ik heb 2 spellen (3 en 4 disc's) geinstalleerd staan en ben al 60 van de 120GB kwijt. Dus ben blij dat ik een 120GB heb. (Natuurlijk kun je per disc installen, maar dan moet ik tijdens het spelen in 1x eerst een install uitvoeren)pjlgt schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:53:
Als ze nou die 60 GB schijven eens los aan gaan bieden. 20 GB is gewoon veel te krap en zou echt niet weten wat ik met 120 GB moet. Voor die 2 of 3 installatie en wat demo's is 120 gewoon een beetje te.
Wauw, wat zal VNU dat lekker vinden elke keer dat zo'n bericht op de frontpage staat, die staat dan zo'n beetje in de brand...Jan Laros schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:49:
Er komt zo meteen een nieuwsbericht online op de Frontpage met de details over de prijsverlaging. Microsoft zet met de Elite hun topmodel op 249 euro, maar zal wel wat commentaar krijgen op de details die in het bericht worden genoemd zo dadelijk..... En de Arcade.......
Ik verbaas me elke keer toch weer over de argumenten. Als je de aanschaf van een console laat afhangen van de vraag of je standaard wifi hebt, of een verwisselbare harddisk, dan heb je het mijns inziens toch niet helemaal begrepen. Dat is hetzelfde als zeggen dat je de Nachtwacht mooier vindt dan de Mona Lisa omdat het groter is, of een betere verfsamenstelling heeft, of dat er een mooiere frame omheen zit. Maar goed, maybe that's just me...
Mja, dan noem je ook wat, volgens mij ben je dan de grootste spellen, Blue Dragon en Lost Oddysey aan het installeren. En daar moet je ook maar zin in hebben om dat allemaal vantevoren te doen...Coolsnarf schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:21:
[...]
ik heb 2 spellen (3 en 4 disc's) geinstalleerd staan en ben al 60 van de 120GB kwijt. Dus ben blij dat ik een 120GB heb. (Natuurlijk kun je per disc installen, maar dan moet ik tijdens het spelen in 1x eerst een install uitvoeren)
[ Voor 22% gewijzigd door Armada op 27-08-2009 16:28 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
hehe, klopt precies. Wist je dat nog (heb het hier eerder er al eens over gehad), of ben je gewoon goed in gokken?Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:26:
Mja, dan noem je ook wat, volgens mij ben je dan de grootste spellen, Blue Dragon en Lost Oddysey aan het installeren. En daar moet je ook maar zin in hebben om dat allemaal vantevoren te doen...
Het duurde inderdaad best lang en dan ook nog te bedenken dat een week later die nieuwe update was waardoor mijn installatie waarschijnlijk aanzienlijk kleiner zou zijn geweest

Al die mensen die daar al die specs zitten op te dreunen en te schreeuwen om wifi hadden vast vroeger ook de grafisch superieure xbox1 met betere graphics en ingebouwd internet. Tenslotte moest je bij de PS2 een addon kopen ervoor, belachelijk! Oh wacht...Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:26:
[...]
Ik verbaas me elke keer toch weer over de argumenten. Als je de aanschaf van een console laat afhangen van de vraag of je standaard wifi hebt, of een verwisselbare harddisk, dan heb je het mijns inziens toch niet helemaal begrepen. Dat is hetzelfde als zeggen dat je de Nachtwacht mooier vindt dan de Mona Lisa omdat het groter is, of een betere verfsamenstelling heeft, of dat er een mooiere frame omheen zit. Maar goed, maybe that's just me...
Ehm, natuurlijk laat je dáár niet alleen je keuze van af hangen. Maar het zijn weldegelijk valide factoren die in een beslissing moeten worden meegenomen. Uiteindelijk gaat het immers om de verhouding tussen prijs en kwaliteit voor de meeste mensen. En als je wifi nodig hebt en je moet voor €70 een adapter kopen dan is dat zelfs een vrij zwaarwegende factor op een prijs van €200 à €300.Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:26:
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
hehe, goed gevonden het vorige generatie voorbeeld.
Ik snap ook niet dat mensen 'hun' aankoop zo hard moeten verdedigen. Ik heb nu een 360, en heb er zeker geen spijt van dat ik deze gekozen heb ipv een ps3. Op het moment van kopen was het de juiste keus voor me.
Maar dat betekent niet dat ik de 360 nou opeens heilig verklaart heb en dat de ps3 poep is.
Ik zie ook dat de 360 qua bouwkwaliteit/technisch ontwerp op zijn zachts gezegd niet perfect is.
En als ik mocht kiezen betaalde ik ook liever niet voor live, en had ik mijn wifi adapter er ook gratis gehad ipv los kopen (momenteel gebruik ik em nog maar amper zelfs, maar ik heb het geld er wel al uitgehaald, en nee ik wil em ook niet kwijt
)
Sterker nog, door de blu ray functie gaat de ps3 er wsl later nog bij komen als ik mijn hd tv heb.
De ps3 heeft genoeg games die ik ook wil spelen, de 360 had er op mijn aankoop moment meer.
Ik snap ook niet dat mensen 'hun' aankoop zo hard moeten verdedigen. Ik heb nu een 360, en heb er zeker geen spijt van dat ik deze gekozen heb ipv een ps3. Op het moment van kopen was het de juiste keus voor me.
Maar dat betekent niet dat ik de 360 nou opeens heilig verklaart heb en dat de ps3 poep is.
Ik zie ook dat de 360 qua bouwkwaliteit/technisch ontwerp op zijn zachts gezegd niet perfect is.
En als ik mocht kiezen betaalde ik ook liever niet voor live, en had ik mijn wifi adapter er ook gratis gehad ipv los kopen (momenteel gebruik ik em nog maar amper zelfs, maar ik heb het geld er wel al uitgehaald, en nee ik wil em ook niet kwijt
Sterker nog, door de blu ray functie gaat de ps3 er wsl later nog bij komen als ik mijn hd tv heb.
De ps3 heeft genoeg games die ik ook wil spelen, de 360 had er op mijn aankoop moment meer.
10 second ninja DONE
Helemaal mee eens.Sagat schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:56:
hehe, goed gevonden het vorige generatie voorbeeld.
En als ik mocht kiezen betaalde ik ook liever niet voor live, en had ik mijn wifi adapter er ook gratis gehad ipv los kopen (momenteel gebruik ik em nog maar amper zelfs, maar ik heb het geld er wel al uitgehaald, en nee ik wil em ook niet kwijt)
Ik heb ook het idee dat degene die telkens flamen de mensen zijn die sowieso maar 1 console kunnen betalen. De mensen die er 2 zouden kunnen kopen (wat niet wil zeggen dat ze ze beiden gekocht hebben), hoor je veel minder. Alsof je je uitgegeven centen koste wat het kost moet verdedigen.
Misschien dat leeftijd hier ook wel mee te maken heeft.
Verder heeft bij mij de PS3 wel voorkeur, maar dat komt vooral omdat al mijn vrienden een PS3 hebben. Daarom heb ik ook slechts een silver account op mn xbox360 (moet zeggen dat Lost Oddysey, Blue Dragon en Star Ocean 4 ook niet echt een gold account nodig hebben
even een voorbeeld. een vriend van mij studeerd nog en zit de xbox360 alleen maar af te zeiken. Gewoon omdat hij hem niet kan betalen. Hij heeft het ook alleen maar over technische dingen (zoals de problemen die de xbox had/heeft) en als je hem dan op een aantal exclusives wijst dan moet hij toch wel stiekem toegeven dat hij die ook wel eens zou willen spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Coolsnarf op 27-08-2009 17:13 ]
Heh, nee, er zijn maar weinig spellen op de 360 die deze aantallen discs beslaan.Coolsnarf schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:37:
[...]
hehe, klopt precies. Wist je dat nog (heb het hier eerder er al eens over gehad), of ben je gewoon goed in gokken?
Hele goede analogie. En het blijft het geijkte lijstje. Ik heb me (helaas) ook deze keer weer schuldig gemaakt aan reageren. Wat ik voornamelijk heb gemerkt bij het spelen op zowel de 360 als de PS3 (de laatste heb ik nu ook weer bijna een jaar staan), is dat ik toch naar de 360 blijf trekken. Elke keer dat ik de 360 weer opstart om mijn games-to-do lijst af te werken, of een demo te downloaden, dan denk ik weer: "wat werkt dit systeem toch heerlijk". Ja, die PS3 is stiller, ja, hij werkt heerlijk als een mediaspeler voor Blu-ray en films vanaf de harddisk en heeft leuke exclusives. Maar verder? De 360 blinkt nog steeds uit in bedieningsgemak (non-install en low-power download FTW!), de marketplace wordt dagelijks geactualiseerd, alle games hebben demo's, de controller is heerlijk, het patch-systeem laat je niet diverse incrementele patches downloaden en toepassen. Daarom blijft het toch in de meeste gevallen het systeem van mijn keuze voor multiplatformers (nog even afgezien van de 80% van multiplatformers die het toch weer net even lekkerder doen op de 360 dan op de PS3). Raar maar waar, het voelt gewoon beter.SeamusXanthus schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:39:
[...]
Al die mensen die daar al die specs zitten op te dreunen en te schreeuwen om wifi hadden vast vroeger ook de grafisch superieure xbox1 met betere graphics en ingebouwd internet. Tenslotte moest je bij de PS2 een addon kopen ervoor, belachelijk! Oh wacht...
Dat kunnen alleen maar doorslaggevende factoren zijn als die systemen hetzelfde zijn en dat zijn ze niet. De vergelijking tussen een Elite en een Arcade kan je op deze basis maken, maar er komen zoveel variabelen kijken bij de PS3 vs 360 afweging, dat dit naar mijn idee van ondergeschikt belang is. Want je redeneert toch vanuit de spellen. Wil je Forza spelen, dan zeg je niet: "kom ik koop de PS3, want dat is een betere deal".LB06 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:48:
[...]
Ehm, natuurlijk laat je dáár niet alleen je keuze van af hangen. Maar het zijn weldegelijk valide factoren die in een beslissing moeten worden meegenomen. Uiteindelijk gaat het immers om de verhouding tussen prijs en kwaliteit voor de meeste mensen. En als je wifi nodig hebt en je moet voor €70 een adapter kopen dan is dat zelfs een vrij zwaarwegende factor op een prijs van €200 à €300.
Eens, vanwege de exclusives en de blu-ray heb ik hem ook gekocht. Alleen vanwege mijn enorme to-do lijst koop ik niet de exclusives voor de PS3 en gebruik ik hem voornamelijk als DVD-speler.Sagat schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:56:
Het blijft gewoon rivalen van elkaar, het is wel jammer dat mensen constant maar de goede kanten van de ps3 of xbox360 in dit topic aangeven, komop, dit is allemaal al 1000maal besproken.
Koop gewoon alle consoles, dan heb je ook toegang tot alle games en features.
Heeft hier iemand trouwens zelf een 120gb hd gemaakt voor de xbox360? werkt dat een beetje
Heeft hier iemand trouwens zelf een 120gb hd gemaakt voor de xbox360? werkt dat een beetje
Hehe een enorme to do list ken ik ook (had ik het een paar post geleden al over) ik neig tegenwoordig veel naar arcade games, snelle pick up and play gamestyles.
Het is heel erg, maar op de ps3 zal mijn eerste spel misschien wel mortal kombat 2 worden. Ik heb hem al op de snes, en kan de rom prima spelen op mijn pc. Maar ik kan echt niet wachten fatalities uit te voeren op een 40+ inch scherm straks!
Uncharted, en motorstorm zijn games die ik ook graag zou spelen. Verder weet ik uit mijn hoofd nu even geen ps3 exclusive cd (of eigenlijk br/dvd
) games die ik zou willen spelen (ik hou niet van fps games, dus resistance en killzone vallen af). Maar goed, omdat ik (nog) geen ps3 heb, heb ik me ook nog niet erg in de materie verdiept 
(lurk wel al een behoorlijke tijd in het ps3 forum)
Het is heel erg, maar op de ps3 zal mijn eerste spel misschien wel mortal kombat 2 worden. Ik heb hem al op de snes, en kan de rom prima spelen op mijn pc. Maar ik kan echt niet wachten fatalities uit te voeren op een 40+ inch scherm straks!
Uncharted, en motorstorm zijn games die ik ook graag zou spelen. Verder weet ik uit mijn hoofd nu even geen ps3 exclusive cd (of eigenlijk br/dvd
(lurk wel al een behoorlijke tijd in het ps3 forum)
10 second ninja DONE
Er was laatst iemand die er een van DX had besteld en ik geloof dat, op het installeren van games na, alles vrij goed functioneerde...GranCanaria schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:40:
Het blijft gewoon rivalen van elkaar, het is wel jammer dat mensen constant maar de goede kanten van de ps3 of xbox360 in dit topic aangeven, komop, dit is allemaal al 1000maal besproken.
Sorry hoor die redenering klopt voor geen meter. Het al dan niet meeleveren van accessoires of het wel of niet bezitten van bepaalde technische eigenschappen kunnen prima een doorslaggevende factor zijn. Om maar eens wat voorbeelden te noemen:Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:24:
Dat kunnen alleen maar doorslaggevende factoren zijn als die systemen hetzelfde zijn en dat zijn ze niet. De vergelijking tussen een Elite en een Arcade kan je op deze basis maken, maar er komen zoveel variabelen kijken bij de PS3 vs 360 afweging, dat dit naar mijn idee van ondergeschikt belang is. Want je redeneert toch vanuit de spellen. Wil je Forza spelen, dan zeg je niet: "kom ik koop de PS3, want dat is een betere deal".
- Iemand wil naast een gameconsole meteen een BR speler in huis halen, dus kiest die persoon voor een PS3 -> doorslaggevende factor
- Iemand is erg actief online en download veel spellen, demo's, trailers e.d. Met de PS3 is het mogelijk een random relatief grote 2,5" schijf in te bouwen -> doorslaggevende factor
Of om in jouw woorden te spreken: als je perse BluRay's wilt kijken zeg je ook niet: "kom ik koop een X360, want die heeft Forza".
Dat gezegd hebbende is het inderdaad wel vaker zo dat de line-up en de prijs(!) belangrijker zijn dan sommige technische features, maar aan de andere kant beinvloed het al dan niet aanwezig zijn van bepaalde features ook weer de prijs. Als je bijvoorbeeld een X360 koopt en je wilt toch BRs af kunnen spelen zul je er nog een losse speler bij moeten kopen.
Zowel de lineup als de prijs als de features als de kwaliteit zijn valide factoren en het is niet aan jou om te bepalen wat mensen belangrijk vinden.
Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:24:
Hele goede analogie. En het blijft het geijkte lijstje. Ik heb me (helaas) ook deze keer weer schuldig gemaakt aan reageren. Wat ik voornamelijk heb gemerkt bij het spelen op zowel de 360 als de PS3 (de laatste heb ik nu ook weer bijna een jaar staan), is dat ik toch naar de 360 blijf trekken.
Quod erat demostrandumPhydomir schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:17:
Bij mij is het de laatste tijd juist andersom. Ik trek meer en meer naar de PS3.
[ Voor 23% gewijzigd door HarmoniousVibe op 27-08-2009 18:23 ]
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Bij mij is het de laatste tijd juist andersom. Ik trek meer en meer naar de PS3. Heb toevallig de nieuwe Batman game voor de 360 besteld maar weet al zeker dat Fifa10 op de PS3 zal zijn.Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:24:
Hele goede analogie. En het blijft het geijkte lijstje. Ik heb me (helaas) ook deze keer weer schuldig gemaakt aan reageren. Wat ik voornamelijk heb gemerkt bij het spelen op zowel de 360 als de PS3 (de laatste heb ik nu ook weer bijna een jaar staan), is dat ik toch naar de 360 blijf trekken.
Als ik ga na denken waarom kan ik me eigenlijk maar één ding bedenken. Bijna al mijn vrienden hebben een PS3 en geen enkele heeft een 360. Dus als ik een 3rd party game koop is de kans een stuk groter dat ik die met vrienden (online) kan spelen op de PS3 dan dat ik hem op de 360 koop.
Wel is het zo dat ik de 360 en PS3 voornamelijk voor exclusieve game heb. Als ik naar mijn wensenlijst kijk wordt dat wel duidelijk. En dan nog mijn pc voor de shooters en exclusieve pc games.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vind het heel interessant waarom de een voor het ene systeem kiest en waarom de ander voor het andere. Waarom koop je dan een multiplatformer als Batman (die volgens mij een exclusive joker heeft voor de PS3) dan op de 360?Phydomir schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:17:
[...]
Bij mij is het de laatste tijd juist andersom. Ik trek meer en meer naar de PS3. Heb toevallig de nieuwe Batman game voor de 360 besteld maar weet al zeker dat Fifa10 op de PS3 zal zijn.
Als ik ga na denken waarom kan ik me eigenlijk maar één ding bedenken. Bijna al mijn vrienden hebben een PS3 en geen enkele heeft een 360. Dus als ik een 3rd party game koop is de kans een stuk groter dat ik die met vrienden (online) kan spelen op de PS3 dan dat ik hem op de 360 koop.
Wel is het zo dat ik de 360 en PS3 voornamelijk voor exclusieve game heb. Als ik naar mijn wensenlijst kijk wordt dat wel duidelijk. En dan nog mijn pc voor de shooters en exclusieve pc games.
Sociaal netwerk zal absoluut een driver zijn. Ik heb 4 RL vrienden die op de 360 spelen en 1 RL vriend die op de PS3 speelt, waarbij de PS3-speler voornamelijk offline speelt, dus dat zal zeker meewegen.
Nee, inderdaad als ik mijn brood wil roosteren, dan heb ik niet zoveel aan een DVD-recorder nee. Je hebt gelijk!LB06 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:15:
[...]
Sorry hoor die redenering klopt voor geen meter. Het al dan niet meeleveren van accessoires of het wel of niet bezitten van bepaalde technische eigenschappen kunnen prima een doorslaggevende factor zijn.
Of om in jouw woorden te spreken: als je perse BluRay's wilt kijken zeg je ook niet: "kom ik koop een X360, want die heeft Forza".
-aanvulling-
Wat ik hierboven op sarcastische wijze wil zeggen, is dat het afspelen van een blu-ray disc of het willen vervangen van de HDD door een generieke harddisk, core functionality is. Dan was er in de eerste plaats al geen keuze tussen de twee systemen.
[ Voor 41% gewijzigd door Armada op 27-08-2009 19:07 ]
Die challenges boeien me niet veel. Ik ga echt voor de story mode. Daarbij was de 360 versie gewoon goedkoperArmada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:28:
Ik vind het heel interessant waarom de een voor het ene systeem kiest en waarom de ander voor het andere. Waarom koop je dan een multiplatformer als Batman (die volgens mij een exclusive joker heeft voor de PS3) dan op de 360?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hence, een doorslaggevende factor...Armada schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:28:
Nee, inderdaad als ik mijn brood wil roosteren, dan heb ik niet zoveel aan een DVD-recorder nee. Je hebt gelijk!
Ik heb voor de xbox360 gekozen omdat ik heb gekeken naar welke spellen erop waren, spellen zoals Fable , Halo en Gears of war heb je niet op de PS3. Ik zou wel graag een ps3 willen kopen/hebben maar ik weet niet waar ik die moet laten. Er staat hier namelijk al een PS2/Ps1/PC en een xbox360 op 1 kamer 
Maar ontopic:
Ik ben nu met Eternal Sonata bezig, leuk/origineel spel
Maar ontopic:
Ik ben nu met Eternal Sonata bezig, leuk/origineel spel
[ Voor 11% gewijzigd door Rockvee2 op 27-08-2009 19:05 ]
Ik ken het idee, hier staat mijn Elite ook mooi te blinken naast m'n groene Xbox 1, maar daar kan best nog wel een PS3 bij (het oude model dan; Slim, yugh). En deze komt er ook nog wel, maar voorlopig niet.Rockvee2 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:05:
Ik zou wel graag een ps3 willen kopen/hebben maar ik weet niet waar ik die moet laten. Er staat hier namelijk al een PS2/Ps1/PC en een xbox360 op 1 kamer
Verder, wat schetste gisteravond mijn verbazing toen ik mijn 360 voor het eerst (ja, drukke week) aanzette deze week: dat TLATD in de aanbieding was
Maar, nu moet ik nog even een klein rekensommetje maken. Met de nieuwe aankomende GTA4 DLC wordt er ook een combo pack verkocht, nu moet ik dus even gaan kijken wat dan goedkoper is. (Ik verwacht eigenlijk dat de combo pack goedkoper is, vandaar natuurlijk een mooie verkooptruc van Microsoft om nog even snel wat te verdienen aan de eerste DLC).
PS5 PSN: UnrealKazu
Voor de mensen die de WET demo nog willen downloaden, bespaar je de moeite.... oei wat erbarmelijk droevig zeg... graphics uit het ps2 tijdperk, gameplay met de diepgang van een plat bord snert... nee het is nie wat.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
1200 punten is iets van 15 euroKazu schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:13:
[...]
Ik ken het idee, hier staat mijn Elite ook mooi te blinken naast m'n groene Xbox 1, maar daar kan best nog wel een PS3 bij (het oude model dan; Slim, yugh). En deze komt er ook nog wel, maar voorlopig niet.
Verder, wat schetste gisteravond mijn verbazing toen ik mijn 360 voor het eerst (ja, drukke week) aanzette deze week: dat TLATD in de aanbieding wasAangezien ik GTA4 pas een maand of 4 geleden heb uitgespeeld, had ik toen al het idee om te wachten totdat de DLC in de aanbieding zou komen.
Maar, nu moet ik nog even een klein rekensommetje maken. Met de nieuwe aankomende GTA4 DLC wordt er ook een combo pack verkocht, nu moet ik dus even gaan kijken wat dan goedkoper is. (Ik verwacht eigenlijk dat de combo pack goedkoper is, vandaar natuurlijk een mooie verkooptruc van Microsoft om nog even snel wat te verdienen aan de eerste DLC).
Volgende dlc = 1600 dlc dus iets van 19/20 euro
Is dus iets van 35 euro.
Bij bol.com kost de standalone disc met de 2 uitbreidingen 44,95 +1,95 verzendkosten
Had hem eerst in mijn queue gezet, en daarna pas op internet een filmpje opgezocht wat het was en hoe het er uitzag. Heb nog nooit zo hard op cancel gedruktEfBe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:14:
Voor de mensen die de WET demo nog willen downloaden, bespaar je de moeite.... oei wat erbarmelijk droevig zeg... graphics uit het ps2 tijdperk, gameplay met de diepgang van een plat bord snert... nee het is nie wat.
Ja de auto-scene is nou niet wat je zegt, Xbox360. PS2 maybe..voor de rest is het wel grappig maar een beetje eentonig. Waar ik me na 10sec al aan stoorde was het geluid van de pistolen, echt zo'n loop-geluidje, jongejonge..
Geen spel wat ik ga kopen iig.
Geen spel wat ik ga kopen iig.
:D
Je rekent in de 'doorgaanse' tarievenRockvee2 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:43:
[...]
1200 punten is iets van 15 euro
Volgende dlc = 1600 dlc dus iets van 19/20 euro
Is dus iets van 35 euro.
Bij bol.com kost de standalone disc met de 2 uitbreidingen 44,95 +1,95 verzendkosten
1200 punten is, als je het goed doet, niet meer dan 12 euro. En bij bol.com games kopen is natuurlijk helemaal zonde, zeker als je de boel uit Engeland kan importeren. Maargoed, wat ik al zei, ik moet de berekening nog doen, bedankt voor de info iig
Binnen gehaald (je moet tenslotte toch altijd zelf kijken) 2 minuten gespeeld en toe er weer af. Echt nix dus.EfBe schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:14:
mja als ik mag kiezen tussen 5 weken wachten en dan nog geen bestelling of iets meer betalen en voor AA en AAA spellen de volgende dag binnen, dan wist ik het wel.Kazu schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:46:
[...]
En bij bol.com games kopen is natuurlijk helemaal zonde, zeker als je de boel uit Engeland kan importeren.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je niet op een game kan wachten is het slimmer om em in de winkel te kopen, zeker eens.
Maar iets goedkoper?! Batman kon je maanden terug al preorderen voor 35 euro bij gamehubs, bij bol kost ie 59.95 schat ik zo. Dan wil ik wel een week wachten. (mijn vorige bestellingen duurde ongeveer zo lang).
Dus 5 weken?! Niet eens. Iets goedkoeper is natuurlijk volkomen subjectief, maar bijna 50% vind ik behoorlijk.
Maar iets goedkoper?! Batman kon je maanden terug al preorderen voor 35 euro bij gamehubs, bij bol kost ie 59.95 schat ik zo. Dan wil ik wel een week wachten. (mijn vorige bestellingen duurde ongeveer zo lang).
Dus 5 weken?! Niet eens. Iets goedkoeper is natuurlijk volkomen subjectief, maar bijna 50% vind ik behoorlijk.
10 second ninja DONE
Ik koop ook de meeste spellen in het buitenland voor een euro of 30,-. Alleen de directe musthaves zoals Halo 3, CoD4 en straks Modern Warfare 2 en Forza 3 haal ik meteen.
Ik vind de helft van de prijs ook nogal een groot verschil. Bestel nieuwe games meestal via gamehubs en het langst dat ik heb moeten wachten is een dag of 10. Echter heb ik ze ook wel eens binnen 4 dagen op de mat gehad. Weet niets precies waar dit door komt.
Wellicht dat ik MW2 wel direct in de winkel koop, maar tegen die tijd heb ik wel weer genoeg free-bees om die ook voor de helft te kopen
Wellicht dat ik MW2 wel direct in de winkel koop, maar tegen die tijd heb ik wel weer genoeg free-bees om die ook voor de helft te kopen
MW2 heb ik gewoon gepre-ordered bij een Nederlandse webwinkel, ik wil hem gewoon op de releasedag thuis hebben, andere spellen koop ik via Engeland
Aie! Mijn xbox heeft het begeven (3 rode lampjes afgewisseld met 'gewone' vastlopers). Balen maar beter nu dan wanneer ik net MW2 aan het uitpakken ben ofzo 
Is er trouwens al informatie beschikbaar over de kwaliteit van die nachtkijker? Ga er zelf geen extra geld aan uitgeven maar ben toch wel nieuwsgierig wat mensen krijgen voor dat geld?
Is er trouwens al informatie beschikbaar over de kwaliteit van die nachtkijker? Ga er zelf geen extra geld aan uitgeven maar ben toch wel nieuwsgierig wat mensen krijgen voor dat geld?
Wie zegt dat dat niet alsnog gebeurt?kixor schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:21:
Aie! Mijn xbox heeft het begeven (3 rode lampjes afgewisseld met 'gewone' vastlopers). Balen maar beter nu dan wanneer ik net MW2 aan het uitpakken ben ofzo
Ik had laats 4200 puntjes voor 30 euro. Dus de uitbreiding voor GTA kon ik niet laten liggen voor € 8.57.Kazu schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:46:
[...]
Je rekent in de 'doorgaanse' tarieven
1200 punten is, als je het goed doet, niet meer dan 12 euro. En bij bol.com games kopen is natuurlijk helemaal zonde, zeker als je de boel uit Engeland kan importeren. Maargoed, wat ik al zei, ik moet de berekening nog doen, bedankt voor de info iig
Ben nu al een aardig eindje in Shadow Complex. Heerlijke game. Echt Metroid meets Metal Gear Solid.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn 360 gekocht, was toen 16 (nu bijna 18) en moest verplicht parant controle instellen. Heb dit gedaan met de e-mail van me stiefmoeder. Gelijk alles op "toestaan" gezet en nooit meer naar om gekeken. Alleen staat de xbox tegenwwordig niet meer daar, dus wil ik het e-mail addres veranderen. Alleen heb ik dus geen idee hoe. (en kan het uberhaubt wel?)
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Serious Sam HD voor xbox 360 trailer is beschikbaar Misschien wel de geschiftste gametrailer ooit
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is dan al zeker een nette aanbieding!fredkroket schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:44:
[...]
Ik had laats 4200 puntjes voor 30 euro. Dus de uitbreiding voor GTA kon ik niet laten liggen voor € 8.57.
Maargoed, ik heb dus inmiddels even gekeken:
Als je 4200 punten voor 40 euro kan kopen, dan is de huidige DLC (1200 punten) plus de volgende (1600 punten) ongeveer €26,70. Op Play.co.uk is de combo pack £27,00 exclusief verzendkosten.
De keuze is dus snel gemaakt: ik ga ze mooi los kopen
Zitten er voor de rest dan nog verschillen tussen Fifa 010 op de PS3 of op de Xbox 360??Phydomir schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:17:
[...]
Bij mij is het de laatste tijd juist andersom. Ik trek meer en meer naar de PS3. Heb toevallig de nieuwe Batman game voor de 360 besteld maar weet al zeker dat Fifa10 op de PS3 zal zijn.
Op PS3 kan je gratis online tegen elkaar, bij Xbox moet je betalen! Grafisch grote verschillen?
Voor de liefhebbers: Bij zavvi is Project 8 maar 18 pond dit weekend.
Dan moet je gewoon s'ochtends naar de mediamarkt gaan en het kopen en heb je hem zelfs voor half 10 binnenRockvee2 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:52:
MW2 heb ik gewoon gepre-ordered bij een Nederlandse webwinkel, ik wil hem gewoon op de releasedag thuis hebben, andere spellen koop ik via Engeland
Ik heb een keer gepreordered. Doe ik nooit meer, dat ging namelijk fout en ik had hem niet op de releasedag, terwijl iemand die gewoon die dag naar de winkel gaat hem 99% van de tijd ook gewoon heeft en vaak nog goedkoper
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb nog niets gelezen over verschillen tussen de twee versies. Denk ook niet dat die er zullen zijn.PSP123 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:03:
[...]
Zitten er voor de rest dan nog verschillen tussen Fifa 010 op de PS3 of op de Xbox 360??
Op PS3 kan je gratis online tegen elkaar, bij Xbox moet je betalen! Grafisch grote verschillen?
Ik denk dat de games gewoon bijna identiek zijn.PSP123 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:03:
[...]
Zitten er voor de rest dan nog verschillen tussen Fifa 010 op de PS3 of op de Xbox 360??
Maar wat betreft gratis PSN en betalen voor Live. Op de Xbox betaal je één bedrag om met alle games online te kunnen spelen en gebruik te maken van diverse opties, zoals partychat, demos van arcadegames, etc. Dus als je enkel Fifa 10 online wilt spelen en voor de rest geen games online speelt en geen gebruik wil maken van de overige opties van Live, dan kan ik me goed voorstellen dat de PS3 versie aantrekkelijker is.
Als je echter wel meerdere games online speelt en gebruik maakt van de diverse opties dan vallen de kosten eigenlijk in het niet en is dat in mijn ogen dan ook geen verschil tussen fifa 10 op de ps3 of fifa 10 op de 360.
Live kost je 1 of 2 drankjes per maand minder als je beetje zoekt
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
http://www.gametrailers.c..._type=movies&s=ps3+vs+360Phydomir schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Ik heb nog niets gelezen over verschillen tussen de twee versies. Denk ook niet dat die er zullen zijn.
Niet altijd even accuraat maar er zijn wel degelijk verschillen.
[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 29-08-2009 09:54 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Net Shadow Complex uitgespeeld. Zag in de aftiteling Ken Lobb voorbij komen. Ah... good ol' times...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
1 verschil, als is dat zo persoonlijk als wat. Fifa op de 360 kan gebruik maken van een vele malen betere controlleruchiha tijntje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:48:
[...]
Als je echter wel meerdere games online speelt en gebruik maakt van de diverse opties dan vallen de kosten eigenlijk in het niet en is dat in mijn ogen dan ook geen verschil tussen fifa 10 op de ps3 of fifa 10 op de 360.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind dat de controllers elk hun voordeel hebben.
Xbox ligt stukken beter in de hand, maar het pookje vind ik lang niet zo precies als die van de Playstation.
Xbox ligt stukken beter in de hand, maar het pookje vind ik lang niet zo precies als die van de Playstation.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Via Ebay kan je zo een jaar voor 30 euro kopen. Nog geen 3 euro per maand. Eigenlijk kan je daar niet eens bezwaar tegen hebben want xbox live werkt echt een stuk fijner dan PSN.uchiha tijntje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:48:
Live kost je 1 of 2 drankjes per maand minder als je beetje zoekt.
Het ging hier om Fifa 10 en dan niets een alleen de gfx. Ik heb de meeste filmpjes daar wel gezien en eigelijk het enige wat je tegenwoordig nog ziet is dat er wat verschil zit in de belichting en soms de bump maping. Zal wel komen door de verschillende hardware die gebruikt wordt.R420R schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:53:
http://www.gametrailers.c..._type=movies&s=ps3+vs+360
Niet altijd even accuraat maar er zijn wel degelijk verschillen.
Dat idee heb ik ook. Qua shooters vind ik de DS3 een stuk fijner alleen triggers zijn zoooo veeeeel beter op de 360 controller.GAIAjohan schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:00:
Ik vind dat de controllers elk hun voordeel hebben.
* Phydomir is blij dat hij van allebei de consoles kan genieten.
Verwijderd
Iemand hier die ook last hebt met ''one or more players does not have the required maps'' met Halo 3? Ik heb tot nu toe alle mapspack behalve die nieuwste (Mythic), maar bij sommige type staat dat er alleen cold storage nodig is om te kunnen spelen, terwijl ik die toch echt heb staan op me harddrive.
Ik zit dan op school t/m ergens in de middag en ik woon niet in een stad met een mediamarkt, ik heb al eerder bij die shops gepre-ordered en het ging allemaal goeduchiha tijntje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:29:
[...]
Dan moet je gewoon s'ochtends naar de mediamarkt gaan en het kopen en heb je hem zelfs voor half 10 binnen.
Ik heb een keer gepreordered. Doe ik nooit meer, dat ging namelijk fout en ik had hem niet op de releasedag, terwijl iemand die gewoon die dag naar de winkel gaat hem 99% van de tijd ook gewoon heeft en vaak nog goedkoper
Door het Forza topic ([Xbox360] Forza Motorsport 3 [Deel 1]) ben ik even gaan kijken naar stuurwieltjes. Ik had in m'n hoofd zitten dat zo'n stuurtje erg duur is. Maar nu ik rondkeek viel het eigenlijk wel mee. Het Microsoft Racing Wheel is te krijgen voor een eurotje of 90. Het voegt veel toe: het is natuurlijk veel leuker om te rijden met stuur. De reviews zijn positief, maar dat is allemaal al weer van een paar jaar terug. Ik heb daarbij geen vergelijkende test kunnen vinden met andere stuurwieltjes.
Dus wat zijn jullie ervaringen?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Gisteren een RE Elite aangeschaft, enkel weigert het spel te installeren het blijft vermelden dat de dvd vuil is of beschadigd. Onzin natuurlijk. Blijkt een nogal veel voorkomend probleem te zijn bij deze editite.
Verder is m'n pas gedownloade demo in het Frans, terwijl m'n systeem ingesteld staat op Engels en m'n profiel op Nederlands. Niet zo'n superstart dus.
Verder is m'n pas gedownloade demo in het Frans, terwijl m'n systeem ingesteld staat op Engels en m'n profiel op Nederlands. Niet zo'n superstart dus.
Aangezien er geen Tales of Vesperia topic lijkt te bestaan
, vraag ik het maar even hier. Wordt de additional content die ze in de PS3-versie hebben gestopt ook beschikbaar gesteld als (betaalde?) DLC voor de Xbox 360?
ik heb maar een arcade aangeschaft nu ze nog betaalbaar waren, maar damn..ik moet wel heel erg wennen dat een xbox zo ontzettend karig wordt geleverd (en de graphics van forza 2 zijn bijna van het niveau van een ps2..maar goed), maar als toevoeging op een ps3 is hij wel leuk, altijd makkelijk met spellen lenen van vrienden:).
Net gedownload de demo, is wel een beetje raar zo in de zomer om dan een echte wintergame te spelen. Anyway, alleen de singleplayer mode gespeeld - alles voelt vertrouwd aan, de wapens de mechs, in 1 van de mechs kan je met z'n 3-en in?Sandman I schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:22:
Iemand al de demo van Lost Planet 2 gespeeld? Ik heb erg weinig tijd deze komende dagen dus ik heb niet de mogelijkheid om het zelf te spelen.Ik heb gelezen dat er in Lost Planet 2 gebruik wordt gemaakt van een nieuwe engine, ben wel benieuwd hoe dit heeft uitgepakt.
Graphics ziet er stuk gelikter uit, wat niet zo gek is aangezien het origineel alweer bijna 2 jaar oud is.(Lost Planet 1 is nog steeds m'n alltime favorite op de 360 - zo veel plezier gehad online) Co-op heb ik nog niet geprobeerd, weet eigenlijk niet eens of ik online kan (m'n gold abo was net verlopen..)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Een verkapte PS3 fanboy post die tussen de regels door alleen maar de xbox loopt af te kraken. Nou leuk hoor dat je er zoveel plezier van hebt.KAdrifter schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:33:
ik heb maar een arcade aangeschaft nu ze nog betaalbaar waren, maar damn..ik moet wel heel erg wennen dat een xbox zo ontzettend karig wordt geleverd (en de graphics van forza 2 zijn bijna van het niveau van een ps2..maar goed), maar als toevoeging op een ps3 is hij wel leuk, altijd makkelijk met spellen lenen van vrienden:).

Vreemde keuze om een arcade te kopen imhoKAdrifter schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:33:
En die sneer naar Forza, tja... als je F2 van PS2 niveau vind qua graphics kan ik weinig anders doen dan je doorverwijzen naar de lokale opticien, maar goed
Veel plezier ermee.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Even een andere gametype kiezen en dan weer terug, dan moet het weer goed gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:10:
Iemand hier die ook last hebt met ''one or more players does not have the required maps'' met Halo 3? Ik heb tot nu toe alle mapspack behalve die nieuwste (Mythic), maar bij sommige type staat dat er alleen cold storage nodig is om te kunnen spelen, terwijl ik die toch echt heb staan op me harddrive.
Er zijn zeer weinig stuurtjes voor de xbox. Het enige kwaliteitsstuur ooit op de XBOX zal de Fanatec 911 Turbo S zijn. Vind de srandaard 360 wheel maar niks, en heeft ook vroeger nooit een goede review gerkegen van racesimmers. Al is het stuur wel het beste betaalbare stuur voor xboxHoedje schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:10:
Door het Forza topic ([Xbox360] Forza Motorsport 3 [Deel 1]) ben ik even gaan kijken naar stuurwieltjes. Ik had in m'n hoofd zitten dat zo'n stuurtje erg duur is. Maar nu ik rondkeek viel het eigenlijk wel mee. Het Microsoft Racing Wheel is te krijgen voor een eurotje of 90. Het voegt veel toe: het is natuurlijk veel leuker om te rijden met stuur. De reviews zijn positief, maar dat is allemaal al weer van een paar jaar terug. Ik heb daarbij geen vergelijkende test kunnen vinden met andere stuurwieltjes.
Sinds 2 dagen heb ik Mass Effect en Call Of duty: World At War
.
WaW heb ik op de pc al eens uitgespeeld, maar ik ben het nu op de 360 op Veteran
-moeilijkheidsgraad aan het spelen. Hoewel het irritant is als je bepaalde stukken 10-15 keer, soms meer (ja echt) opnieuw moet doen, blijft het spel gewoon erg vet
.
Mass Effect begin ik aan zodra ik Cod heb uitgespeeld, wil niet met 2 halve spellen zitten
. Ik ben benieuwd of ME een spel voor mij is, ik hoor er iig erg goede dingen over.
WaW heb ik op de pc al eens uitgespeeld, maar ik ben het nu op de 360 op Veteran
Mass Effect begin ik aan zodra ik Cod heb uitgespeeld, wil niet met 2 halve spellen zitten
:D
Verwijderd
Ik ga binnenkort ook maar weer eens ME spelen...wordt mijn 3e run, misschien zegt dat genoeg over het spelKoffieNT schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:49:
Mass Effect begin ik aan zodra ik Cod heb uitgespeeld, wil niet met 2 halve spellen zitten. Ik ben benieuwd of ME een spel voor mij is, ik hoor er iig erg goede dingen over.
Ben benieuwt of Section 8 nog wat word, vond de demo een beetje tegenvallen. Maar je kan hem dit weekend pre-orderen bij Zavvi.co.uk voor maar 20 euro (koers ligt nu rond de 1,15), wat wel een erg mooie prijs is aangezien de adviesprijs rond de 50 euro ligt. Any thoughts?
[ Voor 4% gewijzigd door Accesteam op 30-08-2009 10:29 ]
Ik meldde dat koopje gisteren al, maar er lijkt weinig reactie te komen. Toch heb ik hem zelf besteld. Ik zie dat het veel potentie heeft. Ben alleen bang dat de hoeveelheid mensen die het gaat spelen niet heel groot wordt.Accesteam schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:28:
Ben benieuwt of Section 8 nog wat word, vond de demo een beetje tegenvallen. Maar je kan hem dit weekend pre-orderen bij Zavvi.co.uk voor maar 20 euro (koers ligt nu rond de 1,15), wat wel een erg mooie prijs is aangezien de adviesprijs rond de 50 euro ligt. Any thoughts?
Dat is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kan heb je dan met de mensen die het wel spelen dat ze weten wat ze doen, en niet, zoals in de demo dat je eigen teammaten je in je rug staan te shcietne de hele tijd.
Ik denk dat ik Section 8 dan maar laat liggen en voor Batman: Arkham Asylum ga. Dan weet ik in iedergeval zeker dat ik een goede game hebt die ik leuk vind.
Voor die 20 euro vind ik het wel de moeite waard. De demo was max 16 players op ene kleine map. Straks met 32 man die weten wat ze doen op een grote map wordt het echt wel leuk denk ik.Accesteam schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:46:
Ik denk dat ik Section 8 dan maar laat liggen en voor Batman: Arkham Asylum ga. Dan weet ik in iedergeval zeker dat ik een goede game hebt die ik leuk vind.
Batman komt er ook nog wel, maar die heb ik vast weer binnen 10 uur uit, dus daarvoor wacht ik wl op een pricedrop naar een euro of 20.
Oh god, ik wens je veel succes met CoD:WaW. Heb op de ps3 en xbox 360 op veteran uitgespeeld, maar sommige levels waren echt rete en dan ook rete moeilijk. Zoals blowtorch and corkscrew en de laatste paar levels ( de bestorming van reichstag en de gedoe binnen de reichstag ).KoffieNT schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 01:49:
Sinds 2 dagen heb ik Mass Effect en Call Of duty: World At War.
WaW heb ik op de pc al eens uitgespeeld, maar ik ben het nu op de 360 op Veteran})-moeilijkheidsgraad aan het spelen. Hoewel het irritant is als je bepaalde stukken 10-15 keer, soms meer (ja echt) opnieuw moet doen, blijft het spel gewoon erg vet.
Mass Effect begin ik aan zodra ik Cod heb uitgespeeld, wil niet met 2 halve spellen zitten. Ik ben benieuwd of ME een spel voor mij is, ik hoor er iig erg goede dingen over.
Als je eenmaal hebt uitgespeeld, voel je je zelf wel erg goed
[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 30-08-2009 13:55 ]
Dat heb je jezelf aangedaan door de Arcade te kopen.KAdrifter schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:33:
maar damn..ik moet wel heel erg wennen dat een xbox zo ontzettend karig wordt geleverd
Eens. Als je een Arcade koopt moet je niet zeuren om ontbrekende features.Remy669 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 15:25:
[...]
Dat heb je jezelf aangedaan door de Arcade te kopen.
Verwijderd
de arcade is niet voor niets de goedkoopste editie...KAdrifter schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:33:

en forza 2 koop je idd niet voor de graphics nee, maar je kan ook overdrijven.
Ik heb, om de komende weken even door te komen, Splosion Man en Trials HD aangeschaft. Splosion man is erg leuk, geluid en commentaar dat je hoort is briljant. Zojuist eerste eindbaas gehad, tof spel.
Trials HD is een beetje een twijfelgeval. De eerste 3 moeilijkheidsgraden gaan nog wel (op gold dan) maar daarna wordt het in rap tempo zwaarder zeg. Nu ben ik blij als ik na 20 keer proberen ergens een zilveren medaille haal. De losse games zijn ook van wisselen succes. Het 'bergbeklimmen' vindt ik erg leuk, maar de grote bollen waar je in/op zit zijn weer tenenkrommend irritant zeg
Maar goed, hiermee hou ik mezelf wel weer even bezig (heb momenteel weinig tijd om veel/lang te gamen) tot AC2 er is
Trials HD is een beetje een twijfelgeval. De eerste 3 moeilijkheidsgraden gaan nog wel (op gold dan) maar daarna wordt het in rap tempo zwaarder zeg. Nu ben ik blij als ik na 20 keer proberen ergens een zilveren medaille haal. De losse games zijn ook van wisselen succes. Het 'bergbeklimmen' vindt ik erg leuk, maar de grote bollen waar je in/op zit zijn weer tenenkrommend irritant zeg

Maar goed, hiermee hou ik mezelf wel weer even bezig (heb momenteel weinig tijd om veel/lang te gamen) tot AC2 er is
Op de Xbox 360 kan je maximaal met 16 players online (ook Retail), alleen de PC versie ondersteunt t/m 32 players.milenko79 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:23:
[...]
... De demo was max 16 players op ene kleine map. Straks met 32 man die weten wat ze doen op een grote map wordt het echt wel leuk denk ik. ...
Ik dacht dat je dedicated server kon draaien ie tot 32 spelers gingen.
Inderdaadmilenko79 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:32:
Ik dacht dat je dedicated server kon draaien ie tot 32 spelers gingen.
Ah, ik had het gehoord op een Hands-On filmpje van GameSpot. Naja, dan kan het inderdaad best vet worden ;o
Ja precies, Als ik wil spelen host ik gewoon mijn eigen 32 player servertje, bandbreedte zat (glasvezel). Ik denk dat ik dan binnen no time in een volle game zit.Accesteam schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:42:
Ah, ik had het gehoord op een Hands-On filmpje van GameSpot. Naja, dan kan het inderdaad best vet worden ;o
Ik ben nu halverwege de singleplayer en coop campaign, maar DAMN wat is dit spel ontzettend goed. Iedereen die maar een beetje van platformers houdt moet echt dit spel een kans geven. 96 levels (48 sp en aparte coop campaign van 48 level), prima besturing, heel grappig, geweldig leveldesign en heerlijk schalende moeilijkheidsgraad. Wie de demo heeft gespeeld zal waarschijnlijk (net als ik) hebben getwijfeld aan de diepgang en variatie van de levels omdat de demo niet heel veel laat zien en je alleen maar 1 knop gebruikt. Maar gelukkig blijkt die zorg ongegrond.EcoR schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 16:04:
Ik heb, om de komende weken even door te komen, Splosion Man en Trials HD aangeschaft. Splosion man is erg leuk, geluid en commentaar dat je hoort is briljant. Zojuist eerste eindbaas gehad, tof spel.
Bij coop heb je trouwens wel iemand nodig die ook kan gamen, het wordt al snel te moeilijk voor de casual gamer.
Die developer verdient echt respect trouwens: super mooie prijs (800 punten) , unlockable gamerpics, ik dacht ook een theme en het wordt het eerste spel waar je avatar kleding mee kan winnen. Zo hoort het heren developers/uitgevers!
Mijn favo platformer sinds Mario Galaxy en most-value-for-money game op XBLA.
Dat heb ik gemerkt ja.. Ik ben tot level 1-13 gekomen samen met het vrouwtje, maar nu krijg je van die sprongen die je niet opnieuw kunt proberen omdat er geen bodem meer onder zitSeamusXanthus schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:04:
[...]
Bij coop heb je trouwens wel iemand nodig die ook kan gamen, het wordt al snel te moeilijk voor de casual gamer.

Ik ben bang dat mijn 3e Xbox langzaam begint te overlijden... In het weekend wat demo's gespeeld van Batman: Aa (Het echte spel krijg ik vandaag pas) en Lost Planet 2 maar beide demo's hingen na de cutscenes compleet vast. En het was niet 1 keer maar ongeveer 5 keer, terwijl ik eigenlijk nog nooit eerder hier last van had. Op dit moment lijkt het weer goed te gaan ( > Cache geleegd) dus we houden het maar bij een eenmalig probleempje
Welke 'smaak' XBOX heb je? Xenon, Jasper, of als je dat niet weet, wanneer heb je hem nieuw aangekocht?
... en oranje! :P
Het fabricage-jaar is 2006 dus het is nog een oudere Xenon/Zephyr. Na het legen van het cache waren er geen problemen meer dus ik hou het op een eenmalig iets voorlopig. Ik denk dat ik zelfs nog van geluk mag spreken dat tie het zo lang al uit houdt
[ Voor 19% gewijzigd door Sandman I op 31-08-2009 09:17 ]
Zo! ik ben helemaal hooked on TrialsHD.
Man wat is dat een vet spel.
Ik vind nog het leukste om de tijden van je friends in je friendslist aan gort te rijden.
@PWM en ShockTrooper, ik heb gisteren de tijden in de 1e 2 blokken voor de meeste Trials weer scherp gezet
(beginner and easy dacht ik?)
Man wat is dat een vet spel.
Ik vind nog het leukste om de tijden van je friends in je friendslist aan gort te rijden.
@PWM en ShockTrooper, ik heb gisteren de tijden in de 1e 2 blokken voor de meeste Trials weer scherp gezet
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Misschien moet je even op www.xbox.com inloggen en dan kun je misschien daar je emailadres verandere?Borgoth schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:57:
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn 360 gekocht, was toen 16 (nu bijna 18) en moest verplicht parant controle instellen. Heb dit gedaan met de e-mail van me stiefmoeder. Gelijk alles op "toestaan" gezet en nooit meer naar om gekeken. Alleen staat de xbox tegenwwordig niet meer daar, dus wil ik het e-mail addres veranderen. Alleen heb ik dus geen idee hoe. (en kan het uberhaubt wel?)
Ik weet het niet zeker hoor , dus pin me er niet op vast , en ik zou zeggen neem even een kijkje daar
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Ik ben nu bij het enalaatste level van de singeplayer campaign. Ik moet zeggen dat ik inderdaad heel veel plezier heb gehad aan de game, maar dat richting 2/3e van de game de rek er een beetje uit is. Ik heb het idee dat de originaliteit bij de ontwikkelaar een beetje weg was. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat de laatste puzzels echt op perfectie aankomen, en het voelt zo goed als je na een halve minuut aan air-time en 20 bommen verder goed landt op je eindbestemmingSeamusXanthus schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:04:
[...]
Ik ben nu halverwege de singleplayer en coop campaign, maar DAMN wat is dit spel ontzettend goed. Iedereen die maar een beetje van platformers houdt moet echt dit spel een kans geven. 96 levels (48 sp en aparte coop campaign van 48 level), prima besturing, heel grappig, geweldig leveldesign en heerlijk schalende moeilijkheidsgraad. Wie de demo heeft gespeeld zal waarschijnlijk (net als ik) hebben getwijfeld aan de diepgang en variatie van de levels omdat de demo niet heel veel laat zien en je alleen maar 1 knop gebruikt. Maar gelukkig blijkt die zorg ongegrond.
Coop heb ik nog niet geprobeerd, heb geen vrienden die het spel hebben. Ik weet niet of het spel te doen is met gewoon een random persoon op XBL? Ik zal het binnenkort eens proberen, ik ben alleen bang dat (juist doordat je elkaar niet kent) de frustraties snel op zullen lopen.
Zoo vandaag level 50 bereikt in Forza 2 in de career mode, nog een aantal races te gaan voor ik ze allemaal goud heb maar nu mag Forza 3 er in ieder geval wel komen
Nicela_fusion schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:21:
Zoo vandaag level 50 bereikt in Forza 2 in de career mode, nog een aantal races te gaan voor ik ze allemaal goud heb maar nu mag Forza 3 er in ieder geval wel komen
* equationunequal is ook aardig op weg, bijna level 40
Forza 3 Special Edition staat in pre-order...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Ik speel het spel heel vaak met een persoon coop , maar die frustaties en stress lopen heel erg snel op, mijn controller heeft al het zwaar te verduren (ik gooi hem steeds op mijn bed als ik een soort frustatieexplosie heb)Kazu schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:12:
[...]
Ik ben nu bij het enalaatste level van de singeplayer campaign. Ik moet zeggen dat ik inderdaad heel veel plezier heb gehad aan de game, maar dat richting 2/3e van de game de rek er een beetje uit is. Ik heb het idee dat de originaliteit bij de ontwikkelaar een beetje weg was. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat de laatste puzzels echt op perfectie aankomen, en het voelt zo goed als je na een halve minuut aan air-time en 20 bommen verder goed landt op je eindbestemming
Coop heb ik nog niet geprobeerd, heb geen vrienden die het spel hebben. Ik weet niet of het spel te doen is met gewoon een random persoon op XBL? Ik zal het binnenkort eens proberen, ik ben alleen bang dat (juist doordat je elkaar niet kent) de frustraties snel op zullen lopen.
Je moet dus wel stressbestendig zijn, alle levels zijn wel anders in co-op
Even een technische vraag: ik gebruik mijn xbox 360 als media extender en bekijk af en toe eens een film via Windows Media Center. Daarbij ga ik als volgt te werk:
- ik rip een DVD naar mijn PC;
- ik heb een map op mijn PC (xboxlinks) die gedeeld wordt en dus beschikbaar is voor de xbox, in die map zet ik een mpeg link (die maak ik aan met een mklink command) naar de vob bestanden;
- in de map waar de vob bestanden staan, maak ik een wvx bestandje aan met de af te spelen bestanden;
- in de hoofdmap van elke film plaats ik een folder.jpg en een dvid.xml bestandje voor de filminfo;
Dat werkt vrij aardig en zo heb ik een DVD-bibliotheekje vanuit mijn zetel
Ik heb echter ondervonden dat ik geen geluid krijg als mijn vob bestanden in surround zijn geript! Het werkt dus alleen met AC3 geluidsindeling (maar niet met 5.1 of DTS). Dat vind ik uiteraard wel jammer en ook wel vreemd want ik dacht dat de xbox 360 toch wel surround kon streamen?
Weet iemand hier meer over?
Thanks.
- ik rip een DVD naar mijn PC;
- ik heb een map op mijn PC (xboxlinks) die gedeeld wordt en dus beschikbaar is voor de xbox, in die map zet ik een mpeg link (die maak ik aan met een mklink command) naar de vob bestanden;
- in de map waar de vob bestanden staan, maak ik een wvx bestandje aan met de af te spelen bestanden;
- in de hoofdmap van elke film plaats ik een folder.jpg en een dvid.xml bestandje voor de filminfo;
Dat werkt vrij aardig en zo heb ik een DVD-bibliotheekje vanuit mijn zetel
Ik heb echter ondervonden dat ik geen geluid krijg als mijn vob bestanden in surround zijn geript! Het werkt dus alleen met AC3 geluidsindeling (maar niet met 5.1 of DTS). Dat vind ik uiteraard wel jammer en ook wel vreemd want ik dacht dat de xbox 360 toch wel surround kon streamen?
Weet iemand hier meer over?
Thanks.
Die Fanatec stuurtjes zien er echt te gek uit. Maar dat vind ik een beetje te gek worden voor een stuurtje. Ik wil het ook niet als echte sim gebruiken. Maar gewoon voor de fun, dus daarom ben ik benieuwd naar wat ervaringenGAIAjohan schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:59:
[...]
Er zijn zeer weinig stuurtjes voor de xbox. Het enige kwaliteitsstuur ooit op de XBOX zal de Fanatec 911 Turbo S zijn. Vind de srandaard 360 wheel maar niks, en heeft ook vroeger nooit een goede review gerkegen van racesimmers. Al is het stuur wel het beste betaalbare stuur voor xbox
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Couch coop proberen?Kazu schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:12:
[...]
Shadow Complex is in de eerste week blijkbaar al 200.000 keer verkocht. Goede zaak, dan kunnen we steeds vaker een wederopstanding van een genre verwachten op xbla.
Ik geniet nog na van mijn foutloze run op Hard: "Dynamic Range"Electra schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:50:
@PWM en ShockTrooper, ik heb gisteren de tijden in de 1e 2 blokken voor de meeste Trials weer scherp gezet(beginner and easy dacht ik?)
Zal vanavond weer eens kijken hoe ver ik jou op achterstand kan zetten
Verwijderd
Ik moest lachen toen ik de volgende reactie op het Game of the Month-artikel op IGN las. Misschien jullie ook. Het gaat over waarom er geen Game of the Month-sectie voor PSN is en wel voor XBL:
"It's because Xbox Live is superior to PSN. Not in quality but in content. Live costs money so it's more of a premium package than the PSN. Think of it like this... now days, you can find dial-up for free. But you have to pay for DSL/Broadband. They both do the same thing... give you access to the internet (or online gaming in this situation). One just does it better than the other. If one service is pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. If another service isn't pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. Look at any product in the world. Even software. They all make Free Editions of their products, but then also Premium Editions. Like AVG Anti-Virus Free vs. AVG Anti-Virus Pro. Free sucks compared to pro. PSN sucks compared to Live. Not because Xbox is better than the PS3, but because Live is a premium service and PSN isn't. Plus, developers can make way more profit on Live due to this. Hate if you will, it doesn't change the truth. Microsoft makes billions off of Xbox Live ever year, while PSN only brings in about 250 million."
Er zit wel een beetje een fanboy smaakje aan, maar verder heeft hij wel een punt
"It's because Xbox Live is superior to PSN. Not in quality but in content. Live costs money so it's more of a premium package than the PSN. Think of it like this... now days, you can find dial-up for free. But you have to pay for DSL/Broadband. They both do the same thing... give you access to the internet (or online gaming in this situation). One just does it better than the other. If one service is pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. If another service isn't pumping in alot of money, it will reflect on that service's content. Look at any product in the world. Even software. They all make Free Editions of their products, but then also Premium Editions. Like AVG Anti-Virus Free vs. AVG Anti-Virus Pro. Free sucks compared to pro. PSN sucks compared to Live. Not because Xbox is better than the PS3, but because Live is a premium service and PSN isn't. Plus, developers can make way more profit on Live due to this. Hate if you will, it doesn't change the truth. Microsoft makes billions off of Xbox Live ever year, while PSN only brings in about 250 million."
Er zit wel een beetje een fanboy smaakje aan, maar verder heeft hij wel een punt
Hij overdrijft natuurlijk wel om zijn punt te maken...Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:37:
Hoe dan ook, er zit in elk geval een gedachte achter de XBLA games. Elke week, op woensdag, minimaal 1 of 2 games, met trial en 12 achievements voor in totaal 200 G. Altijd met leaderboards en friendtracking. En dan in de zomer een aantal triple-A games op rij om de retail schaarste op te vangen.
Verwijderd
Yo,
Ik wil binnenkort een nieuwe (super grote) tv gaan halen.
En nu heb ik ineens het idee erbij dat ik ook een console wil om lekker vanaf de bank te gamen.
Vroeger had ik altijd consoles (heb alles gehad tot en met ps2 en xbox), maar ben overgestapt naar PC voor FPS en statagie games.
Nu wil ik weer lekker een console voor race, fight en adventure games.
Wat is de beste Xbox360 die ik kan kopen?(Elite?)
En waar moet ik op letten (productie jaar 2009 o.i.d. i.v.m. beter chip en cooling)?
Of kan ik beter een PS3 kopen (of zijn jullie bevooroordeeld
)
Groetjes
Ik wil binnenkort een nieuwe (super grote) tv gaan halen.
En nu heb ik ineens het idee erbij dat ik ook een console wil om lekker vanaf de bank te gamen.
Vroeger had ik altijd consoles (heb alles gehad tot en met ps2 en xbox), maar ben overgestapt naar PC voor FPS en statagie games.
Nu wil ik weer lekker een console voor race, fight en adventure games.
Wat is de beste Xbox360 die ik kan kopen?(Elite?)
En waar moet ik op letten (productie jaar 2009 o.i.d. i.v.m. beter chip en cooling)?
Of kan ik beter een PS3 kopen (of zijn jullie bevooroordeeld
Groetjes
Ik zou graag het 360 racing wheel aanschaffen maar mijn xbox staat in mijn slaapkamer en moet ik vanuit het bed spelen (met de rugleuning rechtgezet)
Zou dit deftig speelbaar zijn of gaat het gewoon niet lukken?
Is het mogelijk de flippers i.p.v. de pedals te gebruiken voor gas en remmen?
Zou dit deftig speelbaar zijn of gaat het gewoon niet lukken?
Is het mogelijk de flippers i.p.v. de pedals te gebruiken voor gas en remmen?
Hij vergeet alleen een ding, namelijk dat hij niet twee producten van dezelfde fabrikant vergelijkt. er zijn prima betaalde firewalls, maar er zijn ook prima gratis firewalls van andere fabrikanten die veel beter zijn dan betaalde varianten van een andere fabrikant. Je had over deze situatie kunnen spreken als live en psn beiden van MS of Sony waren, dan is het begrijpelijk dat de gratis versie een el-cheapo versie is die het minder goed doet.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:37:
Ik moest lachen toen ik de volgende reactie op het Game of the Month-artikel op IGN las. Misschien jullie ook. Het gaat over waarom er geen Game of the Month-sectie voor PSN is en wel voor XBL:
Dus eigenlijk is het alleen maar fanboy talk.
Nochtans klopt het wel. Deze zomer hebben we IEDERE week minstens 1 toptitel gehad op xbla die in principe zo als stand-alone game verkocht had kunnen worden. Bij psn kan je de toptitels op 1 hand tellen. Playstation bezitters waren dolblij met een "spel" zoals "Flow" toen het uitkwam, wat toch boekdelen spreekt over de kwaliteit van de downloadbare games op psn.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Je begrijpt zijn punt toch wel, dat van AVG Anti-virus Free en betaald is maar een voorbeeld. Gratis is vaak minder goed dan een betaalde dienst. Hij haalt ook het voorbeeld aan van dial-up internet en betaalde toegang. Het is allemaal overdreven gesteld, maar hij vindt blijkbaar dat je bij Live waar voor je geld krijgt.dangerpaki schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:11:
[...]
Hij vergeet alleen een ding, namelijk dat hij niet twee producten van dezelfde fabrikant vergelijkt. er zijn prima betaalde firewalls, maar er zijn ook prima gratis firewalls van andere fabrikanten die veel beter zijn dan betaalde varianten van een andere fabrikant. Je had over deze situatie kunnen spreken als live en psn beiden van MS of Sony waren, dan is het begrijpelijk dat de gratis versie een el-cheapo versie is die het minder goed doet.
Dus eigenlijk is het alleen maar fanboy talk.
Het gaat er dan ook niet om dat het begrijpelijk is dat van 1 fabrikant de gratis versie de mindere is, maar dat dit over het algemeen geldt (uitzonderingen daargelaten).
Kijk dan ook gelijk even of je mijn foutloze run op Medium (Let's get physical) kunt verbeterenPWM schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:41:
[...]
Ik geniet nog na van mijn foutloze run op Hard: "Dynamic Range"![]()
Zal vanavond weer eens kijken hoe ver ik jou op achterstand kan zetten
Die heb ik wel heel scherp gezet volgens mij
Scherpe tijden nodig in Trials? Voeg me maar even toe
(boe2)
[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 01-09-2009 14:18 ]
Ik heb je toegevoegdBoeboe schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:17:
Scherpe tijden nodig in Trials? Voeg me maar even toe(boe2)
Verder heb ik de unyielding achievement niet gekregen.... (Groundhog Returns) heb hem foutloos gereden, en niks aangepast aan mijn driver.. vreemd, vanavond nog maar een keer proberen.
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik heb echter nu 1 probleem ik heb geen 5.1 geluid bij de films die ik stream via PMS, heeft iemand hier een oplossing voor? Ik maak geen gebruik van codec packs aangezien dat ook niet nodig was bij de PS3 ik heb die codec packs wel gebruikt maar dat gaf ook geen resultaat.
Mvg,
ING
Ik heb echter nu 1 probleem ik heb geen 5.1 geluid bij de films die ik stream via PMS, heeft iemand hier een oplossing voor? Ik maak geen gebruik van codec packs aangezien dat ook niet nodig was bij de PS3 ik heb die codec packs wel gebruikt maar dat gaf ook geen resultaat.
Mvg,
ING
Dit topic is gesloten.