Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is dat niet hetzelfde?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
De 360 werkt inderdaad goed, en das ook meteen de enigste die me ooit lukt. Alle andere bewegen werken in het echt wel omdat de verdediger als reflex bijv naar links gaat (en dan schiet jij opeens naar rechts), maar FIFA reageert toch niet snel genoeg om die reflex naar je speler om te zetten. In fifa zal je (menselijke) tegenstander dus de stick naar links duwen en meteen weer naar rechts (omdat hij ziet dat je een truukje doet) en in het spel gaat de speler dan gewoon naar rechts waardoor je 9/10 keer gewoon tegen hem op loopt... Vrij nutteloos dus.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Radical1980 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 19:16:
Welke beweging gebruiken jullie om 1 tegen 1 iemand voorbij te spelen? Online kom ik weleens in zo'n situatie en dan lukt het niet om de laatste man uit te spelen, waardoor ik dan maar schiet wat nauwelijks een doelpunt oplevert.
Of met je andere been achter je standbeen door de bal naar voren spelen (LT+ voor-achter-voor) meen ik... Weet niet hoe het heet..
Echt zelden dat ik een truukje doe, meestal gewoon proberen er langs te gaan of afspelen (laat RT los en je kan wat krapper draaien.. Soms kom je door 2 verdedigers heen)

Gisteren lekker gezellig met een vriend paar uurtjes lounge mode gespeeld.. Barca tegen Liverpool.. Zijn aan beide kanten stel mooie goals gevallen, maar deze 2 zijn toch echt de toppers:
Barca-Liverpool 2-1 Meer geluk dan wijsheid
Barca-Liverpool 1-4 Foutje in de verdediging :S

Als we nog wat meer oefenen komen we op dit niveau:
http://www.easportsfootba...e-video/Top_5_Round_14_UK

[ Voor 29% gewijzigd door Voggels op 27-02-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Pff ik word helemaal gestoord van die quitters in fifa 010 PC! Ze komen er allemaal ongestraft mee weg en ik weet niet hoe het moet.. Echt frustrerend de afgelopen 10 potjes werd er bij al mijn overwinningen voortijdig gequit!

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Blijft irritant ja. Je kunt twee dingen doen. Je kan in custom match een max dnf% ingeven, dat scheelt iets. En bij Ultimate Team zijn er ook minder quitters, omdat voortijdig stoppen in de Ultimate Team heel nadelige gevolgen heeft voor de hoogte van het bedrag dat je per wedstrijd kunt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb dat ultimate team ff gedaan.

Ik ging naar de store, daar kon ik 2 pakjes openen met een aantal gold spelers erin.
kijk ik in mn team zijn ze allen bronze....

De plaatjes die ik via de trade aanbood zijn allen wel gewoon in de trade....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilfred schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:41:
Pff ik word helemaal gestoord van die quitters in fifa 010 PC! Ze komen er allemaal ongestraft mee weg en ik weet niet hoe het moet.. Echt frustrerend de afgelopen 10 potjes werd er bij al mijn overwinningen voortijdig gequit!
dat is niet het enige, op de xbox tellen ze niet mee als echte overwinningen voor achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:35
Soms is de frustratie met dit spel heel erg :P

Gister een potje: stond met 2-0 voor tot de 80e minuut. Tegenstander maakt 2-1 door een mooie vrije trap. 5 minuten later 2-2 omdat mijn verdediger een kopduel verliest (dat neem je dan ook voor lief kan gebeuren). 90e minuut scoort de tegenstander van een afstand die bijna onmogelijk is (echt 30 meter afstand lucky afstand schot).

Ik kies aan het einde voor een re-match en wat doet tegenstander: geen re-match....

Een berichtje kon er ook niet af. Tja sommige spelers...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
aaaido schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:35:
Soms is de frustratie met dit spel heel erg :P

Gister een potje: stond met 2-0 voor tot de 80e minuut. Tegenstander maakt 2-1 door een mooie vrije trap. 5 minuten later 2-2 omdat mijn verdediger een kopduel verliest (dat neem je dan ook voor lief kan gebeuren). 90e minuut scoort de tegenstander van een afstand die bijna onmogelijk is (echt 30 meter afstand lucky afstand schot).

Ik kies aan het einde voor een re-match en wat doet tegenstander: geen re-match....

Een berichtje kon er ook niet af. Tja sommige spelers...............
kan natuurlijk ook dat die andere persoon gewoon weg moest....

ik heb ook vaak genoeg dat ik tijd heb voor 1 potje. een krappe 1-0 overwinning halen en dan geen rematch kies omdat ik andere verplichtingen of bijvoorbeeld club ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:21:
[...]

dat is niet het enige, op de xbox tellen ze niet mee als echte overwinningen voor achievements.
Klopt, is inderdaad erg frustrerend! Zit nu op 102 overwinningen maar daarvan hebben er zo'n 30 mensen gequit schat ik zo. Erg jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, de transferupdate zou er moeten zijn, is er een bepaalde handeling die ik moet verrichten om deze binnen te halen? Ik heb al een online potje gestart, maar volgens mij nog steeds het oude team. Ik speel overigens op PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:46

Christiano007

Ich bin der champion

Bij het online wedstrijd spelen moest ik een update ophalen en nu zijn er teams veranderd (ajax minder etc)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:17:
Zeg, de transferupdate zou er moeten zijn, is er een bepaalde handeling die ik moet verrichten om deze binnen te halen? Ik heb al een online potje gestart, maar volgens mij nog steeds het oude team. Ik speel overigens op PS3...
Kan gewoon niet dat jouw spel niet up-to-date is. Arsenal, Aston Villa, AC Milan zijn allemaal 5 sterren ploeg geworden kijk of dat bij jou ook is.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik kan nu niet inloggen om te checken daar PS network er uit ligt, maar toen ik gisteren keek na het binnenhalen van de update speelde Viera nog niet bij City. De teams worden toch niet alleen voor multiplayer geupdate?
Striptease schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:41:
[...]

Kan gewoon niet dat jouw spel niet up-to-date is. Arsenal, Aston Villa, AC Milan zijn allemaal 5 sterren ploeg geworden kijk of dat bij jou ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:11:
De teams worden toch niet alleen voor multiplayer geupdate?
[...]
Ik geloof het wel, iets wat ik ook een beetje vreemd vind. Online is bijvoorbeeld de 'Default' formatie van spanje opeens veranderd, maar offline is het nog steeds hoe ik altijd speel. Bij Engeland is online nu opeens ene 'Lennon' (ofzoiets), spits van 84, erbij, die ik offline toch echt niet kan vinden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, tweede offline toernooitje UItimate Team was nog eenvoudiger, elke ronde scores boven de 10 tegen 0. Eerste wedstrijd van een 3* toernooi vervolgens was 'slechts' 6-0, het wordt gelukkig wel langzaam lastiger :P

't is nog even zoeken naar een goede manier om makkelijk coins te verdienen maar het lijkt erop dat in ieder geval één van de tactieken van vorig jaar nog werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dat zou behoorlijk suf zijn. Zodra PSN het weer doet maar eens kijken of Van Nistelrooy online wel bij HSV speelt.
NickThissen schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Ik geloof het wel, iets wat ik ook een beetje vreemd vind. Online is bijvoorbeeld de 'Default' formatie van spanje opeens veranderd, maar offline is het nog steeds hoe ik altijd speel. Bij Engeland is online nu opeens ene 'Lennon' (ofzoiets), spits van 84, erbij, die ik offline toch echt niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Wat is 't eigenlijk voor iets raars dat je in Lounge Mode wel replays kunt uploaden met een Silver abonnement, maar in Manager Mode niet "vanwege beperkingen van Live abonnement"? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:26:
Hmm, tweede offline toernooitje UItimate Team was nog eenvoudiger, elke ronde scores boven de 10 tegen 0. Eerste wedstrijd van een 3* toernooi vervolgens was 'slechts' 6-0, het wordt gelukkig wel langzaam lastiger :P

't is nog even zoeken naar een goede manier om makkelijk coins te verdienen maar het lijkt erop dat in ieder geval één van de tactieken van vorig jaar nog werkt ;)
welke tactiek dan? :)

ik heb nu 5 cups gewonnen. 4 offline en 1 online cup (1 star online cup).

ik probeer spelers op minder drukke tijden goedkoop te kopen en op piek tijden weer te verkopen maar om de een of andere reden lukt dat nog niet echt goed...

ben wel al aardig onderweg met mijn teams: heb 1 NL team met allemaal goude nederlandse spelers voor het online featured toernooi. (100 chemistry)

heb bijna een compleet italiaans zilver team bij elkaar en heb ook een geheel brons koreaans :D (lekker goedkope kaartjes :D) elftal voor de online online 1 star league (die heb ik daar al mee gewonnen ) met 100 chemistry.

btw qua spelers is Elia echt een aanrader.. super snel en wendbaar. ideaal voor de counter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:13:
[...]
btw qua spelers is Elia echt een aanrader.. super snel en wendbaar. ideaal voor de counter :)
Welke positie speelt hij (en formation?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Welke positie speelt hij (en formation?)
hij is een LW. formation is random met de kaartjes. ik heb hem als 442 omdat ik 442 speel en had hem tijdelijk in de spits gezet op links en dat beviel erg goed (hij heeft nu een blessure van 3 wedstrijden :( )

zodra ik een betere ST heb gaat hij naar linkshalf. heb nu elia + vennegoor als spitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:43:
[...]

hij is een LW. formation is random met de kaartjes. ik heb hem als 442 omdat ik 442 speel en had hem tijdelijk in de spits gezet op links en dat beviel erg goed (hij heeft nu een blessure van 3 wedstrijden :( )

zodra ik een betere ST heb gaat hij naar linkshalf. heb nu elia + vennegoor als spitsen
Met 4-4-2 heb je een LM toch? Volgens mij kun je hem omzetten met LW -> LM, dus dat moet geen probleem zijn dan.

Ik speel zelf 4312, dan heb je 3 X CM, een CF en 2 X ST, dus ik heb sowieso niks aan een LW, LF of LM.
Elia zal het dus voor mij niet worden dan :)

Heb wel Suarez (CF) en twee landgenoten van hem als spits. De rest is Braziliaans, en heb 100 CHEM daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:58
Ik heb een probleem met Speltype Coach; ik speelde met Manchester City, maar werd halverwege het seizoen eruit gegooid door het bestuur (stond 2e in competitie, 1 punt achter op Arsenal; was glansrijk door naar volgende ronde UEFA, stond in halve finale League Cup, maar verloor in 4e ronde FA cup na penalties van een 1e-klasser, wat blijkbaar reden genoeg was om mij te ontslaan?). Nu heb ik een nieuwe ploeg, maar mijn clubbudget is - € 2.147.483.646,- en m´n salarisbudget - € 625.640,-. Ik heb zelfs een oude savegame gepakt van een seizoen eerder (die wel klopte) en ook daar is mijn budget ineens gigantisch in de min.

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.F.H. schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:54:
Ik heb een probleem met Speltype Coach; ik speelde met Manchester City, maar werd halverwege het seizoen eruit gegooid door het bestuur (stond 2e in competitie, 1 punt achter op Arsenal; was glansrijk door naar volgende ronde UEFA, stond in halve finale League Cup, maar verloor in 4e ronde FA cup na penalties van een 1e-klasser, wat blijkbaar reden genoeg was om mij te ontslaan?). Nu heb ik een nieuwe ploeg, maar mijn clubbudget is - € 2.147.483.646,- en m´n salarisbudget - € 625.640,-. Ik heb zelfs een oude savegame gepakt van een seizoen eerder (die wel klopte) en ook daar is mijn budget ineens gigantisch in de min.

Any ideas?
Ja dat is een bug (heb 'm zelf ook gehad.)
Ben toen een nieuw seizoen gestart, en speel gewoon elk jaar weer met die club. EA kennende lossen ze dit soort (grote) bugs gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oldskool 'bronze packs' methode; bronze pakjes kopen en de inhoud verkopen. Alleen zijn de trainingskaarten helaas in deze versie een beetje waardeloos. bronzen fitness, contracts en veel spelers verkopen altijd wel.

In '09 was het ontzettend simpel om geld te verdienen door dit met gold packs te doen - contracts raakte je voor 800 minimaal kwijt, slechte spelers/tenues/ballen etc gingen de collection invoor 500 coins. Nu is het een stuk lastiger; zojuist een premium pack gold gekocht waar ik qua waarde maar maximaal 3500 coins uit krijg ofzo -.-

Bronze packs zijn iig altijd winst. (3 contracten á 200 tot 250 pers stuk, 2 fitness á 200 per stuk en wat extra), t duurt alleen wat lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:57

_AN

Toch klopt FIFA niet altijd.

Ik speel het spel Coach met Arsenal. Het niveau van het voetbal staat op legendarisch. Het niveau van Coach is ook op legendarisch ingesteld.

Mijn coach doel is om ECC voetbal te halen (volgens mij eindigen bij top3?) en de finale bereiken van de FA Cup.
Ik moet zeggen dat het nog vrij moeilijk is, maar het liep best aardig, totdat ik tot mijn verbazing een bericht krijg dat ik ontslagen ben.

Ik stond op dat moment 5de met 2 punten verschil van de nummer 3, 4 en iets meer punten verschil dan de tweede plek. Daarnaast had ik twee wedstrijden minder gespeeld. Zojuist speel ik de halve finale FA Cup tegen Chelsea en win. Ik dacht, cool! 1 doel heb ik alvast bereikt en met nog 7 wedstrijden te spelen moet ECC ook niet moeilijk zijn, maar nee :( Volgens FIFA was ik niet goed genoeg en word ik ontslagen nadat ik de finale heb bereikt door Chelsea uit te schakelen!

Rara, wat doe ik fout? :/

Vervelende is, ik kan weer opnieuw beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:38:
[...]

De oldskool 'bronze packs' methode; bronze pakjes kopen en de inhoud verkopen. Alleen zijn de trainingskaarten helaas in deze versie een beetje waardeloos. bronzen fitness, contracts en veel spelers verkopen altijd wel.

In '09 was het ontzettend simpel om geld te verdienen door dit met gold packs te doen - contracts raakte je voor 800 minimaal kwijt, slechte spelers/tenues/ballen etc gingen de collection invoor 500 coins. Nu is het een stuk lastiger; zojuist een premium pack gold gekocht waar ik qua waarde maar maximaal 3500 coins uit krijg ofzo -.-

Bronze packs zijn iig altijd winst. (3 contracten á 200 tot 250 pers stuk, 2 fitness á 200 per stuk en wat extra), t duurt alleen wat lang
ik deed dit bij 09 idd ook. toen had ik ook nog een tactiek om gold cards te kopen voor < 500 die ik dan voor 500 in de collection kan stoppen. nu kan dat niet meer.

btw nog een tip: mijn tegenstander quitte in de finale (stond 5-0 voor bij rust :D ) en ik kreeg toen wel de bonus voor het winnen van de cup maar moest de finale wel overspelen. 2e keer won ik de finale weer en kreeg weer de bonus en toen ook de cup. dus 2 potjes die elk 1300 punten opleverde :D

eerst had ik de tactiek om online na 3-0 wat rustiger aan te doen omdat ze anders quitten (en je dus niet een ronde verder gaat in de cup maar deze moet overspelen :( ) maar in de finale boeit dit dus niet.

ik heb zelf nog geen goude packs gekocht. als je spelers wilt kun je ze beter los kopen :)

heb nu een compleet brons team met koreanen :D 100% chemistry
een compleet zilveren team italianen 100 chemistry
en een gouden nederlands team 100 chemistry.

btw laatste tip: als je bijvoorbeeld met je gouden team speelt moet je de spelers waar je je vorige wedstrijd mee speelde reserve zetten zodat de fitness weer 100% wordt :) ik speel vaak om en om online/offline zodat mijn fitness hoog blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:37
Je ziet toch weer de tekortkomingen van fifa duidelijk worden vooral als je Ultimate Team speelt. Ik ben dan net begonnen en heb een redelijk bronzen team. Ik heb meestal het gevoel als ik verlies dat ik niet verlies maar dat het spel me laat verliezen. Verdedigers die gewoon ruimte maken voor de tegenstander terwijl je toch duidelijk de andere kant op drukt. De keeper die overal overheen duikt. Vooral als je tegen een team speelt met 2 a 3 gouden spelers.

En het is vooral leuk als je met 3-0 voorstaat dat iedereen gewoon quit en je zonder win komt te zitten en dat je 300 coins krijgt voor de moeite. Scoorde een paar dagen geleden de 3,4 en 5-0 tussen de 80ste en 90ste min en die andere gast quitte en ik kreeg 250 coins, echt geweldig |:(

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
Fifa 10 (PS3) vandaag voor 25 euro bij TheHut (gebruik actiekorting 'PLAY10'). :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Gisteren een potje UT online tournament..

ik moest tegen een gast waarbij stond "est march 2010" dus hij was in maart begonnen. (max 3 dagen dus)
wat heeft hij voor een team:

spitsen: Villa + Torres
middenveld van Gerrard, Essien, fabregas, messi
verdediging weet ik niet meer precies maar ook allemaal 80/85+

hoe kan die gast dat in 3 dagen voor elkaar krijgen?? vast veel packs kopen ofzo.

helaas 5-4 verloren omdat hij al zijn 5 kansen er in schiet ik ik er veel mis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:56:
Gisteren een potje UT online tournament..

ik moest tegen een gast waarbij stond "est march 2010" dus hij was in maart begonnen. (max 3 dagen dus)
wat heeft hij voor een team:

spitsen: Villa + Torres
middenveld van Gerrard, Essien, fabregas, messi
verdediging weet ik niet meer precies maar ook allemaal 80/85+

hoe kan die gast dat in 3 dagen voor elkaar krijgen?? vast veel packs kopen ofzo.

helaas 5-4 verloren omdat hij al zijn 5 kansen er in schiet ik ik er veel mis :(
Ja veel pakjes kopen, of het is zijn tweede team en hij heeft alles van z'n oude team overgeheveld op een of andere manier (via de trade).
Tja, je hebt van die mensen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:03
Je kunt een trophy halen (ps3) door met een team te winnen die een chemistry van 100 heeft. Ik helemaal blij dat ik dat eindelijk heb, meteen wedstrijd gewonnen.. geen trophy :(

Iemand een idee?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 14-09 08:23
Grappig. Gisteren kwamen we met fifa VP Clubs opeens een team tegen dat GoT heette ( Tweakers dus ).

Leuk potje tegen gespeeld :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maakte net een leuke goal: een voorzet die iets te ver richting de achterlijn was. Bal stuitert op de lat, net waar de keeper de bal probeert tegen te houden (maar mist dus), en de bal stuitert van de lat af richting mijn speler (die inmiddels bijna in de goal stond) die hem erin kopt. Zag er heel vet uit in de herhaling!

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-03-2010 13:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Laatst online: 14-09 08:23
NickThissen schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:55:
Maakte net een leuke goal: een voorzet die iets te ver richting de achterlijn was. Bal stuitert op de lat, net waar de keeper de bal probeert tegen te houden (maar mist dus), en de bal stuitert van de lat af richting mijn speler (die inmiddels bijna in de goal stond) die hem erin kopt. Zag er heel vet uit in de herhaling!
Zo maak ik standaard goals vanuit een verre inworp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Altijd leuk die mensen in Ultimate Team. Beginnen ze met een volledig bronze team. Kom je 1-0 voor, wisselen ze gelijk 3 bronzen spelers voor gouden spelers in. En dan nog 4-0 voorkomen nog voor de 30ste minuut en ze quitten weer >:) Nog steeds erg irritant dat je geen win krijgt. Sta nu op 23 wins wat dus al rond de 30 moest zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Tot nu toe nog niks online gespeeld.. mede te danken aan quitters. Eerst offline zoveel mogelijk halen en dan online verder. Lukt aardig op het moment. Heb nu een bronzen Italiaans team met 100% chemistry en dat voetbalt heerlijk. Nu 11 toernooien gewonnen en statistieken van 49-0-5 (met die 5 had ik ook echt een off-day haha).

Heb inmiddels over de 100 spelers (waarvan veel goud en brons, nauwelijks zilver) maar gebruik meestal dezelfde. Krijg ze dan ook maar moeilijk verkocht..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Misschien een rare vraag maar zit er in de PS3 versie van FIFA 10 ook een normale seizoenmodus waarin
je meerdere realistische seizoenen kunt spelen(Eredivisie, KNVB-Beker, Europees Voetbal) zonder management gebeuren? Of ben je als je realistische seizoenen wilt spelen gedwongen om toch de Manager mode te kiezen. Zoja, wat gebeurt er als je in Managermode alleen maar van wedstrijd naar wedstrijd gaat zonder de rest in de gaten te houden. Is dat uberhaupt mogelijk en zoja krijgt je team dan problemen?

Ik vraag dit natuurlijk omdat ik puur van voetballen hou en niet van managen. Transfers vind ik ook niet interessant omdat ik met realistische elftallen wil voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eens wat zitten oefenen op vrije trappen, bakte er meestal niets van.
Ligt de bal rond de 20 meter dan schiet ik hem meestal vrij laag en hard in de hoek waar geen tegenstanders voorstaan, de keeper grijpt er dan bijna altijd naast heb ik gemerkt.

Zelfs vanaf een meter of 35 gaat de bal er nu nog wel eens in door een harde vrije trap, hier een voorbeeldje >:)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/17568786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:43:
Misschien een rare vraag maar zit er in de PS3 versie van FIFA 10 ook een normale seizoenmodus waarin
je meerdere realistische seizoenen kunt spelen(Eredivisie, KNVB-Beker, Europees Voetbal) zonder management gebeuren? Of ben je als je realistische seizoenen wilt spelen gedwongen om toch de Manager mode te kiezen. Zoja, wat gebeurt er als je in Managermode alleen maar van wedstrijd naar wedstrijd gaat zonder de rest in de gaten te houden. Is dat uberhaupt mogelijk en zoja krijgt je team dan problemen?

Ik vraag dit natuurlijk omdat ik puur van voetballen hou en niet van managen. Transfers vind ik ook niet interessant omdat ik met realistische elftallen wil voetballen.
Voor zover ik weet zit je dan toch echt vast aan manager mode. Je kan wel een tournament in een competitie starten, alleen dan is dat dus maar 1 seizoen en 1 onderdeel helaas.

Als je in manager mode met hetzelfde team wil blijven spelen dan kan dat wel, mits je je fitness coach naar 9/10 of liever 10/10 upgrade. Verder zou je dan niet al te veel problemen tegen moeten komen (heb het zelf meerdere keren zo gedaan). Let er dus op dat je dit met een club me teen klein budget niet voor elkaar zal krijgen (geen geld om de coach te upgraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
waar dienen alle kaartjes voor met bv. fitness coach en head coach? ik ben vorige week begonnen met mijn ultimate team en er is alleen een plaats voor de manager? moet je de andere staff ook ergens neerzetten of tellen de bonussen die deze kaartjes hebben automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:45:
waar dienen alle kaartjes voor met bv. fitness coach en head coach? ik ben vorige week begonnen met mijn ultimate team en er is alleen een plaats voor de manager? moet je de andere staff ook ergens neerzetten of tellen de bonussen die deze kaartjes hebben automatisch?
Ja inderdaad, dit vroeg ik me ook al af.

En hoe maak je 2-3 verschillende teams? Ik zou ook graag een bronzen en zilveren team maken maar die optie heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt fitnesscoaches stacken, dan telt het percentagetotaal dus op. Je kunt dus meerdere coaches tegelijk hebben (behalve je manager).
Aan de fitnesscoach heb je alleen niet zoveel, omdat ze er alleen maar voor zorgen dat je bij het gebruik van fitnesskaarten er een percentage bovenop krijgt. Je spelers worden dus niet minder snel moe ofzo. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor die andere coaches, dus alleen maar dat ze kaarten versterken en dus niet je spelers verbeteren standaard. Die kun je namelijk ook stacken.

En je kunt meerdere squads hebben. Daar waar je je squad neerzet/indeelt, moet je op Y drukken (op Xbox) en dan kun je via de squadselector een nieuwe squad aanmaken. Je kunt een speler meerdere malen gebruiken, dus in elke squad zetten als je wilt. Het gaat om de samenstelling namelijk. Ze verdwijnen dus niet na het plaatsen in een squad vanuit je club ofzo, je kunt ze altijd selecteren.

Let wel: Als je van team wilt wisselen zodat je favo basisspelers kunnen rusten, moet je ze wel als sub of reserve meenemen in je squad waarmee je de wedstrijd gaat spelen, anders blijft het fitnesslevel gelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, nogal vreemd het nieuwe systeem van de coaches. Wel handig dat je je contract kaarten niet aan hen moet verspelen.

Eens kijken of het lukt om verschillende teams te maken, tot nu toe alle overbodige spelers in de collection gestoken :)

Overigens enkele leuke spelers gekregen in de 2 'gratis' gold packs. Onder andere: Olic, Arbeloa, Escudé, Riquelme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:59:
Hm, nogal vreemd het nieuwe systeem van de coaches. Wel handig dat je je contract kaarten niet aan hen moet verspelen.

Eens kijken of het lukt om verschillende teams te maken, tot nu toe alle overbodige spelers in de collection gestoken :)

Overigens enkele leuke spelers gekregen in de 2 'gratis' gold packs. Onder andere: Olic, Arbeloa, Escudé, Riquelme :)
Er is geen collection meer. je kunt al je spelers die in de collection zitten gewoon nog gebruiken door "swap with club" te kiezen.

gisteren het featured online toernooi gewonnen :)

heb nu 9 cups. 2 online en 7 offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:59:

Hmm daar heb je geluk met die gold packs gehad dan (of ik ongeluk). Na 2 gratis gewone gold packs en 3 premium gold packs heb ik welgeteld één goede speler gekregen (Deco). Verder alleen maar rommel ('rare' training of healing cards, waardeloze position training, waardeloze manager training etc). En die gouden contracten zijn het verkopen niet waard als je ziet dat ze voor 300 de deur uit gaan over het algemeen (een bronzen contract kost slechts 50 tot 100 minder -.-)
Gaat dus weer sparen worden voor de volgende premium gold en dan maar hopen op die 4-4-2 training of Ronaldo ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Crysania schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Er is geen collection meer. je kunt al je spelers die in de collection zitten gewoon nog gebruiken door "swap with club" te kiezen.

gisteren het featured online toernooi gewonnen :)

heb nu 9 cups. 2 online en 7 offline.
Ik snap die online cups niet zo echt. Ik joinde een online cup met als regel MAX Bronze players. Ik selecteerde een slot en moest gelijk een wedstrijd spelen. Ik speelde toen tegen iemand met 2 gouden kaarten in zn team 8)7 Wel gewonnen, maar na een kleine week zie ik geen andere gespeelde wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Def87 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:38:
[...]

Ik snap die online cups niet zo echt. Ik joinde een online cup met als regel MAX Bronze players. Ik selecteerde een slot en moest gelijk een wedstrijd spelen. Ik speelde toen tegen iemand met 2 gouden kaarten in zn team 8)7 Wel gewonnen, maar na een kleine week zie ik geen andere gespeelde wedstrijden.
is dat niet de Bronze cup waar de regel is MAX 1 star team?

die heb ik ook gespeeld met allemaal brons + 2 gouden spelers en had ik nog steeds maar 1 ster. dus mocht ik meedoen. kreeg wel allemaal berichten met "cheater!!!11eleven" nadat ik gewonnen had.. beetje loos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ik blijf overal lezen over 2 gratis goldpacks als je begint aan je ultimate team? moet je daarvoor een code invoeren ofzoiets? ik heb iig geen gratis pakjes gekregen toen ik begon..

heeft iemand tips voor het verdienen van geld? Ik heb nu een 4.5 ster gouden team met alleen maar spanjaarden. ik ben nu echter na ieder toernooi mn geld in trade aan het uitgeven aan speler contracten en fitness. Ik heb als ik een beetje spaar wel geld over om een nieuwe speler te halen maar sparen naar 7.500 voor een premium gold pack zit er echt niet meer in.. Is het uberhaupt nog nuttig om te sparen voor die packs of kan je beter alles via trade regelen? overigens heb ik nog niet mn gehaalde toernooien overnieuw gespeelt, op die manier is het ws. iets makkelijker om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Grimmie187 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:41:
ik blijf overal lezen over 2 gratis goldpacks als je begint aan je ultimate team? moet je daarvoor een code invoeren ofzoiets? ik heb iig geen gratis pakjes gekregen toen ik begon..

heeft iemand tips voor het verdienen van geld? Ik heb nu een 4.5 ster gouden team met alleen maar spanjaarden. ik ben nu echter na ieder toernooi mn geld in trade aan het uitgeven aan speler contracten en fitness. Ik heb als ik een beetje spaar wel geld over om een nieuwe speler te halen maar sparen naar 7.500 voor een premium gold pack zit er echt niet meer in.. Is het uberhaupt nog nuttig om te sparen voor die packs of kan je beter alles via trade regelen? overigens heb ik nog niet mn gehaalde toernooien overnieuw gespeelt, op die manier is het ws. iets makkelijker om geld te verdienen.
als je ultimate team 09 had kreeg je 2 gold packs. anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Crysania schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:07:
[...]

als je ultimate team 09 had kreeg je 2 gold packs. anders niet.
Ik had alleen de demo van UT in Fifa09 en kreeg ook 2 gouden pakjes.
Crysania schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:41:
[...]

is dat niet de Bronze cup waar de regel is MAX 1 star team?

die heb ik ook gespeeld met allemaal brons + 2 gouden spelers en had ik nog steeds maar 1 ster. dus mocht ik meedoen. kreeg wel allemaal berichten met "cheater!!!11eleven" nadat ik gewonnen had.. beetje loos.
Mijn team is 2 sterren dus dat zel het ook wel niet geweest zijn. Ik zal het vanmiddag even beter nakijken want ik vind het wel erg vaag zo. En van de singleplayer partijen in fifa val ik in slaap dus het is wel irritant dat die online cups niet goed werken. Had voor de gein met een andere gast een online toenooi gejoined en de eerste wedstrijd tegen elkaar gespeeld. Hij won maar werd direct na die wedstrijd eruit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
btw nog een tip om een zo laag mogelijk aantal sterren te krijgen voor een zo goed mogelijk team:

Je wisselspelers tellen ook mee voor de rating. dus je kunt het beste allemaal wissels hebben van rond de 40/50 :)

ik heb zelfs 1 speler van rating 36 :) die brengt het gemiddelde aardig omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Het gebeurt bij mij vaak dat mensen al disconnecten bij het kiezen van een team. Eerst snapte ik niet waarom dit steeds gebeurde, maar nu ik in dit topic eens wat gelezen heb zie ik dat er mensen zijn die spelers mijden als zij topclubs kiezen (Barça, Real oid). Deels begrijp ik het wel hoor, aangezien er vast velen zijn die het team juist kiezen omdát het in het spel zo goed neergezet is en ze daardoor meer kans denken te maken. Overigens ben ik wel van mening dat dat voor een groot stuk ook naamsbekendheid zal zijn. Maar goed, de naamsbekendheid van de topclubs staat natuurlijk in direct verband met de prestaties van de club in werkelijkheid. En dat staat weer in verband met de stats van de club in Fifa natuurlijk :9

Zelf speel ik ook graag met Barcelona, maar meer omdat ik er een bepaalde voorliefde voor heb en zeer zeker niet omdat het mijn kansen vergroot. Ik houd namelijk meer van uitdaging dan "makkelijk" winnen. Ik speel dan ook altijd mijn wedstrijd zo goed mogelijk uit, al sta ik nog zover achter (ik moet en zal dan nog wat eer proberen te behalen door een doelpuntje te scoren, wat meestal toch niet meer lukt :P ).
Nogmaals, ik begrijp het aan de ene kant wel dat men het uit de weg gaat. Maar waarom zelf dan ook niet een topclub nemen en de uitdaging aangaan? Dat zou ik ten minste doen :) Ik ben overigens online nog niet zo heel erg goed en ben al meerdere malen verslagen met Barça (tegenstander nam dan Real of United).
Tot nu toe nam ik dus altijd Barcelona, maar als dat me meer disconnects oplevert zal ik in het vervolg wat vaker een wat "minder" team nemen.

Ik weet nu in ieder geval waar de disconnects aan liggen, twijfelde even of het aan mijn verbinding lag. Aangezien ik met andere games online nooit problemen heb, achtte ik die kans al klein.Overigens ben ik 1 keer uit een wedstrijd gegooit met de melding dat de connectie verloren was. Kom ik terug in de Arena, staat er een melding dat ik de verbinding met de EA servers verloren is. Iemand dat ook al eens gehad?

Is het nu trouwens zo dat je alsnog de punten krijgt als je aan de winnende hand bent en je tegenstander disconnect? Heb dit topic al redelijk doorgelezen, maar kom daar soms wat tegenstrijdige berichten over tegen.

EDIT:
Ai... Gebeurt mij ook weleens helaas.. Ach ja, het is wel realistisch zullen we maar zeggen :9
Da's een hele nette goal!

[ Voor 8% gewijzigd door speek1984 op 12-03-2010 11:52 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@Speek:

Die keuze van Barca/Madrid/Spanje/Brazilie zegt vaak meer over de persoon waarom ik die mijd.
9 van de 10 keer zijn dat ook van die gasten die gelijk al quiten als ze een 2e om de oren krijgen.
Zelf heb ik momenteel een 4-sterren club ingesteld en wanneer de tegenstander dan ook kiest voor een min of meer gelijkwaardige club dan is de kans groot dat je ook gewoon een leuke wedstrijd speelt.
In beide gevallen zijn er natuurlijk uitzonderingen maar de kans is gewoon groter dat je leuke wedstrijden [uit]speelt.

Ja, je krijgt punten als je tegenstander quit ook al sta je achter, in beide gevallen krijg je gewoon een 3-0.
Er zit alleen een klein buffertje in dat wanneer je snel genoeg quit in de wedstrijd dat er geen punten verdeeld worden.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Klopt, dat zijn de eerste 5 min.
Nooit scoren in die minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik begrijp helemaal waarom sommigen disconnecten als ze iemand meteen al een dergelijke club zien kiezen. Wat ik alleen probeerde aan te geven is dat het omgekeerde net zo frustrerend is: iemand die gewoon een relaxed potje wil spelen krijgt disconnects omdát ie een bepaald team prefereert ;) Verder niet zo heel erg, ik zal eens met wat mindere teams gaan spelen (eerst maar wat oefenen denk ik :+ ). Als me dat meer leuke potjes oplevert zonder disconnects (want ik ben het met je eens dat de keuze van een dergelijk team in sommige gevallen wat over de speler zegt) dan is het me dat in ieder geval meer dan waard.
Klopt, dat zijn de eerste 5 min.
Ik neem aan dat dat dan in-game minuten zijn :9 Scratch that.. Dat moet wel, 5 minuten is al bijna een halve wedstrijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Jup, in-game.

Het zijn ook vaak diegene met Real die rare berichtjes sturen als ze verliezen, vooral als je ze dan geen rematch geeft. Onderdeel van laatst verkregen berichtje: "Go suck a lot of digs". Het is gewoon te zielig voor woorden. 8)7
Dan mijd ik ze liever, zeker als ik met Osasuna, 3,5 ster, wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik speel meestal ook met de betere teams (eigenlijk nooit minder dan 4 sterren), maar dat is vooral omdat ik de wedstrijden anders te saai vind, vooral op het einde als alle spelers moe zijn en geen stap meer vooruit komen. In de hogere teams heb je daar veel minder last van, maar in de 2-3 sterren teams kom je gewoon niemand meer voorbij op snelheid omdat je aanvallers dood zijn...

Ik heb trouwens wel amper last van disconnects tijdens het team kiezen. Het komt wel eens voor maar meestal heb ik binnen 2 of 3 keer 'proberen' wel een tegenstander gevonden.

Ik probeer mijn eigen disconnects ook op een minimum te houden maar soms verdienen ze het gewoon... Ik heb regelmatig dat ik de hele wedstrijd beter speel en 5 keer op de paal schiet zonder dat de tegenstander een kans maakt. Dan in de tweede helft tikt de tegenstander een lucky goal erin, en dan doen ze die 'I can't hear you' celebration... :@ Dan quit ik meestal meteen, ook al weet ik dat ik makkelijk zou kunnen winnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
NickThissen schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26:

Ik probeer mijn eigen disconnects ook op een minimum te houden maar soms verdienen ze het gewoon... Ik heb regelmatig dat ik de hele wedstrijd beter speel en 5 keer op de paal schiet zonder dat de tegenstander een kans maakt. Dan in de tweede helft tikt de tegenstander een lucky goal erin, en dan doen ze die 'I can't hear you' celebration... :@ Dan quit ik meestal meteen, ook al weet ik dat ik makkelijk zou kunnen winnen.
dus je bent net zo zwak als je tegenstander.

er is gewoon geen goede reden om te quitten. ook al sta je 20-0 achter. so be it.

tuurlijk krijg ik ook neigingen om te quitten als ik 8-0 achter sta en de tegenstander alle 10 herhalingen van zijn goals zit te bekijken (vooral die na de wedstrijd grrrrrr)

maar toch beheers ik mezelf en doe het niet.

als ik zelf met meer als 2-0 voor sta sla ik alle herhalingen van goals automatisch over. bij de 1 en 2 doelpunten verschil kijk ik 1 maal de herhaling (als het niet een te simpele goal is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Crysania schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:33:
[...]

dus je bent net zo zwak als je tegenstander.

er is gewoon geen goede reden om te quitten.
Helemaal mee eens. :)

Ik zit mezelf nog wel eens te verbijten als ik achter sta en de tegenstander gaat de bal rondspelen. :P
Het hoort er gewoon bij, doe ik zelf ook nog wel eens in de laatste minuten. [alleen bij 1 goal verschil]
Celebrations doe ik niet aan en herhalingen al evenmin maar vind het niet erg als de tegenstander wel een herhaling wil zien. [1keer vind ik wel genoeg overigens]

Het blijft grappig om te lezen dat mensen ergernissen hebben maar er zelf net zo hard aan me doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
LoneRanger schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Het blijft grappig om te lezen dat mensen ergernissen hebben maar er zelf net zo hard aan me doen. ;)
Wat ik vooral grappig vind is de frustratie die mensen uit zo'n celebration van de tegenstander kunnen halen :9 Als ik een doelpunt tegen krijg jammer en van mij mogen ze lekker celebraten hoor. Goed, als ze het elke keer doen.. Dat hoeft van mij ook weer niet. Maar ik wordt er niet bepaald warm of koud van :) Van mij mogen ze celebraten wat ze willen, ik laat het me juist meer reden geven om er weer tegenaan te knallen (op een positieve manier he) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het gaat niet om het feit dat ik achter sta, of om het feit dat het me te lang duurt als iemand een celebration doet (ik doe ze zelf meestal ook)... Het gaat erom dat de tegenstander weet dat hij dik zou moeten verliezen en door een gelukje toch een goal krijgt. Ok, kan ik mee leven, maar als hij me dan (als het ware) gaat uitlachen (zo interpreteer ik een of twee van de celebrations) dan hoeft het van mij niet hoor. Dan mag hij z'n 3-0 overwinning hebben en zoek ik wel iemand anders die wel met respect kan winnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Tsja, ook geluksgoals zijn doelpunten; dat is voetbal.

Ik erger me ook aan de celebrations en herhalingen (ook van andere spelsituaties), ik wil gewoon doorspelen. Speel daarom gewoon liever met maten op de bank; die kun je slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:05:
Het gaat niet om het feit dat ik achter sta, of om het feit dat het me te lang duurt als iemand een celebration doet (ik doe ze zelf meestal ook)... Het gaat erom dat de tegenstander weet dat hij dik zou moeten verliezen en door een gelukje toch een goal krijgt. Ok, kan ik mee leven, maar als hij me dan (als het ware) gaat uitlachen (zo interpreteer ik een of twee van de celebrations) dan hoeft het van mij niet hoor. Dan mag hij z'n 3-0 overwinning hebben en zoek ik wel iemand anders die wel met respect kan winnen.
Sorry maar ik vind wel dat je je een beetje aanstelt.
Die persoon weet zelf waarschijnlijk maar al te goed dat hij dikke mazzel heeft en het enige wat jij dan kunt doen is hem alsnog inmaken met een buiging o.i.d als celebration.
Door te quiten laat je je gewoon kennen en neem je jezelf veel te serieus. ;)
Exorcist schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:32:
Speel daarom gewoon liever met maten op de bank; die kun je slaan :)
Schouderduw of elleboogje is effectiever, hoef je de controller niet los te laten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 09:43

Morenoo91

Flexible Mexican

Iemand anders ook last van 'server is niet beschikbaar' bij PS3 fifa 10?

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Ja hoor, daar gaan de EA-servers weer.. sta je voor het eerst sinds een week op een ruime voorsprong tijdens de finale-wedstrijd. Benieuwd of ik hele toernooi nu opnieuw kan gaan doen.

Als ik dit eerder had geweten had ik in UT een paar een bod kunnen doen en zo goedkoop spelers of stadions binnen kunnen slepen :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Dit keer was het dus een mazzeltje dat zo'n Real gast er voor de rust nog vandoor ging, want anders had ik geen overwinning gehad. :D Halve minuut er na vlogen die servers er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Servers doen het weer, moet ronde dus overspelen, alle spelers een wedstrijd minder over op hun contract..
Dankjewel EA :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Blijkbaar actie op de pakjes kaarten..
Ik dus maar eens iets kopen..
Special pack: 8000 coins, 2 spelers van 80, rest daar onder
Gold pack: 2 gouden spelers van 77 en een zilveren van 72
2 Bronze packs: slechts 4 contractverlengingen

14000 coins armer en niks nuttigs, komop zeg |:(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
NickThissen schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:05:
Het gaat niet om het feit dat ik ..
Was ook zeer zeker niet persoonlijk bedoelt he ;) Wat LoneRanger aangeeft, is eigenlijk de strekking die ik bedoelde. Natuurlijk zitten er bepaalde dingen in Fifa die te makkelijk zijn om uit te voeren en ervoor zorgen dat men soms makkelijker tot een doelpunt komt (een mooi voorbeeld is een lob over een uitkomende keeper, lekker frustrerend en je ziet hem echt van meters ver aankomen :P). Maar als je weet dat je beter bent dan dat moet je er gewoon boven staan.
Op het moment speel ik fifty-fifty (wins-losses gezien), maar hoe goed mijn tegenstander ook is en hoe veel goals hij ook scoort en op wat voor vernederende manier dan ook ik zal steeds mijn uiterste best doen om terug te knokken. Ze zullen van mij de wins niet zo makkelijk krijgen >:)
Overigens, heb vanavond en paar games zonder standaard Barça gespeeld. Moet zeggen dat het me bevalt! Ik laat mijn tegenstander meestal eerst kiezen en kies dan een gelijkwaardig team (alleen lettend op het aantal sterren). Het is soms pittiger, maar de uitdaging maakt voor mij de wedstrijden echt veel leuker :)
De eerste keer koos ik NAC Breda en mijn tegenstander Chelsea :P Had er helaas niet meer op gelet en aangezien ik nog niet zo goed ben werd ik dik ingemaakt natuurlijk :P

Maar ik vermaakte me alsnog en dat is wat telt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was toch niet tegen mij? Ik denk dat ik eens met Chelsea tegen NAC heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben bezig met mijn virtual pro maar ik krijg geen accomplishments! Ik heb net een bal 5 keer overgespeeld zonder verlies, daarvoor kreeg ik niets. Finesse goal gemaakt, ook niets. Komt het omdat ik op een te laat niveau speel? Ik speel zelf in Barcalona en win eigenlijk alles met 8-0. Maar ik heb geen idee hoe ik het verander, ik speel be a pro season...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het amateur niveau unlock je geen accomplishments, minstens semi pro :)
Mocht je op amateur spelen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe verander ik het niveau dan? :) Dit is ook niet zoveel aan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:02:
was toch niet tegen mij? Ik denk dat ik eens met Chelsea tegen NAC heb gespeeld
Als dat gisteravond geweest is zou dat kunnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan denk ik van niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Heb vanmiddag nog een potje NAC tegen Twente gespeeld. 1-5 verloren en mijn doelpunt was een penalty :P Ja, het is wennen zonder altijd Barça te nemen :)
Was degene met Twente toevallig iemand van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
waarom zou je in hemelsnaam de special, silver en bronze packs kopen??

vanwege st. paddy's day zijn de premium gold packs nu 5000. Als je het 3 ster offline toeirnooi speelt (degene tegen 'de goede' teams ala barca, real) krijg je 2500 coins per toernooi. 2x spelen en je hebt een nieuw pakje.
Nog beter: het feature toernooi wat vandaag uitkomt is ook 3 ster en levert ongeveer 5000 coins per toernooiwinst op. Is dus 1x gold premium pack per toernooi.

Heb gister 4 premium gold packs gekocht, 2 daarvan zaten geen noemenswaardige spelers bij maar wel flink wat contracten e.d. De andere 2 packs vond ik Dani Alves (88) en Hulk (86) in.

Mijn ultimate team strategie voor de komende week: Feature toenooi kapot spelen (ja saai maar levert wel veel coins op), en premium gold packs kopen tot de aanbieding voorbij is (nog 3.5 dag). Daarna ga ik wel weer shoppen voor nieuwe spelers in de trade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook wel een geinig detail is aan die 'st patricks' deals; koop een bronze pack voor 250, zet de contracten & fitness voor 200 per stuk op de trade en je zal je verbazen hoe veel mensen die dingen nog los kopen.
Voor 200 coins een contract kopen terwijl je voor 50 coins meer 3 contracten en een hele berg andere kaartjes hebt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Ik ben nu helemaal gestopt met fifa op de 360. Had net 2 weken geleden UT gekocht en het was redelijk leuk. Ik begon met een redelijk goed bronzen team en won meer dan dat ik verloor. Maar toen maakte ik vaak mee dat wanneer ik met 3-0 voor stond dat ze dan quitten en dat ik maar 250 coins kreeg. Tegen de computer spelen vind ik echt enorm saai en deed ik dus ook niet, dus speelde alleen maar online. Maar als je tegen 6 quitters aanloopt in 10 wedstrijden dan is de lol er enorm snel vanaf. Daarbij kwam dat ik elke keer gematched werd tegen mensen met een volledig gouden/zilveren team. Daar sta je dan met je volledig bronzen team na 5 min al 3-0 achter vanwege 3 lobjes over een verkeerd duikende keeper. Quitten wilde ik dan niet omdat je DNF modifier dan omlaag gaat, maar aan de andere kant wil je je 360 het liefst uitzetten omdat je alleen maar achter staat omdat hij alleen maar scoort via lobjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Def87 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:49:
Ik ben nu helemaal gestopt met fifa op de 360. Had net 2 weken geleden UT gekocht en het was redelijk leuk. Ik begon met een redelijk goed bronzen team en won meer dan dat ik verloor. Maar toen maakte ik vaak mee dat wanneer ik met 3-0 voor stond dat ze dan quitten en dat ik maar 250 coins kreeg. Tegen de computer spelen vind ik echt enorm saai en deed ik dus ook niet, dus speelde alleen maar online. Maar als je tegen 6 quitters aanloopt in 10 wedstrijden dan is de lol er enorm snel vanaf. Daarbij kwam dat ik elke keer gematched werd tegen mensen met een volledig gouden/zilveren team. Daar sta je dan met je volledig bronzen team na 5 min al 3-0 achter vanwege 3 lobjes over een verkeerd duikende keeper. Quitten wilde ik dan niet omdat je DNF modifier dan omlaag gaat, maar aan de andere kant wil je je 360 het liefst uitzetten omdat je alleen maar achter staat omdat hij alleen maar scoort via lobjes :(
waarom doe je dan niet mee met de bronze cups? je hebt genoeg cups waar je max een 1,2 of 3 sterren team mag hebben. je hebt ook een online cup met max bronze spelers en een cup met exact silver spelers.

genoeg keus.

als je met een bronze team mee doet aan een cup waar je max een 5 sterren team mag hebben is het vragen om gouden teams als tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Def87 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:49:
Vreemd, Ik heb bijna geen quitters meer in FUT, volgens mij maar 2 of 3 in 100+ wedstrijden, ik kreeg ook gewoon 450 coins of zo.

Ik vind FUT juist fijn spelen omdat er zo weinig quitters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
Crysania schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:17:
[...]

waarom doe je dan niet mee met de bronze cups? je hebt genoeg cups waar je max een 1,2 of 3 sterren team mag hebben. je hebt ook een online cup met max bronze spelers en een cup met exact silver spelers.

genoeg keus.

als je met een bronze team mee doet aan een cup waar je max een 5 sterren team mag hebben is het vragen om gouden teams als tegenstander.
Ik ben een keer met een bronze cup begonnen en toen speelde ik nog tegen een team met 2 gouden spelers. Er stond dus echt duidelijk in de regels : MAX bronze team. Ik wil niet opscheppen, maar ik kan tegen een heel zilveren/gouden team makkelijk mee met mijn bronzen team en nog altijd 2 a 3 keer scoren, maar het gemak waarmee tegenstanders overal doorheen rennen om dan te scoren met een lob kwam me echt de keel uit.
pianoman schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:16:
[...]

Vreemd, Ik heb bijna geen quitters meer in FUT, volgens mij maar 2 of 3 in 100+ wedstrijden, ik kreeg ook gewoon 450 coins of zo.

Ik vind FUT juist fijn spelen omdat er zo weinig quitters zijn.
Dan zal ik wel enorme pech hebben gehad de laatste 10 wedstrijden. Toen ik op een gegeven moment met 3-0 voorstond in de 90ste minuut ging hij weg en ik kreeg 250 coins. En dit maakte ik 2 a 3 keer mee. Ik heb fifa ondertussen al verkocht. Ik wens in ieder geval iedereen veel succes met UT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
sja, ik ben bewust de frustratie van de online cups uit de weg gegaan. ik heb best veel lol aan gewoon de singleplayer cups spelen om zo pakjes te kunnen kopen en mn team beter maken. maargoed, kan me voorstellen dat als je UT bent gaan spelen voor het online gedeelte je bedrogen uitkomt. Deels door EA en deels door alle noobs die de spelervaring verpesten.

p.s. gister is het nieuwe feature toernooi uitgekomen (offline), 4x gespeeld en 4 gold premium packs gekocht. Helaas niets interressants qua spelers, magoed de dag ervoor heb ik dani alves en hulk uit een pakje gehaald dus ik zal voorlopig wel weer allemaal zooi krijgen uit de packs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:39

HenkS

Da_king alias HenkS

Even wat anders, want ik ben echt fifa-fan en hier een paar pagina's gelezen, erg leuk!

maar waar ik voor post:

ik heb altijd een xbox360 gehad met fifa, en nu geswitched door een aantal redenen naar PS3 en ook fifa gekocht en al fanatiek bezig, vooral manager mode (4e seizoen nu met manchester city bezig op hoogste level qua spelen en qua board)

ik heb met andere spellen online (bijvoorbeeld UC2) geen problemen online en als ik mijn netwerk test via het ps3 menu gaat ook alles goed.

Echter als ik met fifa online wil spelen, gewoon tegen een willekeurig iemand, dan krijg ik met bijna niemand verbinding. Dan ga ik naar online,ranked match en dan kom ik in het menu waar je je teams kan kiezen, daar kan ik dan even niks doen en dan zegt ie 'disconnected ofzo' weet de exacte melding niet. Soms moet ik dat wel 10-15x doen voordat ik een match kan opstarten.
Hebben meer mensen hier ervaring mee en is hier een oplossing voor?

[ Voor 4% gewijzigd door HenkS op 16-03-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:14

PromoX

Flying solo

HenkS schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:09:
Hebben meer mensen hier ervaring mee en is hier een oplossing voor?
Ik heb hetzelfde probleem, ook upnp lost het probleem bij mij niet op. Als je de mogelijkheid hebt, moet je je PS3 in je router in DMZ zetten.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

PromoX schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:54:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ook upnp lost het probleem bij mij niet op. Als je de mogelijkheid hebt, moet je je PS3 in je router in DMZ zetten.
heeft dat bij jou het probleem opgelost? want het is echt super vervelend, speel er gewoon veel minder online door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:05
Ik had dezelfde problemen en kreeg het niet opgelost (met nat/upnp instellingen, mtu waardes, etc). Ik had een speedtouch 716 adsl modem. Nu vervangen met een zyxel en geen problemen meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit in FIFA 10 nog steeds die onzin dat als een tegenstander je wil treiteren je na de wedstrijd nog minutenlang herhalingen kunt gaan zitten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 03:32:
Zit in FIFA 10 nog steeds die onzin dat als een tegenstander je wil treiteren je na de wedstrijd nog minutenlang herhalingen kunt gaan zitten kijken?
ja. al zijn het geen minuten maar inderdaad veel te lang. denk max 30 seconden ofzo
snap niet waarom ze dat niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

StanTheMan schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:27:
Ik had dezelfde problemen en kreeg het niet opgelost (met nat/upnp instellingen, mtu waardes, etc). Ik had een speedtouch 716 adsl modem. Nu vervangen met een zyxel en geen problemen meer....
ja ik woon sinds kort in belgie (belgacom) en router heeft erg weinig mogelijkheden :( Kan niet eens een DMZ functie vinden.... :?

maar goed, ps3 een statisch ip gegeven en er was wel een functie in de router om dat ip toe te kennen aan een 'games' functionaliteit (hoe verzinnen ze het) en nu werkt het.... (t zal wel denk ik dan maar...) ben al blij dat ik weer online kan fifa-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik weet niet of deze video al eerder is gepost hier, maar ik wou het graag delen met jullie, door deze video ben ik errug geinteresseerd in Fifa 2010 :)
Respect voor deze gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bah, wat irritant is dat als mensen quit'en zeg! :/

Ik probeer de trophies voor FIFA 10 allemaal te halen en dan moet je ook een trophy dat je tegen iemand doet die een beter team heeft. Ik had laatst dat ik 1-0 voor stond, gelijk quit die gast. Een andere keer stond ik 3-0 voor in 20 min. (ingame speeltijd) quit die gast ook weer.

Daar word je echt schijtziek van! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
LuPo schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:45:
Bah, wat irritant is dat als mensen quit'en zeg! :/

Ik probeer de trophies voor FIFA 10 allemaal te halen en dan moet je ook een trophy dat je tegen iemand doet die een beter team heeft. Ik had laatst dat ik 1-0 voor stond, gelijk quit die gast. Een andere keer stond ik 3-0 voor in 20 min. (ingame speeltijd) quit die gast ook weer.

Daar word je echt schijtziek van! 8)7
Dus je wint niet 1 keer zonder dat de tegenstander quit, da's wel heel extreem! :D

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jorco schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:23:
[...]

Dus je wint niet 1 keer zonder dat de tegenstander quit, da's wel heel extreem! :D
Ja, ik was dus bezig voor die trophy dus ik zorgde iedere keer dat ik een halve of hele ster slechter was dan de tegenstander. Maar bijna elke keer won ik wèl. Blijkbaar hebben ze dan door dat je een slechter team hebt gekozen en dat het ze dus meer punten kost.

Zijn er geen disciplinaire straffen verbonden aan het quitten bij FIFA 10? Of komen die gasten er gewoon mee weg elke keer? Ik kom dan namelijk steeds gelijk terug in het hoofdmenu en krijg volgens mij zero points. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze tellen niet mee als overwinning en ze krijgen geen straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je krijgt een 3-0 overwinning als zij quitten na 5 minuten in-game tijd en zij krijgen een hoger percentage DNF. (Dan heb ik het wel over gewone FIFA en niet UT)
Het telt dus blijkbaar niet voor je trophies.

Je kan natuurlijk ook een custom match doen en dan bijv. Max DNF. 10% doen. Grote kans dat je dan wel een betere tegenstander krijgt. :P

[ Voor 61% gewijzigd door SR8 op 19-03-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

mhpwolf schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:34:
Ik weet niet of deze video al eerder is gepost hier, maar ik wou het graag delen met jullie, door deze video ben ik errug geinteresseerd in Fifa 2010 :)
Respect voor deze gast.

[video]
echt respect, pfft ik dacht dat ik al redelijk goed was.. niet normaal die gameplay van hem (vanaf 1.30 minuut)

echt een heel groot nadeel is wel het makkelijk lobjes kunnen geven over de keeper die altijd net te ver voor zijn goal staat, ik snap niet dat ze dat niet met een patch oplossen, want als je op goal afgaat kun je zo gewoon altijd scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SR8 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:
Je krijgt een 3-0 overwinning als zij quitten na 5 minuten in-game tijd en zij krijgen een hoger percentage DNF. (Dan heb ik het wel over gewone FIFA en niet UT)
Het telt dus blijkbaar niet voor je trophies.

Je kan natuurlijk ook een custom match doen en dan bijv. Max DNF. 10% doen. Grote kans dat je dan wel een betere tegenstander krijgt. :P
Ik heb nog nooit een spel gequit. Dus als het goed is moet ik 0% DNF hebben? Of telt de Manager Mode ook mee voor het percentage DNF? Want ik heb voor een trophy een deel van een seizoen gespeeld maar steeds forfeit match gedaan waardoor het seizoen zò afgelopen was (en ik de trophy wel kreeg). :P

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.