UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Anoniem: 387913
Voor de start zijn 2 dingen heel belangrijk, vermogen en tractie.Iamjev schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:09:
Ik ben zelf niet zo'n fanatieke gamer en heb Forza wat later opgepakt. Ik vind het multiplayer gedeelte erg interessant.
Echter, de andere spelers zijn geheel gesproken niet bij te houden. Zelfs bij de start, dan hebben we het dus alleen maar over het indrukken van een knoppie, spuiten ze weg.
Waar ligt dit voornamelijk aan?
Ik houd er uiteraard rekening mee dat ervaren spelers beter bochtenwerk vertonen maar nogmaals, hun autos zijn veel sneller.
Hebben zij speciaal geweakte auto's en zo ja, hou komt men daaraan?
Rijd men allemaal met stuur ipv controller?
Ik houd me ook aanbevolen voor tips welke auto/klasse mee te beginnen qua MP.
Ik rijd nu het meeste met de celica op C klasse en als het een traag circuit is kan ik redelijk mee.
Nogmaals, ik hoop op enige verduidelijking zodat ik mee kan met Forza 4.
Thanks in advance.
Oftewel een 4wd heeft een enorm voordeel op 2wd wagens.
zet voor de grap 2 vipers naast elkaar,
1 normale en de andere met de gehate 4wd conversie.
De 4wd zal van de startlijn weg knallen en de 2wd versie zal denken dat hij nog niet eens beweegt.
Verder is het online inderdaad zo dat je getunede monsters in kan zetten, dus let ook op de PI waarde die de auto van je concurentie heeft
Ik heb het spel al een tijdje geleden 2e hands gekocht, en kom er nu achter dat er een code bij hoort voor het downloaden van een Benchmark circuit.
Iemand enig idee hoe ik dit circuit alsnog kan downloaden?
Door eht te kopen.PurpleBlue schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:19:
Ik heb het spel al een tijdje geleden 2e hands gekocht, en kom er nu achter dat er een code bij hoort voor het downloaden van een Benchmark circuit.
Dat benchmark circuit was gratis als je het spel nieuw kocht, indien tweedehands moet je het circuit gewoon kopen.
Je had veel beter een Ultimate edition van forza3 kunnen halen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
De Xbox360 had ik toen geleend van iemand, en om nou voor een geleende Xbox360 nieuwe games te kopen ging mij wat te ver...GAIAjohan schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:20:
[...]
Door eht te kopen.
Dat benchmark circuit was gratis als je het spel nieuw kocht, indien tweedehands moet je het circuit gewoon kopen.
Je had veel beter een Ultimate edition van forza3 kunnen halen.
Later bleek de Xbox360 toch goed te bevallen, en er zelf 1 gekocht. Toen had ik de game dus al 2e hands.
Achja, de nieuwe Forza 4 Limited Edition staat al in pre order, dus dan zal ik 3 ook niet meer(zo veel) spelen.
Edit: Xbox360 ipv XBOX
[ Voor 3% gewijzigd door PurpleBlue op 19-09-2011 19:40 ]
Is er ook een mogelijkheid om alle upgradepacks met korting te krijgen? ik zit er net even tussen te neuzen; maar je bent volgens mij zo 4000 punten verder als je alle cars en tracks wil open, vind ik persoonlijk nogal veel
Anoniem: 272565
Ja, je zou kunnen kijken naar de "Forza Motorsport 3: Ultimate Collection/Edition". Deze kan je
voor 15eu (o.i.d.) uit een aantal webshops plukken.
voor 15eu (o.i.d.) uit een aantal webshops plukken.
dan trek ik dat liever uit voor Forza 4
Gisteren maar weer even careermode gedaan in Forza4. Best wel vet. Starten is alleen kut, met een Aygo rijden vind ik persoonlijk niet zo spannend.
Gisteren maar weer even careermode gedaan in Forza4. Best wel vet. Starten is alleen kut, met een Aygo rijden vind ik persoonlijk niet zo spannend.
Ik ben nu bezig met de Solid Gold achievement, de enige die ik nog moet hebben en ik heb nog wel wat races te doen
Ik ben nu bezig met de endurance races, daarna de nog openstaande World Championships, dan de Super Lap Days en zo werk ik terug naar de simpele, kortere races. Maar er gaat wel lekker veel tijd in zitten, maar ik begin pas met FM4 als ik alles gedaan heb
The ramblings of an idiot