Even een kleine review van mijn bevindingen tot nu toe :
Ben inmiddels op driver level 7 aangekomen, de auto's die ik tot nu toe heb gekregen/gewonnen:
1e auto : Citroen C4 VTS ( na 1e race weer verkocht ) 

- 2009 Ford Focus RS  
- 2010 Fiat Abarth 500 Esseesse
- 2009 Volkswagen Scirocco GT
- 2004 Vauxhall VX220 Turbo
- 2009 Alfa Romeo Brera Italia Independent
- 2003 Renault Clio Sport V6
- 2007 Ford Shelby GT500
... nu ben ik voornamelijk met de Alfa en Focus RS aan het racen in de C-klasse , vooral de Alfa is door zijn 4 wheel aandrijving erg relax. 

Wat mij wel opvalt is dat Forza 3 wel erg makkelijk is gemaakt , als je racebanden en race weight reduction koopt win je op medium met hulpmiddelen als TC en SC aan alles met gemak ( tot nu toe dan ) 
In Forza 2 had ik hier toch meer moeite mee.
Ik rij nu met de volgende opties:
Level: Medium
TC   : Off
ABS: On 
SC  : Off
.... moet zeggen dat het met TC en SC off nu wel een stukje spannender is. Ook moet je veel zelfdicipline hebben om niet de terugspoel functie te gebruiken , anders is de spanning helemaal ver te zoeken.
Het geld stroomt nu wel lekker vlot binnen ( 70% bonus met mijn huidige instellingen )  

Grafish is alles dik in orde , het geheel ziet er gelikt uit , alleen vind ik de circuits die ze uit Forza 2 hebben meegenomen niet veel mooier geworden. Met uitzondering van New York , die ziet er schitterend uit.
De nieuwe circuits zien er daarin tegen wel zeer mooi uit .
Het geluid  is helemaal top , als je een Subaru Impreza STI in je kofferbak hebt zitten hoor je duidelijk zijn blow-off valve puffen bij het op en terug schakelen , dit maakt je toch wel zenuwachtig in je laatste ronde.  

Zoals eerder aangegeven door mij en anderen hier is het ontbreken van een custom race modus wel erg vreemd , maar ik heb goede hoop dat dit in de toekomst nog veranderd word dmv een update. 
Kortom , Forza 3 is weer een toppertje met hier en daar een klein schoonheidsfoutje . 
                                                [
                        Voor 3% gewijzigd door
                                                     Verwijderd                                                 op 17-10-2009 13:40
                                            ]