Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:22
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit:

Forza tracking

betekent dat ik mijn Forza 3 LE nooit meer ga zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

L1nt schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:50:
is het trouwens mogelijk om je helm en overall aan te passen?
Of kun je alleen die standaard gebruiken??
Nope, kan niet. Je kan alleen alles aan je auto aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:23:
Er zijn niet echt veel stuurtjes, maar zoals boven aangegeven bevalt die van Microsoft zelf erg goed!
Via Intertoys.nl te bestellen voor 79 euro - 15% = 68 euro. De korting is iig in de winkel eraf te halen en op de site staat dat het daar ook geldig is.
Bedankt voor de tip! Heb er net ook eentje gehaald bij Intertoys (en in de winkel een foldertje gepakt en daar de kortingsbon uit gescheurd). Voor dat geld kun je 'm toch niet laten liggen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier de Zune Audi, van de playlist actie, al ontvangen trouwens?
Afbeeldingslocatie: http://www.donkeybiscuits.com/images/screenshots/forzamotorsport3/forzamotorsport3_zune_audi_a4_sm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanhi
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-07 15:02
Shiverzz schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Nope, enige stuurtje dat op zowel de 360 als PS3 (en PC) werkt is van Fanatec.

Iemand die dat ding toevallig al binnen heeft? Ben wel benieuwd naar wat meer gebruikerservaringen.
Ik moet nog wachten op mijn order tot eind november ergens…
Jep, stuur met Clubsport Pedals is hier vrijdag gearriveerd. Het hele weekend benut om te testen. Het verschil met het standaard MS Wheel is echt heel erg groot. Schakelen met koppeling en H shifter is ook wel een super ervaring. De wheel stand is helaas nog niet binnen, dus moest een beetje improviseren met het monteren aan een tafel. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de max. rem druk en stuur gevoeligheid (Stuur ondersteunt 900 graden(!) )

Aan de hele set zijn de shifters wel duidelijk minder van kwaliteit dan het stuur en de pedalen..

Mocht je meer willen weten, hoor ik het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 15:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem sinds zaterdag. Erg gaaf spel zeg.
Wat ik niet snap is de season modus, het wordt aangepast aan de type auto waar je in zit?

Je kan nl. ook races rijden in event list, veelal mindere races.

Zit te denken aan de stuurtje, echter zoek ik 1 die je op schoot kan houden.
Degene van MS kon je wel op schoot houden, is dat wat?

[ Voor 25% gewijzigd door Harmen op 26-10-2009 13:48 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Ja, vind ik ook verwarrend, maar season is iig een soort career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sanhi schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Jep, stuur met Clubsport Pedals is hier vrijdag gearriveerd. Het hele weekend benut om te testen. Het verschil met het standaard MS Wheel is echt heel erg groot. Schakelen met koppeling en H shifter is ook wel een super ervaring. De wheel stand is helaas nog niet binnen, dus moest een beetje improviseren met het monteren aan een tafel. Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de max. rem druk en stuur gevoeligheid (Stuur ondersteunt 900 graden(!) )

Aan de hele set zijn de shifters wel duidelijk minder van kwaliteit dan het stuur en de pedalen..

Mocht je meer willen weten, hoor ik het wel..
Nice !! Gekozen voor Advanced shipment?
Hoe bevalt de FFB vanuit het rempedaal van de clubsport pedals? Ik heb iig begrepen dat dat inmiddels ook ondersteund wordt door Forza 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:08
Ik het spel nu ook een tijdje gespeeld, en er is 1 ding wat me toch wel irriteert: het ontbreken van een kwalificeer systeem. Ik rij op hard met alle assists uit, en op een baan als Amalfi Coast is het gewoon onmogelijk iedereen op een fatsoenlijke manier in te halen. Dan zet ik hem dus maar op medium, maar zou liever even kwalificeren.
Nog een klein schoonheidsfoutje is dat de tellers vaak niet gelijk lopen. Daarnet in m'n NSX stond de HUD teller op 8000rpm terwijl de teller op het dashboard pas op 7200 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Wekko306 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:01:
Nog een klein schoonheidsfoutje is dat de tellers vaak niet gelijk lopen. Daarnet in m'n NSX stond de HUD teller op 8000rpm terwijl de teller op het dashboard pas op 7200 stond.
Klopt. In cockpit view loopt de toerentellerachter. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanhi
Shiverzz schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Nice !! Gekozen voor Advanced shipment?
Hoe bevalt de FFB vanuit het rempedaal van de clubsport pedals? Ik heb iig begrepen dat dat inmiddels ook ondersteund wordt door Forza 3?
Inderdaad Advanced Shipment, geduld is niet 1 van mijn karaktereigenschappen. ;)

Er zit inderdaad FFB op het rempedaal, echter is dat volgens mij altijd in combinatie met een in te stellen ABS threshold. Zodra je dus genoeg rem druk uitoefent trilt het rempedaal. Je moet alleen zelf even de threshold zien uit te vinden. (Ik zal die ABS mode ook eens uitzetten kijken of de FFB dan ook werkt). Tot nu toe weinig compatibiliteit probleempjes tegengekomen. (Alleen even de shifter opnieuw gecalibreerd, de achterruit deed het eerst niet)

Zal ook voor de aardigheid eens mijn rondetijden vergelijken tussen het MS Wheel en Fanatec wheel. Sinds vrijdag heb ik het MS Wheel niet meer aangeraakt .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
MiramarVTM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:16:
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit:

[afbeelding]

betekent dat ik mijn Forza 3 LE nooit meer ga zien.....
Nevermind, net stond de status op afgeleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MiramarVTM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:18:
[...]

Nevermind, net stond de status op afgeleverd _/-\o_
Maar heb je hem ook, of ben je daar al blij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Wekko306 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:01:
Ik het spel nu ook een tijdje gespeeld, en er is 1 ding wat me toch wel irriteert: het ontbreken van een kwalificeer systeem. Ik rij op hard met alle assists uit, en op een baan als Amalfi Coast is het gewoon onmogelijk iedereen op een fatsoenlijke manier in te halen. Dan zet ik hem dus maar op medium, maar zou liever even kwalificeren.
Ja, ik had hetzelfde probleem op die track (assists off / hard)
Je start ergens in het midden/achter en te weinig ronden om netjes in te halen.

Ik heb me toen maar als een kamikaze door de bochten gegooit en werd toch nog 1e :D
Ik had er voor grap een replay van gemaakt maar het leek meer rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Punt is volgens mij: als ze er wel een kwalificatie in doen zul je bijna altijd (of iig vaak) vooraan starten, en is er van een echte race ook geen sprake.
Heb nu op het meerendeel van de races ook echt leuke races met de AI. Een aantal zijn langzamer, en een aantal sneller/net zo snel als ik. Levert leuke races op :) Nu heb ik nog lang niet alle banen gehad (pas lvl15), maar dat is mijn 1e indruk iig.

Dat is op Expert, minus de manual clutch.

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 26-10-2009 14:35 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Sanhi schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:17:
[...]

Inderdaad Advanced Shipment, geduld is niet 1 van mijn karaktereigenschappen. ;)

Er zit inderdaad FFB op het rempedaal, echter is dat volgens mij altijd in combinatie met een in te stellen ABS threshold. Zodra je dus genoeg rem druk uitoefent trilt het rempedaal. Je moet alleen zelf even de threshold zien uit te vinden. (Ik zal die ABS mode ook eens uitzetten kijken of de FFB dan ook werkt). Tot nu toe weinig compatibiliteit probleempjes tegengekomen. (Alleen even de shifter opnieuw gecalibreerd, de achterruit deed het eerst niet)

Zal ook voor de aardigheid eens mijn rondetijden vergelijken tussen het MS Wheel en Fanatec wheel. Sinds vrijdag heb ik het MS Wheel niet meer aangeraakt .. :)
Hehe, geduld is ook niet bepaald mijn sterkste kant, maar ik was dusdanig laat met bestellen dat ik de optie voor advanced shipment niet eens gekregen heb (en ms maar goed ook :-p) .

Ben inderdaad ook wel benieuwd of die FFB werkt zonder ABS ingeschakeld, al is dat niet echt aannemelijk. Wel erg fijn dat je nu weet dat je remdruk moet lossen wanneer je de FFB voelt. Just curious, maar op welk % van de remdruk heb je nu ingesteld dat FFB wordt geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Haha,

Door het gepraat hier over de Fanatec stuurtjes ben ik nu zelf ook aan het kijken. Zag dat de G25 pedalen zijn aan te sluiten, mmm interessant dan in een keer een porsche turbo s stuurtje in de pure edition. Alleen jammer dat je dan geen shifter hebt.

Toch nog wel een aardig investering zo'n Fanatec geval, wel de moeite in mijn geval heb een ps3, een x360 en pc en race op z'n alle drie. Sparen dan maar.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Exorcist schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Maar heb je hem ook, of ben je daar al blij mee?
Hij zal wel bij de buren liggen, maar het feit dat ie al ergens is afgeleverd geeft me hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanhi
ABS staat bij mij op 70% (komend van 85%), zoals gezegd heb nog niet heel veel tijd gestoken in de afstelling van de pedalen. De 'Load Cell' staat bij mij op 100%, door die aan af te stemmen zou je zelfs met maximale remdruk buiten bereik van de ABS kunnen blijven. Zelf rijd ik overigens altijd met ABS aan. Of het ABS punt per auto sterk verschilt heb ik ook nog niet geprobeerd, zelf ben ik groot Porsche fan en heb overwegend mijn rondjes gemaakt in de Porsche (997 GT3).

Vandaag zat de RF Dongle bij de post, en die maakt het mogelijk het stuur voor zowel PC/PS3 als XBox360 te gebruiken..

Ik was na de demo van FM3 een beetje teleurgesteld, had het gevoel dat FM3 makkelijker was gemaakt om een breder publiek te trekken. Na dit weekend heb ik die mening bijgesteld, het is een goede race game met voldoende simulatie gevoel.

@Gizzy,
De shifters zijn toch los verkrijgbaar voor de Fanatec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:52
Het spel is echt geweldig..alleen ik snap niet hoe dat zit met free mode> hot lap.. ik kies daar een auto. Heb daar tot nu toe 3 auto's geprobeerd.. alle 3 toyota.. maar als ik dan een baan probeer (die eerste, soort van venetia aan plaatje te zien en silverstone) selecteer dan gebeurd er niks meer. De xbox reageerd ook niet op de guide button, dus uitzetten met de knop.

Maar hebben meer mensen dit? of komt het omdat ik die baan nog niet vrijgespeelt heb ofzo in career? ben pas bij season 3 en heb volgens mij nog niet op het volledige silverstone circuit geraced welke ik dus steeds probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LeVortex schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:08:
Het spel is echt geweldig..alleen ik snap niet hoe dat zit met free mode> hot lap.. ik kies daar een auto. Heb daar tot nu toe 3 auto's geprobeerd.. alle 3 toyota.. maar als ik dan een baan probeer (die eerste, soort van venetia aan plaatje te zien en silverstone) selecteer dan gebeurd er niks meer. De xbox reageerd ook niet op de guide button, dus uitzetten met de knop.

Maar hebben meer mensen dit? of komt het omdat ik die baan nog niet vrijgespeelt heb ofzo in career? ben pas bij season 3 en heb volgens mij nog niet op het volledige silverstone circuit geraced welke ik dus steeds probeer
Je hoeft geen auto's / circuits vrij te spelen. Dit klinkt meer als dat er iets fout gaat bij jou, dit is namelijk voor het eerst dat ik hoor dat het niet werkt. Het zou normaliter gewoon moeten kunnen zoals jij het beschrijft.

Season 3, en nog nooit op Silverstone geracet zeg je?! Dat lijkt me heel stug, ik kom er regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Nee ik bedoel het volledige grand prix silverstone circuit, daar heb ik nog nooit op geraced. alleen op de kortere onofficiele circuits.

Ik snap er niks van de xbox loopt gewoon vast. Want links hoord dat rondje te gaan rond draaien, maar dat gebeurd niet. Misschien toeval dat ik alleen maar circuits heb geprobeerd vanaf de hardeschijf? ik zal die er eens afgooien en opnieuw cd2 installeren.

Anders hou ik het maar bij season play, ik heb deze forza al meer gespeelt dan forza 2. Die vond ik echt niks (kon het gewoon niet :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 07:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

LeVortex schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:08:

Gebruik je toevallig die multiscreen FOV 'hack'? Als ik die gebruik loopt mijn xbox ook vast tijdens het laden van een hot lap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja klopt, maar met de extra prijs van de shifter + basis porsche turbo s pure versie kom je al in de buurt van de normale uitrusting van de porsche turbo s en dan heb je pedalen, shifter en stuur.

Dus denk maar G25 verpatsen en dan sparen voor Fanatec turbo s complete set a 340 euries.
Sanhi schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:08:
......
@Gizzy,
De shifters zijn toch los verkrijgbaar voor de Fanatec?

[ Voor 46% gewijzigd door Gizzy op 26-10-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
ETzPliskin schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:28:
[...]

Gebruik je toevallig die multiscreen FOV 'hack'? Als ik die gebruik loopt mijn xbox ook vast tijdens het laden van een hot lap.
Aha dat verklaard misschien ook mijn hangups.. zie wel al op de officieele fora dat er behoorlijk veel bugs in het spel zitten maar dat deze mogelijk in de patch van 2-11 opgelost gaan worden. Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Owja wat mij trouwens wel opvalt is dat bij mij in de helft van de gevallen de bestuurder aan de rechterkant zit. Kan dit alleen nergens instellen volgens mij.. Wel vreemd, want alleen Engeland en Australie rijdt op die manier? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:52:
Owja wat mij trouwens wel opvalt is dat bij mij in de helft van de gevallen de bestuurder aan de rechterkant zit. Kan dit alleen nergens instellen volgens mij.. Wel vreemd, want alleen Engeland en Australie rijdt op die manier? :|
Ja klopt zelfs de VW Scirocco.
Het schijnt dat het model dat ze te leen hebben gekregen toevallig RHD was.
Ook bij veel aziastische modellen zit het stuur weer links :P
Je kan het niet veranderen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was mij ook al opgevallen. Kijk, dat ik in een Vauxhall rechts zit, dat snap ik nog wel, maar ook gewone europese autos hebben soms enkel een RHD versie. Beetje vreemde keuze van T10 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ETzPliskin schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:28:
[...]

ah dat kon het wel eens wezen idd,

Ik had nog niks gehoord over een patch, vind het aantal bugs wel meevallen. Ik vind het alleen gruwelijk erritant dat als je afsnijd je soms compleet stil komt te staan in het zand. Dan gebruik ik die rewind altijd, maar onbeperkt vind ik eigenlijk beetje jammer, een limiet had het racen spannender gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 07:50

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

In Japan rijden ze ook op die manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 12:35

rCk

Even een vraagje aan de eigenaars van de LE editie. Hoe groot is de box? past hij door de brievenbus of niet? :P Hij komt morgen binnen dus vandaar wil ik dat even weten omdat er niet altijd iemand @ home is.

Verder ontopic, ik kan dus niet wachten tot morgen. Forza 2 heb ik maar uit de kast gehaald om weer wat te racen en forza 2 vind ik al n goeie racer. Hopelijk kan ik morgen dus ook ervaringen uitwisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20-09 16:38

Snippertje

Light up your life

Pff, mijn Forza 3 nog steeds niet binnen en al vrijdag verstuurd... :( Ik raad niemand ooit aan te bestellen bij mediadis.com.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:11
Heb vandaag maar eens de limited collector's edition opgehaald (mooie sleutelhanger trouwens die erbij zit, maar de usb stick is wel een beetje aan de kleine kant). Alleen kan ik nog niet spelen omdat mijn xbox nog in reparatie is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:
Even een vraagje aan de eigenaars van de LE editie. Hoe groot is de box? past hij door de brievenbus of niet? :P Hij komt morgen binnen dus vandaar wil ik dat even weten omdat er niet altijd iemand @ home is.

Verder ontopic, ik kan dus niet wachten tot morgen. Forza 2 heb ik maar uit de kast gehaald om weer wat te racen en forza 2 vind ik al n goeie racer. Hopelijk kan ik morgen dus ook ervaringen uitwisselen!
Past denk ik niet door de brievenbus, is dikker dan 2 dvd-doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Een vraag over het stuur, ik heb hem nu. Maar op de cd staat alleen forza motorsport 2 demo ? het is een groene cd. Hoe krijg het stuur geïnstalleerd, help

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

Wat is trouwens die paperclip die je in de leaderboards ziet? Ik kan er niks mee. Als ik op een persoon klik kan ik niets downloaden ofzo.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:18:
Een vraag over het stuur, ik heb hem nu. Maar op de cd staat alleen forza motorsport 2 demo ? het is een groene cd. Hoe krijg het stuur geïnstalleerd, help
Euhm, aansluiten? :P

Adapter in stopcontact en stuur, pedalen aansluiten, xbox en stuur aanzetten en synchroniseren ;)
Net als met een nieuwe controller, maar dan met adapter.
Camaro

Eindelijk werkt storefront weer, deze heb ik net in elkaar geflanst.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Snippertje schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:
Pff, mijn Forza 3 nog steeds niet binnen en al vrijdag verstuurd... :( Ik raad niemand ooit aan te bestellen bij mediadis.com.
Same here, ik weet dat ze niet echt helden zijn in versturen dus ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Ik hoefde hem ook niet op de release dag te hebben dusss..

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de game nog al tegenvallen.
- Menu's zijn traag en werkt in mijn ogen niet logisch
- Laadtijden duren lang
- Ingame menu muziek zuigt
- ingame gast die het spel probeert uit te leggen zuigt
- rewind moet een cap opzitten doet Dirt 2 beter

Ook gaat de AI soms in de fout direct na een rewind maar dat zal wel een bug zijn.
AI is zowiezo vreemd.

Het frustrerendste aan deze game (en de hele forza reeks + een aantal andere racegame's )is het feit dat je geen kwalificatie kan doen.
Je moet altijd als 7e/8 beginnen waardoor je, als je op hard mode speelt en je een kans wilt hebben op de overwinning je auto een stuk verder moet tunen. Vooral bij kortere race's is het bijna onmogelijk om te winnen.

Enige positieve aan de game zijn de graphics
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:10:
Voor het gemak vergeet je even dat dit de meest realistische racegame voor de 360 is?
Meer dan 400 auto's, zat banen, diepe tuning.
Wat kan mij die vriendelijk man nou schelen, als ik maar rijden kan :)

En over die rewind-functie, ik gebruik 'm veel minder dan bij Dirt 2 of Grid. Vraag me niet hoe het kan, maar het is toch echt zo.
Ja de content is groot maar denk dat ongeveer 75% afstamt van vorige delen.
En vindt ook niet dat de game zich op enige manier heeft verbeterd of onderscheidd van een willekeurige andere racesim.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het gemak vergeet je even dat dit de meest realistische racegame voor de 360 is?
Meer dan 400 auto's, zat banen, diepe tuning.
Wat kan mij die vriendelijk man nou schelen, als ik maar rijden kan :)

En over die rewind-functie, ik gebruik 'm veel minder dan bij Dirt 2 of Grid. Vraag me niet hoe het kan, maar het is toch echt zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:29:
[...]

Euhm, aansluiten? :P

Adapter in stopcontact en stuur, pedalen aansluiten, xbox en stuur aanzetten en synchroniseren ;)
Net als met een nieuwe controller, maar dan met adapter.
[afbeelding]

Eindelijk werkt storefront weer, deze heb ik net in elkaar geflanst.
Was fout op de doos, hoort geen cd bij.

Maar eindelijk gelukt.

In game music zuigt wel ja

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:00:
Vind de game nog al tegenvallen.
- Menu's zijn traag en werkt in mijn ogen niet logisch
Geen last van...

- Laadtijden duren lang
Mee eensch...

- Ingame menu muziek zuigt
Vind ik dus niet, wel lekker soundje juist...

- ingame gast die het spel probeert uit te leggen zuigt
Da's maar éénmalig, gewoon op X drukken dan blijft ie weg...

- rewind moet een cap opzitten doet Dirt 2 beter
Die rewind functie is inderdaad erg slecht...

Enige positieve zijn de graphics
En de besturing, ik vind het heerlijk rijden...
:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:14:
[...]
Past denk ik niet door de brievenbus, is dikker dan 2 dvd-doosjes.
Klopt :Y

De mijne lag ook bij de buren.
Doosjes zelf is al dikker dan gemiddeld (ook breder/dieper overigens), plus dan nog eens een bubbeltjesenveloppe zorgt voor pakketpost :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Floris-K schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:01:
[...]

Ik lees net dat die 15% actie deze hele week geldig is en ook voor online aankopen :)
Voor 68 euro kun je er geen importeren ;)

Ga vanavond maar eens verder met racen. Echt een geweldig spel ! Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik de spiegel vaak maar voor een klein deel zie. Met een stuurtje kijk je niet (zo makkelijk) naar achteren.

Owja 1 onhandig ding als je het stuurtje op je schoot hebt: Als je je been optilt om het rempedaal in te trappen, dan til je het hele stuur op. Ik vind het een beetje onhandig om met de linkervoet te remmen.
Wheee, das goed nieuws! Weet je ook of ze daar de V2 hebben en hoe je dat kan zien aan de doos? Op internet staat het er namelijk niet bij...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sp33dFr34k schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:20:
[...]

Wheee, das goed nieuws! Weet je ook of ze daar de V2 hebben en hoe je dat kan zien aan de doos? Op internet staat het er namelijk niet bij...
er zit nog een sticker van forza motorsport 2 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 17:42

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als er tweakers zijn die online willen racen, ben nu bezig *O*

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mars18 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:25:
[...]

er zit nog een sticker van forza motorsport 2 op
Dan is het de v2?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, de V1 werdt geleverd met PGR3 en vloog vervolgens in de fik :P

Ik had net in een race dat de AI een pitstop maakte (ik had 'm een venijnig tikje verkocht) en heb net met een F430 over de Nürburgring gesjeesd _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Dat was het eerste wat ik deed; de muziek tijdens het racen uitzetten. Wie wil er dan naar muziek luisteren?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 15:21

VP.

Ik heb ook de ingame muziek uitgezet. Maar daar voor in de plaats heb ik wel Winamp in de achtergrond draaien :P

Chillout @ di.fm ish nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Door server problemen kunnen designs maar voor max 10k verkocht worden. Ik zou zeggen, sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:44:
Jup, de V1 werdt geleverd met PGR3 en vloog vervolgens in de fik :P
Hehe :P
Ik heb nog een V1, was te lui om hem terug te sturen voor de fix.
Denk ook niet dat ie snel stuk zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

je kan hem alsnog opsturen he?
Staat iig nog op dee MS website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik word echt helemaal wild van de kut multiplayer implementatie. Ik kan geen enkele game joinen, niet public en niet private. Quick matches vindt ie al helemaal niet.
Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vergeet ook niet je stuurtje aan het stroom te hangen. Met alleen accu werkt hij niet volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:58:
Ik word echt helemaal wild van de kut multiplayer implementatie. Ik kan geen enkele game joinen, niet public en niet private. Quick matches vindt ie al helemaal niet.
Zucht...
LoL echt raar, heb tot nu toe geen enkel probleem gehad...als jij in de lobby komt, komen wij ook niet in een game..echt raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier ook hetzelfde gezeik met een KPN Experiabox, krijg de schijt van dat kloteding.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sp33dFr34k schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:16:
Hier ook hetzelfde gezeik met een KPN Experiabox, krijg de schijt van dat kloteding.. :(
Ik heb gewoon een kabelmodem en een Asus router. Met geen enkele game heb ik problemen alleen met Forza 3.

Ik heb de router net zelfs helemaal opengegooid, alle poorten open naar de xbox, zelfs virtual DMZ op het ip adres van de xbox gezet.

Klote zooi... kan ik het spel alsnog gaan verkopen als ik hem over 3 weken heb uitgespeeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als er tweakers zijn die morgen avond willen racen

Vanaf 1900 uur??

Gewoon private..

1. SekerOglan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hier tele2, als ik een quickmatch doe dan vind ik hooguit 2 tegenstanders, maar meestal maar 1tje. Bij andere spellen heb ik geen enkel probleem om games te vinden.

Ik hoop dat ze die multiplayer code nog verbeteren in een patch

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja voor mij is het een ieder geval een reden om niet meer te spelen en de game maar even in de kast te leggen voor vandaag... frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:46:
Ik ben trouwens een echte achievement-hoer, maar ik krijg niks verkocht via mijn storefront. Heb het meeste er alweer afgehaald. Vraag me ook af hoe je tussen die massa iets verkocht moet krijgen :S
Mijn storefront weten ze anders aardig te vinden, ik heb al ruim meer dan 200 vinyls verkocht en in totaal al meer dan 650.000 credits gekregen. :*)
Zucht...
Ik had gisteren ook problemen met xbox live terwijl ik Forza aan het doen was, er waren ook een paar Engelsen die problemen hadden, dus waarschijnlijk ligt het aan xbox live. :/

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
buran schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:41:
[...]

Mijn storefront weten ze anders aardig te vinden, ik heb al ruim meer dan 200 vinyls verkocht en in totaal al meer dan 650.000 credits gekregen. :*)

[...]

Ik had gisteren ook problemen met xbox livHe terwijl ik Forza aan het doen was, er waren ook een paar Engelsen die problemen hadden, dus waarschijnlijk ligt het aan xbox live. :/
Hmm wat heb je dan voor vinyls gemaakt? En hoe zorg je ervoor dat het bovenaan komt te staan?

Nee ik weet zeker dat het niet aan Live ligt, want ik haalde gisteren mijn forza eruit, cod4 erin en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:43:
[...]

Hmm wat heb je dan voor vinyls gemaakt? En hoe zorg je ervoor dat het bovenaan komt te staan?

Nee ik weet zeker dat het niet aan Live ligt, want ik haalde gisteren mijn forza eruit, cod4 erin en geen problemen meer.
Ik heb een aantal reclame vinyls nagemaakt, de meeste van Ducati en Ferrari. Ik vind de meeste erg goed gelukt als zeg ik het zelf. :P En anderen denken er ook zo over als ik zo de downloads bekijk. Er wordt namelijk erg veel rommel en slechte/mislukte vinyls aangeboden en de mensen kopen dat dus ook niet.

Ik heb net zonder problemen online kunnen spelen, maar gisteravond lukte het echt niet. Dus misschien ligt het aan het online gebeuren van de Forza 3 servers?

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bij mij staat de teller op 57.000CR voor mn vinyl's en setup van mn M5 :)
En ik heb nog maar weinig in mn storefront staan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
sekeroglan schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:27:
Als er tweakers zijn die morgen avond willen racen

Vanaf 1900 uur??

Gewoon private..

1. SekerOglan
2. RazrNL
Ik zal proberen om er te zijn. Zal je sowieso even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zucht...
En ook als het wel werkt is het drie keer niks imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het racen met stuur gaat goed, en geeft meer uitdaging, ben wel weer ff met meer hulpmiddelen aan het spelen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grr gisteren de hele avond lopen kloten, en nu alweer een uurtje. Het wil gewoon niet werken. Nu ik mijn router helemaal gereset heb werkt het nog minder. De game opstarten duurt nu 3 minuten, hij blijft zolang dus staan bij het scherm waar je op A moet drukken.

Wow, 0 spelers online; geloof je het zelf?

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 27-10-2009 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb je wellicht een firewall op je router aanstaan?
Xbox ip in een DMZ gooien, en verder firewall uit zou volgens mij moeten volstaan hoor :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:58:
Heb je wellicht een firewall op je router aanstaan?
Xbox ip in een DMZ gooien, en verder firewall uit zou volgens mij moeten volstaan hoor :?
Jep, in DMZ, alle poorten waren ook al handmatig opengezet, firewall staat compleet uit.
Handmatig IP adres toegekend op basis van mac adres, handmatig dns servers toegewezen in xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Hey, ik heb nu ook al een aantal dagen Forza in huis en wil me eens gaan bezighouden met het maken van een mooie auto en die te koop aanbieden op de auctionhall :D. Maar nu heb ik enkele vraagjes, ik heb nog niet echt ingame gekeken maar verwacht wel dat jullie me hierop een antwoord kunnen geven.

Als ik naar het menu ga kan ik kiezen uit het maken van een
- Design
- Vinyl
- ??

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze dingen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Oxigeon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:10:
Als ik naar het menu ga kan ik kiezen uit het maken van een
- Design
- Vinyl
- ??

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze dingen?
Design is rechtstreeks op de auto je lagen plakken.
Vinyl is eerst een logo of graphic maken, die je vervolgens als 1 sticker op je auto kan plakken. Dit is makkelijker om ingewikkelde graphics te maken.

Ligt het overigens aan mij, of is de forzamotorsport.net site echt zwaar er op achteruit gegaan? Zelfs bij Forza2 waren de mogelijkheden groter, nu is het echt maar een halve site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:12:
[...]

Design is rechtstreeks op de auto je lagen plakken.
Vinyl is eerst een logo of graphic maken, die je vervolgens als 1 sticker op je auto kan plakken. Dit is makkelijker om ingewikkelde graphics te maken.

Ligt het overigens aan mij, of is de forzamotorsport.net site echt zwaar er op achteruit gegaan? Zelfs bij Forza2 waren de mogelijkheden groter, nu is het echt maar een halve site.
Ok bedankt, weet ik dat ook weer. Dat het makkelijker is als ik iets wil maken dat ik het dan beter als een vinyl kan doen. Kan ik het dan op mijn auto plakken :)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:12:
[...]
Ergens deze week komt er een nieuwe release van de website, momenteel is het zeer karig inderdaad.
Zie ook deze pagina: http://www.forzamotorspor...file/features_preview.htm

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Geweldig spel! ben helemaal hooked!

Toch is het wel lastig een auto echt helemaal te tunen. Had een chevrolet comaro gewonnen.... getuned naar 1000pk etc etc.... echter dat ding onderstuurt als een gek! vanavond maar eens naar kijken!

Heb wel een paar vraagjes :
-wat is het voordeel van seasons spelen? ik speel gewoon via de events list.... veel handig lijkt mij?
-hoe doe je een time trail? ik heb de xbox aan live hangen, en dan doe ik free play.... maar er staat geen timetrail tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het viel me op dat als je eerste rijd en de nr2 achter slipstreamt bij jou, wordt je tijd ook ongeldig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
fredkroket schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:00:
Het viel me op dat als je eerste rijd en de nr2 achter slipstreamt bij jou, wordt je tijd ook ongeldig gemaakt.
wat zou daar de gedachte achter zijn dan?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Magic schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:08:
[...]

wat zou daar de gedachte achter zijn dan?
Dat je je tegenstanders goed moet afschudden :P
Als er tweakers zijn die willen racen:

27-10-2009 Vanaf 19:00

Gewoon private..

1. SekerOglan
2. RazrNL
3. Flowz82
Ben erg slecht en moet zeker nog wennen aan het stuurtje, maar wel een poging wagen :)

[ Voor 36% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-10-2009 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:58:
Geweldig spel! ben helemaal hooked!

Toch is het wel lastig een auto echt helemaal te tunen. Had een chevrolet comaro gewonnen.... getuned naar 1000pk etc etc.... echter dat ding onderstuurt als een gek! vanavond maar eens naar kijken!

Heb wel een paar vraagjes :
-wat is het voordeel van seasons spelen? ik speel gewoon via de events list.... veel handig lijkt mij?
-hoe doe je een time trail? ik heb de xbox aan live hangen, en dan doe ik free play.... maar er staat geen timetrail tussen?
Het voordeel van seasons spelen is achievements unlocken, en volgens mij ook races. Tenminste, ik kon niet alle races doen in de lijst, bij sommigen stonden nog slotjes, die heb ik vrijgespeeld door de seasons te doen.

Een time trial kun je doen door in het hoofdmenu naar de leaderboards te gaan en daar te kiezen voor time trial. Vervolgens kun je die gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wil me ook wel aanmelden voor vanavond, mits ik mijn router aan de gang krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Nu ik FM3 speel lijkt me een steering wheel wel iets.

Wie heeft er hier ervaringen met de wireless racing wheel van ms?
Speel vanaf de bank, heb geen salontafel waar hij op vast gemaakt kan worden.

Las ergens dat je hem ook op schoot kan nemen, iemand hier ervaringe mee?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:46:
Ik wil me ook wel aanmelden voor vanavond, mits ik mijn router aan de gang krijg.
Heb je het al eens zonder router geprobeerd (als dat mogelijk is tenminste).
Dan kun je bepalen of het je router is of gewoon je provider oid (kabeltjes al vervangen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:48:

Is heel goed te doen, maar je bent wel een beetje bezig om het stuurtje af en toe weer goed op je schoot te zetten na een druk stukje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blader dit topic is even door , er is al zoveel geschreven over het MS wheel en standaards, info genoeg. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Blader eens 1-2 pagina's terug en je leest allerlei ervaringen en ook tips waar deze het goedkoopst is.
Owja wacht tweakers heeft ook zo'n geweldige zoekfunctie rechts boven zitten :D

sorry hoor, maar na 3x in 1,5 dag alles uitgelegd te hebben gooi ik de handdoek in de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:46:
Heb je ook UPnP enable geprobeerd in de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13
beste stuur is de fanatec porsche stuur.
is duur maar heeft support van koppeling en werkende 6bak. en is 900 graden draaien. :D
heb hem nog niet omdat de shipment vertraagd is door een upgrade in het stuur zelf.
je krijgt ook een speciale drift modus erop zodat je perfect kan driften.
http://www.youtube.com/user/Fanatec1#p/a/u/0/9hzx6iUnB4k
egt fantastische en ik gebruik de pedalen van mn g25 erop dus ja was 250 euro kwijt :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
v8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:41:
egt fantastische en ik gebruik de pedalen van mn g25 erop dus ja was 250 euro kwijt :D
Heb je dan de pure versie gekocht + shifter oid?

Ontopic.

Ikke gisteren lekker de tijd om ff Forza te doen en jaar hoor je raad het al. Een kei meie rode ring op mijn xdoos. GRRR. Nu maar proberen te repareren en in ieder geval een backup scoren voor de toekomst. Komt toch nooit gelegen he als zo'n ding kapot gaat. Hoop wel dat mijn HDD savegames bewaard zijn gebleven, niet dat ie die in de glitch heeft meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Gizzy schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:46:
[...]

Heb je dan de pure versie gekocht + shifter oid?
ja ik heb de pure idd met shifter. want ja pedalen heb ik al :D
maare wel balen van je rrod. ik heb die egt nog nooit gehad in de 2 jaar da ik mn 360 heb. wel eens problemen gehad ermee en opgestuurt maar nooit zoiets. vaak kon ik doorgamen totdat ik hem verstuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ben zelf stiekem ook aan het kijken naar een porsche turbo s stuurtje aangezien ik pc, ps3 en 360 heb. Ben alleen benieuwd of het g25 stuurtje los ook te verpatsen is, maar dat merk tegen die tijd wel op V&A.

Xdoos is al weg ter reparatie, kon 'm vanochtend ergens brengen met no cure no pay, dus niet geprobeerd is altijd mis. Ik hoor in de loop van de dag of deze nog te redden is. Wel jammer was net zo aan het genieten van het RWD event. Wel uitdagend op hard, maar moest nog 1 op gold winnen. Nu maar even overuren draaien, kan ik die straks weer opnemen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
ja de porsche werkt idd op die platformen dus ja. heb je een g25 dan??
denk da je dan gewoon moe neer zetten voor iemand die bv zijn stuur verrot is maar pedalen nie :D
maare khoop ut voor je da hij weer werkt. anders gewwoon een elite halen jo voor 250 euro of bij intertoys voor 225 euro :D met drie games erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 20-09 16:38

Snippertje

Light up your life

Jeej ik heb forza 3 eindelijk binnen :D Overigens hoe werken die codes? Ik heb de pack gedownload, maar zie nergens nieuwe auto's in de garage. Moet je ze eerst unlocken?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
v8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:26:
ja de porsche werkt idd op die platformen dus ja. heb je een g25 dan??
denk da je dan gewoon moe neer zetten voor iemand die bv zijn stuur verrot is maar pedalen nie :D
maare khoop ut voor je da hij weer werkt. anders gewwoon een elite halen jo voor 250 euro of bij intertoys voor 225 euro :D met drie games erbij :D
elite zou ook wel mooi staan naast mijn lian-li B70 zwart, Ps3, en HP 2475 waar alles op zit. Alles netjes zwart, mmmm maar ja om daar maar even 225 euro voor uit te geven. Ik ga maar even de 2e hands markt afstruinen dan zien we weer verder.

Hoe bevalt de Forza ervaring nu trouwens met het stuurtje? GT5 is enorm anders imho met g25 ivg de normale controller. Ja ik heb een g25, zeer fijn apparaat alleen jammer dat de 360 m dus niet vreet.

[ Voor 5% gewijzigd door Gizzy op 28-10-2009 09:33 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:44:
Jeej ik heb forza 3 eindelijk binnen :D Overigens hoe werken die codes? Ik heb de pack gedownload, maar zie nergens nieuwe auto's in de garage. Moet je ze eerst unlocken?
Je hebt nu de mogelijkheid om ze te kopen of te gebruiken in een Hot Lap natuurlijk ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008

Player1S

Probably out in the dark

L1nt schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:24:
Wat is trouwens die paperclip die je in de leaderboards ziet? Ik kan er niks mee. Als ik op een persoon klik kan ik niets downloaden ofzo.
shameless zelf-quote.
Iemand antwoord daarop?

Klopt het overigens dat Turn10 het komende jaar elke maand een DLC wil uitbrengen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Gizzy schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

elite zou ook wel mooi staan naast mijn lian-li B70 zwart, Ps3, en HP 2475 waar alles op zit. Alles netjes zwart, mmmm maar ja om daar maar even 225 euro voor uit te geven. Ik ga maar even de 2e hands markt afstruinen dan zien we weer verder.

Hoe bevalt de Forza ervaring nu trouwens met het stuurtje? GT5 is enorm anders imho met g25 ivg het stuurtje.
mja ik heb het stuur nog nie helaas moet nog niet.
ergens richting midden november verwacht ik hem.
maar ik heb ook ps3 met gt5p en g25 maar met controller voelt forza3 al beter aan dus laat staan met een egt stuur, ik weet zeker da het extreem gaaf is.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik was van t weekend eens aan het kijken op de veiling en ik wilde wel een extra Focus RS aanschaffen. Dus voor iets onder de 30K 1tje aangeschaft.

Terwijl ik aan het rondkijken ben, zie ik dat die Toyota Truenos wel lekker verkopen. Gaan over het algemeen ronde de 20K weg als ze maar 6K kosten.
Dus ik gooi er ook 2 op de veiling en wat denk je: 0 biedingen (bij een prijs van 1K)

Nu heb ik de normale versie en wat blijkt: als je geen VIP bent (LCE versie) komen al je auctions onder alle auctions van VIPS. Dat betekend dat mijn auctions pas na een trueno of 40 pas op de lijst voorkomen, en dus ook na de auctions die een uur of 20 duren...
Wat een flauwekul, zeg. Je hebt zonder VIP gewoon geen kans om je auto's voor een goede prijs te verkopen, als je ze al verkoopt. M.i. hadden ze dit veel beter kunnen implementeren.

Dus voor iedereen die graag auto's maakt voor de vekoop: koop de LCE!

Ik heb trouwens net een Veyron gewonnen en vraag me af hoe je de 2e kleur veranderd. I kan om 1 of andere reden maar 1 kleur veranderen en als ik naar de tab "manufacturer colors" ga, zie ik wel dat de 2e kleur zou moeten veranderen (onderaan in dat vierkantje: zilver met een wit streepje).

Iemand enig idee hoe of wat? Misschien is de zijkant een sticker... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

L1nt schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

[verhaal over paperclips]
Dat betekend dat er aan de tijd een ghost hangt waartegen je kan racen. Dus als je op de ranglijsten kijkt en je ziet een naam met paperclip, dan kan je tegen zijn ghost rijden, door z'n naam te highlighten en op (Y) te drukken.

Hoe je dat aan of uitzet weet ik niet precies, maar staat standaard aan.

[ Voor 41% gewijzigd door SqueakyClean op 27-10-2009 12:15 . Reden: extra uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 19-09 23:08
Jobbie schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:09:

Ik heb trouwens net een Veyron gewonnen en vraag me af hoe je de 2e kleur veranderd. I kan om 1 of andere reden maar 1 kleur veranderen en als ik naar de tab "manufacturer colors" ga, zie ik wel dat de 2e kleur zou moeten veranderen (onderaan in dat vierkantje: zilver met een wit streepje).

Iemand enig idee hoe of wat? Misschien is de zijkant een sticker... :)
Meer auto's hebben dit (bijv. de Fiat 500). Er zouden meerdere kleuren moeten veranderen door de manufacturer colors, maar er gebeurd niets.

Lijkt me iets van een bug. zag op het FM forum dat meer mensen hier al een opmerking over hadden gemaakt.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Pagina: 1 ... 12 ... 24 Laatste