• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Phydomir schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:42:
Gisteren had ik wel iets gaafs. Ik had een corner en toen gebeurde er dit:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9343713
Nog nooit gezien in een voetbal spel.
Iets soortgelijks had ik laatst met de keeper en 'n aanvaller die even 'n halve salto achterover maakte 8)7

En waarom ik Fifa 10 ugly ass vind in vergelijking met Fifa 2009:

Aftrap:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kEsKuzfMB9tfK5S4vXa7BdRf/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/drFExaZEjxYEMQm6ucUQhwUn/full.jpg

Goal:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CeRsX6CBvVrxxaH7iZVXBuxl/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jbgEZXsytZx4idS0iLFPpwHt/full.jpg

Ingame:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0z6T3mKuMH4wvuX07EHr7ulP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hCNAm7pxAk2dbor9N5d3J683/full.jpg

Actie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mmCudnncVXpRdtpAqj9ioXh6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y6ct4O4YhfSF84hoaxTA7DP6/full.jpg

Fifa 10 ziet er wel onnodeloos triest uit hoor op de PC 8)7
Het speelt allemaal wel lekker, maar beetje te snel pour moi, lijkt wel 'n op een arcade pinballspel..
Tevens krijg ik bij 6 van de 10 slidings een vrije trap tegen, omdat ik hands maak enzo, beetje teveel van 't goede.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:59
Houd het nuttig.

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 17-09-2009 17:34 ]

• tiswat
Phydomir schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:42:
Gisteren had ik wel iets gaafs. Ik had een corner en toen gebeurde er dit:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9343713

Nog nooit gezien in een voetbal spel.
Dat ziet er wel erg gaaf uit.

• CLB
  • Niet online

CLB

Voetbalspellen kunnen best worden gespeeld op PC, en Fifa 10 speelt ook lekker, maar die graphics :w

[ Voor 58% gewijzigd door een moderator op 17-09-2009 17:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij is het al 1000x gemeld dat de PC versie een ondergeschoven kindje is en er in vergelijking met de console versie niet uit ziet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat klopt, maar het kan er wel goed uitzien, aangezien Fifa 09 er ook een stuk beter uitzag dan Fifa 10..
Dat is toch gewoon lomp? Waarom is dat? Dat een console er met Fifa 09 beter uitziet, so be it.. mij 'n zorg.

Maar dat er zo'n ugly ass verschil zit tussen een mooie uitziende 'oude' Fifa en een nieuwe Fifa vind ik gek..

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:04:
[...]

Maar wel een beetje onrealistisch he... :P
Kan ff geen voorbeeld bedenken maar heb toch wel verdedigers zo een bal van de lijn zien halen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

CLB schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:46:
Dat klopt, maar het kan er wel goed uitzien, aangezien Fifa 09 er ook een stuk beter uitzag dan Fifa 10..
Dat is toch gewoon lomp? Waarom is dat? Dat een console er met Fifa 09 beter uitziet, so be it.. mij 'n zorg.

Maar dat er zo'n ugly ass verschil zit tussen een mooie uitziende 'oude' Fifa en een nieuwe Fifa vind ik gek..
Standaard....toen ik nog FIFA op de pc deed heb ik me daar ook enorm over verbaast.
Het lijkt eerder een doelstelling van ze. "hoe kunnen we de opvolger nog slechter maken op de pc?"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij

Volgens mij maakt het een enorm verschil op wat voor veld je speelt. Fifa 10 zal ook vast velden krijgen met zo'n patroontje, en volgens mij zie je dan echt amper verschil :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024

was het vorige jaren ook niet zo dat je de Demo;s alleen met een beperkte resolutie kon spelen op de PC tenzij je daar een workaround voor toepaste (andere exe of ini oid)??

wellicht is dat t punt van discussie en oordelen de PC Demo testers nu te vroeg.

ik vind mn op de console iig echt mega tov 09! 8)

• CLB
  • Niet online

CLB

L1nt schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:57:
Standaard....toen ik nog FIFA op de pc deed heb ik me daar ook enorm over verbaast.
Het lijkt eerder een doelstelling van ze. "hoe kunnen we de opvolger nog slechter maken op de pc?"
Achja dan is het jammer en blijf ik lekker Fifa '09'en :)
BM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:02:
Volgens mij maakt het een enorm verschil op wat voor veld je speelt.
Fifa 10 zal ook vast velden krijgen met zo'n patroontje, en volgens mij zie je dan echt amper verschil :)
Dat zou inderdaad kunnen.. Even de full version afwachten!
Randeazy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:08:
was het vorige jaren ook niet zo dat je de Demo;s alleen met een beperkte resolutie kon spelen op de PC tenzij je daar een workaround voor toepaste (andere exe of ini oid)??

wellicht is dat t punt van discussie en oordelen de PC Demo testers nu te vroeg.
Dat zou kunnen, maar alles kan ingesteld worden qua resolutie / instellingen..
En alles staat op fullscreen (bij mij 1440x900) en op high of op 'on'...

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Net de demo gespeeld op PS3. Het spel loopt goed en vind het leuker als 2009 (eerste indruk), grafisch viel het mij iets tegen. Nu de demo van PES 2010 afwachten en een keuze maken, maar aan de hand van andere previews denk ik dat het dit jaar voor het eerst fifa wordt ipv pes sinds jaren.

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:41:
[...]

Kan ff geen voorbeeld bedenken maar heb toch wel verdedigers zo een bal van de lijn zien halen.
Idd als je een beetje (buitenlands) voetbal kijkt, is dit echt geen vreemde actie ofzo.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net de demo gedownload voor de 360 (speel al een week de PS3 demo).

Ik heb het idee dat Fifa op de 360 vloeiender loopt, kan dat? En, naast dat, vind ik de 360 controller zoveel beter dan de DS3. Maar dat is een ander verhaal :)

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 17:19

Yuco

Womanizer!

In de nieuwe PU staat dat Fifa 10 het Nederlands elftal bevat met de echte namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Yuco schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:43:
In de nieuwe PU staat dat Fifa 10 het Nederlands elftal bevat met de echte namen.
Ik las het ook net op een website! Fantastisch nieuws :) Het Nederlands elftal zal volledig gelicenseerd in FIFA 10 zitten! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:32
Ligt het aan mij of is het enorm vreemd dat er zo veel keer hands gefloten word?
Zelfs bij een vrije trap die in de muur geschoten word heb ik het al meerdere keren voorgehad waardoor ze na verloop van tijd bijna in het strafschopgebied staan..

Verwijderd

@hierboven: Nog geen een keer gehad, wist niet eens dat ze in fifa 10 voor hands floten, dat was in de vorige versies niet.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:41:
@hierboven: Nog geen een keer gehad, wist niet eens dat ze in fifa 10 voor hands floten, dat was in de vorige versies niet.
Bij FIFA09 werd er in ieder geval ook al voor hands gefloten...

Verwijderd

Net geoefend op afstandsschoten, paar keer gelukt ook. Vorige keer klaagde ik nog zo, maar is inderdaad gewoon mogelijk. Ben altijd een PESser geweest tot fifa 09, en dit jaar wordt het weer Fifa.

Afstandsschot, pech voor de keeper ;) :

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9428007

• CLB
  • Niet online

CLB

Speel jij het op de PC?

Verwijderd

nee xbox. doe ik iets verkeerd?

• CLB
  • Niet online

CLB

Neenee, maar vroeg me af waarom je veld zo mooi was O-) wat ik moet missen dus :9

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:29:
Neenee, maar vroeg me af waarom je veld zo mooi was O-) wat ik moet missen dus :9
Ben ook altijd een pc-gamer geweest. Toch maar een xbox gekocht, en wil niets meer anders (PS3 hetzelfde hoor, denk ik)
Lekker vanaf de bank gamen, goede online experience, nooit meer zorgen te maken over pc specs... Ik wil inmiddels niet meer achter m'n bureautje zitten.

• tiswat
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:33:
[...]

Ben ook altijd een pc-gamer geweest. Toch maar een xbox gekocht, en wil niets meer anders (PS3 hetzelfde hoor, denk ik)
Lekker vanaf de bank gamen, goede online experience, nooit meer zorgen te maken over pc specs... Ik wil inmiddels niet meer achter m'n bureautje zitten.
Hetzelfde in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:40:
[...]

Bij FIFA09 werd er in ieder geval ook al voor hands gefloten...
Heb je het dan over de pc-versie? Want ik heb toch heel veel potjes gespeelt op de xbox, en echt nog nooit is er gefloten voor hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:13:
[...]

Heb je het dan over de pc-versie? Want ik heb toch heel veel potjes gespeelt op de xbox, en echt nog nooit is er gefloten voor hands.
Ja ik speel de pc versie inderdaad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:58

_AN

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:13:
[...]

Opvallend inderdaad. Ik vond het altijd jammer dat dit niet gebeurde (op de Xbox). Leuk dat het nu wel kan. Maakt het weer een stuk realistischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
_AN schreef op zondag 20 september 2009 @ 11:50:
[...]

Opvallend inderdaad. Ik vond het altijd jammer dat dit niet gebeurde (op de Xbox). Leuk dat het nu wel kan. Maakt het weer een stuk realistischer :)
Vind het nou niet echt realistisch aangezien je er geen controle over hebt. Is alleen leuke feature omdat het in het echt voorkomt, maar in een game kan het niet realistisch zijn.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal allemaal wel realistisch zijn,
maar ik vind het bewegen met de sticks ( 360graden) niet echt precies spelen.
speel al jaren met de oude vierpunts controller.

Na de introductie van het 360 bewegingssysteem ben ik me serieus aan het afvragen of ik moet switchen naar de sticks . Het voelt wat mij betreft wel fijn, maar ik wordt er niet beter op.

zijn er meer mensen die bewegen met de vierpunts controller ?

(ps3 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlands elftal eindelijk weer in FIFA-game door onze redactie
AMSTERDAM - Na zeven jaar afwezigheid zit het officiële Nederlandse elftal eindelijk weer in een FIFA-game. In FIFA 10 zijn alle spelers weer in volle glorie te aanschouwen.

In 2002 was het elftal voor het laatst in de succesvolle gameserie te bewonderen. De laatste zeven games konden gamers wel als Oranje spelen, maar kwamen de namen en gezichten van de spelers niet overeen met die van het echte elftal. Door een nieuwe deal met de KNVB is daar nu verandering in gekomen. In FIFA 10 zullen ondermeer Wesley Sneijder, Robin van Persie, Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Mark van Bommel acte de presence geven.

Waarom Oranje de afgelopen jaren werd overgeslagen, is niet officieel bekend. Het gerucht gaat dat ontwikkelaar Electronic Arts in 2002 het Nederlands elftal had gebruikt zonder hiervoor te betalen, waarop de KNVB contact met de studio stopzette. In de jaren daarna zou de voetbalbond teveel geld vragen om de gelijkenissen van spelers te mogen gebruiken. Concurrent Pro Evolution Soccer bevatte de laatste jaren wel telkens het officiële Nederlands elftal.

FIFA 10 komt op één oktober uit.

bron: telegraaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lees net dat de Be a Pro modus ook is aangepast. Het kan echter nog steeds niet tippen an de BAP-modus in NHL.

ultieme BAP-modus

- begin bij fictief amateur team en wordt door willekeurige club gescout of begin direct bij je favo club keuze ligt bij speler. Niet iedereen wil team X spelen.
- Begin in het 2e en bouw langzaam op. Eerst invalbeurten in 2e. basisplek 2e. Bank 1ste. basisplek 1ste.
- limiet +/- 20-25 jaar ipv 4
- je kunt gewisseld worden zonder puntenverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:17:
Nederlands elftal eindelijk weer in FIFA-game door onze redactie
AMSTERDAM - Na zeven jaar afwezigheid zit het officiële Nederlandse elftal eindelijk weer in een FIFA-game. In FIFA 10 zijn alle spelers weer in volle glorie te aanschouwen.

In 2002 was het elftal voor het laatst in de succesvolle gameserie te bewonderen. De laatste zeven games konden gamers wel als Oranje spelen, maar kwamen de namen en gezichten van de spelers niet overeen met die van het echte elftal. Door een nieuwe deal met de KNVB is daar nu verandering in gekomen. In FIFA 10 zullen ondermeer Wesley Sneijder, Robin van Persie, Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Mark van Bommel acte de presence geven.

Waarom Oranje de afgelopen jaren werd overgeslagen, is niet officieel bekend. Het gerucht gaat dat ontwikkelaar Electronic Arts in 2002 het Nederlands elftal had gebruikt zonder hiervoor te betalen, waarop de KNVB contact met de studio stopzette. In de jaren daarna zou de voetbalbond teveel geld vragen om de gelijkenissen van spelers te mogen gebruiken. Concurrent Pro Evolution Soccer bevatte de laatste jaren wel telkens het officiële Nederlands elftal.

FIFA 10 komt op één oktober uit.

bron: telegraaf
Het was net zelfs op het (radio)nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Dat is zeker wel vet!

Wat dus (is al eerder gemeld) volgens mij een ander groot verschil is, is de AI. Ik heb een interview gelezen met een man van EA die stelde dat het aantal berekeningen voor de AI (paar duizend per seconde * 22 spelers + scheids + 2* ass. scheids) te zwaar is voor de gemiddelde PC.

Dus niet alleen grafisch, maar ook de AI schijnt dus op de PC minder te zijn. En grafix zijn te schalen, dat is met AI wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Vrijdag te horen gekregen van iemand die bij de KNVB werkt dat EA en KNVB een overeenkomst hebben voor komend seizoen. Het staat nu ook bevestigd in de Telegraaf. Gezien de overeenkomst voor één jaar, zal Oranje ook verschijnen in FIFA WC 2010 South Africa. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:23:
Lees net dat de Be a Pro modus ook is aangepast. Het kan echter nog steeds niet tippen an de BAP-modus in NHL.

ultieme BAP-modus

- begin bij fictief amateur team en wordt door willekeurige club gescout of begin direct bij je favo club keuze ligt bij speler. Niet iedereen wil team X spelen.
- Begin in het 2e en bouw langzaam op. Eerst invalbeurten in 2e. basisplek 2e. Bank 1ste. basisplek 1ste.
- limiet +/- 20-25 jaar ipv 4
- je kunt gewisseld worden zonder puntenverlies.
Waarom dat je BAP maar 4 seizoenen kunt spelen is me niet helemaal duidelijk. Zou niet weten wat voor problemen het geeft om dat te verlengen naar zeg... 10 jaar.
Dat ze je aan het begin van een wedstrijd niet op de bank zetten, of tijdens de wedstrijd wisselen snap ik nog wel. Daar is voor een speler (gamer) niet veel lol aan te beleven. Maar tis nu wel erg makkelijk om je op te werken naar een 'vaste' basiskracht.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
BM schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:59:
[...]

Waarom dat je BAP maar 4 seizoenen kunt spelen is me niet helemaal duidelijk. Zou niet weten wat voor problemen het geeft om dat te verlengen naar zeg... 10 jaar.
Dat ze je aan het begin van een wedstrijd niet op de bank zetten, of tijdens de wedstrijd wisselen snap ik nog wel. Daar is voor een speler (gamer) niet veel lol aan te beleven. Maar tis nu wel erg makkelijk om je op te werken naar een 'vaste' basiskracht.
Is niet meer 4 seizoenen. En het is realistischer gemaakt, meestal ben je na 2 seizoen echt al TOP. ;) Nu gaat het langzaam omhoog, hoop ook dat je gewisseld kan worden. In ieder geval wat meer dingen toevoegen eraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:56:
Vrijdag te horen gekregen van iemand die bij de KNVB werkt dat EA en KNVB een overeenkomst hebben voor komend seizoen. Het staat nu ook bevestigd in de Telegraaf. Gezien de overeenkomst voor één jaar, zal Oranje ook verschijnen in FIFA WC 2010 South Africa. :)
Stond ook in de PU. Het was zelfs net op het nieuws (radio 538) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:59:
[...]

In madden NFL wordt de game gewoon gesimd tot jij erin komt. En bij NHL kijk je vanaf de zijlijn toe maar in beide sporten mag je doorlopend wisselen.

@Tiswat: Waar staat dat het nu meer dan 4 seizoenen is? Wat ik las is het nog steeds 4 seizoenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
Net de demo gespeeld van zowel PES en FIFA op de PS3 en voor het eerst sinds jaren wordt het weer FIFA. Kan niet wachten tot die uit is! Mooi dat het NL elftal er ook in verwerkt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond met volgende settings demo zitten spelen: Slow, alles manual alleen schieten semi. Niveau pro.

Wat een compleet andere game wordt FIFA 10 dan. Vond het passen eerst heel lastig maar heb nu de juiste feel te pakken. PES is beter dan vorig jaar, gelukkig maar ook. Vind het ook leuk genoeg maar denk niet dat ik genoeg tijd heb om 2 footies serieus te spelen. FIFA 10 wordt eerste keus. Deze game wordt enorm sim met de juiste instellingen. Geweldig gewoon.

Hele tempo van de game wordt anders, zal niet ieders cup of tea zijn. Gameplay wordt trager dan PES 2010 en 2 x 3 minuten is echt irritant eigenlijk voor deze settings maar ik vind het echt geweldig. Je komt echt toe aan opbouwen, middenveld spel, de duels om de bal worden echt vet....het is heel belangrijk wanneer je tackles inzet. Ik had heel weinig last van de scheids, maar als je vanuit een foute positie tackled dan krijg je een vrije trap tegen. Hang je eigenlijk in iemands rug en zet je gewone tackle in dan vrije trap tegen. Duwen in de rug mag tenslotte niet. Het passen is wennen maar is echt heerlijk om balletjes tussen ruimtes in te kunnen leggen. Balverlies wordt een stuk realistischer omdat je echt de goede richting en snelheid moet geven. Zo kun je niet meer pingpongen maar het is goed mogelijk om combinaties op tempo uit te voeren alleen ligt het aan jezelf. Tempo wisselingen worden ook mogelijk. Echt mooi. Het kan frustrerend zijn als die laatste pass niet goed is, maar voldoening is groot als je een goedlopende aanval opbouwt. De beheersing die je over je individuele speler hebt helpt alleen maar. 360 graden dribbling wordt echt nuttig, je moet tenslotte ruimte creëeren om je ding te kunnen doen. Kom je in balbezit bovenop een speler dan is het lastig om skill te doen, maar op de juiste momenten wordt skill heel waardevol om wat meer ruimte te creëeren.

FIFA 10 assisted = arcade, FIFA 10 unassisted = sim and I love it :P

Hier nog wat tijdelijke filmpjes allemaal met unassisted passing, voorzetten e.d.

Mensen vroegen om geheel uitgespeelde goals

http://www.easports.com/media/play/video/9497312

http://www.easports.com/media/play/video/9497692

Geen goal, poging tot manual aanval. Laatste pass is slechte keuze maar verlegging van het spel vind ik mooi zo en controle van Zlatan in 2x is mooi detail.

http://www.easports.com/media/play/video/9495205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Ik wordt wel scheit ziek van men teamgenoten die mijn (afstand)schoten blocken. Der staat altijd weer zon malloot voor. En zoals al eerder vermeldt komt hands idd wel erg veel voor.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Heb hands nog nooit gezien, ook in 09 niet, toch talloze potjes gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nee, hands heb ik ook nooit eerder gezien. Graag een filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vorig jaar klaagde veel mensen dat de bal op de paal/lat ging bij fifa.
ik heb toe nu toe in elk potje PES de bal op de bal/lat geschoten, vaak meerdere malen per wedstrijd. Vind ik wel apart. Wordt trouwens fifa voor mij dit jaar wederom.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:13:
Heb hands nog nooit gezien, ook in 09 niet, toch talloze potjes gespeeld...
Dat is op de pc blijkbaar. Op de Xbox heb ik ook nog nooit hands gezien (bij '09 en '10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:51:
[...]

Dat is op de pc blijkbaar. Op de Xbox heb ik ook nog nooit hands gezien (bij '09 en '10)
Ik heb 1 keer hands gehad in de 360 versie van Fifa 09. Dat is me overigens tijdens een jaar spelen in totaal 1 keer gebeurd. En toen was het ook meer een huh, waar fluit hij nu voor moment. Maar aangezien ik zelf meestal de herhaling oversla, is het misschien ook wel vaker gebeurd, maar heb ik het niet door gehad.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeelde doelpunten? Nergens voor nodig, gewoon goed mikken :)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9448079

Oke hier toch maar een uitgespeeld doelpunt (wel tegen Chicago maargoed)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9434634

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Waarom is FIFA 10 net als FIFA 09 weer mooier/scherper op de 360 dan op de PS3. Ik heb beide demo´s gespeeld. Ik ga de PS3 versie kopen, puur omdat daar FIWC op zit.

De echte namen van de nieuwe stadions kan ik niet vinden.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:42:
Waarom is FIFA 10 net als FIFA 09 weer mooier/scherper op de 360 dan op de PS3. Ik heb beide demo´s gespeeld. Ik ga de PS3 versie kopen, puur omdat daar FIWC op zit.

Wat is FIWC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mars18 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:42:
Dit bedoel je:

Nieuwe Stadia:

• - Bernabeau (Gratis download)

• - Estadio Chamartin

• - Court Lane

• - Arena D'oro

Oude Stadia, ook aanwezig in FIFA 09

• - Old Trafford

• - Stade Gerland

• - San Siro

• - Camp Nou

• - Stadio Delle Alpi

• - Signal Iduna Park

• - Bay Arena

• - Anfield

• - Parc Des Princes

• - Square Ground

• - Stamford Bridge

• - Stade Velodrome

• - Veltins-Arena

• - Crown Lane

• - Euro Arena

• - Town Park

• - Euro Park

• - HSH Nordbank Arena

• - Estadio Vicente Calderon

• - St James Park

• - Estadio Azteca

• - Olympiastadion

• - Allianz Arena

• - Stadion Europa

• - Stade Kokoto

• - Aloha Park

• - Wembley Stadium

• - Emirates

• - Stadio Olimpico

• - Estadio De Las Artes

• - Olimipico Generico

• - Estadio Del Pueblo

• - Fussballstadion

• - El Reducto

• - Stadion Neder

• - Stade Municipal

• - Ivy Lane

• - Estadio Latino

• - Stadion 23. Maj

• - El Medio

• - El Bombastico

• - Stadio Classico

• - Football Ground

• - Stadion Olympik

• - Stadion Hanguk

• - O Dromo

Training Complexen

• - Arena North America

• - Arena Brazil

• - Arena Mediterranean

• - Arena Eastern Europe

• - Arena France

• - Arena England

• - Arena Korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Laatst online: 10-05-2022
heb fifa 10 op de pc gespeelt maar viel beetje tegen.
Heb dus nu maar een ps3 slim besteld en daar koop ik dan fifa10 bij.
Maar ik kwam deze site tegen http://www.mediaoffer.nl daar is fifa10 15 euro goedkoper. Hoe kan het zoveel schelen met andere winkels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
CLB schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:54:
[...]

Dit bedoel je:

Nieuwe Stadia:

� - Bernabeau (Gratis download)

� - Estadio Chamartin

� - Court Lane

� - Arena D'oro

Oude Stadia, ook aanwezig in FIFA 09

� - Old Trafford

� - Stade Gerland

� - San Siro

� - Camp Nou

� - Stadio Delle Alpi

� - Signal Iduna Park

� - Bay Arena

� - Anfield

� - Parc Des Princes

� - Square Ground

� - Stamford Bridge

� - Stade Velodrome

� - Veltins-Arena

� - Crown Lane

� - Euro Arena

� - Town Park

� - Euro Park

� - HSH Nordbank Arena

� - Estadio Vicente Calderon

� - St James Park

� - Estadio Azteca

� - Olympiastadion

� - Allianz Arena

� - Stadion Europa

� - Stade Kokoto

� - Aloha Park

� - Wembley Stadium

� - Emirates

� - Stadio Olimpico

� - Estadio De Las Artes

� - Olimipico Generico

� - Estadio Del Pueblo

� - Fussballstadion

� - El Reducto

� - Stadion Neder

� - Stade Municipal

� - Ivy Lane

� - Estadio Latino

� - Stadion 23. Maj

� - El Medio

� - El Bombastico

� - Stadio Classico

� - Football Ground

� - Stadion Olympik

� - Stadion Hanguk

� - O Dromo

Training Complexen

� - Arena North America

� - Arena Brazil

� - Arena Mediterranean

� - Arena Eastern Europe

� - Arena France

� - Arena England

� - Arena Korea
Ja klopt, maar de 3 nieuwe stadions

- Estadio Chamartin

� - Court Lane

� - Arena D'oro

wat zijn de echte stadions, van welke club, ik kan ze niet vinden met Google

Las in de PU dat je de keeper kan voorbij spelen, ging echt niet (makkelijk) in fifa 09.

Hier het resultaat Vrolijk

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9537112

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9537237 is deze je al gelukt ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoorde dat de final versie een stuk trager is als deze demo versie. Vertelde iemand die hem heeft gespeeld bij PU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mars18 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:16:

wat zijn de echte stadions, van welke club, ik kan ze niet vinden met Google

Las in de PU dat je de keeper kan voorbij spelen, ging echt niet (makkelijk) in fifa 09.

Hier het resultaat Vrolijk

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9537112

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9537237 is deze je al gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
418O2 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:33:
[...]

je speelt op amateur? dan is het sowieso makkelijker
Precies daar keek ik ook al naar. Dan is het inderdaad erg simpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
was alleen om ff schoten te proberen, speel verder normaal alleen online.
Zullen we weer een goede ps3 club maken met fifa 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ik irriteer me inmiddels aan de 2 x 3 minuten op de 360. Was er ook maar een demo expander voor de 360 :z

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:12:
Uitgespeelde doelpunten? Nergens voor nodig, gewoon goed mikken :)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9448079

Oke hier toch maar een uitgespeeld doelpunt (wel tegen Chicago maargoed)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9434634
EUh......wat is daar uitgespeeld aan afgezien van niks? :?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Mars18
Postius schreef op woensdag 23 september 2009 @ 04:40:
[...]

EUh......wat is daar uitgespeeld aan afgezien van niks? :?
wel een mooie steekpass...

• Er!k
  • Laatst online: 17:47
soccerroos schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:57:
heb fifa 10 op de pc gespeelt maar viel beetje tegen.
Heb dus nu maar een ps3 slim besteld en daar koop ik dan fifa10 bij.
Maar ik kwam deze site tegen http://www.mediaoffer.nl daar is fifa10 15 euro goedkoper. Hoe kan het zoveel schelen met andere winkels ?
Dat is een Engelse versie van FIFA10, en geen NL...

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik hoop eigenlijk vooral, en een beetje tegen beter weten in, dat de Be-A-Pro Mode weer multiplayer wordt, zoals ie in Euro 2008 was. Toen kon je met zijn tweeen op de bank zitten, een speler maken en samen een hele carriere opbouwen. In FIFA 09 kon je weliswaar Be-A-Pro mode met zijn tweeen spelen, maar als tweede speler was je aangewezen op een teamgenoot van de gemaakte speler. Doet toch flink af aan het spelplezier.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• soccerroos
komt er eigenlijk weer nederlands commetaar in fifa 10? Als het er in komt hoop ik toch een stuk beter dan bij fifa 09. Want daar zeiden ze nog we zitten in de begin fase van de competitie terwijl je dan al 30 wedstijden hebt gespeelt.

• BM

BM

Moderator Spielerij
soccerroos schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:00:
komt er eigenlijk weer nederlands commetaar in fifa 10? Als het er in komt hoop ik toch een stuk beter dan bij fifa 09. Want daar zeiden ze nog we zitten in de begin fase van de competitie terwijl je dan al 30 wedstijden hebt gespeelt.
Er zal vast NL commentaar zijn, maar ik betwijfel dat die beter word dan in 09. Wel jammer. Ik gebruik persoonlijk altijd engels commentaar, maar geloof wel dat voor veel mensen NL fijner is.

Xbox

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het Nederlandse commentaar was altijd zooooo nep. Jouri kon er echt geen gevoel in leggen.
Die Engelsen zijn veel beter.

• Mars18
Het idee van NL commentaar is goed hoor, uitvoering sinds het begin (2005?) erg matig. Ik heb ook altijd engels op.

• soccerroos
Maarja ik heb altijd pc gespeelt en daar kun je kiezen of engels spel en commetaar of ned spel en commetaar. Ja dan kies ik natuurlijk voor ned spel en commetaar uit.
Dit jaar voor eerst op de ps3 spelen ben benieuwd

Verwijderd

zou je dit keer ook online goals kunnen opslaan ?
vind dit nogal een gemis...

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:04:
zou je dit keer ook online goals kunnen opslaan ?
vind dit nogal een gemis...
Ik vind het geen gemis, heerlijk storend als je tegenstander dat doet en jij zit te wachten tot de FLV online staat. Nee bedankt :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik erger me er al aan als ze uitgebreid de herhaling gaan bekijken :(

Verwijderd

Er!k schreef op woensdag 23 september 2009 @ 08:28:
[...]

Dat is een Engelse versie van FIFA10, en geen NL...
En dat maakt verder geen klap uit, behalve het feit dat je dan alléén Engels commentaar hebt.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

En voor Fifa09 kon je gewoon alle talen commentaar nog los downloaden, dus als ze dat voor Fifa10 ook doen is er geen hek van de dam :)

• Mars18
Exorcist schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:06:
[...]

Ik vind het geen gemis, heerlijk storend als je tegenstander dat doet en jij zit te wachten tot de FLV online staat. Nee bedankt :)
goed dat het er niet in zit :)
gaan jullie ook volgende week op jacht?
fifa 08 had ik al op de maandag. toen die donderdag uit kwam :)

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Mars18 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:01:
[...]

goed dat het er niet in zit :)
gaan jullie ook volgende week op jacht?
fifa 08 had ik al op de maandag. toen die donderdag uit kwam :)
Waar maak je het meeste kans denk je

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

In FIFA 09 was het Nederlandse commentaar inderdaad waar-de-loos. Een tiental standaardzinnetjes, monotoon opgelepeld door een gedesinteresseerde Joeri Mulder en een verdwaasde Evert ten Apel. Iedereen die niet voor het Engelse commentaar kiest mist een fors deel van de spelervaring, in mijn optiek.

Wat ik jammer vind is dat ze geen leuke cheats/easter eggs meer in het spel stoppen. In een FIFA van zo'n tien jaar geleden (volgens mij 98) kon je een team unlocken dat bestond uit de ontwikkelaars van het spel. Alle spelers hadden interessante eigenschappen. Zo was er een speler die onbeperkt effect aan de bal geven kon, zodat je de bal in feite zelf besturen kon. Zijn schot kon drie keer rond de keeper draaien voordat het de kruising vond. Een andere speler kon iemand zo'n beuk geven dat de arme speler een meter of dertig over het veld vloog, en altijd geblesseerd bleef liggen.
Een speler spande echter de kroon: deze aanvaller bezat perfecte stats, en was met stip de beste speler in het spel. Hij maakte de ene geweldige actie na de andere, en scoorde fantastische doelpunten. Het leuke was dat de beide commentatoren een absolute hekel aan hem leken te hebben. Drie man uitspelen? "Oh, that's just awful". Doelpunt binnenkant kruising? "That makes me sick to my stumach". Enzovoorts. Weet iemand nog welke versie dat was, en of er Youtube filmpjes van bestaan?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• Mars18
DJH schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:04:
[...]

Waar maak je het meeste kans denk je
Futerezone in Rotterdam verkoopt vaak vroeg. Vorig jaar op dinsdag was die al bij een game zaak in Tilburg
soccerroos schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:52:
Maarja ik heb altijd pc gespeelt en daar kun je kiezen of engels spel en commetaar of ned spel en commetaar. Ja dan kies ik natuurlijk voor ned spel en commetaar uit.
Dit jaar voor eerst op de ps3 spelen ben benieuwd
hier kan je alles kiezen, eng commentaar en ned taal

[ Voor 42% gewijzigd door Mars18 op 23-09-2009 13:53 ]

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:06:
[...]

het kan toch simpel.
dan kan je naderhand kijken ipv tijdens wedstrijd.
inderdaad irritant als iemand 2 keer zn goal bekijkt.
ik zie opslaan meer als een oplossing.
gewoon save replay knop tijdens het juichen en klaar.
(niet meteen online zetten, maar gewoon local)

of anders die samenvatting die je na de wedstrijd ziet, ook leuk.

in online games gebeuren sowieso veel mooiere dingen dan vs. CPU.
(offline 1vs1 uiteraard niet meegerekend).
meer eer aan te behalen toch ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 14:05 ]

• Mars18
een snelle rematch knop is ook fijn, nu terug naar het menu. is al een verbetering.

• Wii4all
  • Niet online
Vroeger kocht ik vaak fifa voor de officiele releasedate bij dixons het spel....
Koop hem waarschijlijk bij de MM savonds ff langsgaan ik heb namelijk nog een entertainment bon liggen.

Burp

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
Mas- schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:37:
In FIFA 09 was het Nederlandse commentaar inderdaad waar-de-loos. Een tiental standaardzinnetjes, monotoon opgelepeld door een gedesinteresseerde Joeri Mulder en een verdwaasde Evert ten Apel. Iedereen die niet voor het Engelse commentaar kiest mist een fors deel van de spelervaring, in mijn optiek.

Heel verhaal ..
Weet je zeker dat het niet 1 of andere vage droom was ? >:) Zo nee dan ben ik ook benieuwd naar filmpjes, want dan moet het in mijn Pes tijd zijn geweest en ik speel al vanaf 96 Fifa.

Oude voetbalspellen hadden ook gewoon wat. Striker 96 waar je alle geluiden kon veranderen met wel k .wav je ook maar wou en dat spel met Jack van Gelder .. volgens mij Ek 96 ofzo. Die gast werd superpissig met rood hoofd en al> En wat er dan allemaal voor commentaar uitkwam :D Jammer dat het tegenwoordig vaak serieus blijft. Kwil weer grote hoofden, scheidrechters slaan en weinig zwaartekracht. gewoon af en toe om weer ff te lachen na een frustrerend potje voetbal :)

• soccerroos
Wat ik jammer vind is dat ze geen leuke cheats/easter eggs meer in het spel stoppen
[/quote]
[quote]
zoals dat een ufo een speler komt ophalen;)

ps hoe werkt die quote :$

[ Voor 9% gewijzigd door soccerroos op 23-09-2009 16:19 ]

• 418O2
soccerroos schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:18:
Wat ik jammer vind is dat ze geen leuke cheats/easter eggs meer in het spel stoppen
[/quote]
[quote]
zoals dat een ufo een speler komt ophalen;)

ps hoe werkt die quote :$
op de quote knop drukken ;)

alles dat tussen
code:
1
[quote]

en
code:
1
[/quote]

staat, wordt getoont als een quote

Verwijderd

Ik heb net eens een paar potjes met alles op manual en slow gespeeld. Ik heb het gevoel dat ik jaren met aimbots gespeeld heb. :p Maar mensen die klagen over vrijheid moeten echt eens alles op manual zetten. Dan krijg je weer dat gevoel dat elke pass, cross en shot afhangt van je eigen skills. Ik ga in elk geval bij manual blijven denk ik. :)

• Wii4all
  • Niet online
aardig bug in fifa trouwens:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/9569323

Persoon staat helemaal rechtsbuiten de goal buitenspel.
Drogba schiet en ik krijg buitenspel tegen terwijl de persoon die buitenspel stond niks met het spel te maken had.

Burp

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op het moment van schieten [dat schot op de paal] staat de speler die later de voorzet geeft idd buitenspel.
Hij doet wel mee aan het spel omdat de bal van de paal direct in zijn voeten komt.
Op dat moment staat hij dan wel niet buitenspel maar op het moment van het schot [die op de paal ging] wel en dus terecht buitenspel. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door LoneRanger op 24-09-2009 09:12 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Heb na een paar comments over manual passing het eens geprobeerd en... Eindelijk!
nu weet ik zeker dat dit het perfecte voetbalspel voor me is (game speed = slow)
Moet nog wel een beetje tweaken want wil niet alles op manual zetten (schieten is dan namelijk wel erg erg lastig. Ook bij gewone pass twijfel ik nog, maar steekpass zeker en vast manual!)

Eindelijk kan ik de ballen weer leggen waar ik wil (vooral steekballen). Bedankt mensen voor de tip! (vooral degene die enkele tijd geleden het vermeldde en zei dat het nu aanvoelde 'als een sim' ipv arcade, geen zin om terug te zoeken sorry)

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:12:
Op het moment van schieten [dat schot op de paal] staat de speler die later de voorzet geeft idd buitenspel.
Hij doet wel mee aan het spel omdat de bal van de paal direct in zijn voeten komt.
Op dat moment staat hij dan wel niet buitenspel maar op het moment van het schot [die op de paal ging] wel en dus terecht buitenspel. ;)
nee het klopt niet wat je zegt.

EA fifa gaf hem offside op het moment van drogba.
Dat is niet goed te zien.

Toen je de replay van de buitenspelsituatie op het scherm zag kreeg de speler buitenspel toen drogba op goal schoot. Helaas is dat niet zo duidelijk te zien in de herhaling.

Burp

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je kijkt naar de plek waar de keeper de vrijetrap neemt dan klopt het gewoon wel en gaat het om de situatie er net voor.
De scheids fluit pas op het moment dat Drogba schiet maar dat is 2 seconden later ofzo.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:03:
[...]

het kan toch simpel.
dan kan je naderhand kijken ipv tijdens wedstrijd.
inderdaad irritant als iemand 2 keer zn goal bekijkt.
ik zie opslaan meer als een oplossing.
gewoon save replay knop tijdens het juichen en klaar.
(niet meteen online zetten, maar gewoon local)

of anders die samenvatting die je na de wedstrijd ziet, ook leuk.

in online games gebeuren sowieso veel mooiere dingen dan vs. CPU.
(offline 1vs1 uiteraard niet meegerekend).
meer eer aan te behalen toch ?
In het echt spelen ze toch ook niet meteen door na een goal?
Zie het probleem niet zo.. gewoon even geduld hebben tot de tegenstander zijn goal 3x gezien heeft.

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:32:
Als je kijkt naar de plek waar de keeper de vrijetrap neemt dan klopt het gewoon wel en gaat het om de situatie er net voor.
De scheids fluit pas op het moment dat Drogba schiet maar dat is 2 seconden later ofzo.
Ik had een foto van mijn stillstaand beeld moeten nemen.

De speler werd pas buitenspel gegeven toen er op goal werd geschoten.
Als je het begin van de herhaling kijkt zie je dat de speler gewoon de verdediger inhaalt en dus absoluut niet bij het schot buitenspel kan staan.

Zie ook dit schermprintje wat ik net maakte.

Zo werd hij buitenspel gegeven na het schot.
Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/fifa10offside.jpg

Burp

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:33:
[...]

In het echt spelen ze toch ook niet meteen door na een goal?
Zie het probleem niet zo.. gewoon even geduld hebben tot de tegenstander zijn goal 3x gezien heeft.
In 99999 van de 100000 gevallen kijk ik niet naar een herhaling. Ik wordt al gefrustreerd van dat filmpje tijdens het wisselen.
Daarom speel ik nauwelijks online. Omdat ik diegene aan de andere kant wel kan wurgen als ie toch z'n replay gaat kijken.
Vaak zijn het ook nog van die prutsgoals waar niks aan is.

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 24-09-2009 09:40 ]

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:39:
[...]

Ik had een foto van mijn stillstaand beeld moeten nemen.

De speler werd pas buitenspel gegeven toen er op goal werd geschoten.
Als je het begin van de herhaling kijkt zie je dat de speler gewoon de verdediger inhaalt en dus absoluut niet bij het schot buitenspel kan staan.

Zie ook dit schermprintje wat ik net maakte.

Zo werd hij buitenspel gegeven na het schot.
[afbeelding]
Het is toch ook gewoon buitenspel :?
Op het moment van schieten staat hij wel degelijk buitenspel. Dat er pas gefloten wordt als de bal door een 3e man erin geknald wordt is wat laat, maar dat is in 09 ook al zo.

Gelijk bij het begin van het filmpje loopt Drogba buitenspel, de bal gaat op de paal en dan geeft de speler linksbuiten een voorzet (Dat is dus buitenspel). Vervolgens knalt iemand anders de bal erin, en dan pas wordt er afgefloten. Het fluitje gaat echter niet over dat moment, maar over de pass van de speler linksbuiten. Dat zul je toch ook wel in de herhaling (met die rode en gele lijn gezien hebben)?
Ik zie niks raars in ieder geval.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2009 11:23 ]

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:40:
[...]Ik wordt al gefrustreerd van dat filmpje tijdens het wisselen...ik diegene aan de andere kant wel kan wurgen als ie toch z'n replay gaat kijken...
Zoek wat hulp, anger management ofzo. Ben benieuwd hoe je reageert op echte tegenslagen in het leven. :9

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:26:
Heb na een paar comments over manual passing het eens geprobeerd en... Eindelijk!
nu weet ik zeker dat dit het perfecte voetbalspel voor me is (game speed = slow)
Moet nog wel een beetje tweaken want wil niet alles op manual zetten (schieten is dan namelijk wel erg erg lastig. Ook bij gewone pass twijfel ik nog, maar steekpass zeker en vast manual!)

Eindelijk kan ik de ballen weer leggen waar ik wil (vooral steekballen). Bedankt mensen voor de tip! (vooral degene die enkele tijd geleden het vermeldde en zei dat het nu aanvoelde 'als een sim' ipv arcade, geen zin om terug te zoeken sorry)
Ik heb gisterochtend exact hetzelfde zitten uitproberen en inderdaad, op manual wordt het spel een stuk interessanter. Opbouwen enzo kost veel meer tijd. Omdat je niet meer blind met combinatievoetbal naar voren kan tikken moet je echt wachten en zoeken. Inderdaad heel realistisch en erg vet. Denk dat ik de manager mode etc. op manual ga spelen, maar voor online hou ik denk ik toch assisted aan.

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:45:
[...]

Het is toch ook gewoon buitenspel :?
Op het moment van schieten staat hij wel degelijk buitenspel. Dat er pas gefloten wordt als de bal door een 3e man erin geknald wordt is wat laat, maar dat is in 09 ook al zo.

Gelijk bij het begin van het filmpje loopt Drogba buitenspel, de bal gaat op de paal en dan geeft Drogba een voorzet (Dat is dus buitenspel). Vervolgens knalt iemand anders de bal erin, en dan pas wordt er afgefloten. Het fluitje gaat echter niet over dat moment, maar over de pass van Drogba. Dat zul je toch ook wel in de herhaling (met die rode en gele lijn gezien hebben)?
Ik zie niks raars in ieder geval.
Die gozer staan niet buitenspel omdat hij het spel niet hindert.
Het is dezelfde situatie als ik een hoge pas naar links geef en helemaal rechts staat iemand in buitenspel positie. Vroeger was je dan wel buitenspel, maar als je nu niet aan het spel meedoet dan staat je niet buitenspel.

Burp

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Mas- schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:37:
Wat ik jammer vind is dat ze geen leuke cheats/easter eggs meer in het spel stoppen. In een FIFA van zo'n tien jaar geleden (volgens mij 98) kon je een team unlocken dat bestond uit de ontwikkelaars van het spel. Alle spelers hadden interessante eigenschappen. Zo was er een speler die onbeperkt effect aan de bal geven kon, zodat je de bal in feite zelf besturen kon. Zijn schot kon drie keer rond de keeper draaien voordat het de kruising vond. Een andere speler kon iemand zo'n beuk geven dat de arme speler een meter of dertig over het veld vloog, en altijd geblesseerd bleef liggen.
Een speler spande echter de kroon: deze aanvaller bezat perfecte stats, en was met stip de beste speler in het spel. Hij maakte de ene geweldige actie na de andere, en scoorde fantastische doelpunten. Het leuke was dat de beide commentatoren een absolute hekel aan hem leken te hebben. Drie man uitspelen? "Oh, that's just awful". Doelpunt binnenkant kruising? "That makes me sick to my stumach". Enzovoorts. Weet iemand nog welke versie dat was, en of er Youtube filmpjes van bestaan?
Dat was Fifa '96 op de PC. Was inderdaad lachen, dat team heette Strontium of zoiets geloof ik. Was ook een speler die heette Rupert en wat hij ook deed, alles was geweldig en super wat hij deed, beetje het omgekeerde van die speler wat jij zegt.
Ook was er 1 speler, ik weet niet meer precies hoe of wat, maar als die iets deed dan viel elke speler op het veld om en bleef liggen, die ene speler was de enige wat bleef staan :D

Een andere cheat was dat je ook zonder shirts kon spelen en een bal zo groot als de spelers enzo. Toch maar weer eens ergens proberen te vinden, Fifa 96 :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:45:
[...]

Zoek wat hulp, anger management ofzo. Ben benieuwd hoe je reageert op echte tegenslagen in het leven. :9
haha....grappig.....NOT
vraag me af of jij uberhaubt al tegenslagen in jou leventje hebt gehad.

Als ik een sport-spel speel ik wil ik niet naar nutteloze filmpjes kijken. Het voegt voor mij niks toe.
Het hoort ook gewoon een optie te zijn zoals ze jaren geleden al hadden in FIFA.
Het is ook gewoon belachelijk dat je dat wisselfilmpje nieteens fatsoenlijk weg kunt klikken. Kijk je eerst een uur naar het dak voor je weer verder kunt. |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Player1S op 24-09-2009 10:12 . Reden: typo fixen. ]

• Exorcist
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:06:
[...]

haha....grappig.....NOT
vraag me af of jij uberhaubt al tegenslagen in jou leventje hebt gehad.

Als ik een sport-spel speel ik ik spelen, niet naar nutteloze filmpjes kijken. Het voegt voor mij niks toe.
Het hoort ook gewoon een optie te zijn zoals ze jaren geleden al hadden in FIFA.
Het is ook gewoon belachelijk dat je dat wisselfilmpje nieteens fatsoenlijk weg kunt klikken. Kijk je eerst een uur naar het dak voor je weer verder kunt. |:(
Helemaal mee eens. Als ik lekker in een potje voetbal zit, wil ik geen onderbrekingen zien (anders dan noodzakelijk bijv. door een overtreding/kaart).

Ik kan me onwijs ergeren aan mensen die hun goal tot 2x toe uitgebreid bekijken.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Exorcist schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:11:
[...]

Helemaal mee eens. Als ik lekker in een potje voetbal zit, wil ik geen onderbrekingen zien (anders dan noodzakelijk bijv. door een overtreding/kaart).

Ik kan me onwijs ergeren aan mensen die hun goal tot 2x toe uitgebreid bekijken.
Wij moesten maar eens tegen elkaar spelen dan _/-\o_

Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.