Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat lijkt me eigenlijk gewoon algemene voetbalkennis. Centraal aanvallende middenvelder, centraal verdedigende middenvelder, spits, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

SR8 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:33:
Dat lijkt me eigenlijk gewoon algemene voetbalkennis. Centraal aanvallende middenvelder, centraal verdedigende middenvelder, spits, etc.
Dat lijkt jou ja. Maar de vraag was niet of je behoort te weten wat de afkortingen zijn.

Ik wil weten of er een lijst van is. Wat het gaat niet alleen om de namen van posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

HenkS

Da_king alias HenkS

sanderander schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:41:
[...]

Dat lijkt jou ja. Maar de vraag was niet of je behoort te weten wat de afkortingen zijn.

Ik wil weten of er een lijst van is. Wat het gaat niet alleen om de namen van posities.
ik heb ff gekeken, maar kan geen lijstje vinden

dus ik zou zeggen, zet hier alle afkortingen neer die je wilt weten, ik of anderen vullen die wel voor je in :)

nu bedenk ik me iets, wat is het daadwerkelijke verschil met een FW en een ST (dus forward en Striker) die kun je toch allebei in de spits zetten? of is het verschil dat een ST alleen centraal voorin kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mag het ook in het Engels of moet je persé Nederlandse afkortingen etc?

Wikipedia: Association football positions

Alle posities met uitleg. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
LoneRanger schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:52:
Mag het ook in het Engels of moet je persé Nederlandse afkortingen etc?

Wikipedia: Association football positions

Alle posities met uitleg. :)
FUT 10 gebruikt alleen Engelse afkortingen.
Ik vond de Nederlandse afkortingen in FUT 09 trouwens erg irritant (behalve voor het middenveld ;) )

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 14:39:
[...]

FUT 10 gebruikt alleen Engelse afkortingen.
Ik zie nergens dat hij UT speelt en daarbij gebruikt hij zelf afkortingen als cvm en sp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
heey kun je eigenlijk bij speel als prof beker en cl spelen. want ik ben 3 de geworden met vvv maar zie nerges wanneer ik voor beker of europees moet spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven: Kan idd niet. Je kan alleen seizoen spelen, en wedstrijden bij je nationale team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op zondag 11 april 2010 @ 09:56:
even weer FUT ;)

wat is de beste manier om snel kapitaal op te bouwen?
Ik heb momenteel een 5 sterren team met gemiddelde van 83.
Leuk team, maar zeker niet goed genoeg tegen gasten met spelers van 89/90.

Om nu nog te verbeteren heb ik echt de 30k spelers nodig als een Henry, Ribery of Anelka.
Om echt geld te verdienen moet je wel toernooien winnen, bij 5 sterren toernooi kom ik altijd wel mensen tegen met een topteam. Kaartjes heb ik alleen in het begin gekocht (bronze) zilver en goud nog nooit, omdat ik voor dat geld liever gericht een speler koop.

Wat is jullie ervaring, is het kopen van pakjes een goede manier om verder te komen, of krijg je bijna alleen subtoppers?
Pff, ben nu maar gold pus pakjes aan het kopen, heb er drie op rij gekocht echt met helemaal niets.
Beste was een keeper met rating 81 :(

Was voor die munten al een heel eind op weg geweest om zelf wat fatsoenlijks te kopen.
Wat is jullie advies, gewoon blijven kopen dan komt er vanzelf wat of zijn de odds op wat goeds echt zo slecht?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Er zitten af en toe heel goede spelers tussen hoor. Ik heb bijvoorbeeld onder meer Dani Alves, Diego Forlan, en Agbonlahor in een pakje gekregen. Agbonlahor wilde ik eerst verkopen, maar blijkt een fijne pinch-hitter te zijn. (extreem snel, 94)

Dani alves heb ik verkocht, en voor de opbrengst Totti en Gamberini teruggekocht.

Bij de pakjes blijf je in ieder geval kans houden op de "jackpot"

(alle zlatans, rooneys, lampards en ronaldo's zijn ook ooit uit een pakje gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pianoman schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:21:
Er zitten af en toe heel goede spelers tussen hoor. Ik heb bijvoorbeeld onder meer Dani Alves, Diego Forlan, en Agbonlahor in een pakje gekregen. Agbonlahor wilde ik eerst verkopen, maar blijkt een fijne pinch-hitter te zijn. (extreem snel, 94)

Dani alves heb ik verkocht, en voor de opbrengst Totti en Gamberini teruggekocht.

Bij de pakjes blijf je in ieder geval kans houden op de "jackpot"

(alle zlatans, rooneys, lampards en ronaldo's zijn ook ooit uit een pakje gekomen)
Ja maar dat komt omdat er duizenden spelers zijn die duizenden/miljoenen pakjes openen. Je krijgt in zo'n pakje ook standaard crap kaarten als shirts, manager contracts, trainingscard... en zo, waar je na een tijdje spelen gewoon niet meer op zit te wachten.
De staatsloterij e.d. worden ook gewonnen door mensen, maar uiteindelijk kost het meedoen meer dan het oplevert. Je moet geluk hebben. Als je een goed team hebt en alleen echte versterkingen nodig hebt is het verstandiger om te sparen en op te trade te zoeken.

Zo nu en dan koop ik nog wel pakjes, maar de kans op een extreem goede speler (wat uiteindelijk je enige verbeteringen nog kunnen zijn) is extreem laag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je kan trouwens nu je ultimate team online zien:
http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app

Hier een pic. van mijn brakke team:
Afbeeldingslocatie: http://www.wii4all.nl/img/ut.jpg

Zit nog steeds in de demo versie heb pas 2 wedstrijden gespeeld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

pianoman schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:21:
Er zitten af en toe heel goede spelers tussen hoor. Ik heb bijvoorbeeld onder meer Dani Alves, Diego Forlan, en Agbonlahor in een pakje gekregen.
Hoeveel gold+ pakjes heb je daar voor moeten kopen, om een beetje een beeld te krijgen van de kansen...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:32:
[...]

Hoeveel gold+ pakjes heb je daar voor moeten kopen, om een beetje een beeld te krijgen van de kansen...
Die kans is gewoon heel klein, geloof me. Je kan geluk hebben natuurlijk, maar als je 5 gouden pakjes koopt (25000 coins) is de kans heel klein dat je echt een topspeler hebt (82+ zeg maar). Maar voor 25000 coins kun je wel een hele goede speler kopen. De kans dat je Torres, Messi of Rooney uit een pakje krijgt is nog veel kleiner en daar valt eigenlijk niet tegenop te kopen. Gelukkig maar ook, anders had iedereen hetzelfde topteam.

Je kunt dus, nogmaals, als je al een goed team hebt en alleen nog versterking zoekt in hele goede spelers, beter sparen voor de trade dan te gokken met pakjes. Al is dit laatste wel leuker en je kunt altijd geluk hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Die kans is wel klein, maar toch wel groter dan het winnen van de loterij.

Ik weet het niet exact, maar ik denk dat ik ongeveer 30 á 40 gouden pakjes (ultimate,7500) heb gekocht.

Dus 2 echte toppers (forlan, dani alves) en heel veel erg leuke (80+) spelers, zoals Agbonlahor, Suarez, Kompany, Balotelli, Trezeguet, Abbiati.

Ik heb nu een team rond de 83 gemiddeld, en dan wordt het inderdaad wel interessanter om specifiek je versterkingen uit te zoeken. Ik ben nu bijvoorbeeld op zoek naar een betere linksback, en bovendien zijn de "formation"-kaartjes in de trade onbetaalbaar geworden (ik speel 4-2-2-2), nou dan moet je wel heel veel geluk hebben wil je juist zo'n speler uit een pakje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pianoman schreef op maandag 19 april 2010 @ 00:44:
Die kans is wel klein, maar toch wel groter dan het winnen van de loterij.

Ik weet het niet exact, maar ik denk dat ik ongeveer 30 á 40 gouden pakjes (ultimate,7500) heb gekocht.

Dus 2 echte toppers (forlan, dani alves) en heel veel erg leuke (80+) spelers, zoals Agbonlahor, Suarez, Kompany, Balotelli, Trezeguet, Abbiati.
Nou, jouw voorbeeld:
35 pakjes X 7500 coins = 262.500 coins.
Daar had je dus die spelers MAKKELIJK los voor kunnen kopen, en dan hou je nog een berg coins over. Koop hiervoor goedkoop contractkaartjes (200 a 300 coins voor een gouden) en nog wat andere dingetjes en je bent goedkoper uit.

Plus dat je op de trade precies kunt kiezen welke speler (met welke formation) je nodig hebt. Bij een pakje kan je een goede speler treffen, maar misschien had je liever een verbetering op een andere positie.
Natuurlijk kun je ook wat verkopen wat je uit de pakjes haalt, maar spelers t/m 82 discard ik gewoon. Matige spelers zijn amper te verkopen boven het bedrag wat je zou krijgen bij discarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:07:
[...]

Nou, jouw voorbeeld:
35 pakjes X 7500 coins = 262.500 coins.
Daar had je dus die spelers MAKKELIJK los voor kunnen kopen, en dan hou je nog een berg coins over. Koop hiervoor goedkoop contractkaartjes (200 a 300 coins voor een gouden) en nog wat andere dingetjes en je bent goedkoper uit.

Plus dat je op de trade precies kunt kiezen welke speler (met welke formation) je nodig hebt. Bij een pakje kan je een goede speler treffen, maar misschien had je liever een verbetering op een andere positie.
Natuurlijk kun je ook wat verkopen wat je uit de pakjes haalt, maar spelers t/m 82 discard ik gewoon. Matige spelers zijn amper te verkopen boven het bedrag wat je zou krijgen bij discarden.
Je vergeet alleen de opbrengsten van de 35 pakjes in rekening te brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:57:
[...]

Je vergeet alleen de opbrengsten van de 35 pakjes in rekening te brengen. ;)
Tja, ik noemde het wel, maar had het niet expliciet in de berekening opgenomen. Maar misschien dat je gemiddeld voor 2000 (maar dat is wel positief ingeschat) wat kan verkopen weer, maar dan geldt nog:
262.500 - (35 * 2000) = 192.500.
Dan blijft mijn stelling toch wel ruimschoots overeind hoor. Sommige hele goede spelers van 85/86 kun je voor 4000 coins kopen als je een beetje zoekt, soms voor nog minder.

Maar goed, iedereen moet het zelf weten natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Nou de opbrengst zal niet meer dan 2000 per pakje zijn.<-edit:spuit 11. had het bericht van Mork over het hoofd gezien. dus trek er maximaal 70.000 van af. In de pakjes tref je trouwens ook andere nuttige dingen aan, zoals groot publiek, diverse head coaches(passing+5, shooting+5 etc), fitness en morale, etc. Op een gegeven moment ben je wel compleet wat dat betreft. Contracten heb je op een gegeven moment ook wel nodig, al zijn die in de trade tegenwoordig niet meer zo duur.

Ik speel eigenlijk altijd met hetzelfde team, ik kan eigenlijk alleen de spitsen af en toe rust geven (balotelli en totti vervangen door suarez en forlan). Dus fitness en morale kaartjes gebruik ik wel.

Met de pakjes kun je wel je team fit houden. Maar zodra je team rond de 80 komt loont het bijna niet meer om pakjes te kopen om je team te verbeteren. (wel om je team op peil te houden)

[ Voor 4% gewijzigd door pianoman op 19-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pianoman schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:24:
Nou de opbrengst zal niet meer dan 2000 per pakje zijn. dus trek er maximaal 70.000 van af. In de pakjes tref je trouwens ook andere nuttige dingen aan, zoals groot publiek, diverse head coaches(passing+5, shooting+5 etc), fitness en morale, etc. Op een gegeven moment ben je wel compleet wat dat betreft. Contracten heb je op een gegeven moment ook wel nodig, al zijn die in de trade tegenwoordig niet meer zo duur.

Ik speel eigenlijk altijd met hetzelfde team, ik kan eigenlijk alleen de spitsen af en toe rust geven (balotelli en totti vervangen door suarez en forlan). Dus fitness en morale kaartjes gebruik ik wel.

Met de pakjes kun je wel je team fit houden. Maar zodra je team rond de 80 komt loont het bijna niet meer om pakjes te kopen om je team te verbeteren. (wel om je team op peil te houden)
Tja, groot publiek, daar heb je er maar eentje van nodig. En dan nog, het verhoogt je morale, maar die is bij mij altijd max, omdat ik altijd win offline en ook veel offline speel. En die coaches heb je ook helemaal niks aan, want die versterken alleen de trainingskaartjes die je gebruikt. Dus je passing + 15 geeft dan nog wat procent bovenop die 15 aan stats. Die gebruik ik dus ook nooit.

En die shirtjes, badges en formationcards zijn ook crap. Je krijgt nooit degene die je wilt en als je al geluk hebt dat je ze kan verkopen, dan krijg je er 150 coins voor :+

Maar goed, ik koop soms ook nog pakjes hoor! Alleen niet zoveel meer, en de vraag was of het een goede manier is om aan goede spelers te komen. Maar dat valt dus een beetje tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wat een vervelende mensen kom je toch af en toe tegen man, BAH. Ik domineer de tegenstander de hele westrijd, maak twee super mooie goals*, hij maakt twee lame goals dmv de rebound... In de 83e minuut krijgt hij opeens de bal vrij op doel uit het niets, compleet geluk omdat ik tegen een eigen man op schoot... 2-3.. Daarna heeft hij de laatste 10 minuten in z'n eigen helft zitten rond tikken... Ik kots op zo'n mensen, ga iemand anders vervelen ofzo!

*360 tussen twee mensen door, daarna dikke panna, gevolgd door een scherp steek paasje waardoor ik de bal kan inlopen _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 20-04-2010 01:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in UT een team van spelers rond de 80-85 en het valt me op dat ze de ene keer lekker vloeiend spelen: de spitsen maken constant runs en mijn schoten zijn snoeihard. Het volgende potje kan dat compleet anders zijn en gaat alles zo traag als ik weet niet wat, niemand maakt runs en mijn schoten maken nog geen deuk in een pakje boter. Mijn fitness en morale zijn altijd 90+, dus daar kan het niet aan liggen. Het is volgens mij óf lag of het chemistry systeem is nog steeds kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:17:
Ik heb in UT een team van spelers rond de 80-85 en het valt me op dat ze de ene keer lekker vloeiend spelen: de spitsen maken constant runs en mijn schoten zijn snoeihard. Het volgende potje kan dat compleet anders zijn en gaat alles zo traag als ik weet niet wat, niemand maakt runs en mijn schoten maken nog geen deuk in een pakje boter. Mijn fitness en morale zijn altijd 90+, dus daar kan het niet aan liggen. Het is volgens mij óf lag of het chemistry systeem is nog steeds kapot.
Speel je op PS3 of Xbox360?
Ik lees op het EA forum van FIFA veel jklachten van PS3-ers dat het nog steeds niet goed werkt na de chem-patch.

Ik heb zelf een 360, en volgens mij werkt het daar nu wel goed op na de patch. Op de PS3 kan ik het zelf niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op de PS3. Het vervelende is dat EA geen reactie geeft. Ze hebben vorige maand een update uitgebracht die het gefixed zou moeten hebben, maar sindsdien laten ze niets meer van zich horen. Jammer, want UT is de enige reden dat ik FIFA speel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ik speel vrij veel fifa maar vandaag voor het eerst rood met mijn keeper gekregen. dat heb ik echt nog nooit gezien. wel grappig dat je dan ook echt geadviseerd wordt je reserve keeper erin te zetten als je een gewone speler in de goal wilt zetten

meer mensen hier die wel eens rood met de keeper hebben gehad?

was overigens op de ps3 fifa 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op zondag 25 april 2010 @ 20:49:
ik speel vrij veel fifa maar vandaag voor het eerst rood met mijn keeper gekregen. dat heb ik echt nog nooit gezien. wel grappig dat je dan ook echt geadviseerd wordt je reserve keeper erin te zetten als je een gewone speler in de goal wilt zetten

meer mensen hier die wel eens rood met de keeper hebben gehad?

was overigens op de ps3 fifa 10
Ja dat is niet zo bijzonder hoor. Het gebeurt niet vaak nee, maar als je vroeg met je keeper uitkomt en dan buiten de box 1 tegen 1 op elkaar sprintend afkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 00:03:
[...]

Ja dat is niet zo bijzonder hoor. Het gebeurt niet vaak nee, maar als je vroeg met je keeper uitkomt en dan buiten de box 1 tegen 1 op elkaar sprintend afkomt..
ja doe ik vaak genoeg maar ik kreeg echt altijd geel, nooit rood. :) dus ik was verbaasd na al die jaren fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op maandag 26 april 2010 @ 08:50:
[...]

ja doe ik vaak genoeg maar ik kreeg echt altijd geel, nooit rood. :) dus ik was verbaasd na al die jaren fifa
Ja, ik heb het ook maar 1 of 2 keer gehad. Als je een beetje normaal speelt dan komt het ook nooit voor. Maar online met Clubs bijv. en je verliest kansloos met je party, dan heb je soms wel iemand die rood pakt of de keeper rood laat pakken of zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Wat een drama weer met FIFA 2010. Sinds vandaag kan ik geen wedstrijden meer spelen tegen een andere persoon die hier in huis aanwezig is. Van die snelle quick match wedstrijden.

Als de aftrap is loopt het spel vast. Ook als die persoon in het hoofdmenu zijn controller wilt instellen, loopt het spel vast.

Dit probleem heb ik ook met fifa 2008 gehad. Dit is gewoon zo raar. De cd zit niet onder de krassen.

Wat is de oplossing? En wie heeft dit probleem meer gehad?

Ik was toch al van plan om morgen FIFA 2010 World Cup te halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Mars18 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:17:
d:)b

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dan nog is het echt belachelijk dat dit gebeurd

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:59

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat een drama weer met FIFA 2010. Sinds vandaag kan ik geen wedstrijden meer spelen tegen een andere persoon die hier in huis aanwezig is. Van die snelle quick match wedstrijden.

Als de aftrap is loopt het spel vast. Ook als die persoon in het hoofdmenu zijn controller wilt instellen, loopt het spel vast.

Dit probleem heb ik ook met fifa 2008 gehad. Dit is gewoon zo raar. De cd zit niet onder de krassen.

Ik heb dit ook gehad. Oplossing was harde schijf loskoppelen. Lijkt een probleem met de profielen te zijn.

En ik heb gisteravond bij de MM ook even FIFA 2010 World Cup gehaald (daar lag hij al in de schappen ondanks de releasedate van vandaag). Hij is niet heel erg veranderd, maar lijkt toch net een stukje lastiger te zijn dan FIFA 2010. Heb maar 3 potjes gespeeld nog (CL) maar 1 ding is al erg jammer, NL speelt niet in up2date tenue, maar wellicht komt daar een update voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Harde schijf even ontkoppelen en dan weer inpluggen?

In de fifa world cup, zit wel de amsterdam arena he :+
En het spel is echt mooier als fifa 10.

[ Voor 49% gewijzigd door Mars18 op 29-04-2010 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ZieMaar! schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:34:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Oplossing was harde schijf loskoppelen. Lijkt een probleem met de profielen te zijn.

En ik heb gisteravond bij de MM ook even FIFA 2010 World Cup gehaald (daar lag hij al in de schappen ondanks de releasedate van vandaag). Hij is niet heel erg veranderd, maar lijkt toch net een stukje lastiger te zijn dan FIFA 2010. Heb maar 3 potjes gespeeld nog (CL) maar 1 ding is al erg jammer, NL speelt niet in up2date tenue, maar wellicht komt daar een update voor.
Ik heb dit probleem ook gehad.
Je moet ff de savegame van Fifa weggooien.
Let wel ff op, want er een savegame bestaat uit meerdere dingen. Ik heb die van FUT e.d. wel laten staan, puur de savegame met instellingen e.d. weggegooit.
Daarna werkt ie weer prima.

Bij Fifa09 kon je trouwens die "NEW" tag weghalen, en dan kwamen de filmpjes ook niet meer als je bijvoorbeeld FUT ofzo opstart. Het is me niet gelukt met Fifa10, iemand enig idee? Heb voor zover ik weet alle knoppen wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
FIFA WORLD CUP 2010

Super spel hoor.

Vanmiddag gekocht, en hij is erg tof.

Het is wel even wennen vind ik, speelt toch allemaal weer net wat anders. En bij mijn aangepaste tacktiek lijkt het wel of de verdediging erg ver naar voren speelt, want soms zijn de tegenstanders er zo voorbij.

Online is erg leuk met die verschillende league's.

De Amsterdam Arena is super mooi gemaakt. Zelfs de details... Dus ook
een extra tribune aan de lange zijde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Arghhh, zeg nou niet dat het leuk is. :P Nu begin ik weer te twijfelen, terwijl ik eerst had besloten het niet te kopen.
Hij is bij thehut.com met de code FIFA5 nu maar 30 pond.

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 29-04-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Ultimate Team veel te leuk om World Cup te gaan spelen. Ik snap de allure van dat spel niet zo goed voor iemand die FIFA10 al heeft, als ik Nederland - Spanje wil spelen kan dat nu toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Klopt, het spel is niet ontzettend anders (al zijn er wel wat aanpassingen). Voor mij zijn de extra teams (m.n. de afrikaanse) en de kwalificatiereeksen ook voldoende toegevoegde waarde.

btw: zodra je het WK haalt heb je als nederland ook het nieuwe thuisshirt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zo'n nieuw shirt boeit me eigenlijk niet zo, dat soort dingen ben je snel op uitgekeken.
Leuk dat ze het doen hoor zo'n EK of WK versie maar ik speel toch veel liever met clubs, zowel on- als offline.
Ik moet wel zeggen dat, naar wat ik gezien heb op filmpjes, er leuke effecten in zitten zoals de confetti en die Zuid-Afrikaanse toeters. :P
Er zal ongetwijfeld markt zijn voor zo'n WK versie maar als je ziet dat Fifa10 niet uit de top10 verkopen voor de PS3 is geweest sinds uitgave en dat het afgelopen week gewoon nr2 stond op de PS3 chart en 7e in de lijst van games waar alle consoles zijn opgenomen dan vraag ik me af of ze er niet beter aangedaan hadden om er DLC van te maken.
Ik gok maar wat maar ik denk dat er een hele grote groep Fifa10 bezitters is die het aan zich laat voorbij gaan.
Voor €15 a €20 had ik het dan zeker gekocht, helemaal omdat het dan 1 spel blijft ipv 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lone daar zeg je wat.
ik had het dan zeker aangeschaft.
Als ze voor 10/15 euro DL content hadden aangeboden met het wereldbeker schema en de extra teams....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Tuurlijk zou DLC voor 20 euro beter zijn. Dit spel zal in vergelijking met FIFA 10 heus wel minder verkopen. Maar er zijn ook mensen zat die er toch 50 euro voor over hebben. Anders was EA allang gestopt met de ek/wk versies.

btw: Er is wel iets meer veranderd dan stadions/effecten/speelschema. Het spel is iets lastiger, maar schieten gaat juist iets beter (lopend naar de zijkant is niet meer per definitie zijnet).

[ Voor 30% gewijzigd door ZieMaar! op 02-05-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
DLC zou niet beter geweest zijn. Je denkt nu alleen aan de fifa10 gebruikers. Wat moeten de mensen die PES hebben of helemaal geen voetbal game hebben en die nu toch wel de WK versie willen gaan kopen ? Het zou niet eerlijk geweest zijn als de mensen die al fifa hebben het voor 20 euro krijgen en de andere voor 50.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit ook gehad. je moet dan bij profiels een tweede profiel inschakelen, dat hielp bij mij iig.
hoop dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik snap echt niks van het wk spel hoor.

Online iedereen combineert zo door mijn verdediging, terwijl ik fifa 10 zovaak de 0 heb gehouden.
Zelf kom ik amper tot een aanval toe.

Echt 10 wedstrijden op rij verloren ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ik word echt ziek van mensen die midde in de goal stoppen.
zonet verloor ik met 3-0. wil ik revanche. sta ik met 4-1 voor gaat die weer uit het spel:S.
sla al extra juichen en herhaling over.
echt klote is dat win amper wedstrijden en sta ik eens voor verlaten ze het spel weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:10:

Online iedereen combineert zo door mijn verdediging, terwijl ik fifa 10 zovaak de 0 heb gehouden.

Ach, ik heb zelfs problemen met de AI op eens. In fifa 10 ging het vrij makkelijk allemaal op proffesional maar nu speel ik meestal gelijk op proffesional en verlies zelfs nog wat.

Ook die lange afstands schoten wat nu makkelijker zou moeten zijn volgens iedereen gaan er bij mij niet in nog zo ver. Daarnaast gaan de vrije trappen weer minder en vind ik de nieuwe manier van penalties nemen ook wel een stuk lastiger.

Wel een goed spel verder overigens, maar het is allemaal weer even wennen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste voetbalgame die ik gespeeld heb was Fifa '96 voor de megadrive en ik heb nu de wk editie gekocht. Ik moet zeggen dat het nog allemaal wat overweldigend is. Ik kan als ik rustig speel de bal nu wel in het team houden met overspelen maar scoren lukt me gemiddeld maar 1 keer in een potje op het makkelijkste niveau. Momenteel heb ik nog de twee-knopsbesturing aan waar ik wel blij mee ben.

Al met al bevalt het prima maar volgens mij heb ik de komende maanden nog wel nodig om online een potje te kunnen doen zonder kansloos afgemaakt te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
ZieMaar! schreef op donderdag 29 april 2010 @ 07:34:
[...]
Heb maar 3 potjes gespeeld nog (CL) maar 1 ding is al erg jammer, NL speelt niet in up2date tenue, maar wellicht komt daar een update voor.
In real life speelden ze tijdens de kwalificatie ook niet in het nieuwe tenue. Tijdens de WK-wedstrijden of oefenpotjes kun je deze wel selecteren uiteraard. ;)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
is het verboden om met meer dan 2 goals verschil te winnen ofzo? telkens als ik dat keer heb stopt die ander ermee. en krijgt die ander dan ook strafpunten of heb ik dan de wedstrijd gewonnen hoe zit dat eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Bij disconnect van de tegenstander krijg je een 3-0 overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SR8 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:59:
Bij disconnect van de tegenstander krijg je een 3-0 overwinning.
Wat vrij klote is. Ik stond net 4 - 0 voor, bam disconnect en verlies ik 0 - 3. Klote ziggo, kan niet online tot de monteur is langs geweest, ik disconnect elke 16 minuten op het moment dus als iemand de cutscenes niet doordrukt kan ik de wedstrijd niet afmaken :(

Tijdrekken is tegen mij op het moment dus een iets te effectieve tactiek :(

edit:
Sinds ik niet meer met Nederland speel gaat het wel een stuk beter, spanje bevalt me goed met hun speelstijl. In fifa 10 speelde ik ook al graag met valencia. Dus nu op proffesional zoals het hoort, uitdagend maar kan wel vaak winnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Jorco schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:08:
[...]

In real life speelden ze tijdens de kwalificatie ook niet in het nieuwe tenue. Tijdens de WK-wedstrijden of oefenpotjes kun je deze wel selecteren uiteraard. ;)
Ik had het inmiddels ontdekt ja.

Ben nu met Ivoorkust een qualifying aan 't spelen, maar das ook een lekkere ploeg om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk heb ik een online cup gewonnen met FIFA World Cup na 8 seizoenen.

Sta gelijk 84e van de wereld ;) Maar het gaat steeds beter gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Ik had net toch iets vreemds. Startte een wedstrijd in de halve finale van een online cup, komt die gast bij mij in het zelfde team, dus die ging heel veel eigendoelpunten maken en kaarten pakken. Is dat een cheat of gewoon een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Mars18 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:10:

Hehe, same here. Ik heb hem kado gekregen van de vriendin gisteren :*)
Wel een tof spel, maar de feeling is net anders dan Fifa 10. Ik heb het idee dat je ook sneller tegen andere spelers schiet. Waar ik bij Fifa 10 nogal vaak tussen benen door of net langs een speler schoot, schieten ze er nu vaak tegenaan. Op zich realistischer, maar erg wennen aangezien ik dan al ben doorgelopen om een bal op te halen die er vervolgens niet eens komt :P

En inderdaad, ik heb het gevoel dat verdedigen ook een stuk lastiger is. Zelf kom ik er ook moeilijker doorheen. En als ik er ben krijg ik met moeite soms een scoringskans. Van de 5 wedstrijden nu 4 verloren. Waarom moest ik nou ook meteen met Online World cup beginnen 8)7

EDIT: Overigens erg tof dat je bij Online World Cup tijdens een wedstrijd doorkrijgt als er in een andere wedstrijd op dat moment gescoord is 8)

[ Voor 6% gewijzigd door speek1984 op 07-05-2010 12:13 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat me opvalt is dat de meeste mensen online toch altijd weer voor de topteams kiezen en dat je nooit meer dan 3-0 wint (dan gaan ze gewoon offline). Gister kreeg ik opeens de nederlaag in de schoenen geschoven bij een disconnect, misschien was het er echt een bij mij, maar dat zou de eerste keer zijn...Was tegen een gast die ik wel aardig wegspeelde...

Maar online is lastig, ook tegen normale tegenstanders.

Mooiste wedstrijd tot nu toe van me, Costa Rica tegen Engeland. 3-3 geëindigd, maar da's puur aan het feit dat Rooney echt niet af te stoppen is toe te schrijven. Messi ook zo'n bijna niet af te stoppen speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens nog een minpuntje: de scheidsrechter geeft voor bijna alles wat een kaart waard is geel, van achter vol op een speler die gaat scoren? geel!

Net toen ik aan het verliezen was van argentinie me best gedaan om rood te krijgen, lukte alleen als ik een speler neerhaalde die niet in de buurt van de bal was. Alles is geel zolang degene die je neerhaalt maar de bal heeft lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Is er wat te doen tegen dat steeds weer opnieuw downloaden van die spelersselectie als ik online ga? Ik kan het ongeveer elk potje weer opnieuw downloaden, en dat zonder het spel of de PS3 af te sluiten tussendoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:56:
Overigens nog een minpuntje: de scheidsrechter geeft voor bijna alles wat een kaart waard is geel, van achter vol op een speler die gaat scoren? geel!

Net toen ik aan het verliezen was van argentinie me best gedaan om rood te krijgen, lukte alleen als ik een speler neerhaalde die niet in de buurt van de bal was. Alles is geel zolang degene die je neerhaalt maar de bal heeft lijkt het.
Onzin, doorgebroken speler neerhalen is altijd rood in Fifa. Heb het iig nooit anders gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Exorcist schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:00:
[...]

Onzin, doorgebroken speler neerhalen is altijd rood in Fifa. Heb het iig nooit anders gezien..
In FIFA10 is het soms ook om te huilen hoor. Vaak kloppen de kaarten echt niet. Doorgebroken speler van achter, alleen een waarschuwing, komt best vaak voor bij mij. Of op de bal tackelen ergens in het middenveld, rood... Over het algemeen fluit de scheids best goed, maar soms is het ook echt dramatisch slecht.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik weet niet of de gebruikers van Fifa 10 dit probleem ook hebben maar bij Fifa 2010 world cup staat mijn keeper regelmatig heel ver van zijn goal met als gevolg dat het voor de tegenstander een makkie is om te scoren. Iemand enig idee?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:37:
Ik weet niet of de gebruikers van Fifa 10 dit probleem ook hebben maar bij Fifa 2010 world cup staat mijn keeper regelmatig heel ver van zijn goal met als gevolg dat het voor de tegenstander een makkie is om te scoren. Iemand enig idee?
Misschien voor de hand liggend, maar druk je toevallig vaak op driehoekje, of de xbox versie dan driehoekje (Y denk ik?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Kun je eigenlijk ergens in het scoutrapport (in coach mode) de leeftijd zien van deze speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ik was laats online met bayern maar toen ik opstelling wou maken stond robben er niet bij dit is me al 2x overkomen heeft iemand anders het ook ?.
Soms staat robben er wel tussen echt wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:31
@soccerroos
Nee heb ik volgens mij nooit. Ik speel bijna altijd met Bayern online en heb altijd de beschikbaarheid over Robben. Vindt het wel jammer dat Muller zo slecht is in Fifa 10 heb daarom gewoon Gomez als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57
Is het mogelijk om het been waarmee de vrije-trap nemer schiet te veranderen?

Soms wil ik met Sneijder afwisselen (beide voeten bij even goed), maar dat kan niet of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:28:
[...]
Misschien voor de hand liggend, maar druk je toevallig vaak op driehoekje, of de xbox versie dan driehoekje (Y denk ik?)?
Ja, dat is om als verdediger snel er tussen te springen. Triggert dit de keeper om naar voren te rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Erhnam schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:41:
[...]

Ja, dat is om als verdediger snel er tussen te springen. Triggert dit de keeper om naar voren te rennen?
Volgens mij is Y bij verdediging alleen keeper uit laten komen, en voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Hehe, same here. Ik heb hem kado gekregen van de vriendin gisteren :*)
Wel een tof spel, maar de feeling is net anders dan Fifa 10. Ik heb het idee dat je ook sneller tegen andere spelers schiet. Waar ik bij Fifa 10 nogal vaak tussen benen door of net langs een speler schoot, schieten ze er nu vaak tegenaan. Op zich realistischer, maar erg wennen aangezien ik dan al ben doorgelopen om een bal op te halen die er vervolgens niet eens komt :P

En inderdaad, ik heb het gevoel dat verdedigen ook een stuk lastiger is. Zelf kom ik er ook moeilijker doorheen. En als ik er ben krijg ik met moeite soms een scoringskans. Van de 5 wedstrijden nu 4 verloren. Waarom moest ik nou ook meteen met Online World cup beginnen 8)7

EDIT: Overigens erg tof dat je bij Online World Cup tijdens een wedstrijd doorkrijgt als er in een andere wedstrijd op dat moment gescoord is 8)
Nog steeds een vreemd spel hier, gister wel 2x achter elkaar gewonnen.
maar fifa 10 was makkelijker.

door de bal spelen lukt idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen nou echt niets anders verzinnen dan de godganze dag met Barcelona of Real Madrid te spelen? Vind je na 10 keer proberen eindelijk weer eens een head-to-head match, is het weer één van die teams. Soms speel ik ze wel, maar vaak genoeg klik ik ze ook gewoon weer weg en ga op zoek naar iemand die wel een beetje origineel kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Er klopt echt niks van World cup online.

Net weer een potje geprobeerd, ik speel uit tegen een Duitser. Je merkt het zo aan de verbinding, echt iedere bal valt voor zijn voeten, ballen gaan een andere kant op.

Slaat zo nergens op, World Cup online klopt echt voor geen meter. Als FIFA 11 ook zo speelt online ben ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:38:
Kunnen mensen nou echt niets anders verzinnen dan de godganze dag met Barcelona of Real Madrid te spelen? Vind je na 10 keer proberen eindelijk weer eens een head-to-head match, is het weer één van die teams. Soms speel ik ze wel, maar vaak genoeg klik ik ze ook gewoon weer weg en ga op zoek naar iemand die wel een beetje origineel kan zijn.
Ach joh, kies gewoon hetzelfde team als zij, of een ander 5-sterren team :)
Wel altijd even wachten of de ander niet veranderd he, want ik heb hem ook standaard op een 5-sterren team staan, maar als ik dan zie dat de ander een lagere kiest doe ik dat ook :)

Ik krijg trouwens echt het idee dat de Fifa Online community echt een community van uitersten is..
Je hebt heel veel quitters, maar ik kom ook best wel eens mensen tegen die bij een 8-0 achterstand gewoon doorspelen, en zelfs soms nog een rematch willen 8)7
Net nog een gast die "great game" pmde nadat ik met penalties won na 4-4 gelijk te hebben gemaakt in de 119e minuut, zeer sportief :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:43:
[...]

Ach joh, kies gewoon hetzelfde team als zij, of een ander 5-sterren team :)
Wel altijd even wachten of de ander niet veranderd he, want ik heb hem ook standaard op een 5-sterren team staan, maar als ik dan zie dat de ander een lagere kiest doe ik dat ook :)

Ik krijg trouwens echt het idee dat de Fifa Online community echt een community van uitersten is..
Je hebt heel veel quitters, maar ik kom ook best wel eens mensen tegen die bij een 8-0 achterstand gewoon doorspelen, en zelfs soms nog een rematch willen 8)7
Net nog een gast die "great game" pmde nadat ik met penalties won na 4-4 gelijk te hebben gemaakt in de 119e minuut, zeer sportief :)
Dat is mooi ja.

Ik weet nu eindelijk dat speciale lobje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Erg frustrerend hoe tegenstanders soms langs meerdere verdedigers kunnen wandelen. Ik loop vaak naast ze met ze mee, terwijl ik pressie houdt (= X, PS3) en echt 99 van de 100 keer lopen ze gewoon door en eindig ik net achter ze. Andersom weten ze mij altijd te tackelen.. Ik snap er werkelijk niets van..
Enige manier waarop ik nu weet te verdedigen is X en O (pressie en 2e verdediger erbij) vasthouden, maar fijn is anders.. Daar is niet bepaald skill voor nodig.

En elke keer als ik vanaf bijvoorbeeld 10 meter op goal schiet zit er iemand tussen. Terwijl mijn tegenstanders zo vaak scoren, vanaf 20 meter nogwel..
En hoe vaak het niet gebeurt dan mijn eigen spelers me in de weg lopen, of niet op een bal af lopen die net naast ze uitkomt, waarna de tegenstander (die er verder vanaf stond) er alsnog mee doorgaat.

Wat ik ook apart vind is dat een speler even lijkt te stoppen op het moment dat je hem selecteert. Hij lijkt niet ineens door te lopen (had ik overigens bij Fifa 10 ook al hoor).

Veel frustratie met deze game.. Ik geloof best dat het een deel wennen is hoor en dat ik vast weer wat skills op dien te bouwen, maar het meeste kan ik echt niet verklaren :(

* speek1984 zou willen dat Fifa eenzelfde trainingsmode krijg als PES 2008 op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Speek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:34:
Erg frustrerend hoe tegenstanders soms langs meerdere verdedigers kunnen wandelen. Ik loop vaak naast ze met ze mee, terwijl ik pressie houdt (= X, PS3) en echt 99 van de 100 keer lopen ze gewoon door en eindig ik net achter ze. Andersom weten ze mij altijd te tackelen.. Ik snap er werkelijk niets van..
Enige manier waarop ik nu weet te verdedigen is X en O (pressie en 2e verdediger erbij) vasthouden, maar fijn is anders.. Daar is niet bepaald skill voor nodig.

En elke keer als ik vanaf bijvoorbeeld 10 meter op goal schiet zit er iemand tussen. Terwijl mijn tegenstanders zo vaak scoren, vanaf 20 meter nogwel..
En hoe vaak het niet gebeurt dan mijn eigen spelers me in de weg lopen, of niet op een bal af lopen die net naast ze uitkomt, waarna de tegenstander (die er verder vanaf stond) er alsnog mee doorgaat.

Wat ik ook apart vind is dat een speler even lijkt te stoppen op het moment dat je hem selecteert. Hij lijkt niet ineens door te lopen (had ik overigens bij Fifa 10 ook al hoor).

Veel frustratie met deze game.. Ik geloof best dat het een deel wennen is hoor en dat ik vast weer wat skills op dien te bouwen, maar het meeste kan ik echt niet verklaren :(

* Erhnam zou willen dat Fifa eenzelfde trainingsmode krijg als PES 2008 op de Wii.
Veel van jouw opmerkingen herken ik wel. Ik heb betere resultaten door de bal af te pakken met het knopje waarop het driehoekje staat. Vaak springt mijn speler er dan tussen.

Wat betreft het schieten. Ik raad je echt aan om te oefenen/trainen. Bij mij was het probleem dat ik te lang de schiet knop indrukte waardoor de ballen er altijd naast of overheen vlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Erhnam schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:
[...]

Veel van jouw opmerkingen herken ik wel. Ik heb betere resultaten door de bal af te pakken met het knopje waarop het driehoekje staat. Vaak springt mijn speler er dan tussen.

Wat betreft het schieten. Ik raad je echt aan om te oefenen/trainen. Bij mij was het probleem dat ik te lang de schiet knop indrukte waardoor de ballen er altijd naast of overheen vlogen.
Driehoekje? Maar die is er toch alleen voor bedoelt om je keeper uit te laten komen?

Overigens wb het schieten. Ik schiet wel hard genoeg (en ook niet zacht genoeg), het probleem is dat er op de een of andere manier iemand tussen staat. Ik weet ook dat het scheelt om niet te schieten tijdens het rennen. Maar ook die kennis heeft me tot nu toe niet geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 08:34:

* Mars18 zou willen dat Fifa eenzelfde trainingsmode krijg als PES 2008 op de Wii.
ah je hebt het over World Cup ? Verdedigen is zo raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:06:
[...]

ah je hebt het over World Cup ? Verdedigen is zo raar
Ja, World Cup South Africa. Wat ik wel merk is dat je met een mannetje tussen keeper en verdediger beter met L2 kunt verdedigen (ze noemen dat close control geloof ik). Je speler gaat dan met zijn gezicht naar de bal staan om zodoende enigzins te blokken. Dit combineren met "X" (pressie) werkt beter dan meerennen en pressie geven.
Dan nog gebeurt het té vaak dat men er bij mij easy langs komt..

* speek1984 stelt voor dat we elkaar als Fifa-veteranen wat tips geven, misschien dat we het dan een beetje door krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:19:
[...]

Ja, World Cup South Africa. Wat ik wel merk is dat je met een mannetje tussen keeper en verdediger beter met L2 kunt verdedigen (ze noemen dat close control geloof ik). Je speler gaat dan met zijn gezicht naar de bal staan om zodoende enigzins te blokken. Dit combineren met "X" (pressie) werkt beter dan meerennen en pressie geven.
Dan nog gebeurt het té vaak dat men er bij mij easy langs komt..

* Mars18 stelt voor dat we elkaar als Fifa-veteranen wat tips geven, misschien dat we het dan een beetje door krijgen :*)
klopt, dan loopt hij harder terug, ( ziet er uit als breed lopen ) maar dan nog gaan hun snel door mijn verdediging heen.

echt een rot spel, terwijl ik in fifa 10 geen moeite heb en vaak de 0 hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:30:
[...]

echt een rot spel, terwijl ik in fifa 10 geen moeite heb en vaak de 0 hou.
Volledig mee eens. In Fifa 10 waren het potjes waarin ik won, net gelijk speelde of verloor. Maar altijd spannend.
In deze Fifa ben ik puur bezig om het verlies te beperken. En ik blijf maar spelen in de hoop dat het ooit beter gaat.

Wat ik wel merk als je online gaat spelen is dat je de settings van een 1-on-1 niet aan kan passen. Bijvoorbeeld dat je speelt tegen een speler met een zelfde skill niveau, bij Fifa 10 doet hij dat automatisch. In World Cup 2010 staat er wel de setting, maar je kunt hem niet aanpassen. En hij staat nog op "all skill levels" ook. Misschien de manual eens lezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Als goed is speel je gelijk tegen je eigen divisie, maar dit kan verschillen.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:01:
Als goed is speel je gelijk tegen je eigen divisie, maar dit kan verschillen.,
Eigen divisie? Je bedoelt skill level?
Er staat daar onder dan namelijk iets van "Any Skill level"oid. Maw, hij pakt zowat de eerste de beste tegenstander. Bij mij dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:03:
[...]

Eigen divisie? Je bedoelt skill level?
Er staat daar onder dan namelijk iets van "Any Skill level"oid. Maw, hij pakt zowat de eerste de beste tegenstander. Bij mij dan..
Nee divisie, je hebt 10 divisies in fifa world cup. waar je 10 wedstrijden speelt.
Je speelt als het goed is tegen een speler uit je eigen divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Speel momenteel weer veel Fifa 10 online en was afgelopen week in de winning mood (15 wedstrijden achter elkaar gewonnen). De laatste wedstrijd won ik met 6-1 en de tegenstander wou een re-match dus ik accepteer. Op de een of andere manier speelde hij echt goed en verloor ik met 3-4....

Het niveau van tegenstanders is op dit moment vaak redelijk (zit rond de 3000-3500). Soms heb je echt hele spannende potjes.

Als tegenstanders 5-sterren teams als Barcelona nemen pak ik altijd Inter. Inter is echt baas in Fifa 10. Meestal speel ik met Bayern Munchen (speel hier al ver voor de successen van dit jaar mee).

Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat spelers als Eto´o, Imbrahimovic, Drogba en Rooney vaak overrated zijn. Ik scoor soms goals met deze spelers die vaak ´onmogelijk´ zijn. Het is gewoon te makkelijk om met deze spelers te scoren...

Verder is fifa 10 gewoon een heel tof spel en ik zal het nog lang blijven spelen (online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Op welk platform speel je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
ps3

Nickname: aaaidooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cypher21 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 08:14:
[...]
Bij Fifa09 kon je trouwens die "NEW" tag weghalen, en dan kwamen de filmpjes ook niet meer als je bijvoorbeeld FUT ofzo opstart. Het is me niet gelukt met Fifa10, iemand enig idee? Heb voor zover ik weet alle knoppen wel gehad.
Om mezelf maar ff te quoten. Heeft niemand een idee hoe die NEW tag (en intro filmpje) weg te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

mijn tag is snijdm

:) kunnen we s kijken of we er spannende potjes van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
Het wordt nou toch wel eens tijd dat ze die change-team cheat gaan fixen. FUT is volkomen onspeelbaar geworden. het gebeurt nu steeds vaker. ik wil niet quitten, dat heb ik de eerste paar keer gedaan, maar mijn dnf staat nog steeds onder de 1, dus dat schiet niet op. Maar als je ze de wedstrijd laat uitspelen eindig je met 0-20 en 4 rode kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Ik speel Fifa10 op de PS3. Wat me niet lukt is om online met op 1 locatie 2 personen, tegen iemand op een andere locatie alleen. Zeg maar 2 tegen 1 online.

Weet iemand hoe dat moet? Ik heb effe zitten lezen maar kon zo snel de vraag niet vinden.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Driehoekje drukken in het scherm waar je een team kiest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Op de xbox moet de tweede controller dan wel ook in een (ander) xbox live account (met live gold dus!) ingelogd zijn. Als je vriend dus geen xbox live gold heeft kan het geloof ik niet. Je kunt natuurlijk wel snel even een xbox live account aanmaken, maar je moet dus ook gold kopen.

Ik neem aan dat het op de PS3 hetzelfde werkt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 19:38:
Op de xbox moet de tweede controller dan wel ook in een (ander) xbox live account (met live gold dus!) ingelogd zijn. Als je vriend dus geen xbox live gold heeft kan het geloof ik niet. Je kunt natuurlijk wel snel even een xbox live account aanmaken, maar je moet dus ook gold kopen.

Ik neem aan dat het op de PS3 hetzelfde werkt...
Incorrect. Je kunt ook gewoon als tweede speler met een offline of xbox live silver account inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:16:
[...]

Incorrect. Je kunt ook gewoon als tweede speler met een offline of xbox live silver account inloggen. :)
Hoe dan? :S Heb dit meerdere keren geprobeerd, nooit gelukt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:05:
[...]

Hoe dan? :S Heb dit meerdere keren geprobeerd, nooit gelukt.
Ik doe dit nog met enige regelmaat, zodra speler twee de eerste keer op Y (of driehoekje op de ps3) drukt vraagt 'ie om in te signen, ik sign dan altijd met 'Guest' in en vervolgens werkt het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja super mooi om met 2 of meer thuis fifa online te spelen. Alleen je moet uitkijken met verdedigen.

Gister nog Fifa 10 potjes gedaan online. Van de 6 had ik er 5 gewonnen en met ruime cijfers ook, Heb dit deel niet zoveel online gedaan op de 360. Maar ga nog proberen een mooie score te halen. Zit rond de 2700 punten nu.

Snap niet dat FIFA world cup zo lastig gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Sommige bugs en andere problemen zijn echt heeeeeeeeeeeel irritant.

Had een prachtige wedstrijd Nederland (ik) - Argentinië (tegenstander) (gewoon fifa 10). In de 86e minuut maakt Sneijder de 2-1 met een prachtige vrije trap. 90e minuut maakt Tevez door een belachelijke loopactie van Messi de 2-2. Verlenging gekozen. Ik speel de hele verlenging beter en scoor al snel de 3-2 met De Jong :P.

Nu komt het: 1 minuut voor tijd wordt ik het spel uitgegooid met een DC :s...... Op dat soort momenten wil je echt je ps3 uit het raam gooien lol. Was echt een wedstrijd waar je U tegen zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn fifa hapert zowel in het menu als in de game zelf. hij gaat meestal een minuut goed, en dan blijft het beeld voor 3 sec stil staan. heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Heb al nieuwe drivers geinstalleerd. Laptop moet het aankunnen qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:57:
mijn fifa hapert zowel in het menu als in de game zelf. hij gaat meestal een minuut goed, en dan blijft het beeld voor 3 sec stil staan. heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Heb al nieuwe drivers geinstalleerd. Laptop moet het aankunnen qua specs.
Heb je het energieschema van je laptop ingesteld op maximale prestaties? ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.