• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:12:
[...]

Wij moesten maar eens tegen elkaar spelen dan _/-\o_
Denk het ook. Lijkt zeldzaam te zijn, spelers die wél doorskippen.

Kijk, maak je een schitterende omhaal of wat dan ook voor zeldzaams: prima. Maar een doorsnee lopje of simpel schot..kom op hoor.

/geldt ook voor bléren in je headset. 15 jarige jongetjes die een gesprek willen aangaan, zit ik niet op te wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 24-09-2009 10:23 ]

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 18:59
Wii4all schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:39:
[...]

Ik had een foto van mijn stillstaand beeld moeten nemen.

De speler werd pas buitenspel gegeven toen er op goal werd geschoten.
Als je het begin van de herhaling kijkt zie je dat de speler gewoon de verdediger inhaalt en dus absoluut niet bij het schot buitenspel kan staan.

Zie ook dit schermprintje wat ik net maakte.

Zo werd hij buitenspel gegeven na het schot.
[afbeelding]
Ja dan moet je dus niet zo'n rechte lijn trekken. :D

Verwijderd

Over dat filmpje bij het wisselen. Wanneer de camera zich een paar seconden op het stadion richt is hij vermoed ik het nieuwe spelermodel aan het inladen. Ik vind het vreemd dat ze dat anno 2009 niet op de achtergrond kunnen doen.

Ik volg de mensen wel over de filmpjes. Het probleem is niet alleen dat je ze niet kan uitzetten, maar dat die filmpjes altijd volledig hetzelfde zijn. Als elke keer de spelers het veld betreden er een beetje andere dingen gebeuren, een beetje andere camerastandpunten gebruikt worden etc. kan zoiets wel een leuke sfeeropbouwer zijn. Nu is het gewoon altijd flauw omdat je elk filmpje al 1000x gezien hebt. Zo complex kan het nu ook niet zijn om 23 mannetjes een basic AI te geven om het veld op te komen en wat met flexibele camera-standpunten te spelen.

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
bij mij is fifa zeer traag. Had dat bij Fifa 2009 ook al. Heb een E6300 en een ATI 1950 draai op Windows 7. Vanmiddag krijg ik een nieuwe videokaart: ATI HD4850. Weet iemand waaraan het kan liggen dat het allemaal zo traag gaat.

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:55:
[...]

Die gozer staan niet buitenspel omdat hij het spel niet hindert.
Het is dezelfde situatie als ik een hoge pas naar links geef en helemaal rechts staat iemand in buitenspel positie. Vroeger was je dan wel buitenspel, maar als je nu niet aan het spel meedoet dan staat je niet buitenspel.
Ik snap je niet. Die speler linksbuiten passt toch de bal naar die speler die scoort, dan neemt ie toch wel degelijk deel aan het spel :?
Die speler linksbuiten staat op het moment van het eerste schot (gelijk aan begin van filmpje) buitenspel. Bal gaat eerst op de paal en daarna passt die speler linksbuiten hem naar die speler in het midden. Dat is op dat moment buitenspel, want die linksbuiten stond toch buitenspel op het moment dat de bal -op de paal- geschoten werd???

Of jij snapt de buitenspelregel niet, of ik snap gewoon totaal niet wat je bedoelt. Maar het filmpje wat je hebt gepost is niks mis mee, zo hoort het ook. Dus geen bug, maar gewoon buitenspel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 11:24 ]

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NapkQgN1laiqzwfebXykgNzC/full.jpg

Dit is op het moment van schieten en op dit moment staat het mannetje met de rode pijl nog niet hinderlijk buitenspel maar omdat hij de bal terug krijgt van de paal stond hij op dat moment dus wel hinderlijk buitenspel.

Gele pijl is de schutter, blauwe pijl is Drogba en de rode pijl staat buitenspel. ;)
Op de plek waar dat mannetje nu buitenspel staat neemt de keeper dan ook de vrijetrap.
Als Drogba nou zelf de bal had terug gekregen via de paal dan was er niks aan de hand geweest.

Only fools are enslaved by time and space.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@loneranger zo is het mij idd. duidelijk.
Het spel liet de verkeerde 'situatie' waardoor ik dacht dat het geen buitenspel was.

Burp

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Exorcist schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:23:
[...]

Denk het ook. Lijkt zeldzaam te zijn, spelers die wél doorskippen.

Kijk, maak je een schitterende omhaal of wat dan ook voor zeldzaams: prima. Maar een doorsnee lopje of simpel schot..kom op hoor.

/geldt ook voor bléren in je headset. 15 jarige jongetjes die een gesprek willen aangaan, zit ik niet op te wachten.
Tja, Speel ps3 daar heeft niemand een headset ;)

Herhalingen kijk ik het maximale aantal als ik tegen hele irritante mensen speel, puur om ze te jennen. Als hun bijvoorbeeld cheaten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Exorcist
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:59:
[...]

Herhalingen kijk ik het maximale aantal als ik tegen hele irritante mensen speel, puur om ze te jennen. Als hun bijvoorbeeld cheaten
Tsja, PS3 is idd andere uiterste. Daar doe ik helemaal nooit iets mee online :)

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
[...]

ik wist niet eens dat je kon cheaten. nu snap ik ook waarom ik nooit won online ;)

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
[...]

Ben ik toch benieuwd hoe mensen dan cheaten? Lijkt me sterk dat dat mogelijk is gemaakt met online spelen...

"Find what you love and let it kill you"

• Mars18
M-Opensource schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:25:
[...]

Ben ik toch benieuwd hoe mensen dan cheaten? Lijkt me sterk dat dat mogelijk is gemaakt met online spelen...
Je kan in fifa 09 door een cheat met een eigen dream team ranked wedstrijden spelen tegen normale teams. Je spelers kunnen dan ook 99 zijn met hun eigenschappen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Exorcist
  • Niet online
Vroeger met ISS Deluxe op de SNES kon je de scheids in een hond veranderen. Dát is pas leuk :+

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Mars18 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:28:
[...]

Je kan in fifa 09 door een cheat met een eigen dream team ranked wedstrijden spelen tegen normale teams. Je spelers kunnen dan ook 99 zijn met hun eigenschappen.
Apart... en erg fout daarentegen...

"Find what you love and let it kill you"

• soccerroos
Exorcist schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:31:
Vroeger met ISS Deluxe op de SNES kon je de scheids in een hond veranderen. Dát is pas leuk :+
dat heb ik nog niet gezien. Wel in 2000 ofzo dat je spelers kont laten ophalen door een ufo en dat de bliksem inslaat op de spelers.

fifa 10

naakt voetballen
druk 3 keer op x 3 keer op o l1 l2 r1 r2 vierhoek vierhoek o o l1 l1 l2 l2 en houd l1 en r1 ingedrukt en dan driehoek.

[ Voor 17% gewijzigd door soccerroos op 24-09-2009 13:41 ]

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

De eerste review is er ook. Bij IGN, een 9,3. Wel een vrij korte review overigens..

http://ps3.ign.com/articles/102/1028179p1.html

Verwijderd

Eurogamer geeft het ook een 9. En een leuke "making of":
http://www.eurogamer.net/...how-the-making-of-fifa-10

• Mars18
Wat is nou toch de schijnschot knop?
In fifa 08 en 09 gebruikte is het vaak.

Maar wat is het in 10?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 21:36:
Wat is nou toch de schijnschot knop?
In fifa 08 en 09 gebruikte is het vaak.

Maar wat is het in 10?
Schieten net b, en direct annuleren met a, net als in fifa 09 :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:05
Ik moet zeg ben erg onder de indruk van Fifa 10 na een paar uur demo'en
Spel voelt en stuk echter aan, Niet elke bal komt aan, moeilijk terug speelballen heeft de keeper niet standaard.
Eindelijk moet je is een beetje richten met schieten, scheids springt opzij voor de bal, snelle vrije trap.
Top werk EA !!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Ja wat die kleine dingen tunen wel niet kan doen met een spel. De frustratie die ik vaak had met 09 is bijna helemaal weg. Niet elke bal in de buurt van de lijn gaat uit , naar links is niet meer linksaf maar rustig iets opzij , ballen die vaker afketsen op andere speler, verdedigers met auto-slidingen om een bal voor het doel weg te krijgen en ga zo maar door. Heel het spel voelt realistischer.

De manual pass die hier ergens boven genoemd werd is helemaal top trouwens. Dat had ik nog nooit geprobeerd en aan het begin gaat alles fout omdat je gewend bent een beetje richting de andere speler te richten als je past, maar nu heb ik veel meer het gevoel dat ik speel ipv van dat fifa beslist dat hij naar de andere speler gaat. Net iets achter de man pasen is nu eenmaal weleens handig.

Tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook wel gek om te denken dat Ultimate Team er bij zou zitten. Die mode is natuurlijk al lang en breed klaar, maar daar mogen we volgend jaar weer tien euro voor op tafel leggen om het te unlocken. Bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

Mars18 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:42:
Waarom is FIFA 10 net als FIFA 09 weer mooier/scherper op de 360 dan op de PS3. Ik heb beide demo´s gespeeld. Ik ga de PS3 versie kopen, puur omdat daar FIWC op zit.
Kun je eens wat foto's posten waarin je dit duidelijk kunt zien?
Welke van de twee speelt lekkerder, graag ook een toelichting.

Ik sta zelf op het punt om een x360 of ps3 aan te schaffen, en doe dit met name om Fifa 10. Vandaar dat ik hier erg benieuwd naar ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Yuco op 25-09-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Yuco schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:33:
[...]

Ik sta zelf op het punt om een x360 of ps3 aan te schaffen, en doe dit met name om Fifa 10. Vandaar dat ik hier erg benieuwd naar ben.
http://www.eurogamer.pt/g...d=11829&article_id=757593

Het verschil dat ik zo snel zie is dat het wat helderder is op op de 360 en wat warmere kleuren op de PS3.
Volgens mij kun je dat gewoon aanpassen ingame maar goed. :P

[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 25-09-2009 12:50 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Yuco schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:33:
[...]

Kun je eens wat foto's posten waarin je dit duidelijk kunt zien?
Welke van de twee speelt lekkerder, graag ook een toelichting.

ps3 online is graties xbox betaal je meen ik 60 euro per jaar

verder is er denk ik niet veel verschil in tussen 360 en ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen wireless standaard aan boord.... ook een gemis imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ paar posts hierboven.

Uhm voor die 60 euro per jaar krijg je wel het beste online netwerk voor een console. Live verplettert PSN wat dat betreft. Daar mag je best voor betalen vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:11:
@ paar posts hierboven.

Uhm voor die 60 euro per jaar krijg je wel het beste online netwerk voor een console. Live verplettert PSN wat dat betreft. Daar mag je best voor betalen vind ik.
En op welk gebied dan wel? Je onderbouwt je nogal forse stelling namelijk niet echt...

Ik heb geen ervaring met beide trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:11:
@ paar posts hierboven.

Hier ben ik het stellig me eens. Ik vind het jammer dat het betaald is maar het verschil is wezenlijk.

Marketplace: Live Marketplace is veeeeele malen overzichtelijker dan PSN Store,
Users: Op de PS3 krijg je voor of na 25% van je online FIFA matches een onvriendelijke PM van de andere kant (op de 360 nog nooit gehad)
Stabiliteit: PSN heeft veel vaker kuren en updates nodig(die ernstig lang duren)

Dat is even wat me zo te binnen schiet, allen uit eigen ervaring uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Zullen we het in dit topic maar houden bij waar het voor bedoeld is? Dus discussie over FIFA en niet allerlei randzaken.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
wat vinden jullie eigenlijk van be a pro mode. Ik zelf vind het maar niets, vooral omdat ik altijd de bal wil.
persoonlijk vind ik het veel leuker om alle 11 te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
soccerroos schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:26:
wat vinden jullie eigenlijk van be a pro mode. Ik zelf vind het maar niets, vooral omdat ik altijd de bal wil.
NHL is daar uitstekend geschikt voor, omdat je daar met maar 5 medespelers bent.
Je krijgt de puck veel vaker en je kunt sneller spelen door je mede cpu gestuurde spelers.

Als ze in fifa een soort van zaalvoetbal hadden zou het wel leuker zijn.
Of wellicht voetbal op een helft met kleine goals ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

soccerroos schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:26:
In 09 was het best leuk maar het is te statisch en te kort.
Je kon geen Europees voetballen als je jaar ervoor kampioen was (nu opgelost?) en 4 jaar is veels te kort.
Ook jammer dat je niet gewisseld kon worden. Kon wel maar dan was je je punten kwijt. Zie liever dat je echt gebracht wordt. Eerst in 2e (zat er wel in) en dan eerst invallen in 1ste en dan basis plek.
Jaartje verhuurd worden hoort er eigenlijk ook in. Mooi ergens anders op lager niveau in de basis zoals in het echt ook gebeurd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
in 09 kreeg ik ook altijd snel een counter tegen maar dat komt omdat al me verdedegers mee kwamen terwijl ik ze toch verdedegend had ingesteld, hopelijk is dat in 10 er uit. ( of het moet aan mij liggen dat kan ook nog wel eens:$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:18:
[...]

In 09 was het best leuk maar het is te statisch en te kort.
Je kon geen Europees voetballen als je jaar ervoor kampioen was (nu opgelost?) en 4 jaar is veels te kort.
Ook jammer dat je niet gewisseld kon worden. Kon wel maar dan was je je punten kwijt. Zie liever dat je echt gebracht wordt. Eerst in 2e (zat er wel in) en dan eerst invallen in 1ste en dan basis plek.
Jaartje verhuurd worden hoort er eigenlijk ook in. Mooi ergens anders op lager niveau in de basis zoals in het echt ook gebeurd.
Ik hoop dat de Be-A-Pro mode wezenlijk verbeterd is tov. 09. Denk niet dat iemand al meer weet over de BaP in 10?
Ik vond de AI zeer zeer matig en het camerastandpunt ronduit vervelend. De verdere mechaniek zou ik niet weten omdat ik na een paar potjes het al zat was steeds, De mode heeft zeker potentie maar voor mij moet het in 10 wel iets meer verbeterd zijn.
Nja. Nog iets minder dan een weekje \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9619573
Voor het eerst met een vrijetrap gescoord in de demo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik heb zojuist de PS2 versie op internet gespot, hopen dat ie voor de PS3/360/PC ook wat eerder in de winkels te vinden zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

3style

...

hoge scores idd: InsideGamer een 9, Gamer een 9, Official PlayStation Magazine een 9, CVG.co.uk een 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:26:
Heb na een paar comments over manual passing het eens geprobeerd en... Eindelijk!
nu weet ik zeker dat dit het perfecte voetbalspel voor me is (game speed = slow)
Moet nog wel een beetje tweaken want wil niet alles op manual zetten (schieten is dan namelijk wel erg erg lastig. Ook bij gewone pass twijfel ik nog, maar steekpass zeker en vast manual!)

Eindelijk kan ik de ballen weer leggen waar ik wil (vooral steekballen). Bedankt mensen voor de tip! (vooral degene die enkele tijd geleden het vermeldde en zei dat het nu aanvoelde 'als een sim' ipv arcade, geen zin om terug te zoeken sorry)
Vet he? :) En voor de anderen ook leuk dat jullie het zien. De manual controls zijn enorm getweaked t.o.v. 09. Vorig jaar viel ik nog beetje tussen wal en schip, PES maakte me niet vrolijk als die hard PES speler. FIFA 09 was het ook nog niet helemaal. FIFA 10 is gewoon FTW. Gelukkig gelukkig een footie dit jaar die me helemaal kan bekoren. Hoop dat het belletje dat ik hem kan afhalen snel komt :P

Verwacht eigenlijk ook dat de final version van PES 2010 een behoorlijke come back zal zijn, maar als je nu niet kunt toegeven dat de console versie van FIFA 10 gewoon _/-\o_ is dan weet ik het ook niet meer. Prachtige game, end off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie PromoX in "[Multi] FIFA 10"

Verder denk ik dat ik FIFA in Engeland ergens bestel zo rond de 40 euro moet wel gaan lukken als ik de prijzen zo zie.

[ Voor 76% gewijzigd door PromoX op 25-09-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Misschien heb ik ff niet opgelet, maar wou net Fifa 10 eindelijk eens gaan bestellen en dat is uit Nl natuurlijk het snelst binnen , maar krijg ik dan nog steeds alleen NL commentaar of maakt dat bij Fifa 10 niet meer uit ? Kan dat commentaar niet uitstaan (het engelse ook al niet meer eigenlijk maar goed :p ) dus wil best wat langer wachten als ik uit engeland moet bestellen ? Wie weet het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
Ik denk dat het hezelfde is als altijd, dus Nederlandse versie bevat geen Engels commentaar. (belachelijk overigens, gezien het Nederlandse commentaar altijd genant slecht is) Ik kan het echter niet bevestigen, wellicht is het bij deze versie anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur me maar een direct message als je wilt reageren op een modactie.

Verder kun je commentaar gewoon in het spel kiezen welke taal je wilt, ik kan wel niet bevestigen of de Engelse taal in de NL versie zit, heb de UK versie van 2009 en kan daar NL, Engels en nogwat kiezen.

[ Voor 67% gewijzigd door PromoX op 25-09-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:52:
[...]

Knip dan ook bovenstaande stukjes eruit, hebben niks met het topic te maken en geven een vertekend beeld, vandaar ook mijn post.

Verder kun je commentaar gewoon in het spel kiezen welke taal je wilt, ik kan wel niet bevestigen of de Engelse taal in de NL versie zit, heb de UK versie van 2009 en kan daar NL, Engels en nogwat kiezen.
Ja van 2009 weet ik het, want daar heb ik hem toen voor in engeland gehaald. Vaag dat ze daar wel Nl hebben en hier geen engels. Alsof er meer nederlanders in het buitenland zitten :P. Het zal met Fifa 10 dan wel hetzelfde verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Heb vorig jaar al lang getwijfeld tussen Fifa en PES en toen besloten dat het Fifa zou worden! Al werd het uiteindelijk toch geen van twee, omdat ik midden in mijn afstudeerproject zat leek het me niet zo'n geweldig idee. PES irriteert me mateloos met zijn houterige animaties en gameplay, al heeft PES ook buitengewoon goede punten (zoals Become A Legend). Nu de 2 nieuwe demo's er weer zijn heb ik ze weer gespeeld, en opnieuw vind ik Fifa lekkerder spelen. Nu wordt het dus echt Fifa! Voor het allereerst. Na Konami Soccer (NES), ISS Deluxe (SNES), ISS64 (N64) en PES6 (PC) dus eindelijk een Fifa.

Kan niet wachten tot ik het volledige spel heb, want deze korte (demo-)potjes ben ik eigenlijk spuugzat.

edit: Is er vorig jaar niet een extra download beschikbaar gesteld met daarin Engels commentaar, juist omdat er zoveel kritiek was op het "alleen Nederlands" verhaal?

[ Voor 10% gewijzigd door dialMforMike op 25-09-2009 21:18 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
In Nederland kon je hem ook gewoon kopen en krijg je de keuze in het begin voor taalkeuze waarbij Engels ook in te stellen is. Engels commentaar zat er hier ook gewoon in. Dus wat jullie nu lopen te zeuren over dat in NL alleen NL commentaar is, klopt van geen kant. Daarna kon je wel de andere talen downloaden, maar dat was voor ons niet nodig geloof ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2009 22:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zie PromoX in "[Multi] FIFA 10". En de volgende keer de editknop gebruiken zou ook geen kwaad kunnen.

[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 26-09-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben net aan de slag gegaan met de verschillen grafisch tussen de PS3 & Xbox 360 versie.

Oordeel zelf, heb helaas geen beste camera,

Xbox 360

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/6ib0ie.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/r1e9th.jpg

PS 3

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/6o0dqd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/rh4peg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/mwcphg.jpg

En het bonus stadion van de ps3 !

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/sq4h2s.jpg

Zelf vind ik bij bewegend beeld de Xbox 360 versie mooier. Net als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:04:
In Nederland kon je hem ook gewoon kopen en krijg je de keuze in het begin voor taalkeuze waarbij Engels ook in te stellen is. Engels commentaar zat er hier ook gewoon in. Dus wat jullie nu lopen te zeuren over dat in NL alleen NL commentaar is, klopt van geen kant. Daarna kon je wel de andere talen downloaden, maar dat was voor ons niet nodig geloof ik.
Geloof ik klinkt niet echt zeker ;) Ik kan het ook gewoon niet vinden met google en weet nu niet meer zeker of ik fifa 09 in de uk heb gekocht omdat hij goedkoper was of om de nederlandse taal. Volgens mij kwam bij 09 de engelse taal patch uit , maar dat zegt weinig over Fifa 10. Wil deze game hebben zo snel als het kan maar ook zeker zijn dat ik engels hoor en geen Mulder en Everts.

edit : even de belangrijkste redenen waarom ik Fifa snel wil hebben (jaja ik heb er weer zin in :) )

* Oranje in FIFA 10.
* 360° dribbel systeem.
* Verbeterd schietsysteem. De eerste helft van de balk bepaald de kracht, de tweede helft de hoogte.
* Mogelijkheid om snel de vrije trap te nemen en keepers kunnen deze nu ook nemen.
* Alle stadions kunnen worden gespeeld in de avond en hebben alle weersomstandigheden.
* In de winter kan het gaan sneeuwen en de adem die de spelers uitademen wordt zichtbaar.
* Tijdens regenwedstrijden zullen de spelers er ook nat uitzien.

Manager Mode. (Speel ik het meest ;) )

* Nieuw salarissysteem.
* Een 2-rangen biedsysteem op spelers - Eerst tot overeenkomst komen met de club en dan met de speler.
* Vriendschappelijke wedstrijden voor het seizoen, geregeld door de nieuwe Assistent Manager
* Mogelijkheid om gelijk opnieuw te onderhandelen met spelers. Je hoeft niet langer naar onderhandelingshistorie te gaan.
* Transfergeruchten.
* Computer heeft nu ook een rotatiesysteem.
* Er zullen nu ook langdurige blessures aanwezig zijn.
* Niet langer een limiet op het aantal biedingen.
* Jij hebt het laatste woord op de transfer van spelers.
* Manager mode zal niet langer eindigen als je wordt ontslagen - Je reputatie zal een flinke deuk oplopen en je krijgt aanbiedingen van andere clubs.
* Je krijgt nu aanbiedingen van andere clubs aan het einde van het seizoen - Hoe beter je reputatie, de betere aanbiedingen krijg je.
* Verbeterde atmosfeer in wedstrijden tegen rivalen.
* Nieuw ingame commentaar - Er wordt gesproken over de tranfers, de vorm van spelers, het vertrouwen van het bestuur en waarschijnlijk nog veel meer.
* Spelers zullen groeien bij andere clubs, niet alleen bij de club die jezelf bent.
* De lengte van het contract speelt een rol in de waarde van je speler.

Kzal wel weer slecht opgelet hebben, maar van het weer wist ik niet eens. Ik hoop dan ook dat het weer per wedstrijd veranderd of zelfs in de game. :9~

[ Voor 54% gewijzigd door Beakzz op 26-09-2009 00:09 ]

• tiswat
http://www.youtube.com/watch?v=Ftzx3Nqcs7M

Is dit nou ander publiek of ligt dat aan mij?

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Is het ook mogelijk om online co-op te spelen tegen de computer? dit kan namelijk bij mijn weten niet in Fifa09..

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zag dat Fifa 10 voor de PC alweer illegaal te downloaden was..
Deze keer maak ik daar mooi gebruik van, even kijken of die net zo gaar is als de demo..
Hoop dat de velden en kleuren aangepast zijn, want dat was in de demo echt bar triest :)

En anders gelijk even wat sites afspeuren en 'm gelijk 2x bestellen voor mij en 'n vriend!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

richy t schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:42:
Is het ook mogelijk om online co-op te spelen tegen de computer? dit kan namelijk bij mijn weten niet in Fifa09..
Volgens mij kon dit in 09 ook al hoor :). Je moet bij het controller selecteren gewoon allebei dezelfde kant kiezen ;)

Verwijderd

Hij heeft het over online, daar kies je geen kant met je controller ;) Online co-op is ook redelijk nutteloos imo.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2009 13:32 ]

• tiswat
http://www.gamer.nl/doc/5...-winst-in-beelden-FIFA-10

Wedstrijd in de regen ziet er wel héél gaaf uit

• DJH

DJH

Beakzz schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:45:
[...]

Manager Mode. (Speel ik het meest ;) )

* Nieuw salarissysteem.
* Een 2-rangen biedsysteem op spelers - Eerst tot overeenkomst komen met de club en dan met de speler.
* Vriendschappelijke wedstrijden voor het seizoen, geregeld door de nieuwe Assistent Manager
* Mogelijkheid om gelijk opnieuw te onderhandelen met spelers. Je hoeft niet langer naar onderhandelingshistorie te gaan.
* Transfergeruchten.
* Computer heeft nu ook een rotatiesysteem.
* Er zullen nu ook langdurige blessures aanwezig zijn.
* Niet langer een limiet op het aantal biedingen.
* Jij hebt het laatste woord op de transfer van spelers.
* Manager mode zal niet langer eindigen als je wordt ontslagen - Je reputatie zal een flinke deuk oplopen en je krijgt aanbiedingen van andere clubs.
* Je krijgt nu aanbiedingen van andere clubs aan het einde van het seizoen - Hoe beter je reputatie, de betere aanbiedingen krijg je.
* Verbeterde atmosfeer in wedstrijden tegen rivalen.
* Nieuw ingame commentaar - Er wordt gesproken over de tranfers, de vorm van spelers, het vertrouwen van het bestuur en waarschijnlijk nog veel meer.
* Spelers zullen groeien bij andere clubs, niet alleen bij de club die jezelf bent.
* De lengte van het contract speelt een rol in de waarde van je speler.
Cool 8) dat klinkt erg goed. Heel veel punten die ik minder vond ik 09 zijn dus sterk verbeterd. Waar heb je dit trouwens gelezen? In reviews wordt telkens weinig gesproken over de manager mode.

Verwijderd

www.youtube.com/watch?v=UV1gSFlPWCc

Net dat filmpje even zitten kijken, en als PES-fanaat denk ik dat het dit jaar toch Fifa gaat worden.
Is de optie van je eigen foto op een gezicht plaatsen ook mogelijk bij de XBOX360 versie? Of het werkt het?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:26:
www.youtube.com/watch?v=UV1gSFlPWCc

Net dat filmpje even zitten kijken, en als PES-fanaat denk ik dat het dit jaar toch Fifa gaat worden.
Is de optie van je eigen foto op een gezicht plaatsen ook mogelijk bij de XBOX360 versie? Of het werkt het?
Je kunt op de website fotos uploaden en een gezicht maken, en dat kun je dan op je 360 importeren :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:31:
Hij heeft het over online, daar kies je geen kant met je controller ;) Online co-op is ook redelijk nutteloos imo.
Online co-op is ook gewoon mogelijk, bij het kiezen van je team kun je met de 2e controller op driehoekje drukken (Guest Player). Vaak zat gedaan in '09 en denk dat het in '10 niet veel anders zal zijn.

Verwijderd

Op 1 console meen je dan? Dat is niet voor ranked matches iig.

• Beakzz
DJH schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:18:
[...]

Cool 8) dat klinkt erg goed. Heel veel punten die ik minder vond ik 09 zijn dus sterk verbeterd. Waar heb je dit trouwens gelezen? In reviews wordt telkens weinig gesproken over de manager mode.
oh sorry de bron is wikipedia en er staan nog meer verbeteringen, maarja de lijst die ik echt interessant vind is al lang genoeg ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/FIFA_10

• DJH

DJH

Verbeterd financieel systeem.
Nieuw salarissysteem. Computer heeft nu ook een rotatiesysteem.
Dus wat me nu niet gaat gebeuren is b.v. dat ik Huntelaar uit mijn team verkoop voor 75 miiljoen euro en dat de koper Heracles is, die hem vervolgens niet in de basis zet :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:20:
Op 1 console meen je dan? Dat is niet voor ranked matches iig.
Ook voor Ranked matches, heb zelf niet anders gedaan.

edit: ja op 1 console...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2009 17:39 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
DJH schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:31:
[...]

Dus wat me nu niet gaat gebeuren is b.v. dat ik Huntelaar uit mijn team verkoop voor 75 miiljoen euro en dat de koper Heracles is, die hem vervolgens niet in de basis zet :D
Huntelaar gaat in dit geval uberhaupt niet naar Heracles :) Volgens mij heeft de uitstraling van de club ook invloed op welke spelers er willen komen :)

Xbox

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 17:39:
[...]

Ook voor Ranked matches, heb zelf niet anders gedaan.

edit: ja op 1 console...
dat is het leukste in fifa juist, met 2 man op 1 bank online gaan spelen

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2j3idtw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/1214wpf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2rg2pi1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/23w4m5j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/igj42x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2i762ro.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/16kz8ra.jpg

Nog wat screens

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De volledige pc versie voelt wat betreft besturing en spelsnelheid beter aan dan de demo moet ik zeggen. Kleur van het veld hangt zoals verwacht af van het stadion en is hetzelfde als in FIFA09.

Maar al met al vind ik het een topper!

• Mars18
Er zit een Nederlands scoreboard in online !

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:07:
De volledige pc versie voelt wat betreft besturing en spelsnelheid beter aan dan de demo moet ik zeggen. Kleur van het veld hangt zoals verwacht af van het stadion en is hetzelfde als in FIFA09.

Dat kun je niet menen. Ik vind dit voor de pc een schandalige port van de ps2. Ik kan niet anders zeggen, maar Fifa10 is door EA alleen op de markt gezet voor de XBOX360 en de PS3.

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik weet niet hoor, maar alle spelers lijken zo uit de Sims 3 gehaald, ziet er niet uit... en dat Ajax in zo'n nep stadion speelt... ik weet niet hoor, maar Fifa moet het van de licenties hebben??? voorlopig heeft PES de licenties voor CL en EL, en meer lijkende spelers...

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SuperCrisz schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:39:
[...]

Ik weet niet hoor, maar alle spelers lijken zo uit de Sims 3 gehaald, ziet er niet uit... en dat Ajax in zo'n nep stadion speelt... ik weet niet hoor, maar Fifa moet het van de licenties hebben??? voorlopig heeft PES de licenties voor CL en EL, en meer lijkende spelers...
Wie kijkt er nou zo goed naar de spelers, het hoeft echt niet 1:1 te zijn, als het er maar wat op lijkt is het mij meer dan genoeg. Heb liever dat ze wat meer tijd steken in de gameplay dan in de gelijkenis van spelers.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Beakzz
[...]

Ja en Fifa heeft het best lijkende voetbal. Kom op zeg het is leuk als een gezicht er op lijkt , maar met zoveel spelers lijkt het me ook echt monnikenwerk. Het gaat om de gameplay en behalve 1 of andere verdwaalde Pes fan zal niemand meer kunnen ontkennen dat Fifa dit jaar de betere is (Demo's als uitgangspunt)

Sensible soccer en Kick off 3 waren ook top en toen leek nog geen 1 poppetje op zijn real life persoon.
Echt ik heb lang voor Pes gekozen, maar sinds Fifa 09 en zeker 10 ben ik er klaar mee. Ik ben niet echt een volgeling van een serie verder als Pes volgend jaar de betere is stap ik ook net zo makkelijk weer over ;)

• tiswat
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:11:
[...]

Dat kun je niet menen. Ik vind dit voor de pc een schandalige port van de ps2. Ik kan niet anders zeggen, maar Fifa10 is door EA alleen op de markt gezet voor de XBOX360 en de PS3.
De PC versie is dus echt geen PS2 port. Kom nou. :?

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 19:46:
[...]

Wie kijkt er nou zo goed naar de spelers, het hoeft echt niet 1:1 te zijn, als het er maar wat op lijkt is het mij meer dan genoeg. Heb liever dat ze wat meer tijd steken in de gameplay dan in de gelijkenis van spelers.
Eens. Maar de gemiddelde (game) pc is qua graphics superieur aan een Xbox360 of een PS3.
Wat betreft gameplay, tsja over smaak valt te twisten ;)

• ik222
  • Niet online
tiswat schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:14:
[...]

De PC versie is dus echt geen PS2 port. Kom nou. :?
Inderdaad ben met je eens dat de Xbox en PS3 versies iets mooier zijn maar FIFA op de PC is altijd nog veel en veel beter als PES. Zowel wat betreft gameplay sinds deze versie als wat betreft graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

[...]

ajax (en de rest van Nederland) steld geen f**k meer voor in Europa. Dus een licentie op de Arena of een ander stadion is enkel interessant als dat stadion toevallig de CL of EL finale heeft.

Idem dito voor de gezichten. De grote clubs en grote spelers hebben allemaal een zeer lijkend gezicht. Download de demo maar eens en kijk hoe de spelers van Barca eruit zien. Lijken verdraait goed.

Nederland is niet interessant om hoog op de lijst te zetten voor goed lijkende gezichten. En ik betwijfel het of er een simpele tool is om gezichten goed in te lezen.
De face editor op de site lijkt mij niet geschikt om een aantal foto's in batch te zetten. Om het echt goed te krijgen zijn ze wel even bezig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
L1nt schreef op zondag 27 september 2009 @ 00:21:
[...]

ajax (en de rest van Nederland) steld geen f**k meer voor in Europa. Dus een licentie op de Arena of een ander stadion is enkel interessant als dat stadion toevallig de CL of EL finale heeft.

Idem dito voor de gezichten. De grote clubs en grote spelers hebben allemaal een zeer lijkend gezicht. Download de demo maar eens en kijk hoe de spelers van Barca eruit zien. Lijken verdraait goed.

Nederland is niet interessant om hoog op de lijst te zetten voor goed lijkende gezichten. En ik betwijfel het of er een simpele tool is om gezichten goed in te lezen.
De face editor op de site lijkt mij niet geschikt om een aantal foto's in batch te zetten. Om het echt goed te krijgen zijn ze wel even bezig.
kan wel allemaal wel zo wezen, maar de ArenA staat op de A-lijst bij de UEFA.. en daarbij komt dat het echt weinig sfeer heeft als Ajax in zo'n stadion speelt met zo weinig sfeer... je kan dan wel zeggen, gameplay is belangrijker, het klopt dat gameplay overhand moet hebben.. maar als Fifa zo weinig vooruitgang boekt m.b.t. het neerzetten van de sfeer, vind ik raar dat van Fifa nog steeds wordt gezegd dat ze de betere licenties hebben.

Ik denk namelijk dat PES wat betreft het neerzetten van de sfeer dik gaat winnen van Fifa... hoe gaaf is het om met een ploeg in de Master league na een goed seizoen, het jaar er op te kunnen spelen in de échte Champions League.. of de Europa League... dan neem ik de wat mindere gameplay van de laatste jaren van PES voor lief... ik wil sfeer, dat als ik de volgende wedstrijd speel.. ik echt spanning voel.. en dat is met Fifa gewoon allemaal wat koeltjes...

Overigens heb ik vorig jaar voor Fifa 09 gekozen, want de gameplay van PES 2009 was ECHT onder de maat, en ik heb me echt vermaakt met Ultimate Team van Fifa, maar naast de veranderingen in de gameplay (wat goede stappen zijn, dat wel!) denk ik dat als ik Fifa 10 zou kopen, ik dan meer het idee heb een kopie te kopen van een spel dat ik een jaar eerder heb gekocht.. en dat niet om de gameplay hoor...

Nu viel de demo van PES 2010 me wat tegen, maar ik hoor geluiden dat de final versie beter gaat worden. Nu heb ik ook de demo van Japanse variant gespeeld, (een latere build) en die voelt al weer beter aan. Nog niet zo vloeiend als Fifa, dat gaan ze denk ik NET niet winnen van Fifa, maar als ze er dicht bij in de buurt komen.. dan kies ik toch voor de licenties van PES...

Trouwens, nu kan het dan wel zijn dat Ajax en de Eredivisie niet belangrijk genoeg is, maar PES heeft wel een mooie editor waarmee de fanaten flink hun ei kwijt kunnen en de Option File kunt realiseren... je kan zelfs de stadions van de thuisspelende teams veranderen, en zo in ieder geval een meer lijkend stadion selecteren (al is het dan wel niet de officiële variant).

Ik ga dit jaar voor emotie en gevoel.. en dat vind je dit jaar denk ik meer bij PES dan bij Fifa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperCrisz schreef op zondag 27 september 2009 @ 01:21:
[...]
kan wel allemaal wel zo wezen, maar de ArenA staat op de A-lijst bij de UEFA.. en daarbij komt dat het echt weinig sfeer heeft als Ajax in zo'n stadion speelt met zo weinig sfeer... je kan dan wel zeggen, gameplay is belangrijker, het klopt dat gameplay overhand moet hebben.. maar als Fifa zo weinig vooruitgang boekt m.b.t. het neerzetten van de sfeer, vind ik raar dat van Fifa nog steeds wordt gezegd dat ze de betere licenties hebben.
Ach, er zitten 50-55 echte stadions in het spel en nog een stuk of 50 gemaakt door EA. Dat het stadion van Ajax er niet inzit is jammer, maar wat moeten de Portugezen dan zeggen? Zowel Benfica, Sporting als Porto hebben een 5 sterren stadion (A lijst als je wilt) en er zit ook geen in het spel. En dat van Galatasaray, en van Glasgow Rangers en Celtic, en van.. ... ga nog maar even door :)
[...]

Ik denk namelijk dat PES wat betreft het neerzetten van de sfeer dik gaat winnen van Fifa... hoe gaaf is het om met een ploeg in de Master league na een goed seizoen, het jaar er op te kunnen spelen in de échte Champions League.. of de Europa League... dan neem ik de wat mindere gameplay van de laatste jaren van PES voor lief... ik wil sfeer, dat als ik de volgende wedstrijd speel.. ik echt spanning voel.. en dat is met Fifa gewoon allemaal wat koeltjes...
Ik zie het verband niet tussen het neerzetten van sfeer en de aanwezigheid van de CL en EL. Het is inderdaad gaaf dat je dit kan spelen, maar in Fifa heb je toch al jaaaaaren de officiële competite, beker, CL en EL. Niks nieuws onder de zon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 03:41:
[...]
Ik zie het verband niet tussen het neerzetten van sfeer en de aanwezigheid van de CL en EL. Het is inderdaad gaaf dat je dit kan spelen, maar in Fifa heb je toch al jaaaaaren de officiële competite, beker, CL en EL. Niks nieuws onder de zon dus.
Fifa heeft geen officiële CL en EL licenties. Wel heb je Europese toernooien in dezelfde opzet in de carrière modus. Maar kwa sfeer is er natuurlijk wel een verschil tussen het veld opkomen met CL muziek, reclameborden en de badges op de mouwen, of een middagwedstrijd zonder special extra's. Bij het eerste heb je veel meer het idee dat het ergens om gaat. Dat is ook hetgene waar Fifa's carrière modus in mijn ogen een beetje de mist in gaat. In principe heeft de carrière modus alles om de Master League van PES op zijn sloffen te verslaan. Alleen besteed EA er net iets te weinig aandacht aan om er echt de spanning in te krijgen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Smoonshine schreef op zondag 27 september 2009 @ 08:41:
[...]

Fifa heeft geen officiële CL en EL licenties. Wel heb je Europese toernooien in dezelfde opzet in de carrière modus. Maar kwa sfeer is er natuurlijk wel een verschil tussen het veld opkomen met CL muziek, reclameborden en de badges op de mouwen, of een middagwedstrijd zonder special extra's. Bij het eerste heb je veel meer het idee dat het ergens om gaat. Dat is ook hetgene waar Fifa's carrière modus in mijn ogen een beetje de mist in gaat. In principe heeft de carrière modus alles om de Master League van PES op zijn sloffen te verslaan. Alleen besteed EA er net iets te weinig aandacht aan om er echt de spanning in te krijgen.
En vorig jaar had PES de CL, en zijn de helft van de teams zonder licenties :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Mars18 schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:22:
[...]

En vorig jaar had PES de CL, en zijn de helft van de teams zonder licenties :z
.... die, zoals ik al eerder zei, met editors en de fanbase allemaal gelicentieerd zijn op de consoles... dat is bij fifa nog niet gelukt volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

SuperCrisz schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:40:
[...]

.... die, zoals ik al eerder zei, met editors en de fanbase allemaal gelicentieerd zijn op de consoles... dat is bij fifa nog niet gelukt volgens mij
je bedoelt dat het bij Fifa niet nodig is? 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ik222 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:07:

Hmm klinkt goed! Vanavond ff installen en testen... De demo vond ik lelijk en ugly ass...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:36
[...]

Overigens heb ik vorig jaar voor Fifa 09 gekozen, want de gameplay van PES 2009 was ECHT onder de maat, en ik heb me echt vermaakt met Ultimate Team van Fifa, maar naast de veranderingen in de gameplay (wat goede stappen zijn, dat wel!) denk ik dat als ik Fifa 10 zou kopen, ik dan meer het idee heb een kopie te kopen van een spel dat ik een jaar eerder heb gekocht.. en dat niet om de gameplay hoor...

Nu viel de demo van PES 2010 me wat tegen, maar ik hoor geluiden dat de final versie beter gaat worden. Nu heb ik ook de demo van Japanse variant gespeeld, (een latere build) en die voelt al weer beter aan. Nog niet zo vloeiend als Fifa, dat gaan ze denk ik NET niet winnen van Fifa, maar als ze er dicht bij in de buurt komen.. dan kies ik toch voor de licenties van PES...

Trouwens, nu kan het dan wel zijn dat Ajax en de Eredivisie niet belangrijk genoeg is, maar PES heeft wel een mooie editor waarmee de fanaten flink hun ei kwijt kunnen en de Option File kunt realiseren... je kan zelfs de stadions van de thuisspelende teams veranderen, en zo in ieder geval een meer lijkend stadion selecteren (al is het dan wel niet de officiële variant).

Ik ga dit jaar voor emotie en gevoel.. en dat vind je dit jaar denk ik meer bij PES dan bij Fifa...
Slechte gameplay is eerder sfeerverpested dan ontbrekende stadions imo. :P

Hier nog een lachwekkend filmpje van de nog bestaande bugs in PES:
http://www.youtube.com/wa...E&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
SCIxX schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:21:
[...]

Die is wel heel erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SCIxX schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:21:
[...]

Haha die is wel erg grappig :) ,maar laten we hier gewoon lekker over Fifa gaan lullen. Er zullen altijd mensen blijven die Pes met een roze bril beter blijven vinden en die zullen ook plezier hebben met voetballen. Voor mij is het gewoon Fifa dit jaar en wie weet volgend jaar weer Pes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
ik222 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:33:
[...]

Inderdaad ben met je eens dat de Xbox en PS3 versies iets mooier zijn maar FIFA op de PC is altijd nog veel en veel beter als PES. Zowel wat betreft gameplay sinds deze versie als wat betreft graphics.
Zeg je nu werkelijk dat FIFA op de PC beter is dan PES zowel kwa graphics als gameplay? :X

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Afbeeldingslocatie: http://www.imagenerd.com/uploads/bal-CV7mn.bmp

mooi was in 09 niet.
Gerucht gaat dat FRS Nijmegen al verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:38:
[...]

Zeg je nu werkelijk dat FIFA op de PC beter is dan PES zowel kwa graphics als gameplay? :X
Ja naar mijn mening wel ja. FIFA10 is een enorme verbetering in gameplay en ook grafisch is het spel uitstekend.

Enige minpuntje is het veld maar goed als we alle minpunten van PES moeten noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:00:
[...]

Hmm klinkt goed! Vanavond ff installen en testen... De demo vond ik lelijk en ugly ass...
De volledige versie veranderd daar niets aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm ligt het aan mij of zie ik in m'n softwarelijst nergens Fifa 10 DEMO staan om hem te uninstallen?
Wil die er eerst even afkeilen voordat ik Fifa 10 installeer, maar als ik nergens 'n uninstalloptie vind =s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ben ik de enige die geel gekregen heeft voor het omver glijden van 'n teamgenoot? Of was de herhaling gewoon van 'n andere actie :P

Is het iemand al gelukt om een corner in één keer in het doel te krijgen? Ik heb 'm al meerdere malen op de lat weten te mikken en één keer via de keeper in de goal. Maar niet gewoon lekker in een keer :>

[ Voor 44% gewijzigd door JBS op 27-09-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

CLB schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:02:
Uhm ligt het aan mij of zie ik in m'n softwarelijst nergens Fifa 10 DEMO staan om hem te uninstallen?
Wil die er eerst even afkeilen voordat ik Fifa 10 installeer, maar als ik nergens 'n uninstalloptie vind =s
Je hoefde de demo niet te installeren om de demo te kunnen spelen. Gewoon uitpakken en de exe uitvoeren was genoeg. Ik heb de demo wel geinstalleerd en zie in 'control panel --> uninstall a program' gewoon FIFA 10 Demo staan.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 27-09-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm ik heb 'm toch echt geinstalled, of ik ben gaar aan 't worden. Nja dan gooi ik de map wel weg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
JBS schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:04:
Ben ik de enige die geel gekregen heeft voor het omver glijden van 'n teamgenoot? Of was de herhaling gewoon van 'n andere actie :P

Is het iemand al gelukt om een corner in één keer in het doel te krijgen? Ik heb 'm al meerdere malen op de lat weten te mikken en één keer via de keeper in de goal. Maar niet gewoon lekker in een keer :>
Zal wel een voordeel-situatie zijn geweest :)

Ben benieuwd wanneer Bol Fifa gaat uitleveren..heb hem al een tijdje daar in bestelling staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Exorcist schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:26:
[...]

Zal wel een voordeel-situatie zijn geweest :)

Ben benieuwd wanneer Bol Fifa gaat uitleveren..heb hem al een tijdje daar in bestelling staan :)
ditto...hoop dat ie de 2e thuis ligt ben dan vrij.
Na het lezen over de manager modus kan ik niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ik heb vanaf donderdag vakantie, dus komt erg goed uit. Ben benieuwd wanneer het binnen komt, zal wel even duren aangezien het van CDWOW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:10:
[...]
Na het lezen over de manager modus kan ik niet meer wachten.
Wat heb je precies gelezen over de manager mode? oftewel, heb je een mooi linkie met meer info?
(wilde je pm'en maar kon je dinges niet vinden) (of mijn pmdinges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:43:
[...]

Wat heb je precies gelezen over de manager mode? oftewel, heb je een mooi linkie met meer info?
(wilde je pm'en maar kon je dinges niet vinden) (of mijn pmdinges)
Wikipedia: FIFA 10

OA verbeterd transfer systeem, het commentaar dat ingaat op de geruchten e.d. en dat je na een ontslag door kunt gaan spreken mij erg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bart smit gaat al verkopen vandaag (waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ik hoop echt dat ze het ned commetaar leuk maken.
je zou zeggen dat het toch precies het zelfde als engels moet zijn, aangezien ze de tekst gewoon inspeken.

24 nieuwe juich mogelijkheden.
wat moet ik daar bij denken want ik heb er nog nooit een gezien volges mij

Computer heeft nu ook een rotatiesysteem. Dit weet ik ook niet precies wat het inhoud :$
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.