Razr schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:54:
Is het eigenlijk ook mogelijk om online (lees: public race) modussen als 'Cat and Mouse' te doen? Ik kan geen search of filter opties vinden? Het zou jammer zijn als dit alleen via Private Race kan, aangezien nog niet veel mensen uit mijn vriendenlijst dit spel hebben

Instellen kun je alleen bij Private race , Public staat alles vast helaas, je vrienden lijst kun je zo vol maken , blader maar eens door dit topic , er staat ergens een link van Gamertags van alle Tweakers.net rijders.
Ik verbaas mij een beetje over het hoge tempo waarin je hele dikke auto,s krijgt in career, ik ben zo juist level 35 gepasseerd en als je ziet wat ik nu allemaal al heb gekregen:
- Bugatti Veron
- Ferrari FXX
- Ferrari 430GT en nog een zooi van die R3 wagens.
Ik krijg mijn geld gewoon niet op aan alleen upgrades
Gisteravond ben ik 2 uur bezig geweest met een goede setup vinden voor mijn 430GT op Motegi Full Circuit, normaal ben ik totaal niet van het afstellen ( meer gas en gaan

) maar ik moet zeggen dat het toch wel erg veel nut heeft. De auto remt nu veel beter ( geen blokkerende remmen), stuurt veel scherper in en de kont is een stuk stabieler. Voor diegene die hem wil uit proberen, hij staat op Storefront , even filteren op Motegi Full & 430GT, gamertag vind je onder mijn bericht. Ik heb hem gemaakt voor de Controller met TC en ABS aan.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 26-10-2009 13:00
]