Tip 1, koop een ander beeldscherm.NickThissen schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:04:
1. Ik speel op een crt tv dus het beeld is niet echt optimaal... Die taktieken zijn absoluut NIET te lezen op mijn tv.
2. Dit kun je blijkbar alleen midden in de wedstrijd instellen (niet eens tijdens herhalingen ofzo...), en in combinatie met probleem 1 kan ik hier dus niets mee. Ik moet gewoon de tijd hebben om even te kijken wat er allemaal staat en dat gaat niet lukken midden in de wedstrijdWat een raar systeem...
3. Als ik dan al zou kunnen lezen wat er precies staat snap ik nog niet hoe het werkt... Je drukt op omhoog of omlaag, en dan? Dan krijg je wat opties te zien? Moet je dan links/rechts duwen ofzo? Of kies je gewoon een van die vier opties die je krijgt?
Tip 2, koop een an.. nee lees anders ff het boekje of google om uit te vinden welke tactiek wat doet.
Tip 3, oefen je tactiek op amateur in een off-line friendly, kan je rustig in je eigen tempo ermee bekend raken (effecten zijn nog ver te zoeken dan, maar je gaat m iig sneller door hebben)