Het is te statisch. Ze spreken het echt in. De Engelsen zitten volgens mij een echte wedstrijd te kijken om zo gevoel in de tekst te krijgen.soccerroos schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:00:
ik hoop echt dat ze het ned commetaar leuk maken.
je zou zeggen dat het toch precies het zelfde als engels moet zijn, aangezien ze de tekst gewoon inspeken.
Voor mij mogen ze NL-Commentaar helemaal weglaten. Ik zet toch Engels erop. Hopelijk hebben ze echter nu ook Amerikaans commentaar. Dat vind ik nog steeds veruit de beste verslaggevers. Hoewel ik nog niet veel voetbal wedstrijden met US commentaar heb gezien. Andere sporten overtreffen ze de rest van de wereld gewoon mee. IMHO that is.
Als je scoort kun je op bepaalde knoppen drukken waardoor je op een bepaalde manier kunt juichen. Volgens mij drukt bijna iedereen dat gewoon weg.24 nieuwe juich mogelijkheden.
wat moet ik daar bij denken want ik heb er nog nooit een gezien volges mij
In 09 had je nog AI teams met oververmoeide spelers. Nu gaan ze van te voren al een andere speler opstellen om zo diegene die moe is rust te geven.Computer heeft nu ook een rotatiesysteem. Dit weet ik ook niet precies wat het inhoud
Wat ook mooi is, is dat de player growth is aangepakt. Niet meer handmatig spelers goed maken maar een meer realistischer automatisch systeem.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!