ja staat op beste prestaties.
Ook als ik de resolutie aanpas in fifa blijft hij haperen.
Erg naar
Erg naar
Verwijderd
Je kunt instellen dat je een email krijgt met de uitslag na elke wedstrijd. Als je gedisconnect wordt (ofwel jij verliest de connectie of de tegenstander) dan zou de uitslag 3-0 voor degene die niet disconnecte moeten zijn.soccerroos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:28:
is er ergens een optie waar je kunt zien door wie de verbinding is verbroken.
of wat krijg je te zien als de verbinding even wegvalt ?
[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 16-05-2010 15:46 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 22:56:
ja staat op beste prestaties.
Erg naar
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2010 00:16 ]
Verwijderd
Maar dat is nu juist waar ik me zo aan irriteer: het lijkt me helemaal niet moeilijker te worden. 9 van de 10 keer lopen zijn aanvallers gewoon in mijn verdediging en controleer ik het spel. Net die ene keer dat ze wel door m'n verdediging komen doet de keeper ook nog vaak z'n werk. Het zijn juist de momenten waar er eigenlijk geen aanval plaats kan vinden (een enkele aanvaller tegen 4 verdedigers ofzo) waar vaak op abnormale wijze uit gescoord wordt. Zojuist precies deze situatie gehad: 1 aanvaller tegen 4 verdedigers. De tegenstander wist dat hij in mijn verdediging ging lopen dus schiet hij maar blind de bal vooruit. De bal kaatst tegen een verdediger en vliegt zo in de kruising (in plaats van 80 meter naast)... Denk je dat mij dit ooit een keer overkomen is? Nee hoor...aaaido schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:45:
Ik snap wat je bedoeld maar dit is fifa 10 online. Wanneer je tegenstanders krijgt van 3000+ begint het allemaal wat moeilijker te worden.
[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2010 21:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je coach hulp aanzet kan je sowieso door
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem op Nederlands ingesteld.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:55:
Coach hulp? (???!)
Hehe, waar kan ik dat vinden dan?
En dat er 1 geschorst is had ik inderdaad ook al bedacht, maar kan nergens terug vinden wie dat moet zijn..
Ik zal iig nog wel even het eea proberen.. en thanks voor de feedback dude!
Keep it coming!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 16:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
keepers zijn echt verschrikkelijk. Verdedigers kunnen er ook wat van. Scheidsrechters zijn al helemaal een ramp. Tackel van achteren bestraffen met rood gebeurt nooit? Ik heb zelfs al eens mee gemaakt de m'n speler de bal voor de keeper speelt (niet in doel) keeper tackelt speler, scheids fluit en geeft geel.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:48:
@2postshierboven:
inderdaad heb dezelfde ergernissen.
Waar ik me ook nog enorm kan aan ergeren is die AI van de keeper.
ik heb uber strakke defensie maar om mirakuleuze wijze lost die keeper de bal en rolt ie heel zachtjes binnen... (het schot was trouwens heel flets...) Soms echt kan ik de haren uit me kop dervan halen...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Ik heb dit gisteren exact hetzelfde gehad; seizoen 3 met Ajax, ook alles gewonnen, CL wedstrijd tegen Real Madrid op het programma en geen schorsingen, maar toch geeft ie aan dat mijn team niet compleet is. Ik heb wel een aantal spelers met geel en te weinig spelers om alle gele kaarten buiten de selectie te laten (een paar met geel op de bank) en alles al heen en weer gehusseld. Toch maar even de assistent gebruiken dan.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:39:
Menschen!
Ik heb een major problem..
Ik ben bezig in een competitie met, jawel, FC Twente, 1 seizoen afgemaakt, kampioen geweest.. heel mooi allemaal..
Nu zit ik midden in het 2de seizoen en er staat een Champions League wedstrijd tegen Fenerbahce te wachten, echter wanneer ik de wedstrijd wil spelen zegt mijn PS3 dat mijn team incompleet is (??!)
Dit is absoluut niet het geval, ik heb gewoon een compleet team, zonder blessures en zonder rode kaarten (1 gele kaart, maar deze heb ik buiten de selectie gezet)
Ik heb buiten de vaste selectie en wissels 2 reservespelers.
Ook de contracten van de spelers lopen niet af of wat dan ook..
Wie weet wat hier aan de hand is? Ik speel fifa vanaf ´96 maar heb dit nog niet meegemaakt
[ Voor 47% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 19:26 ]
Verwijderd
Da's wel heel vreemd met Samuel en Lucio als CB's, dat zijn beren van gasten!NickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:37:
Wie zei hier laatst dat Inter een goed team was... Nou zegWat een flut team is dat. Spelers hebben totaal geen kracht, door het kleinste duwtje vallen ze gewoon om. Net 3 goals tegen gekregen omdat mijn verdedigers niet kunnen blijven staan... Dat team pak ik dus ook nooit meer.
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 23:06 ]
Ik wissel inderdaad net zo geloof ik (al ken ik de namen niet zo goed)... Twee middenvelders van 79 geloof ik haal ik eruit voor twee mensen die dan 80 zijn. Ik wissel alleen Sneijder niet meer om; alleen die eerste twee wissels. De formatie laat ik gewoon standaard.aaaido schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:11:
@Nickthissen
Inter is echt wel een top team. Mijn favoriete team in ieder geval. Inter heeft een onwijs sterke verdediging (geloof mij), een goed middenveld met sneijder als allrounder en een voorhoede met Eto'o als wereld spits. Daarnaast is Eto'o ook erg sterk aan de bal.
Tip voor Inter: Haal Stankovic eruit voor Pandev, wissel Pandev met Sneijder (dus Pandev op CA en Sneijder LM). Soms wissel ik ook Motta voor Muntari. Ow en maak gebruik van de snelheid van Eto'o
Verwijderd
Haha dat met Henry klinkt echt zeer herkenbaar, in mijn ogen kan die ook niks goed doen.NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:46:
Barcelona gaat wel redelijk maar ook niet echt super. Messi is dan wel super snel maar hij wordt ook heel makkelijk van de bal gezet. En dan heb je ook nog Henry, wat is dat een prutser zeg. Het zal wel aan mezelf liggen, maar als Henry de bal heeft gaat er altijd iets mis
Ik speel het beste met engeland denk ik. Met Chelsea gaat het ook wel lekker altijd, maar daar kan ik lastig mee scoren. Heel vaak op de paal/lat, ik laat teveel kansen liggen...
Verwijderd
Ik scoor zelf volgens mij meer met Milito dan met Eto'o, hoewel Eto'o wel een stuk sneller is ja. Ik vind Milito zelf sterker aan de bal, maar dat kan puur aan mijn perceptie liggenaaaido schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:11:
Inter is echt wel een top team. Mijn favoriete team in ieder geval. Inter heeft een onwijs sterke verdediging (geloof mij), een goed middenveld met sneijder als allrounder en een voorhoede met Eto'o als wereld spits. Daarnaast is Eto'o ook erg sterk aan de bal.
Tip voor Inter: Haal Stankovic eruit voor Pandev, wissel Pandev met Sneijder (dus Pandev op CA en Sneijder LM). Soms wissel ik ook Motta voor Muntari. Ow en maak gebruik van de snelheid van Eto'o
Verwijderd
Hm op zich toch niets mis met als spelers trucjes proberen? Als 'ie er niet veel van kan is het des te makkelijker afpakken die bal, als 'ie het wel kan dan respect ^^soccerroos schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:02:
ik had net pas een wedstrijd ik kreeg de 0-1 tegen in de 105 min ofzo en in de 120 min scoort die een eigen goal.
Tussen die tijd in was hij ook hele tijd bezig met trucjes enzo. Dat vind ik pas echt arrogante spelers.
Helaas won hij na de penalty
Hahahaha jaloerse mensen pik je er zo uit.soccerroos schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:02:
ik had net pas een wedstrijd ik kreeg de 0-1 tegen in de 105 min ofzo en in de 120 min scoort die een eigen goal.
Tussen die tijd in was hij ook hele tijd bezig met trucjes enzo. Dat vind ik pas echt arrogante spelers.
Helaas won hij na de penalty
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 47% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2010 20:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door aaaido op 24-05-2010 20:30 ]
eh... ik krijg geen 3-0 overwinning hoor? dus iets klopt er niet...? ik heb net nog gekeken. krijg zeker geen 3-0 overwinning haha.NickThissen schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:17:
Niet aanstellen en gewoon verder spelen. Je krijgt toch de 3-0 overwinning. Het is niet leuk als iemand opgeeft, maar als je zo makkelijk wint dan kun je toch beter een betere tegenstander zoeken dan de wedstrijd uitspelen tot het 15-0 staat? Dat is toch ook niet leuk...
Volgens mij kreeg ik ook nooit een 3-0 overwinning als iemand quitte. Ik had heel vaak dat iemand dat deed in de 88e minuut als hij door had dat hij niet meer ging winnen. De enige 'straf' die quitters krijgen is een hoge DNF-rate.Canerooo schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:50:
[...]
eh... ik krijg geen 3-0 overwinning hoor? dus iets klopt er niet...? ik heb net nog gekeken. krijg zeker geen 3-0 overwinning haha.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 10:16 ]
[ Voor 16% gewijzigd door _AN op 25-05-2010 20:23 ]
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 22:15 ]
Ik zie na 2000+ games van fifa van dit soort wedstrijden wel altijd de lol in eerlijk gezegd.NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Ik ben er weer even klaar mee... Net weer verloren door puur geluk... 4-4, verloren met penalties, en ik was domineerde de HELE WEDSTRIJD. Ik word er echt niet goed van. Ik maak 4 mooie goals, lang schot buiten de 16 of verdediging mooi uitgespeeld. Hij maakt 4 ongelooflijke KUT goals en krijgt zo de overwinning... En dan wil je rematch, nee tuurlijk niet... Stuur ik berichtje waarom niet, zegt hij dat hij weg moest, terwijl ik in z'n status zie dat hij fijn met een nieuwe wedstrijd bezig is
Kut volk.
Heeft niemand anders hier nu last van... Of zijn jullie allemaal net zo hard aan het lucken...
[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 26-05-2010 03:24 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
tja, hij quit niet en hij maakt de wedstrijd af, en of je nu heel mooi scoort of 4 kut goals... een goal is een goalNickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Ik ben er weer even klaar mee... Net weer verloren door puur geluk... 4-4, verloren met penalties, en ik was domineerde de HELE WEDSTRIJD. Ik word er echt niet goed van. Ik maak 4 mooie goals, lang schot buiten de 16 of verdediging mooi uitgespeeld. Hij maakt 4 ongelooflijke KUT goals en krijgt zo de overwinning... En dan wil je rematch, nee tuurlijk niet... Stuur ik berichtje waarom niet, zegt hij dat hij weg moest, terwijl ik in z'n status zie dat hij fijn met een nieuwe wedstrijd bezig is
Kut volk.
Heeft niemand anders hier nu last van... Of zijn jullie allemaal net zo hard aan het lucken...
[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 27-05-2010 16:47 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
[ Voor 27% gewijzigd door SR8 op 27-05-2010 18:05 ]
uhm...
Verwijderd
Ik had dit ook na een overstap naar Galatasaray, gelukkig had ik hem gesaved.Smoonshine schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:58:
Hoe zit het trouwens met die 2 biljoen in de min bug in de carrière modus. Ik ben na 3 seizoenen Feyenoord naar Chelsea gegaan en nu heb ik dus last van die bug. Is het zo dat wanneer ik na dit seizoen naar een andere ploeg ga ik van die bug verlost ben, of blijf ik nu altijd last hiervan hebben? Als dat zo is kan ik net zo goed opnieuw beginnen en hopen dat het dan wel goed gaat.
ps3 gereset? wat kan dat te maken hebben met fifaVerwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:30:
[...]
Ik had dit ook na een overstap naar Galatasaray, gelukkig had ik hem gesaved.
Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik weer dezelfde bug, maar nadat ik mn PS3 had gereset kon ik wel gewoon de club kiezen zonder de bug
Zie vorige pagina. Ik had hier ook een vraag over gesteld.Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:30:
[...]
Ik had dit ook na een overstap naar Galatasaray, gelukkig had ik hem gesaved.
Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik weer dezelfde bug, maar nadat ik mn PS3 had gereset kon ik wel gewoon de club kiezen zonder de bug
dus je hebt dat probleem 1 seizoen, dan overstappen en dan is t weer opgelost.....?_AN schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:49:
[...]
Zie vorige pagina. Ik had hier ook een vraag over gesteld.
Toen ik overstapte van HSV naar Twente had ik dit probleem ook, heb alles gesimuleerd en overgestapt naar een andere club. Probleem was daarna opgelost.
Wel jammer dat EA hier geen update voor brengt.
Zelfde voor die savegames die na bepaalde tijd corrupt zijn..
Ja, helaas wel..HenkS schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:16:
[...]
dus je hebt dat probleem 1 seizoen, dan overstappen en dan is t weer opgelost.....?
Verwijderd
oud nieuws, heeft hier al s gestaan, maar goed.. ongelooflijk hoe die gozer kan voetballen. Al doet hij t wel altijd met barcelona. Zou er graag eens tegen voetballen, vaak kunnen zo'n spelers niet super goed verdedigen, maar goed, echt waanzinnig goed!Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:01:
Nou zeg..dacht ik voorheen dat ik wel een beetje fifa kon (veel rondtikken etc)
Kom ik deze gozer tegen
http://www.youtube.com/watch?v=x0XSIo1ZCeo
Misschien dat jullie dit wel ondertussen kunnen..of is dit oud nieuws...
Hiero is er dan wel echt sprake van een noob (ik dus)
Zou willen dat deze dingen ook eens met de PC versie kunnen. Waarom pleuren ze steeds dezelfde meuk op de PC en zijn de console versies altijd zo goed.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:01:
Nou zeg..dacht ik voorheen dat ik wel een beetje fifa kon (veel rondtikken etc)
Kom ik deze gozer tegen
http://www.youtube.com/watch?v=x0XSIo1ZCeo
Misschien dat jullie dit wel ondertussen kunnen..of is dit oud nieuws...
Hiero is er dan wel echt sprake van een noob (ik dus)
"It's about time you showed up Fox!"
Zal wel moeten met een topclub aangezien je er toch spelers voor nodig hebt met level 5 om al die trucjes uit te kunnen voeren.HenkS schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:47:
[...]
oud nieuws, heeft hier al s gestaan, maar goed.. ongelooflijk hoe die gozer kan voetballen. Al doet hij t wel altijd met barcelona. Zou er graag eens tegen voetballen, vaak kunnen zo'n spelers niet super goed verdedigen, maar goed, echt waanzinnig goed!
Hoeft toch niet perse, ipv competities spelen in manager-mode of clubs om maar wat te noemen, heeft deze gast wellicht zijn tijd gestoken in het oefenen van trucjes.aaaido schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:04:
WTF die gast speelt of 24/7 en heeft geen leven....
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Verwijderd
die is toch prima voor fifa?Lee245 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:33:
Koop een nieuwe laptop met een betere videokaart.
Op de laagste resolutie en met alle settings op "Low" misschien.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 09-06-2010 23:03 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Hmm ik speel op world class en scoor nog met enige regelmaat uit schoten van buiten de 16, maar ik doe niet veel anders dan wat jij doet; de schoten als je ruimte hebt met rennen > schieten (kort drukken, richten naar een hoek van de goal) werken hierbij t best.Jumpman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:01:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna tot geen afstandsschoten scoor. Altijd als ik van behoorlijk ver schiet gaat de bal over of op de lat. Ik schiet vaak gewoon met sprinten en dan rondje, of zonder sprint en dan rondje, ver met R2 (preciesie schot) lijkt mij ook niet goed te lukken. kortom altijd keeper of lat. Ik speel op de PS3 en het meest op Professioneel en soms als ik opstellingen wil trainen met Semi Pro. Wereldklasse is nog te hoog gegrepen omdat ik op de vierkante meter nog niet goed ben in de 16 meter, voor de goal weet ik niet goed in balbezit te blijven.
Heeft iemand nog goede tips? Hoe kan je het beste schieten van rond de 20 meter of verder?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 11-06-2010 20:58 ]
Verwijderd
Hmm, ik heb laatst ook wat met Nederland zitten klooien maar om een of andere reden kan ik niet met dat team overwegNickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:57:
Ben maar eens met Nederland gaan spelen online, wel leuk zo tijdens het WK. Ik moest even zoeken naar een goede opstelling maar het gaat nu best lekker. Toch jammer dat veel mensen toch persé Spanje of Engeland willen pakken en dan alles van afstand gaan schieten omdat m'n keeper dan vaak kansloos is... Net een potje 5-1 verloren tegen Spanje, waarvan 4 goals op 30 meter afstand finesse schot, waar m'n keeper niet eens naar dook. Daarna rematch gedaan, had ik ook maar een 5 sterren team gepakt (engeland) en toen won ik met 4-1 (weer tegen Spanje)
Wel een grappig momentje, ik deed een truukje met Robben net op het moment dat de tegenstander een sliding inzet, waardoor Robben 'geblesseerd' raakte (nou ja, tegen de CPU was hij geblesseerd geweest maar kan online dus niet)...Freaky.
Verwijderd
Verwijderd
Is het niet zo dat je op de PC versie niet eens trucjes kan doen?Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:20:
heeft iemand tips hoe je truckje doet als je alleen met toetsenbord speelt![]()
en tips voor free kicks zijn ook welkom
ik speel met FC Dordrecht( jupilar league patch ) ben nu gepromoveerd nr eredivisie speel tevens uefa league ( beker gewonnen ) mr goed heb dan ook wel een redelijk goed team door een beetje de jeugdspelers van het spel te kopen
Verwijderd
oh dat weet ik nietVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:09:
[...]
Is het niet zo dat je op de PC versie niet eens trucjes kan doen?
Verwijderd
Ohnee mijn fout, na wat googlewerk blijkt dat het wel kanVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:
[...]
oh dat weet ik nietmaar de tegenstander doet ze wel dus dat is wel oneerlijk
Verwijderd
zag het net ook.. ben er alleen nog niet achter hoe je die interessante truckjes kanVerwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:23:
[...]
Ohnee mijn fout, na wat googlewerk blijkt dat het wel kan
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Burp
Verwijderd
FIFA 10 is op pc nog een port van playstation 2 graphics/engine. (erg dom dus)peeweeherman schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:31:
Hoe speelt FIFA 10 eigenlijk op de PC en een gamepad?
Speel het nu op de PS3, maar zit eigenlijk liever achter de PC, dan kan mijn vrouw ook eens TV kijken.
Heeft de PC versie ook Ultimate team?
Andere optie is om de PS3 aan te sluiten op mijn monitor (27"), maar dan heb je volgens mij voor geluid alleen de optie van een bluetooth koptelefoon?
Verwijderd
Ik speel al een tijdje FIFA 10 op pc (met toetsenbord), en heb al erg veel geprobeerd om een plaatsbal af te leveren. Mijn kameraad speelt FIFA 10 ook op pc, maar met een consoller met USB-ingang en hij kan wel een plaatsballetje doen. Afhankelijk van je instellingen, kan ik wel een lobje over de keeper doen (D + W bij mij) maar het lukt me maar niet om een plaatsballetje te doen. Iemand die wel weet hoe je dit met het toetsenbord kan doen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:11:
[...]
probeer de balcirculatie te verhogen. weliswaar met simpele passen (leg ook eens achteruit, keeper doet ook mee, breedte). Meestal krijg je dan wel de ruimte om vooruit te voetballen. Normaal is mijn passing % over de 85. Voor te scoren trap je het best van binnen het strafschopgebied met een simpel tikje op de schiet-toets. Wat ook helpt om een wel gemikt schot of te leveren is (bij mij op de xdoos) RB ingedrukt houden bij het schieten. Dan lever je een plaatsbal af.
Verwijderd
als je met toetsenbord speelt (waar ik vanuit ga) druk je op Shift (of een andere toets, Besturing --> Vaardigheidsmove wijzigen --> en daar staat dan normaal shift aangegeven) , shift + pijltjescombinatie. Oefen het wat op het trainingsveld en je zal zien dat je spel verrijkt wordt :-)Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:04:
[...]
zag het net ook.. ben er alleen nog niet achter hoe je die interessante truckjes kan
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 23-06-2010 23:27 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 00:38 ]
Verwijderd
Nee, juist nietVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:37:
Wat mij wel op is gevallen is dat het in 95% van de gevallen zo is dat in de eerste 15 minuten van de wedstrijd alles nog goed gaat - deze tijd moet je dan ook gebruiken om te scoren. Scoor je, dan blijft het goed te doen, scoor je niet dan wordt het vanzelf zo vreselijk irritant. De eerste goal is ernstig belangrijk dus.
Nou, ik kan me niet voorstellen dat het helpt tegen tegenstanders die gewoon puur geluk hebben, maar ik ga het maar eens proberen...Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:02:
Zie bovenstaande post.
Daarnaast is het wel handig om met tactieken te spelen, zo kies ik een andere tactiek als ik er in de begin fase niet doorheen kom en weinig kansen creeër. Kies je een andere tactiek dan kunnen er ineens meer ruimte's ontstaan waardoor je er wel doorheen komt. Elke kans is er één!
Ga ook nooit als een blinde kip naar voren, controle bepaalt ook een hoop...
Ik heb het hier dus niet alleen over offensive/defensive etc. maar ook over vleugel aanval, hoge druk etc.
Geloof mij, als je dit onder de knie hebt helpt het echt!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq