Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-07 08:08
Rare keuze, als je ABS etc uit zet krijg je wel meer credits, maar de rewind functie heeft 0,0 invloed. Zelfs onbeperkt bruikbaar. Dat doen ze bij Dirt2 toch beter (x aantal keer per race afhankelijk van moeilijkheidsgraad).

Maakt voor de multiplayer niet uit, maar voor de uitgebreide carreer mode vind ik dit persoonlijk een gemiste kans. Had er voor mijn uberhaupt niet in gehoeven, of misschien 1x per race te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:35

nFo

glennvho schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:38:
[...]

Ja heb ook nog een 20gb hdd. Is nu toch wel een beetje aan de kleine kant aan het worden ;(. En een nieuwe is ook zo duur :(
Mijn 120GB zit trouwens ook al vol :') , koop denk ik de 250GB versie die binnenkort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i174.photobucket.com/albums/w100/Ecko3351/l_ce9bd39507ee45d2a9989fc9139fa6aa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i174.photobucket.com/albums/w100/Ecko3351/l_3f728f4eb83241569ec18f32e02312ca.jpg

Wants :9

Denk dat totale install size rond de 10GB gaat zitten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:27
nFo schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Mijn 120GB zit trouwens ook al vol :') , koop denk ik de 250GB versie die binnenkort komt.
Ik ben ook aan het wachten op de 250gb versie om mijn launch-360 te vervangen... laser begint nu kuren te vertonen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Jammer dat er geen Spyker bij zit. Maar ik benieuwd wat de snelste auto is, in Forza 2 was het de F50GT terwijl volgens mij de FXX in het echt een stuk sneller is.

Nu alleen nog de officiële tracklist, ik hoop echt dat ze als verrassing Spa Franchorchamps hebben toegevoegd! >:)
Dat circuit staat dik bovenaan in de circuit verlanglijst op het forum van forzamotorsport.net

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 19:49
buran schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:30:
[...]

Jammer dat er geen Spyker bij zit. Maar ik benieuwd wat de snelste auto is, in Forza 2 was het de F50GT terwijl volgens mij de FXX in het echt een stuk sneller is.

Nu alleen nog de officiële tracklist, ik hoop echt dat ze als verrassing Spa Franchorchamps hebben toegevoegd! >:)
Dat circuit staat dik bovenaan in de circuit verlanglijst op het forum van forzamotorsport.net
Wat dacht je van de veyron als snelste auto???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:58

Player1S

Probably out in the dark

glennvho schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:23:
[...]

Wat dacht je van de veyron als snelste auto???
straight line speed misschien maar op een circuit is ie waarschijnlijk niet de snelste.

Bij Top Gear was ie ook iets van 5e ofzo?? Was een Donkervoort niet sneller rond hun circuit?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:28
Ik had even een vraagje, weet iemand of je dat legendary car pack ook nog kan krijgen als je de game na de launch koopt? Want ik wou hem eigelijk bij gamehubs bestellen maar daar is die nu uitverkocht :S En ik kan geen andere winkel vinden voor die prijs dus dan wacht ik maar even maar als ik dan dat car pack misloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
L1nt schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:44:
[...]

straight line speed misschien maar op een circuit is ie waarschijnlijk niet de snelste.

Bij Top Gear was ie ook iets van 5e ofzo?? Was een Donkervoort niet sneller rond hun circuit?
Ik doelde op rechte stukken, dus de hoogste topsnelheid. Op een circuit is het inderdaad niet de snelste auto.

De veyron staat op het moment trouwens op de 6de plaats bij de top gear test track ranglist;
  1. 1:17.1 - Gumpert Apollo Sport
  2. 1:17.3 - Ascari A10
  3. 1:17.6 - Koenigsegg CCX (with The Top Gear Wing)
  4. 1:17.8 - Pagani Zonda F Roadster
  5. 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]
  6. 1.18:3 - Bugatti Veyron
  7. 1:18.4 - Pagani Zonda F
  8. 1:18.9 - Maserati MC12
  9. 1:19.0 - Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
  10. 1:19.0 - Ferrari Enzo
Voor de volledige lijst: wikipedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

glennvho schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 20:24:
[...]

Ik doelde op rechte stukken, dus de hoogste topsnelheid. Op een circuit is het inderdaad niet de snelste auto.

De veyron staat op het moment trouwens op de 6de plaats bij de top gear test track ranglist;
  1. 1:17.1 - Gumpert Apollo Sport
  2. 1:17.3 - Ascari A10
  3. 1:17.6 - Koenigsegg CCX (with The Top Gear Wing)
  4. 1:17.8 - Pagani Zonda F Roadster
  5. 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)\[6]
  6. 1.18:3 - Bugatti Veyron
  7. 1:18.4 - Pagani Zonda F
  8. 1:18.9 - Maserati MC12
  9. 1:19.0 - Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
  10. 1:19.0 - Ferrari Enzo
Voor de volledige lijst: wikipedia.
Of gewoon op de TG website :)
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

Hier staan ook de onofficiele races
http://www.fastestlaps.com/track1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Heb jij die fotos gemaakt? Zoja.... lucky bastard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 10:20
http://www.youtube.com/watch?v=VID_ndJJ3pI

Uitgebreide review door SimRacingTonight. Lekker amerikaans maar wel diepgaand, enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 07:03
Henkus schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:12:
Ik hoop echt dat Forza 3 nu eindelijk een mijn G25 gaat onder steunen.
zal niet gebeuren, Xbox ondersteund de G25 in zijn geheel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 55111 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:42:
[...]

Heb jij die fotos gemaakt? Zoja.... lucky bastard ;)
Nope, helaas, vandaar ook:
Wants :9

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-07 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

buran schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:30:
[...]

Spa zou super tof zijn en is echt een track die in een race game niet mag ontbreken.

Vroeger altijd met F1GP2 Formule 1 rijden op Spa... Hier nog mensen die dat spel kennen? Dat zag er toen fantastisch uit:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v471/VirtuaIceMan/PC%20graphics%20evolution/1995_grand_prix_2.gif

Ook de voorganger hiervan heeeeel veel gespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v471/VirtuaIceMan/PC%20graphics%20evolution/1992_formula_one_grand_prix.gif

Wat een plaatjes, hè! :')

Edit: Wisten jullie al dat ie gelekt is? Digg.com

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 13-10-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jobbie schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Spa zou super tof zijn en is echt een track die in een race game niet mag ontbreken.

Vroeger altijd met F1GP2 Formule 1 rijden op Spa... Hier nog mensen die dat spel kennen? Dat zag er toen fantastisch uit:
[afbeelding]

Ook de voorganger hiervan heeeeel veel gespeeld:
[afbeelding]

Wat een plaatjes, hè! :')

Edit: Wisten jullie al dat ie gelekt is? Digg.com
Ja echt helemaal grijs gespeeld... dat heette gewoon Grand Prix 2 hoor, niet F1GP2?

En ja de US versie is idd gelekt.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Phusebox schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

Ja echt helemaal grijs gespeeld... dat heette gewoon Grand Prix 2 hoor, niet F1GP2?

Jaja, GP2... Had er een Trustmaster T2 stuur + pedalen voor gekocht. Was echt een steengoede game voor die tijd. Jammer dat er geen MP was. Heb dus ook echt een aantal volledige races gereden, als in volledige quali en volledige raceafstand (1,5 uur ong). Nou dan merk je dus echt hoe ****ing moeilijk het is om je concentratie vast te houden zo lang. Op het laatst miste ik regelmatig rempunten (en dus de hele corner) omdat ik gewoon afgeleid was en mijn concentratie kwijt was.

Maar qua physics en ook grafisch was het een goede game voor die tijd. Ook veel tuning mogelijkheden met je vleugels en dempers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

Jaja, GP2... Had er een Trustmaster T2 stuur + pedalen voor gekocht. Was echt een steengoede game voor die tijd. Jammer dat er geen MP was. Heb dus ook echt een aantal volledige races gereden, als in volledige quali en volledige raceafstand (1,5 uur ong). Nou dan merk je dus echt hoe ****ing moeilijk het is om je concentratie vast te houden zo lang. Op het laatst miste ik regelmatig rempunten (en dus de hele corner) omdat ik gewoon afgeleid was en mijn concentratie kwijt was.

Maar qua physics en ook grafisch was het een goede game voor die tijd. Ook veel tuning mogelijkheden met je vleugels en dempers e.d.
Er zat toch wel een lan functie in? Of was dat GP3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Phusebox schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Er zat toch wel een lan functie in? Of was dat GP3?
Hmm kan het me niet herinneren, maar ik heb het nooit gespeeld via LAN. Maar het zou kunnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Het is nu wel heeeel stil hiero, is iedereen deze versie nu aan het spelen ofzo? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-07 20:20
Lijkt me sterk, hij is niet regio-vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:30
Mr Magic schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:12:
Lijkt me sterk, hij is niet regio-vrij :)
Hehe nou zodra je een gelekte versie kan spelen doet het er volgens mij niet meer toe of het spel regio-gebonden is :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 21:37
Beakzz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:47:
[...]

Hehe nou zodra je een gelekte versie kan spelen doet het er volgens mij niet meer toe of het spel regio-gebonden is :? :+
De Pal is ook uitgelekt

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-07 20:20
Beakzz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:47:
[...]

GoT is niet de plek om dit te bespreken, maar ook bij "gelekte" spellen ben je nog steeds gebonden aan de regio.

Het is alleen wel zo dat sommige speluitgevers de regiocodering niet gebruiken. In dat geval kun je ook originele disks die uitkomen als "NTSC" of "USA" gewoon op je Nederlandse/Europese Xbox spelen. Het verschil tussen een NTSC en een PAL release zit hem dan vaak alleen nog in de extra talen waarin je het spel kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hopelijk shippen ze nu ook iets eerder naar de winkels, aangezien het al vrij vroeg gelekt is, wil meestal zeggen dat iemand er via een winkel of groothandel aan is gekomen. Dus dan komt het misschien ook eerder in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 20:18
Dat vroeg ik mij nu ook af, ik wil hem eigenlijk nog deze week ergens pre-orderen maar ik geef er ook niets om om volgende week vrijdag even naar de Media Markt te rijden om hem daar zo te halen.

Thuisbezorgen heeft echter voorkeur ivm handigheid + vaak zijn de onlineshops wat goedkoper. Iemand die mij hierin kan adviseren? En dan bedoel ik niet direct een site waar ik ze goedkoop kan krijg maar voornamelijk waar ik ze gewoon op tijd heb :)

[ Voor 15% gewijzigd door la_fusion op 14-10-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als je m echt optijd wilt hebben, zal je m zelf moeten halen.
Zo weet ik nog dat bij de release van GTA4 de MediaMarkt in R'dam Centrum om 8:00 openging, speciaal voor het spel. Ze hadden een lus gemaakt dat als je binnenkomt, je direct je versie kan pakken en alleen maar door kan lopen naar de kassa. Appeltje eitje en ik was in 5 minuten weer buiten!

Nou zal het met Forza niet zo'n vaart lopen, maar als je in de ochtend bij een willekeurige MediaMarkt binnenloopt, moet je er echt wel 1 kunnen krijgen!

En wat maken die paar euro nou uit? Op internet misschien iets goedkoper, maar zeker geen garantie dat ie op de release dag op je mat ligt. Dus ik haal m gewoon bij de MM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ach, als je 's middags komt heb je ook genoeg. Heb zowel GTA4 als Halo 3 (toch beide geen kleine releases) gewoon 's avonds op releasedag bij de Mediamarkt opgepikt. Kan me niet voorstellen dat dat met Forza 3 anders zou zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hey, nu die gelekt is, weet dan iemand wat de uiteindelijke tracklist geworden is? Ben toch benieuwd of er nog verassingen zijn... (Spa, pleeeease! :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Tracklist was allang bekend, net als de carlist, verwacht daar dus geen verrassingen ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

hè, jammer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Dit soort mededelingen zijn totaal niet nuttig/nodig.

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 15-10-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb inmiddels de 1e race gereden (ik kon het niet laten)

Als je de game voor de 1e keer opstart, vraag ie of je de 2e dvd ook wilt installeren. Dit had ik overigens al in het xbox dashboard gedaan, dus misschien staat ie er nu wel dubbel op.

De 1e race is die met een R8 op het demo circuit, daarna kun je met de carriere beginnen.

Vanavond maar eens mijn MS wheel aansluiten en een paar races rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-07 14:09
Henkus schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:19:
Ik heb inmiddels de 1e race gereden (ik kon het niet laten)

Als je de game voor de 1e keer opstart, vraag ie of je de 2e dvd ook wilt installeren. Dit had ik overigens al in het xbox dashboard gedaan, dus misschien staat ie er nu wel dubbel op.

De 1e race is die met een R8 op het demo circuit, daarna kun je met de carriere beginnen.

Vanavond maar eens mijn MS wheel aansluiten en een paar races rijden.
De 2e CD is optioneel om te installeren, je kan kiezen welke delen je wilt installeren.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Laatst online: 09-01-2021
Hoeveel ruimte heb je nodig op je HDD voor de content die op Disc 2 staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
1,9GB in totaal geloof ik, maar je kunt de content in een paar delen installeren, afhankelijk van elkaar. Dus als je niet genoeg ruimte hebt, maar wel alle banen wilt, kun je besluiten dan maar een aantal autos te laten schieten.

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 14-10-2009 16:15 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Net even een volledig rondje gereden op Fuji Kaido (17km)

Deze track is super gaaf (beter dan de nordschleife)

Ik weet nog niet helemaal precies hoe de structuur van de game in elkaar zit.

Ik heb nl gekozen voor free play en dan kun je het aantal ronden en de moeilijkheids graad van de ai niet instellen.

De totale HD ruimte voor Forza 3 is 8.6 GB incl 2e disk (a 1,9GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jobbie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:59:
Hey, nu die gelekt is, weet dan iemand wat de uiteindelijke tracklist geworden is? Ben toch benieuwd of er nog verassingen zijn... (Spa, pleeeease! :> )
Ik ben bang dat door de piraterij van de normale spellen, deze soort extra's/hebbedingen steeds vaker als DLC wordt bewaard. Dat is voor zover ik weet nog wel te controleren door MS/Turn 10, en dus de enige zekere melkkoe voor de 360.

Je ziet het nu ook al; de illegale versies zijn al lang en breed te spelen, voordat de officiële release er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Jobbie schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:59:
Ik kan bevestigen dat spa er niet in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:35

nFo

Waarom doen ze niet alle auto's met een extra kras kaartje ?

Dan heb je mooi de downloaderts te pakken, alleen een Fiat Panda op de disc zetten ofzo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
nFo schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:26:
Waarom doen ze niet alle auto's met een extra kras kaartje ?

Dan heb je mooi de downloaderts te pakken, alleen een Fiat Panda op de disc zetten ofzo. :')
En naai je vervolgens de mensen die geen internetverbinding hebben (ja, ze bestaan). En ben je eerst 300 kraskaartjes aan het wegwerken voor je kunt racen ;)

Maar zie het wel gebeuren dat er straks eerst een soortvan online-activatie komt voor je kunt gamen. Snap dan ook wel dat ze een deel van de content nu als DLC achterhouden.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Na jarenlang racegames met een controller te hebben gespeeld zit ik er aan te denken voor Forza 3 eindelijk eens een stuurtje te kopen. Het enige wat me daarvan eigenlijk weerhoud is dat ik niet weet waar ik het stuur nu aan vast moet gaan maken. Onze salontafel is veel te laag, en dat ding op schoot houden lijkt me ook niet bepaald ideaal. Heb al naar een playseat zitten kijken, maar voor die paar uurtjes in de week die ik tegenwoordig nog tijd heb om te gamen vind ik t dat niet waard. Hoe doen jullie dat vraag ik me af?

(Ik heb trouwens ooit eens van die inklapbare framepjes gezien waar je stuur en pedalen op kon monteren, en dan gewoon vanaf de bank kon spelen... maar die kan ik helaas niet meer vinden. Iemand die weet wat ik bedoel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zo een dus;

Afbeeldingslocatie: http://www.wheelstandpro.com/microsoft.jpg

Zit zelf ook beetje te twijfelen om er 1 te bestellen omdat er heel wat uurtjes in Forza 3 zullen gaan zitten.

http://www.wheelstandpro.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Held ! Dat is 'm ja.

hmm... tempting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:42

Grozno

acts without consequence!

Voor een besparing van €115,- zet ik mijn stuurtje graag op mijn schoot 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door Grozno op 14-10-2009 19:21 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Niet goedkoop idd, maar ik weet van mezelf dat ik gruwelijk ga irriteren als dat stuurtje steeds over mn schoot heen en weer schuift…en dan is de €90 die ik in een stuurtje geinvesteerd heb ook weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20-07 09:12

Snippertje

Light up your life

Shiverzz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:51:
Niet goedkoop idd, maar ik weet van mezelf dat ik gruwelijk ga irriteren als dat stuurtje steeds over mn schoot heen en weer schuift…en dan is de €90 die ik in een stuurtje geinvesteerd heb ook weggegooid geld.
Kan je niet van een paar planken oid zelf zoiets maken? Ik vind 115 euro wel erg veel geld.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Deze is ook een optie. Wel een stuk minder mooi en minder inklapbaar, maar ook voor de helft van het geld:
http://www.hanssystem.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
bassio schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:44:
Deze is ook een optie. Wel een stuk minder mooi en minder inklapbaar, maar ook voor de helft van het geld:
http://www.hanssystem.nl/
Die gebruik ik ook.
Heb hem al een paar jaartjes, werk goed en ziet er best netjes uit.
Voor het geld een prima dingetje, alleen niet inklapbaar idd.

Hans moet denk ik alleen een keer een versie 2 maken oid.
Standaard past het Xbox stuur er niet heel lekker op, wel makkelijk op te lossen maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Het stuur is nu tijdelijk tot 18 oktober trouwens met 15% korting verkrijgbaar bij BartSmit.
Dan kost het nog maar € 69,91 inclusief verzenden :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146008

Gutteguttegut schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 02:35:
Het stuur is nu tijdelijk tot 18 oktober trouwens met 15% korting verkrijgbaar bij BartSmit.
Dan kost het nog maar € 69,91 inclusief verzenden :)
Bij E-Plaza (ook Bart Smit) heb ik al 3 stuurtjes gebruikt 2 weken geleden, heb ze allemaal terug moeten brengen vanwege krakende versnellingen. Scheen uiteindelijk een slechte lading te zijn volgens het hoofdkantoor. Maar ik ben benieuwd hoe groot die foute lading is, en of daar meer mensen last van krijgen.
Afin, hier hebben ze nu geen stuurtjes meer dus ik moet nog even wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 16:32
voor degene die hem bij gamehubs besteld hebben, ik had gevraagd of ze konden bevestigen dat forza3 regio vrij is, en ik kreeg dit retour:

Hi mate,

We have received a final confirmation stated that Forza Motorsport 3 is region locked which does not compatible with PAL console. Mate, please give us some times to arrange a refund to you. Your kindness & understanding is well appreciated.

Please do not hesitate to contact us if you have any enquiries.

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Oeps ik heb hem ook maar besteld. De limited edition voor 65 euro inclusief verzenden bij mediadis.com. Kon me niet inhouden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-07 23:51
Wat een goed spel zeg. Ik speel m op een 40 inch scerm en een Logitech DriveFX. Veel beter dan dit kan het niet. De cockpit view is duidelijker dan bij NFS Shift doordat er ook niet teveel van het interieur word getoont. Erg prettig. Je zult ook banen van de Forza 2 tegenkomen en de rest van de nieuwe banen zijn keigoed.
Menu werkt super en vele keuzes in auto's. Wat ik prettig vindt is dat je nu ook engine swaps kunt doen en conversions van FWD naar AWD of RWD. Je moet het spel wel direct op HARD spelen, anders heb je van die stomme assists die aanstaan, zoals automatisch afremmen.

Hier kun je de Logitech DriveFX vinden.
http://www.castlegames.nl/Consoles/xbox_360/4164
Voor 50 euro heb je dan heel wat. Ik heb nooit het Microsoft stuurtje gebruikt, maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel beter is.

[ Voor 16% gewijzigd door ownage maxim op 15-10-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:59
ownage maxim schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:47:
Menu werkt super en vele keuzes in auto's. Wat ik prettig vindt is dat je nu ook engine swaps kunt doen en conversions van FWD naar AWD of RWD.
Dit kon bij FM2 ook al hoor. Alleen niet bij ieder voertuig. Zal in FM3 ook wel zo zijn.
ownage maxim schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:47: Je moet het spel wel direct op HARD spelen, anders heb je van die stomme assists die aanstaan, zoals automatisch afremmen.
Je kunt de moeilijkheidsgraad ook per onderdeel instellen. Je kunt op easy bijvoorbeeld de autorem functie uitschakelen, alleen speel je dan met de setting custom.

[ Voor 4% gewijzigd door Maikel64 op 15-10-2009 16:17 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-07 19:44

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gisteravond een poosje gespeeld (kon het niet laten, ondanks preorder). Game ziet er super uit, speel perfect al valt me wel op dat je op medium zeer eenvoudig de races wint. Zal hem vanavond eens op hard zetten....

Nog even op de dragstrip geweest met de Veyron, je rij echt alles weg :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Tortelli schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:34:
Gisteravond een poosje gespeeld (kon het niet laten, ondanks preorder). Game ziet er super uit, speel perfect al valt me wel op dat je op medium zeer eenvoudig de races wint. Zal hem vanavond eens op hard zetten....

Nog even op de dragstrip geweest met de Veyron, je rij echt alles weg :9.
Kan de veyron ook echt 408 :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Tortelli schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:34:

:9.
Dat is eigenlijk gelijk ook het grootste min punt van Forza 3 (en ook al Forza 2)

Medium is te makkelijk en hard is te moeilijk.

Dat is ook in een aantal reviews te lezen : om de game nog beter te maken had er eigenlijk een AI moeilijkheid tussen Medium en Hard moeten zitten.

Op medium win ik alles, met alle assists off, met 2 vingers in mijn neus
Op hard zijn er gewoon genoeg races waarbij in onmogelijk in 2-3 ronden de 1e plaats kunt halen.

Edit:

Ownage maximum:

Het kan nog beter nl:

Met een fanatec porsche wheel en een UE46B6000 als beeld scherm (beide staan in bestelling)

[ Voor 23% gewijzigd door Henkus op 15-10-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
:D

Het kan altijd beter

Edit. Wel raar dat er geen enkele Suzuki in het spel zit. De nieuwe Swift was erg leuk geweest.

[ Voor 65% gewijzigd door ownage maxim op 15-10-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Tja het gaat met dit soort games imo toch om de droom auto's. Ik begon in een Ford Fiesta maar ben blij dat ik nu al een redelijke auto heb (Chirocco @ ~300pk). Vanavond wat meer tijd dus ik zal eens wat leuks zien te kopen :9.
Als ik wil racen in normale auto's pak ik mijn moeder haar Daihatsu wel 8).
Goeie vraag opzich, ik reed gister op de oude Lemans baan 385km/h. Misschien wat prutsen met bandenspanning voor absolute top?. Rechte stuk moet lang zat zijn volgens mij.........

[ Voor 35% gewijzigd door Tortelli op 15-10-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Iemand ook opgevallen dat de makers niet moeite genomen hebben de hoofdtribune van Suzuka aan te passen ?
Is nog steeds de jaren '90 versie , klein schoonheids foutje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04:43
Tortelli schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:12:
Tja het gaat met dit soort games imo toch om de droom auto's. Ik begon in een Ford Fiesta maar ben blij dat ik nu al een redelijke auto heb (Chirocco @ ~300pk). Vanavond wat meer tijd dus ik zal eens wat leuks zien te kopen :9.
Als ik wil racen in normale auto's pak ik mijn moeder haar Daihatsu wel 8).

[...]

Goeie vraag opzich, ik reed gister op de oude Lemans baan 385km/h. Misschien wat prutsen met bandenspanning voor absolute top?. Rechte stuk moet lang zat zijn volgens mij.........
Nou, de ford fiesta lichtgetuned heeft 500 pk in petto 8)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
Kleine auto's en veel PK is niet altijd een super combinatie. Vanmiddag even een 206 getuned naar 450pk. In 3.040 seconden naar de 100. Even een testrit gemaakt, maar moeilijk onder controlle te houden. Veels teveel wheelspin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:40

KoffieNT

banaan

Dat heeft niet zoveel met klein (of lichtgewicht) te maken, maar met FWD. (en dat TCM uit staat natuurlijk) Met RWD of AWD (of TCM) was hij een stuk beter onder controle te houden. (zie bijvoorbeeld een getuned Renaultje 5 of een Lancia Delta, uit FM2)

@onder: Oh :$

[ Voor 12% gewijzigd door KoffieNT op 15-10-2009 23:28 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
Had m converted naar AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-07 13:38
Ik dacht dat de Ferrari 458 Italia er ook in zou komen, en de nissan GT-R tenminste :P, maar kan ze beiden niet vinde ? Weet iemand waar die zijn ? of wanneer die komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Tortelli schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:12:
Heb je al eens op de benchmark high speed ring geprobeerd?

Ik kan ook niet wachten op deze game heb fm2 helemaal grijs gespeeld :o. Alleen, nu is mijn xbox weer kapot (rrod), ben al een week aan het wachten op de label die microsoft opstuurt om hem te verzenden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
glennvho schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:12:
[...]

Heb je al eens op de benchmark high speed ring geprobeerd?

Ik kan ook niet wachten op deze game heb fm2 helemaal grijs gespeeld :o. Alleen, nu is mijn xbox weer kapot (rrod), ben al een week aan het wachten op de label die microsoft opstuurt om hem te verzenden :(
Hou je wel je mail in de gaten dan ? want daar kreeg ik het label op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ja hou mijn mail in de gaten, maar heb enkel zo'n mail gehad waarin er meer info staat over het verzenden en dat de label (of doos) zal worden opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
RROD kun je het best zelf zien te fixen, anders blijft het toch alleen maar terug komen.
Ik kreeg er na anderhalf jaar last van. Dat was 2 weken geleden, precies op de dag dat ik mn xbox stuurtje thuis kreeg. Echt balen. Maar het fixen kost hoogstens een paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 07:16

Osxy

Holy crap on a cracker

ownage maxim schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:43:
RROD kun je het best zelf zien te fixen, anders blijft het toch alleen maar terug komen.
Ik kreeg er na anderhalf jaar last van. Dat was 2 weken geleden, precies op de dag dat ik mn xbox stuurtje thuis kreeg. Echt balen. Maar het fixen kost hoogstens een paar uurtjes.
En je garantie :(

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 20:18
Oke, toch maar online besteld.. Kwam er achter dat ik op de dag van de release toch niet genoeg tijd heb om er direct mee aan de slag te gaan dus daarom maar online besteld.

Ik zou overigens nu wel al de versie van internet willen plukken maar doe dat toch maar niet om de spanning wat op te bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

6pack15 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:59:
Ik dacht dat de Ferrari 458 Italia er ook in zou komen, en de nissan GT-R tenminste :P, maar kan ze beiden niet vinde ? Weet iemand waar die zijn ? of wanneer die komen
Vond ik ook al vreemd, "cool" reclame maken dat hij erin zit, komt hij (waarschijnlijk?) als DLC 8)7. Nieuwe Nissan GT-R mis ik ook, net als de Gallardo LP560-4 (en 550-2 :9), Murcielago LP670 SV en de nieuwe 911's: 997 MK2 GT3, GT3RS en Turbo.

Poosje aan het spelen geweest in de "single race" mode. Die bergweg race van 16km is nog zeer lastig. Word wat oefenen voordat je daar een snel rondje rij zonder de kanten te raken :D. Blijf het wel vreemd vinden dat ik mijn eigen races niet kan configureren @ singleplayer mode. Aantal rondes etc staat altijd vast 8)7.

[ Voor 23% gewijzigd door Tortelli op 16-10-2009 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownage maxim
Het installeren van disc 2 neemt maar 1.9gb ruimte in ofzo. Bij jullie ook? Ik vind dat nogal vreemd. Er zit namelijk wel voor 7 maybe 8gb aan data op. Misschien dat er later nog eens word gevraagd om content op de console te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-07 16:32
Volgens hebben ze al vanaf het moment dat ze aangaven dat de 458 Italia in Forza zou komen gezegd dat deze via DLC zou komen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrmph belachelijk, FRS heeft nu wel de actie dat als je online pre-ordert je de R8 downloadcode krijgt EN kans maakt op een stuurtje.

En ik heb dus ruim 3 maanden geleden al gepre-ordert EN betaald, en krijg niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Tortelli schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:50:
[...]
:D. Blijf het wel vreemd vinden dat ik mijn eigen races niet kan configureren @ singleplayer mode. Aantal rondes etc staat altijd vast 8)7.
Forza 3 rijd geweldig, heeft een epische career mode, maar schiet tekort in de gewone snelle quickrace.

Er komt een tijd, dat als je de careermode uitgespeeld hebt en even geen zin hebt om online te spelen dat je een eigen race wilt samen stellen.

Je kunt elk circuit en elke auto kiezen maar:

Je kunt het aantal ronden, je startpositie en de moeilijkheidsgraad en de auto's van de AI tegenstanders NIET instellen.

Dat is gewoon erg jammer en in mijn ogen ook een gemiste kans. Ik rij met een stuurtje en heb meestal binnen 1 ronde 3 seconde voorsprong op de AI, waardoor de quickrace eigenlijk veranderd in een 'time trial' zonder tegenstanders.

Voor de rest prima game, maar ik hoop echt dat dit nog veranderd (en ik hoop dat je dit vrijspeeld als je de carriere hebt uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Groot nieuws

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/6/gyquj1f.jpg[
Fov 90 graden
De FOV in de cockpit kun ZELF bepalen.

Je doet dit als volgt:

Ga naar my profile
Multi screen
Enabale multi screen en bepaal zelf je FOV in de cockpit bij het aantral graden tussen de scherm
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/4/ug97pbt.jpg

90 graden geeft je ongeveer dezelfde cockpit als bij shift (dus incl armen)

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/8/04yyd55.jpg
Fov 80 graden

Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/7/1t8rwqb.jpg
Multi screen off (default)

[ Voor 34% gewijzigd door Henkus op 16-10-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

shitt wat is het een vet spel... toch maar eens kijke voor stuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff kan echt niet meer wachten tot volgende week... maar het zal vast een deceptie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:17:
Pff kan echt niet meer wachten tot volgende week... maar het zal vast een deceptie worden.
Ja, iedereen is lyrisch, dan gaat het vast tegenvallen....

Weest eens positief gast, maakt het leven een stuk leuker :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:32:
[...]

Ja, iedereen is lyrisch, dan gaat het vast tegenvallen....

Weest eens positief gast, maakt het leven een stuk leuker :)
Trying to keep my hopes down. Als je er teveel van verwacht valt het altijd tegen. Daarom verwacht ik ook niet teveel van COD:MW2, want die is zo gehyped dat kan alleen maar tegenvallen.

Maar hopelijk heb ik ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je kan morgen ook al even naar Veronica kijken (eerst instellen :P ). Daar begint morgen Forza Driving School http://www.veronicatv.nl/...dbid=351/typeofpage=78964

Als ik het goed lees word Forza een groot deel van het programma gebruikt.

EDIT:

Oh, Robert Doornbos doet mee :) Nouja, die kan in ieder geval sturen

EDIT2:
Niemand minder dan Winston Post, Sebastiaan Labrie, Rintje Ritsma en Mental Theo oefenen eerst hun vaardigheden met de Forza Motorsport 3 game..."
Nee, veel minder kan inderdaad niet :')

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 16-10-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:58

Player1S

Probably out in the dark

Henkus schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:08:
Groot nieuws

[afbeelding][
Fov 90 graden
De FOV in de cockpit kun ZELF bepalen.

Je doet dit als volgt:

Ga naar my profile
Multi screen
Enabale multi screen en bepaal zelf je FOV in de cockpit bij het aantral graden tussen de scherm
[afbeelding]

90 graden geeft je ongeveer dezelfde cockpit als bij shift (dus incl armen)

[afbeelding]
Fov 80 graden

[afbeelding]
Multi screen off (default)
NICE!!!! Die 90 en 80 graden zijn echt beter dan het orgineel. Deze zal ik onthouden. _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:16:
Grrmph belachelijk, FRS heeft nu wel de actie dat als je online pre-ordert je de R8 downloadcode krijgt EN kans maakt op een stuurtje.

En ik heb dus ruim 3 maanden geleden al gepre-ordert EN betaald, en krijg niks :(
Heb je ze al een mail naar ze gestuurd om te vragen of je daar geen recht op hebt ? Anders kan je hem volgens mij gewoon annuleren en weer bestellen. Of je moet zoals ik de limited hebben besteld ,want die hebben ze niet meer staan op de site. Ik heb ook geen extra audi en ook geen vlag en geen kans op stuur , maar ik ga ze wel mailen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beakzz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:
[...]

Heb je ze al een mail naar ze gestuurd om te vragen of je daar geen recht op hebt ? Anders kan je hem volgens mij gewoon annuleren en weer bestellen. Of je moet zoals ik de limited hebben besteld ,want die hebben ze niet meer staan op de site. Ik heb ook geen extra audi en ook geen vlag en geen kans op stuur , maar ik ga ze wel mailen :p
Ja ltd edition dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
L1nt schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:04:
[...]

NICE!!!! Die 90 en 80 graden zijn echt beter dan het orgineel. Deze zal ik onthouden. _/-\o_
De Fov instelling is er echt eentje voor de start post. (zonder mezelf op de borst te kloppen)

Forza 3 is nu gewoon een heel andere game, als met incar view rijdt.

Ik vond de cockpit view al erg tegenvallen in vergelijking met NFS Shift en GT5, maar met deze gewijzigde instellingen ziet het er echt super uit.

Ik ga gauw weer verder, ik inmiddels op driver level 10 in de carriere en heb zojiust zomaar een massarati gekregen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Henkus op 16-10-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Welke auto's heb jij tot nu toe allemaal gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

[Je kunt elk circuit en elke auto kiezen maar:

Je kunt het aantal ronden, je startpositie en de moeilijkheidsgraad en de auto's van de AI tegenstanders NIET instellen.
Ik mag toch aannemen dat dit door een patch wel toegevoegd zal worden , het zelf kunnen opzetten van een race is toch wel een basis optie van elke race sim.
Blijft wel erg vreemd dat dit er niet in zit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
#&*#( wil ik net plaats maken op mijn harde schijf door wat installs weg te gooien, gooi ik alles weg van Forza 2. Ik wist niet dat ie meteen alles delete.... *snif* had em bijna uitgespeeld. Kan ik dat nog op een of andere manier terughalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:08:
#&*#( wil ik net plaats maken op mijn harde schijf door wat installs weg te gooien, gooi ik alles weg van Forza 2. Ik wist niet dat ie meteen alles delete.... *snif* had em bijna uitgespeeld. Kan ik dat nog op een of andere manier terughalen?
Weg = weg.

Vind van F3 trouwens dat het snelheidsgevoel wel erg slecht is. Als je 50 rijdt lijkt het wel of je met 15 over de weg slakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:16:

Bij Dixons kun je als het goed is online de preorder kit bestellen, krijg je zo'n Audi R8 plus een FM3 vlag (zwart-wit geblokt) voor een tientje. De Limited Edition staat als het goed is ook nog steeds op de site als je FRS wil plagen :p
Phusebox schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:08:
Opnieuw downloaden van Marketplace, ergens is er een optie dat je je Download History in kan zien, vanaf daar kun je je eerdere downloads weer opnieuw naar beneden hengelen.

[ Voor 31% gewijzigd door mindcrash op 16-10-2009 21:19 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mindcrash schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:16:
[...]

Bij Dixons kun je als het goed is online de preorder kit bestellen, krijg je zo'n Audi R8 plus een FM3 vlag (zwart-wit geblokt) voor een tientje. De Limited Edition staat als het goed is ook nog steeds op de site als je FRS wil plagen :p

[...]

Opnieuw downloaden van Marketplace, ergens is er een optie dat je je Download History in kan zien, vanaf daar kun je je eerdere downloads weer opnieuw naar beneden hengelen.
Nee niet mijn downloads... mijn savegames, car setups, custom liveries... alles weg... alles..... kut kut kut. Nu heb ik gewoon zin om mijn xbox kapot te slaan en mijn pre-order te cancelen... snif. En dalijk gaan jullie me ook nog zeggen dat je met de oude savegame iets unlocked ofzo?

#$*#)($ $@#&*$)( #$*)(@#$ *%#@)*$ &%*# %#&*@ %*#@()%*

Gamertag recoveren heeft zeker ook geen zin? Damn ik ben me echt ff aan het ergeren zeg... heb spontaan nergens zin meer in. Lekker weekend verneukt zo. En de rest van de week ben ik ook nog wel zuur.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2009 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Weet niet waar je aan het verwijderen bent geslagen, maar als je de savegames ook wil verwijderen moet je dat volgens mij per profiel van forza doen en niet als je de geinstalleerde disc verwijderd ? Vind het maar vaag. Dus je hebt nu helemaal geen forzamapje meer staan in je Forzamap ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-07 14:09
Nee hij heeft het mapje verwijderd. Er is geen mogelijkheid om het terug te halen. Zijn weekend is gewoon verneukt nu.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet ik veel hoe dat werkt, verwijder normaal nooit wat. Er staat dan vrolijk: "Forza 2" 6.x gb, dus ik denk, ah die moet ik hebben. Flikkert ie vervolgens dus alles weg. Wat een kutsysteem. En ik wilde deze week mijn laatste endurance races gaan doen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 16:31

Beaves

Usque ad Finem

Disk uit de Xbox halen en in een normale PC hangen is geen optie? Zolang je geen nieuwe data op de schijf zet heb je grote kans om alles te kunnen recoveren.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beaves schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:04:
Disk uit de Xbox halen en in een normale PC hangen is geen optie? Zolang je geen nieuwe data op de schijf zet heb je grote kans om alles te kunnen recoveren.
Volgens mij kun je zo'n disk niet zomaar uitlezen, en om nu het risico te lopen dat ik zometeen alles kwijt ben... Wat dat betreft doet de PS3 één ding wel goed, mogelijkheid tot backups maken. Ik heb daar ooit een memorycard voor gekocht, om er vervolgens achter te komen dat je van 80% van je savegames geen kopie mag maken... lekker dus. Dan had ik nu deze zeik niet gehad.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 16-10-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Goh, was ik op zoek naar een framepje om evt een nog aan te schaffen MS wheel aan te kunnen hangen…

…maar op de een of andere manier, als ik research ga doen op t net door reviews en gebruikerservaringen te lezen…ben ik toch altijd wat duurder uit dan in eerste instantie gepland.. :D

…zojuist dan ook een bestelling geplaatst voor het Fanatec Turbo S wheel Clubsport Edition met Rennsport wheelstand.

Maar ach, dan hoef ik straks voor GT5 geen nieuw stuurtje aan te schaffen. En het is me ook wel waard aangezien dit toch de games zijn waar ik de meeste tijd in stop.
Nu alleen nog geduld hebben tot eind November. :X
Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste