• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
M-Opensource schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:57:
Hmm, ik heb m'n GameFace voltooid op de website... Maar als ik nu binnen FIFA 'm wil downloaden krijg ik de melding: There is no Game Face to download....

irritant...
'

Je moet bij ea aangeven dat jeje account wil koppelen.

Je ea account moet je aan je ps3 account koppelen.

Burp

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Is er een update op 360? Op ps3 wel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
Wat is er dan echt minder aan de PC versie? Ik speelde altijd (ben bij 2008 gestopt) met een vriend Fifa, gewoon op de PC en beiden een controller (vergelijkbaar met die van de consoles) waarmee we speelden. Niets aan het handje, werkt prima en is dan ook net zo leuk...

Verwijderd

jbdeiman schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:07:
Wat is er dan echt minder aan de PC versie? Ik speelde altijd (ben bij 2008 gestopt) met een vriend Fifa, gewoon op de PC en beiden een controller (vergelijkbaar met die van de consoles) waarmee we speelden. Niets aan het handje, werkt prima en is dan ook net zo leuk...
Het is al vele malen gezegd in dit topic, maar het is niet alleen het spelen met een controller, maar de pc-versie is gewoon veel slechter qua graphics en gameplay dan de consoleversies. EA geeft dit zelf ook aan en geeft als reden dat de gemiddelde pc's niet zo sterk zijn als de consoles en ze daardoor redelijk wat dingen moeten terugschroeven. Ik heb zelf de Fifa10 demo niet gespeeld op de pc, dus wellicht is die ook gewoon tof om te spelen hoor, maar als je een console hebt staan (wel dan een Xbox360 of een PS3 / niet een Wii) dan MOET je gewoon die versie kopen anders snijd je jezelf behoorlijk in de vingers.

Maar als je alleen een pc hebt en je vindt het tof, tja dan moet je hem natuurlijk gewoon kopen en spelen. Er is op zich niks mis mee, maar in vergelijking met de consoleversie valt hij erg tegen schijnt.

Verwijderd

Natuurlijk is de echte reden dat een PC game veel geld kost (veel meer mogelijke hardware waarop gespeeld kan worden) en de inkomsten bij PC games veel lager liggen door warez. Bovendien blijft de high-budget console-game zo ook min of meer gespaard van piraterij. EA verdient er op deze manier ongetwijfeld veel meer aan.

Weet er iemand toevallig hoe groot het team is dat werkt aan FIFA voor PC? Ik heb de indruk dat ze min of meer gescheiden werken en er gewoon features uitgewisseld worden. En niet eens de technische implementatie maar puur zodat ze min of meer dezelfde dingen op de doosjes kunnen zetten.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat hebben ze in vredesnaam met de grasmat gedaan van FIFA10 voor de PC? De graphics zijn ronduit belachelijk nog slechter als FIFA09 naar mijn idee. Gewoon schandalig dat je dit durft uit te brengen voor de PC gamers. FIFA10 ga ik absoluut niet kopen voor de PC ik wacht op PES en hopelijk is deze grafisch gezien wel beter.

• DialOut
  • Laatst online: 22-09 11:28
Ik ben erg tevreden over FIFA 10 op de PS3, vooral online werkt goed. Allene als je met zijn 2en online speelt heeft de ene zijn naam boven zijn hoofd en de andere een driehoekje wat in mijn iets te klein is/niet opvallend genoeg is.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:40
Poeh ik schiet wel vaak over zeg, schieten jullie voornamelijk met of zonder springt ingedrukt...?

• Mars18
Wat is het lastig online zeg, ik win bijna niks

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

SCIxX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:39:
Poeh ik schiet wel vaak over zeg, schieten jullie voornamelijk met of zonder springt ingedrukt...?
vanuit sprint is moeilijker is in het echt ook zo. met L2/LT stabiliseer je je speler eerst voor een schot. of geplaatst met R1/RB of R2/RT afhangend van wat je hebt ingesteld.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Metalbuster schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:35:
Wat hebben ze in vredesnaam met de grasmat gedaan van FIFA10 voor de PC?
Had je al kunnen weten: CLB in "[Multi] FIFA 10" :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:50:
[...]

vanuit sprint is moeilijker is in het echt ook zo. met L2/LT stabiliseer je je speler eerst voor een schot. of geplaatst met R1/RB of R2/RT afhangend van wat je hebt ingesteld.
Ik vind met sprint altijd beter schieten (voor afstandschoten), dat zal dan wel aan mij liggen.

Verwijderd

SCIxX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:54:
[...]

Ik vind met sprint altijd beter schieten (voor afstandschoten), dat zal dan wel aan mij liggen.
als je genoeg ruimte kan creëren dan werkt met sprint heel goed. maar bijvoorbeeld sprintend met een tegenstander in je rug of met kort de bal aan je voet dan is het moeilijker.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
M'n probleem met het niet kunnen gebruiken van Game Face is duidelijk. Mochten er anderen last van hebben zie http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/314018.page

"Find what you love and let it kill you"

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:15:
Maar als je alleen een pc hebt en je vindt het tof, tja dan moet je hem natuurlijk gewoon kopen en spelen. Er is op zich niks mis mee, maar in vergelijking met de consoleversie valt hij erg tegen schijnt.
Hmm ik vind het een drogreden van EA om te zeggen dat het spel niet geperfectioneerd kan worden voor de PC. De meeste gamers onder ons hebben over het algemeen wel een semi high end of high end PC in de huis of hobby kamer staan. En de huidige CPU's of dat nu van Intel of AMD is in samenwerking met de huidige GPU's van N'Vidia en AMD ATI kan makkelijk de console versies aan. Dus kort door de bocht is dat een bullshit story van EA. Ik durf zelfs te stellen dat huidige mid end PC qua total performance sterker zijn dan de XBOX 360 en PS3 qua programmeer mogelijkheden dan deze consoles. Om nog maar te zwijgen over de high end PC configuraties. Maar ja, EA vind het blijkbaar niet nodig om een gelijkwaardige of betere versie voor de PC te maken. Ik vind dit toch een gemiste kans. :/

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
wat mij opvalt; de final is een stuk trager dan de demo! PS3 versie.

niet dat ik het erg vind, precies goed zo op 'snel' . bij de demo is speelsnelheid snel echt turbo mode maar gelukkig dus niet in de final.

verder iets vreemds, u scoor met Suarez binnenkant paal in de competitie, graag ik niet die ene trophy.. de trophy van via de lat of paal zegmaar :/ iemand meer dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

rickertsnaak schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:49:
verder iets vreemds, u scoor met Suarez binnenkant paal in de competitie, graag ik niet die ene trophy.. de trophy van via de lat of paal zegmaar :/ iemand meer dit?
In de eerste wedstrijd die ik speelde scoorde ik via de lat na een kopbal en kreeg gelijk de trophy.

Vraagje over BaP mode. Ik heb gisteren twee wedstrijden gespeeld alleen kloppen daarna de uitslagen niet. Het lijkt wel alsof ondanks dat ik echt speel de uitslag gesimed wordt. Andere mensen hier ook last van?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
rickertsnaak schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:49:
wat mij opvalt; de final is een stuk trager dan de demo! PS3 versie.

niet dat ik het erg vind, precies goed zo op 'snel' . bij de demo is speelsnelheid snel echt turbo mode maar gelukkig dus niet in de final.

Ik scoorde binnen 20 seconden met mijn be a pro via de paal en ik had ook meteen de trophy.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanbrenk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 22:08
Phydomir schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 07:40:
[...]

In de eerste wedstrijd die ik speelde scoorde ik via de lat na een kopbal en kreeg gelijk de trophy.

Vraagje over BaP mode. Ik heb gisteren twee wedstrijden gespeeld alleen kloppen daarna de uitslagen niet. Het lijkt wel alsof ondanks dat ik echt speel de uitslag gesimed wordt. Andere mensen hier ook last van?
Waarschijnlijk speel je mee met de reserves. De uitslagen en standen die weergegeven worden zijn van het eerste elftal.

e6750@3,2GHz, asus P5B,2 Gb@800MHz MSI3850@790-1039

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

jvanbrenk schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:30:
[...]

Waarschijnlijk speel je mee met de reserves. De uitslagen en standen die weergegeven worden zijn van het eerste elftal.
Aha. Dat verklaard een hoop. Hoe kan ik zien of ik met de reserves mee doe of met het 1e?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik heb fifa gekocht. wat ik opvallend vond is dat ned commetaar best aardig is. zo was ik een wedstijd aan spelen en hoor je op de achtergrond de stadion speaker zeggen "wij zijn niet verantwoordelijk voor gestolen of gevonden goederen"

Verder schiet ik echt vaak op de paal lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Mars18 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:48:
Wat is het lastig online zeg, ik win bijna niks
speel maar tegen mij :$ ik ben er echt slecht in online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:07:
ik heb fifa gekocht. wat ik opvallend vond is dat ned commetaar best aardig is. zo was ik een wedstijd aan spelen en hoor je op de achtergrond de stadion speaker zeggen "wij zijn niet verantwoordelijk voor gestolen of gevonden goederen"

Verder schiet ik echt vaak op de paal lat.
Wat mij opviel is dat het NL commentaar voor 80 % rechtstreeks uit FIFA09 komt :X
Zelfs de stomste zinnetjes van Youri zitten er gewoon weer in. Spreek ze dan in ieder geval opnieuw in, maar dan een beetje alsof je meent wat je zegt in plaats van dat voorgelezen gedoe. Helemaal irritant zijn die zinnetjes waarvan je gewoon hoort dat ze de 'klemtoon' / nadruk verkeerd leggen, waaruit blijkt dat ze geen idee hadden in welke context die tekst gebruikt zou worden in de game.
Er zitten wel meer namen in lijkt het wel, maar ik heb hem gewoon weer op Engels gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:26:
[...]

Wat mij opviel is dat het NL commentaar voor 80 % rechtstreeks uit FIFA09 komt :X
Zelfs de stomste zinnetjes van Youri zitten er gewoon weer in. Spreek ze dan in ieder geval opnieuw in, maar dan een beetje alsof je meent wat je zegt in plaats van dat voorgelezen gedoe. Helemaal irritant zijn die zinnetjes waarvan je gewoon hoort dat ze de 'klemtoon' / nadruk verkeerd leggen, waaruit blijkt dat ze geen idee hadden in welke context die tekst gebruikt zou worden in de game.
Er zitten wel meer namen in lijkt het wel, maar ik heb hem gewoon weer op Engels gezet.
speel je pc of anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
[...]

Ook het Engelse commentaar komt zo uit FIFA 09, ach ik kan me er niet al te druk om maken. Games met realistisch commentaar voorzien is misschien nog wel moeilijker dan realistische gameplay

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit is trouwens ook nog steeds typisch Fifa: fluitsignaal einde helft / wedstrijd als er 'n kans is... Beetje jammer!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

[...]

toch logisch? Als je hetzelfde commentaar team houdt ga je toch niet elk jaar hetzelfde opnieuw inspreken? Je gooit er wat nieuwe namen tegenaan en wat extra zinnen maar in de grote lijnen zal het gewoon hetzelfde blijven.

Het spel wordt onbetaalbaar als ze elk commentaar elk jaar opnieuw inspreken. Alleen Engeland en Nederland hebben al 2 mensen dus dan moet je al weer 4 mensen de studio in sturen wat zeker een dag of 2-3 duurt........
Als ze daar aan beginnen krijgen we overal van die micro-transacties voor. "U hebt 5 wedstrijden gespeeld in uw manager-modus. Wilt u de volgende 5 kopen voor 80ms?" 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb altijd Spaans commentaar, alleen al voor de sfeer... kost wel 80 mspoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee op de 360.
De Engelse commentatoren zijn in ieder geval wel een stuk anders met die Schot.

Natuurlijk kun je sommige dingen wel overnemen, zoals de namen en zo, die ga je niet nog een keer allemaal inspreken. Maar je kunt toch wel even kritisch luisteren naar het commentaar uit Fifa09 en de meeste tenenkrommende zinnen eruit halen? Het is toch een nieuwe versie of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18
Mja ik heb wel meer foutjes gevonden al (PS3 versie) als je met 2-1 voor staat beginnen Youri en Evert over een gelijke stand te beppen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:08:
Het is toch een nieuwe versie of niet?
Inderdaad! Ikzelf speelde de Fifa '09 demo in het Nederlands, naja wat 'n onzin werd daar uitgekraamd zeg.
Dus zelf toentertijd de Engelse versie aangeschaft en uiteraard Engels commentaar aangezet, stuk beter!!

EDIT @ Hierboven: Achja zo zitten er altijd fouten in :)
Schop je iemand keihard neer in z'n eigen 16 meter gebied hoor je 'oewh he's lucky, otherwise it was a penalty'

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 01-10-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Hmmm ik speel Manager Mode met PSV... maar ergens in het midden van het seizoen staat er bij de statistieken dat Isaksson rond de 10 assists heeft :S Best knap voor een keeper :P Hoe kan dat nou, bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Freshnezz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:32:
Hmmm ik speel Manager Mode met PSV... maar ergens in het midden van het seizoen staat er bij de statistieken dat Isaksson rond de 10 assists heeft :S Best knap voor een keeper :P Hoe kan dat nou, bug?
Uittrappen - counter - goal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:08:
Maar je kunt toch wel even kritisch luisteren naar het commentaar uit Fifa09 en de meeste tenenkrommende zinnen eruit halen?
Het zou mij niks verbazen dat EA stiekem allerlei gegevens verzamelen terwijl jij en ik spelen en concluderen dat het Nederlandse commentaar dusdanig weinig gebruikt wordt dat ze besluiten weinig tijd en geld erin te steken.
Het is natuurlijk jammer dat ze niet verder denken en concluderen dat het misschien komt omdat het juist belabberd is ipv dat men liever Engels hoort.
Het is toch een nieuwe versie of niet?
Daarom ga je nog niet duizenden zinnen en woorden opnieuw inspreken terwijl ze nog bruikbaar zijn?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:53:

[...]

Daarom ga je nog niet duizenden zinnen en woorden opnieuw inspreken terwijl ze nog bruikbaar zijn?
Ehm.. dat zeg ik toch niet:
Natuurlijk kun je sommige dingen wel overnemen, zoals de namen en zo, die ga je niet nog een keer allemaal inspreken. Maar je kunt toch wel even kritisch luisteren naar het commentaar uit Fifa09 en de meeste tenenkrommende zinnen eruit halen? Het is toch een nieuwe versie of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste potje online gewonnen, Ajax - Werder Bremen = 4-0! :) (tweemaal Pantelic en tweemaal Suarez)
Komt vast omdat je dan 'low ranked' bent. Zal de komende tijd nog tegen genoeg verliespartijen aanlopen, want ben niet bepaald een ster! :p

Toch wel erg leuk hoor dat alle namen en stats weer een beetje kloppen, spelen met Pantelic en Alderweireld, Keisuke Honda gekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na een avondje spelen even een tussen oordeel:
-Serieus, flikker die rampen nederlandse comentators eruit en laat ze NOOIT meer terugkomen. Wat een stelletje randebielen met die 1-liners op een belachelijke monotome style.
-nieuwe 'bal controle' is vaag, je kan nonstop balletje pikken, wat eigelijk deel van de gameplay weer bederft.
-Onderscheppen van een 'losse' bal werkt vaak niet goed, AI gaat daar nog wel eens de mist in.

Maar, het speelt ansich wel lekkerder weg. Wel door de hogere chaos is het soms gewoon irritant spelen, maar de acties bij het doel maken dat weer erg goed. Jammer dat met beetje stylish rond tikken nonstop de schouderknoppen gebruik, samen dan nog met je rechterpook.

Bijzonder verbaast was ik over de laadtijden, lekker kort, snel potje doen is nu echt mogelijk :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannochtend fifa gekocht in de hoop het nog even te kunnen spelen voor ik een tijdje weg ben. Start ik fifa op krijg ik de melding: ''Registratie van de troffee-informatie niet gelukt. De game wordt beeindigd. (80022D86)"

Die foutmelding is nergens te vinden zelfs niet op: http://playstation.custhe...1201305641&p_sid=fp1_BkFj

Als ik mijn account informatie wil bekijken krijg ik: "Er is een fout opgetreden.(80022D86)"

Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Wat mij opvalt is dat het geven van een naam aan je Pro, ik een heleboel namen mis.
Zoals je bij Dirt in tegenstelling tot Race Driver Grid ook ineens hebt. De naam Martin zit er nu niet meer in, maar ook andere logische namen kom ik niet tegen. Ik zou het leuk hebben gevonden als ze nog wat extra namen in gingen voeren die vaak voorkomen, zodat je toch nog een naam toe kunt kennen. Nu kan ik niets vinden wat erop lijkt of wat nog leuk klinkt.

Verder speelt het perfect. Bevalt me echt goed deze versie!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
NL commentaar is echt wel lache vind ik :P

(ik scoor en doe de vliegtuig vreugdedans)

Evert; ' Youri, wat doet ie nou raar? doet ie nou een vliegtuig na?!'

(ik scoor en doe de robot dans)

Evert: Youri, wat is dat, hij lijkt wel een machine! hij doet een robot na! Jonge jonge ik word wel oud, vroeger deden ze dat niet hoor!

:o

commentaar is wel voor 75% hetzelfde denk ik, sommige lijnen tekst klinken wel anders (klemtoon)

speel je met een nieuwe aankoop, hebben ze het er ook over :) wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:00:

-nieuwe 'bal controle' is vaag, je kan nonstop balletje pikken, wat eigelijk deel van de gameplay weer bederft.
Is dit ook zo als je de moeilijkheidsgraad verhoogt? Op welk niveau speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
rickertsnaak schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:50:
NL commentaar is echt wel lache vind ik :P

(ik scoor en doe de vliegtuig vreugdedans)

Evert; ' Youri, wat doet ie nou raar? doet ie nou een vliegtuig na?!'

(ik scoor en doe de robot dans)

Evert: Youri, wat is dat, hij lijkt wel een machine! hij doet een robot na! Jonge jonge ik word wel oud, vroeger deden ze dat niet hoor!
Hoe doe je die moves O+
mij lukt het alleen om handen op te steken 8)7
oja wat ik wel echt leuk vond is dat wanneer je in stadion in nl zit ze nederland omroepen maar speel je uitwedsrijd in duitsland roepen ze het in duits om

[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 01-10-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:35:
Wat mij opvalt is dat het geven van een naam aan je Pro, ik een heleboel namen mis.
Zoals je bij Dirt in tegenstelling tot Race Driver Grid ook ineens hebt. De naam Martin zit er nu niet meer in, maar ook andere logische namen kom ik niet tegen. Ik zou het leuk hebben gevonden als ze nog wat extra namen in gingen voeren die vaak voorkomen, zodat je toch nog een naam toe kunt kennen. Nu kan ik niets vinden wat erop lijkt of wat nog leuk klinkt.

Verder speelt het perfect. Bevalt me echt goed deze versie!
Volgens mij kun je nu alleen achternamen koppelen met je 'virtual pro'

Ik zocht naar Ron (mijn voornaam) in fifa 09 hebben ze die wel maar in 10 niet.
Wel jammer opzich maar goed, dat bederft de spelervaring niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Is het inmiddels al mogelijk om het Bernabeu stadion te downloaden? Iemand een idee of er nog meerdere stadions (Nederlandse??) beschikbaar komen als download?

Heb tot die tijd maar alle stadions de 'echte' naam gegeven en een stadion gezocht wat er een beetje op lijkt. Wel grappig dat je nu voor de wedstrijd VVV - xxxxxx ziet staan dat je in 'De Koel' speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 09:51
soccerroos schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:00:
[...]

Hoe doe je die moves O+
oja wat ik wel echt leuk vond is dat wanneer je in stadion in nl zit ze nederland omroepen maar speel je uitwedsrijd in duitsland roepen ze het in duits om
Je kunt via het menu Mijn FIFA > Hulp zien welke vaardigheidsmoves en moves om doelpunten te vieren er in het spel zitten inclusief de toetsencombinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl.mark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:16:
Is het inmiddels al mogelijk om het Bernabeu stadion te downloaden? Iemand een idee of er nog meerdere stadions (Nederlandse??) beschikbaar komen als download?

Heb tot die tijd maar alle stadions de 'echte' naam gegeven en een stadion gezocht wat er een beetje op lijkt. Wel grappig dat je nu voor de wedstrijd VVV - xxxxxx ziet staan dat je in 'De Koel' speelt :)
Op welk platform speel je? Zit het bernabeu er niet standaard bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bernabeu wordt op de dag van de release aangeboden via de download.

Ik gok erop dat dat voor de ps3 morgen wordt aangezien dan de store updates zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freshnezz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:32:
Ik heb precies het zelfde, ook psv manager mode, issakson na wedstrijd of 6, 4 assists.
Exorcist schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:34:
[...]
Uittrappen - counter - goal?
Nee, nooit.
soccerroos schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:00:
[...]
Hoe doe je die moves O+
Vliegtuig op de xbox is R3 indrukken, maar alle moves staan gewoon beschreven in het menu.
SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:00:
Bijzonder verbaast was ik over de laadtijden, lekker kort, snel potje doen is nu echt mogelijk :)
Laadtijden van een wedstrijd zijn idd kort, maar de laadtijden op de xbox voor save-games zijn echt superrrrr traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Wii4all schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:56:
Bernabeu wordt op de dag van de release aangeboden via de download.

Ik gok erop dat dat voor de ps3 morgen wordt aangezien dan de store updates zijn.
Vandaag zou logischer zijn omdat vandaag ook de officiële release is. En daarnaast wordt de PlayStation Store ook altijd op donderdag geüpdate, niet op vrijdag. ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:06:
[...]
Laadtijden van een wedstrijd zijn idd kort, maar de laadtijden op de xbox voor save-games zijn echt superrrrr traag.
Misschien helpt het als je de de game op de harddisk installeert...Kan laadtijden versnellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
nl.mark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:16:

lol ik speel ook in de koel alleen daar kunne 25 000 man in;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Fifa 10 op de PC is misschien niet zo hot als op de consoles,
maar je kan wel hele schone goaltjes maken hoor! Niks op aan te merken!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eAcw_iO8f0o]
Nu even 1 goal ansich op YT, gooi er straks weer een 'compilatie' op, maar deze moest ik gewoon al even showen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

L1nt schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:38:
[...]
Het spel wordt onbetaalbaar als ze elk commentaar elk jaar opnieuw inspreken. Alleen Engeland en Nederland hebben al 2 mensen dus dan moet je al weer 4 mensen de studio in sturen wat zeker een dag of 2-3 duurt........
Als ze daar aan beginnen krijgen we overal van die micro-transacties voor. "U hebt 5 wedstrijden gespeeld in uw manager-modus. Wilt u de volgende 5 kopen voor 80ms?" 8)7
Vier mensen in de studio, voor een dag of vier? Dat zou te duur zijn? FIFA 09 is in het eerste kwartaal na de release 7.8 miljoen keer verkocht. Uiteraard gaat niet al dat geld naar de uitgever, maar we hebben het hier wel over tientallen miljoenen euro's. Vergeleken met de omzet, en met de andere ontwikkelingskosten, zal het budget heus niet vallen of staan met het opnemen van het commentaar.

Nu snap ik dat het Nederlandse commentaar ook niet doorslaggevend zou zijn, maar toch vind ik dat ze zich er (als ieder jaar, eigenlijk) wel heel gemakkelijk van af maken met de zielloze zinnetjes van Youri en Evert. Daar hadden ze of een paar duizend euro aan moeten besteden, of compleet weg moeten laten.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 22-09 11:28
Nachtapotheker schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:10:
[...]

Mja ik heb wel meer foutjes gevonden al (PS3 versie) als je met 2-1 voor staat beginnen Youri en Evert over een gelijke stand te beppen :D :D
Ik had laatst ook zoiets! Tijdens een corner van de tegenpartij kopt hun spits de bal over het goal (dus over de achterlijn). Zegt Youri iets van dat het slordig was van mijn verdediger om hem over de zijlijn te schoppen.

Hoe stel je Engels commentaar in biij de PS3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

Vandaag zou logischer zijn omdat vandaag ook de officiële release is. En daarnaast wordt de PlayStation Store ook altijd op donderdag geüpdate, niet op vrijdag. ;)
ja shit dat bedoelde ik... ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Mocht iemand nog opzoek zijn naar de lijst met stadions voor de Eredivisie clubs;

Abe Lenstra Stadion (SC Heerenveen)
Amsterdam Arena (Ajax Amsterdam)
De Koel (VVV Venlo)
DSB Stadion (AZ Alkmaar)
Eneco Stadion (Sparta Rotterdam)
Euroborg (FC Groningen)
Galgenwaard (FC Utrecht)
Gelredome (Vitesse Arnhem)
Grolsch Veste (FC Twente Enschede)
De Goffert (NEC Nijmegen)
De Kuip (Feyenoord Rotterdam)
Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
Parkstad Limburg (Roda JC Kerkrade)
Philips Stadion (PSV Eindhoven)
Polman Stadion (Heracles Almelo)
Rat Verlegh Stadion (NAC Breda)
Koning Willem II Stadion (Willem II Tilburg)
Zuiderpark (ADO Den Haag)

[ Voor 5% gewijzigd door Pepppie op 01-10-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat vinden jullie trouwens van de vernieuwde penalty / cornerlayout?
Ik vind het niet echt veel beter dan Fifa '09 eerlijk gezegd.. Penalty vanachter de keeper.. corners uit rare hoek.

En van die 'moeheidsmeters' van spelers? Die vind ik ronduit slecht in het overzicht van het team:
Henry is hier vrij verrot...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RxMW35Aw2vP0MSWQToSome45/full.jpg

Maar in het overzicht ziet het er allemaal goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BmGbvOwOmykM8at7cF5fNpxR/full.jpg

Ik kan toch niet 3x het spel pauzeren, om 3x 1 spelertje om te wisselen, wordt leuk zo online spelen |:(

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 01-10-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mas- schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:33:
[...]

Vier mensen in de studio, voor een dag of vier? Dat zou te duur zijn? FIFA 09 is in het eerste kwartaal na de release 7.8 miljoen keer verkocht. Uiteraard gaat niet al dat geld naar de uitgever, maar we hebben het hier wel over tientallen miljoenen euro's. Vergeleken met de omzet, en met de andere ontwikkelingskosten, zal het budget heus niet vallen of staan met het opnemen van het commentaar.

Nu snap ik dat het Nederlandse commentaar ook niet doorslaggevend zou zijn, maar toch vind ik dat ze zich er (als ieder jaar, eigenlijk) wel heel gemakkelijk van af maken met de zielloze zinnetjes van Youri en Evert. Daar hadden ze of een paar duizend euro aan moeten besteden, of compleet weg moeten laten.
En dan vergeet je nog het Duitse commentaar, Spaans, Mexicaans, Italiaans, Zweeds etc etc etc.
Als je die elke 12 maand opnieuw de studio in stuurt waar voor 95% hetzelfde wordt gezegt als 12 maand daarvoor is het gewoon belachelijk veel geld.

Net nog wel even een geweldige goal gemaakt met Cheik Tioté. Bal wordt voorgezet en hij neemt em aan terwijl Veldhuizen denkt dat ie direct schiet. 8)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9878424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nl.mark schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:53:
Mocht iemand nog opzoek zijn naar de lijst met stadions voor de Eredivisie clubs;

Abe Lenstra Stadion (SC Heerenveen)
Amsterdam Arena (Ajax Amsterdam)
Arke Stadion (FC Twente Enschede)
De Koel (VVV Venlo)
DSB Stadion (AZ Alkmaar)
Eneco Stadion (Sparta Rotterdam)
Euroborg (FC Groningen)
Galgenwaard (FC Utrecht)
Gelredome (Vitesse Arnhem)
De Goffert (NEC Nijmegen)
De Kuip (Feyenoord Rotterdam)
Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
Parkstad Limburg (Roda JC Kerkrade)
Philips Stadion (PSV Eindhoven)
Polman Stadion (Heracles Almelo)
Rat Verlegh Stadion (NAC Breda)
Koning Willem II Stadion (Willem II Tilburg)
Zuiderpark (ADO Den Haag)
Twente speelt in de Grolsch Veste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:18
Moet nog wel erg wennen :?
Eergisteren alles online gewonnen met fifa 09 en gister met fifa 10 online alles (behalve een) verloren.

Stond die tele camera trouwens altijd zo dicht op het veld (360)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:52
Marc3l schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:32:
Eergisteren alles online gewonnen met fifa 09 en gister met fifa 10 online alles (behalve een) verloren.

Volgens mij is de camere per stadion verschillend. SOms staat inderdaad erg dichtbij. Dan kun je de 'bovenste' zijlijn niet altijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem sinds gister binnen, onwijs vet spel, wel even wennen maar dat is altijd met de nieuwe Fifa... wat ik wel irritant vind, is als je online speelt, dat je PSN naam boven je speler staat in het veld, is dit uit te schakelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:54:
heb hem sinds gister binnen, onwijs vet spel, wel even wennen maar dat is altijd met de nieuwe Fifa... wat ik wel irritant vind, is als je online speelt, dat je PSN naam boven je speler staat in het veld, is dit uit te schakelen??
Dat is idd een goede ja, moet ik ook nog ff uitvogelen, Mijn gt is nogal lang, en dat neemt aardig wat ruimte in beslag

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Marc3l schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:32:

verschilt,

stadio classico is dichter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
CaptainCharisma schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:17:
[...]

hij gaat in de fifa store komen in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb fifa 10 nu op mn xbox maar ik vind dat het lijkt alsof scoren veel moeilijker is dan in fifa 09? volgensmij moet je ook veel meer truukjes toepassen om langs speler te komen dan in 09. in 09 deed ik dat vrijwel nooit maar nu moet ik wel lijkt het.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
FireFoz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:03:
ik heb fifa 10 nu op mn xbox maar ik vind dat het lijkt alsof scoren veel moeilijker is dan in fifa 09? volgensmij moet je ook veel meer truukjes toepassen om langs speler te komen dan in 09. in 09 deed ik dat vrijwel nooit maar nu moet ik wel lijkt het.
Dat is toch juist veel realistischer. Zie jij ooit Messi zonder een actie te maken zijn tegenspeler voorbij lopen? Ik niet. Alleen door een goede loop actie of een 1-2 kan het zonder schijnbeweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Kan iemand met de nederlandse versie voor de Xbox vertellen of engels commentaar ook geselecteerd kan worden ? Krijg hem net op mijn werk binnen via mediaoffer en dat zou volgens de site een engelse versie zijn maar hij is dus keihard nederlands.

Dus zou ik het leuk vinden om te weten voordat ik hem openmaak want die nederlandse taal vind ik leuk in een menu maar zwaar irritant als het gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:21:
Kan iemand met de nederlandse versie voor de Xbox vertellen of engels commentaar ook geselecteerd kan worden ? Krijg hem net op mijn werk binnen via mediaoffer en dat zou volgens de site een engelse versie zijn maar hij is dus keihard nederlands.

Dus zou ik het leuk vinden om te weten voordat ik hem openmaak want die nederlandse taal vind ik leuk in een menu maar zwaar irritant als het gesproken wordt.
Ik heb de PS3 versie via mediaoffer en er zijn genoeg verschillende talen wbt commentaar, inclusief Engels.
Heb hem inmiddels weer op Engels maar ook Portugees en Fins even geprobeerd. :P

Hoesje is idd Nederlands.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Beakzz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:21:
Kan iemand met de nederlandse versie voor de Xbox vertellen of engels commentaar ook geselecteerd kan worden ?
Ja, dat kan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

FireFoz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:03:
Wat ook wel eens bij voetbal gebeurt: de bal passen naar een medespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En nog wat goaltjes van moi:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TsU8DqfdO6g]

Ik vind het al met al een vet spel d:)b Wat rare dingetjes maar wel een jaartje mee te doen _/-\o_
EDIT: Hmm typfoutjes bij 'Croatia', waar 'Croatie' staat, halve mengelmoes van Engels en Nederlands.. pech!

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 01-10-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 14:53
Pff heb hem maar geannuleerd bij CdWow, haal het morgen wel in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Kort en bondig en helemaal waar _/-\o_

Ben nu al een uurtje of 1,5 aan het spelen en tis weer echt genieten zeg. Er kunnen nog zoveel leuke games uitkomen maar toen ik Fifa 10 opstarte kon ik wel een vreugdedansje doen.

Gelijk gaan managen met Sparta en een stadion het kasteel genoemd, want daar konden weinig mensen in en alle weersmogelijkheden. Genieten om eindelijk donker,regen enz te hebben.
Mijn persoontje Bambeakz ook in het team gegooid zodat die ook gelijk kan groeien. Heb het spel gelijk op manual passen en forward pass gezet dus nog niks gescoord maar oh wat een lol ;)

Nou ik ga weer snel verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 13:05

rCk

tiswat schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:20:
Pff heb hem maar geannuleerd bij CdWow, haal het morgen wel in de winkel. :)
Haha, ja ik heb toch een druk weekend voor de boeg, dus ik wacht wel een tijdje voor hij binnen komt vallen bij cd-wow. Ik kan wel wachten. Alhoewel ik er echt wel veel zin in heb! heb 09 nooit gekocht omdat ik pas sinds kort een 360 heb. Dus enkel Fifa 08, omdat die toen toch in de budgetbak lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:21:
[...]

Heb het spel gelijk op manual passen en forward pass gezet dus nog niks gescoord maar oh wat een lol ;)
Lekker frustrerend een balletje achter de man of gewoon weer veel te kort, pass precies tussen 2 man in geweldig. :)
Regen is erg netjes uitgewerkt, passes over de grond remmen vaak sterk af waar een hoge pass nogal kan versnellen na een flinke stuiter.
Sneeuw is trouwens ook prettig maar voetbalt weer totaal anders, de bal remt veel minder snel af en stuit hoger.

Manager-mode ziet er nog verzorgder uit met aardig wat verbeteringen zo op het eerste oog.
Ik ben begonnen met Notts-County en ben nog druk in de oefenfase.
D'r zit wel een aardige opbouw in, van Burry tot Everton wat de laatste tegenstander is.
Je hebt nu zelfs een loon budget wat in 09 volgens mij niet het geval was.
Morgen maar eens even kijken of we wat versterking[en] kunnen vinden, heb toch 1,5M om te spenderen en nog 4200 p/w aan loon over.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Eerste 3 potjes online gespeeld. 3x Real Madrid als tegenstander.
Dat wordt dus voortaan Custom Match.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 01-10-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd verdedigend best vaak 'pressure' op de man aan de bal. Maar krijg steeds voor een schouderduwtje een vrije trap tegen. Terwijl als ik er door ben en gehaakt word het spel gewoon door gaat :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
2 dingen die mij opvallen.
Waar ik al veel mensen over hoorde, sommige overtredingen van de cpu blijven onbestraft. Ik wordt van achter onderuit gehaald en het spel gaat gewoon door. Doe ik hetzelfde dan hebbie een gele kaart te pakken.

In de laatste 2 potjes tegen de cpu kreeg ik 2 vrijetrappen tegen net buiten de 16. De cpu schoot ze er alletwee in. nu zie ik sparta dat niet elke wedstrijd doen normaal gesproken ;)

Maakte ik een werreldgoal, afslaande bal vanuit een corner, boem zo op de slof in de touwen...jammer genoeg was dat online dus geen replay beschikbaar.

Nu nog een vraag: Waar vul ik de virtual pro code in? Er staat op het formuliertje in de store, maar daar vind ik nergens de mogelijkheid dit te doen. Daarmee kun jeje vp een boost geven staat erbij.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wii4all schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:07:
Waar ik al veel mensen over hoorde, sommige overtredingen van de cpu blijven onbestraft. Ik wordt van achter onderuit gehaald en het spel gaat gewoon door. Doe ik hetzelfde dan hebbie een gele kaart te pakken.
Je weet toch dat Roelof Luinge model heeft gestaan voor de scheidsrechter in dit spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerder maakte ik een 'vrije' sliding richting losse bal, 1 verdediger rent over mij heen richting bal en valt. Gewoon direct rood :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online is echt shit. Die een-tweetjes zijn gewoon niet te verdedigen. Iedereen kiest ook Barca of Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:29:
Online is echt shit. Die een-tweetjes zijn gewoon niet te verdedigen. Iedereen kiest ook Barca of Real.
Dan moet je een custom match doen, dan kom je Barca of Real niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:29:
daar hadden ze toch iets op gevonden zeiden ze? Dat niet iedereen weer met dezelfde teams gaat spelen? Real is natuurlijk nu helemaal een sterrenensemble.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
rCk schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Haha, ja ik heb toch een druk weekend voor de boeg, dus ik wacht wel een tijdje voor hij binnen komt vallen bij cd-wow. Ik kan wel wachten. Alhoewel ik er echt wel veel zin in heb! heb 09 nooit gekocht omdat ik pas sinds kort een 360 heb. Dus enkel Fifa 08, omdat die toen toch in de budgetbak lag.
Heb sinds donderdag vakantie, vandaar. ;) En cdwow kan er nog wel eens een paar weken over doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47
Weet iemand waar je tegenwoordig op de console (PS3) de offline statistieken (aantal doelpunten, kaarten, winning streaks, losing streaks etc.) kan bekijken? Bij FIFA 09 kon dit bij je Profielbeheer. Nu staat hier alleen aantal wedstrijden, percentage gewonnen en aantal doelpunten. Eronder staat je favoriete team en je rivaal, en of je automatisch wil opslaan ja of nee.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Weet iemand waar bij online spelen je tactiek kan instelen? Want jezus wat is die standaard tatiek die wordt toegepast compleet ruk. Ik wil niet met mijn verdedigers 10m achter mijn aanvallers staan. Ik wil het veld groot houden voor ruimte als ik eruit en mijn verdediging terug. Kan nergens iets instellen. Merkte het online ook al dat iedereen de zelfde tactiek had(ik ben niet de enige die het niet kon vinden).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Iemand de nieuwe gameface techniek al geprobeerd, bij zegt hij tijdens het genereren "server not responding"

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47
Ervaringen tot nu toe op de PS3 (offline):
  • Graphics lijken scherper dan in FIFA 09
  • Dribbelen gaat gecontroleerder
  • Dramatische Trophies aan het spel toegevoegd (Of extreem 'lame', of ambitieus hoog gelegde lat)
  • Verdedigen is makkelijker gemaakt (zeker op professioneel en hoger)
  • Vrije trap tegen voor het doel ergens bij de 16 meter van een vier sterren team of hoger is 'altijd' goal tegen (professioneel).
  • Geen schot door de verdediging te krijgen als je zelf speelt met een 0,5 sterren team en je tegen stander een 5 sterren team is.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 02-10-2009 09:46 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een beetje druk in online mode:D?

Vandaag komt hij binnen voor me PC, is het een beetje goed te doen online dit jaar?

Misschien wil iemand keertje potje spelen.

Gr Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Ik heb ook enkele potjes gespeeld op een of andere manier heb ik nog niet echt het lekkere wow gevoel. Gek genoeg had ik dit bij de demo wel...
  • Vind het spel wat stug aanvoelen en is in sommige dingen beduidend trager als in FIFA09
  • Scoren is lastiger, komt mede door de keeper die standaard zijn doel uit gaat.
  • Vele rare situaties door het 360 dribbelen, of nieuwe verdedigen. Heb nu zovaak dat spelers blijven struikelen om bij de bal te komen waardoor er soms wel 3 man op de grond liggen voordat een 4de er mee vandoor gaat. Heel appart
Voor de rest nog niet genoeg gespeeld om een definitief oordeel te vellen. Wel viel me op dat sommige shots op de PS3 erg schokken. Met name de herhalingen van doelpunten en de juich animaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb trouwens al wel paar keer last gehad van een bugje.
Ik schiet naast waarna de bal afkets van het hekwerk erachter en de paal raakt.
De controller trilt en de commentator zegt de de bal de paal raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
Nu nog een vraag: Waar vul ik de virtual pro code in? Er staat op het formuliertje in de store, maar daar vind ik nergens de mogelijkheid dit te doen. Daarmee kun jeje vp een boost geven staat erbij.
Weet niet zeker of ik je goed uitleg maar je kunt in de store (in het spel) een soort van power-ups kopen. 5 wedstrijden een hele goede Middenvelder, aanvaller, verdediger en nog eentje geloof ik. Deze kosten allemaal 80 MSP. Maar er staat in het rood dat je deze met een code gratis kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Iemand enig idee hoe je je geüploade screenshots kunt bekijken op eafootballworld? Mijn video's kan ik zo zien na inloggen, maar nergens zie ik de screenshots. Als je zoekt op screenshots met bijv. je username komt er ook niets terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
The Otherside schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:54:
Ik heb ook enkele potjes gespeeld op een of andere manier heb ik nog niet echt het lekkere wow gevoel. Gek genoeg had ik dit bij de demo wel...
  • Vind het spel wat stug aanvoelen en is in sommige dingen beduidend trager als in FIFA09
  • Scoren is lastiger, komt mede door de keeper die standaard zijn doel uit gaat.
  • Vele rare situaties door het 360 dribbelen, of nieuwe verdedigen. Heb nu zovaak dat spelers blijven struikelen om bij de bal te komen waardoor er soms wel 3 man op de grond liggen voordat een 4de er mee vandoor gaat. Heel appart
Voor de rest nog niet genoeg gespeeld om een definitief oordeel te vellen. Wel viel me op dat sommige shots op de PS3 erg schokken. Met name de herhalingen van doelpunten en de juich animaties.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het lagere tempo veel beter vind spelen. Komt dichter bij de realiteit daarnaast krijgt je nu iets meer tijd om een actie (schijnbeweging) te maken wat het spel er leuker op maakt. Niet dat de actie nu altijd lukt maar het biedt ruimte.. Evenals een betere keeper. uitslagen zouden dichter bij elkaar moeten zitten.

Nu moet ik wel bekennen dat ik gisteren met 3 maten online team play heb gedaan waarbij de uitslagen wel heel erg uit één liepen:
  • Team 1 vs team 2 4-0
  • Team 1 vs team 2 0-6
  • Team 1 vs team 2 4-1
Het lijkt alsof de partij die als eerst scoort en er daarna nog 1 tje weet in te peren het steeds moeilijker wordt voor de andere om bij te schakelen. Wat in het echt vaak toch ook het geval is.. De moed zakt je dan echt in de schoenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Mensen die bij Cdwow hebben besteld, gewoon annuleren:
Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
:) Heb hem net in de winkel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
De graphics vallen me toch wel een beetje tegen...

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/33dcvw5.jpg

Ohnee dit is de iPhone versie die ik net geinstalleerd heb 8)7
(wat er dan best aardig uit ziet!)

[ Voor 9% gewijzigd door The Otherside op 02-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
bij fifa 09 kun je elke week een update krijgen van een competitie graties is dat ook bij fifa 10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:06:
Weet iemand waar je tegenwoordig op de console (PS3) de offline statistieken (aantal doelpunten, kaarten, winning streaks, losing streaks etc.) kan bekijken? Bij FIFA 09 kon dit bij je Profielbeheer. Nu staat hier alleen aantal wedstrijden, percentage gewonnen en aantal doelpunten. Eronder staat je favoriete team en je rivaal, en of je automatisch wil opslaan ja of nee.
Nee, ik heb dit ookal gezocht, en niet gevonden. Blijkbaar hebben ze dat er ook maar weer uitgesloopt , om het er volgend jaar er maar weer in te stoppen als extra functie. Wel erg jammer, vond het altijd wel leuk om al m`n stats te zien van m`n fifa carriere overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
soccerroos schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:34:
bij fifa 09 kun je elke week een update krijgen van een competitie graties is dat ook bij fifa 10 ?
ja dat kan!!! moet je kopen voor 800 punten!

ik heb hem gisteren bij de Saturn gekocht voor 44€, heerlijk spel! met mn vrienden gaan er altijd heel wat potjes fifa doorheen! en fifa 10 voelt als de beste fifa tot nu toe
Pagina: 1 ... 9 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.