• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-11 14:02
Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:56:
Weet ik veel hoe dat werkt, verwijder normaal nooit wat. Er staat dan vrolijk: "Forza 2" 6.x gb, dus ik denk, ah die moet ik hebben. Flikkert ie vervolgens dus alles weg. Wat een kutsysteem. En ik wilde deze week mijn laatste endurance races gaan doen :(
Je had de 'uninstall' moeten doen ipv van de hele map verwijderen (neem aan dat je het via de soort van file explorer hebt gedelete?). Heb zelf laatst ook forza2 van de hdd gehaald omdat 3 eraan komt, maar dan wel via de game library / my games. Later nog gespeeld van disc, niets aan het handje met mn save games/profile.

Mosterd na de maaltijd helaas. Weg is weg. :|

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52
bongholio schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 04:58:
[...]

Je had de 'uninstall' moeten doen ipv van de hele map verwijderen (neem aan dat je het via de soort van file explorer hebt gedelete?). Heb zelf laatst ook forza2 van de hdd gehaald omdat 3 eraan komt, maar dan wel via de game library / my games. Later nog gespeeld van disc, niets aan het handje met mn save games/profile.

Mosterd na de maaltijd helaas. Weg is weg. :|
Ik heb nog nooit ergens uninstall gezien? Vandaar dat ik het via deze weg heb moeten doen. Ik heb alleen Play from hard disk, maar geen Uninstall optie?

Ach ja... life sucks anyway.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Your life anyway :P

Wat doet Forza 2 er nog toe, deel 3 is er volgende week :>

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik had vanmorgen constante vastlopers bij het laden van een aantal circuits in de free play mode.

Ik dacht al dat mijn xbox op het einde begon te lopen en ben zeker 1 uur aan het proberen geweest.

De oplossing lag uiteindelijk in een herstallatie op de harde schijf en een reset van de multi screen setup, nu doet ie het weer perfect 8)7

Toch blijf ik het jammer vinden dat je niet zelf kunt bepalen wat voor een race je wilt spelen en met welke tegenstanders in de free play mode.

Het gekke is dat je dit 'nadeel' ook NERGENS in de reviews tegenkomt.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:08
Mss omdat jij de "testversie" gebruikt en de reviewers de echte versie hebben?

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-11 10:56

ikt

Net Forza 3 demo geprobeerd. Hemels! HEMELS! Het rijdt gewoon zoooooo fijn. Bij NFS worden alle bestuurdersfouten bestraft. In FZ3 worden je fouten gladgestreken. Ik denk dat als je vingers uber zijn, of wanneer je een stuur hebt, je ook zo fijn rijdt als in Forza, want NFS = te snel sturen = makkelijk onder/overstuur. In Forza gaat het niet fout, maar stuur je langzaam in. Soms handig, soms ook weer even niet. Maar het rijdt wel hemels.

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-11 06:23
Ik dacht altijd dat Forza juist moeilijker was dan de NFS reeks? Speel je Forza op easy ofzo :)

• ownage maxim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-07 23:51
Dat is ook wat veel mensen denken. NFS is arcade en zou dus makkelijker moeten zijn. Ik vindt toch Forza een stuk makkelijker. Als je gewoon geen goede racegame kunt ontwikkelen, noem je het arcade.

Verwijderd

Even een kleine review van mijn bevindingen tot nu toe :

Ben inmiddels op driver level 7 aangekomen, de auto's die ik tot nu toe heb gekregen/gewonnen:

1e auto : Citroen C4 VTS ( na 1e race weer verkocht ) :r

- 2009 Ford Focus RS
- 2010 Fiat Abarth 500 Esseesse
- 2009 Volkswagen Scirocco GT
- 2004 Vauxhall VX220 Turbo
- 2009 Alfa Romeo Brera Italia Independent
- 2003 Renault Clio Sport V6
- 2007 Ford Shelby GT500

... nu ben ik voornamelijk met de Alfa en Focus RS aan het racen in de C-klasse , vooral de Alfa is door zijn 4 wheel aandrijving erg relax. :Y)

Wat mij wel opvalt is dat Forza 3 wel erg makkelijk is gemaakt , als je racebanden en race weight reduction koopt win je op medium met hulpmiddelen als TC en SC aan alles met gemak ( tot nu toe dan )
In Forza 2 had ik hier toch meer moeite mee.

Ik rij nu met de volgende opties:

Level: Medium
TC : Off
ABS: On
SC : Off

.... moet zeggen dat het met TC en SC off nu wel een stukje spannender is. Ook moet je veel zelfdicipline hebben om niet de terugspoel functie te gebruiken , anders is de spanning helemaal ver te zoeken.
Het geld stroomt nu wel lekker vlot binnen ( 70% bonus met mijn huidige instellingen ) :9

Grafish is alles dik in orde , het geheel ziet er gelikt uit , alleen vind ik de circuits die ze uit Forza 2 hebben meegenomen niet veel mooier geworden. Met uitzondering van New York , die ziet er schitterend uit.
De nieuwe circuits zien er daarin tegen wel zeer mooi uit .

Het geluid is helemaal top , als je een Subaru Impreza STI in je kofferbak hebt zitten hoor je duidelijk zijn blow-off valve puffen bij het op en terug schakelen , dit maakt je toch wel zenuwachtig in je laatste ronde. _/-\o_

Zoals eerder aangegeven door mij en anderen hier is het ontbreken van een custom race modus wel erg vreemd , maar ik heb goede hoop dat dit in de toekomst nog veranderd word dmv een update.

Kortom , Forza 3 is weer een toppertje met hier en daar een klein schoonheidsfoutje . :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 13:40 ]

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Ace schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:05:
Zo een dus;

[afbeelding]

Zit zelf ook beetje te twijfelen om er 1 te bestellen omdat er heel wat uurtjes in Forza 3 zullen gaan zitten.

http://www.wheelstandpro.com/
Deze combo heb ik ook, bevalt uitstekend met Forza 2, and soon Forza 3.
Zojuist de Collectors Edition gepreordered bij proxis.nl

I am RubbeR, You are Glue

Verwijderd

Henkus schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:38:
Toch blijf ik het jammer vinden dat je niet zelf kunt bepalen wat voor een race je wilt spelen en met welke tegenstanders in de free play mode.

Het gekke is dat je dit 'nadeel' ook NERGENS in de reviews tegenkomt.
Forza 2 had dat ook al niet, de meeste reviewers lijken me dat te weten dus wanneer die opties in Forza 3 weer niet voorkomen zullen ze die ook niet missen. Ik heb hetzelfde, ik weet niet beter en ik mis 't ook niet echt.

• ikt
  • Laatst online: 03-11 10:56

ikt

buddow schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:02:
Ik dacht altijd dat Forza juist moeilijker was dan de NFS reeks? Speel je Forza op easy ofzo :)
Reeks ja. Maar Shift is echt moeilijk. Forza daarmee vergeleken is kleuterwerk qua sturen. (ik speel racegames ALTIJD met alle assists uit)

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:03
Microsoft is aan het bannen geslagen voor mensen die Forza 3 nu al aan het spelen zijn...

Zie o.a. xbox-scene.

Verwijderd

Topicstarter
haha, dan is een jongen bij mij in de klas zeker geband op dit moment , eens kijken wat die maandag zegt _O-

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mr Magic schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:47:
Microsoft is aan het bannen geslagen voor mensen die Forza 3 nu al aan het spelen zijn...

Zie o.a. xbox-scene.
Gelukkig wel account- ipv consolebans, zoals het nu lijkt. Anders krijg je die lading xboxen op Markplaats weer namelijk.

Wel vrij dom om een illegaal spel al online te gaan spelen, of registreert Microsoft ook offline gespeelde spellen?

Verwijderd

Zie o.a. xbox-scene.
This is from the Director of Policy and Enforcement for Xbox LIVE's Twitter page: -

Don't worry folks, anyone who bought a copy early is ok. In general, if you got a receipt, play away. These are illegit copies we're hitting

If that's true, then expect the bans to be permanent as they're not banning legit owners of the game who managed to get an early copy, just people playing pirated copies.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-10 13:39
Roamor schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:53:
[...]

Gelukkig wel account- ipv consolebans, zoals het nu lijkt. Anders krijg je die lading xboxen op Markplaats weer namelijk.

Wel vrij dom om een illegaal spel al online te gaan spelen, of registreert Microsoft ook offline gespeelde spellen?
En dan is je account gebanned en maak je een nieuwe? ik zie de meerwaarde niet.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zie o.a. xbox-scene.
Geen permanente ban, gewoon suspended tot 23e, dat is heel wat anders dan bannen.
Ook alleen NTSC trouwens, nog geen PAL report.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Tortelli
  • Laatst online: 02-11 20:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Voorkomen is iig beter als genezen, ik heb hem gewoon direct van internet gehaald toen ik Forza 3 erin gooide :P.

Verwijderd

Dat zal waarschijnlijk weinig helpen.
Maar het blijkt dat mensen met de NTSC versie een reviewers versie te pakken hebben.

Eigen schuld dikke bult dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 16:42 ]

• Roamor
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:25:
[...]

En dan is je account gebanned en maak je een nieuwe? ik zie de meerwaarde niet.
Je bedoelt het account waar je al je achievements mee hebt behaalt, waaronder al je vrienden je herkennen en waarmee je je reputatie mee hebt opgebouwd? Ik denk zeker wel dat dat hard aankomt.

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 20:43
Ik las dat het waarschijnlijk ook door het vroeg spelen van Borderlands kan komen, en sommige mensen geven aan dat ze gebanned zijn tot 12/31/9999.

Eigen schuld dikke bult

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik vind Forza 3 tot nu toe echt weer een goede game, had mijn twijfels na het spelen van de demo die gewoon ronduit crap was qua gameplay.

Ik speel ook met alle aids uit uiteraard, maar wel met een controller. Misschien dat ik me toch nog eens dat MS stuurtje aanschaf ofzo. Dat scherm wat je krijgt als je een auto gewonnen hebt is wel heel erg GT5 achtig en de menu's zijn weer ff wennen als je Forza 1 en 2 gewend bent, maar het is weer vanouds vet :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Verwijderd

Topicstarter
Roamor schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:09:
[...]

Je bedoelt het account waar je al je achievements mee hebt behaalt, waaronder al je vrienden je herkennen en waarmee je je reputatie mee hebt opgebouwd? Ik denk zeker wel dat dat hard aankomt.
naja, er zijn mensen die het niet boeit natuurlijk, die maken een nieuw account en klaar is kees, ik zou meer moeite mee hebben als ik 60 euro voor live betaald zou hebben :P

merja, eigen schuld indd

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:38
Ik vind forza echt geweldig, heb nu ong 140.000 credits en heb nu

- 2009 Ford Focus RS
- 2007 Ford Shelby GT500

(kopieer ff van eerdere post)

-2009 Maserati gran sport
-2009? Honda fit sport (eerste autootje :P )
-nieuwste subaru impreza wrx sti (zelf gekocht)
-golf mk II met mooie kuipvelgjes (koste toch maar 7000 credits oid )
-volgens mij nog wat :P

Het enigste wat echt heel zwak is de moeilijkheidsgraad. Op medium ben ik ong 10-15 seconden uitgelopen op nr 2, en op hard heb ik echt veeels te veel moeite om nr1 bij te houden, laat staan inhalen en winnen. Ik race trouwens met alles uit, behalve ABS, dat vind ik gewoon een must :P

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
De datums van je achievements die je OFFLINE hebt behaald zijn niet echt relevant, want wie zegt dat de tijd en datum op die OFFLINE xbox kloppen met de werkelijke datum? Ik heb ook lang offline gespeeld zonder tijd/datum in te stellen en daarom heb ik ook genoeg NFS:Shift achievements op 15 januari 2005 staan o.i.d.

*knip*

[ Voor 38% gewijzigd door een moderator op 18-10-2009 14:02 ]

Verwijderd

6pack15 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:53:
Ik heb al een CL AMG Black edition helemaal getuned, wat een gruwlijke wagen is dat toch! :*)

Over de moeilijkheidsgraad, ik vind het juist makkelijker geworden. De 'hard' van deze forza is zeker makkelijker als die van Forza 2.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rushwood schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:58:
[...]

De datums van je achievements die je OFFLINE hebt behaald zijn niet echt relevant, want wie zegt dat de tijd en datum op die OFFLINE xbox kloppen met de werkelijke datum? Ik heb ook lang offline gespeeld zonder tijd/datum in te stellen en daarom heb ik ook genoeg NFS:Shift achievements op 15 januari 2005 staan o.i.d.
Ik haal mn X360 altijd van stroom af net als PC, elke keer als er weer stroom op komt staat ie ergens in 2005 als datum, beetje kansloos dat ze dat nog niet gefixed hebben in Dashboard Update om die tijd ff te verhogen maar goed, het is inderdaad zo nooit te checken.

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 18-10-2009 13:56 ]

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:43
Volgens mij komt er geen datum bij te staan wanneer je een achievement haal offline. Ik weet het alleen niet meer zeker.

Sig

• Tortelli

Tortelli

6pack15 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:53:

- 2009 Ford Focus RS
- 2007 Ford Shelby GT500
Over de auto's die je win (ben driver lvl 10 geloof ik?)
- Maserati GT
- BMW M5 (laatste aanwinst :D )
- Lotus Exige 240 Cup
- Camaro SS

Ik heb zelf een M3 @ A590 en een Honda S2000 als C klasse auto.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jobbie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Spa zou super tof zijn en is echt een track die in een race game niet mag ontbreken.

Vroeger altijd met F1GP2 Formule 1 rijden op Spa... Hier nog mensen die dat spel kennen? Dat zag er toen fantastisch uit:
[afbeelding]
Dat spel is zo'n ongelófelijke revolutie geweest. Je kon echt alles, van autoafstelling tot strategie tot controle overnemen en de physics waren nog leuk ook voor die tijd. GP2 heb ik zo ongelofeloos lang gespeeld, 6 jaar ofzoiets. Pas in m'n 2e jaar van de driveraids afgestapt maar leúk dat het daarna was.

En dat allemaal op de geweldige resolutie van 640x480, hehe. Nodeloos te zeggen dat met de AMD XP 1800+, 512MB RAM en GeForce3 Ti200 de framerates door het dak gingen :+ ... Back ontopic!

Verwijderd

Zie PromoX in "[Xbox360] Forza Motorsport 3 [Deel 1]".

[ Voor 147% gewijzigd door PromoX op 18-10-2009 12:32 ]

• Henkus
Zo komt er weer een modje die de hierboven staande berichten (hopelijk) weg haalt.

Dit topic gaat over de game Forza 3 en die game is SUPER

Ik zit inmiddels op driver level 17 en heb zo'n 470.000 credits

Naast de hierboven vermelde auto's heb ik ook gekregen:

-Lexus IS F 2009
-BMW M3 GTR 2002
-Seat Leon Supercup 2007
-Jaguar XKR-S 2009
-Ferrari California 2009
-Maseratie Gran Turismo 2008

Ik moet het toch nog een keertje zeggen : Fujimi Kaido is echt geweldig _/-\o_ _/-\o_

Ik heb trouwens een bug gevonden als je de FOV multiscreen 'hack' toe past:

Bij een aantal quickraces in de free play zorgt een bepaalde combinatie van tracks en cars er voor dat de xbox vast loopt bij het laden. Bijv. Mclaren F1 en maple valley.
Zet ik multi screen op off, dan werkt alles ok

PS:

En ja ik heb een hele grote en legale game collectie, een PS3, xbox360, I7 core game PC met hd4870x2, nitendo wii, nintendo DS, MS wheel, G25 ect ect. Dus ik draag echt wel mijn steentje bij.

Ik vind alleen de regel hierboven waarin al mijn legale game bezittingen voorbij komen veel opschepperig overkomen, dan dat ik wat infot geef over de game waar uiteindelijk dit topic over gaat

• Tortelli

Tortelli

De IS-F heb ik ook gewonnen, daarna meteen getuned naar PI 600 om die amerikaanse races te rijden. Waarom valt een lexus overigens tussen de Amerikaanse auto's? 8)7 ). Leon was de laatste auto die ik gisteravond gewonnen heb.

Je moet wel een fors aantal races rijden voordat je alleen de C klasse al uitgespeeld heb. Ben benieuwd hoeveel uur je nodig hebt om de hele game uit te spelen.

@Henkus
Met welke auto rij jij momenteel, en in welke race klasse?.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:09

Player1S

Probably out in the dark

Tortelli schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:53:
Waarom valt een lexus overigens tussen de Amerikaanse auto's? 8)7 ).
Hoewel Lexus van Toyota is, is het merk oorspronkelijk opgericht als luxe model voor de Amerikaanse markt. Daarom zal het waarschijnlijk ook als Amerikaans bedrijf geregistreerd staan met als moeder-bedrijf Toyota USA.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Henkus
Tortelli schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:53:

@Henkus
Met welke auto rij jij momenteel, en in welke race klasse?.
Ik tot nu toe bijna alleen maar C klasse races gereden met de Clio V6 (echt een geweldige auto)

Nu ga ik er nu maar mee stoppen voor vandaag, maar ik heb zojuist een Audi R8 5.2 FSI gekocht waarmee ik morgen A-klasse races ga rijden.

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-10 00:08
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:35:
Ik vind Forza 3 tot nu toe echt weer een goede game, had mijn twijfels na het spelen van de demo die gewoon ronduit crap was qua gameplay.

Ik speel ook met alle aids uit uiteraard, maar wel met een controller. Misschien dat ik me toch nog eens dat MS stuurtje aanschaf ofzo. Dat scherm wat je krijgt als je een auto gewonnen hebt is wel heel erg GT5 achtig en de menu's zijn weer ff wennen als je Forza 1 en 2 gewend bent, maar het is weer vanouds vet :)
Dus de controls in de full game voelen beter aan dan de demo?
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:54:
[...]

Ik heb al een CL AMG Black edition helemaal getuned, wat een gruwlijke wagen is dat toch! :*)

Over de moeilijkheidsgraad, ik vind het juist makkelijker geworden. De 'hard' van deze forza is zeker makkelijker als die van Forza 2.
Schijnt dat de moeilijkheidsgraad hoger komt te liggen naarmate je verder komt :)

• Tortelli

Tortelli

Henkus schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:59:
[...]

Ik tot nu toe bijna alleen maar C klasse races gereden met de Clio V6 (echt een geweldige auto)

Nu ga ik er nu maar mee stoppen voor vandaag, maar ik heb zojuist een Audi R8 5.2 FSI gekocht waarmee ik morgen A-klasse races ga rijden.
Dus na alle C kampioensraces komen nog meer C races?. Ik kan die C klasse auto nu al niet meer zien :D.

Wel jammer dat je een kapsters supercar gekocht heb trouwens ;)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 13:53

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:49:
Wat enorm kansloos zeg dat men hier op Tweakers ook al loopt te patsen met illegale waar. :/
Anders plaats je een topic report met daarbij een link naar de reacties als je dat vindt? Zo'n reactie schiet je niets mee op en lokt alleen maar een een discussie uit die net zo onwenselijk is. Die discussie heb ik bij deze verwijderd.

Het beleid mag overigens wel duidelijk zijn: waar iemand z'n games vandaan haalt moet iedereen zelf weten, echter melden dat het een illegale versie betreft is niet nodig en er mee patsen al helemaal niet.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Het valt me op dat ik veel sneller grip verlies met dat stuurtje. Vooral in de 1e bocht op de demo track, als ik een snelle lap rij, en met de Porsche in z'n 4e versnelling aankom moet ik harder remmen en oppassen dat ik niet wegspin door overstuur terwijl ik dat met de joystick totaal niet heb.

Dacht dat dat de instellingen waren die je in Forza 2 ook kan veranderen voor je stuurtje, maar ik zag in een review van de week van iemand uit VVV, hele goede groep met rijders uit Forza 2, dat 't hem ook was opgevallen.

Iemand anders hier al problemen mee gehad?

Verwijderd

Excuses als dit domme vragen zijn, maar ik heb nul komma nul ervaring met Xbox en zo... Ik wordt het een beetje zat om m'n PC om de zoveel tijd te upgraden om de nieuwste games een beetje okay te kunnen spelen (zo komt Dirt 2 veel later uit voor de PC omdat ze zo nodig DX11 willen implementeren... waar ik dus geen trek in heb). Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar vlieg- (FSX) en racegames (Grid, Shift). Forza lijkt me echt een topgame: schitterende realistische graphics en zo (mooiste racegame graphics ooit...?), en lekker speelbaar (zo lijkt me). Nu kan ik redelijk goedkoop (75 euro, lijkt me redelijk goedkoop, toch?) een XBox 360 kopen (met 20 Gb HD).
1. Is Forza het waard om speciaal daarvoor een Xbox 360 aan te schaffen? Of zal ik moeten wennen aan mindere graphics (omdat de PC de laatste tijd toch de consoles heeft ingehaald op dat vlak)?
2. Ik heb een Logitech Driving Force Pro aan m'n PC hangen: kan ik die zo in de XBox prikken en kan Forza 3 er dan ook mee overweg?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 15:57 ]

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11 15:20

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Zit er een Mercedes CLS 63 AMG in Forza 3?

Sommige bronnen zzeggen van wel, andere weer van niet. Als die erin zit koop ik de game, anders niet. :P

Ik heb een vraag mbt de demo:
Wanneer ik een vet goede lap rijd, latenw e zeggen 1.08 minuut in de R8, en kijk bij de top-boards, zie ik dat mijn snelste ronde 1.10 nogwat was. :?

Waarom wordt mijn snelste rondetijd niet geregistreerd?

Als ik in de board kijk naar de snelste rondetijden, zie ik dat een "paperclip" is geactiveerd. Ik heb alle opties bekeken, maar ik krijg die paperclip maar niet ingeschakeld. Wat is dat?
;)

Gulfstream G650

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
Excuses als dit domme vragen zijn, maar ik heb nul komma nul ervaring met Xbox en zo... Ik wordt het een beetje zat om m'n PC om de zoveel tijd te upgraden om de nieuwste games een beetje okay te kunnen spelen (zo komt Dirt 2 veel later uit voor de PC omdat ze zo nodig DX11 willen implementeren... waar ik dus geen trek in heb). Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar vlieg- (FSX) en racegames (Grid, Shift). Forza lijkt me echt een topgame: schitterende realistische graphics en zo (mooiste racegame graphics ooit...?), en lekker speelbaar (zo lijkt me). Nu kan ik redelijk goedkoop (75 euro, lijkt me redelijk goedkoop, toch?) een XBox 360 kopen (met 20 Gb HD).
1. Is Forza het waard om speciaal daarvoor een Xbox 360 aan te schaffen? Of zal ik moeten wennen aan mindere graphics (omdat de PC de laatste tijd toch de consoles heeft ingehaald op dat vlak)?
2. Ik heb een Logitech Driving Force Pro aan m'n PC hangen: kan ik die zo in de XBox prikken en kan Forza 3 er dan ook mee overweg?
Voor die prijs (75 euro) is het zeker de moeite waard als Forza een game is waar je echt naar uitkijkt :) Dat is echt geen geld, koop Forza slim in (online) en je gaat een heleboel plezier beleven aan je xbox! Voor 75 euro ga je daar miskoop aan doen, bevalt het niet verkoop je hem weer door :)

Heb je een LCD tv waar je hem op gaat aansluiten? Let erop dat de Xbox voorzien is van hdmi als je hemt koopt..

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:38
salimrmaf schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:26:
Zit er een Mercedes CLS 63 AMG in Forza 3?

Sommige bronnen zzeggen van wel, andere weer van niet. Als die erin zit koop ik de game, anders niet. :P

Ik heb een vraag mbt de demo:
Wanneer ik een vet goede lap rijd, latenw e zeggen 1.08 minuut in de R8, en kijk bij de top-boards, zie ik dat mijn snelste ronde 1.10 nogwat was. :?

Waarom wordt mijn snelste rondetijd niet geregistreerd?

Als ik in de board kijk naar de snelste rondetijden, zie ik dat een "paperclip" is geactiveerd. Ik heb alle opties bekeken, maar ik krijg die paperclip maar niet ingeschakeld. Wat is dat?
;)
MIsschien is je rondetijd wel 1:08, maar heb je ergens een miniem stukje afgesneden ? Te ver over de curbstones oid ? Dat weer 2 secondjes was, dus dan kom je uit op 1:10

Ik mis trouwens wel die informatie die ik wel zag in forza 2, van hoeveel tijd je bij je lap krijgt opgeteld door afsnijden enzo. Zodra je buiten de baan kwam in 2 ging zon klokje lopen met rode cijfers

Verwijderd

bear87 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:37:
[...]

Voor die prijs (75 euro) is het zeker de moeite waard als Forza een game is waar je echt naar uitkijkt :) Dat is echt geen geld, koop Forza slim in (online) en je gaat een heleboel plezier beleven aan je xbox! Voor 75 euro ga je daar miskoop aan doen, bevalt het niet verkoop je hem weer door :)

Heb je een LCD tv waar je hem op gaat aansluiten? Let erop dat de Xbox voorzien is van hdmi als je hemt koopt..
Thx voor de reactie. Ik heb een Samsung 226bw computerscherm (1680x1050 px): de man waarvan ik de XBox kan kopen heeft 'm aan een soortgelijk scherm hangen en dat ziet er super uit.

Ik heb alleen ondertussen ontdekt dat m'n DFP-stuur niet werkt op een XBox (?). Da's jammer want racen met een XBox-controller lijkt me niet echt geslaagd...

• ownage maxim
Gisteren Fujimi Kaido gespeeld in Free play met een Shelby Cobra 427. Echt een aanrader. Echt mooi om met zo'n cabrio in cockpit-view te raggen door de bergen. Ook een aardig snelle bak. Superveel rijplezier.

J van E: Logitech DriveFX stuurtje voor de xbox is niet duur en te verkrijgen vanaf 50 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door ownage maxim op 18-10-2009 18:41 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33

BM

Moderator Spielerij
En racen met een controller gaat met Forza echt prima :) Even wennen, maar dat zul je sowieso moeten doen je als je overstapt naar console gaming :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:13:
[...]

Thx voor de reactie. Ik heb een Samsung 226bw computerscherm (1680x1050 px): de man waarvan ik de XBox kan kopen heeft 'm aan een soortgelijk scherm hangen en dat ziet er super uit.

Ik heb alleen ondertussen ontdekt dat m'n DFP-stuur niet werkt op een XBox (?). Da's jammer want racen met een XBox-controller lijkt me niet echt geslaagd...
Forza rijd met de controller juist heerlijk , net als Gran Turismo op de ps3.
De besturing is perfect afgestemd , gas en remmen doe je met de triggers wat ideaal is door de lange slag , je kunt dus goed doseren.

Dit in tegenstelling tot NFS:Shift wat totaal onbestuurbaar is met de controller , daar moet je echt een stuurtje voor hebben , niet zo vreemd aangezien Simbin (GTR 1&2) de ontwikkeling heeft gedaan .

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 10:10

VP.

Kan niet wachten tot de 23e!

• thomms
  • Laatst online: 23-04 10:20
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 20:37:
[...]

Forza rijd met de controller juist heerlijk , net als Gran Turismo op de ps3.
De besturing is perfect afgestemd , gas en remmen doe je met de triggers wat ideaal is door de lange slag , je kunt dus goed doseren.

Dit in tegenstelling tot NFS:Shift wat totaal onbestuurbaar is met de controller , daar moet je echt een stuurtje voor hebben , niet zo vreemd aangezien Simbin (GTR 1&2) de ontwikkeling heeft gedaan .
NFS:Shift vind ik met een stuur ook als een dweil rijden eerlijk gezegd.

Ik heb inmiddels ook wat forza 3 ervaring weten op te doen, uiteraard met een stuurtje. Ik moet zeggen dat ik versteld sta van het realismeniveau, iets wat ik in forza2 nog wel miste. Daar vond ik voornamelijk de wat snellere klasses wat arcadish aanvoelen. Deeltje 3 is echter wel op alle vlakken beter, de simpelste freeplay op de ring is in elke auto een genot. De LMP auto's gaan daar echt heerlijk. Aangezien iedereen al genoeg veren in de kont van dit deel heeft gestoken ga ik 't maar over de wat mindere punten hebben.

Ten eerste is de AI er voor de sier, de beetje gevorderde racer haalt alle mede-coureurs binnen een ronde wel in. Daarna is 't hotlappen. Opzich geen probleem aangezien ik constant bezig ben met het fine-tunen van m'n autotje. Nouja, fine-tunen. Grof-tunen zou een betere onschrijving zijn... Om een beetje balans te krijgen in voornamelijk FWD wagens, moet je echt wel flink aan die schuiven trekken. Dit resulteert in totaal onrealistische setups die wel verdomd hard gaan (dit kan natuurlijk ook een beetje aan mij liggen :) ). Ook erger ik me aan 't systeem dat je ronde invalid maakt, De ene bocht mag je vol over 't gras, terwijl je in andere bochten niet eens een grasspriet mag toucheren.

Ach kleine dingen, let's get back on track :P

Verwijderd

Ik kon deze game nog nergens vinden zaterdag, ben ik redelijk wat winkels wezen kijken. Heeft iedereen die er hier over lult dus illegaal ofzo? In de OP staat als releasedatum oktober 2009, tja, dat is het nu al een tijdje...Kan niet wachten om hem te spelen en ik dacht eigenlijk dat het deel 'downloaders' hier redelijk klein was, maar kennelijk is dat anders tegenwoordig. Jammer hoor..

Ben vooral benieuwd naar de online ervaring, heb wel weer eens zin om online te racen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
de game komt uit op 23 oktober , eind van deze week dus de andere hebben indd even een preview versie :z

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik hoop dat de 'anderen' wel even wat voorzorgsmaatregelen nemen:

Xbox Live ban vroege spelers Forza 3

Ontopic: ach, wij hoeven ook nog maar tot het einde van de week te wachten. Ik ben erg benieuwd, nav de demo komt het helemaal goed :D

Verwijderd

Razr schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:44:

Ontopic: ach, wij hoeven ook nog maar tot het einde van de week te wachten. Ik ben erg benieuwd, nav de demo komt het helemaal goed :D
Ja ik zag vrijdag iemand in mijn Friendslist de game spelen, dus die zal wel een tijdje op 'offline' blijven staan straks.

• Phusebox
Razr schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:44:

Hmm ja ik verwachtte hem eigenlijk ook wel woensdag te kunnen bemachtigen ofzo, maar durf niet te spelen tot vrijdag dan denk ik :S

Ze beweren wel dat ze het verschil kunnen zien, maar anderzijds zal het hen weinig boeien als er 1000 mensen wereldwijd onterecht gebanned worden.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dit soort banruns heeft MS al wel vaker gedraait, en eigenlijk altijd kunnen mensen die hem gekocht hebben gewoon spelen. Zou me daar niet al te veel zorgen om maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Hmm ja ik verwachtte hem eigenlijk ook wel woensdag te kunnen bemachtigen ofzo, maar durf niet te spelen tot vrijdag dan denk ik :S

Ze beweren wel dat ze het verschil kunnen zien, maar anderzijds zal het hen weinig boeien als er 1000 mensen wereldwijd onterecht gebanned worden.
Dat is echt geen probleem hoor. Had mijn GTAIV ook wat eerder dan de meesten, omdat een videoboertje bij mij in de buurt hem wel wat eerder uit de verpakking wilde halen voor mij. Heb wel meerdere spellen voor de officiele releasedag gehaald en heb nooit problemen gehad. Ze lezen gewoon een code uit op de DVD en als jij onder een bestaande 'gelekte' code speelt, dan heb je een probleem. Bij een retail-DVD, die je dus bij de winkel haalt of uit een webshop, staat er gewoon een legale key op die niemand anders heeft.

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het scheen ook dat de NTSC versie die gelekt was een reviewer versie was, dus die zal wel erg makkelijk te traceren zijn.

Verwijderd

Er is altijd een ban golf tijdens de release van ''big'' games , nu bij Forza 3 en reken er met de release van COD:MW ook maar op , als je een illegale kopie heb moet je gewoon offline blijven tot na de release en zorgen dat je kopie stealth is .

Ik speel nu zelf met een PAL versie , en alleen offline . :$

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als je een illegale release hebt moet je juist online gaan. Zo snel, en zo vaak mogelijk :)

Xbox

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-10 15:13

rCk

BM schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:31:
Als je een illegale release hebt moet je juist online gaan. Zo snel, en zo vaak mogelijk :)
Amen.

Ontopic: Ik kan niet wachten tot vrijdag. Mooi de herfstvakantie voor de boeg en lekker spelen. Vooralsnog mezelf met Fifa 10 bezighouden, die kwam zaterdag binnen.

Ik vind die demotrack niet zo heel erg leuk, daarom heb ik de demo maar verwijderd. Kan niet wachten op wat meer variatie.

• TheDukemaster
  • Laatst online: 31-10 14:39
Opvallend feitje: Snelste auto die ik tot nu toe heb kunnen vinden in het spel is de Top Secret Toyota Supra, deze gaat tot 415 km/h op Le Mans. :p Beetje vreemd dat de Bugatti Veyron de 400 niet eens haalt. Het spel houdt dus duidelijk geen rekening met aerodynamica.

Klein minpuntje aan het spel: De nieuwste Nissan GT-R zit er NIET in.....

Voor de rest erg goed spel, ga hem zeker halen voor de multiplayer. Veel beter dan Forza 2 ook en absoluut een serieuze concurrent voor Gran Turismo 5.

• ownage maxim
Ik haalde maar 356 met de Veyron op de Le-mans track.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:06

Snippertje

Light up your life

ownage maxim schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:49:
Was iemand in dit topic die 385 haalde. Misschien beetje tunen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Tortelli

Tortelli

Out of the box haalde ik idd 385 @ lemans. Wel de oude baan selecteren, dan heb je een 5-6km aan rechtstuk :D.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dan doe je toch echt wat verkeerd want die auto gaat vrij makkelijk 389. Verder niet getest.

• ownage maxim
2 Rondjes gereden, maar dan zal ik wel de verkeerde Le-mans track hebben gekozen.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17
Dat komt omdat je bij de Veyron eerst nog de 2e sleutel om moet draaien.. Daarna komen er nog wat extra PK's vrij (in ieder geval in het echt :))

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Waar hebben jullie de game (nu al) gehaald? Ga morgen even naar de stad maar dan moet ik wel weten waar ik moet zoeken ;)

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:05:
Waar hebben jullie de game (nu al) gehaald? Ga morgen even naar de stad maar dan moet ik wel weten waar ik moet zoeken ;)
Ik denk dat de mensen hier die het spel nu al spelen, ze allemaal uit het illegale circuit hebben. :/

Ik zelf heb het bij Free Record Shop besteld en waarschijnlijk/hopelijk wordt het vrijdag thuis bezorgd.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

• TheDukemaster
Bij de Toyota Supra Top Secret moet je gewoon even de gear ratios aanpassen, en de final drive een stuk hoger zetten.(die staat standaard erg laag en ingesteld voor acceleratie). Dan kom je op zo'n 415 km/h.

• Gabliboeba
  • Laatst online: 02-11 16:48
Er is een oudere Le Mans track die die 2 haarspeldbochten op dat hele lange rechte stuk niet heeft.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat kan je niet helemaal out of the box meer noemen. Ik gok erop dat ownage het ook zó bedoelde.

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 19-10-2009 23:24 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:54
BM schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:31:
Haha ....ben het helemaal met je eens. Ben ook benieuwd hoeveel van deze "gamers" het spel ook nog echt gaan kopen zoals ze allemaal heel hard roepen. Jammer dat het hier wordt toegelaten zolang je niet zegt dat de versie illegaal is terwijl iedereen beter weet.

Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar kom dan niet hier stoer patsen en vertellen wat je allemaal al vrij hebt gespeeld en hou het lekker allemaal voor jezelf. Het zelf ontdekken als ik het spel heb gekocht vind ik juist leuk en dat betekend dat je heel snel moet kunnen scrollen in dit topic :p

Ik heb de limited bij de Free in pre-order staan. Staat die er niet om bekend om spellen een dagje eerder in de winkel te hebben liggen ?

Verwijderd

Vind de reacties mbt het gebruiken van een illegale kopie nogal overtrokken.
Ik game al mijn hele leven ( begonnen rond mijn 12e en ben nu 30 ) en heb al bergen geld uitgegeven aan consoles , games , pc upgrades , randapparatuur en weet ik wat nog meer , 4 maanden geleden mijn 360 laten ombouwen zodat ik ook sommige games kon downloaden ipv alles maar nieuw te blijven kopen en nu word je hier meteen als (halve) crimineel neergezet, wat een onzin.

En nu weer ontopic graag ... ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:20 ]

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
M@cer schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:01:
Dat komt omdat je bij de Veyron eerst nog de 2e sleutel om moet draaien.. Daarna komen er nog wat extra PK's vrij (in ieder geval in het echt :))
onzin:
The driver must, using a special key (the "Top Speed Key"), toggle the lock to the left of his seat in order to attain the maximum (average) speed of 408 km/h. The key functions only when the vehicle is at a stop, when a checklist then establishes whether the car—and its driver—are ready to enable 'top speed' mode. If all systems are go, the rear spoiler retracts, the front air diffusers shut and the ground clearance, normally 12.5 cm, drops to 6.5 cm.

geen extra pk's......

[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 20-10-2009 13:26 ]

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:32:
[...]

onzin:
The driver must, using a special key (the "Top Speed Key"), toggle the lock to the left of his seat in order to attain the maximum (average) speed of 408 km/h. The key functions only when the vehicle is at a stop, when a checklist then establishes whether the car—and its driver—are ready to enable 'top speed' mode. If all systems are go, the rear spoiler retracts, the front air diffusers shut and the ground clearance, normally 12.5 cm, drops to 6.5 cm.

geen extra pk's......
Bewijs:

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 14:00

Gutteguttegut

CEO of TFD

En dan even doorspoelen naar 4:25 :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Achja, het is ook gewoon een leuk filmpje ;)

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:08
"But because he was on the public road, he had to stick to the speed limit."

_O- Denk niet dat hij veel onder de speed limit zal gereden hebben.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak: OpschoonrondeIk heb wat rommel uit dit topic verwijderd, probeer het een beetje gezellig te houden ;)

Wat betreft een gelekt spel blijf ik bij het beleid dat we al tijden aanhouden: Hoe je aan een spel komt is jouw zaak. Niet die van tweakers.net of andere gebruikers hier. Voel je dus vrij om over het spel te praten, maar houd er rekening mee dat niet iedereen de verhaallijn van het spel al wil weten. Gebruik van de [spoiler][/spoiler]-tag maken is dus geen verkeerd idee, zéker niet zolang het spel niet in de winkels ligt.

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
damn!
Wist niet dat er een limited edition bestond van FZ3.
Heb de mijne pre-ordered en verwacht die 23 oktober. Deze is ook beetje "speciaal" omdat je een R8 krijgt en een vlag van FZ. Maar nu ik die Ltd zie, die heeft nog meer! en is iets duurder maar.
Zou ik mijn order annuleren en voor de ltd gaan? Of heeft het niet echt meerwaarde?

Verwijderd

M3 SMGII schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:50:
damn!
Wist niet dat er een limited edition bestond van FZ3.
Heb de mijne pre-ordered en verwacht die 23 oktober. Deze is ook beetje "speciaal" omdat je een R8 krijgt en een vlag van FZ. Maar nu ik die Ltd zie, die heeft nog meer! en is iets duurder maar.
Zou ik mijn order annuleren en voor de ltd gaan? Of heeft het niet echt meerwaarde?
Nah, het heeft niet echt meerwaarde natuurlijk.

Je kan een betere datastick kopen die groter is als 2GB, maar daar staat geen Forza logo op ;) En je krijgt 10 extra auto's, maar dat zijn alleen andere paintjobs geloof ik. En dat mooie hoesje die zet je ook niet op de tafel maar ligt zometeen gewoon tussen alle andere games.

Ik heb de limited edition besteld, heeft voor mij wel meerwaarde, is toch een epic game :)

• TheDukemaster
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 06:56:
Vind de reacties mbt het gebruiken van een illegale kopie nogal overtrokken.
Ik game al mijn hele leven ( begonnen rond mijn 12e en ben nu 30 ) en heb al bergen geld uitgegeven aan consoles , games , pc upgrades , randapparatuur en weet ik wat nog meer , 4 maanden geleden mijn 360 laten ombouwen zodat ik ook sommige games kon downloaden ipv alles maar nieuw te blijven kopen en nu word je hier meteen als (halve) crimineel neergezet, wat een onzin.

En nu weer ontopic graag ... ;)
Daar sluit ik mij dus 100% bij aan. Merkte overigens ook op een gegeven moment dat ik veel spellen die kocht voor de volle pond, ook bij lange na niet uitspeelde. Maar weer on-topic.

Die drag races zijn ook erg stoer. :P Het spel maakt het je overigens niet erg moeilijk om credits te verdienen en xp te verdienen. Je kunt bij wijze van spreken met een veel mindere auto races winnen door de AI op easy te zetten, wat je maar 5% van je verdiensten kost en tevens niet ten koste gaat van je verdiende XP. 8)7

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:52
TheDukemaster schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 02:30:Je kunt bij wijze van spreken met een veel mindere auto races winnen door de AI op easy te zetten, wat je maar 5% van je verdiensten kost en tevens niet ten koste gaat van je verdiende XP. 8)7
Daar vind ik dus geen r**t aan, ik zet hem liever op hard en zit op het puntje van mn stoel om een race te winnen. Dan dat ik op easy alleen maar mn eigen tijden probeer te verbeteren omdat ik na de start toch nooit meer word ingehaald.
Maar goed, ieder zn ding natuurlijk ;)

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:41:
[...]

Nah, het heeft niet echt meerwaarde natuurlijk.

Je kan een betere datastick kopen die groter is als 2GB, maar daar staat geen Forza logo op ;) En je krijgt 10 extra auto's, maar dat zijn alleen andere paintjobs geloof ik. En dat mooie hoesje die zet je ook niet op de tafel maar ligt zometeen gewoon tussen alle andere games.

Ik heb de limited edition besteld, heeft voor mij wel meerwaarde, is toch een epic game :)
ja wat je zegt is waar. Maar de datastick heeft idd een mooi logo en 10 extra auto's. Hoesje is ook mooier maar ligt ook onder het stof bij mij.
Wat een voordeel van het ltd pack is dat het maar iets meer kost en je krijgt er wat meer voor. Ik heb veel te veel betaald voor mijn game(64eur) terwijl een ltd maar 75 kost incl verzend voor mij |:( Dus voor 10eur meer krijg ik meer dingen :)

• Phusebox
M3 SMGII schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:06:
[...]

ja wat je zegt is waar. Maar de datastick heeft idd een mooi logo en 10 extra auto's. Hoesje is ook mooier maar ligt ook onder het stof bij mij.
Wat een voordeel van het ltd pack is dat het maar iets meer kost en je krijgt er wat meer voor. Ik heb veel te veel betaald voor mijn game(64eur) terwijl een ltd maar 75 kost incl verzend voor mij |:( Dus voor 10eur meer krijg ik meer dingen :)
Helaas is ie bij de FRS niet meer te bestellen maar ik had de ltd.ed. voor € 52,- incl. verzendkosten.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zat hier trouwens nu ook dragracen en oval racen in?
in FM2 zaten wel wat ovals maar geen klasse waar je alleen ovals reed. Nu er wel echte NASCAR auto's inzitten....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij heeft Forza geen 'echte' oval races, in de zin dat er NASCAR races gehouden worden, daarvoor zul je in 2018 GT5 moeten kopen. Dragraces zitten er wel in.

Xbox

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:56:
Volgens mij heeft Forza geen 'echte' oval races, in de zin dat er NASCAR races gehouden worden, daarvoor zul je in 2018 GT5 moeten kopen. Dragraces zitten er wel in.
echte ovals maakt me weinig uit maar zou het wel grappig vinden als ik mijn chevy in een echte oval-serie kan inzetten ;)

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 13:37
Ik ga er een beetje vanuit dat het spel vandaag al wel op een aantal plekken te koop zal zijn, ODST lag ook al dagen eerder te koop. Vanmiddag maar eens een aantal adressen bellen.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
ligt het aan mij of kan ik in de Demo niet meer op de leaderboards rijden? (ben wel verbonden aan Live)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wellicht heeft Turn10 dat uitgezet nu de officiele release eraan komt?

Xbox

• Phusebox
BM schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:31:
Wellicht heeft Turn10 dat uitgezet nu de officiele release eraan komt?
Denk het ook, want die leaderboards moeten gereset zijn als straks de game uitkomt.

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 10:10

VP.

Op bol.com is er een actie gaande, waar je the Fast and the Furious trilogie kado krijgt als je hem pre-ordered. Ik heb mijn Limited Edition al in augustus besteld en toen was die aktie nog niet geldig. Denken jullie dat ik er alsnog kans op maak?

Ik heb uiteraard al een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen antwoord mogen ontvangen.

En nee, ik ben geen groot fan van the Fast and the Furious, maar het is toch een leuke gift dunkt me ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tweakers is er in ieder geval snel bij: reviews: Forza Motorsport 3

Verwijderd

BM schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:56:
In Forza 3 zitten wel Oval races verwerkt , heb er gisteren een paar gedaan in Career , was op driver level 14 meen ik.
Er zitten nu 3 ovals in het spel , de super speedway uit deel 2 Sunset Peninsula en 2 nieuwe: Sedona Raceway Park en Twin Ring Motegi. :)
Die drag races zijn ook erg stoer. :P Het spel maakt het je overigens niet erg moeilijk om credits te verdienen en xp te verdienen. Je kunt bij wijze van spreken met een veel mindere auto races winnen door de AI op easy te zetten, wat je maar 5% van je verdiensten kost en tevens niet ten koste gaat van je verdiende XP. 8)7
Dat verhaal over je verdiende XP is nieuw voor mij , bedoel je dat je met een auto met upgrades minder XP krijgt als met een standaard auto ongeacht welke hulpmiddelen je gebruikt ? :$

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 12:30 ]

• Phusebox
Dat was sarcastisch neem ik aan. Want de rest van de wereld had hun reviews al ruim een week geleden klaar.

Hmm niemand nog ergens gespot? Ik moet sowieso wachten op de FRS maar had hem wel al verwacht in het wild.

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ga zo even bij de Mediamarkt in Enschede kijken, die zijn er vaak wel snel bij wat nieuwe games betreft :)

Kan niet wachten, heb Forza 2 helemaal kapotgespeeld :)

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Laat ff weten of die bij MM ligt, dan ga ik 2nite ook kijken.
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste