Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:04:
1. Ik speel op een crt tv dus het beeld is niet echt optimaal... Die taktieken zijn absoluut NIET te lezen op mijn tv.
2. Dit kun je blijkbar alleen midden in de wedstrijd instellen (niet eens tijdens herhalingen ofzo...), en in combinatie met probleem 1 kan ik hier dus niets mee. Ik moet gewoon de tijd hebben om even te kijken wat er allemaal staat en dat gaat niet lukken midden in de wedstrijd :? Wat een raar systeem...
3. Als ik dan al zou kunnen lezen wat er precies staat snap ik nog niet hoe het werkt... Je drukt op omhoog of omlaag, en dan? Dan krijg je wat opties te zien? Moet je dan links/rechts duwen ofzo? Of kies je gewoon een van die vier opties die je krijgt? :?
Tip 1, koop een ander beeldscherm.
Tip 2, koop een an.. nee lees anders ff het boekje of google om uit te vinden welke tactiek wat doet.
Tip 3, oefen je tactiek op amateur in een off-line friendly, kan je rustig in je eigen tempo ermee bekend raken (effecten zijn nog ver te zoeken dan, maar je gaat m iig sneller door hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ja, ik ga even een nieuwe tv halen omdat ik de taktieken niet kan lezen 8)7

Nou ja ik ga het gewoon maar eens elke wedstrijd proberen kijken of ik er wat van merk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36

CeesKees

I rest my Kees

@ Nick Thissen, ik kan natuurlijk niet in je portomonnee kijken, maar ik kan je wel vertellen dat FIFA in het geheel er stukken beter uitziet aangesloten via een HDMI kabel, het loont de moeite! En dan heb ik het over meer dan alleen de tactieken die je wel of niet kunt lezen.

Je zou bovendien kunnen overwegen een monitor met HDMI in te kopen, dan ben je lang niet zoveel geld kwijt (al is een TV met HDMI in ook niet zo heel duur meer)

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 10:37:
Ja, ik ga even een nieuwe tv halen omdat ik de taktieken niet kan lezen 8)7

Nou ja ik ga het gewoon maar eens elke wedstrijd proberen kijken of ik er wat van merk.
Je begrijpt wel dat dat een inkoppertje was en meer cynisch was bedoeld? ;)
Maar probeer het stap voor stap, je zal zien dat er vooruitgang wordt geboekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik zie ultimate team voor 2,50 op de psn store staan, is dit een aanrader?
En zijn er verder nog kosten aan verbonden, je moet spelers kopen toch ofzo?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 13:07:
Ik zie ultimate team voor 2,50 op de psn store staan, is dit een aanrader?
En zijn er verder nog kosten aan verbonden, je moet spelers kopen toch ofzo?
Ik vind ultimate team persoonlijk zeker een aanrader, en voor 2,50 kun je je er moeilijk een buil aan vallen :)

Spelers / kaartjes / packs koop je met coins die je in het spel verdient, dus geen extra kosten. Je kunt wel óók betalen voor player packs maar dat is nergens voor nodig, tenzij je super ongeduldig bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo heel af en toe kom je ook wel aardige lui tegen tijdens FIFA hé. Net 2 potjes gespeeld tegen iemand die Fiorintina koos en ik Barcalona. Daar voel ik me altijd wel wat lullig om maar ja, ik heb 0 partijen met een andere ploeg gespeeld.

Maar deze gast was wel goed, 118 minuten 0-0 en beiden wel goede kansen en een aantal close call buitenspel goals. 118e minuut tikt hij vrij lullig een goal er in, geen raar dansje, geen reruns, gewoon aftrappen. Helaas had hij meteen door dat Ibra met de bal naar voren zou stormen en stond precies goed, 0-1 voor hem.

Hij wilde geen rematch, drukte vrij gauw op "no" maar ik kon hem overhalen door wat heen en weer te klikken, niet zozeer omdat ik revange wilde maar omdat hij goed was, niet irritant voetbalde en ik wilde nog wel zo'n leuk potje.

Volgende pot kom ik al gauw op 1-0 maar nog voor de 2e helft klaar is tikt hij de 1-1 in (ditmaal was het wel een mooie goal). 2e helft haal ik Henry eraf voor mijn held Bojan en die tikt al gauw 2-1 in. Hij schiet op de lat uit een vrije trap van 35 meter (ongeveer) (!) maar ik weet er goed uit te komen. Bojan speelt 2 spelers uit en trapt van 20 meter hard binnen 3-1.

Meeste spelers online gooien nu de match er uit of gaan lamballen maar hij probeerde door te ballen maar het mocht niet baten. Dit keer was het geluk aan mijn kant en na een mooie combinatie tussen Ibra en Bojan weet Ibra de bal mee te krijgen en met een korte versnelling de keeper voorbij te spelen en keihard onderkant lat van 5 meter in te trappen :p.

Berichtje naar hem gestuurd "wauw, great games! you're really good, better luck next time!" "yea thanks, was a bit unlucky but you played well second match, gg". Nou leuk is dat hé?

Oh ja, hij maakte kans op 2-2 na een AI foutje maar weigerde (denk ik...) mijn keeper te stiften/lobben uit "respect" voor de game. Super! Maakt alle nubcakes weer goed :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu 3e seizoen met FC Dordrecht xD , van 1,5 ster naar 4 sterren, vet veel talenten in het team, volgend seizoen zijn het wss 4,5 sterren : ) ownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

MrVegeta schreef op maandag 28 juni 2010 @ 03:07:
Oh ja, hij maakte kans op 2-2 na een AI foutje maar weigerde (denk ik...) mijn keeper te stiften/lobben uit "respect" voor de game. Super! Maakt alle nubcakes weer goed :D.
klinkt goed, zo speel ik het ook graag :)
voeg mij anders eens toe, ps3 item: snijdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

HenkS schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:09:
[...]

klinkt goed, zo speel ik het ook graag :)
voeg mij anders eens toe, ps3 item: snijdm
+1 Eventueel meer van dat soort leuke potjes? Player_Lecram

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 28 juni 2010 @ 03:07:
Zo heel af en toe kom je ook wel aardige lui tegen tijdens FIFA hé. Net 2 potjes gespeeld tegen iemand die Fiorintina koos en ik Barcalona. Daar voel ik me altijd wel wat lullig om maar ja, ik heb 0 partijen met een andere ploeg gespeeld.
Dat noemen ze een cirkelredenatie. Als je steeds Barcelona neemt, dan zul je dus altijd op 0 wedstrijden met andere teams blijven steken en dan zou dat een eeuwig excuus zijn.

Als je hier probeert een ander een compliment te geven over sportief gedrag, dan zou je op zijn minst een gelijkwaardig elftal kunnen kiezen voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah, nee eigenlijk niet :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:37
na mijn xbox een paar maanden niet te hebben gebruikt kreeg ik dankzij het wk toch weer zin in fifa :)

even ultimate team opgestart en zag in het nieuws de melding "AVOID THE CHEATERS" je moet blijkbaar de gamercard van je tegenstander bekijken en als er staat "watching fifa ut" ipv "playing fifa ut" moet je quitten omdat je dan met een cheater te maken hebt...

nu vroeg ik me hierdoor af.. wat doet deze cheat? en wat kan ik verwachten als ik wel tegen een cheater speel? heb het nu een paar keer gedaan maar nog niets gemerkt.

weet iemand wat deze cheat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crysania schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 14:29:
na mijn xbox een paar maanden niet te hebben gebruikt kreeg ik dankzij het wk toch weer zin in fifa :)

even ultimate team opgestart en zag in het nieuws de melding "AVOID THE CHEATERS" je moet blijkbaar de gamercard van je tegenstander bekijken en als er staat "watching fifa ut" ipv "playing fifa ut" moet je quitten omdat je dan met een cheater te maken hebt...

nu vroeg ik me hierdoor af.. wat doet deze cheat? en wat kan ik verwachten als ik wel tegen een cheater speel? heb het nu een paar keer gedaan maar nog niets gemerkt.

weet iemand wat deze cheat doet?
Er was een tijdje geleden schijnbaar een cheat waarbij de tegenstander op een of andere manier in jouw team terecht kon komen ipv z'n eigen, om vervolgens allemaal eigen goals en rode kaarten te scoren. Vermoedelijk gaat dat daar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Vraagje over de manager mode:

Ik ben nu begonnen met Northampton Town in de League 2. Aan het begin van je carriere kun je ook het stadion van de club selecteren en ik heb deze op de default laten staan. ( Town park ofzo )
Dit is wel een oud pauper-stadion en ik zou het wel leuk vinden om die na eventuele promotie een keer aan te kunnen passen naar een iets groter en moderner stadion, want het zou wel erg fake zijn om in deze pauper bak te blijven spelen als ik promoveer naar de Premier League, achter 1 doel staat geeneens een tribune maar wel een rijtje huizen :)

Je kunt wel investeren in je stadion maar volgens mij gebeurt daar verder niks mee, behalve dat je meer inkomsten genereert, je kunt voor zover ik kan zien niet kiezen voor een ander stadion. ( Kon in de Master League van PES wel namelijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb FUT inmiddels ook ontdekt en vind het wel leuk :) Alleen ik lees dat jullie het hier m.b.t. op pakjes kopen voornamelijk over de coins hebben die ze kosten, maar niet over het geld dat ze kosten. want ze kosten toch ook xbox-live points?

verder vroeg ik me af of jullie veel succes hebben gehad met het handelen in spelers. sommige spelers kun je voor 300 kopen (gister kuyt gekocht voor 300), die moet toch wel voor meer te verkopen zijn weer?

en tenslotte; ik verdien nu zo'n 400 coins per wedstrijd die ik win, offline. is dat online meer, of is 400 zo'n beetje as good as it gets?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:40:
ik heb FUT inmiddels ook ontdekt en vind het wel leuk :) Alleen ik lees dat jullie het hier m.b.t. op pakjes kopen voornamelijk over de coins hebben die ze kosten, maar niet over het geld dat ze kosten. want ze kosten toch ook xbox-live points?

verder vroeg ik me af of jullie veel succes hebben gehad met het handelen in spelers. sommige spelers kun je voor 300 kopen (gister kuyt gekocht voor 300), die moet toch wel voor meer te verkopen zijn weer?

en tenslotte; ik verdien nu zo'n 400 coins per wedstrijd die ik win, offline. is dat online meer, of is 400 zo'n beetje as good as it gets?
Offline varieert bij mij een beetje van 300 tot tegen de 700 afhankelijk de moeilijkheidsgraad en de sterkte van de tegenstander (bij tournaments schommelt dat veel). Online zie ik meestal idd tussen de 400 en 500.

Ik ben gisteren weer 'ns met een oude manager mode verder gegaan (Bournemouth, coca cola league 2) en raakte na een paar wedstrijden toch weer geïrriteerd door het fitness systeem van zulke slechte teams. Zelfs met fitness coach 7/10 (en dat kost VEEL voor zo'n kleine club) is iedereen op een gegeven moment helemaal kapot, valt bijna niet meer mee te spelen dan. Voor de competitie niet zo erg (die was toch allang gewonnen), alleen de cups zijn redelijk te vergeten zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
FireFoz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 11:40:

pakjes hoeven geen xbox live points te kosten... het is kiezen tussen ingame coins of xbox live coins. ik heb sinds ik het speel nog nooit xbox live points betaald...

verder liggen de prijzen ver uit elkaar tussen top spelers en alles daar onder. kuyt is rond de 80 dacht ik dus niet zo veel waard. spelers van 85 gaan echter voor heel veel weg. ook spelers van 74 zilver (vanaf 75 is goud) dus de hoogste zilveren kaartjes zijn meer waard als kaarten van 75 tm 80 omdat deze gebruikt kunnen worden voor silver only tournaments.

de formatie waar ze in spelen is ook belangrijk. een kuyt met 442 is duurder als een kuyt met 3421 omdat er meer mensen met 442 spelen en hij dan dus een hogere chemistry heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38
Prutzer80 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 09:55:
Vraagje over de manager mode:

Ik ben nu begonnen met Northampton Town in de League 2. Aan het begin van je carriere kun je ook het stadion van de club selecteren en ik heb deze op de default laten staan. ( Town park ofzo )
Dit is wel een oud pauper-stadion en ik zou het wel leuk vinden om die na eventuele promotie een keer aan te kunnen passen naar een iets groter en moderner stadion, want het zou wel erg fake zijn om in deze pauper bak te blijven spelen als ik promoveer naar de Premier League, achter 1 doel staat geeneens een tribune maar wel een rijtje huizen :)

Je kunt wel investeren in je stadion maar volgens mij gebeurt daar verder niks mee, behalve dat je meer inkomsten genereert, je kunt voor zover ik kan zien niet kiezen voor een ander stadion. ( Kon in de Master League van PES wel namelijk )
Je stadion kan je niet kiezen inderdaad, maar je stadion wordt wel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiswat schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 18:50:
[...]

Je stadion kan je niet kiezen inderdaad, maar je stadion wordt wel groter.
Wanneer kan je dat zien? ik heb nu 6/10 bij mijn stadionmanager maar mijn "default" stadion is nog steeds even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Wanneer kan je dat zien? ik heb nu 6/10 bij mijn stadionmanager maar mijn "default" stadion is nog steeds even groot.
Fysiek wordt het stadion niet groter, althans niet zichtbaar in het spel.
De enige manier waarop je het kunt zien/merken is je inkomsten bij een thuiswedstrijd.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:40:
[...]

De enige manier waarop je het kunt zien/merken is je inkomsten bij een thuiswedstrijd.
Ok thanx voor de info.

Het zou wel leuk zijn als er nog een update komt zodat je wel de stadions ziet groeien maar ach ik denk dat EA druk bezig is met FIFA 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Crysania schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:51:
[...]

pakjes hoeven geen xbox live points te kosten... het is kiezen tussen ingame coins of xbox live coins. ik heb sinds ik het speel nog nooit xbox live points betaald...

verder liggen de prijzen ver uit elkaar tussen top spelers en alles daar onder. kuyt is rond de 80 dacht ik dus niet zo veel waard. spelers van 85 gaan echter voor heel veel weg. ook spelers van 74 zilver (vanaf 75 is goud) dus de hoogste zilveren kaartjes zijn meer waard als kaarten van 75 tm 80 omdat deze gebruikt kunnen worden voor silver only tournaments.

de formatie waar ze in spelen is ook belangrijk. een kuyt met 442 is duurder als een kuyt met 3421 omdat er meer mensen met 442 spelen en hij dan dus een hogere chemistry heeft.
ik zag dat kuyt te koop staat als LW en als ST, maar als LW is ie 60k waard terwijl ie als ST maar 600 waard is :?

Ik heb nog flinke moeite om progressie te boeken, kan weinig kapitaal opbouwen om spelers te kopen omdat het onderhouden van mijn eigen spelers (w.b.t. contracten) als vrij veel kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu we in de WK finale staan hoop ik toch dat ze Nederland in FIFA11 een keer een wat beter team geven. Sommige punten slaan echt nergens op, vooral in de verdediging. Als we winnen krijgen we misschien ook een 5 sterren team, zou wel leuk zijn want ik wil altijd wel met Nederland spelen, maar iedereen pakt gewoon Spanje of Barca en daar kun je gewoon bijna niet tegen op (of de tegenstander moet al echt slecht zijn), die duwen je overal omver en zijn altijd sneller...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
je moet met Braafheid en Boula in de verdediging spelen, dan heb je al een veel betere verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
NickThissen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:27:
Nu we in de WK finale staan hoop ik toch dat ze Nederland in FIFA11 een keer een wat beter team geven. Sommige punten slaan echt nergens op, vooral in de verdediging. Als we winnen krijgen we misschien ook een 5 sterren team, zou wel leuk zijn want ik wil altijd wel met Nederland spelen, maar iedereen pakt gewoon Spanje of Barca en daar kun je gewoon bijna niet tegen op (of de tegenstander moet al echt slecht zijn), die duwen je overal omver en zijn altijd sneller...
In World Cup hebben we al 5 sterren, was wel na een update want in eerste instantie hadden we 4,5 ster.
Maar in World Cup is Spanje ook wel erg overpowered met een attack van 86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
LoneRanger schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 12:40:
[...]

Dat is dan wel lame, speel ik straks in de PL in die pauper bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Prutzer80 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:40:
[...]

Dat is dan wel lame, speel ik straks in de PL in die pauper bak :P
dat soort dingen vind ik altijd erg jammer van fifa. wat ik ook echt achterlijk vind is dat je eigenlijk helemaal niks bijzonders krijgt/ziet wanneer je bijv landskampioen wordt...waarom niet even een mooie beker uitreiking oid??? het is echt lame als je uren speelt en dat de wedstrijd dan gewoon eindigt als alle andere wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:51:
[...]

dat soort dingen vind ik altijd erg jammer van fifa. wat ik ook echt achterlijk vind is dat je eigenlijk helemaal niks bijzonders krijgt/ziet wanneer je bijv landskampioen wordt...waarom niet even een mooie beker uitreiking oid??? het is echt lame als je uren speelt en dat de wedstrijd dan gewoon eindigt als alle andere wedstrijden...
Mee eens, maar met de Werelkampioenschap versie hebben ze wel iets meer de nadruk gelegd met wat er om de wedstrijd speelt (vooral aan de supporters per land zie je dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Prutzer80 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:38:
[...]

In World Cup hebben we al 5 sterren, was wel na een update want in eerste instantie hadden we 4,5 ster.
Maar in World Cup is Spanje ook wel erg overpowered met een attack van 86
Torres en Villa neem ik aan? Torres zat in 10 al op 89/88 geloof ik en Villa is ook lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verrekte irritant is het als je met een club met een mini budget voor het eerst een duurdere scout wegstuurt, die vervolgens GEEN EEN speler scout!!

Normaliter komt dit soort scout met ~3 spelers aanzetten..

Nouja.. Verder gaat 'ie wel lekker, op het punt om kampioen te worden (slordige 20 punten voor gok ik), halve finale FA cup voor de boeg en dat met een halve * team uit Coca Cola League 2 (Bournemouth) - op World Class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 14:30:
Hoe verrekte irritant is het als je met een club met een mini budget voor het eerst een duurdere scout wegstuurt, die vervolgens GEEN EEN speler scout!!

Normaliter komt dit soort scout met ~3 spelers aanzetten..

Nouja.. Verder gaat 'ie wel lekker, op het punt om kampioen te worden (slordige 20 punten voor gok ik), halve finale FA cup voor de boeg en dat met een halve * team uit Coca Cola League 2 (Bournemouth) - op World Class.
Mss staat je onderhandelaar waarde erg laag (bijv 3/10)
Geen idee of het daarmee te maken heb.

ps.

Scheelt World- Class nou veel van Prof in Fifa 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:37:
[...]

Mss staat je onderhandelaar waarde erg laag (bijv 3/10)
Geen idee of het daarmee te maken heb.

ps.

Scheelt World- Class nou veel van Prof in Fifa 10?
Met deze pauperclub staat alles behalve de fitness coach laag momenteel :p maar desalniettemin zou 'ie wel met EEN resultaat moeten komen :(

World class scheelt behoorlijk veel van Prof ja, stuk meer uitdaging :)

Zie overigens net dat na 37 wedstrijden m'n goal difference +100 is. Hmm... misschien een keer tijd om naar legendary te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 16:45:
[...]

World class scheelt behoorlijk veel van Prof ja, stuk meer uitdaging :)

Zie overigens net dat na 37 wedstrijden m'n goal difference +100 is. Hmm... misschien een keer tijd om naar legendary te gaan :p
Prof is voor mij (bijna) geen uitdaging meer dus ik zal World Class wel proberen.

Pff damn +100 heb je 1 topscorer of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:06:
[...]

Prof is voor mij (bijna) geen uitdaging meer dus ik zal World Class wel proberen.

Pff damn +100 heb je 1 topscorer of meer?
Hmm sowieso meerdere, speel met 2 spitsen en een CAM er vlak achter (3-5-2) die allemaal geregeld scoren, daarbij moet ik om de 1 á 2 wedstrijden ze wisselen (vanwege fitness) waardoor een heel ander trio ook hun doelpuntjes meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 18:02:
[...]

Hmm sowieso meerdere, speel met 2 spitsen en een CAM er vlak achter (3-5-2) die allemaal geregeld scoren, daarbij moet ik om de 1 á 2 wedstrijden ze wisselen (vanwege fitness) waardoor een heel ander trio ook hun doelpuntjes meepakken.
Ik speel een 3-3-4 opstelling waarbij de voorhoede bestaat uit een spits, 2 vleugelspelers en een aanvallende middenvelder. Mijn spits is meestal de topscorer.

Fitness blijft ook een probleem maar is wel per speler anders, heb bijv 1 type speler in me type die lijkt op kuyt en die is vrijwel nooit helemaal uitgeput.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik begin nu toch wel kippevel te krijgen... Speel net 3 wedstrijden met nederland, online:

Nederland - Brazilie: 2-1 (zelfde als in het echt)
Nederland - Uruguay - 3-2 (idem :D)
Nederland - Spanje: 6-3 :D :D :D

Belooft veel goeds hahaha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
iemand nog tips om coins te verdienen in FUT?

En weet iemand of er een training is om een speler van ST naar LW om te scholen? kan hem niet vinden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 00:01:
Ik begin nu toch wel kippevel te krijgen... Speel net 3 wedstrijden met nederland, online:

Nederland - Spanje: 6-3 :D :D :D

Belooft veel goeds hahaha.
hahah doe maar die maar!

Wie zijn de doelpunten makers? (als je dat nog weet?)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:16
Haha ik speel de laatste tijd ook veel met oranje online en win bijna altijd.

Ben wel 1x ingemaakt door Spanje. En dat was door pech want ik speelde erg goed en tegenstander scoorde met geluk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Waar ik helemaal simpel van word is die VP rommel die je haalt en dan start je een dag later het spel weer. Moet je ze wéér halen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 09:51:
[...]

hahah doe maar die maar!

Wie zijn de doelpunten makers? (als je dat nog weet?)
Robben 4 keer, één vrije trap (weet niet wie) en een penalty (weet ook niet meer). Robben... Hij schiet ze er allemaal in op FIFA, maar irl bakt hij er nix van. :X :X :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 12 juli 2010 @ 00:17:
[...]

Robben 4 keer, één vrije trap (weet niet wie) en een penalty (weet ook niet meer). Robben... Hij schiet ze er allemaal in op FIFA, maar irl bakt hij er nix van. :X :X :X
Jammer genoeg niet nee.
Gelukkig hebben we FIFA10 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 20:44
Kun je FIFA10 ook spelen op de PC met een draadloze XBOX controller? Nu ik zag dat FIFA 11 ook next-gen gaat worden op de PC wil ik ook wel eens een echte controller i.p.v. het toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor elke online wedstrijd die ik speel met fifa 10 moet ik spelersselectie opnieuw downloaden en dan vraagt die of ik hem op wil slaan dat doe ik maar vervolgens moet ik 20 min later voor een nieuwe wedstrijd hem weer opnieuw downloaden weet iemand wat ik daar aan kan doen?
groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:43:
voor elke online wedstrijd die ik speel met fifa 10 moet ik spelersselectie opnieuw downloaden en dan vraagt die of ik hem op wil slaan dat doe ik maar vervolgens moet ik 20 min later voor een nieuwe wedstrijd hem weer opnieuw downloaden weet iemand wat ik daar aan kan doen?
groet
Komt me bekend voor, geen idee of het de bedoeling is maar vervelend is 't wel.

Zonet het eerste seizoen Bournemouth worldclass afgemaakt, dik eerste, doelsaldo +125, in de finale van de FA cup kansloos verloren maargoed had niet verwacht zo ver te komen. In één seizoen van 0.5 naar 3* coach :)

Wel weer een bug erbij gevonden, m'n scout werkt niet meer bij "a few games", hij komt dan zonder enig result terug elke keer (heeft toch weer aardig wat $$ gekost voor ik daar zeker van was). Bij "quick trip" komt 'ie wel gewoon met spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Gisteren gemaakt :D

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/22250596

Hmm, video code werkte niet, dan maar als linkje ;)

[ Voor 40% gewijzigd door martijntjuhh op 14-07-2010 14:31 ]

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik probeer weer te spelen (pro en auto-save aan) om verdiensten te krijgen, maar voor een aantal dingen lukt dat niet helemaal. Onder andere passen blijft op de een of andere manier hangen bij het lijstje. Ik heb al tientallen voorzetten en passes gegeven, maar nog steeds blijft bijvoorbeeld ''Geef 25 keer een voorzet die leidt tot een goal" hangen op 1/25. Maakt niets uit hoe vaak ik een voorzet geef. Zo zijn er nog een paar verdiensten die niet lukken. Beetje irritant, want m'n speler blijft hangen op 70%. Kan ik hier wat aan doen?

Edit: Net nog 2 kopballen gemaakt, maar die verdienste blijft op 1/2 hangen (was al voordat ik de 2 kopballen maakte). Wat irritant is dit :/

[ Voor 14% gewijzigd door Frits Flits op 14-07-2010 17:53 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Is het niet zo dat je sommige accomplishments enkel kunt halen in een bepaalde mode? (bv enkel in de Be a pro mode)

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Frits Flits schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:31:
Ik probeer weer te spelen (pro en auto-save aan) om verdiensten te krijgen, maar voor een aantal dingen lukt dat niet helemaal. Onder andere passen blijft op de een of andere manier hangen bij het lijstje. Ik heb al tientallen voorzetten en passes gegeven, maar nog steeds blijft bijvoorbeeld ''Geef 25 keer een voorzet die leidt tot een goal" hangen op 1/25. Maakt niets uit hoe vaak ik een voorzet geef. Zo zijn er nog een paar verdiensten die niet lukken. Beetje irritant, want m'n speler blijft hangen op 70%. Kan ik hier wat aan doen?

Edit: Net nog 2 kopballen gemaakt, maar die verdienste blijft op 1/2 hangen (was al voordat ik de 2 kopballen maakte). Wat irritant is dit :/
op welke moeilijkheidsgraad speel je? volgens mij moet je op een bepaalde moeilijkheidsgraad spelen om deze zaken te unlocken.

ook zijn er bepaalde dingen die alleen unlocken in be a pro etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 20:44
Er!k schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:42:
Kun je FIFA10 ook spelen op de PC met een draadloze XBOX controller? Nu ik zag dat FIFA 11 ook next-gen gaat worden op de PC wil ik ook wel eens een echte controller i.p.v. het toetsenbord :)
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat hier http://www.brighthub.com/video-games/pc/articles/11612.aspx een voorbeeld hoe je dat kan doen (zowel bedraad als draadloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog een mooi filmpje:
YouTube: Kanaal van Hjerpseth

Echt ziek van hoe ver hij steeds scoort. Vooral dat schot waar hij 3 keer de lat raakt is echt vet.

Maar nu vraag ik me wel af, hij doet best vaak een fake PASS in plaats van een fake schot (zo lijkt het tenminste). Kijk maar eens bij 1:27 bijvoorbeeld. Hij is hier op eigen helft dus kan hij toch niet een normaal fake schot doen (B en dan A)? Want zodra je B drukt schiet je de bal naar voren (niet perse op doel, gewoon wegwerken zeg maar) en heb je dus nooit kans om B in te houden en tegelijk op A te drukken...

Hoe doe je zoiets? Ziet er wel handig uit, maar ik heb geen idee hoe dat kan, vooral op eigen helft...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Heb je enig idee welke knoppencombinatie hij gebruikt voor die afstandsschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik neem aan gewoon B lol. Wat anders? Is niet gericht geschoten (RB) en al helemaal niet gelobt (LB) dus blijft er niet veel over. Ik denk dat je gewoon een goede speler moet hebben en precies op het juiste moment moet stoppen met 'poweren' (B inhouden). Een beetje geluk helpt natuurlijk ook.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:25:

...
Hoe doe je zoiets? Ziet er wel handig uit, maar ik heb geen idee hoe dat kan, vooral op eigen helft...
Eh wat dacht je van fake lob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:26:
[...]

Eh wat dacht je van fake lob :)
Hoe doe je dat dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een lob (eh vierkantje op de PS3) en die cancelen met passen (kruisje op de PS3). Die kan je gewoon op je eigen helft doen. Lukt idd niet met schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ow, een hoge pass dus. Hm zou kunnen, zal het vanavond eens proberen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:09:
Ik neem aan gewoon B lol. Wat anders? Is niet gericht geschoten (RB) en al helemaal niet gelobt (LB) dus blijft er niet veel over. Ik denk dat je gewoon een goede speler moet hebben en precies op het juiste moment moet stoppen met 'poweren' (B inhouden). Een beetje geluk helpt natuurlijk ook.
Timing is volgens mij de sleutelwoord (ook afhankelijk van de skills van speler) en veel geduld.
Mij lukt het niet van zo'n afstand (ook niet echt geprobeerd hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoop dat ze in FIFA11 wat doen aan die idiote verdedigings AI. Heel vaak loopt mijn links/rechtsachter buitenspel op te heffen terwijl er niemand in de buurt staat of stappen ze verkeerd in (buitenkant dekken). Zoiets zouden echte pro's nooit doen.

En verdedigen zou wel wat moeilijk mogen, als je als aanvaller een truukje doet moet je dat heel precies doen maar verdedigen is gewoon rennen en X indrukken (al komt daar _soms_ nog wel wat meer bij kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dan moet je even een nivo hoger gaan spelen.

sowieso; een man voorbijspelen is ook in het echt erg moeilijk en dat kunnen er maar weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:34:
dan moet je even een nivo hoger gaan spelen.

sowieso; een man voorbijspelen is ook in het echt erg moeilijk en dat kunnen er maar weinig :)
Ja en dan wel op full manual wat er maar weinig doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah ik speel alleen online dus dat gaat dan niet op (lijkt me). Trouwens hebben jullie nog een goede bewegen om over een sliding heen te springen? ... met de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:53:
Mjah ik speel alleen online dus dat gaat dan niet op (lijkt me). Trouwens hebben jullie nog een goede bewegen om over een sliding heen te springen? ... met de bal.
1) Niveau wat je speelt heeft wel degelijk invloed op vs. online of vs. met een maatje of iets.
2) L2 + R3

Succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh net de meest debiele wedstrijd ooit gespeeld. Ik heb 11 schoten, 7 op goal.75% balbezit en heb 2 goals gemaakt.

Tegenstander heeft 3 schoten, 3 schoten op goal en 3 goals. 45 tackles 23 overtredingen en 7 gele kaarten. Alle 3 goals waren stiftjes in de 85e 88e en 90e minuut. Ik stond tot 84e minuut 2-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 19 juli 2010 @ 14:35:
Ugh net de meest debiele wedstrijd ooit gespeeld. Ik heb 11 schoten, 7 op goal.75% balbezit en heb 2 goals gemaakt.

Tegenstander heeft 3 schoten, 3 schoten op goal en 3 goals. 45 tackles 23 overtredingen en 7 gele kaarten. Alle 3 goals waren stiftjes in de 85e 88e en 90e minuut. Ik stond tot 84e minuut 2-0 voor.
Oef en je hebt nog steeds zin om te spelen vandaag?
Als ik zoiets heb laat ik FIFA 10 even links liggen.
Om daarna (na ca 30min) opnieuw te beginnen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb net weer ff een potje gespeeld :p. Hilarisch, sta 2-1 voor, 76e minuut ik zou met Abbidal even een balletje terugspelen. Eigen goal van ongeveer 35 meter :D. Het zit niet mee vandaag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 22:35
Weet iemand of de problemen bij Fifa 10 om met bepaalde vrienden een head-to-head match te spelen in 11 verholpen zullen worden? Ik kan nog steeds niet tegen mijn broertje spelen, terwijl we alle twee wel gewoon tegen random spelers online kunnen.

Welke moeilijkheidsgraden zijn een beetje te koppelen aan de online levels? Vanaf welk level kan je zeggen dat je op een redelijk niveau speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ging paar dagen terug nog zo een vriend voorbij :)

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/23196750

Ik ben level 23 online op het moment,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Reckoner schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:26:
Weet iemand of de problemen bij Fifa 10 om met bepaalde vrienden een head-to-head match te spelen in 11 verholpen zullen worden? Ik kan nog steeds niet tegen mijn broertje spelen, terwijl we alle twee wel gewoon tegen random spelers online kunnen.

Welke moeilijkheidsgraden zijn een beetje te koppelen aan de online levels? Vanaf welk level kan je zeggen dat je op een redelijk niveau speelt?
Heeft puur te maken met firewall settings ( ik kan overigens niet terug vinden welk systeem/console je speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
NickThissen schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:25:
Nog een mooi filmpje:
YouTube: Kanaal van Hjerpseth

Echt ziek van hoe ver hij steeds scoort. Vooral dat schot waar hij 3 keer de lat raakt is echt vet.

Maar nu vraag ik me wel af, hij doet best vaak een fake PASS in plaats van een fake schot (zo lijkt het tenminste). Kijk maar eens bij 1:27 bijvoorbeeld. Hij is hier op eigen helft dus kan hij toch niet een normaal fake schot doen (B en dan A)? Want zodra je B drukt schiet je de bal naar voren (niet perse op doel, gewoon wegwerken zeg maar) en heb je dus nooit kans om B in te houden en tegelijk op A te drukken...

wat ziek zeg, echt mooi om te zien.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik maakte laatst deze goal (http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/23203971) in de allerlaatste minuut van een competitieduel tegen Everton :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
CeesKees schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:39:
[...]

Heeft puur te maken met firewall settings ( ik kan overigens niet terug vinden welk systeem/console je speelt)
O ja, sorry. Gaat om de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor:

Ik merk dat de versies van Fifa 10 op de PC en PS3 wel erg verschillen van mekaar, op de PC kan ik ook bekerwedstrijden doen in mijn virtual pro seasons, maar op de PS3 alleen hier en daar een oefen interlandje, beetje jammers...

Maar wat ik wou vragen: mijn virtual pro staat steevast op spits, en op zich vind ik dat het prettigste spelen, wisselen jullie vaak van positie? want alleen zo kan je zo veel mogelijk accomplishments halen...

Nog een dingetje: op de PS3 merk ik ook dat het spel erg moeilijk reageert op sommige trucjes en celibrations, ligt vast aan mij, maar hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een aantal weken dat ik niet met de EA servers kan connecten. "the EA servers are not available at this time". Heb niets aan mijn router veranderd qua instellingen. Heel af en toe lukt het om de verbinding tot stand te brengen en dat heb ik ook helemaal nergens last van. Als ik dan de Xbox uit- en weer aanzet, dan heb ik weer het probleem.

Ik heb geGoogled, maar kan geen oplossing vinden. Iemand hier die ook dit probleem heeft, of wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Is er trouwens geen manier om bij quick match alleen te connecten wanneer de verbinding 3 groene streepjes weergeeft? Ik vergeet vaak te kijken naar de connectie bij het kiezen van de teams en dan heb ik alsnog veel lag.

Speel nu vaak elke avond wel een paar potjes online en merk wel dat er veel quitters zijn, gisteren bij een stand van 8-2 gaf mijn tegenstander in de 89e minuut op, was gewoon een vent en accepteer dat je van de mat bent geveegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:33:

Nog een dingetje: op de PS3 merk ik ook dat het spel erg moeilijk reageert op sommige trucjes en celibrations, ligt vast aan mij, maar hebben meer mensen dit?
Ik heb de pc versie nooit gespeeld maar wat ik me kan voorstellen is dat bij de pc versie zo'n trucje direct wordt uitgevoerd waar er bij de console versie timing komt kijken.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
Prutzer80 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:28:
Is er trouwens geen manier om bij quick match alleen te connecten wanneer de verbinding 3 groene streepjes weergeeft? Ik vergeet vaak te kijken naar de connectie bij het kiezen van de teams en dan heb ik alsnog veel lag.
Dat lijkt mij ook wel een mooie optie. Ik kan echt niet normaal spelen met zoveel lag. Ik baal ook behoorlijk wanneer ik dan verlies om die reden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom zou je ooit last hebben van lag? Als je gewoon voordat je een team kiest even een halve seconde de moeite neemt om de kijken of de balkjes groen zijn dan heb je normaal nergens last van. Merk wel op dat het soms even duurt voordat de balkjes groen worden, vaak beginnen ze als rood, dan oranje en uiteindelijk worden ze toch nog groen.

Als je in het spel dan toch nog lag hebt kun je in de eerste 5 minuten (speeltijd, niet echte tijd) gewoon quitten zonder problemen. Je krijgt dan geen punten aftrek (de wedstrijd wordt gewoon als niet gespeeld beschouwd). Als de tegenstander daar problemen mee heeft (haat berichtjes gaat sturen...) dan vertel ik hem wel datie maar eens fatsoenlijk internet moet aanschaffen voordat hij online gaat spelen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

NickThissen schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:27:
Als je in het spel dan toch nog lag hebt kun je in de eerste 5 minuten (speeltijd, niet echte tijd) gewoon quitten zonder problemen.
Ik had een tijdje terug een grapjas die na 5 minuten het spel pauzeeerde waarna er er ineens een hoop lag was, terwijl er eerst niets aan de hand was. Leek me een bewuste actie om de kans op een overwinning te vergroten :N.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:43
PromoX schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:52:
[...]

Ik had een tijdje terug een grapjas die na 5 minuten het spel pauzeeerde waarna er er ineens een hoop lag was, terwijl er eerst niets aan de hand was. Leek me een bewuste actie om de kans op een overwinning te vergroten :N.
Schijnt een nieuwe trend te zijn, komt met de week meer voor..

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat heb ik inderdaad ook wel eens mee gemaakt, hoewel het in mijn geval alleen gebeurde om momenten dat het voor mij nadelig was. Begon ik aan de aanval: hoppa dikke lag. Hij had de bal weer, alles was weer normaal... Maja, dan quit ik gewoon. Ik speel voor de lol en niet voor de winst. De 30 punten mag hij hebben van mij. Graag zelfs, datie maar snel omhoog gaat in level zodat ik hem niet meer tegen kom. Quit percentage zegt ondertussen ook niets meer, de helft van de tijd is het door connectie verbroken en niemand die er verder op let...

Laatst kwam ik tegen iemand die binnen 10 minuten (game tijd) met 2-0 voor stond en toen in zijn eigen helft ging rond tikken. Na een minuut had ik er genoeg van, dan quit ik gewoon. Ik ga toch niet 10 minuten lang zitten kijken hoe hij z'n bal rond speelt alleen om niet 30 punten te verliezen en een procent meer DNF krijg?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mee eens, waar ik ook een scheithekel aan heb zijn mensen die bij een spannende pot in de laatste minuten de winnende maken en dan 3 keer de herhaling laten zien. Jeeeeeeeeeeeeezus, smeerlap! Of wanneer de pot voorbij is alle herhalingen etc laten zien en dan 15 seconden wachten op rematch. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Drie keer de herhaling doe ik ook als ze met Real of Barca spelen en ik met Osasuna. >:)
Moeten ze maar eens een ander team nemen...

[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 21-07-2010 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
SR8 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:58:
Drie keer de herhaling doe ik ook als ze met Real of Barca spelen en ik met Osasuna. >:)
Moeten ze maar eens een ander team nemen...
Ja, ik wordt er soms ook wel moe van dat iedereen alleen maar met top teams speelt, maar ik wil wel winnen dus kies ik wel altijd een even sterl team met 5 sterren ( meestal Chelsea )
Als ze bijvoorbeeld voor een 3,5 sterren team kiezen ben ik ook niet de beroerdste en neem ik ook zo'n team. Vind ik persoonlijk nog leuker ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MrVegeta schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:59:
Mee eens, waar ik ook een scheithekel aan heb zijn mensen die bij een spannende pot in de laatste minuten de winnende maken en dan 3 keer de herhaling laten zien. Jeeeeeeeeeeeeezus, smeerlap! Of wanneer de pot voorbij is alle herhalingen etc laten zien en dan 15 seconden wachten op rematch. Ugh.
In de laatste minuten mooi toch om te doen :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Prutzer80 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Ja, ik wordt er soms ook wel moe van dat iedereen alleen maar met top teams speelt, maar ik wil wel winnen dus kies ik wel altijd een even sterl team met 5 sterren ( meestal Chelsea )
Als ze bijvoorbeeld voor een 3,5 sterren team kiezen ben ik ook niet de beroerdste en neem ik ook zo'n team. Vind ik persoonlijk nog leuker ook :)
Ik speel alleen met PSV, andere clubs vind ik niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom disconecten lui na 119 minuten (leuk) voetbal? Krijg ik dan geen punten of krijgen zij geen verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dan verlies je gewoon met 3-0

ik hoop dat ze er in 11 wat aan doen

- Kunnen kiezen tegen wie je speelt qua ping (ik haat het zelf te moeten disconnecten omdat het niet te doen is)
- Kunnen selecteren tegen wie je speelt qua disconnectionpercentage (ik wil niet spelen tegen iemand die 50% van zijn potjes disconnect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

418O2 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:09:

- Kunnen kiezen tegen wie je speelt qua ping (ik haat het zelf te moeten disconnecten omdat het niet te doen is)
- Kunnen selecteren tegen wie je speelt qua disconnectionpercentage (ik wil niet spelen tegen iemand die 50% van zijn potjes disconnect)
Dat laatste kan al, bij custom match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:15:
[...]

wat ziek zeg, echt mooi om te zien.
Zulke goals maak ik ook vaak, is best simpel als je het onder de knie hebt. 3 seconden rennen + de juist hoek kiezen en de knop lang genoeg indrukken ;). Vaak kunnen verdedigers hem er het beste in krijgen van afstand. Oefenen zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om een potje fifa 10 te doen?

PSN ID: Blackeyes01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:27:
Iemand zin om een potje fifa 10 te doen?

PSN ID: Blackeyes01
Gaat een beetje lastig want ik ben nu aan de arbeid, vanavond ben ik waarschijnlijk wel online te vinden.
PSN ID: Vlassie1980
tiswat schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:48:
[...]

Ik speel alleen met PSV, andere clubs vind ik niet zo interessant.
Tsja, dat durf ik dan net weer niet aan want dan ga ik onderuit tegen de zwaardere 5 sterren teams 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-07-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Prutzer80 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:14:
[...]

Tsja, dat durf ik dan net weer niet aan want dan ga ik onderuit tegen de zwaardere 5 sterren teams 8)
Oh ik eigenlijk niet, gewoon je opstelling echt goed aanpassen, Spelers dicht op elkaar, verdedigers niet naar voren laten gaan e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bestaat dat in Fifa10? Mandekking? Bij mij staan ze altijd 5 meter achter hun man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Alleen bij offline wedstrijden, kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

418O2 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:09:

2e kan bij custom match
1e kan via de lobbies, kun je sorteren op ping, tevens zie je dan de gegevens van die persoon zoals disconnect % , kort om, combi kan ook via lobbies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu een paar maanden Fifa 10 op de PS3, en het gaat best aardig. In het begin wel lastig, de laatste console Fifa die ik speelde was Fifa 05 op de PS2.

Nu sta ik online W83-L41-D10, level 21. Ik merk echter dat ik per wedstrijd heel veel 1-op-1 kansen tegen de keeper mis, terwijl de tegenstanders die bijna altijd weten te verzilveren.
Heeft iemand tips hiervoor?
Gebruiken jullie 1-op-1 meestal alleen rondje, of een precisieschot van R1+rondje, of een stiftje oid?
Als ik door het midden op de keeper af ga gebruik ik meestal wel zon stiftje waarbij hij de bal echt omhoog sleept, L2+vierkantje denk ik.

Ik heb het hier dus over head-to-head matches he :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
1-op-1 met de keeper moet je nooit recht op hem afrennen en dan gewoon schieten, dan schiet je altijd op de keeper. Het ligt er een beetje aan hoe je op het doel af rent (onder welke hoek en hoe snel), maar meestal moet je even een stapje opzij zetten en dan schieten. Precisieschot helpt ook wel maar niet altijd. Lobje moet je alleen doen als de keeper ver voor z'n doel staat en je niet al te dichtbij bent.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.