Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:51:
[...]

Hij zegt tot 2 keer toe dat het online goals zijn en dat wil dus niet in Manager mode laat staan met je VP. ;)
Vandaar stiekem denk ik. :P
Ah ok, nou dan kan het nog online zijn, in Pro Club championships met je pro. Maar goed, dat moet dan met any gespeeld zijn ofzo, dit ziet dan eerder uit als offline.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pepigno schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:56:
[...]

En mag ik vragen hoe jij het beeld van je xbox hebt opgenomen? vind het wel geinig namelijk wat je hebt gedaan mede gezien het feit dat je online goals niet kunt opslaan.
Ik heb een pinnacle recorder. Ik split de composiet zodat er eentje in de tv kan en een in de recorder, dat word dan via usb naar de computer gestuurd waar je het op kan nemen met een programma :)
SharpEdgeOne schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:11:
[...]

Ik zag in t filmpje een balkje van je virtual pro? Stiekem tijdens VP modus tegen de pc gescoord? :P
Nee dat was online met me VP, met de tweakers club! :P Als je goed kijkt zie je ook meer namen van mensen die mee deden.

Bedankt allemaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:03
Vreemd, ben ik met mijn VP bezig wat dingetjes te halen zoals de vreugdedansen (je moet toch wat) en dan vinkt ie ze niet af terwijl ik ze wel kan uitvoeren. :S Alsof ik eerst geavanceerde endmoves 1 moet doen voordat ik met 2 verder kan. Maar bij 3 en 4 staat er wel 1 uitgevinkt?!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heb wat zitten rondkijken op de fifa forums, lijkt dat er toch best veel mensen problemen hebben dat bepaalde accomplishments niet worden geregisteerd. Ik heb in 1 wedstrijd alle doelpunten met een gericht schot gedaan (R1+rondje) maar hij heeft er geen enkele geregisteerd.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14439379
Hier scoor ik toch duidelijk ermee :/

Ene zegt dat je op semi-pro of hoger moet zitten, de ander zegt dat je BAP speler opnieuw moet aanmaken door die 1.02 patch, schiet er in iedergeval niets mee op :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je moet sowieso minimaal op semi-pro spelen ja, in jouw filmpje speel je op amateur.

[ Voor 28% gewijzigd door Exorcist op 16-12-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:07:
[...]

Ik heb een pinnacle recorder. Ik split de composiet zodat er eentje in de tv kan en een in de recorder, dat word dan via usb naar de computer gestuurd waar je het op kan nemen met een programma :)
Ik heb je even een mailtje gestuurd hoop dat je deze wilt beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Jorco schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 23:29:
Vreemd, ben ik met mijn VP bezig wat dingetjes te halen zoals de vreugdedansen (je moet toch wat) en dan vinkt ie ze niet af terwijl ik ze wel kan uitvoeren. :S Alsof ik eerst geavanceerde endmoves 1 moet doen voordat ik met 2 verder kan. Maar bij 3 en 4 staat er wel 1 uitgevinkt?!
Heb ik ook gehad. ik moest van de 1/2 celebrations alleen nog kiss and point.

in de omschrijvinf staat dat je dan de rechtertrigger naar boven moet doen en naar beneden moet houden. In werkelijkheid bleek het andersom te zijn. Daarna haalde ik hem wel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
ff een vraagje:
Stel ik speel met iemand(niet online) een toernooi. Hij is bv. Real en ik Barca. Is het in deze versie mogelijk dat als ik(Barca) tegen bv. Milan moet, dat hij dan met Milan speelt. Dat kon vroeger wel altijd, gewoon kiezen met controller. Maar in de Fifa2008 versie niet daar kun óf alleen tegen de cpu óf met zijn 2-en tegen de cpu. Weet iemand dit of kan iemand dat voor mij checken?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:22:
[...]

kan er mee te maken hebben dat je allebei draadloos via wifi speelt?

wellicht dat het helpt als iemand bekabeld gaat spelen.
Hij speelt inderdaad draadloos, maar ik via een kabeltje. Maar ik vind het zo raar dat we via team play wel tegen elkaar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 16-12-2009 20:31 ]

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Kan iemand mij helpen?
Ik kan namelijk niet online spelen, eerst wel maar nu niet meer(denk door snelheids-verhoging).
In het boekje staan welke poorten open moeten staan,alleen dat werkt ook niet.
Ook heb ik al portforward.com gebruikt, maar tevergeefs.
Ik heb een kpn experiabox(siemens gigaset sx551), alles is ingeschakeld oa. upnp etc etc.
De ps3 geeft aan dat ik nat type 3 heb.
Alvast bedankt!

Verwijderd

Naar Nat2 veranderen :)

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:49
Hoe doe je dat?? kan et nergens vinden

Verwijderd

Hmm, de laatste tijd weer even FIFA uit de kast gehaald maar ik heb het nu toch ondertussen wel echt volledig gehad met de Manager mode. Het is niet leuk meer op wat voor zielige manieren er aan de rem getrokken wordt steeds als de cpu dat noodzakelijk vindt, dit is vooral te merken als je met een subtopper of middenmoter speelt. Verschrikkelijk. Kun je nog zo goed spelen, het is allemaal zo gescript dat je uiteindelijk toch genaaid wordt.

• Wolf3D
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:03
Erg gaaf filmpje van al die goals. Meteen duidelijk hoe weinig effecten ik eigenlijk gebruik. Sinds kort gebruik ik eigenlijk pas de diepe pass, maar verder helemaal niets.

Overigens heb ik wel een probleem met Fifa op de PC. Een pass naar rechtsonder geven kan niet. Dus, op het toetsenbord pijltje naar beneden+rechts+S, en ... niets. Nooit. Datzelfde probleem heb ik met een diepe pass terwijl ik pijltje links+boven+E indruk. Rechts+boven+E lukt wel, maar links niet. Erg vaag.... en erg frustererend als ik op het perfect moment wil schieten en ... ohja, die doet het niet. Iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Nou ik heb de game gisteren binnen gekregen. Had hem misschien in een opwelling gekocht nadat ik het met 3 vrienden bij iemand had gespeeld. Daar had ik echt gruwelijke aanvallen, en alle liep zo smooth dat ik dacht dit moet ik hebben :). Hiervoor heb ik 5 jaar alleen PES gespeeld.

Maar nu heb ik het binnen, en speel ik in mn eentje en niks lukt :(. Ik scoor wel, alleen echt hele lelijke saaie goals en een aanval opzetten gaat lastig. Ik ben iemand die graag over de flanken speelt, maar ik heb nu al gezien dat dat in FIFA echt geen goede tactiek is, aangezien niemand kan koppen. Ook doet de AI echt raar, zowel mijn verdedigers als de opponents AI doen hele rare dingen en lopen in terwijl ik dat echt niet wil.
Welke assists raden jullie mij aan uit te zetten?

Hij staat inmiddels weer te koop, misschien ga ik toch maar weer voor PES dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SemperFidelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:51:
Nou ik heb de game gisteren binnen gekregen. Had hem misschien in een opwelling gekocht nadat ik het met 3 vrienden bij iemand had gespeeld. Daar had ik echt gruwelijke aanvallen, en alle liep zo smooth dat ik dacht dit moet ik hebben :). Hiervoor heb ik 5 jaar alleen PES gespeeld.

Maar nu heb ik het binnen, en speel ik in mn eentje en niks lukt :(. Ik scoor wel, alleen echt hele lelijke saaie goals en een aanval opzetten gaat lastig. Ik ben iemand die graag over de flanken speelt, maar ik heb nu al gezien dat dat in FIFA echt geen goede tactiek is, aangezien niemand kan koppen. Ook doet de AI echt raar, zowel mijn verdedigers als de opponents AI doen hele rare dingen en lopen in terwijl ik dat echt niet wil.

Hij staat inmiddels weer te koop, misschien ga ik toch maar weer voor PES dit jaar.
Over de flanken kun je prima scoren, en al helemaal als je een counter hebt. Ipv de normale hoge pass doe je een dubbel-tap op de X knop (of blokje indien PS3), dan komt de bal hard en laag voor. Drie keer tappen is over de grond voorgeven, hard. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Die voorzetten komen wel aan, alleen er wordt bizar slecht ingekopt.. :/
Moet je gewoon op schieten drukken of moet je dat nog echt precies timen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SemperFidelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:45:
Die voorzetten komen wel aan, alleen er wordt bizar slecht ingekopt.. :/
Moet je gewoon op schieten drukken of moet je dat nog echt precies timen?
Wat helpt is precisie-schot (ook met koppen). Op de Xbox standaard RB, PS3 R1 :)

Ingedrukt houden en dan koppen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 18-12-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:49:
Je moet sowieso minimaal op semi-pro spelen ja, in jouw filmpje speel je op amateur.
Ben er inderdaad nu achter, mijn season be a pro was ingesteld op amateur, terwijl mijn default nu semi-pro is. Elke keer als ik die season inlaad, gaat hij weer terug naar amateur, vandaar :+

Inmiddels paar rewards rijker, maar de grootste irritatie is nog wel 'bal toekenning' en de kopbal issues.

Zeker met hoekschoppen kan er altijd maar 1 persoon de kopbal maken, het blijft altijd een 1op1 gevecht. Ook een bal zonder doel wordt altijd maar 1 persoon op vastgezet, terwijl je dan toch 3 man van je team hebt rondlopen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
SemperFidelis schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:51:

Ik had ook een paar dagen nodig om het een beetje onder de knie te krijgen. Wat betreft tactiek: als je over de flanken wilt scoren moet je ook een team kiezen met buitenspelers, zoals bijvoorbeeld Barcelona. Wat ik ook wel eens doe is met Inter spelen, en dan als ik voor sta overschakelen op de barcelona opstelling. Wanneer je tegenstander meer gaat aanvallen werkt dat super.

Hoe langer ik het speel, hoe mooier en gevarieerder de aanvallen worden. Het heeft wat betreft het aankomen van passes etc veel te maken met de juiste timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McDaBom schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:49:
Hoe doe je dat?? kan et nergens vinden
Goede vraag, al een jaar of 2 geleden dat ik dat veranderde...

Moet ergens staan bij instellingen, dan netwerk/verbindings -instellingen... je zou ergens een optie moeten hebben om het te veranderen.

Nu niet thuis dus ik kan het niet checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe laat je je aangespeelde speler begrijpen dat hij naar de bal moet toerennen? :? Je geeft lange pass en die aanvaller staat daar maar beetje op z'n plek rond te hangen terwijl er een verdediger rustig heel loopt en die bal pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:05:
Hoe laat je je aangespeelde speler begrijpen dat hij naar de bal moet toerennen? :? Je geeft lange pass en die aanvaller staat daar maar beetje op z'n plek rond te hangen terwijl er een verdediger rustig heel loopt en die bal pakt.
Zelf wisselen van speler (auto-switching off) en zelf direct die speler worden en naar de bal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:51
Speelde gister weer eens een potje tegen een vriend.

Zat hem net uit te leggen dat je allemaal trucjes kan doen etc en jahoor zie hier hoe ik scoor :P.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14529942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ultiem vernederend :)

Vanavond een tournamentje thuis met 5 maten, 3 teams a 2 spelers. Dan zo scoren en je kan je lol niet op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11

_AN

Ik speel nu voor het 4de seizoen met Feyenoord Coach. Het eerste seizoen ging prima. Tweede ook, sterker nog, het tweede seizoen verliep uitstekend. Ik werd kampioen en verloor maar twee wedstrijden. Ik heb dat seizoen twee spitsen gekocht (vrije spelers) die uitstekend hun werk deden. Bleven scoren. Kortom, het liep allemaal prima.

Inmiddels zit ik in het vierde seizoen, en alles loopt slecht, ik win bijna niet meer, en als ik win, is het vaak met 1-0 of 2-1. Terwijl ik nog steeds dezelfde opstelling en spelers heb (wel enkele speler erbij), is het voetbal slecht.

Hoe kan dit toch? Hoe kun je het weer naar het oude niveau brengen? Ik heb al een poging gedaan om met een andere opstelling en andere spelers te spelen, maar helaas, geen succes.

Ik vraag mij toch af hoe dit zomaar kan. Er zijn geen grote veranderingen geweest en ik kom niet meer aan voetballen toe... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Waar ik met FIFA09 bijna alles won met Chelsea win ik nu bijna niks meer online. Het wil helemaal niet meer, ik heb werkelijk geen idee wat ik fout doe :'(
Het komt gewoon te vaak voor dat de aanvaller van de tegenpartij heel snel door mijn verdediging komt, maar andersom is dit helemaal niet het geval.

Ik speel dan wel met de standaard opstelling van Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:25
Beste mensen wie kan mij helpen.
Ik heb al geruime tijd een skill level van 99.
Nu ben ik nog niet zo goed dat ik deze zelf heb verdiend.
Mijn vraag is derhalve, hoe kom ik aan zo'n hoge rating en hoe kom ik ervan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lekker, dat blesure systeem. Eerste wedstrijd, doorgebroken en wordt neergehaald = 3 wedstrijden eruit. Eindelijk weer een westrijd, 2e helft whoomp.. 3 wedstrijden eruit. Eindelijk weer spelen, wordt ik weer neergehaald (passeren met trucje) en weer 3 westrijden eruit :/

Apart dat ik nu nonstop blessures krijg vlak nadat ik berg vaardigheden heb vrijgespeeld, daarvoor 1 heel seizoen gespeeld zonder 1 enkele blessure en nu echt aan de lopende band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 09:57:
Lekker, dat blesure systeem. Eerste wedstrijd, doorgebroken en wordt neergehaald = 3 wedstrijden eruit. Eindelijk weer een westrijd, 2e helft whoomp.. 3 wedstrijden eruit. Eindelijk weer spelen, wordt ik weer neergehaald (passeren met trucje) en weer 3 westrijden eruit :/

Apart dat ik nu nonstop blessures krijg vlak nadat ik berg vaardigheden heb vrijgespeeld, daarvoor 1 heel seizoen gespeeld zonder 1 enkele blessure en nu echt aan de lopende band.
Jij verwacht serieus dat er nooit iemand geblesseerd raakt? Of dat iemand precies om 10 wedstrijden geblesseerd raakt?

Het is natuurlijk ontzettend frustrerend als er iemand van je basisteam geblesseerd raakt, maar dit gebeurd met echt voetbal ook.
En laat dit nu net een voetbal simulatie spel zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'iemand' zou kunnen, maar ik speel Be a Pro, dus enkel mijn eigen mannetje en hij gaat dus nu elke keer plat. Heb nu al 9 wedstrijden niet gespeeld en PSV begint nu in te halen :( (Ajax kan niet zonder mij :P) (heb nog 6 punten voorsprong op 24 wedstrijden gespeeld).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
Dan is het minder ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister 2de seizoen afgemaakt, kreeg de keuze om naar manchester united te gaan :D Toch voor Man united gekozen, komt daarna pas de melding dat de fans van ajax mij tot legende hebben uitgesproken :P

Eerste wedstrijden gespeeld bij de nieuwe club, wat speelt dat 10x fijner dan bij ajax. Spelers zijn een stuk beter dus algehele gameplay gaat gewoon flink stuk omhoog. Rooney heeft er nu meer dan mij gescored, moet ik nog wat aan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2009 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Nou ik heb het geprobeerd hoor, maar helaas kan FIFA 10 mij toch niet bekoren. Geruild voor Batman, lijkt me ook wel een tof spel.

Nu nog even kijken of het een voetballoze winter wordt of dat PES2010 wat beter is als 08 en 09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS3 werkt van de ene op de andere dag online Fifa Interactive World Cup niet meer, doet dit het bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:36
Het blijkt vrij moeilijk om online een potje te winnen.

Als ik al een keer aan de winnende hand ben dan disconnect de tegenstander 9 van de 10 keer als ik meer dan twee doelpunten voor sta, het gebeurt mij ook regelmatig dat de tegenstander disconnect als ik na 89 à 90 minuten met één doelpunt verschil voor sta. Ook het binnen 5 minuten met 1-0 voor staan staat garant voor een disconnect van de tegenstander. :(

De lol gaat er zo wel van af. Gisteren en vandaag heb ik onderhand meer onafgemaakte wedstijden dan volledig uitgespeelde wedstrijden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
Ik irriteer me mateloos aan het gedrag van mensen die online spelen.
Het skippen van bepaalde herhalingen blijkt nogal moeilijk te zijn voor mensen, doen ze dit uit de hoop zodat jij eerder weggaat ofzo?

- Niet skippen bij een dom doelpunt die totaal niet speciaal is, maar wel skippen als jij scoort.
- Geen 1 herhaling skippen, zowel voor buitenspel als overtredingen.
- Als de rust begint ook niet de herhalingen skippen.

Begin me echt mateloos aan deze dingen te irriteren, je bent er toch om die game te spelen? Je kan ondertussen wel wat drinken pakken etc, maar doet iedereen dat?
In FIFA09 irriteerde ik mij daar ook mateloos aan, maar in 10 is het nog erger geworden. Dit zal ongetwijfeld in 11 ook wel voorkomen.

En ik wil het niet eens hebben over die trieste celebrations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Edwinuss schreef op woensdag 23 december 2009 @ 03:27:
Ik irriteer me mateloos aan het gedrag van mensen die online spelen.
Tja, dat is nou eenmaal inherent aan voetbal spelletjes.
Met race spelletjes heb je juist weer van die mensen die dan maar de andere kant op gaan rijden in de hoop een leuke crash te veroorzaken.
Lijkt me trouwens raar dat het erger is dan in 2009 en/of nog erger wordt in 2011.
En ik wil het niet eens hebben over die trieste celebrations.
Die hadden ze idd er wel uit mogen laten in online play.

Lijkt me ook al een vooruitgang mocht er gewoon standaard maar 1 herhaling zijn van een doelpunt idem voor de hoogtepunten die alleen bestaat uit 2 of 3 doelpunten, dan ben je alvast van dat gezeur af. ;)

Dat DNF percentage mogen ze ook wel wat mee doen, zo zou je met een percentage <5% b.v. een kleine bonus moeten krijgen ondanks een verliespartij.
Boven de 10% zou ik gewoon beginnen met strafpunten die dan weer van je punten afgaan zelfs als je wint.
Boven de 20% sowieso een negatieve score of je nu wint of niet.
Op die manier zul je toch een aantal potjes moeten gaan uitzitten alvorens je weer punten kunt gaan halen.

Aan de andere kant krijg je gewoon een overwinning toch als je tegenstander quit?
Wel zuur natuurlijk wanneer je een wedstrijd kunt winnen je tegenstander quit waar jij wel gewoon door de zure appel heen bijt als je met 5-0 achter staat.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die fifa interactive wc. 'doet het inderdaad' niet meer.

De optie is nu grijs.

De eerste paar maanden moet je gewoon zoveel mogelijk van die potjes spelen.
Als je dan hoog staat in de kwalificatie dan wordt je uitgenodigd om mee te doen aan een laatste tournooi om te bepalen wie er naar de finales gaan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 18-09 13:46
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14685962

Zo'n goal heb ik nog nooit gemaakt in 3 generatie FIFA's. :P

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad mooi doelpunt :D Keepers vind ik met zulke hoge ballen erg matig reageren, zie ook:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14545042
Keeper had 1 meter terug hoeven lopen en hij tikte hem er zo overheen.

Ik scoor nu 90% van mijn goals puur met een lopje (L1 rondje), zijn eigelijk onstopbaar voor de fifa keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:07:
Die fifa interactive wc. 'doet het inderdaad' niet meer.

De optie is nu grijs.

De eerste paar maanden moet je gewoon zoveel mogelijk van die potjes spelen.
Als je dan hoog staat in de kwalificatie dan wordt je uitgenodigd om mee te doen aan een laatste tournooi om te bepalen wie er naar de finales gaan.
Volgens mij kun je elke maand weer opnieuw meedoen.
Ik heb het niet uitgezocht maar volgens mij kun je de eerste 2[?] weken kwalificeren en daarna gaat het 2 weken op grijs.
Geen idee verder hoe het werkt maar begin januari zal je je vast weer kunnen kwalificeren.

• Wii4all
  • Niet online
Ik heb trouwens nog een kleine update mbt. notts county:
Heb er nu 2 seizoenen opzitten ben 2 keer kampioen geworden.

De laatste ging best stroef en pas in de laatste 2 wedstrijden stelde ik het kampioenschap veilig.

Nu heb ik een paar 55/56 spelers verkocht, via scouting wat jonge spelers erbij gekregen.
En nu heb ik me in elke linie versterkt met een goeie speler van +70.

Ik ga nu m'n 3e seizoen in, ik hoop nu een beker te kunnen winnen en ergens middenin te kunnen eindigen, we zien wel.....

Nottscounty is in 2 seizoenen van 1,5 ster naar 3 sterren gegaan...het gaat dus voortvarend.

Burp

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Gisteren ging ik een aantal uren fifa op de ps3 spelen en heb ze allemaal verloren haha khad 3000 punten en aan het einde van de dag opeens 2100. Had een reeks van -15 ofso daarna viel de connectie van mn tegenstander dus begon ik weer bij +1 maar dat telt ik niet als een overwinning. Ik vraag me af wat ik had gedaan als ik niet tegen mn verlies kon, soms word je toch wel boos, omdat ze alle herhalingen terug gaan kijken echt grrrrrrrrr. En krijgen jullie na de aftrap vaak een doelpunt of bijna een doelpunt. Als ik geen overtreding maak wanneer ze gelijk naar voren gaan krijg ik bijna altijd een doelpunt voor me neus :S. Gelukkig gaat het vandaag beter :P

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Is het mogelijk om online met z'n tweeen in 1 team een toernooi te spelen? Met z'n tweeen bedoel ik dan 2 personen die niet vanuit 1 console spelen maar ieders thuis..

[ Voor 38% gewijzigd door supersincap op 24-12-2009 19:25 ]

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Wat is het toch af en toe een ongelovelijk bout spel. Vanavond twee keer met m'n VP online waarbij ik ANY was. Ik speelde goed, gaf mooie passes waaruit goals uit kwamen, voorkwam goals en zorgde dat de tegenstander weinig kon doen. Kortom, ik stond mooi in het groen met een lekker team. Flikt dat spel het een aantal keer dat ik gewoon om niets keiharde minpunten krijg, waardoor ik bijna helemaal rond stond... wtf? |:(
Juichen bij een goal? Minpunten voor je positie... Keeper tegenpartij trapt uit... Minpunten voor pass (ik druk niets in!). Persoon gooit in... minpunten voor tackle. Ik deed niet eens wat. 8)7 Zo gaat het plezier er erg snel van af.

specs

• LoneRanger
  • Niet online
@Frits:

da's meestal het effect van te laat/vaak proberen weg te drukken van herhalingen/animaties.
Zo kan het dus gebeuren dat na zo'n herhaling/animatie er een inworp volgt en jij minpunten krijgt, gebeurd mij ook nog wel eens. [da's meestal passing]
Animaties van gele/rode kaarten kun je sowieso niet wegdrukken en bij herhalingen wachten op de box linksboven die aangeeft hoeveel mensen de herhaling al gecanceld hebben.
Daarnaast heeft het weinig zin om herhalingen van doelpunten van de tegenstander weg te drukken, gaat je niet lukken.
Soms komen minnetjes ook wat laat zodat je die b.v. net na de herhaling/spel hervatting krijgt.

Het systeem is overigens niet perfect want een prima uitgevoerde tackle kan alsnog een minnetje worden als het geen balbezit opleverd.
Voorzetten die prima voor het doel komen maar gemist worden door je medespelers is een minnetje in passing terwijl dat eerder aan je medespeler ligt die niet goed timed etc.
Positioning, je weet dat de bal over de lijn gaat dus je stop met rennen om energy te sparen maar vlak voordat de bal over de lijn gaat krijg je toch nog een minnetje omdat je uit positie loopt, beetje onodig lijkt me.
Nou is dat positioning natuurlijk wel zo scherp afgesteld zodat online niet iedereen continue loopt aan te vallen.

Hoe dan ook, probeer die herhalingen/animaties met beleid weg te drukken of doe het gewoon niet tenzij je zeker weet dat het veilig is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Kan iemand mij nou eens vertellen waarom FIFA 10 zo leuk is? Heb het spel nu 1,5 week in huis en ik erg mij groen en geel aan alles. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een spel?

Waarom zijn de keepers zo slecht gemaakt?
Filmpjes hierboven laat al zien dat het geen heldere lichten zijn. Een keeper moet maar één meter ter ver uit zijn goal staan en stiften is al mogelijk. Stiften is sowieso al veel te gemakkelijk gemaakt want 9 van de 10 stifpogingen vliegen erin. Maar het is niet alleen de automatische keeper. Ook wanneer je zelf de keeper bent en probeert op te bouwen gaat het regelmatig mis. Waarom kun je niet de bal tijdens een uittrap niet naar je medespelers spelen zonder dat mijn broertje de bal snel afpakt en langs de keeper het goal in schiet? Moet je nu altijd de bal naar voren rammen en hopen dat je grote middenvelders of aanvallers hebt (wat bij Argentinië niet het geval is). En waarom gooit de keeper de bal zo vaak naar de linker centrale verdediger (die gedekt staat!) in plaats van dat de bal naar de links back te gooien?

Waarom moet ik betalen om een seizoen te kunnen spelen?
Nee, ik wil niet extra betalen om een seizoen live te kunnen volgen. Ik wil gewoon met een club 34 wedstrijden spelen. Is dat nou zoveel gevraagd?

Be a pro mode is geen bal aan.
Speel je die optie, kies dan vooral geen saai beroep als centrale middenvelder (cm) want elke stap die je verkeert zet want dan wordt je onmiddellijk gestraft. Speel ik met Feyenoord. Misschien niet het beste team van de Eredivisie maar je zou er op z'n minst de helft moeten winnen. Als cm wordt er dan van je verwacht dat je tijdens een opbouwende aanval van de tegenstander de eerste stoorzender bent. Maar als al die teams nu gaan opbouwen aan de flanken, dan sta je een beetje mannetjes te dekken die nooit aangespeeld worden. Want zelden wordt er door een midden opgebouwd. En als je eigen team aan het opbouwen is, dan verspelen ze de bal zo verschrikkelijk snel dat je vervolgens weer moet gaan verdedigen. Gaat het opbouwen we goed, dan ben je als cm enkel een doorgeefluik want owee als je te ver voor je aanvallers loopt (die niet scoren). Van de 6 wedstrijden die ik nu gespeeld heb, heb ik verloren van ADO (0-1), verloren van Vitesse (0-2, twee mooie blunders van de keeper), gelijk tegen Sparta (0-0), verloren van Willem II (0-1), gelijk tegen VVV (0-0) en gewonnen van Roda (2-0, twee goals van mijzelf). Samenvatting: Als ik niet scoor, dan verliest mijn team. Handige functieomschrijving van een centrale middenvelder.

Anticipatie backs slecht.
Op één of andere manier loopt de buitenspelval altijd in het niets door een links of een rechtsback. Als de tegenstander via de rechter aanvaller opbouwt en je probeert een buitenspelval op te zetten, dan loopt de rechtsback altijd zo verschrikkelijk in de weg. In plaats van meer naar het middenveld te leunen, staat de speler het dichtst bij de keeper. Bal wordt diep gespeeld, rechter aanvaller wordt niet teruggefloten en de rechtsback moet helemaal van de andere kant komen om de aanvaller tegen te houden. Gevolg: Tegengoal.

Onjuistheden in het spel.
Diverse keren heb ik of mijn broertje gehad dat er kaarten te zien waren op het beeldscherm die niet klopten. Er werden dan kaarten gegeven op overtredingen die niet plaatsvonden of een tweede gele kaart gegeven terwijl er geen overtreding is. Echter, de speler blijft wel op het veld staan? Ook het commentaar zet je regelmatig op het verkeerde been. "Ik denk dat het verlengen wordt, Youri" terwijl het 3-1 staat in de 85e minuut.

Ik irriteer mij echt aan zoveel dingen met het spel dat ik er over na zit te denken om het spel te ruilen.

[ Voor 6% gewijzigd door Robkazoe op 25-12-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Robkazoe schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 13:29:
Kan iemand mij nou eens vertellen waarom FIFA 10 zo leuk is? Heb het spel nu 1,5 week in huis en ik erg mij groen en geel aan alles. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een spel?

Nee, ik wil niet extra betalen om een seizoen live te kunnen volgen. Ik wil gewoon met een club 34 wedstrijden spelen. Is dat nou zoveel gevraagd?

Diverse keren heb ik of mijn broertje gehad dat er kaarten te zien waren op het beeldscherm die niet klopten. Er werden dan kaarten gegeven op overtredingen die niet plaatsvonden of een tweede gele kaart gegeven terwijl er geen overtreding is. Echter, de speler blijft wel op het veld staan? Ook het commentaar zet je regelmatig op het verkeerde been. "Ik denk dat het verlengen wordt, Youri" terwijl het 3-1 staat in de 85e minuut.

Ik irriteer mij echt aan zoveel dingen met het spel dat ik er over na zit te denken om het spel te ruilen.
hmmm je kan gewoon manager mode starten en elke club kiezen en gewoon 34 wedstrijden spelen plus knvb beker in geval van de eredivisie.

ik zelf ben met notts county in de 2e divisie van engeland begonnen...
Je hoeft amper wat in te stellen...

Ik hou er helemaal niet van om in diepte een opstelling te maken en mogelijke trainingen te kiezen.
Af en toe koop je is wat of doe je het via scouting en af en toe investeer je in een gedeelte van een team.

ik heb het nog nooit gehad dat er een verkeerde animatie getoond werd voor een gele kaart.
Als jij tegen je broertje speelde kan ik me voor stellen dat iemand een tackle te laat inzette maar dat het spel doorging. Vervolgens bij de volgende spelhervatting zie je het moment waarvoor de speler geel heeft gekregen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:24:
Als ik online ga, 1 tegen 1 voor klassement krijg ik de hele tijd (al 2 dagen/ ruim 30x geprobeerd) de mededeling dat de wedstrijd niet meer beschikbaar is. PS3

iemand enig idee?
dit heb ik dus ook!!! zwaar irritant. zijn al die mensen bang ofso om tegen mij te spelen? zo goed ben ik nou ook weer niet hahaha.. maartenw91 je kan me wel toevoegen :P caneroo is de naam.. en zie mijn doelpunt van de week. http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14566195 van 37 meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Ik heb ook een schijt hekel aan die keepers.
Ze zijn gewoon DOM! Als het duidelijk is dat iemand gaat stiften, blijf dan in je goal staan!
Of doe ik gewoon iets fout en is er een knop voor dat je je keeper terug kan laten lopen naar de goal lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaeger schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:35:
Ze zijn gewoon DOM! Als het duidelijk is dat iemand gaat stiften, blijf dan in je goal staan!
Of doe ik gewoon iets fout en is er een knop voor dat je je keeper terug kan laten lopen naar de goal lijn?
2x op de Y knop drukken volgens mij. Dan komt de keeper niet uit :) staat in het instructieboekje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes hierboven laat al zien dat het geen heldere lichten zijn. Een keeper moet maar één meter ter ver uit zijn goal staan en stiften is al mogelijk. Stiften is sowieso al veel te gemakkelijk gemaakt want 9 van de 10 stifpogingen vliegen erin. Maar het is niet alleen de automatische keeper. Ook wanneer je zelf de keeper bent en probeert op te bouwen gaat het regelmatig mis. Waarom kun je niet de bal tijdens een uittrap niet naar je medespelers spelen zonder dat mijn broertje de bal snel afpakt en langs de keeper het goal in schiet? Moet je nu altijd de bal naar voren rammen en hopen dat je grote middenvelders of aanvallers hebt (wat bij Argentinië niet het geval is). En waarom gooit de keeper de bal zo vaak naar de linker centrale verdediger (die gedekt staat!) in plaats van dat de bal naar de links back te gooien?

uittrappen/uitverdedigen; geen probleem. Korte pass en snel opbouwen of "vierkantje lang" ;) naar een goeie kopper in je team. Stiften is idd wel vrij makkelijk. Maar heb schieten op handmatig staan dus ik mis er ook wel eens een paar

Eens. Ik doe dan ook custom league (of zoiets). Ook een seizoen maar dan zonder vorm of actuele standen.

Speel je die optie, kies dan vooral geen saai beroep als centrale middenvelder (cm) want elke stap die je verkeert zet want dan wordt je onmiddellijk gestraft. Speel ik met Feyenoord. Misschien niet het beste team van de Eredivisie maar je zou er op z'n minst de helft moeten winnen. Als cm wordt er dan van je verwacht dat je tijdens een opbouwende aanval van de tegenstander de eerste stoorzender bent. Maar als al die teams nu gaan opbouwen aan de flanken, dan sta je een beetje mannetjes te dekken die nooit aangespeeld worden. Want zelden wordt er door een midden opgebouwd. En als je eigen team aan het opbouwen is, dan verspelen ze de bal zo verschrikkelijk snel dat je vervolgens weer moet gaan verdedigen. Gaat het opbouwen we goed, dan ben je als cm enkel een doorgeefluik want owee als je te ver voor je aanvallers loopt (die niet scoren). Van de 6 wedstrijden die ik nu gespeeld heb, heb ik verloren van ADO (0-1), verloren van Vitesse (0-2, twee mooie blunders van de keeper), gelijk tegen Sparta (0-0), verloren van Willem II (0-1), gelijk tegen VVV (0-0) en gewonnen van Roda (2-0, twee goals van mijzelf). Samenvatting: Als ik niet scoor, dan verliest mijn team. Handige functieomschrijving van een centrale middenvelder.

Geen idee. Heb 1 wedstrijd in BaP gespeeld. Maar 1 speler besturen vind ik saai

Op één of andere manier loopt de buitenspelval altijd in het niets door een links of een rechtsback. Als de tegenstander via de rechter aanvaller opbouwt en je probeert een buitenspelval op te zetten, dan loopt de rechtsback altijd zo verschrikkelijk in de weg. In plaats van meer naar het middenveld te leunen, staat de speler het dichtst bij de keeper. Bal wordt diep gespeeld, rechter aanvaller wordt niet teruggefloten en de rechtsback moet helemaal van de andere kant komen om de aanvaller tegen te houden. Gevolg: Tegengoal.

Oneens. Custom tactics werken goed voor backs. En buitenspel val werkt prima. Houd L2+R2 (afdekken looplijnen volgens mi) maar eens in tijdens het verdedigen en speel met tactic op buitenspelval met je verdediging Werkt bij mij prima.

Nederlands commentaar zuigt vind ik. Engels commentaar vind ik prettiger. Onjuistheden nog nooit last van gehad tegen de CPU. Speel bijna nooit online tot nu toe.

Ik vind het nog steeds euk zit vast in mn PS. Heb dan ook sinds 2004 geen fifa meer gespeeld ;)
Oh mn commentaar iop de post staat in de quote. Te lui om aan te passen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jaeger schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:35:
Volgens mij draai je het om, een speler gaat stiften omdat de doelman te ver voor zijn doel staat, het is niet zo dat een speler maar een stift/lobje doet en dat de doelman als reactie dan maar ver voor z'n doel gaat staan. :P

Persoonlijk heb ik niet zo veel problemen met m'n eigen keeper wat dat betreft, niet in die mate dat het ergernis oplevert althans.
Het lobben ansich is wel [veel] te makkelijk gemaakt en zou denk ik wat meer gerelateerd moeten worden aan de techniek[stats] van een speler wbt goede uitvoering.
Misschien helpt het ook wel als EA de keepers überhaupt niet meer laat uitkomen en het aan de speler zelf over laat.
Een andere optie zou zijn om dat aan de stats van een keeper te hangen, een goede lijn-keeper komt [bijna] nooit uitlopen tot een mee-voetballende keeper die wel uit komt lopen maar dan alleen op de momenten dat hij de bal ook zeker kan onderscheppen.
Nog simpeler, een slider in custom-tactics die bepaald of een keeper mag uitkomen en de frequentie.

Hoe dan ook denk ik dat we niet veel reden tot klagen hebben wbt keepers als je b.v. kijkt naar de reviews over PES. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
roar.....

Gisteren eindelijk een supergoal gemaakt...
Toen ik hem aannam dacht ik nu moet ie erin en probeerde te schieten van een stuk over de middenlijn....

En de bal vlamde erin:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14851426

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, das wel een hele mooie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Net met Feyenoord een nieuwe Be a Pro mode gestart. Deze keer met een rechter aanvaller Slory. Wat is de opbouw van Feyenoord toch tenenkrommend. Als je dan tegen Sparta of RKC speelt, lijkt het net alsof je tegen Manchester United of Chelsea speelt. De tegenpartij combineert naadloos, zoekt de ruimten en gaat bij doeltrappen netjes naar de speler passen. Wat doet Feyenoord? De hele tijd individuele acties maken, de bal lekker naar voren trappen waar niemand (?!?) staat en vooral niet lekker combineren.

En waarom moet de rechter aanvaller zich helemaal ver voor de middenlijn terug laten zakken (en het liefst binnen 5 seconden omdat je anders minpunten krijgt)? Wat onmogelijk. En waarom hebben ze zulke onmogelijke doelstellingen?

Als je tegen FC Twente moet (3,5 ster) dan is Feyenoord gewoon minder. Wat verwacht de trainer van jou? Dat je minimaal een 8 haalt, 5x schiet en minimaal met 3 doelpunten verschil wint. Als ik nu in het echt de coach van Roda JC bent en ik moet komend weekend tegen FC Twente voetballen, dan hoop ik ook dat elke speler hem er minimaal 1x inlegt en dat we minimaal met 3 doelpunten verschil winnen. Lekkere realiteit dat FIFA wereldje.

EDIT:

Ik word hier helemaal gek. Win ik eindelijk eens een keer van een team (Ajax), sta ik nu 2-0 achter tegen Heracles. Het moet niet gekker worden. Dit is toch om te janken. Word ik vervolgens met rood van het veld gestuurd. Volgende wedstrijd wint "mijn team" opeens feilloos met 3-0 (simulatie). Vervolgens ga ik weer vol goede moed aan de wedstrijd beginnen. Bal wordt door de verdedigers van Groningen afgepakt. Tomasson probeert de bal nog terug af te pakken, verdediger loopt door. Tomasson probeert nogmaals de bal af te pakken, verdediger loopt rustig verder met de bal. Tomasson probeert het nogmaals om de bal af te pakken en faalt weer kansloos. Verdediger schiet op goal en scoort. Sorry hoor maar FIFA is ongeloofwaardig.

Als Be A Pro mode alleen bedoeld is als je met Barca of Inter speelt, zorg dan dat de andere teams uitgeschakeld zijn. En gooi gvd de camera van die waardeloze speeloptie er ook uit.

Maandag ga ik het spel terugbrengen naar de winkel. Als ik telkens kansloos wordt verslagen terwijl ik er geen fuck aan kan doen, dan werkt het spel niet. Ik heb geen zin om telkens vol frustraties zien hoe Feyenoord voor geen meter werkt in het spel en teams als Heracles Almelo de sterren van de hemel speelt. Totaal ongeloofwaardig.

Ik heb het spel kans op kans op kans gegeven. En zodra je weer eens een partij wint, dan ga je erin geloven. Maar vervolgens straft FIFA je meteen volledig onterecht af. Ik ben het gewoon zat. Ben er klaar mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Robkazoe op 27-12-2009 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:06:
Net met Feyenoord een nieuwe Be a Pro mode gestart. Deze keer met een rechter aanvaller Slory. Wat is de opbouw van Feyenoord toch tenenkrommend.
Maakt niet uit met welk team je speelt, ze spelen allemaal hetzelfde.
Niet positief nee, speel je eindelijk met de groten der aarde en is het niveau nog hetzelfde als bij Heracles b.v.
Hoe dan ook, als je het een beetje door krijgt kun je met elk team zo goed als ongeslagen de competitie beeindigen.
En waarom moet de rechter aanvaller zich helemaal ver voor de middenlijn terug laten zakken (en het liefst binnen 5 seconden omdat je anders minpunten krijgt)?
Eens, de positionering is niet altijd even geloofwaardig hoewel de voorste linie en centraal wel aardig klopt.
De andere posities is sprinten naar voren en sprinten naar achter. :P
Wat onmogelijk. En waarom hebben ze zulke onmogelijke doelstellingen?
.

Tja, naarmate je beter wordt worden de doelstellingen alleen maar moeilijker/onrealistischer maar in
het begin zijn ze toch vrij makkelijk te halen als middenvelder/aanvaller.
Niemand weet overigens het nut van het halen van de doelstellingen, wieweet heeft het invloed op de levels van aanzien binnen je club.
Als Be A Pro mode alleen bedoeld is als je met Barca of Inter speelt, zorg dan dat de andere teams uitgeschakeld zijn. En gooi gvd de camera van die waardeloze speeloptie er ook uit.
Welnee, Barca of Inter zijn wbt AI niet anders dan Heracles.
De camera kun je gewoon veranderen, tv-cam speelt gewoon het lekkerst en dan een stuk[je] uitzoomen.
Maandag ga ik het spel terugbrengen naar de winkel. Als ik telkens kansloos wordt verslagen terwijl ik er geen fuck aan kan doen, dan werkt het spel niet. Ik heb geen zin om telkens vol frustraties zien hoe Feyenoord voor geen meter werkt in het spel en teams als Heracles Almelo de sterren van de hemel speelt. Totaal ongeloofwaardig.

Ik heb het spel kans op kans op kans gegeven. En zodra je weer eens een partij wint, dan ga je erin geloven. Maar vervolgens straft FIFA je meteen volledig onterecht af. Ik ben het gewoon zat. Ben er klaar mee.
Sorry maar ik vind het een beetje een rare conclusie dat omdat het bij jou niet werkt het spel niet werkt. :P
Ik ben echt niet super in dit spel maar win toch met speels gemak met elk team de diverse competities in BaP, zo moeilijk is het niet, sterker nog na verloop van tijd is het eigenlijk veel te makkelijk.
Hooguit vlak na een transfer dat het mogelijk weer even een paar wedstrijden wat stroef gaat.

Als je echt lekker wilt ballen met je VP moet je dat gewoon online doen. :*)
Ranked-pro matches zijn leuk mits je het geluk hebt wat serieuze medespelers te treffen en anders gewoon een leuke club opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Met de 'select' knop kun je het camerastandpunt aanpassen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
"select" was toch focus op de bal of focus op de speler?
Camera standpunten veranderen kan volgens mij echt alleen in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Robkazoe schreef op zondag 27 december 2009 @ 00:06:

No offence verder, maar misschien ben je er gewoon niet goed in? Ik kan echt prima spelen met ieder team, met mijn eigen speelstijl. Ook Be A Pro heb ik met Feyenoord gespeeld, echt geen problemen. Natuurlijk zitten er dommigheden in, maar die dommigheden werken zo nu en dan ook in je voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op zondag 27 december 2009 @ 10:48:
"select" was toch focus op de bal of focus op de speler?
Camera standpunten veranderen kan volgens mij echt alleen in de instellingen.
jah shit das waar ook ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Het is me opgemerkt dat er soms users online zijn die van Arsenal 5 sterren hebben gemaakt. Hoe kan dat ? ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat is gewoon door Live Season.

@Robkazoe:

Ga naar My FIFA10 --> Game Settings. En zet dan de moeilijkheidsgraad op Amateur.
Ik denk dat je het niveau bij het voor het eerst starten van het spel te hoog hebt gezet.

[ Voor 75% gewijzigd door SR8 op 27-12-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hmmzz...deze ging ook weer goed...na lange tijd geen vrije trap meer gescoord te hebben:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14958556

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:08:
Hmmzz...deze ging ook weer goed...na lange tijd geen vrije trap meer gescoord te hebben:
Nice, zo scoor ik ze ook tegenwoordig. 100% raak!

Deze corner ging niet echt zoals ik bedoelde: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14780945
Maar mijn VP bewijst hier wel zijn meerwaarde O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:31
Damn die is goed, en nog online ook!
By the way, weten jullie de toetsencombinatie om een keeper te ontwijken/uit te kappen als je op hem afloopt, dus je loopt recht op de keeper af, hij komt op je af en dan met een schijn beweging naar recht of links.
Graag de toetsencombinatie voor de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 11:49:
[...]

Nice, zo scoor ik ze ook tegenwoordig. 100% raak!

Deze corner ging niet echt zoals ik bedoelde: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14780945
Maar mijn VP bewijst hier wel zijn meerwaarde O-)
Grappig hoe de VP, juicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis

Ik had dus precies hetzelfde, en gelijk geruild. Maar telkens als ik dan weer met wat vrienden ga spelen, vind ik het fantastisch en hebben we de mooiste aanvallen. In mijn eentje lukt dit nooit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Deze goal, maakte ik overlaatst een beetje knullig voor de tegenpartij!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14878356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:32:
Deze goal, maakte ik overlaatst een beetje knullig voor de tegenpartij!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/14878356
Whaha dan voel je je wel lullig als tegenpartij zijnde, leuke goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Wii4all schreef op zondag 27 december 2009 @ 23:08:
Als we het nu toch over vrije trappen hebben, deze zit er ook goed in, Honda neemt hem! ;) http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13362182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSP123 schreef op maandag 28 december 2009 @ 12:30:
[...]

Damn die is goed, en nog online ook!
By the way, weten jullie de toetsencombinatie om een keeper te ontwijken/uit te kappen als je op hem afloopt, dus je loopt recht op de keeper af, hij komt op je af en dan met een schijn beweging naar recht of links.
Graag de toetsencombinatie voor de Xbox 360.
Wat hij doet is fake schot of een fake rabona + rabona.

Fake schot is schieten of lob pass en dan cancelen met kruisje (op de ps).
Fake rabona is ook cancelen van schieten of lobpass en dan met L2 (op de ps) ingedrukt de tegenovergestelde beweging maken op linker stick. Niet heel moeilijk, alleen die rabona kan maar gedaan worden door een beperkt aantal spelers

Op youtube staan genoeg tutorials voor xbox/ps3 om het te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe fake rabona + rabona lukt: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15009426

Nu nog ingame ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 17:25
Heerlijke actie:) Schoot je zelf of doet messi dat automatisch bij een fake rabona + rabona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:57:
[...]

Heerlijke actie:) Schoot je zelf of doet messi dat automatisch bij een fake rabona + rabona?
Die rabona gaat semi automatisch. Zijn een paar spelers die dat kunnen. Nadat je die fake rabona hebt gemaakt druk je op L1 + driehokje en linker stick op de goal richten. Als ie er dan goed voor staat maakt die de rabona anders een gewoon stiftje.

Edit: dat schieten achter standbeen langs heet rabona
Hmmm bedenk me net dat het ook goed zo kunnen dat ik hem niet altijd goed uitvoer en daarom niet altijd achter mn standbeen langs schiet

Op dit filmpje is de actie wat beter te zien: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15015441

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik probeer mijn accomplishments bij elkaar te sparen, momenteel op 34% en heb er al aardig wat (stuk of 70/80). Wat me niet lukt, hoe simpel dan ook, is de dribble accom. , hoe dribble je voorbij een speler? Ik dacht met de bal aan je voet voorbij wat spelers lopen/rennen, maar blijkbaar niet..sta nog op 0 met mijn VP.

Iemand? Heb de 360 versie overigens.

/En wat ik me net bedenk, wat als je VP te oud is? Mijn VP is nu 28, maar als deze 35 is, is hij dan klaar?

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 29-12-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een filmpje gemaakt met wat online goals :)

http://www.youtube.com/watch?v=h_IyCLGCIIE

Weten alle xbox gebruikers dat er een tweaker club is?? De laatste tijd neemt de activiteit een beetje af dus misschien zijn er nog wat actieve spelers hier? We speelden altijd 's avond rond een uur of 20:30.

[X360] Het grote GoT voetbal clubtopic voor FIFA10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:41:
Ik probeer mijn accomplishments bij elkaar te sparen, momenteel op 34% en heb er al aardig wat (stuk of 70/80). Wat me niet lukt, hoe simpel dan ook, is de dribble accom. , hoe dribble je voorbij een speler? Ik dacht met de bal aan je voet voorbij wat spelers lopen/rennen, maar blijkbaar niet..sta nog op 0 met mijn VP.
Geen idee eigenlijk aangezien ik die acc. al had nog voor ik mij er in ging verdiepen.
Het is sowieso af en toe wel vaag want ik heb een acc. staan op 2/2 maar heb hem [nog] niet gekregen. :?
/En wat ik me net bedenk, wat als je VP te oud is? Mijn VP is nu 28, maar als deze 35 is, is hij dan klaar?
Kan zijn dat je VP ouder wordt, nooit op gelet eigenlijk, maar volgens mij begin je telkens weer opnieuw kwa leeftijd als je weer een BaP carrière start.
Ik heb er igg nog nooit iemand over gehoord[gelezen] dat zijn VP met pensioen ging. :P
Geboorte datum kun je ook altijd gewoon aanpassen in "edit VP"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar heb veel geleerd van deze tutorial voor vrije trappen.
Schiet ze bijna van alle hoeken rond het strafschop gebied erin.

Free Kick Tutorial
http://www.youtube.com/user/GuiltyGamers

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Geen idee of het dezelfde is maar richten op 3e mannetje van van links in de muur, stick [recht] omhoog en het balkje ongeveer 30% vol, die werkt prima net buiten de 16.
Verder buiten de 16 moet het balkje voller natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:03:

Weten alle xbox gebruikers dat er een tweaker club is?? De laatste tijd neemt de activiteit een beetje af dus misschien zijn er nog wat actieve spelers hier? We speelden altijd 's avond rond een uur of 20:30.

Leuk filmpje weer, alhoewel er in de eerste volgens mij iets spectaculairdere goals zaten :) Je beheerst in ieder geval de trucjes redelijk aardig als ik het zo ziet.

Ben zelf overigens al lang niet meer aanwezig geweest bij de club, als ik online aan het rommelen ben is het met MW2, zal voorlopig ook wel even zo blijven vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Speel jij met 2 spelers in 1 team? Zo nee, hoe kan jij je diepste man (als je die zelf niet bent) besturen? Ik zie namelijk dat ze eigenlijk perfect diep lopen. Daar heb ik zelf nogal moeite mee (afwachten altijd wat de computer doet met mijn diepste man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=OzkaTDqqr8E

schopte iemand onderuit, kreeg ik rood, keek ik de herhaling terug, was ie niet meer op het veld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Hmmm... dit is minder. Was bezig met 't speltype coach. Toen ik m'n bestand wou laden, stond de PS3 vast... na opnieuw opstarten was m'n bestand weg en dus ook m'n carrière als coach. Fifa 10 staat best nog vaak vast eigenlijk. Tot nu toe heb ik het alleen nog maar online gehad, maar nu dus ook hierbij. :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:26:
[...]

Speel jij met 2 spelers in 1 team? Zo nee, hoe kan jij je diepste man (als je die zelf niet bent) besturen? Ik zie namelijk dat ze eigenlijk perfect diep lopen. Daar heb ik zelf nogal moeite mee (afwachten altijd wat de computer doet met mijn diepste man).
Soms ga ik wel eens samen met een vriend online ja :)

@TK55, ziet er wel grappig uit zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:17

De winterstop zit er ook weer op en we zijn op zoek naar versterking!!! Het GoT Voetbal team trapt er weer lustig op los. Als je (als Xbox gebruikers) graag met je Virtuele Prof in een team wil spelen meldt je dan aan bij het PROFCLUB-Kampioenschap in het XBOX Live menu. Zoek op club naar Tweakers2. Of neem in ieder geval een kijkje op het bovengenoemde Forum!

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:11
Wat gebeurd er eigenlijk als je online speelt voor het klassement je tegenstander disconnect terwijl jij voorstaat? krijg je dan alsnog je punten of sta je dan met lege handen?

Ik irriteer me er nogal aan dat dit regelmatig gebeurd in een wedstrijd dat je niet voor het klassement speelt(gister nog gehad dat we met 1-1 de verlenging ingaan, ik scoor en in de 119 minuut is de andere gedisconnect :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als iemand disconnect na 5 min, krijg je gewoon punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfonius
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 15:27
Ik heb een probleem. En dat is dat FIFA 10 bij mij op mijn PS3 Slim 250 gb veel trager speelt en oogt dan FIFA 10 bij een paar vrienden van mij die een oudere serie PS3 hebben.

Ik heb alle beeldverbetering settings van mijn Philips 32PFL8404 uitgezet, maar nog loopt het niet zo snel als bij die vrienden van mij. Een van hen speelt i.c.m. een wat oudere plasma tv en een ander met een oude CRT tv.

De spelsnelheid staat gewoon op snel. Ik vind het een raar verschijnsel en ben er nog niet achter waar het nu door komt en hoe ik dit op moet lossen. Ligt het aan de PS3, ligt het aan het spel of is het de televisie? En is het überhaupt wel op te lossen?

Heeft iemand anders hier ervaring mee of enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dat was het einde van mijn savegame :/
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DF0dsGydPIOWokPybGhebnWn/full.jpg

PS3 liep hierna vast, reboot en opnieuw opgestart: fout bij laden van gegevens.

Laatste dag 3rde seizoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Fifa 10 is inderdaad erg crashgevoelig. Ik heb het gehad toen ik een savegame voor coach wou laden, maar dat was gelukkig na de eerste 4 wedstrijden... Sindsdien maak ik om de paar wedstrijden een back-up op een USB-stick. Zowel van m'n coach als van m'n profielinstellingen.

Ik vind het irritant dat het spel om het minste geringste fluit wegens ballen die ik afpak van de tegenstander, terwijl de tegenstander me zo kapot kan trappen als ze willen. :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik had na 4 seizoenen (3x Chelsea, alles gewonnen, 1x Feyenoord landskampioen) ineens de -2 miljard bug. Haalt een beetje de lol uit de manager mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Nog mensen die mee doen met de 2e ronde van FIWC op de Ps3?

Sta nu 159e

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem is inmiddels erger geworden, heel PS3 crashed nu al als ik bij trainingsveld aankom (waar mijn pro normaal komt te staan). Bagger zooi :/

edit, PS3 gereboot, krijg nu bij starten weer die 4 stappen intro en dat geeft geen goed teken. En helaas is mijn VP ook pleite, zit weer met een compleet kale Fifa2010 :/

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2010 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:53:
Probleem is inmiddels erger geworden, heel PS3 crashed nu al als ik bij trainingsveld aankom (waar mijn pro normaal komt te staan). Bagger zooi :/

edit, PS3 gereboot, krijg nu bij starten weer die 4 stappen intro en dat geeft geen goed teken. En helaas is mijn VP ook pleite, zit weer met een compleet kale Fifa2010 :/
Niks weggegooid hoop ik?
De oplossing is dat je je pro moet editten in welk team hij speelt [ander team kiezen] aangezien dat team nu verrot is.
Het probleem ligt hem bij de naamloze keeper[s] die je nu in dat team hebt dankzij die edit.
Als het goed is heb je net genoeg tijd om in het menu te komen als het trainingsveld verschijnt.
Het is mij ook overkomen die bug en heeft me uren gekost om achter het probleem te komen. :P
Uiteindelijk niks kwijt geraakt. :)

Die edit voorspelt niet veel goeds ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Als het mogelijk is, sowieso een back-up maken van je savegames. Dit kan bijvoorbeeld met een USB-stick die je in je PS3 steekt. Ik geloof dat je in het PS3-menu naar 'Game' moet gaan en dan 'Hulpprogramma voor opgeslagen data'. Profiel en andere opgeslagen savegames kan je daar kopiëren.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:45
hmm na me ps3 systeem herstel doen, liep fifa 10 ook niet meer vast :D gelukkig
wel weer een mooie goal gemaakt

http://www.youtube.com/watch?v=B7jqhbkbQ4U

[ Voor 25% gewijzigd door dhraom op 10-01-2010 14:37 ]

zonder haat geen liefde

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.