Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.679 views

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 21:28
Plus dat er inmiddels 20 miljoen xbox gebruikers zonder Natal zijn. Tenzij ze die allemaal een gratis Natal geven zal er niet supersnel veel marktpenetratie ontstaan. Dan kun je leuk als dev als afterthought in je spel stoppen dat de deur open moet met Natal, en dan kan MS een mooi icoontje verzinnen voor "Natal required to play" en slaat vervolgens 90% van de huidige gebruikers het spel over omdat die geen zin hebben om daar Natal voor te kopen.

Persoonlijk vind ik dat MS in de uitvoering de plank toch regelmatig mis heeft geslagen, zoals met Scene It, de Buzz kloon waarbij ze dan precies weer voor bijvoorbeeld de NL markt helemaal niks doen terwijl je Viva Pinata verplicht in het Nederlands zit te spelen als je aangeeft dat je daar woont.

Of de Vision cam, waar niks mee gedaan wordt, zeker niet voor de casual generatie. Oh sorry, You're in the movies vergeten.. Want dat was echt een toppertje..

Of de avatars die in een paar kaartspellen staan te huppelen. Overigens is A Kingdom for Keflings wel een goed spel wat de avatars al in een vroeg stadium liet stralen. Maar we krijgen ze nu in Guitar Hero 5, dus er is nog hoop :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:43
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:49:
Plus dat er inmiddels 20 miljoen xbox gebruikers zonder Natal zijn. Tenzij ze die allemaal een gratis Natal geven zal er niet supersnel veel marktpenetratie ontstaan. Dan kun je leuk als dev als afterthought in je spel stoppen dat de deur open moet met Natal, en dan kan MS een mooi icoontje verzinnen voor "Natal required to play" en slaat vervolgens 90% van de huidige gebruikers het spel over omdat die geen zin hebben om daar Natal voor te kopen.
Dat argument is tegenwoordig echt achterhaald :). Rock Band en Guitar Hero verkopen extra accessoires als een gek. Gitaartje hier, drumstelletje daar, en ja, doe er ook nog maar een microfoon bij. Wii Fit is tot het voorjaar meer dan 18 miljoen keer over de toonbank gegaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hij was al eens genoemd, maar dat Defense Grid schijnt inderdaad echt heel erg goed te zijn :)

http://www.gamer.nl/doc/53945/Defense-Grid-The-Awakening

Toch maar eens kijken als ik weer thuis ben.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 10 september 2009 @ 07:49:
MS zal in elk geval met een killer app moeten komen om hem te bundelen. Eentje die de nieuwe casuals moet aanspreken en de huidige hardcore base ook het apparaat doet aanschaffen.

Wat betreft alle 'mislukkingen':
Die avatars komen nu toch wel op gang (heel langzaam weliswaar). 1 vs 100 (nog niet in nederland), binnenkort een potentieel heel vette arcade racer, en nu ook bijna de eerste game waarbij je avatar kleding kan unlocken in de game. Wij merken er nog weinig van maar het gaat er aan komen.

Ik denk dat te veel mensen echt een schrikbeeld hebben dat ze een fulltime workout moeten doen bij elke game maar zo gaat het echt niet werken. De normale 'hardcore' games zullen kunnen worden enhanced met subtiliteiten, en dat hoeft echt niet geforceerd als bij de huidige PS3 controller.
Kleine toevoevingen zoals:
- je squad commando's geven door te wijzen of te spreken (waarbij de oude d-pad manier ook nog steeds werkt)
- zeg 'check achievements' om snel de achievements lijst te zien zonder door het menu te navigeren
Het verschil met de PS3 controller is dat je met Natal sommige dingen sneller, beter of intuitiever kan doen dan nu.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:19

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik denk persoonlijk dat de eerste generatie Natal games voornamelijk wel casual zal zijn. Ik heb het gevoel dat dit in het begin voornamelijk met Avatar games wordt ingezet. Denk dan aan een soort van Wii Sports, maar dan met de Avatars. Ook een Kart-game en de 1 tegen 100 game lijken mij prima uit te voeren met Natal. Met je handen de antwoorden aanwijzen, dat soort dingen. In het begin zal Natal ook voornamelijk mini-games beslaan. Dit zijn vaak ook de games die de casual doelgroep leuk vindt.

De 2e generatie Natal games zal dan wel geavanceerder worden, maar ik denk dat Natal voornamelijk bedoeld is voor de casual-games generatie. Het voordeel van MS is dan weer dat ze beide werelden aanboren. De hardcore games kunnen nog steeds met controller. De casual familie games kunnen dan met Natal gespeeld worden.

uhm...

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 08:39
Natal gaat echtwel goed worden, ik vind dit toch wel het geschikste van alledrie de console dingen omdat je hier niet speciaal een stom ding in je hand hoeft te houden.

ik zie het al helemaal voor me bij het spelen van uno ofzo, gaaf man, i.p.v. een stomme stick in je hand die je moet richten op je scherm waar je enorme kramp van krijgt in je handen.

• MetroidPrime
  • Laatst online: 09:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

GranCanaria schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:40:
Natal gaat echtwel goed worden, ik vind dit toch wel het geschikste van alledrie de console dingen omdat je hier niet speciaal een stom ding in je hand hoeft te houden.
Het moeten vasthouden van een "speciaal dom ding" is een beetje een non-argument, hoe speel jij nu anders Xbox 360 spellen? ;)
ik zie het al helemaal voor me bij het spelen van uno ofzo, gaaf man, i.p.v. een stomme stick in je hand die je moet richten op je scherm waar je enorme kramp van krijgt in je handen.
Ik heb de Wii al sinds de launch(de Xbox 360 ook, voordat iemand fanboy begint te roepen) en ik heb nog nooit kramp gekregen van het op het scherm richten van de controller. Het richten met de Wiimote kun je makkelijk vanuit de pols doen terwijl je je arm ergens op laat rusten. Het is totaal onnodig om steeds je arm in de lucht te moeten houden zoals je in sommige publiciteitsfoto's van Nintendo ziet. Daarnaast krijg je van het vasthouden van een normale controller toch ook geen kramp in je handen?

Zowel de Wiimote als Natal hebben hun eigen voordelen en nadelen. Een potentieel nadeel van Natal is volgens mij de hoeveelheid ruimte die je er voor nodig gaat hebben. In de Burnout demo die er getoond is met Natal was het nodig dat je voeten te zien waren door de Natal camera om gas te kunnen geven en remmen. Als je Xbox 360 in een kleine kamer staat of als je een tafel tussen je TV je stoel/bank hebt staan, levert dit al enorme problemen op.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Van mij mogen die Avatars ook vooral wegblijven uit games. Ik heb een Wii voornamelijk voor de Nintendo games en een aantal party games om met vrienden te doen. De X360 is er voornamelijk voor de wat meer hardcore ervaring, om het zo maar te noemen. Wat mij betreft zou dat onderscheid zo kunnen blijven, graag zelfs.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb een mailtje gekregen of ik zin heb om Modern Warfare 2 maps te testen online.

Mmmm.... eens denken of ik daar zin in heb :P

• Hoedje
Captain N schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:18:
Van mij mogen die Avatars ook vooral wegblijven uit games. Ik heb een Wii voornamelijk voor de Nintendo games en een aantal party games om met vrienden te doen. De X360 is er voornamelijk voor de wat meer hardcore ervaring, om het zo maar te noemen. Wat mij betreft zou dat onderscheid zo kunnen blijven, graag zelfs.
Ik heb geen Wii meer, dus wat mij betreft mogen er best wel wat casual spellen komen (zoals Wii Sports). Wat dat betreft denk ik dat Arcade spellen ook veel potentie hebben met Natal. Worms en Guitar Hero/Rock Band is ook leuk, maar het is geen Wii Sports. Het schrikt gewoon nog teveel mensen af. Maar goed we zullen het allemaal wel zien :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
FIFA 10 demo staat op Marketplace. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ah nice!

Vanavond ff proberen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Phusebox
  • Laatst online: 11:23
PWM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:26:
Heb een mailtje gekregen of ik zin heb om Modern Warfare 2 maps te testen online.

Mmmm.... eens denken of ik daar zin in heb :P
En hoe kom je daar dan aan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• PWM
  • Niet online

PWM

Geen idee eigenlijk :) Mogelijkheden waar het wellicht vandaan komt:
  • Ik heb me ooit ingeschreven voor een Activision Beta test, misschien valt het daar onder
  • Ze hebben mijn adres van de Modern Warfare 1 Beta waar ik natuurlijk aan mee deed
  • Het gaat via het Xbox team, waarvoor ik ook een paar Beta's heb gedaan, via Connect

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:50:
[...]

Geen idee eigenlijk :) Mogelijkheden waar het wellicht vandaan komt:
  • Ik heb me ooit ingeschreven voor een Activision Beta test, misschien valt het daar onder
  • Ze hebben mijn adres van de Modern Warfare 1 Beta waar ik natuurlijk aan mee deed
  • Het gaat via het Xbox team, waarvoor ik ook een paar Beta's heb gedaan, via Connect
Hmm ik heb ook CoD4, en CoD5 beta getest, en nog wat meer dingen maar niks gekregen helaasch.

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:52:
[...]

Hmm ik heb ook CoD4, en CoD5 beta getest, en nog wat meer dingen maar niks gekregen helaasch.
Hebbus :)
However, while no Public Beta is currently announced we do plan on running an extensive Closed Beta among Infinity Ward, Activision, and possibly 1st party partners worldwide.
Waarschijnlijk via Activision dus :) Die hadden een jaar of 1 1/2 geleden een tijdelijke inschrijflink, zonder verdere specificatie.

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:57:
[...]

Hebbus :)

[...]

Waarschijnlijk via Activision dus :) Die hadden een jaar of 1 1/2 geleden een tijdelijke inschrijflink, zonder verdere specificatie.
Daar had ik me toch ook ingeschreven, maar dan ben je er vast uitgeloot... Damn als er 1 game is waar ik al een jaar op wacht...

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:45
cypher21 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:22:
[...]

Ah nice!

Vanavond ff proberen :)
Oeh die ga ik vanavond ook eens proberen. Effe kijken wat het wordt dit jaar, Fifa of Pes.
Wordt sowieso op de PS3 want m'n xbox gaat de deur uit komende week. Maar dan weet ik wel hoe de gameplay is.

Ik neig nu meer naar fifa, Wat snellere gameplay, licencies, etc etc. Maar goed ik zal PES ook gewoon een kans geven. Vind het wel raar dat tweakers zo negatief was over PES terwijl heel wat andere sites vinden dat PES een behoorlijke inhaalslag aan het maken is dit jaar.

• cypher21
Ik geef PES ook een eerlijke kans dit jaar. Vorig jaar was Fifa 09 ruim een maand eerder te krijgen dan PES 2009, dus ik had Fifa gekocht, toen PES uit kwam, moest ik die ook hebben aangezien ik voor fifa 09 altijd PES speelde.
Afgelopen jaar voor het eerst overgegaan naar Fifa, PES ligt nog wel in de kast, maar heeft weinig speeltijd gekregen.

Dit jaar ga ik ze weer allebei aanschaffen, op de meeste sites zijn ze nml erg te spreken over PES 2010. Maar goed, Fifa 10 lijkt me ook een topper.
Ben trouwens erg benieuwd naar de demo, want de demo van Fifa09 was best wel slecht vergeleken met het complete spel

• Sh0ckTr00per
Hoedje schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:22:
[...]
Dat argument is tegenwoordig echt achterhaald :). Rock Band en Guitar Hero verkopen extra accessoires als een gek. Gitaartje hier, drumstelletje daar, en ja, doe er ook nog maar een microfoon bij. Wii Fit is tot het voorjaar meer dan 18 miljoen keer over de toonbank gegaan.
De software moet de soft- of hardware maken.
SeamusXanthus schreef op donderdag 10 september 2009 @ 10:05:
[...]
MS zal in elk geval met een killer app moeten komen om hem te bundelen. Eentje die de nieuwe casuals moet aanspreken en de huidige hardcore base ook het apparaat doet aanschaffen.
Precies. En dan niet een wii sports kloon van Krome studios.
Wat betreft alle 'mislukkingen':
Die avatars komen nu toch wel op gang (heel langzaam weliswaar). 1 vs 100 (nog niet in nederland), binnenkort een potentieel heel vette arcade racer, en nu ook bijna de eerste game waarbij je avatar kleding kan unlocken in de game. Wij merken er nog weinig van maar het gaat er aan komen.
Eerst zien, dan geloven :) Misschien als GH5 laat zien hoe het moet dat meer 3rd party devs ermee aan de slag willen gaan

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:16

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Mensen hier al de DIRT2 demo gespeeld? Ik vind het heerlijk weg spelen. Ik ga het volledige spel zeker kopen. Lees de review op de frontpage.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heel de week vrij, dus speel al drie dagen super veel Prototype. Erg leuk spel, veel mogelijkheden, grafisch prima in orde en vrij verslavend in singleplayer. Denk wel dat als ik de missies heb gedaan, je nog vanalles kunt doen maar dat niet ga doen. Hetzelfde bij GTA, je kunt lekker free roamen maar de lol is er meestal vanaf. Verder Prima spel :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oké, vraagje. Ik heb een 5.1-setje optisch op mijn 360 aangesloten. Uiteraard staat de audio-output van mijn 360 op Dolby Digital. Maarrrrr, ik wil stereo-muziek over front- én rearspeakers horen. Nu komt het enkel uit mijn frontspeakers. Een oplossing is om de output van de 360 op stereo te zetten, dan kan ik mijn setje instellen op Stereo X2, waardoor het uit front en rear komt. Maar als ik dan een game wil spelen, dan moet ik de 360 weer terugzetten op Dolby. Niet echt handig dus.

Dus: is er een instelling of truc om toch stereomuziek uit front en rear te krijgen, ook al staat sound output op DD?

Cunning linguist.

• Hoedje
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:20:
[...]

De software moet de soft- of hardware maken.
Dat zal ik niet ontkennen. Maar dat is een ander argument, dan een accessoire kan nooit de gewenste marktpenetratie behalen ;) .

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

KoffieNT schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:14:
[...]

Gewoon lekker bij de goedkope blijven :). Wel kun je een iets duurdere kopen, maar dat zou ik dan alleen maar doen omdat ze dikkere stevige connectors hebben die beter in de xbox/tv zitten.
De kabels die ik heb vallen er niet uit of zo, maar ik kan ze wel enigzins bewegen wat ik niet echt relaxt vind.

Je hoeft niet meer dan een 10tje aan een kabel uit te geven, als het niet gaat om een afstand groter dan 5 meter :).
Dankje voor de tips! :D

Ik had een kabel van 5 euro, die heb ik teruggebracht en ene van 20 euro gekocht en nu werkt het allemaal! :D:D

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-05 15:44

KoffieNT

banaan

good to hear :D

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Bart ® schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:01:
Oké, vraagje. Ik heb een 5.1-setje optisch op mijn 360 aangesloten. Uiteraard staat de audio-output van mijn 360 op Dolby Digital. Maarrrrr, ik wil stereo-muziek over front- én rearspeakers horen. Nu komt het enkel uit mijn frontspeakers. Een oplossing is om de output van de 360 op stereo te zetten, dan kan ik mijn setje instellen op Stereo X2, waardoor het uit front en rear komt. Maar als ik dan een game wil spelen, dan moet ik de 360 weer terugzetten op Dolby. Niet echt handig dus.

Dus: is er een instelling of truc om toch stereomuziek uit front en rear te krijgen, ook al staat sound output op DD?
Hiervoor moet je naar de instellingen kijken van je Receiver, niet de XboX.

IK heb nieuws! Het is onbekend wat de nieuwe update een maandje geleden ons heeft gebracht..

Ik ben erachter gekomen dat, wanneer je muziek afspeelt via Dashboard, en op STOP drukt op je MediaCenter afstandsbediening, het muziek stopt. :/

Voor de patch deed het knopje "Play" helemaal niets, maar nu gaat ie gewoon verder met de playlist! :D Heel erg handig voor mij.

Het duurt alleen wel effe voordat ik vanaf mijn USB stick liedjes kan afspelen. Soms moet ik tot wel een minuut wachten voordat hij een MP3 afspeelt. Met mijn Externe HDD van 320GB gebeurt het wel snel.

Hoe zit het bij jullie?

xXx

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 13:23
salimrmaf schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 02:21:
[...]

Nou, ik denk niet dat dat mee zal vallen. De X360 encodeert namelijk alles on the fly naar Dolby Digital 5.1, dus ook stereobronnen. Dit betekent in essentie dat hij simpelweg 4 stille kanalen meestuurt, waardoor de meeste receivers niet veel meer kunnen upmixen oid (behalve naar 7.1 maar daar schiet je in dit geval niks mee op).

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
[...]

IK heb nieuws! Het is onbekend wat de nieuwe update een maandje geleden ons heeft gebracht..

Ik ben erachter gekomen dat, wanneer je muziek afspeelt via Dashboard, en op STOP drukt op je MediaCenter afstandsbediening, het muziek stopt. :/

Voor de patch deed het knopje "Play" helemaal niets, maar nu gaat ie gewoon verder met de playlist! :D Heel erg handig voor mij.

Het duurt alleen wel effe voordat ik vanaf mijn USB stick liedjes kan afspelen. Soms moet ik tot wel een minuut wachten voordat hij een MP3 afspeelt. Met mijn Externe HDD van 320GB gebeurt het wel snel.

Hoe zit het bij jullie?

xXx
toon volledige bericht
Ik denk dat het afspelen evne duurt omdat hij de id3tags van de muziek op de stick eerst moet inlezen. Wat ik stream via WMP vanaf mijn pc gaat vrijwel direct (is al geindexeerd door wmp).

Wel handig om te horen dat je remote gewoon werkt. ik ga de buttons direct op de remote van mijn receiver programmeren, dan heb ik alles bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

[...]

Wat ik zeg, dat kan ik alleen instellen als ie op stereo staat, maar dat wil ik dus niet... Anders echt geen optie? ;(

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Zijn er trouwens ook mensen die "gebruik" maken van het actuele overzicht van de Deal of the Week en nieuwe arcade games in de OP? Mij leek het altijd wel handig, maar ik moet het nou toch al opzoeken dus voor mezelf hoef ik het zo niet te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-05 21:11

Nitai

Live the life you love.

Yep, ik maak er wel gebruik van. Ligt er maar net aan wat ik eerder check, de OP of de RSS feed van Majornelson.com :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texhnolith
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 11:31
Dit soort reacties zijn niet nuttig voor dit topic.

[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 11-09-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
On another note; NFS Shift krijgt gewoon een 9 van IGN. Had ik nooit verwacht, maar de experience schijnt lekker "raw" te zijn, dus daar gaan weer meer centjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
heeft iemand de fifa 10 demo al gespeeld? Kan niet wachten om daar even mee te beginnen. Hopelijk eens een keer wat langer dan die belachelijke 2 minuten games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

DarkShadow schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:43:
heeft iemand de fifa 10 demo al gespeeld?
Yup. Ikke, was altijd vrij fanatiek pes speler maar ben er een beetje mee gestopt sinds 6 (ps2) denk ik.
Heb wel 08 op de 360 maar echt amper aangeraakt.
Had me eigenlijk voorgenomen om dit jaar Fifa echt een kans te geven, maar ik vind de feel van fifa toch nog steeds een beetje onwenning (is niet gek natuurlijk gezien ik jarenlang pes speelde).

Ik moet nog even wat revieuws zien voor beide, maar wellicht dat het toch weer pes word....hoewel ik misschien ook een half jaartje wacht een de game voor 30 ergens koop. Juist omdat ik niet echt de tijd en ook drive heb voor de masterleauge etc.

Heb me trouwens wel vermaakt met de speler vs keeper mode, tijdens laden. Het schieten vind ik echt goed gedaan (dare i say beter dan pes?).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik heb gisteravond +/- 5 potjes gespeeld met fifa10

Voelt wat soepeler dan fifa09, en grafisch beter en de beelden zijn vloeiender.

Ben pas sinds Fifa09 fifa gaan spelen, daarvoor PES, PES6 viel tegen op de xbox, en PES2008 en 2009 waren drama qua online play en veel fouten.
Veel reviewers geven nu PES2010 hogere cijfers.

Ik ga ze iig beide halen! Ultimate team vond ik echt zwaar verslavend op fifa09. De Be A Pro mode kan me weer niets interesseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:39:
On another note; NFS Shift krijgt gewoon een 9 van IGN. Had ik nooit verwacht, maar de experience schijnt lekker "raw" te zijn, dus daar gaan weer meer centjes...
Ik dacht dat nfs games een grote inspiratieloze meerdere games per jaar franchise was. Apart dat ze een negen krijgen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:23:
[...]
Ik dacht dat nfs games een grote inspiratieloze meerdere games per jaar franchise was. Apart dat ze een negen krijgen idd.
Yup, underground 1 was natuurlijk een nieuw concept en most wanted of carbon was ook nog wel een goede games volgens wat online site, maar voor de rest zijn de uiers inmiddels behoorlijk afgestorven want het was zwaar uitmelken.

Maar EA heeft blijkbaar zijn leven verebeterd, ik hoor en lees dat fifa 8 en 9 waren top, dead space, skate, mirrors edge.....allemaal goed. En nu schijnbaar nfs ook, ik ga de demo iig checken (no demo = no buy natuurlijk)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Sagat schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:40:
[...]

Yup, underground 1 was natuurlijk een nieuw concept en most wanted of carbon was ook nog wel een goede games volgens wat online site, maar voor de rest zijn de uiers inmiddels behoorlijk afgestorven want het was zwaar uitmelken.

Maar EA heeft blijkbaar zijn leven verebeterd, ik hoor en lees dat fifa 8 en 9 waren top, dead space, skate, mirrors edge.....allemaal goed. En nu schijnbaar nfs ook, ik ga de demo iig checken (no demo = no buy natuurlijk)
wtf waar is je sagat avatar? (dat was jij toch?) En idd EA is schijnbaar zijn leven aan het beteren. Zelfs met "ondeugende" pr acties, als ze nu voor de pc een goed werkende Nieuwe command and conquer afleveren, dan moet ik misschien mijn mening over ea licht gaan herzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
EA gaat idd de goede kant op, nog twee EA titels waar ik (naast Fifa10) naar uit kijk:
Army of Two: the 40th day!
Brütal Legend (ziet er veelbelovend uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

edit: <------ Zo beter?
Hehe, dat was en ben ik idd, vond dit wel een geinige avatar toen ik de achievement haalde in worms. Maar ik zal is voor je kijken.
dan moet ik misschien mijn mening over ea licht gaan herzien.
C&c4 zou ik het niet van laten afhangen, ik denk niet dat ze ooit de magie van de oude delen terugkrijgen (westwood verhaal ken je ongetwijfeld). Maar voor de rest doen ze goed werk de laatste tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 11-09-2009 14:31 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:57
Ongelofelijk, wat een hilarisch spel is Ghostbusters toch. Erg jammer dat ik er nu doorheen ben, had graag nog wat meer gelachen er mee. Hopelijk komen ze met een vervolg, het zou toch zonde zijn als je hier niet mee verder gaat.
Aan de andere kant, het is ook een mooie afsluiting van de franchise
spoiler:
nu Gozer dood blijkt te zijn
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

EA lijkt inderdaad de laatste tijd goed bezig. Dead Space, Mirrors Edge en Army of Two waren supertof en niet eens vervolg deeltje zoveel. NFS Shift wordt toch deels gemaakt door een ander team ook?
Dante's Inferno, Army Of Two: 40th Day, Brutal Legend zijn ook echt veelbelovende titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Laatst online: 10:57
EA is inderdaad de laatste tijd heel erg goed bezig, hopelijk hebben ze wel afgeleerd nu dat ze van elke nieuwe franchise weer een vervolg moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zag net dat Defense Grid, de XBLA game die gewoon een 10 verdiend, slechts 800 punten kost 8)7 (ik heb dermate veel punten staan dat ik er niet eens op let).

Best gek, sommige redelijke of matige games kosten 1200, en dan een pareltje als dit, met genoeg content om je uren bezig te houden kost maar 800. Samen met Trails HD heb ik voor nauwelijks 20,- gewoon al 20 uur speeltijd, en ik ben nog niet eens echt begonnen :P

/Disclaimer: Ik ben gek op Tower Defense games, en deze is gewoon erg goed uitgewerkt, en kan ik lekker vanaf de bank spelen. Hence the 10 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 11-09-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:43
Defense grid is idd erg leuk. Maar ik mis de offline multiplayer. Zoiets is echt te gek om met je matties te doen. Ieder een kant beschermen en dan gaan vloeken als het mis gaat.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Martinspire schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 21:58:
Defense grid is idd erg leuk. Maar ik mis de offline multiplayer. Zoiets is echt te gek om met je matties te doen. Ieder een kant beschermen en dan gaan vloeken als het mis gaat.
Dat zou inderdaad echt meesterlijk zijn, een co-op variant _O_
Helaas zat je niet in het ontwikkelteam ;(

Cunning linguist.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:18:
/Disclaimer: Ik ben gek op Tower Defense games, en deze is gewoon erg goed uitgewerkt, en kan ik lekker vanaf de bank spelen. Hence the 10 ;)
Ik las ergens dat Plant vs Zombies (ook Tower Defense) op XBLA uitkomt, die is ook erg goed...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• SeamusXanthus
Armada schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 01:12:
[...]

Ik las ergens dat Plant vs Zombies (ook Tower Defense) op XBLA uitkomt, die is ook erg goed...
Klopt, die komt ook, en is heel goed. Echter wel heel erg makkelijk. Als er meer variatie in strategie nodig was, was het spel meesterlijk te noemen.

Heb de demo van Defense Grid gespeeld, was wel onder de indruk. Ben alleen bang dat ik onbewust de vergelijking met Pixeljunk Monsters ga maken, wat natuurlijk eigenlijk niet eerlijk is.

Southpark komt ook met een towerdefense game.

• Grozno
  • Laatst online: 10:31

Grozno

acts without consequence!

Phusebox schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 11:39:
Vreemd, toen ik deze game speelde op de GamesCom was ik er na 1 race wel klaar mee (net als mijn collega trouwens).

Forza 3 en Dirt 2 vinden we allebei vele malen toffer.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SeamusXanthus schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 08:05:
[...]
Klopt, die komt ook, en is heel goed. Echter wel heel erg makkelijk. Als er meer variatie in strategie nodig was, was het spel meesterlijk te noemen.

Heb de demo van Defense Grid gespeeld, was wel onder de indruk. Ben alleen bang dat ik onbewust de vergelijking met Pixeljunk Monsters ga maken, wat natuurlijk eigenlijk niet eerlijk is.

Southpark komt ook met een towerdefense game.
Kep geen ps3, dus kan niet vergelijken met PJM. Maar op de pc, tijdens de rustige momenten@work O-) wel veel desktop tower defense gespeeld. Gfx van dat (gratis) spel zijn super simpel, maar oh zo verslavend, helemaal toen we een soort van mini competitie hadden.

Het probleem van tower grid defense defense grid, of beter gezegd mijn probleem met dit spel, is dat het moet concureren met bovengenoemd gratis alternatief. Tuurlijk zijn de gfx veel beter (maakt voor het genre niet zo veel uit en het is ook niet weer zo mooi dat je alleen daarvoor gaat spelen), en de verhaal mode is een leuke toevoeging. Maar het gaat om de core gameplay en die verschil niet zo veel. Verder is de interactiviteit van deze spellen natuurlijk beperkt. Wellicht een probleem van het genre, maar iets als advance wars vind ik veel meer een game dan dit.
Dit valt meer in de categorie tijd doden, als bv de windows games (mijnenveger, patience, freecell) enzo.

Wellicht dat de sfeer en humor van Southpark me nog wel kunnen overhalen tot een aankoop.

Maar heb je nooit DTD gespeeld (of juist heel veel en ben je toe aan iets anders maar vergelijkbaars) dan kan je er zekers veel lol aanbeleven, das zeker.

10 second ninja DONE

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sagat schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:20:
[...]
Het probleem van tower grid defense defense grid, of beter gezegd mijn probleem met dit spel, is dat het moet concureren met bovengenoemd gratis alternatief. Tuurlijk zijn de gfx veel beter (maakt voor het genre niet zo veel uit en het is ook niet weer zo mooi dat je alleen daarvoor gaat spelen), en de verhaal mode is een leuke toevoeging. Maar het gaat om de core gameplay en die verschil niet zo veel.
Wat mij specifiek erg goed bevalt van defense grid, is dat je door de plaatsing van je torens het looppad van de vijand kan veranderen. Nu heb ik niet bijster veel tower defense-games gespeeld, maar dit vond ik toch echt wel een toffe optie! Plus de graphics, plus het feit dat je het relaxt op de bank kan spelen, geeft mij alles bij elkaar toch wel het gevoel dat dit spel die paar punten dubbel en dwars waard is, ook al zijn er zat gratis TD's te vinden op internet :)

Cunning linguist.

• SeamusXanthus
Sagat schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:20:
[...]

Kep geen ps3, dus kan niet vergelijken met PJM. Maar op de pc, tijdens de rustige momenten@work O-) wel veel desktop tower defense gespeeld. Gfx van dat (gratis) spel zijn super simpel, maar oh zo verslavend, helemaal toen we een soort van mini competitie hadden.
PixelJunk Monsters staat mijlen boven de gratis varianten die ik tot nu toe heb gespeeld. De enige echt goede gratis tower defense game die ik heb gespeeld is gemcraft. De rest is vermakelijk, maar mist diepgang of een echte campaign mode.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:46
Grozno schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:23:
[...]

Vreemd, toen ik deze game speelde op de GamesCom was ik er na 1 race wel klaar mee (net als mijn collega trouwens).

Forza 3 en Dirt 2 vinden we allebei vele malen toffer.
Het is dan ook wel heel opvallend hoe vroeg IGN met zijn review is en dat ze toch nog behoorlijk veel negatieve puntjes wegwuiven en het cijfer eerder een 7,5 had moeten zijn (gok ik ) . Het ruikt naar een dealtje en ik w8 gewoon af tot er meer reviews en een demo zijn .Dirt 2 is iig al onderweg en Forza limited heb ik voor 51 bij Free kunnen bestellen (anwb en advertenties kijken ) dus ik heb niet echt de behoefte aan nog een racer dit jaar.
Maarja als hij echt goed blijkt te zijn dan wel natuurlijk ;)

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:40:
[...]

NFS Shift is ontwikkeld door Slightly Mad Studios, een groep die ook hebben meegewerkt aan de racesimulaties GT Legends en GTR2. Verder hebben ze bandenphysics specialist Eero Piitulainen van Richard Burns Rally ingehuurd. Ik heb er iig zin in! Moet een geweldige simulatie worden iig. En het schijnt dat de arcademodi ook goed zijn.

Maar IGN heeft een vreemde mening, aangezien zij zelfs GT5 of Dirt of Grid al een simulatie noemen (zoals de meeste gamesites). Forza2 is ook geen simulatie. het enige dat in Forza 2 goed is zijn de apex snelheden en rondetijden. Maar rijgedrag is gewoon kut. Forza3 schijnt volgens velen gewoon een update van Forza 2 te zijn.
Beakzz schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 13:52:
[...]

Het is dan ook wel heel opvallend hoe vroeg IGN met zijn review is en dat ze toch nog behoorlijk veel negatieve puntjes wegwuiven en het cijfer eerder een 7,5 had moeten zijn (gok ik ) . Het ruikt naar een dealtje en ik w8 gewoon af tot er meer reviews en een demo zijn .Dirt 2 is iig al onderweg en Forza limited heb ik voor 51 bij Free kunnen bestellen (anwb en advertenties kijken ) dus ik heb niet echt de behoefte aan nog een racer dit jaar.
Maarja als hij echt goed blijkt te zijn dan wel natuurlijk ;)
Ok veel plezier:
http://www.gamereactor.se.../Need+for+Speed%3A+Shift/
Zij vergelijken het zelfs met GTL en dat het beter rijdt dan GT Legends.

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 12-09-2009 14:56 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
Mocht Shift toch niks worden, dan is er de 24ste altijd nog de demo van Forza 3: http://www.gametrailers.c...za-3-gold-demo-dated/1349

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Kheldar schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:14:
Mocht Shift toch niks worden, dan is er de 24ste altijd nog de demo van Forza 3: http://www.gametrailers.c...za-3-gold-demo-dated/1349
Dat zijn toch wel wat behoorlijke wagens voor de demo, ze pakken goed uit :9

Helaas nog twee weekjes wachten...

PS5 PSN: UnrealKazu

Anoniem: 284904

Shocktrooper en ik gaan binnenkort de online-achievements halen van Brothers in Arms: Hell's Highway (die allemaal maar liefst 0 punten waard zijn). Toch willen Shocktrooper en ik graag alle achievements halen van die game, maar daarvoor hebben we nog 2 mensen nodig. Dus mocht je die game hebben liggen en ook die achievements willen hebben meld je dan even aan op de website van True Achiements (www.trueachievements.com) en meld je aan op onze sessie:

http://www.trueachievemen....aspx?gamingsessionid=466

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:36:
Shocktrooper en ik gaan binnenkort de online-achievements halen van Brothers in Arms: Hell's Highway (die allemaal maar liefst 0 punten waard zijn). Toch willen Shocktrooper en ik graag alle achievements halen van die game, maar daarvoor hebben we nog 2 mensen nodig. Dus mocht je die game hebben liggen en ook die achievements willen hebben meld je dan even aan op de website van True Achiements (www.trueachievements.com) en meld je aan op onze sessie:

Ik heb de game liggen maar BiA heeft toch helemaal geen online play :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb net in Halo 3 de volgende achievement gehaald:

Flag Dropped
On a Legendary map, got 2 flag carrier kills during a ranked or social match.

Ik haalde hem echter in Sandbox. Ben ik nu gek, of is dat geen Legendary map? :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Net de demo's van Call of Juarez 2 en IL2 Sturmovik birds of prey gespeeld. Allebei hele vette spellen en ik kan niet kiezen welke ik ga kopen. :'(

Keuzes keuzes...

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 13-09-2009 13:23 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
R420R schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:22:
Net de demo's van Call of Juarez 2 en IL2 Sturmovik birds of prey gespeeld. Allebei hele vette spellen en ik kan niet kiezen welke ik ga kopen. :'(

Keuzes keuzes...
Call of juarez 2 heb ik hier nog wel leggen voor een leuk prijsje en Sturmovik is goedkoop te krijgen bij gamehubs en wat engelse sites ...(rond de de 30) dus dan heb je 2 spellen voor de prijs van 1 :)

Hehe ik had iets van 50 spellen liggen waarvan ik sommige niet eens gespeeld had dus heb maar ff een zooi te koop gezet. Leuk hoor al die aanbiedingen en tekort aan tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
R420R schreef op zondag 13 september 2009 @ 13:22:

Keuzes keuzes...
Hmm, tjsa, Het zijn natuurlijk wel totaal andere spellen, ik zou persoonlijk voor Call of Juarez 2 gaan aangezien ik niet zo dol bij op Vlieg Spellen (veel te eentonig). In Call of Juarez 2 zit veel meer een verhaal, en kan je het ook echt meebeleven, in IL2 Sturmovik ben je alleen een vliegtuigje wat missies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kazuka schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:59:
[...]

Ik heb de game liggen maar BiA heeft toch helemaal geen online play :?
Dat heeft ie zeker wel :) Gewoon in het game menu te vinden hoor. We hebben nog 1 plekje vrij, dus als je mee wil doen aanstaande zaterdag...snel aanmelden :)

@Captain N: de achievements die je eigenlijk op Legendary-maps moet halen kun je ook allemaal behalen op de Mythic-maps. Scheelt weer hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Beakzz schreef op zondag 13 september 2009 @ 14:37:
[...]

Call of juarez 2 heb ik hier nog wel leggen voor een leuk prijsje[...]
Stuur mij eens een mailtje? Kan die van jou niet zien en DM werkt niet :P.

[ Voor 16% gewijzigd door Blaat op 13-09-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm ik zit al 1,5 week te wachten op GH5 via GameHubs....
Is de 1e keer dat het zo lang duurt. Ik heb nog tot donderdag, hoop nog wel dat ie doorkomt....

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Electra schreef op maandag 14 september 2009 @ 18:41:
Hmmmm ik zit al 1,5 week te wachten op GH5 via GameHubs....
Is de 1e keer dat het zo lang duurt. Ik heb nog tot donderdag, hoop nog wel dat ie doorkomt....
Ik wachtte ook erg lang (voor GameHubs-begrippen) op Batman: AA, maar die heb ik toch eindelijk binnen. Ik geloof dat het 2 weken heeft geduurd. Hmmmm, zo lang kan ik niet wachten als Call of Duty: MW2 uit komt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Anoniem: 284904 schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:50:
[...]

Ik wachtte ook erg lang (voor GameHubs-begrippen) op Batman: AA, maar die heb ik toch eindelijk binnen. Ik geloof dat het 2 weken heeft geduurd. Hmmmm, zo lang kan ik niet wachten als Call of Duty: MW2 uit komt :X
Bij mij is Batman nog niet eens binnen en normaal is het er al na een dag of 4 ...heel opvallend dus.
Kmoet de demo nog maar eens gaan spelen want kijk er niet eens meer naar uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
Het lijkt erop dat MS eindelijk heeft besloten om de lelijke classic hoesjes te verruilen voor wat sjiekere:

Afbeeldingslocatie: http://thehut.pantherssl.com/productimg/0/100/24/10058424-1252504008-725000.jpg Afbeeldingslocatie: http://thehut.pantherssl.com/productimg/0/100/61/10059961-1252504343-637000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 10:41
Ze zien er wel erg nice uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02 23:15
Nacht people.

Weet iemand misschien waar ik deze plug kan krijgen?
http://img507.imageshack.us/img507/7618/img00057cu.jpg

Het gaat om die converter waar de audio stekkertjes in gaan.
Deze moet je in de mic slot van je geluidskaart steken zodat je geluid kan krijge via de pc speakers/headset etc.

Anyone? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18

FeaR

In GoT we trust

NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 03:49:
Weet iemand misschien waar ik deze plug kan krijgen?
http://img507.imageshack.us/img507/7618/img00057cu.jpg

Het gaat om die converter waar de audio stekkertjes in gaan.
Deze moet je in de mic slot van je geluidskaart steken zodat je geluid kan krijge via de pc speakers/headset etc.
Dat is gewoon een 2 twee maal female RCA naar male 3,5mm jack adapter.
Zijn gewoon algemeen verkrijgbaar bij lokale electroboeren en ketens als Expert, BCC, Mediamarkt en dergelijke hebben deze ook gewoon liggen. Al zou ik eerst naar optie één kijken, want dat soort winkels zijn veelal heel wat goedkoper.

Overigens hangt het er van af in welke ingang van je geluidskaart je deze moet steken. Nadeel is wel dat je pc altijd aan moet staan om zo het geluid door te sturen. Kan je niet je setje gewoon direct op de XBox aansluiten met van die adaptertjes?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Morgen Bubble Bobble. Wat was dat een goed spel vroeger op de Amiga! Zoveel lol gehad met de coop. Het level design en de gameplay was echt geweldig voor die tijd, ben benieuwd of hij de tand des tijds heeft doorstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:37:
Morgen Bubble Bobble. Wat was dat een goed spel vroeger op de Amiga! Zoveel lol gehad met de coop. Het level design en de gameplay was echt geweldig voor die tijd, ben benieuwd of hij de tand des tijds heeft doorstaan.
Je kunt hem vast van de Japanse marketplace afhalen :) Voor 800 punten zie ik weer een nieuw co-op spel met mijn vrouw aankomen ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

Grrr begin me langzaam wel groen en geel te ergeren aan de regio-lock van de xdoos!!

Net de spellen die ik wil zijn natuurlijk hier niet te koop en al helemaal niet te spelen (NCAA Football 10, MLB 2K9)

Iemand een NTSC xbox over waar ie vanaf wil?

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 15-09-2009 10:28 ]

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 09:54:
[...]

Je kunt hem vast van de Japanse marketplace afhalen :) Voor 800 punten zie ik weer een nieuw co-op spel met mijn vrouw aankomen ^)
Ik heb een fantastische vrouw, maar van gamen houdt ze niet. Wat dat betreft ben ik dus wel even jaloers op die rechter smiley van jou ---> ^)

PS: we hebben nog steeds iemand nodig om de online-achievements van Brothers in Arms: Hell's Highway te halen. Wie heeft er trek in?? Aanstaande zaterdag om 11.00 uur 's ochtends dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 15-09-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:17:
[...]

Ik heb een fantastische vrouw, maar van gamen houdt ze niet. Wat dat betreft ben ik dus wel even jaloers op die rechter smiley van jou ---> ^)

PS: we hebben nog steeds iemand nodig om de online-achievements van Brothers in Arms: Hell's Highway te halen. Wie heeft er trek in?? Aanstaande zaterdag om 11.00 uur 's ochtends dus.
Nou, 'splosion man hebben we moeten opgeven om ons huwelijk te redden :) Maar verder is ze in elk geval altijd bereid om het te proberen. Of het nou een shooter, een rpg of een arcade game is.

Volgens mij staat jouw tijdzone dan niet helemaal goed op TrueAchievements, het is 13:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:23:
[...]

Nou, 'splosion man hebben we moeten opgeven om ons huwelijk te redden :) Maar verder is ze in elk geval altijd bereid om het te proberen. Of het nou een shooter, een rpg of een arcade game is.

Volgens mij staat jouw tijdzone dan niet helemaal goed op TrueAchievements, het is 13:00 :)
Owwwhh...bakkels...ik zal het snel even aanpassen. Thnx (ik zat ergens in Badian ofzo }:O )

Maar ik heb ooit Lips voor m'n vrouw aangeschaft, omdat ze ook altijd X-Factor, Idols en Popstars volgt (en nu ook K2 zoekt K3) en zelfs dat vond ze niet leuk. Dus heb ik zelf uren Lips gespeeld om achievements te halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hebben er hier mensen problemen met het inloggen op Xbox Live? ben een tijdje weggeweest en kan nu niet meer inloggen. Verbinding met Xbox Live is het probleem volgens de troubleshooter. Heel apart. Zie wel m'n gamerscore en achievements, maar ben wel 'disconnected'

Rebooten van modem heeft nog niet geholpen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Ik heb een probleem, ik kan al bijna een uur niet op xbox live. Ik zou niet weten hoe het komt. Als ik de test uitvoer, dan zegt ie dat er een probleem is met het verbinden aan xbox live. Netwerk en internet zijn connected, maar xbox live geeft failure aan. Iemand enig idee hoe het verholpen kan worden.

Ik heb mijn modem gereset, kabels in en uit, xbox enkele keren opnieuw opgestart, niks wil helpen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mudi schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
Ik heb een probleem, ik kan al bijna een uur niet op xbox live. Ik zou niet weten hoe het komt. Als ik de test uitvoer, dan zegt ie dat er een probleem is met het verbinden aan xbox live. Netwerk en internet zijn connected, maar xbox live geeft failure aan. Iemand enig idee hoe het verholpen kan worden.

Ik heb mijn modem gereset, kabels in en uit, xbox enkele keren opnieuw opgestart, niks wil helpen :S
Lees een boven je? :)

Welke provider heb je? Ik heb Telfort. Het zou daar ook aan kunnen liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 15-09-2009 13:25 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Hehehe net een minuut vroeger dan mij.

Ik heb Belgacom (belgië) dus en ik heb alles geprobeerd. Ook de poort open gezet, maar niks wil helpen?
Mss een onderhoud bij Microsoft zelf, maar dan moesten ze toch iets laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Gunner schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:
Zie wel m'n gamerscore en achievements, maar ben wel 'disconnected'
Ter info, GS en achievements zijn altijd te zien, ook offline, dus dat is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Captain N schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:44:
Ik heb net in Halo 3 de volgende achievement gehaald:

Flag Dropped
On a Legendary map, got 2 flag carrier kills during a ranked or social match.

Ik haalde hem echter in Sandbox. Ben ik nu gek, of is dat geen Legendary map? :P
De beschrijving van de Achievement klopt niet, je kan de meeste ook halen op Mythic Maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit zijn de demo's die op TGS staan. Ben benieuwd welke er ook direct op XBL komen.
  • Forza Motorsport 3
  • Halo 3: ODST
  • Samurai Shodown Sen
  • FIFA 10
  • Lost Planet 2
  • MUSHIHIME SAMA Futari Ver1.5
  • Shin Sangoku MULTI RAID Special
  • NINETY-NINE NIGHTS II
  • Pro Evo 2010
  • FRONT MISSION EVOLVED
  • NeiR Gestalt
  • BAYONETTA
  • Resonance of Fate
  • Assassin's Creed II
  • Infernal
  • Dragon Ball Rising Burst
  • Tekken 6
  • STEINS;GATE

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 15-09-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
NinetyNineNights. Hehe, zo slecht, toch zo veel lol mee gehad. Nu met coop, dan wordt het misschien nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:40
Gunner schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:
Hebben er hier mensen problemen met het inloggen op Xbox Live? ben een tijdje weggeweest en kan nu niet meer inloggen. Verbinding met Xbox Live is het probleem volgens de troubleshooter. Heel apart. Zie wel m'n gamerscore en achievements, maar ben wel 'disconnected'

Rebooten van modem heeft nog niet geholpen.
Ik heb ook problemen sinds vandaag. Ik kom niet meer op Xbox LIVE. Wel gewoon internet...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net nog met 3 Nederlandse vrienden Gears of War 2 gespeeld, dus bij mij en bij hun waren er geen probelemen.

Op die demo's zit ik trouwens niet te wachten; ik wil het hele spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:20

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:23:
[...]

Als jullie zaterdag om 1300 uur gaan beginnen en nog plek hebben wil ik ook wel meedoen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Nou, de demo van AC2 zou ik wel willen spelen om te zien of het nu echt iets is toevoegd in vergelijking met deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Anoniem: 284904 schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:50:
[...]

Beakzz schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:56:
[...]

Bij mij is Batman nog niet eens binnen en normaal is het er al na een dag of 4 ...heel opvallend dus.
Kmoet de demo nog maar eens gaan spelen want kijk er niet eens meer naar uit :+
Hmmmm blijkbaar ben ik dus niet de enige....
Nou ik hoop echt dat ie er voor woensdag is..

Btw, voor de mensen in de buurt van Zwolle:
CoD5 WaW voor 25 euro @ Mediamarkt

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sekeroglan schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:17:
[...]

Als jullie zaterdag om 1300 uur gaan beginnen en nog plek hebben wil ik ook wel meedoen.
Zit je ook op Trueachievements.com? Als dat zo is dan kun je op de volgende link je aanmelden voor de sessie en dan kan er niemand anders meer bij :)

Ik voeg je sowieso even toe als vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Bij mij wilt xbox live wel terug gaan. Na 3 uur tijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:56:
NinetyNineNights.

Hehe, zo slecht,
toch zo veel lol mee gehad.
Nu met coop,
dan wordt het misschien nog wat?
Alvast aan het oefenen voor Sinterklaas? B)

Deel één was nog best vermakelijk moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:50:
Dit zijn de demo's die op TGS staan. Ben benieuwd welke er ook direct op XBL komen.
excuse mijn domheid. Wat is TGS?? :X

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 11:47
Ik vond Ninety Nine Nights 1 ook niet zo dramatisch. Ik heb zelfs de volle 1000 achievement-punten gehaald. Er zaten wel zaken in die ze hopelijk aanpassen in deel 2, zoals het halfcomplete verhaal en het gebrek aan checkpoints in de missies.

Als ze de 1000-hit combos er maar in laten, het was heerlijk om in je eentje op een heel leger af te rennen :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-04 15:18

Bananenspin

Omdat het kan

L1nt schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:12:
[...]

excuse mijn domheid. Wat is TGS?? :X
Tokio Game Show, hun eigen E3