Na een decennium PES wil ik maar eens FIFA gaan proberen, ik ben namelijk nogal onder de indruk van de demo. Het enige dat ik me nog afvraag is: zijn spelers een beetje te herkennen op het veld? Ik heb in de demo nogal moeite om te zien wie aan de bal is. Bij een ander voetbalspel is dat altijd goed te zien aan motoriek, en gelaats/haarkleur. Ik vind in de demo het onderscheid dus moeilijk te maken, is dat in de uiteindelijke versie beter?
spelers uit de nederlandse competitie lijken niet echt zie bijv. deze screens:Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:10:
Na een decennium PES wil ik maar eens FIFA gaan proberen, ik ben namelijk nogal onder de indruk van de demo. Het enige dat ik me nog afvraag is: zijn spelers een beetje te herkennen op het veld? Ik heb in de demo nogal moeite om te zien wie aan de bal is. Bij een ander voetbalspel is dat altijd goed te zien aan motoriek, en gelaats/haarkleur. Ik vind in de demo het onderscheid dus moeilijk te maken, is dat in de uiteindelijke versie beter?
http://www.easports.com/media/play/image/9780288
http://www.easports.com/media/play/image/9780466
http://www.easports.com/media/play/image/9780426
http://www.easports.com/media/play/image/9780293
't zou zeker beter kunnen.
Maar ikzelf geef er eigenlijk niet zo om.
Burp
Verwijderd
Dit is de eerste keer dat ik fifa speel sinds fifa 200
Ik speel het op de computer met een xbox 360 controller.
Maar ik heb precies het gevoel dat ik totaal geen controle heb over men spelers.
Zou iemand mij eens een goede control instelling kunnen geven zodat het mss wat aangenamer wordt om te spelen?
Maar ik heb precies het gevoel dat ik totaal geen controle heb over men spelers.
Zou iemand mij eens een goede control instelling kunnen geven zodat het mss wat aangenamer wordt om te spelen?
dus graties is het niet meer? als dat zo is vind ik het wel schandalig want je betaald al genoeg voor zo spel.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:54:
[...]
ja dat kan!!! moet je kopen voor 800 punten!
ik heb hem gisteren bij de Saturn gekocht voor 44€, heerlijk spel! met mn vrienden gaan er altijd heel wat potjes fifa doorheen! en fifa 10 voelt als de beste fifa tot nu toe
Zal straks is een screenshotje maken van m'n controller instellingen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:19:
Dit is de eerste keer dat ik fifa speel sinds fifa 200
Speel niet met 'n XBOX controller, maar met 'n Logitech controller op de PC.
Speel zo al 'n jaar Fifa '09 en nu weer '10 en bevalt me uitstekend!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De postbode kwam net mijn Fifa 10 brengen.
Zodra ik klaar ben met werken vanavond maar eens wat gaan spelen
Als iemand vanavond online tegen me wil spelen voeg me maar even toe op de 360 (gamertag Crysania-nl)
Zodra ik klaar ben met werken vanavond maar eens wat gaan spelen
Als iemand vanavond online tegen me wil spelen voeg me maar even toe op de 360 (gamertag Crysania-nl)
Verwijderd
Nou, het gaat me niet zo om gelijkenis, maar ik wil graag weten of Ribery dan wel Van Bommel aan de bal is. Dat maakt dan weer uit voor je volgende actie, en ik zie tijdens het spelen het verschil tussen de spelers slecht. Messi en Ibrahimovic houd ik nog wel uit elkaar, maar bij Bayern bijvoorbeeld lijkt iedereen op elkaar.
Wii4all schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
spelers uit de nederlandse competitie lijken niet echt zie bijv. deze screens:
Volgens mij kan je alleen nog een trial downloaden van live-season. Maar deze is volgends de FIFA store niet beschikbaarsoccerroos schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:20:
[...]
dus graties is het niet meer? als dat zo is vind ik het wel schandalig want je betaald al genoeg voor zo spel.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
die heb ik al maarja vind wel dom je betaald 60 euro dan zou je verwachten dat je er weer 1 gratis magThe Otherside schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:33:
[...]
Volgens mij kan je alleen nog een trial downloaden van live-season. Maar deze is volgends de FIFA store niet beschikbaar
Is ook zo, op de PC in ieder geval. (Inter met live update =
)
Kom 'm in de shop nog niet tegen, maar volgens de fifa10.com site is het nu ook nog 1 oktober en komt 'ie pas over een dag uit.
Kom 'm in de shop nog niet tegen, maar volgens de fifa10.com site is het nu ook nog 1 oktober en komt 'ie pas over een dag uit.

[ Voor 51% gewijzigd door Exitium op 02-10-2009 13:43 ]
Dit vroeg ik dus ook al een paar dagen geleden en dit maakt of kraakt een spel voor mij. Speler gelijkenissen én de echte namen van spelers, stadiums en teams.Wii4all schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
spelers uit de nederlandse competitie lijken niet echt zie bijv. deze screens:
Verwijderd
Ik heb 2 vraagjes over de nieuwe fifa:
1. kan je nu langer dan 4 seizoenen spelen met Be a Pro?
2. is het nu mogelijk om de bestaande (kwalificatie)tornooien met landenteams te spelen? Wat is anders het nut van landenteams er in te steken als je er enkel mee kan spelen als je zelf een tornooi maakt?
1. kan je nu langer dan 4 seizoenen spelen met Be a Pro?
2. is het nu mogelijk om de bestaande (kwalificatie)tornooien met landenteams te spelen? Wat is anders het nut van landenteams er in te steken als je er enkel mee kan spelen als je zelf een tornooi maakt?
ik voorzie trouwens nog wel een relletje rond FIFA 10.
Al paar keer gehad dat je iemand hoort roepen wat lijkt op "HOMO!!"
volgens mij roept ie eigenlijk "Kom Op!!" maar het lijkt dus op homo. Ben benieuwt hoe dat gaat aflopen
volgens mij roept ie eigenlijk "Kom Op!!" maar het lijkt dus op homo. Ben benieuwt hoe dat gaat aflopen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik dacht dat dus ook te horen.L1nt schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:09:
ik voorzie trouwens nog wel een relletje rond FIFA 10.
Wat aanmerkingen:
- Scheids loopt net iets te vaak in de weg, raakt dus de bal
- Schuin op de keeper schieten resulteert vaak in geen balvastheid; keeper laat soms zelfs op zwakke schoten de bal weer los
- Kluts is soms echt irritant, zoals eerder vermeldt hier. Meerdere spelers die over elkaar struikelen, lijkt wel op beachvoetvolley
- Nederlands commentaar
- Achievements zijn mwa mwa
- Spelers maken vaker onbedoelde overtredingen door er net iets te hard tegenaan te lopen
+ Speelt gans heerlijk, soepeler dan 09
+ Meer onverwachte acties
+ Afstandsschoten, corners en vrije trappen resulteren vaker in een doelpunt, leek soms onmogelijk in 09
+ Virtual Pro + Gameface is net echt, lachen om jezelf zo te zien
+ Prestaties tijdens spelen met je Virtual Pro werkt in mijn geval echt stimulerend, leuk zo je boekje vol te krijgen
- Scheids loopt net iets te vaak in de weg, raakt dus de bal
- Schuin op de keeper schieten resulteert vaak in geen balvastheid; keeper laat soms zelfs op zwakke schoten de bal weer los
- Kluts is soms echt irritant, zoals eerder vermeldt hier. Meerdere spelers die over elkaar struikelen, lijkt wel op beachvoetvolley
- Nederlands commentaar
- Achievements zijn mwa mwa
- Spelers maken vaker onbedoelde overtredingen door er net iets te hard tegenaan te lopen
+ Speelt gans heerlijk, soepeler dan 09
+ Meer onverwachte acties
+ Afstandsschoten, corners en vrije trappen resulteren vaker in een doelpunt, leek soms onmogelijk in 09
+ Virtual Pro + Gameface is net echt, lachen om jezelf zo te zien
+ Prestaties tijdens spelen met je Virtual Pro werkt in mijn geval echt stimulerend, leuk zo je boekje vol te krijgen
Verwijderd
Vannochtend even voor de ps3 gehaald bij Media markt eindhoven. Prijs viel me mee, was 55 euro.
Even wat potjes online gespeeld ging wel aardig, ook even real madrid gekozen. Niet te beschrijven hoe geweldig dat team speelt
Even wat potjes online gespeeld ging wel aardig, ook even real madrid gekozen. Niet te beschrijven hoe geweldig dat team speelt
GameFace zit zeker niet in de PC-versie?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is gekoppeld aan je EA account op www.eafootballworld.com , weet inderdaad niet of ze dat in de PC versie hebben gestopt..CLB schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:33:
GameFace zit zeker niet in de PC-versie?
Verwijderd
Kan iemand mij een snelcursus dribbelen geven? :d
En als je in de season mode zit kn je dan ook training schema geven aan je spelers?
Of moet je dat doen als manager ( dus manager van de ploeg worden waarmee je in de season mode speelt )?
En als je in de season mode zit kn je dan ook training schema geven aan je spelers?
Of moet je dat doen als manager ( dus manager van de ploeg worden waarmee je in de season mode speelt )?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 14:46 ]
Gisteren toevallig die keeper van Anderlecht bezig gezien?Exorcist schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:31:
Helaas niet, die had ook last van dat syndroom dus?Exitium schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:42:
[...]
Gisteren toevallig die keeper van Anderlecht bezig gezien?
Is het mogelijk om ingame te bepalen welke currency en maateenheden je gebruikt? 
Dacht even dat het gekoppeld was aan de locale van je 360, maar nadat ik die verzet heb, blijf ik ponden houden ipv euros, en lbs ipv kilos.
Of moet ik een nieuwe save gaan aanmaken?
Edit: lijkt gekoppeld aan de taal die je in het begin kiest
Dacht even dat het gekoppeld was aan de locale van je 360, maar nadat ik die verzet heb, blijf ik ponden houden ipv euros, en lbs ipv kilos.
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 02-10-2009 14:50 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb ik ook last van...BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:43:
Is het mogelijk om ingame te bepalen welke currency en maateenheden je gebruikt?
Maar goed...'t is niet anders.
Burp
Wtff, m'n PS3 loopt elke keer vast bij het laden van de manager mode...
iemand ook hier problemen mee???? Het is al een paar keer voorgekomen, hierdoor al 3x het seizoen opnieuw moeten doen.... lekker gaar...!
Dit kun je wijzigen aan het begin van je manager seizoen. Valuta in ieder geval. Gewichtseenheden heb ik niet op gelet.BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:43:
Woensdag de game opgepikt trouwens. Na fifa 98 geen editie meer aangeraakt. Ik moet zeggen dat ze echt heel erg veel vooruitgang hebben geboekt. Tot nu toe bevalt het prima. Ben benieuwd of dit net zoveel bank+bier MP plezier gaat opleveren (2vs2) als PES me al die jaren heeft gegeven.
PSN: Geengrenzuh
Hmm, geen idee waar precies maar ik heb het toch echt zelf aangepast van Ponden naar Euro's maar dat gold alleen voor de currency.BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:43:
Overigens was dat wel in het begin wanneer je manager-mode start.
Even voor je gekeken maar dat kan kennelijk eenmalig aan het begin van je manager-mode.
Het metriek/metrisch stelsel is hier niet aan gekoppeld en is volgens mij niet mogelijk tenzij ik die optie over het hoofd heb gezien natuurlijk.
[edit]
Wat Geengrenzuh al zei.
[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 02-10-2009 15:10 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Ok duidelijk 
Is ook geen groot probleem, maar moest bij het aanmaken van mijn Virtual Pro even omrekenen
Is ook geen groot probleem, maar moest bij het aanmaken van mijn Virtual Pro even omrekenen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nog maar even onderschrijven dat manual passing zóóó lekker speelt als het lukt tenminste.
In onderstaand filmpje stuur ik een mannetje vooruit en zie uit mijn ooghoek een speler naar buiten trekken en dan krijg je algauw het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10058611
Gewoon met het pass knopje, dus niet eens met de "through ball" want die gebruik ik bijna niet meer.
In onderstaand filmpje stuur ik een mannetje vooruit en zie uit mijn ooghoek een speler naar buiten trekken en dan krijg je algauw het volgende:
Gewoon met het pass knopje, dus niet eens met de "through ball" want die gebruik ik bijna niet meer.
Ik krijg nu net een spelupdate op de xbox. Ben benieuwd of het keeperprobleem opgelost is
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Mijn eerste ervaringen met de PC versie:
Pluspunten:
- Game voelt goed aan, speelt soepel weg
- Aantal nieuwe kleine details, zoals de eredivisiebal zijn toegevoegd en het derde tenue van Feyenoord
- Het sneeuwde tijdens het spel (!), in de winter dragen de spelers handschoenen
- Het Nederlands elftal is terug!
Minpunten:
- Speelde 0-0 tegen NAC in de beker, komt er een return???
- Waar is de ESPN Sports widget gebleven op de homepage?
- Graphics zijn naar mijn beleving gelijk of zelfs iets minder dan FIFA 09
- Aantal keepertenues zijn vervangen door standaardd tenues (bijv. Feyenoord)
Pluspunten:
- Game voelt goed aan, speelt soepel weg
- Aantal nieuwe kleine details, zoals de eredivisiebal zijn toegevoegd en het derde tenue van Feyenoord
- Het sneeuwde tijdens het spel (!), in de winter dragen de spelers handschoenen
- Het Nederlands elftal is terug!
Minpunten:
- Speelde 0-0 tegen NAC in de beker, komt er een return???
- Waar is de ESPN Sports widget gebleven op de homepage?
- Graphics zijn naar mijn beleving gelijk of zelfs iets minder dan FIFA 09
- Aantal keepertenues zijn vervangen door standaardd tenues (bijv. Feyenoord)
[ Voor 15% gewijzigd door Er!k op 02-10-2009 16:05 ]
die 1, tweetjes zijn echt gaaf veel beter als vorig jaar vind ik.LoneRanger schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:49:
Nog maar even onderschrijven dat manual passing zóóó lekker speelt als het lukt tenminste.![]()
Vorige keer een mooie met kuyt en v persie, v. persie liep door en kuyt werd volledig in de magel genomen maar wist de bal toch door te passen.
Burp
Verwijderd
Vraagje, heb de PS3 versie van Fifa 2010, maar met welke knoppen duw ik de tegenstander weg als we in duel voor de bal gaan, of wanneer de tegenstander de bal heeft, of ikzelf de bal heb??? Heb het nog niet kunnen vinden.
Absoluut maar nu komt het meer op jezelf aan, geef je hem hard genoeg etc.
Dat mannetje wat naar buiten trekt, voor hetzelfde geld mik je net verkeerd en krijgt hij hem achter zich.
Het uiteindelijke resultaat is mss wel hetzelfde maar geeft toch meer voldoening.
Verwijderd
Ik heb alleen de demo even gespeeld en zo uit m'n hoofd meen ik dat dit de L1 toets is.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:22:
Vraagje, heb de PS3 versie van Fifa 2010, maar met welke knoppen duw ik de tegenstander weg als we in duel voor de bal gaan, of wanneer de tegenstander de bal heeft, of ikzelf de bal heb??? Heb het nog niet kunnen vinden.
Zo al heel wat potjes offline gespeeld op de PS3. Maar ik zit voor me gevoel vast op niveau Professional. Als ik met een één ster team speel lukt het me de vijf sterren team redelijk de baas te blijven op het veld (90 virtuele minuten zonder tegen doelpunt), echter kom ik maar niet tot scoren. Ik speel nu met Manchester, en dan vindt ik het een geluk als ik scoor in een wedstrijd. Terwijl voor me veld spel ik het best af kan met een één ster team. Als er dan eindelijk iemand vrij staat in de 16 meter wordt de bal altijd wel afgepakt voor ik heb kunne schieten of geblocked. 
Als er dan eindelijk één lukt is altijd wel 'lucky' goal:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10069653
- Ik ken en gebruik de L1 (lob) en R1 (preciesie) om proberen te scoren.
- Ik probeer het laatste stukje te dribbelen met (L2).
- Ik ren (R2) niet als ik schiet.
- Heb altijd te kort de tijd om echt goed te kunnen schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 02-10-2009 16:46 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als je trouwens niet op de startknop drukt bij het begin van het spel krijg je beelden met de totale uitleg. Nouja iig de basis want heb het gisteren niet afgekeken. Netjes gedaan vind ik.
Er zit ook gewoon een video tutorial in de opties, filmpjes met uitleg van de diverse onderdelen.Beakzz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:47:
Als je trouwens niet op de startknop drukt bij het begin van het spel krijg je beelden met de totale uitleg. Nouja iig de basis want heb het gisteren niet afgekeken. Netjes gedaan vind ik.
Verwijderd
Misschien heb je weinig voetbalinzicht, moet je gewoon wat meer oefenen of je speelstijl aanpassen? Het spel zelf biedt imo genoeg mogelijkheden om te scoren. Blijf ff dingen proberen niet steeds geforceerd hetzelfde doen.Jumpman schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:42:
Zo al heel wat potjes offline gespeeld op de PS3. Maar ik zit voor me gevoel vast op niveau Professional. Als ik met een één ster team speel lukt het me de vijf sterren team redelijk de baas te blijven op het veld (90 virtuele minuten zonder tegen doelpunt), echter kom ik maar niet tot scoren. Ik speel nu met Manchester, en dan vindt ik het een geluk als ik scoor in een wedstrijd. Terwijl voor me veld spel ik het best af kan met een één ster team. Als er dan eindelijk iemand vrij staat in de 16 meter wordt de bal altijd wel afgepakt voor ik heb kunne schieten of geblocked.Van de vijftien laatste potjes, 7 geindigd in Penalties na 120 virtuele minuten.
- Ik ken en gebruik de L1 (lob) en R1 (preciesie) om proberen te scoren.
- Ik probeer het laatste stukje te dribbelen met (L2).
- Ik ren (R2) niet als ik schiet.
- Heb altijd te kort de tijd om echt goed te kunnen schieten.
![]()
Verwijderd
Hoe komt het eigenlijk als ik soms een pas geef naar 1 van mn spelers deze meteen door speelt ookal heb ik nie op de pasknop gedrukt
Ik denk dat je dan per ongeluk ook de L1 indrukt, dan gaat hij namelijk een één-tweetje proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:07:
Hoe komt het eigenlijk als ik soms een pas geef naar 1 van mn spelers deze meteen door speelt ookal heb ik nie op de pasknop gedrukt
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik zou voor iemand hier nog een screenshot plaatsen van m'n knoppenconfig icm Logitech controller op de PC:

En weet 1 van jullie of het mogelijk is te gamen tegen elkaar via een Hamachi netwerk?
Lijkt me wel leuk om dit een keer in 'n LAN te spelen in ons Scoutinggebouw.. (waar geen internet is)

En weet 1 van jullie of het mogelijk is te gamen tegen elkaar via een Hamachi netwerk?
Lijkt me wel leuk om dit een keer in 'n LAN te spelen in ons Scoutinggebouw.. (waar geen internet is)
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 02-10-2009 19:26 ]
Zojuist de eerste echte bug gevonden op de PC versie... Ben nu bezig met het eerste seizoen carrière met Feyenoord. Nu in januari beker tegen NAC. Ik speel gelijk, wordt de wedstrijd niet verlengd, maar moet ik daarna een return spelen.
Het wordt nog vager in de volgende ronde:
Feyenoord - FC Utrecht 1-1, niet verlengen maar weer een return;
FC Utrecht - Feyenoord 0-0 (winst 4-2 op pen.), gewonnen maar weer een wedstrijd?;
Feyenoord - FC Utrecht 0-0 (verlies 5-3 op pen.), nu verloren maar weer een wedstrijd...
En nu moet ik voor de 4e keer tegen FC Utrecht in een tijdsbestek van 1 week (!)
Meer mensen die hier al tegenaan gelopen zijn?
FC Utrecht - Feyenoord 0-0 (winst 4-2 op pen.), gewonnen maar weer een wedstrijd?;
Feyenoord - FC Utrecht 0-0 (verlies 5-3 op pen.), nu verloren maar weer een wedstrijd...
En nu moet ik voor de 4e keer tegen FC Utrecht in een tijdsbestek van 1 week (!)
Verwijderd
Da's toch onzin?Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:28:
[...]
Ik heb alleen de demo even gespeeld en zo uit m'n hoofd meen ik dat dit de L1 toets is.
Verwijderd
Hier precies hetzelfde, al drie keer opnieuw moeten beginnen :(!Freshnezz schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:57:
Wtff, m'n PS3 loopt elke keer vast bij het laden van de manager mode...iemand ook hier problemen mee???? Het is al een paar keer voorgekomen, hierdoor al 3x het seizoen opnieuw moeten doen.... lekker gaar...!
Hoop dat ze dat kunnen verhelpen met een eventuele patch? Is er anders een manier om het spel te installeren op de HD ofzo?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg het niet voor elkaar om maar 1 speler te kopen in Manager Mode. Ik ben met PSV begonnen en probeer na elke wedstrijd een speler of 5 te kopen. Elke keer weer wil niemand het contract accepteren. Of ze zijn bang dat ze geen basisplek krijgen, of ze zien mij als een stap terug of ze willen meer 'skilled players' in de selectie.
Snap er niks van... En nee, ik probeer geen Kaka te kopen voor 1miljoen ofzo. Een bod op Schaars van 6 mil lijkt me meer dan redelijk!
Snap er niks van... En nee, ik probeer geen Kaka te kopen voor 1miljoen ofzo. Een bod op Schaars van 6 mil lijkt me meer dan redelijk!
[ Voor 6% gewijzigd door Jamoru op 02-10-2009 20:14 ]
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Probeer eens niet het bod, maar het salaris te verhogen. Dan zie je het percentage interesse vrij snel stijgenJorisBit schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:13:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg het niet voor elkaar om maar 1 speler te kopen in Manager Mode. Ik ben met PSV begonnen en probeer na elke wedstrijd een speler of 5 te kopen. Elke keer weer wil niemand het contract accepteren. Of ze zijn bang dat ze geen basisplek krijgen, of ze zien mij als een stap terug of ze willen meer 'skilled players' in de selectie.
Xbox
Ik heb precies hetzelfde probleem wbt spelers aantrekken.
Eerst het overbodige spul verkocht om wat ruimte te creëren maar nu wil niemand komen omdat ze zich idd een van de velen voelen of zich te goed voelen.
De hoogste interesse van een speler in mijn club is tot nu toe 34% en ik heb al zeker 50 spelers bekeken.
Het zou toch niet zo diep gaan dat het aan mijn reputatie van een halve ster ligt?
Ik heb nu geloof ik 18 spelers en die gaan dat nooit bolwerken met dat drukke programma van mij.
Eerst het overbodige spul verkocht om wat ruimte te creëren maar nu wil niemand komen omdat ze zich idd een van de velen voelen of zich te goed voelen.
De hoogste interesse van een speler in mijn club is tot nu toe 34% en ik heb al zeker 50 spelers bekeken.
Het zou toch niet zo diep gaan dat het aan mijn reputatie van een halve ster ligt?
Ik heb nu geloof ik 18 spelers en die gaan dat nooit bolwerken met dat drukke programma van mij.
Was me niet opgevallen dat het percentage dan omhoog gaat.BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:18:
[...]
Probeer eens niet het bod, maar het salaris te verhogen. Dan zie je het percentage interesse vrij snel stijgen
[ Voor 22% gewijzigd door LoneRanger op 02-10-2009 20:24 ]
Verwijderd
Een automatisch 1-2 pas wordt alleen ingezet als je LB indrukt en twee keer a/x duwt. Als je maar een keer drukt loopt diegene die de pass geeft wel door maar heb je zelf de keuze om hem terug te spelen.
Inmiddels geprobeerd, maar nog steeds willen ze niet. "Een van de vele" hebben ze het nu elke keer over zelfs met 70% interesse.BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:18:
[...]
Probeer eens niet het bod, maar het salaris te verhogen. Dan zie je het percentage interesse vrij snel stijgen
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Nou http://www.eafootballworld.com/ heeft het zwaar!
Vanmiddag hing ie ook al met die gameface maken maar nu laadt de site niet eens!
Vanmiddag hing ie ook al met die gameface maken maar nu laadt de site niet eens!
Inmiddels even een screenshot gemaakt:Er!k schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:48:
Zojuist de eerste echte bug gevonden op de PC versie... Ben nu bezig met het eerste seizoen carrière met Feyenoord. Nu in januari beker tegen NAC. Ik speel gelijk, wordt de wedstrijd niet verlengd, maar moet ik daarna een return spelen.

En er is op het EA forum ook iemand met hetzelfde probleem.
Wat staan jullie op de leaderboards?
Ik vind het heel erg opvallend dat je nu met deze fifa automatisch tegen mensen met je eigen level speelt
Ik vind het heel erg opvallend dat je nu met deze fifa automatisch tegen mensen met je eigen level speelt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik weet niet of het al gemeld was, maar Amazon heeft Fifa 10 voor PS3 en X360 in de aanbieding voor 25 pond, dus ongeveer € 27!
Verwijderd
Zo, ook sinds 2 dagen in het bezit van Fifa 10 en hier volgen mijn bevindingen:
Eerst 5 x online ranked gespeeld tegen random tegenstanders, 5 x gewonnen maar de balans is maar 3-2.
Tijdens de eerste 3 partijen quitten mijn tegenstanders voor het einde, maar de laatste twee wedstrijden liepen minder goed af. Ik leidde met 2-0 en 3-0 maar kreeg toen de melding 'U bent afgemeld van het PS Network'...
Natuurlijk ironisch dat de twee keer dat ze niet quitten, ze alsnog een overwinning 'cadeau' krijgen op deze manier.
Nadien dan maar gaan ploeteren in de coach mode en ik werd weer afgemeld dus eerst maar kijken of de verbindings problemen opgelost zijn tegen dat ik terug ranked speel.
Wat ook jammer is, is dat de easportsfootball - site serverproblemen heeft. Hierdoor kan ik nog steeds mijn Virtual Pro mijn gezicht niet geven. En wat is dat met de haarkapsels? Waarom enkel kortgeknipt? Precies alleen kapsels voor militairen
De VP zit verder wel goed in elkaar, met al die skills die je kan vrijspelen.
Waar ik dan weer niet over te spreken ben, is dat de doelman vanzelf uitkomt in vele gevallen! Het is nog steeds te makkelijk om te scoren met een lob.
Nog een klein punt van frustratie is dat de scheidsrechter wel heel veel in de weg staat. Dood voorwerp pfoeh
Eerst 5 x online ranked gespeeld tegen random tegenstanders, 5 x gewonnen maar de balans is maar 3-2.
Tijdens de eerste 3 partijen quitten mijn tegenstanders voor het einde, maar de laatste twee wedstrijden liepen minder goed af. Ik leidde met 2-0 en 3-0 maar kreeg toen de melding 'U bent afgemeld van het PS Network'...
Nadien dan maar gaan ploeteren in de coach mode en ik werd weer afgemeld dus eerst maar kijken of de verbindings problemen opgelost zijn tegen dat ik terug ranked speel.
Wat ook jammer is, is dat de easportsfootball - site serverproblemen heeft. Hierdoor kan ik nog steeds mijn Virtual Pro mijn gezicht niet geven. En wat is dat met de haarkapsels? Waarom enkel kortgeknipt? Precies alleen kapsels voor militairen
De VP zit verder wel goed in elkaar, met al die skills die je kan vrijspelen.
Waar ik dan weer niet over te spreken ben, is dat de doelman vanzelf uitkomt in vele gevallen! Het is nog steeds te makkelijk om te scoren met een lob.
Nog een klein punt van frustratie is dat de scheidsrechter wel heel veel in de weg staat. Dood voorwerp pfoeh

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 11:10 ]
Wat een hinderlijk gedrag. En volgend jaar staat er: Nu met nog uitgebreidere statistieken en persoonlijke analyse.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:51:
[...]
Nee, ik heb dit ookal gezocht, en niet gevonden. Blijkbaar hebben ze dat er ook maar weer uitgesloopt , om het er volgend jaar er maar weer in te stoppen als extra functie. Wel erg jammer, vond het altijd wel leuk om al m`n stats te zien van m`n fifa carriere overall.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Jeej, de asia versie van de xbox360 werkt ook op PAL
Nu komt Fifa 2010 hier ook. Weer even lekker een balletje trappen.
Nu komt Fifa 2010 hier ook. Weer even lekker een balletje trappen.
Werkt bij jullie die game face ook nog niet?
Als ik hem probeer te maken dan kan ik alle stappen doen, tot dat ik op generate klik, dan komt er na halve minuut te staan: Server not responding.
Weet iemand wat ik kan doen, of ligt dat aan de site van EA?
Als ik hem probeer te maken dan kan ik alle stappen doen, tot dat ik op generate klik, dan komt er na halve minuut te staan: Server not responding.
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook al 2 dagen, terwijl het van een vriend van me wel al is gelukt (31-0930-09). Ik denk dat, sinds de officiële release, de site iets te druk bezocht is.Dirk0s schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:12:
Op de forums vond ik wel iets dat je de mappen 'EA', 'EASW' en 'GameFace' moest verwijderen uit mijn documenten maar die mappen staan er helemaal niet. Schijnbaar lukte dit wel voor sommigen.
En het is zoals je zegt, alles lukt tot je moet generaten, en dan is het 'Server not responding'.
Wel grappig als je op 'Retry' klikt, er gebeurt niks behalve dat je van 3 tries naar 0 gaat

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 15:46 ]
Nou heb hem binnen, besteld bij amazon. Heb vanmiddag hopelijk even tijd om te spelen.
Mooi overigens, heb hem voor 37 pond besteld, kreeg net een mailtje dat ik 10 pond terugkrijg omdat de prijs op de launchdatum was gezakt
, vind ik erg netjes.
Kan niet wachten:)
Mooi overigens, heb hem voor 37 pond besteld, kreeg net een mailtje dat ik 10 pond terugkrijg omdat de prijs op de launchdatum was gezakt
Hehe http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10195165
Die keeper, tsja moet je niet met de corner mee komen
Die keeper, tsja moet je niet met de corner mee komen
Ik heb hem 2 dagen voor Fifa uitkwam gemaakt en toen ging het nog goed. Best goed gelukt ook maar kan beter omdat ik de foto's bij schemering had gemaakt. Ff afwachten tot de site normaal wordt en dan nog maar een x proberen. Wel jammer dat je er niet meerder kan bewaren.Dirk0s schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:12:
31 september? Da's knap!Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:19:
[...]
Dit probleem heb ik ook al 2 dagen, terwijl het van een vriend van me wel al is gelukt (31-09). Ik denk dat, sinds de officiële release, de site iets te druk bezocht is.
Ik speel fifa 2010 op de wii, maar ligt het nu aan mij of kan je bij een toernooi niet de tijd per helft instellen
Vind 2 minuten per helft toch wel erg kort ...

Vind 2 minuten per helft toch wel erg kort ...
Verwijderd
Sorry voor mijn bedenkingen hierbijklaasvd79 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:48:
Nou heb hem binnen, besteld bij amazon. Heb vanmiddag hopelijk even tijd om te spelen.
Mooi overigens, heb hem voor 37 pond besteld, kreeg net een mailtje dat ik 10 pond terugkrijg omdat de prijs op de launchdatum was gezakt, vind ik erg netjes.
Ik heb 2 x Fifa besteld, ook bij Amazon. Ik heb 55 € / stuk betaald. Wel met prio-verzending, maar dan nog, zonder was het 50 € / stuk. En nu vertel je me dat je amazon 'plots' Fifa verkoopt aan 40 €?
Ook bizar dat Fifa de dag van release reeds zou zakken. Dat duur meestal wel een paar maanden.
Zeker dat het op Amazon.co.uk was? En dat het niet Fifa 09 was?
Ja knap, had ik geweten dat de winkels hem 2 dagen voordien al gingen verkopen....CaptainCharisma schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 12:18:
[...]
31 september? Da's knap!Mij is het overigens ook gelukt dinsdag. De eerste keer reageerde de server ook bij mij niet tijdens het genereren van m'n Game Face, maar de tweede keer verliep het vrij soepel.
Heel erg gaaf gedaan, ik vind m'n Game Face redelijk lijken. Moet nog wel even een keer een betere foto proberen te uploaden, maar hij lijkt nu al best wel goed.
En bij het aanmaken van een Game Face heb je inderdaad niet zo veel keuze wat betreft haarkapsels op de website. Echter wanneer je eenmaal in-game je Game Face hebt gedownload, kun je ook in-game je prof bewerken. En dan heb je ineens de keuze uit vééél meer haarstijlen, ook lang haar dus!

Ik heb het gezicht van die vriend gezien en inderdaad, hij leek er goed op! Wel super om te horen dat je je Virtual Prof (met je eigen gezicht) nog kan aanpassen qua haar. Hopelijk staat daar dus ergens een Conan the Barbarian coupe
Jup dat is wat ik vertel idd. http://www.amazon.co.uk/E...mes&qid=1254568499&sr=8-1
En ja het is echt Fifa10(gelukkig wel), ben zelf ook verbaasd over, vond de 45 euro al goedkoop, maar nu dus voor 35 euro ongeveer.
Anywho, ik ben er blij mee al vraag ik me wel af waarom het in eerste instantie al zo'n verschil maakt met nederlandse winkels(iets meer dan 10 euro).
Tevens die extra snelle verzending vind ik oplichting, duurt nu ook telkens maar 2 a 3 dagen
En ja het is echt Fifa10(gelukkig wel), ben zelf ook verbaasd over, vond de 45 euro al goedkoop, maar nu dus voor 35 euro ongeveer.
Anywho, ik ben er blij mee al vraag ik me wel af waarom het in eerste instantie al zo'n verschil maakt met nederlandse winkels(iets meer dan 10 euro).
Tevens die extra snelle verzending vind ik oplichting, duurt nu ook telkens maar 2 a 3 dagen
Waarom niet via eBay? Heb er 2x Fifa voor de PC besteld voor 25,- / stuk.. Of praten jullie over XBOX?
Verwijderd
Die link kan ik hier niet volgen, thuis nog eens checken.klaasvd79 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:17:
Jup dat is wat ik vertel idd. http://www.amazon.co.uk/E...mes&qid=1254568499&sr=8-1
Normale verzending is gewoonlijk 2-3 dagen ja, prio is 1-2 dagen. Misschien panikeerde ik te vlug toen ik leveringsdatum 5-6 oktober zag (hysterie alom!)
EDIT: CLB heeft de verklaring denk ik. 40 € voor Fifa 10 op PC klaas?
Ik had het zelf over de PS3 versie.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 13:38 ]
Ook ik heb het nog steeds over de PS3 versie, check de amazon.co.uk site maar eens. Ik vraag me ook waarom deze sites niet in de pricewatch staan.
Vraag mij niet waarom het zo is, ik weet alleen wat ik per mail ontvang en betaald heb.
Maar de demo was al zeer gaaf, hoop dat volledige versie nog beter is. Vind alleen het manual passen nog wel lastig, vind dat er een afwijking inzit, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk:)
Vraag mij niet waarom het zo is, ik weet alleen wat ik per mail ontvang en betaald heb.
Maar de demo was al zeer gaaf, hoop dat volledige versie nog beter is. Vind alleen het manual passen nog wel lastig, vind dat er een afwijking inzit, maar kan ook aan mij liggen natuurlijk:)
Zijn niet Nederlands, simpel zatklaasvd79 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:41:
Ik vraag me ook waarom deze sites niet in de pricewatch staan.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:06:
Ja knap, had ik geweten dat de winkels hem 2 dagen voordien al gingen verkopen....
offtopic:
Ik bedoelde natuurlijk dat het knap is omdat 31 september niet bestaat, want september heeft maar 30 dagen...
Ik bedoelde natuurlijk dat het knap is omdat 31 september niet bestaat, want september heeft maar 30 dagen...

Okay ze zijn niet nederlands, maar ik denk dat het wel een mooie toevoeging zou zijn. Aangezien het best wel loont op bepaalde gebieden.
Ik heb nu (na het maken van een gezicht) een andere link gekregen. Deze doet het wel:
http://www.easportsworld....help/GFCprerequisites.exe
Al lukt het me ook nog niet om er 1 te genereren (server not found).
http://www.easportsworld....help/GFCprerequisites.exe
Al lukt het me ook nog niet om er 1 te genereren (server not found).
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2009 14:36 ]
Pc versie is weer eens super slecht:
1. Zeer slechte besteuring met het toetsenbord, gaat gewoon niet goed. Was in mijn ogen bij fifa 09 beter.
2. Grafisch ziet het veld er NIET uit, tenminste bij mij dan. Ik speel alles op high maar het veld lijkt net een jpeg plaatje te zijn met totaal geen diepte.
3. Career mode punten systeem gedoe in wedstrijd is vreemd. Als ik vanaf de middencirkel op goal schiet krijg ik punten erbij (dat heeft dus totaal geen zin) maar als ik een mooie assist maak of de corner goed neem krijg ik niets...
1. Zeer slechte besteuring met het toetsenbord, gaat gewoon niet goed. Was in mijn ogen bij fifa 09 beter.
2. Grafisch ziet het veld er NIET uit, tenminste bij mij dan. Ik speel alles op high maar het veld lijkt net een jpeg plaatje te zijn met totaal geen diepte.
3. Career mode punten systeem gedoe in wedstrijd is vreemd. Als ik vanaf de middencirkel op goal schiet krijg ik punten erbij (dat heeft dus totaal geen zin) maar als ik een mooie assist maak of de corner goed neem krijg ik niets...
Verwijderd
Als je 2 keer op driehoekje drukt(ps3) blijft keeper in de goal.Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 08:02:
Kan iemand mij vertellen of je de speelduur van een wedstrijd kunt aanpassen als je een competitie gaat spelen ? Op de wii kan ik het niet vinden in ieder geval

Verwijderd
Helaas viel het gras me een beetje erg tegen. Op zich vind ik grafische kwaliteit niet heel erg belangrijk, maar had echt het gevoel dat ik op een biljard-laken aan het voetballen was.
Het spel zelf was wel aardig. Als PES2009-speler enorm wennen en ik weet dat ik mijn mening niet te veel moet laten bepalen op basis van mijn PES2009-gewoontes en verwachtingen. Het passen is lekker snel, dat vind ik erg prettig. Je kunt echter nog steeds géén man voorbij spellen, wat een stukje makkelijker, maar zeker niet te makkelijk, gaat in PES2009. Verder heb ik het gevoel dat het veld gewoon erg klein is. Misschien omdat de poppetjes 50% groter zijn dan bij PES2009, ik zou iig niet meer geloven dat het veld 100 meter lang is. Ben verder benieuwd, ik wil ook graag eens fatsoenlijk online spelen en ik sta deze keer 100% open voor een overgang op FIFA 2010. Ben benieuwd of ik eraan kan wennen en het vervolgens een goed spel vind. Heb alleen het gevoel dat de consoleversie voor PES2009 even goed is op PC, maar dat de consoleversie van FIFA2010 minder goed is op PC dan op de consoles.
(demo ervaring, PC)
Het spel zelf was wel aardig. Als PES2009-speler enorm wennen en ik weet dat ik mijn mening niet te veel moet laten bepalen op basis van mijn PES2009-gewoontes en verwachtingen. Het passen is lekker snel, dat vind ik erg prettig. Je kunt echter nog steeds géén man voorbij spellen, wat een stukje makkelijker, maar zeker niet te makkelijk, gaat in PES2009. Verder heb ik het gevoel dat het veld gewoon erg klein is. Misschien omdat de poppetjes 50% groter zijn dan bij PES2009, ik zou iig niet meer geloven dat het veld 100 meter lang is. Ben verder benieuwd, ik wil ook graag eens fatsoenlijk online spelen en ik sta deze keer 100% open voor een overgang op FIFA 2010. Ben benieuwd of ik eraan kan wennen en het vervolgens een goed spel vind. Heb alleen het gevoel dat de consoleversie voor PES2009 even goed is op PC, maar dat de consoleversie van FIFA2010 minder goed is op PC dan op de consoles.
(demo ervaring, PC)
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, ik bekeek zonet mijn inbox en wat zie ik daar:klaasvd79 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 13:41:
Ook ik heb het nog steeds over de PS3 versie, check de amazon.co.uk site maar eens. Ik vraag me ook waarom deze sites niet in de pricewatch staan.
Mail van Amazon
FIFA 10 (PS3)
Price on order date: £37.96
Price charged at dispatch: £34.99
Lowest price up to and including release date: £24.97
Amount to be refunded: £21.09
Quantity: 2
Total Savings: £25.98
En nu gaan ze het mooi terugstorten
Zo dadelijk eens proberen, klinkt alvast goedVerwijderd schreef op zaterdag 03 october 2009 @ 15:08:
[...]
Als je 2 keer op driehoekje drukt(ps3) blijft keeper in de goal.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 15:27 ]
heeft iemand tips voor het nemen van corners op de xbox? het lukt mij echt nooit om er uit te scoren. Van de 20 keer oefenen in de arena scoor ik mss 1x. Het grootste probleem is dat op de een of andere manier de verdediging altijd eerder bij de bal is en mijn spelers er gewoon te laat naar toe rennen ofzo, en als ik de bal dan al kan koppen kop ik hem over.
Iemand tips?
Iemand tips?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Leuk weer, sinds 2001 niet echt meer fifa gespeeld (ook geen pes). Ik vind het alleen wel erg moeilijk om te scoren / goede kansen te creeren. Meestal scoor ik nu uit een snelle counter of als de AI weer eens traag is en de CB de bal heeft en ik er gewoon op af kan rennen en alleen voor de keeper kom.
Online alles dus ook verloren tot nu toe. Paar met grote cijfers, maar werd verdedigend wel steeds beter. Paar keer tegen dezelfde gast en in de laatste partij ging het vrij even op (1-1, verloren in overtime) maar ook daar creerde hij gewoon meer kansen, werden ze alleen niet benut.
Ik speel trouwens op proffesional en eindig dus vaak in gelijk spel.
Online alles dus ook verloren tot nu toe. Paar met grote cijfers, maar werd verdedigend wel steeds beter. Paar keer tegen dezelfde gast en in de laatste partij ging het vrij even op (1-1, verloren in overtime) maar ook daar creerde hij gewoon meer kansen, werden ze alleen niet benut.
Ik speel trouwens op proffesional en eindig dus vaak in gelijk spel.
Ik was ook erg blij met dat mailtje ja. Ik krijg 10 pond terugVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:20:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, ik bekeek zonet mijn inbox en wat zie ik daar:
Mail van Amazon
En nu gaan ze het mooi terugstorten
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Vraagje: als ik bij head to head match custom match kies kan je de controls instellen. Bij semi-assisted staat er: "Semi-assisted will set the assistance for Passing, Shooting and Crossing to semi." Staan lob pass en through pass assistance dan op assisted of op manual?
In manager mode gisteren met notts county begonnen.
Mijn virtual pro is een van de beste op dit moment samen met soll cambell....
Alleen nog vriendschappelijk gespeeld.
0-0 gelijk tegen atalanta hun 4 sterren ik 1.
Wat kan ik nou het beste doen?
Ik kan volgens mij wel een middenvelder gebruiken.
koop je dan gewoon iemand van tussen de 18 en 21 voor 200.000?
Van tussen de 57 en 61 ofzo?
Of moet je nog ergens speciaals op letten?
Burp
Verwijderd
Ik zou gewoon Sol Campbell (34?) verkopen voor 3-4miljoen, daar kun je makkelijk 5 goede spelers van halen tussen de 18 en 21 en rond de 60-65 skill zitten. Met 500-600k per speler moet dat lukkenWii4all schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:37:
In manager mode gisteren met notts county begonnen.
Kasper Smeichel natuurlijk wel houden
Ja precies, gewoon de wat oudere er uitgooien en daar een sloot nieuwe aantrekken (uitzonderingen daar gelaten) . Ik heb trouwens geen moeite om andere spelers aan te trekken zoalng ik het redelijk hou en ong 1,5 x hun huidige loon biedt. Uit de Free Agent heb ik ook al een mooie spits gehaald van 19 met 67 stats dus daar zit potentie in want hij krijgt 2500 loonVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:51:
[...]
Ik zou gewoon Sol Campbell (34?) verkopen voor 3-4miljoen, daar kun je makkelijk 5 goede spelers van halen tussen de 18 en 21 en rond de 60-65 skill zitten. Met 500-600k per speler moet dat lukken![]()
Kasper Smeichel natuurlijk wel houden
Ben trouwens met Newcastle United begonnen, want die horen wat mij betreft in de Premier Division en niet in de coca cola league dus aan mij om dat te veranderen
Zucht, soms lukt alles online en win ik 5-0, maak ik alles af.
En tja, soms gaat geen bal er in, en verlies ik
Ik weet niet waar ik goed mee speel.
Real Madrid of Barca,
Real Madrid of Barca,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Online met Real madrid of Barcelona is zooo saai, probeer eens met een normaal team te spelen. (atletico madrid @ online ftw)Mars18 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:52:
Zucht, soms lukt alles online en win ik 5-0, maak ik alles af.
Real Madrid of Barca,
Iig niet luisteren naar VanHolm!
Campell houden, een gelijkwaardige verdediger vind je niet zo snel.
Middenveld, en dan metname aan de zijkanten, is wel wat versterking nodig en voorin mss een fysieke spits want het zijn allemaal kleine mannetjes daar voorin.
Ik zou beginnen met wat spitsen te verkopen om wat kapitaal te verzamelen.
Je hebt iets van 8 ST's daar rondlopen geloof ik en een LW die volgens mij niet helemaal in het systeem past.
Pas wel op met verkopen wat vrij makkelijk gaat itt aankopen.
Ben benieuwd wat jij ervan bakt aangezien ikzelf ook met Notts bezig ben.
Verwijderd
Fifa is toch niet mijn spel ben ik achter gekomen. Binnenkort toch maar PES halen, maar eerst Fifa voor de Xbox ff proberen te verkopen
Ik heb een vraag over het online spelen. Vroeger (vanaf FIFA 2008 geloof ik) had je een prachtige online variant waarin je kon zien wie er allemaal in een kamer aanwezig waren. Dan kon je op een naam klikken en met deze persoon chatten of bijvoorbeeld uitdagen. Je zag alle wedstrijden die bezig waren en de tussenstanden kon je volgen.
Met FIFA 09 hebben ze dat hele lobby systeem omgegooid en ik vind het er niet beter op geworden. Natuurlijk kun je nog wel met mensen praten en ze uitdagen, maar het is allemaal anders.
Als ik bijvoorbeeld voor "lobby" kies dan zie ik dat er 2095 mensen online zijn. Ik zie een aantal kamers waar ik naartoe kan en dan zie ik maar 30 mensen verdeeld over al die kamers.
Waar zijn die andere 2065 mensen dan? Een groot deel zal ongetwijfeld gewoon via "quick ranked match" of "quick unranked match" aan het spelen zijn, maar ik neem aan dat de rest ook gewoon in een lobby zit.
Met FIFA 2008 had je elk land zijn eigen kamers, dan kon je zelf kiezen naar welke kamer je wilde gaan. Nederland had de "rooms" Nederland 1 en Nederland 2. Engeland had United Kingdom 1, United Kingdom 2, etc waar dan in totaal 60 mensen in een kamer konden zitten.
Met FIFA 09 hebben ze dat hele lobby systeem omgegooid en ik vind het er niet beter op geworden. Natuurlijk kun je nog wel met mensen praten en ze uitdagen, maar het is allemaal anders.
Als ik bijvoorbeeld voor "lobby" kies dan zie ik dat er 2095 mensen online zijn. Ik zie een aantal kamers waar ik naartoe kan en dan zie ik maar 30 mensen verdeeld over al die kamers.
Waar zijn die andere 2065 mensen dan? Een groot deel zal ongetwijfeld gewoon via "quick ranked match" of "quick unranked match" aan het spelen zijn, maar ik neem aan dat de rest ook gewoon in een lobby zit.
Met FIFA 2008 had je elk land zijn eigen kamers, dan kon je zelf kiezen naar welke kamer je wilde gaan. Nederland had de "rooms" Nederland 1 en Nederland 2. Engeland had United Kingdom 1, United Kingdom 2, etc waar dan in totaal 60 mensen in een kamer konden zitten.
FIFA vind ik niet echt heel mooi op de PS3,
Weten jullie op welke stand de fifa versie het mooist is op de ps3?
Wat vinden jullie de beste formatie online?
Weten jullie op welke stand de fifa versie het mooist is op de ps3?
Wat vinden jullie de beste formatie online?
[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 03-10-2009 21:41 ]
Ik quote je nog maar eens want het werkt idd.BM schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 20:18:
[...]
Niet dat ik er aan twijvelde
Inmiddels 2 middenvelders en een verdediger succesvol aangekocht en dat mocht ook wel want heel m'n selectie is inmiddels uitgeput.
Met nog 1 transfer week te gaan ook nog bezig met een 18 jarig talentje voor in de spits aan te trekken.
Wbt die transfers, 85% is volgens mij zo goed als een garantie. [duh]
Heeft iemand al lagere percentages gehaald?
Ik was helaas niet in de positie om daarmee te gaan gokken aangezien ik wel spelers moest halen met nog 2 weken te gaan.
Ik heb een vraagje,
is het mogelijk om online met 2 spelers in 1 team tegen een tegenstander te spelen?
dus wat je normaal ofline tegen de computer doet, nu online tegen een willekeurige speler.
is het mogelijk om online met 2 spelers in 1 team tegen een tegenstander te spelen?
dus wat je normaal ofline tegen de computer doet, nu online tegen een willekeurige speler.
ja, moet je als je zoekt naar een match, y indrukkenSC4RF4C3 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:09:
Ik heb een vraagje,
Verwijderd
Ik ga meestal voor de 80%, lijkt prima te werken.LoneRanger schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:53:
[...]
Wbt die transfers, 85% is volgens mij zo goed als een garantie. [duh]
Heeft iemand al lagere percentages gehaald?
Ik was helaas niet in de positie om daarmee te gaan gokken aangezien ik wel spelers moest halen met nog 2 weken te gaan.
65 % is me ook al 2x met succes gelukt, maar dat scheelt echt maar iets van 300/400 euroVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:51:
[...]
Ik ga meestal voor de 80%, lijkt prima te werken.
Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.