Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mars18 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:29:
Wat zie ik nou toch in Forza Motorsport 3, Je kan met SUV's rijden _/-\o_ _/-\o_ :9~ Dat roep ik al jaren dat ik zo graag met een SUV in een race game wil rijden :)
En? Bevalt het het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ja ze rijden erg goed, zoveel grip :P
Eens kijken waar je de multiplayer zo kan instellen dat je onzichtbaar bent tijdens het rijden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Redje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:59:
Zo even een Forza 3 bundle besteld.
Voor mensen met een launch xbox (zoals ik) misschien een optie.
285,- incl. bij Amazon UK met 250gb hdd, 2 controllers en natuurlijk Forza 3.
Laat me even weten als ie binnen is of er ook een EU stekker bijzit?
Want het is geen normale powercord die ze gebruiken ofwel?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:43:
Tijd voor een leuke contest? Wie maakt de mooiste GoT auto?

Ik stel wel een game ter beschikking uit mijn collectie :) Heb nog een spel liggen in plastic wat ik dubbel had. Even symbolisch :)

Nu nog even regels opstellen :)

EDIT: Game had ik al verkocht, heb nog wel een 800 punten kaartje liggen :)

Ff checken of mensen het leuk vinden, dan zet ik wel wat op:

Poll: Ik ga een GoT auto maken als er 800 punten prijs tegenover staat
Ja, ik ga meteen aan de slag
Nee, maar ik ga wel kijken of kopen in de game
Ga weg met je onzin
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Degene die de prijsvraag uitschrijft krijgt de auto's natuurlijk gratis :P

Als er genoeg animo is, zet ik morgen of zondag even de regels online :)
Even een eerste vinger oefening :P
Afbeeldingslocatie: http://www.forzamotorsport.net/UGCImageHandler.ashx?id=202916&type=display

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien is het handig om af te spreken welke auto er gebruikt moet worden. Dan is het wat eerlijker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Wat is dit een vet spel, heb gelijk de xbox racing wheel erbij genomen.

Speel het spel met de instellingen op HARD, waarbij ik ook manueel schakel, het manueel schakelen en het rijden vanuit de cockpit view kost even wat wennen, maar als je eraan gewend bent, levert het enorm veel extra gevoel van realisme op. Echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:
Misschien is het handig om af te spreken welke auto er gebruikt moet worden. Dan is het wat eerlijker lijkt me.
Ja, ik ben nu een beetje de regels aan het opstellen, en daar twijfelde ik over. Zullen we 1 auto nemen? En dan belangrijk: Welke?

Ik zet vanavond even de contest online, en dan kunnen mensen zich aanmelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Als iedereen mee moet kunnen doen lijkt het me het beste een auto te nemen welke je als eerste krijgt...(maarja...die is bij mij nu al helemaal tot de max getuned :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bert2000 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:18:
Wat is dit een vet spel, heb gelijk de xbox racing wheel erbij genomen.

Speel het spel met de instellingen op HARD, waarbij ik ook manueel schakel, het manueel schakelen en het rijden vanuit de cockpit view kost even wat wennen, maar als je eraan gewend bent, levert het enorm veel extra gevoel van realisme op. Echt de moeite waard.
Ik twijfel nog steeds over zo'n stuurtje, kan me gewoon niet voorstellen dat dat lekker werkt als je op de bank zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik kan het niet vinden voor een ranked race, en ook niet bij een eigen lobby als die niet private is.

Ik wil onzichtbaar racen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Phusebox schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

Laat me even weten als ie binnen is of er ook een EU stekker bijzit?
Want het is geen normale powercord die ze gebruiken ofwel?
Hij is net binnen gekomen :D Heel snel trouwens, donderdag besteld.
Het is met UK snoer maar de oude past erop, EU stekker werkt ook.
De mijne is een jasper van 08-2009.

Gelijk gebeld voor een transfer cable hopelijk werkt dat met een 250gb hdd.
Anders moet ik dat even doen met een memory card.

Nu maar ff Forza spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Phusebox schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:30:
[...]

Ik twijfel nog steeds over zo'n stuurtje, kan me gewoon niet voorstellen dat dat lekker werkt als je op de bank zit.
Ik heb een keyboard steun met een plank erop voor me neer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand problemen om online te racen? Wanneer ik via quick match of circuit een game probeer te joinen maak ik er steeds zelf 1 aan en niemand joint. Heb pas sinds gisteren een 360 staan dus het kan zijn dat het aan men network settings ligt, hoewel ik met de PS3 geen problemen heb.

Ik moet zeggen dat ik toch wel enigszins teleurgesteld ben ik deze game, er zijn veel kleine dingen die me storen. Qua physics lijkt het alsof er helemaal geen ophanging gesimuleerd wordt, je kan met gelijk welke auto op elke curb beuken zonder ook maar een beetje omhoog te vliegen, alles ligt gewoon veel te sterk op de baan. Grafisch is het spel niet wat ik er van verwacht heb, ik durf met zekerheid te zeggen dat GT5P op dat vlak een pak beter is.

Dat je max met 8 op de baan bent is op zich geen probleem als alles een beetje close is, in veel events nemen er echter auto's deel uit 3 verschillende klassen waardoor je maar van 2 auto's tegenstand krijgt. De AI is ook niet helemaal ok, ben er al genoeg door aangetikt. Ik heb het gevoel alsof ze veel te diep de bocht in gaan en je daardoor als het ware "divebomben".

Verder is het ook allemaal veel te hectisch. Dat season systeem ligt me niet zo, en om een gewoon event te clearen moet je blijkbaar elke race winnen. Daarnaast krijg je voor het minste massa's credits en neiuwe wagens, waardoor je niet de voldoening krijgt bij het kopen van een nieuwe wagen die je bij andere games wel zou hebben. Van het hele performace index systeem ben ik (offline) ook geen fan, een sim zoals Forza koop je om het realisme, dan wil ik geen 500 Abarth kopen en dan helemaal opvoeren zodat elk verband met de realiteit meteen zoek is.

Tel daarbij nog andere mankementen zoals het anti-shortcut systeem, het feit dat het volledig onduidelijk is aan welke kant je in een auto zit (rechts in een scirroco gt, joy), dat je niet kan rondkijken ik de cockpit en dat je geen geschakel ziet in cockpit view.

Ik moet wel toegeven dat ik nog niet aan de slag ben gegaan met de wagens uit de R* klassen, misschien moet ik het gewoon nog wat tijd geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:12:
Nog iemand problemen om online te racen? Wanneer ik via quick match of circuit een game probeer te joinen maak ik er steeds zelf 1 aan en niemand joint. Heb pas sinds gisteren een 360 staan dus het kan zijn dat het aan men network settings ligt, hoewel ik met de PS3 geen problemen heb.

Ik moet zeggen dat ik toch wel enigszins teleurgesteld ben ik deze game, er zijn veel kleine dingen die me storen. Qua physics lijkt het alsof er helemaal geen ophanging gesimuleerd wordt, je kan met gelijk welke auto op elke curb beuken zonder ook maar een beetje omhoog te vliegen, alles ligt gewoon veel te sterk op de baan. Grafisch is het spel niet wat ik er van verwacht heb, ik durf met zekerheid te zeggen dat GT5P op dat vlak een pak beter is.
Je andere punten kan ik me aardig in bevinden maar stel een Lexus IS-F stijf of pak de TVR Sagaris en jakker dan eens over de kerbstones. Zelfs m'n Ford Focus RS kon vliegen.

Wat betreft het grafische aspect: ATI's Xenos vergelijken met nVidia's RSX zijn net zoiets als een appel en een peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Even terugkomend op mijn hevige kritiek... Ik heb net een klasse C race achter de rug, en dat is toch een stuk beter. Auto voelt meteen beter aan, zeker zonder TCS, STM en ABS.
Ik begin er zowaar weer zin in te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Gabliboeba schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:05:
Ik was daarnet met 3 anderen cat & mouse aan het spelen. Volgens mij is m'n microfoontje kapot. :(
Ik zat maar te praten, maar jullie hoorden mij niet. :D
Wat was nu eigenlijk de bedoeling. 8)7
Ik was 1 van de cats. :P

Zover ik het begreep, heb je bv. 2 teams. Rood en Geel. Elk team heeft minstens 1 cat en 1 mouse. De 2 mouses krijgen een voorsprongetje, en daarna moeten de cats de mouses van het andere team vertragen, zodat de mouse van hun team het eerste de finish bereikt.

Zoiets. :)

EDIT: En volgens mij is idd je microontje kapot, wij zaten lol te maken over jouw nickname en je reageerde niet eens. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Wasp op 24-10-2009 14:34 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hebben jullie dit ook? Ik start een race (career mode), vervolgens zie ik nergens in het menu "hire driver" staan. Dan ga ik naar "starting grid", dan komt er in het menu ineens "hire driver" te staan.

Ga ik daarna naar tune setup bijvoorbeeld, en dan weer terug, dan is de optie ineens weer verdwenen.

Nog iets anders grappigs dat me opgevallen is: Als je rewind doet, dan zie je de bandensporen in bijvoorbeeld zand voor je auto. Alsof je dus achteruit rijd, maar dat zou bij een rewind natuurlijk niet mogen.

[ Voor 25% gewijzigd door Magic op 24-10-2009 14:39 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even een plaagfoto voor de tweakers die het zonder Collectors Edition moeten doen en dus zonder schitterende sleutelhanger... :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fredkroket/tweakers.net/pics/fm_kc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ow en beetje slecht dat de bandensporen op Tsukaba na 2 jaar nog precies hetzelfde zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:12:
[...] dat je niet kan rondkijken ik de cockpit [...]
Dat kan wel! Namelijk door je rechterstick vooruit te duwen, en dan naar links en rechts te bewegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 24-10-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Zo eerste twee races gewonnen met de Fiesta.
De eerste race won ik wel heel makkelijk... staat de game standaard op medium opponent level 8)7
Tweede race was gelijk moeilijker.

In cockpit view met alle assists uit rijdt het lekker.
Kan niet wachten tot dat ik een paar klassen verder ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Vandaag binnen gekregen, en ben tot nu toe dik en dik tevreden d:)b
Rijd zoals ik van Forza gewend ben, en het ziet er prima uit. Jammergenoeg zijn de oude banen grafisch duidelijk minder dan de nieuwe, maar goed, so be it.

Alleen heb ik tot nu toe enkel nog RHD autos gehad, zou dat komen omdat ik een UK versie van het spel heb? :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
BM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:56:
Vandaag binnen gekregen, en ben tot nu toe dik en dik tevreden d:)b
Rijd zoals ik van Forza gewend ben, en het ziet er prima uit. Jammergenoeg zijn de oude banen grafisch duidelijk minder dan de nieuwe, maar goed, so be it.

Alleen heb ik tot nu toe enkel nog RHD autos gehad, zou dat komen omdat ik een UK versie van het spel heb? :?
Dat is denk ik toeval geweest, ik heb ook een UK versie en heb toch al meerdere malen links gezeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMarcus schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:27:
[...]
Je andere punten kan ik me aardig in bevinden maar stel een Lexus IS-F stijf of pak de TVR Sagaris en jakker dan eens over de kerbstones. Zelfs m'n Ford Focus RS kon vliegen.

Wat betreft het grafische aspect: ATI's Xenos vergelijken met nVidia's RSX zijn net zoiets als een appel en een peer.
Inderdaad, maar na 20 keer gelezen te hebben dat Forza 3 de console racesim is met de beste graphics waren mijn verwachtingen hoger gespannen :)
Razr schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:52:
[...]
Dat kan wel! Namelijk door je rechterstick vooruit te duwen, en dan naar links en rechts te bewegen :)
Dit lukt blijkbaar niet met multiscreen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Contest staat online :) In samenspraak met de Modjes heb ik een apart topic aangemaakt om ruis in dit topic te voorkomen.

Bij deze dus: Forza 3 GoT design contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
la_fusion schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

Dat is denk ik toeval geweest, ik heb ook een UK versie en heb toch al meerdere malen links gezeten ;)
Ja, zag het nu ook :) Was me denk ik nog niet opgevallen denk ik, omdat LHD wél natuurlijk is voor ons :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Heb al sinds gisteren iets van 10 uurtjes gespeeld. Super vet spel! Ik word wel depri van de hud in je profiel. 3 uur 52 minuten in het menu gezeten, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er cool uit , heb je dat tweakers logo nou zelf helemaal ontworpen in de paintshop of kun je zoiets importeren ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

PWM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Volgens mij mis je er dan nog 1 ;)

[afbeelding]
En de Mercedes ML AMG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat betekend eigenlijk een kroontje achter een (bijna iedereen zijn) naam op de leaderbords?
Ik heb dat kroontje dus niet, en vroeg me af of dat samenhing met mijn forza 2 savegame die ik laatst gewist heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
VIP member wellicht? Heb jij je VIP code wel geredeemed?

Edit: Net even gekeken, maar heb mijn premium theme ook niet gehad nadat ik m'n VIP package gedownload had :( Hopelijk vinden ze daar nog wat op :)

[ Voor 57% gewijzigd door BM op 24-10-2009 17:18 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
na een pre-order debakel zojuist de LEC nog weten te bemachtigen.
Alleen zat er geen pre-order kit bij met die vlag, wel 2 codes bij het boekje, voor add-on content.
Ik mis dus de 3e code voor de pre order kit, Dixons verkoopt die los, maar wat krijg je nu echt ?
De autos moet je toch kopen, dus die komen ook wel in de Marketplace neem ik aan ?

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

BM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:30:

Edit: Net even gekeken, maar heb mijn premium theme ook niet gehad nadat ik m'n VIP package gedownload had :( Hopelijk vinden ze daar nog wat op :)
Ik misde de theme ook al :(

net ff geweldige foto geschoten van mijn Astra VXR die iets te hard over de kerbs dendert. Beetje lopen klooien met de belichting e.d.

reacties zijn welkom: klikkie doen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik had daarnet een dragrace tegen een oude verrotte Datsun. Snel dat 'ie was! :D
Waar halen die gasten die Datsun vandaan?
L1nt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:55:
[...]

net ff geweldige foto geschoten van mijn Astra VXR die iets te hard over de kerbs dendert. Beetje lopen klooien met de belichting e.d.

reacties zijn welkom: klikkie doen
Dat je hebt lopen klooien met de belichting is te zien. :D Beetje overbelicht naar mijn idee.

[ Voor 65% gewijzigd door Gabliboeba op 24-10-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Laatst online: 18-09 15:24
Oke.. problemen met mijn xbox/Forza 3, zodra ik een free play race wil starten hangt hij bij het laadscherm voor de race(wit beeld met tips/facts/etc). Ga ik een race rijden in de career mode dan is er tot aan de race geen probleem alleen lijkt het dan of de xbox het niet aankan. Slow motion effect en hakkelige randen. Dit laatste viel me ook al op bij het filmpje van Turn 10.

Heb de xbox via HDMI aan mijn scherm hangen (Benq G2400W) en al op 1080p 1080i en 720p getest maar allemaal hetzelfde effect. Zie ik iets over het hoofd of zijn dit toch de eerste tekenen van doodgaan van mijn xbox? De xbox is van december vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Frontaal op een andere auto botsen is ook niet geheel realistisch:

Afbeeldingslocatie: http://stuff.diender.eu/Forza2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
L1nt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:55:
[...]

Van de turn10 Forza site ;
We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!
http://forums.forzamotors...motorsport-3-is-live.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

RubbeR01 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:42:
na een pre-order debakel zojuist de LEC nog weten te bemachtigen.
Alleen zat er geen pre-order kit bij met die vlag, wel 2 codes bij het boekje, voor add-on content.
Ik mis dus de 3e code voor de pre order kit, Dixons verkoopt die los, maar wat krijg je nu echt ?
De autos moet je toch kopen, dus die komen ook wel in de Marketplace neem ik aan ?
3 codes? Ik had er één bij m'n LE van Forza 3 (speciale auto's en tracks) zitten en één bij die pre-order kit met vlag (speciale R8), waar komt die derde van vandaan?
Het viel me trouwens op dat oa de Ferrari F430 Scuderia als gelockt staan, maar die hoor je toch met die code bij de LE te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:30:

Ja heb ik gedaan, via de marketplace toch gewoon?
Of moet ik dat nog ergens anders doen, want heb die codes al weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
Ik heb helemaal geen pre-order kit gekregen terwijl ik hem wel ge-preorderd heb:S
ik had er wel 2 codes bij maar dat premium thema waar ze het over hadden voor de 360 krijg ik er niet mee los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Batcompu schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:26:
Ik heb helemaal geen pre-order kit gekregen terwijl ik hem wel ge-preorderd heb:S
ik had er wel 2 codes bij maar dat premium thema waar ze het over hadden voor de 360 krijg ik er niet mee los.
Als je even had gelezen is hier ook al gepost dat er een probleem is met die code waardoor de theme niet wordt gedownload. 2 November komen ze met een update hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Al een paar uurtjes bezig met het spel, maar ik zie niet direct ergens drift races voorbij komen..ben inmiddels level 10, dus niet zo ver, maar neem aan dat je al her en der zo'n race kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

Bah ik krijg hem pas maandag :( Ik bestel dus nooit meer bij mediadis.com :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
SD5k schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:08:
[...]

3 codes? Ik had er één bij m'n LE van Forza 3 (speciale auto's en tracks) zitten en één bij die pre-order kit met vlag (speciale R8), waar komt die derde van vandaan?
In het LE doosje zitten toch echt 2 codes voor extra content.
1 voor de legends car pack met 2 circuits
1 voor VIP membership met 2 car packs en de theme

Samen met de pre-order code voor de R8 zijn dat er dus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

RubbeR01 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:54:
[...]

In het LE doosje zitten toch echt 2 codes voor extra content.
1 voor de legends car pack met 2 circuits
1 voor VIP membership met 2 car packs en de theme

Samen met de pre-order code voor de R8 zijn dat er dus 3.
Ok bedankt, zal er even naar kijken wanneer ik weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:35:
Al een paar uurtjes bezig met het spel, maar ik zie niet direct ergens drift races voorbij komen..ben inmiddels level 10, dus niet zo ver, maar neem aan dat je al her en der zo'n race kunt doen?
Die zijn er volgens mij ook niet. Niet in season play, of in event list. (lvl24 nog niet tegen gekomen). Maar het driften werkt ook anders. Als je gewoon in een race zit, of in een free play etc. , dan kan je d-pad naar links doen, en dan zet je 'drift' aan. Als je dat doet, zie je je driftscores in beeld komen.

Drag is bijv. ook alleen maar mogelijk tegen elkaar via live. Niet splitscreen of singeplayer.

Vind de 'Storefront' iig heel vet gedaan. Je kan nu alles verkopen, designs, tuningsetups etc. . Ook worden er nu Leadersboards bij gehouden voor Tuners, Designers, Directors etc. Vind dat wel heel cool gedaan. Heb inmiddels al mijn tuning setup een paar keer verkocht voor de SL 65 AMG Black edition. Denk dat ze blij zijn ermee, ding gaat als een tierelier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:11:
[...]

Die zijn er volgens mij ook niet. Niet in season play, of in event list. (lvl24 nog niet tegen gekomen). Maar het driften werkt ook anders. Als je gewoon in een race zit, of in een free play etc. , dan kan je d-pad naar links doen, en dan zet je 'drift' aan. Als je dat doet, zie je je driftscores in beeld komen.

Drag is bijv. ook alleen maar mogelijk tegen elkaar via live. Niet splitscreen of singeplayer.

Vind de 'Storefront' iig heel vet gedaan. Je kan nu alles verkopen, designs, tuningsetups etc. . Ook worden er nu Leadersboards bij gehouden voor Tuners, Designers, Directors etc. Vind dat wel heel cool gedaan. Heb inmiddels al mijn tuning setup een paar keer verkocht voor de SL 65 AMG Black edition. Denk dat ze blij zijn ermee, ding gaat als een tierelier :)
Super, thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik kan nergens vinden of er een replay editor in Forza 3 zit. Zo eentje waarbij je de camera's zelf op bepaalde punten kan zetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FlyEragon schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:33:
Ik kan nergens vinden of er een replay editor in Forza 3 zit. Zo eentje waarbij je de camera's zelf op bepaalde punten kan zetten etc.
Volgens mij niet, als je een filmpje maakt pakt ie de camera die je op dat moment geselecteerd hebt.

Iemand trouwens nog de code van FRS gekregen van de pre-order? Gaat echt lekker daar met die lapzwansen.

Ook zie ik op forzamotorsport.net niks terug van mijn VIP code die ik heb ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels op driver level 27 en het word nu steeds leuker , mag in de weekenden R3 kampioenschap rijden met 9 ronden op GP circuits, dat begint er op te lijken. :9
Helaas lukt het mij niet meer om zonder TC te rijden (controller) met die R3 bakken, A klasse en lager lukt nog wel maar die R bakken zijn echt moeilijk doseerbaar, daarin tegen speel ik de R-klasse wel op Hard ipv Medium en dat gaat perfect samen, vechten tot de laatste bocht , i love it d:)b

Storefront is ook erg leuk om in te neuzen , gisteren een skin voor de Clio V6 gemaakt en zag vanmiddag dat ie al ruim 200x gedownd was, volgende word niet meer gratis lol :D
Vind het echt moeilijk te geloven dat sommige desgins met de editor zijn gemaakt zo mooi zijn ze maar ja , ik ben dan ook geen grafisch designer, lijkt me wel super om een keer te zien hoe iemand zo'n skin maakt , dat moeten echt ontelbare layers zijn. _/-\o_

Btw , ik zag dat iemand al met de Endurance races bezig was , moet je daarin ook een pitsstop maken voor brandstof en/of banden ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:55:
Storefront is ook erg leuk om in te neuzen , gisteren een skin voor de Clio V6 gemaakt en zag vanmiddag dat ie al ruim 200x gedownd was, volgende word niet meer gratis lol :D
Vind het echt moeilijk te geloven dat sommige desgins met de editor zijn gemaakt zo mooi zijn ze maar ja , ik ben dan ook geen grafisch designer, lijkt me wel super om een keer te zien hoe iemand zo'n skin maakt , dat moeten echt ontelbare layers zijn. _/-\o_

Btw , ik zag dat iemand al met de Endurance races bezig was , moet je daarin ook een pitsstop maken voor brandstof en/of banden ?
Ik was in Forza 2 al actief met designs maken maar ben nu wel tot de ontdekking gekomen nu ik een grafische opleiding doe en veel in illustrator werk het een stuk makkelijker geworden is.
Ik ga binnenkort eens een mooie space invaders (3d) car maken _/-\o_

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Osxy schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:36:
[...]

Ik was in Forza 2 al actief met designs maken maar ben nu wel tot de ontdekking gekomen nu ik een grafische opleiding doe en veel in illustrator werk het een stuk makkelijker geworden is.
Ik ga binnenkort eens een mooie space invaders (3d) car maken _/-\o_
He, wat denk je hiervan? Forza 3 GoT design contest

Moeten het wel een beetje vullen he ;)
Magic schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:46:
Frontaal op een andere auto botsen is ook niet geheel realistisch:

[afbeelding]
Daar is het ook niet voor gemaakt :) De schade in Forza 3 (en ongetwijfeld GT5) is bedoeld om race schade te tonen. Frontaal op elkaar botsen is daar niet bij ;)

Tegenstanders raken in een race, de vangrail aantikken of hard in iemand zijn zijkant knallen word prima getoond. Dat is wat de ontwikkelaars ook willen.

Het is zonde om honderden manuren te stoppen in mega schades voor frontale botsingen die alleen gebeuren als iemand loopt te klooien :)

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 24-10-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wel voor brandstof maar had geen last van mijn banden. Het was nog steeds groen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rijd je trouwens standaard met volle tank? Is het dus handig om met korte races er 10% in te doen, of is die optie er niet (wil wel checken, maar vriendin speelt Lumines ;) ). Zou weer een kilo of 50 schelen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 24-10-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:19:
Rijd je trouwens standaard met volle tank? Is het dus handig om met korte races er 10% in te doen, of is die optie er niet (wil wel checken, maar vriendin speelt Lumines ;) ). Zou weer een kilo of 50 schelen.
Je begint altijd met een volle tank. Je hebt geen optie omdat te veranderen of ik ben hem niet tegen gekomen.

Je doet er lang mee. het verbaasd me dat mijn banden niet oranje/rood worden na 20 laps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:36:
[...]Ziet er cool uit , heb je dat tweakers logo nou zelf helemaal ontworpen in de paintshop of kun je zoiets importeren ? :?
Nee importeren is (nog) niet mogelijk.
Je moet het dus helemaal met de ingebouwde edittor maken (heb ik dus ook gedaan..allemaal laagjes over elkaar heen).
Op Youtube staat een leuke tuto: http://www.youtube.com/watch?v=N_9jflrJ9I0
(zo heb ik het dus niet gedaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:11:
[...]

Dragracen zit er zeker ook niet in :'(

Paar keer online gedaan. Toch best grappig. Hoewel je natuurlijk altijd wint als je de snelste hebt. Of je moet beide dezelfde bak hebben.
Kwam er 1 tegen in een Datson die opgefokt was tot R3 of R1 8)7 Trok de snelste auto's eruit

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

L1nt schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:40:
[...]

Dragracen zit er zeker ook niet in :'(

Paar keer online gedaan. Toch best grappig. Hoewel je natuurlijk altijd wint als je de snelste hebt. Of je moet beide dezelfde bak hebben.
Kwam er 1 tegen in een Datson die opgefokt was tot R3 of R1 8)7 Trok de snelste auto's eruit
Dragrace's heb je wel maar inderdaad geen drift race's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
Phusebox schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:36:
[...]

Volgens mij niet, als je een filmpje maakt pakt ie de camera die je op dat moment geselecteerd hebt.

Iemand trouwens nog de code van FRS gekregen van de pre-order? Gaat echt lekker daar met die lapzwansen.

Ook zie ik op forzamotorsport.net niks terug van mijn VIP code die ik heb ingevoerd?
Ik heb ook die vlag en R8 code nog niet ontvangen van de Free Record Shop. Je kan op de leaderboards zien of je een VIP bent, dan staat er een kroontje achter je gamertag.

Waarschijnlijk wel dat was ook in Forza 2 het geval, maar dan moest je wel je banden en brandstof verbruik aan hebben staan.

Ik ben gisteren en vandaag ook bezig geweest met die vinyl editor en heb wat logo's "nagemaakt" en te koop aangeboden. Nu keek ik net en zag ik dat ik al voor meer dan 110.000 credits aan vinyls heb verkocht. :*)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me een groot deel van de dag vermaakt en heb eigenlijk geen kritiekpunten behalve dat ik bepaalde dingen niet kan doen omdat ik geen gold-abo heb. wellicht toch maar overwegen om het aan te schaffen.
Het verschil in rijgedrag is ook erg goed te merken want als ik in een Shelby rij is het alsof ik op een dweil zit, bijna niet op de baan te houden in vergelijking met een aantal andere auto's die ik kreeg.

Ik heb een Lexus IS-F gekregen en die auto heeft tot nu toe mijn voorkeur (ben lvl 14). Ik heb 'm al flink onderhanden genomen maar als ik weer met season verder ga is ie te sterk en kan ie aangepast worden. Als ik met dat terugtunen akkoord ga, is dat dan permanent of alleen voor die race? Ik zou het namelijk zonde vinden als al mijn poen weggegooid is dan.

Als je online racet, rij je dan tegen gelijkwaardige tegenstanders? Zou wel prettig zijn maar ik heb het niet kunnen checken vanwege mijn silver-abo.

Ik ben blij dat ik vorige week het MS stuurtje heb gehaald, het rijdt geweldig!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aangekochte onderdelen behoud je gewoon, dus kun je met een gerust hard je auto downgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Echt diegene die het systeem met de laptimes heeft bedacht mogen ze echt meteen ontslaan. Dat uitroepteken begint gewoon echt regelmatig at random te knipperen. Bepaalde stukken waarvan ik zeker weet nergens over de kerbs te zijn geweest of iemand te hebben geraakt, en toch, PLING daar gaat ie weer aan. Grrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:32:
Echt diegene die het systeem met de laptimes heeft bedacht mogen ze echt meteen ontslaan. Dat uitroepteken begint gewoon echt regelmatig at random te knipperen. Bepaalde stukken waarvan ik zeker weet nergens over de kerbs te zijn geweest of iemand te hebben geraakt, en toch, PLING daar gaat ie weer aan. Grrrr.
Ja dat is irri.
Waarom deze precies afgaat weet ik ook niet maar als je slipstreamed gaat hij ook af volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

het komt ook als je iemand block, gevaarlijk inhaalt. Ook als je voor dat de nieuwe lap begint een fout hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
Phusebox schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:36:
[...]

Ook ik heb hem bij Free record shop ge-preorderd en heb niks ontvangen wat lijkt op een pre-order kit is dit probleem trouwens alleen met FRS?

Stuurt FRS hem automatisch na of moet je er melding van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zo bijzonder is die pre-order kit ook niet hoor, je krijgt een Forza 3 vlag(je) en een code voor een R8 in een ander kleurtje, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
DaMarcus schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:13:
Ik mag toch hopelijk aannemen dat je weet of de game wel / niet op de HDD is geïnstalleerd? :X

De laadtijd bedraag inderdaad ~ 30 seconden. Als je het spel installeert op de HDD, wordt het spel automatisch vanaf de HDD gestart.
Laadtijd is vanaf de harde schijf meer richting de 15sec. Verschilt ook per track.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag wel met 2 wielen over het gras/curbs maar niet met 4 , dat was in Forza 2 ook al zo.
Ik kan gewoon slipstreamen zonder dat ik m,n rondetijd kwijt ben hoor , ik weet niet welke camera je gebruikt maar als je achter de auto hangt dan kun je heel slecht zien wanneer je iemand heel licht kust.
Ik ben wel met je eens dat het penalty systeem heel gevoelig is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:36:
[...]
Nee importeren is (nog) niet mogelijk.
Je moet het dus helemaal met de ingebouwde edittor maken (heb ik dus ook gedaan..allemaal laagjes over elkaar heen).
Op Youtube staat een leuke tuto: http://www.youtube.com/watch?v=N_9jflrJ9I0
(zo heb ik het dus niet gedaan...)
Aha ,daar komt de aap uit de mouw , ze trekken een bestaande afbeelding over.
Ik vermoede al zo iets, toch respect voor de tijd die er in gaat zitten . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:44:
[...]

het komt ook als je iemand block, gevaarlijk inhaalt. Ook als je voor dat de nieuwe lap begint een fout hebt gemaakt.
Ik heb het dus ook als er minimaal 5 seconden achter (en voor) me vrij zijn, en ik het rondje daarvoor zeker geen fout heb gemaakt. Het lijkt wel of ik niet de bocht met een bepaalde snelheid mag nemen, omdat dat via hun ideale lijn calculaties niet klopt. Ik rij soms echt andere lijnen dan wat men de standaard ideale lijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Vanmorgen mijn 1e potje multiplayer gespeeld.

Blijft toch erg moeilijk om races te vinden.

Bijv: maar 150 man online (kom op zeg dat klop toch niet)

Als een maal in een lobby zit gaat het wel en zijn de races tof, maar de circuits worden volgens mij random door de server gekozen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Henkus schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:51:

Als een maal in een lobby zit gaat het wel en zijn de races tof, maar de circuits worden volgens mij random door de server gekozen.
Klopt ze worden random gekozen en je kan een keer een track skippen ( vote systeem )

Ik was gisteren nacht ook online aan het spelen en ging heel goed ( 1ste of 2de ) en daarna ben ik eruit gekickt. Je hebt een vote systeem en daar kan je ook mensen de room mee uit kicken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 07:27:
[...]

Aha ,daar komt de aap uit de mouw , ze trekken een bestaande afbeelding over.
Ik vermoede al zo iets, toch respect voor de tijd die er in gaat zitten . _/-\o_
Ik zag dat iemand een decal had gemaakt van een F14 Tomcat die laag over het water vloog _/-\o_
Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:36:
[...]

Ik heb het dus ook als er minimaal 5 seconden achter (en voor) me vrij zijn, en ik het rondje daarvoor zeker geen fout heb gemaakt. Het lijkt wel of ik niet de bocht met een bepaalde snelheid mag nemen, omdat dat via hun ideale lijn calculaties niet klopt. Ik rij soms echt andere lijnen dan wat men de standaard ideale lijn vindt.
Ik heb het vermoeden dat het gebeurd wanneer je auto bottomed.
Grappig dat toch meer mensen het opmerkten. Wou er juist over klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
SD5k schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:35:
Zo bijzonder is die pre-order kit ook niet hoor, je krijgt een Forza 3 vlag(je) en een code voor een R8 in een ander kleurtje, that's it.
Deze kitjes lagen gewoon voor het meenemen bij de Mediamarkt afgelopen donderdag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
PWM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:12:
Ho Stop

Zo kinderen. Voordat wij allemaal weer gamertags gaan posten, even opletten. Ik heb een Forza 3 GoT list aangemaakt op gamercardnet. Ik hoop dat iedereen zich daar aanmeld. We kunnen dan allemaal kijken hoe goed we zijn, en we weten wie wie is :)

Link: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=sfgDoxZt

en nu weer verder ;)
Hoe worden de punten hierbij geteld eigelijk? Ik sta gelijk 3e, terwijl ik nog maar bij level 10 ben.

Edit: gamerscore dus.

Maar het heeft dus verder niks met forza te maken?

[ Voor 6% gewijzigd door treative op 25-10-2009 10:23 ]

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

haha klein bugje gevonden!

Had een setup gedownload voor die Mazda Le Mans auto voor de Oude Le Mans baan.
Hierdoor kon ie opeens 415km/u. Alleen bij ongeveer 340-350 geeft de ideale lijn aan dat je moet remmen _O-
FM3 kan dus niet overweg met snelle Mazda's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb een vraagje over de DLC. Ik heb de legends car pack en de 2 tracks plus de R8 gedownload op mijn xbox. Nu wil ik Forza 3 meenemen naar een vriend om hem daar te spelen. Bij "normale"dlc kan ik, als ik mijn profiel op memorycard meeneem, bij hem de DLC opnieuw downloaden, en die kunnen we gebruiken zolang ik op zijn xbox aangemeld ben.

Kan dit ook met deze DLC? Aangezien deze niet standaard zichbaar is op de marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

* FeaR heeft ook een vraagje :)

Als ik een event race en dus bij track select een track mag uitkiezen dan zijn sommige (na de race) blauw gekleurd (dus de track zelf) en soms blijft het gewoon de standaard grijze kleur. Iemand een idee wanneer de track blauw wordt en/of grijs. Zal wel iets te maken hebben met als je de track gereden hebt zonder damage, straftijden en/of rewind, maar kan het zo snel niet vinden.

Verder vind ik Forza 3 zeker wel vermakelijk, maar vooral in het begin (ben net pas begonnen) heeft het wel een niveau botswagen. Maar zal hopelijk straks bij de wat bredere en grotere circuits wel ophouden, want tot op heden heb ik alleen nog die eenbaanswegen gehad.
En wat een kuttrack is die "test track" veel te veel kleuren en strepen/tekens op de grond. Weet soms echt niet waar je nu wel kan rijden en waar niet. Want op sommige stukken asfalt val je gewoon stil als in dat je de grindbak in rijdt :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Magic schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 10:46:
Ik heb een vraagje over de DLC. Ik heb de legends car pack en de 2 tracks plus de R8 gedownload op mijn xbox. Nu wil ik Forza 3 meenemen naar een vriend om hem daar te spelen. Bij "normale"dlc kan ik, als ik mijn profiel op memorycard meeneem, bij hem de DLC opnieuw downloaden, en die kunnen we gebruiken zolang ik op zijn xbox aangemeld ben.

Kan dit ook met deze DLC? Aangezien deze niet standaard zichbaar is op de marketplace.
De code schijnt 1-malig te zijn dus waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lijkt me zeer stug :) Volgens mij kun je alle DLC via je downloadhistory nogmaals downloaden op hetzelfde profiel, kan me niet voorstellen dat dat bij deze anders is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
FeaR1986 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:01:
* Redje heeft ook een vraagje :)
Verder vind ik Forza 3 zeker wel vermakelijk, maar vooral in het begin (ben net pas begonnen) heeft het wel een niveau botswagen. Maar zal hopelijk straks bij de wat bredere en grotere circuits wel ophouden, want tot op heden heb ik alleen nog die eenbaanswegen gehad.
En wat een kuttrack is die "test track" veel te veel kleuren en strepen/tekens op de grond. Weet soms echt niet waar je nu wel kan rijden en waar niet. Want op sommige stukken asfalt val je gewoon stil als in dat je de grindbak in rijdt :P
De eerste paar races zijn inderdaad minder.
Als je op hard speelt moet je al een goede start hebben wil je kans maken om eerste te worden.
Door de smalle/korte banen en maar 3 laps is inhalen lastig, dus dan neem je het wat minder nauw en wordt er weleens gebotst :D

De races daarna duren wat langer omdat je meer laps krijgt of de banen groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

FeaR1986 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:01:
* sekeroglan heeft ook een vraagje :)

Als ik een event race en dus bij track select een track mag uitkiezen dan zijn sommige (na de race) blauw gekleurd (dus de track zelf) en soms blijft het gewoon de standaard grijze kleur. Iemand een idee wanneer de track blauw wordt en/of grijs. Zal wel iets te maken hebben met als je de track gereden hebt zonder damage, straftijden en/of rewind, maar kan het zo snel niet vinden.

Blauw = dat je race mag rijden, alleen de auto die je nu hebt er niet geschikt voor is.
Groen = je kan de race rijden met je auto
Grijs = je hebt er geen auto voor of je level is laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik heb dit weekend lang getwijfeld over een MS stuurtje, kon er een die gloednieuw was voor 50 euro krijgen. Maar ik durf de gok niet te nemen. Op mijn schoot lijkt het echt ruk, want dat ding wiebelt dan alle kanten op naar mijn idee. En als ik er een speciale constructie bij moet kopen, zit ik met nog meer rotzooi en wordt het meteen een stuk duurder... zucht.

Waarom kan mijn duurbetaalde MOMO stuurtje niet gewoon werken, achterlijke uitmelkerij. Probleem is dat ik dus niet weet of ik dit spel wel MET een stuurtje wil spelen. Maar zonder stuurtje is handmatig schakelen voor mij not done, lukt me gewoon niet. En zonder handmatig schakelen ga ik dit spel niet eens online proberen te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:48:
Hmm ik heb dit weekend lang getwijfeld over een MS stuurtje, kon er een die gloednieuw was voor 50 euro krijgen. Maar ik durf de gok niet te nemen. Op mijn schoot lijkt het echt ruk, want dat ding wiebelt dan alle kanten op naar mijn idee. En als ik er een speciale constructie bij moet kopen, zit ik met nog meer rotzooi en wordt het meteen een stuk duurder... zucht.

Waarom kan mijn duurbetaalde MOMO stuurtje niet gewoon werken, achterlijke uitmelkerij. Probleem is dat ik dus niet weet of ik dit spel wel MET een stuurtje wil spelen. Maar zonder stuurtje is handmatig schakelen voor mij not done, lukt me gewoon niet. En zonder handmatig schakelen ga ik dit spel niet eens online proberen te spelen....
Ik heb ook het stuur gehaald maar op je schoot is het gewoon niet te doen ( voor mij ) Stuur ingame is wel perfect _/-\o_ Veel beter dan de demo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 08:51:

Vanmorgen ook een potje of 10 online gedaan waarvan 6 gewonnen :9 , toch wel erg cool .
Ik lach mij rot om die gasten die totaal geen erg hebben in het feit dat je banden en remmen de 1e ronde nog niet optimaal werken, 1e bocht liggen ze er allemaal naast lol :D
Vind het beuken tot nu toe gelukkig meevallen, als je gebeukt word is het meestal in de 1e ronde door dat een idioot veel te laat remt , in een gevecht gaat het tot nu toe redelijk netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sekeroglan schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:50:
[...]

Ik heb ook het stuur gehaald maar op je schoot is het gewoon niet te doen ( voor mij ) Stuur ingame is wel perfect _/-\o_ Veel beter dan de demo..
offtopic:
ps. aan jouw gamerscore te zien krijg je betaald om te gamen haha. Ik vraag me altijd af waar iemand de tijd vind om zulke ziekelijke scores te halen...

Ach ja, ik hou het maar bij de controller. Volgend jaar bij F1 2010 ga ik nog wel eens nadenken, maar die kan ik ook op de PC spelen met mijn stuurtje.
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:51:
[...]
...het feit dat je banden en remmen de 1e ronde nog niet optimaal werken...
Ow ja, is dat zo? Merk er geen ene fuck van moet ik zeggen.

[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 25-10-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ZIjn er hier mensen die redelijk overweg kunnen met de livery editor, if so: ik heb een vraag :p
Ze hebben heel mooi een optie om paints van links naar rechts op de auto te kopieren, superhandig. Maar wat ik nog niet gevonden heb, is hoe je een (aantal) layer(s) kunt mirroren op de motorkap enzo. Je kunt de boel wel kopieren, maar daarna 180 graden flippen kan (volgens mij) niet. En alles met de hand doen is ook niet optimaal.
Enig idee hoe dat het makkelijkst te doen is? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
BM schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:52:
ZIjn er hier mensen die redelijk overweg kunnen met de livery editor, if so: ik heb een vraag :p
Ze hebben heel mooi een optie om paints van links naar rechts op de auto te kopieren, superhandig. Maar wat ik nog niet gevonden heb, is hoe je een (aantal) layer(s) kunt mirroren op de motorkap enzo. Je kunt de boel wel kopieren, maar daarna 180 graden flippen kan (volgens mij) niet. En alles met de hand doen is ook niet optimaal.
Enig idee hoe dat het makkelijkst te doen is? :)
Kan je van de lagen niet een groep maken en dan een negatieve grootte aan die groep geven? Of anders de betreffende lagen van je motorkap/dak verplaatsen naar de rechterkant dan alles spiegelen naar links. Vervolgens een groep maken van de lagen op linkerkant en die groep dan weer plaatsen op het dak. :P

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eens even wat geprobeerd met die movie mogelijkheden van Forza:

[YouTube: http://www.youtube.com/v/AEbHZN-7-9s&hl=nl&fs=1&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Wat een mooie game is dit zeg. Heb hem gisteravond voor het eerst gespeeld en ben nu al verslaafd :)
Ik heb dit jaar zowel Dirt 2 als NFS Shift gespeeld, maar spelen bij lange na niet zo lekker als Forza 3.

Voor de mensen die nog zitten te twijfelen: Dit is een absolute aanrader!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

sekeroglan schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Blauw = dat je race mag rijden, alleen de auto die je nu hebt er niet geschikt voor is.
Groen = je kan de race rijden met je auto
Grijs = je hebt er geen auto voor of je level is laag.
Nee, dat zijn die "blokjes" in de Event List.
Ik bedoelde echt dat de track zelf blauw was gekleurd tijdens het kiezen van een track. Maar ben er achter wat het is: alle "reverse" tracks zijn blauw, waarom weet ik niet maar dat is wel wat ik bedoelde. Dacht alleen dat er meer achter zat :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:04
Zijn er makkelijke manieren om geld te verdienen? Ik ben wel van het serieus racen, maar niet constant en dus wil ik geld gaan verspillen :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
buran schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:14:
[...]

Kan je van de lagen niet een groep maken en dan een negatieve grootte aan die groep geven? Of anders de betreffende lagen van je motorkap/dak verplaatsen naar de rechterkant dan alles spiegelen naar links. Vervolgens een groep maken van de lagen op linkerkant en die groep dan weer plaatsen op het dak. :P
Dat werkt _/-\o_ Thanks d:)b

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja, is dat zo? Merk er geen ene fuck van moet ik zeggen.
Nou ik wel , duidelijk zelfs , je kan het ook zien aan het temperatuur icoontje .(2x D-pad rechts) anders heeft dat ding ook geen nut he . 8)7

Ook zat ik even te kloten met de telemetrie om te zien hoeveel je banden slijten, dat temperatuur icoontje zegt volgens mij niets over de kwaliteit maar alleen over de temperatuur, in de telemetrie kun je dat wel zien , zat na 3 rondjes Le Mans op 8,3 % tire wear , kan wel eens van pas komen met de Endurance races. :)
Victor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:17:

[video]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb gisteravond even een poging gewaagd met dat driften maar dat ging voor geen meter , nu weet ik ook totaal niet welke auto daar het best voor is (RWD,4WD ?) en wat de afstelling moet zijn. :$
Wel erg cool >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:55:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb gisteravond even een poging gewaagd met dat driften maar dat ging voor geen meter , nu weet ik ook totaal niet welke auto daar het best voor is (RWD,4WD ?) en wat de afstelling moet zijn. :$
Wel erg cool >:)
Driften met AWD is het makkelijkst, omdat je daar de meeste controle mee kunt houden. Ik heb een gratis setup in m'n storefront voor de WRX STI (dezelfde als in het filmpje). Dus even een goedkope STI uit de auction trekken, setup downloaden (gamertag BananaAlmighty, don't ask) en de benodigde upgrades (begint 'ie vanzelf over als je de setup wilt laden) kopen en je kunt aan de gang! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Victor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:17:

[video]
Respect, ik heb dezelfde auto maar driften lukt echt voor geen meter. Ik rij alles zo clean mogelijk, verklaart waarschijnlijk waarom ik zo traag ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steigert
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Weet er iemand of er in Rotterdam nog xbox360-forza3 bundels te krijgen zijn. Ben het wachten op GT5 zat, dus ga nu ook maar een xbox kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Driften met AWD is het makkelijkst, omdat je daar de meeste controle mee kunt houden. Ik heb een gratis setup in m'n storefront voor de WRX STI (dezelfde als in het filmpje). Dus even een goedkope STI uit de auction trekken, setup downloaden (gamertag BananaAlmighty, don't ask) en de benodigde upgrades (begint 'ie vanzelf over als je de setup wilt laden) kopen en je kunt aan de gang! :)
Thx , ik ga straks gelijk aan de slag. d:)b
Steigert schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:08:
Weet er iemand of er in Rotterdam nog xbox360-forza3 bundels te krijgen zijn. Ben het wachten op GT5 zat, dus ga nu ook maar een xbox kopen. :)
Dat wachten op GT5 was ik 2 jaar terug al zat :9
Denk dat je de meeste kans maakt bij MM centrum of Alexandrium, die hebben vaak de grootste voorraad.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Weet iemand trouwens hoe het kan dat je als eerste eindigt online, terwijl je als tweede over de finish gaat? Heeft dit er mee te maken dat je misschien het langst voorop hebt gereden, of is er een andere reden?

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste