Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:48:
Ik heb nu het eerste seizoen in "be a pro" afgemaakt. Ik heb het gehaald om bij de selectie voor het WK 2010 te zitten. Dus ik ga er lekker voor zitten, kom ik aan bij de eerste wedstrijd van het volgende seizoen weer. Klopt het dat je geen wk kan spelen bij "be a pro"?
Klopt helaas wel, maar: er is wel een 'Cup' die je kan spelen nadat je 4 seizoenen hebt gespeeld. Die Cup is eerst met een poulesysteem en daarna knockout dus je kan het wel vergelijken met een EK of WK.
ykz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:06:
Heeft er iemand tips om vrije trappen in te schieten?
Hoe je de bal kan laten indraaien bijvoorbeeld, ik heb het bij fifa 09 een paar keer kunnen doen, maar heb geen idee hoe het bij fifa 10 moet...
Zelfde principe als in 2009. Richten en dan effect geven aan je bal door met je linkeranaloge stick de curve beweging te maken die je wilt zien. Curve geven moet dan wel gebeuren tussen het moment dat je kracht geeft aan je bal en wanneer je de knop terug los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:11:
[...]

probeer de balcirculatie te verhogen. weliswaar met simpele passen (leg ook eens achteruit, keeper doet ook mee, breedte). Meestal krijg je dan wel de ruimte om vooruit te voetballen. Normaal is mijn passing % over de 85. Voor te scoren trap je het best van binnen het strafschopgebied met een simpel tikje op de schiet-toets. Wat ook helpt om een wel gemikt schot of te leveren is (bij mij op de xdoos) RB ingedrukt houden bij het schieten. Dan lever je een plaatsbal af.
Vriendelijk van je dat je me tips geeft, maar mijn probleem is juist dat ik dat allemaal doe en dus ook veel win (lees won) en dan ineens niet meer en al mijn spelers uit vorm raken ;) Kheb zelfs uit pure frustratie de strategy guide gekocht om te kijken wat ik mis ;) geef het maar een paar dagen rust en dan probeer ik het nog wel een x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 10:07

ykz

Fist schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:24:
[...]

Kijk eens op Youtube;) Staan wat leuke tutorials
thnx~!
wist niet dat er tutorials op youtube te vinden waren..

Deze is wel erg handig:
http://www.youtube.com/watch?v=vAgf9gdiuE0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kijk er vast gigantisch overheen maar ik zit nu in een transfer periode in manager-mode maar kan m'n VP nergens vinden.
Het zal er vast mee te maken hebben dat ik die pas later heb aangemaakt of zoek ik gewoon verkeerd?
Ik heb op naam gezocht, op club gezocht waar mijn VP nu speelt en volgens de instellingen hoort te spelen.
Ook heb ik al een geprobeerd via de instellingen mijn VP toe te voegen aan mijn manager team maar ook dat werkt niet, althans niet in manager-mode.
Ik vermoed dat ik dus gewoon overnieuw moet beginnen wat ik al van plan was omdat de savegame nog van voor de patch is.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 04:46
Ik ben FIFA 10 begonnen in Coach mode met AZ. Nu iets meer dan 20 wedstrijden gespeeld en sta boven aan (1x verloren van PSV). Qua online ranking nu meer dan 1000 punten gehaald. Een wedstrijd nadat ik de 1000 had gehaald speel ik voor de beker tegen Willem II en lijkt het allemaal eenstuk moeilijker en verlies ik..!
Ik dacht ok incidentje, maar de competitiewedstrijd erna tegen VVV verlies ik ook vrij kansloos. Gaat het niveau omhoog als je de 1000 punten hebt gehaald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 21:31
haroldinho schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:15:
Ik ben FIFA 10 begonnen in Coach mode met AZ. Nu iets meer dan 20 wedstrijden gespeeld en sta boven aan (1x verloren van PSV). Qua online ranking nu meer dan 1000 punten gehaald. Een wedstrijd nadat ik de 1000 had gehaald speel ik voor de beker tegen Willem II en lijkt het allemaal eenstuk moeilijker en verlies ik..!
Ik dacht ok incidentje, maar de competitiewedstrijd erna tegen VVV verlies ik ook vrij kansloos. Gaat het niveau omhoog als je de 1000 punten hebt gehaald?!
´´Gaat het niveau omhoog als je de 1000 punten hebt gehaald?!´´

Je bedoelt qua sterren die in de manager mode zijn te halen?

Het aantal sterren in de manager mode gaat omhoog, naarmate je goede resultaten heb gehaald. Welke resultaten, nou de resultaten die in manager mode bij Team Managment staan zoals, het winnen van de eredivisie of de kwartfinale van de ECC (Champions league) halen.
Voltooi je deze soort van eisen dan gaan je aantal sterren omhoog, ga je kansloos onderuit dan vermindert het aantal sterren tot 1/2 ster.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:47:
Het zal er vast mee te maken hebben dat ik die pas later heb aangemaakt of zoek ik gewoon verkeerd?
Daar heeft het inderdaad alles mee te maken. Als je een nieuwe coachmode opstart kan je hem normaal gezien wel meenemen in je team.

Dit is ook het geval met verdiensten die je haalt met je VP. In je offline carrière krijg je de verdiensten die je nadien haalt in online modes er ook niet bij. Zelfde voor je VP in de Coach mode. Het loopt niet over in elkaar, tenzij je een nieuwe mode start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
PSP123 schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:58:
[...]

´´Gaat het niveau omhoog als je de 1000 punten hebt gehaald?!´´

Je bedoelt qua sterren die in de manager mode zijn te halen?

Het aantal sterren in de manager mode gaat omhoog, naarmate je goede resultaten heb gehaald. Welke resultaten, nou de resultaten die in manager mode bij Team Managment staan zoals, het winnen van de eredivisie of de kwartfinale van de ECC (Champions league) halen.
Voltooi je deze soort van eisen dan gaan je aantal sterren omhoog, ga je kansloos onderuit dan vermindert het aantal sterren tot 1/2 ster.
Succes.
Het klopt inderdaad dat het aantal sterren aangeeft hoe goed je coached, maar dat zegt toch niets over de sterkte van de tegenstander? Ik bedoel, na een geweldig jaar achter de rug te hebben bij Bayern heb ik nu de grootste moeite om te winnen van clubs op de laatste plaats. Echt niet normaal hoe dat ineens is veranderd.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Martinspire schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:36:
[...]

Het klopt inderdaad dat het aantal sterren aangeeft hoe goed je coached, maar dat zegt toch niets over de sterkte van de tegenstander? Ik bedoel, na een geweldig jaar achter de rug te hebben bij Bayern heb ik nu de grootste moeite om te winnen van clubs op de laatste plaats. Echt niet normaal hoe dat ineens is veranderd.
Omdat ze veel verdedigender gaan spelen, darom is het tegen topclubs vaak makkelijker spelen aanvallender.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Postius schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:52:
[...]

Omdat ze veel verdedigender gaan spelen, darom is het tegen topclubs vaak makkelijker spelen aanvallender.
Dat is zeker, dit had ik met PSV tegen Mancester City, uit gewonnen met 1-4. (Thuis wedstrijd verloren met 2-0).
En de wedstrijd daarna tegen Sparta, verloor ik met 3-1, Sparta verdedigde alleen maar en counterde 3 kansen, 3 goals. :'(
Mss off-topic, maar Manchester City damn dat is een pittige ploeg en erg aanvallend!
Eerste keer met PSV, kwam ik Manchester City tegen in de kwart Finale van de EFFA (Europa Cup), ik verloor kansloos thuis met 2-0, ze stroomde in van de Champions League.
In Manchester op bezoek, won ik heel verassend met 1-4, 3 doelpunten door Adebayor hehhehe net één seizoen daarvoor weggeplukt. >:)
Nu speel ik met PSV ECCA (Champions League), eerste wedstrijd uit tegen Manchester City, ze gingen vol op de aanval in de eerste helft heb ik echt letterlijk geen één kans gehad!
Tweede helft, zette Manchester City ernog een extra spits bij, gelukkig werd ik gered door de paal en lat.
Ik had één uitbraak via Affelay, die werd onderuitgehaald rond de 16, vervolgens met Honda uit een vrije trap gescoord mijn eerste uit een vrije trap en via de paal binnen! :9
Damn wat was dat een belangrijke!
Nu thuis Manchester City ontvangen, ik wil boven aan blijven in het rijtje, dus extra spits (Toivonen) erbij, in de 10e minuut 1 kans Adebayor en gelijk raak. :)
In de 65 minuut 1-1 damn, ja het kon ook niet uitblijven ze waren echt te sterk, vervolgens in de 88e minuut, komt Robino op Isaksson af ik laat Isaksson uit de goal lopen en hij takelt Robino. Damn gelijk rood. Geen keeper op de bank, dan maar een veldspeler in de goal en trappen ze hem buiten de 16 meter er zomaar in.
Nog nooit gezien zo´n goal!
Erg leuke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:52:
[...]

Klopt volledig, zelf met City bezig (Be a Pro: seasons) en tegen Man U, Chelsea, Liverpool won ik bijna altijd met 3-0, 5-1 ofzo. En tegen ploegen als Burnley, Wigan, QPR, verlies je dan met 1-0 of 0-0 gelijk. -O-

Wel gezellig bij City, veel concurrentie in de spits >:)

Benjani: reserven
Bellamy: reserven
Santa Cruz: speelt nooit
Adebayor: supersub
Tevez: basisplaats
VP: basisplaats

Het eerste seizoen - Chelsea stond de helft van de competitie 20 punten voor op de rest - op de 2e plaats gestrand op 2 punten van the blues. Nu, met nog 8 wedstrijden te gaan 1e met 6 punten voor op Man U en 5 punten op .... Sunderland :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:08
Afgelopen week wederom de keeper van FC Groningen verschalkt met een afstand schot. Speelde met mijn Virtual Pro, vroeg om de bal en schoot blind op de goal. Dat hij er zo mooi in zou zitten......

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13045118

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DT-PiSanG schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:57:
[...]

Als de wedstrijd na 90 minuten een stand heeft van 1-0, 0-1 of iets dergelijks dan komt het er niet op aan, bij een gelijkspel altijd wel of niet? Beetje raar ;)

Daarna 4 wedstrijden gewonnen met Inter. Dat is net zoiets als Real Madrid of Barcelona. Bijna iedereen kiest 1 van die 3 teams, kan ik me ook aan ergeren.
Als het erop aan komt, bij een gelijkspel dus idd, heel slim opgemerkt.....Kun je op de ps3 kiezen voor verlenging, verlenging + penalties, of de stand zo laten en de wedstrijd beëindigen. Niet altijd dus verlenging + penalties, niets raars aan, behalve dat jij het niet snapt.

Verder speel ik altijd met Inter, ongeacht wie er speelt (jammer van Zlatan). Ben Barcelona en Inter nog niet tegenkomen en Real pas bij een kerel die van me verloren had en in de rematch Real pakte en daar ook 2x mee verloor. Snap niet waarom je je daar aan kan ergeren, indien beide ploegen 5 sterren hebben komt het veelal op skills aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06
Heb deze topgame sinds een week!
Een vraagje. Hoe kom ik in de Fifa interactieve worldcup? Als ik deze mode wil spelen krijg ik telkens een melding dat er geen spelers zijn gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vraagje: ik krijg het maar niet elkaar om een wedstrijd fatsoenlijk te spelen in "be a pro". Wat zijn de toetsen als je zelf niet in balbezit bent, maar een teamgenoot? (PC Versie).

Verder super spelletje!

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Vandaag mijn HDD ontvangen zodat ik eindelijk de verplichte update voor Live kan installeren. Ik heb geen Gold abonnement, voorheen kon ik hiermee toch herhalingen uploaden (FIFA 09 overigens). Nu probeer ik dat opnieuw maar krijg de melding dat dit niet mogelijk is door beperkingen van m'n Live abonnement. Is dit veranderd?

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 10-11-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:14
Pfff 4 quiters op 1 dag !
Wat een ellende

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Best vreemd, gister m'n 3e seizoen afgerond in BaP en kampioen geworden met Juventus met wel 99 punten, hoezo domineren? :P
Inmiddels ook nog publiekslieveling en aanvoerder geworden dus ik dacht dat de aanbiedingen wel binnen zouden stromen.
Ik was al aanvoerder van het Nederlands elftal.
Nu kreeg ik welgeteld 3 aanbiedingen, Lens [first team], Crystal Palace [aanvoerder] en een Ierse ploeg.
Dat viel me eigenlijk zwaar tegen dus dan nog maar een seizoen bij Juve met als doel veel scoren dit keer als Cam en het record van 99 punten verbeteren.
Geen idee waar het aan ligt wbt die aanbiedingen want voorheen kreeg ik altijd minimaal 8 aanbiedingen.
Het enige dat anders was aan vorige seizoenen is dat mijn gemiddelde rating dit keer onder de 9 [8.4] lag waar ik de voorgaande seizoenen wel boven de 9 zat.

BaP is erg leuk en verbeterd o.a. dankzij het VP gedoe en de Acc. die je moet halen om beter te worden maar ik mis toch wel het feit dat je geen beker en geen Europees speelt.
Daarnaast zou het toch wel erg leuk zijn mocht je een "contract" kunnen tekenen voor meerdere seizoenen in een keer.
Ook leuk zou dan zijn dat tegen het eind van het seizoen je d.m.v. die krantenberichten je in verband wordt gebracht met clubs die dan ook daadwerkelijk een aanbieding gaan doen aan het eind van het seizoen.
Maar ook de andere kant van de medaille, geen aanbieding meer van je huidige club omdat je gemiddelde rating b.v. te laag is en je dus opzoek moet naar een andere/mindere club.
Daarnaast natuurlijk nog de diverse verkiezingen zoals speler van het jaar, van Europa en de gouden bal/schoen voor het worden van topscorer.
Dat zijn net even die dingen die voor een stukje extra beleving zorgen. :*)
Die randzaken waren toch een stukje beter verwerkt in BaL [PES].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:35:
Klopt helaas wel, maar: er is wel een 'Cup' die je kan spelen nadat je 4 seizoenen hebt gespeeld. Die Cup is eerst met een poulesysteem en daarna knockout dus je kan het wel vergelijken met een EK of WK.
Jammer, had het wel beter kunnen maken. Toch bedankt voor je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
kun je trouwens alle behaalde rwsultaten wissen en je staistieken weer resetten?

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik heb gister de PC versie gekocht en besloot mijn weg naar de top 1000 weer in te zetten.
Aangemeld via de widget en mijn product serial ingevoerd. Spelen maar!
De eerste tegenstander was een rus die ik in blessuretijd versloeg 3-2.. Jippie. Op naar mijn volgende slachtoffer... We hadden een prima verbinding ( ik geloof dat hij uit duitsland kwam) en ik drukte op ready to play!

Bats foutmelding en terug naar de desktop.. Kan gebeuren.. niets an de hand.. rustig blijven!! Ik zei rustig blijven.. snel kijken of dit me niet mijn eerste verlies op heeft geleverd... Fifa weer opgestart en ik probeer in te loggen met de widget.. Voer uw serial in... Opnieuw mijn serienummer ingelikt en ik krijg een foutmelding....
Uw serial is al aan een account gekoppeld u kunt met dit account inloggen.... WTF..
Opnieuw opgestart.. zelfde foutmelding...

Ik naar de website van EA kan je via chat een medewerker spreken.. 35 wachtenden voor me. na 40 minuten was ik eindelijk aan de beurt... Connetie verbroken. Kon ik opnieuw in de wachtrij..
Ik besloot mijn vraag via e-mail te stellen. De eerste lijn kan het probleem niet oplossen.. ze sturen het door naar de tweede lijn.

Dat heb ik ook al gehad met Fifa 09. daar was mijn probleem ook te moeilijk voor de eerste lijn.. van de tweede lijn heb ik echter tot op heden nooit een reactie gehad (4 maanden later).
Ik hoop maar dat ze deze keer wel reageren anders stap ik definietief na 12 jaar Fifa over op PES!

Sign of my Time

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb de PC versie, en die wil ik uninstallen (hoef geen dingen naar m'n hoofd geslingerd te krijgen van 'haha PC versie is kut')
Maar is het normaal dat die un-install zo lang duurt? Hij staat nu al een kwartier op 'gathering required information' maar een statusbalkje ofzo krijg ik niet te zien, lijkt niks te gebeuren.. En ik heb geen zin om gewoon alle files van m'n HDD af te mieteren, want dan blijft die nog steeds bij 'installed software' staan..

EDIT: 40/45 minuten later en het is klaar.. lekker geoptimaliseerd weer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 12-11-2009 14:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een tijdje bezig met Portsmouth op de PC. Hoeveel punten moet je hebben om te kunnen vertrekken naar een topclub? ik kan alleem maar kleine clubs zijn helaas. En ik lees wel eens dat mensen gevraagd worden door andere clubs, ik heb dat nog nooit gehad op de PC hebben mensen dat wel eens gehad?
Joan
(wil dat weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
PS3 versie van Fifa hierzo,

vraagje, hebben jullie ook dat bij het intro filmpje, dus nadat je het 'NL' vlaggetje hebt geselecteerd, dat het beeld een beetje hapert? dus even stilstaat ofzo. Btje vreemd. gebeurt niet altijd trouwens. mss de bluray die het niet bijhoudt

Kunnen jullie ook niet met iedereen connecten bij online 1vs1? ik moet soms wel 5x snelle wedstrijd voor klassement selecteren wil ik iemand hebben die wel 'pakt' alsware.. Modem + ROuter zijn goed ingesteld. PS3 network test is een helemaal goed. upnp= aan + nat2 is goed etc. Hebben jullie altijd gelijk een match?

Gisteren ook, na ongeveer 50 potjes online, m'n eerste 'verbinding verbroken' tijdens een wedstrijd. kreeg de andere gwn de winst, lekker is dat. De verbinding was goed, en het gebeurde in verlening nadat ik een speler gewisseld had.. Komt dit wel vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
rickertsnaak schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:28:
PS3 versie van Fifa hierzo,

vraagje, hebben jullie ook dat bij het intro filmpje, dus nadat je het 'NL' vlaggetje hebt geselecteerd, dat het beeld een beetje hapert? dus even stilstaat ofzo. Btje vreemd. gebeurt niet altijd trouwens. mss de bluray die het niet bijhoudt

Kunnen jullie ook niet met iedereen connecten bij online 1vs1? ik moet soms wel 5x snelle wedstrijd voor klassement selecteren wil ik iemand hebben die wel 'pakt' alsware.. Modem + ROuter zijn goed ingesteld. PS3 network test is een helemaal goed. upnp= aan + nat2 is goed etc. Hebben jullie altijd gelijk een match?

Gisteren ook, na ongeveer 50 potjes online, m'n eerste 'verbinding verbroken' tijdens een wedstrijd. kreeg de andere gwn de winst, lekker is dat. De verbinding was goed, en het gebeurde in verlening nadat ik een speler gewisseld had.. Komt dit wel vaker voor?
Ja heb hier ook last van. Zowel het af en toe haperen bij het intro scherm alsmede 1vs1. Ik krijg ook bij het fifa championship geen speler online. Verder vraag ik me af of je weer met een schone lei kunt beginnen in Fifa zodat al je rankings, standen nv% en alle andere zaken gewist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:08
Dit zou een achievement waard moeten zijn...Scoren vanuit een hoekschop.....met de hoekschopnemer!!:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13345565

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

i-dj schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 23:35:
Dit zou een achievement waard moeten zijn...Scoren vanuit een hoekschop.....met de hoekschopnemer!!:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13345565
En nu nog met rechts bij een hoekshop vanaf rechts, of met links op links. ;) Is me tot op heden één keer gelukt maar met een Silver abonnement is het ineens niet meer mogelijk om replays te uploaden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man dit zijn nog eens ideëen. Misschien eens op de wishlist voor FIFA 11 zetten op de EA forums?

Deze dingen klinken als muziek in mijn oren _/-\o_

Mooi dat je 99 punten haalde met Juve.

Zelf ben ik in mijn 3e seizoen (2e seizoen bij Man City) kampioen geworden met 2 punten voor op Man U. Mijn VP topscorer en spitsbroeder Tevez op plek 2.

Nu mijn VP zo'n 80 haalt gemiddeld en kapitein is van de nationale ploeg (de rode duivels, die het gelukkig wat beter doen dan in het echt :$ ) verwachtte ik ook een aantal Europese topploegen in de rij. Maar helaas, er was Genoa, NEC, en een Oostenrijkse ploeg waarvan ik de naam 's ochtends niet zou willen uitspreken. Gelukkig was er nog Atlético Madrid, waar ik net begonnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je het beste met een omhaal kan scooren in fifa 2010.
In de trainig arena werkt het wel ( hooghouden, omhoog spelen en en dan schieten )
Maar in de wedstrijd geen enkele keer ook maar en poging om een omhaal temaken

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik online ga, 1 tegen 1 voor klassement krijg ik de hele tijd (al 2 dagen/ ruim 30x geprobeerd) de mededeling dat de wedstrijd niet meer beschikbaar is. PS3

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Trouwens ook mooi na mijn BAP seizoen bij inter gekozen om naar japan te gaan.

Moet ik elke wedstrijd een rating van 10 halen.....

Ik had trouwens best aardig clubs om bij te gaan spelen..
Schalke04 / aston villa / bilbao.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nieuwe MM game begonnen zodat ik mijn VP ook mee kon laten doen.
Gelijk natuurlijk even m'n visitekaartje afgegeven. :P
Grappig, sinds ik zondag [online] 2 keer heb gescoord vanuit een vrijetrap heb ik de smaak te pakken.
Ligt denk ik wel een beetje aan de skils van de VP want voorheen kwam ik niet verder dan paal en lat.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/13476693

Hij is niet super mooi maar de keeper had hem niet verwacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droplollie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 13:32
Wanneer ik een wedstrijd begin met fifa zie ik alleen de schaduwen, dus niet de spelers zelf.
Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Het gaat om de PC versie

[ Voor 9% gewijzigd door Droplollie op 18-11-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:46:

Moet ik elke wedstrijd een rating van 10 halen.....
Voegen die dingen eigenlijk iets toe aan je VP? Ik heb zo het gevoel van niet. In Fifa 09 kon je hiermee punten verdienen om dan aan je speler te besteden en hem beter te maken.

Misschien dat je in 10 er je reputatie sneller omhoog krijgt? (nutteloos imho)
Of misschien de vorm van je speler verbetert (heeft een beetje nut)

Ik kijk er eigenlijk niet meer naar toe. Elke wedstrijd moet ik wel een hattrick scoren, met 5-0 winnen en een 10 halen qua rating. :Z
Terrestra schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:02:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je het beste met een omhaal kan scooren in fifa 2010.
In de trainig arena werkt het wel ( hooghouden, omhoog spelen en en dan schieten )
Maar in de wedstrijd geen enkele keer ook maar en poging om een omhaal temaken
In het geval van een voorzet op de flank, ga je met je rug naar doel staan en op het goede moment schiet je naar doel. Geen speciale knoppen in te duwen. Gewoon een kwestie van een goede positie en timing (en een goede voorzet natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Hoe werkt precies het skill niveau?
Als je online speelt heeft iedere speler een bepaald skill niveau.
Wat wil het zeggen als iemand bijv. een niveau heeft van 15?
Hoe is dit niveau te beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkna schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:56:
Hoe werkt precies het skill niveau?
Als je online speelt heeft iedere speler een bepaald skill niveau.
Wat wil het zeggen als iemand bijv. een niveau heeft van 15?
Hoe is dit niveau te beinvloeden?
Ik vermoed door ranked online wedstrijden te spelen. Ik heb zelf uren in de manager mode zitten en aardig wat met het GoT team gespeeld maar m'n skill level is nog steeds 1. Ik heb maar iets van 2 ranked online matches gedaan dus ik vermoed dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
o.k. maar als beginner verlies ik online een hoop. Toch is mijn skill level 99! Hoe kan dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfonius
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 15:27
Even een vraag: Kun je in de Arena op een of andere manier met 2 spelers spelen, dus dat je met 2 controllers kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bah, donderdag avond was ik bezig met het editen van de basis opstelling van Juventus waar ik nog steeds met mijn VP actief ben en toen gebeurde er iets vreemds.
Plotseling waren alle posities ingenomen door keepers met cijfers als naam, keepers omdat het allemaal oranje rondjes waren.
Ik denk het zal wel en heb de game afgesloten.
Niks aan de hand denk je maar vrijdag liep het spel continue vast in de arena.
Na een tijdje knutselen ben ik er dus achter dat de naamloze keepers opstelling de boosdoener is/was want nadat ik alle opstellingen opnieuw had ingesteld waren de problemen voorbij, dacht ik!
Als ik nu mijn carrière load heb ik wel weer de goede opstelling zonder naamloze keepers maar ben ik ineens een standaard speler van Juve terwijl mijn VP er wel tussen staat en als ik dan een wedstrijd speel speel ik met alle poppetjes.
Ik zie nu geen andere oplossing dan het seizoen uit te simmen en hopen dat het via een transfer weer goed komt.
Die hoop haal ik uit het feit dat ik nog wel gewoon mijn VP kan besturen bij het Oranje en gelukkig maar want het WK staat op het punt van beginnen.
Ondanks dat ik de laatste 4 wedstrijden in club verband moest simmen ben ik wel club legend geworden. :)
Hopen maar dat het allemaal nog goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:20

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb een ps3 sinds enkele dagen, en al jaren hooked aan fifa, nu wil ik eens kijken of de console versie echt zoveel beter is dan de pc versie, maar ik vind enkel een fifa 09 demo en een fifa 10 trailer, klopt het dat deze niet meer te downloaden valt? :?

bij die trailer was hij samen met wat downloadable content voor de full game te vinden...
thnx but no thnx, installing.. :z

[ Voor 23% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-11-2009 16:29 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 14:21
Speel dit spel nu een tijdje op PS3. Veel plezier aan beleefd al.

Maar heb een vraag... Kan ik offline ook met landenteams spelen? Speel vooral coachmode, maar wou laatst zelf een tournooi met landenteams starten, maar kreeg dit niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alfonius schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:58:
Even een vraag: Kun je in de Arena op een of andere manier met 2 spelers spelen, dus dat je met 2 controllers kunt?
Je kunt in ieder geval een oefenwedstrijd starten (door op select te drukken), dan kan je het aantal verdedigers op alleen DM instellen, en het aantal aanvallers op het minimale (volgens mij 3 of 4, incl. DM is dat) en als je dan weer op select drukt staat er in het rijtje 'kant kiezen', daar kan je dan de tweede controller ook aan toevoegen. Kun je in ieder geval rustig met zijn tweeën oefenen. Maar puur 2 personen in de arena is me nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Laatst online: 21-08-2023
wat een heerlijk spel, ben nu hard vrije trappen aan t oefenen, en deze is tog wel erg mooi ;

40+ meter vrije trap onder kant lat

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmm, kan niet connecten naar de EA servers. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 08:20

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb de demo die zal wel offline zijn... nergens last van

nu speel ik het altijd op de pc met een logitech ps3 like controller, daar is R1 de bal afschermen en ook de knop om extra truucjes te doen, welke knop is dat op de PS3, zodat hij zo over de bal gaat staan bij storen, of de bal kort aan de voet houdt en langzaam dribbelt? enlighten me, please?! :9

nog iets, kan je in de ps3 demo de cameras finetunen, hoogte en zoom!? kom er wel bij, maar krijg ze niet verandert, wrs wel de verschillende views maar niet de hoogte/zoom setting, of ligt dat aan mij? }:O

[ Voor 22% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-11-2009 21:30 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met veel plezier Fifa10 op de PS3, vooral in coachmode tot nu toe.
Af en toe speel ik wel is tegen een vriend, in offline mode.
De eerste 2 keren dat ik dit deed, liep het spel vast bij het beginnen van een oefenwedstrijd. Na 3x opnieuw opstarten van het spel, kon ik een hele middag 1vs1 spelen.

Oke, vervelend probleem, maar daar was nog wel overheen te komen.
Totdat gisteravond er geen beweging in te krijgen was. In totaal denk ik wel 10x opnieuw opgestart, ps3 paar keer gereboot, helemaal niks.

Iemand enig idee waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
sain onez schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:24:

nog iets, kan je in de ps3 demo de cameras finetunen, hoogte en zoom!? kom er wel bij, maar krijg ze niet verandert, wrs wel de verschillende views maar niet de hoogte/zoom setting, of ligt dat aan mij? }:O
Bij de camera instellingen staat iets met "custom", als je dat selecteert kun je de zoom en hoogte instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Wat ik me afvroeg is: Zien andere online spelers de naam van je VP als je online speelt (in de opstelling, achterop je shirt etc.) Of zien de online spelers daar je PSN naam?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:26:
Wat ik me afvroeg is: Zien andere online spelers de naam van je VP als je online speelt (in de opstelling, achterop je shirt etc.) Of zien de online spelers daar je PSN naam?
Boven je speler staat je PSN naam die zichtbaar wordt voor de spelers in de buurt maar wat je achterop je shirt wilt hebben staan kun je zelf invullen bij de "edit vp" functie.
Opstellingen zie je niet bij VP wedstrijden online maar wat er op je shirt staat kunnen anderen wel zien.

• Q-Ping
  • Laatst online: 17-08 22:56
Even een vraagje!!

ik speel fifa 2010 met de toetsenbord en als ik een wedstrijd speel
en er word b.v een overtreding gemaakt.

verschijnt er heel even een tekst in beeld ( snelle vrije trap) welke toets moet ik drukken
om dit te kunnen activeren.

wat ik vind het namelijk niet terug in de toetsen config.

• PSP123
Dit doe je door gelijk op A / S / D (Classic instellingen) gelijk in te drukken. Vervolgens loopt je speler gelijk naar je bal en kan je kiezen voor een pass of een schot!
Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het een prima spel, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een fatsoenlijk nepschot te doen wat in vorige versies heel makkelijk was met (op de xbox) X en dan A. Ik krijg dan iedere keer dat hij gewoon een lange pass geeft. Weet iemand wat ik precies fout doe en of dit veranderd is en hoe ik het wel juist moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:34:
Ik vindt het een prima spel, alleen krijg ik het niet voor elkaar om een fatsoenlijk nepschot te doen wat in vorige versies heel makkelijk was met (op de xbox) X en dan A. Ik krijg dan iedere keer dat hij gewoon een lange pass geeft. Weet iemand wat ik precies fout doe en of dit veranderd is en hoe ik het wel juist moet doen?
Ik zou zeggen, probeer het eens met B (schieten, ingedrukt houden, niet te lang uiteraard) en dan A. Zo hoort het te werken. Met X is volgens het boekje een neplob, maar wat dat precies doet weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ultimate team voor fifa 10 aangekondigd:
http://www.easportsfootba...0-Ultimate-Team-Announced

FIFA 10 is Europe's top-selling game so far this year, and here comes FIFA 10 Ultimate Team.
Media

Electronic Arts today announced the continued record-setting sales pace for FIFA 10 as well as the development of FIFA 10 Ultimate Team, a game mode expansion and new way of playing FIFA 10, the highest rated sports game* ever on the PlayStation 3 and Xbox 360.

Based on internal sales projections, FIFA 10 has sold through more than 4.5 million units worldwide since launch, a 26 percent increase over the same period a year ago (eight weeks in Europe and five weeks in North America). FIFA 10 also became the fastest-selling sports videogame in the world with 1.7 million units sold through at European retail in its first week after its launch on 1 October, and it's the top-selling game overall in Europe in 2009.

FIFA 10 has achieved new franchise records for online play as well, averaging three million** games played daily and over 113 million^ total online games played on the PlayStation 3 and Xbox 360 over the past two months, and will launch FIFA 10 Ultimate Team in the new year.

FIFA 10 Ultimate Team is a deeper, more authentic, more dynamic version of the game mode successfully introduced last year and enables fans to customise the way they build their Ultimate Team.

Take on the challenge of building an Ultimate Team of the best football stars in the world, manage one or multiple squads simultaneously, and compete against other gamers in dynamically updated online tournaments. For the record number of football fans playing FIFA 10 online, FIFA 10 Ultimate Team provides a new challenge to put a personally crafted team up against the rest of the world.

"FIFA 10 Ultimate Team adds a lot more authenticity to a unique game that will update with new challenges and content over time," said Producer Paul Hossack.

"We now have over 7,000 players from 27 leagues available, from which gamers will craft one or multiple squads to show their mastery of the revamped, more realistic chemistry system, and compete in tournaments with exciting requirements and rewards. On top of that, we'll release new tournaments and other updates regularly to keep the experience fresh and exciting."

FIFA 10 Ultimate Team has more options and players that enable gamers to emulate the way real-world coaches and managers build the truly great football teams. Choose how to manage your team - focusing on creating one formidable squad or managing multiple squads to match dynamic requirements for tournaments and competitions. Buy, sell, trade and acquire the biggest stars to build your dream team. Be strategic and tactical in preparing your squads for the various in-game competitions. A completely redesigned chemistry system, built around player relationships on the pitch, means that managing teams and squads to their full potential is even more critical to success. Take carefully assembled squads into standard tournaments and themed competitions against the most formidable teams from around the world - and then out wit and out play them.

Test your skills as a player and manager to claim global football supremacy with FIFA 10 Ultimate Team, available to purchase for 400 Microsoft points or $4.99 as a download via Xbox LIVE and the PlayStation Network to FIFA 10 beginning February 2010.

FIFA 10 and an internet connection are required for play.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:52:
ultimate team voor fifa 10 aangekondigd:
http://www.easportsfootba...0-Ultimate-Team-Announced

FIFA 10 is Europe's top-selling game so far this year, and here comes FIFA 10 Ultimate Team.
Media

Electronic Arts today announced the continued record-setting sales pace for FIFA 10 as well as the development of FIFA 10 Ultimate Team, a game mode expansion and new way of playing FIFA 10, the highest rated sports game* ever on the PlayStation 3 and Xbox 360.

Based on internal sales projections, FIFA 10 has sold through more than 4.5 million units worldwide since launch, a 26 percent increase over the same period a year ago (eight weeks in Europe and five weeks in North America). FIFA 10 also became the fastest-selling sports videogame in the world with 1.7 million units sold through at European retail in its first week after its launch on 1 October, and it's the top-selling game overall in Europe in 2009.

FIFA 10 has achieved new franchise records for online play as well, averaging three million** games played daily and over 113 million^ total online games played on the PlayStation 3 and Xbox 360 over the past two months, and will launch FIFA 10 Ultimate Team in the new year.

FIFA 10 Ultimate Team is a deeper, more authentic, more dynamic version of the game mode successfully introduced last year and enables fans to customise the way they build their Ultimate Team.

Take on the challenge of building an Ultimate Team of the best football stars in the world, manage one or multiple squads simultaneously, and compete against other gamers in dynamically updated online tournaments. For the record number of football fans playing FIFA 10 online, FIFA 10 Ultimate Team provides a new challenge to put a personally crafted team up against the rest of the world.

"FIFA 10 Ultimate Team adds a lot more authenticity to a unique game that will update with new challenges and content over time," said Producer Paul Hossack.

"We now have over 7,000 players from 27 leagues available, from which gamers will craft one or multiple squads to show their mastery of the revamped, more realistic chemistry system, and compete in tournaments with exciting requirements and rewards. On top of that, we'll release new tournaments and other updates regularly to keep the experience fresh and exciting."

FIFA 10 Ultimate Team has more options and players that enable gamers to emulate the way real-world coaches and managers build the truly great football teams. Choose how to manage your team - focusing on creating one formidable squad or managing multiple squads to match dynamic requirements for tournaments and competitions. Buy, sell, trade and acquire the biggest stars to build your dream team. Be strategic and tactical in preparing your squads for the various in-game competitions. A completely redesigned chemistry system, built around player relationships on the pitch, means that managing teams and squads to their full potential is even more critical to success. Take carefully assembled squads into standard tournaments and themed competitions against the most formidable teams from around the world - and then out wit and out play them.

Test your skills as a player and manager to claim global football supremacy with FIFA 10 Ultimate Team, available to purchase for 400 Microsoft points or $4.99 as a download via Xbox LIVE and the PlayStation Network to FIFA 10 beginning February 2010.

FIFA 10 and an internet connection are required for play.
Hierbij heb ik 4 screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1259783563/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1259783563/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1259783563/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1259783563/04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik weet nog niet of ik hem koop......

Ik vind nog steeds dat ze iedereen die fifa09 met ultimate team gratis fifa10 ultimate team moeten geven omdat deze mensen toch hebben gezorgd dat het zon enorm succes was.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, en voor de halve prijs deze keer zal ik 'm zeker aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Ik vraag me af hoe ik bij een vrije trap laag en hard kan schieten, bij mij gaat de bal steeds over de spelers en niet eronder door. Weet iemand hoe dit mogelijk is? staat ook niet in het boekje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bij de ps3 moet je de linkertrigger dacht ik naar beneden duwen....dan gaat de bal laag en hard.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:16:
Bij de ps3 moet je de linkertrigger dacht ik naar beneden duwen....dan gaat de bal laag en hard.
Volgens mij is het toch echt L1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:07
Als ik in UT10 weer alleen maar de sterkste teams tegenkom en het pijn en moeite kost je kaarten goed te houden dan laat ik deze mooi lopen. Was leuk voor een paar dagen, daarna nooit wat mee gedaan.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jascha26
  • Laatst online: 02-01 19:49
Even een vraagje, iemand een idee hoe ik de taal van het wedstrijdcommentaar in engels verander op de ps3? Hij staat standaard in Nederlands en dit commentaar is erg slecht... Tijdens het laden van de game de taal in engels veranderen maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:27:
[...]

Volgens mij is het toch echt L1. ;)
Loneranger, ik was vorige keer in de arena aan het schieten....

Als je de linkertrigger gebruikt om te richten kan dat zowel naar links en naar rechts en naar boven en beneden, probeer het maar eens.....

Die L1 gebruik je toch alleen maar om een geplaatste bal te schieten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jascha26 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:53:
Even een vraagje, iemand een idee hoe ik de taal van het wedstrijdcommentaar in engels verander op de ps3? Hij staat standaard in Nederlands en dit commentaar is erg slecht... Tijdens het laden van de game de taal in engels veranderen maakt niet uit.
Je kunt de taal van het commentaar gewoon bij de opties aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom Darley steeds z'n goal te ver uit komt als je lekker aan het verdedigen is en het doel dus helemaal open ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Ik snap er niets van, ik heb naar mijn weten in alle stadions gespeeld, maar ik krijg de Trophy niet. Zelfs het stadion Santiago Bernabeu gedownload. Het ziet er naar uit dat ik een nieuw rondje afvinken kan beginnen. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:17:
Ik snap er niets van, ik heb naar mijn weten in alle stadions gespeeld, maar ik krijg de Trophy niet. Zelfs het stadion Santiago Bernabeu gedownload. Het ziet er naar uit dat ik een nieuw rondje afvinken kan beginnen. :(
Heb je ook in elk stadion gewonnen?
Anders krijg je de trophy als nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:48:
Iemand enig idee waarom Darley steeds z'n goal te ver uit komt als je lekker aan het verdedigen is en het doel dus helemaal open ligt?
Te makkelijk.... 't is stiekem gewoon Henk Timmer met een Darley skin :P

Even serieus: Verdedig je veel met de 2e man (driehoekje op ps3) aansluitend? Driehoekje zorgt er ook voor dat je keeper uitkomt namelijk.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet op een console, maar met de PC. Hoe doe ik überhaupt trucjes op de PC? Er staan alleen tutorials voor consoles op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Ik zit al dik over de 50 uur gameplay bij FIFA10 heen, alleen krijg ik de achievement niet.
BUG???
Meer mensen hier last van op de Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
het gaat niet om 50 uur fifa 'aan' hebben staan. het is volgens mij 50 uur aan echte wedstrijd tijd...

Je kan geloof ik in je profiel kijken hoever je al bent..
ik dacht dat ik er vorig jaar ook makkelijk overheen ging toen zat ik pas op 33 uur

[ Voor 36% gewijzigd door Wii4all op 06-12-2009 23:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:09:
het gaat niet om 50 uur fifa 'aan' hebben staan. het is volgens mij 50 uur aan echte wedstrijd tijd...

Je kan geloof ik in je profiel kijken hoever je al bent..
ik dacht dat ik er vorig jaar ook makkelijk overheen ging toen zat ik pas op 33 uur
Oei, dat is met helften van 6 minuten 250 potjes, met helften van 5 mins zelfs 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik word toch wel een beetje moe van al die gasten die ermee stoppen als je 2-0 voor komt. Heb net een potje of tien gespeeld. 2 keer verloren, 1 keer gewonnen, 7 keer voortijdig gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt gewoon je punten toch. van mij mogen ze er snel mee stoppen hoor je stijgt toch op je ranking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op fifa 09 PS3kon je precies kijken in wel kwartier van de wedstrijd je de doelpunten maakte kan je dat ook nog ergens terug zien op fifa 10 kan het namelijk nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Heeft iemand ook ervaring met de PC versie die je CD Key niet pakt?

Ik krijg een antwoord dat ze er al eerder van hebben gehoord maar ze kunnen er tot op heden niets aan doen.

Hier onder mijn verhaal met de Supportdesk:

Response (Laura O.)
11/28/2009 12:06 PM
Hello,

I'm very sorry for any inconvenience this issue has caused.

We have recently received multiple reports of this issue occurring and our development and engineering teams are heavily investigating this issue for possible causes. We will continue to look into this issue and we hope to have it resolved very soon. Once the fix has been applied, you should be able to log into the online servers without continuing to experience this issue.

For more details about this issue, please visit the player forums at http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-pc/ as any information that becomes available will be posted there by our development teams and community leaders.

I'm sorry that I cannot be of more help with this issue at this time.

Laurie O.
Online Support Tier 3
Electronic Arts

Customer
11/20/2009 10:43 AM
Thanks for the solution..
I was able to enter the CD key. I enterd online gameplay and when the game was setting up i had a CTD (Crash to desktop) When I restarted FIFA I got the same error as before. Seems to be reocurring.. Is this a known issue? Should I Reinstall FIFA? I run the game under Windows 7 Might that be a problem?

Response (Laura O.)
11/19/2009 01:23 PM
Hello,

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Support. I apologize for the inconvenience you are experiencing. Your issue has been escalated to me and I will be happy to assist you in this matter. If it prompts you for another code, please try the following:

Code

Thanks,
Laurie O.
EA Online Support

Try our knowledge base at http://support.ea.com.

Customer
11/13/2009 12:53 AM
Is there anny progress on my case?
Or do you suggest i start playing PES?

Customer
11/12/2009 01:39 AM
Oh ok... Thats what happned last time, after wich I never recieved a response! Ik just bought this game yesterday and hope you can provide me with a solution as soon as possible!

Response (EARep Harve)
11/12/2009 12:16 AM
Hi Wilfred,

Thank you for contacting Electronic Arts

We have forwarded your issue to our senior support team, more time is required for investigation. We apologize for any prolonged delays this might cause, but please rest assured that we are trying to handle your issue in a timely manner.

If there is anything else we can help you with please let us know.

Thank you,

Harve
EA Online Support

Customer
11/11/2009 11:30 PM
Screen name/Persona: wilfreddebeuker
Registration code(20 digit alpha-numeric code): bladiebla
Your Ea.com email account name: Bla
Your email id listed on account: lalala
Your date of birth: heel oud
Your Zip code: 3201

Response (EARep Harve)
11/11/2009 06:20 PM
Hello Wilfred,

Thank you for contacting Electronic Arts.

We apologize for the inconvenience caused to you.In order to assist you with this issue, we request you to please provide us with the following details:

Screen name/Persona:
Registration code(20 digit alpha-numeric code):
Your Ea.com email account name:
Your email id listed on account:
Your date of birth:
Your Zip code:

We look forward to your reply.

Thank you,

Harve
EA Online Support

Customer
11/11/2009 03:40 PM
I Logged in with my profile and entered my Serial Key.. I was able to play online for one game.. after that I got an error message and had to close Fifa. After that i get an error message when logging on with the widget. It says my serial has already been linked to an account.. wich is correct,... mine!
I am not able to log in..

Hope to hear from you soon!
Had problems with fifa 09 as well never heard back from you!

Kind regards

Wilfred Karel

---------------------

Buy Games Direct, Exclusively from THE EA STORE™

Krijg ik vandaag in mijn mailbox.. December 2009: , kunnen we je interesseren in een EA-game?

Nou EA, Ik zou graag Fifa online kunnen spelen!

Sign of my Time

Verwijderd

Jorco schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:13:
Als ik in UT10 weer alleen maar de sterkste teams tegenkom en het pijn en moeite kost je kaarten goed te houden dan laat ik deze mooi lopen. Was leuk voor een paar dagen, daarna nooit wat mee gedaan.
Ze moeten gewoon zorgen dat je niet kunt kiezen of je iemand wel of niet speelt. Zodra je team over de 95 is worden potjes wel heel erg schaars. Wel moeten ze dan een optie toevoegen om alleen mensen van jouw niveau te spelen.

Wat betreft de 'upkeep' van je team, dat mag inderdaad wel wat minder allemaal, maar het hoeft van mij niet te verdwijnen.

Als ze de topspelers nog wat zeldzamer maken, de gameplay kaarten weglaten en nog wat andere leuke kaarten toevoegen zodat het kopen van pakjes leuk blijft, schaf ik UT10 zeker weer aan. Zelfs zonder deze dingen waarschijnlijk wel.

Verwijderd

Ik speel al heel lang fifa bij vrienden alleen dan 1v1, ik weet niet veel over de coach mode, maar mijn spelers conditie zijn bagger elke x een oranje pijl naar beneden en worden slechter. Kun je trainingen inplannen ofzo voor conditie. Ik ben wel zover dat je staf-upgrades kunt doen, maar kan je meer om de spelers te "verbeteren".

bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 09:58 ]

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:56:
Ik speel al heel lang fifa bij vrienden alleen dan 1v1, ik weet niet veel over de coach mode, maar mijn spelers conditie zijn bagger elke x een oranje pijl naar beneden en worden slechter. Kun je trainingen inplannen ofzo voor conditie. Ik ben wel zover dat je staf-upgrades kunt doen, maar kan je meer om de spelers te "verbeteren".

bedankt!
daar heb ik ook last van, in het tweede seizoen allemaal oranje pijlen naar beneden.
Volgens mij moet je dan meer rouleren. Ik zet af en toe de assistent aan, zodat het rouleren automatisch gaat.

Burp

• LoneRanger
  • Niet online
De pijlen zijn vorm indicatoren en de groene balkjes gaan over de conditie.
Vorm wordt beter als je beter presteert met je spelers in wedstrijden.
Als je spelers nml hogere ratings halen gaat de vorm ook omhoog.
Conditie op peil houden kun je beïnvloeden door je conditie-trainer te upgraden.
Afhankelijk [denk ik] van de conditie stats van je spelers is level 5 voldoende om je spelers voldoende in conditie te houden wanneer ze 1 keer in de week spelen.
Dat hangt er dan ook wel vanaf hoe diep je ze laat gaan tijdens de wedstrijd. ;)
Het lullige van dit vorm systeem is wel dat wanneer je keeper amper schoten op doel krijgt hij nooit meer dan een zesje krijgt en dus altijd met matige tot [zeer] slechte vorm kampt.

Verwijderd

Bedankt voor de info, je kunt dus geen trainingen inplannen neem ik aan dan, ik dacht dat het mogelijk was dit vertelde iemand mij namelijk.

Heeft iemand tips voor mij m.b.t vrije trappen nemen? (voor xbox360)
Welke knop kun je het beste gebruiken, schiet/voorzet knop. Ik weet namelijk bij Fifa09 op PS3 toen ik die speelde deed ik een vrijtrap met L1 ingedrukt left analog naar benden en dan schieten dan maakte hij een boog over de muur en ging de bal naar beneden

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PS3 is het heel makkelijk je hoefd geen eens een hoe in te sturen. alleen ff schiet knopje heel rustig in te drukken dan gaat hij er al vanzelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die het leuk vinden om wat online goals te zien :)

Ik heb een filmpje gemaakt van wat online goals: http://www.youtube.com/watch?v=GaOPCLhuEx4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mooi filmpje dat zeker. :)
Ik plaats alleen m'n vraagtekens bij je tegenstander[s], zelfs op semi-pro heb je meer tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
even een vraag hoeveel filmpje van goals kun je uploaden want ik heb er 5 en staat nu vol. en hoe kun je zeggen welke stuk van het filmpje hij moet uploaden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
soccerroos schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:35:
even een vraag hoeveel filmpje van goals kun je uploaden want ik heb er 5 en staat nu vol. en hoe kun je zeggen welke stuk van het filmpje hij moet uploaden ??
Met het d-pad kun je een selectie maken.
Overigens, als je al 5 filmpjes hebt ge-upload en je slots dus vol zitten, kun je je up-geloade filmpjes vanaf eafootbalworld.com gewoon downloaden naar je eigen computer en eventueel bewerken.
Op die manier heb je dan weer slots vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat be a pro gedeelte, is de enige manier om je stats beter te krijgen, via het vrijspelen van die tricks uit dat vaardighedenboek? Ben al weer 1 seizoen verder (Ajax), maar nog weinig extra gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 17:25
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:44:

Ik heb een filmpje gemaakt van wat online goals: http://www.youtube.com/watch?v=GaOPCLhuEx4
Ik zag in t filmpje een balkje van je virtual pro? Stiekem tijdens VP modus tegen de pc gescoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:11:
Dat be a pro gedeelte, is de enige manier om je stats beter te krijgen, via het vrijspelen van die tricks uit dat vaardighedenboek? Ben al weer 1 seizoen verder (Ajax), maar nog weinig extra gekregen.
Yup, is erg leuk om te doen maar af en toe ook erg frustrerend omdat je meer bezig bent met je accomplishments tijdens de wedstrijd dan met de wedstrijd zelf. :P
Ik vind het wel erg goed uitgewerkt want je moet dingen uitvoeren om er beter in te worden en je merkt ook gewoon dat je beter wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb hier een heel vreemd probleem op de ps3:

Als ik tegen een vriend van mij wil spelen via de 'normale' manier: online-> normale match -> tegen een vriend spelen, kan ik onmogelijk met hem een game starten. Ik krijg dan altijd na een paar seconde de melding 'game niet meer beschikbaar'. Als we vervolgens met z'n tweeen online de 'team play' mode gaan doen werkt het wel perfect en hebben we nergens last van. Nadeel is alleen dat vage groene balkje en niet makkelijk kunnen pauzeren en wisselen.

Beide staat onze nat status op 'nat 2' en ik heb hier de benodigde poorten opengezet voor psn en fifa 10. Wat kan ik verder nog ondernemen om dit wel te laten werken?

(poorten opengezet uit het (uk?) boekje van fifa + poortn van de psn website)

[ Voor 38% gewijzigd door Ronwiel op 14-12-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:46

_AN

Zijn er nog handige tips voor vrije trappen nemen? Met '09 gebruikte ik altijd L1 en de schietknop. Het lijkt erop dat L1 niet meer hetzelfde werkt. Iedere keer als ik dit gebruikt, gaat de bal over de grond.

Worden er nog andere knoppen gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LoneRanger schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:15:
Yup, is erg leuk om te doen maar af en toe ook erg frustrerend omdat je meer bezig bent met je accomplishments tijdens de wedstrijd dan met de wedstrijd zelf. :P
Ik vind het wel erg goed uitgewerkt want je moet dingen uitvoeren om er beter in te worden en je merkt ook gewoon dat je beter wordt. :)
Ik laat het maar links liggen, de AI is mij te irritant dom om maar uberhaubt zulke acties te maken.

Ach ja, live season is wel grappig :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:06:
[...]

Ik laat het maar links liggen, de AI is mij te irritant dom om maar uberhaubt zulke acties te maken.

Ach ja, live season is wel grappig :P
Dan neem je je pro toch gewoon mee in manager mode? ;)
Ik zal niet beweren dat de AI slim is maar als je eenmaal weet hoe het "denkt"[werkt] dan is het allemaal prima te doen, niet zozeer dat je dan alles kunt halen maar je kunt er aardige potjes mee spelen.
Hoe dan ook is het raadzamer en leuker om je pro gewoon mee te nemen in manager-mode of in BaP alle spelers besturen kan natuurlijk ook maar manager-mode is veel uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SharpEdgeOne schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:11:
[...]

Ik zag in t filmpje een balkje van je virtual pro? Stiekem tijdens VP modus tegen de pc gescoord? :P
Waarom stiekem? En je kunt toch gewoon je VP gebruiken in Manager mode? Dat doe ik juist vaak om die accomplishments te halen, dan wordt ie beter voor Clubs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ronwiel schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:27:
Ik heb hier een heel vreemd probleem op de ps3:

Als ik tegen een vriend van mij wil spelen via de 'normale' manier: online-> normale match -> tegen een vriend spelen, kan ik onmogelijk met hem een game starten. Ik krijg dan altijd na een paar seconde de melding 'game niet meer beschikbaar'. Als we vervolgens met z'n tweeen online de 'team play' mode gaan doen werkt het wel perfect en hebben we nergens last van. Nadeel is alleen dat vage groene balkje en niet makkelijk kunnen pauzeren en wisselen.

Beide staat onze nat status op 'nat 2' en ik heb hier de benodigde poorten opengezet voor psn en fifa 10. Wat kan ik verder nog ondernemen om dit wel te laten werken?

(poorten opengezet uit het (uk?) boekje van fifa + poortn van de psn website)
kan er mee te maken hebben dat je allebei draadloos via wifi speelt?

wellicht dat het helpt als iemand bekabeld gaat spelen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:13:
[...]

Waarom stiekem? En je kunt toch gewoon je VP gebruiken in Manager mode? Dat doe ik juist vaak om die accomplishments te halen, dan wordt ie beter voor Clubs ook.
Hij zegt tot 2 keer toe dat het online goals zijn en dat wil dus niet in Manager mode laat staan met je VP. ;)
Vandaar stiekem denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:44:

En mag ik vragen hoe jij het beeld van je xbox hebt opgenomen? vind het wel geinig namelijk wat je hebt gedaan mede gezien het feit dat je online goals niet kunt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hier staan ook wat mooie goals tussen:
http://www.youtube.com/watch?v=3PNqTkQgpQg&feature=sub

Dat is die gast die ook altijd die turtorial video's online plaatst.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:24
Wii4all schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:10:
Hier staan ook wat mooie goals tussen:
http://www.youtube.com/watch?v=3PNqTkQgpQg&feature=sub

Dat is die gast die ook altijd die turtorial video's online plaatst.
Die van 0.11. Die wil ik leren! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt me op bij veel filmpjes, amper kopballen. 90% van kopduelen verlies ik nog steeds :(

Consequent zijn ze dan weer niet met de controls, vrije trap is L1 inhouden hard over de grond, terwijl het tijdens normaal spel weer een lobje is. Loeihard over de grond schieten is me nog niet bepaald gelukt :(

Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.