Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:04:
In Nederland kon je hem ook gewoon kopen en krijg je de keuze in het begin voor taalkeuze waarbij Engels ook in te stellen is. Engels commentaar zat er hier ook gewoon in. Dus wat jullie nu lopen te zeuren over dat in NL alleen NL commentaar is, klopt van geen kant. Daarna kon je wel de andere talen downloaden, maar dat was voor ons niet nodig geloof ik.
Geloof ik klinkt niet echt zeker

Ik kan het ook gewoon niet vinden met google en weet nu niet meer zeker of ik fifa 09 in de uk heb gekocht omdat hij goedkoper was of om de nederlandse taal. Volgens mij kwam bij 09 de engelse taal patch uit , maar dat zegt weinig over Fifa 10. Wil deze game hebben zo snel als het kan maar ook zeker zijn dat ik engels hoor en geen Mulder en Everts.
edit : even de belangrijkste redenen waarom ik Fifa snel wil hebben (jaja ik heb er weer zin in

)
* Oranje in FIFA 10.
* 360° dribbel systeem.
* Verbeterd schietsysteem. De eerste helft van de balk bepaald de kracht, de tweede helft de hoogte.
* Mogelijkheid om snel de vrije trap te nemen en keepers kunnen deze nu ook nemen.
* Alle stadions kunnen worden gespeeld in de avond en hebben alle weersomstandigheden.
* In de winter kan het gaan sneeuwen en de adem die de spelers uitademen wordt zichtbaar.
* Tijdens regenwedstrijden zullen de spelers er ook nat uitzien.
Manager Mode. (Speel ik het meest

)
* Nieuw salarissysteem.
* Een 2-rangen biedsysteem op spelers - Eerst tot overeenkomst komen met de club en dan met de speler.
* Vriendschappelijke wedstrijden voor het seizoen, geregeld door de nieuwe Assistent Manager
* Mogelijkheid om gelijk opnieuw te onderhandelen met spelers. Je hoeft niet langer naar onderhandelingshistorie te gaan.
* Transfergeruchten.
* Computer heeft nu ook een rotatiesysteem.
* Er zullen nu ook langdurige blessures aanwezig zijn.
* Niet langer een limiet op het aantal biedingen.
* Jij hebt het laatste woord op de transfer van spelers.
* Manager mode zal niet langer eindigen als je wordt ontslagen - Je reputatie zal een flinke deuk oplopen en je krijgt aanbiedingen van andere clubs.
* Je krijgt nu aanbiedingen van andere clubs aan het einde van het seizoen - Hoe beter je reputatie, de betere aanbiedingen krijg je.
* Verbeterde atmosfeer in wedstrijden tegen rivalen.
* Nieuw ingame commentaar - Er wordt gesproken over de tranfers, de vorm van spelers, het vertrouwen van het bestuur en waarschijnlijk nog veel meer.
* Spelers zullen groeien bij andere clubs, niet alleen bij de club die jezelf bent.
* De lengte van het contract speelt een rol in de waarde van je speler.
Kzal wel weer slecht opgelet hebben, maar van het weer wist ik niet eens. Ik hoop dan ook dat het weer per wedstrijd veranderd of zelfs in de game.
[
Voor 54% gewijzigd door
Beakzz op 26-09-2009 00:09
]