Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Gamer.nl
De inhoud van de vorige week aangekondigde FIFA 10-patch is bekendgemaakt door uitgever Electronic Arts. De patch is gebaseerd op feedback vanuit de community en past de PlayStation 3- en Xbox 360-versies op veel punten aan.

Op basis van de feedback heeft de ontwikkelaar onder andere het online-gedeelte aangepast, waarbij voorkomen moet worden dat spelers van de PlayStation 3-versie worden geconfronteerd met 'verbroken connectie'-berichten. Daarnaast wordt het vinden van een Pro Ranked-wedstrijd in de Xbox 360-versie verbeterd.

Manager Mode en Live Season
In Manager Mode moet met de patch voorkomen worden dat de vorm waarin spelers verkeren drastisch verandert, verhuurde spelers verkocht worden door een computergestuurd team en dat sommige spelers uit de lijst verdwijnen tijdens de tweede transferperiode. Daarnaast blijven uitgeleende spelers nu nog op de lijst van maximaal 42 spelers staan bij een team, waarmee voorkomen moet worden dat het spel crasht zodra meer dan 42 spelers aan een team verbonden waren.

Ook de Live Season-modus is onder handen genomen. Door een aantal aanpassingen in het volgen van statistieken van wedstrijden en spelers moeten vastlopers verholpen zijn.

Op het punt van statistieken belooft EA dat alle ranked matches correct op de leaderboards geregistreerd moeten worden. Daarnaast levert het uitzetten of stoppen van een wedstrijd na vijf minuten automatisch een verlies op en worden Regional League-statistieken nu nog maar één keer per maand gereset.

Gameplay en Friends Leagues
Op het gebied van gameplay is de AI van teamgenoten tijdens een online Clubs-wedstrijd aangepast. Deze stond volgens spelers niet op hetzelfde niveau als World Class AI, wat nu wel zo moet zijn.

In de Friends Leagues moet met de patch voorkomen worden dat het team van een speler onzichtbaar wordt als ongebruikelijke stappen worden ondernomen tijdens het uitnodigen voor een wedstrijd.

Op dit moment wordt deze patch getest bij zowel Sony als Microsoft en is het nog niet bekend wanneer hij beschikbaar gesteld wordt.
Patchdetails :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Inmiddels ook op de FP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:40:
[...]

Ik heb die al een paar keer per ongeluk gedaan. Geen idee wat de combinatie is. Je moet ze overigens voor je Virtual Pro eerst unlocken, dus daar kun je standaard maar een paar moves mee doen totdat je meerdere hebt unlocked. Met andere spelers in Manager mode ofzo kun je gelijk alles, dus daar moet je wel rekening mee houden.
dat unlocke snap ik maar niet moet dat in een wedsrijd of hoe zit dan :S is er niet iets voor dat je in een keer alles kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
soccerroos schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:59:
[...]

dat unlocke snap ik maar niet moet dat in een wedsrijd of hoe zit dan :S is er niet iets voor dat je in een keer alles kan ?
Nee, gewoon vrijspelen door zoveel mogelijk acties uit te voeren, verschillende soorten doelpunten maken, verschillend juichen, verschillende verdedigende moves etc.

Werkt stimulerend hoor, is toch niets aan, alles in één keer? Plakboek is op die manier ook erg leuk gedaan imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:59:
[...]

Je moet in Fifa even naar het menu Virtual Pro. Daar heb je de 1e optie, genaamd Skills en level ofzo. Daar moet je ff met RT doorheen bladeren bij de skills die je hebt unlocked. Onderaan het lijstje zie je de celebrations die je hebt unlocked. Je moet eerst alles van 1 en 2 doen, dan worden de celebrations van 3 en 4 unlocked. Je kunt vnauit dat menu trouwens op de Y knop drukken voor de controller help hoe je de celebrations moet uitvoeren. Ik zou gewoon even in dat menu goed zoeken hoe en wat, dan snap je het wel. Het is een beetje moeilijk om kort en bondig uit te leggen :)

Maar nogmaals, dit geldt dus alleen voor je Virtual Pro (en ja, je moet ze in wedstrijden uitvoeren nadat je gescoord hebt, kan namelijk niet anders).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Je moet in Fifa even naar het menu Virtual Pro. Daar heb je de 1e optie, genaamd Skills en level ofzo. Daar moet je ff met RT doorheen bladeren bij de skills die je hebt unlocked. Onderaan het lijstje zie je de celebrations die je hebt unlocked. Je moet eerst alles van 1 en 2 doen, dan worden de celebrations van 3 en 4 unlocked. Je kunt vnauit dat menu trouwens op de Y knop drukken voor de controller help hoe je de celebrations moet uitvoeren. Ik zou gewoon even in dat menu goed zoeken hoe en wat, dan snap je het wel. Het is een beetje moeilijk om kort en bondig uit te leggen :)

Maar nogmaals, dit geldt dus alleen voor je Virtual Pro (en ja, je moet ze in wedstrijden uitvoeren nadat je gescoord hebt, kan namelijk niet anders).
maar virtual pro is toch met 1 persoon voetballen dat vind ik maar saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:24:
[...]

Ja maar dat zeg ik, als je dus NIET met je VP speelt en gewoon een team kiest en niet je VP selecteert, dan maakt het niks uit, dan kun je standaard alle celebrations. Overigens speel ik veel Clubs (dus met vrienden in 1 team tegen een ander team) en dan speel je standaard met je VP.

Je kunt overigens ook in Manager mode je eigen VP selecteren. Doe ik wel, want dan kun je zo accomplishments unlocken, terwijl je met de MM bezig bent, lekker efficiënt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
soccerroos schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:24:
[...]

Je kan ook met je VP een seizoen spelen, als je hem in hetzelfde team zet als degene die je coacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersincap
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-06 10:10
Heb nog een vraagje...

Wij als fanatieke fifa spelers willen graag met fifa 2010 online spelen, maar we willen ieders uit eigen huis verbinden en in dezelfde team spelen is dat mogelijk? Het gaat om de xbox 360 versie

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
supersincap schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:37:
Heb nog een vraagje...

Wij als fanatieke fifa spelers willen graag met fifa 2010 online spelen, maar we willen ieders uit eigen huis verbinden en in dezelfde team spelen is dat mogelijk? Het gaat om de xbox 360 versie

alvast bedankt..
Als je bedoeld of je online met 2 dezelfde teams tegen elkaar kunt spelen (dus uhm.... FC Verweggistan vs. FC Verweggistan). Ja, dat kan gewoon :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
BM schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:03:
[...]

Als je bedoeld of je online met 2 dezelfde teams tegen elkaar kunt spelen (dus uhm.... FC Verweggistan vs. FC Verweggistan). Ja, dat kan gewoon :)
Hij schrijft in ipv met en da's nogal een verschil. ;)
Hij wil met z'n vrienden online, ieder vanuit z'n eigen huis dus, in hetzelfde team online tegen anderen of tegen de cpu, dat laatste komt niet naar voren in z'n tekst.
Tegen de cpu kan volgens mij niet maar tegen andere team waarbij je met je vrienden in hetzelfde team zit wel.
Daarvoor moet je een club oprichten die je vrienden kunnen joinen.
Wat precies allemaal kan en niet kan weet ik niet maar daar weet Maus vast alles van. ;)

Je kunt hier alvast e.e.a. lezen wbt het club gebeuren.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:52:
[...]

Ja maar dat zeg ik, als je dus NIET met je VP speelt en gewoon een team kiest en niet je VP selecteert, dan maakt het niks uit, dan kun je standaard alle celebrations. Overigens speel ik veel Clubs (dus met vrienden in 1 team tegen een ander team) en dan speel je standaard met je VP.

Je kunt overigens ook in Manager mode je eigen VP selecteren. Doe ik wel, want dan kun je zo accomplishments unlocken, terwijl je met de MM bezig bent, lekker efficiënt.
maar dus als ik goed begrijp kan ik alles doen als ik gwn een team kies, en dat unlucken geld alleen voor vp.
btw hoe kun je een zware overtreding maken word echt gek van de AL. hij bleseerd 2 spelers krijg niet eens vrije trap mee :S

[ Voor 8% gewijzigd door soccerroos op 21-10-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

maar dus als ik goed begrijp kan ik alles doen als ik gwn een team kies, en dat unlucken geld alleen voor vp.
btw hoe kun je een zware overtreding maken word echt gek van de AL. hij bleseerd 2 spelers krijg niet eens vrije trap mee :S
Lees de eerste zin nou eens die je quote van mij...... het staat er gewoon letterlijk :z
En probeer in ieder geval IETS beter op je spelling te letten ajb.....En lees het boekje eens, of kijk eens de tutorial video's...Echt, ze zijn er niet voor niets.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb een vraagje,

Is het mogelijk dat je met 2 personen ONLINE in 1 team gaan spelen tegen een tegenstander die dan ook online is.

Ik weet wel dat je met 2 personen in een team kan spelen als je gewoon 2 controller aansluit op de xbox, en dan online tegen een andere tegenstander, maar kan je ook apart zonder op dezelfde locatie te zijn, online in dezelfde team en dan tegen iemand anders die ook online is (op een andere locatie).

mischien heel ingewikkeld uitgelegd maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet verwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Voor zover ik weet kan dat niet Scarface! Je werkt dan op een ander account dan die van jezelf, dus wie krijgt de punten als wie wint :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:30:
Ik heb een vraagje,

Is het mogelijk dat je met 2 personen ONLINE in 1 team gaan spelen tegen een tegenstander die dan ook online is.

Ik weet wel dat je met 2 personen in een team kan spelen als je gewoon 2 controller aansluit op de xbox, en dan online tegen een andere tegenstander, maar kan je ook apart zonder op dezelfde locatie te zijn, online in dezelfde team en dan tegen iemand anders die ook online is (op een andere locatie).

mischien heel ingewikkeld uitgelegd maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet verwoorden :)
Geen idee of ik je goed begrijp, maar je kunt met Online teamplay inderdaad met zijn tweeen (vanaf een andere locatie, via Xbox Live dus) in 1 team spelen tegen een ander team online (dus andere echte spelers).
Via Xbox Live en dan Online Team Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik ben regelmatig dat ik aan het spelen ben en een prachtige kans heb gehad en verpruts, dat ik zit te zoeken naar een replay functie zoals Dirt 2 en Race Driver Grid. Dat zou misschien een mooie extra zijn voor de 2011 versie.
Dus je speelt je maakt een domme fout (uiteraard alleen in single player) dat je - als je dat wilt - een paar seconde terug kan in de tijd om het nog eens te proberen. Of is dat een slecht idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Oakley schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:42:
Ik ben regelmatig dat ik aan het spelen ben en een prachtige kans heb gehad en verpruts, dat ik zit te zoeken naar een replay functie zoals Dirt 2 en Race Driver Grid. Dat zou misschien een mooie extra zijn voor de 2011 versie.
Dus je speelt je maakt een domme fout (uiteraard alleen in single player) dat je - als je dat wilt - een paar seconde terug kan in de tijd om het nog eens te proberen. Of is dat een slecht idee?
Lijkt me ook wel leuk. Als je bijvoorbeeld een vrije trap mist dat je hem dan nog een keer opnieuw mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

soccerroos schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Lijkt me ook wel leuk. Als je bijvoorbeeld een vrije trap mist dat je hem dan nog een keer opnieuw mag doen.
Dat zou Ricky van den Bergh ook graag willen _O-

Vind het jammer dat je in het begin zo langzaam groeit als manager. Begon bij een 1-sterren team en ben 2x kampioen geworden. Eerste jaar was verwachting mid-table dus gewoon uitmuntend goed.

Kon echter alleen bijtekenen of naar 3 halve-ster Ierse clubs. 8)7
Inmiddels zelf 1 1/2 ster.
Wel jammer dat er geen enkele club is die een risico wil nemen. Misschien maar eerst CL halen met mijn Ierse club waar men weer mid-table verwacht

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
L1nt schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

Dat zou Ricky van den Bergh ook graag willen _O-

Vind het jammer dat je in het begin zo langzaam groeit als manager. Begon bij een 1-sterren team en ben 2x kampioen geworden. Eerste jaar was verwachting mid-table dus gewoon uitmuntend goed.

Kon echter alleen bijtekenen of naar 3 halve-ster Ierse clubs. 8)7
Inmiddels zelf 1 1/2 ster.
Wel jammer dat er geen enkele club is die een risico wil nemen. Misschien maar eerst CL halen met mijn Ierse club waar men weer mid-table verwacht
ik won met psv in de beker met 4 - 0 werd ik ontslagen :$. kon toen kiezen uit 3 clubs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Ik ben 2x kampioen geworden met Feyenoord, 1x NL Beker, 1x Champions League gewonnen.

Maar bijna géén één speler wilt bij de Champions League winnaar spelen, géén één club wil mij als coach hebben op zimbababoekoeboekoe uit bakibaki... Dat is niet érg leuk te noemen...

Daarom wacht ik op Football Manager 2010 :) En speel FIFA nog gewoon ff als voetbalgame, niet als managergame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:25:
Ik ben 2x kampioen geworden met Feyenoord, 1x NL Beker, 1x Champions League gewonnen.

Maar bijna géén één speler wilt bij de Champions League winnaar spelen, géén één club wil mij als coach hebben op zimbababoekoeboekoe uit bakibaki... Dat is niet érg leuk te noemen...

Daarom wacht ik op Football Manager 2010 :) En speel FIFA nog gewoon ff als voetbalgame, niet als managergame.
je moet genoeg salaris bieden en doelpunten bonus dan komen ze meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
soccerroos schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:27:
[...]

je moet genoeg salaris bieden en doelpunten bonus dan komen ze meestal wel.
Ja, maar dat is ook een beetje een lapmiddel. Als je als club de CL wint zou je verwachten dat je toch een beetje uitstraling naar spelers hebt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:25:
Super reëel is het management gedeelte natuurlijk niet, maar in FM kun je de spelers dan weer niet controleren. ;)
Hoeveel sterren heb je trouwens als manager?
BM schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Ja, maar dat is ook een beetje een lapmiddel. Als je als club de CL wint zou je verwachten dat je toch een beetje uitstraling naar spelers hebt :)
Toen Ajax midden jaren 90 de CL en wereldbeker won kwamen er ook geen wereldtoppers naar A'dam.
Zoveel aantrekkingskracht heeft de NL competitie niet. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door LoneRanger op 21-10-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vandaar, een beetje ;)
Naar wat ik nu hoor scheelt het zo goed als niks, terwijl dat imho ook niet helemaal klopt, maar goed. Even afwachten wat de komende patch gaat doen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Als je gewoon thuis tegen vrienden speelt, maakt het dan nog veel uit of je bij settings de boel op amateur of bijvoorbeeld professional hebt staan?

Het lijkt er namelijk op dat ik vrienden van me van de mat veeg als hij op amateur staat en het moeilijk heb als hij op professional staat.
Is toch vreemd aangezien we allebei met dezelfde moeilijkheidsgraad te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de keeper beter is en de mannetjes die je niet bestuurd beter gepositioneerd staan en/of druk geven als je die tactiek hebt ingesteld.
Dus scoren zou, als ik het juist heb, sowieso een stuk makkelijker moeten zijn op amateur.
Iets anders zou ik zo gauw niet kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ja het vreemde is dat er dus net zoveel doelpunten vallen, alleen wordt het op pro 4-3 en op amateur 7-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29

On_E

Housemusic

Bij mij werkt dat gameface nog steeds niet helemaal.

Heb die gameface app gebruikt, mijn gezicht opgeslagen, en op de 360 zie ik rechtsonderin naast mijn tag ook die nieuwe gameface.

Maar de Virtual Pro is nog steeds een generic kale gast ?

Volgens mij is dat dezelfde gast als mijn avatar op easportsfootballworld, maar daar kan ik nergens een optie vinden om die avatar te veranderen in mijn gameface, iemand een idee ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nasty Nate schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:58:
Ja het vreemde is dat er dus net zoveel doelpunten vallen, alleen wordt het op pro 4-3 en op amateur 7-0.
Placebo denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:07:
Volgens mij is dat dezelfde gast als mijn avatar op easportsfootballworld, maar daar kan ik nergens een optie vinden om die avatar te veranderen in mijn gameface, iemand een idee ?
Menu->Virtual Pro->Download gameface al geprobeerd? [in het spel zelf dus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

LoneRanger schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:29:
[...]

Menu->Virtual Pro->Download gameface al geprobeerd? [in het spel zelf dus]
Ja, dan zegt ie dat er geen nieuwe gameface is aangemaakt en ie dus niets hoeft te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:43
Mmh heb hem net binnen gekregen, en wat een verademing is de PS3 versie vergeleken met de PC versie. Niet te geloven. Maar ik vind wel dat de laadtijden erg traag zijn als je bijv. de transferlijst laad. Of dat simuleren, ik vind het heel hinderlijk traag. Ben ik de enige of ervaren meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Fist schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:28:
Mmh heb hem net binnen gekregen, en wat een verademing is de PS3 versie vergeleken met de PC versie. Niet te geloven. Maar ik vind wel dat de laadtijden erg traag zijn als je bijv. de transferlijst laad. Of dat simuleren, ik vind het heel hinderlijk traag. Ben ik de enige of ervaren meerdere mensen dit probleem?
was mij ook opgevallen.

Ook gaat het switchen tussen menu's in manager mode een stuk langzamer als dat in de rest van de game is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wii4all schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:34:
[...]
Ook gaat het switchen tussen menu's in manager mode een stuk langzamer als dat in de rest van de game is.
Dat is nog wel te verklaren. Bij elke menuoptie hoort een andere weergave aan de rechterkant van het scherm. Die data word waarschijnlijk on-the-fly opgehaald/berekend, dat kost wat tijd.

Maar ben het er wel mee eens dat de menus in Manager Mode vaak wel erg traag zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Soms gaan wedstrijden echt als vanzelf en lukt alles.
Ik vond dit wel een lekkere aanval.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/12032811

Jammer dat je geen kwalitatief hogere plaatjes kunt uploaden.

Het beest van Bastia!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.content.easports.com/media2/fifa10/10230280/741A0001_2_JPEG_SCREENSHOT_Yzg.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Het lijkt alsof je niet sprint? Klopt dat of staat je game gewoon wat langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Staat op slow idd maar kan best zijn dat het blauwe balkje leeg was want als middenvelder heb je het zwaar. :P
Filmpjes lopen ook niet altijd even soepel nadat je ze hebt geupload, viel me in de game iig niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:15
GrandDestroyer schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:11:
Ik speel fifa op de 360 maar ik had even een vraagje? Heeft iemand anders problemen met het spelen met 2 controllers? Mijn 360 loopt vast als ik met 2 controllers speel. Ik weet niet of het hier hoort maar aangezien het zover alleen gebeurt in fifa..
yes heb dit ook.
Als je de hardeschrijf eraf haalt kun je wel met 2 controllers spelen.
Heb al keer cashe geleegd maar dat heeft niet geholpen.
Formateren heb ik niet z'n zin in. Alleen als zeker weet dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heerlijk die discussies op de FP mbt Fifa en PES. Verstokte fanboys die niet willen zien dat Fifa sind 08 een opmars heeft gemaakt, waar PES bleef stilstaan of zelfs achteruit ging.

Iemand hier die ook PES zal gaan kopen? Ik iig wel, puur omdat ik vrienden heb die PES liefhebber zijn. PES is an sich een leuk spel om leuke verassingen te krijgen op een avond, maar voor realisme heb ik Fifa. Vroeger was het andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Net een beetje koddig met online spelen..

Mijn tegenstander geeft een bal diep en wordt buiten spel gegeven. Op dat moment twijfelde ik eraan, en wat zag ik in de herhaling...er stonden nog 3 verdedigers van mij meters achter zijn aanvaller..

Online bevalt me trouwens best goed, alleen jammer van al die mannetjes die alle herhalingen kijken en ook in de rust dat hele filmpje laten afspelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Och, dat is zo'n crime. Dan wil ik per direct stoppen. Ik heb dan het idee dat ik een 16 jarige tegenover me heb.
Reden voor mij om alleen maar online te gamen tegen vrienden, en anders niet. Met ieder spel overigens.

Kinderachtige gedrag hoeft voor mij niet. Als je nu een subliem doelpunt maakt, OK, maar voor de meesten geldt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Exorcist schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:59:

Kinderachtige gedrag hoeft voor mij niet. Als je nu een subliem doelpunt maakt, OK, maar voor de meesten geldt dit niet.
Ik kijk alleen een herhaling bij bijzondere momenten of idd wereldgoals. Maar vooral die laatste zijn soms nogal zeldzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wat mij is opgevallen, bij een strafschop als je dan iets naar links gaat en moment dat je schiet naar rechts duik hou je hem erg vaak tegen. gisteren gedaan 2 van de 3 hield ik tegen en de andere zat ik in de goede hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ik kijk standaard één herhaling bij goals, en bij vrije trappen twee om te kijken hoe goed 'ie in de kruising vloog. :+ Inmiddels online bijna 100 wedstrijden gespeeld trouwens, vanaaf of morgen jubileum. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritaties online:

Noobs die met Real Madrid spelen, voordeel is dat deze minder goed zijn dan hun rating doet vermoeden.
Ovedreven juichen naar een simpele goal
Overdreven juichen naar een 5-0
Alle herhalingen kijken

En het ergste van allemaal; disconnecters NOOBS!

Deze krijgen standaard vanmij een message: NOOB!

psn tag: Toni_Bassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:18:
Irritaties online:

Noobs die met Real Madrid spelen, voordeel is dat deze minder goed zijn dan hun rating doet vermoeden.
Ovedreven juichen naar een simpele goal
Overdreven juichen naar een 5-0
Alle herhalingen kijken

En het ergste van allemaal; disconnecters NOOBS!

Deze krijgen standaard vanmij een message: NOOB!

psn tag: Toni_Bassi
als je dat noob vind, vind je mij helemaal noob want ik weet niet eens hoe je dat juichen kunt overslaan :$. de eerste keer was het wel leuk maar nu zet ik dat het liefst uit. is daar ergens een optie voor ?

en dat ze goede teams pakken, dat doe ik meestal alleen als de andere ook goede team pakt. Anders kan ik onmogelijk winnen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:24:
[...]

als je dat noob vind, vind je mij helemaal noob want ik weet niet eens hoe je dat juichen kunt overslaan :$. de eerste keer was het wel leuk maar nu zet ik dat het liefst uit. is daar ergens een optie voor ?
R2 en L2 op ps3 annuleert de celebration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ah maar eens proberen. maar die optie is ook leuk voor 5 wedstrijden daarna erger je eraan. gaat nu eenmaal om voetballen en niet dansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Notts county update:
Seizoen 1 op 26 wedstrijden aan kop met 3 punten meer dan de nummer 2.
League cup uitgeschakeld na kwartfinale (ongeloofelijk had arsenal en bolton uitgeschakeld kreeg ik toch nog minder respect van de board)
Fa cup uitgeschakeld in de 2e ronde
ST jacobs trophy zit ik in de tweede ronde.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
soccerroos schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:45:
ah maar eens proberen. maar die optie is ook leuk voor 5 wedstrijden daarna erger je eraan. gaat nu eenmaal om voetballen en niet dansen
Toch is het wel leuk voor erbij, helemaal die advanced celebrations.
Ik speel nauwelijks online maar tegen vrienden is het b.v. leuk om vlak voor de keeper de "robot" te doen b.v. of rondjes rond de keeper of speler te lopen, beetje jennen. :P
Online doe ik het niet, heeft geen nut als je tegen mensen speelt die je niet kent.
De makkelijkste manier om er snel vanaf te zijn is gewoon om buiten het speelveld te lopen naast R2+L2.

Gister gepromoveerd met Bastia en inmiddels ook m'n eerste A interland gespeeld.
Diverse aanbiedingen gehad variërend van kleine clubs waar je gelijk captain of publiekslieveling kon worden tot Chelsea waar ik een rol als reserve kon krijgen.
Uiteindelijk gekozen voor Herta BSC waar ik wel gelijk een basisplaats kan krijgen.
Inmiddels ook al mee mogen doen met het grote Oranje en dat gaf stiekem toch wel een beetje een kick. 8)
Wel jammer dat wanneer je in de basis speelt of überhaupt geen normaal nummer kunt krijgen.
Staat een beetje vreemd als je met nr 45 op je rug rondloopt.

Verder is het wachten op de patch want ik wil eigenlijk toch ook wel graag verder met Morecambe in MM.
Hoewel ik in MM nog geen grote bugs heb gezien/bemerkt ben ik toch maar even gestopt aangezien ik vlak voor de winterstop zit.

Wbt de opmerking over PES halen, ga ik zeker doen maar voorlopig nog niet.
Ik wacht wel een paar maanden op de eventuele dip.
Vorig jaar was het andersom, toen kocht ik Fifa omdat ik het gehad had met PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

LoneRanger schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:31:
[...]
Gister gepromoveerd met Bastia en inmiddels ook m'n eerste A interland gespeeld.
Diverse aanbiedingen gehad variërend van kleine clubs waar je gelijk captain of publiekslieveling kon worden tot Chelsea waar ik een rol als reserve kon krijgen.
Uiteindelijk gekozen voor Herta BSC waar ik wel gelijk een basisplaats kan krijgen.
Inmiddels ook al mee mogen doen met het grote Oranje en dat gaf stiekem toch wel een beetje een kick. 8)
Wel jammer dat wanneer je in de basis speelt of überhaupt geen normaal nummer kunt krijgen.
Staat een beetje vreemd als je met nr 45 op je rug rondloopt.
Hmmz..welke gamemode is dit? Klinkt niet als managermode, aangezien je het toch over je virtuele pro hebt? :) Heb me nog niet echt verdiept in de gamemodi, maar dit klinkt wel goed :) (tot nu toe alleen quick match + vriendencompetitie gedaan + be a pro clubmatches)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Be a pro seasons en dan met je VP. :)

Overigens is patch 1.02 beschikbaar voor PS3. :)

* LoneRanger is aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
LoneRanger schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:54:
Be a pro seasons en dan met je VP. :)

Overigens is patch 1.02 beschikbaar voor PS3. :)

* LoneRanger is aan het updaten.
krijg je die binnen fifa of de ps3 store ?
en moet je dan weer opnieuw beginnen met de save gamen ?

[ Voor 8% gewijzigd door soccerroos op 22-10-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hier nog ff wat filmpjes van mijn kant:

Waarom gaat deze er niet in?

Corner naar 1e paal

Mijn eerste goede vrije trap

Mijn tweede goede vrije trap

Lekker schot in de verre hoek

Gister wel lekker gespeeld op middenveld met het team. RCM is toch wel mijn favo plek denk ik.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Soccerroos, ik kreeg hem gewoon via fifa binnen. Savegames blijven uiteraard werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
soccerroos schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:58:
[...]

krijg je die binnen fifa of de ps3 store ?
en moet je dan weer opnieuw beginnen met de save gamen ?
Automatisch als je Fifa opstart.
Voor zover ik weet kun je gewoon verder gaan met je savegame hoewel het denk ik wel aan te bevelen is om opnieuw te beginnen.
Ik ga iig gewoon verder met m'n savegame[s].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
update gedaan spel hangt gelijk vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Speel tegen computer. En sta 2-0 voor.. Cpu scoort vanuit een positie, dat mij nog nooit is gelukt!
Niet eens per ongeluk... :)

http://www.easports.com/media/play/video/12147531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Igorvans schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:26:
Speel tegen computer. En sta 2-0 voor.. Cpu scoort vanuit een positie, dat mij nog nooit is gelukt!
Niet eens per ongeluk... :)

http://www.easports.com/media/play/video/12147531
Haha, geniale goal. Vrij onwaarschijnlijk dat die ooit in het 'echt' gemaakt wordt, denk ik.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
JKratos schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:28:
[...]

Haha, geniale goal. Vrij onwaarschijnlijk dat die ooit in het 'echt' gemaakt wordt, denk ik.
Heb het al meerdere keren zien gebeuren, zijn gewoon slechte voorzetten maar die zijn dusdanig vreemd dat ze erin vliegen(of een vrije trap van dzudszak). Leek me hier ook het geval.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Postius schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:46:
[...]

Heb het al meerdere keren zien gebeuren, zijn gewoon slechte voorzetten maar die zijn dusdanig vreemd dat ze erin vliegen(of een vrije trap van dzudszak). Leek me hier ook het geval.
Ik vind deze krul toch wel heel erg overdreven hoor. Effect meegeven aan een schot oke. Maar dit..

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
JKratos schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:06:
[...]

Ik vind deze krul toch wel heel erg overdreven hoor. Effect meegeven aan een schot oke. Maar dit..
Mwah, het kan wel hoor die krul maar het komt wel een beetje erg vaak voor.
Ik kan me beelden herinneren van Cruyff die de bal een meter over de achterlijn legde en hem van daar uit in het doel krulde en dat was dan een stil liggende bal.
In 2009 was het nog iets extremer zelfs maar kwam het veel minder voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is me gelukt om mijn gameface ook daadwerkelijk ingame te krijgen, moest m gewoon nog een keer saven op de easports website.

Ziet er ingame nog aardig uit ook, herken mezelf iig wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

JKratos schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:06:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=1ZkRziiLq8I

http://www.youtube.com/watch?v=-t5MF7NRQh4

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Sjongejonge, wat een goals. Ik moet wel zeggen dat ze er erg vet uitzien. Nou moet ik er nog achter komen hoe ik dat soort ballen (in de PC versie) schiet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Dit weekend maar weer eens spelen had online de volgende stats: 20 winst - 1 gelijk - 2 loss ( 1 disconect opeens )

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Geen idee of ik je goed begrijp, maar je kunt met Online teamplay inderdaad met zijn tweeen (vanaf een andere locatie, via Xbox Live dus) in 1 team spelen tegen een ander team online (dus andere echte spelers).
Via Xbox Live en dan Online Team Play.
bedankt voor je reactie,
maar ik bedoel dan ook dat wij met tweeen niet op dezelfde locatie zijn, dus ik ben dan thuis en mijn teamgenoot op een andere locatie, dan willen wij met zn tweeen in dezelfde team tegen iemand anders die dan ook online is. (of de tegenstander dan ook met 2 personen of alleen is maakt niet uit). Kan dit???

ik weet namelijk zoals je in reactie hebt staan dat het wel mogelijk is al je op dezelfde locatie bent met je teamgenoot, in dezelfde team tegen iemand anders online kan, maar kan dit ook als je teamgenoot op een andere locatie is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mooiste tot nu toe.

45 Meter

Gister die update binnen, is er iemand die weet wat er verbeterd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Exar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Dat weet ik, ik pas mijn team aan in Team Management (daar waar je ook de assistent trainer uit moet zetten).
En toch is het team na elke wedstrijd weer het default team. :| Ben ik nu de enige met deze bug die managermode zo'n beetje waardeloos maakt? 8)7
Nee, ik heb het ook. Vanmiddag Fifa aangeschaft en irriteer me mateloos dat ik telkens de spelers moet switchen naar mijn gewenste opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Beste mensen,
Na een aantal wedstrijden gespeeld te hebben, vooral in manager modus ben ik ontzettend enthousiast over deze game.
Echter: Die chipshots zijn wel erg makkelijk of niet dan? Als ik echt op ultra-defensief ga spelen en ik kom uit op een counter dan komt de keeper uit en chip ik em er zo overheen. Is niet erg, misschien keeper op hoger niveau zetten.

Dan kom ik op het andere punt. Mijn team gaat tegenwoordig goed vooruit (FC Köln. Dacht ga eens een Duits team spelen). Mijn keeper heeft echter een pijl recht naar beneden staan, wat duidt op een slechte vorm. hoe kan ik deze verbeteren zodat hij tenminste neutraal is? Minder tegengoals krijgen door mn verdediging beter op orde te houden bijv. of wat is hier het beste bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat inderdaad de 'vorm' van de keeper omlaag naarmate 'ie meer tegengoals krijgt, maar geheel zeker ben ik niet want soms lijkt het allemaal wel compleet random te zijn.

Chip shots zijn inderdaad dé manier om de keeper te verschalken (tegen de CPU) aangezien die altijd uitkomt in een duidelijke 1 vs 1 situatie, moeilijkheidsgraad van de keeper verhogen gaat niet veel helpen vermoedelijk. Misschien de moeilijkheidsgraad van de hele AI om het wat lstiger te maken om in zo'n 1 vs 1 geraken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:31:
Dan kom ik op het andere punt. Mijn team gaat tegenwoordig goed vooruit (FC Köln. Dacht ga eens een Duits team spelen). Mijn keeper heeft echter een pijl recht naar beneden staan, wat duidt op een slechte vorm. hoe kan ik deze verbeteren zodat hij tenminste neutraal is? Minder tegengoals krijgen door mn verdediging beter op orde te houden bijv. of wat is hier het beste bij?
Mijn ervaring is dat vorm sterk gerelateerd is aan match-rating.
Op zich vrij logisch omdat goed spelen duidt op goede vorm.
Keepers is wel vrij lastig als er niet al te veel schoten op doel zijn maar hij er wel 1 of 2 om de oren krijgt en dus een vrij lage rating.
Volgens mij is het ook zo dat wanneer een speler vaak hogere ratings achter elkaar haalt dat de vorm wat stabieler blijft.
Je zou kunnen proberen wat meer terug te spelen op je keeper zodat hij mss kwa passing z'n rating wat verbeterd of anders een paar wedstrijden op de bank.
Dat laatste werkt iig wel om het vorm-pijl van een speler naar beneden [neutraal] te krijgen dus wieweet ook andersom?
Je keeper veel laten uitschieten is ook funest voor zijn rating tenzij je een spits hebt die kopsterk is.
Verder zorgt winnen voor betere ratings dan verliezen maar dat is logisch. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Aarige aanname, 3 man op het verkeerde been ;)
http://www.easports.com/media/play/video/12217836

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:16
Is het ook mogelijk om verschillende gamemodi in lan te gebruiken? Of is het over lan nog steeds simpelweg een potje spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of meer mensen het hebben gehad maar ik won net een wedstrijd bij het speltype coach. Na de wedstrijd hangt me xbox en als ik hem weer aan heb gezet heb ik 4 achievements erbij :P Good friend, Real fan, Grind it out en de FIFA Fever, terwijl mijn xbox geneens op live aangesloten was :| Ik heb ook echt nog geen 50 uur gespeeld ( komt nog wel :P ) en de andere achievements eigenlijk ook niet verdient :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik zit nu middenin een transfer periode en zag dat zowaar de goal- en cleansheet bonus werken om een speler aan te trekken.
Het werkt wel net zo zwart/wit als met het loon maar het werkt.
Leuke truck is het dan om een middenvelder 10% per doelpunt te geven als je hem voor de zijkanten haalt. :P
Naja, ik haal alleen maar gratis spelers [18-20, OV ong. 60] aangezien ik maar weinig geld heb en dus investeer in de jeugd.
Al het verdiende geld gaat richting staff-upgrades wat bij mij nu allemaal pas op lvl2 staat behalve conditie die inmiddels "al" op 4 staat.
Best wel grappig spelen op deze manier en wieweet leid ik nog eens een talentje op die wat financiele speling gaat opleveren. :)
Blijft leuk met die bagger spelers van tussen de 50 en 60. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Na 8 jaar trouwe dienst, ben ik zojuist halverwege het seizoen ontslagen als coach van Ajax. Stond 2de in de competitie , en in de 2de ronde van de CL. 8)7 Na 7 x landskampioen, 3 x CL.

Keihard klimaat, die topsport >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, heb een vraagje over speel als prof
ik heb nu 2 seizoenen achter de rug met PSV maar wanneer word ik gevraagd door andere clubs??
ik ben topscoorder van het seizoen, heb eredivisie en nederlandse beker gewonnen en m'n vorm is altijd boven de 9. Wat moet ik doen??
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Wat ik wel fijn vind is dat je nu ook kan zien in hoeverre een mogelijke aankoop geïnteresseerd is in jouw club.

Verder vanavond een goal gemaakt met Arshavin ala van der Vaart bij real. Bij de linkerpaal staan, gezicht naar de bal toe dus van de goal af, bal komt recht op mij af en met de hak meegeven. Precies zoals van der Vaart deed toen die net bij Real was.

Ik heb in mijn Arsenal wel een paar wijzigingen. Pato, Pique en Toualan aangekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

LoneRanger schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 05:03:
[...]

Mijn ervaring is dat vorm sterk gerelateerd is aan match-rating.
Op zich vrij logisch omdat goed spelen duidt op goede vorm.
Keepers is wel vrij lastig als er niet al te veel schoten op doel zijn maar hij er wel 1 of 2 om de oren krijgt en dus een vrij lage rating.
Volgens mij is het ook zo dat wanneer een speler vaak hogere ratings achter elkaar haalt dat de vorm wat stabieler blijft.
Je zou kunnen proberen wat meer terug te spelen op je keeper zodat hij mss kwa passing z'n rating wat verbeterd of anders een paar wedstrijden op de bank.
Dat laatste werkt iig wel om het vorm-pijl van een speler naar beneden [neutraal] te krijgen dus wieweet ook andersom?
Je keeper veel laten uitschieten is ook funest voor zijn rating tenzij je een spits hebt die kopsterk is.
Verder zorgt winnen voor betere ratings dan verliezen maar dat is logisch. :7
Thanks voor je reactie, zal ik volgend seizoen aan werken. Nu is het nog maar 3 wedstrijden en dan gaat die keeper toch met pensioen, dus is het niet zo erg meer :P.

Ik vind Fifa 10 goed geslaagd, speelt heerlijk weg. Heb PES2010 echter nog niet geprobeerd, maarja, t geld groeit me niet op de rug. (En nee, demos kan allemaal wel maar ik vond de demo van fifa ook vertekend beeld geven van de game, toch maar wel gekocht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik vind het verschil tussen online en gewoon een potje offline heel erg groot zeg.

Ik heb altijd het gevoel alsof het online een beetje stroperig gaat.
Gisteren naar weer eens een potje online gedaan, die gozer had net als ik een goeie verbinding...
Maar het lijkt soms wel alsof knoppen niet op tijd reageren, dat poppetjes net te ander reageren gewoon...

Offline heb ik nergens last van.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:30:
[...]

bedankt voor je reactie,
maar ik bedoel dan ook dat wij met tweeen niet op dezelfde locatie zijn, dus ik ben dan thuis en mijn teamgenoot op een andere locatie, dan willen wij met zn tweeen in dezelfde team tegen iemand anders die dan ook online is. (of de tegenstander dan ook met 2 personen of alleen is maakt niet uit). Kan dit???

ik weet namelijk zoals je in reactie hebt staan dat het wel mogelijk is al je op dezelfde locatie bent met je teamgenoot, in dezelfde team tegen iemand anders online kan, maar kan dit ook als je teamgenoot op een andere locatie is???
Ja maar dat zeg ik toch ook? Met zijn tweeën vanaf een andere locatie, dus via Xbox live. Dus jij thuis en je vriend bij hemzelf thuis, en dan via Xbox live in hetzelfde team spelen tegen anderen. Dat is online teamplay. Heb je de functie al bekeken zelf? Dan kun je namelijk zelf zien of het is wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Voor het eerst maar eens een potje online gedaan met "teamplay" en dat was eigenlijk leuker en beter dan verwacht.
Ik had me al opgemaakt voor de rush ervaring maar dat viel nog best mee.
Als Lahm [RB] met Bayern tegen Madrid [3-1] en een leuke 9.0 als matchrating. :)
Wel opvallend, aanvallers vallen aan, verdedigers verdedigen maar een middenveld is er eigenlijk niet. :P
Straks nog maar wat potjes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:02
Sinds ik de patch vandaag heb gedownload loopt fifa 10 voortdurend vast. Voor zover ik weet heb ik dit met geen enkele andere game. Hij loopt al vast bij het opstarten, als ik met rooney een balletje tegen de keeper mag trappen (voor het grote menu zegmaar). De eerste keer liep hij vast halverwege een wedstrijd. Nu is het me net wel gelukt om hem weer op te starten, maar de laatste 3 keer lukt het gewoon weer niet.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Kan iemand mij vertellen hoe je de keeper passeert tijdens een 1 vs keeper situatie? het lukt mij maar niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Canerooo schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:05:
Kan iemand mij vertellen hoe je de keeper passeert tijdens een 1 vs keeper situatie? het lukt mij maar niet.. :(
Volgens mij is fake-shot het meest 'simpel'. Althans, dat is mij een keer gelukt, terwijl ik niet van de trucjes ben en gewoon liever schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Canerooo schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 16:05:
Gewoon over de keeper stiften, werkt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Vind dat nog flink tegenvallen. Lees wel meer dat mensen met een lobje makkelijk de keeper passeren, maar bij mij is het vaak of de keeper heeft hem, of ik schiet over. Scoor best veel via kopballen en niet zo vaak bij een 1on1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,
heb een vraagje over speel als prof
ik heb nu 2 seizoenen achter de rug met PSV maar wanneer word ik gevraagd door andere clubs??
ik ben topscoorder van het seizoen, heb eredivisie en nederlandse beker gewonnen en m'n vorm is altijd boven de 9. Wat moet ik doen??
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Ik dacht dat Canerooo de keeper met trucjes voorbij wilde spelen. Verkeerd begrepen. :D
Een laag geplaatst schot werkt bij mij het beste. Stiften lukt ook vaak, maar als je nog door een verdediger wordt beziggehouden die vlak achter je loopt, dan gaat ie nog wel eens mis. Dan liever een geplaatst schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Mmh volgens mij doe ik dan echt wat verkeerd:p Toch nog maar even wat beter oefenen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:47

Bjk

Ik heb zojuist me 2e seizoen afgerond met Liverpool, nu het 3e seizoen gestart is heb ik een schuld van 2 miljard en negatieve wages. Terwijl ik eind vorig seizoen geheel positief stond (70 mill)

Iemand anders dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:37:
Hee,
heb een vraagje over speel als prof
thanx
Vaag, je krijgt altijd wel aanbiedingen aan het eind van het seizoen.
Misschien klik je te snel door waardoor je automatisch een jaar langer bij je club blijft?

Kan ook zijn dat je de pc versie hebt en dat het niet mogelijk is ofzo. :+ :P

Je komt trouwens de gekste de gekste creaties tegen online, zo'n Luca Toni achtig figuur van 2 meter met 2 verschillende kleuren handschoenen, hij speelde samen met een bloedsnelle dwerg in de spits net.
Met je VP online is toch wel iets minder georganiseerd maar wel grappig om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Dat VP is geweldig...
Lekker rommelig...de spelmode bevalt me wel..
Gisteren bijvoorbeeld:
Na 15 (virtuele speelminuten) op 3-0 achter barca - real madrid
Na de 30ste minuuut wordt er een van barca uitgestuurd.

2e helft, wij komen op 3-2...

Daarna kwam mijn kwartiertje...ik kreeg toevallig 3 keer de bal goed..
Maakte 1 geplaatste goal buiten de 16.
Maakte 1 schot van dichtbij.
Plus een volley...

3-5 gewonnen...
Na afloop kreeg ik iets van 5 accomplishments unlocked......

----------------------

Had pas nog een mooie...

Extra dure scouting geregeld iets van 120.000 ofzo..
Komen die gasten terug met jozef israel maza (18 jaar).....
Ik koop hem voor 130.000...

Als ik nu in de lijst kijk kost ie 1.000.000
Dat is nogeens aardige scouting.
Er waren ook al andere clubs die hem wilde. (kreeg je in zo'n incoming message te zien)

[ Voor 43% gewijzigd door Wii4all op 26-10-2009 13:32 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:30:
Dat VP is geweldig...
Lekker rommelig...de spelmode bevalt me wel..
Gister een hele vage wedstrijd, "onze" keeper was overal op het veld proberen de bal af te pakken.
Ondertussen gingen 2 man in het doel staan om zo wwrschijnlijk een ability te unlocken.
Soms heb je er ook echt leuke matches tussen zitten met echt teamplay.
Ik speel vrij sober, nauwelijks truckjes of mannetjes uitspelen, gewoon aannemen en passen en het liefst rechts of centraal op het middenveld.
Af en toe kijk ik m'n ogen uit wat anderen uithalen.
Zo was iemand die dubbele schaar beweging van Ronaldo aan het doen wachtende op een tegenstander om die vervolgens heel cool het bos in te sturen, zag er heel fraai uit. :9
Wel jammer dat er zo weinig animo is hier onder de ps3 spelers om een club op te richten itt de xbox bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Hier heb je in ieder geval 1 geïnteresseerde voor een ps3 club:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Fist schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:26:
Hier heb je in ieder geval 1 geïnteresseerde voor een ps3 club:)
Hier nog 1.
PSN: sloot25

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 27-10-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:10:
[...]
Wel jammer dat er zo weinig animo is hier onder de ps3 spelers om een club op te richten itt de xbox bezitters.
Ik heb daar ook wel interesse in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

HammerNL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

Ik heb daar ook wel interesse in ;)
Ik heb welliswaar niet zoveel tijd, maar ben altijd wel in voor een potje voetbal.
PS3: Thedenman

Mijn iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.