Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
mhpwolf schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:34:
Ik weet niet of deze video al eerder is gepost hier, maar ik wou het graag delen met jullie, door deze video ben ik errug geinteresseerd in Fifa 2010 :)
Respect voor deze gast.

[video]
Briljant filmpje. Normaal gesproken zou ik zeggen 'jammer van de vele lobjes' maar hij doet ze op zo'n speciale manier dat het toch weer mooi is :)

Trouwens, weet iemand hoe hij die 'stilleg move' doet? Bijvoorbeeld tussen 1:53 en 1:55, of Henry op 2:19. Hij komt aanrennen met de bal en stapt er dan overheen ofzo terwijl hij hem stil legt. Lijkt me heel handig soms maar heb geen idee hoe dat moet? Aan het filmpje te zien doet hij een fake schot, maar dat ziet er toch heel anders uit normaal? :p

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 19-03-2010 12:35 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren op mijn PS3 een nieuwe update geinstalleerd en nu werk FUT niet goed meer. Bronzen packs kun je niet meer kopen en zilveren packs staan op undefined ofzo. Lekker vaag.

Iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Trouwens, weet iemand hoe hij die 'stilleg move' doet? Bijvoorbeeld tussen 1:53 en 1:55, of Henry op 2:19. Hij komt aanrennen met de bal en stapt er dan overheen ofzo terwijl hij hem stil legt. Lijkt me heel handig soms maar heb geen idee hoe dat moet? Aan het filmpje te zien doet hij een fake schot, maar dat ziet er toch heel anders uit normaal? :p
als je aan het rennen bent met je stick naar > dan doe je LT (op xbox) ingedrukt, b/x en dan a en stick naar < de andere kant dus.
hij staat ook bij tricks in fifa zelf. de allerlaatste trick dacht ik. (niet bij juggling tricks, bij 'gewone' tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had hem toevallig al gevonden ja. Heet de fake rabona ofzoiets geloof ik. Helaas toch niet zo handig als hij het laat lijken in z'n filmpjes, mijn spelers worden gewoon omver gelopen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja hij doet ook tig keer trucjes in een game en monteert degene die lukken ;)
Beter zijn de filmpjes van Heikki en Kalexo die spelen fuma en zijn echt verdomd goed zonder allemaal trucjes e.d.

Edit: filpmjes van Hjerpseth zijn uiteraard wel leuk om te kijken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
NickThissen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:43:
Ik had hem toevallig al gevonden ja. Heet de fake rabona ofzoiets geloof ik. Helaas toch niet zo handig als hij het laat lijken in z'n filmpjes, mijn spelers worden gewoon omver gelopen...
Dit is een handige move als een speler aan een kant van je meeloopt en druk zet. Stel dat hij dan bijvoorbeeld links van je loopt. Dan druk je op LT (voor PS3, zoals ik, L2) en dan rechts. Dan legt je speler de bal stil, met zijn rug naar de tegenstander. Let erop dat het sneller werkt als je de ren-knop dan ook al losgelaten hebt, anders rent 'ie eerst nog een stukje uit voordat hij hem stillegt. Ik denk dat dat je issue is :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Leuk site gevonden op internet:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/807640515-gangstarr1905.png
Ik moet erbij wel vermelden dat ik 4x (ja ik heb het bijgehouden) een PSN disconnection heb gehad.

Misschien ook leuk als mensen hier hun siggie plaatsen (klik op mijn sig).

[ Voor 21% gewijzigd door Aslanboy1905 op 24-03-2010 17:34 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/1550937399-RW164.png

Voor zover ik weet heb ik 1 keer een psn dc gehad met bijbehorende nederlaag.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:43

Morenoo91

Flexible Mexican

Ik heb dr ook !
Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/183412765-MGFlexican.png

8% DNF door DC's :P

[ Voor 10% gewijzigd door Morenoo91 op 24-03-2010 19:39 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/183412765-sloot25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Wat houdt DNF precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Did Not Finnish. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Bedankt! Vind het echt super irritant als de tegenstander de wedstrijd verlaat als hij/zij erg achter staat. Je kan nog beter de stand op 1-0 laten staan dan dat je naar de 5-0 gaat, aangezien de kans dan een stuk groter is dat de wedstrijd dan niet eens eindigt. Jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Did not Afbeeldingslocatie: http://www.devizes-tc.gov.uk/images/flags/finnish_flag.gif? _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Beetje flauwe opmerking, zeg dan gewoon dat er een n teveel inzit als je er dan toch over valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zijn er nog mensen die ultimate team spelen of niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Leuke site inderdaad, met die signatures
Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/2058313379-Dreeeey.png

Ik heb het idee dat het niveau van online spelers de laatste tijd omlaag gaat. Zijn de betere spelers over aan het stappen naar een ander speltype ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 13:46
Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/76971526-Jamoru.png

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/FIFA/237993291-TriKeey.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
Jaded schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:46:
Leuke site inderdaad, met die signatures
[afbeelding]

Ik heb het idee dat het niveau van online spelers de laatste tijd omlaag gaat. Zijn de betere spelers over aan het stappen naar een ander speltype ofzo?
bij ultimate team merk ik dat er best vaak goede spelers zijn. misschien zijn ze allemaal daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik moet wat meer gaan spelen, helaas te weinig tijd :(

Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/FIFA/1534149260-DennisBerndsen.png

Wel 0% DNF :) heb er echt een hekel aan als anderen de verbinding verbreken, dus probeer echt alles uit te spelen.

@Jaded, denk ook (zoals al aangegeven) dat mensen naar FUT zijn overgestapt. Speel zelf ook wel Clubs trouwens, bijna nooit meer een gewone online pot. Laatste 3x dat ik dat deed verbraken ze constant de verbinding :(

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 25-03-2010 12:37 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:39

HenkS

Da_king alias HenkS

zo ook effe 1 gemaakt, erg leuk inderdaad:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamercards.co.uk/card/PS3/FIFA/2036414484-snijdm.png

ik haat dnf maar goed, ik woon sinds een paar maandjes in Belgie en nogal wat problemen gehad met mijn internet/modem waardoor ik connecties verloor.

Maar goed, nu draait alles, ik zou t leuk vinden als mensen me toevoegen die vaker online willen fifa-en (snijdm) is mijn tag

ben vanavond online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
slik. 70W en 4L lollll

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 25-03-2010 15:30 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
HenkS schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:09:
zo ook effe 1 gemaakt, erg leuk inderdaad:

[afbeelding]

ik haat dnf maar goed, ik woon sinds een paar maandjes in Belgie en nogal wat problemen gehad met mijn internet/modem waardoor ik connecties verloor.

Maar goed, nu draait alles, ik zou t leuk vinden als mensen me toevoegen die vaker online willen fifa-en (snijdm) is mijn tag

ben vanavond online
Bedoel je toevoegen op de PS3, X360 of PC? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

LuPo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:41:
[...]

Bedoel je toevoegen op de PS3, X360 of PC? :P
ow staat er niet bij he in het icoontje :P

PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:50:
Zijn er nog mensen die ultimate team spelen of niet?
full frans team 80+ met anelka als beste speler. heb alleen een tijdje niet meer gespeeld omdat ik door een bug 10000 coins misliep.
in dat sint ... toernooi had ik de eerste 3 wedstrijden 4-0, 6-1 en 4-1 gewonnen allemaal tegen team met messi e.d.
kwam ik in de finale tegen een of andere noob waartegen ik in 10 minuten 2-0 voorkwam.
toen viel echter mijn controller 2 keer uit, dus 2-2. even later 3-2 voor mij maar, natuurlijk op de 90e minuut scoort hij door de benen van mijn keeper, die faliekant over de bal heen duikt. nou, ik had al 3 wedstrijden gewonnen met penalty's het toernooi daarvoor, en ja hoor, ook nu won ik met 5-3 in penaltys (5 gescoord en hij 3 bedoel ik dan)
en ik krijg het venster van; you won 10000 coins joehoe.
dus ik druk op A om verder te gaan, staat er opeens dat ik maar 600 coins krijg. wtf?
en idd ik had maar 600 coins erbij gekregen. dus ik denk, misschien dc'de hij en kan ik de wedstrijd opnieuw spelen. maar nee, ik heb gewoon anderhalf uur verspeelt voor niks. :( :(

heel jammer, want FUT is eigenlijk het leukste van fifa voor mij, het geeft spelen een soort van doel, wat in de andere gamemodes er niet echt is imo.
jammer dat in fifa 2010 world cup geen soort van fut komt. ik hoop dat er wel een soort van clubs komt alleen dan met landen.
gaat iemand nog fifa 2010 world cup kopen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:43:
[...]
gaat iemand nog fifa 2010 world cup kopen hier?
Ik ben zoals altijd erg nieuwsgierig naar de (kleine) verbeteringen elke keer (o.a. realistisch gras deze keer). Iemand een idee wanneer de demo komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen wordt er veel nieuwe informatie onthult dus misschien ook de datum van de demo.
als er een demo komt zal dat ongeveer 3 weken voor de release komen dus over een week ongeveer.

edit: waarom is de tekst van sommige berichten lichtgrijs? beetje vervelend om te lezen voor mij. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom is iedereen altijd zo eigenwijs als er een gelijkspel is? Ik doe liever geen penalties dus ik selecteer meestal de eerste optie (alleen verlenging, geen penalties). Als de tegenstander dan toch echt penalties wil doen (en dat aangeeft door op de tweede optie te blijven staan) dan pas ik me toch meestal aan en doe dan toch maar penalties.
Maar als ik al de eerste optie geselecteerd heb, dan pakt 90% van de tegenstanders toch eigenwijs de tweede optie, zonder me een kans te geven m'n keuze nog aan te passen, waardoor het dus gewoon gelijkspel is... Ik probeer altijd gewoon op de keuze te gaan staan, ipv al te selecteren, zodat de tegenstander nog kan aanpassen, maar voor de rest blijkt niemand dat te doen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik ben sindskort een gelukkig eigenaar van een PS3 :), heb meteen fifa10 erbij gekocht, alleen heb ik voor fifa10 altijd PES gespeeld, dus het is wel even wennen voor mij.

Wat ik tot nu toe nog best moeilijk vind is dat als ik de bal heb en een tegenstander op me komt aflopen ik het meestal kwijtraak, heb geen idee hoe ik hem moet voorbijgaan, ik probeer meestal de linkerstick schuinomhoog of omlaag te doen om hem zo uit te spelen maar dat gaat ook niet vaak goed.

Ook heb ik moeite met de hoge pass, bijvoorbeeld een hoge pass van de zijkant naar de penalty gebied, als ik dan pass dan lijkt het wel of de bal vliegt naar plekken die ik niet wil, nooit geen speler die beschikbaar is op die plek, lijkt wel of ik geen controle over de hoge pass heb.

Dit zijn de dingen waar ik nu mee zit, voor de rest een prima spel.

Graag hoor ik wat tips, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:13:
Ik ben sindskort een gelukkig eigenaar van een PS3 :), heb meteen fifa10 erbij gekocht, alleen heb ik voor fifa10 altijd PES gespeeld, dus het is wel even wennen voor mij.

Wat ik tot nu toe nog best moeilijk vind is dat als ik de bal heb en een tegenstander op me komt aflopen ik het meestal kwijtraak, heb geen idee hoe ik hem moet voorbijgaan, ik probeer meestal de linkerstick schuinomhoog of omlaag te doen om hem zo uit te spelen maar dat gaat ook niet vaak goed.

Ook heb ik moeite met de hoge pass, bijvoorbeeld een hoge pass van de zijkant naar de penalty gebied, als ik dan pass dan lijkt het wel of de bal vliegt naar plekken die ik niet wil, nooit geen speler die beschikbaar is op die plek, lijkt wel of ik geen controle over de hoge pass heb.

Dit zijn de dingen waar ik nu mee zit, voor de rest een prima spel.

Graag hoor ik wat tips, alvast bedankt.
ik heb pes alleen op de pc gespeeld maar daar is het iig veel makkelijker om gewoon langs mensen te rennen.
bij fifa echter is het heel moeilijk (voor mij iig) om met loopacties langs verdedigers te komen. je wordt namelijk gewoon van de bal gezet meestal. daarom probeer ik gaten in de verdediging te slaan door op de helft van de tegenstander rond te passen tot zij een fout maken. heel veel mensen online drukken bijvoorbeeld voortdurend a in (op de xbox, x op ps3?). als je op die manier verdedigt is het voor de meer ervarene spelers heel makkelijk om bijvoorbeeld met een simpel 1-2tje langs de verdediging te komen en op open goal te komen.
omdat verdedigers meestal sterker zijn de de aanvallers (vooral op legendary en world class) zal je met jou methode meestal geen succes hebben. vooral offline niet, want de verdedigers blijven gewoon staan, en dan ben je er nog steeds niet langs. online zou ik proberen zo min mogelijk te rennen door het midden, want dan raak je de bal snel kwijt.
over het voorzetten; heb je het al op semi-assisted gezet? anders geeft de speler hem gewoon willekeurig naar de 1e of 2e paal.
verder zijn voorzetten sowieso heel moeilijk om te scoren, alleen met rooney lukt het mij met enige regelmaat. als je iets zwakkere en/of kleinere spitsen hebt kan je beter gewoon proberen door het midden te gaan, en alleen voorgeven wanneer een speler echt helemaal vrij staat of een goede loopactie maakt.

hoop dat je hier iets aan hebt :) btw als je een maandje had gewacht had je fifa 2010 world cup kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Bedankt voor de tip Emielovic, ik zal vandaag eens op semi-assisted proberen, misschien dat het dan wat makkelijker gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een vraagje aan iedereen...

Door die gamercards die iets eerder gepost zijn heb ik het idee gekregen om een 'FIFA10 Manager' programma te schrijven.

Het idee is dat het programma de details van elke online wedstrijd die je speelt binnen haalt en dat overzichtelijk weergeeft. Ik denk aan een simpele grid met de naam van je tegenstander, de eindstand, en datum waarop gespeeld is. Door een wedstrijd te selecteren kan men dan de details bekijken, zoals skill level van je tegenstander en van jezelf, aantal corners, tackles, passes, balbezit, etc, etc, etc...

De informatie haal ik dan uit de emails die het spel je kan sturen na afloop van een online (ranked?) match.

Zodra je het programma opstart kan het zelf kijken of er nieuwe FIFA mails binnen gekomen zijn, en zo ja dan wordt het programma automatisch geupdate met de nieuwe wedstrijden.

Met die data kun je dan allerlei leuke dingen doen lijkt me, bijvoorbeeld een grafiek van aantal punten tegen de datum waarop gespeeld is, dan kun je mooi zien hoe snel je in ranking stijgt of daalt.

Verder wilde ik het gemiddelde laten zien van bepaalde dingen (aantal goals/wedstrijd ofzo), maar dat kan ik niet baseren op de emails. De meeste mensen zullen namelijk niet altijd die optie aan hebben staan (staat uit standaard), waardoor het programma dus altijd een aantal westrijden zal missen en de gemiddelden nooit overeen kunnen komen met de gemiddelden zoals ze in het spel (of nu dus, op die gamercards) worden weer gegeven.
Maar met de data op die gamercards kan ik dus toch gemiddelden laten zien.

Heb al een beetje zitten spelen en het binnen krijgen van de emails werkt prima, en ze zijn ook niet zo moeilijk te parsen. Ook de data van de gamercards is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Ik vraag me nu alleen af of men hier interesse in heeft? Mij lijkt het wel handig namelijk. Ik vind het wel leuk om zoiets te maken als ik wat tijd over heb, maar als niemand er iets aan heeft dan verspil ik er alleen maar tijd mee dus dan gaat het niet door :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBS schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Ik ben zoals altijd erg nieuwsgierig naar de (kleine) verbeteringen elke keer (o.a. realistisch gras deze keer). Iemand een idee wanneer de demo komt?
Leuk hoor, gras ;)
Ik zou dan eerder benieuwd zijn naar het in de lucht aannemen van de bal! Dat mis ik nu wel. Soms gaat het goed, maar je kunt de aanname niet echt besturen. In World cup 2010 schijnt dit goed mogelijk te zijn.

Ik speel overigens ook UT. Heb sinds een tijdje een compleet NL team:

Van Nistelrooy ----- Kuyt(of Huntelaar)
-------------Van Persie---------------------
Sneijder--Van Bommel--Seedorf
Bouma--Mathijsen--Heitinga--Van der Wiel

Frank Rijkaard is manager en de formation is 4-3-1-2

Mijn tweede team is grotendeels Braziliaans en ook 100% chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:17:
[...]
Leuk hoor, gras ;)
Ik zou dan eerder benieuwd zijn naar het in de lucht aannemen van de bal! Dat mis ik nu wel. Soms gaat het goed, maar je kunt de aanname niet echt besturen. In World cup 2010 schijnt dit goed mogelijk te zijn.
Ik ben gevoelig voor details ;) Realistisch gras klinkt pietluttig, maar schijnt echt wel meerwaarde te hebben voor het totaalplaatje.
Ik zal echter niet ontkennen dat als ik zou moeten kiezen uit deze twee ik voor betere aanname in de lucht zou kiezen hoor, dat wel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 29-03-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hmmm, als ik iets kon laten wijzigen was het het vastzetten van poppetjes.

Als er nu een corner genomen wordt (je merkt dit vooral bij online club mode) dan worden er 2 poppetjes door de cpu uitgekozen die gaan beslissen wie de bal wegkopt.

Dat moet eruit er moet vrijheid zijn, iedereen moet tegen de bal aan kunnen springen. (het zou dan alleen wel chaotisch worden)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 22:34
Een slechte rip-off van FIFA STREETS

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weet iemand hoe je een volley / omhaal / ofzoiets doet uit een voorzet, in plaats van een kopbal?

Ik heb altijd gedacht dat het 'random' was, als de bal iets achter de man kwam ofzo. Maar zojuist gaf ik een voorzet op iemand die helemaal vrij stond. Hij had de bal makkelijk kunnen koppen, maar om een of andere reden drukte ik op RB (wat normaal gericht schieten zou zijn), en hij wrong zich in een onmogelijke houding om toch een soort van omhaal te proberen. Hopeloos mis natuurlijk, maar wel vet om te zien.

Maar nu vraag ik me dus af of dit toeval was of dat het kwam doordat ik op RB drukte? Ik heb het daarna nog 15 keer geprobeerd ofzo maar elke keer gewoon een kopbal...
De voorzet waar hij geen kopbal deed was een normale voorzet, precies op het hoofd, maar toch maakte hij er een omhaal van, wat eigenlijk onmogelijk was op dat moment, dus denk ik toch dat het met RB te maken had :\

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Rechtertrigger erbij, r1 ofzoiets voor de ps3. of l1 kan ook dacht ik...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mooie nieuwe player hub op easportsfootball.co.uk trouwens.
Ook daar zijn nu alle stats wbt gespeelde wedstrijden zichtbaar. :)
Voorheen kon ik al nooit mijn eigen accomplishments of gespeelde wedstrijden zijn en de laatste weken moest ik zelfs uitloggen om die [acc.] bij anderen te kunnen zien.
Binnenkort maar weer eens verder met ranked spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

NickThissen schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:15:
Een vraagje aan iedereen...

Door die gamercards die iets eerder gepost zijn heb ik het idee gekregen om een 'FIFA10 Manager' programma te schrijven.

Het idee is dat het programma de details van elke online wedstrijd die je speelt binnen haalt en dat overzichtelijk weergeeft. Ik denk aan een simpele grid met de naam van je tegenstander, de eindstand, en datum waarop gespeeld is. Door een wedstrijd te selecteren kan men dan de details bekijken, zoals skill level van je tegenstander en van jezelf, aantal corners, tackles, passes, balbezit, etc, etc, etc...

De informatie haal ik dan uit de emails die het spel je kan sturen na afloop van een online (ranked?) match.

Zodra je het programma opstart kan het zelf kijken of er nieuwe FIFA mails binnen gekomen zijn, en zo ja dan wordt het programma automatisch geupdate met de nieuwe wedstrijden.

Met die data kun je dan allerlei leuke dingen doen lijkt me, bijvoorbeeld een grafiek van aantal punten tegen de datum waarop gespeeld is, dan kun je mooi zien hoe snel je in ranking stijgt of daalt.

Verder wilde ik het gemiddelde laten zien van bepaalde dingen (aantal goals/wedstrijd ofzo), maar dat kan ik niet baseren op de emails. De meeste mensen zullen namelijk niet altijd die optie aan hebben staan (staat uit standaard), waardoor het programma dus altijd een aantal westrijden zal missen en de gemiddelden nooit overeen kunnen komen met de gemiddelden zoals ze in het spel (of nu dus, op die gamercards) worden weer gegeven.
Maar met de data op die gamercards kan ik dus toch gemiddelden laten zien.

Heb al een beetje zitten spelen en het binnen krijgen van de emails werkt prima, en ze zijn ook niet zo moeilijk te parsen. Ook de data van de gamercards is niet zo moeilijk te verkrijgen.

Ik vraag me nu alleen af of men hier interesse in heeft? Mij lijkt het wel handig namelijk. Ik vind het wel leuk om zoiets te maken als ik wat tijd over heb, maar als niemand er iets aan heeft dan verspil ik er alleen maar tijd mee dus dan gaat het niet door :p
ik vind het een leuk idee :) ik heb zelf een hele fifa site gebouwd (toen nog voor xbox360-ers) (www.fifa-gaming.com) maar daar doe ik nu niks meer mee omdat ik van de xbox ben overgestapt naar de ps3 (alleen nog wat bugs eruit halen af en toe).

maar zo'n dingen zijn zeker leuk! ben zelf ook aan het nadenken om een fifa site (zoals hierboven) te maken voor de ps3, maar idem... er moet wel interesse voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bedankt voor de interesse, maar ik ben er momenteel niet echt meer mee bezig. Het uitlezen van de emails is natuurlijk niet ideaal. De gebruiker moet dan natuurlijk ook zijn email adres en wachtwoord opgeven, waarmee ik in principe al zijn emails kan doorlezen of zelfs zijn wachtwoord naar mezelf kan sturen. Dat doe ik natuurlijk niet, maar toch... Kan me best voorstellen dat mensen dat risico liever niet lopen ;)
Ik kan geen manier bedenken waarop ik kan 'bewijzen' dat er niets kwaads gebeurt in de code, behalve gewoon het hele project open source te maken, maar dan nog lijkt me niet dat mensen zin hebben om mijn hele code te gaan door spitten om te kijken of ik niet toevallig hun wachtwoord misbruik.

Ik zoek dus eigenlijk een andere manier om de matches te tonen. Dezelfde site waar die gamercards ook het gemiddelde van halen geeft ook een lijstje van matches, maar alleen de laatste 20, en alleen de datum, naam van de speler en de eindstand, dus daar heb je ook niet zoveel aan...

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 02-04-2010 11:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

NickThissen schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:57:
Bedankt voor de interesse, maar ik ben er momenteel niet echt meer mee bezig. Het uitlezen van de emails is natuurlijk niet ideaal. De gebruiker moet dan natuurlijk ook zijn email adres en wachtwoord opgeven, waarmee ik in principe al zijn emails kan doorlezen of zelfs zijn wachtwoord naar mezelf kan sturen. Dat doe ik natuurlijk niet, maar toch... Kan me best voorstellen dat mensen dat risico liever niet lopen ;)
Ik kan geen manier bedenken waarop ik kan 'bewijzen' dat er niets kwaads gebeurt in de code, behalve gewoon het hele project open source te maken, maar dan nog lijkt me niet dat mensen zin hebben om mijn hele code te gaan door spitten om te kijken of ik niet toevallig hun wachtwoord misbruik.

Ik zoek dus eigenlijk een andere manier om de matches te tonen. Dezelfde site waar die gamercards ook het gemiddelde van halen geeft ook een lijstje van matches, maar alleen de laatste 20, en alleen de datum, naam van de speler en de eindstand, dus daar heb je ook niet zoveel aan...
ja ik vind zoiets ook jammer, ook voor de site die ik destijds heb gebouwd. Kon je maar een ps3_id of een fifa_gamer_id ofzo via xml opsturen naar de EA server, en dat je dan voor die speler alle uitslagen in XML terugkreeg. Dan zou je makkelijk een systeem kunnen bouwen met competities en toernooien.

is er een officiele site waar je een aanvraag kunt doen voor functionaliteiten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik speel sinds een week ook FUT, en moet zeggen dat het goed bevalt.

Heb momenteel een bronzen koreaans en een zilver en een gouden Frans team.

Heb nog wel wat vragen:
- bij sommige gouden spelers is de kleur van de kaart wat anders, alsof hij meer glimt, iemand enig idee wat dit betekent?
- is het mogelijk een speler permanent te upgraden met kaartjes? ik zie in de trade soms spelers met betere statistieken, maar zijn die tijdelijk?
- heeft het nog veel effect om een speler te trainen in je favoriete opstelling?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
HenkS schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:07:
[...]

ja ik vind zoiets ook jammer, ook voor de site die ik destijds heb gebouwd. Kon je maar een ps3_id of een fifa_gamer_id ofzo via xml opsturen naar de EA server, en dat je dan voor die speler alle uitslagen in XML terugkreeg. Dan zou je makkelijk een systeem kunnen bouwen met competities en toernooien.

is er een officiele site waar je een aanvraag kunt doen voor functionaliteiten ofzo?
Zo'n site is er al, maar dan alleen voor de gemiddelde statistieken. Dit is wat die gamercards gebruiken. Je moet eerst iemand z'n ID opvragen (via z'n gamertag en console), en daarmee kun je een site opvragen waar die gemiddelden op staan. Die site kun je dan gewoon handmatig parsen. Dezelfde site toont ook de laatste 20 wedstrijden, en dan alleen de datum, naam van tegenstander en score. Misschien is het mogelijk om alle wedstrijden op te vragen (en misschien ook niet) maar ik heb nog niet uitgevonden hoe dat zou kunnen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:10:
ik speel sinds een week ook FUT, en moet zeggen dat het goed bevalt.

Heb momenteel een bronzen koreaans en een zilver en een gouden Frans team.

Heb nog wel wat vragen:
- bij sommige gouden spelers is de kleur van de kaart wat anders, alsof hij meer glimt, iemand enig idee wat dit betekent?
- is het mogelijk een speler permanent te upgraden met kaartjes? ik zie in de trade soms spelers met betere statistieken, maar zijn die tijdelijk?
- heeft het nog veel effect om een speler te trainen in je favoriete opstelling?
1) Dat zijn zeldzamere kaarten, worden minder uitgegeven in de pakjes. Ze heten dus 'rare' / zeldzaam. Je krijgt er dus ook meer geld voor als je ze discard (ong 600 coins voor een gouden rare).
2) Nee niet permanent. Je hebt wel trainingskaartjes, maar die werken maar 1 wedstrijd lang. Je hebt wel per week twee spelers die in vorm zijn, die verschijnen die week in de gouden pakjes met iets betere stats. Niet veel natuurlijk, maar die hebben iets betere stats dan de normale uitgave van die spelers en zijn dus ook een stuk duurder op de trade. Maar dit is dus een grote verandering t.o.v. vorig jaar, je kunt zelf de spelerstats NIET meer upgraden.
3) Ja dat heeft effect, op je chemistry. Dat is de factor die bepaalt hoe goed je team samen speelt, maar ook individueel scheelt het iets. Dus als je iedereen op de door jouw gebruikte opstelling speelt, dan levert dat veel chemistry op. En die probeer je op 100 te hebben. Andere factoren voor chemistry zijn: Zelfde nationaliteit van spelers die rond om elkaar spelen (de groene lijnen in je squad tussen de spelers), zelfde league (premier league, eredivisie etc..), zelfde team en of de speler op zijn favo positie speelt (CM bijv.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:57
JBS schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:51:
[...]
Dat heb ik dus ook, ben er heel benieuwd naar.

http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-fifa-world/63028

Overigens let op de details.. het licht komt zelfs van de reclame borden af. Maar goed, die dansjes zijn echt debiel. Misschien voor de nieuwe FIFA dan ook coaches langs de zijlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie niet echt veel verschil met FIFA10 moet ik zeggen. Het lijkt alsof de bal iets natuurlijker beweegt af en toe, maar verder? Er ligt wat rotzooi langs het veld, er zijn lichtgevende reclameborden en blijkbaar viert opeens iedereen een goal met een idioot dansje... Om daar nou weer 60 euro aan uit te geven? Daarbij heb je ook nog eens veel minder teams lijkt me? Alleen de internationale, niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:27
Ik heb vandaag UT aangeschaft en wist op het begin niet echt wat te doen :P

Nu heb ik een full NL team met 92 Chemistry. Moet nog een paar plaatsen vervangen door betere spelers en dan haal ik denk ik 100%

Opstelling:
-Van Nistelrooy (ST) -Kuyt(ST)
-Guzman(CAM) -Affelay(CAM)
-Van Bronckhorst (CDM) -De Jong (CDM)
-Bouma (LB) -Heitinga (CB) -Mathijssen (CB) -Melchiot (RB)
-Stekelenburg

Vind verder het online gedeelte erg tegenvallen. Ga je met een full bronzen team kom je tegen een team met een paar gold spelers en die knallen alles raak. En ik schiet dan de makkelijkste kansen dik over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Lol Chemistry is nu 100%

Opstelling: 4-1-2-1-2
-Van Nistelrooy (ST) -Kuyt(ST)
-Affelay(CAM)
-De Jong (CDM) -De Zeeuw (CDM) -vd Wiel (CDM)
-Bouma (LB) -Heitinga (CB) -Mathijssen (CB) -Melchiot (RB)
-Stekelenburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:42:

Vind verder het online gedeelte erg tegenvallen. Ga je met een full bronzen team kom je tegen een team met een paar gold spelers en die knallen alles raak. En ik schiet dan de makkelijkste kansen dik over....
Dan moet je online toernooien doen met een restrictie mbt sterkte. Je kan bijv. max 3 star doen.

Ik ben nu met een zo sterk mogelijk elftal bezig. Hele dure spelers als Torres kan ik nooit betalen, maar heb toch al erg sterke bij elkaar. Heb al het sterkste mogelijke NL team, maar dan kom je toch iets te kort tegen supersterren-teams.
Ik speel 4-3-1-2, best aanvallend, maar je moet wel goede spelers hebben, anders is het een moeilijke formatie. Het veld is voorin smaller met 3 X cm, maar met goed passen en snelle spelers is het erg leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henry-anelka
govou-gourcouff-guily
bodner
evra-escudé-mèxes-reveiller
franse keeper (82)

chemistry dus 100%
verdediging nog niet al te goed, ben aan t sparen voor gallas en sagna, dan heb ik het beste franse team mogelijk :) op malouda in form na dan .. maar die kost 70000 of meer. :(

edit: het is wel vervelend dat je je opstelling niet kan veranderen, behalve in de match zelf.. ik speel graag 4-3-2-1 maar ipv 3 cm's een ldm, cam en rcm. als je dan teruglegt op je ldm (in mijn geval barry) geeft dat hele mooie kansen...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik de hele wedstrijd (tot de 75e/80e minuut ofzo) mijn tegenstander helemaal domineer, paar goals voorsprong heb, en dan alsnog in de laatste 10 minuten verlies.
Iemand anders hier ook last van?
Net ook nog... Kwam vrij snel voor op 2-1, later zelfs 3-1, en in de 85e, 89e en 90e minuut alsnog 3 goals tegen gekregen en verloren...

Ik dacht eerst dat ik misschien geen zin meer had, of dacht "in de pocket" nadat ik ver voor kom, en dat ik daardoor niet meer zo goed speel, maar ik denk niet dat het dat is. De laatste paar keren dat me dit gebeurt heb ik er echt op gelet dat ik niet inzak, maar geconcentreerd blijf, en alsnog zoveel mogelijk goals probeer te maken ook al 'heb ik al gewonnen'. Maar alsnog gaat het vaak mis...

Ik denk dat het eerder iets is dat m'n tegenstander mijn stijl eindelijk door heeft ofzo. Ik merk dat ik meestal sterk verdedig, hem weinig kansen geef enzo. Maar ik verdedig op zo'n manier dat, áls ik een klein foutje maak, dan is het meestal ook een goal. Op het begin komt de tegenstander er bijna niet doorheen, maar meer naar het einde lijkt het wel alsof elk steek paasje aankomt en ik nergens meer tussen kom. In de wedstrijd net waren de 3-2 en 3-3 precies hetzelfde: insane lange steek pass van middenveld naar de 16 en in een keer schieten... Daar stonden zo'n 5 spelers van mij tussen maar niemand kwam er aan..??
En als je dan in de laatste 5 minuten van 3-1 naar 3-3 gaat dan is de zin er ook af en dan volgt de 3-4 vrij snel :p

Erg frustrerend in ieder geval... Ik wil dan ook altijd rematch doen omdat ik weet dat ik kan winnen, maar de tegenstander weet dat maar net zo goed, en doet dus nooit rematch.. :(

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 07-04-2010 11:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Heb nu een paar veranderingen aangebracht. Meer kwaliteit in het team en wederom 100% Chemistry

-Kuyt (ST) -Van Nistelrooij(ST)
-Seedorf(CAM)
-Robben (LM) -vd Vaart (RM)
-De Zeeuw (CDM)
-Bouma (LB) -Heitinga (CB) -Mathijssen (CB) -vd Wiel (RB)
-vd Sar (GK)

Trainer: Frank Rijkaard

Ik merk wel dat het niveau online UT veel hoger ligt dan het niveau online bij de reguliere Fifa 10. Verder vind ik het echt volstrekt belachelijk dat sommige teams allemaal 80+ zijn en dan een chemistry van 40 hebben en alsnog winnen omdat hun 85+ spits gewoon iedereen eruit rent of alle duellen wint.

Ik bedoel waar gaat dat over. Fifa UT moet gaan om de beste Chemistry. Dit hadden ze van mij nog wel verder kunnen uitwerken want vaak heb je al 100% Chemistry als je een volledig team van hetzelfde land hebt. Ik zou dan zeggen: 100% als spelers uit hetzelfde land komen, competities aan elkaar linken en nog dieper. Dus dat je echt moeite moet doen voor 100% Chemistry. Nu is dat zo gehaald.

Toernooien zijn wel heel cool :). Maar waar kan je toernooien doen met prijzen van 10k+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Ben de demo aan het downloaden van FIFA World cup, ben benieuwd.
Hij is overigens 900mb. Start hem nu op. :)
Eugh maar 2 minuten per helft. 8)7

Oke heel kort nu gespeeld. Gras is idd een héél stuk mooier als in FIFA 10.
En als je een kans mist, zie je bijv de reactie van de coach. Leuk. :)

-Edit: Niet alleen bij een kans, ook bij buitenspel. En de speler geeft nu ook een reactie bij buitenspel.

[ Voor 90% gewijzigd door tiswat op 08-04-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand misschien een thread maken over fifa world cup 2010?
zelf nog nooit een thread gemaakt ofzo over een game... maar mischien als er genoeg interesse is voor de game zou het wel leuk zijn een eigen thread te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Zou er veel animo zijn dan? Ik vind het namelijk niet het geld waard.
Veel verschil is er niet qua gameplay. Sommige animaties zien er wat soepeler uit, zoals aanname op de borst en de keeper komt niet meer zo idioot uit zijn goal bij 1 op 1 situaties.
Misschien als het spel 20/25 euro is, dan wil ik het nog wel kopen, aangezien ik nog al een FIFA fan ben.

[ Voor 30% gewijzigd door SR8 op 08-04-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

SR8 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:16:
Veel verschil is er niet qua gameplay. Sommige animaties zien er wat soepeler uit, zoals aanname op de borst en de keeper komt niet meer zo idioot uit zijn goal bij 1 op 1 situaties.
Misschien als het spel 20/25 euro is, dan wil ik het nog wel kopen, aangezien ik nog al een FIFA fan ben.
idem hier, echt veel te duur nu. ben fifa fan maar heb dit er echt niet voor over. zeker omdat ik weet als het wk voorbij is ik dit ook niet meer zal spelen.

voor 20-25 zou ik t wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
HenkS schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:38:
[...]

idem hier, echt veel te duur nu. ben fifa fan maar heb dit er echt niet voor over. zeker omdat ik weet als het wk voorbij is ik dit ook niet meer zal spelen.

voor 20-25 zou ik t wel doen
Zodra het spel 20-25 euro kost is het WK al lang en breed voorbij, dus waarom kopen als je het toch niet gaat spelen? :p

Ben het er wel mee eens, geen 60 euro waard. Misschien voor mensen die FIFA10 nog niet hebben, maar dan nog vind ik het veel, want lijkt me niet dat ze er evenveel moeite in hebben gestoken dan FIFA10 of andere spellen die ook 60 euro kosten.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Ik heb de demo van Fifa WK 2010 net gespeeld en het zuigt best hard...

Irritante cutscenes van je trainer en boze spelers die iets hebben verneukt.

Verder is voor mij het gameplay Fifa 10 gevoel weg in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:56:
Ik heb de demo van Fifa WK 2010 net gespeeld en het zuigt best hard...

Irritante cutscenes van je trainer en boze spelers die iets hebben verneukt.

Verder is voor mij het gameplay Fifa 10 gevoel weg in dit spel.
Ik vond het wel grappig maar inderdaad een béétje overdone. Wel grappig met die fans en trainers enzo maar dat gaat toch vervelen (en op je zenuwen werken) na een tijdje. Ben sowieso niet zo heel erg fan van de toernooistructuur (speel liever seizoenen als manager of iets) en met landen tegen elkaar kan in FIFA 10 ook.

Ik wacht wel tot FIFA 11 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
SR8 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:16:
Als het spel bij de release 20/25 euro was zou ik het wel kopen. Maar voor 60 euro laat ik hem lekker voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Het zal wel voor 40 euro na een week in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel voor welke platform ik deze game moet kopen pc of ps3 wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:53:
ik twijfel voor welke platform ik deze game moet kopen pc of ps3 wat raden jullie aan?
Altijd consoleversie van Fifa nemen!
Zal met deze niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Op dit moment kun je de demo alleen nog maar downloaden met een Live Gold abonnement. Wanneer komt ie normaal gesproken ook voor Silver beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Over 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
demo gisteren gespeeld van world cup het veld ziet er echt beter uit, daar hebben de fifa boys zich dus toch wat van aangetrokken.

Verder verschilt het bijna niks met normale fifa10.

Wat ik wel irritant vind zijn de tussenstukjes (met de trainer enzo)
Bij fifa10 hadden ze dat soort shit er juist uitgehaald om het tempo/doorgang erin te laten zitten.
Nu krijg je lippi elke keer te zien bij een schot etc.

Herhalingen na een goal zijn wel mooi, dat je de camera zo achter de speler mee ziet gaan, dit zit volgens mij niet in fifa10.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:05:
Wat ik wel irritant vind zijn de tussenstukjes (met de trainer enzo)
Bij fifa10 hadden ze dat soort shit er juist uitgehaald om het tempo/doorgang erin te laten zitten.
Nu krijg je lippi elke keer te zien bij een schot etc.
Als je bij de settings kijkt, zie je dat die tussenstukjes uitgezet kunnen worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:12:
[...]

Als je bij de settings kijkt, zie je dat die tussenstukjes uitgezet kunnen worden. ;)
super! vanavond gelijk maar doen bij een volgend potje.

Je kunt trouwens je virtual pro uit fifa 10 importeren in WC10

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in deze versie nou al normaal een bal in de lucht aannemen (borst, hoofd) en in de gewenste richting?
Of is dat pas bij Fifa 11?

Zal vanavond ff demo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Zou mooi zijn als het erin zit, Dat is idd iets wat ik wel mis.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

aaaido schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:30:
Heb nu een paar veranderingen aangebracht. Meer kwaliteit in het team en wederom 100% Chemistry

-Kuyt (ST) -Van Nistelrooij(ST)
-Seedorf(CAM)
-Robben (LM) -vd Vaart (RM)
-De Zeeuw (CDM)
-Bouma (LB) -Heitinga (CB) -Mathijssen (CB) -vd Wiel (RB)
-vd Sar (GK)

Trainer: Frank Rijkaard

Ik merk wel dat het niveau online UT veel hoger ligt dan het niveau online bij de reguliere Fifa 10. Verder vind ik het echt volstrekt belachelijk dat sommige teams allemaal 80+ zijn en dan een chemistry van 40 hebben en alsnog winnen omdat hun 85+ spits gewoon iedereen eruit rent of alle duellen wint.

Ik bedoel waar gaat dat over. Fifa UT moet gaan om de beste Chemistry. Dit hadden ze van mij nog wel verder kunnen uitwerken want vaak heb je al 100% Chemistry als je een volledig team van hetzelfde land hebt. Ik zou dan zeggen: 100% als spelers uit hetzelfde land komen, competities aan elkaar linken en nog dieper. Dus dat je echt moeite moet doen voor 100% Chemistry. Nu is dat zo gehaald.

Toernooien zijn wel heel cool :). Maar waar kan je toernooien doen met prijzen van 10k+?
Sinds wanneer is Team Chemistry bij spellen van EA Sports heilig verklaard? Of is die 100% voor sommige gamers een dwangneurose?

Speel gewoon met de beste spelers, je eigen favoriete opstelling of de meest realitische van het moment.
Als ik met die opstelling van jou moet spelen speel ik liever niet. Sterker nog, als van Marwijk het in zijn hoofd haalt deze mensen het veld in te sturen dan ga ik met mijn vriendin "As the World Turns" kijken deze zomer.

Stekelenburg
Mathijssen
Boulahrouz
van Bronckhorst
van der Wiel
de Jong
van Bommel
Kuijt(middenveld)
Sneijder
Robben
van Persie

Ik denk dat ik met het bovenstaande groepje spelers zou beginnen. Veel kwaliteit en bijna stuk voor stuk een goede wedstrijdmentaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Dracul op 10-04-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Nu online
Zitten nog wel wat bugs in. Je kan eigenlijk 100% zeker zo scoren. http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18827291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Tsja in de demo van FIFA 10 kon je met een voorzet ook makkelijk scoren. Ging in FIFA 10 ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die demo niks bijzonders eigenlijk. Is gewoon Fifa10 met wat andere stijl. Echt niks schokkends (ook het gras niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

even weer FUT ;)

wat is de beste manier om snel kapitaal op te bouwen?
Ik heb momenteel een 5 sterren team met gemiddelde van 83.
Leuk team, maar zeker niet goed genoeg tegen gasten met spelers van 89/90.

Om nu nog te verbeteren heb ik echt de 30k spelers nodig als een Henry, Ribery of Anelka.
Om echt geld te verdienen moet je wel toernooien winnen, bij 5 sterren toernooi kom ik altijd wel mensen tegen met een topteam. Kaartjes heb ik alleen in het begin gekocht (bronze) zilver en goud nog nooit, omdat ik voor dat geld liever gericht een speler koop.

Wat is jullie ervaring, is het kopen van pakjes een goede manier om verder te komen, of krijg je bijna alleen subtoppers?

En welke toernooien spelen jullie het liefst om geld te krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 11-04-2010 10:17 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Tja, je krijgt heel vaak subtoppers, maar af en toe zit er zo'n hele goede tussen. (zo zijn die ook ooit in het spel gekomen). Ik koop eigenlijk elke keer als ik op 7500 coins kom weer een nieuw pakje. Al diverse leuke spelers tegen gekomen (Forlan, Balotelli, Almunia etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Dracul schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:46:
[...]

Sinds wanneer is Team Chemistry bij spellen van EA Sports heilig verklaard? Of is die 100% voor sommige gamers een dwangneurose?

Speel gewoon met de beste spelers, je eigen favoriete opstelling of de meest realitische van het moment.
Als ik met die opstelling van jou moet spelen speel ik liever niet. Sterker nog, als van Marwijk het in zijn hoofd haalt deze mensen het veld in te sturen dan ga ik met mijn vriendin "As the World Turns" kijken deze zomer.

Stekelenburg
Mathijssen
Boulahrouz
van Bronckhorst
van der Wiel
de Jong
van Bommel
Kuijt(middenveld)
Sneijder
Robben
van Persie

Ik denk dat ik met het bovenstaande groepje spelers zou beginnen. Veel kwaliteit en bijna stuk voor stuk een goede wedstrijdmentaliteit.
Sorry maar nu praat je best onzin. De Chamistry is juist wel belangrijk. Het zou pas dom zijn als je met elk willekeurig 85+ team overal de baas bent omdat je enkel alleen maar 85+ spelers hebt. het woord team zegt eigenlijk al genoeg. Het is een teamsport. Je speelt met meerdere mensen een spel. Daarom vind ik dat chemistry aardig belangrijk moet zijn. Natuurlijk is het ook belangrijk dat je goede spelers hebt. Maar als ik een 80+ team heb met chemistry 100% en de tegenstander een 85+ team met 30% chamistry dan vind ik dat het 80+ team in het voordeel zou moeten zijn.

Over mijn opstelling: Het is niet mogelijk om iedereen te kopen... Tuurlijk heb ik graag van Persie maar die is duur...

Enne veel plezier met ''as the world turns'' deze zomer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik vond een Dani Alves in een pakje, die ik in mijn team niet kon gebruiken. Dus maar in de trade gegooid. Helaas iets te snel geklikt. De prijs is dus 150. |:(

Dus wie nog een goedkope dani Alves zoekt, je hebt nog 20 minuten.

edit: bod staat gelukkig al op 31,450

[ Voor 8% gewijzigd door pianoman op 11-04-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens Fifa opgepakt op de Xbox na het eindloos MW2 en BBC2 spelen,
Seizoen 3 met Liverpool, Ik denk dat ik nog dit Seizoen af maak bij Liverpool en dan eens kijk wat voorn Aanbiedingen ik krijg, hopelijk iets in de Eredivisie, ik hoop iig op een Leuke Subtopper,

Mijn Opstelling is op dit moment als volgt:

GK: Fiorillo (78) / Romero (81)
LB: Abidal (83) / Maxwell (81)
CB: Carragher (86) / Fer (83)(Gescout talentje, Niet Fer van Feyenoord))
CB: Agger (84) / Garay (81)
RB: Sergio Ramos (89) / Rafael (81)
LCM: Mascherano (87) / Lahm (80)
RCM: Gerrard (92) / Pjanic (81)
RM: Jesus Navas (83) / Ninis (79)
LM: Di Maria (80) / Marin (81)
CF: Aguero (89)
ST: Torres (93)
Spelers met hun naam in Schuingedrukte tekst zijn Reserve Spelers of mensen die invallen als de standaard 11 Moe of geblesseerd zijn

Weet iemand toevallig een leuke maar snelle LM en RM (80+)? of een goede CF/ST(80+)voor als Reserve ..
Ik begin Navas, Ninis, Di Maria en Marin een beetje zat te worden,
ik zat aan Robben of Ribery te denken,
Enige tips voor verbeteringen zouden ook op prijs gesteld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Robben heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt A.Young en agbonlahor beide Aston villa.
Zijn beide erg snel agbonlahor volgens mij rond de 95ofzo... en alle 2 80+ algemeen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:28:
Zijn beide erg snel agbonlahor volgens mij rond de 95ofzo... en alle 2 80+ algemeen _/-\o_
Dan zou Theo Walcott (Arsenal) ook nog wel een optie zijn, weet alleen zo uit m'n hoofd niet op welke posities deze in het spel graag speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:28:
Over Young en Agbonlahor gesproken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe world cup video; http://www.amazon.com/gp/mpd/permalink/mLLIGPTU4WABS
zoom internet naar 125%, dan komt een mogelijkheid voor full screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Nou das leuk....Weer even FIFA opgepakt. Kampioen van Ierland geworden en nu coach bij Exeter in Engeland..... 2 miljard schuld.....:X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

L1nt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:30:
Nou das leuk....Weer even FIFA opgepakt. Kampioen van Ierland geworden en nu coach bij Exeter in Engeland..... 2 miljard schuld.....:X
volgens mij is dat een flinke bug in fifa.

Als je het tenminste over manager mode hebt, ik heb dat ook een aantal keren gehad, manager van een team, dan overstappen naar een ander team en dan heb je opeens mega schuld (dit bedrag klopt niet met het bedrag dat je ziet als je je nieuwe team kiest). en dan is de lol dus over want je kunt niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Lijkt me idd een megabug. Ik kan me niet voorstellen dat een Coca Cola League 2 club 2 miljard schuld kan opbouwen.
Heb dus geen rooie cent om mijn Fitness coach op te waarderen waardoor mijn spelers na 2 wedstrijden al bekaf zijn. (ook zo'n leuke bug).

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een guide of iets te lezen hoe je nou online het beste kan spelen, en wat meer winnen?

Ik speel nu al een tijdje op de ps3, maar mijn spel staat echt stil. Het enige wat ik doe is paasjes geven en af en toe een steek paasje proberen. Lange ballen komen nooit aan.

Meestal probeer ik via de zijlijn een voorzet erin te knallen en hopen op geluk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:20:
Is er ergens een guide of iets te lezen hoe je nou online het beste kan spelen, en wat meer winnen?

Ik speel nu al een tijdje op de ps3, maar mijn spel staat echt stil. Het enige wat ik doe is paasjes geven en af en toe een steek paasje proberen. Lange ballen komen nooit aan.

Meestal probeer ik via de zijlijn een voorzet erin te knallen en hopen op geluk. :+
kwestie van heel veel spelen, eerst offline oefenen op een niveau dat net iets te hoog voor je is. dit vaak doen dat je hier goed mee kan, dan een niveau omhoog (altijd net iets boven je niveau) en dan online gewoon beginnen en doen doen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

L1nt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:46:
Lijkt me idd een megabug. Ik kan me niet voorstellen dat een Coca Cola League 2 club 2 miljard schuld kan opbouwen.
Heb dus geen rooie cent om mijn Fitness coach op te waarderen waardoor mijn spelers na 2 wedstrijden al bekaf zijn. (ook zo'n leuke bug).
ja ik vind het wel echt een k*t bug, want ik weet van te voren al dat ik nooit van team kan switchen. dus ik ben maar met burnly begonnen en ga gewoon proberen om daarmee alles te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:19:
[...]

ja ik vind het wel echt een k*t bug, want ik weet van te voren al dat ik nooit van team kan switchen. dus ik ben maar met burnly begonnen en ga gewoon proberen om daarmee alles te winnen :)
Hm ja dit soort bugs zit de manager mode helemaal vol mee en dat is echt doodzonde. Ik speel zelf regelmatig met 2 spelers manager mode (world class), met Notts County 3 maal gepromoveerd naar de Premier League alleen nu komt het steeds vaker voor dat het hele spel vastloopt na een wedstrijd. Te veel data om te verwerken ofzo, iig begint de savegame langzaam af te takelen. Toch jammer met een 4 sterren coach en een nog altijd groeiend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
HenkS schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:19:
[...]

ja ik vind het wel echt een k*t bug, want ik weet van te voren al dat ik nooit van team kan switchen.
Ik vroeg me al af waarom ik zo speciaal ben dat ik die bug nooit heb gezien maar ik switch nooit van club. :P
Momenteel in m'n 3e seizoen met Köln en ik koop eigenlijk alleen maar talentjes van 18 a 19 jaar om uiteindelijk flink te cashen. :P
De duurste was tot nu toe 1,2M maar de rest zat daar ruim onder.
Ik gebruik de scout-optie niet, gewoon zoeken naar spelers 18-21 en daar, per positie die ik nodig heb, de jongste, mits goed genoeg, proberen aan te trekken.
Keepers doe ik dan weer niet want het is vrijwel onmogelijk om goeie scores te behalen met keepers waardoor ze niet snel genoeg groeien.
Behalve dat ik dat veel leuker vind dan de grote namen te halen doe ik dat metname voor het halen van een aantal trophies, Theatre of dreams, wheeler dealer etc. :)
Achteraf had ik dan beter met een 1 sterren team kunnen beginnen om die trophy om daarvan een 5 sterren team te maken ook te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

LoneRanger schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:09:
[...]

Ik vroeg me al af waarom ik zo speciaal ben dat ik die bug nooit heb gezien maar ik switch nooit van club. :P
Momenteel in m'n 3e seizoen met Köln en ik koop eigenlijk alleen maar talentjes van 18 a 19 jaar om uiteindelijk flink te cashen. :P
De duurste was tot nu toe 1,2M maar de rest zat daar ruim onder.
Ik gebruik de scout-optie niet, gewoon zoeken naar spelers 18-21 en daar, per positie die ik nodig heb, de jongste, mits goed genoeg, proberen aan te trekken.
Keepers doe ik dan weer niet want het is vrijwel onmogelijk om goeie scores te behalen met keepers waardoor ze niet snel genoeg groeien.
Behalve dat ik dat veel leuker vind dan de grote namen te halen doe ik dat metname voor het halen van een aantal trophies, Theatre of dreams, wheeler dealer etc. :)
Achteraf had ik dan beter met een 1 sterren team kunnen beginnen om die trophy om daarvan een 5 sterren team te maken ook te halen.
ja zo vind ik het ook leuk!

ben een paar keer opnieuw begonnen met manager mode. eerst met top teams, maar dan heb je al snel alles gewonnen (ik speel overigens alles op het hoogste niveau, qua board en qua speellevel) maar met de nodige concentratie win je dan erg veel.

Dus nu met Burnly (slechte team uit de premiership) begonnen. Doel is om niet te degraderen en 4e ronde fac cup. 4e rond is gehaald en ik sta nu 10e. Scout gebruik ik ook niet (levert in mijn optiek toch nooit echt een hele goede speler op) ik ga gewoon de transferlists na. en verder blijven verkopen, kopen en doorgroeien van spelers. Toch wel het leukste aspect en ondertussen lekker veel spelen. Toch het leukst om met een dergelijk team tegen betere teams proberen resultaat te halen. Maar tja.. door die bug zal ik nooit van team kunnen wisselen, maar goed.. voordat ik met dit team alles (dus ook championsleague) gewonnnen heb, ben ik zeker 4 seizoenen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:48

CeesKees

I rest my Kees

Ik begin eindelijk weer een beetje online vorm te krijgen. Offline op wereldklasse tegen gelijkwaardige tegenstanders heb ik het wel lastig, af en toe..

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Een vraagje van deze kant;

weet iemand hoe het komt dat m'n spelers, in de manager mode, 5 tot 10 punten minder hebben in het veld, dan wanneer ik de opstelling aan het maken ben voortijd?

Ik gebruik de originele opstelling van het team (Arsenal) en de ingame punten van de spelers worden niet beter of slechter bij een andere opstelling. Het is toch leuker om met 90+ers van Persi, Aars-shaving en Fabregas te spelen ipv 80+...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NO2 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:35:
Een vraagje van deze kant;

weet iemand hoe het komt dat m'n spelers, in de manager mode, 5 tot 10 punten minder hebben in het veld, dan wanneer ik de opstelling aan het maken ben voortijd?

Ik gebruik de originele opstelling van het team (Arsenal) en de ingame punten van de spelers worden niet beter of slechter bij een andere opstelling. Het is toch leuker om met 90+ers van Persi, Aars-shaving en Fabregas te spelen ipv 80+...
Dat is mij ook nog een raadsel. Komt ook nog eens bij dat als je je spelers in je squad even heen en weer wisselt dat hun waarden dan vaak ineens óók anders zijn. Volgens mij deugt die hele vormberekening ook van geen kant (dat doet 'ie a la minute ofzoiets waardoor het elke keer weer anders is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Waar kan ik toch zien wat al die afkortingen in de game betekenen, allen al bij spelers: cam, cvm, sp, etc. Waar?
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.