Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LoneRanger schreef op zondag 10 januari 2010 @ 09:30:
Niks weggegooid hoop ik?
De oplossing is dat je je pro moet editten in welk team hij speelt [ander team kiezen] aangezien dat team nu verrot is.
Het probleem ligt hem bij de naamloze keeper[s] die je nu in dat team hebt dankzij die edit.
Als het goed is heb je net genoeg tijd om in het menu te komen als het trainingsveld verschijnt.
Het is mij ook overkomen die bug en heeft me uren gekost om achter het probleem te komen. :P
Uiteindelijk niks kwijt geraakt. :)

Die edit voorspelt niet veel goeds ben ik bang.
Na de reboot van PS3 kon ik niets meer terug vinden van mijn VP of savings, alsof het weer 'kaal' was. Nog een ticket naar EA gestuurd, maar geen reactie tot heden. Vreemd genoeg staat er in opgeslagen gamedata wel nog 2 savings (voortgang Be a pro en tournement), maar deze kan ik niet ingame meer terug vinden.

Uiteindelijk maar opnieuw begonnen, meteen leuk detail gevonden. Op het moment dat je je pro maakt, kan je ook een ingame 'voice' naam geven, dat je soort van genoemd wordt door commentaar. Die lijst is dus commentaar instelling-afhankelijk, op nederlands heb je een bijzonder minder hoeveelheid beschikbaar, commentaar omgezet naar Engels en ruim het dubbele aan keuze gekregen.

Alles aangemaakt, voor de grap maar eens de Coca Cola league 2 ingegaan, Bradfort City. Erg grappig tussen alleen maar 50-55 spelers te zitten, maar wel 45 speeldagen :( Ben benieuwd of je een league 2 team ook naar een hogere league kan krijgen als je het seizoen uitspeelt op nr1, nu weer flink bezig om alle vaardigheden weer vrij te spelen.

Voordeel bij zo'n lage league, voorbij dribbelen van een speler met een vaardigheidsmove gaat een stuk makkelijker, zeker als je al rond de 72-75 komt te zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2010 08:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Wat kan je eigenlijk met de credits die je opbouwt met het spelen van fifa 10? kan nergens iets vinden om ze uit te geven op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je kan ze volgens mij besteden in de ea sports 'kleding store' om je avatar mee aan te kleden etc.

Volgens mij kan je er niks fysieks mee kopen/doen.

@synenergyx
Ik ben met nots beginnen te spelen 2 seizoenen terug.

Eerste seizoen werd ik eerste en promoveerde ik, in mijn 2e seizoen kon ik het net bijbenen, toch ben ik ook toen eerste geworden.

Nu zit ik in mijn 3e seizoen, door wat goeie aankopen gaat het nu een stuk makkelijker...
notts is van 1,5 ster naar 3 sterren gegaan...
Mijn vp is nu rond de 85....
De meeste spelers in mijn team zijn nu rond de 70....

[ Voor 58% gewijzigd door Wii4all op 11-01-2010 15:08 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jij speelt manager mode? Ik speel enkel Be a Pro, vind het irritant genoeg dat als je promoveert als aanvoerder, je ook de wissels moet gaan regelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:10:
Jij speelt manager mode? Ik speel enkel Be a Pro, vind het irritant genoeg dat als je promoveert als aanvoerder, je ook de wissels moet gaan regelen.
Ik heb de opstelling op assistance on staan.
Af en toe speel je dan zelf niet, maar dat maakt niet zoveel uit.

In be a pro zal je toch ook wel gewoon promoveren denk ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Hmm...

Ik speel nu dus op Live en het begint me tegen te staan. Als je wint zijn ze zo weg... Als je verliest en blijft zitten voel ik me een sufkut omdat ik wss de enige ben die zich met 7-0 laat vernederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:03
418O2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:29:
Hmm...

Ik speel nu dus op Live en het begint me tegen te staan. Als je wint zijn ze zo weg... Als je verliest en blijft zitten voel ik me een sufkut omdat ik wss de enige ben die zich met 7-0 laat vernederen.
Had ik in het begin ook tegen amateurs die alleen met topteams durven spelen. Ben nu een paar niveau's hoger en de tegenstanders pakt variabele ploegen en het respect voor elkaar is groter. Kreeg laatst zelfs een bericht van een duitser die het 'klasse' vond dat ik toch door bleef spelen, ondanks de grote achterstand.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Nog vervelender zijn de mannetjes die elk doelpunt tot in alle hoeken en gaten laat herhalen, of met hun mannetjes het balletje hoog gaan houden wachtend tot je ze aanvalt.

Komen ze eenmaal achter haken ze inderdaad af, ik ben ook zo'n sukkel die zich met grote regelmaat laat afslachten.
Ik ben gewoon niet zo snel nog met zo'n gamecontroller van de PS3.

Trouwens, ik speel niet met de gangbare teams, neem vaak Fc Koln of de Glasgow Rangers maar ook Bordeaux is een leuk team.

Maakt het nu echt zo verschil om met een topteam aan te treden, is het niet zo dat de man aan de controller van doorslag is? :)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
ja het scheelt echt wel of je Ajax of Barca hebt, spelers gaan langer door, schieten harder en accurater, verdedigers zijn sterker...

Tijd voor een xbox live Fifa 10 1on1 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Ik verlies ook wel is met grote cijfers maar om dan af te haken laat je je helemaal kennen dus blijf gewoon doorspelen.
418O2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:51:
Tijd voor een xbox live Fifa 10 1on1 topic?
Prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Lekker is dat.. weet je met je VP een afstandschot van 30 meter in het doel te krijgen, heb ik die verdienste ook vrijgespeeld. Volgende dag Fifa weer opgestart, moet ik 'm weer opnieuw halen.

Logica is ver te zoeken :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Wat is de standaard knop om trucjes te doen? SHift + pijltjes werkt niet :P Kan er niet echt achter komen helaas! :(

Zit nu in mijn eerste seizoen met de trots van Friesland SC Heerenveen :Den moet zeggen dat het wel aardig lekker speelt op semi-pro. Win nu bijna alles, alleen Ajax en PSV gaan af en toe nog wat moeizaam :P

[ Voor 15% gewijzigd door Vincitore op 13-01-2010 15:46 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Zoo vanmorgen goed op dreef met mn VP! :D
Omhaal, afstandschot van 40 meter, volley's, en flink wat goals met het hoofd!
Nu die duikkopgoal nog :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Jorco schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:36:
[...]

Had ik in het begin ook tegen amateurs die alleen met topteams durven spelen. Ben nu een paar niveau's hoger en de tegenstanders pakt variabele ploegen en het respect voor elkaar is groter. Kreeg laatst zelfs een bericht van een duitser die het 'klasse' vond dat ik toch door bleef spelen, ondanks de grote achterstand.
Grappig, ik ervaar nu hetzelfde :)

Begint nu leuker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik blijf erg veel twijfel houden mbt de scheidsrechter. De regel is zo dom simpel (je raakt eerst de bal = geen overtreding) dat ik er nu gewoon misbruik van maak en zo'n beetje elke wedstrijd minimaal 2 mensen een blessure trap :P

Moet alleen nog bergen dingen vrij spelen, nu save ik alles minimaal 2x :D

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:17:
Ik blijf erg veel twijfel houden mbt de scheidsrechter. De regel is zo dom simpel (je raakt eerst de bal = geen overtreding) dat ik er nu gewoon misbruik van maak en zo'n beetje elke wedstrijd minimaal 2 mensen een blessure trap :P

Moet alleen nog bergen dingen vrij spelen, nu save ik alles minimaal 2x :D
Waar heb je het precies over? Over een sliding tackle of zo, dat je mensen blesseert maar toch geen kaart krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sliding tackles inderdaad, soms pik ik nog wel eens een gele kaart mee. Zeker nu ik met een stuk minder elftal speel (itt Man Utd) komen er bizar veel situaties voor dat scheids gewoon helemaal niet fluit terwijl je gewoon van de bal wordt afgeramd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15748621

dit is tot nu toe toch wel echt me mooiste goal die ik heb gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

ik heb wel het idee dat de topteams in het voordeel zijn bij beslissingen van de scheids, zit regelmatig met Koln en de Rangers te pielen maar krijg alle ballen tegen van de scheids.

Terwijl ik aan alle kanten onderuit wordt geschopt.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Flame17 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:03:
ik heb wel het idee dat de topteams in het voordeel zijn bij beslissingen van de scheids, zit regelmatig met Koln en de Rangers te pielen maar krijg alle ballen tegen van de scheids.

de scheids is gewoon tegen jou ( speler zelf ) ik heb ook altijd scheids tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Flame17 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:03:

Eerlijk gezegd herken ik het niet als in opvallend/vaak maar desondanks heb ik er wel een theorie over. :P
Het zit em voornamelijk in de stats van de poppetjes.
Topteams hebben verdedigers/spelers met hogere stats voor tackle en slinding [etc] wat betekend dat de kans op een goede tackle natuurlijk aanzienlijk vergroot t.o.v. mindere verdedigers.
Tel daar bij op de timing van een mens t.o.v. de computer.
Als jij b.v. seconden lang de tackle knop ingedrukt houd om een bal af te pakken is de kans op een "perfecte" timing kleiner dan wanneer je hem precies op het goede moment indrukt.
In dat zelfde geval speelt dan ook de hoogte van een aantal stats mee hoe groot de kans is dat je perfect timed, het seconden lang inhouden van de tackle knop bedoel ik.
In theorie zou je er dus minder last van moeten hebben als jij met een topteam tegen de cpu speelt die een minder team bestuurd.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
je kan je trouwens nu weer proberen te kwalificeren voor de ffiwc.

De optie staat weer aan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15779314

Vrije trap in de arena :) Van wat verderaf is het makkelijker dan dichtbij... Haast niet te doseren als hij randje 16 ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wii4all schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:27:
je kan je trouwens nu weer proberen te kwalificeren voor de ffiwc.

De optie staat weer aan.
Ja ik sta 120 nu, maar komt vooral omdat mijn verbinding vaak wegvalt, heel irritant.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:35:
[...]

Ja ik sta 120 nu, maar komt vooral omdat mijn verbinding vaak wegvalt, heel irritant.
Heb je geen optie om je PS3 bedraad aan te sluiten want dat scheelt een hoop?
Ik heb zelf ook Telfort en had mijn PS3 ook lange tijd via wifi aangesloten, zonder wegvallende verbinding trouwens.
Nou is de latency bj Telfort al niet super en wifi maakt het alleen maar trager, niet super veel maar het scheelt wel.
Kortom, als je de mogelijkheid hebt zou ik toch even een stukje utp richting je PS3 trekken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

418O2 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:30:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15779314

Vrije trap in de arena :) Van wat verderaf is het makkelijker dan dichtbij... Haast niet te doseren als hij randje 16 ligt
Moet je toch even gaan googlen op het www staan genoeg uitleg om ook een vrije trap goed te kunnen nemen.
low kick, high kick en van meer dan 30-35 meter zie onder de spoiler:

spoiler:
Op randje 16 de bal of over het muurtje krullen met vierkantje en L1 joystick naar voren...ff minder dan 2 blokjes power.

Of onder springend muurtje door met L1 en R1 vast en 1,5 blokje power, weer joystick naar voren duwend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Het lukt ook wel, maar je moet zo bizar kort drukken en je hebt weinig marge.

Maar dat is in het echt ook zo natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
LoneRanger schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:56:
[...]

Heb je geen optie om je PS3 bedraad aan te sluiten want dat scheelt een hoop?
Ik heb zelf ook Telfort en had mijn PS3 ook lange tijd via wifi aangesloten, zonder wegvallende verbinding trouwens.
Nou is de latency bj Telfort al niet super en wifi maakt het alleen maar trager, niet super veel maar het scheelt wel.
Kortom, als je de mogelijkheid hebt zou ik toch even een stukje utp richting je PS3 trekken. :)
Sorry wat is latency?
Een kabel zal lastig worden, maar ik snap niet waarom die gewoon af en toe wegvalt. In fifa zie je dan linksboven een rondje, en het beeld staat even stil.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
vertraging...

Ik heb wel regelmatig potjes via Live die iets schokkig gaan, dat is echt bizar frustrerend. Ligt aan de andere partij (heb het maar zelden), maar als je quit ben je de lul qua punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

418O2 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:45:
vertraging...

Ik heb wel regelmatig potjes via Live die iets schokkig gaan, dat is echt bizar frustrerend. Ligt aan de andere partij (heb het maar zelden), maar als je quit ben je de lul qua punten.
Is inderdaad knap storend, moet al moeite doen om enig deuk in pakje boter te slaan bij normale verbinding... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Is de melding 'Deze spelsessie is niet langer beschikbaar' op het Playstation Network te verhelpen of is er iets aan de serverkant wat niet werkt?

Ik kom er met geen mogelijkheid op op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Hij doet het alweer, storing zeker.
Kun je van online games ook replays uploaden eigenlijk? Aangezien er geen toolbar verschijnt tijdens die replays. (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt alles naar behoren (5 Min geleden gespeeld)

Ik kan btw met 1 persoon niet connecten, dan kan ik al niks meer doen bij 't Teamkeuze scherm. Weet iemand hier een oplossing voor? 'K connect via 'Vriend uitnodigen' & Lobby maar lukt allebei niet..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Jaded schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:15:
Hij doet het alweer, storing zeker.
Kun je van online games ook replays uploaden eigenlijk? Aangezien er geen toolbar verschijnt tijdens die replays. (PS3)
Nee, zou ook irritant zijn omdat je dan op de ander moet wachten en je wss niet altijd door kan gamen tijdens het uploaden (ivm lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor het verdedigen op Legendary nivo? Scoren lukt prima, maar krijg op dat nivo teveel goals tegen (=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nog een FIWC update van mijn kant:

Zit nu over 4300 punten, is zo lastig zeg pff.

192 winst en 3 gelijk en 25 verlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:34:
Iemand nog tips voor het verdedigen op Legendary nivo? Scoren lukt prima, maar krijg op dat nivo teveel goals tegen (=
Ik heb onlangs wat 'Advanced' tutorials gekeken op Youtube (verdedigen, aanvallen, vrije trappen etc) en dan leggen ze wel eea aan interresante dingen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Gisteravond wilde ik met vrienden 2 tegen 1 spelen, maar we kwamen er niet uit. Is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Lol, net 4-0 gewonnen van wucherteam.
De nr 1 van de PS3

Wat een pot, geweldig

http://www.fifa.com/interactiveworldcup/ranking/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jaded schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 07:39:
Gisteravond wilde ik met vrienden 2 tegen 1 spelen, maar we kwamen er niet uit. Is dit wel mogelijk?
Ehh ja? Twee controllers naar links schuiven, eentje naar rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
of bij online het driehoekje indrukken op de 2e controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een drama zeg online. Van de 4 potjes die ik heb gespeeld heb ik 3 gewonnen waarvan 2 lui disconnecten :'). Wat een debiel systeem ook dat je geen overwinning krijgt als iemand disconnect.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 27-01-2010 15:22 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:03:
Wat een drama zeg online. Van de 4 potjes die ik heb gespeeld heb ik 3 gewonnen waarvan 2 lui disconnecten :'). Wat een debiel systeem ook dat je geen overwinning krijgt als iemand disconnect.
Vooralsnog weinig problemen met diconnectors maar het is wel de kunst ze niet weg te spelen in het begin. :P
Net zo'n Barca gastje, de eerste wedstrijd ingehouden na de 1-0 en praktisch niets weggeven.
Zo'n mannetje wil natuurlijk een re-match. >:)
De 2e wedstrijd kwam ik ook al vrij snel op 1-0 en in de 2e helft op 2-0.
Daarna was het te makkelijk hem weg te counteren en bij 3-0 was hij weg.
Ik kan me vergissen maar volgens mij krijg je de punten wel maar geen uitslag.

Overigens wel grappig, het is me online al 2 keer gelukt om de bal langs de tegenstander te spelen en het mannetje via de andere kant er langs.
Ik krijg het tegen de AI nog niet voor elkaar en het gaat ook vrij vaak mis maar als het lukt ziet het er wel erg tof uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Met disconnecten krijg je een reguliere 3-0 uitslag en uiteraard de punten, althans volgens de mail die ik krijg.

Stel je account zo in dat je mailtje ontvangt van de statistieken van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
wel lullig, want ik disconnect soms als ik lag... Dat ligt dan niet aan mij en toch kost het punten. Een wedstrijd met lag trek ik echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Flame17 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:36:
Met disconnecten krijg je een reguliere 3-0 uitslag en uiteraard de punten, althans volgens de mail die ik krijg.

Stel je account zo in dat je mailtje ontvangt van de statistieken van de wedstrijd.
Volgens mij is die optie er niet op de PS3 en dan nog zou ik het niet instellen, krijg al genoeg mail. ;)
Maar toch bedankt voor de tip.
De uitslag van een disconnect komt iig niet op je EA pagina te staan.
418O2 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:13:
wel lullig, want ik disconnect soms als ik lag... Dat ligt dan niet aan mij en toch kost het punten. Een wedstrijd met lag trek ik echt niet
Je kunt toch gewoon van tevoren zien aan de "staafjes" hoe goed de connectie is.
3x groen werkt bij mij prima de rest begin ik niet eens aan. :P
Idem trouwens met gasten die Madrid nemen, de rest maakt me niet uit.
Ik speel zelf met Bordeaux, speelt erg lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

Speel inderdaad ook regelmatig met een minder team ( voor wat het waard is) en lag is zo irri dat ik er misselijk van wordt.

Net nog een gast die telkens het team koos wat ik nam, nog vervelender.

Later een pot online waar ik met domme pech verloor, de revanche stond ik al snel met 0-2 voor en met een counter maakte hij de 1-2, op het moment van 1-3 scoren werd er verbroken......... :r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik snap dat echt niet, hier amper disconnects en de ene leuke partij na de andere.
Overigens ook nog niet meegemaakt dat de tegenstander herhalingen blijft kijken, hooguit 1 keer bij een mooi doelpunt.
8 van de 10 keer volgen er ook nog berichtjes na de wedstrijd van mij dan wel van de tegenstander.
Echt, het scheelt al een hoop als je die Real en Barca mannetjes wegdrukt en als je een tegenstander krijgt met een "exotische" keuze, anders dan de echte topteams, weet je eigenlijk bij voorbaat al dat het een leuke wedstrijd gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je eenmaal een wat hoger skill level hebt, dan wordt het aantal disconnects vanzelf minder, althans dat merkte ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 11:58
Flame17 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:53:
Speel inderdaad ook regelmatig met een minder team ( voor wat het waard is) en lag is zo irri dat ik er misselijk van wordt.

Net nog een gast die telkens het team koos wat ik nam, nog vervelender.

Later een pot online waar ik met domme pech verloor, de revanche stond ik al snel met 0-2 voor en met een counter maakte hij de 1-2, op het moment van 1-3 scoren werd er verbroken......... :r |:(
Juist fijn, zo weet je pas echt wie de beste is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand iets wat je kan doen tegen een lobje over de keeper? Ik vind het zo k*t om 90min het spel te maken met een mindere ploeg tegen een 5* ploeg en dan gewoon op de counter een lob-doelpunt te slikken en te verliezen :d

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17

Flame17

Captur EDC 130

uitlopen en snel terug lopen.

Verder misschien de counter te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die mannekes leren van op offside te spelen, dan lukt het wel. Maja, blijkbaar er altijd eentje 10m achter de verdediging gaan staan waard daar staat een aanvaller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:33:
als die mannekes leren van op offside te spelen, dan lukt het wel. Maja, blijkbaar er altijd eentje 10m achter de verdediging gaan staan waard daar staat een aanvaller 8)7
Daar heb ik ook altijd last van, zo irritant he.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vanmiddag weer een lekkere pot gespeeld tegen dit keer Barca en ik met Inter.
Al snel met 2-0 achter en er dreigde een grote zeperd.
Terug gekomen tot 2-2 en met name de gelijkmaker was een heerlijke kopbal van een meter of 12 in de verre hoek uit een corner. :9
Nog geen minuut later was het alweer 3-3 en uiteindelijk 5-3.
Die gast was duidelijk beter dan ik en vrij moeilijk van de bal te krijgen dus uiteindelijk wel blij dat ik er maar 5 tegen kreeg en er toch 3 kon inprikken.

Ik kom trouwens ook vrij vaak een gast tegen die altijd met Everton speelt waar het heel moeilijk tegen te voetballen is.
Hij combineert vrij goed en ontregeld mijn spel met veel druk en veel overtredingen.
In 3 wedstrijden 2 rode kaarten en een waslijst aan gele, echt op het randje dus.

Wel leuk dat er zo divers gespeeld wordt en kan worden. :)

Overigens [nog] niet al te veel last gehad van lobjes maar ze mogen het van mij desondanks wel een stukje minder effectief maken in de volgende versie.
Wat ik vaak doe met counters is met een verdediger met veel ruimte tussen mij en de aanvaller de ruimte te verdedigen achter de andere verdedigers.
Beetje moeilijk uitleggen maar het voorkomt wel vaak dat er een diepe bal wordt gespeeld achter je verdediging die dan weer vaak leidt tot een lobje of poging tot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LoneRanger, wat is jou score online? Ik zit op ~1400 punten nu. Net paar dagen bezig, speel eigenlijk alleen met barca tenzij mijn tegenstander een mindere club kiest. Ik vind het online wel behoorlijk lastig om te scoren, vaak staat er een flinke rij verdedigers en als ik die eens voorbij ben schiet Ibra toch nog vaak naast ;). Wat ik wel erg leuk vind is met Messi van buiten naar binnen te trekken met een leuke beweging en scoren. Misschien kan ik je even toevoegen en een potje spelen vanavond?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@MrVegeta:
momenteel net iets boven de 1000 maar die score ben ik niet zo heel erg mee bezig.
Ik doe genoeg re-matches tegen personen waarvan ik verlies mits het een leuke partij was natuurlijk.
Zat even snel te kijken in je post-historie en ik gok dat je geen PS3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
MrVegeta schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:08:
LoneRanger, wat is jou score online? Ik zit op ~1400 punten nu. Net paar dagen bezig, speel eigenlijk alleen met barca tenzij mijn tegenstander een mindere club kiest. Ik vind het online wel behoorlijk lastig om te scoren, vaak staat er een flinke rij verdedigers en als ik die eens voorbij ben schiet Ibra toch nog vaak naast ;). Wat ik wel erg leuk vind is met Messi van buiten naar binnen te trekken met een leuke beweging en scoren. Misschien kan ik je even toevoegen en een potje spelen vanavond?
Ik zit zelf op 2300 ongeveer. Maar speel het niet zo heel vaak meer. Wordt wat moe van Barca, Real, Liverpool. Man utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LoneRanger schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:47:
@MrVegeta:
momenteel net iets boven de 1000 maar die score ben ik niet zo heel erg mee bezig.
Ik doe genoeg re-matches tegen personen waarvan ik verlies mits het een leuke partij was natuurlijk.
Zat even snel te kijken in je post-historie en ik gok dat je geen PS3 hebt.
Oh ik dacht dat je op een xbox zat :).
tiswat schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:45:
[...]

Ik zit zelf op 2300 ongeveer. Maar speel het niet zo heel vaak meer. Wordt wat moe van Barca, Real, Liverpool. Man utd.
Ik stem mijn club op de andere af, als diegene liverpool, chelsea etc pakt pak ik Barca. Net een potje Aston Villa - Ajax gespeed, 90 min 0-1 voorstaan, 90e minuut AI maakt een fout door 2 verdedigers tegen elkaar op te laten lopen en 1-1. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:06:
[...]

Oh ik dacht dat je op een xbox zat :).
Wel ooit overwogen maar het is uiteindelijk toen een PS3 geworden. :)
Ik stem mijn club op de andere af, als diegene liverpool, chelsea etc pakt pak ik Barca. Net een potje Aston Villa - Ajax gespeed, 90 min 0-1 voorstaan, 90e minuut AI maakt een fout door 2 verdedigers tegen elkaar op te laten lopen en 1-1. Ugh.
Doe ik ook trouwens, sowieso als iemand een mindere ploeg kiest kies ik iets gelijkwaardig.
Standaard met Bordeaux maar tegen de 5 sterren teams pak ik nog wel eens Inter.
Zou wel een leuke aanvulling zijn als je ranked kunt filteren op aantal sterren of iig 5 sterren teams kunt filteren/blokkeren, scheelt vaak een hoop zoekwerk naar leuke tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:53:
Overigens [nog] niet al te veel last gehad van lobjes maar ze mogen het van mij desondanks wel een stukje minder effectief maken in de volgende versie.
Wat ik vaak doe met counters is met een verdediger met veel ruimte tussen mij en de aanvaller de ruimte te verdedigen achter de andere verdedigers.
Beetje moeilijk uitleggen maar het voorkomt wel vaak dat er een diepe bal wordt gespeeld achter je verdediging die dan weer vaak leidt tot een lobje of poging tot.
wat ik heel vaak doe is gewoon met mijn verdedigers achteruit lopen. zeker als het een dribbelkont is, dan zit die daar met een zee van ruimte en daar kunnen die meestal niet mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat je een speler diep gaan nadat hij een bal heeft gepast? ik zie best vaak dat iemand met de vleugelspeler naar het midden past en dat de passer meteen diep sprint. of ligt dit misschien aan de tactics? wanneer ik hem op ultra offensive set bijvoorbeeld dat spelers dat automatisch eerder doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bal kaatsen (denk ik). Op de xbox is het de LB (linker button boven de trigger) en dan A om te passen dan loopt de speler door voor de kaats :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook nog is Fifa gespeeld op de PS3. Wanneer je echt helemaal vanonder aan de ladder begint is dit online echt te makkelijk. Ook zie ik dat veel tegenstanders die Barcelona nemen echt geen idee hebben om hier (goed) mee te spelen, hetzelfde voor Man Utd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:12:
Bal kaatsen (denk ik). Op de xbox is het de LB (linker button boven de trigger) en dan A om te passen dan loopt de speler door voor de kaats :).
Dat is geen kaatsen, maar een 1-2tje. Dus met de LB ingedrukt passen naar een medespeler zorgt ervoor dat hij zelf gelijk naar voren rent. erg handig om te gebruiken. (LB + A). Doe je snel daarna nogmaals A, dan speelt de tweede speler de bal gelijk terug naar de eerste weer. Ik wacht meestal even voor ik hem terug pass, als ik het al doe naar die speler weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:27:

Ik wacht meestal even voor ik hem terug pass, als ik het al doe naar die speler weer.
Idd, is ook wel een leuke afleidingsmanoeuvre of als de situatie het toelaat een 3e pion in het geheel betrekken.
[Als je het gebruikt met een opkomende back/verdediger kunnen er wel gaten in je verdediging ontstaan.]
Verder is het rechter sticky gebruiken om weg te draaien bij het aannemen van een pass vaak ook erg effectief, helemaal met een verdediger in je rug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:27:
[...]

Dat is geen kaatsen, maar een 1-2tje. Dus met de LB ingedrukt passen naar een medespeler zorgt ervoor dat hij zelf gelijk naar voren rent. erg handig om te gebruiken. (LB + A). Doe je snel daarna nogmaals A, dan speelt de tweede speler de bal gelijk terug naar de eerste weer. Ik wacht meestal even voor ik hem terug pass, als ik het al doe naar die speler weer.
En wat is een bal kaatsen dan? Waar ik zelf het meeste last van heb is balverlies bij de aanname. Ik word meestal gewoon omver gelopen terwijl Ibra toch behoorlijk sterk zou moeten zijn. Is er een truukje om de balaaname beter te laten verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
wat doe je als je aanneemt? stap je in, maak je gelijk een beweging, sta je stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Meestal hou ik R2 voor sprinten ingedrukt. Als je R2 zonder een richting aan te geven doet dan hou je je lichaam voor de bal, dat helpt opzich wel maar ik heb nog vaak dat de bal van mijn voet afspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:12:
[...]

En wat is een bal kaatsen dan? Waar ik zelf het meeste last van heb is balverlies bij de aanname. Ik word meestal gewoon omver gelopen terwijl Ibra toch behoorlijk sterk zou moeten zijn. Is er een truukje om de balaaname beter te laten verlopen?
Een bal kaatsen gaat automatisch, als je al de pass knop indrukt (A) voordat je de bal in de voeten krijgt gespeeld. Kaatsen is gewoon passen zonder eerst aan te nemen. Dus gelijk doorstoten van de bal. Dat kun je dus doen door al op A te drukken nog voor de bal je mannetje heeft bereikt. Maar nogmaals, dat doe je soms al automatisch.

Bal aannemen doe je met rechterpookje, maar dit werkt alleen bij een bal over de grond. Heel zachtjes de rechterpook bewegen naar de richting waarheen je de bal wil aannemen. Dat werkt heel goed, want je hebt gelijk controle over de bal en je beweegt al in de goede richting.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

Oeps, quote ipv edit.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Flame17 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:36:

Ok, ik kwam de optie per toeval tegen en heb hem bij wijze van nieuwsgierigheid toch maar aangezet.

WedstrijdstatistiekenUitThuis
TeamMarseilleFCGB
Uitslag03
Schoten op doel45
Schoten1110
Balbezit4258
% passes7686
% tackles4855
Kaarten00
Overtredingen41
Hoekschoppen30

Wel jammer dat hij bij 3-0 maar opgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Weet iemand toevallig of het mogelijk is je ranking points (van head-to-head matches) te resetten? Een vriend heeft een week op mijn account gespeeld en is een aantal levels omhoog gegaan, maar nu kom ik er net achter dat je wel punten kunt verliezen (door te verliezen) maar geen rank kunt verliezen...?! Ik ben dus nog steeds level 20 oid terwijl ik eigenlijk (met mijn 'skill') rond de 13/15 moet zitten. Maar dit is dus niet meer mogelijk... Nu sta ik rond de 1500 punten op level 20 :S Dat slaat toch nergens op? Ik speel tegen mensen met 2200 punten, das 50% meer... Kom op zeg.

Dus... kan ik m'n rank resetten zodat ik weer eerlijke potjes kan spelen tegen mensen die ik wel aan kan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Grappig, ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik zelf ooit dat level gehaald. Heb zo rond de 3000 punten gehad, maar de tegenstanders worden te sterk, dus nu verlies ik bijn alles. Zit nu weer onder de 2000, maar moet nog steeds spelen tegen gasten met 3000 punten. Ik verlies nu 9 van de 10 wedstrijden, vaak kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nog even over dat "bal links en speler rechts" passeren van de tegenstander, het lukt me nu ook gewoon tegen de AI. :)
Het is wel op semipro maar dat komt omdat ik nog wat aan het prutsen ben met accomplishments.
Daarnaast is het me online/ranked ook al een paar keer gelukt.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16639172

In dit geval is het met mijn VP die watervlug is maar het lukt me ook met b.v. een Plasil van Bordeaux en ook met Courcuff b.v.
Had gister alleen wat probleempjes met het steeds uitgelogd worden van de EA server.
Wel jammer dat je tijdens een wedstrijd niet kunt inloggen of een herhaling tijdelijk opslaan o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 08 februari 2010 @ 10:26:
Nog even over dat "bal links en speler rechts" passeren van de tegenstander, het lukt me nu ook gewoon tegen de AI. :)
Het is wel op semipro maar dat komt omdat ik nog wat aan het prutsen ben met accomplishments.
Daarnaast is het me online/ranked ook al een paar keer gelukt.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/16639172

In dit geval is het met mijn VP die watervlug is maar het lukt me ook met b.v. een Plasil van Bordeaux en ook met Courcuff b.v.
Had gister alleen wat probleempjes met het steeds uitgelogd worden van de EA server.
Wel jammer dat je tijdens een wedstrijd niet kunt inloggen of een herhaling tijdelijk opslaan o.i.d.
leuke move!

Hoe deed je trouwens vorige keer die move langs de zijnlijn....toen stapte je opeens rechts opzij (was niet de standaard move zeg maar)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die kap move bedoel je?
Als ik me niet vergis rechter sticky met de klok mee van 12 naar 6 en met het linker sticky dan de richting aanwijzen welke je op wilt.
Online ook erg effectief maar wel moeilijker te timen, ben dan vaak net te laat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
heel simpel eigenlijk, niet kappen....een beetje ala frank of ronald de boer erlangs....

Normaal is er toch altijd een winter transfer update? Dit keer niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
pianoman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:08:
Grappig, ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik zelf ooit dat level gehaald. Heb zo rond de 3000 punten gehad, maar de tegenstanders worden te sterk, dus nu verlies ik bijn alles. Zit nu weer onder de 2000, maar moet nog steeds spelen tegen gasten met 3000 punten. Ik verlies nu 9 van de 10 wedstrijden, vaak kansloos.
Inderdaad, erg vervelend. Het is niet meer leuk om online te spelen (en verder doe ik alleen tegen vrienden, AI is saai) omdat ik toch 9/10 keer kansloos ben. Krijg je dan ook nog berichtjes 'you suck' etc... Vriendschappelijkheid is vaak ver te zoeken. Dat merk ik ook aan de speel stijl vaak... Ik heb een aantal keer gehad dat ik door een heel vreemd voorval opeens vrij op doel kwam (bijv keeper die in de paal bleef hangen, lol?). Ik scoor zo'n goals meestal met opzet niet omdat ik het graag eerlijk wil houden. Helaas heb ik dat bij de tegenstander nog nooit gezien; die schieten de bal door het net als zoiets gebeurt en vieren dan ook nog uitgebreid hun celebrations + 3 herhalingen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind de scheidsrechters in de game ook vrij kut eerlijk. Ik krijg vaak body checks om de oren waar niet voor wordt gefloten of een verdediger zet een blok neer met een uitgestoken been waar je over heen gaat tijdens een trick en ook niets. En dan is er ook nog die beroerde voordeel regel die 3 van de 5 keer in je nadeel werkt :/ ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:44:
Ik vind de scheidsrechters in de game ook vrij kut eerlijk. Ik krijg vaak body checks om de oren waar niet voor wordt gefloten of een verdediger zet een blok neer met een uitgestoken been waar je over heen gaat tijdens een trick en ook niets. En dan is er ook nog die beroerde voordeel regel die 3 van de 5 keer in je nadeel werkt :/ ugh.
Tja, die voordeel regel is gewoon heel zwart wit, er is een periode van 5[?] seconden dat de tegenstander de bal niet mag aanraken en daarna geldt het niet meer, ongeacht wat er dan gebeurd.
Vrij lullig natuurlijk mocht dat tekentje net weg zijn en je verliest de bal.
Ik heb mezelf aangeleerd om sowieso het sticky los te laten wanneer ik zie dat de voordeel regel in werking treed, op die manier krijg je altijd gewoon een vrije trap.
Meer dan lichte partijdigheid af en toe zie ik niet eerlijk gezegd, ik heb ook wedstrijden dat ik veel meer mee krijg dan de AI.
Het klinkt altijd zo lullig maar het heeft gewoon met skils te maken, timing is immers ook een skil en met de stats van een poppetje waarmee je een tackle uitvoert.
Als jij met een botte aanvaller een standing tackle uitvoert terwijl die aanvaller daar slechte stats voor heeft dan is de kans natuurlijk groot dat dat fout gaat.
Ik herken het bij mezelf ook nog wel eens dat ik de bal zo snel mogelijk wil veroveren en dan ga je gewoon wat botter tackelen en maak je dus sneller/vaker overtredingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Iemand een idee wanneer de winterse transfer-update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
vroeg ik me ook al af.

Ik heb het idee doordat ultimate team eraan zit te komen en fifa world cup, dat er geen update komt dit jaar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dat lijkt mij niet, ze updaten altijd de FIFA versie met een update zodat de winterse transfers weer goed staan...
En de teams worden verbeterd of slechter gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:25
Wii4all schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:28:
vroeg ik me ook al af.

Ik heb het idee doordat ultimate team eraan zit te komen en fifa world cup, dat er geen update komt dit jaar.
maar wanneer komt ultimate team? ik zie overal "februari" staan.. maar geen exacte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt mij net toch iets raars...

eerst liep fifa 10 vast. Opnieuw opgestart en weer online ranked match.
Aresenal (Sinay87) Lazio (ik).
Spel start zonder radar scorebord en spelersbalken dus ik denk hmmm vaag maar het zal wel.
Krijg ik een tegenstander tikte me helemaal gek. Na 10 minuten stond ik 2-0 achter heb het nog even geprobeerd maar dacht rot op. Ben pas rank 2 ofzo dus :P

Hier de stats:

Lazio Tellurian-NL-
Skill-niveau: 2
0

Arsenal Sinay87
Skill-niveau: 2
3

Overzicht klassementspunten Uit Thuis
Team Arsenal Lazio
Wedstrijdprestaties 7 4
Teambeoordelingen 0 0
Totaal punten 372 252
Huidig skill-niveau 2 2
Klassementspunten tot volgend niveau 28 48
Wedstrijdstatistieken Uit Thuis
Team Arsenal Lazio
Uitslag 3 0
Schoten op doel 4 0
Schoten 4 0
Balbezit 61 39
% passes 95 86
% tackles 100 50
Kaarten 0 0
Overtredingen 0 0
Hoekschoppen 0 0

Maargoed ik zoek hem eens op eafootball op: http://www.eafootballworld.com/en_GB/profile/PS3/Sinay87

Knettervaag een hele rij accomplishments achter elkaar door. Maar ik zie geen wedstrijd gespeeld staan, ja 1tje online tegen iemand :S
Iemand een idee hoe dat kan?

Edit: hij haalt 50 60 en 70 gespeelde wedstrijden zonder wedstrijd ertussen kan dus niet of de server van EA flipt hard ook niet ondenkbaar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Accomplishments staan totaal los van ranked play, het heeft namelijk te maken met z'n VP.
Ik zat zelf ook op 80% voordat ik ranked ging spelen.
Die accomplishments haal je alleen offline of online via clubs.
Dat er geen wedstrijden staan bij iemand kun je oplossen door fifa09 te selecteren en daarna weer fifa10 selecteren en dan kom je er achter dat hij 6 wedstrijden ranked gespeeld heeft waarvan 4 gewonnen en 2 verloren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:38:
Accomplishments staan totaal los van ranked play, het heeft namelijk te maken met z'n VP.
Ik zat zelf ook op 80% voordat ik ranked ging spelen.
Die accomplishments haal je alleen offline of online via clubs.
Dat er geen wedstrijden staan bij iemand kun je oplossen door fifa09 te selecteren en daarna weer fifa10 selecteren en dan kom je er achter dat hij 6 wedstrijden ranked gespeeld heeft waarvan 4 gewonnen en 2 verloren. ;)
Ja en kijk dan nog even naar de rechter kant naar accomplishments. hou kun je zonder een wedstrijd ertussen de acc. halen voor 50 60 en 70 wedstrijden in 1 wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, laatste 6 wedstrijden allemaal disconects wanneer ik voorsta :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:52:
[...]

Ja en kijk dan nog even naar de rechter kant naar accomplishments. hou kun je zonder een wedstrijd ertussen de acc. halen voor 50 60 en 70 wedstrijden in 1 wedstrijd?
Waar staat dat dat in 1 wedstrijd gebeurd dan?
Die accomplishment betekend dat je 50 wedstrijden hebt gespeeld met je VP [virtual pro] en dat gebeurd allemaal offline, het zij in BaP ofwel in manager mode of eventueel online in clubs.
Je krijgt echt geen acc. voor 51 wedstrijden, laat staan voor elke die je speelt met je VP.

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 09-02-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ben eigenlijk wel klaar met dit spel. Constant dezelfde goals, steeds dezelfde schijt stifjes. Kut keeper die steeds uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:07:
[...]

Waar staat dat dat in 1 wedstrijd gebeurd dan?
Die accomplishment betekend dat je 50 wedstrijden hebt gespeeld met je VP [virtual pro] en dat gebeurd allemaal offline, het zij in BaP ofwel in manager mode of eventueel online in clubs.
Je krijgt echt geen acc. voor 51 wedstrijden, laat staan voor elke die je speelt met je VP.
Het staat er niet letterlijk, maar als ik in offline mode tegen de CPU speel worden die uitslagen wel zichtbaar op eafootball. Je ziet bij mij dan b.v. wedstrijd gespeeld tegen CPU acc. x gehaald. Volgende wedstrijd tegen CPU acc. y gehaald. Bij hem zie je dus een hele rits acc. zonder wedstrijd ertussen (waaronder 50, 60 en 70 wedstrijden). Ik denk dat hij volledig offline heeft gespeeld (dus ook niet aanmelden bij ea server) en vervolgens een keer connectie heeft gemaakt waarna de ea server alle behaalde acc. synchroniseert?
Anyway verder ook niet echt boeiend. Maar wel een verbazingwekkend goeie speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:10:
[...]

maar wanneer komt ultimate team? ik zie overal "februari" staan.. maar geen exacte datum.
24 februari schijnt die te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
"EA zoekt naar oplossing voor onsportieve FIFA-spelers "

HOOFDDORP - EA Canada zoekt naar een manier om te voorkomen dat gamers uit een online FIFA-wedstrijd stappen, zodra ze denken niet meer te kunnen winnen.

http://www.nu.nl/games/21...ortieve-fifa-spelers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Soms als ik 2-0 achtersta en het onverdiend is en na een bal op de lat van mij een snelle tegencounter in de 75e minuut waardoor het 3-0 is dan (gooi) leg ik de controller neer en zet ik youtube aan. Misschien niet super netjes ofzo maar ja hé. In ieder geval disconect ik niet.

Misschien dat ze er een overgave optie in kunnen bouwen? Als de ander geen zin meer heeft kan die zich overgeven ipv disconecten want aan "bad losers" doe je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gewoon idd. een opgave optie inbouwen dat de tegenstander dan tegen de cpu speelt ofzo.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

1e pot verloor ik met 6-0 (na de 3-0 gaf ik het op en ging ik wat truukjes doen enzo). 2e potje verloor ik door een enorm lullige fout van de AI in 87e minuut. 3e potje stond ik in de eerste helft 3-0 voor, 2e helft vrije trap op de lat en hij disconect :'). Da's wel triest.

Ik speel onderhand wel wat beter dan 3 dagen terug, combinaties gaan vaak wat beter. Timing van truukjes mag nog wel beter want de bodychecks vliegen Messi om de oren...

Wat ik me wel afvroeg, kan je ook een speler de diepte insturen, dus alleen een loop actie. Dus niet bv LB + a (voor kaats dat die diepgaat) of Y een paas in de loop meegeven. Want ik heb vrij vaak dat Messie blijft hangen wanneer de opkomende RB Alves een paar meter van hem vandaan staat terwijl in de hoek toch alle ruimte ligt :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik dacht dat je daar gewoon de L1 (op ps3) voor moet gebruiken.
Dan gaat de speler vanzelf rennen.

Burp

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.