Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:09:
Soms als ik 2-0 achtersta en het onverdiend is en na een bal op de lat van mij een snelle tegencounter in de 75e minuut waardoor het 3-0 is dan (gooi) leg ik de controller neer en zet ik youtube aan. Misschien niet super netjes ofzo maar ja hé. In ieder geval disconect ik niet.

Misschien dat ze er een overgave optie in kunnen bouwen? Als de ander geen zin meer heeft kan die zich overgeven ipv disconecten want aan "bad losers" doe je niets.
Als ik heel eerlijk ben heb ik dan liever dat iemand zelf disconnect dan gewoon de controller neerlegt, geef me dan maar die 3-0 en kan ik opzoek naar de volgende.
Als jij voor staat met 3-0 wil je ook dat je tegenstander door speelt toch?

Overigens valt er weinig aan te doen want als je er een zware sanctie op legt dan tref je ook mensen die een psn d/c hebben waar ze niks aan kunnen doen.
Als je de "quit to arena" er uit sloopt trekken mensen gewoon de kabel eruit.
Het enige wat je kunt doen is op de een of andere manier belonen dat de wedstrijd wordt uitgespeeld en zelfs dat heeft haken en ogen.
Mss niet zo slecht om een overgave optie te doen vanaf 3-0 waar je verder geen dnf voor krijgt en voor een dc standaard 6-0 en 50 punten verlies als je boven een bepaald percentage dnf zit.
Je zou dan kunnen incalculeren dat je gemiddeld per 25[?] wedstrijden 1 dc kunt doen om psn dc's te kunnen ondervangen.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Volgens mij is er geen knop om een mannetje naar voren te laten lopen, zonder daadwerkelijk al te passen. Dus alleen LB ingedrukt houden doet niks. In ieder geval niet op de Xbox.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Volgens de tutorial videos is het LB, maar ik merk er inderdaad weinig van als ik daar op druk...

Mijn iRacing profiel

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 20:32
NickThissen schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:27:
Volgens de tutorial videos is het LB, maar ik merk er inderdaad weinig van als ik daar op druk...
Snel LB/L1 2x achter elkaar indrukken ;)

Verwijderd

-Mike- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:55:
[...]

Serieus? :)
Weer wat geleerd. Dat is namelijk wel een erg handige optie. Soms wil die vleugelaanvaller maar niet naar voren, en dan heb je gewoon soms geen afspeelmogelijkheden meer.

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:09:
Soms als ik 2-0 achtersta en het onverdiend is en na een bal op de lat van mij een snelle tegencounter in de 75e minuut waardoor het 3-0 is dan (gooi) leg ik de controller neer en zet ik youtube aan. Misschien niet super netjes ofzo maar ja hé. In ieder geval disconect ik niet
Ik ga dan voor 5 rode kaarten :P

• NickThissen
-Mike- schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:55:
[...]

Dat wist ik niet, vanavond eens proberen. Als dat echt zo moet dan is het wel erg krom uitgelegd...
Een vriend van me zegt trouwens ook dat je met RB een speler naar je toe kan roepen (precies andersom dus), en dat je dat ook kan gebruiken om een speler naar een 'vrije bal' toe te laten komen. Dat zou ook wel handig zijn; ik heb namelijk best vaak dat ik over de grond een 'voorzet' geef in de 16 (of net ervoor), om een of andere reden véél te zacht, en dat er 3 tegenstanders fijn omhoog lopen om de bal te onderscheppen terwijl mijn aanvaller rechtdoor blijft lopen (richting doel) alsof hij nog steeds de bal denkt te krijgen... Als mijn speler ook omhoog was gelopen tegenlijk met de verdedigers dan had hij makkelijk de bal kunnen hebben, maar blijkbaar zijn aanvallers zo slim niet...

[ Voor 56% gewijzigd door NickThissen op 11-02-2010 19:49 ]

Mijn iRacing profiel

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
Je word er toch gek van als mensen disconnecten, en ik vink nog wel niet voor klassement aan, maar jammergenoeg doe je er niets aan. Ik hou van sportief voetbal, en geen losers die disconnecten. pff.. zijn er mensen die sportief zijn? ik wil graag voetballen tegen redelijke goede tegenstanders. ik weet niet of ik me naam mag geven, maar ik doe het toch. psn id: caneroo.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LoneRanger schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 06:00:
[...]

Als ik heel eerlijk ben heb ik dan liever dat iemand zelf disconnect dan gewoon de controller neerlegt, geef me dan maar die 3-0 en kan ik opzoek naar de volgende.
Als jij voor staat met 3-0 wil je ook dat je tegenstander door speelt toch?
Als ik 3-0 voorsta krijg ik altijd een disconect (niet dat dat vaak gebeurd maar goed) en dan kan ik niet de match details zien wat ik altijd wel leuk vind. Maar in mijn geval heb ik dat nog maar 2 of 3 keer gedaan en dan in de 75e minuut. Ach ik kan nog met mijzelf leven ;).

Goede tip van het 2x LB, ga het proberen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• NickThissen
MrVegeta schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:27:
[...]
en dan kan ik niet de match details zien wat ik altijd wel leuk vind.
Je kunt een mailtje laten sturen met alle details. Is wel handig, kun je ook gelijk zien welke score je krijgt als iemand disconnect. Meestal is het 3-0, maar soms krijg ik 4-1 of zelfs 5-2 (ik denk dat dit komt omdat de tegenstander op het moment van disconnecten ook al 1 of 2 goals had). Ik heb zelfs vaker meegemaakt dat het gewoon 0-0 blijft als de tegenstander in de 2e helft quit :S (dus echt niet binnen 5 minuten; dan krijg je niet eens het mailtje).

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:28:
Volgens mij is er geen knop om een mannetje naar voren te laten lopen, zonder daadwerkelijk al te passen. Dus alleen LB ingedrukt houden doet niks. In ieder geval niet op de Xbox.
Dat klopt niet. Op de xbox 360 is een mede-speler naar voren laten rennen 1 x LB (Als je een 2e keer drukt dan stopt hij, of een ander mannetje gaat naar voren!) letop: Niet LB inhouden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 15:46 ]

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:45:
[...]

Dat klopt niet. Op de xbox 360 is een mede-speler naar voren laten rennen 1 x LB (Als je een 2e keer drukt dan stopt hij, of een ander mannetje gaat naar voren!) letop: Niet LB inhouden
Dit geloof ik niet. Ik heb altijd zitten proberen 1 x LB klikken, maar ik had niet echt het gevoel alsof het zin had. Nu ik las dat het 2x klikken was werkt het als een trein. Zodra ik 2x klik zie je de medespeler (die waar je naar kijkt) ook voor zich uit wijzen om de bal te vragen; dat heb ik nog nooit eerder gezien behalve bij een 1-2tje (LB+A). Ik weet nu vrijwel zeker dat het 2x LB is en niet gewoon 1x.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:44:
[...]

Dit geloof ik niet. Ik heb altijd zitten proberen 1 x LB klikken, maar ik had niet echt het gevoel alsof het zin had. Nu ik las dat het 2x klikken was werkt het als een trein. Zodra ik 2x klik zie je de medespeler (die waar je naar kijkt) ook voor zich uit wijzen om de bal te vragen; dat heb ik nog nooit eerder gezien behalve bij een 1-2tje (LB+A). Ik weet nu vrijwel zeker dat het 2x LB is en niet gewoon 1x.
Ja ik heb het ook even geprobeerd, en 2 keer lijkt inderdaad te werken!
Bij 1 maal gebeurt er inderdaad niks.

• LoneRanger
  • Niet online
Hoeft ook niet maar officieel [boekje] klopt het wel wat Maus zegt, L1 stuurt een mannetje de diepte in.
Heel apart dat het bij jou o.a. anders is, heb je niet toevallig een andere indeling aan je knoppen gegeven o.i.d?

• NickThissen
LoneRanger schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:30:
[...]

Hoeft ook niet maar officieel [boekje] klopt het wel wat Maus zegt, L1 stuurt een mannetje de diepte in.
Heel apart dat het bij jou o.a. anders is, heb je niet toevallig een andere indeling aan je knoppen gegeven o.i.d?
Nope, gewoon normale indeling.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Als het werkt voor jou met 2x drukken, dan moet je dat op die manier doen ;) ´Officieel´ is het iig 1 x LB drukken, heb het net nog getest.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik speelde zelf met een 3,5 ster team tegen een 4,5 ster. Die wedstrijd verloor ik, dus ik wil een rematch, alleen dit keer wilde ik ook voor een 4,5 ster team gaan. Meneer was blijkbaar bang, want toen ik dat deed, pakte hij meteen een 5 ster team. Zielige duitser. En dat is dan level 20+. Ik begin het volk dat FIFA speelt, steeds meer uit te kotsen.

• NickThissen
Zoiets heb ik ook wel vaker. Tijdens het team selecteren sta ik op een 3/4 sterren team, en de tegenstander zoekt vrolijk Barcelona op en klikt ready... Nou, dat gaat dus niet gebeuren, dus ik zoek ook een 5 sterren team op (spanje of engeland)... Dat vond meneer niet zo leuk, dus quit hij maar... Ik geloof dat sommige mensen echt alleen met 5 sterren tegen 3 steren willen spelen, en als de tegenstander zich dan maar aanpast en ook een 5 sterren team pakt is het niet goed :S

Mijn iRacing profiel

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had net een kerel die één of andere koreaanse ploeg koos, terwijl ik Barca al op ready had staan, 5min in de wedstrijd disconect die :p. Soms kom je wel wat vage lui tegen...

Heb net wel een paar leuke potjes gespeeld, opzich wel gek dat ik een paar dagen terug toen ik 1500 punten had verloor van lui die ~1800 hebben en ik nu zelf over de 2000 ben en de potjes relatief goed speel. Zou ik dan toch steeds iets beter worden zonder dat ik het door heb?

Ik scoor wel meer en dat heeft één reden. De robot. Wat een heldendans.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• NickThissen
Ik zweer dat sommige mensen zichzelf kunnen laten laggen zonder er zelf last van te hebben :@
Heb net een potje gespeeld tegen iemand... Liep als een zonnetje, geen enkele lag te bekennen. In de 80e minuut stond het 1-1 en kwam ik voor met 2-1. Daarna begon het spel zeer erg te haperen, het leek wel alsof ik maar 1 in de 10 beeldjes zag ofzo. Uiteindelijke stand: 2-7... Leuk hoor :S
De connectie viel zelfs helemaal weg rond de 90e minuut (waardoor de wedstrijd werd gestopt), en TOCH heb ik met 2-7 verloren?! Dat kan toch niet?!

Trouwens niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik heb heel vaak het geval dat het spel lagged als ik aan het aanvallen ben, en zodra ik de bal kwijt ben stopt het weer... Hoe doen ze dit? :S

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 14-02-2010 19:57 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

@ bovenstaande discussie

Het is gewoon 1x LB. Dan steekt ie zijn hand omhoog en gaat diep lopen.
Heb zelf trouwens mijn heilige graal gevonden. Chelsea 4-3-3
1 CDM, 2 AM. Aggression op 10 - 35, pressure op 40. Build up play short passing/risky
En ik speel met een laatste man voor die vervelende steekballetjes.

En als ik echt aanvallend wil voetballen dan doe ik Real, met Kaka, Benzema en Ronaldo in de voorhoede.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
Hoe kan je eigenlijk je keeper bij het doel houden ipv laten uitkomen? (360)

Verwijderd

@Marc3l
2x Y drukken.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 105% gewijzigd door Ronwiel op 16-02-2010 13:35 ]

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
1 van jullie heeft waarschijnlijk de NAT rules in de router niet ingesteld. zie dit artikel.

Verwijderd

Nog mensen zin om mee te doen (XBOX) aan een bekercompetitie. Eerst poules en daarna gaan beste 2 door naar winnaars ronde en de minste 2(of meer) naar verliezers ronde, en dan kwartfinales etc etc..

Dit gaat niet via de competitie optie die bij het spel zit want dat werkt niet echt, altijd mensen die paar wedstrijdjes spelen en niet alles, en je kan veels te weinig instellen.

Je kan je gamertag hier achterlaten of in dit topic Verwijderd in "[X360] Het grote GoT voetbal clubtopic v..."

d:)b

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:23:
@ bovenstaande discussie

Het is gewoon 1x LB. Dan steekt ie zijn hand omhoog en gaat diep lopen.
Heel fijn dat je het zo als een feit neerzet, maar bij mij is het toch echt 2x LB. Snap niet waar het verschil vandaan komt maar 'tis wel zo.

Mijn iRacing profiel

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:13
Ik weet niet in hoeverre het goedkoop is maar bij Play.com kost Fifa 10 alleen vandaag 29,99 euro inclusief verzendkosten voor zowel Xbox360 als PS3. :)

Goede aanbieding?

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 16-02-2010 17:50 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

NickThissen schreef op zondag 14 februari 2010 @ 19:53:
Ik zweer dat sommige mensen zichzelf kunnen laten laggen zonder er zelf last van te hebben :@
Heb net een potje gespeeld tegen iemand... Liep als een zonnetje, geen enkele lag te bekennen. In de 80e minuut stond het 1-1 en kwam ik voor met 2-1. Daarna begon het spel zeer erg te haperen, het leek wel alsof ik maar 1 in de 10 beeldjes zag ofzo. Uiteindelijke stand: 2-7... Leuk hoor :S
De connectie viel zelfs helemaal weg rond de 90e minuut (waardoor de wedstrijd werd gestopt), en TOCH heb ik met 2-7 verloren?! Dat kan toch niet?!

Trouwens niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik heb heel vaak het geval dat het spel lagged als ik aan het aanvallen ben, en zodra ik de bal kwijt ben stopt het weer... Hoe doen ze dit? :S
Van de week ook met een spelletje gehad, zat ook On line te spelen en na de rust stond het ineens 5-1 voor de tegenstander, terwijl ik nog steeds aan het hopen was op de gelijkmaker 2-2.

Erg vreemd dus........... :?

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net 2 geniale potjes. Super spannend! Als je goed aan je tegenstander bent gewaagd en je speelt beide leuk voetbal, dan zie je pas hoe leuk de game is! Stuur ik hem een berichtje, great matches i was a bit more lucky gg krijg ik terug "cunt". Geloof niet dat ie goed tegen zijn verlies kon :p.

[ Voor 31% gewijzigd door MrVegeta op 16-02-2010 23:26 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Weet je wat het is, online..je weet niet waar je aan begint. Ik ben best goed, maar delf vaak het onderspit online, en vind het zonde van mijn tijd dan de rest uit te zitten. Doe dat echter wel, omdat quitten echt zielig is, maar toch. Speel daarom liefst alleen tegen echte vrienden, waarmee je ook nog een lekker babbeltje kunt doen.

Is sowieso mijn streven op Xbox Live en PSN; ik game online vrijwel nooit, en als ik het doe is het met bekenden. Geef mij maar een party thuis met Fifa en 8 maten + kratten bier :+

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat ranking gebeuren dat werkt wel aardig toch? Ik heb geen maten om mee te spelen hiero :( en verder ook niemand die in mijn hometown is blijven hangen met een xbox en fifa10 :p. Ook heb ik maar 1 controller :p.

• Exorcist
  • Niet online
Lastig..ik vind het persoonlijk ook gewoon leuker om te gamen met vrienden, maar dan ook echt het liefste thuis. Heb denk ik het geluk dat bijna al mijn (goede) vrienden een 360 en/of PS3 hebben, ondanks dat we alleen 27 tot 30 zijn en inmiddels aan kids beginnen :+

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, ik vind het online niet vervelend. Ik ben wel iemand die ergens (Street Figher, Fifa 10) veel tijd in steekt om uit te diepen, als ik nou tegen iemand zou moeten die het voor de lol speelt dan veeg ik die van de tafel. Dus online is voor mij wel lekker, al lijkt het me ook wel relaxed om met een biertje met wat vrienden te spelen. Oh well.

Voordeel is dat ik online die andere kan uitschelden wat ik wil ;).

• Exorcist
  • Niet online
True..true..

Ik merk zelf dat naarmate ik minder tijd heb/neem om te gamen, ik die tijd ook specifieker wil indelen en dus plezier wil beleven. Met mn maten weet ik dat sowieso wel te bereiken, vandaar..naast dat weet ik ook mijn positie tov hen, dat is online altijd maar afwachten.

Naast dat ben ik niet te genieten als ik meer dan 2x achter elkaar verlies :+ , online dus een slechte combi..

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 18:33
Ben sinds een paar maanden weer begonnen met Fifa 10. Speel nu met Bayern Munchen :D. Wat zijnRobben en Ribery goed :). Met 2 snelle vleugel spelers kan ik mijn perfecte spel spelen!

Verwijderd

Hoeveel punten heeft iedereen hier? Op het moment schommel ik rond de 3100 (of 31000 1 van de 2). Begin steeds meer te balen dat er geen functie inzit om online je herhalingen op te slaan. Heb heeeeel wat zieke goals gemaakt online.

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:58:
Hoeveel punten heeft iedereen hier? Op het moment schommel ik rond de 3100 (of 31000 1 van de 2). Begin steeds meer te balen dat er geen functie inzit om online je herhalingen op te slaan. Heb heeeeel wat zieke goals gemaakt online.
Daar ben ik juist blij om; kun je 5 minuten wachten op je tegenstander die zo nodig een doelpunt wilt opslaan. :X

Verwijderd

Ja dat snap ik, maar na de tijd als je herhalingen aant bekijken bent dat je dan op X drukt ofzo om een herhaling op te slaan. Nu is het zo dat je dan niet wegkan, maar als ze het wat slimmer gedaan hadden dan had je gewoon na de wedstrijd meteen de puntenverdeling en dat je daarna weg kan gaan of de herhalingen bekijken/opslaan.

E: Hoeveel punten heb je?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 13:03 ]

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:02:
Ja dat snap ik, maar na de tijd als je herhalingen aant bekijken bent dat je dan op X drukt ofzo om een herhaling op te slaan. Nu is het zo dat je dan niet wegkan, maar als ze het wat slimmer gedaan hadden dan had je gewoon na de wedstrijd meteen de puntenverdeling en dat je daarna weg kan gaan of de herhalingen bekijken/opslaan.

E: Hoeveel punten heb je?
Dat zou idd. wel een mooie optie zijn, na afloop van de wedstrijd een soort van 'review' match.
En dat je daar de mogelijkheid hebt om doelpunten/akties op te slaan.

Burp

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10

KroeT

[...]

Op mijn Xbox360 vind ik de framerates tijdens de replays niet denderend. Het schokt zelfs flink. Of dat een bewust effect is om een replay op tv te benaderen weet ik niet, maar ik ben er niet weg van. Hebben meer mensen dit fenomeen opgemerkt?

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

Niet per se schokken, maar die blur die er in zit vind ik wel verschrikkelijk.

• KroeT

KroeT

[...]

Misschien dat ik de blur voor schokken aanzie, en misschien dat mijn tv de blur scherp probeert te maken en daardoor het beeld laat schokken. Ik vind het hoe dan ook erg lelijk. De replay met bedieningsopties waarvoor ik kan kiezen door op X te drukken is wel gewoon netjes en soepel.

Verwijderd

KroeT schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:32:
Misschien dat ik de blur voor schokken aanzie, en misschien dat mijn tv de blur scherp probeert te maken en daardoor het beeld laat schokken. Ik vind het hoe dan ook erg lelijk. De replay met bedieningsopties waarvoor ik kan kiezen door op X te drukken is wel gewoon netjes en soepel.
Als je een plasma- of LCD-tv hebt, moet je even kijken naar de opties van dat ding. Vaak kun je die beeldimprovement dingen gewoon uitzetten. Bij gamen leveren ze vaak meer negatieve dan positieve gevolgen op.

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-11 16:10
Mensen hier een beetje goede online stats? Ik sta op 53 - 4- 8.(Xbox 360)
Speel aanvallend voetbal met teams varierend van Hoffenheim/Stoke tot aan Chelsea.

Gaude et aude

• KroeT

KroeT

[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:39:
[...]

Als je een plasma- of LCD-tv hebt, moet je even kijken naar de opties van dat ding. Vaak kun je die beeldimprovement dingen gewoon uitzetten. Bij gamen leveren ze vaak meer negatieve dan positieve gevolgen op.
Ik heb mijn Samsung LE37B650 op de Game Mode staan, wat volgens het boekje dat ik natuurlijk niet gelezen heb omdat mijn mannelijkheid dan in twijfel zou worden getrokken zou moeten betekenen dat alle beeldverbeteringen uit staan. Het scheelt iets. Lees: 10%.
Maar, dank voor de tip.

Verwijderd

ff vraagje. hoe laat je een bal gewoon uitrollen of aan je voorbij gaan. vaak heb ik dat de bal voor mij zou zijn (corner, ingooi of doeltrap) maar dan is zo'n poppetje van mij zo slim om er achteraan te blijven rennen en of de bal binnen te houden of de bal zelfs uit te lopen.

dus hoe laat ik de bal gewoon rollen en blijf ik met mijn spelers van die bal af?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 07:18
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:57:
ff vraagje. hoe laat je een bal gewoon uitrollen of aan je voorbij gaan. vaak heb ik dat de bal voor mij zou zijn (corner, ingooi of doeltrap) maar dan is zo'n poppetje van mij zo slim om er achteraan te blijven rennen en of de bal binnen te houden of de bal zelfs uit te lopen.

dus hoe laat ik de bal gewoon rollen en blijf ik met mijn spelers van die bal af?
Op de PS3 met L1 en L2 ingedrukt laat je hem door 'het poortje' (pana) rollen. En volgens mij als de bal naar jou gespeeld wordt en je hebt L2 de 'concentratie knop' nog in gedrukt, laar je speler volgens mij ook de bal voorbij gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

door je benen laten rollen is bij de xbox 360 right bumper. dus dat is anders dan.

en ff nog een vraagje. hoe doe je (op de xbox 360) een kapbeweging achter het standbeen? en dan ook nog op snelheid. kan hem niet op internet vinden:(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 14:55 ]

• NickThissen
De speler stoppen is LT + RT. Dan laat hij de bal gewoon lopen.

Kapbeweging achter het standbeen is volgens mij twee keer naar achter (met rechter stick, en met LT ingedrukt uiteraard).

Mijn iRacing profiel

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:36

Christiano007

Ich bin der champion

Ik krijg het anders amper voor elkaar om een sprint duel te winnen hoor met snelle spelers, ook 1 op 1 tegen een verdediger verlies ik áltijd. Ook het lekker wegdraaien met een korte beweging van de ene naar de andere kant lukt me van geen kant. Pure frustratie bah

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

doelman gewoon lobben snel, makkelijk, goed te trainen en zeer trefzeker.

pure fustratie is verliezen match uitspelen, winnen disconnecter :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 17:26 ]

Verwijderd

maar je krijgt wel nog steeds je punten als die gast disconnect. en lobben (meer stiften) is inderdaad makkelijk. te makkelijk als je het mij vraagt.

je moet ook eens proberen met sprinten 1 op 1 op de keeper dat je dan rond de 16 meterlijn een "hard stop" doet (right bumper ingedrukt houden) en dan met left trigger en heel kort x een lob uitvoeren. kan de keeper niks. moet je wel doen met een speler met veel skills.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Of je schiet de bal in rechterkruising als een echte kerel ;).

• LoneRanger
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:43:
Of je schiet de bal in rechterkruising als een echte kerel ;).
Een echt kerel speelt natuurlijk de keeper uit. :Y

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:41:
[...]

Een echt kerel speelt geen FIFA10

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LoneRanger schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:41:
[...]

Ik snap niet waarom de fake shot mij nooit goed lukt :(.

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Je doet het niet goed? :P

Op de Xdoos is het: O en dan METEEN A. (Schieten op doel en dan METEEN pass), dan doet ie fake shot.
Je moet het schieten ook doel maar heel kort aanraken..
Op de Xdoos kun je dus doen: O, A, Linkerstick links/rechts, O.. Dan wordt er een stapje opzijgedaan en kun je meestal heerlijk rustig langs de keeper afschieten.

Had vandaag m'n eerste gekrulde vrije trap in een wedstrijd :) Lekker rustig om het muurtje heen gekruld, 10cm langs de paal af.. Keepertje was te laat :D

Verwijderd

Voggels schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 00:17:
Je doet het niet goed? :P

Op de Xdoos is het: O en dan METEEN A. (Schieten op doel en dan METEEN pass), dan doet ie fake shot.
Je moet het schieten ook doel maar heel kort aanraken..
Op de Xdoos kun je dus doen: O, A, Linkerstick links/rechts, O.. Dan wordt er een stapje opzijgedaan en kun je meestal heerlijk rustig langs de keeper afschieten.

Had vandaag m'n eerste gekrulde vrije trap in een wedstrijd :) Lekker rustig om het muurtje heen gekruld, 10cm langs de paal af.. Keepertje was te laat :D
Waar op de controller zit ergens de O knop dan?
Het lijkt me dat je B bedoelt?

• NickThissen
Het is B ja. Maar je hoeft B echt niet maar heel kort in te houden. Je kan best de hele balk vol laten lopen. Het idee is dat je op A drukt terwijl je B nog steeds ingedrukt hebt (en natuurlijk voordat de bal geschoten is, dus terwijl het schot 'op aan het laden is'). Als je met de duim B ingedrukt houdt en dan naar onder glijdt en zo A indrukt dan werkt het altijd. Of het ook zin heeft in het spel is een ander verhaal, de timing moet vrij nauwkeurig zijn anders kom je er niet langs de keeper mee (tenminste niet tegen een 5-sterren team).

Edit. Uiteraard geldt hetzelfde voor X ipv B, want je kan ook een voorzet faken.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 20-02-2010 11:59 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

je kunt ook een schot faken dan ondertussen de bal helemaal terugkappen dus de tegenovergestelde richting wijzen met je left stick en dan ondertussen ook nog left trigger inhouden. dan doe je zo'n speciale kap beweging. ziet er altijd wel leuk uit.

Verwijderd

goede avond.

ik heb een probleempje. ik heb bij fifa 10 een speler aangemaakt met virtual pro maar die wil ik verwijderen want elke keer als ik met barca speel dan staan hij daar in de basis en hij bakt echt (nog) niet. nou ben ik naar mijn profile gegaan heb alles van virtual pro verwijderd en ik dacht dat ik hem nu kwijt zou zijn dus. maar hij staat nog steeds in de basis. hoe krijg ik die gast helemaal verwijderd? best irritant dit. ik kan natuurlijk wel voor elke wedstrijd ibra ipv mijn pro wisselen maar dat is weer onnodig werk. en aangezien ik altijd met het standaard team van barca speel heb ik geen zin om dat steeds te doen.

en kan ik mijn account ook helemaal opnieuw beginnen? dus dat ik weer bij het begin begin met zowel mijn gamerscore als rank etc. etc?

• Voggels
Kun je niet je Virtual Pro in een ander team zetten? Gewoon een of ander Iers team, speel je wss toch niet mee..
Denk dat je dit bij de eigenschappen van je Virtual Pro kunt doen. Standaard club zal nu op Barca staan.
Als dit niet gaat denk ik dat je je virtual pro moet verwijderen (als dat gaat)

• LoneRanger
  • Niet online
Voggels schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:13:
Kun je niet je Virtual Pro in een ander team zetten? Gewoon een of ander Iers team, speel je wss toch niet mee..
Denk dat je dit bij de eigenschappen van je Virtual Pro kunt doen. Standaard club zal nu op Barca staan.
Als dit niet gaat denk ik dat je je virtual pro moet verwijderen (als dat gaat)
Dat is idd de oplossing, gewoon via edit VP een andere club kiezen en klaar.
Je kunt hem gewoon een "free agent" maken als je hem niet in een club wilt.
Ik heb, voor zo ver ik weet, geen optie gezien om je VP te verwijderen maar er zal vast wel ergens een savegame data zijn waar je VP in is opgeslagen.

Verwijderd

Toch maar eens 3 kritiekpunten op dit geweldige spel (als je met vrienden speelt). Ben met Be a PRO begonnen en 3 dingen vallen me erg op van spelen tegen de computer:

- Iemand hier beweerde dat er mogelijk scripts gebruikt worden, waarin de tegenstander de bal niet meer verspeelt en altijd eindigt met een kopbal op goal. Dit klopt zeer zeker, dit heb ik ook al een aantal malen meegemaakt. In 15 wedstrijden op Professional nu 1 tegengoal gehad en misschien 10 kansen weggegeven, verdedigen kan ik dus wel. Echter op het moment dat er 'scripting' plaatsvindt dan is de bal niet af te pakken.

- Overtredingen maak ik enorm veel per wedstrijd (ik houd B ingedrukt op xbox360), voor alles wordt tegen me gefloten, terwijl de tegenstander er lekker op los kan trappen. Zo word ik er gisterenavond in de 16 onderuit getrapt, 3 wedstrijden geblesseerd maar geen penalty :X . Andersom fluit die scheidsrechter voor ALLES waar ik tegen een tegenstander aan loop etc.

- Man of the Match rating. Typisch dat ik in de rust ALTIJD de hoogste rating heb en na de match nooit. Zelfs niet als ik 5 goals gemaakt heb. Jammer, zo kun je die vaardigheid ook niet vrijspelen.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:09
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:38:
Toch maar eens 3 kritiekpunten op dit geweldige spel (als je met vrienden speelt). Ben met Be a PRO begonnen en 3 dingen vallen me erg op van spelen tegen de computer:

- 1
- 2
- 3
1. Nooit op gelet, zou best kunnen.
2. Kwestie van timing en skills. Krijg regelmatig een penalty mee en zelden tegen.
3. ONZIN! Het is niet alleen een kwestie van goals, maar ook vooral van positie en goede passes. Zijn die 3 onderdelen vrijwel perfect dan is de kans minimaal dat je niet de hoogste rating hebt.

Misschien iets meer oefenen in normale wedstrijden voor timing en balvaardigheid. Heeft bij mij ook veel geholpen.

PSN ID = Jorco

• Voggels
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:38:
...
- Overtredingen maak ik enorm veel per wedstrijd (ik houd B ingedrukt op xbox360), voor alles wordt tegen me gefloten, terwijl de tegenstander er lekker op los kan trappen. Zo word ik er gisterenavond in de 16 onderuit getrapt, 3 wedstrijden geblesseerd maar geen penalty :X . Andersom fluit die scheidsrechter voor ALLES waar ik tegen een tegenstander aan loop etc.
Probeer eens niet B in te houden maar dit te timen, dan tik je waarschijnlijk (na een beetje oefening) de bal weg voor z'n voeten in plaats van dit constant te proberen waardoor je tegenstander blauwe schenen krijgt, en jij een overtreding tegen.

Verwijderd

Jorco schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:58:
[...]

1. Nooit op gelet, zou best kunnen.
2. Kwestie van timing en skills. Krijg regelmatig een penalty mee en zelden tegen.
3. ONZIN! Het is niet alleen een kwestie van goals, maar ook vooral van positie en goede passes. Zijn die 3 onderdelen vrijwel perfect dan is de kans minimaal dat je niet de hoogste rating hebt.

Misschien iets meer oefenen in normale wedstrijden voor timing en balvaardigheid. Heeft bij mij ook veel geholpen.
dat van het timen met B ga ik eens proberen! Die man of THE match rating vind ik wel erg vaag. Ik weet dat het niet alleen aan goals ligt, maar als ik 5 goals maak en een middenvelder heeft een passing van 5% beter, dan vind ik het belachelijk dat die cijfers hoger wegen dan 5 goals. Vaak scoort er in mijn team iemand een 10. Tjah, dan wordt het lastig :)

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 18:08:
[...]

dat van het timen met B ga ik eens proberen! Die man of THE match rating vind ik wel erg vaag. Ik weet dat het niet alleen aan goals ligt, maar als ik 5 goals maak en een middenvelder heeft een passing van 5% beter, dan vind ik het belachelijk dat die cijfers hoger wegen dan 5 goals. Vaak scoort er in mijn team iemand een 10. Tjah, dan wordt het lastig :)
Wat je niet terug ziet maar wel telt in de rating zijn al die plusjes en minnetjes zoals een verloren duel in de lucht en positie etc.
Het meest vage is wel dat wanneer je in de eerste helft 3 keer scoort en in de 2e helft veel foute passes geeft je b.v. maar een 7 krijgt terwijl andersom een 10 oplevert.
Je kunt tijdens de wedstrijd gewoon zien wat ongeveer je rating is, een volle groene balk is een 10.
Kortom, je kunt beter het scoren bewaren voor diep in de 2e helft, daarmee raakt je balk bijna in een keer vol.
Beetje een denkfout van EA. ;)

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:21:
[...]

Wat je niet terug ziet maar wel telt in de rating zijn al die plusjes en minnetjes zoals een verloren duel in de lucht en positie etc.
Het meest vage is wel dat wanneer je in de eerste helft 3 keer scoort en in de 2e helft veel foute passes geeft je b.v. maar een 7 krijgt terwijl andersom een 10 oplevert.
Je kunt tijdens de wedstrijd gewoon zien wat ongeveer je rating is, een volle groene balk is een 10.
Kortom, je kunt beter het scoren bewaren voor diep in de 2e helft, daarmee raakt je balk bijna in een keer vol.
Beetje een denkfout van EA. ;)
Het is inderdaad een erg krom systeem! Ik let nu bewust op zoveel mogelijk goede passes etc. omdat ik de accomplishments van man of the match wil halen. Haal ik net een 9.8, krijgt een medespeler een 10, terwijl deze pas in de 78e minuut is ingevallen en idd 100% score heeft gehaald (wat mij ook wel lukt met 3 passes en 1 dribbel).

Ik vind het erg onlogisch dat als alle statistieken (die worden gegeven in het MOTM scherm) in mijn voordeel wijzen, ik alsnog 2e of 3e ben. Dan zou ik graag de stats zien die deze uitslag motiveren ipv nikszeggende statistieken.....

• Er!k
  • Laatst online: 27-11 15:43
Vandaag zou de winter transferupdate toch uitkomen? Iemand deze al gezien?

• Wii4all
  • Niet online
lijkt me typisch iets voor een donderdag update in geval vande ps3.

Burp

Verwijderd

Er!k schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:42:
Vandaag zou de winter transferupdate toch uitkomen? Iemand deze al gezien?
Ja, ik ben hem aan het updaten!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:57:
[...]

Ja, ik ben hem aan het updaten!
Oeh! oeh! vertel vertel! issie al klaar?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

ETM schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:09:
[...]

Oeh! oeh! vertel vertel! issie al klaar?
Op de PS3 is ie er nog niet. ;)

• Jamoru
  • Laatst online: 06-11 13:11
De update die je nu download is voor Ultimate Team, niet voor de transfer updates. Waarschijnlijk kun je de transfer update pas vanavond downloaden.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:25:
[...]

Het is inderdaad een erg krom systeem! Ik let nu bewust op zoveel mogelijk goede passes etc. omdat ik de accomplishments van man of the match wil halen. Haal ik net een 9.8, krijgt een medespeler een 10, terwijl deze pas in de 78e minuut is ingevallen en idd 100% score heeft gehaald (wat mij ook wel lukt met 3 passes en 1 dribbel).

Ik vind het erg onlogisch dat als alle statistieken (die worden gegeven in het MOTM scherm) in mijn voordeel wijzen, ik alsnog 2e of 3e ben. Dan zou ik graag de stats zien die deze uitslag motiveren ipv nikszeggende statistieken.....
Wat ik nog onlogischer vind is het 'team of the season' na een seizoen in manager mode. Al word je met een giga voorsprong kampioen met 2 spitsen als topscoorder nummer 1 en 2, alsnog niemand van je team in het 'team of the season' ^^

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
heey ik kan me niet meer inloggen op http://www.easportsfootball.co.uk/ echt raar normaal nooit last van. daar staan goals geuplaod van fifa 10 maar sinds 2 dagen zegt die paswoord verkeerd. heb al paar x opnieuw aangevraagd en veranderd maar zonder resultaat. iemand nog meer last hiervan ?

• Wii4all
  • Niet online
soccerroos schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:30:
heey ik kan me niet meer inloggen op http://www.easportsfootball.co.uk/ echt raar normaal nooit last van. daar staan goals geuplaod van fifa 10 maar sinds 2 dagen zegt die paswoord verkeerd. heb al paar x opnieuw aangevraagd en veranderd maar zonder resultaat. iemand nog meer last hiervan ?
ik kan gewoon inloggen np.

Burp

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
snap er niets van op een andere ea site kan ik wel inloggen als ik ww verander maar op die ene niet :S

• NickThissen
Bah ik word echt ziek van dit spel, heb veel te veel pech. Is het normaal dat je elke wedstrijd wel een of twee keer een tegengoal krijgt omdat de bal van richting veranderd wordt door een verdediger? Is het normaal dat de keeper in de 5 een duel verliest van een kopbal als de bal recht omlaag valt (van een gelobde voorzet)? Is het normaal dat een aanvaller dwars door m'n keeper heen loopt met de bal aan de voet? En vervolgens schiet ik 6 keer op de paal... Dat soort dingen gebeuren me 2 a 3 keer per wedstrijd, terwijl ik het nooit bij andere zie gebeuren.

Net een wedstrijd, kwam 3-0 voor en verlies alsnog met 4-3 door 3 keer pure luck binnen 2 minuten.
1. Ik speel bal terug naar verdediger, verdediger steekt lomp zn been uit en tikt de bal 5 meter vooruit ipv em aan te nemen, tegenstander loopt vrolijk weg
2. Probeer de bal te clearen na een corner, schiet tegen verdediger op, bal vliegt de kruising in
3. Verdediger wordt hard van achter getackeld, bal vliegt richting doel, op de baal, kaatst terug tegen de rug van de keeper, goal... :(
Krijg ik een berichtje 'haha', ik hoopte al dat hij in ieder geval inzag dat het niet zo eerlijk verlopen was (dat stuurde ik dus terug), krijg ik terug 'no you just suck'... 8)7

Gisteren had ik hetzelfde maar toen gaf hij het tenminste toe, stuurde een berichtje dat het niet verdiend was, dan kan ik er nog mee leven.

[ Voor 43% gewijzigd door NickThissen op 24-02-2010 22:16 ]

Mijn iRacing profiel

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je creëert je eigen geluk en blijkbaar ook je eigen pech ;).

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik heb fifa 10 nieuw voor de PS3. Ik speel coach mode met galatasaray. Echter wordt na iedere wedstrijd mijn selectie weer hersteld naar de standaard, assistent-coach staat echt uit. Is dit normaal, want het is erg vervelend.

• Voggels
NickThissen schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:09:
Bah ik word echt ziek van dit spel, heb veel te veel pech. Is het normaal dat je elke wedstrijd wel een of twee keer een tegengoal krijgt omdat de bal van richting veranderd wordt door een verdediger? Is het normaal dat de keeper in de 5 een duel verliest van een kopbal als de bal recht omlaag valt (van een gelobde voorzet)? Is het normaal dat een aanvaller dwars door m'n keeper heen loopt met de bal aan de voet? En vervolgens schiet ik 6 keer op de paal... Dat soort dingen gebeuren me 2 a 3 keer per wedstrijd, terwijl ik het nooit bij andere zie gebeuren.

Net een wedstrijd, kwam 3-0 voor en verlies alsnog met 4-3 door 3 keer pure luck binnen 2 minuten.
1. Ik speel bal terug naar verdediger, verdediger steekt lomp zn been uit en tikt de bal 5 meter vooruit ipv em aan te nemen, tegenstander loopt vrolijk weg
2. Probeer de bal te clearen na een corner, schiet tegen verdediger op, bal vliegt de kruising in
3. Verdediger wordt hard van achter getackeld, bal vliegt richting doel, op de paal, kaatst terug tegen de rug van de keeper, goal... :(
Krijg ik een berichtje 'haha', ik hoopte al dat hij in ieder geval inzag dat het niet zo eerlijk verlopen was (dat stuurde ik dus terug), krijg ik terug 'no you just suck'... 8)7

Gisteren had ik hetzelfde maar toen gaf hij het tenminste toe, stuurde een berichtje dat het niet verdiend was, dan kan ik er nog mee leven.
Ik speel niet online maar altijd Comp of met vrienden dus ik weet niets van het online-niveau af.
Er zijn wedstrijden waarbij ik serieus twijfel of ze te winnen zijn.. Die wedstrijden kenmerken door: Keeper houdt ballen die perfect in de hoek zitten, Je ballen gaan net naast, of worden weggespeeld via paal/lat/keeper en de tegenstander breekt spontaan door je verdediging heen en land die 'onmogelijke' kopballen en passen.

Wat jij hebt meegemaakt ziet er uit als vreselijke pech. Zeker als je met 3-0 voorstaat. Puntje 1 lijkt op een probleempje dat je je ren-knop ingehouden hebt.

Als ik je nog een tip mag geven:
Speel niet online, maar nodig een vriend uit, koop een groot krat bier en ga local tegen elkaar spelen (tenzij je op een 15"crt zit ofzo), hartstikke gezellig! (Lounge mode!!)

• LoneRanger
  • Niet online
-Edwin- schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:16:
Ik heb fifa 10 nieuw voor de PS3. Ik speel coach mode met galatasaray. Echter wordt na iedere wedstrijd mijn selectie weer hersteld naar de standaard, assistent-coach staat echt uit. Is dit normaal, want het is erg vervelend.
Je moet onder team management je opstelling maken dan blijft hij wel bewaard.
Als je het gewoon vlak voor de wedstrijd doet dan zijn het gewoon last minute aanpassingen. ;)

Verwijderd

Ook zal je assistant (ongeacht of ie aanstaat of ni) tijdens de oefenwedstrijden je team wisselen zodat iedereen aan spelen toekomt of welke reden dan ook. dit is iig zo op de xbox.

• NickThissen
Voggels schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:44:
[...]Puntje 1 lijkt op een probleempje dat je je ren-knop ingehouden hebt.

Als ik je nog een tip mag geven:
Speel niet online, maar nodig een vriend uit, koop een groot krat bier en ga local tegen elkaar spelen (tenzij je op een 15"crt zit ofzo), hartstikke gezellig! (Lounge mode!!)
Dus je moet je ren knop loslaten als je een bal aanneemt? Waarom heb ik daar nooit problemen mee gehad, behalve heeeeel af en toe deze momentjes, en altijd bij een terugspeel bal (en altijd op belangrijke momenten)?

En ik speel vrijwel elk weekend met vrienden, dat is inderdaad leuker, maar we zijn zo goed aan elkaar gewaagd dat het zelfs daar af en toe frustrerend is om niet te winnen. Ook kennen we de speelstijl van elkaar goed. Door de week speel ik online omdat je daar zo veel verschillende stijlen tegenkomt, dat vind ik dan wel weer leuk.

Mijn iRacing profiel

• Exorcist
  • Niet online
Ik speel ook niet online, alleen met maten en inderdaad het kratje bier. Lekkere muziek op, lekker lachen en gaan. Vind ik trouwens überhaupt van online gamen: geen reet aan tenzij het tegen een maatje is, maar liever lokaal.

• Wii4all
  • Niet online
Hoe kun je het beste die 2500 lounge mode punten halen?

Gewoon een 5 sterren team tegen 1 ster of semi pro en dan 15 minuten zodat de score lekker hoog oploopt?

Burp

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 05:54:
Ook zal je assistant (ongeacht of ie aanstaat of ni) tijdens de oefenwedstrijden je team wisselen zodat iedereen aan spelen toekomt of welke reden dan ook. dit is iig zo op de xbox.
Juist, dat is het :)

Verwijderd

FIFA 10 ultimate team is vandaag op Xbox Live verschenen! :) Heb de demo meteen maar gedownload en geprobeerd - wel grappig dat 'ie meteen al m'n FIFA 09 details pakte en me nog een bonus gaf omdat ik die versie gespeeld heb (heb nu ook zo'n leuke titel 'FUT founder').
Erg veel meer spelers nu, tenminste ook eredivisie (belangrijkste koopargument voor mij), voor de rest is alles wat verder uitgediept en je kan nu meerdere teams tegelijk hebben (awesome - niet meer mannetjes MOETEN weg doen omdat je er te veel hebt)

Het niveau was echter wel dramatisch laag - met m'n eerste groepje onwijs slechte mannetjes (chemistry 64) won ik meteen het eerste offline toernament met 8-0, 6-0, 8-0, 9-0. Beetje makkelijk :p

• NickThissen
Had vanavond ook eens een keer geluk: tackelde (per ongeluk) de laatste verdediger keihard van achteren waardoor ik de bal kreeg en de scheids vond het blijkbaar geen overtreding. Ik haakte met m'n voet nog net achter de bal oid waardoor het in het spel niet als overtreding geteld werd (weet zeker dat het rood was in het echt :p). Toen rende ik dus vrij op doel. Maar ik wilde het spannend houden (0-0 in 80e minuut) dus ik scoorde met opzet niet. 2 minuten later krijg ik tegengoal door een zelfde soort situatie... Blijkbaar vond de tegenstander het wel welletjes met aardig zijn :p
Dat heb ik me dus ook bij deze afgeleerd. Volgende keer vliegt de bal het net door.

Mijn iRacing profiel

• Crysania
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:29:
FIFA 10 ultimate team is vandaag op Xbox Live verschenen! :) Heb de demo meteen maar gedownload en geprobeerd - wel grappig dat 'ie meteen al m'n FIFA 09 details pakte en me nog een bonus gaf omdat ik die versie gespeeld heb (heb nu ook zo'n leuke titel 'FUT founder').
Erg veel meer spelers nu, tenminste ook eredivisie (belangrijkste koopargument voor mij), voor de rest is alles wat verder uitgediept en je kan nu meerdere teams tegelijk hebben (awesome - niet meer mannetjes MOETEN weg doen omdat je er te veel hebt)

Het niveau was echter wel dramatisch laag - met m'n eerste groepje onwijs slechte mannetjes (chemistry 64) won ik meteen het eerste offline toernament met 8-0, 6-0, 8-0, 9-0. Beetje makkelijk :p
offline blijft altijd makkelijk. online is where it happens :) offline is gewoon om punten te sparen. ik heb nu 3 wedstrijden offline gespeeld 10-0, 10-0 en daarna maar 5-0 en 1 hele helft bal over tikken tussen verdedigers omdat je toch niet meer punten krijgt na 5 doelpunten maar wel voor % balbezit en % passing complete :)

ga vanavond het offline toernoei afmaken en daarna het online bronze tournament spelen.

• Wii4all
  • Niet online
je hebt nu niet meer die contracten of wel?

en kan je virtual pro er ook in?

[ Voor 29% gewijzigd door Wii4all op 26-02-2010 14:32 ]

Burp

Verwijderd

ik heb een vraagje ivm Good Form achievement op de xdoos. Ik heb nu een winstreak van 8 met enkele DNF's erbij. Ik heb de achievement nog niet gekregen en was even gaan rondzoeken hoe het juist zat. Ik ben wat tegenstrijdige berichten tegenkomen over DNF die wel of niet meetellen. Ik ga ervan uit dat ze niet meetellen, kan iemand dat bevestigen?

• Crysania
  • Laatst online: 23:21
Wii4all schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:32:
je hebt nu niet meer die contracten of wel?
jawel. je kunt alleen veel meer spelers tegelijk kwijt. en meerdere teams aanmaken in dezelfde club. je kan alleen niet 2x dezelfde persoon hebben maar wel oneindig veel verschillende dus je hoeft je minder zorgen te maken om contracten.
Wii4all schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:32:

en kan je virtual pro er ook in?
nee

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Welke beweging gebruiken jullie om 1 tegen 1 iemand voorbij te spelen? Online kom ik weleens in zo'n situatie en dan lukt het niet om de laatste man uit te spelen, waardoor ik dan maar schiet wat nauwelijks een doelpunt oplevert.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben wel fan van de roulette. Dat is een 360 draai om de man heen, als je hem goed timed ben je de man voorbij en anders kaart + vrije trap.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik gebruik geen bewegingen, gewoon uitspelen :D

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.