Ik vind jou karig omdat je een Arcade koopt heb je geen reet aan...Kaasje123 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:58:
[...]
Een verkapte PS3 fanboy post die tussen de regels door alleen maar de xbox loopt af te kraken. Nou leuk hoor dat je er zoveel plezier van hebt.
Jup, ik heb een half jaar geleden ongeveer een Arcade gekocht. Daarna bleek toch dat ik een hdd 'nodig' had en die kost weer 80-120 euro. (ligt aan welke versie)
Uiteindelijk toch besloten om voor de 120GB te gaan en toen was ik eigenlijk net zoveel kwijt als wanneer ik meteen een Elite had gekocht.
Ik heb echt geen spijt van mijn aankoop, maarja, toch ietsje jammer
.
Regel is nu dus ook: Wil je een 360? Koop een Elite!
Uiteindelijk toch besloten om voor de 120GB te gaan en toen was ik eigenlijk net zoveel kwijt als wanneer ik meteen een Elite had gekocht.
Ik heb echt geen spijt van mijn aankoop, maarja, toch ietsje jammer
Regel is nu dus ook: Wil je een 360? Koop een Elite!
:D
Tja, het verschil moet toch ergens in zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:37:
Ik moest lachen toen ik de volgende reactie op het Game of the Month-artikel op IGN las. Misschien jullie ook. Het gaat over waarom er geen Game of the Month-sectie voor PSN is en wel voor XBL:
"It's because Xbox Live is superior to PSN. Not in quality but in content. Live costs money so it's more of a premium package than the PSN. Think of it like this... now days, you can find dial-up for free. But you have to pay for DSL/Broadband. They both do the same thing... give you access to the internet (or online gaming in this situation). One just does it better than the other. If one service is pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. If another service isn't pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. Look at any product in the world. Even software. They all make Free Editions of their products, but then also Premium Editions. Like AVG Anti-Virus Free vs. AVG Anti-Virus Pro. Free sucks compared to pro. PSN sucks compared to Live. Not because Xbox is better than the PS3, but because Live is a premium service and PSN isn't. Plus, developers can make way more profit on Live due to this. Hate if you will, it doesn't change the truth. Microsoft makes billions off of Xbox Live ever year, while PSN only brings in about 250 million."
Er zit wel een beetje een fanboy smaakje aan, maar verder heeft hij wel een punt
Je betaald nou eenmaal niet voor niets €3 in de maand.
Daarnaast is de markt van Live gewoon veel groter, mensen die te krenterig zijn om een paar euro voor Live te betalen gaan ook geen DLC kopen. Logisch dat men dan eerder materiaal op Live uitbrengt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Xbox Live vind ik zijn 36 euro in de meeste gevallen echt wel waard. (Al is die lag met Halo3 af en toe niet te doen en nee, ligt niet aan mij
) Maar ik ben in veel gevallen wel te moeilijk om DLC te kopen.
1200pts voor een game vind ik aardig veel, tot nu toe heb ik het volgende gekocht:
1 Car-pack, Forza Motorsport 2
Lost & Damned, GTA IV
Battlefield 1943
Eigenlijk wil ik ook nog de map-packs van Halo 3, Cod4 en Cod5 en games als TrialsHD en Shadow Complex, maar ik vind die prijzen gewoon veel te hoog. Als ze allemaal de helft zouden kosten had ik ze wel gekocht.
Ja ik begrijp dat als ik meer dan 2 uur met deze DLC zou spelen dat het de kosten alweer waard zijn, maar toch..theres this bridge to cross..
Edit: Oja even een vraag over Halo3. Zijn ik en mijn vrienden nou echt de enige die het gevoel hebben dat er minimaal 4 van de 10 deaths echt NIETS van klopt. Ik ben vaak duidelijk eerder met schieten en toch wordt ik gekilled.
Als je tegen 2 enemies staat te schieten maakt het niet uit of je nou op zn hoofd richt of niet, dat verlies je gewoon.
Heel erg vaak het volgende scenario ook: Schieten (halve clip oid), granaat en 2x slaan en TOCH is de enemy niet dood en word ik gekilled.
Af en toe slaat het echt nergens op, trouwens, MEER dan af en toe.
1200pts voor een game vind ik aardig veel, tot nu toe heb ik het volgende gekocht:
1 Car-pack, Forza Motorsport 2
Lost & Damned, GTA IV
Battlefield 1943
Eigenlijk wil ik ook nog de map-packs van Halo 3, Cod4 en Cod5 en games als TrialsHD en Shadow Complex, maar ik vind die prijzen gewoon veel te hoog. Als ze allemaal de helft zouden kosten had ik ze wel gekocht.
Ja ik begrijp dat als ik meer dan 2 uur met deze DLC zou spelen dat het de kosten alweer waard zijn, maar toch..theres this bridge to cross..
Edit: Oja even een vraag over Halo3. Zijn ik en mijn vrienden nou echt de enige die het gevoel hebben dat er minimaal 4 van de 10 deaths echt NIETS van klopt. Ik ben vaak duidelijk eerder met schieten en toch wordt ik gekilled.
Als je tegen 2 enemies staat te schieten maakt het niet uit of je nou op zn hoofd richt of niet, dat verlies je gewoon.
Heel erg vaak het volgende scenario ook: Schieten (halve clip oid), granaat en 2x slaan en TOCH is de enemy niet dood en word ik gekilled.
Af en toe slaat het echt nergens op, trouwens, MEER dan af en toe.
[ Voor 27% gewijzigd door KoffieNT op 01-09-2009 15:22 ]
Pertinent onwaar. Ik ben een grote van van de kleinere, simpelere maar lekker spelende downloadable games. Daar betaal ik graag een vergoeding voor. Maar betalen voor XBL zou ik waarschijnlijk weer niet doen als ik een X360 had.yzf1kr schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:02:
[...]
Tja, het verschil moet toch ergens in zitten.
Je betaald nou eenmaal niet voor niets €3 in de maand.
...mensen die te krenterig zijn om een paar euro voor Live te betalen gaan ook geen DLC kopen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Trust me, 1200 punten voor Shadow Complex is echt niet te duur. Je bent er 6 uur zoet mee, en meer als je 100% wilt halen. Dit soort spellen gaan voor 40+ euro over de toonbank op de DS, en dan heb je nog inferieure graphics ook. Op de een of andere manier ligt de drempel bij arcade titels bij veel mensen veel hoger dan bij retails games. Voor 15 uur durende spellen wordt lachend 60 euro neergelegd, maar 6 uur durende spellen voor 12 euro is psychologisch gezien blijkbaar veel duurder.KoffieNT schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:10:
Stel je hebt een budget van 35 euro. Je kan daarvoor Splosion Man, Trials en Shadow Complex kopen of 1 retail game goedkoop importeren. Deze 3 games bij elkaar bieden echt meer content, fun en variatie dan 95% van de retail games.
Ik heb voor het eerst in een jaar mijn xbox aangesloten op het internet en de nxp gedownload maar wat een verandering is dat zeg.
eindelijk mp3 cd en divx support en meer fancy dingen.
nu heb ik 1 vraag: is het mogelijk om ook video`s die je download op de stick te zetten of niet?
want de 20gig schijf is zo vol en een nieuwe HD is belachelijk duur.
eindelijk mp3 cd en divx support en meer fancy dingen.
nu heb ik 1 vraag: is het mogelijk om ook video`s die je download op de stick te zetten of niet?
want de 20gig schijf is zo vol en een nieuwe HD is belachelijk duur.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Volgens mij verkopen die arcade games heel goed hoor
. Ik heb er zeker al een stuk of 7 gekocht en ik ken best wat mensen die dat ook doen.
Er zullen alleen altijd mensen zijn die alles te duur vinden. Prima toch? Ik vind Trails, Splosion man, Braid, Castle Crashers, Portal, Bomberman, Battlefield 1943 etc allemaal hun geld echt wel waard hoor! Die spellen kosten tussen de 5 en 15 euro en hebben me allemaal speelplezier gegeven (en doen dat nog steeds weleens).
Ik heb wel mijn punten op samenkopen.nl gekocht (4200 punten voor 33,60, x3). Als het goedkoper kan, zal ik het ook goedkoper doen natuurlijk
.
Er zullen alleen altijd mensen zijn die alles te duur vinden. Prima toch? Ik vind Trails, Splosion man, Braid, Castle Crashers, Portal, Bomberman, Battlefield 1943 etc allemaal hun geld echt wel waard hoor! Die spellen kosten tussen de 5 en 15 euro en hebben me allemaal speelplezier gegeven (en doen dat nog steeds weleens).
Ik heb wel mijn punten op samenkopen.nl gekocht (4200 punten voor 33,60, x3). Als het goedkoper kan, zal ik het ook goedkoper doen natuurlijk
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb vandaag toch ook maar Microsoft Points gekocht. (4200)
Meteen The Lost and Damned voor GTA IV gekocht (zonde, had er eerder mee moeten zijn, vorige week was tie 400G goedkoper).
En twee carpacks à 400 punten each voor Forza Motorsport 2.
Maarja, ik denk dat dat het wel waard is. Ik heb genoeg dingen gehoord over TLAD dat het wel relaxed is, en van die carpacks. Ja wat is er leuker dan in zulke bolides rond te rijden.
Meteen The Lost and Damned voor GTA IV gekocht (zonde, had er eerder mee moeten zijn, vorige week was tie 400G goedkoper).
Maarja, ik denk dat dat het wel waard is. Ik heb genoeg dingen gehoord over TLAD dat het wel relaxed is, en van die carpacks. Ja wat is er leuker dan in zulke bolides rond te rijden.
Ik heb een paar maanden geleden het Microsoft wireless racing wheel gekocht en voor mij is het prima. Het brengt de spelbeleving een stuk dichterbij, helemaal als je een Formule 3000 auto bestuurt in Race Pro maar ook in Forza Motorsport 2 is het gewoon gaaf. Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het is om in Colin McRae Dirt 2 met een stuur te rijden.Hoedje schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:17:
[...]
Die Fanatec stuurtjes zien er echt te gek uit. Maar dat vind ik een beetje te gek worden voor een stuurtje. Ik wil het ook niet als echte sim gebruiken. Maar gewoon voor de fun, dus daarom ben ik benieuwd naar wat ervaringen. Zeker nu Forza 3 straks uitkomt en Dirt 2 al binnenkort, ben ik toch wel benieuwd .
Nog even over dat Fanatec stuur, ik heb op de Gamescom Forza 3 met dat stuur gespeeld en natuurlijk is die beter maar voor mij geen paar honderd euro meer waard.
Ik zou dan voor de Xbox 360 Elite gaan. Misschien kan je ergens nog een "ouder" type vinden waar de hdmi kabel nog bij zit. Want die wordt binnenkort niet meer bij de Xbox360 Elite meegeleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:09:
Yo,
Ik wil binnenkort een nieuwe (super grote) tv gaan halen.
En nu heb ik ineens het idee erbij dat ik ook een console wil om lekker vanaf de bank te gamen.
Vroeger had ik altijd consoles (heb alles gehad tot en met ps2 en xbox), maar ben overgestapt naar PC voor FPS en statagie games.
Nu wil ik weer lekker een console voor race, fight en adventure games.
Wat is de beste Xbox360 die ik kan kopen?(Elite?)
En waar moet ik op letten (productie jaar 2009 o.i.d. i.v.m. beter chip en cooling)?
Of kan ik beter een PS3 kopen (of zijn jullie bevooroordeeld)
Groetjes
Misschien ook zonde want binnenkort zijn beide uitbreidingen van GTA4 op één disc beschikbaar voor ca. 30 euro.rCk schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:56:
Ik heb vandaag toch ook maar Microsoft Points gekocht. (4200)
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
En hierbij geef ik ook weer antwoordenburan schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:22:
[...]
Ik heb een paar maanden geleden het Microsoft wireless racing wheel gekocht en voor mij is het prima. Het brengt de spelbeleving een stuk dichterbij, helemaal als je een Formule 3000 auto bestuurt in Race Pro maar ook in Forza Motorsport 2 is het gewoon gaaf. Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het is om in Colin McRae Dirt 2 met een stuur te rijden.
Nog even over dat Fanatec stuur, ik heb op de Gamescom Forza 3 met dat stuur gespeeld en natuurlijk is die beter maar voor mij geen paar honderd euro meer waard.
[...]
Ik zou dan voor de Xbox 360 Elite gaan. Misschien kan je ergens nog een "ouder" type vinden waar de hdmi kabel nog bij zit. Want die wordt binnenkort niet meer bij de Xbox360 Elite meegeleverd.
[...]
Misschien ook zonde want binnenkort zijn beide uitbreidingen van GTA4 op één disc beschikbaar voor ca. 30 euro.En inderdaad die carpacks voor Forza 2 zijn wel cool. Als je online wilt racen op Forza 2, mag je me toevoegen.
Bij Xboxhome (weet niet bij andere zaken) krijg je bij aankoop van de Xbox 360 Elite gratis een HDMI kabel + Resident Evil 5
En anders gewoon een hdmi-kabeltje van 5 euro bij de whateverwinkel halen
.
Dat is niet helemaal waar. Ik wacht tot full games in de aanbieding zijn in het buitenland. Zo heb ik Prince of Persia, Mirror's Edge en Star Wars - The Force Unleashed voor 18-19 euro per stuk, terwijl ze in Nederland nog 60 euro waren. Dan heb ik voor 35 euro liever twee van deze games dan 3 arcade games voor hetzelfde geld. Niet iedereen betaalt lachend 60 euro, ik wacht en betaal lachend onder de 20 euro.SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:41:
[...]
Trust me, 1200 punten voor Shadow Complex is echt niet te duur. Je bent er 6 uur zoet mee, en meer als je 100% wilt halen. Dit soort spellen gaan voor 40+ euro over de toonbank op de DS, en dan heb je nog inferieure graphics ook. Op de een of andere manier ligt de drempel bij arcade titels bij veel mensen veel hoger dan bij retails games. Voor 15 uur durende spellen wordt lachend 60 euro neergelegd, maar 6 uur durende spellen voor 12 euro is psychologisch gezien blijkbaar veel duurder.
Stel je hebt een budget van 35 euro. Je kan daarvoor Splosion Man, Trials en Shadow Complex kopen of 1 retail game goedkoop importeren. Deze 3 games bij elkaar bieden echt meer content, fun en variatie dan 95% van de retail games.
Cunning linguist.
De kwaliteit van Arcade games is vooral het laatste jaar wel omhoog geschoten vind ik. Men begon 4 jaar geleden met games die niet groter dan 50MB mochten zijn, nu is Shadow Complex al bijna 1GB. Nu vind ik het de prijs ook wel waard, want een spel als Shadow Complex doet niet onder voor vele retail games van 60 euro. Ik koop tegenwoordig trouwens ook geen spel meer in Nederland in de winkel als je het voor bijna de helft vanuit de UK kunt laten komen. Dan wacht ik wel een weekje. Je bent gek als je het niet doet vind ik.
Trouwens, de trailer van GTA IV: The Ballad of Gay Tony is wel erg sfeer en smaakvol. Die gasten bij Rockstar kunnen dat echt goed
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vszx0KRExBY]
Trouwens, de trailer van GTA IV: The Ballad of Gay Tony is wel erg sfeer en smaakvol. Die gasten bij Rockstar kunnen dat echt goed
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vszx0KRExBY]
Ik heb me ook zeker vermaakt met de trailer. Ik heb 't al tegen meerdere mensen gezegd: het is Vice City meets GTA4. Het golfkarretje, de sfeer, de parachute, het lijkt erop of deze DLC iets meer van het serieuze dat GTA4 bezit wegpoetst.
Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit, alhoewel ik nog wel ff zoet ben met TLAD die ik vorige week heb gekocht
(Hele toffe uitbreiding trouwens, geweldige animaties!)
Ik kijk er in ieder geval zeker naar uit, alhoewel ik nog wel ff zoet ben met TLAD die ik vorige week heb gekocht
PS5 PSN: UnrealKazu
Hey Boeboe, we hebben aan elkaar wel een uitdaging denk ik zoBoeboe schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:17:
Scherpe tijden nodig in Trials? Voeg me maar even toe(boe2)
Kan nog een aantal tijden van jou verbeteren, en jij net zo bij mij
Hahahahahahahahaha pure verslaving met dit spel.
Iets wat ik nog niet eerder heb gehad met een arcade titel.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Waar koop je die dan?kazuka schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:57:
Ik koop tegenwoordig trouwens ook geen spel meer in Nederland in de winkel als je het voor bijna de helft vanuit de UK kunt laten komen. Dan wacht ik wel een weekje. Je bent gek als je het niet doet vind ik.
Mensen effe een korte vraag:
Hoe zit het nou als een controller een beetje mankementen begint te vertonen? een van m'n triggers wil niet meer helemaal fijn werken? valt dat ook binnen de garantie?
Hoe zit het nou als een controller een beetje mankementen begint te vertonen? een van m'n triggers wil niet meer helemaal fijn werken? valt dat ook binnen de garantie?
Verschillende shops. Laatste tijd veel bij Zavvi http://www.zavvi.co.uk of Gamehubs http://www.gamehubs.com
.
Ik raad je zeker aan eens te kijken op www.budgetgaming.nl
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
ik vraag me af in hoeverre dit filmpje is opgepoetst , ik neem niet aan dat ze er zo veel op vooruit zijn gegaan sinds de laatste dlckazuka schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:57:
De kwaliteit van Arcade games is vooral het laatste jaar wel omhoog geschoten vind ik. Men begon 4 jaar geleden met games die niet groter dan 50MB mochten zijn, nu is Shadow Complex al bijna 1GB. Nu vind ik het de prijs ook wel waard, want een spel als Shadow Complex doet niet onder voor vele retail games van 60 euro. Ik koop tegenwoordig trouwens ook geen spel meer in Nederland in de winkel als je het voor bijna de helft vanuit de UK kunt laten komen. Dan wacht ik wel een weekje. Je bent gek als je het niet doet vind ik.
Trouwens, de trailer van GTA IV: The Ballad of Gay Tony is wel erg sfeer en smaakvol. Die gasten bij Rockstar kunnen dat echt goed![]()
[video]
Ik hou http://forum.fok.nl/topic/1332015 in de gaten voor aanbiedingen. Iedereen die wat leuks tegenkomt op het net kan daar een linkje plaatsen
Cunning linguist.
Volgens mij doet MS daar niet moeilijk over, als je ze dit uitlegt en je 360 zelf ook nog binnen de garantie valt.dangerpaki schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:25:
Mensen effe een korte vraag:
Tegenwoordig doen ze dat volgens mij wel. Ik heb er ook een met een kapotte LB knop maar die werd niet meer zonder meer vervangen. Ik denk dat Microsoft er iets te vaak aangenaaid is door personen die gewoon een gratis controller wilden.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Mja ben ik het niet helemaal mee eens.kazuka schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 20:57:
Ik koop tegenwoordig trouwens ook geen spel meer in Nederland in de winkel als je het voor bijna de helft vanuit de UK kunt laten komen. Dan wacht ik wel een weekje. Je bent gek als je het niet doet vind ik.
Heb heel lang bij play.com besteld tot de levering van games erg slecht werd. Zat je gerust 4-5 weken te wachten. En dan kreeg je opeens de replacement + de originele bestelling binnen.
Uiteindelijk ben ik toch weer bij de mediamarkt en bol.com gaan kopen/bestellen.
En aangezien ik al een keer slachtoffer ben geworden van creditcard fraude (gelukkig geen groot bedrag) ben ik er niet happig op om allerlei buitenlandse sites te gaan testen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
ff een reactie op de stelling, 3 arcade games bieden meer vermaak dan een retail titel. Tsja, ik ben het er wel mee eens MAAR ik denk dat het niet voor iedereen geld.
Waarom niet?
- De games zijn toch vaak 2.5D, ik persoonlijk vind het erg mooi, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met full price games qua gfx.
- multiplayer, het genoemde combo pakket van hd trials, shadow complex en splosion man heeft geen echt multiplayer. (leaderbord zijn al harstikke leuk maar het is geen direct mp).
- last and most def least, maar het kan meespelen, achievementpoints Met de xbla games (uit het voorbeeld) heb je max maar 600punten, vs de 1000 van een full price game.
Maar goed, dit is allemaal een vorm van dierenbeulerij
Het is geen xbla game, maar wipe out op psn heeft en multiplayer en gfx die meekunnen met full price games.
Waarom niet?
- De games zijn toch vaak 2.5D, ik persoonlijk vind het erg mooi, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met full price games qua gfx.
- multiplayer, het genoemde combo pakket van hd trials, shadow complex en splosion man heeft geen echt multiplayer. (leaderbord zijn al harstikke leuk maar het is geen direct mp).
- last and most def least, maar het kan meespelen, achievementpoints Met de xbla games (uit het voorbeeld) heb je max maar 600punten, vs de 1000 van een full price game.
Maar goed, dit is allemaal een vorm van dierenbeulerij
Het is geen xbla game, maar wipe out op psn heeft en multiplayer en gfx die meekunnen met full price games.
10 second ninja DONE
Play.com en TheHut.com heb ik inderdaad ook problemen mee gehad. Nu bij Zavvi nog niet. Die leveren bij mij altijd binnen 1 week. Kan me voorstellen dat je na creditcard fraude een stuk voorzichtiger bent maar de prijs hier in NL vind ik te belachelijk voor woorden.L1nt schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:23:
[...]
Mja ben ik het niet helemaal mee eens.
Heb heel lang bij play.com besteld tot de levering van games erg slecht werd. Zat je gerust 4-5 weken te wachten. En dan kreeg je opeens de replacement + de originele bestelling binnen.
Uiteindelijk ben ik toch weer bij de mediamarkt en bol.com gaan kopen/bestellen.
En aangezien ik al een keer slachtoffer ben geworden van creditcard fraude (gelukkig geen groot bedrag) ben ik er niet happig op om allerlei buitenlandse sites te gaan testen.
ach zo compenseer ik een beetje voor het vele downloaden van toen ik nog op de pc gamedekazuka schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:38:
[...]
Play.com en TheHut.com heb ik inderdaad ook problemen mee gehad. Nu bij Zavvi nog niet. Die leveren bij mij altijd binnen 1 week. Kan me voorstellen dat je na creditcard fraude een stuk voorzichtiger bent maar de prijs hier in NL vind ik te belachelijk voor woorden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je kan ook bij budgetgaming.nl kijken voor nederlandse webshops , daar kun je je xbox verslaving van games kopen kwijt , sinds dat die site er is koop ik veel meer xbox 360 spellen en dus heb ik een leukere ervaring
Probeer http://www.game.co.uk/ eens. Daar bestel ik tegenwoordig en de levering is echt uitstekend.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zavvi & TheHut is volgens mij een pot nat, vergelijk de layout en het adres onderaan maar eens.kazuka schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:38:
[...]
Play.com en TheHut.com heb ik inderdaad ook problemen mee gehad. Nu bij Zavvi nog niet. Die leveren bij mij altijd binnen 1 week. Kan me voorstellen dat je na creditcard fraude een stuk voorzichtiger bent maar de prijs hier in NL vind ik te belachelijk voor woorden.
Ik koop meestal ook online. Deze week wel even een pakketje met een controller, Halo 3 en Fable 2 op de kop getikt bij de Intertoys. Was 79 euro. Best netjes en gelijk in huis, da's ook wel eens lekker.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, TheHut Group heeft Zavvi overgenomen eerder dit jaar. Toch leveren ze bij Zavvi beduidend sneller dan bij TheHut gek genoeg.Lydus schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:36:
[...]
Zavvi & TheHut is volgens mij een pot nat, vergelijk de layout en het adres onderaan maar eens.
Helaas hebben we hier op GoT ook wel wat van die goedkope losers gehad die aan het pronken waren met hun "gratis" controller. Dat zijn dezelfde paupers die daarna gaan klagen als de service minder word.ElBarto schreef op woensdag 02 september 2009 @ 12:19:
Tegenwoordig doen ze dat volgens mij wel. Ik heb er ook een met een kapotte LB knop maar die werd niet meer zonder meer vervangen. Ik denk dat Microsoft er iets te vaak aangenaaid is door personen die gewoon een gratis controller wilden.
Goh, scherp is relatiefElectra schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:55:
[...]
Kijk dan ook gelijk even of je mijn foutloze run op Medium (Let's get physical) kunt verbeteren
Die heb ik wel heel scherp gezet volgens mij

(ik heb trouwens 3 friendsrequests waar ik geen idee van heb wie ze zijn, claim ze eens via DM ofzo
*edit* PWM, je hebt ook wel enkele scherpe tijden op Hard moet ik zeggen, ik heb weer een bezigheid gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 02-09-2009 23:44 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je bent gewoon bang dat ik betere tijden hebBoeboe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:22:
[...]
Goh, scherp is relatief![]()
[afbeelding]
(ik heb trouwens 3 friendsrequests waar ik geen idee van heb wie ze zijn, claim ze eens via DM ofzo)
Hmm, misschien moet ik die track ook nog eens een keer spelen
Mensen, ik word niet goed van die verslavende Arcade games
Nu weer Defense Grid gekocht, kan niet stoppen met spelen
Oeh die is wel heeeeeeeeel scherp geworden....Boeboe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:22:
[...]
[afbeelding]
(ik heb trouwens 3 friendsrequests waar ik geen idee van heb wie ze zijn, claim ze eens via DM ofzo)
*edit* PWM, je hebt ook wel enkele scherpe tijden op Hard moet ik zeggen, ik heb weer een bezigheid gevonden
Damn goed gedaan hoor
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 03 september 2009 @ 07:38:
[...]
Hmm, misschien moet ik die track ook nog eens een keer spelen

[ Voor 20% gewijzigd door Semper Fight op 03-09-2009 11:18 ]
Ik heb je zojuist toe gevoegd. Ben nog niet zo'n ster, maar wil best wel een een poging wagen.Boeboe schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:22:
[...]
[afbeelding]
Zijn er nog mensen die wat leuke maps hebben gemaakt ofzo? Heb zelf een simpel level gemaakt, maar verder niemand in mijn friendlist heeft trials.
Weet iemand waar je Halo: ODST kan pre-orderen zodat je St. Johnsen krijgt? Liefst met Paypal, anders moet ik het weer met omwegen gaan doen enzo.
@sandman 1: Ze hebbern ook ideal.
[ Voor 7% gewijzigd door Borgoth op 03-09-2009 13:22 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Vet filmpje waarin je ziet hoe de Veyron word overgezet naar Forza 3: http://www.joystiq.com/20...-bugatti-veyron-supercar/
Ik heb nog 900 xbox points over na het aanschaffen van Trails HD. Wat is nog een leuke game om aan te schaffen?
Defense Grid! Een geweldige TD gameBeertjeman schreef op donderdag 03 september 2009 @ 17:49:
Ik heb nog 900 xbox points over na het aanschaffen van Trails HD. Wat is nog een leuke game om aan te schaffen?
Misschien ook wel 1 van mij als het eem tijd geleden is ...en anders vanaaf wel want ik wil strakkere tijden hebbben om te verbeteren. Dus wie zich ook maar geroepen voelt om me toe te voegen voor trials (of elk race/sport/schiet-spel)..van harte welkomPWM schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:26:
[...]
Je bent gewoon bang dat ik betere tijden heb(ja, je hebt er 1 van mij
)
Mijn xbox heeft iets vreemds.
Als ik 1 controller aanzet, gaat op de controller het lampje linksboven branden, maar op de xbox het lampje rechtsboven. Eerst was dat linksboven. Tweede controller zorgt voor lampje rechtsonder branden op xbox, maar rechtsboven op controller.
Erg vreemd..
Als ik 1 controller aanzet, gaat op de controller het lampje linksboven branden, maar op de xbox het lampje rechtsboven. Eerst was dat linksboven. Tweede controller zorgt voor lampje rechtsonder branden op xbox, maar rechtsboven op controller.
Erg vreemd..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Heb je de LEDs niet perongeluk een kwart slag gedraaid?GAIAjohan schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:03:
Mijn xbox heeft iets vreemds.
Erg vreemd..
Het lijkt erop dat de tiltsensor in je xbox stuk is. Die zorgt er onder andere voor dat bijvoorbeeld de eerste controller op de xbox altijd op het ledje linksboven op de xbox getoond wordt, ongeacht de xbox rechtstaat op of zijn zij ligt.
Wat je eventueel eens kan proberen is je xbox met de vlakke hand een mep verkopen (terwijl hij afstaat! niet TE hard!
) en kijken of de situatie daarmee verbetert.
Wat je eventueel eens kan proberen is je xbox met de vlakke hand een mep verkopen (terwijl hij afstaat! niet TE hard!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Naja echt superbelangrijk lijkt het me ook niet. Heb m trouwens rechtop staan.
Of kan ik hiervoor al wel garantie claimen?
Eerst even de Nordschleife exhibition doen zodat ik alles daar heb gehaald in forza 2:P
//edit
Heb de xbox even platgelegd, en toen weer staand gezet (toen hij uitstond natuurlijk..). Probleem opgelost
.
//edit hmm, hij switched weer. Net even naar rechts geduwd een beetje (in xbox marketplace gedoe) En nu staat ie weer goed. Mogelijk ligt het bureau niet vlak genoeg, of die sensor is niet helemaal fris.
Eerst even de Nordschleife exhibition doen zodat ik alles daar heb gehaald in forza 2:P
//edit
Heb de xbox even platgelegd, en toen weer staand gezet (toen hij uitstond natuurlijk..). Probleem opgelost
//edit hmm, hij switched weer. Net even naar rechts geduwd een beetje (in xbox marketplace gedoe) En nu staat ie weer goed. Mogelijk ligt het bureau niet vlak genoeg, of die sensor is niet helemaal fris.
[ Voor 71% gewijzigd door GAIAjohan op 04-09-2009 16:21 ]
Pas geleden heb ik een HDMI kabeltje gekocht voor een paar euro. Het gekke is, op de grote Philips Cineos tv (52" full HD) werkt mijn xbox (heb de premium met HDMI) niet. Hij deed het even, maar toen had ik geen geluid. Toen resette ik en kreeg ik zelfs geen beeld. Later is het wel na wat proberen gelukt door er een spel in te stoppen maar nu lukt het me niet meer!
Het gekke is, op de andere tv doet hij het wel met de hdmi en op de Philips tv doet hij het ook gewoon met de component kabel!?
Heeft iemand een oplossing
?
Het gekke is, op de andere tv doet hij het wel met de hdmi en op de Philips tv doet hij het ook gewoon met de component kabel!?
Heeft iemand een oplossing
Probeer even een andere hdmi-kabel. 
Probeer even een andere hdmi-poort op de tv.
Probeer even een andere hdmi-poort op de tv.
Een andere poort heb ik al geprobeerd en dat heeft geen effect, waarom moet ik een andere kabel proberen? De kabel werkt op de andere tv wel en op de Philips werkt hij ook met de laptop.
Bedankt voor je reactie!
Bedankt voor je reactie!
Omdat me dat in dit geval de meest logsiche, goedkoopste en minst moeite kostende stap lijkt.
Misschien ligt het heeel toevallig wel aan dat kabeltje. dat hij net verkeerd gedraaid zit of zoiets. Dat kan wel eens gebeuren bij de goedkoopste kabeltjes. (heb er zelf ook 2 van 5 euro hoor
)
Misschien ligt het heeel toevallig wel aan dat kabeltje. dat hij net verkeerd gedraaid zit of zoiets. Dat kan wel eens gebeuren bij de goedkoopste kabeltjes. (heb er zelf ook 2 van 5 euro hoor
Mijn doel: Het verbeteren van PWM's score op Hard - Dynamic Range
Het resultaat: Haarscherpe score en platinum medaille
Pff, die tijd had ik na 1 keertje gehaald. Ik zal hem nu even oefenen en halveren, geen probleemBoeboe schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 20:00:
Mijn doel: Het verbeteren van PWM's score op Hard - Dynamic Range
spoiler:
Grrrrr....
Nou volgens mij bevalt hij wel of niet ? ik zie al heel de aaf Rockband bij je avatar staanMartinspire schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:01:
Toch fijn dat ze bij Mediamarkt gewoon alles direct de winkel in pleuren zonder te kijken naar een releasedate. Daarom maar meteen aan de slag met The Beatles Rock Band !!
Haha, inderdaad de hele middag/avond bezig geweest.Beakzz schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:32:
[...]
Nou volgens mij bevalt hij wel of niet ? ik zie al heel de aaf Rockband bij je avatar staanis het ook te spelen met gitaren van Guitar Hero (3) ?, want dan is het een must have voor mij.
Ik heb hem trouwens al uitgespeeld.
Carriere is namelijk wat minder lang dan bij RB1 of RB2. Komt ook omdat je door de carrière van the Beatles heen speelt en je dus niet (zoals in RB2) nummers meerdere malen zult spelen in de carrière.
Maar was wel leuk. Sommige nummers vind ik wat minder interessant om te spelen (van die 13 in een dozijn nummers), maar de meeste zijn erg leuk. Zowel qua muziek zelf als om te spelen. Ook de unlockables zijn wel de moeite waard. Zeker als je wat ouder bent en nog iets van de Beatles hebt meegemaakt (ik niet dus
Als het goed is werkt het met alle instrumenten van Rock Band (RB1 en RB2) en een hoop instrumenten van GH. Kijk hier maar even.
Volgens mij is dat niet mogelijk.ronwiel schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 09:36:
Is het mogelijk om een account op je xbox te migreren naar een, nog te recoveren, Gamertag?
denk dat het bureau niet geheel vlak is, aangezien de sensor niet zo gevoelig is en al heel snel switched van rechts naar links hoeft niet veel te schelenGAIAjohan schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:51:
Naja echt superbelangrijk lijkt het me ook niet. Heb m trouwens rechtop staan.
//edit
Heb de xbox even platgelegd, en toen weer staand gezet (toen hij uitstond natuurlijk..). Probleem opgelost.
Ik denk inderdaad dat het aan de kabel óf de xbox ligt want hij doet het ook niet meer op die andere tv.KoffieNT schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:28:
Omdat me dat in dit geval de meest logsiche, goedkoopste en minst moeite kostende stap lijkt.
Misschien ligt het heeel toevallig wel aan dat kabeltje. dat hij net verkeerd gedraaid zit of zoiets. Dat kan wel eens gebeuren bij de goedkoopste kabeltjes. (heb er zelf ook 2 van 5 euro hoor)
Zal ik de kabel inwisselen voor een andere van hetzelfde merk of gewoon een duurdere kopen?
Verwijderd
Heeft iemand toevallig nog een xbox transfer kit voor de 360 liggen zodat ik mijn 20GB kan vervangen met de nieuw aangeschafte 120GB ???
Desnoods wil ik hem wel lenen, ik ben zuinig op mijn eigen spullen dus ook op die van anderen.
Mail me alsjeblieft: m.vanwoudenberg@orange.nl
Desnoods wil ik hem wel lenen, ik ben zuinig op mijn eigen spullen dus ook op die van anderen.
Heb je niet een transferkit erbij gehad? die krijg je namelijk bij een 120GB hardeschijf als je hem los koopt. Anders effe MS opbellen die sturen er een kostenloos op als het goed is.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:32:
Heeft iemand toevallig nog een xbox transfer kit voor de 360 liggen zodat ik mijn 20GB kan vervangen met de nieuw aangeschafte 120GB ???
Gewoon lekker bij de goedkope blijvenRMB schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:29:
[...]
Ik denk inderdaad dat het aan de kabel óf de xbox ligt want hij doet het ook niet meer op die andere tv.
Zal ik de kabel inwisselen voor een andere van hetzelfde merk of gewoon een duurdere kopen?
De kabels die ik heb vallen er niet uit of zo, maar ik kan ze wel enigzins bewegen wat ik niet echt relaxt vind.
Je hoeft niet meer dan een 10tje aan een kabel uit te geven, als het niet gaat om een afstand groter dan 5 meter
Kabel bij de Action, gold plated €3.99
Iemand anders wel eens last gehad van bugs met Fable II?
Ik heb nu namelijk al sinds eergisteren steeds bovenaan in beeld staan dat als ik mijn Furniture wil updaten dat ik dan bij een furniture shop wat moet kopen. Leuk en aardig, maar het gaat niet meer weg. Staat er dus tijdens gevechten en alles
En geen zin om het hele spel opnieuw te beginnen. Als ik had geweten dat het zo buggy was had ik het niet gekocht
Ik heb nu namelijk al sinds eergisteren steeds bovenaan in beeld staan dat als ik mijn Furniture wil updaten dat ik dan bij een furniture shop wat moet kopen. Leuk en aardig, maar het gaat niet meer weg. Staat er dus tijdens gevechten en alles
En geen zin om het hele spel opnieuw te beginnen. Als ik had geweten dat het zo buggy was had ik het niet gekocht
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je kunt gewoon MS bellen, dan krijg je gratis een kabel opgestuurd.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:32:
Zo ben ik er iig aan gekomen toen ik een elite kocht om mijn release premium te vervangen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik hoop dat jullie ene tiphebben.
Op mijn harddisk staat een profiel waarmee ik een tijd heb gespeeld toen ik geen internet op me kamer had. Nu is dat er inmiddels wel en zou ik graag mijn profiel op mijn xbox willen mergen met mijn Xbox live gamertag. Kan dit?
Op mijn harddisk staat een profiel waarmee ik een tijd heb gespeeld toen ik geen internet op me kamer had. Nu is dat er inmiddels wel en zou ik graag mijn profiel op mijn xbox willen mergen met mijn Xbox live gamertag. Kan dit?
ik kan de nederlandse vertaling zo 123 niet vinden, maar ik gok dat het niet veel anders is dan dit:
http://www.xbox.com/en-AU...nt/mergeoflineprofile.htm
edit: dit is dan wel in het geval dat je al een live account hebt. Volgens mij kun je een nieuw live account altijd mergen met je offline account. Deze optie krijg je bij het aanmaken al afaik.
edit: dit is dan wel in het geval dat je al een live account hebt. Volgens mij kun je een nieuw live account altijd mergen met je offline account. Deze optie krijg je bij het aanmaken al afaik.
[ Voor 35% gewijzigd door Magic op 06-09-2009 13:37 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Thanks voor de linken inderdaad ik heb al een Live account. Als ik het goed begrijp kan dan helaas niet twee accounts met de bijbehorende punten mergen.Magic schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:35:
ik kan de nederlandse vertaling zo 123 niet vinden, maar ik gok dat het niet veel anders is dan dit:
[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 06-09-2009 14:06 ]
Dit probleem heb ik ook wel eens gehad.Phusebox schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:06:
Iemand anders wel eens last gehad van bugs met Fable II?
spel afsluiten en opnieuw opstarten zou moeten helpen.
Nee zelfs als ik de savegame een paar dagen later inlaad komt de melding weer gewoon in beeldElectra schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:31:
[...]
Dit probleem heb ik ook wel eens gehad.
spel afsluiten en opnieuw opstarten zou moeten helpen.
*snif* neemt een beetje het plezier weg van dit spel. Dan ga ik hem maar wegdoen want dit is echt mega irritant. Weiger opnieuw te beginnen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Of ff doorbijten, en de melding negeren. Ja, het is irritant. Positieve is, spel is vrij kort, dus je hoeft er niet lang naar te kijken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb met de T.O.B.Y. quest in bloodstone dat ik die man op het einde moet laten schrikken, maar die blijft gewoon staan. Kan er niks mee doen. Spel heeft eigenlijk best veel bugs. Gelukkig herstellen de meesten wel.Phusebox schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:43:
[...]
Nee zelfs als ik de savegame een paar dagen later inlaad komt de melding weer gewoon in beeld
Ik ben er toevallig ook gisteren mee begonnen. Bij mij staat er in m'n inventory een ! achter Clothes terwijl ik niks nieuws erin heb zitten. Gelukkig is dat niet zo'n drama.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Heren en dames,
Ik heb een bod gedaan op een Xbox 360 via Marktplaats.
Krijg ik plots de reactie terug dat ik een Xbox 360 (1 wireless controler + 5 originele games) voor €125 kan overkopen. Volgens mij is het de goedkoopste versie. Goede prijs?
Nou heb ik een paar vraagjes die ik tot op heden niet heb gevonden. Komen ze:
1- Zijn alle videokaarten hetzelfde? Dus de videokaart van de Pro versie van 2006 is hetzelfde als de Elite versie van 2009?
2- Hoe herken ik de Ring of Death?
3- Hoe herken ik de HDMI aansluiting die tegenwoordig de goedkopere versie ook schijnt te hebben?
4- Waar moet ik nog meer opletten?
Groeten
Krijg ik plots de reactie terug dat ik een Xbox 360 (1 wireless controler + 5 originele games) voor €125 kan overkopen. Volgens mij is het de goedkoopste versie. Goede prijs?
1- Zijn alle videokaarten hetzelfde? Dus de videokaart van de Pro versie van 2006 is hetzelfde als de Elite versie van 2009?
3- Hoe herken ik de HDMI aansluiting die tegenwoordig de goedkopere versie ook schijnt te hebben?
Groeten
[ Voor 8% gewijzigd door Roodey op 07-09-2009 15:26 ]
1) JaRoodey schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:23:
Heren en dames,
Groeten
2) Rode ledjes in de Xbox LED-ring
3) Dan zit er een HDMI poort op de achterzijde
4) Dat de box niet is omgebouwd
Is idd erg goedkoop. Weet je welke versie het is? Arcade goedkoopste, standaard geen hdd. Pro 60GB hdd. Elite = zwart + 120GB HddRoodey schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:23:
Heren en dames,
Groeten
Videokaarten zijn zelfde. Zie ook startpost van dit topic. Daar staat ook in, dat ze alle hetzelfde zijn op de kleur na.
Ring of death
HDMI

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek81 op 07-09-2009 15:37 ]
Op de afbeelding van Marktplaats was de Xbox helemaat wit.
Dus dat zal de Arcade wel zijn.
Als er geen hdd in zit zeg ik de deal af, want dan schijnt de Xbox veel lawaai te maken.
Dan moet ik er teveel accessoires bijkopen. Wil zelf graag nog een extra controller kopen.
En graag online.
Als ik een netwerkkabel erin plug heb ik dan geen wifi ontvanger nodig?
Thanks Exorcist + Pannekoek81
Dus dat zal de Arcade wel zijn.
Als er geen hdd in zit zeg ik de deal af, want dan schijnt de Xbox veel lawaai te maken.
Dan moet ik er teveel accessoires bijkopen. Wil zelf graag nog een extra controller kopen.
En graag online.
Als ik een netwerkkabel erin plug heb ik dan geen wifi ontvanger nodig?
Thanks Exorcist + Pannekoek81
Roodey, nee als je er een kabel in stopt heb je geen wifi nodig.
Verschil met hdd is dat je games lokaal kunt installeren (dvd nog wel nodig ivm opstarten van de game) maar daarna is ie wat stiller, speel je vanaf dvd is er geen verschil. Hdd jkan ik je wel aanraden ook ivm demo's.
Verschil met hdd is dat je games lokaal kunt installeren (dvd nog wel nodig ivm opstarten van de game) maar daarna is ie wat stiller, speel je vanaf dvd is er geen verschil. Hdd jkan ik je wel aanraden ook ivm demo's.
Het schijnt dat de problemen met de Xbox360 vanaf de 'Jasper'-versie eindelijk opgelost zijn. Ik heb speciaal op deze versie gewacht en deze heb ik nu in mijn bezit. Je kunt een Jasper herkennen aan de volgende dingen:
Op de voeding staat 150W, ipv 175W, plaatje.
De stekker is anders, plaatje.
Het serienummer is anders, plaatje.
Hij is geproduceerd na 23 oktober 2008, artikel.
Als je per se een Jasper wil, net als ik, vraag dan of de verkoper deze 4 dingen voor je wil controleren. Als eentje hiervan in orde is kun je er vrijwel vanuit gaan dat het om een Jasper gaat
.
Op de voeding staat 150W, ipv 175W, plaatje.
De stekker is anders, plaatje.
Het serienummer is anders, plaatje.
Hij is geproduceerd na 23 oktober 2008, artikel.
Als je per se een Jasper wil, net als ik, vraag dan of de verkoper deze 4 dingen voor je wil controleren. Als eentje hiervan in orde is kun je er vrijwel vanuit gaan dat het om een Jasper gaat
ik reactie op mijn mail naar de verkoper.
het is de Arcade versie met 256MB geheugenkaart.
de Xbox verbruikt 175 watt, dus het is de Falcon uitvoering (met het oog op Ring of Death).
Xbox is gekocht in november 2008.
denk niet dat er een HDD bij zit, dus ga nou wel twijfelen.
als ik die er nog los bij moet kopen kan ik net zo goed een nieuwe kopen.
het is de Arcade versie met 256MB geheugenkaart.
de Xbox verbruikt 175 watt, dus het is de Falcon uitvoering (met het oog op Ring of Death).
Xbox is gekocht in november 2008.
denk niet dat er een HDD bij zit, dus ga nou wel twijfelen.
als ik die er nog los bij moet kopen kan ik net zo goed een nieuwe kopen.
Als je twijfelt, gewoon niet doen, simpel
.
Het beste is nu: Een 2ehandse Pro (60gb hdd) kopen of een (nieuwe) Elite.
De Pro kan je zometeen niet meer nieuw kopen, dus dan wordt het kiezen tussen een Arcade (200 euro) of een Elite (250 euro). Een Arcade + 120GB schijf (die je ooit een keer koopt) kost meer (300+ euro) dan een Elite.
Zeker zonder harde schijf is een 360 niet echt interessant, als het dan ook nog eens om een oude versie gaat (Falcon is al wel goed, maar Jasper is beter), dan is het eigenlijk al klaar
.
Het beste is nu: Een 2ehandse Pro (60gb hdd) kopen of een (nieuwe) Elite.
De Pro kan je zometeen niet meer nieuw kopen, dus dan wordt het kiezen tussen een Arcade (200 euro) of een Elite (250 euro). Een Arcade + 120GB schijf (die je ooit een keer koopt) kost meer (300+ euro) dan een Elite.
Zeker zonder harde schijf is een 360 niet echt interessant, als het dan ook nog eens om een oude versie gaat (Falcon is al wel goed, maar Jasper is beter), dan is het eigenlijk al klaar
Heb idd al bedankt voor de verkoop. Er zat geen HDD bij.
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Zal nog eens verder zoeken op Marktplaats.
Roodey Mail mij effe of DM me heb misschien iets moois voor je liggen.Roodey schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:01:
Heb idd al bedankt voor de verkoop. Er zat geen HDD bij.
mailadres: (weggehaald)
[ Voor 27% gewijzigd door dangerpaki op 07-09-2009 16:56 ]
Je hebt mail.dangerpaki schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:05:
[...]
Roodey Mail mij effe of DM me heb misschien iets moois voor je liggen.
mailadres: wrr[punt]farid[apenstaartje]gmail[punt]com
Ik wil dus soms bij internetshops wat bestellen, maar vaak kan dat alleen met Creditcard. Nu heb ik volgens mij in dit topic gelezen over zo'n website waar je je kan registreren, waarna je een code krijgt die gelijk is aan een creditcard nummer en die gekoppeld is aan je gewone bankrekening. Weet iemand nog welke dat is?
Kia Niro-EV 2024
Verwijderd
PaypalFreak187 schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:53:
Ik wil dus soms bij internetshops wat bestellen, maar vaak kan dat alleen met Creditcard. Nu heb ik volgens mij in dit topic gelezen over zo'n website waar je je kan registreren, waarna je een code krijgt die gelijk is aan een creditcard nummer en die gekoppeld is aan je gewone bankrekening. Weet iemand nog welke dat is?
Daar heb ik een account van en ik heb net de site bezocht maar kan niet echt iets vinden over wat ik bedoel.
Kia Niro-EV 2024
Ik denk dat je Wirecard bedoelt: www.wirecard.com/wirecard
Precies, bedankt!la_fusion schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:38:
Ik denk dat je Wirecard bedoelt: www.wirecard.com/wirecard
Kia Niro-EV 2024
Verwijderd
Er zijn hier nogal wat racefans en ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als Forza 4 gebruik zou maken van Natal.
Oh ja...vandaag eindelijk m'n Annex-achievement gehaald van Gears 2. Ik heb een hekel aan Annex en het duurde me veel te lang
We gaan weer lekker Guardian en Wingman spelen!
Oh ja...vandaag eindelijk m'n Annex-achievement gehaald van Gears 2. Ik heb een hekel aan Annex en het duurde me veel te lang
Lijkt me leuk voor 5 minuten ... maar tenzij ze op een magische manier force feedback in je handen krijgen, lijkt het me geen degelijk alternatief voor een stuurtjeVerwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:12:
Er zijn hier nogal wat racefans en ik vroeg me af wat jullie er van zouden vinden als Forza 4 gebruik zou maken van Natal.
Ik zal maar vast zeggen wat ik op de frontpage ook zei, voor iedereen weer waggle nachtmerries krijgt:
Er staat nergens in het nieuwsbericht dat men erover denkt je de auto te laten besturen d.m.v. NATAL, er staat alleen dat NATAL misschien geimplementeerd wordt. Dat kan dus ook headtracking, menu bedienen, auto tunen en dergelijken betekenen, maar wel met controller rijden.
Het magische woord is dan toevoeging, niet vervanging.
Het gaat heus geen mariokart worden. Maar denk eens in hoe stoer het is als je headtracking hebt, even een stukje de bocht inkijken. (zoals GT dus)
Er staat nergens in het nieuwsbericht dat men erover denkt je de auto te laten besturen d.m.v. NATAL, er staat alleen dat NATAL misschien geimplementeerd wordt. Dat kan dus ook headtracking, menu bedienen, auto tunen en dergelijken betekenen, maar wel met controller rijden.
Het magische woord is dan toevoeging, niet vervanging.
Het gaat heus geen mariokart worden. Maar denk eens in hoe stoer het is als je headtracking hebt, even een stukje de bocht inkijken. (zoals GT dus)
[ Voor 14% gewijzigd door milenko79 op 08-09-2009 14:23 ]
Mja, het bericht is interpreteerbaar, meer bepaald dit stukje:
Er staat inderdaad niet dat je de auto ermee kan besturen, er staat ook niet dat het niet zo is....omdat dit ons de mogelijkheid biedt de controller aan de kant te schuiven...
Ja, dat is waar. Ach, we moeten nog maar zien wat NATAL wordt. Als ik het goed gelezen heb gaat NATAl ook in windows werken, als add on op de interface. Op die manier zie ik het wel zitten (mediacenter besturen, automatisch inloggen als je achter je pc of xbox gaat zitten met het juiste profiel, film pauzeren met handgebaar i.p.v. de afstandsbediening zoeken).
Voor games lijkt het me leuk als je wat gestures hebt, en het spel je reacties afleest en zichzelf daarop aanpast). teleksn wel met gebruik van de controller natuurlijk.
Er zullen best wat partygames komen, maar hopelijk blijft microsoft gewoon zo door gaan als nu met natal voor wat extra gemak/diepgang (denk aan handgebaren in rainbow six o.i.d.)
Voor games lijkt het me leuk als je wat gestures hebt, en het spel je reacties afleest en zichzelf daarop aanpast). teleksn wel met gebruik van de controller natuurlijk.
Er zullen best wat partygames komen, maar hopelijk blijft microsoft gewoon zo door gaan als nu met natal voor wat extra gemak/diepgang (denk aan handgebaren in rainbow six o.i.d.)
Dit topic is gesloten.