is me werkelijk waar nog nooit opgevallen
Nee. Dan is het in Amerika nog steeds woensdag om 18:00.Freshnezz schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:20:
Demo komt morgen uit.... zal ie er vannacht rond 12u al staan?
Ze vragen nu toch al aan gebruikers om te helpen met het opzetten van de spelers database?
Tenminste dat is wat er afgelopen jaar op easportsworld etc werd gezegd.
Ze zochten 'team fanatics' om input.
Ik geloof dat ze het in de toekkomst steeds meer gaan doen.
Tenminste dat is wat er afgelopen jaar op easportsworld etc werd gezegd.
Ze zochten 'team fanatics' om input.
Ik geloof dat ze het in de toekkomst steeds meer gaan doen.
Burp
Verwijderd
Vast niet. Maar ik vind publiek, stadions, bank etc. erg belangrijk!. Als ik met FC Volendam op bezoek moet bij Real Madrid, en ik scoor, vervolgens gaat het hele stadion uit z`n dak...echt zo ontzettend onrealistisch. Sowieso heeft de champions l. etc. geen meerwaarde vanwege het gebrek aan sfeer die ze (niet) weten neer te zetten. Erger me er zelfs dood aan als ik zie dat ze daar niks aan gedaan hebben.418O2 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:30:
ben ik de enige die geen reet geeft om publiek en stadions?
Maar goed, ben een beetje terug gekrabbeld. Had goede hoop, maar na zien van previews en filmpjes, zie ik dat er maar zeer weinig is veranderd. Het lijkt weer 60euro betalen voor een copy van vorig jaar. Maar goed, ik wacht af.
Waar ik me voornamelijk aan irriteer in de europese toernooien bij Fifa zijn de rare tegenstanders. Laatst heb ik met Arsenal de finale van de UEFA cup gespeeld. Tegen nota bene Ado Den Haag! Dat vind ik dus vervelend. Ook valt me op dat je vaak uit moet komen tegen ploegen uit je eigen land. Met Werder Bremen heb ik ooit vanaf de achtste finale tot aan de finale van de UEFA cup tegen Duitse clubs gemoeten. Het leuke aan die toernooien is juist dat je ploegen uit andere competities tegen komt. Daarnaast zijn europese wedstrijden die overdag plaatsvinden ook wel een beetje een afknapper. Europees hoort iets speciaals te zijn in mijn ogen.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:19:
[...]
Vast niet. Maar ik vind publiek, stadions, bank etc. erg belangrijk!. Als ik met FC Volendam op bezoek moet bij Real Madrid, en ik scoor, vervolgens gaat het hele stadion uit z`n dak...echt zo ontzettend onrealistisch. Sowieso heeft de champions l. etc. geen meerwaarde vanwege het gebrek aan sfeer die ze (niet) weten neer te zetten. Erger me er zelfs dood aan als ik zie dat ze daar niks aan gedaan hebben.
Maar goed, ben een beetje terug gekrabbeld. Had goede hoop, maar na zien van previews en filmpjes, zie ik dat er maar zeer weinig is veranderd. Het lijkt weer 60euro betalen voor een copy van vorig jaar. Maar goed, ik wacht af.
Wat dat soort dingen betreft is de Master League in PES wel een heel stuk beter uitgevoerd. Dat geeft je veel meer het idee met een team bezig te zijn. Wel jammer, want in principe moet Fifa dit toch een stuk beter kunnen als je kijkt naar alle licenties die ze hebben. Nu ze kwa gameplay bijna niets meer voor elkaar onder doen geven voor mij de graphics en licenties van Fifa voornamelijk de doorslag, maar een verbeterde carrière modus is zeker gewenst. Maar als het goed is hebben ze daar in Fifa 10 veel aandacht aan besteed!
uhm...
De stats update niet, maar de transfers moeten eigenlijk wel gewoon gratis zijn, bovendien heb ik niet echt veel gemerkt van de stats gedurende het seizoen om eerlijk te zijn, vond het gewoon een grote tegenvaller voor het geld, ultimate team had ook gewoon onderdeel van het spel moeten zijn, zat er al eerder in.LoneRanger schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:06:
[...]
Kun je me uitleggen waarom dat een standaard feature hoort te zijn?
Het is niet iets waar ze eenmalig wat werk aan hebben maar wordt meerdere keren [wekelijks] per seizoen upgedate.
Zie het maar als die extra nummers voor Rockband/guitarhero, daar moet je toch ook gewoon voor betalen?
Of die extra outfits voor LBP en andere DLC.
Daarnaast zijn die betaalde toevoegingen aan Fifa nou ook niet iets wat standaard in PES zit.![]()
Dat het gesponsord wordt door Adidas maakt het mss juist wel betaalbaar dat die feature er überhaupt in zit.
Hoe dan ook, persoonlijk vind ik het geen toevoeging waar ik iets aan heb, zelfs die gratis update maak ik geen gebruik van, idem dat gedoe met die kaartjes kopen/ruilen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je kan met fifa toch gewoon een 'custom tournooi/competitie' starten.Smoonshine schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:54:
[...]
Waar ik me voornamelijk aan irriteer in de europese toernooien bij Fifa zijn de rare tegenstanders. Laatst heb ik met Arsenal de finale van de UEFA cup gespeeld. Tegen nota bene Ado Den Haag! Dat vind ik dus vervelend. Ook valt me op dat je vaak uit moet komen tegen ploegen uit je eigen land. Met Werder Bremen heb ik ooit vanaf de achtste finale tot aan de finale van de UEFA cup tegen Duitse clubs gemoeten. Het leuke aan die toernooien is juist dat je ploegen uit andere competities tegen komt. Daarnaast zijn europese wedstrijden die overdag plaatsvinden ook wel een beetje een afknapper. Europees hoort iets speciaals te zijn in mijn ogen.
Wat dat soort dingen betreft is de Master League in PES wel een heel stuk beter uitgevoerd. Dat geeft je veel meer het idee met een team bezig te zijn. Wel jammer, want in principe moet Fifa dit toch een stuk beter kunnen als je kijkt naar alle licenties die ze hebben. Nu ze kwa gameplay bijna niets meer voor elkaar onder doen geven voor mij de graphics en licenties van Fifa voornamelijk de doorslag, maar een verbeterde carrière modus is zeker gewenst. Maar als het goed is hebben ze daar in Fifa 10 veel aandacht aan besteed!
Lijkt best op de masterleague.
Anders kies je voor be a pro als je met 1 speler wilt spelen.
En anders gebruik je ultimate team.
en anders gebruik je manager mode
Championsleaugue licentie ligt nu eenmaal bij pro evo.
Burp
Verwijderd
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ze bij EA de CL wedstrijden niet aantrekkelijker kunnen maken. Uiteindelijk doen ze toch net alsof het de CL is, alleen heet het anders omdat ze de licentie niet hebben.Wii4all schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:24:
[...]
Een custom toernooi lijkt in de verste verte niet op de Master League in Pro Evo. De ML houdt ook gewoon in dat je competitie + nationale en internationale bekerwedstrijden speelt. In feite is de career mode in Fifa de tegenhanger van de ML in Pro Evo. Fifa zou daar met al zijn licenties gehakt van moeten maken, maar op de een of andere manier weet Konami de ML gewoon leuker te houden dan de career mode van Fifa. Daar mag dus best wat aandacht aan geschonken worden in mijn ogen. De Europese toernooien zijn in Fifa echt een lachertje, terwijl dat eigenlijk de topcategorie wedstrijden moeten zijn. En zo moeilijk moet dat toch niet te realiseren zijn.Wii4all schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:24:
[...]
Je kan met fifa toch gewoon een 'custom tournooi/competitie' starten.
Lijkt best op de masterleague.
Anders kies je voor be a pro als je met 1 speler wilt spelen.
En anders gebruik je ultimate team.
en anders gebruik je manager mode
uhm...
Wat dat betreft heb je gelijk.Smoonshine schreef op woensdag 09 september 2009 @ 19:32:
[...]
Een custom toernooi lijkt in de verste verte niet op de Master League in Pro Evo. De ML houdt ook gewoon in dat je competitie + nationale en internationale bekerwedstrijden speelt. In feite is de career mode in Fifa de tegenhanger van de ML in Pro Evo. Fifa zou daar met al zijn licenties gehakt van moeten maken, maar op de een of andere manier weet Konami de ML gewoon leuker te houden dan de career mode van Fifa. Daar mag dus best wat aandacht aan geschonken worden in mijn ogen. De Europese toernooien zijn in Fifa echt een lachertje, terwijl dat eigenlijk de topcategorie wedstrijden moeten zijn. En zo moeilijk moet dat toch niet te realiseren zijn.
Dat is bij veel ea sport games het probleem.
Of het is te uitgewerkt waardoor je een overdaad aan functies/opties hebt
Of het is te simpel en dan is het niet leuk (een simpel custom tournooitje zonder alle fratsen)
Burp
Het enige wat ik terug wil bij fifa zijn:
De q knop (yes plz).
Zaalvoetbal(heeft er allang ingezeten.
Weerseffecten(had ik in fifa 98 al, maar 10 jaar later is het teveel gevraagd?!)
Kleding die vies wordt(ook al gehad).
Goede menu's graag voor de verandering(wat ze de afgelopen 3 jaar hebben gepresteerd op gebied van inerface is epic facepalm).
Ze moeten eens ophouden met opties eruit slopen en er weer terug in proppen onder het mom van nieuw(dit doen ze al jaren).
Ik wil graag mijn online goals ook terug kunnen zien en saven(hebben ze er ook uitgesloopt geniaal).
Zucht, Ea is ook niet alles :-\
De q knop (yes plz).
Weerseffecten(had ik in fifa 98 al, maar 10 jaar later is het teveel gevraagd?!)
Goede menu's graag voor de verandering(wat ze de afgelopen 3 jaar hebben gepresteerd op gebied van inerface is epic facepalm).
Ze moeten eens ophouden met opties eruit slopen en er weer terug in proppen onder het mom van nieuw(dit doen ze al jaren).
Ik wil graag mijn online goals ook terug kunnen zien en saven(hebben ze er ook uitgesloopt geniaal).
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 10-09-2009 05:35 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Waar blijft de fifa 10 demo voor de 360?
vroeger waren de nieuwste downloads er om 10 uur in de ochtend.
nu niet meer.jammer ik kijk erg uit naar de demo.
vroeger waren de nieuwste downloads er om 10 uur in de ochtend.
nu niet meer.jammer ik kijk erg uit naar de demo.
Was vanmorgen ook al aan het kijken in de Playstation Store, maar helaas. Zie op de fifa10 site trouwens dat het nog steeds 1 dag duurt voordat de demo uitkomt.. 
linkje: http://fifa.easports.com/nlNL/home.action

linkje: http://fifa.easports.com/nlNL/home.action
[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 12:10 ]
Verwijderd
Dat zou balen zijn.elke gaming site zegt dat de demo vandaag komt.Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:04:
Zie op de fifa10 site trouwens dat het nog steeds 1 dag duurt voordat de demo uitkomt..

edit :
op de xbox site staat fifa 10 er nu wel bij als je zoekt op : FIFA
alleen als je er op klikt staat er : content niet gevonden.
ER IS NOG HOOP
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 12:11 ]
Vanavond pas in de psn store.
Die wordt altijd pas rond 18:00 geupdate.
En anders morgen ff in de us store kijken.
Burp
Nee, de demo verschijnt pas volgende week (17 september) in North America. Alleen in Europa is hij op 10 september te krijgen.Wii4all schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:27:
Vanavond pas in de psn store.
De demo komt vandaag, maak je maar niet druk over de teller op de website. Die datum 10 september die eronder staat, staat er al een paar weken. Dus ze bedoelen écht vandaag.
Bij de PC-demo zijn toch alleen de roosters en shirts aangepast?
Of stopt EA er toch nog wat meer tijd in?
Of stopt EA er toch nog wat meer tijd in?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:09:
de demo voor de 360 is er nu :
http://marketplace.xbox.c...108bc/?p=1&of=0&bt=0&sb=1
zo positief zijn de pes10 reviews toch niet?
Zelfde laken een pak..
Nu nog de PC-demo.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:09:
Zo die staat in de queue.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:09:
Is het al 18:00 ??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Dat is de demo voor de 360... maar de PSN store die word ge-update om 18.00 is van de playstationL1nt schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:26:
[...]
Zo die staat in de queue.
Is het al 18:00 ??
Is die nu ook al beschikbaar voor de PS 3 dan?
Verwijderd
Ik wil de Schwalbe terugPostius schreef op donderdag 10 september 2009 @ 05:34:
Het enige wat ik terug wil bij fifa zijn:
De q knop (yes plz).
Alleen de Q knop telt. Helemaal als je met z'n tweeën tegen elkaar speelt. Kopstootje hier, karate trapje daar, fantastisch was dat altijd.
Impressies van de demo:
-360 graden draai: of het nou daadwerkelijk 360 graden is of niet, het werkt gewoon goed en het voelt alsof je echt controle hebt
-Vasthouden: je merkt duidelijk dat je spelers dragen lopen door het vasthouden als iemand langszij loopt
-Cutscenes: geen irritante lange cutscenes meer tussendoor, erg goed
-Overig: Leuk detail dat ik iemand op een speler afrende die de bal had, en hem daardoor een keiharde schouderduw gaf. Corners zijn overzichtelijker en spelers lopen minder in de weg.
Top!
-360 graden draai: of het nou daadwerkelijk 360 graden is of niet, het werkt gewoon goed en het voelt alsof je echt controle hebt
-Vasthouden: je merkt duidelijk dat je spelers dragen lopen door het vasthouden als iemand langszij loopt
-Overig: Leuk detail dat ik iemand op een speler afrende die de bal had, en hem daardoor een keiharde schouderduw gaf. Corners zijn overzichtelijker en spelers lopen minder in de weg.
Top!
ik gok trager lopenbram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:43:
Wat is "dragen lopen"?
Ahaa, ja ik probeerde er ook al wat van te maken, maar zo ver heb ik inderdaad niet doorgedacht. De T en D, en de R en N liggen nu ook niet bepaald naast elkaar.
Verwijderd
Eerste indruk vanaf de aftrap : Huh? Dit lijkt wel heel erg op Fifa 09.
Maar al snel na de aftrap begon ik wat veranderingen te zien. Moet zeggen dat het lekker speelt en ik heb meer het idee dat ik controle heb over de bal. Ook mooi zijn de duels met de verdedigers. Je kan nu proberen je man weg te duwen wat de uitkomst wat meer realistischer maakt.
Ik hoop dat hij regiovrij gaat worden....
Edit:
Kreeg net een vrije trap en zelf vond ik dat er niks aan de hand was.
In de replay zag ik dat de tegenstander me vasthield met zijn arm. Best wel een mooi detail
Maar al snel na de aftrap begon ik wat veranderingen te zien. Moet zeggen dat het lekker speelt en ik heb meer het idee dat ik controle heb over de bal. Ook mooi zijn de duels met de verdedigers. Je kan nu proberen je man weg te duwen wat de uitkomst wat meer realistischer maakt.
Ik hoop dat hij regiovrij gaat worden....
Edit:
Kreeg net een vrije trap en zelf vond ik dat er niks aan de hand was.
In de replay zag ik dat de tegenstander me vasthield met zijn arm. Best wel een mooi detail
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 16:24 ]
Is dit echt Fifa 2010?tiswat schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:15:
http://www.youtube.com/watch?v=h8tgRw8I7U0
Hier staan nog wat trucjes.
Sorry maar ik dacht dat er meer mogelijk was met motion capture technieken. Het lijken wel een stel houten poppen, en de manier waarop die bal rolt ziet er ook erg vreemd uit.
Ik ga straks de demo even uitproberen, hopelijk ziet dat er wat vloeiender uit.
Die filmpjes worden volgens mij gewoon door mensen van ea onder een soort 'schuilnaam' oinline gezet
Elk jaar heb je die turtorials fimpjes
en deze is echt 5 minuten nadat de demo is gereleased....
Ziet er wel aardig uit overigens.
Niet dat ik die truukjes doe tijdens de wedstrijd. Het is wel leuk dat het kan.
Burp
Ik vind de demo ook erg bruut. Had echt even tijd nodig om te wennen. Je kan veel relaistischer aanvallen, spelers lopen slimmer, en je kan daardoor echt geweldige goals maken. Wordt denk ik een megabrute game.
ja met die controller erbij, net ff te mooi voor een amateur
http://www.youtube.com/watch?v=m1BRnV2wAP4418O2 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:12:
ja met die controller erbij, net ff te mooi voor een amateur
Deze is anders ook niet slecht in elkaar gezet.
Het is ook altijd wat met de PC versie. In het verleden is de PC demo ook al vaak vertraagd geweest.
http://www.fifabenelux.com/nieuws.php?id=2345Via Twitter laat Romily Broad ons weten dat de PC-versie enige vertraging heeft opgelopen. Door een installatieprobleem laat deze versie nog even op zich wachten. Naar alle waarschijnlijk is hij nog wel vandaag te downloaden. Volgens Broad is het voor de PS3 versie afwachten tot de PlayStation Store wordt geupdate. Een kwestie van tijd voordat ook deze gebruikers kunnen spelen.
Ehm, ik ben anders de PC versie gewoon aan het downloaden? Kijk hier maar eens...Splinter Cell schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:27:
Het is ook altijd wat met de PC versie. In het verleden is de PC demo ook al vaak vertraagd geweest.
[...]
http://www.fifabenelux.com/nieuws.php?id=2345
Heeft de PC versie nu ook de next gen engine?
Zijn hier mensen skilled genoeg in fifa 09 , waar mee ik bedoel of jullie effecient truukjes konden in 09(mij lukt het namelijk redelijk goed, vooral de schaar en het bekende fakeshot). Hoe is dat nu in 10? Want in 09 kan je mensen HELEMAAL zoek spelen met langzaam dribbelen omdat 95% van het fifa volk alleen kan aanvallen met de sprintknop + christiano of eto'o.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nee.ETzPliskin schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:39:
Heeft de PC versie nu ook de next gen engine?
Ja inderdaad. En niet veel later ook het nieuwsbericht op FIFABenelux.com.CaptainCharisma schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:35:
[...]
Ehm, ik ben anders de PC versie gewoon aan het downloaden? Kijk hier maar eens...
http://static.cdn.ea.com/fifa/u/f/fifa10_pc_demo_ec.exe
pc demo te downloaden
upload hem zo ook wel ff op niuewsgroepen
pc demo te downloaden
upload hem zo ook wel ff op niuewsgroepen
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Verwijderd
Hjerpseth is 16 ofzo dus die werkt niet voor EA. Hij is wel goed in FIFA en speelt voornamelijk op skill en flair. Doet ook graag video editing daarom zien ze er goed uit. Dat hij de tutorial zo snel kan plaatsen is ook wel te verklaren. Door z'n youtube videos is het best een bekende fifa speler en werkt hij ook samen met een games site (sweetpatch geloof ik). Weet wel zeker dat hij FIFA 10 al een lekker tijdje heeft kunnen testen.Wii4all schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:43:
Die filmpjes worden volgens mij gewoon door mensen van ea onder een soort 'schuilnaam' oinline gezet
Leuuk fiberTortelli schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:00:
[...]
IK ga hier 9,5MB/s. Hulde aan EA om die demo op een snelle eigen server te zetten!.
[ Voor 3% gewijzigd door Bobmeister op 10-09-2009 19:12 ]
De demo werkt dus niet op Windows 7 krijg een vaag error over graphic accelaration in het frans.:P
Demo voelt heerlijk aan (360)! Dribbelen is zeker vooruit gegaan, en het voelt allemaal gewoon "echter". Ook lijk je veel meer manieren te hebben om te scoren, keeper grijpt vaker mis bij voorzetten etc. En thank god dat niet elke overtreding & kaart een replay meer heeft. Alleen is het wel jammer dat de wisselfilmpjes er nog wel inzitten. Daar stoorde ik me bij 09 ook al zo aan, de cpu gaat altijd rond de 60e minuut wisselen 
Verder top, en die gaat er zeker komen.
Verder top, en die gaat er zeker komen.
Werkt hier prima onder Windows 7.Emrulez schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:13:
De demo werkt dus niet op Windows 7 krijg een vaag error over graphic accelaration in het frans.:P
Jawel, ik ben hem nu aan het downloaden. Als je in de zoekbalk "FIFA 10" typt, zie je hem ertussen staan. Als ik het anders probeer vind ik hem ook niet?Guids schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:10:
nog niet op psn
Welke zoekbalk?CaptainCharisma schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:15:
[...]
Jawel, ik ben hem nu aan het downloaden. Als je in de zoekbalk "FIFA 10" typt, zie je hem ertussen staan. Als ik het anders probeer vind ik hem ook niet?
Wat raar? Die zoekbalk heeft alleen de UK store blijkbaar
Ik kan hem niet vinden in de EU PSN Store op dit moment. Maar de demo is 1005 MB en gewoon te krijgen in de UK store!
Hier geen probleem onder W7. Gaat prima.Emrulez schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:13:
Ik heb alleen van alles gelezen over die nieuwe 360-besturing maar ik merk er niets van. Althans het is me nog niet opgevallen. Ze lijken nog steeds maar 8 kanten op te kunnen lopen. Misschien snap ik de functie nog niet of staat men besturings-instellingen fout o.i.d.. Nog ff naar kijken dus.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ik heb her en der wat posts verwijderd. Reacties die enkel gaan over downloadsnelheden en dat ie nog niet te downloaden is en dergelijke zijn niet echt interessant. Houd het dus een beetje nuttig
.
En een aantal berichten hieronder heb ik verwijderd. Zo moeilijk is het toch niet om te zorgen dat je post ontopic en ook interessant is voor anderen
.
En een aantal berichten hieronder heb ik verwijderd. Zo moeilijk is het toch niet om te zorgen dat je post ontopic en ook interessant is voor anderen

[ Voor 31% gewijzigd door PromoX op 10-09-2009 19:33 ]
And I'm the only one and I walk alone.
hij liep hier niet helemaal lekker en zag er bovendien niet uit, dus ik wacht wel ff op fullversion die ik dan op mijn x360 ga spelen.
Waarom speelt men de PC versie nog?
Waarom speelt men de PC versie nog?
hier werkt ie ook weer klein driver probleempjeJKratos schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:20:
[...]
Hier geen probleem onder W7. Gaat prima.
Ik heb alleen van alles gelezen over die nieuwe 360-besturing maar ik merk er niets van. Althans het is me nog niet opgevallen. Ze lijken nog steeds maar 8 kanten op te kunnen lopen. Misschien snap ik de functie nog niet of staat men besturings-instellingen fout o.i.d.. Nog ff naar kijken dus.
Same here. Het ziet er [b]niet[/b[ uit. Alles heb ik op het hoogst gezet, maar nog ziet fifa 2002 er beter uit
Ik zal er vanavond nog eens beter naar kijken.

Toetsenbord heeft natuurlijk geen sticks.. alleen de 4 pijltjes.Emrulez schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:32:
[...]
hier werkt ie ook weer klein driver probleempje
PSstore moet eens geupdate worden!

Viel mij ook gelijk op. Heb hier ook alles op zen hoogst staan maar graphics vallen alsnog vies tegen.Awsom schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:32:
Same here. Het ziet er [b]niet[/b[ uit. Alles heb ik op het hoogst gezet, maar nog ziet fifa 2002 er beter uitIk zal er vanavond nog eens beter naar kijken.
Ik heb het naast men toetsenbord ook met een controller (via USB) geprobeerd maar zelfde resultaat. Of liever gezegd geen resultaat want ik kan nog steeds geen 360 graden rondjes rennenDj-sannieboy schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:37:
[...]
Toetsenbord heeft natuurlijk geen sticks.. alleen de 4 pijltjes.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Fifa 10 demo bevalt me zeer goed tot nu toe. Ondanks dat het er redelijk uitziet als 09 is het totaal anders voetballen. Dus voor de mensen die denken dat er niks of weinig is veranderd zou ik aanraden hem toch even te spelen. Dat 360 graden dribbelen is erg fijn en het schieten is (zonder de RB knop) ook heel anders.
Koop hem zeker voor mijn xbox 360.
Koop hem zeker voor mijn xbox 360.
Tomorrow is not today!
En mensen die FIFA voor de PC willen worden weer eens genept.
Zelfde graphics engine als Fifa 2009(Of moet ik zeggen 2007?), geen 360 dribbeling, zelfde AI, zelfde crap.
Kortom FIFA moet je halen voor de console, voor de PC is helaas PES het enige goede voetbalspel.
Zelfde graphics engine als Fifa 2009(Of moet ik zeggen 2007?), geen 360 dribbeling, zelfde AI, zelfde crap.
Kortom FIFA moet je halen voor de console, voor de PC is helaas PES het enige goede voetbalspel.
Ziet er idd wel naar uit ja. Wel balen. Keek er wel weer naar uit. Vooral de nieuwe onderdelen (die nu dus lijken te ontbreken)Bejit schreef op donderdag 10 september 2009 @ 20:04:
En mensen die FIFA voor de PC willen worden weer eens genept.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9095943
Echt héél makkelijk gaat het mij niet af.
Echt héél makkelijk gaat het mij niet af.
Moet wel zeggen dat lobjes weer te makkelijk zijn, 1op1 op de keep loopt die zo ver uit dat een lob altijd werk, ook bij een schuine hoek lukt een lob altijd. (mits goed getimed)
Ik krijg nog steeds die fokking irritante cutscenes bij kansen en wissels. Nergens kan ik het uitzetten.SCIxX schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:25:
Impressies van de demo:
Top!
Dik minpunt als je mij vraagt
Wat wel weer goed is er toch een soort coin-toss in zit. Thuis team heeft niet standaard de kickoff.
Zit er in de pc demo geen 360 dribbelen? Is dat waar of roept er iemand maar wat?
Ik ga het even proberen in elk geval.
EDIT: zit er wel terdege in
EDIT2: gedownload via fifabenelux.nl, gaat rap
Ik ga het even proberen in elk geval.
EDIT: zit er wel terdege in
EDIT2: gedownload via fifabenelux.nl, gaat rap
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 10-09-2009 21:12 ]
De gameplay is wel lekker en die 360 dribbel is wennen want ik loop de bal nogal eens over de lijn.
Zowaar gelijk m'n eerste potje ook een doelpunt, geen schoonheid maar wel een beetje onverwacht aangezien ik dacht dat de keeper hem al had.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9098715
Zowaar gelijk m'n eerste potje ook een doelpunt, geen schoonheid maar wel een beetje onverwacht aangezien ik dacht dat de keeper hem al had.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9098715
Only fools are enslaved by time and space.
Eerste bevindingen:
- Verschil tussen Professional en Amateur nog steeds gigantisch. Op Pro lukte het mij niet om te winnen van Chicago Fire met Barca, Bayern en Chelsea. Op Amateur 5-0 ingemaakt.
- Nog steeds cutscenes en nog steeds geen optie om ze uit te zetten. Wanneer leren ze nu eens dat sommigen dat simpelweg niet willen zien?
- Eindelijk weer een coin-toss. Je kunt niet zelf kiezen zoals bij Madden helaas maar kickoff is iig random
- Scheids (of schijtrechter) is nog steeds pro-AI. Ik wordt vastgehouden, neergelegt, doodgeschoten en niks. Raak 1 keer een speler aan, geel!
Ben wel benieuwt naar de nieuwe manager modus. Maar weer eens proberen om Chesterfield in de Premiership te krijgen.
- Verschil tussen Professional en Amateur nog steeds gigantisch. Op Pro lukte het mij niet om te winnen van Chicago Fire met Barca, Bayern en Chelsea. Op Amateur 5-0 ingemaakt.
- Nog steeds cutscenes en nog steeds geen optie om ze uit te zetten. Wanneer leren ze nu eens dat sommigen dat simpelweg niet willen zien?
- Eindelijk weer een coin-toss. Je kunt niet zelf kiezen zoals bij Madden helaas maar kickoff is iig random
- Scheids (of schijtrechter) is nog steeds pro-AI. Ik wordt vastgehouden, neergelegt, doodgeschoten en niks. Raak 1 keer een speler aan, geel!
Ben wel benieuwt naar de nieuwe manager modus. Maar weer eens proberen om Chesterfield in de Premiership te krijgen.
Ben ik de enige die het veel te makkelijk vind? Ik speel op wereldklasse met Chelsea tegen Barca en win vrij eenvoudig met 1-0. Dat is opzich niet zo bijzonder maar het is de eerste keer in 8 jaar dat ik een Fifa game speel. Ik speel de laatste 8 jaar alleen maar PES.
Ik moet zeggen, het speelt echt heerlijk soepel en de speleranimaties zijn echt fantastisch, nog een stuk beter dan bij PES. Grafisch is het anders dan PES, niet perse beter. Sommige dingen zien er bij Fifa mooier uit, sommige dingen weer bij PES. Wat ik wel geinig vond, was dat de commentatoren ineens een heel verhaal over het vernieuwde Wembley begonnen
Toch ben ik niet helemaal overtuigd, dat speciale gevoel wat ik bij elke PES krijg, mis ik hier nog. Is wat lastig uit te leggen eigenlijk
Klopt het nou dat de Eredivisie ontbreekt? Dat vind ik toch ook wel erg jammer.
Ik moet zeggen, het speelt echt heerlijk soepel en de speleranimaties zijn echt fantastisch, nog een stuk beter dan bij PES. Grafisch is het anders dan PES, niet perse beter. Sommige dingen zien er bij Fifa mooier uit, sommige dingen weer bij PES. Wat ik wel geinig vond, was dat de commentatoren ineens een heel verhaal over het vernieuwde Wembley begonnen
Toch ben ik niet helemaal overtuigd, dat speciale gevoel wat ik bij elke PES krijg, mis ik hier nog. Is wat lastig uit te leggen eigenlijk
Eredivisie ontbreken? Hoe kom je daar nou weer bij?kazuka schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:31:
Ben ik de enige die het veel te makkelijk vind? Ik speel op wereldklasse met Chelsea tegen Barca en win vrij eenvoudig met 1-0. Dat is opzich niet zo bijzonder maar het is de eerste keer in 8 jaar dat ik een Fifa game speel. Ik speel de laatste 8 jaar alleen maar PES.
Toch ben ik niet helemaal overtuigd, dat speciale gevoel wat ik bij elke PES krijg, mis ik hier nog. Is wat lastig uit te leggen eigenlijkKlopt het nou dat de Eredivisie ontbreekt? Dat vind ik toch ook wel erg jammer.
Ik zie mijn geuploade video niet op de site. Had ik overigens ook al met FIFA08. Zie bij updates wel staan dat ik zojuist nog online bent geweest.
Heb nu iets van 5 potjes gespeeld, 3 x gewonnen waarvan 2x met penalty's. Heb overigens bij het begin geselecteerd dat ik een normale voetbalgame speler ben. Geen beginner, maar pro wil ik mezelf niet noemen.kazuka schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:31:
[ Voor 43% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-09-2009 22:17 ]
Ik ben ook een PES-er en ik geniet echt van de graphics van FIFA 2010 (2009 ook)... graphics zijn top, de animaties van de spelers ook elke keer anders.... 360 graden werkt echt lekker, sfeer in stadion is goed!!kazuka schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:31:
Toch ben ik niet helemaal overtuigd, dat speciale gevoel wat ik bij elke PES krijg, mis ik hier nog. Is wat lastig uit te leggen eigenlijkKlopt het nou dat de Eredivisie ontbreekt? Dat vind ik toch ook wel erg jammer.
Toch kan ik niet aan FIFA wennen... het lijkt alsof de spelers toch niet 100% doen wat ik wil en alles ietsjes later gebeurt dan dat ik wil.... misschien toch wat vaker spelen ofzo maar goed, het zal dit jaar sowieso PES weer zijn die kapot gespeeld wordt ben ik bang
Verwijderd
Krijgen jullie ook zo vaak een penalty mee?
Ik heb nu al 4x achter elkaar in een potje een penalty gekregen. In Fifa 09 was ik al blij als ik 1 vrije trap kreeg...nu krijg ik ze best makkelijk.
Hier nog een doelpuntje van mij. Ging mooi tussen alles en iedereen door
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9107868
Ik heb nu al 4x achter elkaar in een potje een penalty gekregen. In Fifa 09 was ik al blij als ik 1 vrije trap kreeg...nu krijg ik ze best makkelijk.
Hier nog een doelpuntje van mij. Ging mooi tussen alles en iedereen door
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9107868
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 23:34 ]
Iemand tips hoe makkelijk te scoren als je alleen op de keeper af gaat? Ik schiet iedere keer tegen de keeper aan.
CaptainCharisma: hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?
Ik pas 1x en dat was in de 89 minuut terwijl ik met 1-0 achter stond.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:23:
Krijgen jullie ook zo vaak een penalty mee?
Lobjebram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:29:
Iemand tips hoe makkelijk te scoren als je alleen op de keeper af gaat? Ik schiet iedere keer tegen de keeper aan.

Nee, is een geplaatst schot met R1 (speel op de PS3). Eerst even sprinten idd en vervolgens gewoon in de verre hoek mikken met de analoge stick, R1 ingedrukt houden en de schietknop lang genoeg indrukken. Een beetje extra geluk zul je, net als ik, zeker nodig hebben though.
Niet heel bijzonder verder, zo heb ik mezelf en anderen ze er wel vaker in zien schieten bij FIFA 09.
Denk eraan dat je nu véél preciezer kan mikken. Als jij de bal op de paal mikt met de linker analoge stick, dan gaat hij ook op de paal. Dus dat betekent dat je je schoten vrij precies kunt plaatsen. Als je teveel tegen de keeper aanschiet, denk ik dat je gewoon moet oefenen in het kiezen van een hoek voordat je de schietknop los laat.bram1984 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:29:
Ik heb altijd gehad dat ik bij voetbalspellen zo een beetje opnieuw moest beginnen. Bij telkens een overgang naar een nieuwe pro evo of fifa leek het alsof ik opnieuw mn skills moest aanleren. Nu lijkt het eerder alsof ik een fifa 09.5 speel, en dus niet "opnieuw" hoe te beginnen zelfs op wereldklasse. Op zich vind ik dat niet erg. Ik vind het echt ontzettend goed spelen. Fifa 09 vond ik al geweldig, dit vind ik dan nog beter. Ga hem zeker met alle plezier halen en helemaal stuk spelen
.
Paar goaltjes op amateur.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9103717 Heerlijk boogballetje.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9103387 Mislukte redding.
Paar goaltjes op amateur.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9103717 Heerlijk boogballetje.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9103387 Mislukte redding.
dat spelers zo raar weglopen na het scoren vind ik wel zo raar. als ze meer dan 20 meter weg zijn van de scorende speler dan reageren ze nauwlijks lijkt het wel. Ook de tegenstander blijft gewoon in formatie lopen, dat blijft toch heel onnatuurlijk
Hmmm heb hem even op de PS3 gespeeld, wat me opvalt is dat hij een stuk sneller is dan FIFA09, misschien ligt dat wel aan mij. Vind de spelers ook veel beter lopen dan in Fifa09.
Had hem gereseveerd, laat dat cker nu staan! Bevalt me wel.
Had hem gereseveerd, laat dat cker nu staan! Bevalt me wel.
Verwijderd
Ik vind hem niet sneller. Volgens mij is het ook niet sneller, maar juist langzamer. (of je moet hem op z`n snelst hebben gezet). Maar in principe moet hij langzamer zijn, want daar 'adverteerde' ze o.a mee.
Langzamer? Op de 360 is ie in ieder geval stukje sneller en soepeler.Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:27:
Ik vind hem niet sneller. Volgens mij is het ook niet sneller, maar juist langzamer. (of je moet hem op z`n snelst hebben gezet). Maar in principe moet hij langzamer zijn, want daar 'adverteerde' ze o.a mee.
Op de PS3 speelt hij ook een heel stuk sneller dan FIFA 09, geen twijfel over mogelijk. Heb niks veranderd aan de settings.
wel relaxed, dat die menu;s nu snel tevoorschijn komen, dat wilde bij mij nog wel is een tijdje duren (met FIFA 09)
Playstation 3, mijn eerste bevindingen:
- 360 Dribbel, goed merkbaar voelt goed aan.
- Passen, het voelt alsof je meer control hebt (near by PES).
- Graphics spelers lijken iets gedetaileerder, en scherper.
- Graphics stadions, publiek helaas niets (of weinig) aan gedaan.
- Ik heb ook het gevoel dat FIFA 10 iets sneller is, dan FIFA 09.
- Voor de rest zie FIFA 09.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Moet eerlijk zeggen dat ik deze FIFA heerlijk vind spelen.. ben de afgelopen jaren alleen maar PES aan het spelen geweest...maar het zou zomaar kunnen dat we dit jaar eerst eens met FIFA aan de gang gaan!
Het spel is heerlijk soepel en je kunt (als je een beetje de ruimte krijgt) hele mooie aanvallen opbouwen.
Ik vind de steekbal een stuk beter werken als bij PES. Het enige nadeel is al eerder aangehaald, je spelers doen niet altijd meteen wat je wilt. Ik verwacht eigenlijk dat je daar gewoon even aan moet wennen...
Het spel is heerlijk soepel en je kunt (als je een beetje de ruimte krijgt) hele mooie aanvallen opbouwen.
Ik vind de steekbal een stuk beter werken als bij PES. Het enige nadeel is al eerder aangehaald, je spelers doen niet altijd meteen wat je wilt. Ik verwacht eigenlijk dat je daar gewoon even aan moet wennen...
Dat van dat in de diepte geven zou dan een echte verbetering zijn t.o.v. PES, in fifa09 was het iig een ramp (IMO)Nachtapotheker schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:02:
Moet eerlijk zeggen dat ik deze FIFA heerlijk vind spelen.. ben de afgelopen jaren alleen maar PES aan het spelen geweest...maar het zou zomaar kunnen dat we dit jaar eerst eens met FIFA aan de gang gaan!
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Beetje zitten pielen vanavond. Denk voor de Pro Evo adepten (waar ik er eigenlijk ook één van ben, maar ja die goede oude ps2 tijd....PES 2009 op de moderne platforms is toch een moeizaam gedoe zeg) snelheid naar slow zetten. Alles op manual zetten (misschien schieten semi, maar ook manual schieten is verbeterd). Dan beetje gaan oefenen met die manual settings....EA heeft de de manual settings flink aangepakt. Heel interessante demo dit.
Dat mist echt aan FIFA. Heb net FIFA 10 gespeeld.Nachtapotheker schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:02:
Aardig maar het blijft allemaal vrij voorspelbaar en beperkt.
Grafische dingen interesseren me niet, het gaat mij puur om de gameplay.
Toch weer PES dus.
Verwijderd
Ik volg de meesten hier: I love it. Het is geen revolutie maar wat voelt dit zoveel heerlijker aan.
- Het lijkt gewoon of het aantal loop-assen zwaar verhoogd is. Zowel verdedigend als aanvallend kan je veel vlotter manouvreren. Heerlijke feeling.
- Passen is véél strakker waardoor je veel vlotter combinatie-spel kan spelen. Je kan ook machtig scherpe crosses geven van zowat overal. Passen in FIFA 10 is genieten imo.
- Duels zijn veel realistischer. Zorgen ook meer voor fouten op het eerste zicht. Maar dat is niet erg want je kan nu snelle vrije trappen nemen! Awesome!
- Navigatie lijkt in de demo iets sneller te gaan. Je weet wel wanneer je van menu switcht in 09 met dat 3D effect. Eigenlijk is dat een verschrikkelijk traag effect en in 10 geraak je veel sneller door de navigatie heen.
Paar duelletjes achter de rug en enorm van genoten. Dit spel is ook wat ik wou, verder bouwend op het puike FIFA 09.
EDIT: En ohja! Men spelers nemen de bal proper mee bij een hoge diepspelpas. Zonder te vertragen. Eindelijk!
- Het lijkt gewoon of het aantal loop-assen zwaar verhoogd is. Zowel verdedigend als aanvallend kan je veel vlotter manouvreren. Heerlijke feeling.
- Passen is véél strakker waardoor je veel vlotter combinatie-spel kan spelen. Je kan ook machtig scherpe crosses geven van zowat overal. Passen in FIFA 10 is genieten imo.
- Duels zijn veel realistischer. Zorgen ook meer voor fouten op het eerste zicht. Maar dat is niet erg want je kan nu snelle vrije trappen nemen! Awesome!
- Navigatie lijkt in de demo iets sneller te gaan. Je weet wel wanneer je van menu switcht in 09 met dat 3D effect. Eigenlijk is dat een verschrikkelijk traag effect en in 10 geraak je veel sneller door de navigatie heen.
Paar duelletjes achter de rug en enorm van genoten. Dit spel is ook wat ik wou, verder bouwend op het puike FIFA 09.
EDIT: En ohja! Men spelers nemen de bal proper mee bij een hoge diepspelpas. Zonder te vertragen. Eindelijk!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2009 00:38 ]
Hmm, erg aparte opmerkingen mbt de graphics lees ik hier. Ik heb de PS3 versie gedownload en het viel me meteen op dat de graphics op bepaalde punten nogal tegenvallen en zelfs ondermaats zijn. Met name de spelers(gezichten) bij replays en close ups zien er nogal cartoony uit, wat wordt benadrukt door de low res shirtjes met washed out kleuren. Het kan zijn dat dit nog niet final is, maar een heel erg goede indruk op potentiele kopers maakt dit niet imho. Het stadion en publiek zien er eveneens nogal slecht uit bij halftime...
Maar het belangrijkste blijft natuurlijk de gameplay. Ik heb Fifa al heel lang niet meer aangeraakt sinds ik kennis heb gemaakt met PES4 en de geweldige gameplay. Fifa 10 loopt voor mijn gevoel verrassend soepel, de passing vind ik zelfs beter dan PES omdat je ook echt moet richten per pass. Het systeem voor schoten is wel erg raar, bij het kleinste tikje op de knop gaat de bal al over, maar met R1 schiet je nagenoeg uit alle hoeken en standen op doel.
Qua speelwijze moet je inderdaad gewoon goed opbouwen via het middenveld, erg veel ruimte krijg je niet van de tegenstander aangezien ze er aardig dicht op staan. Wat vervolgens wel vervelend kan zijn is dat je een te korte pass geeft en de speler waaraan je hem wou geven op rails lijkt te lopen en niet meer gelijk van zijn looplijn gaat waardoor je dus de bal meteen kwijt bent. Bij PES heb je daar een knop voor (super cancel), bij Fifa ook ?
Dribbeling kan ik als PES speler natuurlijk voor geen meter, maar gezien de filmpjes zitten er wel heel schitterende bewegingen tussen. Leuk voor de potjes tegen vrienden.
Al met al qua gameplay dus een goede ervaring met de nieuwe Fifa, iig een stuk beter dan alle PC versies die ik door de jaren heen wel heb geprobeerd vanwege de goede reviews waar dus niks van blijkt te kloppen als je een niet-console versie pakt... Ik denk dat het na wat wennen best een goede game is, maar om nou te zeggen dat ie overall beter wordt dan PES, dat lijkt me sterk.
Maar het belangrijkste blijft natuurlijk de gameplay. Ik heb Fifa al heel lang niet meer aangeraakt sinds ik kennis heb gemaakt met PES4 en de geweldige gameplay. Fifa 10 loopt voor mijn gevoel verrassend soepel, de passing vind ik zelfs beter dan PES omdat je ook echt moet richten per pass. Het systeem voor schoten is wel erg raar, bij het kleinste tikje op de knop gaat de bal al over, maar met R1 schiet je nagenoeg uit alle hoeken en standen op doel.
Qua speelwijze moet je inderdaad gewoon goed opbouwen via het middenveld, erg veel ruimte krijg je niet van de tegenstander aangezien ze er aardig dicht op staan. Wat vervolgens wel vervelend kan zijn is dat je een te korte pass geeft en de speler waaraan je hem wou geven op rails lijkt te lopen en niet meer gelijk van zijn looplijn gaat waardoor je dus de bal meteen kwijt bent. Bij PES heb je daar een knop voor (super cancel), bij Fifa ook ?
Dribbeling kan ik als PES speler natuurlijk voor geen meter, maar gezien de filmpjes zitten er wel heel schitterende bewegingen tussen. Leuk voor de potjes tegen vrienden.
Al met al qua gameplay dus een goede ervaring met de nieuwe Fifa, iig een stuk beter dan alle PC versies die ik door de jaren heen wel heb geprobeerd vanwege de goede reviews waar dus niks van blijkt te kloppen als je een niet-console versie pakt... Ik denk dat het na wat wennen best een goede game is, maar om nou te zeggen dat ie overall beter wordt dan PES, dat lijkt me sterk.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
PC versie mag ik hopen? Ik heb op de 360 aanvallen geproduceerd die weer eens hoop geven op ouderwetse PES tijden. Nou ja de PES demo moet nog komen dus wie weet, maar alsof passen op de consoles in PES 2009 lekker was.... liabilities ten top. Ook de cpu presenteerde een aantal aanvallen waarvan ik wtf had? Eéntje werd na penetratie in de 16 tot een intikkertje uitgespeeld wat ik in PES nog nooit gezien heb. Het is nog vroeg maar het ruikt naar vrijheid.Harribo schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 00:31:
[...]
Dat mist echt aan FIFA. Heb net FIFA 10 gespeeld.
Aardig maar het blijft allemaal vrij voorspelbaar en beperkt.
Grafische dingen interesseren me niet, het gaat mij puur om de gameplay.
Toch weer PES dus.
Verwijderd
Gister ook de demo gedownload en gespeelt, eerste wat me opviel is dat het echt een stuk soepeler speelt dan Fifa 09. Je kan echt goed positiespel spelen, bal afpakken is ook niet meer zo makkelijk als in Fifa 09 (speelde de demo op wereldklasse). Wat ook goed is gedaan door EA is dat wanneer je een vrije trap krijgt, je direct kan kiezen of je de trap eventueel door een andere speler wilt laten nemen, voorheen moest je daarvoor helemaal naar je team management gaan om dit te veranderen.. Grafisch is hij gewoon goed, iets beter dan Fifa 09, alleen het stadion in de demo ziet er niet echt goed uit (kijk maar eens naar het dak tijdens een wissel ofzo).... verder word dit gewoon een top game!!
Gisteren 2 potjes gedaan....
Heel gaaf allemaal hoor.
Als je past naar bijv. de voorhoede dan probeert de verdediger de bal te onderscheppen.
2 vragen:
- Hoe neem je snel een vrije trap? (de cpu deed dit 2 keer)
- Hoe kom je zelf voor de bal als de cpu een bal naar de voorhoede speelt.
Heel gaaf allemaal hoor.
Als je past naar bijv. de voorhoede dan probeert de verdediger de bal te onderscheppen.
2 vragen:
Burp
Als die-hard PESfan moet ik zeggen dat FIFA10 zeer goed speelt. Minder voorspelbaar, redelijk soepel, controle over het passen. Het was weliswaar wennen als PES-speler zijnde maar alles ging redelijk goed.
FIFA09 was het nog net niet voor mij en ik ben daarom ook voor PES2009 gegaan maar als PES dit jaar weer geen echte verbetering is dan wordt het switchen FIFA.
FIFA09 was het nog net niet voor mij en ik ben daarom ook voor PES2009 gegaan maar als PES dit jaar weer geen echte verbetering is dan wordt het switchen FIFA.
Die snelle vrijetrap gebeurd van zelf.Wii4all schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:29:
Gisteren 2 potjes gedaan....
Heel gaaf allemaal hoor.
2 vragen:
gisteren m'n eerste potjes gespeeld. (PS3)
dingen die mij opvallen tov fifa09:
- de interface werkt sneller/ minder laggy
- soepelere bewegingen, vooral als je van richting verandert met de speler
- speelt duidelijk sneller dan 09. In 09 speelde ik op Snel, maar nu gewoon op Normaal (blijft toch nog wel snel dan)
- Fifa 09 startte altijd op automatisch met full-hd 1080p, Fifa 10 standaard op 720p op mijn Sony Bravia
- lijkt wel of er AA is toegepast in fifa10, veel minder kartels vooral te merken bij de doelpalen/lat
- grafisch tikkeltje 'scherper'
- laadtijden lijken korten te zijn
- moeilijker scoren vanuit bepaalde hoeken, de bal gaat niet automatisch op het goal af binnen een bepaalde zone, je moet nu echt een geplaatst schot maken.
Kunnen jullie dit beamen?
dingen die mij opvallen tov fifa09:
- de interface werkt sneller/ minder laggy
- soepelere bewegingen, vooral als je van richting verandert met de speler
- speelt duidelijk sneller dan 09. In 09 speelde ik op Snel, maar nu gewoon op Normaal (blijft toch nog wel snel dan)
- Fifa 09 startte altijd op automatisch met full-hd 1080p, Fifa 10 standaard op 720p op mijn Sony Bravia
- lijkt wel of er AA is toegepast in fifa10, veel minder kartels vooral te merken bij de doelpalen/lat
- grafisch tikkeltje 'scherper'
- laadtijden lijken korten te zijn
- moeilijker scoren vanuit bepaalde hoeken, de bal gaat niet automatisch op het goal af binnen een bepaalde zone, je moet nu echt een geplaatst schot maken.
Kunnen jullie dit beamen?
Dat is ook een flinke verbetering die ik zelf merk. Ook de reden waarom ik eigenlijk bijna nooit in de team-management menu's kwam. Bij PES paste ik per wedstrijd mijn basisopstelling aan, maar bij Fifa zag ik er maar vanaf, omdat me dat veel te langzaam ging.Djankie schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:54:
wel relaxed, dat die menu;s nu snel tevoorschijn komen, dat wilde bij mij nog wel is een tijdje duren (met FIFA 09)
Verder merk ik wel dat het allemaal een stukje vlotter speelt. Al merk ik nog niet al te veel verschillen met 09. Misschien dat dat nog komt. Wel een grote plus zijn minder cut-scenes en alles gaat wat vlotter door. Ook de in-game pop-ups enz. zijn een stuk verbeterd. Ik heb hem in de pre-order staan, maar afhankelijk van de PES demo kan de pre-order nog wel wijzigen. Helemaal overtuigd ben ik nog niet van Fifa.
uhm...
Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.