Ik heb een eigenaardig probleem waar ik niet uit kom. Ik heb namelijk een XBOX360 (elite versie) aangesloten op een beamer DELL MP2400. Deze beamer ondersteund HDMI 720p en 1080p. Echter wanneer ik mijn XBOX360 heb aangesloten op de beamer (via een omzetten naar M1DA) kan ik wel gamen in HDMI formaat maar wanneer ik een DVD probeer af te spelen (via de HDMI naar M1DA omzetter) krijg ik de mededeling dat HDCP not secure is. Het afspelen via de DVD speler (harmon kardon DVD37) resulteert in een out of range melding op de beamer. Ondanks dat ik de dvd speler 720p heb ingesteld. Ik lees genoeg over de problemen maar kan weinig vinden qua oplossingen.
Ik heb ook een kabel geprobeerd die eerst naar HDMI naar DVI en vervolgens van DVI naar M1DA aansluiting ging. Echter ook hierbij kan ik wel HDMI gamen maar niet HDMI dvd's afspelen (HDCP not secure).
Misschien met een HDMI splitter of dergelijke, met andere woorden ik heb een probleem wat ik niet opgelost krijg. Wie kan me helpen?
Ik heb ook een kabel geprobeerd die eerst naar HDMI naar DVI en vervolgens van DVI naar M1DA aansluiting ging. Echter ook hierbij kan ik wel HDMI gamen maar niet HDMI dvd's afspelen (HDCP not secure).
Misschien met een HDMI splitter of dergelijke, met andere woorden ik heb een probleem wat ik niet opgelost krijg. Wie kan me helpen?
[ Voor 21% gewijzigd door hetallerbeste op 08-09-2009 15:10 . Reden: Meer over de aansluitingen beschreven. ]
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!