Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
lasharor schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:51:
Pc versie is weer eens super slecht:

1. Zeer slechte besteuring met het toetsenbord, gaat gewoon niet goed. Was in mijn ogen bij fifa 09 beter.

2. Grafisch ziet het veld er NIET uit, tenminste bij mij dan. Ik speel alles op high maar het veld lijkt net een jpeg plaatje te zijn met totaal geen diepte.

3. Career mode punten systeem gedoe in wedstrijd is vreemd. Als ik vanaf de middencirkel op goal schiet krijg ik punten erbij (dat heeft dus totaal geen zin) maar als ik een mooie assist maak of de corner goed neem krijg ik niets...
wat punt 2 betreft, force anisotropic filtering 16x op je nvidia of ati driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

jaapstobbe schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 10:43:
wat punt 2 betreft, force anisotropic filtering 16x op je nvidia of ati driver
Kun je dat wat toelichten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:56

Player1S

Probably out in the dark

valt me wel weer op dat een aantal dingen nog steeds niet zijn aangepakt in FIFA 10.

- scheids is nog steeds pro-AI. Zachte tikjes tegen AI = geel. Grove Witsel overtredingen van AI = doorspelen

- Voordeel bij AI duurt langer dan voordeel voor jezelf. Sterker vlak voor de volgende overtreding houdt ie op terwijl bij de AI gewacht wordt tot je nogmaals de andere speler verkeerd aankijkt.

- Als AI bal afpakt blijft de bal 99% van de tijd bij die speler. Als jij bal afpakt stuitert die alle kanten op.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
L1nt schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:24:
valt me wel weer op dat een aantal dingen nog steeds niet zijn aangepakt in FIFA 10.

- scheids is nog steeds pro-AI. Zachte tikjes tegen AI = geel. Grove Witsel overtredingen van AI = doorspelen
Ik ben geneigd je gelijk te geven wbt het pro-AI maar super opvallend vind ik het niet laat staan dat ik vaker geel krijg dan de AI.
Niet dat ik zeg dat jij het wel doet maar ik probeer m'n tackles/bal afpakken goed te timen ipv continue dat knopje ingedrukt houden, wieweet scheelt dat.
- Voordeel bij AI duurt langer dan voordeel voor jezelf. Sterker vlak voor de volgende overtreding houdt ie op terwijl bij de AI gewacht wordt tot je nogmaals de andere speler verkeerd aankijkt.
Was me nog niet opgevallen, ik zal er eens op letten.
Nu is het wel zo dat als ik zelf al zie dat ik er niet echt voordeel uit kan gaan halen of wanneer het op een gevaarlijke plaats is ik de controler sowieso stil houd om die vrijetrap te krijgen.
- Als AI bal afpakt blijft de bal 99% van de tijd bij die speler. Als jij bal afpakt stuitert die alle kanten op.
Herkenbaar maar niet zo erg als jij het er neer zet. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

EA website werkt even niet mee maar heb zojuist het ultieme bewijs gehad dat de AI vals speelt.

Speler van mij gaat alleen op de keeper af. Schiet en raakt de keeper. Bal stuiterd langzaam richting goal en andere speler (geselecteerd inmiddels) rent er naar toe. En opeens halverwege beslist de AI dat ik maar beter de speler die net miste (en inmiddels verder van de bal is) maar moet gaan bewegen waardoor diegene die bijna de bal had en in kon tikken zich direct opdraait.
Weg kans.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:59

Nou het is dus niet altijd zo. Ik speel nu weer een wedstrijd thuis en mag een hoop lompe overtredingen maken, en de scheids fluit maar niet. Dus het klopt niet altijd :)
Maar het kan mij zo irriteren als het wél gebeurt. En dat is echt een min punt aan deze FIFA.

[ Voor 5% gewijzigd door tiswat op 04-10-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
L1nt schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:05:
EA website werkt even niet mee maar heb zojuist het ultieme bewijs gehad dat de AI vals speelt.

Speler van mij gaat alleen op de keeper af. Schiet en raakt de keeper. Bal stuiterd langzaam richting goal en andere speler (geselecteerd inmiddels) rent er naar toe. En opeens halverwege beslist de AI dat ik maar beter de speler die net miste (en inmiddels verder van de bal is) maar moet gaan bewegen waardoor diegene die bijna de bal had en in kon tikken zich direct opdraait.
Weg kans.
Autoswitching uitzetten, dat werkt soms gewoon niet (en je hebt zelf meer controle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:09
Na verslaafd te zijn geweest aan de vorige editie, zit ik deze toch met gemengde gevoelens te spelen.

Hoe de bal over het veld rolt, lijkt inderdaad meer op een biljartlaken en ook je medespelers reageren nog regelmatig erg traag, ze sprinten niet hard genoeg met een counter en ze doen niet een stapje terug als je met 2 spelers voor de keeper staat waardoor je dus niet kunt afgeven.

Ander minpunt is dat de verdedigers van je tegenstander in hun eigen 16 elkaar nog steeds in de weg lopen, waardoor je daar makkelijk van kunt profiteren. Ook heb ik tot nu toe 9 vrije trappen gehad, waarvan 4 op de paal/lat, 2 in de muur en 3 naast. Blijft erg moeilijk dus die vrije trappen. Wat betreft het uitkomen van de keeper is al genoeg gezegd.

Grootste minpunt vind ik (zoals L1int al eerder zei) dat de bal inderdaad alle kanten opstuitert als je je tegenstander een beetje wegduwt. Is niet erg, maar wel als tegenstander dat probleem niet heeft.

Laten we hopen op een snelle update.

Toch zijn er ook pluspunten te noemen. Zo is het veel moeilijker om te scoren (eindelijk wat meer spanning in een wedstrijd). Een pluspunt dat ik tot mijn verbazing bijna nergens genoemd zie worden zijn de laadtijden van de wedstrijden. Ik heb zelf de PS3-versie en t.o.v. 09 is dit echt een superprestatie. Ook zijn de spelers een stuk leniger geworden waardoor er zich meer verschillende situaties voordoen en is er goed gekeken naar hoe de keeper reageert nadat hij een schot heeft gekeerd zonder de bal klem te hebben.

Verder zijn de menu's mooi opgepoetst en zijn er toch een aantal dingen gedaan om de levensduur van de game nog groter te maken dan zijn voorgangers.

Misschien is het nog een kwestie van wennen, maar ik vind op dit moment FIFA09 leuker om te spelen. Echter het feit dat de spelers/teams up-to-date zijn, er weer nieuwe uitdagingen te behalen zijn, de game een stuk moeilijker is en het feit dat ik hoop dat het aan mij ligt dus deze game toch echt tot in de puntjes wil beheersen, zorgt ervoor dat ik FIFA10 blijf spelen en FIFA09 inmiddels in de spreekwoordelijke kast is beland.

Nu hopen dat EA de capaciteiten van de website eens op het niveau brengt zoals het hoort, zodat ik ook kan beginnen met mijn Virtuele Pro en een GameFace kan aanmaken. Filmpjes afspelen en dergelijke op de website kan allemaal wel, maar een GF aanmaken is teveel gevraagd. Zelfs inloggen is op het moment van typen onmogelijk. Zet alle media op non-actief, zorgt dat iedereen zijn ding kan maken en je capactiteitsprobleem is ook verholpen!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
LoneRanger schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:21:
[...]

Iig niet luisteren naar VanHolm! :P [behalve dan wbt Smeichel]
Campell houden, een gelijkwaardige verdediger vind je niet zo snel.
Middenveld, en dan metname aan de zijkanten, is wel wat versterking nodig en voorin mss een fysieke spits want het zijn allemaal kleine mannetjes daar voorin.
Ik zou beginnen met wat spitsen te verkopen om wat kapitaal te verzamelen.
Je hebt iets van 8 ST's daar rondlopen geloof ik en een LW die volgens mij niet helemaal in het systeem past.
Pas wel op met verkopen wat vrij makkelijk gaat itt aankopen.

Ben benieuwd wat jij ervan bakt aangezien ikzelf ook met Notts bezig ben. :)
klopt idd, de spitsen zijn niet echt geweldig en allemaal wat ielig.
Ik zit alleen nog met het bedenken van een taktiek, of vleugelaanval of met 2 spitsen.

Laatste vriendschappelijk tegen koln verloren met 4-0. Niks lukt bij mij en bij de cpu ging hij er via een rebound op de keeper elke keer in.

Eerste 2 competitie wedstrijden gewonnen. De eerste ploeg was wel goed rotherham ofzo 1,5 ster. Stond de hele tijd met 0-1 achter. In 5 minuten naar de 2-1 via een andere formatie.

2e competitie ook gewonnen. Nu moet ik tegen leyton orient voor de leaugue cup.
Sol campell is inderdaad wel heel goed, hij wint bijna alle luchtduels.

Ik heb 1 middenvelder via scouting gekocht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
heb dit zo snel niet kunnen vinden maar heeft iemand hier met de PS3 versie ook dat het nederlande commentaar (weet niet hoe het met andere talen zit, niet geprobeerd) verkeerd om wordt gebruikt? Schot van mij gaat over, dan hebben ze het erover dat de verdediger hem wegwerkt, als ik em zelf wegwerk uit mijn eigen 16 gaan ze het hebben over slecht schot van de aanvaller terwijl het dus een verdedigende actie is, kan dit komen door de Alternate controller configuratie? (vierkantje en rondje omgewisseld) en het daar dus niet op anticiperend commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nederlands commentaar vind ik al lange tijd vaag. Geef je hoge voorzet over het doel 'Wat een prachtig schot!!'. Als aanvaller net buiten de 16 meter pak je de bal af van een verdediger 'wat een knap staaltje verdedingen zeg'.

Wel vind ik die tutorials leuk uitgewerkt, al laten ze weinig info zien over de hoge voorzetten vanuit de zijkanten, vierkant (lob) gaat vaak te ver, L1+driehoek (lob vooruit pass) komt bijna nooit aan.

Me ook aangemeld voor de create a face, maar die hele interface lijkt bijna nooit te werken, of laad niet in of loopt uiteindelijk vast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 14:20
Nog een bug ontdekt in de PC versie. Op het moment dat je een 'prestatie' haalt krijg je hiervan een melding in je scherm, op dat moment is ook de positie van al je widgets gereset...

[ Voor 5% gewijzigd door Er!k op 04-10-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de menuopties in Manager Mode echt heel erg traag? Ik snap dat bij elke optie die gehighlight word extra data ingeladen moet worden, maar nu hangt ie soms echt een paar seconde op sommige opties. Niet heel handig als je snel van de onderste naar de bovenste wilt :)

Verder wel leuke aanpassingen aan Manager Mode. Werd wel tijd ook :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat

En weet je hoe dit komt? Omdat je de sprint knop inhoud, ik heb het nu een paar keer geprobeerd zonder sprintknop en dan vliegt de bal niet weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:55:
Ligt het trouwens aan mij, of zijn de menuopties in Manager Mode echt heel erg traag? Ik snap dat bij elke optie die gehighlight word extra data ingeladen moet worden, maar nu hangt ie soms echt een paar seconde op sommige opties. Niet heel handig als je snel van de onderste naar de bovenste wilt :)

Verder wel leuke aanpassingen aan Manager Mode. Werd wel tijd ook :)
In het begin wel maar na een paar wedstrijden lijkt ie een stuk sneller te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ik speel nu Speel als Prof... Ik wordt in het NL elftal in de verdediging gezet maar moet 2 doelpunten scoren. Erg rare constructie :? Want je "Punten" gaan heel hard naar beneden als je uit positie loopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 19:55:
Fifa is toch niet mijn spel ben ik achter gekomen. Binnenkort toch maar PES halen, maar eerst Fifa voor de Xbox ff proberen te verkopen ;)
Ik vind FIFA ook geen slecht spel maar verveel me er enorm snel mee.
Ik vind ook dat FIFA 10 nou niet zoveel vooruitgang boekt tov FIFA 09.
Nu roepen velen dat FIFA 09 ook bijna perfect af was en daardoor voor FIFA 10 ook weinig meer te behalen was, maar dat zie ik toch echt anders.
Net wat iemand al eerder zei, voor mijn part speel ik ook net zo lief FIFA 09.

Graphics interesseren mij trouwens niet zo voor een footy game.
Maar het valt mij wel op dat FIFA 10 er nu niet bepaald fantastisch uitziet. Ik heb alles hoog staan maar soms heb ik het idee dat ik nog naar een oude FIFA aan het kijken ben? Behalve als er close ups van de spelers worden genomen, dan ziet het er wel fraai uit. Moet erbij vermelden dat ik FIFA 10 alleen op de PC heb gezien. De consoles schijnen qua graphics beter te zijn hoor ik wel eens?
Toch vind ik PES 2010 stukken mooier qua graphics, kijk maar eens in het PES 2010 topic en zoek naar de plaatjes van hoofden van de spelers....super realitisch.
Maar net wat ik zeg, graphics boeien mij niet zo in een footy. Gameplay, daar gaat het mij om.
Enfin, ieder zijn spel, ik ga dit jaar weer voor PES.
Nieuw woord in de Dikke van Dale 8)
L1nt schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:05:

Weg kans.
Bekend footy probleempje. Had/heeft(?) PES ook last van....maar dan met een verdediger, die selecteer je dan, loopt éérst de andere kant op (grrr), tegenstander gaat er langs en jij kan vervolgens hem dan niet meer inhalen. Enfin beetje offtopic hier:)

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 04-10-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

RedHat schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 13:40:
Ik speel nu Speel als Prof... Ik wordt in het NL elftal in de verdediging gezet maar moet 2 doelpunten scoren. Erg rare constructie :? Want je "Punten" gaan heel hard naar beneden als je uit positie loopt :(
Die zijn gewoon random, als je weer terug gaat naar het hoofdscherm van dat speel als prof gedoe en je kiest daarna weer dat je een wedstrijd wil spelen dan krijg je een ander doel om te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 13:47:
[...]

De consoles schijnen qua graphics beter te zijn hoor ik wel eens?
Ook de gameplay verschilt nogal.
Nou heb ik Fifa10 niet op de pc maar het demo van 09 op de pc was een wereld van verschil met de console versie.
Als ik geen console had dan was Fifa echt geen optie geweest voor mij, zelfs niet met geld toe. ;)
Ik ga ook zeker niet roepen dat Fifa10 perfect is, genoeg ergenisjes maar ik beleef er meer plezier mee dan met PES2009.

Ik heb Fifa gespeeld van de eerste versie tot 2002 en PES vanaf 3 t/m 2009 voor wat het waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ref is inderdaad niet al te best. Vooral zwaar natrappen negeert hij vaak gewoon. Ben nu op legendary en manual (semi shooting en passing) aan het spelen en de AI valt me tot nu toe ook wat tegen. Ben wat met de tactische sliders aan het spelen om het spel wat meer open te trekken. Maar AI speelt erg saai en voorspelbaar atm.

EDIT: En cheatende AI. Goh ik vermoed het ook af en toe. Zeker als ik een mannetje laat doorlopen met L1. Dan steekt hij zijn armpje op en jogt ie rustig vooruit. :? In multiplayer lijk ik daar geen last van te hebben. Ma goed, ik ga het nog een paar dagen een kans geven, maar dit soort dingen zijn voor mij een absolute showstopper. Daardoor ben ik indertijd ook gestopt met PES.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst sinds fifa 98 toch maar weer eens een fifa game gekocht. Al interesseert voetbal mij niet helemaal. Maar goed, ik hou nou eenmaal van gamen in dit is een game met een goed cijfer ernaast.

Nou zit ik tot nu toch met een paar kleine dingetjes.

Be a Pro
- 40 wedstrijden voor 1 seizoen?
Ik begon met een één of andere oosterijks clubs met maar 1 ster en een persoonlijke rating van 58 en na die 40 wedstrijden zit ik al op 80 en kan ik leuk in 1x naar barcalona als 1ste keus. Ik had mijn carriere anders uitgedacht.

Kom ik hier ook WK 'sen EK's tegen? Al die vriendschappelijke wedstrijdjes vind ik niet echt zoveel aan.

Finishing
Ik kom zelf geen speler voorbij in de 16. Afschermen gaat nog wel, maar er hoeft er maar 1 voor te staan en pakt de bal meteen af. Moet ik in deze gevallen tricks gebruiken of niet? Want zelf kan ik helemaal geen tricks maken namelijk, die lukken nooit.

Voorzetten
Voorzetjes lijkt niet echt te werken, pasen gaat beter. Steeds als ik voorzetjes doe gaat de bal meteen helemaal naar de andere kant in plaats van ergens in de 16 voor de voeten van 1 van mijn spelers. (Ik doe dus 2x (x) voor lage voorzet dus.

Laden
Het duurde even voordat ik doorhad dat arena eigenlijk het laad gedeelte was voor de wedstrijden. Dit is best wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Kan iemand helpen? Heb virtual pro gemaakt en speel nu in Be a pro met mijn virtual pro.
Alleen hoe kan ik mijn ervaringspunten inzetten?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
simons schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:22:
Kan iemand helpen? Heb virtual pro gemaakt en speel nu in Be a pro met mijn virtual pro.
Alleen hoe kan ik mijn ervaringspunten inzetten?
Doet ie zelf.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
Afgelopen uur weer wat potjes gedaan, voelt nu toch wel positiever aan dan afgelopen woensdag (voor het eerst en laatste gedaan toen)

Nog wat positieve punten
- Laden (potje online) gaat erg snel
- Naar een tweede speler passen die verder weg staat gaat nu goed, speler 1 stapt er nu netjes overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In fifa2009 kon je dit nog zelf doen, dat is dus niet meer mogelijk?
(2de helft heb ik amper renvermogen over :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:13:
[...]

In fifa2009 kon je dit nog zelf doen, dat is dus niet meer mogelijk?
(2de helft heb ik amper renvermogen over :P).
Volgens mij is het idd niet meer mogelijk dat zelf te doen. Ben ik zelf wel blij om, vergat dat altijd te doen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:26

lasharor

7 december 2004

In de be a pro modus moet je wel gewoon punten uitgeven hoor? Na de wedstrijd kan je op Boost your pro klikken om daar je punten uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de console versie kan je niet veel 'klikken' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Ik heb een beetje snel gespeeld, veel sims enzo..lekker snel groeien met een club.
Maar nu ik klaar ben met seizoen 3 en naar seizoen 4 ga, en hij aan het schedulen is, geeft hij error.
Crasht gelijk naar windows met foutmelding in geheugenbewerking gedoe.
Iemand anders dit probleem ook tegengekomen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister fifa10 gekocht en moet zeggen ben zeer onder de indruk, heb fifa09 helemaal plat gespeelt en nu moet ik concluderen dat het echt anders speelt en passen en alles stukken beter, maar nu heb ik een probleem het afronden lukt me niet, ik scoor bijna niks meer en heb het nivo op het laagst? het lukt niet om de bal in de hoek te plaatsen? wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:38:
[...]

Sol campell is inderdaad wel heel goed, hij wint bijna alle luchtduels.
Bwah, voor 1 jaar, max. 2 jaar en dan gaat ie met pensioen. Ik heb met de 4.5 miljoen die ik voor hem kreeg een hoop upgrades gekocht van de trainers (aanval, mid, def, keeper....). Zal het team een stuk beter uitkomen op lange termijn. Sol is misschien handig om 'even' kampioen te gaan spelen, dat wel. Dat zijn salaris wegvalt is ook handig :Y)

Nog geld van het begin + verkochte spelers dus nog wat aankopen gedaan: onder andere een vervanger voor Campbell: Eliaquim Mangala gehaald (Standard Luik) voor 1.5 miljoen. 18 jaar en haalt met een goede vorm nu al 74 (67 normaal gezien), vangt ook minder salaris :7
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:00:
Voor het eerst sinds fifa 98 toch maar weer eens een fifa game gekocht. Al interesseert voetbal mij niet helemaal. Maar goed, ik hou nou eenmaal van gamen in dit is een game met een goed cijfer ernaast.

Nou zit ik tot nu toch met een paar kleine dingetjes.

1) Be a Pro

2) Finishing

3) Voorzetten

4) Laden
EK's of WK's zitten blijkbaar weer niet in de Be a Pro, net zoals in 09. Ik hoopte dat het er deze keer wel inzat, neen dus.

2) Natuurlijk moet je dribbelen, maar als je nog niet hebt geoefend met je Virtual Pro in de Arena, dan heb je ook helemaal nog geen dribbels vrijgespeeld. Check eens 'Vaardigheden en Statistieken' en 'Verdiensten' in het hoofdmenu. Als je reeks 1 vrijgespeeld hebt kan je reeks 2 dribbels doen etcetera. L2 + R (analog) en put on the show.

3) Als je voorzetten helemaal aan de andere kant terecht komen trap je ze te hard. Begin met een halfvolle bak kracht en het zou moeten beter gaan. Ook hoe je loopt (sprinten is slecht), welke positie en of je geduwd word beïnvloeden je voorzet.

4) In de arena valt er dus vanalles vrij te spelen voor je VP. Dé reden waarom je nog niet kon dribbelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

Phydomir

Dennis

Die virtual pro kan je toch ook in manager mode gebruiken? Hoe krijg ik die speler dan bij het team waar ik nu zit? Of is dat iets wat alleen aan het begin van de manager mode kan? Ik ben namelijk eerst met manager mode begonnen voordat ik een VP aan had gemaakt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
lol of een fout van de gamer zelf ;)

btw ik heb nu wel een keer gehad dat keeper van tegenstander uit 16 meter kwam zodat er er zo langs kon lopen en scoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Zwaar irritant, het inladen van manager mode op de PS3 loopt nog steeds vast bij mij... echt niemand anders hier last van!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

soccerroos schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:18:
[...]

lol of een fout van de gamer zelf ;)

btw ik heb nu wel een keer gehad dat keeper van tegenstander uit 16 meter kwam zodat er er zo langs kon lopen en scoorde
nee fout van de AI. Ik ben Twente ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na gister een oefenduel mee te mogen doen met het nationale team (be a pro) kreeg ik eidelijk dat overzicht te zien qua stats. Viel mij dus op dat je geen stats kan uitdelen, maar dat je bepaalde dingen vrij moet spelen. In een wedstrijd 3 man voorbij, 2x buiten de 16 scoren etc, daarmee krijg je allemaal extra stats.

Zag ook dat je online wat dingen kon vrij spelen, dus meteen maar paar potjes gedaan. Moet zeggen dat het hele systeem erg netjes is uitgewerkt, helaas bij het kiezen van je plaats direct het hele voor/middenveld al gekozen is voordat ik uberhaubt het selectie scherm zie. Dus maar links back gekozen, maar wat speelt dat lekker zeg :D Jammer dat je waarderingscijfer nonstop dropt wegen 'positie' terwijl ik toch echt netjes bij een spits blijf lopen.

Wel aantal goeie reddingen gedaan, uiteindelijk 3 gewonnen en 1 verloren (90ste minuut 1-2). Weet zeker dat ik veel meer online potjes ga doen, al is de 'be a pro' camera soms wat slecht overzichtelijk, maar tele blijft jammergenoeg de bal volgen. Is er geen tele-camera die gewoon op jou blijft gefocused?

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
Geen blessure voor de speler die tegen de paal gleed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:28:
[...]
Weet zeker dat ik veel meer online potjes ga doen, al is de 'be a pro' camera soms wat slecht overzichtelijk, maar tele blijft jammergenoeg de bal volgen. Is er geen tele-camera die gewoon op jou blijft gefocused?
Ja, kun je gewoon instellen bij Game settings -> Camera. Gewoon alles op Tele zetten.
Als je je poppetje wilt volgen ipv de bal (heb ik zelf liever niet eigenlijk) dan moet je in-game op de Back-toets drukken (Xbox). Daarmee kun je bepalen of jouw poppetje of de bal gevolgd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
L1nt schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:15:
[...]

nee fout van de AI. Ik ben Twente ;)
dan is het idd de fout van de AL. heb ik nog niet gehad. Wat mij wel opvalt bij fifa is dat de keeper van tegenpartij nooit de bal gooid ipv uittrappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:08:
Ja, kun je gewoon instellen bij Game settings -> Camera. Gewoon alles op Tele zetten.
Als je je poppetje wilt volgen ipv de bal (heb ik zelf liever niet eigenlijk) dan moet je in-game op de Back-toets drukken (Xbox). Daarmee kun je bepalen of jouw poppetje of de bal gevolgd moet worden.
Ik heb nu inderdaad alles op tele staan, even opzoek naar de knop voor de PS3 voor die focus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
soccerroos schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:12:
Wat mij wel opvalt bij fifa is dat de keeper van tegenpartij nooit de bal gooid ipv uittrappen
Doet 'ie wel hoor, alleen wat minder vaak. (ik trap dus zelden uit :P)

Is wel wat lastiger om een corner fatsoenlijk voor te krijgen of een kopduel te winnen heb ik het gevoel. Van afstand schieten gaat dan juist weer makkelijker.

[ Voor 22% gewijzigd door Exitium op 05-10-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik was dit weekend in Noord-Ierland en daar hadden ze bij de Tesco supermarkt een aktie waardoor FIFA 10 voor de PS3 maar 25 pond was. En met een 1 op1 wisselkoers heb ik hem nu voor 25 euro hier thuis liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Joepie! bofkont die je bent :O vliegticket cker vergeten mee te calculeren

[ Voor 6% gewijzigd door fstieger99 op 05-10-2009 13:53 ]

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:15

oZy

de bal de 16 in krijgen is goed te doen, opkomend langs de vleugel kun je de bal met x prima voorzetten. De timing is wel belangrijk. Je krijgt prachtige goals als je de voorzet geeft wanneer je op gelijke hoogte bent met de 16m lijn, heb al een aantal snoekduiken gezien van aanvallers of volleys in de kruising, geniaal. Maar schiet je iets later (in het geval van een counter) of staat de verdedinging al op zijn plek dan krijg ik last van de volgende zaken:

ALS ik al aanvallers heb die meekomen,zijn ze keurig gedekt waardoor er altijd een verdediger tussen zit die die bal weg kopt. Is er een truc om voor je man te komen? Daarna krijg je gelijk probleem 2:

Met wat voor tactische aanpassing krijg ik mijn middenvelder(s) zover om die bal op te vangen op de rand van de 16? Middenveld blijft altijd leuk rond de middellijn wachten. Zelfde geld voor het uitverdedingen aan 'onze' kant, het middenveld komt niet snel opdagen om de bal op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
oZy schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:00:
de bal de 16 in krijgen is goed te doen, opkomend langs de vleugel kun je de bal met x prima voorzetten. De timing is wel belangrijk. Je krijgt prachtige goals als je de voorzet geeft wanneer je op gelijke hoogte bent met de 16m lijn, heb al een aantal snoekduiken gezien van aanvallers of volleys in de kruising, geniaal. Maar schiet je iets later (in het geval van een counter) of staat de verdedinging al op zijn plek dan krijg ik last van de volgende zaken:

ALS ik al aanvallers heb die meekomen,zijn ze keurig gedekt waardoor er altijd een verdediger tussen zit die die bal weg kopt. Is er een truc om voor je man te komen? Daarna krijg je gelijk probleem 2:

Met wat voor tactische aanpassing krijg ik mijn middenvelder(s) zover om die bal op te vangen op de rand van de 16? Middenveld blijft altijd leuk rond de middellijn wachten. Zelfde geld voor het uitverdedingen aan 'onze' kant, het middenveld komt niet snel opdagen om de bal op te halen.
Spelen met de sliders?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:15

oZy

Tja zal wel nog meer uitproberen dan.., maar ondanks een opstelling met een nummer 10 positie (CAM) ver naar voren, en sliders op korte passes en vrije vorm lukt het me niet om aansluiting te houden.

Ach voorlopig gaat het wel, vind dat je veel makkelijker kan scoren met een aanval door het midden itt vorige delen. Is ook een leuke manier, veel tikken ala Barcelona, spits vinden, wegdraaien en in 1x schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
CAFC1905 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:47:
Ik was dit weekend in Noord-Ierland en daar hadden ze bij de Tesco supermarkt een aktie waardoor FIFA 10 voor de PS3 maar 25 pond was. En met een 1 op1 wisselkoers heb ik hem nu voor 25 euro hier thuis liggen 8)7
Dat verklaart deels ook waarom FIFA 10 zoveel beter verkoopt dan FIFA 09:
http://www.g4m3.nl/2009/1...-in-uk-all-formats-chart/

Natuurlijk is de Xbox 360 en PS3 installed base ook gegroeid in het afgelopen jaar, maar die lage prijzen zijn echt absurd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemmol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2014
Ik heb fifa 10 ook voor de XBOX.

Ik vind het een mooi spel. Ik moet alleen erg wennen aan de balbehandeling.

Wat ik niet kan vinden is; Ik speel graag toernooien maar dan kan ik alleen kiezen voor knock out. Ik kan wel ingeven of er een return wedstrijd is. Maar ik kan niet vinden waar / hoe je een toernooi als de champions league kan spelen.
Dus met een poul fase enz.
Of kan dat niet? of is dat een optie ergens?

Jochemmol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
kingnbajam schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Dat verklaart deels ook waarom FIFA 10 zoveel beter verkoopt dan FIFA 09:
http://www.g4m3.nl/2009/1...-in-uk-all-formats-chart/

Natuurlijk is de Xbox 360 en PS3 installed base ook gegroeid in het afgelopen jaar, maar die lage prijzen zijn echt absurd. 8)7
Is puur een stunt om mensen naar die supermarkt te trekken en zal dus ook flink onder de inkoopprijs zijn. In de normale winkels was het 39,95 pond. Maar goed, onder het motto "vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
fstieger99 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:49:
Joepie! bofkont die je bent :O vliegticket cker vergeten mee te calculeren
Alsof ik speciaal naar Belfast vlieg om FIFA10 te kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 23:14:
[...]

Bwah, voor 1 jaar, max. 2 jaar en dan gaat ie met pensioen. Ik heb met de 4.5 miljoen die ik voor hem kreeg een hoop upgrades gekocht van de trainers (aanval, mid, def, keeper....). Zal het team een stuk beter uitkomen op lange termijn. Sol is misschien handig om 'even' kampioen te gaan spelen, dat wel. Dat zijn salaris wegvalt is ook handig :Y)
Hoezo max. 2 jaar, hij is volgens mij pas 34 en zou dus zomaar 3 a 4 seizoenen door kunnen en een divisie hoger kun je hem ook nog prima gebruiken.
Neemt niet weg dat je voor een kleine 5M en het vrijgekomen loon budget wat leuke/jonge versterkingen kunt halen.
Wbt het salaris had ik niet aan gedacht, kon het trouwens ook zo snel niet vinden waar je dat kon zien.
Volgens mij had ik gister een echte offday want na 6 wedstrijden achter elkaar verloren te hebben heb ik een mailtje gekregen om nu toch maar eens te gaan presteren. :P

Verder wel super dat je nu eindelijk vrije trappen kunt oefenen met een muurtje en gewoon in de camerastand die je ook in de wedstrijd gebruikt. :)
Helaas [nog] niet met je MM team, wieweet is dat voor de volgende versie.
CAFC1905 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:23:
[...]

Alsof ik speciaal naar Belfast vlieg om FIFA10 te kopen ;(
Niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Online ben ik nog niet echte killers tegengekomen. Iedereen mist maar kansen terwijl ik en mijn vaste voetbal buddy er aardig wat inknallen. Had in 3 wedstrijden toch maar 3 lobjes gescoord en 2 eigen doelpoenten geforceerd. Maar ik krijg af en toe de indruk dat mensen geen idee hebben hoe ze moeten schieten, is opzich ook wel leuk.

Ach en vrije trappen oefenen, bij ons vlogen er al aardig wat in dus tja ;-) En dat kon vroegah ook al, weer zo'n functie die ze eruit hebben gesloopt en weer teruggebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 05-10-2009 16:41 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Is het jullie ook opgevallen dat je nu tijdens een (competitie)wedstrijd de standen ziet van andere wedstrijden tussen andere teams in dezelfde competitie. Volgens mij is dat ook nieuw..?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vrijdag FIFA 2010 gekocht voor de playstation 2 maar als ik hem opstart loopt hij vast als je het witte scherm met EA sports te zien krijgt!!! weet iemand wat ik moet doen ????? :?
please help mij, ( ik ben al naar winkel gegaan om hem voor een nieuwe in te ruilen maar tevergeefs..)
alsvast bedankt
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb fifa 2010 nu een week in huis en moet zeggen dat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld ben. Ik speel alleen de manager mode, en had het spel gekocht omdat deze zou zijn uitgebreid en verbeterd.

Dit is echter niet het geval.
- In 09 kreeg je bijvoorbeeld nog wel eens mail met een vraag van de pers oid, dit is mij nog niet gebeurd na een heel seizoen in 2010.
- In 09 kon je spelers individueel "trainen" (met punten), hier is het gewoon globaal... ik wil een spits bijvoorbeeld meer op snelheid trainen dan op passen, omdat ik graag wil counteren. maar dat kan dus niet.

Verder vind ik het _BELACHELIJK_ dat wanneer je een finale speelt voor de beker dat het spel (en het einde van het spel) dan gewoon exact hetzelfde is als wanneer je een gewone competitie speelt. Dit kan EA echt veel beter doen, ik wil een beker uitreiking zien, iets waar je voor gewerkt hebt! Dit is echt zo saai. Ik ben landskampioen en heb de beker gewonnen, en het enige wat ik zie is een krantenartikeltje. Hierdoor gaat de hele manager cariere idee weg en worden het eigenlijk gewoon losstaande wedstrijden.

Verder zie ik maar bar weinig verschil. Het laadt allemaal wat sneller en hier en daar wat kleine verschillen, maar echt geen 60 euro waard. Ik had dit gevoel bij de demo al en had daar toen eigenlijk al naar moeten luisteren.

Ook zitten er bugs in. Zo had ik een speler aangekocht voor 900.000, wat ook van mijn balans werd afgeschreven. Echter ik kreeg daarna een krantenkop, waarna de speler in eens niet meer in mijn team zat, terwijl het geld dus wel was afgeschreven. Kon ik hem weer opnieuw kopen voor 900.000.

Het enige wat in mijn opzicht wel flink verbeterd is, is het commentaaar... in het engels dan.

Jammer.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:46:
[...]

Hoezo max. 2 jaar, hij is volgens mij pas 34 en zou dus zomaar 3 a 4 seizoenen door kunnen en een divisie hoger kun je hem ook nog prima gebruiken.
Neemt niet weg dat je voor een kleine 5M en het vrijgekomen loon budget wat leuke/jonge versterkingen kunt halen.
Wbt het salaris had ik niet aan gedacht, kon het trouwens ook zo snel niet vinden waar je dat kon zien.
Volgens mij had ik gister een echte offday want na 6 wedstrijden achter elkaar verloren te hebben heb ik een mailtje gekregen om nu toch maar eens te gaan presteren. :P
Hoewel ik ook de toekomst niet kan voorspellen, ga ik er wel van uit dat een speler van 34 jaar nog speelt tot zijn 35-36e ja :)

Heel mijn ploeg heeft nu jongens van 60-70 lopen (allen 17-21 jaar). Ik wou nog een afdankertje verkopen maar ik mocht niet meer van het bestuur, ze wilden niet dat ik de kern helemaal veranderde. Enkel de basiself dan :P

EA mag trouwens eens werken aan GF en Live season, wat voor een kl*** boel is dat nu.

Ik krijg ook nog steeds een disconnect (zowel online als offline game modes) waardoor je online wedstrijden zogezegd 'opgeeft' (lees: 3-0 verliest) die je aan het winnen was.

Het ligt puur aan Fifa, want als ik ingame ben lukt het me niet om me opnieuw aan te melden. Ik moet eerst de game quitten en dan terug inloggen, spel opnieuw opstarten en wachten tot de volgende disconnect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Jochemmol schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:21:
Ik heb fifa 10 ook voor de XBOX.

Ik vind het een mooi spel. Ik moet alleen erg wennen aan de balbehandeling.

Wat ik niet kan vinden is; Ik speel graag toernooien maar dan kan ik alleen kiezen voor knock out. Ik kan wel ingeven of er een return wedstrijd is. Maar ik kan niet vinden waar / hoe je een toernooi als de champions league kan spelen.
Dus met een poul fase enz.
Of kan dat niet? of is dat een optie ergens?
je kan gewoon kiezen voor Group & Knockout, staat bovenaan als je create tournament pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Hoewel ik ook de toekomst niet kan voorspellen, ga ik er wel van uit dat een speler van 34 jaar nog speelt tot zijn 35-36e ja :)

Heel mijn ploeg heeft nu jongens van 60-70 lopen (allen 17-21 jaar). Ik wou nog een afdankertje verkopen maar ik mocht niet meer van het bestuur, ze wilden niet dat ik de kern helemaal veranderde. Enkel de basiself dan :P

EA mag trouwens eens werken aan GF en Live season, wat voor een kl*** boel is dat nu.

Ik krijg ook nog steeds een disconnect (zowel online als offline game modes) waardoor je online wedstrijden zogezegd 'opgeeft' (lees: 3-0 verliest) die je aan het winnen was.

Het ligt puur aan Fifa, want als ik ingame ben lukt het me niet om me opnieuw aan te melden. Ik moet eerst de game quitten en dan terug inloggen, spel opnieuw opstarten en wachten tot de volgende disconnect :(
Als je gewoon ranked online speelt, en die ander disconnect krijg je gewoon een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:25:
[...]

Ik heb nu inderdaad alles op tele staan, even opzoek naar de knop voor de PS3 voor die focus :P
Ik vind de camera die je hebt in die arena juist héél vet! Die wil ik ook in be a pro!

De AI is soms wel tenenkrommend hoor. Soms kunnen ze een 'hele_snelle_aktie_bal_afpakken_en_weglopen' doen.. Die animatie is vloeiend, maar super snel.

Counter over de zijkant van tegenstander; loopt tegen mijn poppetje op maar kan doorlopen; hapert het mannetje wat er een paar meter vanaf staat ook. (net alsof ie gaat vallen en loopt weer verder, gelijk met dat de bal tegen mij aankomt). Erg vaag :)
Als je gewoon ranked online speelt, en die ander disconnect krijg je gewoon een win.
Als je had gelezen knalt hij eruit en niet zijn tegenstander.

[ Voor 51% gewijzigd door RedHat op 05-10-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet winnen met Fifa online. Niveau 1 was leuk en ging nog wel. Maar sinds niveau 2 kan ik echt niet beter dan gelijk spel. Het zijn steeds die steekpassen die altijd die doelpunten scoren bij mij. En mij lukt het nooit.

Is het ook mogelijk om een amateurs clubje als Chesterfield (1ster) uit te laten groeien naar een echte top club? (5sterren). Ik doe wel mee in de Coca-cola championship 2 maar is het ook mogelijk om door te groeien naar een hogere championship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:47:
Is het ook mogelijk om een amateurs clubje als Chesterfield (1ster) uit te laten groeien naar een echte top club? (5sterren). Ik doe wel mee in de Coca-cola championship 2 maar is het ook mogelijk om door te groeien naar een hogere championship?
Yup, je kunt promoveren en degraderen en uiteindelijk ook gewoon Europees halen etc.
Het aantal sterren gaat vanzelf omhoog naarmate je spelers beter worden of je betere spelers haalt.

Inmiddels exit Nots en mijn nieuwe club is Morecambe.
Als je ontslagen wordt is het ook gelijk einde seizoen en gaat het spel in een keer de rest van het seizoen simuleren, inclusief growth, daarna kun je dus verder met het volgende seizoen.
Voor wie het zich afvroeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:34:
[...]

Meestal wel, soms niet. Zo heb ik al een paar keer tijdens het vieren van m'n zoveelste goal de connectie zien wegvallen (niet mijn connectie). Dan kijk ik even later bij m'n ranking en zie ik -1 bij reeks. Kwaad wordt je er van.

Nog een ander iets wat mij erg irriteert online is de gamertag boven mijn naam, nu nog grotere letters dan vorig jaar. Ik weet toch wel wie ik ben. Soms kan ik bij het verdedigen de bal daardoor ook niet zien. Hoe zet ik dat in godesnaam uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezsz
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 13:14
Ik ben nieuw in spelen van fifa. Ik heb een xbox controler gekocht voor mij pc. Nu wilde ik voordat ik het spel ga kopen, eerst de demo spelen. Alleen werkt volgens mij de xbox controler niet. Misschien doe ik iets fout. De controler wordt wel herkend door windows 7 en een ander spel kan ik zonder iets te hoeven instaleren wel spelen met deze controler. Graag hulp. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog steeds een hekel aan dat als je met 2 spitse speelt, en je sprint op met de ene, de andere stopt met lopen.
Dat terwijl ik juist de combinatie wil maken of wil steken :S

En hoe maak je een 1-2? zo een snelle die er vroeger wel was?
Dan veranderde hij niet eens van poppetje maar tikte de computer automatisch door.

-Allemaal voor de pc trouwens

Ohja dan nog wat over de pc versie (jaa vast al veel gezeik over gelezen)
maar het diepte punt was dan wel dat me zwager binnenkwam en zei 'pff wat lelijk zeg' en dat terwijl we 09 nog super veel samen speelde (dan nam hij ze eigen gamepad mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
iemand anders hier problemen met de easportsfootball.com website? krijg de laatste dagen alleen maar proxy errors 502.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THID schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:30:
iemand anders hier problemen met de easportsfootball.com website? krijg de laatste dagen alleen maar proxy errors 502.
Ja, zelfde probleem hier (en met ons nog vélen vermoed ik).
Postius schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:34:
[...]

Zoals RedHat al aangaf ben ik het die de verbinding met de EA servers verloor (kan er zelf geen bal aan doen). Beetje sneu dat je wedstrijden die je 2-0 en 3-0 wint alsnog verliest (met 0-3 dan nog) omdat je in de 85e minuut eruit knalt. Logica is weer ver te zoeken bij de EA-bot die deze wedstrijden analyseert :z

Voor mij voorlopig geen ranked online meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

WTF!!!

Ik win een wedstrijd en doordat PSV verliest neem ik de 1ste plek over. Het bestuur vecht met elkaar om mijn kont te kussen.
Ik speel gelijk waardoor ik weer 2e ben en ik wordt nog net niet ontslagen.

2e keer al dat het bestuur zwaar pissed off is omdat ik van 1 naar 2 ga. Terwijl kwalificeren voor ECC de opdracht is.....

en ik wordt zwaar pissed van die spelers met 0,0 % inzicht.

"hee!! jij loopt naar voren. Laat ik zo dicht mogelijk bij je blijven en vooral niet in de vrije ruimte voor de goal gaan staan" |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Player1S op 05-10-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:56
Ik ben inmiddels gematigd met FIFA 10 spelen, en dat al binnen een week. FIFA 09 is 'maanden' niet uit de PS3 geweest. Mooie aanvallen lopen gewoon stuk op bugs tegen de CPU (moelijkheid Professioneel of hoger), je kan rondspelen wat je wilt in de '16', maar de CPU ze 'aura' lijkt veel groter, dan wanneer de CPU bij jou aanvalt. Ook als je een mooie aanval opzet, is de kans groot dat er een stuk of drie man over elkaar heen vallen en de bal voor de doellijn blijft liggen todat de CPU hem ophaalt.

Online en tegen elkaar op de PS3 heb je dit niet, maar ik wil ook af en toe wel even kunnen oefenen of lekker een balletje te trappen.

Bij FIFA 09 speelde ik op wereldklasse en voelde de CPU voor mij eerlijker aan. Ook als je echt mooi rondspeelde een goede vrije man had, had je ook echt kans om te scoren. Geen last van bovenstaande taferelen dus.

Dan heb ik het nog niet eens over de servers van www.eafootballworld.com. Coach kan ik niet over oordelen omdat ik dit niet speel.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 05-10-2009 21:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik moet nog flink wennen aan FIFA 10. Met deeltje 09 speelde ik op World Class mee voor de landstitel met een van de slechtere clubs en was alles een stuk makkelijker naar mijn gevoel. Dit zal ongetwijfeld een kwestie van gewenning zijn, maar wel even vervelend zo in den beginne (heb nog niet veel potjes er op zitten) ;)

Buiten het feit dat het lekker speelt toch een paar dingetjes waar ik me nog wel aan stoor, maar wat wel deels minder geworden is:
- Bal afpakken lijkt een beetje rommelig, de bal springt vaak weg waardoor de tegenstander gewoon door kan
- Overtredingen: waarom fluit de scheids zo veel (in mijn nadeel) :/
- De CPU lijkt een stuk lastiger van de bal te zetten, combineert vaak super geniaal zelfs met onwijs slechte clubs
- In de 16 meter de bal aannemen en wegdraaien lijkt haast onmogelijk tov. 09 -> altijd de bal kwijt. Hierdoor denk ik 'oh eerder schieten' maar dat lijkt helemaal zinloos (alsnog bal kwijt of tegen een van de muur van verdedigers)

Maargoed gewoon even blijven oefenen en dan komt het vast goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Waar ik me aan erger is dat redelijk slechte clubs ineens een briljante aanval kunnen maken die niet de verdedigen is. Zo ongeveer vanaf het middenveld een voorzet die vlak voor het doel land en er ff fijn ingekopt wordt voor ik ook maar kan reageren. Het kan ook aan mij liggen, maar bij kopballen van de tegenstander heb ik hoe dan ook geen enkel gevoel van verdedigende controle.

In een competitie wedstrijd kan ik het nog wel aan, maar als het voor de beker is en je door zoiets wordt uitgeschakeld dan heb ik er toch wel flink de pest in.

En ik schiet echt zo vaak mis nu in vergelijking met Fifa 09. en niet een beetje ook en als ik alleen op de keeper kom aanrennen heeft hij hem ook 8 van de 10 x . opzich niet erg want dat houdt het spannend, maar als ik om hem heen wil komt er vaak een verdediger (volgens mij stiekem speedy gonzales ;) ) aangestoomd die me ff heel hard van de bal knalt wat natuurlijk geen overtreding is.

Ergernissen af en toe dus maar het blijft vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Beakzz schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:45:
Waar ik me aan erger is dat redelijk slechte clubs ineens een briljante aanval kunnen maken die niet de verdedigen is. Zo ongeveer vanaf het middenveld een voorzet die vlak voor het doel land en er ff fijn ingekopt wordt voor ik ook maar kan reageren. Het kan ook aan mij liggen, maar bij kopballen van de tegenstander heb ik hoe dan ook geen enkel gevoel van verdedigende controle.

In een competitie wedstrijd kan ik het nog wel aan, maar als het voor de beker is en je door zoiets wordt uitgeschakeld dan heb ik er toch wel flink de pest in.

En ik schiet echt zo vaak mis nu in vergelijking met Fifa 09. en niet een beetje ook en als ik alleen op de keeper kom aanrennen heeft hij hem ook 8 van de 10 x . opzich niet erg want dat houdt het spannend, maar als ik om hem heen wil komt er vaak een verdediger (volgens mij stiekem speedy gonzales ;) ) aangestoomd die me ff heel hard van de bal knalt wat natuurlijk geen overtreding is.

Ergernissen af en toe dus maar het blijft vermakelijk.
Klopt. Speel maar eens op amateur.. De doelpunten die gemaakt worden is altijd paas van middenveld -> kopbal in goal.. Die overigens niet te verdedigen zijn :') Zelfs als je sliding zet op die gast die gaat koppen slide je er langs :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben gelukkig niet de enige die veel moeite heeft met deze game.
Anderen ook last van "hey waarom werkt het knopje nou niet" syndroom? Waar jou speler niet schiet en de AI zo jou kans om zeep kan helpen?

Na 2 gelijke spelen tegen VVV en Sparta (easy 3 points zou je zeggen) moest ik tegen AZ in de beker. Nou ik zag het verlies al aankomen. Niks is minder waar. Ga door naar de volgende ronde na een 0 - 6 overwinning.
De laatste goal was helemaal bizar. Bal wordt tegen Stam aangeschoten die op de grond ligt en via de hand van de keeper en hak van een verdediger valt de 0 - 6 erin.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10511626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:47:
Ik kan echt niet winnen met Fifa online. Niveau 1 was leuk en ging nog wel. Maar sinds niveau 2 kan ik echt niet beter dan gelijk spel. Het zijn steeds die steekpassen die altijd die doelpunten scoren bij mij. En mij lukt het nooit.
Online is bij mij ook nog een ramp... Ik verlies telkens nét 0-1 of 1-2. Vanavond nog 2 wedstrijden achter elkaar gehad (tegen dezelfde gast) dat ik 2-2 gelijk speelde en dan 5-4 op strafschoppen verlies. Zwaar frustrerend, om maar niet te spreken over de ventjes die altijd Real Madrid nemen en vervolgens alleen maar naar voren rennen en de schietknop in rammen... :X

In career mode gaat het wel aardig met Feyenoord, laatst nog een aardige goal met Biseswar gemaakt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10445162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vrijdag FIFA 2010 gekocht voor de playstation 2 maar als ik hem opstart loopt hij vast als je het witte scherm met EA sports te zien krijgt!!! weet iemand wat ik moet doen ?????
please help mij, ( ik ben al naar winkel gegaan om hem voor een nieuwe in te ruilen maar tevergeefs..)
alsvast bedankt
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:10:
[...]

Online is bij mij ook nog een ramp... Ik verlies telkens nét 0-1 of 1-2. Vanavond nog 2 wedstrijden achter elkaar gehad (tegen dezelfde gast) dat ik 2-2 gelijk speelde en dan 5-4 op strafschoppen verlies. Zwaar frustrerend, om maar niet te spreken over de ventjes die altijd Real Madrid nemen en vervolgens alleen maar naar voren rennen en de schietknop in rammen... :X

In career mode gaat het wel aardig met Feyenoord, laatst nog een aardige goal met Biseswar gemaakt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10445162
Dat werkt hier veel minder goed dan bij de vorige, mischien sta je gewoon als een draak te verdedigen? Hoeveel mensen ik online wel niet als een gek zien instappen en dan verbazing als ze zoek getikt worden.Klinkt meer als frustratie omdat het jezelf niet lukt om er doorheen te rennen. Ronaldo is in dit deel veel minder irritant dan in voorgaande delen. Snelheid is nog wel belangerijk maar niet alles bepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik in godsnaam spelers naar me toe in Coach mode? Ik heb nu een team mket een gemiddelde score van 55-60 en wil dus wel een paar 62 erin ofzo. Maar elke speler heeft maar 10% interesse. Salaris verhogen werkt ook in dit geval. Ik zit nog steeds vast aan scouting en me eigen team wat best wel zuigt. Moet ik wat vaker de beker winnen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:13:
ik heb vrijdag FIFA 2010 gekocht voor de playstation 2 maar als ik hem opstart loopt hij vast als je het witte scherm met EA sports te zien krijgt!!! weet iemand wat ik moet doen ?????
alsvast bedankt
groet
Ik zou het echt niet weten maar binnen 24uur kicken met een 2e letterlijk hetzelfde bericht wordt niet echt gewaardeerd.

Ik heb ook nog voor je gegoogled maar zie er niks van terug.
Wellicht is je PS2 aan vervanging toe? PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem online altijd Ajax, wat de tegenpartij ook doet. Plaats ik mezelf gelijk in de underdogpositie. :p
Mijn ervaring is dat de tegenstander na het zien van mijn Ajax ook een schappelijker team neemt en geen Real Madrid oid. Maar nog niet erg veel online gespeeld, dus kan me voorstellen dat dit irritant is.

De reden waarom ik niet zoveel online speel is dat ik voor een wedstrijd een verplichte 'squad update' moet doen. Elke wedstrijd, elke keer zegt ie dat er een squad update available is en een update nodig is. Of ik die nu opsla of niet, de melding blijft steeds staan. En meestal is de 'wedstrijd/game' verdwenen na het downloaden van die squad update (duurt meestal 10 seconden). Hebben meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:02
Gister ook weer is wat potjes online team gedaan, blijft ook erg leuk (is er nog een got team?)
Maar kan je ook met de camera spelen die in de arena bij het laden van een wedstrijd hebt?
pro camera is het net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben Manager mode op legendary aan het spelen. Veel frustraties, vooral door de AI van men medespelers. Begrijp ook niet waarom Engelse commentaar hier zo positief beoordeeld wordt. Ik word gek van de larie dat die 2 gasten uitkramen. Na een paar wedstrijden maar uitgezet.

Er zijn natuurlijk leuke momenten. Wanneer je een mooie goal scoort in een moeilijke wedstrijd. Maar ik heb erg gemengde gevoelens en speel een paar dagen na release nog maar 2 wedstrijden per dag. Speelde de demo eig meer. :)

Een leuke:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10455746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
het valt me op dat in deze versie de commentatoren vaak rare dingen zeggen, gister begon 1 over een inworp terwijl de keeper de bal ving (ofzo), laatst begonnen ze te mekkeren over een kans die de winst op had kunnen leveren in de laatste minuut, bij 1-0 voor...

Gewoon niet helemaal goed, beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

418O2 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:57:
het valt me op dat in deze versie de commentatoren vaak rare dingen zeggen, gister begon 1 over een inworp terwijl de keeper de bal ving (ofzo), laatst begonnen ze te mekkeren over een kans die de winst op had kunnen leveren in de laatste minuut, bij 1-0 voor...

Heb je 't hier over Nederlands of Engels commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Het Engelse commentaar past vaak niet bij de situatie. Enkele voorbeelden:

- Zeggen dat ieder team er wel twee in had kunnen hebben liggen bij een 0-0 ruststand terwijl ik 8 schoten op doel heb en de tegenstander 0.
- De ene commentator zegt geweldige redding terwijl de andere het een easy ball noemt.
- Zeggen dat een penalty die tegen mij was de tussenstand bepaalde terwijl het 2-1 voor mij is met rust.
- Bij een super close offside zeggen dat de speler gewoon niet geconcentreerd is.
- Het hebben over dat het waarschijnlijk een verlenging gaat worden bij een 1-0 stand.
- Het over een gelijkspel hebben terwijl het 1-0 staat.

Zo zijn er nog wel een aantal waar ik nu even niet op kom. Qua stemmen en intonatie is het wel echt veel beter dan het Nederlandse. Ik lag echt krom van het lachen van "oi oi oi, op de paal"

Op het commentaar na vind ik het echter een super game. Ben na mijn ontslag bij Liverpool aan de bak gegaan bij een team uit Noord-Ierland. Je kan dan ook goed merken dat het heel anders spelen is. Verdedigen blijft alleen lastig vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Phydomir op 06-10-2009 10:13 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pfff...

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10508439

Met 2 man over de keeper vallen en 2 man die over dezelfde man springen.
Dan nog een verdediger die het nodig vind de bal voor de keeper weg te tikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, die issues met het commentaar zaten in FIFA 09 ook al. Ik vind het totaal niet erg, ik lach er eerder om dan dat ik me er aan stoor. Maargoed de helft van de tijd ben ik zo geconcentreerd aan het spelen dat ik niet eens hoor wat ze zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

418O2 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:57:

Ik heb nog geen enkel spel gespeeld waar ik echt stijl achterover sloeg van het commentaar. Ervaring met FIFA (10-12 jaar inmiddels?), NHL (meerdere versies), Madden (paar versies) en NBA Live (paar versies).
Echter als je het Engelse naast het Nederlandse legt is het Engelse gewoon vele malen beter. De manier hoe ze een zin uitspreken wekt tenminste nog de illusie dat het echt commentaar is.
Bij Nederlands dreunen ze de zin op vanaf een blaadje zonder enig gevoel of idee hoe het in het spel gebruikt wordt.

Engels is ook zeker niet alles hoor. Vooral als ze van spelers de naam maar op 1 manier hebben ingesproken. Zie Denneboom. Zijn naam wordt uitgesproken op een toon alsof ie net een geweldige actie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het NL commentaar is ook dramatischer dan vorig jaar. De tekst is nagenoeg hetzelfde gebleven, maar soms kloppen de zinnen inderdaad niet met de werkelijkheid.

Mensen die klagen over dat ze veel te vaak afgefloten worden voor een overtreding -> Zet je aggression lager he. Dat kenmerk bepaalt hoe snel je een overtreding begaat als je met A verdedigt. Rond de 30 moet ok zijn, iets lager als je helemaal safe wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had niet verwacht dat online mij al zo snel zou irriteren. Ik speel dan die prof-club games, 2 grote clubs tegen elkaar en als het mee zit 11 vs 11 online. Man.united tegen City, netjes 11 vs 11, kom je bij plaats-keuze.. binnen 2 seconde hele voor en midden gekozen en niemand die maar verdediger wil spelen.

Uiteindelijk speel je met 6 man voorin, 4 achter door de AI.. beetje makkelijk tikken kom je blindelings langs de AI verdediging. Natuurlijk nooit mee verdedigen van de middenspelers, dit wordt echt irritant.

En heb je dan eindelijk een groep waar ook mensen verdedigers spelen (ik speel altijd LV) gaan ze doodleuk bij elke aanval naar de 16 in de hoop ook te kunnen scoren. Counter, hoppa, 6 aanvallers tegen 1 verdediger. Ze zouden imho iets van een extra moeten geven aan verdedigers, daar gewoon niemand verdediger wil spelen.

Daarnaast is die hele rating-systeem ook totaal niet gemaakt voor verdedigers, in de aanval _moet_ je binnen paar seconde op de middellijn staan anders krijg je al een -locatie, tegenstander krijgt de bal en het zelfde moment moet je al weer op je eigen 16 staan. Dek je netjes een aanvaller, krijg je -verdedigen, hou je X(pass) ingedrukt voor een tackle krijg je een -pass :/ Beste eindscore is nu een magere 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 22-09 23:46
SinergyX schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:23:
Had niet verwacht dat online mij al zo snel zou irriteren. Ik speel dan die prof-club games, 2 grote clubs tegen elkaar en als het mee zit 11 vs 11 online. Man.united tegen City, netjes 11 vs 11, kom je bij plaats-keuze.. binnen 2 seconde hele voor en midden gekozen en niemand die maar verdediger wil spelen.

Uiteindelijk speel je met 6 man voorin, 4 achter door de AI.. beetje makkelijk tikken kom je blindelings langs de AI verdediging. Natuurlijk nooit mee verdedigen van de middenspelers, dit wordt echt irritant.

En heb je dan eindelijk een groep waar ook mensen verdedigers spelen (ik speel altijd LV) gaan ze doodleuk bij elke aanval naar de 16 in de hoop ook te kunnen scoren. Counter, hoppa, 6 aanvallers tegen 1 verdediger. Ze zouden imho iets van een extra moeten geven aan verdedigers, daar gewoon niemand verdediger wil spelen.

Daarnaast is die hele rating-systeem ook totaal niet gemaakt voor verdedigers, in de aanval _moet_ je binnen paar seconde op de middellijn staan anders krijg je al een -locatie, tegenstander krijgt de bal en het zelfde moment moet je al weer op je eigen 16 staan. Dek je netjes een aanvaller, krijg je -verdedigen, hou je X(pass) ingedrukt voor een tackle krijg je een -pass :/ Beste eindscore is nu een magere 6.
Hoezo doe je dan niet gewoon quick ranked match? Kan je alle mannetjes besturen die je maar wil ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
LoneRanger schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:14:
Pfff...

Dan nog een verdediger die het nodig vind de bal voor de keeper weg te tikken. :P
Hej, het is heel stressvol hoor als de tegenstander zo opstoomt.. Dan ga je domme dingen doen... :p

Nu ff serieus, dit ziet er wel heel dom uit, er wordt gewoon niet gecommuniceerd tussen keeper/ verdediger. Dit moet normaal gesproken wel gewoon gebeuren.

Gebeurt in het echt ook niet altijd, maar zoveel mensen daarop de keeper af, die vent mag blij zijn dat hij er ongeschonden uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wimpie007 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:29:
Hoezo doe je dan niet gewoon quick ranked match? Kan je alle mannetjes besturen die je maar wil ;-)
Dat is juist niet wat ik wil ;) Hele principe achter 11 vs 11 vind ik erg leuk. Jammer dat de uitwerking niet zo denderend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:37:
De reden waarom ik niet zoveel online speel is dat ik voor een wedstrijd een verplichte 'squad update' moet doen. Elke wedstrijd, elke keer zegt ie dat er een squad update available is en een update nodig is. Of ik die nu opsla of niet, de melding blijft steeds staan. En meestal is de 'wedstrijd/game' verdwenen na het downloaden van die squad update (duurt meestal 10 seconden). Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Ik zie na googlen dat mensen bij fifa 08 (!) er ook al problemen mee hadden:

"Help, This game is wrecking my head already. Everytime I choose "Quick Ranked Match", I am prompted to download the latest online squad. This pops up EVERY game despite me choosing to save it to the hard drive. Failure to accept the download each time boots me back to the games main menu. Any ideas? By the time it downlaods the file, my opponent has long gone."

Kan alleen geen oplossing vinden. Krijgt iedereen deze melding of?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig, nu moet ik met mijn Chesterfield clubje tegen liverpool in de 2e ronde voor de engelse beker. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:03:
Jemig, nu moet ik met mijn Chesterfield clubje tegen liverpool in de 2e ronde voor de engelse beker. Zucht.
Grappig dat meer mensen Chesterfield kiezen.
Stom toeval of ook een zwak voor de club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:14:
[...]

Grappig dat meer mensen Chesterfield kiezen.
Stom toeval of ook een zwak voor de club?
Verstokte rokers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

LoneRanger schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:14:
Pfff...

Hehe, had laatst zelf ook zo'n momentje:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10391531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de PS3 controls:

Wanneer ik voor een kopduel ga, wat doen jullie om het duel te winnen, welke knoppen gebruik je ervoor?
Wanneer de tegenstander de bal heeft, of ikzelf hoe kan ik de tegenstander een duwtje geven?
Laatste vraag, wanneer ik de bal ik de voeten speel van een van mijn mede spelers, hoe kan ik dan het beste een korte actie maken, zoals wegdraaien. Dit lukt namelijk niet goed, zou het kunnen omdat ik bijna altijd de sprint knop in heb? Hoor het graag van jullie, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het Nederlandse commentaar klopt ook van geen reet

'Hij wou zijn 2e scoren, maar dat is hem niet gelukt' bij 0-0 en nog héél veel foutieve commentaar. Erg jammer.
Pagina: 1 ... 11 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.