Dat zou kunnen, is natuurlijk erg subjectief, maar ik vermaak me al 'n jaar dik met Fifa 2009!
En ik denk niet dat een objectief iemand dat zal ontkennen.

Het is werkelijk schandalig wat EA op de computer tovert met hun FIFA-serie de laatste jaren. Grafisch zwaar onder de maat en het speelt ook heel anders dan de FIFA op de console.
Grafisch vind ik Fifa 2009, nog wel lekker hoor...
En het speelt heel anders dan op een console.. Uhm en dan? Is dat slechter? Maakt dat wat uit?
Ik speel het icm een Logitech Gamepad en dat is denk nagenoeg 't zelfde als met 'n PS3 controller..
Dit is niet heel raar, aangezien FIFA op de PC door een ander team wordt ontwikkeld dan de console-versies.
Ahh dat is jammer in dit geval...
Fifa 10 vind ik tot nu toe een halve aanfluiting, door eerder genoemde redenen..
Net nog wat potjes gespeeld maar de 'diepte van de bal' is gewoon niet goed en nergens te zien..
Schiet er 'n tegenstander, bam goal.. huh wtf..? Komt er heel langzaam een bal aan, die wordt 30 meter weggekopt.. Het spel loopt heel smooth, heel vloeiend, maar 't is ubersimpel om te passen.. heel gek...
Corner wordt getrapt en je ziet niet hoe of wat de bal doet.. Allemaal maar gaar... Fifa 2009 > Fifa 10!!
Ik blijf lekker online'n met Fifa 2009, dan maar geen recente teams meer, maar 't speelt lekker en seht gut aus!
Uhm ja... ik wil eigenlijk ingame shots zien.. Dit zijn gewoon replays ofzo? Die zien er op de PC ook mooi uit.