Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 17:46:
[...]
Ik had al zo'n vermoeden maar ik heb nergens daadwerkelijk gezien dat dit dan overeen komt met worldclass, maar zou goed kunnen dat ik er overheen gekeken heb

Ik heb vooralsnog alleen op experienced gespeeld en dit is wel een prima niveau eigenlijk (ben FIFA 09 world class gewend). De passes van de CPU zijn meer risicovol en komen niet *altijd* aan zoals in 09, ze gaan niet meer constant zo raar in de breedte heen en weer dribbelen en kappen en spelen over het algemeen gewoon 'slimmer' voetbal.
Ahh ik wil zo graag de (vernieuwde) manager mode spelen. Maja ff wachten nog.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft die instelling [ experienced e.d.] niet perse iets te maken met de moeilijkheidsgraad.
Dit moest je nml in 09 ook beantwoorden en daarna kon je nog de moeilijkheidsgraad instellen.
Ik kan het op het moment niet checken maar ik vroeg mij af of het niet toevallig had te maken met de diverse assistentie die je in kunt stellen.
Voor beginner alles op assisted en voor advanced veel op manual of iets in die trend, ik gok maar wat.
De vrijheid is wat me tot nu toe het meest bevalt en ik ben benieuwd hoe dat met de kleine clubjes voetbalt.
Ik kan erg genieten van foutieve passes, missen voor open doel, losse ballen van afstand in 1 keer op doel jagen waarbij je zo heel af en toe met veel geluk eens een keer scoort.
Ook opvallend dat de AI niet zoveel meer scoort uit corners en dat je er zelf ook meer moeite voor moet doen.
Ik scoorde toch vrij regelmatig uit corners en tot nu toe niet verder gekomen dan een kopbal over het doel mede door een beter verdedigende AI.
Morgen maar eens even in de pre-order zetten want zelfs al zou PES nog beter zijn zal ik er zeker veel plezier aan beleven en komt PES ook gewoon in de verzameling.
Only fools are enslaved by time and space.