Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Iemand die demo's op zowel PS3 alsmede 360 heeft geprobeerd?

Ik ga vanavond pas de demo downloaden, twijfel of ik dit op de PS3 of 360 ga doen. Vind de 360 controller wel beter dan de DS3.

Kijk er erg naar uit, 09 helemaal grijs gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat mij opvalt is dan b.v. Robben niet bij Bayern speelt (oke, kan ik inkomen) maar dan Dos Santos nog in de selectie zit bij Barca vind ik toch wel erg slecht hoor. Die gast speelt er al 1 (of2?) jaar niet meer..

Verder speelt fifa10 een stuk sneller, wat een grote verbetering is. Tot nu toe (na 2 potjes) lijkt het erg veel op 09. Maar ik denk dat je de details pas merkt wanneer je meer speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die kut wissels gaan nog steeds niet snel....
Je ziet weer dat stadion. Daar hadden ze wel wat in aan kunnen passen.

Wel aardig dat de scheids in een keer voor je staat met geel, je ziet het meteen aan zn loopje ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Wii4all op 11-09-2009 09:23 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08
Harribo schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:31:
[...]

Dat mist echt aan FIFA. Heb net FIFA 10 gespeeld.
Aardig maar het blijft allemaal vrij voorspelbaar en beperkt.
Grafische dingen interesseren me niet, het gaat mij puur om de gameplay.
Toch weer PES dus.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t nog niet voorspelbaar vind na 1 avondje spelen...
Ik vind pes 2009 na een jaar spelen echter wel te voorspelbaar.. ik heb het idee dat je met fifa10 wat dynamischer bent, meer mogelijkheden hebt om tot een bepaald resultaat te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:16:
[...]

Dat van dat in de diepte geven zou dan een echte verbetering zijn t.o.v. PES, in fifa09 was het iig een ramp (IMO)
Ik zou niet weten hoe dat in 2009 was, echter ik vind het in Fifa10 super goed werken! Beter als in PES2009.
Heb er al een super mooie goal mee gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
zo, gister de 360 demo een tijdje gespeeld en ben erg te spreken over de vernieuwingen...

voorzetten gaan veel beter, zelfs achter de keeper langs.
Muurtje verplaatsen is leuk!

en dat 360draaien gaat erg goed, ook een bal afpakken met het lichaam werkt erg fijn.
Van de transfers , dat is ieder jaar een gekloot ...maar ik vind het super..! vanavond weer eens even zoeken naar nieuwe dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Het laden van een wedstrijd gaat ook veel sneller op de PS3, flinke verbetering. Heb gister 2 potjes met een maat gespeeld.

Wat mij ook opviel is dat de scheids de bal beter ontwijkt, hij springt weg als de bal komt enzo. Bij 09 wou ik hem nog wel eens per ongeluk raken met de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

DJH schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:21:
Wat mij opvalt is dan b.v. Robben niet bij Bayern speelt (oke, kan ik inkomen) maar dan Dos Santos nog in de selectie zit bij Barca vind ik toch wel erg slecht hoor. Die gast speelt er al 1 (of2?) jaar niet meer..

Verder speelt fifa10 een stuk sneller, wat een grote verbetering is. Tot nu toe (na 2 potjes) lijkt het erg veel op 09. Maar ik denk dat je de details pas merkt wanneer je meer speelt.
In de squad list staat toch duidelijk J. Dos Santos, is het broertje van.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 11-09-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

SR8 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:54:
[...]

In de squad list staat toch duidelijk J. Dos Santos, is het broertje van.
Ohja je hebt gelijk, wist niet dat die gast een broertje had :/

Net weer een paar potten gespeeld (op wereldklasse, 4x achter elkaar 0-0 :X ) en moet zeggen dat de gameplay prima is. Alleen qua graphics is fifa10 niks beter dan 09, eerder slechter :?

[ Voor 26% gewijzigd door DJH op 11-09-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nou de demo alleen downloaden als je een XBOX GOLD membership account hebt? Moet dat nou ? Word die nou ook niet beschikbaar voor de SILVER members ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:27:
Ik vind hem niet sneller. Volgens mij is het ook niet sneller, maar juist langzamer. (of je moet hem op z`n snelst hebben gezet). Maar in principe moet hij langzamer zijn, want daar 'adverteerde' ze o.a mee.
Ik heb niets aan de settings gedaan hoor, en zo te lezen ben ik niet de enige die hem sneller en soepeler vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:33:
Kun je nou de demo alleen downloaden als je een XBOX GOLD membership account hebt? Moet dat nou ? Word die nou ook niet beschikbaar voor de SILVER members ?
Demo's zijn vaak (altijd??) eerst 1 a 2 weken exclusief voor Gold members.

Uiteindelijk is hij ook voor Silver members beschikbaar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:44
Jieve schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:37:
[...]

Ik heb niets aan de settings gedaan hoor, en zo te lezen ben ik niet de enige die hem sneller en soepeler vind spelen.
Ik moet zeggen dat ik hem ook niet sneller vind. Korte passen en combinatievoetbal gaat juist langzamer dan in 2009, maar alles oogt veel sneller omdat het een stuk vloeiender en makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een aantal potjes gespeeld op de ps3.

Wat me opvalt:
- Lobjes over de keeper zijn een stuk moeilijker dan in fifa 09, moet er even aan wennen.
- Gericht schieten vanaf een afstand werkt absoluut beter, heb al een paar schoten vanaf een meter of 20 gericht in de kruising zien gaan.
- Het nieuwe 'bewegen' voelt erg lekker aan, lekker soepel.
- Snelle vrije trappen, absoluut een verbetering.

Het speelt erg lekker weg, had er na 1 potje wat twijfels bij maar na wat meer gespeeld te hebben ben ik erg enthousiast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:46
En ervaringen met de voordeel regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Gisteren een potje of 4 gespeeld. Ik speel zelf altijd PES, en ivm Pes09 voelt dit enorm stroperig aan. Daarnaast lijkt hij soms, bij snelle rushes langs de kant een beetje in te kakken.
Omdat ik dePES controls kan dromen, en die van FIFA niet kan ik de ervaring niet eerlijk vergelijken, maar de demo was voor mij geen reden om PES vaarwel te zeggen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:44
t mac schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:57:
En ervaringen met de voordeel regel?
Ja! Voordeelregel wordt honderd keer beter gebruikt dan het geval was. Dit lijkt daadwerkelijk goed te werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Heb in de demo 10 potjes gespeeld om te kijken of het wat is maar ik vind PES2009 nog leuker dan FIFA10. Het ziet er allemaal weer leuk uit de het 360 graden dribbelen is een leuke toevoeging maar het voelt nog steeds niet als voetbal aan. Toch vind ik de game stukken beter als FIFA09 die ik echt brak vond.

[ Voor 50% gewijzigd door Bananenspin op 11-09-2009 12:36 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je FIFA09 brak vond is het waarschijnlijk gewoon niks voor jou, want die game kickte PES2009 z'n kont zo hard dat was niet meer grappig. Hier zijn veel mensen het mee eens, maar er blijven genoeg PES aanhangers, is ook maar goed zolang aan beide kanten verbeteringen komen. Ben de demo nu aan het binnenhalen op m'n ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:44:
Als je FIFA09 brak vond is het waarschijnlijk gewoon niks voor jou, want die game kickte PES2009 z'n kont zo hard dat was niet meer grappig. Hier zijn veel mensen het mee eens, maar er blijven genoeg PES aanhangers, is ook maar goed zolang aan beide kanten verbeteringen komen. Ben de demo nu aan het binnenhalen op m'n ps3.
Kleine kanttekening van mijn kant heb wel fifa09 op de pc gespeeld waar ik later achterkwam dat die game niet met de console versie's te vergelijken is.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
fifa op de pc is niet te verglijken met de consoles.

De versies op de pc zien er altijd uit als spellen van 4/5 jaar terug.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Op de Playstation 3, kan ik tijdens rust momenten (corners, vrijetrappen) de strategische instellingen niet meer veranderen (defensie, normaal, aanvallend, beuitenspelval, hogedruk, etc) met de vierpuntsdruktoetsen, dat vindt ik echt een minpunt, dit kon bij FIFA 09 wel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
De gameplay voelt ook heel anders aan, veel minder prettig dan de console versie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:05
Jumpman schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:57:
Op de Playstation 3, kan ik tijdens rust momenten (corners, vrijetrappen) de strategische instellingen niet meer veranderen (defensie, normaal, aanvallend, beuitenspelval, hogedruk, etc) met de vierpuntsdruktoetsen, dat vindt ik echt een minpunt, dit kon bij FIFA 09 wel.
Dat is in de demo hé. Straks kan je ook met vrijetrappen en corners die dingen instellen. Hoe spelers in moeten lopen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Ben niet helemaal onder de indruk van FIFA10. Heb FIFA09 vrij veel gespeeld op de PS3, waar ik ervoor die hard PES fan was. Toch ging FIFA09 al na een paar maanden vervelen. Mede door de weinige mogelijkheden om te scoren, het slechte schieten van afstand en eigenlijk gewoon het "fun gehalte" wat je hebt met 2 spelers op de bank.
FIFA10 is in dat opzicht m.i. nauwelijks verbeterd. Ik word er nog steeds niet ingezogen en ondanks dat het al stukken sneller is en reageert, is het nog steeds niet crisp. De input van de gebruiker staat nog steeds in dienst van de animaties en dat zou andersom moeten zijn vind ik.

360 graden lopen is wel een flinke verbetering!

Wachten op de PES demo dan maar.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Is het schieten op afstand nog steeds zo beroerd dan? Er ging bijna nooit een schot lekker in de kruising in 09 namelijk, waardoor je genoopt was door te lopen tot minimaal de zestien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gewoon oefent kun je met FIFA 09 prima scoren vanaf de 16-20 m en hoe vaak wordt er vanaf 20 m of meer in het echt gescoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 13:37:
Als je gewoon oefent kun je met FIFA 09 prima scoren vanaf de 16-20 m en hoe vaak wordt er vanaf 20 m of meer in het echt gescoord?
Vaker dan in Fifa imho. Wat ik ook jammer vind, is dat ballen die je in één keer wilt volleyen vaak te hoog gaan of zwaar afwijken. Iig iets anders dan ik in gedachte heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Watttttt!

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9131480

Het was een mislukte voorzet, maar wat zit DIE er lekker in. O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
tiswat schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:13:
Watttttt!

Ik had gisteren ook een mooie.

Een totaal mislukte voorzet draaide over de keeper heen, hij kon er alleen nog net zn vingertoppen tegen krijgen waardoor de bal overging.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Die zit er idd wel lekker in. :)

Ik lees hier trouwens dat de snelheid is in te stellen?
Zal ik vast overheen gekeken hebben [PS3] maar standaard gaat het me toch wat te snel.

[edit]

Lamaar, ik heb em gevonden. B)

[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 11-09-2009 15:08 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
FIFA 10 is een leuk spel. Ik speel zelf altijd PES 2009, vanaf FIFA 09 ben ik overgestapt.
Heb de FIFA's vanaf FIFA 98 elk jaar braaf gekocht en gespeeld.
PES is ook niet alles maar ook bij FIFA 10 is het allemaal weer ingeperkt en voorspelbaar. De grote verassingen blijven uit in een wedstrijd. Heb ook altijd het gevoel dat het veld in FIFA te klein is...een heel mierennest op een vierkante meter. Zodra je wat ruimte hebt en loopt, stuit je zo weer tegen een tegenstander aan. Dat maakt voor mij dat ik te weinig controle en ruimte heb om echt wat leuks te doen.

Ik telefoneerde elke keer en speelde tegelijk op de automatische piloot FIFA 09. Dat zegt wel wat voor mij over een spel.
Kan FIFA na een maand wel dromen....PES daarentegen heeft weliswaar een hoog comedy capers gehalte (mannetjes die klungelig tegen elkaar oplopen en zo, ook zeer frusterend), maar is altijd verassend en elk potje is weer anders.
Ik zit dus nu ook te wachten op de demo PES 2010. Anders wordt het PES 2009 voorlopig blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Watttttt!

Ziet er wel héél nep uit dit. Hij neemt die voorzet met de binnenkant van z'n rechtervoet, en die bal zwabbert de hele andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dit doelpunt is ook wel mooi. Baalde er eerst van dat de bal op de paal terechtkwam, maar de tegenstander hielp even een handje;)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9133164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Vriend van me had dit : http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9109662

Keeper houdt de penalty, maar tegenstander juicht toch en het doelpunt telt. Of de bal ging door het net heen, maar ik zie het niet helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:15:
Vriend van me had dit : http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9109662

Keeper houdt de penalty, maar tegenstander juicht toch en het doelpunt telt. Of de bal ging door het net heen, maar ik zie het niet helemaal goed :)
Het was ook een goal. Die vriend had dat ook kunnen zien door een ander camerastandpunt te nemen in de herhaling. :) Jammer dat dit soort slordigheidjes er nog in zitten.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:15:

Die bal zit er inderdaad ook in.

Is een kleine bug dat de bal door het net gaat maar het is ook nog maar een demo :)

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 11-09-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag trouwens aannemen dat Ultimate Team er nu standaard bij zal zitten? Hoewel het me niet zou verbazen als het gewoon een week later voor 10 euro te koop zal zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
ik vind de graphics van het veld op jullie filmpjes vele malen beter dan op mijn pc. heb een 8800gt
wat voor videokaarten hebben jullie? de spelers zien er wel top uti bij mij maar dat gras lijkt nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:30:
[...]

Het was ook een goal. Die vriend had dat ook kunnen zien door een ander camerastandpunt te nemen in de herhaling. :) Jammer dat dit soort slordigheidjes er nog in zitten.
Ah ok, dan is dat duidelijk :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
jakz schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:43:
ik vind de graphics van het veld op jullie filmpjes vele malen beter dan op mijn pc. heb een 8800gt
wat voor videokaarten hebben jullie? de spelers zien er wel top uti bij mij maar dat gras lijkt nergens op
De filmpjes zijn van de console-versie. De PC versie is een schande. Als je voetbal wil spelen op de PC, koop dan PES2010 (geen fanboy-gedrag, maar de PC versie van FIFA is al jaren werkelijk schandalig slecht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Omdat het alleen maar console is, precies de reden dat ik een console kocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:44:
[...]

De filmpjes zijn van de console-versie. De PC versie is een schande. Als je voetbal wil spelen op de PC, koop dan PES2010 (geen fanboy-gedrag, maar de PC versie van FIFA is al jaren werkelijk schandalig slecht!)
Ben ik niet met je eens, ik speel al jaren FIFA op mijn pc want grafisch is FIFA gewoon veel beter als PES.

PES speel ik juist niet vanwege de dramatische grafische vertoning, wat betreft spel vond ik PES namelijk wel altijd wat beter als FIFA al lijkt FIFA daar wel terein goed te maken de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Kan je de fifa2010 demo gratis downloaden op je 360 of Ps3? of is er alleen maar demo versie op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
ik222 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:58:
[...]

Ben ik niet met je eens, ik speel al jaren FIFA op mijn pc want grafisch is FIFA gewoon veel beter als PES.

PES speel ik juist niet vanwege de dramatische grafische vertoning, wat betreft spel vond ik PES namelijk wel altijd wat beter als FIFA al lijkt FIFA daar wel terein goed te maken de laatste tijd.
Euh, FIFA ziet er op de PC ook niet mooi uit hoor. :) Behalve dan de close-ups van de spelers. Het veld zelf klopt ook (nog steeds) niet kwa schaalgrootte, net als bij de FIFA's van vroeger (2000, 2001 kan ik me nog herinneren). Het veld is veel te klein, vergeleken met de spelers. Zelf vind ik FIFA op de PC echt niet fijn spelen, maar goed dat is persoonlijk. ;)
Konami brengt met de PES versies voor de PC gewoon de next-gen versie uit en komt niet met een brakke PS2 port als EA doet met hun FIFA-serie. :+ Als je écht wil genieten van FIFA, moet je het eigenlijk op de console spelen. :) En als je voetbal per sé op de PC wil doen, speel je PES. Want dat ziet er toch echt beter uit dan FIFA (weet niet waarom je PES een dramatische grafische vertoning noemt op de PC maar FIFA wel mooi vindt? :?), maar het allerbelangrijkste is dat PES op de PC gewoon veel fijner speelt dan FIFA. Maar goed, ieder zijn eigen smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDjo schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:06:
Kan je de fifa2010 demo gratis downloaden op je 360 of Ps3? of is er alleen maar demo versie op de PC?
Kun je gratis downloaden op 360 en ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:17:
[...]

Kun je gratis downloaden op 360 en ps3 :)
Thx zal ik maar is doen dan, zit er nog verschil in in graphics of gamesnelheid of maakt het geen kont uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Then have I got some good news for you.

From hammering the demo and reading forums, it seems that the majority love the game but that the goalkeepers (who are letting in a few too many crosses and soft goals) and the speed of the game (some would say it’s too fast next to real football) are concerns.

Well, the goalkeeper feedback will be looked at before the final release of the game I’m sure, but as for the speed of the game, Mike Takla on the EA forums has said something that made me smile from ear to ear this morning.

You can of course change the game speed in the demo by going into Game Settings before your match starts. You have a choice of slow, normal or fast – but the concern was that when you play ranked matches online, you have to play on the normal speed setting.
Keepers probleem wordt aangepakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Heb er een 4670 inzitten en alles op zen hoogst qua instellingen maar vooral het gras idd blijft er niet uit zien.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:28
De pc-demo hoeft niet eens geïnstalleerd te worden.
Je kunt gewoon fifa10_pc_demo_ec.exe uitpakken (met bijvoorbeeld WinRAR) en als je dan op FIFA10Demo.exe klikt, kun je meteen het spel spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
tiswat schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:34:
[...]

Keepers probleem wordt aangepakt. :)
Als ze maar niet doorslaan de andere kant op.
Dat soort dingen zie je ook nog wel eens gebeuren.

Overigens kun je nu ook gewoon lekker sjokken over het veld door het pookje maar een klein stukje in een richting te duwen.
Heb je niet zo heel veel aan maar als je jezelf een volgevreten vedette voelt in Be a Pro dan is dat wel een leuk effect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nachtapotheker schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
[...]

Ik zou niet weten hoe dat in 2009 was, echter ik vind het in Fifa10 super goed werken! Beter als in PES2009.
Heb er al een super mooie goal mee gemaakt ;)
Mij lukt het in 09 niet en ook in 10 niet, met PES 2009 geef ik een lop van de spits naar de vleugelspeler, die dan weer voorgeeft, in fifa komt die val 9/10 keer recht in de voeten van een verdediger, kom ik er wel een keer overheen, dan is die voorzet weer totaal niets, denk dat ik nu 1 keer koppend gescored heb en dat was de andere winger die naar de 2de paal liep.
Hoe geef ik aan waar ik de voorzet wil plaatsen, het lijkt me allemaal een beetje random.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

ik222 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 15:58:
[...]

Lol ik weet niet wat voor videokaart jij hebt maar PES is op de PC al jaren beter dan FIFA qua graphics... PES is op de PC namelijk nagenoeg hetzelfde als op de consoles...

het lijkt alsof EA totale schijt heeft aan de PC versie.... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De mensen die hier zeggen, "het is maar een demo" Reken maar dat de final versie al af is, en dat deze demo build niet veel verschilt van de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me net opvalt is dat mislukte voorzetten vanaf de zijkant nog wel eens in de goal kunnen belanden :+
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9139637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

shoombak schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:40:
De mensen die hier zeggen, "het is maar een demo" Reken maar dat de final versie al af is, en dat deze demo build niet veel verschilt van de final.
Ja, dat is doorgaans zo. Heb niet anders meegemaakt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
shoombak schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:40:
Ze zullen toch wel Robben naar Bayern transfereren in de final? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:02:
[...]

Ze zullen toch wel Robben naar Bayern transfereren in de final? :/
Uiteraard, maar de code zal weinig meer veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:17:
[...]

Mij lukt het in 09 niet en ook in 10 niet, met PES 2009 geef ik een lop van de spits naar de vleugelspeler, die dan weer voorgeeft, in fifa komt die val 9/10 keer recht in de voeten van een verdediger, kom ik er wel een keer overheen, dan is die voorzet weer totaal niets, denk dat ik nu 1 keer koppend gescored heb en dat was de andere winger die naar de 2de paal liep.
Hoe geef ik aan waar ik de voorzet wil plaatsen, het lijkt me allemaal een beetje random.
In PES heb wat jij beschrijft ook regelmatig (speel wel op het moeilijkste niveau) wellicht dat dit er iets mee te maken heeft.. De fifa demo heb ik nog niet op het moeilijkste niveau gespeeld...
Voorzetten is inderdaad lastig, daar moet ik ook nog eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb het nu iets van 15 keer geprobeerd om vanaf de aftrap te scoren (telkens e.d. en dan aftrap), en het is nu echt moeilijk geworden. Volgens mij kan het niet meer :). Zou echt een verbetering voor online play zijn aangezien er in 09 veel kinders waren die het deden.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 18:19:
Ik heb het nu iets van 15 keer geprobeerd om vanaf de aftrap te scoren (telkens e.d. en dan aftrap), en het is nu echt moeilijk geworden. Volgens mij kan het niet meer :). Zou echt een verbetering voor online play zijn aangezien er in 09 veel kinders waren die het deden.
Laten we het hopen. Tegen dit soort mensen quit ik gelijk namelijk. Als zij met de aftrap beginnen en direct op doel schieten is voor mij de lol er van af, dus beëindig ik de wedstrijd maar. ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:49:
Wat me net opvalt is dat mislukte voorzetten vanaf de zijkant nog wel eens in de goal kunnen belanden :+
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9139637
Schitterend!!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man wat hou ik van dit spelletje. Je moet eens van de ene zijlijn een hoge bal naar de andere werpen. Heerlijk zulke passes.Je kan ook veel gerichter crossen heb ik de indruk. Dit voelt in elk geval als de beste footie dat ik ooit gespeeld heb. Je kan die scherpe voorzetten inderdaad ook gebruiken om pareltjes te maken:

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9144662

Je spelers anticiperen ook beter op diepe steekballen. In FIFA 09 was een van men grootste frustraties dat spelers gewoon stil bleven staan. In deze lijken ze echter veel meer in beweging. Heerlijk.

Oh en wat zijn duels heerlijk. Dit is wat ik gehoopt had, meer animaties waarbij de verdediger zich opdringt. En het beste van al is dat je die animaties zelf kan triggeren. Verdedigen is terug leuk!

Ik ben in elk geval blij dat ik sinds 08 terug bij FIFA ben en geen zure PES'ser ben geworden. ;) Ik ga hier véél tijd mee verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/7802/rooney.jpg

Dit bedoelde ik dus met de cartoony look bij de Fifa 10 demo op de PS3. Op zich zijn de gezichten wel goed herkenbaar, maar bij een close up van Ibrahimovic zie je dat de huidskleuren net als op de rechter screenshot van Rooney een soort roze/paarse gloed hebben in combinatie met een overdreven glimmende finish eroverheen. De shirts zien hier wel normaal uit, maar in de demo zijn de kleuren van de two tone shirts (Barca, Juve)in mijn ogen belachelijk slecht.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Freshnezz schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 17:27:
[...]

Lol ik weet niet wat voor videokaart jij hebt maar PES is op de PC al jaren beter dan FIFA qua graphics... PES is op de PC namelijk nagenoeg hetzelfde als op de consoles...

het lijkt alsof EA totale schijt heeft aan de PC versie.... !
Heb altijd gespeeld met een 8800GTX en sinds gisteren de GTX275. Ik vind persoonlijk FIFA ook op de pc grafisch veel beter dan PES maar dat is mijn mening.

Overigens is het wel inderdaad heel belangrijk alles maximaal te zetten, want zeker als je ' shaders' omlaag zet ziet het er meteen niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
[b][message=32562541,noline]

Oh en wat zijn duels heerlijk. Dit is wat ik gehoopt had, meer animaties waarbij de verdediger zich opdringt. En het beste van al is dat je die animaties zelf kan triggeren. Verdedigen is terug leuk!
Hoe kun je dat zelf doen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik A druk tijdens het jagen probeert mijn speler toch altijd een gebaar naar de bal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Net de demo op de PS3 gedownload (ben heel even geen gold member op de 360 namelijk).
In het eerste potje een aardig doelpunt, al zeg ik het zelf ;)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9159121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vraag van 'n newbie (2000 was de laatste): hoe maak je 'n passeerbeweging op de ps3?

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01
Ik hoop toch dat het volledige spel wat moeilijker is. Ik speel nu op world class en ik win tot 3 keer toe met ruime cijfers (3-0, 4-1 en 4-0).... vreemd want dit lukte me bij FIFA 09 echt niet.
Is de demo zo makkelijk??

• WickedWizard
bram1984 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 23:59:
Vraag van 'n newbie (2000 was de laatste): hoe maak je 'n passeerbeweging op de ps3?
Houd L2 ingedrukt om skilled dribbling in te schakelen. Je speler houdt de bal nu dicht bij z'n voeten en met de rechter analoge stick kun je nu verschillende bewegingen uit je mouw schudden. Er staan op YouTube zat tutorials die je uitleggen welke bewegingen je allemaal kunt maken en hoe. :)

• Wii4all
  • Niet online
Wat ook mooi is bij een sliding gaat de bal niet altijd recht terug....maar afhankelijjk van hoe hij terugketst...erg goed..

Burp

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik heb eindelijk ook een mooie goal gemaakt (IMHO)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9175254

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Vanochtend toch maar ff de download aangezet en net één potje gespeeld, Bayern tegen Chicago, ik ben erg positief!

- veel soepeler van 09, het passen en lopen gaat vloeiender en realistischer
- meer animaties bij spelers, schitterend hoe een speler z'n evenwicht verliest en valt bij een wegwerk-actie in de verdediging (zat dat in ook 09, nee toch?)
- keepers die wat mooier en veel gevarieerder vallen, ook achterover donderen wanneer je lobt!
- VEEEEEL minder cutscenes, heerlijk... werd wel tijd
- het schijnt grafisch iets minder te zijn, echter valt mij dit totaal niet op

ik sta vooraan bij de Bart Smit wanneer deze te koop is :D

"Find what you love and let it kill you"

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

En hier een speler van mij die schandalig vrij staat :D

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9175536

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Koen-D schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 16:44:
De pc-demo hoeft niet eens geïnstalleerd te worden.
Je kunt gewoon fifa10_pc_demo_ec.exe uitpakken (met bijvoorbeeld WinRAR) en als je dan op FIFA10Demo.exe klikt, kun je meteen het spel spelen!
Is deze fifa gelijk aan de consoles of beter? Dat was niet met fifa 09 het geval.

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
jaaoie17 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:30:
[...]

Is deze fifa gelijk aan de consoles of beter? Dat was niet met fifa 09 het geval.
Bij lange na niet. Ik heb hem op de PC ook allang opgegeven.

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Erg leuke demo, wil niet meer terug naar 09. Heb 2 mooie momenten gehad gisteravond.

Prachtige steekpass. :9~ Jammer dat hij er niet inging.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9131986

Erg mooie kop animatie van Zlatan. Zoveel mooier dan 09!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9132344

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• Sluuz
Ik zie hier toch allemaal vreemde goals gepost worden (natuurlijk met een paar uitzonderingen). Ik ga me dan toch afvragen wat ze met die keepers hebben gedaan want dit slaat echt nergens op.

Verwijderd

Ben ook erg tevreden over de demo het is anders, maar ik vind het wel allemaal net iets lekkerder gaan dan 09, hoop snel tegen iemand te kunnen spelen, en straks online, dat is waar bij mij de meeste tijd in gaat zitten.

Verwijderd

Wat me gister opeens opviel, het koppen :o

Af en toe knikt de speler de bal echt naar de grond waardoor hij met een stuit de goal in gaat.
Ik kan me eigenlijk niet herrineren dat dit ook zo in andere versies was ?

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:46
Sluuz schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 11:29:
Ik zie hier toch allemaal vreemde goals gepost worden (natuurlijk met een paar uitzonderingen). Ik ga me dan toch afvragen wat ze met die keepers hebben gedaan want dit slaat echt nergens op.
Dat komt omdat veel mensen de Demo op amateur spelen. De meest rare goals krijg je daar. Op dat wat moeilijkere standen gebeurd dit niet zo snel volgens mij.

In de laatste minuut een corner voor Bayern (met keeper)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9180008

Volgens mij snap ik de upload functie nog niet helemaal... :O

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

ze hebben wel weer Luinge als voorbeeld genomen van de scheidsrechters.
Wat slecht wat slecht weer.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9182151

WTF Luinge!! Voordeel??? 8)7

viel me nog mee dat ie rood gaf |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Player1S op 12-09-2009 13:28 ]

• tiswat
t mac schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 12:36:
[...]

Dat komt omdat veel mensen de Demo op amateur spelen. De meest rare goals krijg je daar. Op dat wat moeilijkere standen gebeurd dit niet zo snel volgens mij.
Mijn goal was op 'Difficulty: World Class'

Verwijderd

Verschikkelijk dat de game nog niet next-gen voor computer is.. niet iedereen kan een goede pc+goede console betalen helaas!
Dus geen Fifa dit jaar.. heb 07 tot 09 veel gespeelt.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:49:
Verschikkelijk dat de game nog niet next-gen voor computer is.. niet iedereen kan een goede pc+goede console betalen helaas!
Dus geen Fifa dit jaar.. heb 07 tot 09 veel gespeelt.
09 was ook niet nextgen he...

maar ik snap ze wel. Daarentegen, voor 140 euro haal je een xbox360 tweedehands, dat is aanmerkelijk minder dan een fatsoenlijke videokaart

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Kan je de replays nog afspelen nadat je ze hebt opgenomen op de PC? Want ik had wel een hele vette goal met Messi, maar krijg deze niet meer afgespeeld?

Verwijderd

tiswat schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:07:
[...]

Mijn goal was op 'Difficulty: World Class'
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kon geen opties vinden en de enige indicatie over de moeilijkheid was helemaal in het begin 'Beginner', 'Intermediate' en 'Experienced'. (Xbox360)

Ik heb een paar potten gespeeld tot nu toe en het is echt een flinke verbetering in alle opzichten. Gister nog weer eens wat FIFA 09 zitten spelen en dat leek dan ineens wel prehistorisch. Kom maar op met de release 8)

• JKratos
Ik vind het wel vet dat de grensrechters nu ook echt met de vlag de juiste kant op wijzen. Dit was voor zover ik weet in vorige fifa's nog niet zo.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Sluuz
JKratos schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:02:
Ik vind het wel vet dat de grensrechters nu ook echt met de vlag de juiste kant op wijzen. Dit was voor zover ik weet in vorige fifa's nog niet zo.
dat was in fifa09 ook al zo (tenminste, op de console wel)

(misschien handig om eerst even erbij te vermelden of het om de PC of de console (PS3, 360) gaat omdat die wezenlijk van elkaar verschillen)

• BM
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:17:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kon geen opties vinden en de enige indicatie over de moeilijkheid was helemaal in het begin 'Beginner', 'Intermediate' en 'Experienced'. (Xbox360)
Tada, wat je daar kiest bepaald je moeilijkheidsgraad. Experienced kiezen aan het begin == spelen op World Class. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ik222
  • Niet online
Van mij mag er wel nog een moeilijkere stand bijkomen trouwens. Ik win zelfs op World Class met de keeper ook op World class alle wedstrijden nog vrij makkelijk. Dit was overigens ook al in FIFA09 zo...

• JKratos
Sluuz schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:22:
[...]

dat was in fifa09 ook al zo (tenminste, op de console wel)

(misschien handig om eerst even erbij te vermelden of het om de PC of de console (PS3, 360) gaat omdat die wezenlijk van elkaar verschillen)
Excuus, is idd wat handiger. Ik heb het over de PC versie. Maar, zoals je al zegt. verschillen de PC en de console versie nogal van elkaar dus kan het zijn dat het in de PC versie nieuw is en voor de consoles niet.

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:51:
[...]

Tada, wat je daar kiest bepaald je moeilijkheidsgraad. Experienced kiezen aan het begin == spelen op World Class. :)
Ik had al zo'n vermoeden maar ik heb nergens daadwerkelijk gezien dat dit dan overeen komt met worldclass, maar zou goed kunnen dat ik er overheen gekeken heb :)
Ik heb vooralsnog alleen op experienced gespeeld en dit is wel een prima niveau eigenlijk (ben FIFA 09 world class gewend). De passes van de CPU zijn meer risicovol en komen niet *altijd* aan zoals in 09, ze gaan niet meer constant zo raar in de breedte heen en weer dribbelen en kappen en spelen over het algemeen gewoon 'slimmer' voetbal.
Ahh ik wil zo graag de (vernieuwde) manager mode spelen. Maja ff wachten nog.

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:46:
[...]

Ik had al zo'n vermoeden maar ik heb nergens daadwerkelijk gezien dat dit dan overeen komt met worldclass, maar zou goed kunnen dat ik er overheen gekeken heb :)
Ik heb vooralsnog alleen op experienced gespeeld en dit is wel een prima niveau eigenlijk (ben FIFA 09 world class gewend). De passes van de CPU zijn meer risicovol en komen niet *altijd* aan zoals in 09, ze gaan niet meer constant zo raar in de breedte heen en weer dribbelen en kappen en spelen over het algemeen gewoon 'slimmer' voetbal.
Ahh ik wil zo graag de (vernieuwde) manager mode spelen. Maja ff wachten nog.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft die instelling [ experienced e.d.] niet perse iets te maken met de moeilijkheidsgraad.
Dit moest je nml in 09 ook beantwoorden en daarna kon je nog de moeilijkheidsgraad instellen.
Ik kan het op het moment niet checken maar ik vroeg mij af of het niet toevallig had te maken met de diverse assistentie die je in kunt stellen.
Voor beginner alles op assisted en voor advanced veel op manual of iets in die trend, ik gok maar wat. ;)

De vrijheid is wat me tot nu toe het meest bevalt en ik ben benieuwd hoe dat met de kleine clubjes voetbalt.
Ik kan erg genieten van foutieve passes, missen voor open doel, losse ballen van afstand in 1 keer op doel jagen waarbij je zo heel af en toe met veel geluk eens een keer scoort. :)
Ook opvallend dat de AI niet zoveel meer scoort uit corners en dat je er zelf ook meer moeite voor moet doen.
Ik scoorde toch vrij regelmatig uit corners en tot nu toe niet verder gekomen dan een kopbal over het doel mede door een beter verdedigende AI.
Morgen maar eens even in de pre-order zetten want zelfs al zou PES nog beter zijn zal ik er zeker veel plezier aan beleven en komt PES ook gewoon in de verzameling.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Is er al bekend of het Nederlands Elftal in Fifa 10 zit?
Ik heb ergens gelezen dat ze er mee bezig waren, maar misschien weet iemand of het ze gelukt is?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• ik222
  • Niet online
Over corners ben ik niet met je eens, heb daar al twee goals mee gescoord en meerdere keren gevaarlijk op goal gekopt.

Je moet de bal wel beter met effect indraaien als bij FIFA09.

• BM
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
LoneRanger schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 18:06:
[...]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft die instelling [ experienced e.d.] niet perse iets te maken met de moeilijkheidsgraad.
Dit moest je nml in 09 ook beantwoorden en daarna kon je nog de moeilijkheidsgraad instellen.
Ik kan het op het moment niet checken maar ik vroeg mij af of het niet toevallig had te maken met de diverse assistentie die je in kunt stellen.
Voor beginner alles op assisted en voor advanced veel op manual of iets in die trend, ik gok maar wat. ;)
Of de assists mee veranderen weet ik niet, maar weet wel dat niveau zeker veranderd :) Hij is welliswaar gelocked, maar veranderd wel mee tussen Amateur en World Class, afhankelijk van wat je in het begin dus kiest.

Demo valt me tot nu toe prima. Voelt allemaal stukje soepeler aan dan vorige deel. Leuke nieuwe animaties, bodychecken >:), etc, allemaal prima. Alleen de keepers zijn niet heel best, maar die worden nog aangepast geloof ik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Iemand trouwens opgevallen dat Juventus eigenlijk belachelijk slecht is? Vooral in de afronding.

vandaag kameraad op bezoek voor we naar de voetbal gingen. Hij Bayern, ik Juventus. Beide 4 1/2e ster dus zou redelijk gelijk moeten zijn.

Ik verlies beide potjes en roep al dat Juventus niks is. Kameraad beticht mij natuurlijk van janken maar volgende potje ruilen we van team. Ik Bayern, hij Juve. Ik win 3-0 en hij bevestigt dat Juve inderdaad heel erg slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
ik heb de demo toch op de 360 gespeeld (is gekraakt, maar kan ook via een DVD dus)

voelt heel fijn aan, wel wennen, maar denk dat het echt fijn is als de final uit is.
Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.