Na de reboot van PS3 kon ik niets meer terug vinden van mijn VP of savings, alsof het weer 'kaal' was. Nog een ticket naar EA gestuurd, maar geen reactie tot heden. Vreemd genoeg staat er in opgeslagen gamedata wel nog 2 savings (voortgang Be a pro en tournement), maar deze kan ik niet ingame meer terug vinden.LoneRanger schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:30:
Niks weggegooid hoop ik?
De oplossing is dat je je pro moet editten in welk team hij speelt [ander team kiezen] aangezien dat team nu verrot is.
Het probleem ligt hem bij de naamloze keeper[s] die je nu in dat team hebt dankzij die edit.
Als het goed is heb je net genoeg tijd om in het menu te komen als het trainingsveld verschijnt.
Het is mij ook overkomen die bug en heeft me uren gekost om achter het probleem te komen.![]()
Uiteindelijk niks kwijt geraakt.![]()
Die edit voorspelt niet veel goeds ben ik bang.
Uiteindelijk maar opnieuw begonnen, meteen leuk detail gevonden. Op het moment dat je je pro maakt, kan je ook een ingame 'voice' naam geven, dat je soort van genoemd wordt door commentaar. Die lijst is dus commentaar instelling-afhankelijk, op nederlands heb je een bijzonder minder hoeveelheid beschikbaar, commentaar omgezet naar Engels en ruim het dubbele aan keuze gekregen.
Alles aangemaakt, voor de grap maar eens de Coca Cola league 2 ingegaan, Bradfort City. Erg grappig tussen alleen maar 50-55 spelers te zitten, maar wel 45 speeldagen
Voordeel bij zo'n lage league, voorbij dribbelen van een speler met een vaardigheidsmove gaat een stuk makkelijker, zeker als je al rond de 72-75 komt te zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2010 08:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.