Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:37

Grozno

acts without consequence!

Exorcist schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:00:
[...]

Ford Sierra! Daar wacht ik al eeuwen op, GT5 mag weer terug het doosje in :+
RS500 Cosworth, das wel iets meer dan een gewone Sierra ;)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:27
Hmm ik was net nog eens aan het kijken voor een andere auto en er stonden ineens een aantal nieuwe oude auto's bij zoals een Ferrari 250 een Fiat 131 Abarth en nog een aantal.. iemand meer info daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:02
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/uploadedImages/Latest_News/Articles/Official_News/CCC_DLC_646325.jpg
Achterbank is iig goed gemodelleerd, en ook die klep op de hoedenplank. goede herinneringen(A)

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 11-12-2010 01:22 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

AntraXxX schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:04:
Ja tuurlijk. :9

Vind het nog steeds vertieft dat je als LE bezitter met alle auto DLC's gekocht, die laatste paar auto's niet kunt krijgen. Want die zitten exclusief in de Ultimate.
Ja, dat vind ik ook balen. Ik heb ook de CE en alle DLC gekocht, dus eigenlijk vind ik dat je dan ook 'recht' hebt op de auto's die extra bij de UE zitten. Sterker nog: dat je die auto's gratis krijgt als dank voor je bewezen liefde aan FM3 :P

Het aparte is dat er een samplecar op marketplace staat. Als je het spel niet hebt heb je niets aan die samplecar. Wat willen ze daarmee bereiken? Dat je als je het spel al hebt óók nog de UE gaat kopen :?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

la_fusion schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:31:
Hmm ik was net nog eens aan het kijken voor een andere auto en er stonden ineens een aantal nieuwe oude auto's bij zoals een Ferrari 250 een Fiat 131 Abarth en nog een aantal.. iemand meer info daar over?
Lees de reacties boven je maar even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
McBoom schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 09:54:
[...]

Ja, dat vind ik ook balen. Ik heb ook de CE en alle DLC gekocht, dus eigenlijk vind ik dat je dan ook 'recht' hebt op de auto's die extra bij de UE zitten. Sterker nog: dat je die auto's gratis krijgt als dank voor je bewezen liefde aan FM3 :P

Het aparte is dat er een samplecar op marketplace staat. Als je het spel niet hebt heb je niets aan die samplecar. Wat willen ze daarmee bereiken? Dat je als je het spel al hebt óók nog de UE gaat kopen :?
De sample car staat op de market place omdat de gewone spelers de andere wagens wel in hun pakket hebben moeten zitten voor online races, anders kunnen de UE spelers hem haast niet gebruiken online, en wordt ie voor andere als VW Bora weergegeven ipv bv een Lancia 037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

GAIAjohan schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:42:
[...]

De sample car staat op de market place omdat de gewone spelers de andere wagens wel in hun pakket hebben moeten zitten voor online races, anders kunnen de UE spelers hem haast niet gebruiken online, en wordt ie voor andere als VW Bora weergegeven ipv bv een Lancia 037
Ik weet niet welke auto jij bedoelt, maar ik heb het over de Porsche 550 Spyder als samplecar van de UE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51
vind het jammer dat turn 10 zolang heeft gedaan over een carpack van 10 autotjes. die bmw turbo was al klaar in januari ergens want waren al foto's van geleaked. ze zijn nu zo laat hiermee dat er zoveel mensen nu full time gt5 spelen waaronder ik. misschien haal ik hem om eventjes die sierra te testen, maar daarna weer stof happen geblazen, fm3 is dead!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Grozno schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 10:35:
[...]

Lees de reacties boven je maar even ;)
Ja het zijn alleen dus andere auto's dan uit dat lijstje ;) Ook zijn alle auto's gewoon te kopen en niet geblokkeerd zoals dat is bij andere DLC-auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ah, ook te koop... Dat had je er niet bij gezet ;) En welke auto's verder nog dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Grozno op 11-12-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Grozno schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 20:14:
Ah, ook te koop... Dat had je er niet bij gezet ;) En welke auto's verder nog dan?
Dat klopt, ik kan zo nog de volgende auto's terugvinden(er staat immers geen sterretje meer bij):
- Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale 1965
- Aston Martin DB5 Vantage 1964
- Chevrolet Corvette 1960
- Chrysler Plymouth Barracuda Formula-S 1968
- Dodge Charger Daytona Hemi 1969
- Ferrari 250 Testa Rossa 1957
- Fiat 131 Abarth 1980
- Jaguar E-type S1 1961
- Lamborghini Countach LP5000 QV 1988
- Mercedes 300SL Gullwing Coupe 1954
- Porsche 550 Spyder 1955
- Shelby Cobra Daytona Coupe 1965

Maar nogmaals.. ik weet dus niet meer precies welke auto's er nu bij zijn gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
McBoom schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 12:53:
[...]

Ik weet niet welke auto jij bedoelt, maar ik heb het over de Porsche 550 Spyder als samplecar van de UE
Ja, ik ook. Bij die Porsche 550 Spyder wordt ook bv de Lancia 037 gedownload die in de UCE zit, alleen kun je m niet zien, tenzij mensen die die wagen wel hebben ermee racen.

Maar als je die sample car hebt, heb je dus ook de mogelijk te zien als iemand anders in een lancia 037 aanm komt of een andere die in de UCE pack zit. Als jed e pack niet hebt gedownload, zie je mensen die in een 037 racen in een Bora in-game :'). Omdat dat car #1 is voor de game..

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 12-12-2010 20:54 ]

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 07:10

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Week of December 20 – Forza Car Packs:

World Class Car Pack, 200 Microsoft Points (50 percent off)

Summer Velocity Car Pack, 200 Microsoft Points (50 percent off)

Exotic Car Pack, 200 Microsoft Points (50 percent off)

Road & Track Car Pack, 200 Microsoft Points (50 percent off)

Audi R8 LMS RC Car, 160 Microsoft Points (50 percent off)

Checkered Flags, 80 Microsoft Points (50 percent off)

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:17
Ik heb GT5 een tijdje kunnen spelen, maar moet toch zeggen dat Forza stuk beter rijd. GT5 voelt zo stijfjes aan op een of andere manier. Voorlopig genoeg DLC om me bezig te houden tot Forza 4 :P

Afbeeldingslocatie: http://upload.projectd.nl/upload/12316.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben FM3 ook weer gaan oppakken na de laatste DLC, ondanks dat ik GT5 heb liggen (totaal 2 uur gespeeld).
Ben nog van plan 5de en 6de seizoen te rijden (kijken of ik de 1000G kan halen), maar dat gaat lang duren denk ik...

Ben al wel lang level 50. De Ford Sierra is trouwens echt superbruut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-07 00:11

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik wil graag in Forza de C en CL AMG oppimpen, maar duurt dat lang? Ben pas bij level 5 ofzo; 5 uur geracet. Speel voornamelijk "quick races'. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:17
SalimRMAF schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:14:
Ik wil graag in Forza de C en CL AMG oppimpen, maar duurt dat lang? Ben pas bij level 5 ofzo; 5 uur geracet. Speel voornamelijk "quick races'. :(
Gewoon bij events kijken welke race redelijk veel opbrengt, en rijden. Tot je die AMG's kan aanschaffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hmmm. heb Forza 3 nog niet aangeraakt omdat ik GT5 aan het spelen ben, maar het gaat toch wel kriebelen nu... Ook die Ultimate Edition is wel chill, heb zelf de 'gewone' bundelversie. Maargoed, heb meerdere xdozen en is wel leuk om te systemlinken, maar als ik het goed heb zit dat niet in deel 3 ofwel?

@hieronder:

Ik quote:
Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).
;)

[ Voor 19% gewijzigd door Sp33dFr34k op 18-12-2010 19:41 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Exorcist schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:57:
Ik ben FM3 ook weer gaan oppakken na de laatste DLC, ondanks dat ik GT5 heb liggen (totaal 2 uur gespeeld).
Ben nog van plan 5de en 6de seizoen te rijden (kijken of ik de 1000G kan halen), maar dat gaat lang duren denk ik...

Ben al wel lang level 50. De Ford Sierra is trouwens echt superbruut :+
mja als je na 2 uur al niet meer speelt dan mis je echt ontzettend veel ;)
heb ook die dlc gehaald van fm3 siera is leuk, maar er zijn zoveel problemen mee online dat ik meteen weer het standaard turn 10 kwaliteit gevoel krijg. heb zelf een limited collection edition en de ultimate collection en heb alle dlc gekocht,maar ben het nu wel zat. ze hebben er bijna een jaar overgedaan die laatste dlc en nog zoveel probelemen(die bmw 2002 turbo was al in januari op de foto gezet dus ze waren er al lang mee bezig dus ;) ).
tis te sneu voor woorden. en die gaan dan fm4 maken, ik wens jullie forza fatefulls veel succes ik ga gt5 weer verder spelen die tenminste wel kwaliteit bied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Het zou leuk zijn als je in je betoog wat argumenten noemt.
Wat is er slecht aan Forza en wat is er beter aan GT5?

Zoals het er nu staat lijkt het een beetje op een fanboypost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Afbeeldingslocatie: http://www.gameguru.in/images/forza-motorsport-2-gran-turismo-5-1.jpg

O boy,.. -O-

Ik kan je gerust stellen; ik heb zowel Forza 3 alsook GT5. Gespeeld op een FullHD 3D van 52"; de conclusies:

Voordelen Forza3:
-Bijna altijd 60FPS
-Beter snelheidsgevoel
-Voelt niet zo stijf aan als GT5
-Werd erg snel ontwikkeld en uitgebracht. :)
-Tracks zien er STUKKEN mooier uit
-Omgeving ziet er beter uit (toeschouwers&bomen)

Voordelen GT5:
-Eyecam-headcam maar werkt niet helemaal goed
-3D, al kan da bij Forza worden gesimuleerd
-Meer auto's, maar niet allemaal even mooi (premium)
-Nacht en regen-functie is wel cool

Zonder twijfel vind ik Forza3 er met kop en schouders bovenuit steken! Betere FPS, geen haperingen tijdens "moeilijke stukken/regen". Forza 3 oogt scherper, maar vindt dit best raar, aangezien GT5 @ 1080P/60 zou worden gerenderd...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Grozno schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:39:
Het zou leuk zijn als je in je betoog wat argumenten noemt.
Wat is er slecht aan Forza en wat is er beter aan GT5?

Zoals het er nu staat lijkt het een beetje op een fanboypost ;)
mja ik heb al eerder aangegeven hier in dit topic waarom ik forza geen goeie game vind.
ik speelde hem wel omdat ik niets beters had.

wat gt5 beter maakt in mijn ogen, mja het algehele gevoel wat die game geeft.
de graphics zijn echt uistekend, tuurlijk zijn er sommige minpunten qua graphics, maar om te zeggen forza is mooier of net zo mooi, dan is er echt iets gruwelijk mis met je tv.
je ziet sowieso dat de modelen van gt5 hoger qua details zijn.
de belichting in fm3 is gewoon heel slecht, in gt5 is die subliem en dat maakt het in gt5 zo mooi.
de weersomstandigheden zijn echt heel mooi gedaan in gt5, iets wat fm4 pas zal krijgen(is een rumour).
dag/nacht cyclus is erg mooi gedaan en ook zo ontichelijk gaaf. nurburgring in het donker is gewoon zo tof.
maar genoeg over graphics.

ik heb namelijk vanaf release van fm3 een hekel gekregen aan de developers TURN 10!!
alle valse beloftes, alle filmpjes die uiteindelijk niet waar waren.
ik noem een paar valse beloftes :
in openingsfilmpje zie je een challenger een wheelie trekken op de dragstrip vanaf stilstand.
ik zag dit en dacht yes eindelijk goeie drag race physics. mja was een koude kermis want net als in fm2 kan het alleen als je de gas rem hop actie doet.(of op dat ene circuit met die grote bug op de witte strips).

ze zeiden ook dat het online racen niet zou veranderen tenopzichte van fm2.
mja ik weet niet wie hier beide heeft gespeeld, maar fm3 is echt een drama online en fm2 was geniaal.

er was op gegeven moment een filmpje vrij gegeven waarin ze zeiden dit is volledig gedaan met de ingame movie maker. nou ik heb wel eens een filmpje gemaakt, maar je hebt wel 2 opties. output(resolutie) en duur)max 30 sec). daar kan je niet een filmpje meemaken die later bleek prerenderd te zijn want de game zag er totaal niet zo uit.

ook was er een optie in fm3 waarbij je via een kleine glitch je FOV kon aanpassen.
hier kwamen ze achter bij turn10 en inplaats van de optie gewoon goed toevoegen voor de fans die dit heel graag wilde, nee hoor ze halen de hele optie eruit. geeft wel aan dat ze eigenlijk niet luisteren naar de community, en alleen maar doen wat ze zelf willen, je betaald en verwacht wat, maar niet bij turn 10 ;)'

ook wordt er zoveel geklaagd dat gt5 patches nodig heeft. maar fm3 heeft zelfs na een legioen aan patches nog teveel bugs ( waaronder de nieuwe dlc pack online echt een uber fail!!).

nou zo kan ik nog wel een hele hele hele HELE grote lijst maken maar dat doe ik niet.
ik heb lol gehad met fm3 tuurlijk, maar qua totale LOL heb ik nu al veel meer LOL gehad met gt5 in die paar weken, dan fm3 in meer dan een jaar. want als het al begint met zoveel leugens en bedrog.
en dan ook nog eens zoveel bugs en uber fails. dan is de lol er snel af.
als je alleen een xbox hebt en geen geld voor ps3, houdt het dan lekker bij fm3. is leuk voor de huidige 20 euro ong.
heb je een ps3 of geld ervoor koop gt5. de enige en de echte real driving simulator.
en ja er zitten bugjes in, en ja er zitten minpunten aan. maar man o man wat heb ik veel plezier eraan.
en het hele gezever over die standaard wagens, ze zijn echt alle 800 gewoon goed.
sommige zelfs mooier dan sommige lowpoly fm3 (van fm2 overgehaald) modelen.
physics van gt5 zijn in mijn gevoel ook lekkerder dan fm3. met de echte racewagens als een 787B ( een auto die echt in forza had moeten zitten IMO) is het echt zo hard vechten en die auto leren.
uiteindelijk lukt die en haal ik met een stock 787B een 6:15 op nordschleife. met racing hard( niet de beste slicks) en dan heb je een gevoel van voldoening.

wat ik net lees is dat iemand hier beweert dat fm3 een betere snelheids gevoel geeft ??
das echt de grap van het jaar denk ik. als je cokcpit view in gt5 rijdt( ziet er btw uiteraard bizar mooi uit) dan heb je bij 200 al het gevoel van ik ga echt heel hard, in fm3 is het dan net alsof je 100 rijdt.( mede door die FOV die ze weigeren je te laten aanpassen ;) )

IMO heeft gt5 veel meer te bieden, fm3 voelt oud, en loopt achter de feiten aan.
fm3 draait alleen om livery editor, auction house en online met tag en cat and mouse.
en is eigenlijk gewoon geen simulator. physics zijn soms nog erger dan gt4.
gt5 draait om rijden, racen en uber graphics en dat is wat hij allemaal super goed doet.
racen voelt aan als racen, en is gewoon super.
fm3 heeft zo zijn kwaliteiten en gt5 ook, ik vind na 5 jaar forza, dat gt5 eindelijk een opluchting is.
het feit dat in gt5 wel je uitlaat verandert als je race pijp koopt, en in forza nog steeds niet, terwijl cosmetische ingrepen zo als een pluspunt voor fm3 was. vind ik dat gt5 dit ook al veel beter doet.
gt5 is gewoon een echte game die je heel veel content geeft voor een zacht prijsje.

veel plezier nog met fm3 en dalijk fm4. ik kijk de kat uit de boom en ga na mn koude kermis als limited edition en ultimate collection eigenaar, echt de game aftasten en waarschijnlijk eerst testen voor aankoop.
want ik denk dat fm4 zelfs nog niet kan gaan bieden wat gt5 nu al wel doet.
we shall see.
even voor duidelijkheid ben geen fanboy. heb forza 1, forza 2 limited edition, en forza 3 limited edition en ultimate edition, van alle games heb ik alle dlc die ooit uitkwam( fm3 zelfs alle dlc 2x ;) ) maar ik ben er voorlopig klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-07 22:10
Het snelheidsgevoel is in GT5 stukken beter inderdaad. Als je met bumper cam (of cockpit) met 300 over Le Mans of over de Ring scheurt is het bijna eng _/-\o_

Zelf vind ik GT5 er veel mooier uitzien dan Forza, mede door de belichting die veel realistischer is. Sure, de schaduwen zijn kartelig maar het is wel allemaal dynamisch en realtime. Valt mij in ieder geval niet op als ik aan het racen ben, dan concentreer ik me namelijk op belangrijkere dingen zoals m'n lijnen, rempunten etc. Zelfde voor 2D bomen en toeschouwers.

Nog even Forza3 opgestart om nou weer eens te vergelijken, maar dat staat grafisch toch zeker wel in de schaduw van GT5.

Forza3 op 100% uitgespeeld btw, en ben dat ook weer van plan met GT5. Forza4 komt ook in mijn bezit als 'ie uitkomt :)

Zolang het een goede racegame is maakt het mij geen drol uit hoe hij heet of welke er mooier uitziet, maar om te zeggen dat Forza 3 veeel mooier is is gewoon niet waar.

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 20-12-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Tja, in een vergelijking tussen Forza 3 en GT5 moet je, wat mij betreft, niet over beloftes beginnen die niet nagekomen worden ;)
GT5 heeft namelijk geen schademodel wat invloed heeft op het rijgedrag (Patch? We zullen zien.) en geen 1000+ auto's (tenzij je de GT4 ports mee telt).
Daarbij vind ik, voor een game die 6 jaar in ontwikkeling is geweest, de graphics niet goed genoeg. Alleen de premium cars vind ik echt prachtig,
de weersomstandigheden zijn echt heel mooi gedaan in gt5
Mja, vind ik niet :P
ook was er een optie in fm3 waarbij je via een kleine glitch je FOV kon aanpassen.
hier kwamen ze achter bij turn10 en inplaats van de optie gewoon goed toevoegen voor de fans die dit heel graag wilde, nee hoor ze halen de hele optie eruit.
Heeft GT5 deze optie wel?

GT5 is wel een vreemde "Real Driving Simulator" aangezien je nogal wat tijd verdoet in de menu's, puur omdat dat niet goed in elkaar zit. Online net zo, geen invites :F
Physics waarbij auto's vele meters door de lucht vliegen en vervolgens landen als een veertje lijken me niet geheel waarheidsgetrouw btw, maar ik heb het zelf nooit getest
Bij Forza 3 is het of
Auto -> Race -> Gaan!
of
Race -> Auto -> Gaan!

Owja, de AI in GT5 is om je kapot te schamen! Auto's die niet wijken van hun lijn en vrolijk hun banden staan de verbranden terwijl ze je tegen de bandenwand duwen :')
Geluid ben ik ook niet tevreden over, geen verandering in tunnels bijvoorbeeld.
Wat ik bij Forza nog wel altijd mis is de bewegende delen op auto's en de vlammen en knallen uit de uitlaat. Die laatste hoor je wel, maar zie je niet.
Laten we, als laatste, ook niet vergeten dat Forza Motorsport 3 van 23 oktober 2009 is en GT5 van 24 november 2010.
Met dat tijdverschil in het achterhoofd had ik meer verwacht van GT5.
De samenvatting van mijn verhaal:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/vs.png
Bron: Metacritic.com

[ Voor 6% gewijzigd door Grozno op 20-12-2010 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Grozno schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:48:
Tja, in een vergelijking tussen Forza 3 en GT5 moet je, wat mij betreft, niet over beloftes beginnen die niet nagekomen worden ;)
GT5 heeft namelijk geen schademodel wat invloed heeft op het rijgedrag (Patch? We zullen zien.) en geen 1000+ auto's (tenzij je de GT4 ports mee telt).
Daarbij vind ik, voor een game die 6 jaar in ontwikkeling is geweest, de graphics niet goed genoeg. Alleen de premium cars vind ik echt prachtig,

[...]

Mja, vind ik niet :P

[...]

Heeft GT5 deze optie wel?

GT5 is wel een vreemde "Real Driving Simulator" aangezien je nogal wat tijd verdoet in de menu's, puur omdat dat niet goed in elkaar zit. Online net zo, geen invites :F
Physics waarbij auto's vele meters door de lucht vliegen en vervolgens landen als een veertje lijken me niet geheel waarheidsgetrouw btw, maar ik heb het zelf nooit getest
Bij Forza 3 is het of
Auto -> Race -> Gaan!
of
Race -> Auto -> Gaan!

Owja, de AI in GT5 is om je kapot te schamen! Auto's die niet wijken van hun lijn en vrolijk hun banden staan de verbranden terwijl ze je tegen de bandenwand duwen :')
Geluid ben ik ook niet tevreden over, geen verandering in tunnels bijvoorbeeld.
Wat ik bij Forza nog wel altijd mis is de bewegende delen op auto's en de vlammen en knallen uit de uitlaat. Die laatste hoor je wel, maar zie je niet.
Laten we, als laatste, ook niet vergeten dat Forza Motorsport 3 van 23 oktober 2009 is en GT5 van 24 november 2010.
Met dat tijdverschil in het achterhoofd had ik meer verwacht van GT5.
De samenvatting van mijn verhaal:
[afbeelding]
Bron: Metacritic.com
mja ik zeg alleen maar dat dat de reden is dat ik forza een epic fail vind vanaf release al.
bij metacritic zie je ontzettend veel xbox fanboys, moet je al die reacties maar eens lezen.
ik zelf zou forza 3 een 6 geven, en gt5 op dit moment een dikke 9!!!
al die reviewers geven na een dag of 2 al een eind cijfer. maar met gt5 is dat onmogelijk.
die game is zo diep en complex. daar heb je minimaal een maand voor nodig. vandaar dat de kansloze tweakers review zo laag was.

ai van forza is btw net zo triest als die van gt5.
YouTube: Gran Turismo 5 vs. Forza 3 - AI comparison Debunked
check dit maar, was in eerste instantie een filmpje waarin ze lieten zien dat ai van gt5 veel slechter was dan fm3. maar deze dude heeft even laten zien dat het een duidelijke bash filmpje is die alleen maar gt5 is slecht daglicht moest zetten, nu zie je dat gt5 zn ai zelfs nog beter is dan fm3 ;)

enne nu heeft iedereen moeite om forza uit 2009 tegen gt5 uit 2010 te vergelijken, maar iedereen deed dit ook altijd met gt5p uit 2008 en fm3 uit 2009 ;) en die won gt5p ook duidelijk ;)

over schade model daar unlock je alles vanaf level 40. mechanical damage zit nu wel al in online en is echt subliem gedaan, een klein tikje op je wiel en hij staat krom en wil niet meer goed recht rijden.

dat jij de weersomstandigheden niet goed vind, mja prima, maar gelukkig genoeg mensen wel.

en je vergeleek net wel leuk die user reviews van gt vs fm3. maar gt5 zit nu al op 5.5 miljoen sales en fm3 nu nog niet eens 3miljoen na een jaar. ;) dus wie slaat er uiteindelijk een slatje uit ??
user reviews zijn nooit betrouwbaar want ook ik kan zomaar gaan bashen en fm3 een 0 geven, wat dus 99% van alle forza fanboys al gedaan hebben waarschijnlijk bij gt5......

maare ik ben er klaar mee, zit weer lekker gt5 te spelen met sublieme graphics, uber gameplay en geen genaai door de developers. gewoon een pure game die uiterste haalt uit mn ps3. forza 3 ik heb een woordje ervoor "meh" zon gevoel heb ik al vanaf de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:13

Player1S

Probably out in the dark

de AI in GT5 is idd dramatisch...Kameraad liet me zien hoe de busjes op het Top Gear circuit elke keer exact dezelfde lijn volgt.
Op bepaald punt maakt 1 van de laatste busjes een beweging naar rechts en dan weer naar links..In een chicane.

Fm3 is ook niet perfect....beide games zijn gemaakt voor de console en moeten speelbaar zijn met de controller.
Beide games zijn leuk vermaak met snelle auto's die de meesten van ons nooit kunnen kopen.
Qua simulatie staan ze beide in de schaduw van een iRacing die weer als enige in de buurt komt van de simulators de menig F1 team er heeft staan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Uiteindelijk is het natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur :)
Ik heb meer lol met Forza 3 op het moment, als ik daar klaar mee ben dan ga ik wel aan de gang met GT5 :P
Als die 2 teams samen een game zouden ontwikkelen zou er misschien wel een bijna perfecte racer uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
L1nt schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:19:
de AI in GT5 is idd dramatisch...Kameraad liet me zien hoe de busjes op het Top Gear circuit elke keer exact dezelfde lijn volgt.
Op bepaald punt maakt 1 van de laatste busjes een beweging naar rechts en dan weer naar links..In een chicane.
De ai in bepaalde challenges is voorgeprogrammeerd. Waaronder de top gear challenge om iedereen dezelfde Moeilijkheid te geven.
Ja gt heefteen fov optie. Gr heeft wél invites.
En het gezeik over ai is inmiddels wel ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
nu gt5 weer een nieuwe patch heeft en de game alleen maar beter en beter wordt denk ik dat fm4 wel echt absurde dingen moet implenteren willen ze dit gaan verslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 08:36
v8power67 schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:25:
nu gt5 weer een nieuwe patch heeft en de game alleen maar beter en beter wordt denk ik dat fm4 wel echt absurde dingen moet implenteren willen ze dit gaan verslaan :P
Ach, zo spraken mensen ook toen Forza 3 uitkwam"GT5 moet wel heel erg gaan uitpakken willen ze dit overtreffen".
Nu spreken mensen zo over over Forza 4, en na de release van Forza 4 weer over GT6.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
las toevalig net dat ze aangaven dat forza 3 het maximale uit de xbox haalde wat mogelijk is.
dus reken niet op gt5 graphics, misschien iets meer auto's maar 16 op de baan, nee denk ik ook niet.
ja mits ze gaan snijden in polygonen van de banen en auto's. maar dan gaat het eingelijk alleen maar achteruit. denk ook eerlijk gezegd dat ze geen dynamic weather gaan invoeren, zou namelijk de engine van forza 3 al niet kunnen trekken, en ik denk niet dat er een nieuwe engine gebruikt wordt, hoogstens nieuwe techniekjes maar reken gewoon niet op een gelijke aan gt5, want dan krijg je waarschijnlijk een koude koude koude kermis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07 18:11

DutchDevil79

I race, therfore I am

Waar ik bang voor ben is dat ze teveel tijd in dat kinect onzin gaan spenderen. Laatse Forza 4 filmpje en op de E3 waren ze daar volop mee bezig. Ik zit niet echt te wachten om men deur virtueel te moeten openen in een game door beetje te flapperen in de lucht. Totaal geen toegevoegde waarde in een race sim.

Maar ja vermaak me voorlopig nog wel met GT5. En als ze in Forza 4 nog steeds die hoppers hebben voor online dan weet ik niet of ik Forza 4 wel aanschaf.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
pur_DutchDevil schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:04:
Waar ik bang voor ben is dat ze teveel tijd in dat kinect onzin gaan spenderen. Laatse Forza 4 filmpje en op de E3 waren ze daar volop mee bezig. Ik zit niet echt te wachten om men deur virtueel te moeten openen in een game door beetje te flapperen in de lucht. Totaal geen toegevoegde waarde in een race sim.

Maar ja vermaak me voorlopig nog wel met GT5. En als ze in Forza 4 nog steeds die hoppers hebben voor online dan weet ik niet of ik Forza 4 wel aanschaf.
kijk dat is precies wat ik vind. dat systeem is wel echt belachelijk.
en die kinect troep hellemaal, ik ben daarom ontzettend sceptisch en vrees het ergste voor de xbox only guys hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:10:
[...]

kijk dat is precies wat ik vind. dat systeem is wel echt belachelijk.
en die kinect troep hellemaal, ik ben daarom ontzettend sceptisch en vrees het ergste voor de xbox only guys hiero.
Wat zijn hoppers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
zijn die pre designed races online.
dus alles wordt geregeld door turn10.
niet zoals in gt5 waar je hellemaal zelf je lobby kan maken, nee hier wordt alles bepaald door turn10 en daaarom zitten er nooit meer dan 1000 mensen online, because it sucks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:03:
[...]

zijn die pre designed races online.
dus alles wordt geregeld door turn10.
niet zoals in gt5 waar je hellemaal zelf je lobby kan maken, nee hier wordt alles bepaald door turn10 en daaarom zitten er nooit meer dan 1000 mensen online, because it sucks ;)
ehehe klinkt als MW1 op de 360, na het eerst op de PC te hebben gespeeld kon ik me 360 op een gegeven moment wel uit het raam gooien :) Heb iig geen XBL Gold meer, en FM3 ook nooit online geprobeerd. GT5 gaat wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
ja pcies :P
ik speel heel soms nog wel eens een potje tag met mn broertje, maar verder is online racen altijd zo mega onsportief, en dan de lag niet meegerekend.....
heb nog wel (helaas) xbl lopen maar gebruik het nooit meer, ps3 staat nu altijd aan en xbox 1x per week een paar minutjes maar meer niet. zonde van mn geld weer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28
v8power67 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:14:
ja pcies :P
ik speel heel soms nog wel eens een potje tag met mn broertje, maar verder is online racen altijd zo mega onsportief, en dan de lag niet meegerekend.....
heb nog wel (helaas) xbl lopen maar gebruik het nooit meer, ps3 staat nu altijd aan en xbox 1x per week een paar minutjes maar meer niet. zonde van mn geld weer dit :(
ligt het aan mij of is het ook best dom om 2 consoles in huis te hebben, dan lijkt het me logisch dat je de ene fijner vindt en daar meer op speelt en ja dan staat de andere uit o.O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
YouR schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:18:
[...]

ligt het aan mij of is het ook best dom om 2 consoles in huis te hebben, dan lijkt het me logisch dat je de ene fijner vindt en daar meer op speelt en ja dan staat de andere uit o.O.
Waarom? ik heb games op de 360 die ik graag speel (Orange Box, Madden en Jet Set Radio Future :>) en op me PS3 ben ik erg blij met Wipeout en Gran Turismo 5. Heb het geld er voor over dus waarom niet? Vind het juist heerlijk dat ik te kiezen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik ook, op de 360 Alan Wake, Mass Effect 1&2, Forza en op de PS3 Uncharted 1&2, GT5, Killzone etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb ook beide consoles.
Puur zodat je beide exclusives kunt spelen, en qua multiplatform je de beste versie kunt kopen ;).
PS3 games heb ik o.a. GT5, GT5p, Heavy Rain, resistance 2, NFS HP, FIFA10 enz
X360 heb ik o.a. Forza 2 en 3, race pro, Halo3, Fable 2, RDR, The Saboteur, LEGO-games, pes2011 :P
En zie eens dat daar behoorlijk wat console exclusives tussen zitten.
Kep wel meer games, maar kan ze zo niet 1,2,3 opnoemen.

[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 26-12-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:28
ihre schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:28:
[...]

Waarom? ik heb games op de 360 die ik graag speel (Orange Box, Madden en Jet Set Radio Future :>) en op me PS3 ben ik erg blij met Wipeout en Gran Turismo 5. Heb het geld er voor over dus waarom niet? Vind het juist heerlijk dat ik te kiezen heb!
dat kan ik ook best begrijpen, maar hij klaagt er blijkbaar over dat hij de ene links laat liggen terwijl de kans best groot is om te gebeuren. geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het verbaast me niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja ik vind het jammer dat ik er niet ove nagedacht had. ik wist eigenlijk al dat zodra gt5 uitkwam forza en xbox stof gaan happen.
maja was vlak voor release nog even spannend of gt5 wel goed was of niet.
maar nu blijkt dat gt5 idd erg goed is. dalijk ga ik vast wel weer een keertje xboxen, maar forza niet meer.
keertje black ops ofzo doen. maar voorlopig slokt gt5 al mn gametime in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295148

Ik vind Forza en GT allebei wel iets hebben eigenlijk, alleen vraag ik mij af of ik de enige ben die maar eventjes Forza 3 heeft gespeeld en daarna weer snel terugging naar Forza 2. Ik miste iets in Forza 3, kan m'n vinger er niet helemaal op leggen, maar het zegt wel dat ik niet onder de indruk ben van betere graphics. ;)

Met GT5 mochten ze van mij daar ook minder mee bezig houden, en meer met de gameplay. (AI, physics o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anoniem: 295148 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:11:
Ik vind Forza en GT allebei wel iets hebben eigenlijk, alleen vraag ik mij af of ik de enige ben die maar eventjes Forza 3 heeft gespeeld en daarna weer snel terugging naar Forza 2. Ik miste iets in Forza 3, kan m'n vinger er niet helemaal op leggen, maar het zegt wel dat ik niet onder de indruk ben van betere graphics. ;)

Met GT5 mochten ze van mij daar ook minder mee bezig houden, en meer met de gameplay. (AI, physics o.a.)
speel je veel online ?? dan snap ik je punt.
fm2 was echt super voor zijn tijd, fm3 was leuk maar idd miste iets, online is bagger en gewoon veeslte veel bugs. en zoals je zegt de graphics zijn totaal niet denderend. gt5 mag idd ook iets midner op graphics focussen, maar toch zijn die graphics op sommige momenten wel echt super mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 13:29
Ik heb nu veel uren in GT5 zitten, maar ben ook weer FM3 gaan spelen. Waarom? In januari gaan we op consoleracers.com weer verder met de online competitie wat toch echt wel vet is. Wat dat betreft vind ik FM3 weer beter omdat het community gevoel veel beter is. Lobby aanmaken, vrienden uitnodigen en gaan. Ook het PI systeem is erg goed voor de competities. Spreek een merk af, en max PI en veel succes met het uitzoeken en pimpen van je auto. Leuk om te zien wat er allemaal aan de startgrid komt.

GT5 vind ik persoonlijk veel meer een offline game. De offline modus kan mij ook veel boeien in GT5 dan in FM3, wat heel snel verveelde. Ook erg goed in GT5 dat je nu de seasonal events hebt. Die voegen echt wat toe. Daar is FM3 toch een stuk minder in.

Ik vind het echte racen in FM3 wel een stuk leuker op de een of andere manier. Ik heb het idee dat ik veel meer moet vechten om de auto's op de baan te houden om een strakke ronde neer te zetten, terwijl ik GT5 veel klinischer vind. Graphics zijn in GT5 misschien iets beter, maar als ik moet kiezen tussen physics of graphics, dan ga ik voor physics, en dat wint FM3 bij mij.

Het menu van GT5 vind ik nog het slechtste punt. Hoeveel handelingen heb je nodig om een car te krijgen zeg. Of om een beetje upgrades te kopen en daarna te tunen....

Kortom, allebei toffe games met hun goede en slechte eigenschappen, waarbij ik FM3 denk ik volgend jaar meer ga spelen dan GT5, al is het alleen maar voor de competitie.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:42

BioHazard

*\o/*

Stel ik koop nu Forza 3 Ultimate. Hoe gaat dit dan met mijn savegame?

Anoniem: 295148

v8power67 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:45:
[...]

speel je veel online ?? dan snap ik je punt.
fm2 was echt super voor zijn tijd, fm3 was leuk maar idd miste iets, online is bagger en gewoon veeslte veel bugs. en zoals je zegt de graphics zijn totaal niet denderend. gt5 mag idd ook iets midner op graphics focussen, maar toch zijn die graphics op sommige momenten wel echt super mooi.
Nope, fm2 kwam gewoon wat meer serieus op mij over. Daarnaast vind ik zo'n rewind functie in zulke spellen zo'n afknapper, ook al weiger ik het te gebruiken. Ik ben bang dat fm4 wat dat betreft nog wat erger gaat worden, vooral met kinect support, aangezien ze dat niet enkel willen gebruiken voor headtracking.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dangit! Koop ik speciaal Forza 3 Ultimate, vw de Top Gear stuff erbij, zit de TG track er niet bij!
Of mis ik ergens iets?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:13

Player1S

Probably out in the dark

iirc Top Gear (USA) is pas bij Forza 4 die in 2011 uit komt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zo, als zeer fanatiek GT4 speler heb ik jaaaaaaaaaaaren uitgekeken naar de release van GT5. De recensies waren alleen wat teleurstellend. De automodellen, het GT-gevoel, de lichteffecten en dag/nachtritme en uiteraard eindelijk mooie graphics waren positief. Maar door de kale klinische omgevingen, de zeer matige AI en het feit dat ik een 360 al had staan, toch eens wat FM3 recensies gaan lezen...

Die laatste hebben we nu dus gekocht en zijn we nu twee avondjes mee bezig. Lekker alles behalve schakelen en ABS uit en dan op hard spelen. Dat is flink zweten! Medium is weer veel te makkelijk. Alles winnen op Hard is behoorlijk lastig!

Jammer dat je je niet kunt kwalificeren. En ik vind het jammer dat een normale clio mijn clio V6 bij kan houden :S, maar verder ben ik erg te spreken over dit spel! Mooie tikkie overdreven gekleurde graphics, zeeeer mooie omgevingen (dat springt echt uit!), behoorlijke modellen, vrij goede lichteffecten. Wij spelen dit met een goede HD beamer op een scherm van 2m breed en dat is echt waanzinnig.

Ook de AI is goed. TIkkie lomp, maar ze doen in elk geval echte inhaalacties (ook op elkaar) en gaan je niet blind van de baan beuken (al doen ze dat in bochten vanachter soms wel, fuckers). Ook de rem-lijn aangeven op de baan is super om een nieuwe baan snel te leren kennen!

Ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen! En dat voor een spel dat alweer een jaar uit is. Ik heb natuurlijk gewoon in de FRS de beschikbare game gekocht en me niet verdiept in (veel goedkopere) Ultimate versions uit de UK, maarja. Hiermee vermaken we ons ook.

We doen wel lang over het spel, omdat we rustig 6 pogingen nodig hebben om een race te winnen. Lekker zweten, maar wel een mooi spel. Rijden nu in een Opel Speedster Turbo, dus nog flink in het begin van het spel vermoed ik.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wil gaan kijken voor een degelijk stuurtje. Liefst eentje voor PS3 én 360, daar ik zowel Forza als Gran Turismo speel, maar dat is een utopie. Dan maar alleen voor de 360 gezien F4 dit jaar.

Wat gebruiken jullie zoal? Wil niet veel meer dan 100 Euro uitgeven eigenlijk, maar wil ook geen prullaria. Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 22:07
Exorcist schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:02:
Ik wil gaan kijken voor een degelijk stuurtje. Liefst eentje voor PS3 én 360, daar ik zowel Forza als Gran Turismo speel, maar dat is een utopie. Dan maar alleen voor de 360 gezien F4 dit jaar.

Wat gebruiken jullie zoal? Wil niet veel meer dan 100 Euro uitgeven eigenlijk, maar wil ook geen prullaria. Lastig.
Er is maar 1 optie en dat is een stuurtje van fanatec. Ver boven je budget, maar als je em hebt overtreft het al je verwachtingen. Wil je helemaal los gaan, koop je er ook nog een setje clubsport pedals, geloof me het is echt de investering waard.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Henkus schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:44:
[...]

Er is maar 1 optie en dat is een stuurtje van fanatec. Ver boven je budget, maar als je em hebt overtreft het al je verwachtingen. Wil je helemaal los gaan, koop je er ook nog een setje clubsport pedals, geloof me het is echt de investering waard.
Ja, die zag ik al..maar dat geld wil ik er niet aan uitgeven. Ik speel sporadisch spellen als Forza 3, GT5, F1 2010 en alle andere racegames, maar niet meer dan een uurtje of 2 per week bij elkaar opgeteld. Heb nu al ergens een lijntje uitstaan naar het MS wheel, racen met een stuurtje ipv controller zal voor mij al een wereld van verschil zijn. GT5 laten we maar even hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zal hier de vraag ook maar even stellen...

Forza 3 heeft een update nodig en wil niet doorstarten.
Nu ligt Live al een tijdje plat hier dus hoop ik de update te kunnen downloaden.
Weet iemand of dit mogelijk is en zoja waar?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Probleem lag dus aan mn router.
Alles werkt weer goed.
Nu Live Gold besteld omdat ik zag dat mn storefront ondertussen meer dan 4.000.000 credits in de wacht heeft staan voor me :)
Levert het toch nog iets op dat ontwerpen van logo's e.d.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efmfresh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:54
Weet er iemand waar je Forza 3 - Ultimate Edition (Xbox 360-Topgear editie) kan kopen online in Nederland of Belgie?
Bij gamemania hier moet je wachten tot 25-02-2011...

dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Excuses alvast voor de reclame, maar sinds de porsche cup heb ik na elke race een leuk filmpje van de highlights gemaakt. En dat wilde ik met iedereen delen, misschien krijg je zelfs weer zin om te gaan racen! ps ... volgend seizoen gaan we los met peugot 207 (max A klasse) en beloofd weer vol spanning te zitten.

Edit,

Zijn allemaal te vinden onder het kanaal van consoleracers vanaf binnenkort!!
YouTube: Kanaal van consoleracers

[ Voor 72% gewijzigd door lawaai op 16-03-2011 22:29 . Reden: ander youtube account. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 12:25
efmfresh schreef op zondag 06 februari 2011 @ 09:43:
Weet er iemand waar je Forza 3 - Ultimate Edition (Xbox 360-Topgear editie) kan kopen online in Nederland of Belgie?
Bij gamemania hier moet je wachten tot 25-02-2011...

dankje
Eh amazon.co.uk? 12 pond :)
BioHazard schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:23:
Stel ik koop nu Forza 3 Ultimate. Hoe gaat dit dan met mijn savegame?
Kan je bewaren, zie http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4365035.aspx.

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Ik heb m nu ook gekocht. Ik heb online even geprobeerd en wat zijn dat voor agressieve apen, bij de start probeert iedereen elkaar van de baan te duwen en midden in de race word je van achteren gebeukt etc.

Verder is de career wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Hier ook de ultimate edition gekocht. Het was voor mij goedkoper dan alle carpacks van de marketplace kopen, ook al had ik al twee packs in het verleden aangeschaft.
Ook de Top Gear pack vind ik wel aardig.
Het was even zoeken naar de Top Gear car pack en the Top Gear theme nadat ik de downloadcode had ingevuld, maar er blijken dus drie codes op het kaartje te staan.
Dit had ik eerst niet gezien en ik had alleen de code van de video open gekrast en verzilverd. 8)7

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik heb weer een filmpje gemaakt van onze race avonturen...

Race 1

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oUPkwSucrwc]
nieuwe gelekte gameplay voor fm4. wordt zoals ik het zie een letterlijke gt5 copie maar dan op xbox 360.
kan leuk worden maar we zullen wel zien.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 03-04-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb t idee dat als ze het goed uitwerken gewoon beter wordt dan GT5. Ze hebben eindelijk weer een richtlijn wat ze moeten doen. :)
Daarnaast zit T10 nooit verlegen met nieuwe wagens in de game, en huren ze genoeg manschap in voor het modelleren etc. Ik denk dat ie beter wordt,
Nu alleen nog even een goed stuur van Microsoft..

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 03-04-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja goed uitwerken kost heel veel tijd, en in 2 jaar kun je dus nooit zoveel evolutie verwachten.
wordt gewoon zelfde engine als fm3 maar dan 16 car grid, dag nacht, vlammen uit de pijp, en ietsje betere graphics, maar vond de graphics van de daadwerklijke gameplay stukjes letterlijk hetzelfde als fm3. zelfs nog zelfde glitches in cockpitview met schaduwen enz. ze beweren dat dit allemaal nog forza 3 is met nieuwe toevoegingen daarom graphics zelfde zijn. daarom misschien geen verschil.
vind ook de rest er een beetje prerenderd uitzien, in fm3 was garage view mooi maar niet zo mooi zoals ze lieten zien voor de release, nu met fm4 doen ze gewoon naar mijngevoel zelfde. graphics kunnen nooit mooier zijn dan gt5 dat lukt ze nooit. niet in maar 2 jaar. gameplay leek ook zelfde als fm3, maar is eigenlijk nog te weinig van gezien om echt te oordelen. maar ik kijk echt de kat uit de boom, ze willen nu maar al te graag gt5 nadoen qua game en hellemaal voor hun qua sales, dus kan goed uitkomen maar ook andersom.
we zullen zien.
ook nog even voor duidelijkheid niemand weet ook of dit wel echt fm4 is kan ook zelf gedaan zijn door een fan. dus voorlopig met korrel zout nemen, werd namelijk op 1 april uitgelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

GAIAjohan schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:44:
Ik heb t idee dat als ze het goed uitwerken gewoon beter wordt dan GT5. Ze hebben eindelijk weer een richtlijn wat ze moeten doen. :)
Daarnaast zit T10 nooit verlegen met nieuwe wagens in de game, en huren ze genoeg manschap in voor het modelleren etc. Ik denk dat ie beter wordt,
Nu alleen nog even een goed stuur van Microsoft..
Waarom moet MS met een goed stuur komen? Voor de Xbox zijn er inmiddels goede sturen.

Headtracking met kinect lijkt mij ideaal!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ThunderNet schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:52:
[...]

Waarom moet MS met een goed stuur komen? Voor de Xbox zijn er inmiddels goede sturen.

Headtracking met kinect lijkt mij ideaal!
Vertel eens welke dan goed is,..
Alleen die Fanatec zijn goed alleen dan zit je wel met minimaal 350 euro.. En 500 euro als je de goede Clubsport pedalen wil..
Verder is het officiele x360 stuur eol en is gewoon prut
de rest op de markt is vreselijk slechte prut van o.a. Mad Catz
v8power67 schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:51:
mja goed uitwerken kost heel veel tijd, en in 2 jaar kun je dus nooit zoveel evolutie verwachten.
wordt gewoon zelfde engine als fm3 maar dan 16 car grid, dag nacht, vlammen uit de pijp, en ietsje betere graphics, maar vond de graphics van de daadwerklijke gameplay stukjes letterlijk hetzelfde als fm3. zelfs nog zelfde glitches in cockpitview met schaduwen enz. ze beweren dat dit allemaal nog forza 3 is met nieuwe toevoegingen daarom graphics zelfde zijn. daarom misschien geen verschil.
vind ook de rest er een beetje prerenderd uitzien, in fm3 was garage view mooi maar niet zo mooi zoals ze lieten zien voor de release, nu met fm4 doen ze gewoon naar mijngevoel zelfde. graphics kunnen nooit mooier zijn dan gt5 dat lukt ze nooit. niet in maar 2 jaar. gameplay leek ook zelfde als fm3, maar is eigenlijk nog te weinig van gezien om echt te oordelen. maar ik kijk echt de kat uit de boom, ze willen nu maar al te graag gt5 nadoen qua game en hellemaal voor hun qua sales, dus kan goed uitkomen maar ook andersom.
we zullen zien.
ook nog even voor duidelijkheid niemand weet ook of dit wel echt fm4 is kan ook zelf gedaan zijn door een fan. dus voorlopig met korrel zout nemen, werd namelijk op 1 april uitgelekt.
Het is wel echt. Dat is al wel bevestigd door zowel MS als T10. Het mocht alleen niet uitkomen.
Men denkt dat t eigenlijk voor de E3 bedoeld was. MS probeert dan ook de filmpjes te verwijderen van youtube.

[ Voor 67% gewijzigd door GAIAjohan op 03-04-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Er is al 1 zekerheid: Qua FPS zal Forza4 vloeiender zijn dan GT "Haperend" 5. :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja dat is dus geen zekerheid ;)
als ze van 8 naar 16 autos gaan, met dag nacht racen, en mooiere graphics, gaan ze echt geen 100% 60FPS houden, xbox heeft al moeite met fm3 om 60fps te houden, ze hebben zelf ook gezegd fm3 haalde maximale uit xbox, dus of ze gaan naar 30fps, of het wordt een 30-60fps systeem zoals gt5 ;)
of de graphics worden niet zoals in filmpje en blijven zoals in fm3.
het is maar een xbox he, is al erg oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heeft iemand een alternatief linkje, deze werkt niet meer. Hoop zo op een grid van 12 of 16...

16 it is...

http://www.autojunk.nl/2011/04/gelekt-eerste-beelden-forza-4

Die werkt ook

[ Voor 33% gewijzigd door lawaai op 04-04-2011 16:20 . Reden: additionele info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
grid is 16.
http://www.insidegamer.nl...deo-Forza-4-duikt-op.html
hier staat ie nog online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hey gasten, wordt het niet tijd voor een forza motorsport 4 topic ??
Heb weer nieuwe fact vers van de pers :
http://www.insidegamer.nl...nctie-vanuit-Forza-3.html
Nieuws | 26 mei 2011 - Spelers van Forza Motorsport 3 kunnen hun profiel importeren in het vierde deel van de raceserie. Dat heeft ontwikkelaar Turn 10 Studios bekendgemaakt.

Afhankelijk van het level dat ze hebben bereikt en de auto's die ze in hun garage hebben staan in Forza 3, krijgen spelers gratis auto's en andere extra's in het vierde deel. Ook de ontwerpen die spelers in het derde deel voor hun auto's hebben gemaakt kunnen in Forza 4 worden geïmporteerd.

Daarnaast onthult de ontwikkelaar dat een gelimiteerde oplage van Forza Motorsport 4 wordt voorzien van een pakket met een vijftal extra auto's. Het pakket wordt alleen bij de eerste batch van Forza 4-exemplaren gevoegd. Gamers die het racespel niet kort na release aanschaffen zullen de auto's naar verwachting later kunnen kopen. Het betreft de Ford Mustang GT Coupe 1965, de Koenigsegg Agera 2011, de Lexus SC300 1997, de RUF RGT-8 2011 en de Tesla Roadster Sport 2011.

De Ferrari 458 Italia staat op de cover van Forza Motorsport 4. De tweezitter met acht cylinders wordt nauwkeurig nagebouwd in de game, belooft Turn 10. "Het team heeft nauw samengewerkt met Ferrari om elk kleine detail van de Ferrari 458 Italia in de game te verwerken, van zijn strakke design tot de prachtig gemodelleerde 4499 CC V8 motor, en biedt gamers de meest realistische rijervaring buiten het circuit."
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z3ymbk.jpg
dit zou een fm4 plaatje moeten zijn :D
http://forums.forzamotors...4/ShowThread.aspx#4389394
hier meerplaatjes en info. zou wel een nieuwe topic willen aanmaken maar heb er totaal geen ervaring mee, geen idee ook hoe en wat. als iemand die het leuk vind dit zou doen is het beter af dan bij mij ;) :P

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 26-05-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Zulke plaatjes zagen we ook voor de release van FM3 en GT5, dus dat is geen ingame. FM3 zat al redelijk aan de max van wat de 360 kan, dus heel veel mooier dan dat zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:13
Ik heb alle FM delen gehad (van 2 en 3 zelfs de LE) maar heb uiteindelijk mijn 360 verkocht. Mocht er G27 ondersteuning komen dan haal ik direct een nieuwe XBOX wanneer FM4 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Geen g27 ondersteunig, zal nooit komen ook, is een vete tussen logitech en ms.
Idd dit is geen ingame, ja maximaal dat het de showcase modus is, zoals in fm3.
Moet wel zeggen dat ik wel nieuwsgierig begin te worden naar de game, weten nu al de limited edition wagens, waaronder de sc300 uit 1997, een echte japanse drifter :D en een orginele mustang uit 1965.
Als ze de besturing met stuur en controller aanpassen(is nu met controller veelste gevoelig, en met stuur zit er nog een verborgen assist op de achtergrond die heel hinderlijk is, google er maar op). dan zal de game zoveel keer beter worden, en dan met meer auto's betere graphics, realistischere tuning(geen 4wd viper meer AUB!!) en meer customisation dus meer bumper sets zoals in het echt enz, dan wordt dit gegarendeerd een goty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Als er G27 ondersteuning zou komen zou de XBOX360 een update moeten hebben. Is een verschilletje tussen Directinput en Xinput.
Windows lust ze beide, PS3 alleen directinput en X360 alleen Xinput.
heeft verder weinig te maken met een vete, alleen dat Logitech geen zin heeft Xinput controllers te maken en geld af te dragen aan MS, wat Fanatec wel heeft gedaan.

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Okee ik dacht dat het een probleem was tussen MS en logitech.
Maar had idd wel al gehoord dat er een input verschil is ja, maar aangezien ze een soort van deal hadden met fanatec voor fm3 zal dat nu niet veranderen. En moet zeggen dat mn PWTS best goed werkt met fm3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

SalimRMAF schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:59:
Er is al 1 zekerheid: Qua FPS zal Forza4 vloeiender zijn dan GT "Haperend" 5. :P
Hoe kom je erbij dat GT5 zou haperen? Heb je het überhaupt ooit wel eens gespeeld? Nee, want anders zou je deze opmerking niet maken. GT5 loopt op een constante fps van 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:14:
[...]

Hoe kom je erbij dat GT5 zou haperen? Heb je het überhaupt ooit wel eens gespeeld? Nee, want anders zou je deze opmerking niet maken. GT5 loopt op een constante fps van 60.
Volgens mij hebben de makers van GT5 zelf al gezegt dat dat niet altijd het geval is. Verder geen oordeel van mij, heb GT5 niet gespeeld.

Begin wel erg benieuwd te worden naar FM4 eigenlijk, FM3 is 1 van de beste racers die ik ooit gespeeld heb.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

BM schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:41:
[...]

Volgens mij hebben de makers van GT5 zelf al gezegt dat dat niet altijd het geval is. Verder geen oordeel van mij, heb GT5 niet gespeeld.

Begin wel erg benieuwd te worden naar FM4 eigenlijk, FM3 is 1 van de beste racers die ik ooit gespeeld heb.
Tijdens de ontwikkeling was dat idd het geval. Ze hebben consessies moeten doen hierdoor. Uiteindelijke resultaat is wel dat ie ten alle tijde vloeiend loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Uit een interview in oktober:
Unfortunately, according to Kaz, Gran Turismo 5 sometimes dips slightly below the 60 FPS goal and for that, he begs for your forgiveness.

“Our engineers complain every day: ‘Isn’t it enough that it’s in 1080p? Does it have to be 60fps too?’ But I think 60fps is very important, so we’re working towards perfecting that. There might be times when you have a certain combination of conditions that come together – especially with the weather effects – [when] the game might briefly drop from 60fps, and for that I beg your forgiveness!
En nee, GT5 doet zeker geen 60fps. Dat laat de screen tearing wel zien.

Voorlopig ben ik nog wel druk met dirt3, maar daarna mag forza4 wel evrschijnen

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 27-05-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 08:36
Het enige waar ik echt op hoop voor FM4 is dat het "dode gevoel" na een tijdje spelen eindelijk eens opgelost wordt.

FM2 had hier op een gegeven moment last van, en FM3 was al niet heel veel beter. Na een aantal races wist ik het wel.
Als er wat challenges o.i.d. worden ingebouwd kan er veel meer uit FM4 worden gehaald.

Ook zouden de moeilijkheidslevels beter gebalanceerd mogen worden dan in FM3 het geval is.
Medium AI zorgt soms voor een voorsprong van +30 seconden, terwijl hard AI bijna niet te doen is.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:34
Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:14:
ik heb zowel een xbox als een ps3, maar dit klopt niet. GT5 loopt absoluut niet constant op 60fps. Sterker nog, als je met een full grid aan auto's gaat rijden op bijvoorbeeld tsukuba dan dropt de framerate in bochten zeker onder de 20 fps, dan wordt het echt heel schokkerig. Als je alleen rijdt bijvoorbeeld in timetrials dan valt het wel mee met de framerate. Maar zeggen dat die constant op 60 fPS loopt klopt gewoon niet.

Overigens heeft forza 3 af en toe ook wel framerate problemen hoor. Maar die vallen wel minder op dan in GT5.

[ Voor 10% gewijzigd door robinez op 27-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
mja forza 3 loopt ook niet altijd op 60fps. daarom dat ik ook het idee krijg dat fm4 ook niet 60fps gaat houden.
Zeker omdat fm3 al op limiet zat van wat turn 10 kon doen, uiteraard beetje optimaliseren okee, maar ineens mooiere graphics en dan een 16 car grid, nee ik denk niet dat fm4 60fps gaat draaien, en btw fm3 draait ook maar op 1280x720, en gt5 op 1280x1080. is toch wel effe hogere reso. en dan met 16 auto's met weersomstandiheden enz, dus ja ze hebben het idd ook nog netjes vtv gemeld.
Geloof mij maar, als fm4 op 60fps gaat draaien, dan zijn de ingame graphics gelijkwaardig aan fm3, en die zijn niet in de buurt van gt5 premiums.
Maar toch denk ik dat fm4 wel een betere game kan gaan worden dan gt5, gt5 is best dood, fm3 ook wel eignelijk maar als je die trailer moet geloven willen ze het snelheids gevoel gaan aanpassen, beetje zoals in shift 2. dat kan best leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
http://e3.gamespot.com/vi...port-4-demonstration?hd=1

Check deze video !!!
Bizar gaaf gaat fm4 worden :D
TAG met 16 man online lijkt me echt tof.
Fm4 gaat vrees ik gt5 echt kreupel rossen.
Wat ik tot nu toe allemaal gezien heb is echt geniaal :D
ENJOY!!

[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 08-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:13
F* me... nou moet ik toch weer een 360 en een nieuw stuur gaan kopen... en niet dat achtelijke ding wat MS begin deze week heeft aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
voor de forza 4 mensen heb een nieuw topic gemaakt :
Forza Motorsport 4
Zoek nog mensen om te helpen met dit topic want is mn eerste dus kan altijd velen malen beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 01-07 19:25
Ben weer eens aan het monteren geweest. Vorig jaar eens opnames gemaakt in Forza 3, overgezet naar de computer, maar eigenlijk nooit aan toegekomen om te monteren. Maar ik heb er even een uurtje de tijd voor genomen. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O4xJTJyoxyM]

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ik ben zelf niet zo'n fanatieke gamer en heb Forza wat later opgepakt. Ik vind het multiplayer gedeelte erg interessant.
Echter, de andere spelers zijn geheel gesproken niet bij te houden. Zelfs bij de start, dan hebben we het dus alleen maar over het indrukken van een knoppie, spuiten ze weg.
Waar ligt dit voornamelijk aan?
Ik houd er uiteraard rekening mee dat ervaren spelers beter bochtenwerk vertonen maar nogmaals, hun autos zijn veel sneller.
Hebben zij speciaal geweakte auto's en zo ja, hou komt men daaraan?
Rijd men allemaal met stuur ipv controller?

Ik houd me ook aanbevolen voor tips welke auto/klasse mee te beginnen qua MP.
Ik rijd nu het meeste met de celica op C klasse en als het een traag circuit is kan ik redelijk mee.

Nogmaals, ik hoop op enige verduidelijking zodat ik mee kan met Forza 4. :)
Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Hangt er een beetje vanaf met hoeveel assist je speelt, hier zit namelijk een groot verschil in.

ABS bijvoorbeeld, als je het remmen zelf goed onder controle krijgt zonder abs zul je zien dat je veel later en sneller kan remmen.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Iamjev schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:09:
Ik ben zelf niet zo'n fanatieke gamer en heb Forza wat later opgepakt. Ik vind het multiplayer gedeelte erg interessant.
Echter, de andere spelers zijn geheel gesproken niet bij te houden. Zelfs bij de start, dan hebben we het dus alleen maar over het indrukken van een knoppie, spuiten ze weg.
Waar ligt dit voornamelijk aan?
Ik houd er uiteraard rekening mee dat ervaren spelers beter bochtenwerk vertonen maar nogmaals, hun autos zijn veel sneller.
Hebben zij speciaal geweakte auto's en zo ja, hou komt men daaraan?
Rijd men allemaal met stuur ipv controller?

Ik houd me ook aanbevolen voor tips welke auto/klasse mee te beginnen qua MP.
Ik rijd nu het meeste met de celica op C klasse en als het een traag circuit is kan ik redelijk mee.

Nogmaals, ik hoop op enige verduidelijking zodat ik mee kan met Forza 4. :)
Thanks in advance.
Voor de start zijn 2 dingen heel belangrijk, vermogen en tractie.
Oftewel een 4wd heeft een enorm voordeel op 2wd wagens.
zet voor de grap 2 vipers naast elkaar,
1 normale en de andere met de gehate 4wd conversie.
De 4wd zal van de startlijn weg knallen en de 2wd versie zal denken dat hij nog niet eens beweegt.

Verder is het online inderdaad zo dat je getunede monsters in kan zetten, dus let ook op de PI waarde die de auto van je concurentie heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb het spel al een tijdje geleden 2e hands gekocht, en kom er nu achter dat er een code bij hoort voor het downloaden van een Benchmark circuit.

Iemand enig idee hoe ik dit circuit alsnog kan downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
PurpleBlue schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:19:
Ik heb het spel al een tijdje geleden 2e hands gekocht, en kom er nu achter dat er een code bij hoort voor het downloaden van een Benchmark circuit.

Iemand enig idee hoe ik dit circuit alsnog kan downloaden? :)
Door eht te kopen.
Dat benchmark circuit was gratis als je het spel nieuw kocht, indien tweedehands moet je het circuit gewoon kopen.

Je had veel beter een Ultimate edition van forza3 kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:20:
[...]

Door eht te kopen.
Dat benchmark circuit was gratis als je het spel nieuw kocht, indien tweedehands moet je het circuit gewoon kopen.

Je had veel beter een Ultimate edition van forza3 kunnen halen.
De Xbox360 had ik toen geleend van iemand, en om nou voor een geleende Xbox360 nieuwe games te kopen ging mij wat te ver...
Later bleek de Xbox360 toch goed te bevallen, en er zelf 1 gekocht. Toen had ik de game dus al 2e hands.
Achja, de nieuwe Forza 4 Limited Edition staat al in pre order, dus dan zal ik 3 ook niet meer(zo veel) spelen. :+

Edit: Xbox360 ipv XBOX ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PurpleBlue op 19-09-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Is er ook een mogelijkheid om alle upgradepacks met korting te krijgen? ik zit er net even tussen te neuzen; maar je bent volgens mij zo 4000 punten verder als je alle cars en tracks wil open, vind ik persoonlijk nogal veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Ja, je zou kunnen kijken naar de "Forza Motorsport 3: Ultimate Collection/Edition". Deze kan je
voor 15eu (o.i.d.) uit een aantal webshops plukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dan trek ik dat liever uit voor Forza 4 :)

Gisteren maar weer even careermode gedaan in Forza4. Best wel vet. Starten is alleen kut, met een Aygo rijden vind ik persoonlijk niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik ben nu bezig met de Solid Gold achievement, de enige die ik nog moet hebben en ik heb nog wel wat races te doen :P Ik ben nu bezig met de endurance races, daarna de nog openstaande World Championships, dan de Super Lap Days en zo werk ik terug naar de simpele, kortere races. Maar er gaat wel lekker veel tijd in zitten, maar ik begin pas met FM4 als ik alles gedaan heb :D

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste