Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb mijn modem gereset, kabels in en uit, xbox enkele keren opnieuw opgestart, niks wil helpen
Lees een boven je?Mudi schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:16:
Ik heb een probleem, ik kan al bijna een uur niet op xbox live. Ik zou niet weten hoe het komt. Als ik de test uitvoer, dan zegt ie dat er een probleem is met het verbinden aan xbox live. Netwerk en internet zijn connected, maar xbox live geeft failure aan. Iemand enig idee hoe het verholpen kan worden.
Ik heb mijn modem gereset, kabels in en uit, xbox enkele keren opnieuw opgestart, niks wil helpen
Welke provider heb je? Ik heb Telfort. Het zou daar ook aan kunnen liggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 15-09-2009 13:25 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb Belgacom (belgië) dus en ik heb alles geprobeerd. Ook de poort open gezet, maar niks wil helpen?
Mss een onderhoud bij Microsoft zelf, maar dan moesten ze toch iets laten weten
Ter info, GS en achievements zijn altijd te zien, ook offline, dus dat is normaal.Gunner schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:
Zie wel m'n gamerscore en achievements, maar ben wel 'disconnected'
Anoniem: 97471
De beschrijving van de Achievement klopt niet, je kan de meeste ook halen op Mythic MapsCaptain N schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:44:
Ik heb net in Halo 3 de volgende achievement gehaald:
Flag Dropped
On a Legendary map, got 2 flag carrier kills during a ranked or social match.
Ik haalde hem echter in Sandbox. Ben ik nu gek, of is dat geen Legendary map?
- Forza Motorsport 3
- Halo 3: ODST
- Samurai Shodown Sen
- FIFA 10
- Lost Planet 2
- MUSHIHIME SAMA Futari Ver1.5
- Shin Sangoku MULTI RAID Special
- NINETY-NINE NIGHTS II
- Pro Evo 2010
- FRONT MISSION EVOLVED
- NeiR Gestalt
- BAYONETTA
- Resonance of Fate
- Assassin's Creed II
- Infernal
- Dragon Ball Rising Burst
- Tekken 6
- STEINS;GATE
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 15-09-2009 13:50 ]
Ik heb ook problemen sinds vandaag. Ik kom niet meer op Xbox LIVE. Wel gewoon internet...Gunner schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:15:
Hebben er hier mensen problemen met het inloggen op Xbox Live? ben een tijdje weggeweest en kan nu niet meer inloggen. Verbinding met Xbox Live is het probleem volgens de troubleshooter. Heel apart. Zie wel m'n gamerscore en achievements, maar ben wel 'disconnected'
Rebooten van modem heeft nog niet geholpen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Anoniem: 284904
Op die demo's zit ik trouwens niet te wachten; ik wil het hele spel
Als jullie zaterdag om 1300 uur gaan beginnen en nog plek hebben wil ik ook wel meedoen.Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 12:23:
[...]
Nou, 'splosion man hebben we moeten opgeven om ons huwelijk te reddenMaar verder is ze in elk geval altijd bereid om het te proberen. Of het nou een shooter, een rpg of een arcade game is.
Volgens mij staat jouw tijdzone dan niet helemaal goed op TrueAchievements, het is 13:00
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Anoniem: 284904 schreef op maandag 14 september 2009 @ 21:50:
[...]
Ik wachtte ook erg lang (voor GameHubs-begrippen) op Batman: AA, maar die heb ik toch eindelijk binnen. Ik geloof dat het 2 weken heeft geduurd. Hmmmm, zo lang kan ik niet wachten als Call of Duty: MW2 uit komt
Hmmmm blijkbaar ben ik dus niet de enige....Beakzz schreef op maandag 14 september 2009 @ 22:56:
[...]
Bij mij is Batman nog niet eens binnen en normaal is het er al na een dag of 4 ...heel opvallend dus.
Kmoet de demo nog maar eens gaan spelen want kijk er niet eens meer naar uit
Nou ik hoop echt dat ie er voor woensdag is..
Btw, voor de mensen in de buurt van Zwolle:
CoD5 WaW voor 25 euro @ Mediamarkt
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Anoniem: 284904
Zit je ook op Trueachievements.com? Als dat zo is dan kun je op de volgende link je aanmelden voor de sessie en dan kan er niemand anders meer bijsekeroglan schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 14:17:
[...]
Als jullie zaterdag om 1300 uur gaan beginnen en nog plek hebben wil ik ook wel meedoen.
http://www.trueachievemen....aspx?gamingsessionid=466
Ik voeg je sowieso even toe als vriend
Alvast aan het oefenen voor Sinterklaas?SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:56:
NinetyNineNights.
Hehe, zo slecht,
toch zo veel lol mee gehad.
Nu met coop,
dan wordt het misschien nog wat?
Deel één was nog best vermakelijk moet ik zeggen!
excuse mijn domheid. Wat is TGS??PWM schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 13:50:
Dit zijn de demo's die op TGS staan. Ben benieuwd welke er ook direct op XBL komen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Als ze de 1000-hit combos er maar in laten, het was heerlijk om in je eentje op een heel leger af te rennen
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Tokio Game Show, hun eigen E3
HOI.
Dit topic is gesloten.