Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
FRS had hem al in huis, maar mocht niet uitleveren... :( vrijdag pas dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Phusebox schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:30:
FRS had hem al in huis, maar mocht niet uitleveren... :( vrijdag pas dus.
Ga later weer eens langs en praat met een andere medewerker en vertel dat een vriend hem ook net hier heeft gehaald..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
En dan kijken ze in de kassa, zien daar dat er nog niks verkocht is, en sta je voor de komende jaren bekend als iemand die onder 'geen beding' spellen voor releasedate mee mag krijgen, dan heb je het getroffen ;)

Lijkt erop dat MS gewoon een vrij streng embargo op de release gezet heeft, met waarschijnlijk forse boetes. Het is wachten tot de 1e winkel hier maling aan heeft, dan zal de rest zo volgen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja, vanavond dan nog maar in CoD4 trainingskamp, want daar komt anders de komende weken ook niks meer van. Het is zo vrijdag, en dan heb ik ook 's middags vrij. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoop vanavodn een mailtje te krijgen van amazon dat de boel opgestuurd is. Als dan TNT UK ook nog beetje meewerkt (lees: geen stakingen) heb ik goede hoop dat ik 'm vrijdag in huis heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
God, we konden er op wachten. "Totdat GT5 uitkomt in 2018" :') Hoe triest ben je dan.

Mensen die iets anders afblaffen doen dat uit jalouzie is ooit eens een onderzoek naar geweest. Dus eigenlijk heb ik het er nog wel een beetje mee te doen.

Forza 3 is gewoon een goede game, netzoals GT5 die in 2k10 uitkomt..

[ Voor 57% gewijzigd door RedHat op 21-10-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:45:
God, we konden er op wachten. "Totdat GT5 uitkomt in 2018" :') Hoe triest ben je dan.
Een beetje sarcasme wordt tegenwoordig ook niet meer gewaardeerd. Ik zit (hoe zeer ik GT5:P ook vond tegenvallen) ook wel te wachten op GT5. Maar feit is gewoon dat ze wel erg lang op zich laten wachten en de vraag is dan ook of ze de inmiddels gigantisch opgelopen verwachtingen ooit kunnen inlossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Phusebox schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:47:
[...]

Een beetje sarcasme wordt tegenwoordig ook niet meer gewaardeerd. Ik zit (hoe zeer ik GT5:P ook vond tegenvallen) ook wel te wachten op GT5. Maar feit is gewoon dat ze wel erg lang op zich laten wachten en de vraag is dan ook of ze de inmiddels gigantisch opgelopen verwachtingen ooit kunnen inlossen.
Dat is de vraag. Dat klopt. Toch denk ik dat GT5 en Forza als je inzoomt twee hele verschillende games zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Komen er nog leuke FM3 launch acties ? Ik kon me herinneren dat je FM2 tijdens de release kon winnen bij de MM. Aangezien ik al wel eens vaker dingen win in simulator / races op stands e.d. lijkt het me wel aardig als ik hem ergens gratis kan scoren :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:47:
[...]

Dat is de vraag. Dat klopt. Toch denk ik dat GT5 en Forza als je inzoomt twee hele verschillende games zullen zijn.
Als het alleen om graphics gaat, wint GT5 hands down, ben ik met je eens.
Persoonlijk vind ik Forza de betere qua gameplay en realisme. Alhoewel ik van de damage niet erg gecharmeerd was in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Phusebox schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:52:
[...]

Persoonlijk vind ik Forza de betere qua gameplay en realisme. Alhoewel ik van de damage niet erg gecharmeerd was in de demo.
GT5 is uitgesteld vanwege damage-model. Denk dat ze de verwachtingen niet kunnen waarmaken. Daarom zeg ik al; Ingezoomd is Forza een ander spel dan GT5. Denk dat het niet te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oh god, sorry... ik maak een grapje... ik zal het volgende keer dikgedrukt, in hoofdletters bij zetten.
Your sarcasm detector is broken...
[...]

Ga ik in mee. Denk dat het verschil in Gfx groter gaat zijn dan ik oorspronkelijk dacht. Ze zijn beide mooi, maar denk dat GT5 wel een pak verder is dan Forza. Qua damage imponeren ze beide niet. Die van GT5 lijkt ook wat beter, maar ook verre van perfect.

Qua rijgedrag heeft GT5:P me nog niet weten te overtuigen, en op dat gebied wint Forza het hands down.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan mij ook vinden in je verhaal.
Ik heb zelf GT5 Prologue toen gekocht omdat ik met smart zat te wachten op GT5 , maar ik vond Prologue zo enorm tegenvallen mbt het rijgedrag , vond het totaal niet lekker aanvoelen , heel anders als de GT spellen van de PS2.
De graphics waren wel prachtig.
Een paar weken later was ik even bij een collega op bezoek waar hij Forza 2 zat te spelen, na 3 rondje's Sebring was ik verkocht.
Grafisch wel minder maar de ''feel'' was heerlijk.
De volgende dag mijn PS3 op marktplaats gezet ( spel aandbod was toen echt dramatisch ) en een 360 aangeschaft , nog geen dag spijt van gehad.
Ik ben wel benieuwd hoe GT5 straks uiteindelijk gaat worden want ik was altijd een groot fan , gelukkig heeft een vriend nog een PS3 staan. :9
Ik vind Forza 3 niet zo ver van GT5 Prologue afzitten mbt de graphics ( zover ik het nog in mijn geheugen heb staan teminste ) , maar misschien zit ik er naast. :)

-edit-

Na net wat nieuwe screens bekeken te hebben van GT5 zit er vermoedelijk toch wel een redelijk grafisch verschil tussen GT5 en Forza 3 lol :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT5 is grafisch toch nog wel iets beter idd, maar rijgedrag is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-07 23:51
Graphics is niet alles. Ik kan me nog wel de tijd van Gran Turismo 2 op de playstation 1 herinneren. Het spel kreeg door vele reviewers superhoge beoordelingen met zelfs een aantal tienen. Grafisch heeft dat spel er nooit goed uitgezien, zelfs niet eens redelijk. Maar wat heb ik me daarmee kunnen vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
ind0mi schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:45:
Laat ff weten of die bij MM ligt, dan ga ik 2nite ook kijken.
Bij de Gameshop Twente was die nog niet binnen, bij MM, FRS, Bart Smit en e-Plaza verkopen ze hem pas vrijdag. Ben even de hele binnenstad afgeweest ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Mitt3nz op 21-10-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Mensen die iets anders afblaffen doen dat uit jalouzie is ooit eens een onderzoek naar geweest. Dus eigenlijk heb ik het er nog wel een beetje mee te doen.

Forza 3 is gewoon een goede game, netzoals GT5 die in 2k10 uitkomt..
Als we het over triest hebben:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Nb5-VdtAoeI&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle bedrijven die ook postorder doen hebben 'm sowieso al vandaag binnen gehad, dat is altijd met grote releases. Je tekend een contract zodat je je order eerder krijgt om op tijd alle orders van de klanten te kunnen verwerken en versturen, in dat contract staat dan dus dat verkoop in de winkel nog niet mag.
Zo steken die embargo's in elkaar.
Hoe dat zit met shops die niet aan postorder doen, dat weet ik niet. Misschien dat die de boel wel later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde dat ie ze doormidden knipt , anders had ie nog een set mooie onderzetters gehad van 70 euro . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

Inderdaad, wat een afgrijselijk kleed. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:25:
[...]

Inderdaad, wat een afgrijselijk kleed. :X
Je zou denken dat 'ie geld teveel heeft, maar aan dat kleedje te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:01
Het is mss een gt5 fanboy die er niet tegen kan dat forza 3 eerder in de winkel ligt dan gt5 :+. Toch wel zonde van het geld en spel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Phusebox schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

[video]
Sorry hoor, maar wat een aandachttrekkende strontmongool is dat zeg... voelt ie zich nu stoer ofzo? 8)7 :X

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O damn, het was helemaal niet de bedoeling dat ik deze game ging bestellen maar nu is het toch gebeurd... Heb stiekem toch wel heel veel zin in deze game. De besturing van Forza 2 was geweldig. in tegenstelling tot games als DTM Race Driver, waar de auto's aanvoelden alsof het lege omhulsels van plastic waren, kon je in F2 echt het gewicht van de wagens voelen. Ben benieuwd hoe F3 is, maar ik ben alvast uitermate blij met de cockpit-view en gemodelde interieurs, eindelijk! Maakt het racen er niet makkelijker op, maar wel intenser.

Rewind had van mij niet gehoeven, ook al "hoef je 'm toch niet te gebruiken?!" Lijkt me duidelijk dat het wat vreemd rijden is als je een soort god-knop binnen bereik hebt waarmee je een race naar je hand kan zetten als het mis gaat. De wens voor het ontbreken van deze feature is dan ook meer de zelfkennis dat ik vanaf nu moeite zal moeten doen mezelf tegen te houden het niet te gebruiken, en wellicht het ontbreken van spanning als je weet dat je jezelf een foutje wel kan vergeven... Maar goed, er is al genoeg gediscussieerd over de rewind.

Nu, wat ik wel graag wil weten van de mensen die 'm al spelen, is of je de duur van de races kunt instellen (ik las al dat dit bij losse races niet gaat, maar wellicht in de carreer?), en of je ervoor kunt kiezen om langere kampioenschappen te rijden. Wat mij namelijk heel erg tegenstond in zowel de DTM Race Driver serie als Forza 2, was dat je waanzinnig veel korte races van amper drie laps moest 'afwerken', kampioenschappen van drie races moest rijden en dan continu heen en weer geslingerd werd tussen verschillende raceklassen. Als een dergelijk spel claimt "realistisch" te zijn, dan zou een race langer mogen duren dan 3 laps, want geen enkele race is zo belachelijk kort. Ik wil graag een half uur lang achter dezelfde tegenstander hangen om dan eindelijk die inhaalmanoeuvre uit te voeren waarmee je die ene plek verovert. En niet, zoals in al die vluchtige racegames van tegenwoordig, binnen een paar rondes van plek 20 naar plek 1 moeten...
Idem voor competities. Ik rijdt liever een seizoen lang in één raceklasse 16 races, dan om de 3 races een andere klasse en ander toernooi.
Maar uit wat ik tot nu toe van F3 heb gezien en gelezen vrees ik een beetje dat het toch weer dat laatste wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daylife schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:13: Nu, wat ik wel graag wil weten van de mensen die 'm al spelen,
spoiler: title
De korte races zitten er nog steeds in , maar het bouwt wel op .
Maw: hoe verder je komt in career hoe langer de races worden , dit was in Forza 2 ook zo .
Ik zit nu op level 15 en de langste race's die ik gereden heb zijn 5 ronden op Catalunya, Silverstone en Sebring, maar dan zit je pas op zo,n 10% 5% van career , je krijgt de endurance race's ook nog , dan mag je 45 minuten of 60 min. aan de bak :9
Aantal ronden instellen kun je vergeten , alles staat vast ( helaas ) :N
Ik hoop zelf dat ze dit nog gaan veranderen dmv een update.
Opbouw van de kampioenschappen is ook ongeveer hetzelfde, steeds 3 of 4 races met in het weekend een speciale race, je kunt steeds kiezen uit 3 kampioenschappen met verschillende klassen.
Van 20 naar 1 heb je geen last van aangezien een race uit 8 auto's bestaat.
Besturing is overigens net zo lekker als Forza 2 , zelfs nog beter. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59

U doet uiteraard automatisch met deze actie mee ongeacht welke versie je hebt besteld
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop

Dus nu niet meer zeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ownage maxim schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:29:
Graphics is niet alles. Ik kan me nog wel de tijd van Gran Turismo 2 op de playstation 1 herinneren. Het spel kreeg door vele reviewers superhoge beoordelingen met zelfs een aantal tienen. Grafisch heeft dat spel er nooit goed uitgezien, zelfs niet eens redelijk. Maar wat heb ik me daarmee kunnen vermaken :P
Ik kan me ook herinneren dat alle andere racegames die in die tijd (1994) uit kwamen helemaal verbleekten bij GT2, ik noem Toca, Ridge Racer, etc. In die tijd was GT2 zijn tijd zowel grafisch alswel met gameplay ver vooruit.

Maar goed, FM3, heb de demo gespeeld.
Grafisch al een stuk beter dan FM2.
Gameplay, aardig, maar nog niet om over naar huis te schrijven, ik mis de mogelijkheid om een G25 te kunnen gebruiken.
En waarom moeten racegames altijd zo overdreven "snel" gaan, het komt allemaal zo onecht over.
Ben geen FanBoy, maar GT5P is een van de weinige games die de werkelijkheid daarin het dichtst weet te benaderen,

FM3 komt wel in huis, maar eigenlijk is het om de GT5 release te overbruggen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Heb de LCE bij FRS besteld vandaag voor 59 euro :)
Hoop dat ie ook daadwerkelijk vrijdag binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:52:
[...]

Maw: hoe verder je komt in career hoe langer de races worden , dit was in Forza 2 ook zo .
Ik zit nu op level 15 en de langste race's die ik gereden heb zijn 5 ronden op Catalunya, Silverstone en Sebring, maar dan zit je pas op zo,n 10% van career , je krijgt de endurance race's ook nog , dan mag je 45 minuten of 60 min. aan de bak :9
Aantal ronden instellen kun je vergeten , alles staat vast ( helaas ) :N
Ik hoop zelf dat ze dit nog gaan veranderen dmv een update.
Opbouw van de kampioenschappen is ook ongeveer hetzelfde, steeds 3 of 4 races met in het weekend een speciale race, je kunt steeds kiezen uit 3 kampioenschappen met verschillende klassen.
Van 20 naar 1 heb je geen last van aangezien een race uit 8 auto's bestaat.
Besturing is overigens net zo lekker als Forza 2 , zelfs nog beter. :)
Ik ben nu lvl 23 (of was het 24? 8)7). En ben pas 8,*% volgens de game. Je gaat qua klasses vrij snel omhoog, heb nu net de A class world championship uitgespeeld. Kan nu kiezen uit een paar tussen races (2*E class, 1*A dat word de A class dus....). Deze verschillen wel flink in lengte aangezien je met sommige rond de 15 minuten bezig ben, terwijl andere maar 5 minuten/stuk kosten.

Je kunt die races vaak wel vrij eenvoudig winnen (rij @ Medium) al was die Corvette Z06 soms best snel in de A races.

Gister overigens een stukje in een R3 auto gereden (F430) maar die lijkt lastig te rijden!. Kan me dit niet herinderen van Forza 2?. Dacht dat die R class auto's altijd idioot veel grip hadden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:14:
[...]

Ik ben nu lvl 23 (of was het 24? 8)7). En ben pas 8,*% volgens de game. Je gaat qua klasses vrij snel omhoog, heb nu net de A class world championship uitgespeeld. Kan nu kiezen uit een paar tussen races (2*E class, 1*A dat word de A class dus....). Deze verschillen wel flink in lengte aangezien je met sommige rond de 15 minuten bezig ben, terwijl andere maar 5 minuten/stuk kosten.

Je kunt die races vaak wel vrij eenvoudig winnen (rij @ Medium) al was die Corvette Z06 soms best snel in de A races.

Gister overigens een stukje in een R3 auto gereden (F430) maar die lijkt lastig te rijden!. Kan me dit niet herinderen van Forza 2?. Dacht dat die R class auto's altijd idioot veel grip hadden :D.
Je hebt helemaal gelijk , ik zit niet op 10% maar op 5,3% bij level 16. ( foutje lol ) :+
Daarbij 4,5 uur op de baan doorgebracht, 4 uur in de menu's ( paintshop blijft leuk :9 ) en 38 minuten in de upgrade shop. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Had vannacht eigenlijk een mailtje verwacht van amazon, maar so far lijkt het nog even te duren.

@Cornholio01: Worden dat soort stats allemaal opgeslagen? Cool :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:47:
[...]

En iedereen weet dat je met een racegame al racend gaat inzoomen om de details te kunnen zien en dat het niet gaat om het rijgedrag :+

Ik zit nu te twijfelen, nu Borderlands kopen of Forza3 (of allebei natuurlijk). Of eentje iets later.
Man.... eerst al Fifa 10, en op 10-11-09 komt MW2 hier natuurlijk ook, dat is ook alweer bijna. En eigenlijk heb ik niet eens veel tijd om te gamen ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 08:00:
Had vannacht eigenlijk een mailtje verwacht van amazon, maar so far lijkt het nog even te duren.

@Cornholio01: Worden dat soort stats allemaal opgeslagen? Cool :)
Yep , kun je allemaal terug zien in je profile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Cool, houd wel van dat soort statistieken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrmble, kennis van me heeft hem van FRS al per post ontvangen. Ik heb gekozen voor afhalen in filliaal, dacht dat dat sneller ging. Niet dus. Ik belde net en ze zeiden dat ze hoopten dat ie er morgen bij zat :S

With ^ , ik ben ook een echte stats-hoer.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-10-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 16:19
Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:20:
Grrmble, kennis van me heeft hem van FRS al per post ontvangen. Ik heb gekozen voor afhalen in filliaal, dacht dat dat sneller ging. Niet dus. Ik belde net en ze zeiden dat ze hoopten dat ie er morgen bij zat :S

With ^ , ik ben ook een echte stats-hoer.
die stats zijn wel nice inderdaad.

Kreeg vanochtend ook al een mail van FRS dat ie was verzonden. Ligt er vanmiddag na het werk dus wat op me te wachten. Heb morgen een dag vrij genomen, dus ik heb wat te doen ;)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor een teaser :)

Forza 3

Forza 3

Forza 3

Forza 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Damn, hoor van zoveel mensen nu dat ze hem van FRS al binnen hebben, maar ik heb nog niks, bij status staat er nog steeds "in behandeling". Heb em gister om 3 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sorry;
offtopic:
Aaargh, ik heb gewoon al 3 maanden geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row1 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:56:
Damn, hoor van zoveel mensen nu dat ze hem van FRS al binnen hebben, maar ik heb nog niks, bij status staat er nog steeds "in behandeling". Heb em gister om 3 uur besteld.
Je hebt hem al 21 uur geleden op het internet besteld en nog steeds niet binnen? Nou nou, dat dat nog kan in Nederland! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55

Snippertje

Light up your life

Bah, ik heb hem besteld bij mediadis, hoop dat ik hem morgen wel krijg :O

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:59:
[...]

Je hebt hem al 21 uur geleden op het internet besteld en nog steeds niet binnen? Nou nou, dat dat nog kan in Nederland! :(
Het zou opzich moeten kunnen, want ze garanderen als je voor 20.00 uur besteld, heb je het de volgende dag binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nou ik heb hem ook maar besteld nu ik al die laaiende recensies heb gelezen. 49,95 euro incl verzending bij mediaoffer. Hopelijk zijn ze daar een beetje snel, want bekend ben ik helaas niet bij die website .

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ach hij is officieel pas leverbaar vanaf morgen, dus ik denk niet dat we nu al mogen klagen. Wel is het natuurlijk klote als je hoort dat andere mensen 'm al wel geleverd hebben :p

Ik hoop trouwens dat de LE te groot is om als brievenbuspost verzonden te kunnen worden, want pakketpost krijg ik altijd 's ochtends rond 9'en binnen, brievenbuspost pas rond 15u :( Besteld bij bol.com trouwens, die verzenden als het kan via brievenbus post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat de LE door de brievenbus past, hij is dikker dan twee DVD-doosjes.

Ik heb 'm trouwens nog niet in huis hoor, ik heb er alleen even wat foto's van gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:33
Spacey23 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:14:
Nou ik heb hem ook maar besteld nu ik al die laaiende recensies heb gelezen. 49,95 euro incl verzending bij mediaoffer. Hopelijk zijn ze daar een beetje snel, want bekend ben ik helaas niet bij die website .
Daar heb ik hem ook besteld. Na email contact werd mij verteld dat ze proberen om de game op de dag van de release te leveren.

Overigens is het natuurlijk wel zo dat je vanaf morgen pas de 10 extra wagens + 2 track kunt downloaden met de coupon! Of heeft iemand die coupon al kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

Kan mij ook vinden in je verhaal.
Ik heb zelf GT5 Prologue toen gekocht omdat ik met smart zat te wachten op GT5 , maar ik vond Prologue zo enorm tegenvallen mbt het rijgedrag , vond het totaal niet lekker aanvoelen , heel anders als de GT spellen van de PS2.
De graphics waren wel prachtig.
Ik vraag me af of degenen die klagen over de besturing van GT5 Prologue het spel dan met een controller of een stuur gespeeld hebben. Ik heb dat spel in het begin ook zeer weinig gespeeld, maar sinds ik een racestuur heb ben ik toch wel om moet ik zeggen. Speelt echt heerlijk en vrij realistisch :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:52:
Bedankt voor de info! Jammer, maar ik hield er al rekening mee. Ik heb de career mode van F2 hierdoor vrij snel voor gezien gehouden, en ben de langere en endurance races dus niet tegengekomen. Zal bij F3 dan maar proberen om wat verder te geraken.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat dingetjes die mij opvielen.

- Je kan bij race banden geen bandenmerk meer kiezen, rijd je U.S. dan monteert ie Goodyear , bij Italiaans merk Pirelli enz.
- Je kan niet zomaar meer op elke auto een dikke turbo gooien , in Forza 2 kon dat volgens mij wel altijd ( muv de R-klase), in 3 zul je voor sommige wagens eerst een conversiekit moeten kopen voordat je een turbo kunt plaatsen, dit verschilt per auto.
- Als je naast de baan terecht komt zie je niet meer het rode tellertje , je ziet nu een uitroepteken bij je tijd staan en die telt vervolgens niet mee voor je fastest laps database.
- Op de lange Circuits ( Nordschleife bijv.) kun je in Career races rijden op gedeeltes (stages) van de track , 4 x 5 km bijvoorbeeld , dit is echt relax , kun je goed de baan uit je hoofd leren. Een beetje rally idee zeg maar . :)
- Na wat E,C,D klasse races ben ik nu al een tijdje bezig met A klasse en die zijn echt een stuk moeilijker, waar ik met E,C,D nog kon winnen zonder hulpmiddelen ( wel ABS) op Hard , lukt mij dat nu niet meer , rij nu met ABS on en op Medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yay, krijg net een mailtje dat mijn Lt.Ed. toch binnen is gekomen en vandaag afgehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ook hier binnen :)
Meteen het mes er maar in (zie filmpje hierboven) :P
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/3371/221020091328small.jpg

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb vanmorgen ff gemailt naar gamersland.com, ze doen mij LE vandaag op de post. Morgen heb ik hem dus in huis. Hij wordt verstuurd met de pakketpost. Dusvoor diegene, hij past niet door de brievenbus ;). Dat betekend voor mezelf dat ik dus pas zaterdag (voor een uurtje) kan beginnen met spelen :(. De post komt bij mij namelijk pas rond 18.00uur.

Moet zaterdag naar een feestje en zondag voetballen. Moet me dan morgenavond maar flink wat tijd maken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:39:
Yay, krijg net een mailtje dat mijn Lt.Ed. toch binnen is gekomen en vandaag afgehaald kan worden.
Had jij hem via de site besteld ? Ik heb namelijk nog geen mailtje gekregen jammer genoeg en er was aan het begin al gezeur omdat het filiaal wat ik gekozen had niet vermeldt stond aan het eind.

Dat hebben ze veranderd , maar alleen via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beakzz schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Had jij hem via de site besteld ? Ik heb namelijk nog geen mailtje gekregen jammer genoeg en er was aan het begin al gezeur omdat het filiaal wat ik gekozen had niet vermeldt stond aan het eind.

Dat hebben ze veranderd , maar alleen via de mail.
Ja via de site, maar wel al ongeveer 3 maanden geleden weet niet of het in volgorde van bestelling gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 22-10-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:11
Kun je die LE ook gewoon in de winkel kopen morgen of is dat alleen een pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Volgens mij was dat alleen maar een preorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En volgens mij is die gewoon in de winkel te koop :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
la_fusion schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:26:
[...]

Daar heb ik hem ook besteld. Na email contact werd mij verteld dat ze proberen om de game op de dag van de release te leveren.

Overigens is het natuurlijk wel zo dat je vanaf morgen pas de 10 extra wagens + 2 track kunt downloaden met de coupon! Of heeft iemand die coupon al kunnen gebruiken?
net gemaild, ze gaan vandaag versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:39:
Welke FRS, als ik vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

BM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:07:
En volgens mij is die gewoon in de winkel te koop :)
Klopt, ik heb er zonet een apart laten leggen voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Krijg er steeds minder vertrouwen in dat ik deze week nog aan de slag kan. Pakket word vandaag waarschijnlijk door Amazon verstuurd, maar aangezien in de UK volgens mij het hele postverkeer sinds vandaag plat ligt, zal die zaterdag nog niet in NL zijn vermoed ik zo.

@Phusebox: Leuk, heb je het spel toch nog voor de officiele release :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mijne wordt morgen pas verstuurd :( Dus waarschijnlijk krijg ik hem dan volgende week pas :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Snippertje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:35:
Mijne wordt morgen pas verstuurd :( Dus waarschijnlijk krijg ik hem dan volgende week pas :?
Lijkt me zaterdag :) Of hij moet van ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:25:
[...]

Welke FRS, als ik vragen mag :)
Sittard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, daar woon ik niet :P

Naja, dan nog maar even tot morgen wachten.
Alhoewel het is hier koopavond, misschien dat er na zessen een winkel overstag wil })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Zo even een Forza 3 bundle besteld.
Voor mensen met een launch xbox (zoals ik) misschien een optie.
285,- incl. bij Amazon UK met 250gb hdd, 2 controllers en natuurlijk Forza 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Zijn er al mensen online gegaan? Ik heb zojuist 12 maanden Gold gekocht (36e :9 ), maar ik durf het eigenlijk nog niet aan om online te gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Waarom niet? :? MS heeft volgens mij toestemming gegeven aan (bv) de FRS om de spellen uit te gaan leveren.

Sterker nog, al had ik maandag dat spel in de winkel gekocht, had ik er maandag mee online gegaan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ze gaan echt niemand meer bannen vandaag. Heb namelijk gehoord dat ze hem hier in de mediamarkt ook al te koop aanbieden. Als je nu 2 weken geleden online ging spelen dan was het een ander verhaal. Maar de gameshops hebben hem allemaal in huis. Dus gewoon online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:41:
[...]

Lijkt me zaterdag :) Of hij moet van ver komen.
Pakketpost is toch niet op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 19:01
Redje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:59:
Zo even een Forza 3 bundle besteld.
Voor mensen met een launch xbox (zoals ik) misschien een optie.
285,- incl. bij Amazon UK met 250gb hdd, 2 controllers en natuurlijk Forza 3.
Zat er ook aan te denken. Ik wil alleen 100% zekerheid dat het een 'Jasper' is, dus ik denk dat ik wacht op de CoD MW2 bundle die wel in NL komt.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

De foto en video upload functie lijkt nog niet goed te werken :'(. Net even online gedragraced. Werd compleet zoek gereden (open class, had die TVR Speed 12 gekozen).
Lui rijden allemaal in een Nissan R510, goedkoopste Nissan in de game. Max tuned met 4WD en een R34 Skyline motor. Rij je rond de 21:7-22 sec op de 1 Mijl :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Snippertje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:10:
[...]

Pakketpost is toch niet op zaterdag?
Jawel, zeker weten! Alleen geen rembours dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik ga zo proberen bij FRS in Den Bosch keep ya posted.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Gabliboeba schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:03:
Zijn er al mensen online gegaan? Ik heb zojuist 12 maanden Gold gekocht (36e :9 ), maar ik durf het eigenlijk nog niet aan om online te gaan. :D
Waarom niet?

Er is in het persbericht over het bannen aangegeven dat je, zolang je maar bezit over een kassabon (oftewel: je de game legaal hebt), je nergens zorgen over hoeft te maken en gewoon kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
kdeboois schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:11:
[...]

Zat er ook aan te denken. Ik wil alleen 100% zekerheid dat het een 'Jasper' is, dus ik denk dat ik wacht op de CoD MW2 bundle die wel in NL komt.
Hopelijk is het idd een Jasper want ik heb wel zin in Forza.
Anders stuur ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 21:03
Ik heb een vraagje:

Moet je de 2e DVD pas gebruiken op de helft van het spel? Of moet je deze gelijk al gebruiken? Of is dit een Bonus CD (met extra's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
barzi schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:40:
Ik heb een vraagje:

Moet je de 2e DVD pas gebruiken op de helft van het spel? Of moet je deze gelijk al gebruiken? Of is dit een Bonus CD (met extra's)?
Wanneer je FM3 voor het eerst opstart wordt er gevraagd of je de 2e dvd wilt installeren. Volg hier verder de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
barzi schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:40:
Ik heb een vraagje:

Er staan een aantal (ongeveer 100) autos op, en een 3-tal banen. Als je die niet installeerd, zullen ze in je carreer niet gebruikt worden. Geen bonus disc dus, en het lijkt me aan te raden deze zo snel mogelijk te installeren :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb net mailtje gehad dat mijn game verstuurd is.
Ik krijg hem dus zeker morgen binnen en dat op de releasedag zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grr kom net van de FRS vandaan. "Ja ik weet dat ik vanmorgen gezegd heb dat je hem kon halen als ie binnen is, en dat je een bevestigingsmail hebt gekregen, maar ik mag hem echt niet meegeven... "

Aargh: mijn reactie:
"Ehm ok. Wil je even wat opzoeken bij mijn bestellingen..."
FRS: "Ja zeker."
Ik: "Ok, heb je ze? Ja annuleer ze allemaal maar... "

Echt de laatste keer dat ik nog wat bij de FRS bestel. Is al de zoveelste keer dat ze me dat flikken. Klachtenbrief is al onderweg as we speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Gizzy schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:18:
Ik ga zo proberen bij FRS in Den Bosch keep ya posted.
Helaas Ze gaven de game nog niet mee. Moet dus wachten tot morgen. Damn

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
la_fusion schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:26:
[...]

Coupon werkte hier nog niet, invalid code kreeg ik als melding. Dat zal dus inderdaad wel morgen worden.
Heb het spel pas gisteravond laat (na 23u) besteld op site van FRS en tot mijn verassing vandaag al binnen, mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:54:
Grr kom net van de FRS vandaan. "Ja ik weet dat ik vanmorgen gezegd heb dat je hem kon halen als ie binnen is, en dat je een bevestigingsmail hebt gekregen, maar ik mag hem echt niet meegeven... "

Echt de laatste keer dat ik nog wat bij de FRS bestel. Is al de zoveelste keer dat ze me dat flikken. Klachtenbrief is al onderweg as we speak.
Hehe nou dit is de 1e keer dat ik iets bestel bij de Free en echt posi ben ik er ook niet over. Antwoorden van de helpdesk zijn half en ik krijg het idee dat ze totaal niet weten waar ze over praten. Met alle moeite kunnen uitleggen dat de betaling steeds vast sloeg als ik verzending koos en uiteindelijk de site geen filiaal accepteerde om af te halen.
Na 5 mailtjes kwam ik niet verder dan het veranderen van de vestiging en de het was zogenaamd onmogelijk om het even naar gratis verzending te veranderen. En nu staat hij nog steeds niet op verstuurd (naar filiaal) en staat er nog steeds geen afleveradres bij mijn bestellingen.

Maar weer eens een mailtje uitgegooid en wie weet kan ik van het weekend nog ff Forza 3 spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Psychokiller schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Coupon werkte hier nog niet, invalid code kreeg ik als melding. Dat zal dus inderdaad wel morgen worden.
Heb het spel pas gisteravond laat (na 23u) besteld op site van FRS en tot mijn verassing vandaag al binnen, mij hoor je niet klagen :)
Wtf :') ? Hoe kan het dan dat die van mij nu nog steeds in behandeling is, terwijl ik hem gister om 3 uur heb besteld? Mag ik vragen welke je hebt besteld, normale of LCE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kdeboois schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:11:
[...]

Lol. Je moet wel heel erg je best doen wil je geen Jasper treffen. Er ligt echt geen non-Jasper meer in de schappen, ding is al een jaar oud :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 22-10-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:22
iemand al die 100.000 drift point achievement behaald ? Ik probeer het met de bugatti ( ik weet, 4wiel aandrijving) maar daat ding gaat best lekker. Alleen op de nurburgring haal ik ergens rond de 70.000, moet nog 30.000 bij in dat zelfde rondje. Dat zijn 10 lekkere drifts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

6pack15 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:38:
iemand al die 100.000 drift point achievement behaald ? Ik probeer het met de bugatti ( ik weet, 4wiel aandrijving) maar daat ding gaat best lekker. Alleen op de nurburgring haal ik ergens rond de 70.000, moet nog 30.000 bij in dat zelfde rondje. Dat zijn 10 lekkere drifts..
Kan je niet beter een Cobra pakken o.i.d. Of natuurlijk een Skyline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Row1 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:13:
[...]

Wtf :') ? Hoe kan het dan dat die van mij nu nog steeds in behandeling is, terwijl ik hem gister om 3 uur heb besteld? Mag ik vragen welke je hebt besteld, normale of LCE?
De standaard versie, via de reclamebutton die ze op hun site hadden. Direct betaald via iDeal.
Geen idee welke willekeur er achter de verzending zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 18:39

VP.

Vandaag verzonden via pakketpost. Dat wordt morgen vroeg opstaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
Net ff een rondje Venlo gedaan. Nergens meer LE te krijgen, en de gewone wordt ook nog nergens verkocht. Heb er maar 2 aan de kant laten leggen, en die ga ik morgen om 9 uur maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
Psychokiller schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:02:
[...]

De standaard versie, via de reclamebutton die ze op hun site hadden. Direct betaald via iDeal.
Geen idee welke willekeur er achter de verzending zit.
Ok, ik heb de LCE besteld, ook via iDeal, maar helaas nog niet binnen, hoop morgen dan, maar ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hier iemand toevallig bij Dixons besteld? Ben nu vol spanning aan het wachten op een verzendbericht, alhoewel ik vermoed dat het weer een Anno 1404 CE wordt (die had ik de laatste keer ook pas na ruim een week binnen - zonder bericht vooraf, terwijl ze "hun uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de bestelling op de gekozen dag bezorgd wordt").

Achja, dan ga ik tussendoor maar even verder met Aion ;)

[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 22-10-2009 20:27 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:54:

Ik heb Forza 3 ook een paar weken geleden besteld bij de Free Record Shop en ik heb het vandaag ontvangen met de post.
6pack15 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:38:
Probeer eens een echt drift circuit zoals Rally di Positano of Fujimi Kaido Full, een maat en ik wisten niet precies wat Rally di Positano in hield dus we hebben dat circuit met een Peugeot 908 HDI gereden, over kassei-stroken en door een dorp 8)7

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
buran schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:31:
[...]
Probeer eens een echt drift circuit zoals Rally di Positano of Fujimi Kaido Full, een maat en ik wisten niet precies wat Rally di Positano in hield dus we hebben dat circuit met een Peugeot 908 HDI gereden, over kassei-stroken en door een dorp 8)7
Dat klinkt als een leuke track om een rally-wagen ala de Mitsubishi Lancer Evolution X doorheen te gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
buran schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:31:
[...]

Ik heb Forza 3 ook een paar weken geleden besteld bij de Free Record Shop en ik heb het vandaag ontvangen met de post.

[...]
Tja als het allemaal zo strikt is als het hoofdkantoor beweert en ze zich aan de regels MOETEN houden, vinden ze het vast niet erg dat ik er een mailtje uit gedaan heb naar de distributeur in Nederland en Microsoft dat ze de bestellingen voor de releasedatum hebben uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom pre-ordert iedereen die de game snel wil hebben toch?

Ik pre-order wel eens uit luiheid of omdat het veel goedkoper is (gamehubs b.v.). Moet ik echter een game snel hebben (GTA4, Halo 3, MW2) dan haal ik hem 2 dagen van te voren wel uit de winkel.

Moet je natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, maar in 't Gooi heb ik sowieso een winkel die alles op de plank gooit zodra het uit is. Forza ligt er volgens mij sinds dinsdagavond of woensdagochtend al :)

FRS doet daar meestal niet aan mee inderdaad :) Jullie moeten eens leren netwerken bij de winkels :P

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 22-10-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:

Ik pre-order wel eens uit luiheid of omdat het veel goedkoper is (gamehubs b.v.). Moet ik echter een game snel hebben (GTA4, Halo 3, MW2) dan haal ik hem 2 dagen van te voren wel uit de winkel.

Moet je natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, maar in 't Gooi heb ik sowieso een winkel die alles op de plank gooit zodra het uit is. Forza ligt er volgens mij sinds dinsdagavond of woensdagochtend al :)

FRS doet daar meestal niet aan mee inderdaad :) Jullie moeten eens leren netwerken bij de winkels :P
Tja normaal kreeg ik ook alles mee bij de FRS. Heb daar al ettelijke duizenden euro's achter gelaten. Maar mij zien ze dus na morgen niet meer. Ga nu fijn alles via internet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:02:
[...]

Tja als het allemaal zo strikt is als het hoofdkantoor beweert en ze zich aan de regels MOETEN houden, vinden ze het vast niet erg dat ik er een mailtje uit gedaan heb naar de distributeur in Nederland en Microsoft dat ze de bestellingen voor de releasedatum hebben uitgeleverd.
Dus omdat jij hem niet hebt moet je maar kinderachtig gaan doen en ervoor zorgen dat er straks nergens meer een game voor de release mee gegeven wordt ? :X

Ik baal ook dat ik niks van de Frs hoor ,maar dit slaat echt alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:
Uhm, volgens mij gaat het niet over 'snel hebben' maar meer over het 'Limited Collectors Edition hebben'. No way dat je die namelijk morgen in de winkels gaat aantreffen, tenzij er wat mensen achteraf gezien toch maar hun bestelling hebben gecancelled. Deze wordt namelijk door MS slechts in kleine aantallen naar de verschillende ketens (op wat uitzonderingen na schijnbaar) verstuurd. Wil je dus als fanatieke Forza fan zo'n LCE hebben dan zul je toch echt moeten preorderen, of verdomd veel geluk hebben en morgenochtend heel erg vroeg voor de deur van een Media Markt (om maar eens wat te noemen) gaan staan. (af en toe staat daar nog weleens een Collectors Edition van het een of ander gewoon in het winkelschap).

[ Voor 3% gewijzigd door mindcrash op 22-10-2009 21:23 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste