzitten. Dat had wel leuk geweest. Dat bewaren ze natuurlijk voor de wk versie.
Gameface werkt perfect. Thuis geinstalleerd en in het spel ge-upload. Verder nog niet veel met virtual pro gedaan. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je kon alleen voor aanvallerposities kiezen of niet?
Hier nog enkele screens:
http://www.easports.com/media/play/image/9780288
http://www.easports.com/media/play/image/9780466
http://www.easports.com/media/play/image/9780426
http://www.easports.com/media/play/image/9780293
Burp
. Toch alweer 5 ballen op de paal of de lat (waarvan 2 voor open doel)
. Veel tegendoelpunten in de laatste minuten.
. Moet nog erg wennen aan de manual steekpaas.
. Scoren lijkt moeilijker (of mijn spitsen zijn gewoon slecht).
. De assistent coach maakt soms wat vreemde beslissingen naar mijn mening, maar dat komt ook mede doordat mijn team geen enkele vorm van uithoudingsvermogen heeft.
Het is in ieder geval volledig andere spelervaring vergeleken met FIFA09!
Ja dat was voorheen ook wel hoor, niet in 09. Als je dan met 3-0 voorstond begonnen ze te juichen. Als je met 0-3 voorstond (dus een uit wedstrijd) begon het publiek te fluiten.Wii4all schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:56:
Wat ook leuk was, ik speelde de bal een poosje rond en dan begint het publiek bij elke bal die je rondspeeld te juichen. Wel grappig gedaan.
doe dat eens bij 0 3 voorsprong als je uit speelt dan beginnen ze te fluiten atans in fifa09Wat ook leuk was, ik speelde de bal een poosje rond en dan begint het publiek bij elke bal die je rondspeeld te juichen. Wel grappig gedaan.
gisteren hele avond zitten spelen maar ik moet toch echt wennen nog... animaties zijn erg mooi! keeper houdt de bal op veel meer verschillende manieren tegen dan bij PES.... paassysteem is ook erg lekker, af en toe kun je geniale steekpaasjes geven.
valt mij idd op dat er vaak op de paal wordt geschoten en ik heb al een paar keer gehad dat een open goal gewoon keihard wordt gemist... zal wel kwestie van beter richten zijn.... wat mij ook erg irriteert dat er heel vaak tegen me wordt gefloten bij het verdedigen, omdat ik de aanvaller te hard beuk ofzo....
overigens vind ik de menu's erg langzaam navigeren.... en zowat bij elke goal zag ik dat de scorer tegen of de paal of in het goal door bleef rennen
en hoe zit dat nou eigenlijk met het voorbij spelen van mannetjes in FIFA, het lijkt alsof je bijna niet langs mannetjes heen kunt dribbelen en daardoor verplicht bent hele tijd over te pasen?? Tips iemand?
Tegen de wat minder snelle verdedigers kun je met de rechter stick de bal langs of om ze heen spelen. Verder is de steek pass heel erg effectief.Freshnezz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:51:
en hoe zit dat nou eigenlijk met het voorbij spelen van mannetjes in FIFA, het lijkt alsof je bijna niet langs mannetjes heen kunt dribbelen en daardoor verplicht bent hele tijd over te pasen?? Tips iemand?
Allebei, ik ken iemand en die had Far Cry 2 bij Gamehubs en een ander spel bij Play.com besteld. Zal max. een week na de release binnen komen.CLB schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:56:
Douane onderschept..? Je bedoeld qua extra kosten of qua eventuele wachttijd?
Maar kwamen alle twee een maand na de release date binnen en 15 euro extra betalen per game via pin aan postbode.
Omdat ie onderschept was bij de douane vandaar dat ik hem voor 46.94 niet bij FRS kon laten liggen.
Vet, hier maak je Stekelenburg dik in!Nachtapotheker schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:08:
Zo gisteren mooi geprofiteerd van een blunder van Stekelenburg, met driesje mertens![]()
http://www.easports.com/media/play/video/9781135
Verwijderd
Lol, dit is geen bug. Je kunt de scorende speler besturen na het maken van de goalFreshnezz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:51:
overigens vind ik de menu's erg langzaam navigeren.... en zowat bij elke goal zag ik dat de scorer tegen of de paal of in het goal door bleef rennenwel erge bug??
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat die ook in de xbox360 versie zit?Er!k schreef op woensdag 30 september 2009 @ 07:51:
Leuk detail op de PC versie; de eredivisie bal wordt nu ook gebruikt tijdens wedstrijden in de eredivisie
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In de PS3 versie iig wel.L1nt schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:15:
[...]
Kan iemand bevestigen of ontkennen dat die ook in de xbox360 versie zit?
Aan jou de keuze om het te geloven, neem anders eens een kijkje op het Import topic. Daar staan ook verhalen tussen met bovenstaande kosten en dat ie door de douane is onderschept.CLB schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:59:
@ PSP123: Lijkt me meer op 'n lulverhaal, 15,- boven op zo'n prijs van misschien 3 tientjes.. mja
Verwijderd
Ja maar toch, ik ben het wel met hem eens. Als je een intikker scoort vlakbij het doel, dan rent hij gelijk rechtdoor tegen het net of de paal aan. Dat ziet er niet echt goed uit. Kunnen ze beter even kijken waar het poppetje zich bevindt en dan bepalen wat de eerste richting moet zijn van het rennen (naar de zijkant bijvoorbeeld). Ik heb 'm gisteren gehaald, maar erg weinig tijd gehad om te spelen (1 potje maar).Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:13:
[...]
Lol, dit is geen bug. Je kunt de scorende speler besturen na het maken van de goal
Vanavond verder!
Hoe is het online gedeelte? (Lag vrij, Lobbies, enz.?)
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Ik heb de overstap gemaakt na Pes2008 voor Fifa09, nadat ik het gevoel van Pes 6 maar niet terugkreeg. Even doorbijten, daarna wordt het al snel super. Als ik merk dat PES weer beter wordt switch ik gewoon weer, no hard feelings. Alles went vanzelfGeengrenzuh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:46:
Na jaren totale PES addict te zijn geweest ben ik nu serieus aan het overwegen om FIFA een kans te geven. Zijn er hier mensen die ook de overstap hebben gemaakt? Hoe is de full-game t.o.v. de demo? Op de een of andere manier kon ik toch maar niet wennen aan de gameplay t.o.v. PES. Is dit een kwestie van doorbijten?
Geen lag, (zoveel beter dan pes) rooms per level, per afkomst en nog meerGeengrenzuh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:46:
Na jaren totale PES addict te zijn geweest ben ik nu serieus aan het overwegen om FIFA een kans te geven. Zijn er hier mensen die ook de overstap hebben gemaakt? Hoe is de full-game t.o.v. de demo? Op de een of andere manier kon ik toch maar niet wennen aan de gameplay t.o.v. PES. Is dit een kwestie van doorbijten?
Ik vond de demo niet echt heel erg anders, maar ik heb maar even snel een potje gespeeld vorige week.Mars18 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:28:
[...]
Probeer de demo, hij is beter vind ik.
wel veel moeilijker
Maar aangezien ik heel veel positieve verhalen lees overal, ga ik m vanavond toch maar even kopen...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jepnl.mark schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:36:
Is het in de consolo-versie mogelijk om zelf te bepalen welke speler met welk rugnummer speelt? In o.a. 07 en 08 was dit mogelijk, maar in 09 was deze functie verwijderd..
Ik ben de Manager Mode begonnen met Feyenoord gisterenavond (op de Xbox 360). Gelijk Landzaat, Manteiga en Makaay verkocht (salaris van Landzaat en Makaay was niet mis) en raar genoeg ook meteen Babovic kunnen verkopen voor een goed bedrag (terwijl hij toch echt gehuurd is). De basis opstelling sloeg nergens op, dus die heb ik meteen maar aangepast. Ik speel nu 4-2-1-3 met:
----------------------Darley--------------------
Dani F-----Vlaar---Bahia----v. Bronckhorst
---------El Ahmadi----------Fer-------------
-------------------De Guzman----------------
Wijnaldum------Müller---------Cissé
Ben nog op zoek naar een betere middenvelder dan El Ahmadi. Die vind ik drama. Verder heb ik het probleem dat Wijnaldum niet wil bijtekenen (hopelijk komt dat nog) en De Guzman natuurlijk ook niet. Die ga ik in de winterstop nog maar eens slijten.
Wat valt me op aan het spel? Moeilijker! Ik speel op World Class en moet echt wennen. Verder hebben weersinvloeden invloed op het spel. Bij regen speelt alles stukken stroever bijvoorbeeld. Het voorbij spelen van je man op techniek is ook lastiger en realistischer. Je moet echt perfect timen om ze in een schijnbeweging te laten trappen. Al met al stemt het spel mij tot nu toe heel tevreden. Hier ga ik weer heel veel uurtjes spelplezier aan beleven..
Verwijderd
Dat kan je zelf kiezen. Standaard speel je gewoon ook alles zelf, maar je kan de wedstrijden ook simuleren. Je kan dus per wedstrijd kiezen of je speelt of niet.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:02:
Vraagje, durf hem bijna niet te stellen maar goed hier komt die. In de manager mode ben je dan echt alleen de coach/trainer of moet je dan als nog zelf de spelers besturen ?
PSN: Sluuz
Is het trouwens weer mogelijk dat een 2e controller de tegenstander bestuurt in manager-modus?
Dan kan ik gewoon met mijn game verder als kameraad op bezoek is. Kan hij de tegenstander besturen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar hoe staat het met de spelers van Benfica, Maritimo, Debrecen, etc.?! Zijn die ook nagemaakt n.a.v. de echte spelers of is het allemaal copy/paste en randomizen van gezichten? Want in dit aspect heeft FIFA09 wel steken laten vallen...
ben zelf ook die-hard PES fan geweest vanaf de eerste delen, en tot fifa 2009 altijd gepoept op de fifa serie! Maar fifa 2009 bracht daar verandering in! (ook doordat vanaf PES 2008 de serie een drama is geworden IMO)Geengrenzuh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:46:
wel ff wennen hoor,.. Maar gelukkig kan je de besturing zetten op 'Alternatief' dit is gelijk aan PES!! alleen de sprint knop omwisselen voor de precisie shot knop en je kunt gaan met die banaan!
en fifa kan je met zoveel gevoel spelen (wat ik voorheen alleen maar kon met pes) soms lobjes uit de draai bijv., somigge shoten (timing, kracht) doe ik uit mijn gevoel in bepaalde situatie, je bent echt 1 met de speler!!
ook wat je niet moet vergeten, datgene waar ik het meest aan moest wennen, is dat met het inhouden van de schietknop bij PES, hoelanger hoe hoger je schiet. bij fifa schiet je niet hoger maar harder ,hoelanger je 'm inhoudt!! toch wel iets essentieels
en over online kan ik kort zijn; ziet er gelikt uit en professioneel. Competities, lobbies etc, alles wordt bijgehouden, iedere week 'vorm' updates van de spelers, (dus als bijv Hunterlaar geblesseerd is zit ie op de bank of tribune je kunt m wel laten spelen hoor) als je speler dus in vorm is, veel scored enzo, helemaal fit is, zijn z'n stats ook beter.
tevens na de winter transferperiode worden alle teams ook geupdate
verder de sfeer in het stadion, het commentaar in het Nederlands (echt wel lache vind ik) de algehele presentatie helemaal top!
Echt, geen PES meer voor mij ( en de PES2010 demo viel mij ook enorm tegen, sfeerloos, houterige bewegingen en de bal is net een basketbal met dat gewicht)
Ik speel trouwens fifa op de PS3
Mijn tip, gewoon kopen, even lichtjes doorbijten (vergeet niet de besturing naar alternatief te zetten!) en hoppakee!! veel plezier voor een jaar lang!
Thnx voor alle reacties. Bij de demo's in de voorgaande jaren draaide ik ook altijd de controls direct om. Dat zit er zo ingebakken.rickertsnaak schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:26:
[...]
-knip-
Ik speel trouwens fifa op de PS3
Mijn tip, gewoon kopen, even lichtjes doorbijten (vergeet niet de besturing naar alternatief te zetten!) en hoppakee!! veel plezier voor een jaar lang!
Trouwens: Nederlands commentaar? hahah dat moet wel slecht zijn! Herinner me zo'n ek 96 game met Jack van Gelder. Totaal baggerspel, maar wel helemaal in een deuk gelegen om die droge opmerkingen en het misplaatste enthousiasme.
edit: peoples voeg me gelijk maar even toe op PSN (Geengrenzuh) voor wat online potjes
[ Voor 5% gewijzigd door Geengrenzuh op 30-09-2009 12:41 ]
PSN: Geengrenzuh
Eerste wat ik gedaan heb is commentaar instellen op Engels
Eerste vrije trap in Fifa 10 gisteravond
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9776767
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
VADS, sommige kloppen sommige niet zie ook hier wat screens van bekende nederlandse spelers:Vads schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:15:
Even een vraag wat ik niet uit de Tweakers-review van vandaag kan halen: hoe staat het met de gelijkenis van spelers uit de "kleinere" competities? Ik weet dat er veel aandacht is besteed aan het uiterlijk van de spelers van de grote clubs; je herkent ze dan ook uit duizenden.
Maar hoe staat het met de spelers van Benfica, Maritimo, Debrecen, etc.?! Zijn die ook nagemaakt n.a.v. de echte spelers of is het allemaal copy/paste en randomizen van gezichten? Want in dit aspect heeft FIFA09 wel steken laten vallen...
Burp
We moeten een got club maken.Geengrenzuh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:38:
[...]
edit: peoples voeg me gelijk maar even toe op PSN (Geengrenzuh) voor wat online potjes
Iedereen kan mij ook toevoegen voor online voetbal PSN is Ro_Bu
Burp
Nou bij mij schiet de speler toch ook echt hoger als je de knop langer ingedrukt houdt hoor, maar goed dat kan aan mij liggen natuurlijk.rickertsnaak schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:26:
[...]
ook wat je niet moet vergeten, datgene waar ik het meest aan moest wennen, is dat met het inhouden van de schietknop bij PES, hoelanger hoe hoger je schiet. bij fifa schiet je niet hoger maar harder ,hoelanger je 'm inhoudt!! toch wel iets essentieels
Verwijderd
Harder is ook vaak hoger.Nasty Nate schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:48:
[...]
Nou bij mij schiet de speler toch ook echt hoger als je de knop langer ingedrukt houdt hoor, maar goed dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Voorzet geven is ook nog wel wennen... bij PES is het drukken van de stick na een voorzet meer de curve van de voorzet... bij FIFA is het echt de richting waarnaar je schiet....
Zit mij ook wel wat te ergeren aan het ComedyCapers gehalte van PES hoor, FIFA is wat dat betreft heel wat solider, maar de afwisseling en daarmee de spanning maken voor mij alles goed.
Die club bestaat al voor op de PS3:Nasty Nate schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:48:
[...]
Nou bij mij schiet de speler toch ook echt hoger als je de knop langer ingedrukt houdt hoor, maar goed dat kan aan mij liggen natuurlijk.
• GoT PS3 Clan
Als je je PS3 net hebt kan het best onpersoonlijk zijn om online games te spelen. Zeker wanneer er in je persoonlijke vriendengroep zich weinig PS3-eigenaren scharen. Maar ook voor ervaren PS3-spelers kan het uitdagend zijn om hun kracht online te meten met nieuwe vrienden, zoals andere GOT'ers.
Daar heeft Vads1972 in samenwerking met Opslaghond wat op gevonden: er is voor dit topic een GOT-PS3-Clan opgericht. Deze kun je bereiken op: http://psnfriends.ning.com/group/gotps3.
Je dient eerst een account te hebben, welke je hier aanmaakt. Vervolgens ga je naar de pagina van Vads1972. Nodig hem uit als "friend" en hij zal je uitnodigen voor de clan.
Na toegelaten te zijn, nodig je elk clan-lid uit op je PS3. Stuur in de body van de uitnodiging het woord GOTPS3 mee, zodat de andere weet waarom je hem/haar als vriend uitnodigt.
Veel online speelplezier!
Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1370243
Bedankt voor die screenshots. Kan niet meteen afleiden wie het allemaal zijn (behalve dan Elia).Wii4all schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:45:
[...]
VADS, sommige kloppen sommige niet zie ook hier wat screens van bekende nederlandse spelers:
Wie is dit: http://www.easports.com/media/play/image/9780293? Suarez?
de guzman gaf via twitter aan dat ie totaal niet leek
[ Voor 71% gewijzigd door Wii4all op 30-09-2009 13:43 ]
Burp
Verwijderd
Je moet het ook gewoon niet op de pc gaan spelenHarribo schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:31:
Heb na de demo nu de volledige versie van FIFA 10 gespeeld en op mijn pc. Niet dat ik het slecht vind, maar ben na 1 potje al zwaar verveeld....telkens dezelfde loopjes en steeds dezelfde dingetjes. Later nog eens geprobeerd, weer snel verveeld. Alles is zo voorspelbaar. En het veld is voor mijn gevoel echt veel te klein.
Zit mij ook wel wat te ergeren aan het ComedyCapers gehalte van PES hoor, FIFA is wat dat betreft heel wat solider, maar de afwisseling en daarmee de spanning maken voor mij alles goed.
Iemand Gameface trouwens al geprobeerd? geweldig is het, heb wat scherpe foto's van mijzelf gemaakt en mij laten renderen (wat overigens erg lang duurde 27 minuten) via www.eafootballworld.com.. Ik zie er gelikt uit, nu nog ingame mijzelf bewonderen..
alle frs verkopen ze voor 59,99Pepigno schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:20:
Iemand een suggestie van een winkel waar Fifa 10 vandaag al op te halen is? FreeRecordShop misschien?
Iemand Gameface trouwens al geprobeerd? geweldig is het, heb wat scherpe foto's van mijzelf gemaakt en mij laten renderen (wat overigens erg lang duurde 27 minuten) via www.eafootballworld.com.. Ik zie er gelikt uit, nu nog ingame mijzelf bewonderen..
Sommige mediamarkts verkopen ze ook en sommige e-plaza's
Burp
Verwijderd
Naar mijn weten is 'ie nagenoeg overal te krijgen nu.Pepigno schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:20:
Iemand een suggestie van een winkel waar Fifa 10 vandaag al op te halen is? FreeRecordShop misschien?
Je hebt alleen maar verzonnen spelers
Volgens mij is ook het doel van EA om die clubs met je vrienden te vullen. Voor Iedere plek (50 stuks) die niet gevuld wordt zal een fictive speler worden toegevoegd zodat je wel een compleet team op het veld hebt staanMars18 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:34:
Fifa clubs is dit jaar maar apart.
Je hebt alleen maar verzonnen spelers
Iemand hier al een antwoord op/voor?Wii4all schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:52:
Vraagje: kun je je virtual pro nou alleen in de aanval laten spelen of niet?
Burp
Is er ook een GoT Football League voor fifa 10?
Net zoals vorig jaar, \[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09
ik ben een meelezert op got
psn: soebo79
[ Voor 7% gewijzigd door soebo op 30-09-2009 14:50 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
mijn gameface zit er in...M-Opensource schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:10:
Heeft iemand trouwens al de GameFace optie geprobeerd? Zit er net mee te spelen en het werkt verassend goed! Nu nog even een goeie foto vinden waar ik niet zo blauw uitkom...
Loop alleen nog met het haar te kutten.....
http://www.easportsworld.com/en_US/profile/PS3/Ro_Bu
Burp
Uiteraard, wil ik mijzelf natuurlijk zien groeien in de game. Hoog resolutie foto is een pré voor een goed resultaat, heb zelf een dslr camera met een hoop pixels gaf een mooi resultaat. Zowel een front als side foto gemaakt. duurde wel bijna een half uur voordat het renderen klaar was.. Maar dan zie ik er wel erg top uitM-Opensource schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:10:
Heeft iemand trouwens al de GameFace optie geprobeerd? Zit er net mee te spelen en het werkt verassend goed! Nu nog even een goeie foto vinden waar ik niet zo blauw uitkom...
De demo speelde een stuk lekkerder dan de '09 versie, vloeiender. Maar of het nu de 60 euro waard is.. dat weet ik vanavond. Een erg groot pluspunt uit de demo (engeltalig), dat je bijna nooit opmerkingen dubbel hoorde, en een stuk accuratere opmerkingen.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2009 15:22 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pc versie is niet te vergelijken met de console versie.Exitium schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:29:
Vandaag maar besteld bij Bol.com, PC versie. Door werk geen tijd 'm op te halen en toch weinig tijd de komende dagen, maar dan kan ik dit weekend in ieder geval weer wat proberen en binnenkort weer online een balletje trappen.
Ik denk dat je geen console heb en hem daarom voor de pc koop, zonde dat de pc gamers niet hetzelfde als de Xbox 360 en PS3 bezitters ervaren!
Je weet het nooit veel plezier met de game hier op de Xbox 360 is ie top!
irritant...
Klopt, heb een Wii staan maar daar blijft 't wel bij.PSP123 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:36:
Pc versie is niet te vergelijken met de console versie.
Ik denk dat je geen console heb en hem daarom voor de pc koop, zonde dat de pc gamers niet hetzelfde als de Xbox 360 en PS3 bezitters ervaren!
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.