Dat Be A Pro trouwens, wordt je speler nu alleen maar beter door die accomplishments te unlocken? In Fifa 09 kon je zelf je stats indelen, kan dat nu nog steeds?
Ok, we hebben ons eigen PS3 club topic maar xbox users mogen natuurlijk meekijken en praten. 
Met goedkeuring "gejat" van Maus maar t.z.t. zal ik het wat meer een eigen gezicht geven afhankelijk van de animo.
Je kunt wel en heel klein beetje zelf bepalen door de lichaamsbouw aan te passen van je VP.
Een kleinere VP zal sneller zijn en een dikkere weer iets langzamer en fysieker etc.
Met goedkeuring "gejat" van Maus maar t.z.t. zal ik het wat meer een eigen gezicht geven afhankelijk van de animo.
Nee stats zelf indelen kan niet meer, je wordt nu juist beter uit ervaring en door het unlocken van accomplishments.shoombak schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:42:
Dat Be A Pro trouwens, wordt je speler nu alleen maar beter door die accomplishments te unlocken? In Fifa 09 kon je zelf je stats indelen, kan dat nu nog steeds?
Je kunt wel en heel klein beetje zelf bepalen door de lichaamsbouw aan te passen van je VP.
Een kleinere VP zal sneller zijn en een dikkere weer iets langzamer en fysieker etc.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik zit nu in het tweede seizoen en mijn pro zit nu op 76. Toen ik dacht dat hij niet veel meer groeide heb ik hem een paar wedstrijden achterin gezet wat weer een aantal verdiensten opleverde. Alleen dat linkerbeen wil nog niet echt van de grond komen, iemand tips?
Ik heb dat ook gedaan, ik zag dat mijn defence skills laag waren, een paar potjes in de verdediging en alles is weer netjes bij. in 1 wedstrijd haalde ik zo vorige keer een stuk of 5 accomplishments.
Ik wist niet dat dit kon in fifa: http://www.youtube.com/watch?v=eeqo26lMoqw
[ Voor 56% gewijzigd door Wii4all op 27-10-2009 15:48 ]
Burp
Verwijderd
Mijn fifa 10 loopt elke keer vast bij de multiplayer. Ik heb al wat rond gekeken op internet maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Iemand die mij kan helpen?
Die chest flick lukt me niet.Wii4all schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:47:
Ik heb dat ook gedaan, ik zag dat mijn defence skills laag waren, een paar potjes in de verdediging en alles is weer netjes bij. in 1 wedstrijd haalde ik zo vorige keer een stuk of 5 accomplishments.
Dit had een vriend van mij ook. Die ging in speltype coach na 3 jaar Ajax ook naar Liverpool en heeft ook een schuld van 2 miljard.. Dit terwijl er van te voren nog stond dat er 100 miljoen was voor transfers. Misschien een bug in het spel ofzo??Bjk schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:30:
Ik heb zojuist me 2e seizoen afgerond met Liverpool, nu het 3e seizoen gestart is heb ik een schuld van 2 miljard en negatieve wages. Terwijl ik eind vorig seizoen geheel positief stond (70 mill)
Iemand anders dit ook gehad?
Psn: Rvdt86
Misschien? Dat is een van de 73 bekende bugs in de manager mode.Rvdt86 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:34:
[...]
Dit had een vriend van mij ook. Die ging in speltype coach na 3 jaar Ajax ook naar Liverpool en heeft ook een schuld van 2 miljard.. Dit terwijl er van te voren nog stond dat er 100 miljoen was voor transfers. Misschien een bug in het spel ofzo??
PSN: Sluuz
Ik ben hélemaal gestopt met Managermode. Juist Managermode was juist tof omdat je met je team kon spelen en tegelijkertijd managen. Erg leuk. Maarja, de irritante bugs zijn héél vervelend
Verwijderd
Gisteravond 3 potjes achter elkaar ,dat mijn tegenstander disconnect terwijl ik met 3 goals voor sta. En ik win al zo weinig!!
3 verschillende tegenstanders ook nog.... Zwaar irri.
Krijg je ook geen niveau-punten meer ,of vergis ik mij?
Ben voor een strafsysteem. 10 keer disconnecten . 1 week online-schorsing.
3 verschillende tegenstanders ook nog.... Zwaar irri.

Inderdaad, ik vind een aantal features in FIFA 10 heel tof, maar dit is wel één van de versies met de meeste bugs (commentaar bugs, graphic bugs, gameplay bugs)RedHat schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:45:
Ik ben hélemaal gestopt met Managermode. Juist Managermode was juist tof omdat je met je team kon spelen en tegelijkertijd managen. Erg leuk. Maarja, de irritante bugs zijn héél vervelend
Met je virtual pro moet je denk ik wel eerst de 4 star skills moves unlocken....
Met mijn virtual pro kan ik nu als ik 3 tikjes naar voren geef de bal omhooglobben en keihard op goal knallen....is wel leuk. functioneel tijdens wedstrijden denk ik niet.
Burp
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:53:
Gisteravond 3 potjes achter elkaar ,dat mijn tegenstander disconnect terwijl ik met 3 goals voor sta. En ik win al zo weinig!!
3 verschillende tegenstanders ook nog.... Zwaar irri.![]()
Ik speel juist graag tegen een tegenstander die wat beter is dan ik. Ok, winnen is heel erg leuk en goed voor je score, maar van een verloren wedstrijd leer je over het algemeen veel meer. Je ziet het spel wat ie doet en vaak lukt het me wel om het bijna gelijk te trekken en te zien wat hij voor openingen gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:53:
3 verschillende tegenstanders ook nog.... Zwaar irri.![]()
Over de opstelling. Laten we eerst eens 4-3-3 proberen met wat compacter middenveld. Een ruit is altijd wel aardig, maar zo'n ruit met CAM gaat ook al snel als spits meespelen.
Verwijderd
Dat is ook wel zo,maar af en toe een potje winnen is toch wel leuk. Had al bijna 2 uur niets gewonnen
.
Ik ben voorlopig fan van de opstelling 4-3-3 met CAM,maar heb eerlijk gezegd ook nog niet heel veel andere mogelijkheden uitgeprobeerd....
Ik ben voorlopig fan van de opstelling 4-3-3 met CAM,maar heb eerlijk gezegd ook nog niet heel veel andere mogelijkheden uitgeprobeerd....
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:58:
[...]
Ik speel juist graag tegen een tegenstander die wat beter is dan ik. Ok, winnen is heel erg leuk en goed voor je score, maar van een verloren wedstrijd leer je over het algemeen veel meer. Je ziet het spel wat ie doet en vaak lukt het me wel om het bijna gelijk te trekken en te zien wat hij voor openingen gebruikt.
Over de opstelling. Laten we eerst eens 4-3-3 proberen met wat compacter middenveld. Een ruit is altijd wel aardig, maar zo'n ruit met CAM gaat ook al snel als spits meespelen.
Verwijderd
Niemand die mij kan helpen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:59:
Mijn fifa 10 loopt elke keer vast bij de multiplayer. Ik heb al wat rond gekeken op internet maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Iemand die mij kan helpen?
Ok apart. Was bezig met manager mode, eerste seizoen als coach van Ajax. De 2 doelstellingen waren finale cup en het halen van plaatsing voor ECC (weet niet of dat Euro Liga of Champs League is), dus ik was aardig bezig. Stond 4e, met NAC (3e) op evenveel punten en PSV 1 punt voor mij. Dus ik speel tegen NAC en win 0-1, toevallig speelt PSV gelijk dus ik denk "mooi, naar de 2e plaats", krijg ik opeens het bericht dat ik ontslagen ben %\ Seizoen was nog niet eens afgelopen. Had al een keer dat het vertrouwen stevig achteruit ging, omdat ik maar met 1 doelpunt won (en dat na een paar goede uitslagen op ploegen boven mij). Snap er dus nog niet heel veel van.
Speel nu 2e divisie Coca Cola league met Exeter... Het was dat of de Ierse competitie (._.;) Heb wat geld geboden op een aardige speler, ruim boven marktwaarde met een leuk loon, waarbij mij 85% kans op een overstap gegeven werd. Krijg ik de melding dat de club het een "ridiculous offer" vind... Is het dan te weinig, teveel, willen ze niet verkopen, WAT!? Ik moet de handleiding maar eens openslaan denk ik zo.
Voor de rest vermaak ik me wel met Fifa, al lukt het scoren (speel op pro) niet altijd even lekker.
Speel nu 2e divisie Coca Cola league met Exeter... Het was dat of de Ierse competitie (._.;) Heb wat geld geboden op een aardige speler, ruim boven marktwaarde met een leuk loon, waarbij mij 85% kans op een overstap gegeven werd. Krijg ik de melding dat de club het een "ridiculous offer" vind... Is het dan te weinig, teveel, willen ze niet verkopen, WAT!? Ik moet de handleiding maar eens openslaan denk ik zo.
Voor de rest vermaak ik me wel met Fifa, al lukt het scoren (speel op pro) niet altijd even lekker.
You look like I need a drink.
Dat hoor je inderdaad wel vaker dat je zomaar ontslagen wordt. Geloof niet dat daar al een fix voor is. Over transfers heb ik ook al wat klachten gelezen.
Verder heb ik nog een probleem met online op de ps3. Als ik een vriend uitdaag, en hij accepteert, komt ie bij het scherm dat je teams kan kiezen, en dan krijgt hij "Sessie niet beschikbaar". Als hij mij uitdaagt, krijg ik precies het zelfde probleem.
Verder heb ik nog een probleem met online op de ps3. Als ik een vriend uitdaag, en hij accepteert, komt ie bij het scherm dat je teams kan kiezen, en dan krijgt hij "Sessie niet beschikbaar". Als hij mij uitdaagt, krijg ik precies het zelfde probleem.
[ Voor 45% gewijzigd door Fist op 28-10-2009 23:17 ]
Verwijderd
Nou met zo'n uitgebreide beschrijving van je probleem denk ik dat er snel iemand komt met de oplossing. "Hij loopt vast tijdens multiplayer"
Je kunt op zijn minst even noemen op welk platform je speelt, wat je precies ziet en doet op het moment dat ie vastloopt, of je met andere games last hebt van vastlopers, of je een nieuwe modem hebt enzo.......
Je weet wel........informatie.
Cache even legen? Spel installeren/opnieuw installeren?
weet iemand of je voor de volgende achievements alles in 1 sessie moet doen?
Good Form: Play 5 consecutive Xbox LIVE Head to Head Ranked matches without losing
en
Experimental: Play 5 consecutive Xbox LIVE Head to Head Ranked matches using a different team
mijn laatste 5 potjes heb ik met verschillende teams gespeeld (aston villa, nederlands elftal, ajax, barcelona, inter) en allemaal gewonnen. echter krijg ik de achievements niet
het was echter niet in 1 sessie maar verdeeld over 2. ook leavede 2 van de 5 tegenstanders hem, kan het misschien daar aan liggen?
Good Form: Play 5 consecutive Xbox LIVE Head to Head Ranked matches without losing
en
Experimental: Play 5 consecutive Xbox LIVE Head to Head Ranked matches using a different team
mijn laatste 5 potjes heb ik met verschillende teams gespeeld (aston villa, nederlands elftal, ajax, barcelona, inter) en allemaal gewonnen. echter krijg ik de achievements niet
het was echter niet in 1 sessie maar verdeeld over 2. ook leavede 2 van de 5 tegenstanders hem, kan het misschien daar aan liggen?
Baluh, ik heb het ook gehad al na 1 seizoen met PSV. Ik werd ook onverwacht ontslagen, en koos voor RKC enigste optie op dat moment!dialMforMike schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:45:
Ok apart. Was bezig met manager mode, eerste seizoen als coach van Ajax. De 2 doelstellingen waren finale cup en het halen van plaatsing voor ECC (weet niet of dat Euro Liga of Champs League is), dus ik was aardig bezig. Stond 4e, met NAC (3e) op evenveel punten en PSV 1 punt voor mij. Dus ik speel tegen NAC en win 0-1, toevallig speelt PSV gelijk dus ik denk "mooi, naar de 2e plaats", krijg ik opeens het bericht dat ik ontslagen ben %\ Seizoen was nog niet eens afgelopen. Had al een keer dat het vertrouwen stevig achteruit ging, omdat ik maar met 1 doelpunt won (en dat na een paar goede uitslagen op ploegen boven mij). Snap er dus nog niet heel veel van.
Met RKC, de KNVB beker gewonnen en hierdoor een plaatsje in de EFA (Europa Cup) veroverd. Vervolgens heb ik me ontslag ingediend bij RKC, waarom nou ik wil niet 15 seizoen aan RKC vast zitten. Voordeel, ik kreeg nog een mooi budget mee voor mijn volgende avontuur.
Toen gesolliciteerd bij Fc Twente, die op dat moment ECC (Champions League) speelde, halve Finale met Twente bereikt, 3de in Eredivisie en het KNVB beker avontuur was al naar 2 rondes voor mij voorbij.
Ik begin nu aan mijn 4de seizoen inmiddels 3 clubs gehad.
Ik ga nog 1 jaar het uiterste uit Fc Twente halen om vervolgens, te kijken of ik weer bij PSV terecht kan.
Tip: staff upgrades zijn de juiste investering, vooral de conditie upgrades!
Ik heb ook al verschillende keren iets gemerkt van de bekende bugs: won ik met 4-2 van Feyenoord, kreeg ik wel voor een kwart van mijn totale reputatie balk aftrek. Reden: dit moet beter, deze ploeg is nog wel onder je niveau.
Jammer die bugs zo kom je niet snel aan het aantal sterren waar je recht op heb, in het echt zo iedereen apetrots zijn op 4-2 winst voor PSV op Feyenoord.
Ik speel op Professional.
Nice, de andere geuploadde filmpjes zijn ook vrije trappen. Hoe neem je die welke knoppen combinatie?Exorcist schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:43:
Deze zat er zooo lekker in:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12522471
Bij mij gaan ze er altijd over of net in de muur.
Verwijderd
Na even het topic door te hebben gescrolled kan ik verder niet op een soort gelijke vraag komen,
daarom stel ik hem maar alsnog:
Ik ben inmiddels een jaar over gestapt van PES 2008 op FIFA 09, en aangezien FIFA zo goed bevalt heb ik nu ook FIFA 10 in mijn bezit. Er is alleen een ding wat me mateloos irriteert aan FIFA, wat bij PES wel goed geregeld was.
De functie waar ik het over heb heet "super cancel" in PES, en wordt op de Xbox uitgevoerd met de X knop. Wanneer je bijvoorbeeld je schietbalkje per ongeluk liet vollopen, kon je op de super cancel knop drukken, en je speler staakte het schot. Opzich al bijzonder handig, maar spectaculair, zodra je dit gebruikt om de keeper te omspelen. Heeft FIFA ook zo'n optie?
Ik ben inmiddels een jaar over gestapt van PES 2008 op FIFA 09, en aangezien FIFA zo goed bevalt heb ik nu ook FIFA 10 in mijn bezit. Er is alleen een ding wat me mateloos irriteert aan FIFA, wat bij PES wel goed geregeld was.
De functie waar ik het over heb heet "super cancel" in PES, en wordt op de Xbox uitgevoerd met de X knop. Wanneer je bijvoorbeeld je schietbalkje per ongeluk liet vollopen, kon je op de super cancel knop drukken, en je speler staakte het schot. Opzich al bijzonder handig, maar spectaculair, zodra je dit gebruikt om de keeper te omspelen. Heeft FIFA ook zo'n optie?
LT en RT direct naar het schot indrukken. Dan wordt het schot geannuleerd.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:08:
Na even het topic door te hebben gescrolled kan ik verder niet op een soort gelijke vraag komen,
Succes
Of schieten, en tijdens dat schot op A drukken, doe je een nep-schietbeweging.PSP123 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:13:
[...]
LT en RT direct naar het schot indrukken. Dan wordt het schot geannuleerd.
Succes
Ik kocht laatst een speler met een marktwaarde van 6,6 miljoen, 4500 salaris p/w.Wii4all schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:30:
Had pas nog een mooie...
Extra dure scouting geregeld iets van 120.000 ofzo..
Komen die gasten terug met jozef israel maza (18 jaar).....
Ik koop hem voor 130.000...
Als ik nu in de lijst kijk kost ie 1.000.000
Dat is nogeens aardige scouting.
Er waren ook al andere clubs die hem wilde. (kreeg je in zo'n incoming message te zien)
Ik bood 9,2 miljoen en 8800 salaris p/w, vervolgens contracteerde ik hem, keek ik bij transfers mijn club, was deze speler 21 miljoen waard. Arsenal nog afgetroefd, die 7,0 Miljoen bood!
Kijk dat zijn nog eens deals in deze tijd van recessie.
Ook probeer ik altijd goede ''vrije spelers'' te contracteren om ze vervolgens variërend van 4 tot 10 miljoen het volgende seizoen te verkopen. En de echte goeie mogen nog een seizoentje blijven om zich te bewijzen.
Zo maak je snel winst, al is het wel een grote investering qua salaris.
[ Voor 3% gewijzigd door PSP123 op 29-10-2009 12:24 ]
Verwijderd
Sorry daar ehb je helemaal gelijk in.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:59:
[...]
Nou met zo'n uitgebreide beschrijving van je probleem denk ik dat er snel iemand komt met de oplossing. "Hij loopt vast tijdens multiplayer"
Je kunt op zijn minst even noemen op welk platform je speelt, wat je precies ziet en doet op het moment dat ie vastloopt, of je met andere games last hebt van vastlopers, of je een nieuwe modem hebt enzo.......
Je weet wel........informatie.
Ik speel op een PS3 Slim ( anderhalve week oud), alle andere spellen gaan prima. Maar volgens mij ligt het aan fifa zelf. Wanneer je met 2 controllers ( of meer ) loopt het spel vast. Soms al in het begin en soms bij de aftrap. Wanneer hij tijdens de wedstrijd vastloopt varandert de tacktiek ook telkens ( Aanvalled, defensief steeds verschillend) Ook gebeurt eht vastlopen vaak bij eht veranderen van de controller-instellingen.
2 bekende van mij hebben precies hetzelfde probleem. Het spel stopt gewoon opeens. Muziek blijf je horen alleen het beeld staat vast. De enigste optie is de playstation-knop.
Erg vervelend als ik samen met wat vrienden hier zit en hij doet het weer niet.
Kan ook ja, is nog wel het handigst tenopzichte van LT + RT.Exorcist schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:18:
[...]
Of schieten, en tijdens dat schot op A drukken, doe je een nep-schietbeweging.
Verwijderd
Het zijn ook twee verschillende dingen. LT + RT is cancel van de actie die je net hebt uitgevoerd op je controller (als je de bal nog niet hebt, kun je in de tussentijd dus je actie nog cancellen)PSP123 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:26:
[...]
Kan ook ja, is nog wel het handigst tenopzichte van LT + RT.
Je pass of schot met A afkappen is de functie fake-schot (of fakepass).
Verwijderd
Kijk daar kunnen de mensen wat meer mee. Ik kan je zelf niet helpen helaas, ik heb een 360 en herken je probleem niet. Succes ermeeVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:24:
[...]
Sorry daar ehb je helemaal gelijk in.
Ik speel op een PS3 Slim ( anderhalve week oud), alle andere spellen gaan prima. Maar volgens mij ligt het aan fifa zelf. Wanneer je met 2 controllers ( of meer ) loopt het spel vast. Soms al in het begin en soms bij de aftrap. Wanneer hij tijdens de wedstrijd vastloopt varandert de tacktiek ook telkens ( Aanvalled, defensief steeds verschillend) Ook gebeurt eht vastlopen vaak bij eht veranderen van de controller-instellingen.
2 bekende van mij hebben precies hetzelfde probleem. Het spel stopt gewoon opeens. Muziek blijf je horen alleen het beeld staat vast. De enigste optie is de playstation-knop.
Erg vervelend als ik samen met wat vrienden hier zit en hij doet het weer niet.
Verwijderd
Cancellen met de A knop probeer ik al tijden (aangezien dat zo ook in PES ging) maar is me nog niet gelukt.
Ik ga dat met LT en RT vanavond meteen eens proberen!! Bedankt allemaal
Je moet wel de schietknop nog ingedrukt hebben op het moment dat je dus op A drukt om die schijnbeweging/cancel te maken..Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:14:
Cancellen met de A knop probeer ik al tijden (aangezien dat zo ook in PES ging) maar is me nog niet gelukt.
Lekker, net 5-2 gewonnen van iemand die 150 punten meer had (xbox live) en 31 punten verloren...
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Valt mij ook vaak op, ik heb met PSV ook al veel vrijetrappen tegen gehouden door met de muur van spelers op te springen (Y)._AN schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:14:
Die vrije trappen van de tegenstander vliegen er wel vaak in zeg!
Zelf heb ik nog nooit een goal gemaakt uit een vrije trap, is het bekend welke toetsencombinatie je hiervoor het beste kan gebruiken?
En dan ook nog vaak onderkant lat en net over de lijn waarna de bal weer het veld in stuitert._AN schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:14:
Die vrije trappen van de tegenstander vliegen er wel vaak in zeg!
Ziet er wel erg mooi uit, dat dan weer wel.
Wat mij opvalt is dat professional redelijk makkelijk is (verlies zelden, 1 van de 20 potjes ongeveer in coach mode) en 1 stap moeilijker is weer net iets te moeilijk om te winnen (dan speel ik 4 van de 5 potjes 0-0).
Ook irritant is dat de AI altijd 3x wisselt in de 2e helft op dezelfde momenten. Elke keer weer die animatie
Verder vette game
Ook irritant is dat de AI altijd 3x wisselt in de 2e helft op dezelfde momenten. Elke keer weer die animatie
Verder vette game
Zijn er hier mensen die de PC versie met een 360 pad spelen? Ik vind de game best leuk, maar vind de controls echt verschrikkelijk oppervlakkig. De basis (dribbelen, passen, schieten, tackelen) kan ik wel, maar dat is het dan ook. De game biedt weinig diepgang, of mis ik iets?
De truukjes die je met de rechterstick kan doen worden heel vaak niet herkend, en hebben nauwelijks nut. Vrije trappen zijn een pure gok. Ik kan bij een aanval niet de tactiek aanpassen als ik aanvallender wil spelen. Ik kan niet kiezen of ik hoog, of hard over de grond wil schieten. Ik kan geen één-tweetjes doen, etc...
Mis ik nou gewoon allemaal knoppencombo's? of is de gameplay inderdaad niet zo diepgaand? En mocht ik allemaal dingen niet doorhebben, weet iemand dan een goede sites waar alles uitgelegd staat?
De truukjes die je met de rechterstick kan doen worden heel vaak niet herkend, en hebben nauwelijks nut. Vrije trappen zijn een pure gok. Ik kan bij een aanval niet de tactiek aanpassen als ik aanvallender wil spelen. Ik kan niet kiezen of ik hoog, of hard over de grond wil schieten. Ik kan geen één-tweetjes doen, etc...
Mis ik nou gewoon allemaal knoppencombo's? of is de gameplay inderdaad niet zo diepgaand? En mocht ik allemaal dingen niet doorhebben, weet iemand dan een goede sites waar alles uitgelegd staat?
Ik mik altijd op de hoek het verst van de keeper (korte hoek vaak het best), en dan LS naar voren (360) en schietbalkje ongeveer halverwege. Beetje mee experimenteren, dan voel je vanzelf aan of je iets harder moet. Ik heb zo vooral met Gerrard behoorlijk wat goals gemaakt, maar Pirlo, Xavi en Nani kunnen het sowieso ook! Oh en geen draai ofzo, gewoon over de muur.. whammm!!PSP123 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:38:
[...]
Valt mij ook vaak op, ik heb met PSV ook al veel vrijetrappen tegen gehouden door met de muur van spelers op te springen (Y).
Zelf heb ik nog nooit een goal gemaakt uit een vrije trap, is het bekend welke toetsencombinatie je hiervoor het beste kan gebruiken?
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
OMG:
Ik start net een Live match op en ik zie dat mijn tegenstander een 2,5 ster team gekozen heeft dus ik denk, dan doe ik dat ook. Dus ik Vitesse gekozen (never mind that) en op gereed geramd. Vervolgens kiest die tegenstander ineens AC Milan. Als ik dus niets had veranderd had ik dat dus gespeeld, maar gelukkig zat ik op te letten en kies ik Bayern (never mind that, mijn favo team, kan het niet helpen).
Ok, match start en hij krijgt uit. Ik neem de bal over, steekpaas naar voren toe bij de rechterflank. Lage voorzet gegeven op Gomez en die ramt hem via de lat erin. Resultaat: 0-1 voor mij en ook nog een 15 gamerpoints achievement.
Vervolgens krijgt hij weer uit en hij houd de bal iets langer vast, waarna ik moet verdedigen en ik neem de bal weer over. Bal gaat naar voren, eindigd weer op de rechterflank, maar nu wel een hoge voorzet. 1 speler van hem verdedigd verkeerd uit en het staat 0-2. En dat in de 10-de ingame minuut!
Vervolgens quit hij de wedstrijd en heb ik er niets aan. Wat ik dus erg jammer vind, want zo vaak kom ik niet snel op een voorsprong. Maar ik begrijp wel dat ie dus dacht tegen een wereldster te voetballen (al ben ik dat natuurlijk ook
). Ben iig blij dat ik een achievement heb gehaald anders was het helemaal voor noppes. Maar wel een hele vage online match.
Ik start net een Live match op en ik zie dat mijn tegenstander een 2,5 ster team gekozen heeft dus ik denk, dan doe ik dat ook. Dus ik Vitesse gekozen (never mind that) en op gereed geramd. Vervolgens kiest die tegenstander ineens AC Milan. Als ik dus niets had veranderd had ik dat dus gespeeld, maar gelukkig zat ik op te letten en kies ik Bayern (never mind that, mijn favo team, kan het niet helpen).
Ok, match start en hij krijgt uit. Ik neem de bal over, steekpaas naar voren toe bij de rechterflank. Lage voorzet gegeven op Gomez en die ramt hem via de lat erin. Resultaat: 0-1 voor mij en ook nog een 15 gamerpoints achievement.
Vervolgens krijgt hij weer uit en hij houd de bal iets langer vast, waarna ik moet verdedigen en ik neem de bal weer over. Bal gaat naar voren, eindigd weer op de rechterflank, maar nu wel een hoge voorzet. 1 speler van hem verdedigd verkeerd uit en het staat 0-2. En dat in de 10-de ingame minuut!
Vervolgens quit hij de wedstrijd en heb ik er niets aan. Wat ik dus erg jammer vind, want zo vaak kom ik niet snel op een voorsprong. Maar ik begrijp wel dat ie dus dacht tegen een wereldster te voetballen (al ben ik dat natuurlijk ook
Die losers heb je altijd, die vroeger quiten.Martinspire schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:23:
OMG:
Vervolgens quit hij de wedstrijd en heb ik er niets aan. Wat ik dus erg jammer vind, want zo vaak kom ik niet snel op een voorsprong. Maar ik begrijp wel dat ie dus dacht tegen een wereldster te voetballen (al ben ik dat natuurlijk ook). Ben iig blij dat ik een achievement heb gehaald anders was het helemaal voor noppes. Maar wel een hele vage online match.
Vanmiddag ook een online match gespeeld: Arsenal - Engeland (Me)
Stond 2-0 voor, kreeg ik opeens 3 doelpunten tegen in het laatste kwartier, waarom zou ik quiten, de tegenstander verdient het om te winnen. Echt hele mooie goals.
Maar ja, niet iedereen is zo volwassen. By the way, kreeg nog 10 points voor de 2 goals. Nice....
Ikzelf speel ook op de moeilijkheidsgraad: Professional, zit momenteel aan mijn 5 seizoen met PSV.DJH schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:37:
Wat mij opvalt is dat professional redelijk makkelijk is (verlies zelden, 1 van de 20 potjes ongeveer in coach mode) en 1 stap moeilijker is weer net iets te moeilijk om te winnen (dan speel ik 4 van de 5 potjes 0-0).
Ook irritant is dat de AI altijd 3x wisselt in de 2e helft op dezelfde momenten. Elke keer weer die animatie![]()
Verder vette game
Eerste 3 seizoenen had ik nogal moeite om van grote clubs te winnen in o.a. (EFFA en ECCA).
In het 4de seizoenen, betere spelers gekocht en afgelopen 4de seizoen de 3 Trophy Achievement op de Xbox 360 veroverd.
Oftewel de eredivisie gewonnen, Knvb beker met 2-1 van Ajax en de EFFA (Europa Cup) gewonnen met 5-0 van AZ.
Sponsers staan in de rij, salaris gaat van 145000 euro naar 451000 euro. Nu kunnen de grote namen komen!
Alhoewel 1 grote naam dan, want ze hebben allemaal al een salaris van 300000 euro p/w
[ Voor 4% gewijzigd door PSP123 op 31-10-2009 21:49 ]
Verwijderd
echt belachelijk hoeveel je die losers moet betalen voor ze willen tekenen. Ik deed een paar transfers om voor een achievement en dan moet je daar voor een speler van skill 39 bijna 2500€ per week dokken met een oorspronkelijk salaris 580€. Echt te gek.PSP123 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:40:
Alhoewel 1 grote naam dan, want ze hebben allemaal al een salaris van 300000 euro p/w
Eindelijk een keetje een leuke goal gescoord met een mooie loopaktie 
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12800787
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12800787
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Deze achievement van Fifa 10 ken ik niet, hoeveel points krijg je er dan bij en wat moet je exact doen om deze achievement te halen?Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 12:54:
[...]
echt belachelijk hoeveel je die losers moet betalen voor ze willen tekenen. Ik deed een paar transfers om voor een achievement en dan moet je daar voor een speler van skill 39 bijna 2500€ per week dokken met een oorspronkelijk salaris 580€. Echt te gek.
Verwijderd
50 transfers in manager mode. scouting en vrije transfers (denk ik) tellen niet mee.PSP123 schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:42:
[...]
Deze achievement van Fifa 10 ken ik niet, hoeveel points krijg je er dan bij en wat moet je exact doen om deze achievement te halen?
Damn dat zou tegen vallen, alhoewel net even bij Fifa 10 op de Xbox 360 gekeken als je met je controller naar opslaan in Manager Mode gaat krijg je een overzicht van hoeveel jaar je bij de club zit, hoeveel de gemiddelde speler van je elftal kost hoeveel % je de Manager mode heb voltooid etc.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:12:
[...]
50 transfers in manager mode. scouting en vrije transfers (denk ik) tellen niet mee.
Ook staat erbij aantal spelers verkocht en gekocht, ik neem aan dat 50 gekochte spelers je een achievement oplevert. Of zie ik het nu verkeerd??
Nice, ik zit eral op 21, in mijn 5de seizoen nog 10 seizoenen te gaan, die 50 transfers komen wel goed!Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 21:25:
op xbox toch wel ja.
ik maakte laats nog een mooie goal. speler stond met rug naar goal kreeg de bal en met een hakje ging die in de goal. Maar kun je een goal ook uploaden van een ps3 ?
Ja tijdens de herhaling op driehoekje drukken.soccerroos schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:08:
ik maakte laats nog een mooie goal. speler stond met rug naar goal kreeg de bal en met een hakje ging die in de goal. Maar kun je een goal ook uploaden van een ps3 ?
Weet iemand waar je de opgenomen replays eigenlijk terug kunt zien? Ging vroeger via eafootballworld.com bij Fifa 09, maar vind het nu niet meer terug.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nog steeds, moet je even op "my profile" klikken.Thund3r schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:56:
Weet iemand waar je de opgenomen replays eigenlijk terug kunt zien? Ging vroeger via eafootballworld.com bij Fifa 09, maar vind het nu niet meer terug.
Ah, inderdaad, vroeger kon je gewoon zoeken op je gamertag
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Een weekje verder.. veel gescout en spelers laten tekenen, mag ik vervolgens in de transferperiode geen enkele speler verkopen omdat ze de kern niet teveel willen veranderen (selectie van 28 spelers!).
Maargoed, ook mooie goals gemaakt
Lekkere combinatie!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12845172
Hakje, schijnbeweging en vervolgens onder de keeper door
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12469523
En dit was géén tegendoelpunt, ondanks dat de bal helemaal over de lijn was (maar de grond/net nog niet heeft geraakt).
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/image/12864529
Maar FIFA wordt nog steeds met de dag leuker
Maargoed, ook mooie goals gemaakt
Lekkere combinatie!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12845172
Hakje, schijnbeweging en vervolgens onder de keeper door
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12469523
En dit was géén tegendoelpunt, ondanks dat de bal helemaal over de lijn was (maar de grond/net nog niet heeft geraakt).
Maar FIFA wordt nog steeds met de dag leuker
PSN ID = Jorco
Speciaal xbox Live gekocht voor Fifa maar die disconnects
. Ik ga gewoon expres slechter spelen als ik voor sta omdat ik het potje wil afmaken, dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn... Het verpest echt het spel.
Als iemand een potje tegen me wil spelen, voeg Cr00kk dan toe op xbox live. Beetje ouwehoeren mag maar hoeft niet.
Nooit disconnects!
Als iemand een potje tegen me wil spelen, voeg Cr00kk dan toe op xbox live. Beetje ouwehoeren mag maar hoeft niet.
Verwijderd
Help, hoe kan ik samen met 3 vrienden online tegen elkaar spelen?
Het moet toch mogelijk zijn om via teamplay ofzo 2 tegen 2 te kunnen spelen? Of met zijn vieren tegen vier anderen. Ik krijg het niet voor elkaar. ZItten we met zijn vieren thuis voor de buis met ons mobiel te bellen om het voor elkaar te krijgen, maar als ik via Teamplay wil starten kan ik maar 1 vriend uitnodigen en ik kan daarna niet meer in de spelershub komen, wie weet hoe ik een spel kan starten waarbij ik 2 vs 2 kan spelen met 4 vrienden?!?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Het moet toch mogelijk zijn om via teamplay ofzo 2 tegen 2 te kunnen spelen? Of met zijn vieren tegen vier anderen. Ik krijg het niet voor elkaar. ZItten we met zijn vieren thuis voor de buis met ons mobiel te bellen om het voor elkaar te krijgen, maar als ik via Teamplay wil starten kan ik maar 1 vriend uitnodigen en ik kan daarna niet meer in de spelershub komen, wie weet hoe ik een spel kan starten waarbij ik 2 vs 2 kan spelen met 4 vrienden?!?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12885137
simpele goal maarja wou ff dat uploaden testen
ps hoe kun je een filmpje verwijderen?
simpele goal maarja wou ff dat uploaden testen
ps hoe kun je een filmpje verwijderen?
Er even van uit gaande dat de camera precies evenwijdig is aan de lat kun je toch duidelijk zien dat de bal niet volledig over de lijn is. Je ziet duidelijk dat nog een stuk van de paal achter de bal zit. Geen doelpunt dus.DT-PiSanG schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:40:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als je heel goed kijkt zie je dat de camera net niet helemaal rechtstaat en je kunt ook het beste kijken naar de paal ipv de lat, volgens mij dus wel een doelpunt. Ieder ander zou 'm geteld hebben.Phydomir schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:25:
[...]
Er even van uit gaande dat de camera precies evenwijdig is aan de lat kun je toch duidelijk zien dat de bal niet volledig over de lijn is. Je ziet duidelijk dat nog een stuk van de paal achter de bal zit. Geen doelpunt dus.
PSN ID = Jorco
Ga naar :Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:05:
Help, hoe kan ik samen met 3 vrienden online tegen elkaar spelen?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
1. online lobby
Geef aan je vrienden aan in welke lobby je zit
2. view sessions
3. create match
Als het goed is zien je vrienden nu een gamepad achter je naam staan en nu kunnen ze in jou session joinen. Nu zie je je vrienden in je eigen session, hier kun je dus teams kiezen ben bepalen wie in welke team gaat spelen.
Ik speel al een tijdje online en wil heel heel graag weten hoe je nou een schouderduw kunt geven op de xbox 360. Wil ik net gaan aanvallen en dan duwt iemand mij zo opzij en dat wil ik ook natuurlijk doen, maar weet helaas niet hoe.
- Weet iemand ook hoe je trouwens heel hard kan schieten als je een vrije trap neemt rond de midden veld?
- Weet iemand ook hoe je kan schieten en ook nog een draai geven? Corners, vrije trap, losse schot, etc.?
- Weet iemand ook hoe je trouwens heel hard kan schieten als je een vrije trap neemt rond de midden veld?
- Weet iemand ook hoe je kan schieten en ook nog een draai geven? Corners, vrije trap, losse schot, etc.?
Verwijderd
Je hebt toch een boekje?? (Tenzij je een downloadert bent natuurlijk) Daar staat het gewoon in.supersincap schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:58:
Ik speel al een tijdje online en wil heel heel graag weten hoe je nou een schouderduw kunt geven op de xbox 360. Wil ik net gaan aanvallen en dan duwt iemand mij zo opzij en dat wil ik ook natuurlijk doen, maar weet helaas niet hoe.
En je hebt ook nog tutorial video's.
Schouderduw e.d. is met de jockey-knop, ofwel LT (hoewel dat niet eens nodig is soms - als je eerder bent dan de tegenstander en er goed voor kunt komen, dan is lopen genoeg)
Hard schieten van ver is met LB ingedrukt en een draai geven doe je met LS tijdens het kracht geven aan het schot.
Maar nogmaals, lees het boekje en bekijk de tutorials. Hoe denk je dat de rest het weet dan?
Verwijderd
Die manager mode achievement dat je van een 1/2 ster team een 5 ster team maakt is op World Class ook onmogelijk zeg...
Je moet kei en keihard werken (en geluk hebben) om zelf te scoren, want die ventjes kunnen voor open doel nog niet eens scoren, en dan scoor je een keer komt doodleuk de CPU met een schot van buiten de 16 meter, of een superieure volley die v. Persie nog niet eens zou maken. Of een vrije trap zonder reden die er PERFECT in vliegt. Daar is toch geen lol aan te beleven? (gezien het feit dat de CPU net zulke klunzen in het team heeft)
En dan komt daar nog eens het ontzettend trieste aspect van de fitness bij, je hebt geen geld om de fitness trainer voldoende te upgraden en je mannetjes zijn na 1 wedstrijd al hé-le-maal leeg. En dan??
Erg jammer, het levert meer frustratie op dan plezier. Valt me nog mee dat ik m'n controller nog niet kapot gemept heb ofzo -.-
Je moet kei en keihard werken (en geluk hebben) om zelf te scoren, want die ventjes kunnen voor open doel nog niet eens scoren, en dan scoor je een keer komt doodleuk de CPU met een schot van buiten de 16 meter, of een superieure volley die v. Persie nog niet eens zou maken. Of een vrije trap zonder reden die er PERFECT in vliegt. Daar is toch geen lol aan te beleven? (gezien het feit dat de CPU net zulke klunzen in het team heeft)
En dan komt daar nog eens het ontzettend trieste aspect van de fitness bij, je hebt geen geld om de fitness trainer voldoende te upgraden en je mannetjes zijn na 1 wedstrijd al hé-le-maal leeg. En dan??
Erg jammer, het levert meer frustratie op dan plezier. Valt me nog mee dat ik m'n controller nog niet kapot gemept heb ofzo -.-
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 20:08 ]
Wat een hufter zeg ! Sta ik in de rust 0 - 3 achter.
Kom ik na rust terug tot 4-3 in de 90 minuut quit die gast !!!
Kom ik na rust terug tot 4-3 in de 90 minuut quit die gast !!!
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ja bah, ik vind dat quitten ook beetje irritant worden. Elke keer als ik een doelpunt maak zit ik af te wachten of er nog wel afgetrapt gaat worden... 
Krijg je trouwens wle punten als iemand pas in de 60 of zelfs als de wedstrijd af is quit? (dus ik krijg nooit zo een overzichtje te zien).
Krijg je trouwens wle punten als iemand pas in de 60 of zelfs als de wedstrijd af is quit? (dus ik krijg nooit zo een overzichtje te zien).
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Sinds de laatste update zou het zo moeten zijn ja. Ik heb ff geen zin om het nu op te zoeken, maar 1 verbetering was het quiten na zoveel minuten. Dan hoor je dus gewoon de punten te krijgen.
Edit : Alleen die punten boeien mij weer niet zo ,want je wil natuurlijk gewoon een leuk potje voetballen. Kwordt nooit pissed als ik verlies online..tegen de computer wel trouwens
Dus de mensen die quiten zullen dat wel bij levende tegenstanders hebben.
Edit : Alleen die punten boeien mij weer niet zo ,want je wil natuurlijk gewoon een leuk potje voetballen. Kwordt nooit pissed als ik verlies online..tegen de computer wel trouwens
[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 03-11-2009 23:54 ]
weet iemand hoe het er met deze bug voor staat? ik heb er nu ook last vanRvdt86 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:34:
[...]
Dit had een vriend van mij ook. Die ging in speltype coach na 3 jaar Ajax ook naar Liverpool en heeft ook een schuld van 2 miljard.. Dit terwijl er van te voren nog stond dat er 100 miljoen was voor transfers. Misschien een bug in het spel ofzo??
[ Voor 30% gewijzigd door C-BAS33 op 04-11-2009 00:48 ]
Ik durf bij 3-0 nog geen eens meer te scoren.bop schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:17:
Ja bah, ik vind dat quitten ook beetje irritant worden. Elke keer als ik een doelpunt maak zit ik af te wachten of er nog wel afgetrapt gaat worden...
Anders quiten ze 95% zeker
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ehum als ze quitten op disconnecten krijg je je punten. Athans op de PS3. Dus waar iedereen zo moeilijk over doet? kan je ook gewoon checken bij 1 of ander menu dat verweg zit gestop in je spelershub.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ja je krijgt wel gewoon punten.bop schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:17:
ik moet zeggen dat ik juist minder en minder last heb van quitters. afgelopen weekend een keer met 5-0 gewonnen en dat zonder dat de tegenstander wegging
misschien ligt het ook aan het skil level waar je op speelt? hoe hoeger je komt hoe minder quitters er zijn.
Gaat mij ook meer om een leuk potje voetballen ipv de punten. En dan zijn quitters wel heel vervelend. Ik snap het ook echt niet, ik ben ook wel eens gefrustreerd maar maak wel altijd de wedstrijd af.Postius schreef op woensdag 04 november 2009 @ 05:07:
Ehum als ze quitten op disconnecten krijg je je punten. Athans op de PS3. Dus waar iedereen zo moeilijk over doet? kan je ook gewoon checken bij 1 of ander menu dat verweg zit gestop in je spelershub.
To dare is to do
Verwijderd
Jezus wát een frustrerend spel is dit! Mijn spelers zijn echt te dom om te poepen lijkt 't wel!
Pasen naar degene die je wilt lukt de helft van de tijd niet, wordt er uiteindeijk in de goede richting gepast, is het zo'n slap klote balletje die uiteraard meteen weer onderschept wordt! Echt het bloed komt onder m'n nagels vandaan...
Pass je mooi strak naar voren, lange bal over de grond, wil je 'm direct weer doortikken, dus druk je weer op de pass toets en de richting van je spits, tikt ie 'm met een slakkegang weer terug omdat FIFA denkt dat je een één-tweetje wilt uitvoeren over een half veld!!!!
Een lange bal van Ado richting mijn zestien, één groen-gele spits draait vier man eruit en hoppa!
Allemaal op de PC versie btw, iemand enig idee wat ik fout doe?! Op deze manier wordt ik er krankjorem van, mag toch wel enige vorm van intelligentie verwachten bij de spelers? Of ligt het gebrek aan goede-pass mogelijkheid gewoon aan het feit dat ik met een tobo speel?
Speel overigens op semi-pro, keeper en rest van het team
Pasen naar degene die je wilt lukt de helft van de tijd niet, wordt er uiteindeijk in de goede richting gepast, is het zo'n slap klote balletje die uiteraard meteen weer onderschept wordt! Echt het bloed komt onder m'n nagels vandaan...
Pass je mooi strak naar voren, lange bal over de grond, wil je 'm direct weer doortikken, dus druk je weer op de pass toets en de richting van je spits, tikt ie 'm met een slakkegang weer terug omdat FIFA denkt dat je een één-tweetje wilt uitvoeren over een half veld!!!!
Een lange bal van Ado richting mijn zestien, één groen-gele spits draait vier man eruit en hoppa!
Allemaal op de PC versie btw, iemand enig idee wat ik fout doe?! Op deze manier wordt ik er krankjorem van, mag toch wel enige vorm van intelligentie verwachten bij de spelers? Of ligt het gebrek aan goede-pass mogelijkheid gewoon aan het feit dat ik met een tobo speel?
Nja het is algemeen bekend dat de pc versie stukken slechter is de de console versie. Maar ik heb ook eventjes op de pc gespeeld, maar had geen last van je problemen om eerlijk te zijn.
oefenen oefenen oefenen. bij mij lukte eerst ook niets maar nu krijg ik zelfs corners erinVerwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:15:
Jezus wát een frustrerend spel is dit! Mijn spelers zijn echt te dom om te poepen lijkt 't wel!
Verwijderd
Nouja ik kijk nog wel eens mee met een huisgenoot die het op de PC speelt en ik kan het spel haast niet volgen zo snel gaat het heen en weer, lijkt wel een flipperkast. Ik zie ook niet echt de mogelijkheid voor mooi passwerk enzo, het is meer 'oh ik heb de bal'; als een gek naar voren hop-hop, loopt iemand tussen/tegenaan en hetzelfde de andere kant op, etc etc.
Verwijderd
Corners krijg ik er dus vaak wél in, vrije trappen ook
Ik zal het advies "oefenen, oefenen, oefenen" maar opvolgen dan, komt vanzelf alles goed!
Is het anders aan te raden een controller te kopen? Zo'n Xbox ding kan je toch gewoon aan je Win7 bak hangen zonder probelemen?
Ik zal het advies "oefenen, oefenen, oefenen" maar opvolgen dan, komt vanzelf alles goed!
Is het anders aan te raden een controller te kopen? Zo'n Xbox ding kan je toch gewoon aan je Win7 bak hangen zonder probelemen?
als het goed is wel. en een controller helpt veel maar het is denk ik wel even wennenVerwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:48:
Corners krijg ik er dus vaak wél in, vrije trappen ook![]()
Verwijderd
Ja, maar gezien het feit dat de PC versie tegenwoordig een slap aftrekstel wordt genoemd van de console versie. Misschien dat de PC icm een controller de colsole-fifa-ervaring wél kan evenaren?
soccerroos89 soccerroos89
PS3
My Football World
Messages (0) | Credits: 6352
wat kun je met die credits ?
PS3
My Football World
Verwijderd
Rommel kopen voor je 'avatar' op de footballworld site, zoals nieuwe shirts en broeken. Vrij zinloos als je 't mij vraagt, maar misschien zie ik iets over het hoofd!soccerroos schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:57:
soccerroos89 soccerroos89
PS3
My Football World
schaamteloze crosspost:
Ik in 3d:

Best goed gelukt al zeg ik het zelf...
Gemaakt met GameFace, maar toch ziet het er op de PS3 anders uit dan zo...
Ik in 3d:
Best goed gelukt al zeg ik het zelf...
Gemaakt met GameFace, maar toch ziet het er op de PS3 anders uit dan zo...
Ici kann uw Werbung staan
Nee dat kan het niet. De engine van de PC versie en de console versie zijn gewoon totaal verschillend. Meen me te herinneren dat ik ooit las dat de pc versie de ps2 engine nog gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:14:
Ja, maar gezien het feit dat de PC versie tegenwoordig een slap aftrekstel wordt genoemd van de console versie. Misschien dat de PC icm een controller de colsole-fifa-ervaring wél kan evenaren?
Verwijderd
Nee de game is gewoon echt anders. Andere engine en andere functionaliteiten.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:14:
Staat je passing (en overige bewegingen/moves) wel op manual ipv semi of CPU-hulp? Dan kun je écht pas zelf bepalen hoe hard en in welke richting.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:15:
Spelen er nog mensen FIWC ?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
ik heb sinds gister alles op handmatig staan pff dat is echt een stuk lastiger alleen steek pasen gaat beter.
eerste 2 wedsrijden won ik maar de 3 de verloor ik met 4 - 1 ( waren wel stuk voor stuk mooie goels )
eerste 2 wedsrijden won ik maar de 3 de verloor ik met 4 - 1 ( waren wel stuk voor stuk mooie goels )
Als er nog mensen een potje online voor de Xbox willen doen
Chr1s2aan
Chr1s2aan
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
weet er iemand of je ergens kan zien of je stadion uitverkocht is? (hoeveel toeschouwers je hebt)
Kan niet, je krijgt gewoon een standaard bedrag naar gelang je positie, prijs v/d kaartjes en het level van je stadionmanager. [of hoe dat ook precies heet.]Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:50:
weet er iemand of je ergens kan zien of je stadion uitverkocht is? (hoeveel toeschouwers je hebt)
Na gelang die omstandigheden heb je dan weinig, middelmatig of veel toeschouwers wat dan weer visueel te zien is in je stadion.
Wel mooi trouwens dat achter een van de twee doelen je "harde kern" zit in de clubkleuren en er ergens een vak is in het stadion met uit-publiek.
De rest van het publiek ziet er dan "gewoon" uit, leuk detail.
Ik heb nu het eerste seizoen in "be a pro" afgemaakt. Ik heb het gehaald om bij de selectie voor het WK 2010 te zitten. Dus ik ga er lekker voor zitten, kom ik aan bij de eerste wedstrijd van het volgende seizoen weer. Klopt het dat je geen wk kan spelen bij "be a pro"?
Heeft er iemand tips om vrije trappen in te schieten?
Hoe je de bal kan laten indraaien bijvoorbeeld, ik heb het bij fifa 09 een paar keer kunnen doen, maar heb geen idee hoe het bij fifa 10 moet...
Hoe je de bal kan laten indraaien bijvoorbeeld, ik heb het bij fifa 09 een paar keer kunnen doen, maar heb geen idee hoe het bij fifa 10 moet...
Pff wat ben ik het met je eens. Khad net zwaar de behoefte om het schijfje in 2en te breken voordat ik mijn controller zou killen. 20 wedstrijden bijna alles gewonnnen en nu ineens niks meer. En echt niet dat de teams beter zijn , want dan heb ik het over een 20e tm 25e plaats waar ik tegen speel ! Niks komt meer aan en de computer lukt echt van alles waardoor ze in de 90e minuut nog ff scoren of direct na mijn doelpunt weer tegenscoren. Ik hou het nog steeds op een cheatende AI al zullen velen het niet met me eens zijn.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:15:
Voor mij gaat de lol er echt hard af .. tzal wel iets met vorm te maken hebben , want iedereen staat met een pijtje schuin naar beneden maar geen idee hoe ik het moet beïnvloeden dus dat vind ik hoe dan ook al een suffe reden.
Hebben sommige mensen daar nu echt helemaal geen last van ? Ik ben echt niet slechter gaan spelen ofzo

Verwijderd
Ik speel alleen online, imo het leukste aan Fifa is tegen echte mensen spelen. Klote bug op de ps3, 1ste match gelijk, verlenging + penalties, die kerel begint met penalties schiet z'n eerste erin, disconnect en vervolgens krijg ik 1 verlies aan m'n broek. Hoop dat EA dit snel oplost, ik kies nu enkel nog voor alleen verlenging als het erop aan komt. De 4 wedstrijden daarna wel gewonnen, speelt heerlijk met Inter.
Als de wedstrijd na 90 minuten een stand heeft van 1-0, 0-1 of iets dergelijks dan komt het er niet op aan, bij een gelijkspel altijd wel of niet? Beetje raarVerwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:37:
ik kies nu enkel nog voor alleen verlenging als het erop aan komt. De 4 wedstrijden daarna wel gewonnen, speelt heerlijk met Inter.
Daarna 4 wedstrijden gewonnen met Inter. Dat is net zoiets als Real Madrid of Barcelona. Bijna iedereen kiest 1 van die 3 teams, kan ik me ook aan ergeren.
PSN ID = Jorco
Verwijderd
probeer de balcirculatie te verhogen. weliswaar met simpele passen (leg ook eens achteruit, keeper doet ook mee, breedte). Meestal krijg je dan wel de ruimte om vooruit te voetballen. Normaal is mijn passing % over de 85. Voor te scoren trap je het best van binnen het strafschopgebied met een simpel tikje op de schiet-toets. Wat ook helpt om een wel gemikt schot of te leveren is (bij mij op de xdoos) RB ingedrukt houden bij het schieten. Dan lever je een plaatsbal af.Beakzz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:30:
[...]
Pff wat ben ik het met je eens. Khad net zwaar de behoefte om het schijfje in 2en te breken voordat ik mijn controller zou killen. 20 wedstrijden bijna alles gewonnnen en nu ineens niks meer. En echt niet dat de teams beter zijn , want dan heb ik het over een 20e tm 25e plaats waar ik tegen speel ! Niks komt meer aan en de computer lukt echt van alles waardoor ze in de 90e minuut nog ff scoren of direct na mijn doelpunt weer tegenscoren. Ik hou het nog steeds op een cheatende AI al zullen velen het niet met me eens zijn.
Voor mij gaat de lol er echt hard af .. tzal wel iets met vorm te maken hebben , want iedereen staat met een pijtje schuin naar beneden maar geen idee hoe ik het moet beïnvloeden dus dat vind ik hoe dan ook al een suffe reden.
Hebben sommige mensen daar nu echt helemaal geen last van ? Ik ben echt niet slechter gaan spelen ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 20:13 ]
Kijk eens op Youtube;) Staan wat leuke tutorialsykz schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:06:
Heeft er iemand tips om vrije trappen in te schieten?
Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.