Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
t mac schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:36:
[...]

Dat komt omdat veel mensen de Demo op amateur spelen. De meest rare goals krijg je daar. Op dat wat moeilijkere standen gebeurd dit niet zo snel volgens mij.

In de laatste minuut een corner voor Bayern (met keeper)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9180008

Volgens mij snap ik de upload functie nog niet helemaal... :O
Jouw video is juist een van de weingen die op amateur niveau is..?

En nee, daar ligt het volgens mij niet aan. Je hebt nu tenminste ook met een zondagsschot kans om te scoren, zo lijkt het iig niet scripted. Ongeacht niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen post natuurlijk ook juist alleen de meest rare of uitzonderlijke goals. Het meerendeel is natuurlijk niet super spectaculair, dus die zul je niet snel posten.

En je hebt ook altijd nog de Legendary moeilijkheidsgraad (neem ik aan, zat ook in 09). Dat komt wel goed hoor.
Ik vind hem lekker spelen en ben benieuwd naar de PES demo. Denk wel dat ik sowieso Fifa10 ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Infinchible

Woef!

Ik had ook nog een leuke goal gemaakt op de pc versie, heb hem even met fraps opgenomen en op youtube gezet. Vanaf 11 seconden heb je de goede replay. Wel leuk gedaan, niet op World-class maar op de 2e moeilijkheid geloof ik.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R7wAdmodsRI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
o mijn god, ziet de PC versie er zo uit?! Hoe kunnen mensen nu beweren dat PES op de PC lelijker is dan dit?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Helaas zal ik deze game niet gaan kopen. Mijn grootste ergenis van 09 was het dat gescripte gedoe. verdedigers die door de pc met opzet van de bal worden gehouden, tegenstanders verdedigers die harder kunnen rennen dan messi als ik voor sta, niet als het nog gelijk staat en al helemaal niet als ik achter sta.

Dit alles zorgt ervoor dat je vaak niet tot je recht kan presteren omdat de computer bepaalt wanneer je wel of niet in bal bezit komt of scoort.

helaas. deze sla ik over.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
dat idee had ik niet en heb ik nog steeds niet... heb juist een dynamisch gevoel bij het spel, dat je echte vrijheid in spel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik was met vrije trappen aan het oefenen... Opeens schiet ik hem er zo in. :*) Is me nog steeds niet gelukt in 09.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9242731

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
die trainingskeeper is trouwens niet echt heel best of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Pass-systeem is echt goed aangepakt:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9242230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
JorisBit schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:53:
Ik was met vrije trappen aan het oefenen... Opeens schiet ik hem er zo in. :*) Is me nog steeds niet gelukt in 09.

Haha, die lijkt heel erg op een vrije trap die ik in FIFA 09 heb gescoord met Sneijder. Kijk maar!

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:43

sebasd

loopt op espresso

Van het weekend een tijdje de PC demo gespeeld, nadat ik al een paar jaar geen FIFA meer heb gespeeld, eigenlijk alleen maar PES. Wat me opvalt:

+ 360 graden dribbelen. Goed uitgewerkt, lekker dollen.
+ Hands. Had ik nog niet gezien in PES.
+ Animaties. Heel goed uitgewerkt, veel leuke details.
+ Duels bij hoge ballen. Je kunt / moet echt werken bij een hoge bal.

- Keeperscapriolen. Voorbeeld: pass terug op de keeper, die legt daarna kort opzij naar de vleugelverdediger en sprint vervolgens automatisch keihard de 16 uit? Ik weet het niet, maar in de 4e klasse Oost mocht je dan gewoon op de bank gaan zitten..
- Veldverhoudingen. Eerder in dit topic ook al genoemd, misschien is het omdat ik PES gewend ben, maar het veld lijkt heel smal en wat kort.

Ben vast nog wel een hoop vergeten, vanavond weer lekker verder klooien. Ben erg benieuwd naar de PES demo, ook, ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
JorisBit schreef op zondag 13 september 2009 @ 21:53:

De curve op die eerste vrije trap is echt belachelijk. Die tweede vrije trap is een stuk realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
CaptainCharisma schreef op zondag 13 september 2009 @ 23:53:
[...]

Haha, die lijkt heel erg op een vrije trap die ik in FIFA 09 heb gescoord met Sneijder. Kijk maar!
Haha, inderdaad ja. Maar jij deed het in 09, wat mij nooit gelukt is.
De curve op die eerste vrije trap is echt belachelijk. Die tweede vrije trap is een stuk realistischer.
Soms zijn de curves inderdaad echt te onrealistisch. Ik was gewoon even wat aan het uittesten. Nu proberen om zo te scoren in een echte wedstrijd. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Wat ik ook mooi vind wat nog niet in voorgaande delen zat...

Als je voorbij een verdediger bent dan proberen ze met een sliding de bal weg te tikken....erg gaaf gedaan.
Vorige delen als je er voorbij was dan was je ervoorbij.....en kon de verdediger je alleen rennend inhalen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Postius schreef op maandag 14 september 2009 @ 03:39:
[...]

En wat is daar anders aan dan?
Veel preciezer pasen, veel meer op de man. Kan de mooiste ballen nu plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 18:59
Wii4all schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:13:
Wat ik ook mooi vind wat nog niet in voorgaande delen zat...

Als je voorbij een verdediger bent dan proberen ze met een sliding de bal weg te tikken....erg gaaf gedaan.
Vorige delen als je er voorbij was dan was je ervoorbij.....en kon de verdediger je alleen rennend inhalen...
Ja vooral dat ze dat dan doen met hun been achter het standbeen. Ziet er erg apart uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Maakte net ook wel een lekker doelpunt, maar wat is Fifa 10 een heerlijk spel zeg. _/-\o_

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9264730 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Sluuz schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:29:
Ik zie hier toch allemaal vreemde goals gepost worden (natuurlijk met een paar uitzonderingen). Ik ga me dan toch afvragen wat ze met die keepers hebben gedaan want dit slaat echt nergens op.
Kijk bijvoorbeeld eens bij Cech van Chelsea en dan zijn keeperspunten...bij dm positie staat die op 1 (iig bij mijn demo).

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ETM schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:45:
[...]

Kijk bijvoorbeeld eens bij Cech van Chelsea en dan zijn keeperspunten...bij dm positie staat die op 1 (iig bij mijn demo).
Idd en overall 64, zal wel een foutje zijn?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik scoorde net een goal, schoot tegen een medespeler aan en zo krulde hij mooi 't doel in. Nu krijgt alleen degene waartegen die aan werd geschoten het doelpunt op zijn naam. (Drogba in dit geval)

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/9269096

1 op 1 tegen de keeper is trouwens erg simpel zeg :P

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/9270548

[ Voor 18% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-09-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Hoe uploaden jullie die filmpjes? Ik heb de mogelijk voor op de PC nog niet gevonden. Is die er überhaupt wel?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nog even over die keepers in het demo, welk team je ook kiest de eerste doelman heeft GK positioning 1.
Geen idee of dat ook geld voor de AI keeper maar het zou wel wat verklaren wbt de keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Begin het steeds leuker te vinden.. was even oefenen maar t gaat lekker zo :)
Van mij mag het 1 okt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

JKratos schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:17:
Hoe uploaden jullie die filmpjes? Ik heb de mogelijk voor op de PC nog niet gevonden. Is die er überhaupt wel?
Op de PS3 kun je bij herhalingen de herhaling uploaden dmv de driehoek knop. Op de PC zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Dj-sannieboy schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:22:
[...]

Op de PS3 kun je bij herhalingen de herhaling uploaden dmv de driehoek knop. Op de PC zou ik het niet weten.
Oke, lijkt me dat het op de PC ook moet kunnen denk ik. ff opzoeken binnenkort.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn die nieuwe animaties om de speler de bal in de loop te laten meenemen fantastisch!

De spelers hebben over het algemeen ook veel meer de neiging om de bal aan te raken heb ik de indruk. Ik zie ze toch vaak bijpassen waar ze dat in 08 nooit hadden gedaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ongeloofelijk moeilijk om fatsoenlijk een ventje vrij te spelen om een mooi afstandschot te geven zeg btw.
Voor je het weet staat er een verdediger voor..of de verdediger staat tussen jou en de keeper om de bal te blokkeren.

De vorige fifa demo heb ik lang niet zo veel gespeeld tov. deze demo, dat houd ik dat het echt een super versie is ;)

Op wat keeper foutjes na.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM

ETM

E=TM²

LoneRanger schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:23:
Nog even over die keepers in het demo, welk team je ook kiest de eerste doelman heeft GK positioning 1.
Geen idee of dat ook geld voor de AI keeper maar het zou wel wat verklaren wbt de keepers.
Volgens mij is dit gewoon voor de fifa noobs die moeite hebben met scoren.
Zo lijkt het alsof ze goed zijn en als ze dan de definitieve versie hebben gekocht blijken de keepers toch wat beter als in de demo en komt er van scoren bitter weinig.

It's a conspiracy I tell you! :P

Maar zal wel lekkerheidje voor in demo zijn zodat hij speelbaarder is voor de nieuwelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Wii4all schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:14:
ongeloofelijk moeilijk om fatsoenlijk een ventje vrij te spelen om een mooi afstandschot te geven zeg btw.
Voor je het weet staat er een verdediger voor..of de verdediger staat tussen jou en de keeper om de bal te blokkeren.
1 van de redenen voor mij om dit jaar weer voor PES te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Net echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Harribo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:
[...]

Tsja want in het echt loopt een speler er niet voor? :?
En dan roepen dat PES zo echt is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Harribo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:
[...]

Ja want stel je voor dat scoren te moeilijk wordt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:32:
[...]

Tsja want in het echt loopt een speler er niet voor? :?
En dan roepen dat PES zo echt is. 8)7
Heb fifa 09 en geen PES, maar vind wel dat hij een punt heeft. 'In het echt' gebeurt dit minder en zijn spelers makkelijker vrije te spelen van 25 meter oid.
Heb een beetje problemen met fifa (misschien ben ik te slecht, ook goed mogelijk) dat ik maar 2 verschillende doelpunten zie: alleen op de keeper afgaan en schieten of lobben, of voorzet van zijkant en kop/volley. Kunnen mensen eens wat andere doelpunten uploaden? En dat bedoel ik juist NIET van die voorzetten die erin waaien, maar uitgespeelde doelpunten.
Ook heb ik bij mijn wedstrijden altijd dat spelers constant tegen elkaar aanbotsen en balbezit zo'n 40 keer wordt overgenomen door 40 botsingen. Maargoed, ik zal het wel niet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:
[...]

Heb fifa 09 en geen PES, maar vind wel dat hij een punt heeft. 'In het echt' gebeurt dit minder en zijn spelers makkelijker vrije te spelen van 25 meter oid.
Heb een beetje problemen met fifa (misschien ben ik te slecht, ook goed mogelijk) dat ik maar 2 verschillende doelpunten zie: alleen op de keeper afgaan en schieten of lobben, of voorzet van zijkant en kop/volley. Kunnen mensen eens wat andere doelpunten uploaden? En dat bedoel ik juist NIET van die voorzetten die erin waaien, maar uitgespeelde doelpunten.
Ook heb ik bij mijn wedstrijden altijd dat spelers constant tegen elkaar aanbotsen en balbezit zo'n 40 keer wordt overgenomen door 40 botsingen. Maargoed, ik zal het wel niet kunnen
Inderdaad, ik scoor bijna ook alleen maar 1 op 1 op de keeper met een lobje.. Voorheen kon je nog wel eens van veraf een schot wagen maar nu staan de tegenstanders vrij snel voor je neus of je schiet dik over. Wellicht is de moeilijkheidsgraad wat omhoog geschroefd, ben namelijk nog fifa08 gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
och, ik scoor ook regelmatig gewoon uitgespeeld en alleen voor de keeper en dan knallen, of dan een lage zijwaartse pass om de keeper buitenspel te zetten oid..

het is logisch dat je niet constant vanaf afstand kan knallen, daar krijg je in het echt ook geen ruimte voor.

Ik heb iig niet het idee dat het heel anders is dan met andere (oudere) footies. Misschien zelfs wel natuurlijker. Je moet echt rondspelen en openingen zoeken, meer en dynamischer dan eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:22:
het is logisch dat je niet constant vanaf afstand kan knallen, daar krijg je in het echt ook geen ruimte voor.
Hoor je mij ook niet zeggen. Maar regelmatig scoren met een afstandsschot gebeurt toch wel in het 'echte' voetbal, neem aan dat we hier geen discussie over hoeven te hebben?
Ik zie gewoon bijna nooit uitgespeelde doelpunten op filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Als je snel de verdediging uitspeelt, of uberhaupt snel passt krijg je genoeg kansen om op afstand te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:34:
Als je snel de verdediging uitspeelt, of uberhaupt snel passt krijg je genoeg kansen om op afstand te schieten.
en dat zie ik nu zo weinig gebeuren op filmpjes. Alleen steekpass alleen op keeper, en voorzet zijkant koppen/volley en van die 'grappige' goals waarbij voorzetten met onrealistische curves in het doel vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:38:
[...]

en dat zie ik nu zo weinig gebeuren op filmpjes. Alleen steekpass alleen op keeper, en voorzet zijkant koppen/volley en van die 'grappige' goals waarbij voorzetten met onrealistische curves in het doel vallen
Met Fifa08 kon ik nog redelijk vaak een verdediger zoekspelen met een truukje hier of daar. Met fifa10 is me dat tot op heden niet gelukt. Stuit eigenlijk altijd op de verdediger waardoor ik de bal kwijt ben. Waar ik me overigens wel aan irriteer is dat bij het automatisch schakelen niet de juiste speler krijg. Tenminste vind ik. Ik wil dan eigenlijk een mannetje hebben die dichterbij staat of voor mijn gevoel de aanvaller beter zou kunnen stoppen maar dan schakelt hij naar de verkeerde waardoor ik weer extra tijd kwijt ben omdat ik handmatig moet gaan schakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:44:
[...]
Waar ik me overigens wel aan irriteer is dat bij het automatisch schakelen niet de juiste speler krijg. Tenminste vind ik. Ik wil dan eigenlijk een mannetje hebben die dichterbij staat of voor mijn gevoel de aanvaller beter zou kunnen stoppen maar dan schakelt hij naar de verkeerde waardoor ik weer extra tijd kwijt ben omdat ik handmatig moet gaan schakelen..
Met de rechterstick kun je een speler 'aanwijzen' en daar zal ie dan naar overschakelen als het goed is. Gebruik het zelf amper, maar zou moeten werken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:44:
[...]

Met Fifa08 kon ik nog redelijk vaak een verdediger zoekspelen met een truukje hier of daar. Met fifa10 is me dat tot op heden niet gelukt. Stuit eigenlijk altijd op de verdediger waardoor ik de bal kwijt ben. Waar ik me overigens wel aan irriteer is dat bij het automatisch schakelen niet de juiste speler krijg. Tenminste vind ik. Ik wil dan eigenlijk een mannetje hebben die dichterbij staat of voor mijn gevoel de aanvaller beter zou kunnen stoppen maar dan schakelt hij naar de verkeerde waardoor ik weer extra tijd kwijt ben omdat ik handmatig moet gaan schakelen..
in 08 kon je idd door de rechterstick een tikje te geven de bal wat verder van je afspelen en zo langs een speler lopen. Dit werkte veel te gemakkelijk.

In 09 hebben ze hier een aanpassing voor gedaan zodat het wat minder makkelijk kon.

Omdat nu de verdedigers zo goed zijn en omdat er weer een aanpassing is gedaan hierin is het nu niet meer zo makkelijk om zomaar langs een verdediger te lopen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik scoor een groot deel van mijn goals door het goed uit te spelen, dus een reeks aan slimme passes en loopacties om de verdediging te omspelen en 'm er vrij eenvoudig in te knallen omdat de keeper uit positie staat.
1 op 1 tegen de keeper na 1 (lob) steekpass vond ik in 09 te simpel, in 10 zijn volgens mij die lobbed passes lastiger gemaakt en ik ervaar sowieso dat iemand puur op sprintsnelheid verslaan lastiger is nu. (Des te beter ook, en realistischer, in plaats van overal met een boog omheen rennen word je naar de buitenkant gedreven of moet je terug.)
Maargoed ik heb niet meer dan 10 potjes demo gedaan nog maar ik vind de spelervaring een stuk fijner tot nu toe. Na de officiele release en wat uren spelplezier kan ik me pas echt een goed beeld gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ook leuk hoe die keeper dan kijkt naar de bal echt zo van ´Ja dat haal ik niet´

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Voor mij is het altijd moeilijk m'n eigen spelers niet te raken met "afstandschoten". :P

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9299253

Overigens heb ik nog niet een keer geprobeerd te lobben maar de AI heeft er wel een handje van.
Het veldspel is gewoon erg goed, pass voor de man en soms achter de man als je niet goed richt, geeft gewoon een enorm gevoel van vrijheid samen met de 360-dribbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

BM schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:52:
[...]

Met de rechterstick kun je een speler 'aanwijzen' en daar zal ie dan naar overschakelen als het goed is. Gebruik het zelf amper, maar zou moeten werken :)
Ja dat heb ik inderdaad ook geprobeerd maar werkt ook niet helemaal fijn. Misschien is het wat wennen en meer oefenen.. Jammer dat je met de demo slechts potjes van 3 minuten kan spelen. Erg frustrerend als je net ff bezig bent en de wedstrijd al weer ten einde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ach het probleem van fifa is, is dat iedere speler zichzelf over het algemeen enorm overschat en dan beweerd dat X of Y niet mogelijk is in Pes/fifa. Je kan echt wel uitspelen, zo moeilijk is het niet. Afstand schoten lukken ook prima. En ik weet niet of mensen hier ooit voetbal zien, maar een middenvelder vrij laten of 20-25 meter van goal is zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Postius schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:48:
Ach het probleem van fifa is, is dat iedere speler zichzelf over het algemeen enorm overschat en dan beweerd dat X of Y niet mogelijk is in Pes/fifa. Je kan echt wel uitspelen, zo moeilijk is het niet. Afstand schoten lukken ook prima. En ik weet niet of mensen hier ooit voetbal zien, maar een middenvelder vrij laten of 20-25 meter van goal is zelfmoord.
Dat zal ongetwijfeld een rol spelen, maar je kunt ook niet ontkennen dat sommige manieren van scoren een stuk makkelijker zijn en vaker voorkomen dan anderen, terwijl die anderen niet onwijs zeldzaam zijn ofzo.
Ik vind gewoon na het spelen van de demo dat het te makkelijk is om vrij voor de keeper te komen (dat is pas zelfmoord) en die keeper met een lobje te verschalken. Een lekker "bedoeld" (dus geen waaibal) schot in de verre hoek van buiten de 16 komt minder voor in fifa10 dan zo'n lobje. In het echt is dat dus omgedraaid. Zou natuurlijk kunnen komen doordat ik er niets van kan, maar zou FIFA10 het juist niet wat moeilijker moeten maken om een lobje over de keeper te doen in volle vaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jullie vergeten niet dat er in demo een aantal keepers inzitten die bij keepers positionering de score 1 hebben (foutje, bedankt). Dat is nu al vaker gemeld. Dat lijkt me namelijk ook wel de reden dat sommige keepers te ver uitkomen.
En neem eens een ander team dan Barcelona (ik weet alweer hoe laat het is, zometeen met FIFA10 online). Ik zie hier bijna alleen maar filmpjes met Barca voorbij komen, en dan soms ook nog tegen Chicago Fire... (en dan niet eens op World Class)

[ Voor 46% gewijzigd door SR8 op 15-09-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Begrijp me goed: ik vind FIFA 10 absoluut geen slecht spel.
Ik vind PES gewoon wat beter. Veel meer vrijheid, elke wedstrijd is weer anders.
Heb altijd FIFA gespeeld tot en met FIFA 09, toen ben ik overgestapt op PES 2009.
Waarom FIFA 09? Niet om FIFA 09 maar om PES 2009.
Wat ik al eerder zei: ik telefoneerde en speelde op de automatische piloot.
Als ik FIFA vaak speel, kan ik elke move van de cpu voorspellen, mijn lol is dus dan weg.
PES heeft ook wel zijn nadelen hoor, vooral het comedy-capers gehalte waar spelers tegen elkaar aanlopen of soms gewoon stil staan. Verslijt dan ook een gamepad per maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb niet echt voorkeur voor PES of Fifa. Ik moet wel zeggen dat ik Sinds 09 wel meer Fifa ben gaan spelen. Fifia 10 is nog weer een verbetering zeg. Ik heb wel het idee dat scoren redelijk makkelijk is. Een afstand schot vanuit een diagonaal zit redelijk vaak.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

jvoorhout schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:22:
upload hem zo ook wel ff op niuewsgroepen
Neem ik ff mee, is stuk sneller...
Heb er nog niet heel veel van gezien dat Fifa 10, hier de preview op Tweakers en paar filmpjes..
Zag er strak uit en klonk allemaal goed.. Eerst maar is demo'n voordat ik hier zelf m'n oordeel kom geven..

Speel nu regelmatig Fifa 2009.. Eigenlijk alleen maar online, dus hoop dat Fifa 10 dat ook goed ondersteund.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:33:
Begrijp me goed: ik vind FIFA 10 absoluut geen slecht spel.
Ik vind PES gewoon wat beter. Veel meer vrijheid, elke wedstrijd is weer anders.
Heb altijd FIFA gespeeld tot en met FIFA 09, toen ben ik overgestapt op PES 2009.
Waarom FIFA 09? Niet om FIFA 09 maar om PES 2009.
Wat ik al eerder zei: ik telefoneerde en speelde op de automatische piloot.
Als ik FIFA vaak speel, kan ik elke move van de cpu voorspellen, mijn lol is dus dan weg.
PES heeft ook wel zijn nadelen hoor, vooral het comedy-capers gehalte waar spelers tegen elkaar aanlopen of soms gewoon stil staan. Verslijt dan ook een gamepad per maand :P
Dan speel je online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij doet ie dat niet, voor mij gaat het enkel om hoe het spel online of gewoon op de bank tegen maten speelt en dan is Fifa wat mij betreft gewoon koning. Ik vind tegen AI spelen over het algemeen ruk in sportspellen, schietspellen en racespellen. Uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eindelijk eens een goal vanuit de corner.. :)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9306657

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Oewh m'n gamepad wordt gewoon herkend, nice.. Even kijken hoe de controls staan en beginnen!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
CLB schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:30:
Oewh m'n gamepad wordt gewoon herkend, nice.. Even kijken hoe de controls staan en beginnen!!
Gaaf! En dan kun je daarna meteen de demo van je PC deïnstalleren! d:)b Want wat is het toch aan aanfluiting op de PC... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
CaptainCharisma schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:59:
[...]

Gaaf! En dan kun je daarna meteen de demo van je PC deïnstalleren! d:)b Want wat is het toch aan aanfluiting op de PC... :X
Leuk, zo'n opmerking! Een ware bijdrage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tot nu toe na 2 potjes....
Spel loopt lekker smooth, dus dat is ansich wel relaxed... Geeft gewoon het 2009 gevoel..
Maar dat gras man, wat ziet dat er uit zeg, alles staat op high settings en op 'on' maar tozz |:(
Voor de rest zien de spelertjes er wel leuk uit, maar het publiek is nog steeds van cartonboard :)
Het vooraf ingestelde speelbeeld vind ik ook niet helemaal relaxed, maar je kan camera wisselen zag ik...
Soms demarreert die bal trouwens echt bizar snel, als de keeper 'm wegslaat of met vrije trappen.. Vaag!
Spelersmoeheid vind ik wel leuk en handig, snelheid / kracht van de bal, dat metertje is veel te fancy 8)

Nog ff 'n potje spelen nu.. Eerste impressie.. Uhm tsjaa wat is er anders aan Fifa 10 t.o.v. 2009...

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 15-09-2009 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

[...]

Je hebt geen stijl en je kunt niet spellen dus werk daar eerst eens aan voordat je aan charisma gaat denken in dit leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dracul schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:30:
[...]

Je hebt geen stijl en je kunt niet spellen dus werk daar eerst eens aan voordat je aan charisma gaat denken in dit leven.
hij heeft wel gelijk.

Ik heb de PC Demo even gezien en ik dacht echt, wat is dit??? Als ik het met de xbox360 vergelijk (heb ik ook staan) dan lijkt het er niet eens op.

Nieuwe laptop, 3 jaar oude console en zo'n verschil... ongeloofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

418O2 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:32:
Nieuwe laptop, 3 jaar oude console en zo'n verschil... ongeloofelijk
Ja is dat zo? Iemand misschien een mooie site gevonden met face-to-face screenshots...
Gewoon van dezelfde situatie / zelfde opstellingen maar dan van PC naast de XBOX?

Momenteel vind ik het wel best en ga ik geen Fifa 10 kopen om te multiplayeren, Fifa 2009 volstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
JKratos schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:00:
[...]

Leuk, zo'n opmerking! Een ware bijdrage..
offtopic:
Jouw opmerking was beter, ja. d:)b
Dracul schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:30:
[...]

Waarom al die haat? :'( Omdat ik zei dat FIFA op de PC een aanfluiting is? Als iemand het hier niet mee eens is, mag die persoon dat gerust zeggen hoor. :) Ik kan me dat alleen eerlijk waar niet voorstellen. :X

offtopic:
Waar maak ik een spelfout dan? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Check de definitie van haat en check je spelling.

Een gamer bepaald zelf wel welke versie hij of zij wil spelen en een opmerking als de jouwe
voegt niks toe aan dit topic. Mijn reactie trouwens ook niet dus graag weer on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Dracul schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:15:
Check de definitie van haat en check je spelling.

Een gamer bepaald zelf wel welke versie hij of zij wil spelen en een opmerking als de jouwe
voegt niks toe aan dit topic. Mijn reactie trouwens ook niet dus graag weer on-topic.
edit: Het is overigens 'bepaalt': ik bepaal (stam+t) hij bepaalt

offtopic:
Als je me gewoon aanwijst waar ik die spellingsfout maak, dan verbeter ik hem even. Maar ik zie hem echt nergens staan (ik maak zelden spelfouten), dus misschien kijk ik er overheen. :) (of je beseft net dat ik het stiekem toch wel correct schreef ;)) Ik snap niet zo goed waarom je zo flauw moest reageren voor iets onbenulligs als dit. Niemand zal ontkennen dat FIFA op de PC een wanproduct is (tenzij je nooit PES op de PC/console of FIFA op de console hebt gezien/gespeeld).

Gezien CLB's reactie hierboven is hij niet helemaal op de hoogte van de verschillen tussen de PC en console versie. Maar mijn punt was dat je, als je een voetbalspel wil spelen op de PC, je duizendmaal beter af bent met PES dan met FIFA. En ik denk niet dat een objectief iemand dat zal ontkennen. :) Het is werkelijk schandalig wat EA op de computer tovert met hun FIFA-serie de laatste jaren. Grafisch zwaar onder de maat en het speelt ook heel anders dan de FIFA op de console. Dit is niet heel raar, aangezien FIFA op de PC door een ander team wordt ontwikkeld dan de console-versies. Maar als Konami elk jaar wel hun nieuwste PES op de PC kan porten, vind ik het vrij gierig van EA dat zij dat niet doen. Zal wel te maken hebben met het proberen om de systeemeisen zo laag mogelijk te houden...

Desondanks kijk ik wel erg uit naar 1 oktober, want dan haal ik FIFA 10 voor de PS3. _/-\o_
LoneRanger schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:36:
@hierboven:
offtopic:
aan aanfluiting moet natuurlijk een aanfluiting zijn.
Aah dankjewel. Dat is wel heel slecht trouwens. :X Zag 'm echt niet staan :D

[ Voor 8% gewijzigd door WickedWizard op 15-09-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 22:39:
[...]

Ja is dat zo? Iemand misschien een mooie site gevonden met face-to-face screenshots...
Gewoon van dezelfde situatie / zelfde opstellingen maar dan van PC naast de XBOX?
Ik heb wel wat voor je gevonden, niet exact dezelfde situaties maar ik denk dat het wel duidelijk genoeg is. ;)

http://www.pcgameshardwar...hics-comparison/Practice/

[op het knopje console klikken voor het verschil]

Helaas kan ik de link even niet terug vinden maar op een of ander forum werd fifa09 [pc] vergeleken met fifa06 op de xbox waarbij de laatste als winnaar werd verklaard.
EA claimed dat het ligt aan systeemeisen dat de pc versie achterblijft, hoe het precies zit kunnen we alleen maar naar gissen.

@hierboven:
offtopic:
aan aanfluiting moet natuurlijk een aanfluiting zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 15-09-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De gameplay is vooral anders volgens mij.

Het probleem ligt volgens EA bij de berekeningen, de AI berekent een paar duizend keer per seconde de volgende actie van de 22 (of 21) spelers om de bal heen.. Dat schijnt een cpu van de gemiddelde pc niet aan te kunnen.

Graphics kan je schalen, de AI niet.

• CLB
  • Niet online

CLB

CaptainCharisma schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:35:
Gezien CLB's reactie hierboven is hij niet helemaal op de hoogte van de verschillen tussen de PC en console versie. Maar mijn punt was dat je, als je een voetbalspel wil spelen op de PC, je duizendmaal beter af bent met PES dan met FIFA.
Dat zou kunnen, is natuurlijk erg subjectief, maar ik vermaak me al 'n jaar dik met Fifa 2009!
En ik denk niet dat een objectief iemand dat zal ontkennen. :) Het is werkelijk schandalig wat EA op de computer tovert met hun FIFA-serie de laatste jaren. Grafisch zwaar onder de maat en het speelt ook heel anders dan de FIFA op de console.
Grafisch vind ik Fifa 2009, nog wel lekker hoor...
En het speelt heel anders dan op een console.. Uhm en dan? Is dat slechter? Maakt dat wat uit?
Ik speel het icm een Logitech Gamepad en dat is denk nagenoeg 't zelfde als met 'n PS3 controller..
Dit is niet heel raar, aangezien FIFA op de PC door een ander team wordt ontwikkeld dan de console-versies.
Ahh dat is jammer in dit geval...

Fifa 10 vind ik tot nu toe een halve aanfluiting, door eerder genoemde redenen..
Net nog wat potjes gespeeld maar de 'diepte van de bal' is gewoon niet goed en nergens te zien..
Schiet er 'n tegenstander, bam goal.. huh wtf..? Komt er heel langzaam een bal aan, die wordt 30 meter weggekopt.. Het spel loopt heel smooth, heel vloeiend, maar 't is ubersimpel om te passen.. heel gek...
Corner wordt getrapt en je ziet niet hoe of wat de bal doet.. Allemaal maar gaar... Fifa 2009 > Fifa 10!! O-)

Ik blijf lekker online'n met Fifa 2009, dan maar geen recente teams meer, maar 't speelt lekker en seht gut aus!
LoneRanger schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 23:36:
Ik heb wel wat voor je gevonden, niet exact dezelfde situaties maar ik denk dat het wel duidelijk genoeg is. ;)

http://www.pcgameshardwar...hics-comparison/Practice/
Uhm ja... ik wil eigenlijk ingame shots zien.. Dit zijn gewoon replays ofzo? Die zien er op de PC ook mooi uit.

• JKratos
[...]

Maar mijn punt was dat je, als je een voetbalspel wil spelen op de PC, je duizendmaal beter af bent met PES dan met FIFA. En ik denk niet dat een objectief iemand dat zal ontkennen. :) Het is werkelijk schandalig wat EA op de computer tovert met hun FIFA-serie de laatste jaren. Grafisch zwaar onder de maat en het speelt ook heel anders dan de FIFA op de console. Dit is niet heel raar, aangezien FIFA op de PC door een ander team wordt ontwikkeld dan de console-versies. Maar als Konami elk jaar wel hun nieuwste PES op de PC kan porten, vind ik het vrij gierig van EA dat zij dat niet doen. Zal wel te maken hebben met het proberen om de systeemeisen zo laag mogelijk te houden...
[...]
Daar ben ik het voor 100% met je eens maar als iemand even komt melden dat zijn gamepad werkt en dat hij de game (zoals wij ook allemaal hebben gedaan) wil spelen en concluderen hoe de controls aanvoelen, zodat ook hij daarna een oordeel kan vellen, en jij komt met een reactie als;
[...]
vind ik dat op zijn minst ongepast. Je kunt (en mag) me een zeikerd vinden ;) maar ik blijf van mening dat het niet kan.

Feit blijft overigens dat fifa10 op de PC inderdaad bagger is in vergelijking met de Xbox360 versie, (PS3 versie nog niet gespeeld dus kan ik niet over oordelen.) Van 't weekend voor het eerst op de 360 gespeeld en dat voelt inderdaad stukken fijner aan. Ook de nieuwe 360 graden besturing komt naar mijn idee veel beter tot zijn recht omdat je gebruik maakt van de sticks in plaats van de knoppen op je toetsenbord.
Heb tot fifa09 (bijna) alleen maar op de PC gespeeld en dat was dus ook het enige dat ik kende maar overweeg nu serieus om over te stappen naar een console.

offtopic:
Heb overigens geen enkele ervaring met welke PES versie dan ook. Misschien ook maar eens een kans geven.

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Ik snap niet zo goed waarom je zo flauw moest reageren voor iets onbenulligs als dit. Niemand zal ontkennen dat FIFA op de PC een wanproduct is (tenzij je nooit PES op de PC/console of FIFA op de console hebt gezien/gespeeld). [/offtopic]
Omdat het niks bijdraagt aan dit topic.

Ja, de pc-versie is een matig product en de reden die EA Sports noemt vind ik op zijn minst discutabel. Sterker nog het enigste fatsoenlijke spel op de pc was FIFA RtWC 98. Pro Evolution Soccer zit sinds het fantastische PES5 trouwens al jaren in een neerwaartse spiraal dus de nieuwere delen zijn ook maar een half alternatief. Maar nogmaal wat draagt dit bij aan dit topic. Dit topic heeft als titel FIFA 10 en er staat niet voor niks Multi voor dus laat mensen lekker de versie spelen die ze willen spelen ongeacht wat de algemene mening is over die versie.

• WickedWizard
CLB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:00:
Uhm ja... ik wil eigenlijk ingame shots zien.. Dit zijn gewoon replays ofzo? Die zien er op de PC ook mooi uit.
Eigenlijk is het gewoon een heel ander spel. :) Bayern - Barcelona op de PC vergeleken met Barcelona - Bayern op de console.

• CLB
  • Niet online

CLB

JKratos schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:06:
Ook de nieuwe 360 graden besturing komt naar mijn idee veel beter tot zijn recht
omdat je gebruik maakt van de sticks in plaats van de knoppen op je toetsenbord.
Uhm zo speel ik al vanaf het begin... Fifa'n met je toetsenbord lijkt me beetje weirdish...
Hmm kan 't niet bijster goed zien... Morgen is op groter schermpje bekijken..
Neem aan dat de 'diepte van de bal' en het 'speelveld' hetzelfde zijn enzo, check 't morgen..

En achja als Fifa 10 voor de PC een flop is, so be it, hoef ik 't ook niet te kopen =)

• JKratos
CLB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:32:
[...]

Uhm zo speel ik al vanaf het begin... Fifa'n met je toetsenbord lijkt me beetje weirdish...
Ik bedoel uiteraard met toetsenbord op PC en met de sticks op de consoles. Met toetsenbord gaat overigens nog best aardig hoor maar nu ik wat ervaring heb opgedaan met de controller van de 360 merk je toch wel dat, dat fijner is.

Verwijderd

ff 2 goaltjes, niet zozeer om te showen maar werd hier en daar gevraagd naar mogelijkheden en maken van combinaties. heb nog niet zoveel speeltijd op de demo helaas.

http://www.easports.com/media/play/video/9316596

http://www.easports.com/media/play/video/9316706

liggen absoluut mogelijkheden met assist instellingen en op juiste momenten skill gebruiken. slow heeft mijn voorkeur. ga wel weer verder op world class hierna.

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
Storen jullie je niet aan de oude en lelijke graphics van het trainingsveld? Volgens mij kan dit spel nog wel een stuk mooier. Beetje jammer imho

PS3 btw

• tiswat
StefZ schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:09:
Storen jullie je niet aan de oude en lelijke graphics van het trainingsveld? Volgens mij kan dit spel nog wel een stuk mooier. Beetje jammer imho

PS3 btw
Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou je jezelf er aan storen. Het gaat toch om de gameplay. 8)7

• CLB
  • Niet online

CLB

JKratos schreef op woensdag 16 september 2009 @ 00:44:
maar nu ik wat ervaring heb opgedaan met de controller van de 360 merk je toch wel dat, dat fijner is.
Ik speel altijd met m'n Logitec Gamepad met 2 analoge sticks, werkt gewoon het beste met zulke games!
tiswat schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:36:
Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou je jezelf er aan storen. Het gaat toch om de gameplay. 8)7
Uhm nee, want het veld bij Fifa 10 (op de PC) ziet er uit als 'n kunstgrasveld zonder echt gras 8)7

• tiswat
CLB schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:38:
[...]

Uhm nee, want het veld bij Fifa 10 (op de PC) ziet er uit als 'n kunstgrasveld zonder echt gras 8)7
8)7 Lezen.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
StefZ schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:09:

PS3 btw
Ja viel mij ook al op, het trainingsveld van fifa 08 (waar ik momenteel nog mee zit) ziet er nog scherper en kleurrijker uit dan dat troosteloze veld van chelsea...

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat nou lezen joh, PS3 ziet er niet uit en PC ook niet...
Net of ik niet mag reageren, omdat hij het over de PS3 heeft :w

• StefZ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08-2024
tiswat schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:36:
[...]

Gameplay is belangrijker maar het oog wil toch ook wat. Slaat toch nergens op dat ze niet eens HD textures op zo'n lullig trainingsveld kunnen plakken. Ik hoop dat t er beter uitziet in de volledige versie.

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind het er ook slechter uit zien.
Tuurlijk gameplay staat in een footie verruit voorop, maar het oog wil ook wat.
Anders ga ik wel weer kick off 97 spelen, daar had ik ook 360 graden vrijheid ;)

Ik vind dat blurry gedoe niet echt supermooi maargoed tot nu toe ben ik heel erg tevreden over de demo.

Burp

• ETM

ETM

E=TM²

Mensen die klagen dat het er niet uitziet.... bij een vriend van me viel me op dat de ps3 upscalede naar 1080i terwijl bij mij thuis de 720p werd aangehouden. Ik vond het er met 720p beter uitzien...misschien een optie voor de mensen die het er "slecht" vinden uitzien.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij mij gebruikt hij al 720p, maar mijn reactie ging ook alleen over het trainingsveld, de match zelf vind ik er gewoon goed uitzien. Als je de game/demo voor de eerste keer opstart en je ziet dat trainingsveld dan vond ik dat een beetje een wazig geheel.

• SR8
  • Niet online

SR8

http://www.epltalk.com/sc...ameplay-impressions/10921
A note before I start – the build I played today is 3 builds newer than the demo which hits the Xbox Live Marketplace and PS3 Store tonight, and I was told there are a lot of improvements in it, compared to the demo which has a few keeper bugs in there still.
1 v 1 / Goalkeeping

I cant finish 1v1’s anymore. I played all the guys at EA who have been playing it for months, and they couldnt finish them either. The goalkeepers are now AWESOME. I tried casually walking up to the keeper and chipping as he dived at my feet – no good. I tried running diagonal across him and finessing it to the far corner – no good, he will save it or you will MISS (even with top players). I tried blasting it – no good (still miss). You really need to unlock the defense to such an extent that you have someone unmarked to pass to as you draw the keeper. If you are successful at chipping the keeper, and he gets a hand to it, with the ball bouncing in front of goal – the keeper will “accidently” take your striker out as you race towards the ball, leaving you both on the ground as the defense rushes back to clean up. This will make attacking teams angry, but after all, a scramble is a scramble.
Ik maak me verder geen zorgen, dat met die keepers komt wel goed.

• 418O2
wil mij wel lukken hoor.

Heeft iemand de PC en Consoleversie ook beiden gespeeld? Is het nu zo dat de AI op de PC ook niet next-gen is?

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:14:

[...]

[...]

Oei, ik hoop het maar. Lijkt me logisch dat 1vs1 voor de keeper komen moeilijk behoort te zijn dan afmaken.

Om even in de PC vs Console discussie te haken: Ik heb FIFA 09 op de xbox 360, en kortstondig op de PC geprobeerd maar zoals eerder gezegd is dat eigenlijk een heel ander spel. Ik persoonlijk vind dat de PC versie het op alle fronten af moet leggen tov. de console dus mijn advies zou zijn; hou je van FIFA en heb je een console, haal dan de console versie :P Zo niet, dan niet, als je geen keuze hebt kun je je vast ook wel met de PC versie vermaken. Ik kan je alleen afraden dan tussendoor op een console te spelen :p

edit: Oh en de PS3 en Xbox360 versies zijn exact hetzelfde, heb behoorlijk wat uurtjes in allebei zitten :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2009 12:27 ]

• Sluuz
SR8 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:14:

[...]

[...]

Nou als ik dat zo lees lijkt het alsof ze een beetje zijn doorgeslagen. Keepers moeten nog wel (soms) fouten blijven maken en al helemaal geen "waterdichte" sluitposten zijn. Zoals het hier staat is dat onmogelijk om een lobje over de keeper te maken. Dat het nu veel te makkelijk is, wil niet zeggen dat EA ervoor moet zorgen dat het niet meer kan.

Maar goed, zoals meestal met dit soort berichten is het ietwat overdreven allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 16-09-2009 12:41 ]

• SR8
  • Niet online

SR8

Sluuz schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:41:
[...]

Maar goed, zoals meestal met dit soort berichten is het ietwat overdreven allemaal.
Dat denk ik ook, het zal vast een goede middenweg zijn.

Verwijderd

Weer ff beetje aan demo kunnen zitten. Nu op World Class.

http://www.easports.com/media/play/video/9345280

Geen goal, maar zag in topic botsende spelers, kan geen ruimte voor schoten creëren e.d. dus misschien nuttig voor een of ander. Vind het voorlopig echt een vooruitgang t.o.v. 09

http://www.easports.com/media/play/video/9344487

Bijsluitende middenvelders zijn lekker. FIFA 10 gaat denk ik wel interessant worden in multiplayer als mensen echt proberen te voetballen.

• SR8
  • Niet online

SR8

Je moet gewoon geduld hebben en je kansen afwachten. Als er geen ruimte is, geef dan een balletje terug.
Hier een aantal uitgespeelde kansen van mij op World Class. Niet echt mooi, maar wel effectief.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9334107

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9305390

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9304348

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 16-09-2009 23:45 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
De achievements en trophies zijn nu ook bekend :)

*klik*

Niet heel spannend allemaal volgens mij :) Lijkt er wel op dat manager mode aardig aangepakt is als ik op de achievements af moet gaan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

jammer dat er geen achievement is om een Engels team uit de laagste divisie naar de premiership te loodsen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Uit de laagste misschien niet (ken de sterren verdeling niet), maar een team opwerken van 2 sterren naar 5, lijkt me dat daar wel wat promotie bij komt kijken. Ook een achievement voor opeenvolgende promoties met hetzelfde team gaan wel die richting in.

Xbox

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Gisteren had ik wel iets gaafs. Ik had een corner en toen gebeurde er dit:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9343713

Nog nooit gezien in een voetbal spel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ETM

ETM

E=TM²

Phydomir schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:42:
Gisteren had ik wel iets gaafs. Ik had een corner en toen gebeurde er dit:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9343713

Nog nooit gezien in een voetbal spel.
Das wel een vette actie van die verdediger :P

Verwijderd

ETM schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:49:
[...]

Das wel een vette actie van die verdediger :P
Maar wel een beetje onrealistisch he... :P
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.