Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Psychokiller schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Coupon werkte hier nog niet, invalid code kreeg ik als melding. Dat zal dus inderdaad wel morgen worden.
Heb het spel pas gisteravond laat (na 23u) besteld op site van FRS en tot mijn verassing vandaag al binnen, mij hoor je niet klagen :)
Beide codes werkten bij mij en ik heb alle packs ook gedownload.
PWM schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:08:
Waarom pre-ordert iedereen die de game snel wil hebben toch?

Ik pre-order wel eens uit luiheid of omdat het veel goedkoper is (gamehubs b.v.). Moet ik echter een game snel hebben (GTA4, Halo 3, MW2) dan haal ik hem 2 dagen van te voren wel uit de winkel.

Moet je natuurlijk wel eentje in de buurt hebben, maar in 't Gooi heb ik sowieso een winkel die alles op de plank gooit zodra het uit is. Forza ligt er volgens mij sinds dinsdagavond of woensdagochtend al :)

FRS doet daar meestal niet aan mee inderdaad :) Jullie moeten eens leren netwerken bij de winkels :P
Ik had Fifa 10 ook bij Free Record Shop gepre-orderd en kreeg die ook voor de officiele release datum binnen. En waarschijnlijk gebeurt het de volgende week weer met de uitbreidings-discs GTA4.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Beakzz schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:18:
[...]

Dus omdat jij hem niet hebt moet je maar kinderachtig gaan doen en ervoor zorgen dat er straks nergens meer een game voor de release mee gegeven wordt ? :X

Ik baal ook dat ik niks van de Frs hoor ,maar dit slaat echt alles :/
Tja als er van die regels zijn, dan moet iedereen zich daar ook aan houden. En vooral binnen 1 bedrijf niet de post-leveringen wel al doen, en de mensen in de winkels nee verkopen. Ben dan ook consequent.

Vooral de reactie telefonisch van FRS: "Ja meneer, beter dat u nu een keer voor niks gereden bent dan dat u het spel 3 dagen na de release krijgt."
Ik: "Ja leuk geprobeerd maar jullie GARANDEREN levering op de dag van release dus die vogel gaat niet op,"

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht trouwens dat de systempacks incl. Forza 3 de 250Gb systemen waren, echter staat op de dozen vrolijk 120Gb?

Iemand daar meer duidelijk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:29:
Ik dacht trouwens dat de systempacks incl. Forza 3 de 250Gb systemen waren, echter staat op de dozen vrolijk 120Gb?

Iemand daar meer duidelijk over?
Dat is alleen in de UK dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:29:
Ik zou zweren dat Major Nelson gezegd had dat de 250Gb HDD's exclusief bestemd waren voor de MW2 Limited Edition Elite's met custom artwork (tenminste voorlopig dan, de 120Gb was namelijk ooit ook 'exclusief' voor de Elite modellen). De Forza 3 editie zal in Nederland dus gewoon een Elite met Forza 3 in de doos zijn, aangezien de MW2 editie van de Xbox 360 ook niet naar Nederland komt.

[ Voor 16% gewijzigd door mindcrash op 22-10-2009 21:34 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mindcrash schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:33:
[...]

Ik zou zweren dat Major Nelson gezegd had dat de 250Gb HDD's exclusief bestemd waren voor de MW2 Limited Edition Elite's met custom artwork (tenminste voorlopig dan, de 120Gb was namelijk ooit ook 'exclusief' voor de Elite modellen). De Forza 3 editie zal in Nederland dus gewoon een Elite met Forza 3 in de doos zijn, aangezien de MW2 edities ook niet naar Nederland komen.
Nope:
http://www.amazon.co.uk/S...mes&qid=1256240052&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Eindelijk heb ik de melding dat hij is verzonden van FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Yay.. m'n Forza 3 Bundle is reeds verstuurd door Amazon... vanmiddag besteld _/-\o_
Als het een beetje meezit kan ik in het weekend lekker racen.

Vorige week nog FM2 gespeeld en heb zin in FM3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik heb em, en hij is VET!

Ik heb ook dé oplossing voor het niveau interessant te houden:
Ik speel op Medium, met alle hulp uit behalve ABS en Clutch.

Neem nu altijd een auto waarvan de performance index het dichtst bij de slechtste auto in de race zit! Je kan hiermee winnen zonder heel veel moeite, maar het maakt het op mijn niveau heel erg spannend!!

De graphics zijn erg mooi, ook veel leuke auto's zitten erin en het rijgedag is subliem.
Rally di Positano is echt een MEESTERLIJKE track, echt perfect zoals ik het wil!

Het geluid is ook erg goed! :)

Er zijn echter ook een aantal dingen stom:
-De aerodynamica kan je upgraden met spoilers. Echter kan je niet op iedere auto ieder soort spoiler monteren, wat een belachelijk gezicht geeft (een lage voorspoiler en geen speciale achterdiffusor bijvoorbeeld)
-Er is volgens mij GEEN functie automatisch een goede tuningsetting te hebben per track zoals IGN beweerde.
-De AI is belachelijk, het is leuk dat ze fouten maken maar ze houden GÉÉN rekening met je en beuken je vol van de baan.
-Je ziet de handen niet van het stuur gaan en schakelen, en bij flipperauto's is er ook geen animatie (dit hebben oude games wel al)
-Sommige auto's verliezen onderdelen, anderen niet.
-In de Free mode is NIETS qua mode te customizen.
-De laadtijden zijn ZIEK, zelfs met installeren.
-Geen weersveranderingen (dit wist ik vantevoren dus is niet zo erg)
-Oude tracks zijn niet zo mooi opgepoetst.
-als je 200 rijdt in de 4 en terugschakelt in je Reverse gaat je motor + bak niet kapot.

Zo, nu stop ik met zeuren. Het is een heel leuke game ik zou hem een 8 geven. Hij bevat echter VEEL detailfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 21-09 17:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

-Fiat 500 Abarth stickers veranderen niet van kleur, als je de autokleur verander. Ze blijven altijd rood (op een rode auto dus ook rood/rood, dit zou rood/wit of rood/zwart moeten zijn volgens mij.... :P.

Momenteel aan het spelen met die video editor. Even gedult tot youtube klaar is en dan plaats ik een mooi filmpje met mijn A class F430 :P.
Rij nu de R3 class races met een mega getunde 997 GT2. Die auto rijd volgens mij beter als die std R3 auto's (en ik had hem toch al, scheelt weer wat €€€). Auto levert zo'n 630KW (850pk :D) maar is best goed te rijden!.

edit:
video die je upload vanaf je 360 naar forzamotorsport.net en dan download naar je pc kun je niet direct uploaden naar youtube. Deze herkent de codec niet :(.
hier staat hij, helaas naar een ander formaat moeten zetten. Is het beeld niet mooier van geworden :(.

[ Voor 68% gewijzigd door Tortelli op 22-10-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 16:40

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

heeft iemand de limited edition van forza 3 op wehkamp besteld? :S
Hij was toendertijd daar het goedkoopst =P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

RMB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:29:

-Je ziet de handen niet van het stuur gaan en schakelen, en bij flipperauto's is er ook geen animatie (dit hebben oude games wel al)
In de replay zag ik ze wel schakelen, maar klopt zitten wat stome detail foutjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:29:
-als je 200 rijdt in de 4 en terugschakelt in je Reverse gaat je motor + bak niet kapot.
Damage staat wel op sim?
Ik krijg bij overrevs namelijk wel damage aan de engine...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 16:40

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dat is bij Forza 2 ook zo. Schakel van ze 4 naar ze 1 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ RBM:

- Volgens mij speel je meer spoilers vrij als je verder in career komt , in het begin kon ik ook bijna niks kiezen maar nu wel , ook de sideskirts.
- Bedoel je met automatische tuningsetting niet de automatische upgrade ?
- Ik heb van AI eigenlijk geen last (Medium) , ze laten regelmatig een gaatje open aan de binnenkant, alleen als ik zelf ga beuken dan pakken ze je wel terug , vind dat eigenlijk wel geinig, motiveert je wel om netjes in te halen.
- Schademodel vind ik ook ietwat tegenvallen, op Sim heb ik toch al wat aardige tikken links en rechts uitgedeeld (en ontvangen van de vangrail) :+ maar verder dan schade aan bodywork en wat licht beschadigde voorvering ben ik nog niet gekomen , je moet echt met 300 km/pu vol op een chicane klappen wil je alles rood hebben.

Moet zeggen dat ik de career opbouw wat vreemd vind , ik zit nu op level 24 (8,3%) en krijg nu al R3 races voor mijn kiezen terwijl er nog volop klasse B,C,D,E races zijn. 8)7

Weet iemand trouwens welke circuits je met de coupon kan downloaden ?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik alles hier zo lees zie ik toch veel grote kritiekpunten. Vooral wat betreft de AI. Hier zal helaas wel geen patch voor komen dan.

Haha, verwacht van mij vanavond een standaard bericht dat ik zwaar teleurgesteld ben in de game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, zolang de AI maar beter is dan GT4 dan ben ik tevreden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gisteren binnen gekregen de LE versie. Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen. Ik heb niet de hype en de zin als Forza 2.

Maar toch speelt het erg fijn, grafisch is het ook erg mooi. Ik heb gekozen voor de Yaris rood, heb zelf de 2009 rode Aygo.

Heb pas 1 race gedaan in de career. Maar het is erg leuk. Vanavond verder

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[b]Cornholio01 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:31:
Sidewinder Proving Ground Track Pack (18 tracks)
Benchmark High Speed Ring (12 tracks)

Ik moet zeggen dat de manier van Season Play me eigenlijk wat te geforceerd over komt. Ik zou liever een career mode zien zoals in Forza 2. Daarnaast irriteer ik me mateloos dat bij de motorkap cam er een soort tilt in zit (de cam zit niet vast op de motorkap, maar kantelt voorover bij remmen en naar achter bij optrekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:22
Ik denk dat dat bij een echte auto ook wel zo zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:31:
@ RBM:

- Volgens mij speel je meer spoilers vrij als je verder in career komt , in het begin kon ik ook bijna niks kiezen maar nu wel , ook de sideskirts.
- Bedoel je met automatische tuningsetting niet de automatische upgrade ?
- Ik heb van AI eigenlijk geen last (Medium) , ze laten regelmatig een gaatje open aan de binnenkant, alleen als ik zelf ga beuken dan pakken ze je wel terug , vind dat eigenlijk wel geinig, motiveert je wel om netjes in te halen.
- Schademodel vind ik ook ietwat tegenvallen, op Sim heb ik toch al wat aardige tikken links en rechts uitgedeeld (en ontvangen van de vangrail) :+ maar verder dan schade aan bodywork en wat licht beschadigde voorvering ben ik nog niet gekomen , je moet echt met 300 km/pu vol op een chicane klappen wil je alles rood hebben.

Moet zeggen dat ik de career opbouw wat vreemd vind , ik zit nu op level 24 (8,3%) en krijg nu al R3 races voor mijn kiezen terwijl er nog volop klasse B,C,D,E races zijn. 8)7

Ik speel met damage op Sim.

Het zou wel mooi zijn als je die spoilers kunt unlocken! dan maar daarop hopen!!

Om mijn spel qua moeilijkheidsgraad interessant te houden, beuk ik zo min mogelijk. Eigenlijk is de enige keer dat ik beuk wanneer een tegenstander vol achterop mij komt (en dat is vaak) waardoor ik naarvoren schiet. Ik gebruik overigens de rewind functie alleen als ik gebeukt word door de AI waar dat totaal niet nodig was.

Wat ik trouwens een heel erg groot minpunt vind is dat spoilers niet bewegen zoals in het echt (bijvoorbeeld de air inducts van een Murciélago, de spoiler van de Carrera GT en Veyron en R8).
In GranTurismo 4 op de PS2 zat dit wel al bij de SLR en Crystler Crossfire, dus qua rekenkracht zal dit niet teveelgevraagd zijn.

Een Murciélago met dichte air inducts of een Carrera GT op snelheid zonder uitgeklapte spoiler is een gek gezicht.

Met automatische tuninginstelling bedoel ik niet auto upgrade. IGN vertelde een hele tijd geleden dat in hun versie een optie zat de computer goede afstellingen van je getunede waar in te stellen zodat je niet zelf als onwetende met de schuifjes aan de haal moet. Echter heb ik deze functie niet nodig, maar het was erg leuk als het erin zat.

Wat ook gek is, is dat je geen bandensoort meer kan kiezen. Je kan Race banden kopen maar niet meet kiezen of je meer duurzaamheid of juist grip wil.

Ook het interieur ziet er bij sommige auto's wat neppig uit (ik speel op FullHD overigens) Bekijk eens het "houten" stuur in de Maserati GranTurismo, of het gehele Lotus Exige interieur. Dan zie je direct dat je een computerspelletje speelt.
Ook is het jammer dat je je interieurkleur niet kan kiezen.

Het liefst speel ik met de Porsche 930 Turbo op het gigantische rally circuit. Echt een mooie ervaring en het snelheidsgevoel is super!!! Van die auto is ook het interieur mooi en, wat ik vooral verbazingwekkend vind: ER ZIT REALISTISCHE TURBOLAG IN!!!!!!!!!!!!!! fantastisch!!!

Begrijp mij niet verkeerd, al dit gezeur laat misschien zien dat ik het spel niks vind, dit is echter niet zo, het is een top spel, echter lang niet de topper die het had kunnen zijn.
Kan je door een reeks schoonheidsfoutjes heenkijken --> ZEKER kopen deze game.

Het enige wat echt hinderlijk is, is dat de Free-Race niet in te stellen is en dat de AI zo beukt.

Het rijgedrag is overigens SUBLIEM.

[ Voor 26% gewijzigd door RMB op 23-10-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
Dijkertje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:56:
Ja ik! Maar nog niks gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bol.com is zijn belofte in ieder geval nagekomen, vanmorgen om 8.15 stond de beste man van TNT al voor de deur met de LE :D

Wel een vraagje, ook al heb ik de hoogste PI van het veld, ik sta toch achteraan op de startgrid? Dit was bij Forza 2 wel anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
MiramarVTM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:59:
Ik denk dat dat bij een echte auto ook wel zo zal zijn :)
Bij FM2 was de cam gewoon fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:39

VP.

TNT was vroeg vandaag! Gelijk aan de slag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een vraagje, ook al heb ik de hoogste PI van het veld, ik sta toch achteraan op de startgrid? Dit was bij Forza 2 wel anders..
Lijkt mij logisch toch ?
Als je de laagste PI hebt sta je vooraan neem ik aan , heb daar zelf niet zo op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:23:
[...]

Lijkt mij logisch toch ?
Als je de laagste PI hebt sta je vooraan neem ik aan , heb daar zelf niet zo op gelet.
Nee bij forza 2 is het zo dat de auto's met de hoogste performance index op de eerste plaats staan en die met de lagere performance van achter staan op de start grid. Misschien een beetje onlogisch maar zo is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
FF korte updatem FRS:
Kreeg net telefoontje van de FRS. Ik kan FZ3 komen ophalen. Op zich wel netjes, zie je niet vaak dat bedrijven ook echt terugbellen.
End updatem

Ben echt benieuwd of de game nog anders voelt dan de demo. Ook nog mensen hier die de ervaring tussen met of zonder stuur in fz3 kunnen vergelijken? Heb zelf een g25 en ja dat is wel ff wat anders op de ps3 en bij fz2 was het stuur ook wel al een verschil, maar de feeling in fz3 is anders.

In demo had ik het idee dat de grens van de auto's breder is dan bij fz3, vooral bij uit acceleren van de bocht. Bij fz2 was dat ontzettend delicatie kwestie, meen ik me nog te herinnnen, bij 3 is dat minder het geval.

Wat is jullie idee ten opzichte van de feeling van fz3 ten opzichte van fz2. Is deze beter "realistischer"geworden.

offtopic:
Moet wel 1 ding even kwijt. Heb nog geen enkele game meegemaakt die zo voelt als de realthing. Van de week in assen wat rondjes mogen knorren in een bmw 325 cupcar en das toch even andere koek, zou haast zeggen makkelijker dan elke race game. Je voelt zo veel beter wat de auto doet, de gewichtsverplaatsing alles, hierdoor kan je veel beter anticiperen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:22

FeaR

In GoT we trust

Het moet niet veel gekker worden:
Ik zet Forza 3 in de pre-order bij de Music Store, want wilde die game op de dag van release spelen en wilde ook de CE hebben. Dus ik zonet langs de winkel om hem af te halen: alleen de normale editie geleverd. Nou dat kan, maar toen de melding dat heel de CE niet meer besteld/geleverd kon worden. Daarom zet ik games toch niet in pre-order |:(

Dus snel langs de Intertoys, want je weet maar nooit of ze toevallig een exemplaar over hebben. Stonden nog wel drie doosjes om de CE in pre-order te zetten, dus dacht dat ze wel drie extra hadden. Maar ook bij de Intertoys was geen CE binnen gekomen...

Nu dus de twijfel om verder te zoeken naar een Collectors Edition of toch maar de gewone variant halen...

Edit:
Nu maar besteld bij de FreeRecord Shop, dus morgen in huis in plaats van vandaag. Dan maar een dagje later, maar wel véél goedkoper. Bij de Music Store was ik €69,99 kwijt geweest en nu maar €64,99 - 6,49 (PU VIG kaart online korting) - €7,00 (via Addiscount) = €51,49

Dus bijna €20,- goedkoper, dan maar iets langer wachten :)

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 23-10-2009 11:27 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Ik heb 'm gister via Nedgame @ Groningen kunnen bemachtigen, net voordat de eigenaar daar een stokje voor ging steken. :p Pas rond 22:00 op Live gedurfd, haha.

Mijn eerste indruk: Super!

- Goed gevoel met de weg
- Met alle hulp uit (behalve ABS dan) is het rijgedrag realistisch te noemen
- AI is niet dom. Hierboven werd het ook al gezegd: Ze pakken je terug als je zit te beuken
- Wat heel mooi is, is als je iemand hard van achter beukt, je als het ware een beetje uit balans raakt. Dus als dit in multiplayer gaat gebeuren, dan is de kans groot dat diegene een rondje gaat tollen en diegene die gebeukt wordt niet.
- Storefront is súper! Ik ben direct aan de slag gegaan met wat politiedesigns, en heb diezelfde avond al 4 van verkocht. Makkelijk en op een leuke manier geld verdienen.

Gisteren nog weinig nederlanders online (logisch), hoop vanavond veel van jullie aan te treffen in de lobby.

Wat ik nog niet snap, hoe begin je een eigen lobby, met je eigen instellingen? Zoals ik kon zien kan dit, maar dan kun je alleen xbox friends uitnodigen. Dus geen eigen publieke lobby starten... Ik hoop toch dat ik 't verkeerd heb.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik snap eigenlijk niet waarom dat iedereen altijd ABS aan heeft staan? Dat is juist een van de dingen waar ik volgens mij veel tijd mee win. Bij Forza 2 was dat in ieder geval ideaal om geen ABS te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In demo had ik het idee dat de grens van de auto's breder is dan bij fz3, vooral bij uit acceleren van de bocht. Bij fz2 was dat ontzettend delicatie kwestie, meen ik me nog te herinnnen, bij 3 is dat minder het geval.

Wat is jullie idee ten opzichte van de feeling van fz3 ten opzichte van fz2. Is deze beter "realistischer"geworden.
Klopt , Forza 3 is niet zo super gevoelig meer met achterwiel aandrijving, je moet nog wel lekker vechten met de kont maar niet zo super zenuwachtig als in Forza 2.
Wat ik nog niet snap, hoe begin je een eigen lobby, met je eigen instellingen? Zoals ik kon zien kan dit, maar dan kun je alleen xbox friends uitnodigen. Dus geen eigen publieke lobby starten... Ik hoop toch dat ik 't verkeerd heb.
Volgens mij heb ik in de review en hier op het forum gelezen dat ze die optie mbt publieke lobby eruit gesloopt hebben. Je kun dus idd alleen met friends een eigen race rijden.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat iedereen altijd ABS aan heeft staan? Dat is juist een van de dingen waar ik volgens mij veel tijd mee win. Bij Forza 2 was dat in ieder geval ideaal om geen ABS te hebben.
Zonder ABS heb ik bij elke bocht blokkerende wielen en vlieg ik dus de vangrail in , gas geven kan ik nog wel goed doseren met de controller maar remmen is toch lastiger inschatten, met pedalen is het een ander verhaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:14:

Volgens mij heb ik in de review en hier op het forum gelezen dat ze die optie mbt publieke lobby eruit gesloopt hebben. Je kun dus idd alleen met friends een eigen race rijden.
[...]
Zonder ABS heb ik bij elke bocht blokkerende wielen en vlieg ik dus de vangrail in , gas geven kan ik nog wel goed doseren met de controller maar remmen is toch lastiger inschatten, met pedalen is het een ander verhaal.
Puntje 1. Zelfde idee dus als bij Halo ODST. Vind ik weer niet echt handig. Moet je eerst grote vriendenkring opbouwen op xlive (hint voeg me toe: GizzerNL)

Puntje 2 zonder ABS blokkering.
Dat is een punt wat ik nog steeds overdreven vind in spellen. Meestal is het blokkeren te abrupt, haast geen voelbare grens, dus moeilijk de rem te doseren. Bij FZ3 demo in mijn idee ook al minder dan bij FZ2, maar nog steeds erg aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:09
Dijkertje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:56:
Heb een SMS van DHL gehad dat die op het door mij gekozen service punt ligt. Na het werk dus ophalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Wellicht interessant voor de mensen die bij Dixons hebben besteld: aangezien ik nog geen verzendbevestiging heb gehad, toch maar even gebeld naar de klantenservice. Die hebben mij verteld dat de Limited Collector Editions vandaag worden verzonden, dus je hebt 'm morgen in huis.

Overigens is de Limited Collector's Edition daar ook niet meer te bestellen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik heb net bij FRS opgehaald een LCE. Had het niet ge-preorderd of gereserveerd.

ze hadden ook nog paar bij Bart Smit, Dixons en MM, dus nog genoeg ( centrum Rotterdam )

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Eh, waar vind ik die premium theme nou terug? Vanmorgen langs de Bart SMit gelopen, stond nog een CE, dus meegenomen.

Net m'n eerste event gewonnen in de Fiesta, ik moet zeggen dat ik 'm nu al leuker vind dan deeltje 2... Ik heb 2 niet zo vaak gespeeld, ik vond er geen snelheidsgevoel inzitten enzo. Maar deze... Zelfs in de Fiesta vind ik 'm al dynamischer aanvoelen. Forza 1 heb ik btw wel uuuuuuren inzitten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een idee om via dit topic een Tweakers friends list te maken ?
Lijkt mij wel gezellig om tegen jullie te racen, kunnen ook de races zelf worden samengesteld mbt laps, assists enz. :)

Mijn gamertag : RiCkYBoBByROTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:39

VP.

Willybubba schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:58:
Eh, waar vind ik die premium theme nou terug? Vanmorgen langs de Bart SMit gelopen, stond nog een CE, dus meegenomen.
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af!

Mijn gamertag is trouwens Lemii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:01:
Lijkt mij wel gezellig om tegen jullie te racen, kunnen ook de races zelf worden samengesteld mbt laps, assists enz. :)

Goed idee :) Ik heb zojuist GizzerNL al toegevoegd.

Mijn gamertag: Hansss84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is handiger als 1 iemand zich oproept om de gamertag lijst bij te houden (topicstarter?), en dat iedereen zijn tag daar naartoe stuurt.

Anders krijgen we pagina's vol met gamertags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Of een apart topic, want zo is het niet echt prettig om het topic nog te lezen. Ik vind het leuker om de ervaringen met het spel te lezen, dan pagina's met gamertags :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Pfff.. ik had dus de limited edition besteld. Net naar de winkel gebeld en blijkbaar heeft Microsoft ze aan een heleboel winkels niet uitgeleverd... Heel misschien vandaag nog en anders zou het morgen worden, en laat ik dan net tijdens openingstijden moeten werken :/

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
De postbode is nog niet langsgeweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Hoedje schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:18:
Of een apart topic, want zo is het niet echt prettig om het topic nog te lezen. Ik vind het leuker om de ervaringen met het spel te lezen, dan pagina's met gamertags :P
Ik kan me zo'n soort lijst herinneren in het GTA4 topic (in de startpost), daar kon je dan je naam aan toevoegen en via een andere link werd dan de totale lijst als een afbeelding weergegeven. Voor degene die me toe willen voegen, ga je gang, gamertag staat hieronder in mijn signature.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho

Vind ik een goed idee, dan weet je tenminste zeker dat je niet van de baan wordt geduwd door een of andere idioot die zo denkt te winnen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:15:
Het is handiger als 1 iemand zich oproept om de gamertag lijst bij te houden (topicstarter?), en dat iedereen zijn tag daar naartoe stuurt.

Anders krijgen we pagina's vol met gamertags :)
Lijkt mij idd een beter idee , of in de startpost een lijst bijhouden of een apart topic maken.
Vraag is alleen wie dat gaat doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het hoeft niet meer. In het 360 topic staat een link naar Gamercard.net. Dit is een site waarop wij een Tweakers groep hebben (220 man). In die groep is er een filter te zetten op Forza 3. Et Voila, alle GoT mensen met Forza 3 komen op :)

Ik weet niet of een directe link werkt, proberen we even: http://www.mygamercard.ne...gt=&g=926&z=&c=&x=77&y=16

en anders:
:? Wie hebben er allemaal een 360 op GoT?

Heel veel mensen Om dat bij te houden is er een GoT lijst op MyGameCard.net. Hier kan je zien wie er allemaal actief zijn op GoT, en hoeveel punten ze hebben behaald. Op deze manier kan je ook mooi vergelijken. Er staan nu "maar" 220 personen van GoT op, maar we weten dat er veel meer actief zijn. Meldt je vandaag daarom ook nog aan Dat kan hier!

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 23-10-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:04:
Het hoeft niet meer. In het 360 topic staat een link naar Gamercard.net. Dit is een site waarop wij een Tweakers groep hebben (220 man). In die groep is er een filter te zetten op Forza 3. Et Voila, alle GoT mensen met Forza 3 komen op :)

Ik weet niet of een directe link werkt, proberen we even: http://www.mygamercard.ne...gt=&g=926&z=&c=&x=77&y=16
kijk eens aan , geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het mogelijk om net als in deel 2 online door elkaar heen te kunnen gaan?
Ik vind dit het fijnste online racen, dat gebeuk is zo jammer

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De directe link werkt dus neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:07:
Is het mogelijk om net als in deel 2 online door elkaar heen te kunnen gaan?
Ik vind dit het fijnste online racen, dat gebeuk is zo jammer
Yep , kun je instellen bij private race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

De directe link werkt dus neem ik aan :)
Ja, ben al aan het registreren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe maak ik me lid van die groep op die mygamercard site?

(nevermind)

Iemand al die code van FRS gekregen voor de R8?

[ Voor 104% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Heb vanmorgen een mailtje van Amazon gehad met daarin de code om de R8 te downloaden.

Alleen jammer dat ik FM3 zelf nog niet van ze heb ontvangen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:11

Goed idee:

Gamertag: TranceSetter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok, ik moet meteen weer aan mijn stereotype beeld voldoen: ik had gehoopt dat de controls van de demo veranderd waren. Of althans, de feel ervan.

Maar de eerste race bevestigd mijn angst, het zijn nog steeds diezelfde zwabberende k*# controls....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Nou mijn LE was gisteren bij de Free verzonden naar het filiaal volgens de status en nu is hij weer in behandeling :-/ Schiet lekker op zo.

Weet iemand of je de anwb pas nog moet showen als je hem ophaalt want merk net dat mijn vriendin er mee rond rijdt (hij is al betaald met CC )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:07:
Als ik alles hier zo lees zie ik toch veel grote kritiekpunten. Vooral wat betreft de AI. Hier zal helaas wel geen patch voor komen dan.

Haha, verwacht van mij vanavond een standaard bericht dat ik zwaar teleurgesteld ben in de game...
Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:29:
Ok, ik moet meteen weer aan mijn stereotype beeld voldoen: ik had gehoopt dat de controls van de demo veranderd waren. Of althans, de feel ervan.

Maar de eerste race bevestigd mijn angst, het zijn nog steeds diezelfde zwabberende k*# controls....
Ach, je hebt in ieder geval een vooruitziende blik... :P

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
ondertussen is de postbode al langsgekomen met mijn game!
heb net 45min gespeeld en het is supersjiek. Heb vooral free run gespeeld omdat ik de wagens wou testen. Alleen nog maar BMW getest uiteraard en drift points proberen te halen. Driften gaat niet zo moeilijk, maar de wagen onder controle houden is wat anders.
Geluid van de wagens is ook zeer realistisch en de wagens zien er ook zeer mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb net 3 career races erop zitten, en volgens mij speel ik een andere game dan jullie. Ben in ieder geval blij dat ik mijn marketplace codes nog niet ingevuld heb, want nu kan ik hem tenminste makkelijker verkopen met de codes erbij.

Verder zoals aangehaald, het gat tussen medium en hard is te groot. Voor mij dan in ieder geval, rij met alle assists off, behalve clutch (controller), en op hard haal ik het niet.

Hoezo dom die livery editor, je kunt niet eens een achtergrond kleur instellen, dus als je iets wits wil maken moet je wat lopen kloten om dat goed te krijgen.

Kun je ook dat irritante startfilmpje voor elke race uitzetten?

Ik snap nog niet hoe dat werkt met wanneer je laptimes wel of niet geldig zijn. Net had ik steeds dat ik over start/finish ging, maar dat het uitroepteken bij de laptime gewoon meteen aanspringt :S Logisch.

Tot nu toe alleen maar minpunten ontdekt.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:27:Verder zoals aangehaald, het gat tussen medium en hard is te groot. Voor mij dan in ieder geval, rij met alle assists off, behalve clutch (controller), en op hard haal ik het niet.
Je hebt ook een custom mogelijkheid. Ik heb de AI op medium, en heb qua driving aids alleen ABS aanstaan. De verhouding is bij mij in ieder geval perfect.
Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:27:
Hoezo dom die livery editor, je kunt niet eens een achtergrond kleur instellen, dus als je iets wits wil maken moet je wat lopen kloten om dat goed te krijgen.
In Forza 2 zat geeneens een livery editor. Men gebruikte het dak van een Mini Cooper om designs te maken. Ik denk dat 99 % van de Forza 3 kopers erg blij is met deze editor, waaronder ik :) Als je iets wits maakt, pak als eerst gewoon een groot zwart vlak en verwijderd die op het laatst weer.

Verder geen aanval op jou hoor, maar ik probeer te snappen waarom iemand Forza 3 zou willen verkopen. Ik kan niet wachten tot vanavond, dat ik er weer mee verder kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wasp schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:39:
[...]

Je hebt ook een custom mogelijkheid. Ik heb de AI op medium, en heb qua driving aids alleen ABS aanstaan. De verhouding is bij mij in ieder geval perfect.

[...]
Zoals ik al zei; ik heb alle assists off, en de AI dus op medium of hard. Medium is te makkelijk, hard te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor de mensen die online willen spelen, ik zal sowieso weer een topic maken net al bij FM2. Zodat we in het weekend of doordeweek toernooi's kunnen houden :9

Met FM2 was het heel leuk altijd, een endurance race van 75 laps :o en dan 2de liggen en de laatste bocht missen :/

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
sekeroglan schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:47:
Met FM2 was het heel leuk altijd, een endurance race van 75 laps :o en dan 2de liggen en de laatste bocht missen :/
Hehe, zal wat zijn als de terugspoelmogelijkheid ook in multiplayer werkte. Zodra één iemand daarvan gebruik maakt wordt IEDEREEN in het spel teruggespoeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbode heeft 'm hier nu ook gebracht, jeuh! Nu kan ik het hele weekend naar het doosje staren, want m'n Xbox ligt nog bij 'n vriend een heel stuk verderop in Nederland en die kan ik pas na het weekend ophalen :'( (tenzij er iemand in Maastricht is zonder F3 maar met Xbox die graag een potje wil spelen...).
Maar het doosje is alvast erg mooi :P

En eh, ik denk dat ik eerst een paar weekjes offline ga oefenen voordat ik online tegen de meer ervaren got-coureurs ga rijden... Maar als het zover is, ben ik helemaal in voor endurance races! (hoe zit dat trouwens...heeft iedereen hier een stuurtje? ik doe het zelf met gamepad... en nu ik toch bezig ben me dingen af te vragen: hoe gaat dat online wanneer je disc2 niet geinstalleerd hebt en iemand rijdt met een auto van disc2, mag je dan niet meedoen? heb geen hard disk...)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al de hele middag wat skins te uppen naar Storefront maar mislukt steeds ( melding server niet online ) , hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
[...]

Zoals ik al zei; ik heb alle assists off, en de AI dus op medium of hard. Medium is te makkelijk, hard te moeilijk.
Dan kan je toch op Hard spelen met 1 of 2 assists aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
TranceSetter schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:26:
[...]

Goed idee:

Gamertag: TranceSetter ;)
Nice, zal jullie ook even toevoegen. Misschien tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 21:38
Speel de game nu zo'n 2 weken, na Forza 2 helemaal kapot gespeeld te hebben. Ben er zeer tevreden over.
Ik heb ook de degrees aangepast in de mulitscreensetup en ik kan nu eindelijk mijn hele achteruitkijkspiegel zien :)
De klachten over de indelingen van de moeilijkheidsgraad vind ik maar raar.
Ik rijd zelf op hard met alle assists uit m.u.v. de clutch/koppeling.

Uiteraard moet je wat meer moeite doen, maar 1e worden is wel degelijk mogelijk!

Ohja gamertag c0ldkillerr

[ Voor 3% gewijzigd door laurentbas op 23-10-2009 16:53 . Reden: Gamertag toegevoegd + typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Phusebox, waarom heb jij FM3 uberhaupt gekocht? :{ je bent vanaf het begin af aan al negatief.. je klachten lijken mij niet echt gegrond imho, maar goed..

Vanavond racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:02
Joy oh joy..... Net mn eerste 2 races gereden en ik kijk naar het scherm en denk: "wat een rare kleurtjes allemaal". Vervolgens uit en aan gezet en ja hoor... E74 in mn beeld. Bah bah bah!!

Ook nog eens precies het weekend dat de vriendin een weekend weg is :(

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:52
Hm, als ik een public lobby wil joinen kom ik heel vaak in een lege lobby terrecht. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 16:57

Snippertje

Light up your life

Sorry, the maximum number of users exist in this Leaderboard. :'(
http://www.mygamercard.ne....php?id=r3rGba8R&act=join

Dus dat werkt niet meer :(

Gamertag Snippertje

Krijg hem morgen binnen :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Thrilled schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:15:
Phusebox, waarom heb jij FM3 uberhaupt gekocht? :{ je bent vanaf het begin af aan al negatief.. je klachten lijken mij niet echt gegrond imho, maar goed..

Vanavond racen :D
Die gast loopt op elke game te zeiken. Denk dat we hem maar beter kunnen gaan negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:47:
Hm, als ik een public lobby wil joinen kom ik heel vaak in een lege lobby terrecht. Hebben meer mensen hier last van?
Ja , heb ik ook last van, ben vanmiddag ook maar gestopt met online, begrijp ook niet hoe dat kan want als je een lobby in gaat dan zie je hoevel mensen er zijn ,187 in mijn geval , maar waar ze zijn ? , geen idee 8)7
Storefront werkt ook niet 100% , krijg niets geupload. :'(

edit : Storefront werk nu wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:11:
De postbode heeft 'm hier nu ook gebracht, jeuh! Nu kan ik het hele weekend naar het doosje staren, want m'n Xbox ligt nog bij 'n vriend een heel stuk verderop in Nederland en die kan ik pas na het weekend ophalen :'( (tenzij er iemand in Maastricht is zonder F3 maar met Xbox die graag een potje wil spelen...).
Maar het doosje is alvast erg mooi :P

En eh, ik denk dat ik eerst een paar weekjes offline ga oefenen voordat ik online tegen de meer ervaren got-coureurs ga rijden... Maar als het zover is, ben ik helemaal in voor endurance races! (hoe zit dat trouwens...heeft iedereen hier een stuurtje? ik doe het zelf met gamepad... en nu ik toch bezig ben me dingen af te vragen: hoe gaat dat online wanneer je disc2 niet geinstalleerd hebt en iemand rijdt met een auto van disc2, mag je dan niet meedoen? heb geen hard disk...)
Niet zo handig he 8)7.

Als je toch zo graag endurance doet, niemand zin om eens 30 rondjes nordschleife te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rCk schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:23:
[...]

Die gast loopt op elke game te zeiken. Denk dat we hem maar beter kunnen gaan negeren.
Sorry, maar ik vind Forza 2 gewoon lekkerder spelen. Daarnaast zitten er heel wat kleine annoyances in. Ik geef de game zeker nog wel wat tijd, maar het is absoluut niet DE racegame zoals men in alle reviews riep.

Zoals het random niet tellen van je lap. Als ik over start/finish kom en nog nergens van de baan kan zijn gegaan gaat al meteen het uitroepteken branden, WTF?

Daarnaast had ik met Forza 2 veel meer het gevoel dat ik de auto controleerde. Nu zwabbert dat ding af en toe alsof er zwenkwieltjes onder gemonteerd zijn.

En ik zeik niet op elke game, DiRT 2 vond ik geweldig, in zijn genre en heb ik helemaal grijs gespeeld, op 2 online achievements na.
NFS:Shift; daar had ik even 2 uurtjes voor nodig, maar ook dat vond ik een goede game. Arcade, ja, maar voor een arcade racer deed het zeker niet onder voor Grid. Beide hebben hun sterke punten.

Om maar eens even twee games te noemen die ik dus wel goed vond. En ik vind Forza3 zeker niet slecht, maar op een forum mogen de kritiekpunten ook wel eens genoemd worden want al die reviewers die geld krijgen van Microsoft zijn al lang niet meer zo onafhankelijk als ze je willen doen geloven.
PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:17:
[...]

Dan kan je toch op Hard spelen met 1 of 2 assists aan?
Ja, zou op zich moeten kunnen. Maar met assists ben ik dus langzamer, dus kan ik beter assists aanzetten en op medium spelen. Maar dan kan ik net zo goed mariokart gaan doen.

Ik doe maar net als met Forza 2, de rest gewoon een flinke headstart geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 23-10-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:52
Is het in Forza 3 niet meer mogelijk om tuning setups vanuit het leaderboard te downloaden :? Dat vond ik in Forza 2 wel zo prettig (ik kan namelijk geen tijd/zin vinden om zelf te gaan tunen)
Phusebox schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:27:
Verder zoals aangehaald, het gat tussen medium en hard is te groot. Voor mij dan in ieder geval, rij met alle assists off, behalve clutch (controller), en op hard haal ik het niet.
Ik begon ook met hard en had daar de 1e paar races (met de trage auto's) wel veel moeite mee. Verderop in het spel lijkt 'hard' een stuk makkelijk geworden (als ik tenminste voor de race even een 'quick upgrade' doe tenminste). Alle assists off

[ Voor 58% gewijzigd door sverzijl op 23-10-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik was daarnet met 3 anderen cat & mouse aan het spelen. Volgens mij is m'n microfoontje kapot. :(
Ik zat maar te praten, maar jullie hoorden mij niet. :D
Wat was nu eigenlijk de bedoeling. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Gabliboeba op 23-10-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 18-09 15:24
Even nog een tip voor over enthousiaste installers.. ik had dus disc 2 al geinstalleerd voor ik uberhaupt begon met spelen maar dat werkt dus niet.. spel blijft dan hangen op het moment dat hij weer voor disc 1 vraagt en opnieuw opstarten.

Het opnieuw starten van het spel met disc 1 komt dan weer uit op het moment om disc 2 te gaan installeren. Niet echt een optie dus, ik heb het opgelost door disc 2 te verwijderen en daarna weer vanaf disc 1 op te starten.

Als dat dadelijk klaar is ook eindelijk spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ho Stop

Zo kinderen. Voordat wij allemaal weer gamertags gaan posten, even opletten. Ik heb een Forza 3 GoT list aangemaakt op gamercardnet. Ik hoop dat iedereen zich daar aanmeld. We kunnen dan allemaal kijken hoe goed we zijn, en we weten wie wie is :)

Link: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=sfgDoxZt

en nu weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag even aan de gang geweest met de paintshop, ik zal ze niet allemaal posten maar de 1e wilde ik toch even laten zien. :)

(krijg het niet voor elkaar om via ImageShack het plaatje hier te showen dus dan maar de link) |:(

http://img97.imageshack.us/i/forza1.jpg/

Staat ook op Storefront inmiddels. (gratis) :9

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Ik hem net gehaald. De limited collectors edition..... 65euro bij Bart Smit

Heerlijk spel! stuk beter dan forza 2, maar bij sommige auto's valt het op de in car view slechter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tijd voor een leuke contest? Wie maakt de mooiste GoT auto?

Ik stel wel een game ter beschikking uit mijn collectie :) Heb nog een spel liggen in plastic wat ik dubbel had. Even symbolisch :)

Nu nog even regels opstellen :)

EDIT: Game had ik al verkocht, heb nog wel een 800 punten kaartje liggen :)

Ff checken of mensen het leuk vinden, dan zet ik wel wat op:

Poll: Ik ga een GoT auto maken als er 800 punten prijs tegenover staat
Ja, ik ga meteen aan de slag
Nee, maar ik ga wel kijken of kopen in de game
Ga weg met je onzin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=344633&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Degene die de prijsvraag uitschrijft krijgt de auto's natuurlijk gratis :P

Als er genoeg animo is, zet ik morgen of zondag even de regels online :)

[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 23-10-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 18-09 15:24
Even nog een paar puntjes op de opmerkingen die hier voorbij zijn gekomen...

- Direct na start - finish staat er een ! bij mijn lap..
Je mag in het gedeelte voor de nieuwe ronde niet te veel afsnijden anders kun je zo 'sneller' aan je ronde beginnen en dus niet geldig.
- De bestuurder schakelt niet!
Met interior view niet.. als je achter de auto de camera plaatst zie je hem wel schakelen. Beetje vreemd.

Verder een lekker spel die toch wel weer een heel stuk anders aanvoelt dan 2. Of dit positief is moet ik nog even verder uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is de laadtijd na de install? Is dat 30 seconden ongeveer? En waar kan je zien of je hem start vanaf de harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica