Beide codes werkten bij mij en ik heb alle packs ook gedownload.Psychokiller schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:45:
[...]
Coupon werkte hier nog niet, invalid code kreeg ik als melding. Dat zal dus inderdaad wel morgen worden.
Heb het spel pas gisteravond laat (na 23u) besteld op site van FRS en tot mijn verassing vandaag al binnen, mij hoor je niet klagen
Ik had Fifa 10 ook bij Free Record Shop gepre-orderd en kreeg die ook voor de officiele release datum binnen. En waarschijnlijk gebeurt het de volgende week weer met de uitbreidings-discs GTA4.PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:
Waarom pre-ordert iedereen die de game snel wil hebben toch?
Ik pre-order wel eens uit luiheid of omdat het veel goedkoper is (gamehubs b.v.). Moet ik echter een game snel hebben (GTA4, Halo 3, MW2) dan haal ik hem 2 dagen van te voren wel uit de winkel.
Moet je natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, maar in 't Gooi heb ik sowieso een winkel die alles op de plank gooit zodra het uit is. Forza ligt er volgens mij sinds dinsdagavond of woensdagochtend al
FRS doet daar meestal niet aan mee inderdaadJullie moeten eens leren netwerken bij de winkels
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.