Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja staat op beste prestaties.

Ook als ik de resolutie aanpas in fifa blijft hij haperen.

Erg naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
is er ergens een optie waar je kunt zien door wie de verbinding is verbroken.
of wat krijg je te zien als de verbinding even wegvalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
soccerroos schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:28:
is er ergens een optie waar je kunt zien door wie de verbinding is verbroken.
of wat krijg je te zien als de verbinding even wegvalt ?
Je kunt instellen dat je een email krijgt met de uitslag na elke wedstrijd. Als je gedisconnect wordt (ofwel jij verliest de connectie of de tegenstander) dan zou de uitslag 3-0 voor degene die niet disconnecte moeten zijn.

Dus als jij met 3-0 gewonnen hebt dan verloor hij de connectie (of hij was gewoon pissig), en als je met 0-3 verloren hebt dan verloor jij de connectie.

Ten minste, iedereen zegt altijd dat het 3-0 zou moeten zijn maar ik heb vaak genoeg 4-1 oid mee gemaakt, ligt er maar net aan wat de score is op het moment van uitvallen geloof ik.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ja, standaard is 3-0.
Maar als je meer dan 3 doelpunten hebt gescoord, komt de score van het moment van disconnect er te staan. Alleen de meeste quitters quitten vaak al eerder.
Je hoeft niet per se die mail functie te gebruiken om de score te controleren. Je kan ook bij Recent games kijken in de Playershub.

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 16-05-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ok tnx allen, ik doe denk ik mail instellen altijd leuk als je wint ;)
verder denk ik dat ik zelf niet disconect omdat irc op laptop altijd aanstaat en die altijd verbinding heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee?
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 22:56:
ja staat op beste prestaties.

Ook als ik de resolutie aanpas in fifa blijft hij haperen.

Erg naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Heeft EA eigenlijk al gereageerd op de nieuwe cheat? Elke keer als ik een online finale haal zit er weer zo'n kl**tzak die in mijn team terecht komt. Ik heb tussen de cheaters door niet eens genoeg wedstrijden om mijn dnf weer op peil te krijgen.

De wedstrijd uitspelen is ook geen optie, omdat je dan de helft van je spelers mist door een schorsing.

zijn er bij PES ook zoveel cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bah, wat is dit spel frustrerend soms zeg... Ik verlies de laatste tijd weer eens elke wedstrijd, en toch ben ik gewoon beter. Ik heb een vriend gevraagd een paar wedstrijden mee te kijken, en hij vind ook dat ik steeds beter ben (hij wint meestal met 3-0 ofzo van mij dus hij kan het weten). Toch verlies ik ALLES :( Ik word er niet goed van... Tegenstander probeert de hele tijd dezelfde aanval, lange ballen of ping-pong spel, maakt niet uit ik verdedig alles. Totdat er weer iets ongelooflijks gebeurt, zoals
- hij schiet tegen z'n eigen speler op, bal vliegt in de kruising
- hij loopt dwars door me heen
- hij krijgt 4 keer achter elkaar de rebound
- etc...

Ik zelf zit elke keer aan te vallen maar ik scoor maar niet (genoeg). Alles op de paal of naast, en elke keer dat ik wel scoor loopt de tegenstander weer dwars door m'n verdediging heen omdat ze allemaal staan te slapen :S

Had ik net eindelijk een goede wedstrijd, 3-0 voor in de rust... Tweede helft was weer een luck festijn, toch nog met 4-3 verloren in de laatste minuut. Ik moest echt even tot 10 tellen anders was m'n controller doormidden gegaan. Ik heb echt het gevoel alsof de tegenstander altijd gewoon voordeel heeft. Elke tackle die ik maak wordt voor gefloten en is geel, en hij legt m'n doorgebroken speler van achter om als laatste redding en ik krijg niet eens een vrije trap...
Al mijn wedstrijden draaien gewoon op geluk uit, kom zelden iemand tegen die me echt uitspeelt en een normale goal maakt. Als ik zo iemand tegen kom dan heb ik er ook nog plezier in, dan maakt het me niet eens uit dat ik met 5-0 ingemaakt wordt, als de goals maar normaal zijn... Maar 9 van de 10 keer is dat gewoon niet het geval en zijn het gewoon niet verdiende overwinningen.

Bottom line: dit spel is frustrerender dan MW2.

En dit heb ik al eens eerder gezegd: welke malloot heeft het verzonnen dat je niet in level kan dalen? Ik ben rond de 3000 punten geweest maar ben nu helemaal naar 2200 punten ofzo gezakt. Toch speel ik ALTIJD tegen mensen met 3000 punten. Dat slaat toch totaal nergens op 8)7

Kan ik m'n level niet resetten ofzo... Dan kan ik tenminste weer normaal spelen. :F

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2010 00:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb FIFA 10 maar weer 'ns opgepakt met wat FUT offline toernooitjes. Ik heb er veel plezier mee alleen begin ik me weer steeds meer te ergeren aan een paar steeds terugkomende dingetjes;
- meer ballen op de paal en lat dan in het goal
- tackles en sliding van de computer gaan bijna altijd goed, gaan ze een keer fout zit ik de helft van de tijd met een blessure
- na elk contact met de tegenstander staan m'n mannetjes een half uur te springen/dansen/vallen/stuiteren/noem-maar-op

Gebeurt hoofdzakelijk bij m'n steeds veranderen squad van brons-zilver-goud. Misschien moest ik maar eens snel al die offline dingen halen, m'n hoofd team in orde maken en online gaan spelen. Maar dan kom je weer héél andere problematiek tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
@NickThissen
Ik snap wat je bedoeld maar dit is fifa 10 online :P. Wanneer je tegenstanders krijgt van 3000+ begint het allemaal wat moeilijker te worden.

Ik speel soms potjes waar ik echt hard wordt afgemaakt. De tegenstander scoort dan vaak op dezelfde manier met idd lange ballen etc. Het is frustrerend maar het hoort erbij (denk ik).

Op een begeven moment wordt je ook beter en dan versla je ze.

Een paar irritaties die ik soms heb:
-tegenstanders die dat stomme trucje gebruiken dat ze ineens stil staan bij bal aanname en dan met hun rug de bal afdekken en je dan passeren. Het is leuk voor bepaalde acties maar niet 30x in 1 wedstrijd.
-tegenstanders die alleen maar lange ballen en steekpaasjes geven op ster spelers als Drogba en Messi.
-tegenstanders die met bepaalde spelers alles erin schieten (zie Messi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aaaido schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:45:
Ik snap wat je bedoeld maar dit is fifa 10 online :P. Wanneer je tegenstanders krijgt van 3000+ begint het allemaal wat moeilijker te worden.
Maar dat is nu juist waar ik me zo aan irriteer: het lijkt me helemaal niet moeilijker te worden. 9 van de 10 keer lopen zijn aanvallers gewoon in mijn verdediging en controleer ik het spel. Net die ene keer dat ze wel door m'n verdediging komen doet de keeper ook nog vaak z'n werk. Het zijn juist de momenten waar er eigenlijk geen aanval plaats kan vinden (een enkele aanvaller tegen 4 verdedigers ofzo) waar vaak op abnormale wijze uit gescoord wordt. Zojuist precies deze situatie gehad: 1 aanvaller tegen 4 verdedigers. De tegenstander wist dat hij in mijn verdediging ging lopen dus schiet hij maar blind de bal vooruit. De bal kaatst tegen een verdediger en vliegt zo in de kruising (in plaats van 80 meter naast)... Denk je dat mij dit ooit een keer overkomen is? Nee hoor... 8)7

Wat ik ook vervelend vind is dat ik horizontale steekpaasjes (vaak langs de lijn van middenveld naar aanvallers) nooit kan blocken... De paas gaat altijd automatisch naast mijn verdediger (dit merk ik ook zelf als ik zo'n paas geef). Loop ik iets boven de lijn tussen middenvelder en aanvaller dan gaat de bal onder me door, en loop ik iets er onder dan gaat de bal erboven langs. En dit is niet omdat de tegenstander dit zelf bestuurt (tenzij hij manual controls gebruikt maar dat kom ik niet vaak tegen), het gaat gewoon vanzelf. Probeer het maar eens... Al druk je de knop zo hard omhoog, als daar een tegenstander staat dan zal de bal toch onder langs gaan 8)7

Daar erger ik me dan niet zo erg op omdat het me zelf ook gebeurt, dat is waarschijnlijk gewoon hoe automatic controls werken... Maar dan nog is het vervelend als de tegenstander alleen maar zo'n ballen geeft; ik weet dat ik ze toch niet kan blocken ook al staan er 15 verdedigers tussen :+

Als een tegenstander echt beter is dan merk ik dat ook wel, en dan vind ik het ook niet erg om te verliezen. Dan ben ik gewoon benieuwd hoe hij nu weer probeert door m'n verdediging te breken.
Je merkt gewoon heel duidelijk het verschil tussen iemand die je met opzet voorbij gaat, en iemand die met puur geluk door je verdediging blundert...

[ Voor 40% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2010 21:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menschen!

Ik heb een major problem..
Ik ben bezig in een competitie met, jawel, FC Twente, 1 seizoen afgemaakt, kampioen geweest.. heel mooi allemaal..

Nu zit ik midden in het 2de seizoen en er staat een Champions League wedstrijd tegen Fenerbahce te wachten, echter wanneer ik de wedstrijd wil spelen zegt mijn PS3 dat mijn team incompleet is (??!)
Dit is absoluut niet het geval, ik heb gewoon een compleet team, zonder blessures en zonder rode kaarten (1 gele kaart, maar deze heb ik buiten de selectie gezet)
Ik heb buiten de vaste selectie en wissels 2 reservespelers.
Ook de contracten van de spelers lopen niet af of wat dan ook..

Wie weet wat hier aan de hand is? Ik speel fifa vanaf ´96 maar heb dit nog niet meegemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@2postshierboven:

inderdaad heb dezelfde ergernissen.
Waar ik me ook nog enorm kan aan ergeren is die AI van de keeper.
ik heb uber strakke defensie maar om mirakuleuze wijze lost die keeper de bal en rolt ie heel zachtjes binnen... (het schot was trouwens heel flets...) Soms echt kan ik de haren uit me kop dervan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik verloor eerst werkelijk alles tot ik erachter kwam dat elke goal die ik tegen kreeg een fout van mezelf is.
Nu verdedig ik een stuk beter en win ik weer eens.
Gister kreeg ik na 10 min rood en ging ik maar 5 3 1 spelen maar kwam er nog 2 keer uit en won zo met 2-0. Helaas vond de tegenspeler het minder leuk en zette die ps3 uit maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, come on dudes :p
beetje reactie hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:38:
Nou, come on dudes :p
beetje reactie hiero!
Als je coach hulp aanzet kan je sowieso door :)

Een van je spelers is geschorst, je kan het alleen niet zien wie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coach hulp? (???!)
Hehe, waar kan ik dat vinden dan?

En dat er 1 geschorst is had ik inderdaad ook al bedacht, maar kan nergens terug vinden wie dat moet zijn..
Ik zal iig nog wel even het eea proberen.. en thanks voor de feedback dude!
Keep it coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:55:
Coach hulp? (???!)
Hehe, waar kan ik dat vinden dan?

En dat er 1 geschorst is had ik inderdaad ook al bedacht, maar kan nergens terug vinden wie dat moet zijn..
Ik zal iig nog wel even het eea proberen.. en thanks voor de feedback dude!
Keep it coming!
Ik heb hem op Nederlands ingesteld.
Als je naar team management gaat kan je iets van coach hulp aanzetten, zal ff kijken hoe dat in het engels heet :) Als je dat aanzet haalt die automatische de geschorste speler eruit.

EDIT: Team management > Assistant coach > ON

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERRRG makkelijk idd, heb een vriend van me het even laten proberen, alles werkt weer! Nu Fenerbahce inmaken! Thanks voor de moeite dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
omg ik had net een partij kreeg alles tegen. elke aanval wat ik deed werd afgefloten. tik ik speler heel beetje aan gelijk vrije trap niet normaal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:48:
@2postshierboven:

inderdaad heb dezelfde ergernissen.
Waar ik me ook nog enorm kan aan ergeren is die AI van de keeper.
ik heb uber strakke defensie maar om mirakuleuze wijze lost die keeper de bal en rolt ie heel zachtjes binnen... (het schot was trouwens heel flets...) Soms echt kan ik de haren uit me kop dervan halen...
keepers zijn echt verschrikkelijk. Verdedigers kunnen er ook wat van. Scheidsrechters zijn al helemaal een ramp. Tackel van achteren bestraffen met rood gebeurt nooit? Ik heb zelfs al eens mee gemaakt de m'n speler de bal voor de keeper speelt (niet in doel) keeper tackelt speler, scheids fluit en geeft geel. :F . Het beste wat ze met de volgende editie kunnen doen is de letter/het woord football weglaten uit de spelnaam en deze vervangen door flipperkast ofzo. Online is het voetbalniveau erg triest laag/onbestaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
GROOT NIEUWS VAN EA: WORKAROUND VOOR DE CHEAT

nou niet dus. je moet zelf alles gaan checken in de gamertag. probeer maar eens een wedstrijd te starten en dan iemands gamertag te bekijken. Ik heb het 3 keer geprobeerd, en 3 keer was mijn tegenstander weg voordat ik de gamercard weer kon wegklikken.

Schandalig dat ze geld durven vragen voor ingame consumables, en deze cheat al 3 weken toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Vorig jaar was er ook al een ultimate team glitch,

gaat lekker

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak komt het voor dat je cheaters tegenkomt bij FUT op de Xbox? En is dit hoofdzakelijk in tournaments of ook bij gewoon single matches?

Aangezien ik m'n team goed op orde heb nu en die offline wedstrijden wel een beetje gezien ga ik denk ik online aan de slag, alleen als je bij wijze van spreken om de wedstrijd een cheater tegenkomt dan hoeft het van mij nog even niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 17:31
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:39:
Menschen!

Ik heb een major problem..
Ik ben bezig in een competitie met, jawel, FC Twente, 1 seizoen afgemaakt, kampioen geweest.. heel mooi allemaal..

Nu zit ik midden in het 2de seizoen en er staat een Champions League wedstrijd tegen Fenerbahce te wachten, echter wanneer ik de wedstrijd wil spelen zegt mijn PS3 dat mijn team incompleet is (??!)
Dit is absoluut niet het geval, ik heb gewoon een compleet team, zonder blessures en zonder rode kaarten (1 gele kaart, maar deze heb ik buiten de selectie gezet)
Ik heb buiten de vaste selectie en wissels 2 reservespelers.
Ook de contracten van de spelers lopen niet af of wat dan ook..

Wie weet wat hier aan de hand is? Ik speel fifa vanaf ´96 maar heb dit nog niet meegemaakt :p
Ik heb dit gisteren exact hetzelfde gehad; seizoen 3 met Ajax, ook alles gewonnen, CL wedstrijd tegen Real Madrid op het programma en geen schorsingen, maar toch geeft ie aan dat mijn team niet compleet is. Ik heb wel een aantal spelers met geel en te weinig spelers om alle gele kaarten buiten de selectie te laten (een paar met geel op de bank) en alles al heen en weer gehusseld. Toch maar even de assistent gebruiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
hoe kun je eigenlijk een penalty eruit houden. Want ik pak ze zelde. net weer pot verloren met 15-16 verlenging.
ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gewoon goed gokken denk ik :\ Weet het verder ook niet. Probeer te voorspellen wat de tegenstander denkt. Als hij al 3 schoten achter elkaar in de rechter hoek heeft genomen dan denken veel mensen "nou dan zal hij nu wel een keer links doen", maar vaak doet hij dan toch nog een keer rechts. Als je daar op let dan heb je misschien een iets grotere kans ;)
Ik merk wel dat de penalty nemer soms even kan inhouden, hoe doe je dat (dat mag trouwens toch niet officieel)?

[ Voor 47% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 19:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wie zei hier laatst dat Inter een goed team was... Nou zeg :S Wat een flut team is dat. Spelers hebben totaal geen kracht, door het kleinste duwtje vallen ze gewoon om. Net 3 goals tegen gekregen omdat mijn verdedigers niet kunnen blijven staan... Dat team pak ik dus ook nooit meer.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:37:
Wie zei hier laatst dat Inter een goed team was... Nou zeg :S Wat een flut team is dat. Spelers hebben totaal geen kracht, door het kleinste duwtje vallen ze gewoon om. Net 3 goals tegen gekregen omdat mijn verdedigers niet kunnen blijven staan... Dat team pak ik dus ook nooit meer.
Da's wel heel vreemd met Samuel en Lucio als CB's, dat zijn beren van gasten! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou ja, ik merk er dan niet veel van :p Net 4 potjes tegen dezelfde tegenstander gedaan achter elkaar, één keer met ajax gewonnen met 3-0, twee keer met engeland gewonnen met 4-1 en 3-1 en de laatste keer met inter verloren met 1-4, waarvan ik 3 goals met elk ander team makkelijk verdedigd zou hebben... Maar met inter lopen zijn spitsen mijn verdedigers (en mijn andere spelers ook trouwens) gewoon om... (hij had 4 keer juventus)

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 23:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
@soccerroos
Ik probeer altijd de tegenstander beetje gek te maken door beetje links en rechts alvast op te gaan. Als je de tegenstander de aanloop ziet maken heeft hij vaak zijn hoek al gemaakt (vaak linker of rechter kruising). Ik druk dan vaak een paar keer eerst naar links of rechts en dan x (duiken erheen). Zo heb ik aardig wat ballen uit het net gehouden ;-)

@Nickthissen
Inter is echt wel een top team. Mijn favoriete team in ieder geval. Inter heeft een onwijs sterke verdediging (geloof mij), een goed middenveld met sneijder als allrounder en een voorhoede met Eto'o als wereld spits. Daarnaast is Eto'o ook erg sterk aan de bal.

Tip voor Inter: Haal Stankovic eruit voor Pandev, wissel Pandev met Sneijder (dus Pandev op CA en Sneijder LM). Soms wissel ik ook Motta voor Muntari. Ow en maak gebruik van de snelheid van Eto'o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
aaaido schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:11:
@Nickthissen
Inter is echt wel een top team. Mijn favoriete team in ieder geval. Inter heeft een onwijs sterke verdediging (geloof mij), een goed middenveld met sneijder als allrounder en een voorhoede met Eto'o als wereld spits. Daarnaast is Eto'o ook erg sterk aan de bal.

Tip voor Inter: Haal Stankovic eruit voor Pandev, wissel Pandev met Sneijder (dus Pandev op CA en Sneijder LM). Soms wissel ik ook Motta voor Muntari. Ow en maak gebruik van de snelheid van Eto'o :)
Ik wissel inderdaad net zo geloof ik (al ken ik de namen niet zo goed)... Twee middenvelders van 79 geloof ik haal ik eruit voor twee mensen die dan 80 zijn. Ik wissel alleen Sneijder niet meer om; alleen die eerste twee wissels. De formatie laat ik gewoon standaard.

Ze hebben wel goeie spelers inderdaad, en ze kunnen redelijk schieten en zijn ook erg goed uit de voorzet (in tegenstelling tot engeland waar ik bijna nooit uit de voorzet mee scoor), maar de spelers lijken gewoon heel zwak. Elk duel dat op kracht aankomt (dus bijvoorbeeld twee spelers die naast elkaar rennen en om de bal zitten te duwen) verlies ik, en mijn man valt gewoon neer zonder reden... Daar heb ik met veel andere teams geen last van.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
@Nickthissen
Dan is het meer dat Inter niet echt bij je past. Volgens mij kom jij helemaal uit je voeten met Barcelona. Lekker veel de bal rond spelen en individuele acties maken.
Met Inter scoor ik vaak uit de counter of dode spel situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Barcelona gaat wel redelijk maar ook niet echt super. Messi is dan wel super snel maar hij wordt ook heel makkelijk van de bal gezet. En dan heb je ook nog Henry, wat is dat een prutser zeg. Het zal wel aan mezelf liggen, maar als Henry de bal heeft gaat er altijd iets mis :p

Ik speel het beste met engeland denk ik. Met Chelsea gaat het ook wel lekker altijd, maar daar kan ik lastig mee scoren. Heel vaak op de paal/lat, ik laat teveel kansen liggen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:46:
Barcelona gaat wel redelijk maar ook niet echt super. Messi is dan wel super snel maar hij wordt ook heel makkelijk van de bal gezet. En dan heb je ook nog Henry, wat is dat een prutser zeg. Het zal wel aan mezelf liggen, maar als Henry de bal heeft gaat er altijd iets mis :p

Ik speel het beste met engeland denk ik. Met Chelsea gaat het ook wel lekker altijd, maar daar kan ik lastig mee scoren. Heel vaak op de paal/lat, ik laat teveel kansen liggen...
Haha dat met Henry klinkt echt zeer herkenbaar, in mijn ogen kan die ook niks goed doen.

Ik speel niet zo heel vaak met de top teams, maar ik vond persoonlijk Bayern Munchen wel heel fijn spelen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaido schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 02:11:

Ik scoor zelf volgens mij meer met Milito dan met Eto'o, hoewel Eto'o wel een stuk sneller is ja. Ik vind Milito zelf sterker aan de bal, maar dat kan puur aan mijn perceptie liggen :)

Eerst speelde ik een tijd met Pandev op de plek van Muntari (LM), maar nu gebruik ik vaker Balotelli op de plek van Muntari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Balotelli stel ik uit principe gewoon niet op :P

Wat een arrogant mannetje is dat zeg bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ik had net pas een wedstrijd ik kreeg de 0-1 tegen in de 105 min ofzo en in de 120 min scoort die een eigen goal.
Tussen die tijd in was hij ook hele tijd bezig met trucjes enzo. Dat vind ik pas echt arrogante spelers.
Helaas won hij na de penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soccerroos schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:02:
ik had net pas een wedstrijd ik kreeg de 0-1 tegen in de 105 min ofzo en in de 120 min scoort die een eigen goal.
Tussen die tijd in was hij ook hele tijd bezig met trucjes enzo. Dat vind ik pas echt arrogante spelers.
Hm op zich toch niets mis met als spelers trucjes proberen? Als 'ie er niet veel van kan is het des te makkelijker afpakken die bal, als 'ie het wel kan dan respect ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
soccerroos schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:02:
Hahahaha jaloerse mensen pik je er zo uit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Ik heb een probleem. Ik speel elke dag fifa online klassement. waar ik me mateloos aan irriteer zijn die mensen die niet tegen hun verlies kunnen. Op het laatste moment wanneer ik voorsta, of als ik snel de 3-0 maak... trekken ze hun netwerkkabeltje aan de achterkant eruit, en word jammergenoeg de verbinding verbroken. Wat kan ik hier tegen doen? ik zit rond de level 25 en boven de 3000 punten. Ik ben een zeer moeilijke tegenstander. ik verdedig uitstekend en val goed aan. hehe..:P maar kan iemand me helpen?

ik word er knettergek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niet aanstellen en gewoon verder spelen. Je krijgt toch de 3-0 overwinning. Het is niet leuk als iemand opgeeft, maar als je zo makkelijk wint dan kun je toch beter een betere tegenstander zoeken dan de wedstrijd uitspelen tot het 15-0 staat? Dat is toch ook niet leuk...

Ik snap alleen niet waarom er geen 'forfeit' optie is... Dat iemand, als hij met 3-0 of meer achter staat bijvoorbeeld in het menu 'Forfeit' kan kiezen, en dat de tegenstander dan de optie krijgt om te accepteren of door te spelen. Ik denk dat veel mensen gewoon zullen accepteren als ze merken dat ze heel makkelijk winnen. Veel betere optie dan gewoon quitten...
Dit zou je bijvoorbeeld ook kunnen doen als er lag is, maar dan dat de uitslag gewoon 0-0 wordt als de tegenstander accepteert.

[ Voor 47% gewijzigd door NickThissen op 24-05-2010 20:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Even over dat vroegtijdig stoppen van een match:

Snap het probleem eigenlijk niet zo. Ik quit ook wel eens. Als ik met 0-4 achter sta en ik zie dat de ik totaal geen kans meer maak quit ik soms. Dan heb je veel mensen die zeggen dan: maak die wedstrijd dan af. Bij mij heeft dat geen zin. Ik beleef dan namelijk geen plezier aan het spel. Beter wordt ik er niet van want de tegenstander is vaak zo goed dat ik helemaal kansloos ben :P. Daarnaast quit ik ook regelmatig omdat ik ineens weg moet of de tijd ben vergeten. En ik ga echt niet mijn afspraken of vrienden laten wachten bij de deur omdat ik voor de tegenstander de wedstrijd wil uitspelen.

Waar ik wel een hekel aan heb is als mensen quitten als je een hele goede match speelt en het staat bijv 3-3 en na verlenging 5-3 en dan quitten ze vroegtijdig. Dan heb ik zoiets van doe dan een re-match of wacht gewoon nog even 2 minuten tot wedstrijd voorbij is.

Verder is de keuze om de wedstrijd te beëindigen er niet voor niks. Ik had bijvoorbeeld vorige keer een tegenstander die in de 1e minuut met Benzema een geluk solo maakte en scoorde. Daarna ging hij de hele wedstrijd de bal over tikken en met de bal naar de hoekvlaggen rennen. Was onmogelijk om de bal af te pakken.

Al met al: Ik quit ook soms en vind dit echt geen schande. Je moet het alleen niet bij elk verlies doen. Maar in sommige situaties is het gewoon veel fijner om te quiten ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door aaaido op 24-05-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
NickThissen schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:17:
Niet aanstellen en gewoon verder spelen. Je krijgt toch de 3-0 overwinning. Het is niet leuk als iemand opgeeft, maar als je zo makkelijk wint dan kun je toch beter een betere tegenstander zoeken dan de wedstrijd uitspelen tot het 15-0 staat? Dat is toch ook niet leuk...
eh... ik krijg geen 3-0 overwinning hoor? dus iets klopt er niet...? ik heb net nog gekeken. krijg zeker geen 3-0 overwinning haha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Waar kijk je dan? Op eafootballworld komt het idd niet te staan.
Wel bij Recent games in de Player hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:06
Canerooo schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:50:
[...]

eh... ik krijg geen 3-0 overwinning hoor? dus iets klopt er niet...? ik heb net nog gekeken. krijg zeker geen 3-0 overwinning haha. 8)7
Volgens mij kreeg ik ook nooit een 3-0 overwinning als iemand quitte. Ik had heel vaak dat iemand dat deed in de 88e minuut als hij door had dat hij niet meer ging winnen. De enige 'straf' die quitters krijgen is een hoge DNF-rate.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt ergens in de opties aanzetten dat je een mailtje krijgt met de uitslag + meer details van de laatste online ranked match. Zet dat maar eens aan. Als jij quit krijg je 0-3 verlies, en als de andere quit krijg jij 3-0 winst. Je krijgt er ook punten voor. Probeer maar eens 5 wedstrijden achter elkaar te quitten, en kijk dan eens naar je punten ;) (Doe maar niet! :p) Alleen als je binnen 5 minuten (speeltijd, niet echte tijd) quit gebeurt er niets, dan telt de wedstrijd gewoon niet mee.

EDIT
En ja, de connectie verliezen (dus xbox uitduwen of netwerk kabel eruit trekken) telt voor zover ik kan zien ook mee als quitten. Gebeurde me gister nog, m'n vader trok het modem eruit om iets te resetten tijdens mijn wedstrijd, en het mailtje zei dat ik met 0-3 verloren had (terwijl ik met 2-0 voorstond).

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 10:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 07:42

_AN

Iemand wel eens gezien dat het Club Budget in Coach niet wordt aangepast?
Ik speel nu met Twente en mijn Club Budget blijft maar op - €2,147,483,640 staan, terwijl ik spelers heb gekocht en wedstrijden heb gespeeld. Als ik een staff upgrade wil uitvoeren, kan dit niet, omdat het budget dit niet toelaat...

:|

Overigens erg irritant, inmiddels zijn al m'n spelers moe en wordt het lastig om te winnen van N.E.C... :/

[ Voor 16% gewijzigd door _AN op 25-05-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben er weer even klaar mee... Net weer verloren door puur geluk... 4-4, verloren met penalties, en ik was domineerde de HELE WEDSTRIJD :(. Ik word er echt niet goed van. Ik maak 4 mooie goals, lang schot buiten de 16 of verdediging mooi uitgespeeld. Hij maakt 4 ongelooflijke KUT goals en krijgt zo de overwinning... En dan wil je rematch, nee tuurlijk niet... Stuur ik berichtje waarom niet, zegt hij dat hij weg moest, terwijl ik in z'n status zie dat hij fijn met een nieuwe wedstrijd bezig is :S Kut volk.

Heeft niemand anders hier nu last van... Of zijn jullie allemaal net zo hard aan het lucken... :+

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 25-05-2010 22:15 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Ik ben er weer even klaar mee... Net weer verloren door puur geluk... 4-4, verloren met penalties, en ik was domineerde de HELE WEDSTRIJD :(. Ik word er echt niet goed van. Ik maak 4 mooie goals, lang schot buiten de 16 of verdediging mooi uitgespeeld. Hij maakt 4 ongelooflijke KUT goals en krijgt zo de overwinning... En dan wil je rematch, nee tuurlijk niet... Stuur ik berichtje waarom niet, zegt hij dat hij weg moest, terwijl ik in z'n status zie dat hij fijn met een nieuwe wedstrijd bezig is :S Kut volk.

Heeft niemand anders hier nu last van... Of zijn jullie allemaal net zo hard aan het lucken... :+
Ik zie na 2000+ games van fifa van dit soort wedstrijden wel altijd de lol in eerlijk gezegd.

En waarom klagen mensen over disconnecters/quitters je krijgt gewoon een 3-0 overwinning.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 26-05-2010 03:24 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:

tja, hij quit niet en hij maakt de wedstrijd af, en of je nu heel mooi scoort of 4 kut goals... een goal is een goal :) dat is het mooie aan voetbal, niet altijd de beste wint.

En ik rematch ook niet altijd ook al wil de ander dat, als ik het niet leuk vind voetballen tegen een bepaald iemand is dat toch mijn keuze! maar goed, ik ken de frustratie van verliezen als je veel beter bent, maar dat hoort bij het spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hebben jullie vaak dat de bal er gewoon niet ingaat en dat de tegenstander er makkelijk in scoort met het nodige geluk ? Nou ik elke keer als ik tegen een nieuwe tegenstander speel. Zo had ik gisteren 6 potjes gespeeld tegen 3 tegenstanders, dus steeds revanche gespeeld. De uitslagen waren echt vaag, iets klopt gewoon niet.

Tegenstander 1: 2-7 verloren
Revanche: 6-0 eerste helft afgelopen hij verlaat spel

Als ik bijvoorbeeld naar deze wedstrijd terug kijk had hij echt bijna allemaal lucky goals en die van mij gingen er gewoon 0x in. Heb 2x gescoord door zijn fouten. Hij dacht dat ik een noob tegenstander maar bij de revanche ging gewoon alles lekker, misste heel weinig, hij helemaal geen kansen enzo.

Tegenstander 2: 0-5
Revanche: 6-1 hij verlaat spel rond 80ste minuut.

Njah tegenstander 3 stond ik 0-3 achter en toen ging ik wisselen toen zat spel vast :(

En dan heb ik zo van die gasten waar ik 1-2 of 3-2 verlies en bij revanche een groot verschil maak. Ik denk dat ik nooit bij een revanche heb verloren. Wat een stress spel is dit man.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 27-05-2010 16:47 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Herkenbaar. Ik heb ook vaak genoeg dat het in de eerste wedstrijd niet lukt, maar in de rematch wel. Maar ook andersom, dus de laatste tijd deed ik ook vaak geen rematch meer als ik won van een gelijkwaardige tegenstander. :P
Maarja, dat is weer de eeuwige discussie over 'momentum'/scripted gameplay waar je een tijdje op het EA forum mee dood gegooid werd. :D

[ Voor 27% gewijzigd door SR8 op 27-05-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik herken het ook. Geluk speelt soms een veel te grote factor.

Dat scripted gameplay vind ik zelf een beetje vergezocht af en toe, maar sommige dingen zitten er wel degelijk in. Een voorzet die geblocked wordt bijvoorbeeld zal 99% van de tijd achter gaan voor een corner, en werkelijk nooit terug het veld in. Ook heb ik heel vaak last van het volgende: als ik een bal op de lat/paal/keeper schiet en dan de rebound krijg, en in een keer zonder aan te nemen weer schiet, dan doet hij altijd een lobje net over de goal... Ik weet 100% zeker dat ik niet op die knop duw, hij doet het gewoon vanzelf. Misschien om die geluksfactor toch een beetje terug te dringen, maar doe het dan wat minder opvallend (dat je wat minder de rebound krijgt ofzo) want dit is wel erg overdreven...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoe zit het trouwens met die 2 biljoen in de min bug in de carrière modus. Ik ben na 3 seizoenen Feyenoord naar Chelsea gegaan en nu heb ik dus last van die bug. Is het zo dat wanneer ik na dit seizoen naar een andere ploeg ga ik van die bug verlost ben, of blijf ik nu altijd last hiervan hebben? Als dat zo is kan ik net zo goed opnieuw beginnen en hopen dat het dan wel goed gaat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyH-8
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:38
Hallo,

Ik ben van plan om een club op te richten om de teamplayer trophy te halen.
Ik heb nog geen datum vastgesteld, maar ik zat te denken aan een vrijdag om 6 of 7 uur.
Als je mee wilt doen kun je mijn PSN (JeffreyH-8) toevoegen of het in dit topic melden. Of je stuurt een PM.
Vragen en suggesties kun je natuurlijk ook altijd posten.

1. JeffreyH-8
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 08:58:
Hoe zit het trouwens met die 2 biljoen in de min bug in de carrière modus. Ik ben na 3 seizoenen Feyenoord naar Chelsea gegaan en nu heb ik dus last van die bug. Is het zo dat wanneer ik na dit seizoen naar een andere ploeg ga ik van die bug verlost ben, of blijf ik nu altijd last hiervan hebben? Als dat zo is kan ik net zo goed opnieuw beginnen en hopen dat het dan wel goed gaat.
Ik had dit ook na een overstap naar Galatasaray, gelukkig had ik hem gesaved.
Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik weer dezelfde bug, maar nadat ik mn PS3 had gereset kon ik wel gewoon de club kiezen zonder de bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:30:
[...]

Toen ik het opnieuw probeerde kreeg ik weer dezelfde bug, maar nadat ik mn PS3 had gereset kon ik wel gewoon de club kiezen zonder de bug :)
ps3 gereset? wat kan dat te maken hebben met fifa

ik heb ook al 3x manager mode gedaan, en 3x bij het switchen biljoen in de min

wat doe je dan, voordat je switched ps3 resetten of.... kun je details geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:30:
[...]

Zie vorige pagina. Ik had hier ook een vraag over gesteld.
Toen ik overstapte van HSV naar Twente had ik dit probleem ook, heb alles gesimuleerd en overgestapt naar een andere club. Probleem was daarna opgelost.

Wel jammer dat EA hier geen update voor brengt.
Zelfde voor die savegames die na bepaalde tijd corrupt zijn.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

_AN schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:49:
[...]

Zie vorige pagina. Ik had hier ook een vraag over gesteld.
Toen ik overstapte van HSV naar Twente had ik dit probleem ook, heb alles gesimuleerd en overgestapt naar een andere club. Probleem was daarna opgelost.

Wel jammer dat EA hier geen update voor brengt.
Zelfde voor die savegames die na bepaalde tijd corrupt zijn.. :|
dus je hebt dat probleem 1 seizoen, dan overstappen en dan is t weer opgelost.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

HenkS schreef op zondag 30 mei 2010 @ 21:16:
[...]

dus je hebt dat probleem 1 seizoen, dan overstappen en dan is t weer opgelost.....?
Ja, helaas wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg..dacht ik voorheen dat ik wel een beetje fifa kon (veel rondtikken etc)
Kom ik deze gozer tegen

http://www.youtube.com/watch?v=x0XSIo1ZCeo

Misschien dat jullie dit wel ondertussen kunnen..of is dit oud nieuws...
Hiero is er dan wel echt sprake van een noob (ik dus :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:01:
Kom ik deze gozer tegen

oud nieuws, heeft hier al s gestaan, maar goed.. ongelooflijk hoe die gozer kan voetballen. Al doet hij t wel altijd met barcelona. Zou er graag eens tegen voetballen, vaak kunnen zo'n spelers niet super goed verdedigen, maar goed, echt waanzinnig goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:01:
Kom ik deze gozer tegen

Zou willen dat deze dingen ook eens met de PC versie kunnen. Waarom pleuren ze steeds dezelfde meuk op de PC en zijn de console versies altijd zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
WTF die gast speelt of 24/7 en heeft geen leven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Damn.. Dat is echt een meester der Fifa 8)7 zieke shit! Natuurlijk is het meeste wel alleen mogelijk met 5-ster spelers. Maar dan nog..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HenkS schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:47:
[...]

oud nieuws, heeft hier al s gestaan, maar goed.. ongelooflijk hoe die gozer kan voetballen. Al doet hij t wel altijd met barcelona. Zou er graag eens tegen voetballen, vaak kunnen zo'n spelers niet super goed verdedigen, maar goed, echt waanzinnig goed!
Zal wel moeten met een topclub aangezien je er toch spelers voor nodig hebt met level 5 om al die trucjes uit te kunnen voeren.
Speek is me voor zie ik
aaaido schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:04:
WTF die gast speelt of 24/7 en heeft geen leven....
Hoeft toch niet perse, ipv competities spelen in manager-mode of clubs om maar wat te noemen, heeft deze gast wellicht zijn tijd gestoken in het oefenen van trucjes.
Daarnaast zaten de meeste trucjes ook al in 09.
Ik hoef het iig niet te proberen want dan breek ik mijn vingers met mijn grote handen. :P

Overigens lijkt het er vrij sterk op dat hij nou niet echt goede tegenstanders heeft, ik zeg lijkt omdat ik geen idee heb of je er überhaupt aan te pas komt tegen zo'n tegenstander.

Blijft iig leuk om naar te kijken. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke video, maar let eens op zijn tegenstanders ipv zijn truukjes. Als je goed kijkt zie je dat ze echt heel slecht verdedigen. Probeer je eens in te leven in zijn tegenstanders, alsof jij aan het spelen bent en probeer dan te anticiperen wat jij zou doen op dat moment. 9 van de 10 keer doet de tegenstander in de video iets anders... Bijvoorbeeld dat hij recht vooruit rent, en een verdediger onder een hoek op hem af komt. Het is toch logisch dat hij dan een of andere beweging gaat maken, dus moet je als verdediger niet meteen naar de bal happen... Maar dat doen ze dus toch steeds... Wat denken ze nou zelf, dat hij gewoon vooruit rent?

Ik weet zeker dat hij geen schijn van kans maakt tegen mensen die gewoon rustig verdedigen en zich niet gek laten maken door die truukjes.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Huh... Ik kan opeens geen wedstrijden meer hosten? :S Altijd als ik host ben (aan de linkerkant sta met teams kiezen) dan duurt het 5-10 seconden en dan hoor ik een klikje en dan 'game connection lost' ofzoiets, alsof de tegenstander quit. Als ik niet host ben dan werkt het wel maar hij kiest mij 9/10 keer als host dus het duurt gewoon 10 min voordat ik een tegenstander heb :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog tips zodat mijn fifa niet meer hapert op de pc?

De nieuwste Intel® Smart Cache Hyper-Threading-technologie:
Intel® Core™ i3-350M processor (2.26 GHz, 3 MB L2-cache, 1066 MHz FSB)
15,6" (40 cm) LED Backlight beeldscherm met HD-resolutie (1366 x 768 pixels)
in 16:9-breedbeeldformaat
NVIDIA® GeForce® 310M DirectX® 10 met 512 MB geheugen,
digitale HDMI audio/video-uitgang, Intel® HD Video en NVIDIA® Optimus-technologie
werkgeheugen van 4 GB DDR3 SDRAM (1)
500 GB S-ATA harde schijf
8 x multi-standaard cd-/dvd-brander met dvd RAM- en dual layer-ondersteuning (2)
eSATA-aansluiting voor een snelle datatransfer
Wireless LAN IEEE 802.11 n-Standard Technologie tot 300 Mbit/s, 802.11 b/g compatibel (3)
Netwerkcontroller Gigabit LAN (10/100/1000 Mbit/s)

Ik draai op windows7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Koop een nieuwe laptop met een betere videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee245 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:33:
Koop een nieuwe laptop met een betere videokaart.
die is toch prima voor fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:59:
[...]

die is toch prima voor fifa?
Op de laagste resolutie en met alle settings op "Low" misschien.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fifa 10 is echt heftig, ik kan eigenlijk alles wel goed draaien op mijn 2 jaar oude laptop maar FIFA 10 kon ik niet eens op de laagste resoluatie met alles op low draaien...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Heb weer irritaties met het spel en de s3 :P

-Ik disconnect ontzettend vaak de laatste tijd. heel irritant als je voorstaat en dan met een DC de wedstrijd verliest. Heb zeker wel 30 potjes verloren door DC....
-Sommige mensen zijn gewoon irritant of hebben geen geduld. Soms ben je even aan het zoeken naar een leuk team (bijv internationaal) en dan duurt het even te lang voor mensen en dan leaven ze gelijk.... Of dat ze leaven als ik barca neem als hun inter nemen. Dan willen ze alleen maar spelen als ik een 4,5 sterren team bijvoorbeeld neem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:22
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna tot geen afstandsschoten scoor. Altijd als ik van behoorlijk ver schiet gaat de bal over of op de lat. Ik schiet vaak gewoon met sprinten en dan rondje, of zonder sprint en dan rondje, ver met R2 (preciesie schot) lijkt mij ook niet goed te lukken. kortom altijd keeper of lat. Ik speel op de PS3 en het meest op Professioneel en soms als ik opstellingen wil trainen met Semi Pro. Wereldklasse is nog te hoog gegrepen omdat ik op de vierkante meter nog niet goed ben in de 16 meter, voor de goal weet ik niet goed in balbezit te blijven.

Heeft iemand nog goede tips? Hoe kan je het beste schieten van rond de 20 meter of verder?

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 09-06-2010 23:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is nou het nut van die herhalingen? Zat net tegen een kerel die 5-1 won (was niet veel beter maar na 3-0 was ik er klaar mee) elke goal, actie, corner etc alles liet die uitlopen. Verschrikkelijk irritant.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:01:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bijna tot geen afstandsschoten scoor. Altijd als ik van behoorlijk ver schiet gaat de bal over of op de lat. Ik schiet vaak gewoon met sprinten en dan rondje, of zonder sprint en dan rondje, ver met R2 (preciesie schot) lijkt mij ook niet goed te lukken. kortom altijd keeper of lat. Ik speel op de PS3 en het meest op Professioneel en soms als ik opstellingen wil trainen met Semi Pro. Wereldklasse is nog te hoog gegrepen omdat ik op de vierkante meter nog niet goed ben in de 16 meter, voor de goal weet ik niet goed in balbezit te blijven.

Heeft iemand nog goede tips? Hoe kan je het beste schieten van rond de 20 meter of verder?
Hmm ik speel op world class en scoor nog met enige regelmaat uit schoten van buiten de 16, maar ik doe niet veel anders dan wat jij doet; de schoten als je ruimte hebt met rennen > schieten (kort drukken, richten naar een hoek van de goal) werken hierbij t best.
Op professional vliegen zulke ballen er hier belachelijk vaak in (maar even vaak op de lat nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Heb het spel sinds gister. Best tof speel nu tournament (offline) met Real Madrid.
Wel vallen de graphics mij iets tegen? Xbox 360 aangesloten via HDMI op samsung 2494HM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm sinds kort weer eens wat met m'n Ultimate Team bezig geweest en een beetje proberen trucjes onder controle te krijgen. 't gaat steeds gecontroleerder en levert meer op. Nog steeds geen super gecompliceerde dingen maar af en toe wel leuke momenten :)

Twee wel grappige acties die wat opleverden:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20894889
ok, die is wellicht een beetje lafjes ;)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20894662
Hm zie nu dat niet echt goed te zien dat ie met een truc wordt binnengehouden en daarna een man voorbij gespeeld. Zag er op 't scherm beter uit :p Afwerking was ook niet echt je-van-het maar ach!

En deze van gister vond ik persoonlijk toch wel lekker (was wel een stuk simpeler toernament)
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/20867646

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben maar eens met Nederland gaan spelen online, wel leuk zo tijdens het WK. Ik moest even zoeken naar een goede opstelling maar het gaat nu best lekker. Toch jammer dat veel mensen toch persé Spanje of Engeland willen pakken en dan alles van afstand gaan schieten omdat m'n keeper dan vaak kansloos is... Net een potje 5-1 verloren tegen Spanje, waarvan 4 goals op 30 meter afstand finesse schot, waar m'n keeper niet eens naar dook. Daarna rematch gedaan, had ik ook maar een 5 sterren team gepakt (engeland) en toen won ik met 4-1 (weer tegen Spanje) :)

Wel een grappig momentje, ik deed een truukje met Robben net op het moment dat de tegenstander een sliding inzet, waardoor Robben 'geblesseerd' raakte (nou ja, tegen de CPU was hij geblesseerd geweest maar kan online dus niet)... 8)7 Freaky.

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 11-06-2010 20:58 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:57:
Ben maar eens met Nederland gaan spelen online, wel leuk zo tijdens het WK. Ik moest even zoeken naar een goede opstelling maar het gaat nu best lekker. Toch jammer dat veel mensen toch persé Spanje of Engeland willen pakken en dan alles van afstand gaan schieten omdat m'n keeper dan vaak kansloos is... Net een potje 5-1 verloren tegen Spanje, waarvan 4 goals op 30 meter afstand finesse schot, waar m'n keeper niet eens naar dook. Daarna rematch gedaan, had ik ook maar een 5 sterren team gepakt (engeland) en toen won ik met 4-1 (weer tegen Spanje) :)

Wel een grappig momentje, ik deed een truukje met Robben net op het moment dat de tegenstander een sliding inzet, waardoor Robben 'geblesseerd' raakte (nou ja, tegen de CPU was hij geblesseerd geweest maar kan online dus niet)... 8)7 Freaky.
Hmm, ik heb laatst ook wat met Nederland zitten klooien maar om een of andere reden kan ik niet met dat team overweg :o

Daarna een paar keer met Uruguay en dat ging echt vele malen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De verdediging is wat zwak soms, maar als je tegen gelijkmatige teams speelt is dat geen probleem. Tegen de betere teams ben je vaak kansloos. Maar hun aanval is wel erg goed hoor! Met de formatie die ik net speelde had ik voorin iets van 85-86-84-83, en toen had ik van persie zelfs nog op de bank geloof ik. Daar komen veel van de 5-sterren teams niet bovenuit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Heeft iemand misschien wat tips hoe je je vrij kunt spelen in de 16 als je daar de bal krijgt aangespeeld? Ik probeer nu wat met L2 maar dan is de speler weer te langzaam om daarna een goed schot eruit te halen. Het gaat ook vooral om de met-rug-naar-doel-helemaal-alleen-situatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
je kan met je rechterthumbstick een kant kiezen voor als je de bal aanneemt, je kan dan gelijk wegstappen.

Merkt iemand anders ook dat de cpu achterlijk vaak scoort uit vrije trappen? zelfs de mindere goden scoren daar 2/3 van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat een achterlijke idioten spelen dit spel toch zeg... Speel je een potje met een 3 sterren team tegen Chelsea, tegenstander speelt met 8 man in de verdediging en speelt puur en alleen op counters, waar hij met 2 mensen gewoon door m'n verdediging heen rent... 3-1 verloren, waarbij elke goal door 2 minuten celebration + 3 herhalingen gevolgd werd. Nou goed, ik doe rematch dit keer wel met eerlijke teams... Binnen 5 minuten stond ik 2-0 voor, quit hij :/ Ga lego doen ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand tips hoe je truckje doet als je alleen met toetsenbord speelt :S
en tips voor free kicks zijn ook welkom :P

ik speel met FC Dordrecht :D ( jupilar league patch ) ben nu gepromoveerd nr eredivisie speel tevens uefa league ( beker gewonnen ) mr goed heb dan ook wel een redelijk goed team door een beetje de jeugdspelers van het spel te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:20:
heeft iemand tips hoe je truckje doet als je alleen met toetsenbord speelt :S
en tips voor free kicks zijn ook welkom :P

ik speel met FC Dordrecht :D ( jupilar league patch ) ben nu gepromoveerd nr eredivisie speel tevens uefa league ( beker gewonnen ) mr goed heb dan ook wel een redelijk goed team door een beetje de jeugdspelers van het spel te kopen :P
Is het niet zo dat je op de PC versie niet eens trucjes kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:09:
[...]

Is het niet zo dat je op de PC versie niet eens trucjes kan doen?
oh dat weet ik niet :P maar de tegenstander doet ze wel dus dat is wel oneerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:41:
[...]

oh dat weet ik niet :P maar de tegenstander doet ze wel dus dat is wel oneerlijk :P
Ohnee mijn fout, na wat googlewerk blijkt dat het wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 15:23:
[...]

Ohnee mijn fout, na wat googlewerk blijkt dat het wel kan :)
zag het net ook.. ben er alleen nog niet achter hoe je die interessante truckjes kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hoe speelt FIFA 10 eigenlijk op de PC en een gamepad?
Speel het nu op de PS3, maar zit eigenlijk liever achter de PC, dan kan mijn vrouw ook eens TV kijken.

Heeft de PC versie ook Ultimate team?

Andere optie is om de PS3 aan te sluiten op mijn monitor (27"), maar dan heb je volgens mij voor geluid alleen de optie van een bluetooth koptelefoon?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als je het gewend bent op de ps3 zou ik nooit de pc versie aanschaffen die is inferieur aan de console versie.

Dat wil je echt niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:31:
Hoe speelt FIFA 10 eigenlijk op de PC en een gamepad?
Speel het nu op de PS3, maar zit eigenlijk liever achter de PC, dan kan mijn vrouw ook eens TV kijken.

Heeft de PC versie ook Ultimate team?

Andere optie is om de PS3 aan te sluiten op mijn monitor (27"), maar dan heb je volgens mij voor geluid alleen de optie van een bluetooth koptelefoon?
FIFA 10 is op pc nog een port van playstation 2 graphics/engine. (erg dom dus)
Je kan die playstation 3 wel daarop aansluiten ja, met geluid valt ongetwijfeld iets te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:11:
[...]

probeer de balcirculatie te verhogen. weliswaar met simpele passen (leg ook eens achteruit, keeper doet ook mee, breedte). Meestal krijg je dan wel de ruimte om vooruit te voetballen. Normaal is mijn passing % over de 85. Voor te scoren trap je het best van binnen het strafschopgebied met een simpel tikje op de schiet-toets. Wat ook helpt om een wel gemikt schot of te leveren is (bij mij op de xdoos) RB ingedrukt houden bij het schieten. Dan lever je een plaatsbal af.
Ik speel al een tijdje FIFA 10 op pc (met toetsenbord), en heb al erg veel geprobeerd om een plaatsbal af te leveren. Mijn kameraad speelt FIFA 10 ook op pc, maar met een consoller met USB-ingang en hij kan wel een plaatsballetje doen. Afhankelijk van je instellingen, kan ik wel een lobje over de keeper doen (D + W bij mij) maar het lukt me maar niet om een plaatsballetje te doen. Iemand die wel weet hoe je dit met het toetsenbord kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:04:
[...]

zag het net ook.. ben er alleen nog niet achter hoe je die interessante truckjes kan :P
als je met toetsenbord speelt (waar ik vanuit ga) druk je op Shift (of een andere toets, Besturing --> Vaardigheidsmove wijzigen --> en daar staat dan normaal shift aangegeven) , shift + pijltjescombinatie. Oefen het wat op het trainingsveld en je zal zien dat je spel verrijkt wordt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ok, ik ben er nu uit. De uitslag van een wedstrijd staat gewoon van tevoren vast, ik weet het zeker :@

Speel je twee potjes achter elkaar met dezelfde teams tegen dezelfde tegenstander, eerste potje own je hem dik met 6-0, tweede potje verlies je met 4-1???? Wat een fucking onzin :@ Ik merk het gewoon aan alles...
- M'n verdedigers (degene die ik niet geselecteerd heb) sprinten als een malle naar voren allemaal naar de bal toe... 1 steek pass = goal.
- Mensen krijgen de bal en blijven dan als een idioot stil staan ook al zit ik met alle macht naar links te rammen.
- Ballen door kaatsen zonder aan te nemen is opeens niet meer mogelijk, alles moet met 1 keer aannemen.
- Tegenstander staat CONSTANT in m'n nek te hijgen, ik heb geen moment rust met de bal. Speel ik de bal terug dan komt er wel een spits van hem als een gek naar achter GESTORMD om meteen weer tegen me op te rijden.
- kom je in de 16, STRUIKELT HIJ GVD OVER DE BAL
- Nog eens in de 16, schieten? Ho maar... Nee, speler loopt nog ff die één stap door waardoor hij tegen de keeper aan loopt.
- Word vol van achter getackeld, nope geen overtreding. Daarna loop ik langs de tegenstander af waardoor ik de bal mee neem, en ja hoor, overtreding... :@

Totaal geen last van in de eerste wedstrijd, alles loopt als een zonnetje. Waarschijnlijk had de tegenstander deze problemen toen dus... Tweede wedstrijd zijn de rollen gewoon omgedraaid en zit alles tegen.

Ik word echt gek van dit spel af en toe. Ik kan niet gewoon een keer eerlijk verliezen, altijd is er wel zoiets aan de hand of weer lucky goals... Dit moeten ze gewoon fixen :@

En dan hoor ik voor FIFA11 dat men minder gaat luisteren naar de community en meer nieuwe content erin gaat doen. NEE NEE NEE. Fuck nieuwe content, er zit al genoeg in. Luister nu een keer naar de vele dingen die niet kloppen met dit spel en fix dat eerst!!

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 23-06-2010 23:27 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha sja dat is een beetje hoe het spel in elkaar steekt. Ik herken wat je zegt maar al te goed..

Het excuus zal wel zijn dat het in echt voetbal ook zo gaat - het ene team zit niet goed in de wedstrijd en het andere wel. Daar zit wel wat in maar het had van mij ook wel iets subtieler gekund.

Wat mij wel op is gevallen is dat het in 95% van de gevallen zo is dat in de eerste 15 minuten van de wedstrijd alles nog goed gaat - deze tijd moet je dan ook gebruiken om te scoren. Scoor je, dan blijft het goed te doen, scoor je niet dan wordt het vanzelf zo vreselijk irritant. De eerste goal is ernstig belangrijk dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie bovenstaande post.
Daarnaast is het wel handig om met tactieken te spelen, zo kies ik een andere tactiek als ik er in de begin fase niet doorheen kom en weinig kansen creeër. Kies je een andere tactiek dan kunnen er ineens meer ruimte's ontstaan waardoor je er wel doorheen komt. Elke kans is er één!
Ga ook nooit als een blinde kip naar voren, controle bepaalt ook een hoop...

Ik heb het hier dus niet alleen over offensive/defensive etc. maar ook over vleugel aanval, hoge druk etc.

Geloof mij, als je dit onder de knie hebt helpt het echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:37:
Wat mij wel op is gevallen is dat het in 95% van de gevallen zo is dat in de eerste 15 minuten van de wedstrijd alles nog goed gaat - deze tijd moet je dan ook gebruiken om te scoren. Scoor je, dan blijft het goed te doen, scoor je niet dan wordt het vanzelf zo vreselijk irritant. De eerste goal is ernstig belangrijk dus.
Nee, juist niet :? Net ook weer, ik kom al vrij snel met 1-0 voor en verlies uiteindelijk nog met 4-1... 2 goals loopt hij dwars door m'n verdedigers heen (niet door de linie, letterlijk DOOR DE MAN HEEN). Derde goal was nog normaal uit de voorzet, laatste goal was te belachelijk voor woorden... Terug speel bal naar de keeper van mij, keeper kan niet aannemen en tikt de bal 20 meter naar voren in de voeten van tegenstander :( :( :( :( :(
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:02:
Zie bovenstaande post.
Daarnaast is het wel handig om met tactieken te spelen, zo kies ik een andere tactiek als ik er in de begin fase niet doorheen kom en weinig kansen creeër. Kies je een andere tactiek dan kunnen er ineens meer ruimte's ontstaan waardoor je er wel doorheen komt. Elke kans is er één!
Ga ook nooit als een blinde kip naar voren, controle bepaalt ook een hoop...

Ik heb het hier dus niet alleen over offensive/defensive etc. maar ook over vleugel aanval, hoge druk etc.

Geloof mij, als je dit onder de knie hebt helpt het echt!
Nou, ik kan me niet voorstellen dat het helpt tegen tegenstanders die gewoon puur geluk hebben, maar ik ga het maar eens proberen...

Ik heb hier wel wat problemen mee...

1. Ik speel op een crt tv dus het beeld is niet echt optimaal... Die taktieken zijn absoluut NIET te lezen op mijn tv.
2. Dit kun je blijkbar alleen midden in de wedstrijd instellen (niet eens tijdens herhalingen ofzo...), en in combinatie met probleem 1 kan ik hier dus niets mee. Ik moet gewoon de tijd hebben om even te kijken wat er allemaal staat en dat gaat niet lukken midden in de wedstrijd :? Wat een raar systeem...
3. Als ik dan al zou kunnen lezen wat er precies staat snap ik nog niet hoe het werkt... Je drukt op omhoog of omlaag, en dan? Dan krijg je wat opties te zien? Moet je dan links/rechts duwen ofzo? Of kies je gewoon een van die vier opties die je krijgt? :?

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.