Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:16:
Weet iemand trouwens hoe het kan dat je als eerste eindigt online, terwijl je als tweede over de finish gaat? Heeft dit er mee te maken dat je misschien het langst voorop hebt gereden, of is er een andere reden?
Online races kunnen ingesteld worden dat bijv diegene die de minste aantal meters rijd wint e.d.
Zitten erg leuke opties bij , kijk maar eens bij private race opzetten, daar kun je al die opties vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:07:
[...]

Respect, ik heb dezelfde auto maar driften lukt echt voor geen meter. Ik rij alles zo clean mogelijk, verklaart waarschijnlijk waarom ik zo traag ben...
Als je de auto al hebt, even m'n drift setup uit m'n storefront downloaden (gratis) ;)

Ben zelf ook pas net begonnen met driften, maar de belangrijkste tip die ik je kan geven is dat je vooral rustig moet rijden. Zet de braking line assist aan en rem af tot 'ie oranje is, je zult er toch niet veel harder doorheen kunnen. Je gaat misschien wel dwars, maar de natuurwetten zijn nog steeds van kracht, dus je zult die bocht niet harder door kunnen dan zonder te driften :)

En als je jezelf dan eenmaal hebt aangeleerd om het rustig aan te doen, dan kun je het controleren van de drift in de vingers krijgen. Let er op dat je vooral gas geeft om de hoek waaronder je drift te vergroten en dat je daar dus wat handigheid in wil krijgen (te veel en je staat achterstevoren, te weinig en je hebt een weinig spectaculaire drift). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:32:
Echt diegene die het systeem met de laptimes heeft bedacht mogen ze echt meteen ontslaan. Dat uitroepteken begint gewoon echt regelmatig at random te knipperen. Bepaalde stukken waarvan ik zeker weet nergens over de kerbs te zijn geweest of iemand te hebben geraakt, en toch, PLING daar gaat ie weer aan. Grrrr.
Het lijkt er ook wel op dat het gebeurd met (zwaar) opgevoerde auto's.
Alsof de techniek "kapot" gaat en je dus schade hebt...
Ik zie het namelijk ook gebeuren met mn M5 welke ik max heb opgevoerd, ik rij heel rustig op het eerste deel van LeMans (oude circuit) en dan is er niets aan de hand, als ik dan alles open gooi op het lange rechte stuk, zonder iets te raken oid, gaat opeens het uitroepteken aan... :/

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:47:
[...]
Ik zie het namelijk ook gebeuren met mn M5 welke ik max heb opgevoerd, ik rij heel rustig op het eerste deel van LeMans (oude circuit) en dan is er niets aan de hand, als ik dan alles open gooi op het lange rechte stuk, zonder iets te raken oid, gaat opeens het uitroepteken aan... :/
Dat zou wel heel vreemd zijn? Waarom zou je dan nog überhaupt tunen? Ik zag dat ook en heb even gezocht, maar de meningen zijn nog verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:19:
[...]

Online races kunnen ingesteld worden dat bijv diegene die de minste aantal meters rijd wint e.d.
Zitten erg leuke opties bij , kijk maar eens bij private race opzetten, daar kun je al die opties vinden. :)
Dat zal het kunnen verklaren :)
Bedankt voor je reactie!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Victor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:23:
[...]

Als je de auto al hebt, even m'n drift setup uit m'n storefront downloaden (gratis) ;)

Ben zelf ook pas net begonnen met driften, maar de belangrijkste tip die ik je kan geven is dat je vooral rustig moet rijden. Zet de braking line assist aan en rem af tot 'ie oranje is, je zult er toch niet veel harder doorheen kunnen. Je gaat misschien wel dwars, maar de natuurwetten zijn nog steeds van kracht, dus je zult die bocht niet harder door kunnen dan zonder te driften :)

En als je jezelf dan eenmaal hebt aangeleerd om het rustig aan te doen, dan kun je het controleren van de drift in de vingers krijgen. Let er op dat je vooral gas geeft om de hoek waaronder je drift te vergroten en dat je daar dus wat handigheid in wil krijgen (te veel en je staat achterstevoren, te weinig en je hebt een weinig spectaculaire drift). Succes!
Ik ben wel benieuwd wat jij veranderd hebt aan de setup?. Net een poosje aan het spelen geweest met een R2 tuned Veyron op Tsukuda wat best leuk drift, maar zo vloeiend als jou lukt me nog niet :P.

edit:
http://rw-racing.nl/tmp/Forza5.wmv drift filmpje met Veyron 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 25-10-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
waar kunnen jullie driftraces doen?Ik ben er nog geen een tegenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik krijg pas volgende week mijn Limited Edition binnen (dat wist ik overigens van te voren). De reden dat ik dat accepteerde was omdat het geen spel was wat ik direct moest hebben zoals Halo 3.

Dat was totdat ik hem heel even speelde gisteren bij iemand. Heb nu Forza maar gekocht :) Die Limited Edition gaat van de week wel op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:25:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat jij veranderd hebt aan de setup?. Net een poosje aan het spelen geweest met een R2 tuned Veyron op Tsukuda wat best leuk drift, maar zo vloeiend als jou lukt me nog niet :P.

*filmpje van driftende Veyron komt zo online als het goed is......
Poe, best veel: bandenspanning, stabilisatorstangen, ophanging (hoogte, stijfheid), differentieel, downforce, uitlijning (camber), remmen... Best een tijdje mee bezig geweest om dat allemaal af te stellen (en het is waarschijnlijk verre van perfect, maar ik vind het al een hele verbetering ten opzichte van de standaard setup).

Per instelling wordt uitgelegd wat het met het gedrag van de auto doet. Wat je zoekt is een afstelling waarbij de auto naar overstuur neigt, maar wel goed te controleren blijft. Een aardige start kun je maken met de Beginners Guide to Drift Tuning.
M3 SMGII schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:35:
waar kunnen jullie driftraces doen?Ik ben er nog geen een tegenkomen
Er zijn geen driftraces in het spel. Als je wilt driften, kun je het best via Free Play een Hot Lap starten. Mooiste baan daarvoor is Fujimi Kaido, maar de Benchmark Track is een fijne plek om het onder de knie te krijgen (heel veel ruimte en wat leuke obstakels mocht je gymkhana willen proberen).

[ Voor 18% gewijzigd door Victor op 25-10-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/1iirtw.jpg

Eerste poging. :7

Die baan is zó vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:39:
Ik krijg pas volgende week mijn Limited Edition binnen (dat wist ik overigens van te voren). De reden dat ik dat accepteerde was omdat het geen spel was wat ik direct moest hebben zoals Halo 3.

Dat was totdat ik hem heel even speelde gisteren bij iemand. Heb nu Forza maar gekocht :) Die Limited Edition gaat van de week wel op marktplaats :)
Kan je beter die LE houden en die andere verkopen :P

* Angeloonie wacht ook ongeduldig op de LE

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:39:

Wat moet die LE kosten ? ;)
Heb wel intresse.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Die paint editor is toch best leuk, hele middag verspeeld :X Maar wel tevreden met het resultaat :)
Jammer dat Storefront er zulke hoge compressie op gooit, maar dat zou volgens mij nog verbeterd worden.

(klik voor groot enzo)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4mc46SwBO1CtmFQQ4DD58dma/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EIgWfQwkGgoQBZTJTRg5DF0s/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y4xzcfh16YTSGvLbtcoB5WKk/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0emC5A4tReVXOTnkXuZi4f98/thumb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 25-10-2009 18:02 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:02:
Die paint editor is toch best leuk, hele middag verspeeld :X Maar wel tevreden met het resultaat :)
Jammer dat Storefront er zulke hoge compressie op gooit, maar dat zou volgens mij nog verbeterd worden.

(klik voor groot enzo)
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Netjes hoor , dat is wel een zondagmiddag waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Gutteguttegut schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:47:
[...]
Mijn ervaring is dat de auto lijkt te bottomen op zo'n moment. Dus dat de bodemplaat over de grond gaat.
Lijkt me echter wel een bugje

Overigens GE-NI-AAL!!!!!!! dat je geen banen en auto's hoeft te unlocken!! _/-\o_
Erg fijn om ff in je eentje rond te karren in welke auto je ook maar wilt.
En zelfs als een setup updates vereist kun je hem gebruiken en worden die updates toe gepast. *O*

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Na mn Henk Leon (zie eerder dit topic) nu mn T.net Clio :)
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler.ashx?id=390127&type=thumb Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler.ashx?id=390522&type=thumb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb me al een aantal uren weer kostelijk zitten vermaken, maar ik ben er nog niet helemaal uit wanneer het uitroepteken nu aan gaat.

Buiten het botsen en van de baan gaan is het volgens mij:

slipstreamen (boven de 150 kmh)
voor start finish iets "verdachts" doen (bijv. op Suzuka was ik iets door de chicane geschoten, gevolg; met meer snelheid het rechte stuk op dan normaal)

Daarnaast heb ik er ook vaak op gelet en brand direct het lampje al terwijl ik echt in mijn eentje rij (dus niet niemand kon raken), niet heb gesneden, of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Welk uitroepteken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:29

On_E

Housemusic

Het is in dit spel ZO intens om met 300+ km/u over bv. Nordschleife te rijden, echt top gedaan door Turn 10. _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benchmark track? Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 17:33
Ik heb een klein vraagje,
Bij leader boards staat bij iedereen of hij ABS en TC aan heeft staan, maar waar staan de laatste 2 tekens voor?
Als iemand mij dit kan vertellen zou het top zijn. :)
Ik speel hem niet op een hd tv dus het is niet zo heel scherp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
fredkroket schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:11:
Heb me al een aantal uren weer kostelijk zitten vermaken, maar ik ben er nog niet helemaal uit wanneer het uitroepteken nu aan gaat.

Buiten het botsen en van de baan gaan is het volgens mij:

slipstreamen (boven de 150 kmh)
voor start finish iets "verdachts" doen (bijv. op Suzuka was ik iets door de chicane geschoten, gevolg; met meer snelheid het rechte stuk op dan normaal)

Daarnaast heb ik er ook vaak op gelet en brand direct het lampje al terwijl ik echt in mijn eentje rij (dus niet niemand kon raken), niet heb gesneden, of wat dan ook.
Overrevving gaat ie volgens mij ook branden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Extra track die je krijgt door de code die in het doosje van het spel zit in te voeren in de Xbox Marketplace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Het is een trackpack die je kunt downloaden. Deze kun je gratis downloaden als je de LE gekocht hebt :)

Edit: te laat ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Matthew op 25-10-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Benchmark Track is niet alleen voor de Limited Edition. Naar mijn weten zit er bij alle op dit moment uitgeleverde kopieën van Forza 3 een kraskaartje met daarop een code voor deze "Launch Day Content".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Klopt, zo heb ik het ook gedownload via m'n normale non LE exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ik heb je setup gerate en gedownload Victor. Damn wat een beest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
matthew_o schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:59:
Ik heb je setup gerate en gedownload Victor. Damn wat een beest >:)
Lekker he? Heb er ook zonder moeite de Drift Lap achievement mee gehaald op Fujimi Kaido. Laat 'm daar eens uit zou ik zeggen ;)

Oh, btw: het is het handigst om op manual transmission te rijden. Gewoon in z'n 2 zetten, meer heb je niet nodig op Kaido. Voldoende vermogen om daarmee tractie te breken en voldoende toerenbereik om de meeste bochten door te komen (in mijn video ietsje terug rijd ik op automaat en schakelt 'ie niet op uit z'n eerste versnelling en zit je dus continue in de begrenzer).

[ Voor 37% gewijzigd door Victor op 25-10-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ben vanmiddag maar ff naar de koopzondag gevlogen en heb een stuurtje gekocht voor mijn xbox. Wat een kicke spel zeg! Damn ! :D Zelfs mijn vriendin wil nu steeds om de beurt op de xbox (:()

Nu ik dit allemaal lees zal ik ook eens aan de gang gaan met het driften. Wist namelijk niet eens dat het extra punten op kan leveren. lol Oefen hier nog wel ff verder en dan later eens wat potjes online spelen.

Flowz82 is btw mijn live-id. o/

edit: owja bij Intertoys kost het stuurtje 79 euro en ze hebben nu steeds dagen waarbij je 15% korting krijgt met een bon. Deze bon hebben ze in Tilburg gewoon op de kasse geplakt om te scannen. Ik was 68 euro kwijt :)

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 25-10-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Pff... Wilde ik vanmiddag voor het eerst Forza 3 gaan spelen, krijg ik na 10 min Red Ring of Death (Q1, Q3 en Q4). Ik baalde behoorlijk! Heb ik paar dagen moeten wachten en dan dit. Maar het gekke is, 10 min. later kon ik gewoon weer spelen! Loop ik nu de kans dat ie binnenkort wel echt kapot gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Floris-K schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:41:
Ik ben vanmiddag maar ff naar de koopzondag gevlogen en heb een stuurtje gekocht voor mijn xbox. Wat een kicke spel zeg! Damn ! :D Zelfs mijn vriendin wil nu steeds om de beurt op de xbox (:()

Nu ik dit allemaal lees zal ik ook eens aan de gang gaan met het driften. Wist namelijk niet eens dat het extra punten op kan leveren. lol Oefen hier nog wel ff verder en dan later eens wat potjes online spelen.

Flowz82 is btw mijn live-id. o/

edit: owja bij Intertoys kost het stuurtje 79 euro en ze hebben nu steeds dagen waarbij je 15% korting krijgt met een bon. Deze bon hebben ze in Tilburg gewoon op de kasse geplakt om te scannen. Ik was 68 euro kwijt :)
Rij je met het stuurtje op schoot dan?

Ik vind het gewoon irritant dat ik zoiets niet kan uitproberen voor ik het koop :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
buddow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:48:
Pff... Wilde ik vanmiddag voor het eerst Forza 3 gaan spelen, krijg ik na 10 min Red Ring of Death (Q1, Q3 en Q4). Ik baalde behoorlijk! Heb ik paar dagen moeten wachten en dan dit. Maar het gekke is, 10 min. later kon ik gewoon weer spelen! Loop ik nu de kans dat ie binnenkort wel echt kapot gaat?
Afgaande op mijn ervaringen... Ja ;)

Maar, gewoon je reparatie aanmelden via Xbox.com en je hebt 'm binnen no-time weer terug. Voor mijn 3 jaar oude Xbox die aan een RROD overleed kreeg ik zelfs binnen een week een splinternieuwe terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:51:
[...]

Ik vind het gewoon irritant dat ik zoiets niet kan uitproberen voor ik het koop :S
Koop bij de MM een stuur en probeer hem een week, breng hem daarna terug. Ze zijn daar echt niet moeilijk, mits je alles netjes houd inclusief de verpakking. Daarna bestel je hem gewoon ergens waar hij goedkoper is :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snippertje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:59:
[...]

Koop bij de MM een stuur en probeer hem een week, breng hem daarna terug. Ze zijn daar echt niet moeilijk, mits je alles netjes houd inclusief de verpakking. Daarna bestel je hem gewoon ergens waar hij goedkoper is :D
Ken je de Mediamarkten in Limburg nog niet. Bracht ooit een camera terug, en begonnen ze al moeilijk te doen dat ik het ding had aangehad :S

Uiteindelijk krijg je wel je geld terug, maar het gezeik dat ermee gepaart gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Snippertje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:59:
[...]

...Daarna bestel je hem gewoon ergens waar hij goedkoper is :D
LAME, als mensen dit vaak genoeg doen kan je dus straks nergens meer je spullen terugbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Victor schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:53:
[...]

Afgaande op mijn ervaringen... Ja ;)

Maar, gewoon je reparatie aanmelden via Xbox.com en je hebt 'm binnen no-time weer terug. Voor mijn 3 jaar oude Xbox die aan een RROD overleed kreeg ik zelfs binnen een week een splinternieuwe terug! :)
maar dat opsturen kan waarschijnlijk pas als ie echt kapot is en de ring blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
buddow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:20:
[...]

maar dat opsturen kan waarschijnlijk pas als ie echt kapot is en de ring blijft?
Jep, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Ik rij met een hans-systeem.
Voorheen had ik m'n stuur op schoot en dat rijdt niet eens zo naar, maar vast rijdt het wel een stukkie beter.

Met stuur is zoveel leuker :)
Mss kan je ergens een 2e handse scoren. xbw oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[...]

Ik rijd idd met het stuurtje op mijn schoot. Gaat op zich prima behalve bij scherpe bochten. Je tilt het stuurtje dan aan 1 kant op. Ben dus al aan het bedenken hoe ik dit ga oplossen. Zelf iets bouwen of iets kopen.

Woon zelf in Tilburg, dus als je het wilt testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Phusebox schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:05:
[...]

Ken je de Mediamarkten in Limburg nog niet. Bracht ooit een camera terug, en begonnen ze al moeilijk te doen dat ik het ding had aangehad :S

Uiteindelijk krijg je wel je geld terug, maar het gezeik dat ermee gepaart gaat.
Ik heb er nooit problemen gehad.
FlyEragon schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:18:
[...]

LAME, als mensen dit vaak genoeg doen kan je dus straks nergens meer je spullen terugbrengen...
Nee dat is niet lame, het is zodat je dingen kan testen. Het werd mij zelfs door een verkoper daar aangeraden toen ik ging kijken voor een TV. En je kan altijd zelf beslissen of je iets toch wilt houden. Ik vind het in elk geval een top service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52

Osxy

Holy crap on a cracker

buddow schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:20:
[...]

Nope. Heb mijne aangemeld na de eerste RROD en had hem opgestuurd voordat ie echt kapot ging.
Binnen paar dagen had ik een splinter nieuwe.

[ Voor 24% gewijzigd door Osxy op 25-10-2009 21:39 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had vanavond mijn zwager op bezoek. Fanatiek GT2, 3 en 4 speler. Half uur Forza 3 gespeeld, en we zaten in de auto. Kwartier later terug met gloednieuwe 360 en Forza 3 voor hem :)

Turn10 heeft wat mij betreft prima werk afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Kan ik me voorstellen, echt een geweldig spel is het gewoon :D

Dat met die uitroeptekens klopt inderdaad niet echt, ik doe soms echt helemaal niets fout maar toch weer dat verdomde vraagteken... :|

Die Intertoys tip is overigens wel een goeie, thanks!

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Lekker driften met mn Politie Maserati GranTurismo (vinyls te vinden in mn storefront).
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler.ashx?id=446924&type=display
Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler.ashx?id=446775&type=display
helaas geen zwaailichten...
:)

* Gutteguttegut moet eens aan slaap gaan denken... :P

[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-10-2009 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sp33dFr34k schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 00:01:
Kan ik me voorstellen, echt een geweldig spel is het gewoon :D

Dat met die uitroeptekens klopt inderdaad niet echt, ik doe soms echt helemaal niets fout maar toch weer dat verdomde vraagteken... :|

Volgens mij krijg je voor rechts inhalen ook een uitroepteken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pfff na heel veel werk durf ik eindelijk een work in progress te tonen. Gaan nog wel wat uurtjes inzitten voor ik tevreden ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.phuse.nl/got/pbx_rally.jpg

En als ik hem hier nu zo zie staan dan denk ik, wat een lelijk misbaksel heb ik gebrouwen. Let overigens niet op de stock velgen die hier absoluut niet bij passen.

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 26-10-2009 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 11:39
Jongens, Xbox zelf inmiddels in huis met de demo van Forza 3 dus ik ben meteen HOOKED.

Probleem: waar haal ik nou zometeen in de winkel een LE van Forza 3 voor de laagste prijs?!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
kijk ff op budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:16:
Pfff na heel veel werk durf ik eindelijk een work in progress te tonen. Gaan nog wel wat uurtjes inzitten voor ik tevreden ben.

[afbeelding]

En als ik hem hier nu zo zie staan dan denk ik, wat een lelijk misbaksel heb ik gebrouwen. Let overigens niet op de stock velgen die hier absoluut niet bij passen.
Nee man :)
Ik vind 'm stoer, serieus. Benieuwd hoe ie eruit ziet als ie af is d:)b

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sp33dFr34k schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 00:01:
Ik lees net dat die 15% actie deze hele week geldig is en ook voor online aankopen :)
Voor 68 euro kun je er geen importeren ;)

Ga vanavond maar eens verder met racen. Echt een geweldig spel ! Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik de spiegel vaak maar voor een klein deel zie. Met een stuurtje kijk je niet (zo makkelijk) naar achteren.

Owja 1 onhandig ding als je het stuurtje op je schoot hebt: Als je je been optilt om het rempedaal in te trappen, dan til je het hele stuur op. Ik vind het een beetje onhandig om met de linkervoet te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:01:
[...]
Ga vanavond maar eens verder met racen. Echt een geweldig spel ! Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik de spiegel vaak maar voor een klein deel zie. Met een stuurtje kijk je niet (zo makkelijk) naar achteren.
FOV aanpassen?
Bij je profile kun je Multiscreen aanzetten, en daarna de FOV bepalen, dat kan wel helpen.
Owja 1 onhandig ding als je het stuurtje op je schoot hebt: Als je je been optilt om het rempedaal in te trappen, dan til je het hele stuur op. Ik vind het een beetje onhandig om met de linkervoet te remmen.
Met links remmen is wel sneller denk ik :) Heb jaren lang redelijk fanatiek ge-simraced op de pc, en daar altijd met links geremt, met rechts kan ik niet eens eigenlijk (ja, in m'n eigen auto wel ;))

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

FOV aanpassen?
Bij je profile kun je Multiscreen aanzetten, en daarna de FOV bepalen, dat kan wel helpen.

[...]

Met links remmen is wel sneller denk ik :) Heb jaren lang redelijk fanatiek ge-simraced op de pc, en daar altijd met links geremt, met rechts kan ik niet eens eigenlijk (ja, in m'n eigen auto wel ;))
Met rechts remmen in een race-situatie is echt not-done. Tenzij je maar 1 been hebt, in dat geval 'pardonnez-moi'.

Ga eens karten, dan leer je vanzelf met links remmen :D Als je daar met rechts remt vind ben je mijn held, en dan niet stiekem de pedaaltjes omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu weet ik toevallig dat Floris een tijd terug met 1 voet in het gips zat, maar dat is volgens mij wel weer over :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
De eerste keer dat ik in een automaat reed remde ik ook met mijn linkervoet :P

Needless to say was dat niet zo'n succes toen ik de koppeling in wou trappen en zowat een faceplant tegen het stuur deed :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben trouwens een echte achievement-hoer, maar ik krijg niks verkocht via mijn storefront. Heb het meeste er alweer afgehaald. Vraag me ook af hoe je tussen die massa iets verkocht moet krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:46:
Ik ben trouwens een echte achievement-hoer, maar ik krijg niks verkocht via mijn storefront. Heb het meeste er alweer afgehaald. Vraag me ook af hoe je tussen die massa iets verkocht moet krijgen :S
Als je al wat centjes hebt is het niet zo moeilijk. Gewoon een auto kopen voor 70k en voor 1k te koop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:48:
[...]

Als je al wat centjes hebt is het niet zo moeilijk. Gewoon een auto kopen voor 70k en voor 1k te koop zetten ;)
Ja auction house was geen probleem, auto kopen voor 5000 verkopen voor 8000 :D

Maar ik doelde meer op designs/setups. Overigens moet er zeer binnenkort een update komen, want er schijnt iets mis te zijn met de storefront. Kreeg een message daarvan in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is er eigenlijk een manier om storefront via het web te benaderen? Heb een design te koop staan, en was benieuwd of ie verkoopt :) Via MyForza (oid) op de FM website kan het geloof ik niet zien :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Inderdaad, als je in de storefront bent en je sluit dan direct je xbox af kan je savegame corrupt raken.

Zelf hoop dat mijn probleem ook opgelost gaat worden. Ik kan nu dus enkel careermode spelen met een dramatisch beeld(slowmotion, vertraagd) en geen free play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:53:
[...]

Maar ik doelde meer op designs/setups. Overigens moet er zeer binnenkort een update komen, want er schijnt iets mis te zijn met de storefront. Kreeg een message daarvan in de game.
Misschien gewoon ff met een vriend afspreken dat ie wat van jou koopt en jij van hem.

Vind overigens dat je in het begin enorm veel achievements scoort en dat het daarna stagneert.
Zit al bijna op 400 en ben net level 20. Echter de meeste in het begin al behaald.
Een auto op level 5 krijgen is bijvoorbeeld 2 vingers in de neus. Gebruik hem voor je weekend race en hooguit 2 door de weekse series en hoppa level 5.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:22
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:53:
[...]

Dat is een eitje, heb ik met een vriend ook gedaan. Wat je doet is het volgende:

Je maakt een design, of tuning setup, en die verkoop je voor 1000cr. Vervolgens gaat die vriend van je naar storefront, vervolgens naar de leaderboards en dan kun je volgens mij met y of x switchen tot je je vrienden ziet. Dan gaat die vriend naar jouw storefront en koopt die tuning setup voor 1000cr. et voila, Phusebox is een achievement rijker.

Edit: Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ook iets van mijn storefront te kopen :) dan heb ik hem ook. Gamertag staat in sig. Sowieso mij toevoegen mag ook, dan kunnen we een keer racen.

[ Voor 10% gewijzigd door MiramarVTM op 26-10-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Magic schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:45:
De eerste keer dat ik in een automaat reed remde ik ook met mijn linkervoet :P

Needless to say was dat niet zo'n succes toen ik de koppeling in wou trappen en zowat een faceplant tegen het stuur deed :P
En dit bedoel ik dus.. Heb ooit van de garage een automaat gehad toen mijn auto in de garage stond.
Stoplicht ging op rood en dacht de koppeling in te trappen... Was het 't 10cm brede rempedaal !
Maar goed dat ik altijd mijn riem om heb en er op dat moment niemand achter me zat ! :D

Ga maar eens wennen om op de xbox met links te remmen dan. lol
Ben overigens zelf ook aan het kijken of ik iets kan bouwen voor het stuurtje.
BM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:44:
Nu weet ik toevallig dat Floris een tijd terug met 1 voet in het gips zat, maar dat is volgens mij wel weer over :p
haha ja dat is inmiddels redelijk over. Kan weer autorijden en dat is mooi op tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MiramarVTM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:12:
[...]
Edit: Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn ook iets van mijn storefront te kopen :) dan heb ik hem ook. Gamertag staat in sig. Sowieso mij toevoegen mag ook, dan kunnen we een keer racen.
Wil ik best doen vanavond, als jij iets van mij koopt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik heb dit weekend helaas niet zoveel gespeeld. Was gisteren ook ziek, Wat is een leuk stuur voor de xbox. En welke is een beetje goed te betalen.

Lijkt me erg leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:19:
Ik heb dit weekend helaas niet zoveel gespeeld. Was gisteren ook ziek, Wat is een leuk stuur voor de xbox. En welke is een beetje goed te betalen.

Lijkt me erg leuk
Volgens mij zijn de meeste mensen wel tevreden over het stuurtje van MS zelf. Is goed te betalen (ongeveer 70 euro).
Heel veel meer keus heb je ook niet trouwens :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:19:

Lijkt me erg leuk
Er zijn niet echt veel stuurtjes, maar zoals boven aangegeven bevalt die van Microsoft zelf erg goed!
Via Intertoys.nl te bestellen voor 79 euro - 15% = 68 euro. De korting is iig in de winkel eraf te halen en op de site staat dat het daar ook geldig is.

@ boven
Veel keus is er idd niet. Heb zelf ook gezocht en Logitech heeft wel mooi stuurtjes, maar kost je meteen 220euro ..:/

[ Voor 10% gewijzigd door AndereKoekoek op 26-10-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:
[...]

Er zijn niet echt veel stuurtjes, maar zoals boven aangegeven bevalt die van Microsoft zelf erg goed!
Via Intertoys.nl te bestellen voor 79 euro - 15% = 68 euro. De korting is iig in de winkel eraf te halen en op de site staat dat het daar ook geldig is.
Thx, en dan op me bureau monteren, en racen maar.

Ga denk vanavond maar gelijk langs uit het werk.

Binnenkort eens online racen met mensen hier :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik heb de Collector's Edition en daar zaten 2 kaartjes met codes in, voor wat extra auto's enzo. Nu staat er ook op 1 van die 2 kaartjes dat je een Forza 3 Theme krijgt, deze kan ik echter nergens vinden. Er is wel een Forza 3 Theme, maar die moet je dan gewoon kopen voor zoveel punten. Is er iemand die wel een theme heeft gekregen met zijn "gratis" codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat ik wel jammer vind is dat forza 3 zo steng is met de rondetijden. Ze tellen al niet mee als je even de baan afschiet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:24:
[...]

Thx, en dan op me bureau monteren, en racen maar.

Ga denk vanavond maar gelijk langs uit het werk.

Binnenkort eens online racen met mensen hier :)
Als je in de winkel langsgaat dan moet je wel expliciet zeggen dat je die 15% korting wilt, want dan scannen ze een bon op de kassa. Dat is iig in Tilburg centrum zo en anders bij de ingang een foldertje meepakken voor de bon met barcode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:
[...]
@ boven
Veel keus is er idd niet. Heb zelf ook gezocht en Logitech heeft wel mooi stuurtjes, maar kost je meteen 220euro ..:/
Logitech stuurtjes voor de 360? Hmmz, dacht dat die enkel PS3 stuurtjes hadden.
kleinelievewolff schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:24:
Ik heb de Collector's Edition en daar zaten 2 kaartjes met codes in, voor wat extra auto's enzo. Nu staat er ook op 1 van die 2 kaartjes dat je een Forza 3 Theme krijgt, deze kan ik echter nergens vinden. Er is wel een Forza 3 Theme, maar die moet je dan gewoon kopen voor zoveel punten. Is er iemand die wel een theme heeft gekregen met zijn "gratis" codes?
Er zijn problemen met het downloaden van die theme. Zijn ze mee bezig om dat op te lossen. Ze komen als het goed is 02-11 met een update hiervoor.
Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:27:
Wat ik wel jammer vind is dat forza 3 zo steng is met de rondetijden. Ze tellen al niet mee als je even de baan afschiet :(
Vind je dat heel raar? :? 2 wielen op de baan is het minimum, en dat lijkt me niet heel raar.

Gisteravond nog even 2 rondjes Fujimo Kaido gereden. Wow... wat een baan, echt supermooi. Helaas had ik een verkeerde auto (Ferrari P333), en dat is niet helemaal ideaal. Op de punten waar het omhoog loopt zie je totaal niks :p Dan maar van de omgeving genieten, niet zo'n probleem daar :)

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 26-10-2009 10:38 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleinelievewolff schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:24:
Nee, dat probleem is bekend. Ze zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 16-09 06:54
Bedankt, heb het zelf inderdaad net ook gevonden ergens op het forza-forum gevonden:

From the blog.....

"We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:32:Gisteravond nog even 2 rondjes Fujimo Kaido gereden. Wow... wat een baan, echt supermooi. Helaas had ik een verkeerde auto (Ferrari P333), en dat is niet helemaal ideaal. Op de punten waar het omhoog loopt zie je totaal niks :p Dan maar van de omgeving genieten, niet zo'n probleem daar :)
Fantastisch inderdaad. Gisteren met z'n 4-en op die baan gereden, alle 4 in dezelfde WRX. Geweldige race, tot op de finish op elkaars bumper.

De beste baan die ik ooit in een racegame heb gereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is het eigenlijk ook mogelijk om online (lees: public race) modussen als 'Cat and Mouse' te doen? Ik kan geen search of filter opties vinden? Het zou jammer zijn als dit alleen via Private Race kan, aangezien nog niet veel mensen uit mijn vriendenlijst dit spel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm online wil bij mij dus absoluut niet lukken, heb nog geen enkel potje kunnen doen.

Als ik op public races zoek zijn er maar ca. 100-150 mensen online, en gisteren zat ik bij mensen in een party, en die kregen steeds geen game gestart en ik werd eruit gegooid. Alle NAT instellingen enzo staan goed en heb verder nooit problemen met online gaan.

Hopelijk dan eens een keer een private race met mensen van hier, want ik ken niemand IRL die racegame speelt en een 360 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Online is het ook weer zalig. Alleen wennen dat het effect van koude banen zo erg is (kan me niet herinneren van FM2). Ik reed altijd graag online races in R4/R3/R2 auto's (liefst met stock setups, aangezien sommige mensen de hele dag niets anders doen dan auto's setuppen, maar eigenlijk niet kunnen racen).

Dus ik gister op zoek naar R3 races (meer dan genoeg te vinden) alleen jammer dat er enkel in die FXX wordt gereden. De andere auto's hebben gewoon geen kans tegen die FXX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen hier die moeite hebben met My Forza en de Storefront?
Ik kom er de hele tijd niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
BM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:32:
[...]

Logitech stuurtjes voor de 360? Hmmz, dacht dat die enkel PS3 stuurtjes hadden.

[...]

Er zijn problemen met het downloaden van die theme. Zijn ze mee bezig om dat op te lossen. Ze komen als het goed is 02-11 met een update hiervoor.

[...]

Vind je dat heel raar? :? 2 wielen op de baan is het minimum, en dat lijkt me niet heel raar.

Gisteravond nog even 2 rondjes Fujimo Kaido gereden. Wow... wat een baan, echt supermooi. Helaas had ik een verkeerde auto (Ferrari P333), en dat is niet helemaal ideaal. Op de punten waar het omhoog loopt zie je totaal niks :p Dan maar van de omgeving genieten, niet zo'n probleem daar :)
Ja, want in Forza 2 kreeg je staftijd, dat vind ik beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:21:
[...]

Ja, want in Forza 2 kreeg je staftijd, dat vind ik beter
Ik niet :)
Dan zul je altijd wel mensen hebben die een stuk weten af te snijden, daar tijd mee winnen, en minder straftijd opgeteld krijgen, en dus netto nog steeds tijd winnen. Nu word je tijd gewoon ongeldig, en probeer je het maar opnieuw :)

Jammer dat ie op de meest onbenullige dingen een ronde al afkeurd zo lijkt het, ook als je niet buiten de baan gaat of andere rare dingen doet.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 18:30
Die straftijd uit FM2 was ook veel beter, die uitroeptekens komen nu uit het niets soms heb ik het idee (geen auto in de buurt, netjes op de baan gebleven). Buiten dat zijn er banen waar de curbs gewoon erg breed zijn (spanje bv) en die je imho ook gewoon hoort te kunnen gebruiken.

Nu we het toch over banen hebben, jammer dat er zoveel gerecycled zijn, wat meer nieuwe circuits zijn imho wel welkom (de Nordschleife kennen we nu wel ...), zal wel een licentie verhaal zijn. Gelukkig hebben ze King Cobra er wel uit gegooid ... al is de baan die er voor in de plaats gekomen is (die arena) ook gewoon een irritant circuit met een onrealistische track layout

Laatste kritiek punt is dat je weinig nieuwe auto's krijgt. In FM2 kreeg je bij elk gewonnen event een nieuwe auto, nu volgens mij enkel als je een level stijgt.

Voor de rest vermaak ik me er prima mee, die terugspoel functie vind ik zelf een mooie toevoeging, niet meer die frustratie dat je na een lange race door de AI in de laatste bocht er af wordt gebeukt of zelf een domme fout maakt en weer een half uur opnieuw kan. Daardoor ben ik ook eerder geneigd traction control en esp uit te zetten wat het racen een stuk actiever maakt :9

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 26-10-2009 11:41 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[TAG]Speedy schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:38:
Die straftijd uit FM2 was ook veel beter, die uitroeptekens komen nu uit het niets soms heb ik het idee (geen auto in de buurt, netjes op de baan gebleven). Buiten dat zijn er banen waar de curbs gewoon erg breed zijn (spanje bv) en die je imho ook gewoon hoort te kunnen gebruiken.

Nu we het toch over banen hebben, jammer dat er zoveel gerecycled zijn, wat meer nieuwe circuits zijn imho wel welkom (de Nordschleife kennen we nu wel ...), zal wel een licentie verhaal zijn. Gelukkig hebben ze King Cobra er wel uit gegooid ... al is de baan die er voor in de plaats gekomen is (die arena) ook gewoon een irritant circuit met een onrealistische track layout

Laatste kritiek punt is dat je weinig nieuwe auto's krijgt. In FM2 kreeg je bij elk gewonnen event een nieuwe auto, nu volgens mij enkel als je een level stijgt.

Voor de rest vermaak ik me er prima mee, die terugspoel functie vind ik zelf een mooie toevoeging, niet meer die frustratie dat je na een lange race door de AI in de laatste bocht er af wordt gebeukt of zelf een domme fout maakt en weer een half uur opnieuw kan. Daardoor ben ik ook eerder geneigd traction control en esp uit te zetten wat het racen een stuk actiever maakt :9
Er zullen wel wat nieuwe komen over 3 maanden voor 800 punten ofzo.
Als ik het dan nog vaak speel ( deel 2 122 uur gespeeld )koop ik ze waarschijnlijk wel.

Hoop dat ze vanmiddag dat stuur nog hebben, dan oefenen vanuit de cockpit _/-\o_ en dat op 42 inch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eerlijk gezegd heb ik de rewind functie op 60 races slechts 2x gebruikt. Tis leuk dat het er is, maar ik heb nog steeds de neiging dat als het me echt niet bevalt om maar te restarten. Alhoewel dat pas 1 keer nodig was, oncontroleerbare auto, en dan vol tegen het uitstekende betonblokje van de brug aan (op die bergbaan, weet de naam niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32

Ik vind de verandering waardoor je niet na elke race een nieuwe auto krijgt geniaal.

Dit zorgt ervoor dat ik niet per see alle races wil winnen, waardoor ik de moeilijkheidsgraad erg hoog heb ingesteld, en zeer spannende races met de AI als gevolg, en uiteindelijk krijg ik net zoveel, zoniet meer XP points als ik 2de word met alles op hard, dan wanneer ik alles 1ste word met alles op medium.

Kortom, het word niet meer beloond het spel op easy uit te spelen om zo snel mogelijk de autos te verzamelen, wat ik een goede zaak vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Nu online

VP.

Wat ik trouwens jammer vind is dat je geen specifieke bestuurder meer kan kiezen als je de Hire Driver functie gebruikt. Ook krijg je 0XP, waar je in Forza 2 gewoon de race bonus - driver cut kreeg! :(

Wat ik dan weer wel een hele goede toevoeging vind is de Quick Upgrade optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:53

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, vreemd. De Rewind bij bijvoorbeeld GRiD of Dirt 2 gebruik ik veel vaker terwijl daar een maximum aanzit. Bij Forza rewind ik bijna nooit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
VP. schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:00:
Wat ik trouwens jammer vind is dat je geen specifieke bestuurder meer kan kiezen als je de Hire Driver functie gebruikt. Ook krijg je 0XP, waar je in Forza 2 gewoon de race bonus - driver cut kreeg! :(
Dat kan ik opzich wel begrijpen, aangezien ik 'Hire Driver' op het laatst in Forza 2 aardig veel gebruikt heb voor de laatste loodjes O-). Het is dan toch een soort van hele simpele cheat, je kunt gewoon andere dingen doen, alleen af en toe even de race instellen en het geld/experience stroomt binnen. Ik denk dat ze daarom nu hebben gekozen voor de 0xp regel.

[ Voor 20% gewijzigd door Razr op 26-10-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Nu online

VP.

Ja, ik snap het ook wel. Maar toch is het erg chill om rustig een filmpje te kijken terwijl de CPU even een Endurance race voor je rijdt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Redje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:33:
[...]

Ik rij met een hans-systeem.
uhhhh... wat?
Jij bent zo Forza 3 aan het spelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.f1-geschiedenis.be/Verhalen/Foto/hans01.jpg
?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
VP. schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:00:
Wat ik dan weer wel een hele goede toevoeging vind is de Quick Upgrade optie :D
Ik gebruik 'm ook vaak, maar eigenlijk is handmatig tunen wel leuker :) Zelf puzzelen tot je net aan de maximum PI zat :)
VP. schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:14:
Ja, ik snap het ook wel. Maar toch is het erg chill om rustig een filmpje te kijken terwijl de CPU even een Endurance race voor je rijdt :D
Hmmz, vreemde redenering. Op die manier kan de AI het hele spel voor je uitspelen. Niet echt mijn definitie van een racegame :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Nu online

VP.

Hehe, dat is waar. Maar net zoals met het vorige deel wordt de career mode op een geven moment veel te saai. Een CPU die de laatste achievements voor je haalt is niet verkeerd imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen lol aan ;)

Weet nog wel hoe gefrustreerd ik die laatste paar endurance races in FM2 heb zitten rijden. Maar de voldoending was groot toen ik het uiteindelijk wel haalde :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

RedFox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

uhhhh... wat?
Jij bent zo Forza 3 aan het spelen:
[afbeelding]
?
http://www.hanssystem.nl/

Is wel erg eenvoudig en ga zelf even rondkijken of ik het zelf niet kan maken.
2 mensen in mijn vriendenkring die alle certificaten voor het lassen hebben dus moet lukken voor een biertje :Y)

Zat zelf trouwens eerder te kijken naar een model zoals de Xlerator Wheel Stand.

Afbeeldingslocatie: http://www.xwstands.com/attachments/Image/xlstdmaned.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door AndereKoekoek op 26-10-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:54:
Is het eigenlijk ook mogelijk om online (lees: public race) modussen als 'Cat and Mouse' te doen? Ik kan geen search of filter opties vinden? Het zou jammer zijn als dit alleen via Private Race kan, aangezien nog niet veel mensen uit mijn vriendenlijst dit spel hebben :)
Instellen kun je alleen bij Private race , Public staat alles vast helaas, je vrienden lijst kun je zo vol maken , blader maar eens door dit topic , er staat ergens een link van Gamertags van alle Tweakers.net rijders.

Ik verbaas mij een beetje over het hoge tempo waarin je hele dikke auto,s krijgt in career, ik ben zo juist level 35 gepasseerd en als je ziet wat ik nu allemaal al heb gekregen:

- Bugatti Veron
- Ferrari FXX
- Ferrari 430GT en nog een zooi van die R3 wagens.

Ik krijg mijn geld gewoon niet op aan alleen upgrades :o

Gisteravond ben ik 2 uur bezig geweest met een goede setup vinden voor mijn 430GT op Motegi Full Circuit, normaal ben ik totaal niet van het afstellen ( meer gas en gaan :9) maar ik moet zeggen dat het toch wel erg veel nut heeft. De auto remt nu veel beter ( geen blokkerende remmen), stuurt veel scherper in en de kont is een stuk stabieler. Voor diegene die hem wil uit proberen, hij staat op Storefront , even filteren op Motegi Full & 430GT, gamertag vind je onder mijn bericht. Ik heb hem gemaakt voor de Controller met TC en ABS aan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

is het trouwens mogelijk om je helm en overall aan te passen?
Of kun je alleen die standaard gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Misschien een gekke vraag, maar is dat xbox stuurtje ook te gebruiken voor de PS3? Ik heb namelijk niet zo'n zin om twee stuurtjes te gaan kopen voor een xbox en een PS3.

Daarnaast hoop ik dat forza vandaag is binnen gekomen :D Zit nu op de uni helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:57:
Misschien een gekke vraag, maar is dat xbox stuurtje ook te gebruiken voor de PS3? Ik heb namelijk niet zo'n zin om twee stuurtjes te gaan kopen voor een xbox en een PS3.

Daarnaast hoop ik dat forza vandaag is binnen gekomen :D Zit nu op de uni helaas.
Nee, dat gaat niet lukken
Je kan wel een zooi Logitech stuurtjes voor de PC op de PS3 gebruiken maar welke allemaal precies zul je even uit moeten zoeken. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Nope, enige stuurtje dat op zowel de 360 als PS3 (en PC) werkt is van Fanatec.

Iemand die dat ding toevallig al binnen heeft? Ben wel benieuwd naar wat meer gebruikerservaringen.
Ik moet nog wachten op mijn order tot eind november ergens…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:04:
[...]

Misschien een gek antwoord maar wat denk je zelf. 7(8)7
Je kan wel de meeste Logitech stuurtjes op de PS3 gebruiken. :)
Je bent me net voor. Ik zie net dat hij draadloos is, dan werkt hij dus niet. De logitech stuurtjes werken overigens niet op de xbox 360 naar ik begreep. Kennelijk veranderd. Bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Snippertje op 26-10-2009 13:08 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste