Maakt niet uit met welk team je speelt, ze spelen allemaal hetzelfde.
Niet positief nee, speel je eindelijk met de groten der aarde en is het niveau nog hetzelfde als bij Heracles b.v.
Hoe dan ook, als je het een beetje door krijgt kun je met elk team zo goed als ongeslagen de competitie beeindigen.
En waarom moet de rechter aanvaller zich helemaal ver voor de middenlijn terug laten zakken (en het liefst binnen 5 seconden omdat je anders minpunten krijgt)?
Eens, de positionering is niet altijd even geloofwaardig hoewel de voorste linie en centraal wel aardig klopt.
De andere posities is sprinten naar voren en sprinten naar achter.

Wat onmogelijk. En waarom hebben ze zulke onmogelijke doelstellingen?
.
Tja, naarmate je beter wordt worden de doelstellingen alleen maar moeilijker/onrealistischer maar in
het begin zijn ze toch vrij makkelijk te halen als middenvelder/aanvaller.
Niemand weet overigens het nut van het halen van de doelstellingen, wieweet heeft het invloed op de levels van aanzien binnen je club.
Als Be A Pro mode alleen bedoeld is als je met Barca of Inter speelt, zorg dan dat de andere teams uitgeschakeld zijn. En gooi gvd de camera van die waardeloze speeloptie er ook uit.
Welnee, Barca of Inter zijn wbt AI niet anders dan Heracles.
De camera kun je gewoon veranderen, tv-cam speelt gewoon het lekkerst en dan een stuk[je] uitzoomen.
Maandag ga ik het spel terugbrengen naar de winkel. Als ik telkens kansloos wordt verslagen terwijl ik er geen fuck aan kan doen, dan werkt het spel niet. Ik heb geen zin om telkens vol frustraties zien hoe Feyenoord voor geen meter werkt in het spel en teams als Heracles Almelo de sterren van de hemel speelt. Totaal ongeloofwaardig.
Ik heb het spel kans op kans op kans gegeven. En zodra je weer eens een partij wint, dan ga je erin geloven. Maar vervolgens straft FIFA je meteen volledig onterecht af. Ik ben het gewoon zat. Ben er klaar mee.
Sorry maar ik vind het een beetje een rare conclusie dat omdat het bij jou niet werkt het spel niet werkt.
Ik ben echt niet super in dit spel maar win toch met speels gemak met elk team de diverse competities in BaP, zo moeilijk is het niet, sterker nog na verloop van tijd is het eigenlijk veel te makkelijk.
Hooguit vlak na een transfer dat het mogelijk weer even een paar wedstrijden wat stroef gaat.
Als je echt lekker wilt ballen met je VP moet je dat gewoon online doen.
Ranked-pro matches zijn leuk mits je het geluk hebt wat serieuze medespelers te treffen en anders gewoon een leuke club opzoeken.
Only fools are enslaved by time and space.