Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

soccerroos schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:00:
ik hoop echt dat ze het ned commetaar leuk maken.
je zou zeggen dat het toch precies het zelfde als engels moet zijn, aangezien ze de tekst gewoon inspeken.
Het is te statisch. Ze spreken het echt in. De Engelsen zitten volgens mij een echte wedstrijd te kijken om zo gevoel in de tekst te krijgen.
Voor mij mogen ze NL-Commentaar helemaal weglaten. Ik zet toch Engels erop. Hopelijk hebben ze echter nu ook Amerikaans commentaar. Dat vind ik nog steeds veruit de beste verslaggevers. Hoewel ik nog niet veel voetbal wedstrijden met US commentaar heb gezien. Andere sporten overtreffen ze de rest van de wereld gewoon mee. IMHO that is.
24 nieuwe juich mogelijkheden.
wat moet ik daar bij denken want ik heb er nog nooit een gezien volges mij
Als je scoort kun je op bepaalde knoppen drukken waardoor je op een bepaalde manier kunt juichen. Volgens mij drukt bijna iedereen dat gewoon weg.
Computer heeft nu ook een rotatiesysteem. Dit weet ik ook niet precies wat het inhoud :$
In 09 had je nog AI teams met oververmoeide spelers. Nu gaan ze van te voren al een andere speler opstellen om zo diegene die moe is rust te geven.

Wat ook mooi is, is dat de player growth is aangepakt. Niet meer handmatig spelers goed maken maar een meer realistischer automatisch systeem.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Het NL commentaar is inderdaad verbeterd..
"Ja, dat dat is zijn tweede gele kaart. Eigen schuld... En wat zeggen ze dan Yoeri?"

"... dikke bult"

8)7

Typo. Nou nou, aandelen NL commentaar?

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 28-09-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56
Mars18 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:53:
bart smit gaat al verkopen vandaag (waarschijnlijk)
How do you know?
In dat geval ga ik 'm straks even ophalen :)

Foregames geeft morgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JBS schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:14:
Het NL commentaar is inderdaad verbeterd..
"Ja, dat dat is zijn tweede gele kaart. Eigen schuld... En wat zeggen ze dan Yoeri?"

"... dikke buld"

8)7
Het commentaar is dan nog altijd beter dan jouw spelling....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Tha-PC-Legend schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:30:
[...]

How do you know?
In dat geval ga ik 'm straks even ophalen :)

Foregames geeft morgen aan.
op een forum stond dat.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Tja, iedereen kan dat posten natuurlijk ;)
Ach, we wachten maar geduldig af, thanks voor het vermelden iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Gunner schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:31:
[...]

Het commentaar is dan nog altijd beter dan jouw spelling....
Nee hoor, zij maken ook wel eens 'n foutje. "De bal gaat over de zijlijn, dat is een doeltrap".

Ik heb het NL commentaar dit jaar wederom 'n kans gegeven maar heb 't vrij snel opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
JBS schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:49:
[...]
Nee hoor, zij maken ook wel eens 'n foutje. "De bal gaat over de zijlijn, dat is een doeltrap".

Ik heb het NL commentaar dit jaar wederom 'n kans gegeven maar heb 't vrij snel opgegeven.
Wat is daar fout aan? De achterlijn is ook een zij(de)lijn. Ben het wel met je eens dat het raar klinkt.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:04:
[...]

Wat is daar fout aan? De achterlijn is ook een zij(de)lijn. Ben het wel met je eens dat het raar klinkt.
Zo wordt het iig niet gebruikt in voetbal. Zijlijn is zijlijn, achterlijn is achterlijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Zo zou je het inderdaad ook kunnen opvatten maar zo heb ik het nog nooit gehoord en bij voetbal is het zij- en achterlijn. Maar goed, genoeg over het NL commentaar. ;)

Wat me vooral opvalt is dat je nogal eens 'n vrije trap tegen krijgt als je tegen een tegenstander aanloopt om de bal af te pakken. Bij 09 werd dat vrijwel nooit als een overtreding gezien.

Soms voelt het alsof een tegenstander je vasthoudt, zo ziet 't er ook uit aan beide armen te zien, maar er zit ruimte tussen de armen van de tegenstander en die van mijn speler. Dat ziet er beetje raar uit.

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 28-09-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:59

BM

Moderator Spielerij
JBS schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:13:
Zo zou je het inderdaad ook kunnen opvatten maar zo heb ik het nog nooit gehoord en bij voetbal is het zij- en achterlijn. Maar goed, genoeg over het NL commentaar. ;)

Wat me vooral opvalt is dat je nogal eens 'n vrije trap tegen krijgt als je tegen een tegenstander aanloopt om de bal af te pakken. Bij 09 werd dat vrijwel nooit als een overtreding gezien.

Soms voelt het alsof een tegenstander je vasthoudt, zo ziet 't er ook uit aan beide armen te zien, maar er zit ruimte tussen de armen van de tegenstander en die van mijn speler. Dat ziet er beetje raar uit.
Dat zal te maken hebben met de nieuwe manier van fysiek gebruiken. Je kunt nu veel meer doen met je gewicht, en dus sneller overtredingen maken.
Heb in de demo ook al regelmatig gehad dat ik me verbaasde dat iets een overtreding was. Went wel geloof ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb de volledige Xbox 360 versie, en het Nederlands commentaar is er zelfs vergeleken met de waardeloze teksten van vorig jaar niet op vooruit gegaan. De uitspraken zijn, zoals ook in eerdere versies, droog en ongeinteresseerd ingesproken. Dit vind ik zelf overigens geen enkel probleem: zelfs al was het Nederlandse commentaar drie keer beter dan vorig jaar, dan zou ik nog voor Engels kiezen. Het Engelse commentaar is prima: veel teksten, veel spelersnamen, prima uitspraken en het klinkt alsof de commentatoren daadwerkelijk (een beetje) meeleven.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_W
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-05 11:36

J_W

Mas- schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:53:
Ik heb de volledige Xbox 360 versie, en het Nederlands commentaar is er zelfs vergeleken met de waardeloze teksten van vorig jaar niet op vooruit gegaan. De uitspraken zijn, zoals ook in eerdere versies, droog en ongeinteresseerd ingesproken. Dit vind ik zelf overigens geen enkel probleem: zelfs al was het Nederlandse commentaar drie keer beter dan vorig jaar, dan zou ik nog voor Engels kiezen. Het Engelse commentaar is prima: veel teksten, veel spelersnamen, prima uitspraken en het klinkt alsof de commentatoren daadwerkelijk (een beetje) meeleven.
Hoe kom jij aan de volledige 360 versie dan?
Als iets meer bekend over bart smit die zou verkopen vandaag?

Fuji X-T2|18-55 2.8-4|23mm 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mas- schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:53:
Hoe kom je nu al aan de volledige versie??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

L1nt schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:55:
[...]

Heuhh, hoe zal ik het zeggen, ik heb hem aangeschaft bij 's lands meest voordelige internetwinkel. Direct to drive, zal ik maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

L1nt schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:55:
Mensen downloaden enzo ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wil je voor de grap eens kijken hoe de MLS eruit ziet in manager modus?
Gewoon 1 stand of echt zoals de MLS is dus met 2 conferences?

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 28-09-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

L1nt schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:11:
Wil je voor de grap eens kijken hoe de MLS eruit ziet in manager modus?
Gewoon 1 stand of echt zoals de MLS is dus met 2 conferences?
Ik zal zo even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Er is slechts een competitie, de MLS. Geen twee conferences, dus. Ook zit er in mijn versie alleen Nederlands, Engels en Zweeds commentaar, geen Amerikaans commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mas- schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:22:
Er is slechts een competitie, de MLS. Geen twee conferences, dus. Ook zit er in mijn versie alleen Nederlands, Engels en Zweeds commentaar, geen Amerikaans commentaar.
jammer geen spaans commetaar die zijn ook altijd grappig als ze scoren. goooooooooooooooooaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mas- schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:22:
Amerikaans is er volgens mij ook nooit geweest. Geen probleem verder.
Dat de MLS wederom niet de echte opzet heeft vind ik wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand 'm in Eindhoven vóór vrijdag ergens te koop ziet, let me know :p Ik wil 'm eigenlijk donderdag in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_W

J_W

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:31:
Als iemand 'm in Eindhoven vóór vrijdag ergens te koop ziet, let me know :p Ik wil 'm eigenlijk donderdag in huis hebben.
Winkels als free record shop en van Leest hebben de release datum op 1 oktober staan, dus je kan hem daar donderdag gewoon halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J_W schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:50:
[...]

Winkels als free record shop en van Leest hebben de release datum op 1 oktober staan, dus je kan hem daar donderdag gewoon halen...
Ah top, zal zeker even langshoppen daar donderdag. Ik zat de hele tijd al met 1 oktober in m'n hoofd maar vond onlangs ineens ergens een officiele release van 2 oktober. Verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Iemand de PS3-versie vandaag al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 10:48
Hij is al beschikbaar op download gebied hoorde ik, ga hem zelf overigens niet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
* Tha-PC-Legend heeft hem zojuist opgehaald bij Foregames in Breda.

Daarvoor nog binnengewandeld bij Dynabyte, Bart Smit en FRS maar die hadden 'm nog niet in de schappen liggen.
Zo, en nu aan de slag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mooi zeg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Tha-PC-Legend schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:26:
* Tha-PC-Legend heeft hem zojuist opgehaald bij Foregames in Breda.

Daarvoor nog binnengewandeld bij Dynabyte, Bart Smit en FRS maar die hadden 'm nog niet in de schappen liggen.
Zo, en nu aan de slag! :P
Voor console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Xbox 360 ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als Bol.com nu ook eens stout gaat doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_W

J_W

Net even tegen beter weten in bart smit en frs gebeld maar die hadden het allebei over 1 okt...
Waarom kan/mag Foregames wel zo vroeg leveren? Of is dit een kwestie van lak aan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J_W schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:11:
Net even tegen beter weten in bart smit en frs gebeld maar die hadden het allebei over 1 okt...
Waarom kan mag Foregames wel zo vroeg leveren? Of is dit een kwestie van lak aan hebben?
Ik denk het wel. Straks ga ik na werk even langs een klein videotheekje waar ze dat ook nog weleens doen voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 11:57
Nou ik ga dit topic even een paar dagen vermijden. Anders word ik echt gek. :')
Als ik het spel heb, kom ik nog wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar o waar kan ik hem kopen regio Den Haag aub.
Wordt moeilijk denk ik :P

ohja, xbox360

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zelf enkele potjes gespeeld nu en ben best aangenaam verrast.
Kwestie van het lelijke veld in de demo PC-versie is meer een kwestie van weersomstandigheden / stadion.

En goaltjes maken lukt ook wel redelijk.. Uit acties, corners, vrije trappen enzovoort..
Even kijken hoe dat met die filmpjes werkt op die eafootball.com site, anders gooi ik wel 'n compilatie op YT.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik heb hem zojuist bij consoleshop.nl gepreordered, afleverdatum is morgen.

Het zal mij benieuwen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm ik ben wel benieuwd naar de final, maar of die beter is dan de demo. Merkte weinig verschil met Fifa 09. Vond hem zelfs minder soepel spelen. (Xbox 360)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:58:
Hmm ik ben wel benieuwd naar de final, maar of die beter is dan de demo. Merkte weinig verschil met Fifa 09. Vond hem zelfs minder soepel spelen. (Xbox 360)
Ik heb al een paar keer ergens gelezen dat er dit keer wel degelijk een (positief) verschil is tussen de demo en de uiteindelijke versie. Dus ik ben ook wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat me opvalt ten opzichte van de final versie en de demo van Fifa 10 (PC versie)
- Erg weinig vrije trappen, in de 5 potjes dat ik gespeeld heb misschien 5 (ook in Fifa '09 waren dit er meer)
- In de demo kreeg ik echt 10x hands om m'n hoofd per wedstrijd, in de final nog geen 1x gehad (zeer positief)

En is het misschien een idee om een Fifa10-Tweakers-YouTube kanaaltje te maken,
waar iedereen z'n zooi kan uploaden? Lijkt mij wel geinig idee'tje namelijk of denken jullie 'noooo'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:16:
Wat me opvalt ten opzichte van de final versie en de demo van Fifa 10 (PC versie)
- Erg weinig vrije trappen, in de 5 potjes dat ik gespeeld heb misschien 5 (ook in Fifa '09 waren dit er meer)
- In de demo kreeg ik echt 10x hands om m'n hoofd per wedstrijd, in de final nog geen 1x gehad (zeer positief)

En is het misschien een idee om een Fifa10-Tweakers-YouTube kanaaltje te maken,
waar iedereen z'n zooi kan uploaden? Lijkt mij wel geinig idee'tje namelijk of denken jullie 'noooo'
Nou de pc-versie doet me niks eerlijk gezegd :$
Heb de demo niet eens geprobeerd, want Fifa op de pc is al jaren troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat vind jij =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat vind iedereen. Al jaren is het een waardeloze port van de console-versie. Ik dacht dat dat algemeen bekend was.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 28-09-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

hahaha... nog nooit op de consoles gespeeld zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het kan nog best leuk zijn hoor. Maar als je een PS3 of een Xbox hebt staan, dan moet je gewoon de consoleversie nemen. Al jaren is het op de pc grafisch een stuk minder en ook qua functionaliteit (game modi e.d.) erg uitgekleed en niet te vergelijken met de consoleversies.
Dit is geen mening hoor, dat zegt EA zelf ook. Maar hun argument is dat de gemiddelde pc niet krachtig genoeg is voor next-gen graphics e.d.

Ik snap niet waarom andere games van EA wel de consoleversies kunnen overtreffen qua graphics (als je goede hardware hebt dan), maar wat betreft Fifa blijven ze bij hun standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Gunner schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:23:
[...]

Dat vind iedereen. Al jaren is het een waardeloze port van de console-versie. Ik dacht dat dat algemeen bekend was.
Ik zelf ben ook van mening dat het op de console veel beter werkt, maar werkt de PC versie icm met bv een Xbox 360 controller niet precies hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_W

J_W

Ik lees dat veel mensen last hebben van hands ballen... Heb er in tientallen demo potjes (360) nog geen last van gehad. Ook in een jaar fifa 09 nog nooit een handsbal waargenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

barzi schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:31:
Ik zelf ben ook van mening dat het op de console veel beter werkt, maar werkt de PC versie icm met bv een Xbox 360 controller niet precies hetzelfde?
Een controller zal vrij weinig veranderen aan brakke code of het gebrek aan functionaliteit en graphics.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 28-09-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat vind helemaal niet iedereen.
Al jaren is het een waardeloze port van de console-versie. Ik dacht dat dat algemeen bekend was.
Fifa '09 heb ik grijs gespeeld en blijf ik spelen ook..
Freshnezz schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:29:
hahaha... nog nooit op de consoles gespeeld zeker?
Dat dat mooier is of een smoothere gameplay heeft zal best, maar Fifa '09 op de PC vind ik gewoon vermakelijk!
barzi schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:31:
maar werkt de PC versie icm met bv een Xbox 360 controller niet precies hetzelfde?
Ik speel met 'n Logitech gamepad, toetsenbord zou ik niet aan moeten denken.
J_W schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:32:
Ik lees dat veel mensen last hebben van hands ballen... Heb er in tientallen demo potjes (360)
nog geen last van gehad. Ook in een jaar fifa 09 nog nooit een handsbal waargenomen!
Was volgens mij (vooral) PC versie!
Gunner schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:33:
Een controller zal vrij weinig veranderen aan brakke code of het gebrek aan functionaliteit en graphics.
Maar 't geeft wel een 'vrijer' gevoel... En de graphics van Fifa '09 zijn best te pruimen, van '10 hmm wennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC versie heeft gewoon een heel andere engine, een controller gaat daar niks aan doen nee.

@Baviaan, laat je even weten als je 'm morgen binnen hebt? ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik weet vrijwel zeker dat ook de gameplay anders is op de pc versie. Ik heb 09 gespeeld op de pc en dit is een totaal andere speelervaring dan op de console. Ik twijfel er niet over dat dit bij 010 ook zo zal zijn, sowieso het feit dat jij in 010 op de pc zo vaak hands hebt geeft al aan dat er verschil in zit, ik heb met fifa op de console nog nooit hands gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17
SCIxX schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:41:
Ik weet vrijwel zeker dat ook de gameplay anders is op de pc versie. Ik heb 09 gespeeld op de pc en dit is een totaal andere speelervaring dan op de console. Ik twijfel er niet over dat dit bij 010 ook zo zal zijn, sowieso het feit dat jij in 010 op de pc zo vaak hands hebt geeft al aan dat er verschil in zit, ik heb met fifa op de console nog nooit hands gezien.
Het is Fifa 10 overigens, niet 010 :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:50
Cidolfas schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:49:
[...]

Het is Fifa 10 overigens, niet 010 :)
Zijn PC staat in Rotterdam bedoelt ie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Mijn eerste ervaringen met de Final zijn zeer positief te noemen.
Na de demo gespeeld te hebben zette ik mijn vraagtekens bij de nieuwigheid van 10 tegenover 09.
Maar nu kan ik bevestigen dat de gameplay wel degelijk een wereld van verschil is!
Ik heb nu bv. al op meer manieren gescoord dan in een jaar 09 spelen 't geval is geweest.
Tevens voel je dat je vrijer bent in het bewegen van je spelers; of het nou echt 360 graden is weet ik niet, maar vrijer ben je zeker!
Daarnaast heb ik geprobeerd om een gameface te maken op de pc maar dit is nog niet echt gelukt; vindt mezelf niet echt lijken, en heb dubbele neusgaten.. :P

Iemand die 'm toevallig ook al op de 360 heeft en een potje wilt spelen?
Als er specifieke vragen zijn over 't spel dan beantwoord ik ze overigens graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ultimate team zit er niet in.

Staat er nou wel een menu optie in of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Wii4all schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:15:
ultimate team zit er niet in.

Staat er nou wel een menu optie in of niet?
Nope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:10:
Als er specifieke vragen zijn over 't spel dan beantwoord ik ze overigens graag :)
1. Waar heb je Fifa 10 gekocht?!
2. In de demo chipped de tegenstander vaak de bal over de keeper, de keeper komt ook vanzelf uit. Is daar in de final al iets aan veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:25:
[...]

Meneer werkt of in de retail (dan kan je de game bij binnenkomst al meenemen en op de dag van release afrekenen) of heeft een foute versie (FiFA.10.PAL.XBOX360-XXxXXX) die 25 september gelekt is. Ik zou me er niet zo druk over maken die drie dagen.

Voor de 'eerlijke' liefhebbers die ook niet kunnen wachten, de verkoper van een E-Plaza (beetje lullig te noemen welke) zei vanmiddag al een dag eerder (30-10-2009) te beginnen met de verkoop. Dus probeer wat winkels en allicht vindt je er één die van achter de toonbank verkoopt i.p.v. uit het display.

[ Voor 47% gewijzigd door Jumpman op 28-09-2009 17:39 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier een filmpje van mijzelf met wat goal'tjes / acties van de PC-versie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AsmL7u0lBiA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fismeister
  • Laatst online: 21-01 19:20
[...]

2. In de demo chipped de tegenstander vaak de bal over de keeper, de keeper komt ook vanzelf uit. Is daar in de final al iets aan veranderd?
Het spel is al te downloaden op een niet helemaal legale manier:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:48:
Hier een filmpje van mijzelf met wat goal'tjes / acties van de PC-versie:
[video]
En je moest tegen galatasaray winnen? ;(

Op welk niveau is dat eigenlijk? De tegenstander bied niet veel weerstand. Bij fifa 09 had je toch op wereldklasse bood de pc toch aardig weerstand.

wel leuk filmpje btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
[...]

1. Zoals eerder vermeld, Foregames Breda; dus niet FIFA versie 360.PAL etc. etc. zoals dhr. Jumpman beweert. Ik werk overigens wel in de retail, maar niet met games, maar dat terzijde ;)
2. Ik heb gemerkt dat de keeper inderdaad regelmatig uitkomt, maar dit ervaar ik niet als irritant. De keeper is veel adequater bij chip balls dan bij FIFA 09, en dat is een welkome toevoeging imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

lasharor schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:59:
En je moest tegen galatasaray winnen? ;(
Achja sorry, ik kies een team en die ander 'randomise' ik maar =)
Op welk niveau is dat eigenlijk? De tegenstander bied niet veel weerstand.
Bij fifa 09 had je toch op wereldklasse bood de pc toch aardig weerstand.
wel leuk filmpje btw.
Dit is het derde niveau volgens mij, zeg maar de enamoeilijkste.. Zal ik zo even checken! Semi-pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Dit is het derde niveau volgens mij, zeg maar de enamoeilijkste.. Zal ik zo even checken! Semi-pro :)
Semi-Pro > Pro > World Class > Legendary. Kan nog wel wat hoger dus ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja inderdaad, ik ga 'm op Pro zetten en nog ff wat raggen, hoger hoeft niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_W

J_W

Vanmiddag besteld bij consoleshop.nl, verwachte lever datum was: 29 sept!
Krijg zojuist een mail dat pakketje is ingepakt en word rond 2100 uur verzonden. Wanneer jullie voor 2200 uur bestellen heb je hem waarschijnlijk ook morgen in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:57
J_W schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:50:
Vanmiddag besteld bij consoleshop.nl, verwachte lever datum was: 29 sept!
Krijg zojuist een mail dat pakketje is ingepakt en word rond 2100 uur verzonden. Wanneer jullie voor 2200 uur bestellen heb je hem waarschijnlijk ook morgen in huis :)
Voor minimaal € 9,- teveel wacht ik nog wel een dag. Consoleprijs voor de MM is € 55,-.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de demo van Fifa 10 gedownload. Eerder had ik de volledige versie al gedownload, maar die werkte niet. Ik dacht dat het aan de crack lag, maar het ligt dus ergens anders aan. In de demo heb ik dezelfde error.

Als ik naar een simpele kick-off ga, loopt hij vast na het intro (dat de spelers het veld opkomen etc.). Ik heb al op google gezocht, maar kan niets vinden.

Wat zou dit probleem op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Op wereldklasse met alles op handmatig en de keeper ook op wereldklasse kun je nu moeilijker winnen als in FIFA09 zelfs.

Je moet veel beter opbouwen en veel beter inschieten om de keeper te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb net 2x Fifa 10 besteld via eBay voor slechts 25,- / stuk! Wel in 't Engels, maar dat is juist 'n vereiste! :D
EDIT: Voor de PC, zodat ik en een vriend als enige twee tegen elkaar kunnen ballen op de PC :+

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 28-09-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:02:
Heb net 2x Fifa 10 besteld via eBay voor slechts 25,- / stuk! Wel in 't Engels, maar dat is juist 'n vereiste! :D
EDIT: Voor de PC, zodat ik en een vriend als enige twee tegen elkaar kunnen ballen op de PC :+
Illegale kopie en dan daar voor betalen :?

Dat kan toch niet legaal zijn voor 25 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

ik222 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:30:
[...]

Welkom in de wondere wereld van de import. Heb zelf laatst nog OFP2:DR in de pre-order gezet voor 25euro. Volkomen legaal.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Owh is echt wel legaal hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail van consoleshop.nl dat mijn fifa2010 verzonden is en ik hem morgen kan verwachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb heel de avond met een goede vriend de demo gespeeld. Geweldige potten, Bayern is aanvallend erg sterk.

Tja wat heb ik besloten, Heb bij gamemania 2x het spel gereserveerd voor totaal 60 euro, dan moet ik wel 4 oude spellen inleveren.

Toch laat ik morgen ook me moeder ff naar Saturn gaan, hopelijk verkopen hun morgen. En dan speel ik die tot donderdag en ruil ik hem in bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:15:
Ik heb heel de avond met een goede vriend de demo gespeeld. Geweldige potten, Bayern is aanvallend erg sterk.

Tja wat heb ik besloten, Heb bij gamemania 2x het spel gereserveerd voor totaal 60 euro, dan moet ik wel 4 oude spellen inleveren.

Toch laat ik morgen ook me moeder ff naar Saturn gaan, hopelijk verkopen hun morgen. En dan speel ik die tot donderdag en ruil ik hem in bij Saturn.
Haha dan kan je toch nog wel 2 daagjes wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Het spel is erg wennen in multiplayer vergeleken met FIFA 2009, heb vanmiddag de volledige versie op de PC tegen een maat gespeeld.

Kan nog niet echt een oordeel geven na 2 wedstrijden maar een van de pluspunten vind ik dat Ronaldo niet meer ruim boven alle spelers uit komt. In FIFA 2009 was het zo dat als je Ronaldo bij Manchester United in de spits zette je elke verdediger voorbij kwam.

Ook fijn is dat het Nederlands Elftal er eindelijk in zit met de "echte" spelersnamen.

Wat ik raar vind is dat het lijkt dat de graphics lelijker zijn geworden in vergelijking met FIFA 2009 (alles op zn hoogst en met 3D Grass aan), vooral de grasmat lijkt op een groen tapijt.

Overige verbeteringen zijn natuurlijk dat niet elke lob-steek pass een goal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
wel veel lobjes 1 op 1...

maar voor de rest speelt het lekker weg (full version x360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik ben verslaafd aan de demo. Kan niet wachten tot het in men bus ligt. Speel nu alles manual op world class. Een hele uitdaging maar als ik scoor krijg ik weer dat gevoel ik ooit in PES 3 had.

Heerlijk hoe een hoge bal nu ook als vlijmscherp wapen gebruikt kan worden.
http://www.easports.com/media/play/video/9746817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
418O2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:48:
wel veel lobjes 1 op 1...

maar voor de rest speelt het lekker weg (full version x360)
Ik scoorde gister gewoon vrije trappen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Mars18 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:47:
[...]

Ik scoorde gister gewoon vrije trappen :9~
Hoe gaat dit nu in zn werk? Ik kan nog steeds geen fatsoenlijke vrije trap nemen. Altijd istie wel te zacht, en als ik LB ingedrukt houdt, belandtie in de muur :(
Wat is het geheim van een fatsoenlijke vrije trap, tell me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:18:
[...]
Wat is het geheim van een fatsoenlijke vrije trap, tell me :+
Net hard en hoog genoeg... :D

Ik had gister een geniale vrije trap door van Persie, 0-0 na 90 minuten... 0-0 na 1e helft goldengoal.... kreeg vrije trap mee in laatste minuut aan zijkant 16-meter... net over de muur, net over de keeper in de verre kruising. Zo briljant had ik 'm nog nooit voor elkaar gekregen!

Alleen een nadeel van Fifa (niet alleen van 10 dacht), wanneer je het goldengoal scoort kan je niet naar de instant replay toe want de wedstrijd is dan afgelopen. Wilde deze zo graag uploaden :(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
M-Opensource schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:29:
[...]

Net hard en hoog genoeg... :D

Ik had gister een geniale vrije trap door van Persie, 0-0 na 90 minuten... 0-0 na 1e helft goldengoal.... kreeg vrije trap mee in laatste minuut aan zijkant 16-meter... net over de muur, net over de keeper in de verre kruising. Zo briljant had ik 'm nog nooit voor elkaar gekregen!

Alleen een nadeel van Fifa (niet alleen van 10 dacht), wanneer je het goldengoal scoort kan je niet naar de instant replay toe want de wedstrijd is dan afgelopen. Wilde deze zo graag uploaden :(
Nice, dat moet vast verdomd goed gevoeld hebben :P
Jammer idd dat je die goal niet in de replay kan bekijken; heb je nu al een verbeterpunt voor fifa 11 gevonden ;)

Maar vrije trap is dus kwestie van 'practice makes perfect'? LB altijd ingedukt houden? Verre hoek, korte hoek? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:39

Phydomir

Dennis

Beetje mikken en als de bal binnen een meter of 20 van de goal ligt de kracht maar tot het 1e kwart laten lopen. Heb zo al twee keer gescored en één keer onderkant lat in de demo.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

CLB schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:39:
Owh is echt wel legaal hoor =)
Dat is bij jou allesbehalve vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
ik222 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:30:
[...]

dat is een grijs gebied hoor. Parralelimport is niet altijd even legaal. Als consument hoef je je daar alleen niet zo druk over te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
heb demo gister weer even geprobeert maar is groot verschil tegenover fifa 09 atans op pc. nu speel ik op ps3.
ik ben zo slecht in het spel dat ik nog niet eens kan winnen op beginner. maar dat is een kwestie van oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:00:
[...]

Nice, dat moet vast verdomd goed gevoeld hebben :P
Jammer idd dat je die goal niet in de replay kan bekijken; heb je nu al een verbeterpunt voor fifa 11 gevonden ;)

Maar vrije trap is dus kwestie van 'practice makes perfect'? LB altijd ingedukt houden? Verre hoek, korte hoek? :p
met je rechter sticky naar voor-zijkant richten.

zal vanavond wat filmpjes laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:18:
Hoe gaat dit nu in zn werk? Ik kan nog steeds geen fatsoenlijke vrije trap nemen. Altijd istie wel te zacht, en als ik LB ingedrukt houdt, belandtie in de muur :( Wat is het geheim van een fatsoenlijke vrije trap, tell me :+
Eerst even wat bewegen, mannetje staat nooit goed, dan niet te hard kicken en hoppatee :)
Check http://www.youtube.com/wa...A&feature=player_embedded, vanaf 2.50 en 4.45 :)
Gunner schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:12:
Dat is bij jou allesbehalve vanzelfsprekend.
Uhm ja vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Zojuist voor de PS3 gereserveerd bij Game Mania :D
Hopelijk wordt ie al voor de release verkocht !

Iemand de PS3 versie al ergens kunnen kopen ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren besteld bij Consoleshop.nl en als het goed is ligt hij vanmiddag in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff na alle berichten heb ik hem ook maar even besteld! :)
Heb erg veel zin om een seizoen in de managermode te beginnen (eerst ajax, daarna zwakkere ploegen)
En dit weekend krijg ik wat vrienden over de vloer, dus vond het toch wel belangrijk om hem zaterdag te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zit in FIFA 10 trouwens ook allerlei upgrades die je via MS points kunt kopen voor oa je BaP en Manager modus?

In Madden 10 en NHL 10 zat dit namelijk wel. Kon je superscouts en supertrainers e.d. kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
Heb gisteravond de nieuwe Virtual Pro mode gespeeld, mezelf aangemaakt en bij FC Utrecht laten spelen (geen fan maar kom er tenslotte vandaan). Ik was blij om te zien dat ze meer namen bij de audiocommentaren hadden toegevoegd, in Fifa 09 ging ik voor Martin. Maar je voornaam horen bij een actie is het nét niet helemaal zeg maar...

Tot m'n verbazing hadden ze een Bauwman toegevoegd :D (of ik keek er bij 09 overheen) en dat klinkt goed genoeg. M'n vriendin kwam gister thuis en hoorde gelijk hoe BAUWMAN een "beautiful goal" scoorde en ik zat daar met grote smile... I'm starting to love it more than 09!

Bovendien vind ik het reward systeem ook leuker dan bij 09, je moet nu echt dingen doen om skills te krijgen. Je kon bij 09 altijd de wedstrijden op beginner zetten, 5 doelpunten per game erin knallen en je had zo een paar duizend xp, te makkelijk om te 'levelen'. Nu als ik een mooie voorzet geef of een goal met effect scoor krijg ik ook echt punten/accomplishments in die gebieden toegewezen... schitterend.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:51
Ook ik ben vanavond in het bezit van FIFA 10 op de Xbox 360. Een goede vriend van mij werkt in de gamingindustrie bij een groot bedrijf dat games importeert en verkoopt enzo en heb hem via zijn personeelsshop kunnen krijgen. Mijn avondinvulling is dus duidelijk.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-06 11:51
Ook ik ben in het bezit van Fifa 10 voor de xbox 360. Het speelt veel relaxter als fifa 09 als je kijkt naar de besturing.
Je kan trouwens ook upgrades kopen met MS points zodat je bijvoorbeeld 5 wedstrijden een super verdediger of aanvaller bent. Je kan ook alle live seasons kopen voor iets van 800 ms points
Scoren gaat ook veel gemakkelijker dan bij 09.
Het mooiste vind ik dat je zelf skills moet tonen met je virtual pro om beter te worden door bijvoorbeeld een assist te geven of een vrije trap erin te schieten, er zijn ook een aantal accomplishments die je moet unlocken in de free roam arena, wat ook wel geinig is uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Iemand de PS3-versie al ergens in een shop gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 13:48
Ik heb de PS3-versie net gehaald bij de DimensionPlus in Groningen. Ga zo los!

[ Voor 4% gewijzigd door Niekage op 29-09-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Free record shop proberen, goeie tip ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Betthen op 29-09-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Game Mania heeft em ook, kreeg net een sms :D

eerst nog ff werken :(
Pagina: 1 ... 7 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.