Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als ik ze uit hun 5 meter gebied wil hebben moet ik dat toch echt zelf doen.
Het is me al wel een paar keer gebeurd dat de bal diep over de verdediging ging en dat de keeper ver buiten zijn 16 de bal ging wegschieten.
Dat laatste is 1 keer mis gegaan omdat ik toen onverwacht zelf de keeper bleek te zijn.
Ook de keeper van het AI team komt wel eens buiten de 16 voor te diepe ballen van mij maar ook hij is altijd op tijd.
Sorry maar ik herken het probleem totaal niet?
BM, geen idee met welk team je speelt maar wie weet is de positioning-stat van die keeper niet inorde zoals in de demo bij bepaalde keepers, anders zou ik het ook niet weten.
Only fools are enslaved by time and space.
hoe moet je ze terug sturen dan op de ps3BM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:53:
[...]
Console. En ja, ik weet dat de keepers terug kunnen. Punt is dat je dan vaak al te laat bent. Keeper moet gewoon op z'n plek blijven, tot ik zeg dat ie uit moet komen. Zo was het voorheen volgens mij ook, en dat beviel me toch beter.
Staan er nog verdedigers op dat moment tussen de keeper en de aanvaller? Zo niet: Dan is het logisch dat de keeper uitkomt. Het wordt door uitkomen (net als in het echt) in een 1-op-1 situatie een stuk lastiger scoren. Natuurlijk is een lobje dan een optie. Het leuke is wel als je de keeper eerst uit laat komen een stukje en je weet dat een lobje komt, en je stuurt hem terug, dat die vaak die lobjes wel kan pakken.
Probleem is dat ze niet een stukje uitkomen, maar bijna op de 16 meter lijn gaan staan. Dan is een lobje niet meer te houden door terug te rennen.jbdeiman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:58:
Aan al diegene die vinden dat de keeper nogal vaak uitkomt:
Staan er nog verdedigers op dat moment tussen de keeper en de aanvaller? Zo niet: Dan is het logisch dat de keeper uitkomt. Het wordt door uitkomen (net als in het echt) in een 1-op-1 situatie een stuk lastiger scoren. Natuurlijk is een lobje dan een optie. Het leuke is wel als je de keeper eerst uit laat komen een stukje en je weet dat een lobje komt, en je stuurt hem terug, dat die vaak die lobjes wel kan pakken.
PSN: Sluuz
Als je op "terugrennen" drukt, keert de keeper niet om maar blijft hij rechtop naar de bal kijken terwijl die teruggaat. Als de keeper blijft uitkomen, duikt die naar de bal, met als gevolg dat (wegens de geringe hoogte die nodig is om te lobben wanneer een keeper op de grond ligt) een lobje gemakkelijker is.
Als je tijdig kiest terug te gaan, of op het juiste moment, zodat de keeper niet naar de bal duikt (gaat liggen) kan je aardig wat lobjes stoppen.
2x driehoekjesoccerroos schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:40:
[...]
hoe moet je ze terug sturen dan op de ps3
Ik moet toegeven dat het irritant is, maar als je net als ik de game inmiddels al 2 weken speelt dan moet je hier gewoon mee kunnen omgaan.
Óf je ziet het ruim op tijd en zorgt dat ie terug naar het doel rent (wat ik zelden doe) óf je houdt de knop ingedrukt zodat ie nog wat verder uitkomt en de ruimte nog kleiner wordt gemaakt (of de aanvaller met een sliding neerhaalt, wat zelden leidt tot een overtreding).
Inmiddels met Charlton gepromoveerd naar Championship en daar een bizar slechte start gemaakt. Na 9 wedstrijden 18e plek. Gelukkig was het puntverschil met de top klein en sta ik na 13 wedstrijden weer in de bovenste helft, maar het wordt een zwaar seizoen.
Weet iemand of alleen de kampioen promoveert naar Premier League of dat ook de nummer 2 (en 3) promoveren?
PSN ID = Jorco
DT-PiSanG schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:15:
[...]
Inmiddels met Charlton gepromoveerd naar Championship en daar een bizar slechte start gemaakt. Na 9 wedstrijden 18e plek. Gelukkig was het puntverschil met de top klein en sta ik na 13 wedstrijden weer in de bovenste helft, maar het wordt een zwaar seizoen.
Weet iemand of alleen de kampioen promoveert naar Premier League of dat ook de nummer 2 (en 3) promoveren?
Bron: WikipediaThe two teams finishing the season in the top two positions are promoted to the Premier League and the bottom three teams are relegated to Football League One. In addition, the teams finishing in positions 3-6 compete in the Football League Championship Play-Offs, a knock-out competition with the winner also being promoted to the Premier League. In the playoffs, the third placed team plays against the sixth-placed team and the fourth placed team plays against the fifth placed team in two-legged semifinals. The winners of each semifinal then compete in a single match with the prize being promotion to the Premier League and the Championship playoff trophy.
Mijn ervaring was dat dat niet erg lekker werkte. Misschien had ik er aan moeten wennen, maar ik heb er nogal mijn twijfels bij. In FIFA09 was een probleem (ook erkend door EA) dat lobjes te makkelijk waren. Dit zouden ze gaan fixen. Als de fix nu ineens bestaat uit: keeper rent als een debiel zijn goal uit en je moet hem zelf maar afstoppen, dan vind ik dat een belabberde fix.jbdeiman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:10:
@Sluuz
Als je op "terugrennen" drukt, keert de keeper niet om maar blijft hij rechtop naar de bal kijken terwijl die teruggaat. Als de keeper blijft uitkomen, duikt die naar de bal, met als gevolg dat (wegens de geringe hoogte die nodig is om te lobben wanneer een keeper op de grond ligt) een lobje gemakkelijker is.
Als je tijdig kiest terug te gaan, of op het juiste moment, zodat de keeper niet naar de bal duikt (gaat liggen) kan je aardig wat lobjes stoppen.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11548606
PSN: Maichel
Verwijderd
ik lees er constant over, maar kan het niet voor elkaar krijgen.
wat mij betreft het enige punt waarin ze PES nog niet hebben ingehaald .
ik heb die problemen die jij hebt echt helemaal niet. als ik niets doe (xbox 360) blijft de keeper in de goal. houd ik Y ingedrukt houden dan komt hij uitrennen. dit gebruik ik zelf vaak online als mensen het niet verwachten of bij een lange diepe bal zodat de keeper eerder bij de bal is als de aanvaller.Sluuz schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:08:
[...]
Mijn ervaring was dat dat niet erg lekker werkte. Misschien had ik er aan moeten wennen, maar ik heb er nogal mijn twijfels bij. In FIFA09 was een probleem (ook erkend door EA) dat lobjes te makkelijk waren. Dit zouden ze gaan fixen. Als de fix nu ineens bestaat uit: keeper rent als een debiel zijn goal uit en je moet hem zelf maar afstoppen, dan vind ik dat een belabberde fix.
als ik de keeper zelf niet uit laat komen blijft hij gewoon staan.
Aantal zaken die in de komende update aangepast worden. Update staat wellicht komende week al online. Ben benieuwdVerder krijgen de Club Mode en de Manager Mode een grote update om de speelbaarheid te verbeteren. Zo kan de computer niet langer spelers verkopen zonder jouw toestemming en wordt de assistentie die keepers bieden verbeterd. Ook worden de budgetten in het spel aangepast.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Meer dan dit heb ik ook nog niet gevonden.Gamer.nl
FIFA 10 wordt mogelijk deze week voorzien van een nieuwe update. Dat heeft een woordvoerder van EA Canada tegenover Eurogamer bekendgemaakt.
"We hebben al een patch gemaakt op basis van feedback van spelers nadat de demo was uitgegeven en nu zijn we bezig met nog een patch, die [hopelijk] deze week verschijnt. Zo bieden we gamers de best mogelijke ervaring", aldus de vertegenwoordiger.
Volgens hem verandert er echter niets aan de basiselementen van FIFA 10, maar focust de update zich vooral op het verbeteren van de stabiliteit van de onlinemodi. Game Face wordt verbeterd en Live Season krijgt een nieuwe lancering. Ook moet de update de verbindingsproblemen van online-games, die spelers van de PS3-versie tegenkomen, tegen gaan.
Eerst toestemming geven
Verder krijgen de Club Mode en de Manager Mode een grote update om de speelbaarheid te verbeteren. Zo kan de computer niet langer spelers verkopen zonder jouw toestemming en wordt de assistentie die keepers bieden verbeterd. Ook worden de budgetten in het spel aangepast.
Meer informatie over de inhoud van de update en de datum dat de update beschikbaar is zijn volgens de woordvoerder binnenkort beschikbaar.
Xbox
Verwijderd
Nou ik heb die problemen ook niet meer, want FIFA10 is inmiddels van eigenaar veranderdTHE_CR0SS schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:07:
[...]
ik heb die problemen die jij hebt echt helemaal niet. als ik niets doe (xbox 360) blijft de keeper in de goal. houd ik Y ingedrukt houden dan komt hij uitrennen. dit gebruik ik zelf vaak online als mensen het niet verwachten of bij een lange diepe bal zodat de keeper eerder bij de bal is als de aanvaller.
als ik de keeper zelf niet uit laat komen blijft hij gewoon staan.
Dit was trouwens niet de hoofdreden om hem te verkopen
Dit doet het dus niet. De stick naar rechts is zowel speler als bal naar rechts. En het moet wel degelijk mogelijk zijn om elk langs een kant te gaan, want het zit in één van de tutorial-filmpjes in Fifa10 spijtig genoeg zonder extra uitleg.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:35:
De bal met de rechter stick van je af duwen naar rechts en met de linker stick gewoon links er om heen rennen, al zal die truc zelden of nooit werken.
Ja? Dan heb jij vast een andere versie dan de rest van de wereld.SuX DeLuXe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:45:
Wat zien die graphics er slecht uit, ik kan bijna niet geloven dat dit Playstation 3 graphics zijn...Het publiek ziet er ook erg slecht uit, ik vraag me af of de geposte filmpjes en screenshots wel van de PS 3 zijn of van de PC...
Weet iemand wat teambeoordeling precies betekent?Overzicht klassementspunten Uit Thuis
Team Arsenal Fiorentina
Wedstrijdprestaties 32 45
Teambeoordelingen 0 -1
Totaal punten 466 637
Huidig skill-niveau 4 5
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 15-10-2009 21:28 ]
eerste ronde arsenal verslagen
tweede ronde blackpool na penalties
3e ronde zojuist via penals gewonnen van bolton.
Nu wacht sunderland..
aardige goal in de competitie 90ste minuut keeper van de tegenpartij kwam mee...
gunstig dat het veld glad was:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/11610279
jammer dat de replay time te kort was, de bal stuiterde uiteindelijk tergend langzaam de goal in en de keeper kon er net niet bij.
[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 16-10-2009 11:28 ]
Burp
Verwijderd
Als sinds Fifa96 zijn de verschillen in de nivo's al zo dat je op het ene nivo alles makkelijk wint en op één nivo hoger je alles verliest. Niets nieuws dus. Na veel oefenen zal het uiteindelijk wel gaan lukken.soccerroos schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:05:
ik heb hem nu op pro ingesteld maar dat is echt veel lastiger dan semi. ik schiet gwn 7 keer paal en paar keer lat. terwijl ik met semi pro alles dik win en met pro verlies ik er een paar en de rest gelijk spel. hoe kan het verschil zo groot zijn tussen semi en pro
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
als ik dan niet ontslagen benPhydomir schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:12:
[...]
Als sinds Fifa96 zijn de verschillen in de nivo's al zo dat je op het ene nivo alles makkelijk wint en op één nivo hoger je alles verliest. Niets nieuws dus. Na veel oefenen zal het uiteindelijk wel gaan lukken.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ben er alleen nog niet achter hoe ik er voor zorg dat mijn Virtual Pro onderin beeld een ander shirt aan heeft dan dat afzichtelijke blauw geval
Xbox
Ok, dus het heeft alleen nut voor die website?BM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:44:
Kleding kopen op die website, voor je virtual pro ofzo.
Ben er alleen nog niet achter hoe ik er voor zorg dat mijn Virtual Pro onderin beeld een ander shirt aan heeft dan dat afzichtelijke blauw geval
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Volgens mij kun je alleen maar dingen voor je avatar kopen, da's wat anders dan je VP.BM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:44:
Kleding kopen op die website, voor je virtual pro ofzo.
Uhm, ja... dat bedoelde ik eigenlijkLoneRanger schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:13:
[...]
Volgens mij kun je alleen maar dingen voor je avatar kopen, da's wat anders dan je VP.
Xbox
Ik ben terug gegaan naar Pro, maar nog steeds bak ik er niks van. Niks lukt meer, bal aannames zijn slecht, schoten op doel zijn veel zwakker?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kwestie van wennenPhusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:07:
Ligt het aan mij, of is Fifa10 veel moeilijker dan 09?
Ik ben terug gegaan naar Pro, maar nog steeds bak ik er niks van. Niks lukt meer, bal aannames zijn slecht, schoten op doel zijn veel zwakker?
Ik speelde in 09 op legendarisch en verliezen was een zeldzaamheid (maar heeft ook lang geduurd voordat ik dat niveau had bereikt). Nu in 10 lukt het op Pro behoorlijk goed met m'n inmiddels 3-sterren Charlton.
Ik ben van mening dat hoe beter je team is, hoe hoger het niveau kan zijn zonder dat je meer gaat verliezen. Met een 5-sterrenteam win je makkelijker van een 4-sterrenteam dan met een 3-sterrenteam. Dus als ik binnenkort met de betere teams ga spelen en dan mijn resultaten niet verbeteren op Pro dan ben ik slechter, of is de game moeilijker
PSN ID = Jorco
Het lukt me deze versie veel vaker een mannetje uit te spelen en de schoten gaan niet zo snel meer over het doel.
Daar tegenover staat dan wel dat het mikken moeilijker is [semi] en de cpu slimmer lijkt. [gevoel]
Wel valt het in MM op dat alle teams met dezelfde strategie spelen, high presure en risky passing. [de 3e ben ik even kwijt]
Je moet ook erg oppassen dat wanneer je naar offensief schakelt je niet vergeet om weer tijdig terug te schakelen naar defensief anders vallen er grote gaten.
De enige echte ergenis is nog wel dat de AI ineens weer met die loepzuiver lange ballen gaat spelen wat bijna niet te verdedigen valt.
Gelukkig niet echt effectief bij regen of sneeuw
Verwijderd
ik kan dit alleen bij aftrap en blijft het maar 1 spel. wk en ek lijkt me leuker..
hoe zit dat bv bij pro?
Blegh, zelden zo teleurgesteld in een game geweest. Ik verwachtte gewoon 09 met verbeteringen. Dit is meer een stap terug, een hele stap terug.
Verwijderd
No offense, maar eerlijk gezegd hoor ik niets anders van je. Heb jou nog nooit ergens positief over gehoord. Misschien de oorzaak eens bij jezelf zoeken in plaats van de game.Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:47:
Blegh, zelden zo teleurgesteld in een game geweest. I
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Fifa was altijd de game waar je na 5 minuten al de ene wereldgoal na de andere kon scoren en je zonder oefening blind mannetjes voorbij kon lopen.
Dat is voor mij gelijk wat de game zoveel beter maakt dan 2009, het spel loopt niet meer op rails en is niet meer zo voorspelbaar.
Het is nog geen PES zoals in zijn beste dagen maar het gaat steeds meer de richting op.
Tja dan krijg je er nog eens een prima sfeer en prachtige animaties bij, en frustratie af en toe omdat je een intikkertje voorlangs speelt.
Ik vermaak me er meer dan prima mee.
Verwijderd
Exact waarom ik het juist zo leuk (maar soms ook ZO frustrerend) vindLoneRanger schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:14:
Toch heeft Phusebox wel een punt.
Fifa was altijd de game waar je na 5 minuten al de ene wereldgoal na de andere kon scoren en je zonder oefening blind mannetjes voorbij kon lopen.
Dat is voor mij gelijk wat de game zoveel beter maakt dan 2009, het spel loopt niet meer op rails en is niet meer zo voorspelbaar.
Het is nog geen PES zoals in zijn beste dagen maar het gaat steeds meer de richting op.
Tja dan krijg je er nog eens een prima sfeer en prachtige animaties bij, en frustratie af en toe omdat je een intikkertje voorlangs speelt.
Ik vermaak me er meer dan prima mee.
Een goal maken is nu minder gebruik maken van tekortkomeningen van de CPU (mits van toepassing, online 1vs1 waag ik me nog niet echt aan) en geeft zo een stukje meer voldoening als het eindelijk lukt.
En hoe kun je nou goed 1 tegen 1 situaties met een verdediger winnen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Fifa10 is zonder meer de beste footie die ik ooit gespeeld heb. Ik concentreer me vooral op online ranked matches. Sta nu rond de 100ste plek in NL. Soms krijg ik er genadig van langs online, maar meestal gaan de potjes aardig gelijk op. Als je eenmaal achter staat met 3 of meer doelpunten, lukt bij de tegenstanders alles en bij mij niets meer. Misschien ligt dat aan de ping van mijn ps3, dat zijn mannetjes steeds sneller en eerder reageren, hoe test ik dat?
Online valt op:
Vooral noobs spelen met Real Madrid, op wat hoger online niveau kom je Real of Barca haast niet tegen. Ik speel zelf met Man U. Kom vooral veel tegen Liverpool, Chelsea, Inter en Arsenal.
Nog steeds een hekel aan disconnectors als ze achterstaan. En real-Noobs die de meest simpele goals vieren met celebrations alsof ze de wk hebben gewonnen.
Real Madrid klopt niet. Het is overtweaked. Haast alle klutsen om de bal zijn voor real, de looppatronen zijn ongelooflijk. Bij balbezit tegenpartij hebben ze 7-8 man achter de bal, maar bij balbezit loopt ineens iedereen naar voren en vrij, daar is haast niet tegen te voetballen als ze goed bestuurd worden.
Helaas schiet je vaak tegen de scheids op, alsof ze te graag willen laten zien dat je tegen hem aan kan schieten.
Je kan we gele kaarten pakken met je keeper, uitkomen met driehoekje en dan buiten de zestien een sliding maken, maar dat is natuurlijk rood, maar die krijg je nooit. Ook nog nooit een pingel tegen gekregen omdat de keeper in de zestien een overtreding begaat.
Verder mis de handsballen in de zestien, en dus een penalty krijgen.
Maar dit blijft de beste footie, omdat het niet meer zo scripted is en je echt moet opbouwen om kansen te creeren.
Beide, heb ik (op de PC) al een enkele keer gehad. De keeper kwam uit, buiten de zestien, schopte een spits finaal in tweeën en mocht toen gaan douchen. Ook wel eens een penalty tegen gekregen omdat men keeper een aanvaller onderuit haalde binnen de zestien. Was een één op één situatie en keeper dook voor de bal maar pakte ook de speler mee.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:00:
Je kan we gele kaarten pakken met je keeper, uitkomen met driehoekje en dan buiten de zestien een sliding maken, maar dat is natuurlijk rood, maar die krijg je nooit. Ook nog nooit een pingel tegen gekregen omdat de keeper in de zestien een overtreding begaat.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Online ben ik zeker niet de beste, verlies regelmatig. Maar winnen alleen is ook niet leuk
Verwijderd
Kon je toen een veldspeler wisselen voor een keeper?JKratos schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:19:
[...]
Beide, heb ik (op de PC) al een enkele keer gehad. De keeper kwam uit, buiten de zestien, schopte een spits finaal in tweeën en mocht toen gaan douchen. Ook wel eens een penalty tegen gekregen omdat men keeper een aanvaller onderuit haalde binnen de zestien. Was een één op één situatie en keeper dook voor de bal maar pakte ook de speler mee.
Yes, John Terry moest Petr Cech vervangen. Maar volgens mij kon dat alleen omdat ik geen reserve keeper op de bank had zitten. Een andere keer toen ik er wel 1 op de bank had zitten moest ik die inzetten. Maar ik durf het niet helemaal met zekerheid te zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:35:
[...]
Kon je toen een veldspeler wisselen voor een keeper?
Ik moest vanochtend iig wel een speler in de goal zetten omdat Cech iets te fanatiek was.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Geen problemen mee, idd LB + A.Christiano007 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:19:
Ben ik nou zo gek of krijg ik een 1-2tje eigenlijk nooit voor elkaar? LB inhouden en dan passen, maar ik zie de speler eigenlijk zelden tot nooit een sprintje trekken met z'n armpje vooruit?
Het werkt soms ook wel goed om op die manier gaten te trekken of zelfs een 3e speler er in te betrekken.
Jockey en dan op het juiste moment ingrijpen.En hoe kun je nou goed 1 tegen 1 situaties met een verdediger winnen?
LT [als ik me niet vergis] en dan met A op het juiste moment. [LT dan wel loslaten]
Als de afstand te groot is kun je RT gebruiken ism LT, als je de A [in combinatie met LT en evt RT] af en toe indrukt verklein je ook de afstand maar hoef je zelf de richting niet aan te geven.
Kwestie van proberen en wennen.
Het lukt me sowieso wel om de snelheid uit de counter te halen van de AI, is niet zo moeilijk met RT.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zo die zat er lekker in!Jumpman schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:04:
Nog een echt FIFA 2010 goal:
Ik had een paar dagen geleden een heerlijke aktie en netjes de bal langs de keeper geschoten over de grond.
Helaas had het zwaar geregend en bleef de bal stil liggen op een dikke meter van het lege doel.
Reactie: "Yes!" .... "Neeeee.." "Lachen"..
Verwijderd
nou, soms is het echt wel erg hoor. Ik heb al een wedstrijd of 2 gehad waarbij ik dan 8x op de paal/deklat trap + ongelooflijke redding van de doel-super-man. Dat met Anelka en Dorgba, allebij met een goed vormpijl. Volgende wedstrijd geef ik ze rust en scoort kalou (niet in vorm) maar liefst 6 keer. Dan lukt het plots allemaal wel.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:14:
[...]
Exact waarom ik het juist zo leuk (maar soms ook ZO frustrerend) vindBen blij dat ik bij 09 ingestapt ben, dat is voor mij echt de perfecte instap geweest. Ik kon in 10 meteen beginnen op World Class, na een beetje wennen is het perfect
Een goal maken is nu minder gebruik maken van tekortkomeningen van de CPU (mits van toepassing, online 1vs1 waag ik me nog niet echt aan) en geeft zo een stukje meer voldoening als het eindelijk lukt.
Echt k*t de je tegenstander dan 1 keer voor de goal komt (al dan niet met een vrije trap), scoort en jij dan verliest met 1-0

Maar heeft er iemand tips om te scoren op voorzetten met het hoofd want ik krijg moeilijk een kopbal kans en dan gaat die meestal gewoon naast of op de doelman.
Ik bedoel aanvallend een 1 tegen 1 winnen van een verdedigerLoneRanger schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:43:
[...]
Geen problemen mee, idd LB + A.
Het werkt soms ook wel goed om op die manier gaten te trekken of zelfs een 3e speler er in te betrekken.
[...]
Jockey en dan op het juiste moment ingrijpen.
LT [als ik me niet vergis] en dan met A op het juiste moment. [LT dan wel loslaten]
Als de afstand te groot is kun je RT gebruiken ism LT, als je de A [in combinatie met LT en evt RT] af en toe indrukt verklein je ook de afstand maar hoef je zelf de richting niet aan te geven.
Kwestie van proberen en wennen.
Het lukt me sowieso wel om de snelheid uit de counter te halen van de AI, is niet zo moeilijk met RT.
Volgens mij met je analoge rechter stick.F e r o x schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:26:
First time flick, dus bij het aannemen van een pas de bal een tikje in de lucht geven om dan een volley te trappen. Dat zou moeten gebeuren met de R1, maar die is toch voor de bal door je benen te doen gaan. Hoe moet je dan die flick doen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Xbox
Dat heet voetbal, weet niet hoe vaak je het kijkt maar dit soort dingen gebeuren gewoon. Zelfs in het echt ZOMFG!Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:49:
[...]
nou, soms is het echt wel erg hoor. Ik heb al een wedstrijd of 2 gehad waarbij ik dan 8x op de paal/deklat trap + ongelooflijke redding van de doel-super-man. Dat met Anelka en Dorgba, allebij met een goed vormpijl. Volgende wedstrijd geef ik ze rust en scoort kalou (niet in vorm) maar liefst 6 keer. Dan lukt het plots allemaal wel.
Echt k*t de je tegenstander dan 1 keer voor de goal komt (al dan niet met een vrije trap), scoort en jij dan verliest met 1-0![]()
Maar heeft er iemand tips om te scoren op voorzetten met het hoofd want ik krijg moeilijk een kopbal kans en dan gaat die meestal gewoon naast of op de doelman.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik speel alleen nog tot aan de volgende periode en dan wacht ik wel op een update, want dit schiet niet op.
PSN ID = Jorco
Dat is de bal in een richting spelen over de grond. Wat ik bedoel is de bal een tikje in de lucht ter plaatse geven, om dan een volley bijvoorbeeld te trappen.Christiano007 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:31:
[...]
Volgens mij met je analoge rechter stick.
Xbox
Je kan een aantal dingen doen,F e r o x schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:13:
[...]
Dat is de bal in een richting spelen over de grond. Wat ik bedoel is de bal een tikje in de lucht ter plaatse geven, om dan een volley bijvoorbeeld te trappen.
flick up, dat is skill move; met rechter pookje flick up up up
of een rainbow dat is skill move; met rechter pookje flick down up up en dan knallen als de bal in de lucht is.
Probeer maar eens uit in de arena
Het kan nog gekker.. Je club verkoopt een speler zonder jouw toestemming voor 9,7 miljoen en je krijgt het geld nietBM schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:04:
Wat ik erg jammer vind is dat je in Manager Mode geen geld krijgt aan het begin van een nieuw seizoen. Begin van 2e seizoen begon ik waar ik seizoen 1 mee eindigde. Niet heel realistisch imho
PSN ID = Jorco
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11821548
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lijkt me eerder een fout van de verdediger?L1nt schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:16:
net weer giga-fout van de keeper. Gelukkig van de tegenstander waardoor ik de 1-2 kon maken
Is het ook en dit helpt ook wel Difficulty: AmateurCaptainCharisma schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:47:
[...]
Lijkt me eerder een fout van de verdediger?
Idd ja. Keeper doet niet veel fout. Verdediger loopt gewoon dom naar de aanvaller toe.CaptainCharisma schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:47:
[...]
Lijkt me eerder een fout van de verdediger?
Overigens een fout van de verdediger, niet zozeer van de keeper.
edit:
spuit 11.
[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 18-10-2009 21:55 ]
Makkelijk geld verdienen is er ook niet bij en ik heb geen idee waar mijn verdiende geld per wedstrijd heen gaat, want de lonen zijn niet hoog , maar ik blijf ong rond de 18 mil hangen.
Toch blijft het een lekker spel hoor ...soms erger ik me kapot , maar veel vaker geniet ik van een schitterend doelpunt of nog net voor het einde met klamme handjes de 3 punten wegslepen
Lijkt me niet echt een fout van de keeper, de verdediger die had al lang naar rechts moeten spelen bij het in komen van de aanvaller. Toen de keeper uitgooide liep iedereen nog terug pas toen de bal naar de verdediger rolde stapte de aanvaller in.L1nt schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:16:
net weer giga-fout van de keeper. Gelukkig van de tegenstander waardoor ik de 1-2 kon maken
Verwijderd
dit gebeurd toch echt opmerkelijk vaker dan in het echt hoor ...Postius schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:38:
[...]
Dat heet voetbal, weet niet hoe vaak je het kijkt maar dit soort dingen gebeuren gewoon. Zelfs in het echt ZOMFG!
Verwijderd
Trouwens, weet iemand of het ook mogelijk is om een goede vrije trappen nemer te zoeken? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alleen op positie en overall skill kan zoeken...
Ik speel zeer aanvallend en je kunt dus al aanvoelen dat ik gelijk voor die bal zou gaan. Als je dan 1-1 staat vlak voor het einde ros je die bal naar voren en dan niet gevaarlijk opzij leggen.Retonator schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 07:17:
[...]
Lijkt me niet echt een fout van de keeper, de verdediger die had al lang naar rechts moeten spelen bij het in komen van de aanvaller. Toen de keeper uitgooide liep iedereen nog terug pas toen de bal naar de verdediger rolde stapte de aanvaller in.

Bij FIfa 09 was er ook wel gewoon pressing van de cpu maar dit is weer het andere extreem.
"Better ask questions before you shoot"
xbox360 controller in fifa 10 zoals die ook op de xbox360 is. want zoals ik het zie zijn de knoppen nog het zelfde als in fifa 2009. en dus niet lekker speelbaar. (linker analoge stick indrukken is uitkomen doelman..... ) dit wil ik dus uitzetten maar dat gaat niet.. in het heetst van de strijd ben je druk in de weer met de besturing en dan druk je nog wel eens wat harder op de knoppen... kan iemand mij hiermee helpen. en welke knop is welk getal ? in fifa zijn de knoppen genummerd. maar op de xbox360 controller zijn dit letters e.d.
alvast bedankt.
En ik kreeg vandaag nog eens 'n Fifa 10 binnen, Engelstalig via eBay.. Had er 2 besteld die ook netjes werden afgeleverd en kreeg nu nog 'n derde, omdat die andere 2 zo lang hadden geduurd.. Dus als iemand baat heeft bij een Engelstalige Fifa 10? PM me dan!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
ken het elke overtreding wat jij doet is vrije trap en trappen ze jou er onder uit niets ( wel geblesseerde speler )Chocovla schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:02:
Wordt op het moment stapelgek van FIFA 10. Het lijkt wel of de cpu spelers in de game speed gebruiken. Alle tackles zijn perfect en je wordt constant onder druk gezet. Enige manier om er onderuit te komen op het moment lijkt het rondspelen van de bal met een enorme snelheid. Gewoon combineren kun je wel op je buik schrijven.
Bij FIfa 09 was er ook wel gewoon pressing van de cpu maar dit is weer het andere extreem.
ik speel nu met sunderland op pro wat voor mij een erg hoog niveau is maar de enige manier dat ik kan scoren zijn counters
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Nou dan is het helemaal makkelijk om ervan af te komen.CLB schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:15:
Sorry vergeten te vermelden, is 'n PC versie!
Zoek iemand uit die je absoluut NIET mag en gooi 's nachts (liefst op 5 december) de game in zijn/haar brievenbus. Hilariteit alom als je 'm ook nog met Sint-papier inpakt. Oh man, wat een teleurstelling zal dat brengen

Ben blij dat je het zelf grappig vond, kan om de bovenstaande reactie alleen maar een traan laten.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:53:
[...]
Nou dan is het helemaal makkelijk om ervan af te komen.
Zoek iemand uit die je absoluut NIET mag en gooi 's nachts (liefst op 5 december) de game in zijn/haar brievenbus. Hilariteit alom als je 'm ook nog met Sint-papier inpakt. Oh man, wat een teleurstelling zal dat brengen
Verwijderd
Ik heb zelf ook Fifa10 hoor, maar de pc-versie is inderdaad om te janken.tiswat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:24:
[...]
Ben blij dat je het zelf grappig vond, kan om de bovenstaande reactie alleen maar een traan laten.
Die game kun je ook niemand 'cadeau' doen op de pc, daar kun je mensen alleen maar mee lastigvallen
Maar goed, het was dus niet afzeikerig bedoeld en lichtelijk overdreven gesteld, maar lees maar eens de verhalen op het EA forum betreffende hun pc-release... Weinig vrolijke en tevreden klanten.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 15:38 ]
Nou ik kon om je grap wel een traan laten, want het was niet echt grappig. Maar de PC versie is gewoon kut.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:31:
[...]
Ik heb zelf ook Fifa10 hoor, maar de pc-versie is inderdaad om te janken.
Die game kun je ook niemand 'cadeau' doen op de pc, daar kun je mensen alleen maar mee lastigvallen![]()
Maar goed, het was dus niet afzeikerig bedoeld en lichtelijk overdreven gesteld, maar lees maar eens de verhalen op het EA forum betreffende hun pc-release... Weinig vrolijke en tevreden klanten.
Verwijderd
Tiswat he...tiswat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 16:37:
[...]
Nou ik kon om je grap wel een traan laten, want het was niet echt grappig. Maar de PC versie is gewoon kut.

Bij mij worden de EA points gewoon bijgewerkt en de gameface getoond (xbox360).... Misschien is je ea account niet goed gekoppeld ?Ant86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:18:
Iemand enig idee waarom EA points niet meer worden geupdate en geen gameface avatar meer onderin is?
wat houden die ea points inunrealchipie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:15:
[...]
Bij mij worden de EA points gewoon bijgewerkt en de gameface getoond (xbox360).... Misschien is je ea account niet goed gekoppeld ?
EA points worden omgezet in credits welke je weer kunt uitgeven in de avatar store op EA footballworld
Ik heb dat tijdelijk gehad. Toen kreeg ik een aantal uur lang geen credits meer bij mn account na bijv. het winnen van een wedstrijd.Ant86 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:18:
Iemand enig idee waarom EA points niet meer worden geupdate en geen gameface avatar meer onderin is?
Hoe wieg je?Mas- schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:39:
Even een vraagje: ik weet dat er nieuwe celebrations in FIFA 10 zitten (o.a. het boksen en het wiegje), maar zitten de celebrations van de ultimate team modes van FIFA 09 er ook in? Hier een voorbeeld van wat ik bedoel.
Rechtertrigger, en dan met de rechterstick naar rechts, en dan naar links.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
Ik heb die al een paar keer per ongeluk gedaan. Geen idee wat de combinatie is. Je moet ze overigens voor je Virtual Pro eerst unlocken, dus daar kun je standaard maar een paar moves mee doen totdat je meerdere hebt unlocked. Met andere spelers in Manager mode ofzo kun je gelijk alles, dus daar moet je wel rekening mee houden.
Leuke Brazilië viering, al is zoiets doen met een kaaskop als Huntelaar ook leuk
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.