Als ik heel eerlijk ben heb ik dan liever dat iemand zelf disconnect dan gewoon de controller neerlegt, geef me dan maar die 3-0 en kan ik opzoek naar de volgende.MrVegeta schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:09:
Soms als ik 2-0 achtersta en het onverdiend is en na een bal op de lat van mij een snelle tegencounter in de 75e minuut waardoor het 3-0 is dan (gooi) leg ik de controller neer en zet ik youtube aan. Misschien niet super netjes ofzo maar ja hé. In ieder geval disconect ik niet.
Misschien dat ze er een overgave optie in kunnen bouwen? Als de ander geen zin meer heeft kan die zich overgeven ipv disconecten want aan "bad losers" doe je niets.
Als jij voor staat met 3-0 wil je ook dat je tegenstander door speelt toch?
Overigens valt er weinig aan te doen want als je er een zware sanctie op legt dan tref je ook mensen die een psn d/c hebben waar ze niks aan kunnen doen.
Als je de "quit to arena" er uit sloopt trekken mensen gewoon de kabel eruit.
Het enige wat je kunt doen is op de een of andere manier belonen dat de wedstrijd wordt uitgespeeld en zelfs dat heeft haken en ogen.
Mss niet zo slecht om een overgave optie te doen vanaf 3-0 waar je verder geen dnf voor krijgt en voor een dc standaard 6-0 en 50 punten verlies als je boven een bepaald percentage dnf zit.
Je zou dan kunnen incalculeren dat je gemiddeld per 25[?] wedstrijden 1 dc kunt doen om psn dc's te kunnen ondervangen.
Only fools are enslaved by time and space.